• 27.

    מאוד אהבתי את זה

    אביעד ישיר, 20/10/10 09:40

    מכתבו כאן המון דברים מאוד יפים ומאוד מרגשים.
    אני אכן מסכים עם רוב הדברים.
    השירה היא לא הבוץ של הקפה,
    אלא הארומה שלו.

    אביעד גוטפריד,
    משורר.
    aviadyashir@gmail.com

  • 26.

    פשוט, תמים, טהור, לא מורכב, נעים, מופלא !

    דיתה, 29/04/09 08:50

    באמת מפתיע שבימינו אלה יש עוד אנשים כאלה.

  • 25.

    אתן לך קישור שבו ניתן להתפוצץ עם או בלי שעועית!

    יונה לבנה, 28/04/09 09:55

    רוצה

  • 24.

    העלא-כיפקיות והחוסר אגוטריפיזם מפציצים לי את השעועית! מדהים! (ל''ת)

    יוספית, 26/04/09 20:33

  • 23.

    הנאיביות והתמימות מקבלות משען פואטי ושירי !

    שימרית, 26/04/09 10:05

    נעים לקריאה.

  • 22.

    נאיבי מאוד, נקי, חסר אינטרסים ולכן יפה !

    קרן, 24/04/09 15:10

    הנאיביות, התמימות הזו מעוררת את פחדיהם של הטוקבקיסטים. במקום לחפש את הילד היצירתי שבתוכם. יורקים אש. תרגעו. מדובר בילד, המדבר בשפת הילדים כדי שגם ילדים יבינו. יצירתיות איננה רק תחכומים.

  • 21.

    יש כאן אנשים שבאים סתם להפריע

    כרמית, 23/04/09 20:20

    מדוע המערכת מאפשרת להם לבוא ולהפריע לנו בזמן שאנחנו מנסים להעביר מסרים על אמנות, הרמוניה ויופי ? מדוע אינכם מונעים מהאנשים האלה להיכנס ולזרוע רק ליכלוך, במקום אהבה? באמת שזה לא יפה ! ובעיקר כשמדובר באדם כל כך טהור וכל כך יפה נפש כמו אומרם מיכאל איבנהוב. אני מאמינה גדולה ביכולות האמנותיים שלו. והדיון על השירה שלו הרבה יותר מרתק מאשר כל מיני הערות חסרות חשיבות כאן. ממש חבל. הרמה יורדת. ממש חבל.

  • 20.

    נכון ! גאון !

    ישראל, 23/04/09 09:38

    בהחלט, המון תודה לך. אבל למה החלפת את שמך? האם אינך גאה בשמך האמיתי. בברכה, ישראל

    • על מה תודה? אתה כתבת את זה ? (ל''ת)

      מישהו שמשקר על החלפת השם שלו, 23/04/09 13:15

      • אני מופיע בשמי ואתה מסתתר (ל''ת)

        ישראל, 24/04/09 06:06

  • 19.

    מדהים ! מי שכתב את זה גאון! זאת שירה אמיתית. (ל''ת)

    אומרם מיכאל איבנהוב, 23/04/09 05:34

  • 18.

    נפלא, מרחיב את הנשמה!

    מיכל, 21/04/09 22:05

    חכם עם המון טוב לב ואמונה.

  • 17.

    אומרם מיכאל נקי כפיים ! טהור !

    כרמית, 21/04/09 12:35

    בהחלט !

  • 16.

    מרחיב ומאיר וגם מעורר נפש

    סופי ריוואלן, 21/04/09 00:28

    הסגנון של המורה הרוחני שחיבר מילים אלה הוא בעצמו מאיר ומעורר נפש! ניתן לחוש באופטימיות שלו ולחוש כיצד משהו בחזה מתרחב וכלך מתמלא חיות וחיוניות! המבנה והתוכן בהרמוניה מוחלטת...

    • אכן כך בדיוק הרגשתי

      כרמית, 21/04/09 07:17

      אמינות, יושר, בהירות. והרחבת הלב. תודה לך סופי היקרה.

  • 15.

    אוי. התגובות פה זה ממש פארסה (ל''ת)

    כולן מאותו ip, 19/04/09 11:56

    • כוונתך שרועי ויהושע הם אותו אדם?

      ישראל, 20/04/09 12:05

      אבל סגנון הכתיבה שלהם שונה לגמרי. כנראה שמדובר באדם מאוד מוכשר.

      • לא. כוונתי שסופי, כרמית, ישראל וכל האלים לפניו (ל''ת)

        מאותו ip, 21/04/09 14:10

        • כוונתי שאפילו גרגמל, רועי, יהושע, ענת ממעריב

          כולם פה מאותו IP, 22/04/09 10:02

          ובוודאי לא תסכימו לפרסם זאת...

          • ואולי כולם אריאלה רוזנברג ?

            רמי, 16/05/09 16:54

            תחשבו על זה...

  • 14.

    כתוב בחן, בהיר וקל להבנה

    כרמית, 18/04/09 16:58

    בניגוד לאחרים שמסתבכים עם המילים

  • 13.

    התחיל באנינות וגמר בהיתממות נמלצת ונמרצת

    רועי, 18/04/09 03:32

    מבין המיסטיקנים העמומים, איבנוב הגיע לבארוקיות עילאית של רומנטיזציה פסאוודו מדעית של נפיחות אלף לילה ולילה שיטתיות (שמאפיינת את סוף המאה ה19) באמצעות נוסחה אלכימית של עירבוב מחט ותחת.
    אמנות רטוריקה מצויינת. חסר משמעות, עם זאת.
    ולעצם העניין- יש הבדל בין השראה לבין שירה, איבנוב לא עושה את ההבחנה הזו ומתייחס לשתיהן כאל דבר אחד.
    בהיעדר משהו קונקרטי לומר כדי לתמוך את הטיעון חסר השחר שלו לגבי אנינות פואטית, הוא מבלבל את המוח עם מרק מטפיסי של משוררים מזוכיסטים מעוררי חלחלה ברוטב אוטופיה רחמנית.

    • שלום לך רועי הנכבד

      ישראל, 18/04/09 10:46

      עצתי, קרא מאמרון אחר של איבנהוב (בוהנביא) שפורסם השנה כאן, ואולי תבין מדוע אין כאן כל ניסיון לסבך,אלא להיפך, מטרת המשורר שבנידון היא להבהיר, להקל את קריאתך, להקל על הבנתך, שהרי הביצוע של החיים הרוחניים קשה מנשוא: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/43/ART1/752/132.html
      אנא קרא וראה כמה פשוט כתוב הדבר, כמה ברור ושוב אלי. אך אם מעדיף אתה מאמרים מסובכים, קשים מנשוא להבנה, אכן צודק אתה. כאן הדברים צריכים להיות ברורים גם לילדים. מדוע לא בעצם?
      בברכה
      ישראל

      • תודה על ההפניה אבל אל תטרח

        רועי, 18/04/09 23:03

        קראתי וראיתי שמדובר באוסף של טעויות שמביאות בהכרח לגישה מטפיסית עיוורת שמסלפת מלכתחילה את כל הבעיות הפסיכולוגיות, האמנותיות והתרבותיות החשובות כל כך.
        אני אוהב את עצם העובדה שאיבנוב מתייחס לבעיות שכאלו, אבל אני מתקשה להעריך גישה מטפיסית כל כך חסרת שחר ופתאטית כמו הגישה שגורסת שלא יתכן שהאדם בא מ"עולם החומר" ולכן מקורו של האדם הוא "למעלה", בעולם מטפיסי של אידאות, ב"רוח"...
        התכחשות כזו לעולם ולאדם כפי שהוא נראית לי כמו הובריס שעליו העונש הוא שההתפלספות תהא עקרה, וכך נראית לי הגותו של איבנוב ואף של הקרובים לו ברעיונות כמו שטיינר ואף גורדייף- יפה אך עקרה. כולם כאחד מטפיסיקנים שמגייסים גאונות של מיסטיקן, משורר, מדען ופילוסוף כדי ליצור שיטה זו או אחרת שמאחדת את הבלי המטפיסיקה והדת עם ריאליזם אתאיסטי. כמובן שבבחינה לוגית חמורה של דבריהם הם נכשלים כישלון חרוץ, אבל החריצות והנחרצות הדון קישוטיות שבהן הם מדברים מראה שמץ מהעוז והעזוז של גאונות מבוזבזת.

        • אין יותר מדוייק ומנוסח בבהירות כמו תגובתך! (ל''ת)

          יהושוע הקרוע, 19/04/09 01:25

        • שלום רועי, אני עושה זאת ללא טרחה כלל

          hartk, 19/04/09 09:00

          לא, הפשטות לא באה כדי לשלוט באחרים, אלא כדי ללמוד לשלוט בעצמך. זהו רק שינוי של נקודת מבט.
          אבל כמובן, אתה מעדיף את הדברים מסובכים, קשים להבנה, וזו זכותך. אני מעדיף את אומרם. אגב שמו איבנהוב (בוהנביא) ולא כפי שציינת. עזוב גורדייף, לא שייך. שטיינר כן. קרישנמורטי כן...

          תודה על דבריך הכנים בעניין הגאונות, הנחישות וכו' של אומרם. אכן צדקת מאוד בעניין הזה.

          • אתה לא יכול לדעת מה אני מעדיף

            רועי, 19/04/09 17:56

            ובעצם- המטפיסיקה שמנפנף בה איבנהוב היא הפשטה גסה, שנועדה לצבוע את הטיעונים שלו בפאתוס משכנע.
            הוא לא בוחל בלדבר גבוהה גבוהה על רוח ואלוהים כדי לתמוך בטיעוניו, וכשאני חושב על כך עכשיו זה נראה לי אפילו פושע.
            אז כן, אני מעדיף טיעונים מורכבים במקרה הזה.
            תפרק את הטיעונים שלו מרוח ואלוהים וטררם מטפיסי חסר משמעות והם פשוט לא עומדים במבחן המציאות, לא מבחינה אמנותית, לא מבחינה פסיכולוגית ולא מכל בחינה.
            מה שכן, הוא מנסה להיות ''חיובי'', לרומם את הנפש, רק שביקורתי עליו היא שהשפה שהוא משתמש בה היא שפה דתית לא רלוונטית ומתאימה לכמרים כפריים מימים הביניים.
            ספק אם שפה פרימיטיבית כזו תחולל השפעה בימינו.
            ולכן אני רואה בו קוריוז משעשע ותו לא. חולה נפש צבעוני שמתכחש למודרנה ומפליא אנשים עם פוזה של מישהו שיצא זה עתה ממכונת זמן מהעבר ומעולם לא שמע ששלושת הודאויות של המאה ה18- ודאות הרצון ודאות האני וודאות הרוח נעשו מפוקפקות ביותר.
            אני מחבב את התמימות (כנראה מעושה) הזו והיכולת להשתמש בוודאויות הללו כאילו כלום... אבל בכל זאת, אלו כבר לא וודאויות, וגם אם אפשר להציל אותן, זה לא על דרך האידאליזציה שלהן אלא על דרך הדמיסטיפיקציה שלהן.
            איבנהוב הוא מיסטיקן ולכן נמצא בשלב של תמימות לגבי הוודאויות הללו.

            • בסוף קיבלת את דעתי

              ישראל, 20/04/09 12:12

              מכל מקום לעניות דעתי אתה מבזבז את עצמך על דמיסטיפקציה של אחרים. מה התועלת בכך? מדוע אתה מתעקש כל כך להוכיח שאחרים טועים? האם החשש נובע מכך שאתה חושש שגם אתה טועה ? לטעון כלפי אדם נקי כפיים, שהוא פושע זו פשוט טעות קשה וחסרת תקנה. אילו ניסית לקרוא מעט את כתביו ולא להישאר תקוע בעמדותיך, היית מגלה שהשפה הזו היא שפה קלילה מכוונת, וכבר הסברתי מדוע. שאלת מבחן המציאות עדיין עומדת להוכחה גם מבחינתך? היכן הוכחת את עצמך באמנות? בפסיכולוגיה? ומכל בחינה? בעוד שהמורה אומרם מיכאל איבנהוב הוכיח את עצמו ויש לו מיליוני קוראים בעולם. אתה יכול להמשיך לכתוב את הערותיך המעליבות והפוגעות, ללכלך על איש יקר ונקי כפיים, אך לעולם לא תוכל לשנות את דעתו. לשנות את דעתם של קוראיו ואוהדיו. ולכן אתה מבזבז את זמנך לריק.
              אילו הקשבת לי בניחותא, הייתי מציע לך, לכתוב בעצמך את תורתך, במקום לחפש תורות על-מנת לתקוף אותן. כתוב את שלך, ונראה כמה יקראו אותך?!
              בברכה

              • האמנם הוא נקי כפיים?

                רועי, 20/04/09 20:15

                אתה מניח שהוא נקי כפיים. הייתי אומר שחשד בריא חסר לך.
                בתור ''סמכות רוחנית'' הוא מלכתחילה חשוד בעיני, וכאשר מצטרפים לכך השימוש הפושע (כן, פושע!) שלו במטפיסיקה ודת ואלוהים כדי לתמוך בטיעונים המופרכים שלו (זה שהם מופרכים לכשלעצמו בסדר, מותר להוגה לטעות), הייתי אומר שברור שמשהו לא בסדר שם.
                זה שהוא עשוי להיות פופולארי זה כלל לא בגדר טיעון רציני לגבי אמיתות דבריו, וטיעון שכזה מוכיח את רמת השיחה שלך.
                רק כדי לסבר את אזניך, למרות האוילות שבעצם הטירחה להפריך טיעון כה מטופש- גם היטלר היה פופולארי, האם יוצא מכך שהיטלר היה צודק?
                לסיכום-
                אתה מניח שהוא נקי כפיים.
                אתה מניח שמכיוון שהוא פופולארי הוא בטח צודק.
                ועוד דבר- אני לא מבזבז את עצמי על דמיסטיפיקציה של אחרים, אלא אתה מבזבז את זמנך להניא אותי מדמיסטיפיקציה של ההשקעה האמונית שלך, שכנראה היתה גדולה מאד, ושמה איבנהוב, השקעה שאני מוריד מערכה ככל שאני מבצע בה את אותה דמיסטיפיקציה איומה ונוראה בעיניך...
                מה רע בדמיסטיפיקציה? מוטב לשאול מה רע במיסטיקה- שהיא מסלפת את האמיתות החשובות של הפיסיולוגיה, המתמטיקה, המכאניקה וכ''ו
                אני לא מוותר לבורים ועמי ארצות, זייפנים כמו ''איבנהוב'' ודומיו שמציגים את עצמם כאילו יש להם את כל התשובות.
                ובטח לא מוותר לחסידיו השוטים שמבקשים ממני שלא לנתץ את פסלון האליל שלו למען ישמר שלום נפשם ולא יקרה, חס ושלום, שום תהליך של דמיסטיפיקציה משוקצת...
                בקיצור- תאמין לי שאתה מבזבז את הזמן איתי. אין לנו על מה לדבר.

                • בהחלט הוא אדם נקי כפיים, טהור ! מלאך !

                  ישראל, 21/04/09 09:07

                  כנראה שאתה משתמש בחופש הבלתי מוגבל של האינטרנט כדי להוציא זעמך וכאבך על אחרים. קבל דברי בהבנה. הרי אינך מכיר כלל את האיש, לא קראת עליו, לא את דבריו ואינך יודע במי מדובר. כאן מדובר בסך הכל בפרק אחד מתוך אלפי פרקים, אולי עשרות אלפי פרקים, שפורסמו בספריו. איך זה שמחצי, רבע אלפית עבודה אתה נמהר כל כך במסקנותיך.? מתוך דבריך נראה שמדובר באדם עם ראש על כתפיך. מדוע אינך מניח לאחרים לומר את דברם? מה אתה מחפש בדיוק ? מדוע אינך פותח אתר, בלוג משלך? ומפיץ בו את רעיונותיך הנשגבים? אם זה כל-כך קל לביצוע? וכל כך פשוט להשיג את אהדת ההמונים.
                  בברכה

                • מאז הבוקר שלחתי שתי הודעות שלא התקבלו במערכת

                  ישראל, 21/04/09 12:33

                  הודעה שלישית: אם אתה אדם כל כך נבון ובעל יכולות לחסל כל אחד אחר, מדוע אינך מניח לאחרים לעשות את עבודתם? מדוע אינך מניח להם להביא את תורתם כאן? בנחת? רבים יסוגו, (במיוחד אם יש לי תחושה שאולי תפקידך לכתו הערות מגונות כדי לעורר טוקבקיסטים כולל מהבית במעריב???)...מדוע אינך פותח בעצמך בלוג או אתר ומביא את תורתך כלשונה? במקום לעייף אותנו בהערותיך חסרת השחר !!! כמובן שאומרם מיכאל הוא איש טהור ונקי כפיים !!! מלאך משמים ! ואם זה היה כל כך קל לגרום למיליונים להעריך את עבודתך, מדוע אינך מצליח לעשות זאת בעצמך ?
                  בברכה

                  • הטיעונים שלך חסרי רלוונטיות

                    רועי, 22/04/09 00:46

                    אני מציג ביקורת רלוונטית על תוכן דבריו של האיש כפי שנכתבו שחור על גבי לבן באתר הזה, ואתה שואל אותי מה תכליתי בכך, ומדוע שלא אפתח אתר, ומאין לי לדעת עליו וכ''ו
                    העניין הוא שאני מדבר איתך בגובה העיניים ומציג טיעונים רציניים, ואתה לא מתמודד עם הטיעונים האלו ומוצא מגוון של טקטיקות ילדותיות להתחמק מהתמודדות איתם.
                    בנוסף לכך אתה אשכרה טוען שאותו איבנהוב הוא ''מלאך משמיים''.
                    לאור העובדה שכל זה נורא ילדותי- נראה לי שאין טעם שנמשיך בשיחה.
                    אני לא אגיד לך שכדאי לך להפסיק להעריץ את איבנהוב באופן עיוור, כי זה לא יעזור, הרי הוא מלאך, ולא יצור אנושי עם בעיות כמו כולם. לא... הוא מושלם ויש לו את התשובות לכל השאלות...

                • בהחלט נקי כפיים ! טהור ! מלאך מהשמים !

                  ישראל, 21/04/09 12:34

                  אין ספק !

            • שלחתי תגובה וכנראה לא התקבלה...(המשך)

              ישראל, 20/04/09 13:00

              בסוף יצא שאתה מסכים איתי. תודה. אך הערתי לך: הפסק להטיח את רעיונותיך בתגובה לאחרים. נסה להיות יותר מתון בדבריך. אומרם מיכאל איבנהוב, הא נקי כפיים, איש ישר וטוב לב, מדוע אתה מנסה לפגוע בו? הנח לו. לך אל עצמך, ונסה למצוא בתוכך את מקורות היצירה שלך, אם אלה שהוצעו לך לא מתאימים לך. עליך לכתוב את תורתך! את ספרך! עזוב תורות של אחרים!
              בתודה ובברכה

  • 12.

    לכל המוארים המקסימים פה, כנסו....

    יהושוע הקרוע, 17/04/09 17:43

    ממש נפלא לפגוש אדם, שפוט של אדם אחר, שאיבד מזמן את אישיותו, חוזר כמו תוכי על דברי אחרים, אחרים שעסוקים בלקלל ולבזות, כל מי שאינו הם עצמם, שעושה העתק והדבק לאותו משפט על כל התגובות פה !
    מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

    כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

    • היכון קפוץ ! מואר ידוע מוכן להמשך ציטוטי

      ישראל, 18/04/09 10:39

      ''כשהם מנסים לחייך, הם מעוותים את פניהם. כשאני רואה אדם שיש לו קשיים לחייך לאחרים, להביט בהם במבטי אהבה, אני מבין שהמסכן חי כל חייו מתוך עמידה במקום, באזורים נחותים של הרצון, הלב והמוח, בלי שמרכיבי הנפש והרוח באו לבקרו. כאשר הנפש או הרוח פורצים פנימה, הכול משתנה. אין יפה מן הביטויים של הנפש והרוח, בהקרנותיהם ובהאצלותיהם.''

      • הוכחת את דברי....

        יהושוע הקרוע, 19/04/09 01:21

        לא אמרת כלום משלך. רק ציטטת מישהו אחר. אם זה אין לי שום בעיה, אם זה מה שעושה לך טוב, תמשיך כך. עדיין יש לי בעיה עם המסר:
        ''כשאני רואה אדם שיש לו קשיים לחייך לאחרים, להביט בהם במבטי אהבה...'' (למי אין? אין לנו רגעים קשים, עצובים, כועסים בהם קשה להיות אוהב ומחייך?)....
        '' אני מבין שהמסכן חי כל חייו מתוך עמידה במקום, באזורים נחותים של הרצון, הלב והמוח, בלי שמרכיבי הנפש והרוח באו לבקרו''...(מסכן? רצון נחות? חסר נפש ורוח? למה לי להקשיב לאדם כל כך שיפוטי וקר שזה מה שהוא רואה באנשים מסביבו? הדיבור הזה פשוט מעורר שאט נפש. חוסר אמפתיה בסיסית לאחר. לשמחתי למדתי כבר שאחת השיטות הנפוצות לחוש שאתה שווה משהו - ואני מניח שכך הרגיש האיש הזה - הוא לרומם את עצמך על ידי ביזוי של אחרים. כפי שמעיד הטקסט זו האסטרטגיה בה הוא נוקט)
        בהצלחה בהמשך

        • הדיון על הצורה או על התוכן?

          hartk, 19/04/09 09:05

          הוא לא אדם שיפוטי ולא קר, קרא את דבריו. לשם מה אני מביא ציטוט, כדי שתראה שיש כל-כך הרבה חומר, ומי ששופט זה אתה. כי אינך יודע, ושופט לפי עריכה שגויה שנעשתה בחומר הפעם... לך קרא ולמד, קרא בבקשה את החלקים על הקבלה היהודית, ספר גדול על ''ספרת תפארת'', וספר גדול יותר על ''ספרת יסוד'' ועוד ספר על ''פירותיה של תורת הקבלה'', לצערי עדיין באנגלית ועוד איזה 37 שפות אחרות. איך זה שמיליוני אנשים קוראים את האיש הזה? אם לא בזכות אהבתו הענקית לאדם ?!
          תודה על איחוליך
          גם אני מצידי מאחל לך המשך מוצלח.

        • יהושע! אתה כל כך צודק (ל''ת)

          ענת, 19/04/09 12:00

          • ענת, את כל-כך טועה (ל''ת)

            ישראל, 20/04/09 12:13

            • ישראל, אומרם לא לימד אותך לקבל ביקורת? (ל''ת)

              ענת, 20/04/09 12:41

              • ענת, ואותך לימדו לקבל ביקורת?

                ישראל, 21/04/09 07:15

                כל דבר שתגידי על אחרים חוזר אלייך כי ממך יצא ואלייך ישוב.

                • חבל שאומרם לא ידע את זה :) (ל''ת)

                  יהושוע הקרוע, 21/04/09 09:48

                  • חחח! (ל''ת)

                    ענת, 21/04/09 14:09

                    • כוונתך שיהושע, ענת ורועי הם מאותו IP

                      ישראל, 22/04/09 06:08

                      על פניו כך נראה הדבר, גם מרמת דיבור לא גבוהה במיוחד

  • 11.

    שירה

    שרון, 17/04/09 09:49

    כל כך שיטחי!

    • נכון, שטחי לאללה, אבל עובד-ככה משיגים שליטה על אחרים כמו ''ישראל'' פה (ל''ת)

      יהושוע הקרוע, 17/04/09 17:44

      • לאיש אין שליטה על ישראל, זה עם חזק !

        ישראל, 20/04/09 12:14

        ולכן לא ראוי אפילו לומר זאת.

    • כל-כך מעמיק ! ישיר ! נקי ! טהור !

      כרמית, 20/04/09 12:14

      שווה העמקה !

  • 10.

    בהתעלם מהמטקבקים הבורים, קל להבחין בזוהר הקורן מאיבנהוב (ל''ת)

    גרגמל, 16/04/09 23:16

    • גרגמל, דבריך נעימים לי

      ישראל, 17/04/09 09:04

      ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

      כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

      • העניין הוא שאתה שבוי בפטפוטי מילים, ההיגיון שלך ושל ההמונים עקום...

        רדיואקטיבי, 18/04/09 21:46

        ובהחלט אין עם מי לדבר. הריאקציה שלכם היא תמיד להשפריץ רפש, זוהמה, רעל וכאב. זה התענוג הנחות שלכם, אליו אתם מנסים בכוח למשוך ולכלוא את ההמונים הפסאודו אינטלקטואליים, יש לציין, בהצלחה מרשימה. אני כמובן לא אשחית מילים יתר על המידה עליך ועל שכמותך, למי איכפת.

        • למה להוציא מהפה מילים לא נעימות ליד מאמר כה יפה?

          כרמית, 24/04/09 06:08

          נסו לקלוט את היופי של דברי אומרם מיכאל לתוככם. נסו לינוק ממנו שלווה ואהבה.

  • 9.

    אין כאן משפט אחד שהוא לא שטות גמורה!

    קורא, 16/04/09 19:17

    הלאה הממבו ג'מבו הניו אייג'י!

    • טיעון משובח וביקורת מאלפת הצגת פה (ל''ת)

      ^_^, 16/04/09 23:12

      • לא נכון, שניכם טועים ומטעים

        ישראל, 17/04/09 09:03

        ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

        כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

  • 8.

    והפיצול הולך וגדל.....

    יהושוע הקרוע, 16/04/09 18:42

    האחר=מטונף, נחות, טיפש, מעוות, מסכן, קפוא, רעיל (רק חלק קטן ממה ששופך החוצה המואר המגניב הזה)
    אני=אור, אהבה, נתינה, אלוהי....(אחרי ששפכתי את כל הזבל החוצה, על האחר, כמובן)

    ותחשבו על זה...אאאאא......

    • מעטים ובודדים הם האנשים האלוהיים, וזו בהחלט מציאות מצערת. (ל''ת)

      גרגמל, 16/04/09 23:11

      • מסכים עם גרגמל

        ישראל, 17/04/09 09:01

        ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

        כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

    • לא נכון, הנה ציטוט מדברי אומרם

      ישראל, 17/04/09 09:02

      ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

      כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

  • 7.

    כבר הרבה זמן לא קראתי כאלה שטויות.

    מבינה קצת יותר, 16/04/09 17:44

    לשירה שמתוארת כאן כשירה האולטימטיבית קוראים בשם פשוט שירה מגוייסת.

    סליחה, אבל אין רפש בנפשו של האדם. יש רגשות, וחלקם קשים- והשירה עוזרת להתמיר אותם.

    • גלוי לכל מי שעיניו בראשו שנפשו של האדם מזוהמת מאוד

      שד, 16/04/09 18:44

      ושירה היא עוד אמצעי טיהור, לא כל שירה כמובן.

    • לא, אינך מבינה יותר מאלה

      ישראל, 17/04/09 09:00

      ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

      כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

  • 6.

    i am here and you are here to keep the night in motion (ל''ת)

    amir yoga center, 16/04/09 15:58

  • 5.

    NIMA'S - POEM BY AVI TZANANI

    AVI TZANANI, 16/04/09 14:50

    NIMA'AS LI KVAR, NIMA'AS,
    meghizballa VEHAGHAMAS,
    NIMA'AS MEHATANZIM
    VENIMA'ASU ESHKENAZIM

    NIMA'AS MITEYMANIM
    POLANIM VEROMANIM
    TUNISAIIM MAROKAIM
    VEKAMUVAN PALESTINAIIM

    NIMAA'S MEHAA'ARSIM
    VEMEUSIM GAM HAPARSIM
    NIMA'AS MEHA'ETYOPIM
    VEME'EUSIM GAM HARUSIM!!!

    PIZMON:
    AAAAAAAAAYYY
    EEE--LOOO--HAAAY
    MATAY MATAY
    KVAR EHYE LEVADY?

  • 4.

    קטע מקסים (ל''ת)

    שיר, 16/04/09 12:29

    • תודה שיר, אכן מקסים הקטע

      ישראל, 17/04/09 08:59

      ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

      כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

  • 3.

    נהניתי לקרוא, בעולם הזה אין מי שיבין (ל''ת)

    Shed, 16/04/09 12:09

    • איבנהוב מיוד ליחידי סגולה

      ישראל, 17/04/09 08:58

      ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

      כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

  • 2.

    מה כ''כ מיוחד בחולה הנפש הספציפי הזה,ששוב ושוב הוא חוזר ותופס מקום?- (ל''ת)

    האם ל-NRG יש קרבת משפחה למסיונר ההזוי הנ''ל?-די !!!, 16/04/09 11:28

    • תגובה שמעידה על כותבה (ל''ת)

      גר, 16/04/09 12:08

    • למה יש לי הרגשה שאתה משורר מיוסר וחיוור? (ל''ת)

      אין על איבנהוב, 16/04/09 12:47

      • נכון ! אין על איבנהוב

        ישראל, 17/04/09 08:57

        ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

        כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.

  • 1.

    מדהים! (ל''ת)

    כ''כ מדוייק, 16/04/09 11:14

    • אכן מדהים

      ישראל, 17/04/09 08:56

      ממש נפלא לפגוש אדם, לפגוש משורר שאצלו אתה חש שהכל חי, מואר, מלא אנרגיה! מתחשק לך לנשק אותו בתענוג רב!

      כשאני מבחין באדם כזה, כל ישותי מתרחבת, אינני יכול להחביא את שמחתי, זה ממש מדבק כשרואים פנים המשלחות אליך אותות של אור וניצוצות כאלה.