• 48.

    פחם במחיר מצויין

    פחם מדרום אמריקה., 29/07/14 19:11

    https://www.facebook.com/pechamsudamerica?ref=hl

    פחם דרום אמריקאי עשוי מקבראצ'ו לבן, לא עושה גיצים. זמן בעירה ארוך. ללא פירורים

    IP: 201.255.33.15דווח על תגובה זו

  • 47.

    יאללה, מה כולם נפגעים לי פה?

    ירון ירדן , 30/04/09 07:57

    איש באמונתו יחיה ורק בארץ כולם דוחפים את האף שלהם לאמונתם של כולם.
    אז מה אם סבא שלי וסבא שלו לא אכלו חזיר? לא טעמו, הפסידו.תתעוררו כבר, צאו מהבועה. חוקים שכתובים באיזה ספר מטופש לא חייבים להיות תקפים היום.
    מעניין איך כולם לא אוכלים חזיר אבל לרמות, לשקר ולבגוד ממש מותר. העיקר שצמים ביום כיפור...

    IP: 72.211.147.236דווח על תגובה זו

    • צודק. ממחר אפסיק גם לשקר.

      פגוע, 30/04/09 15:46

      הפסוק הנכון הוא: ''צדיק באמונתו יחיה''.
      אתה ניראה לי עומד בקריטריון, רק עדיין לא יצאת מהארון.

      IP: 71.58.83.182 דווח על תגובה זו

  • 46.

    יש לי השערה מדוע אוזכר החזיר...בכתבה

    דני, 29/04/09 21:29

    על מנת ליצור תגובות!

    בתקווה שלא אצונזר.

    IP: 93.172.177.85דווח על תגובה זו

  • 45.

    יש לחקור את הדחף הכפייתי של הישראלי המצוי לנפנף עצמו לדעת ביום העצמאות

    EXTRA-שמאל , 29/04/09 17:51

    תופעה שיבטית מוזרה.

    IP: 87.69.147.154דווח על תגובה זו

  • 44.

    להיות עם ''חופשי''

    דמוקרט, 29/04/09 15:22

    יעל! בשם הדמוקרטיה אנא כנסי לכנסיה בעיר הנאורה ת''א יפו עם ה''שומן המומלץ'' לכל אזרחי המדינה מעל גבי העיתון של כווולם!!! אולי אם הכיתוב היה ברוסית היינו מבינים אותך... ולכל הנאורים תבדילו בין דתי ל''מסורת ישראל'' רוב האזרחים החילונים שומרי מסורת... אנא התחשבו ברגשות של שכנים גם בתוך הקו הירוק.

    IP: 95.35.123.5דווח על תגובה זו

  • 43.

    מה קרה, למה כל הליצמנים יצאו החוצה.

    צפצפ, 29/04/09 14:48

    אז אמרו שומן חזיר, וגם אמרו שפעת החזירים, אז מה?
    יין מחול אתם שותים, אז את חביות העץ מצפים בשומן חזיר ולא קרה לכם כלום.
    חזירים מגדלים בארץ והוא מוגש בהרבה מיסעדות ומעדניות במדינה.
    נ.ב ומה לגבי השרימפסים הטעימים?

    IP: 79.183.229.89דווח על תגובה זו

  • 42.

    חזיר אינעל רב רבקום? וביום העצמאות? (ל''ת)

    אייבי, 29/04/09 12:27


    IP: 82.120.179.198דווח על תגובה זו

  • 41.

    ברגע שראיתי את המילה חזיר הפסקתי לקרוא.כמה בהמיות יכולה

    א, 29/04/09 12:21

    להיות לכתבת שמחפשת גימיק זול ועלוב כדי ליצור רעש ריקני.

    IP: 85.64.2.217דווח על תגובה זו

  • 40.

    גם אני ממליץ על שומן חזיר ולמהדרין אני מציע שומן לוויתנים

    אנין טעם, 29/04/09 12:06

    אם אתם ממש בקטע של גורמה, לכו על שומן נמלים, אבל זה יקר מאוד וצנצנת של 2 וחצי גרם עולה 740 שקל. רק אם אתם באמת אניני טעם.
    אגב, כדי לשפר את טעם הבשר הלבן, מומלץ לתבלן עם השחור שבין האצבעות ברגליים. נכון, זה נשמע לא כל כך טעים ולא הגייני, אבל החיידקים מקפחים את חייהם אחרי כמה שניות על הגריל והטעם... פשוט גן עדן. תנסו.

    IP: 84.228.125.220דווח על תגובה זו

  • 39.

    תגובות לכל הדתיים מתחסדים.

    מאיר, 29/04/09 11:36

    מה קרה הזכירו שומן חזיר ואתם קופצים לשמיים.
    א. יהודי אוכל שומן חזיר או לא אוכל שומן חזיר זה עניין של השקפה אישית. מי אתם שתקבעו לי מה מותר לי לאכול.לפני שאתם מטיפים לי מוסר קודם תעשו בדק בית ותנקו את עצמכם מכל הרבנים האנסים.

    ב.רוב הציבור במדינה אוכל לא כשר. רק תספרו כמה מסעדות לא כשרות יש על כל המסעדות הכשרות.אז על תצאו בהצהרות של 70% מהאוכלוסייה

    ג. להשתמש בשואה כהסבר לאי אכילת חזיר זו זילות ובורות. זה רק מראה לאיזו רמה ירודה אתם יכולים לרדת.

    ד. אני מוכן לקבל תגובה רק ממי שהלך לצבא, עושה מילואים, משלם מיסים ועומד בצפירה. לכל שאר ה''יהודים'' אין לכם שום זכות על הארץ הזאת ובטח שלא לקבוע לאנשים שכן תורמים איך לחיות בה.

    IP: 132.66.43.3דווח על תגובה זו

    • דבר ראשון - ישראלי זה לא יהודי

      לא דתי - אבל יהודי (תגובה ל 39), 29/04/09 13:15

      לפי הסעיפים שלך:
      א: זו לא השקפה אישית - זה דבר שמן הסתם סבא שלך היה מוכן למות ולא לחשוב על זה אפילו.
      ב: תנסה לקרוא משהו נוסף מ YNET ורפש אחר - אולי תדע משהו על העם שאתה מלעיז עליו.
      ג: אכן בשואה יהודים העדיפו לגווע ולא לאכול טריפות וחזיר. מן הסתם גם סבא שלך.
      ד: נראה שחילונים להכעיס עושים ענין כזה מהצפירה, שנלמדה מאלו שהרגו בנו מליונים. תעשה סיבוב בבני-ברק, מד''א ושאר אירגוני חסד - תמצא שיהודים חרדים תורמים הרבה הרבה יותר מ 80% ''עושי הצבא'' שבוהים בקירות (ובחיילות) בקריה (בלי למעט חלילה מהחילים האמיתיים שמוסרים נפשם)
      אני אוהב אותך כיהודי ובעל שם של אחד מענקי הרוח היהודיים. אני מתפלל שתנסה ללמוד משהו על אומתך המפוארת. זו שקמה לפני 3300 שנה.

      IP: 71.58.83.182 דווח על תגובה זו

      • לא כל סבא חסין מטעויות (ל''ת)

        מישהו, 29/04/09 14:39


        IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

        • תגובתך מעידה עליך.

          יהודי, 29/04/09 16:10

          התייחסת למה שאתה רוצה. דרך אגב - תלך 4-5 דורות אחורה, ותמצא את רוב רובם של הסבים שמוכנים למות רק לא לעבור איסור חזיר.
          אלא מה, אתה ושכמותך, שטופי המוח של הטלביזיה, מאמינים משום מה, שהם יותר חכמים, נאורים ומתקדמים מיהודים קודמים במשך 3000 שנה.
          אני באמת מציע, באהבה, לך תבדוק לעומק. רדידות אף פעם לא הייתה תכונה יהודית. אולי ישראלית.

          IP: 71.58.83.182 דווח על תגובה זו

          • '' מישהו '' ו- מאיר, הם שני אנשים שונים. לא אותו אחד. (ל''ת)

            מישהו, 29/04/09 18:09


            IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

          • ליהודי המחסד, עוד משהו

            '' מישהו '', 29/04/09 18:37

            דווקא סבי האהוב לימד אותי לבוז לדתיים. והוא האמין שיש אלוהות ויש שכר-ועונש נצחיים, אלא שדת משה ( בעיקר האורתודקסית ) אינה ממש מייצגת את רצונו הנצחי והקדוש.

            IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

            • למשהו ומאיר ומי שרוצה..

              יהודי, 29/04/09 20:57

              "דת משה" זה מושג שנרקם ע"י משה מנדלסון, מקים הדת הרפורמית החדשה (שום קשר ליהדות).
              באותו מקום, 200 שנה אח"כ , באה התגובה האיומה. אם תרצו - תשובת הגרמנים לנסיונות הפאתטיים של ה"משכילים" להיות "גרמנים בני דת משה", ואם תרצו, תגובת בורא עולם על פי נבואה מדויקת.
              דרג אגב, אמונה ילדותית שיש אלוקים, שכר ועונש, בלי שהוא דורש ממך כלום - זוהי בדיוק הנצרות, שבשמה נרצחו מליונים. יהודים ולא יהודים.
              אבל כמו שאמרתי, אי אפשר ללמוד צד אחד ולתקוף ללא הבנה בסיסית. עד כאן.

              IP: 10.17.120.32 דווח על תגובה זו

              • בכל זאת, תגובונת ליהודי

                '' מישהו '' ( שמאמין באל האמת ), 30/04/09 09:54

                אני לא משייך עצמי לדת-משה.
                אני אדם שמאמין שהאלוקות ( או אלוקים ) דורש מהאדם לעשות טוב, לקדם את ערך-החיים, האור, החוכמה והאהבה ולהילחם ברוע האנושי ובעושי-דברו בכל רגע ורגע. אלה מצוות הרבה יותר מהותיות והרבה יותר קשות ממצוות התורה, שהן שטחיות ובעיקר פולחניות --- מצוות אנשים מלומדה. לכן, לאמונתי --- האל דווקא דורש הרבה וכבר אמרתי לך שלאדם צפוי שכר-ועונש נצחי.
                אתה לא יודע מה-זה נצרות ומה התיאולוגיה הרוחנית שלה. אם היית יודע --- לא היית שופט את האמונה הזו רק ע''פ פשעי '' רבנייה '', אלא ע''פ תורתה הרוחנית והמעשית.
                אני תוקף את היהדות לאחר שחקרתי בה במידת-מה. האם אתה חקרת את תורת-זרתאשתרא ( המונותאיסט הפרסי הקדום )? אם תואיל לעשות זאת, תגלה מה למדה היהדות ממסורתו הנעלה והאלוקית.

                IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

                • בכל זאת..

                  יהודי, 30/04/09 15:22

                  אין לי מושג איפה אתה חוקר את היהדות.. אני יודע מה זה נצרות (חי כמעט 10 שנים בארה''ב).
                  אני גם יודע (הייתי חילוני 40 שנה, ועכשיו לומד את מורשתי, ברוך השם) שכל החיקויים לדבר האמיתי לא מחזיקים מעמד. (גם בגרמניה דברו על אהבת האדם, מוסר, נימוס, תרבות ולבסוף.. השמדת צורות חיים אחרות..).
                  אחד העיקרים ליהדות הינה שאנו, בני האדם, זמניים העולם הזה. בלי אמת בסיסית זו, שה''אני'' שלי ושלך אינה רק אןסף חלבונים וזרמי חשמל - שום דבר לא הגיוני העולם, ולמעשה שום דבר לא ימנע אף אחד לעשות מה שהנאצים עשו. (ו''נוצרים'' רבים אחרים).
                  הבסיס ולימוד היהדות לא מתחיל בבני ברק ומלחמות השבת - תנסה ללכת למקורות האמיתיים כמו: ''מסילת ישרים'', ''ספר הכוזרי'', וכדומה. או ספר מדהים (לחילונים גם מתאים) שיצא לאחרונה, שמתאים יותר לדור - ''לוחמי התמורות''.
                  תאמין לי, חקרתי הכל. ולעומת חכמת חז''ל, אם תואיל באמת ללמור - הכל פשוט מחוויר. (רק שכדי ללמוד יהדות ותורה באמת ובתמים, זה לוקח זמן רב ודורש יותר מאמץ.. היהודים מככבים במדע, תבונה ומוסר ולא בכדורגל - יש לזה סיבות).
                  בהצלחה, מקווה שתצליח לצאת לחרות.

                  IP: 71.58.83.182 דווח על תגובה זו

  • 38.

    לכל המתחסדים הדתיים

    אריה, 29/04/09 11:34

    אני משתדל להימנע מבשר-חזיר שמגעיל אותי, וגם ככה לא אוכל הרבה בשר בכלל. אבל לדעתי, אתם סתם מתחסדים וצבועים. למה ??..
    למשל, בגלל שגם אני נגעל מהטקס הגועלי והאכזרי שלכם, שנקרא ברית-מילה, אבל אתם מתנהגים בפומבי ומזכירים אותו כמצווה חשובה.
    [... כן, אני יודע שזה ציווי ממשה נביאכם... ]

    IP: 193.34.180.26דווח על תגובה זו

  • 37.

    אז למה לא לאכול כמו בני אדם מצלחות נורמליות?

    הכי נהניתי מרחיצת צלחות חד פעמיות, 29/04/09 11:25

    הרחיצה שלהם יותר קלה...

    IP: 77.125.46.83דווח על תגובה זו

  • 36.

    עדיף להפוך מאה פעם מאשר לשרוף את הבשר (ל''ת)

    להפוך פעם אחת??, 29/04/09 10:43


    IP: 62.128.48.26דווח על תגובה זו

    • כן, פעם אחת כדי שלא יתייבש הבשר

      ארגנטינאי, 29/04/09 16:31

      רק דבר אחד לא הבנתי, 2-3 סנטימטרים מהפחמים ? אמיתי צריך 30 ס''מ מהפחמים ולבשל לאט ובסבלנות. האש צריכה להיות חלשה !

      IP: 10.47.33.181 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אחד המאפיינים של יהודי הוא שהוא לא אוכל חזיר.

    עידן, 29/04/09 10:01

    למה להכניס חזיר ליום שמסמל את עצמאותו הפיזית והרעיונית של עם היהודים?

    אנשים בעבר יכלו למות ובלבד שלא יאכלו חזיר,
    חכם לכתוב על זה???

    IP: 79.177.128.178דווח על תגובה זו

  • 34.

    שומן חזיר לחזירה יעל

    מיסי פיגי, 29/04/09 09:37

    כל הכבוד על הפלורליזם בשקל.
    תתפרי לעצמך בגדים ראויים כתבת עלובה - בהחלט כתבה שתוביל אותך לפוליצר.

    IP: 10.10.20.81דווח על תגובה זו

  • 33.

    למה לכתוב חזיר?

    ניסן, 29/04/09 09:29

    אנחנו העם היהודי שומרים כשרות אז למה להביא לנו טיפים של הגויים?
    לא מתאים לך כל הקטע של הכשרות אז תעברי לחו''ל ותעשי מה שאת אוהבת אבל פה אל תביאי טיפים לחבר העמים.

    IP: 79.178.129.252דווח על תגובה זו

  • 32.

    אפשר גם עם שומן

    אבי, 29/04/09 09:16

    של כלב, חתול או לטאה, התלנדים עוים את זה כל הזמן. יש מהדרין להשתמש בשומן אדםץ אז למה דווקה חזיר?????????.

    IP: 217.132.18.242דווח על תגובה זו

  • 31.

    nrg מעריב:שומן חזיר למנגל!?אתם בסדר ?עיתון של מי אתם? (ל''ת)

    מרעול צהוב, 29/04/09 07:45


    IP: 213.8.21.228דווח על תגובה זו

  • 30.

    דווקא חזיר?

    בושה וחרפה, 29/04/09 07:08

    למה חייבים להכניס בשר חזיר? אי אפשר לדלג על דברים כאלה?

    IP: 89.138.50.112דווח על תגובה זו

  • 29.

    פששש.... איזה תותחית... שומן חזיר... זה מה זה משדרג!

    ארז32, 29/04/09 05:28

    פשוט ביזיון. תת רמה.
    צריך לדחוף את שומן החזיר כדי להראות שאנחנו בסדר, מתקדמים ונותנים טיפים מקוריים.
    גם איבדת חלק גדול מקוראייך, גם ביזית את הכתבה שלך ואת עיתונך בעיני רוב העם (דתיים + מסורתיים + סתם כאלה שלא אוכלים חזיר כי הם יהודים = רוב גדול של העם), אבל העיקר שיצאת נאורה. ממש מזל.
    בקיצר, בושה לך ובושה לעיתונך.
    אנחנו כנראה נישאר יהודים גאים, נאכל ממטעמי המנגל היהודי.

    IP: 217.132.199.220דווח על תגובה זו

  • 28.

    שפעת החזירים.

    מוזיקלי , 29/04/09 04:51

    גם החזיר הוא יצור חי שנברא ע"י השם.

    IP: 84.228.104.151דווח על תגובה זו

    • נכון, אבל יש חיות שמסכנות את הבריאות, לכן ההלכה פסלה אותם.

      מיכה, 29/04/09 08:03

      יש הגיון.

      IP: 212.143.196.101 דווח על תגובה זו

      • התנ''ך וההלכה מאשרים אכילת חרקים כמו ארבה. יש הגיון, לא?

        מכה, 29/04/09 09:14

        יהודים יש בעולם אולי 13 מיליון וכנראה שרובם אוכלים חזיר. נוצרים מוצהרים יש בעולם כמיליארד וחצי וכולם אוכלים חזיר. לא שמעתי שהתמותה אצלם גדולה יותר מאשר אצל יהודים. לעומת זאת אני מוכן להתערב שהטמטום והבערות אצל יהודים מאמינים גדולים פי כמה. דוגמה? איזו המצאה רפואית, או טכנולוגית חשובה הומצאה ע''י יהודי חרדי?

        IP: 85.250.126.93 דווח על תגובה זו

      • זו לא הסיבה שההלכה פוסלת לאכילה, תלמד ותחכים ידידי.

        עידן, 29/04/09 09:56

        התורה נדרשת בכמה רמות הבנה ועומק.

        הסיבה המוחלטת לאי אכילת בשר כזה או אחר היא כי כך ציוה הבורא, כל שאר הפירושים הם עזרים להבנת הנושאים אך אין הם התוקף הציוויי לאי האכילה.

        IP: 79.177.128.178 דווח על תגובה זו

    • כן,

      adi9700 , 29/04/09 09:20

      וה' שברא אותו וברא אותך , אסר עליך לאכול ממנו.

      IP: 89.139.68.187 דווח על תגובה זו

  • 27.

    600 סיגריות בסטייק

    גוני, 29/04/09 03:14

    בשיטות הצליה המתוארות בכתבה, סטייק ממוצע אוגר חומרים מסרטנים בכמות השווה בערך ל600 סיגריות...

    IP: 78.42.113.150דווח על תגובה זו

  • 26.

    70%?! מספר דמיוני. אנחנו לא איראן- על חופש הדעה והעיתונות שמעתם? (ל''ת)

    ., 29/04/09 02:37


    IP: 87.69.10.122דווח על תגובה זו

  • 25.

    החיות מתנקמות בנו קודם שפעת העופות עכשיו שפעת החזירים (ל''ת)

    א, 29/04/09 01:45


    IP: 85.250.253.89דווח על תגובה זו

    • ל א' אני איתך! (ל''ת)

      גלי, 29/04/09 09:34


      IP: 84.109.67.5 דווח על תגובה זו

  • 24.

    גם אויל מחריש חכם יחשב...

    שלמה המלך, 29/04/09 01:38

    אוי לנו מעליבותה של יעל.

    IP: 213.151.54.215דווח על תגובה זו

  • 23.

    ''שמלץ'' חזיר אי אי אי

    חילונית למהדרין, 29/04/09 01:35

    בעיני מי רצית למצוא חן??
    מכל השומנים והשמנים
    בחרת ב''דבר אחר''?
    מעורר שאט נפש וגועל
    אצל כל יהודי ללא קשר לדת.
    חסרת כל טעם ורגש.

    IP: 213.151.54.215דווח על תגובה זו

  • 22.

    לאוכלי חזיר - שפעת חזירים

    ישראלה חן, 29/04/09 01:25

    מתביישים ביהודיות שכמותך!!!

    IP: 213.151.54.215דווח על תגובה זו

  • 21.

    ביום העצמאות של המדינה היהודית

    אבי, 29/04/09 01:23

    לא אוכלים שומן חזיר!

    IP: 82.81.154.70דווח על תגובה זו

  • 20.

    רק מה שמתאים לכם אתם מפרסמים...

    גד, 29/04/09 01:06

    יש משפט שאומר: חכם הוא אדם שלומד מכל אדם.
    גם מדיעה מנוגדת לשלו מקשיב ורואה מה יכול לקחת אליו.
    שלחתי תגובה למאמר מדוע לא פירסמתם אותה?
    זו דמוקרטיה? אצלכם מתאים לכם לאשר רק מה שלפי השקפתכם?זו ד י ק ט ט ו ר ה !!!

    IP: 212.76.113.31דווח על תגובה זו

  • 19.

    קח את הכסף שגזלת ממשלמי המיסים תקנה בשר ואינשאללה שיתקע לך בגרון כי

    מרשם למנגל לחרדים, 29/04/09 00:37

    לאכול מכספים שלא עבדת עליהם זה חטא ופשע.לך לעבוד בזיעת אפך תביא ביושר הביתה עם המשכורת שהרווחת אוכל ובשר........

    IP: 85.65.215.165דווח על תגובה זו

  • 18.

    הסבים שלי ובטח גם שלך נשרפו (כולל השומן שלהם) כי לא הסכימו לאכול חזיר (ל''ת)

    עצמאות עלאק.., 29/04/09 00:31


    IP: 212.76.98.65דווח על תגובה זו

  • 17.

    מכל השמנים שיש דווקא לבחור ב ג ו ע ל שהוא נגד מסורתינו

    גד, 29/04/09 00:29

    מעניין מה סבא של כותבת המאמר היה מגיב שנכדתו כותבת המאמר ממליצה לו למרוח על רשת המנגל שומן חזיר.
    הרי היהודים וזה לא סוד לא אוכלים חזיר? אז למה השנאה הזו לכל דבר שמריח יהדות.
    כולנו, חילונים, מסורתיים, דתיים,חרדים
    כולנו י ה ו ד י ם ! כולנו בנים של יהודים שבדור קודם היו דתיים, אם לא לפני כן,מכירים את ההוא עם העגיל והקוקו שמספר בהתלהבות ''סבא שלי היה רב''...אז למה אותה כותבת מאמר פוגעת בקדוש ובמסורת שלנו ובהלכה היהודית,חסרים שמנים כשרים כדי למרוח את רשת המנגל?!,
    להזכיר את המילה חזיר, היום, אולי בהקשר אקטואלי יותר, הייתי ממליץ לכולנו להתפלל על כלל העולם משפעת החזירים, איזכור אקטואלי לא מרגיז, ואיזכור שמרבה אהבה בין כ ו ל ם ! תפילה לשלום העולם ממגפת שפעת החזירים, ולא להרגיז הרבה מהקוראים ששומרים על ההלכה, המסורת. אני מצפה להתנצלות של כותבת המאמר.

    IP: 212.76.113.31דווח על תגובה זו

  • 16.

    חזיר זה טעים. מאוד טעים. מי שלא רוצה..

    יוני - ת''א, 29/04/09 00:24

    שלא יאכל חזיר. שלא ישמן עם שומן חזיר..
    ומצידי שלא יאכל כלום.
    די להעלב מהמילה ''חזיר''...די לחיות באיראן..
    מי שלא רוצה לא חייב. מי שכן רוצה לבריאות (ובתאבון !)
    אני ישראלי..יהודי...ואני מת על בשר חזיר. הוא הכי טעים לי מבין כל הבשרים..הכי רך..וטעמו משובח.
    אני אוכל חלב ובשר..אני נוסע בשבת..טוב לי..
    ואני לא פוגע באף בנאדם..
    בין אדם לחברו - על זה תקפידו..ולא בין אדם ל(עלק) אלוהים..שאף אחד לא הוכיח שהוא קיים.
    צאו מהחושך..תתחילו לחיות.
    נסו פעם אחת ביס מחזיר ותתמכרו לטעם. בלי כל השטויות של כשר או לא כשר.
    בתאבון לכולם וחג שמח.

    IP: 217.132.231.239דווח על תגובה זו

    • סוף סוף אחד

      ניסן, 29/04/09 10:14

      אחד לא נורמלי,ראיתי את כל התגובות וחיכיתי לגוי התורן שיגיד שהוא יהודי אבל אוכל חזיר ואנחנו לא באיראן,
      זאת מדינה י-ה-ו-ד-י-ת- רוצה לאכול חזיר עם שמנת מתוקה אז סע לחו''ל לא מחזיקים אותך פה בכוח.

      IP: 79.178.129.252 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מצטרף

    דוד כהן , 29/04/09 00:13

    לתגובות 2-6 גם אם חלקן בוטות.

    IP: 93.173.152.123דווח על תגובה זו

  • 14.

    חזיר???????

    ניר, 29/04/09 00:11

    היית חייבת לציין את זה הא?
    איכס עלייך הרסת את הכתבה שלא ממש חידשה!

    IP: 209.2.60.97דווח על תגובה זו

  • 13.

    למה לפגוע ברגשות הדתיים עם 'שומן חזיר'. האם גם לערבים הייתם אומרים כך? (ל''ת)

    שלמה, 29/04/09 00:03


    IP: 80.230.150.50דווח על תגובה זו

  • 12.

    עד מתי תרחיקו ותתרחקו מהיותנו יהודיים?!!

    יהודי עתיק יומין, 28/04/09 23:52

    עד מתי תרחיקו את עצמכם - ? אין הבנה שכבר לא נשאר כלום מדמות ישראלי או יהודי
    מדוע לא לתת לעם היושב בציון את חירותו ואמונתו
    האם כך היו נוהגים ערבים או צרפתים??
    שפעת חזירים כבר אמרנו??!!

    IP: 77.126.9.230דווח על תגובה זו

  • 11.

    ואם תרצו לחשב כמויות

    גיורא, 28/04/09 23:21

    ממליץ לכם על המנגולטור
    www.mangulator.com

    IP: 79.181.117.60דווח על תגובה זו

  • 10.

    הרסת לי את החג עם החזיר (ל''ת)

    אלי הרמלאי, 28/04/09 23:21


    IP: 85.250.109.237דווח על תגובה זו

  • 9.

    יהודים לא אוכלים חזיר ולא שומן חזיר. נקודה. (ל''ת)

    yaacovsh , 28/04/09 23:11


    IP: 93.173.157.183דווח על תגובה זו

  • 8.

    יעל עופר את חזירה.

    נפתלי, 28/04/09 22:40

    ממש רתחתי לראות את התוספת של השימוש בשומן חזיר כאילו מדובר בנוהג קבוע, מה רע בשומן כבש או בקר ?
    פשוט גועל נפש, תתביישי ואני מבטל את המנוי למעריב!!!

    IP: 212.25.76.140דווח על תגובה זו

  • 7.

    השימוש בשומן חזיר דוחה ולא לעניין.

    אורי, 28/04/09 22:25

    ממש לא הכחרי לדחוף את השומן חזיר לכתבה.
    פשוט בושה לNRG.
    אם אינכם יכולים להתאפק - פשוט עדיף לוותר על הכתבה במצב כזה

    IP: 81.218.142.16דווח על תגובה זו

  • 6.

    כתבה סבבה אבל...

    מומו, 28/04/09 22:14

    חשבתם איך לעשות אותה מעניינת?
    אמרתם נוסיף את המילה ''חזיר'' ויהיה שמח
    יכלתם לכתוב גם:
    ''אם אתם עושים על האש בשבת בצהריים נא להערך בהתאם כי החנויות סגורות ואם בכל זאת נתקעתם בלי שיפודים או... בצומת בילו או בשפיים אפשר למצוא הכל''

    IP: 79.180.203.68דווח על תגובה זו

  • 5.

    ''שומן חזיר'' ?.. מי את יעל עופר ?..

    אוהב ישראל, 28/04/09 21:58

    וה''נאורים'' במדינת ''ישראל'' עוד מתפלאים שחרדים לא עומדים בצפירה.. (שהיא מנהג הגויים שהרגו והורגים ביהודים - גם אם הם ''נאורים''..)
    חושך הגלות חשוך מתמיד.

    IP: 68.87.42.115דווח על תגובה זו

  • 4.

    שומן חזיר?

    יוזף, 28/04/09 21:37

    ראבק אתם דואגים לחומרים שמוסיפים טעם לוואי ולא איכפת לכם לאכל חזיר?

    IP: 93.172.137.245דווח על תגובה זו

  • 3.

    אחלה טיפים. בפעם הבאה זמני צליה לכל סוג בשר בבקשה! (ל''ת)

    דניאל איש חמודות, 28/04/09 21:27


    IP: 75.145.99.161דווח על תגובה זו

  • 2.

    ==הפסקתי לקרוא את הכתבה כאשר===

    יורם, 28/04/09 21:18

    כאשר נפגשתי עם המילה ''חזיר''.

    למה להיות חזירים, דוחים, מגעילים ועוד ביום עצמאותו של העם היושב בציון.

    נשבע שאני לא דתי ולא נעליים, אבל ההתעלמות המופגנת מ 70% מהאוכלוסיה שעבודה המילה חזיר היא הטינופת שבטינופות, מוכיחה על חוסר רגישות מהזן המפחיד שיש לעורך הכתבה.

    תתביישו לכם NRG, מבחינתי אתם יכולים (וכמובן) לא לפרסם את התגובה.

    אני את שלי אמרתי.

    IP: 93.173.164.46דווח על תגובה זו

    • הכותבת לא מתעלמת מ70% מהאוכלוסיה

      adi9700 , 28/04/09 23:34

      כל מטרתה היא להרגיזם.

      פטתית

      IP: 89.139.68.187 דווח על תגובה זו

    • דרום-מזרח

      רפיק, 29/04/09 09:34

      יורם,
      אתה פשוט צודק. הכתב והעורך פשוט מגעילים אותי. הוסיפו סוגריים מיוחדים להסביר שניתן גם למשוח את הגריל עם שומן חזיר. באמת לא הצלחנו להסתדר בלעדיכם. פשוט גועל נפש של בני אדם צרי מוחין, אוהבי עצמם ואני בטוח שמהסוג שמדברים על חופש ובלה בלה בלה.

      אגב, חלק ממשפחתי אוכלת חזיר, חברים טובים אוכלים חזיר ומקנחים בספריבס - אבל באמת שהחזירים היחידים כאן הם אנשי העיתון העלוב הזה.

      IP: 10.10.20.81 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כתבה מצוינת - חדשתם לי

    יובל בן בסט, 28/04/09 20:54

    עד היום לא יצא לי לאבחן שפת גוף של מנגליסטים. האמת שווה בדיקה
    http://www.graphologia.net/

    IP: 84.229.154.23דווח על תגובה זו

    • על ומן חזיר תכתבי ביום העצמאות באיחו האיורפאי

      יונתן, 29/04/09 08:55

      בינתיים תכבדי את העם שאת חיה בתוכו
      חצופה!

      IP: 79.181.251.186 דווח על תגובה זו

      • דווקא טעים! נקניקיות במיוחד.... (ל''ת)

        למה???, 29/04/09 11:26


        IP: 77.125.46.83 דווח על תגובה זו