• 80.

    שי, קראתי בעיון

    רון, 31/03/11 17:29

    קראתי בעיון את הפוסט שלך, אבל לא הבנתי מה אתה אומר… את מה שפרסיקו כותב צריך לנתח דרך מכלול הפוסטים שהוא כותב עליך- אשר מעלים שאלות מתמיהות, ושמבקרים אותך באופן קשוח, אבל גם יסודי ובטח לא שולף מותן.
    נראה כאילו רשמת כאן כמות מילים נכבדת שבאה לא לענות לטענת פרסיקו אלא להסית את הדיון ולאמירות דמגוגיות כלפי הבחור, שכותב ניתוחים עמוקים ומעניינים.
    לא ראיתי כאן כלום חוץ מהשתלחות, שלך דווקא

  • 79.

    שומר נפשו (וכיסו) ירחק (ל''ת)

    שומר, 23/10/10 00:55

  • 78.

    למה ניתן מקום לאלו שאין להם מה לומר.

    שאלה, 25/09/09 16:59

    מילים, מילים ,מילים שהבוטות מחליפה את המשמעות החסרה בן.

    אדם הזוי המשחרר לעולם את הזיותיו.

  • 77.

    אנושי, שי. אנושי מדי... אך על כך אני אוהב אותך.

    שמעון, 29/06/09 00:21

    מאיר באור חדש ומאתגר את השאלה הנצחית
    ''מה, למען השם, זו הארה?''

    שותה איתך לחיי דימויים מנופצים.

  • 76.

    טובלי... אתה מאבד את זה יותר ויותר... עכשיו אתה גם מפציץ אתרים בפרסום

    שימלה, 29/04/09 23:55

    הפצצת את האינטרנט בפרסום של האתר שלך.
    עשית עמוד לכל קשקוש בעולם הזה, ובכל חור שתלת קישור לשם.
    תגיד, מוארים לא פשוט שולטים ברשת, כמו בכל דבר בעולם הזה? מה אתה כל כך מתאמץ להתפרסם בספאמריות?

  • 75.

    אוי טובלי אתה מלא אגו, כעס, כבוד עצמי. אתה ההפך ממה שאתה מתיימר להיות.

    שי, 29/04/09 23:48

    באמת, שי... כל המאמר הזה כתוב באופן קטנוני. שים לב כמה אגו יש לך. לא יאומן.
    אני שואל את עצמי, אם מישהו היה כותב משהו על אלוהים... אלוהים היה ממהר להגיב???

  • 74.

    שוב נותנים לטובלי במה לפרסום - זה מה שהוא מחפש

    lg, 07/04/09 19:34

    פירסום
    במה
    קהל
    זה מה שטובלי צריך
    אל תתנו לו את התענוג הזה

  • 73.

    זאת היתה יכולה להיות בדיחה אם שי היה פועל לבד

    מאיר החושך, 07/04/09 19:27

    זאת היתה יכולה להיות בדיחה אם שי היה פועל לבד,
    לא רק שהוא גורר איתו קטינים כמו ביתו ואת הבת של בן זוגו ושל עוד ממאמיניו , את מאמיניו הוא כבר מתרגל במגורים משותפים , הפריד גברים מנשים שחיים היום בקומונת גברים ונשים נפרדות- והחל להגשים את חלומו על עולם גברים נפרד ועולם נשים נפרד, העצוב בסיפור שזה אמת ויחד איתו הוא גורר אנשים אינטלגינטים שאיבדו את הדרך בהשפעת היוגה / היפנןזה שהוא מעביר להם
    יש לו תוכניות גרנדיוזיות לבנות את עיר העתיד ביוון - ראו באתר שלו , ולשם כך מאמיניו מוכרים את רכושם בארץץ ומתכננים להגר לארץ '' הגיבורים היוונים המיתולוגים '' שמלאה אנטישמיות - זה לא יקח הרבה זמן - אבל שם כבר מישהוא יכניס אותו ואת מלווי לכלא.

  • 72.

    מכת הציניות

    יערה, 05/04/09 13:49

    טוב, במקרה זה ברור שתופעת טובלי הינה הזויה למדי, ואפשר להסכים עם דבריו של פרסיקו, אבל זה קל מדי, העניין הוא שנראה שפרסיקו הולך ומרדד את מסריו, ומאדם מעמיק ומחפש אמיתות, הולך והופך לעוד עיתונאי רדוד וציניקן.
    זו לא המהות, זו הצורה, ותחושת הזחיחות העוברת במאמרים.
    חבל.

    • אולי פריסקו בערב האפל שלפני הלילה האפל של הנשמה ?

      חורשה, 05/04/09 17:12

      ואחכ הוא יתעורר ככותב הנאור
      ויכתוב רק אור ואהבה

      ואולי האנושות תעבור מהפך
      ולא יהיה רייטינג לחדשות רעות

      • ואולי יש גם דרך ביניים?

        יערה, 06/04/09 09:09

        ולא רק ציניות זחוחה או שטויות של אור ואהבה??

  • 71.

    בוקר טוב לכולם

    זיבאב, 05/04/09 10:58

    המונולוג שלך, שי, מזכיר לי את הטון הבכייני של מיקל ג'קסון כשהוא התגונן מפניי התקשורת שתקפה אותו על אונס הילדים. ''כמה קל לרמוס את הניצן התודעה המלבלב של התודעה הזכה הבוקע מבין לתולעים ולרפש של ההווה המטונף ובציניקנים בחסרי אמונה ורוח''...

    אתה צודק בניגוד לניטשה ולזרטוסטרה, לך קל לבוז, לא יודע למה, אולי קארמה. אתה פשוט מלבה את מיצי המרה ומעורר בוז. אתה צודק. באירופה כמעט בטוח שזה לא יהיה ככה, אבל מי יודע..?
    יש כאלה שהטביעת הקארמה קנתה לה אחיזה עמוקה מאד, בנפש והם נידונים לשוב וליצור שוב ושוהב את אותו הדבר. ממש כמו אותה שיבה נצחית אצל אותו ניטשה. שוב ושוב אותו שיגעון גדלות. יוגה? חדשה! רפואה? חדשה? אלוהים חדש! אקדמיה? חדשה! עולם? חדש! ברית חדשה? חדשה! הכל חדש דנדש חף מכל עבר. כל כך אנכרוניסטי

  • 70.

    תגידו, כמה עולה שיחת טלפון הביתה, לאוריון? (ל''ת)

    זה יקר?, 05/04/09 03:32

  • 69.

    כל עיתונאי גם אם שמי אפרסקי בהגדרה הוא

    י.ל, 04/04/09 15:57

    הוגה / סופר / מבקר / אמן בינוני מינוס. אם היה קצת יותר הי העוסק ביצירה עצמה ולא בכתיבה עליה.

  • 68.

    שב בשקט טובלי ןתניח לנו מהקשקשת שלך..די שחרר (ל''ת)

    מיי, 04/04/09 08:04

  • 67.

    כל הדרכים מובילות לאותו המקום - סאן פרנסיסקו ...

    ד., 03/04/09 13:27

    לא אוריון לא פליאדות לא בודהה ולא בטיח

  • 66.

    ל-שי

    מושון, 03/04/09 10:07

    בניגוד לכל האנשים שחושבים אולי שאתה שהיוהרה שלך נובעת מאיזה סוג של נרקסיסיזם עמוק ואהבה עצמית חוצה גבולות, אני אישית חושב שאתה שונא את עצמך, שונא את מי שאתה, בגלל זה אתה ממציא את עצמך כל שבועיים מחדש עם עוד איזו שטות...הכרזת שיש לך תרופה לסרטן, כעבור כמה חודשים התחלת למכור את הזרע שלך בתור תרופות, היום אתה סטרייט מחר אתה א-מיני...שי, אני יודע שאתה לא רואה את זה כרגע, אבל הדבר היחידי שעשית, הדבר היחידי שהשפעת עליו באמת הוא החיים שיצרת עם בת זוגתך לשעבר...מהמקום הכי טהור ועמוק אני אומר לך, עזוב אותך מלתקשר עם ישויות גלקטיות, מלבנות ''כלי זכרי'' עם איילון, מלכתוב את הברית החדשה המחודשת, מלהמציא יוגה חדשה, עזוב אותך מלבנות עיר רוחנית, ולהתנצח עם אנשים שלועגים לך אך ורק באשמתך (איך אפשר לאהוב אדם שלא אוהב את עצמו?), במקום זה - תהיה שם בשביל החיים שיצרת, תהיה שם כשהיא לא נרדמת בלילה מכאבי שיניים, כשהיא חוקרת את העולם סביבה, כשהיא חולה ודואבת,כשהיא שמחה עד לב השמיים מדבר פעוט, כשהיא עצובה וזקוקה לחיבוק חם ואוהב, תהיה שם עם על הרגישות שלך ועם כל האהבה שאתה מסוגל לייצר כשהיא צריכה בית חם ואוהב, תפנק, תשחק ותאהב ותשחרר לחופשי כשצריך כמו שאתה יודע לעשות...תלמד אותה לאהוב, לשמוח, להיות מאושרת-היא התלמיד הכי טוב שיהיה לך אי פעם, והמורה הכי חכם שתוכל למצוא. במקום לשנוא את עצמך על דברים שלא בחרת בהם, תלמד לאהוב את עצמך על דברים שאתה בוחר לעשות עם האדם היחידי בעולם שקורא לך אבא...יום טוב

    • מכירה אותו מהתיכון

      שי תמיד היה קצת שונה, 04/04/09 18:40

      הוא תמיד היה קצת שונה. שום דבר לא מפתיע לגביו. הבחור פשוט מתוסבך ברמות על!!! וחבל היה לא פוטציאל להיות אחר. לקח את זה לכיון שלא בטוח שיגמר טוב....


      ליבי לאלו שמאמינים לו ולא מבינים שהוא פשוט קצת .........

  • 65.

    תגיד, טובלי...

    מושון, 03/04/09 07:34

    חשבתי שהגעת להארה, שניצחת את האגו שלך...אז מי זה שיוצא במאמר אישי כנגד מאמרו (הנורא משעמם ומיותר) של פרסיקו? מי מחזיר לו? מי תוקף אותו חזרה? מי מכנה את דבריו מטומטמים מי מלגלג עליו חזרה בנימה אישית? מי מטיל ספק ברוחניותו, באינטלקט שלו, בכוונות שלו, בכשרונו העיתונאי...מזכיר לי את המקרה שהאפיפיור אמר שהמוסלמים אלימים (או משהו כזה) ובתגובה יצאו רבבות מוסלמים לרחובות ופוצצו קצת חנויות ושרפו מכוניות...אתה יודע מה מפיל אותך חביבי? היוהרה שלך...האגו שלך...זטוסרא עאלק...הבעיה שלך זה לא שאתה לא מובן לקהל השוטים, זה שאתה לא מובן לעצמך...יום טוב ובהצלחה באירופה.

  • 64.

    מלחמת האגואים:)

    ההוא שמבין, 03/04/09 01:34

    לכל אגו יש את הזכות להגן על עצמו, אחרת מה הוא שווה בכלל?...

  • 63.

    באמת למה אנחנו כל כך אוהבים לשנוא אותו?

    קרן, 02/04/09 23:16

    לדעתי כל טעותו מבוססת על ההנחה השגויה שיש היררכיה בבריאה. נוסיף על זה שהוא מתקשר גם על עצמו והרי לך עירבוב בין הרצון הכי נמוך (לשלוט) לרצון הכי גבוה (השלם את החסר) = שי הוא המשיח.
    מקווה שהוא ישכיל לגלות שהוא אחד האדם. או אז נוכל להיפתח למה שיש לו לומר.
    שי בהצלחה

  • 62.

    איך? איך? איך כל כך הרבה אנשים, לכאורה נורמלים

    א, 02/04/09 20:18

    מסוגלים לקנות את הקשקושים הרוחניים האלה, קשקושי סרק שגם אם תקרא ותשוב ותקרא לא תבין דבר וחצי דבר כי כל כולם ערפל ועשן ורעות רוח. מה מסתתר מאחורי המילה אהבה שכה רבות מורדת כאן לזנות? מה משמעותם של כל המשפטים העמומים האלה שהוא מפזר לכל רוח? וגם אם נתעלם לרגע מן המגלומניות של אותו שי טובלי, ומן החלומות באספמיא שהוא טווה, גם אם נתעלם מן המשפחות המפורקות וכל השאר, העמימות צריכה להדאיג את כל מי שיודע לזהות מלך עירום כשהוא רואה אחד כזה.

  • 61.

    זכותו של אדם להגן על כבודו.

    אסף, 02/04/09 19:18

    מה לו לפרסיקו לנגח אדם מפיץ אהבה ואמת כשי טובלי, כדרך חיים?

    אמנם לא הייתה זו דרכו של של הבודהה :) אך
    גם שי עוד בדרכו אל האור, ונראה אף שפרסיקו
    עבר גבול מסוים בניצול האפשרות לפרסם את דבריו - ושי בזאפטה רווית כנות ורגש הבהיר
    לו את זה.
    אני בטוח שלשי יש גם הרבה אהבה לתת לפרסיקו
    אם זה ירצה להשיל קליפות גסות מסוימות ולקבל אהבה שתסיר ממנו את הצורך בהשתלחות
    בזולת כדי לחזק עוד את האגו לו אין די.

    אסף.

    • אהבתי את תגובתך. (ל''ת)

      תודה., 09/04/09 21:26

  • 60.

    למה ככה ?

    זבייבי, 02/04/09 18:29

    חברה קחו אויר יש מקום לכולם..

  • 59.

    שי, חשבתי שאדם מואר

    דודי, 02/04/09 14:49

    לא אמור להיות כה פגיע.

    חשבתי שאדם מואר לא אמור להביע מצב רגשי כה

    קשה וכזו תוקפנות

    • הוא אכן מואר, זה החייזרים בתוכו שהתעצבנו. (ל''ת)

      א, 02/04/09 20:37

      • Like! (ל''ת)

        Ms. Purple, 27/03/11 00:22

  • 58.

    הי שי....

    יעל, 02/04/09 11:55

    אתה לא באמת צריך את התמיכה שלי במילים שלך. אתה יציב וחזק מול כל השקר והעדריות הזו שתמיד מתחוללת מסביבך.לפעמים כאשר שומעים אמת היא מאד מפחידה....
    אך בכל זאת.... אני לא תלמידה שלך אך מכירה אותך הכרות קצרה ומודה לך על מי שאתה ועל כך שאתה מערער על האשלייה שוב ושוב ללא פחד. יש אנשים שם שמבינים אותך, תומכים בך, לא סוקלים אותך באבנים. חזק ואמץ.

  • 57.

    אין ספק בכך שפרסיקו ישן עמוק. (ל''ת)

    אני, 02/04/09 10:51

  • 56.

    לרגע חשבתי שתומר מחליף את לוטוס מלכת הביצה... (ל''ת)

    במחשבה שניה אולי הוא כן?, 02/04/09 10:35

  • 55.

    שי-בהצלחה בהגשמת חזונך

    נועם, 02/04/09 09:52

    מי כמונו יודע עד כמה העולם צריך את זה.
    מחכה לעוד ועוד רעיונות חזונות ומאמרים

    תודה

  • 54.

    האמת שהמאמר האחרון של פרסיקו לא היה ענייני ושי צודק בעניין זה. (ל''ת)

    O, 01/04/09 20:22

  • 53.

    מעניין איך יגיב פרסיקו? (ל''ת)

    בהמתנה..., 01/04/09 20:20

  • 52.

    כל התמונות המהורהרות/מחוייכות שלך נראות כל כך מבויימות (ל''ת)

    בלעעע, 01/04/09 19:28

  • 51.

    תמשיך בדרכך שי טוב- לי

    מאיר, 01/04/09 19:00

    היתי פעם אחת ויחידה בהרצאה שלו והרגשתי אנרגיות מאוד חזקות בחדר .המשך בדרכך אהוב האמת איתך התרכז בעצמך הישתחרר מהחברה.

  • 50.

    תומכת בשי

    כל הנושא של הבודהא מאוריון הובן לא כהלכה, 01/04/09 17:11

    כל עולם הניו אייג' מקבל בהבנה מוחלטת את העובדה שיש ישות שקוראים לה קריון שכבר כתבה כ20 כרכים של ידע מדהים. ''קריון - מהשירות המגנטי'' משתמש בגוף אנושי של לי קרול, ולאף אחד אין בעיה עם זה.

    באותו אופן יש ישות שנקראת הבודהא מאוריון והיא משתמשת בגוף של שי טובלי על מנת להעביר אינטלגנציה, שמה לעשות, עדיין אין כאן. אז אין צורך לקפוץ בראש - שי לא חושב שהוא אלוהים, או יוצר גלקטי - ואני יודעת את זה, בניגוד לרוב הטוקבקיסטים המשתלחים, כי אשכרה הטרחתי את עצמי ללכת לראות אותו במו עיניי ולא להאמין לכל מיני עיתונאים מחפשי דם שמנסים להכתיב לי מה לחשוב.

    במפגש פנים מול פנים (וכל אחד יכול לפגוש את שי במפגשי מוצ''ש שהוא עורך) הוא מתגלה כאדם מקסים, שמשדר המון ענוה ואין שום קשר בין מה שעשו ממנו למה שהוא באמת.

  • 49.

    ההמאמר הזה רק מוכיח כמה פרסיקו צדק

    אחח האגו האגו, 01/04/09 16:12

    שוב חשף בפנינו טובלי את האגו עצום המימדים שלו. וכן, אני בהחלט מאמינה לו שכוונותיו טובות, אבל הבחור הזה שטוען לכתר המוארות פשוט לא רואה בעיניים מרוב חשיבות עצמית. להתרחק, להתרחק מאנשים כאלו. ולא משנה כמה נדמה שהם מקדישים את חייהם למען הפצתו של האור הגדול.

  • 48.

    מה שמדהים אצל טובלי

    נדהמת, 01/04/09 10:37

    הוא שהוא באמת מופתע שעושים ממנו צחוק. וזה אחרי שהוא הכריז שהוא הבודהא מאוריון ועשה מעצמו יותר צחוק ממה שאי פעם מישהו יוכל.

  • 47.

    הבהרה

    איימי אוריין, 01/04/09 06:52

    אני אמא של הבודהה מאוריון אוריין
    מגיעה אני מגלקסית האור והאהבה

    רציתי להתנצל בשם בני היקר והאהוב
    הוא כלל לא רע רק סקרן מואר וחמוד
    מהות יצירתית רהוטה במילה
    כותב ספרותי ובונה עלילה
    גיבוריו הם בני האדמה
    בני בשר ודם וכוח פריון
    יפים מפציעים רבי הדמיון
    להם המילים געגוע קדמון
    מוכשרים מוכי גאוה
    רציניים להחריד בלי שמץ הומור
    חומר רך לעצב בדמותו של חמור
    חמור המחמיר הוא שחי בחשבון
    כלי ביד הסופר הוא בני מאוריון
    כותב עלילות על בני הדמים
    כך לוכד השובב נשמות רגישות
    צמאות לאהבה גורפת זמנים
    ומי ברשתו יפול ספרו מי
    זה שירצה להכתיר עצמו
    ראש לנבוכים
    וכך מזמר לאוזניהם ספורים
    מלטף אמונם והם כאילו עוורים
    לפעמים כך אוריון השובב מספר
    מחלחל הספק אוכל ומנסר
    וכולנו כמוכם בני הארץ הכחולה
    חיים מבלי דעת ודי במבוכה
    ראו את ימיכם באהבה עד אין קץ
    כל אדם הוא משיח מורה ומלמד
    טועמים כולנו מעץ החיים
    תפארת בריאה אין כמוך במרומים

  • 46.

    שיר הבהרה -הכל יובן ויתברר

    איימי אוריין, 01/04/09 04:46

    אני אמא של הבודהה מאוריון היא אוריין
    מגיעה אני מגלקסית האור והאהבה

    רציתי להתנצל בשם בני היקר והאהוב
    הוא כלל לא רע רק סקרן מואר וחמוד
    מהות יצירתית רהוטה במילה
    כותב ספרותי ובונה עלילה
    גיבוריו הם בני האדמה
    בני בשר ודם וכוח פריון
    יפים מפציעים רבי הדמיון
    להם המילים געגוע קדמון
    מוכשרים מוכי גאוה
    רציניים להחריד בלי שמץ של הומור
    חומר רך לעצב בדמותו של חמור
    חמור המחמיר הוא שחי בחשבון
    כלי ביד הסופר הוא בני מאוריון
    כותב עלילות על בני הדמים
    כך לוכד השובב נשמות רגישות
    צמאות לאהבה גורפת עולמים
    ומי ברשתו יפול ספרו מי
    זה שירצה להכתיר עצמו
    ראש לנבוכים
    וכך מזמר לאוזניהם ספורים
    מלטף אמונם והם כאילו עוורים
    לפעמים כך אוריון השובב מספר
    מחלחל הספק אוכל ומנסר
    וכולנו כמוכם בני הארץ הכחולה
    חיים מבלי דעת ודי במבוכה
    ראו את ימיכם באהבה עד אין קץ
    כל אדם הוא משיח מורה ומלמד
    טועמים כולנו מעץ החיים
    תפארת בריאה אין עליך אלהים

  • 45.

    פשוט תגובה יפיפיה שי, טהורה ומלאת אופי.

    1, 01/04/09 00:08

    ממש אור בוהק ונדיר, כ''כ במקום, כ''כ בזמן.

  • 44.

    מתחת לחגורה... (ל''ת)

    ., 31/03/09 23:47

  • 43.

    פשוט נכון, הייתי מוכן לכתוב את אותם מילים (לא בדיוק באותו אופן).

    1, 31/03/09 23:43

    מה שהבחור ההוא עשה, היתה פשוט השמצה שלו עצמו.
    כאחד המתיימר ''להיות'' אדם הבוחן ומבקר דברי אחרים, הוא עשה זאת בצורה כ''כ אגואיסטית ריקנית וזולה, ביהירות כזו ושיטחיות, שפשוט נראה כאילו כאדם שלא נחשף לדברים הללו מחייו ומדבר עליהם כאחד שהינו בור מוחלט לעצמו.
    לא רק זאת,
    נראה גם שאינו מוכן לנסות,
    אלא לבחון מהצד חוויותיהם של אחרים ולבקר אותם, כשהוא נשען על דעתו ה''קלילה'' של הקהל.
    שי,

    הלוחם הולך בחזית.

  • 42.

    אתה פאתטי ועצם זה שהגבת מוכיח שאתה לא בטוח (ל''ת)

    ענבל, 31/03/09 23:34

  • 41.

    אמת ונכון. וחבל שזה כך. (ל''ת)

    אני, 31/03/09 22:58

  • 40.

    מנהיד רוחני,, הבודהה מאוריון מנהיג גלקטי ושער ירקות

    reuvenholzer , 31/03/09 21:45

    יש כאן דוגמא חיה איך ביטחון עצמי והעמדת פנים ש"אני מבין על מה אני מדבר" מושכים את כל אלה שלא באמת יודעים מה הם רוצים בחיים, " העיקר שהוא יגיד לי מה לעשות ואני אעשה את עצמי מבין"
    יש בחוסר אחריות הקלה כל כך גדולה עד שאנשים מוכנים לוותר על החיים שלהם כדי לחיות כמו זומבים בכת.
    והשקרים הכי טובים הם אלה שברור שהם כאלה. יהיה מי שיגיד שאם הוא הלך כל כך רחוק אז אולי הוא צודק.

    • התגובות נוטות בין טמטום מוחלט לשיפוט שווא וחוסר הבנה.

      1, 01/04/09 12:44

      אנשים כה בטוחים בתפיסותיהם, שהם שוללים על הסף כל דבר שאיננו מתישב בדיוק עם נקודת הראות שלהם.

      למרבה הצער..,
      לא נולד פה שום דיון וכך אין ממש דרך לבדוק את הטענות,
      כל אחד פשוט בא ומשפריץ פה גיבוב של שטויות לא מבוססות
      והולך.

      • על מה יש לדון כאן?

        reuvenholzer , 01/04/09 22:21

        "כל אחד פשוט בא ומשפריץ פה גיבוב של שטויות לא מבוססות
        והולך. "
        זה בדיוק מה שעשה ה'ה' שי טובלי.

        על מה נדוןפה? : אם שי טובלי הוא באמת הבודהה מאוריון והוא אחד ממנהיגי הגלקסיה? או שהוא בקשר אישי עם ישו שהוא שותפו להנהגת הגלקסיה?
        או ש"אלוהים מדבר" זה בעצם הרצאה של שי טובלי.
        ההצהרות האלה כל כך מחוצפות עד שקשה להבין על מה בכלל יש לדון פה....
        עצם העובדה שהיה מי שהלך אחריו בעיניים עצומות הוא חידה בעיני.

  • 39.

    מי זה הפרסיקו החוצפן הזה

    אובייקטיבי, 31/03/09 21:35

    שמעיז לדבר על הבודהא מאוריון בכבודו ובעצמו?!?!?!?!?!?!? הוא לא יודע ששי הוא הערוץ היחיד שיש לנו לתקשור הבוראים של הגלקסיה? מה אם שי יתעצבן ויחסום את הגישה לכל הידע האדיר שהבוראים רוצים לתקשר אלינו?!? לא חשבת על זה אה פרסיקו?!?!??

    • דוגרי, זו נקודה חשובה.. (ל''ת)

      באמת חשוב!, 01/04/09 00:51

  • 38.

    שיהיה בהצלחה לכולם

    תלמידה לשעבר, 31/03/09 20:47

    לא פשוט להיות אדם כמו שי טובלי במדינה כל-כך מכווצת.
    שי, תשמור על עצמך ותמשיך להיות מי שאתה. זה חשוב. ותודה על התזכורת להשמר מפני הציניות.
    תומר, אתה עושה עבודה חשובה. קצת זהירות עם התכנים- יש שם אנשים בחוץ שיכולים להפגע. אני חושבת שאפשר אחרת.
    בהצלחה לכולם,
    העולם צריך את כולנו.... :)

  • 37.

    בקשר לאדי דה

    ארז, 31/03/09 20:34

    ככל שזכור לי תומר דווקא כתב אליו הרבה דברים טובים, וטען אפילו שהוא גאון, רק גאון שהתמכר למעד הרוחני שלו עד שאיבד את דרכו וראה בעצמו את אלוהים...

    • למה הוא מזכיר לך מישהו? (ל''ת)

      דא דיינו, 31/03/09 22:20

    • מי הוא בכלל הבחור הזה?

      1, 01/04/09 12:48

      ששופט וקבע מה הם אחרים?
      האם יש טעם לדון אתכם בנושאים הללו?
      או שהינכם כבר כ''כ בטוחים בעצמיכם, יודעים ומבינים שתוכלו,
      רק ללמד אחרים?

  • 36.

    מה גורואים יכולים

    אסף, 31/03/09 19:44

    להעלב? ממש, עם כעס והעלבות אישיות כזה?

  • 35.

    שי, נגעו בי מילותיך

    צחי, 31/03/09 19:28

    כל הכבוד שענית לזה. הציניות האינטלקטואלית ''עאלק'' מכסחת כל חלקה טובה.

  • 34.

    לא הבנתי, אתה עדיין אלוהים או שלקחת חופש מהתפקיד הקשה? (ל''ת)

    מתן, 31/03/09 19:25

    • ג ד ו ל- למתן במשפט אחד חכם אמרת הכל.... (ל''ת)

      אין שם, 01/04/09 08:52

  • 33.

    פרסיקו ממש הגזים הפעם

    מור, 31/03/09 18:35

    תכלס, זה די ברור שפרסיקו פשוט חגג על הגל של ההשמצות שהתחיל כבר מזמן, ביוהרה ומבלי לבדוק את עצמו. אני הייתי תובע אותו על הוצאת דיבה.

    • מור ממש הגזימה הפעם

      חור, 31/03/09 19:11

      תכלס, זה די ברור שמור פשוט חגגה על הגל של ההשמצות שהתחיל כבר מזמן, ביוהרה ומבלי לבדוק את עצמה. אני הייתי תובע אותה על הוצאת דיבה.

      • מר פ. הזה אתה? (ל''ת)

        1, 01/04/09 12:49

  • 32.

    תזכורת

    המזכיר, 31/03/09 18:25

    ''אנחנו צוות היוצרים הגלקטיים ואני אחד מהם. כל ישות ממונה על תחום התמחות, מישור אחד של בריאה בגלקסיה הזאת. יחד אנחנו יוצרים מוח קולקטיבי שהוא האינטליגנציה הבוראת והמכוונת של הגלקסיה כולה. ברמה האישית אני מכונה ''הבודהא מאוריון'' כי המפקדה שלי נמצאת במערכת הכוכבים אוריון. ההתמחות שלי הם המישורים המנטליים, הרוחניים של כל יושבי הגלקסיה. אני המקור של כל עולם הסמלים של כל הדתות. באתי לפרסם כתבי קודש חדשים אשר יחליפו את הישנים שכבר לא רלוונטיים. אני עומד, באמצעות הגוף הזה, לספר סיפור חדש. ידע חדש שבאמצעותו האנושות תוכל לנוע לעבר התפתחות מתקדמת יותר''.
    שי טובלי, הבודהא מאוריון, דצמבר 2006

  • 31.

    שי יקר, אני איתך!

    מחפש אמת, 31/03/09 16:53

    תומר פרסיקו שיפוטי ושכלי להחריד.
    זה היה לי מאד צורם לקרוא את מה שכתב עליך (וגם על ג'ון דה-רייטר המדהים).
    אם יש עורך לניו אייג' הוא אמור לשים לזה גבולות, זה לא ייתכן שכמה מורים שלא מתאימים לדיעותיו האישיות של תומר יהיו כאן שעירים לעזאזל.
    אני הייתי כמה פעמים בסטסנגים שלך, והיה חזק מאד. מקווה להגיע שוב.

    • גם אני שונא את פרזיקו!

      השופט שיפוטי, 31/03/09 18:35

      מספיק להיות שיפוטי ושכלי!בגלל זה גם אני שונא את תומר פרזיקו!

      הנה לדוגמה הייתי היום במכולת וקניתי קוטג' והמוכר אמר שזה עולה חמשת אלפים שקל, וישר הוצאתי את הארנק ושילמתי לו, כי נראה לי נורא שיפוטי להגיד לו שזה עולה רק 6.20 ש''ח.

      אחר כך קרה שאשתי חזרה הבייתה רק בארבע בבוקר עם כל הליפסטיק מרוח לה על הפרצוף אז שאלתי אותה איפה היא הייתה אז היא ענתה לי שהיא הייתה במכולת וקנתה קוטג', ושהליפסטיק נמרח לה בטעות כשהיא התכופפה לקרוא את התאריך תפוגה, אז ישר האמנתי לה כי להיות שכלי זה נורא מבעס ושטחי כזה.

      • לא ''מבאס'' ולא שיטחי,

        1, 31/03/09 23:50

        תלוי כמובן ''איך''
        עושים את זה.
        המאמר הקודם,
        היה שפוטי שיטחי עלוב ומגוחך,
        ביקורתי באופן שמבזה את הכותב.
        אחד שיתאים יותר,
        לטורי רכילות
        או שיחה בין שתי נשים משועממות.

  • 30.

    מה גם ל'מוארים' יש אמוציות ?

    איתן אלחדז, 31/03/09 16:39

    טובלי, למה לך להטריח עצמך ולהיגרר למסכת האשמות? אני מצפה ממי שהשתחרר מהבלי העולם הזה לעסוק פחות בתגובה אמוציונלית ולענות באופן ראוי ורציני. חוץ מיזה אולי 'הקרמה' שלך הזמינה את הבקורת - כי הרי אין שום דבר סתם ? אתה הרי מאמין בזה. ואולי פרסיקו הוא ההיפוך הנגדי שלך ? זה שבא להזכיר לך את מידת הספקנות והצניעות ..

    • ניסוי חברתי. שיר אחד

      שירה נחבאה, 02/04/09 02:08

      לנמנם על האדמה הרטובה
      ולצמוח במאור החוכמה
      שם קרן שמש מתווכת
      בין ירדן עד מי שמיים
      יהלמו כפות ידיים
      ארוכות הן פחממות
      שרשרות חיים חמות
      ומי יודע זאת נוצרה
      שירה רב טבעית וחדשה
      חבויה לה הפנינה
      בצניעות הממזרה
      בין קרני האור הווירטואלים
      חפשו אותי אני המשורר
      בגופנים אלקטרוניים
      בעמודי האגו המתלהמים
      שם ישבו מכווננים
      קולות רבים נאלמים

      שיר שניים

      ילדות אומללה היתה לשירה
      מכות הייתה מקבלת מהדרורים אשר
      על הברוש את ימיה הייתה סופרת
      מבקשת את האור
      לו רצתה הייתה חופרת באר עמקי
      לב טהר וסער מהורהרת וכואבת
      יום או ללילה זו הלילה ספרי לי על מחקי
      איש שקוע עד צואר
      עמוק בסבך שפמו גרה להקת עיזים
      עיזים מזמרים או שורים משוררים
      ואולי לא נדע
      מי אכל הנדנדה
      הספסל היה חריף
      מתוקה הממטרה
      שלום לכם עובדי האור
      כאן חיים משוררי המים
      בואו אלינו וביחד נפתח בתנועה
      לשחרור השפיטה הלשון והמחשבה
      במקום תגובות מהירות תמיהה וחימה
      נכתוב שירה גרועה רגועה
      חופשית ומלאת תיקוה

  • 29.

    מביך, דמגוגי ופתטי

    מכיר ומצטער, 31/03/09 16:27

    מר טובלי חושב כנראה שזכרוננו קצר כמו של חסידיו השוטים. אז זהו, שלא. כולנו זוכרים את הבטחותיו המופרכות, את המסרים שהוא קיבל מכוכבים השוכנים שנות אור רבות מכאן, את התרופות שהוא רקח מזרעו, ואת שאר השטויות חסרות השחר שהוא טחן ממוחו הקודח. למעשה, מאמרו של ת''פ היה אפילו עדין ומתחשב יחסית לגודל הטמטום והיומרה של מר טובלי.

    אמרו כבר חכמים ממני: סייג לחוכמה שתיקה. אם היית סותם את הפה, עוד היית יוצא איכשהו בסדר או לפחות נהנה מהספק. תגובתך ההיסטרית מעידה עליך כעל שרלטן טוטאלי, וכמי שהמודעות רחוקה ממנו מרחק רב ועצום, ואולי אף בלתי מושג.

    • ומה עם התרופה לסרטן שהבטחת? (ל''ת)

      מחכה ומחכה למי למי למי, 31/03/09 18:14

    • ציטוט שלך מר ''מכיר ומצטער'': ''סייג לחוכמה שתיקה''.

      משועשע, 31/03/09 18:21

      ועוד מן המילים היפות שכתבת, לעצמך כמובן, ולא השכלת להדגים אותם:
      ''אם היית סותם את הפה, עוד היית יוצא איכשהו בסדר או לפחות נהנה מהספק. תגובתך ההיסטרית מעידה עליך כעל שרלטן טוטאלי, וכמי שהמודעות רחוקה ממנו מרחק רב ועצום, ואולי אף בלתי מושג.''

      • מר ''משועשע'' - יש הבדל אחד גדול

        מכיר ומצטער, 31/03/09 19:09

        מעולם לא התיימרתי להיות מואר, ולא גורו, ולא להביא תרופה לסרטן, ולא להיות אלוהים, ולא בורא גלקטי, ולא בודהא מאוריון, ולא המצאתי תרופות שעשויות מהזרע שלי.

        ולכן, מר משועשע, הקריטריונים לפיהם יש לשפוט את דברי קצת פחות מחמירים ומחייבים.

        אך כאשר מישהו מתיימר להיות כל הנ''ל, טבעי שנצפה ממנו לקצת יותר מודעות, שליטה עצמית, שכל ישר ובעיקר - יושר ולקיחת אחריות.

        ואת זה לא מצאתי בתגובה ההיסטרית של מר טובלי (שככל הנראה אתה נמנה על חסידיו).

      • חחחחחחחחה (ל''ת)

        טוב!, 01/04/09 23:35

  • 28.

    שי צודק, הגיעו מים עד נפש

    מיה, 31/03/09 16:07

    שנה שלמה הוא שתק, בתור מישהי שהגיעה להרצאות, מאוד הצטערתי שהוא פרש מהחיים הציבוריים ועכשיו כשחזר, אני מקווה שלא יעבור יותר בשתיקה על הציניות הדוחה של העולם העאלק רוחני.
    גם כן, כל הטוקבקיסטים והפרסיקואים שיושבים על התחת ומשמיצים בזמן שיש אנשים שם בחוץ שאשכרה מנסים לעשות שינוי.
    אני שמחה בשבילו שהוא עוזב את הארץ - כאן זה ממש לא המקום לעשות שינוי, כאן שוחטים את מי שמעז לללכת נגד הזרם ולהביא משהו חדש. אני רק מקווה שתמשיך לבקר מידיי פעם, שנמשיך לראות אותך.

    שיהיה לך המון בהצלחה, איש יקר.

  • 27.

    מר טובלי, אתה בדיחה עצובה מאוד (ל''ת)

    :-( ~~~, 31/03/09 15:46

  • 26.

    מעלה באוב

    איזבל השולמית, 31/03/09 15:28

    שלא נדע מצרות הבנאדם פשןט מטורף על עצמו
    הייתי אומרת שהשיר אני רוצה גם של פוליקר מתאר את טובלי בצורה הכי משקפת רק שטובלי נפל לשקר של עצמו והוא באמת חושב שהוא בודהא
    מאוריון אלק

  • 25.

    שי טובלי זכה לפרסום נוסף, וחבל. (ל''ת)

    ענת, 31/03/09 15:25

  • 24.

    ''ניצן רך של מאמץ אוהב''?

    פיוט, 31/03/09 15:20

    שמענו עליך שי טובלי יותר מסיפור אחד מזרה אימה.

    פיוטים בצד, אולי כדאי להתריע בפני הצעירים על אנשים שיכולים לשבות את לבם במקסמי שווא.

  • 23.

    שאלה

    דניאל, 31/03/09 14:59

    למה אתה חושב שהעולם שלנו כאוטי וקודר?אולי כי אתה צריך שנשתכנע בזה כי רק ככה נוכל להשתכנע שאתה הוא זה שיציל אותנו מהעולם הכאוטי והקודר כביכול.אתה ושכמותך פועלים בדיוק ע''פ חוקי תרבות הצריכה:כמה שיהיה לנו תמיד תנסה לשכנע אותנו שמשהו חסר.ואין בגישה הזאת שום דבר רוחני.

    • נכון מאוד אתה כל כך צודק

      אור נוגה, 01/04/09 03:53

      מי הוא שמתימר להיות דוברו של אור יום מנהיג רוחני
      מהי האשליה הנרקיסיסטית הזו, ולהכריז שכולנו נמצאים וחיים בשקר, יש הרבה הבלים בעולם הזה, וההבל הזה
      עקר

  • 22.

    כל סיפורו של הטובלי כאן

    זה קורא, 31/03/09 14:30

    http://www.notes.co.il/tomer/54590.asp

  • 21.

    ואתה מר טובלי עשית בדיוק מה שאתה כה סולד ממנו.

    באנו חושך לגרש..., 31/03/09 14:26

    שלום לך מר שי טובלי, קראתי את הטור של פרסקו מאתמול ואת תגובתך אליו מהיום. שניכם עסוקים יתר על המידה בענייני אגו. מר טובלי היקר אין צל ספק כי פרסקו עשה מדבריך, תורתך ודרכך צחוק, אבל היתה לך הזדמנות פז להאיר לנו את העולם עוד קצת (ולא לרדת לעמקי השפלות של ההוא) ואתה משום מה בחרת לגרש חושך בעוד חושך.כולי תקווה שתמשיך לבחור באור השמש החדשה.

  • 20.

    קצת מידע יותר מהימן על פועלו של הבודהה מאוריון הלו הוא שי טובלי

    reuvenholzer , 31/03/09 14:14

    בלינק של אתר המידע הרשמי על כתות בישראל

    http://www.katot.org/KtDoc_00007.asp

  • 19.

    כשהם עבדו הוא היה בחדר כושר בכרמיאל

    כרמיאלי, 31/03/09 14:13

    כשחברי הכת היו ספונים במצפה בגליל שי היה מגיע לחדר כושר בכרמיאל ומתאמן ועובד על גופו, ואני תמיד שאלתי מי מממן את זה ?האם כל הכת שלו מקבלת מימון כזה ? כך שאם יבוא להם הם רשאים להתאמן ? ככה זה בשביל להיות מואר חייהים לכבות אנשים אחרים.
    בהצלחה גורו עאלק

    לא קשור לכתבה

    • חצי מהגברים היו במכון כושר הזה

      היה שם, 10/05/10 23:47

      חלק מהעניין היה פעילות גופנית, זה מה ששי עשה, אז גם מה שכולם, פחות או יותר, עשו...
      ואפשר לחשוב - מנוי בחדר כושר כרמיאלי זה לא בדיוק דבר הדורש משכנתא...

  • 18.

    תענוג צרוף

    וירן, 31/03/09 14:08

    איזה יופי.

    שי, כל כך קשה לי להתחבר אליך כשאתה מדבר על דדברים שבחוץ וכל כך נהנה ושוקע כשקורא אותך מדבר פשוט על מה שבפנים.

    תומר, לקחת על עצמך הגדרה מחייבת ולא פשוטה. תוכל לעשות אותה כהלכה רק ממקום שמוכן לגלות את הכל פעם ראשונה. שי דיבר על זה יפה בספר השחור שלו. על מקוריות הגילוי ברגע.
    אחרת, תמיד תחטא לתפקידך.
    יש לי המון התנגדויות למסרים של שי, אבל ביקורתך היתה אכן לא ממקום מקורי וראשוני אלא חומר משומש שלא נבדק. לרוב אתה עושה עבודה נהדרת.

    אנרג'י - אתם חייבים להבין שיש לכם את הבמה הכי רחבה בתחום הניו אייג'. ומכאן גם לכם אחריות לאיכות, מגוון וביקורת בונה.
    המדיום האינטרנטי הגברי והישיר הוא לא פשוט לנושא רחב הכולל גם נשיות כמו ''הרוחניות''.
    עליכם לגלות איך להכניס בו את האלמנטים שלמדיום זה קשה לקבל.
    כמו את השתיקה של ג'ון דה רייטר. מאיימת אבל בטח יש דרך טובה יותר לבחון או להתייחס אליה.
    על זה שהבאתם את תשובת הביקורת של שי - סחטין!

    • עזוב אותך

      צור, 31/03/09 20:09

      שנהם חושבים שהם יודעים הכל,
      זה משחק אותה עיתונאי סוביקטיבי ,שתכלס מקשיב
      רק לעצמו.
      והשני עושה ''אני?1? אני ציפור שיר תמה וענוגה המחפשת אמת, אז מה עם אני הכי יפה בעולם..''

  • 17.

    תענוגגג צרוף !

    וירן, 31/03/09 14:06

    איזה יופי.

    שי, כל כך קשה לי להתחבר אליך כשאתה מדבר על דדברים שבחוץ וכל כך נהנה ושוקע כשקורא אותך מדבר פשוט על מה שבפנים.

    תומר, לקחת על עצמך הגדרה מחייבת ולא פשוטה. תוכל לעשות אותה כהלכה רק ממקום שמוכן לגלות את הכל פעם ראשונה. שי דיבר על זה יפה בספר השחור שלו. על מקוריות הגילוי ברגע.
    אחרת, תמיד תחטא לתפקידך.
    יש לי המון התנגדויות למסרים של שי, אבל ביקורתך היתה אכן לא ממקום מקורי וראשוני אלא חומר משומש שלא נבדק. לרוב אתה עושה עבודה נהדרת.

    אנרג'י - אתם חייבים להבין שיש לכם את הבמה הכי רחבה בתחום הניו אייג'. ומכאן גם לכם אחריות לאיכות, מגוון וביקורת בונה.
    המדיום האינטרנטי הגברי והישיר הוא לא פשוט לנושא רחב הכולל גם נשיות כמו ''הרוחניות''.
    עליכם לגלות איך להכניס בו את האלמנטים שלמדיום זה קשה לקבל.
    כמו את השתיקה של ג'ון דה רייטר. מאיימת אבל בטח יש דרך טובה יותר לבחון או להתייחס אליה.
    על זה שהבאתם את תשובת הביקורת של שי - סחטין!

  • 16.

    האם תומר נילחם במורים רוחניים... (ל''ת)

    לפרנסתו?, 31/03/09 13:21

  • 15.

    יא אלה. כמה שאתה עסוק באחרים. כמה שאתה אוהב לעשות גלים.

    א.ב., 31/03/09 13:14

    אולי תתחבר לאורן זריף ותעשו 'פרוייקט משותף'.
    סתם. סתם. בצחוק. לא עלינו שילוב פנטזיות שכזה...

    • גדול! אהבתי. (ל''ת)

      אורן, 01/04/09 00:30

  • 14.

    חלקלקים יותר ממך כבר נפלו, אל דאגה

    גלעד, 31/03/09 13:05

    קודם כל, אל תשווה את עצמך למדענים. הם פועלים על בסיס מדעי, כלומר על נשענים על כלים ניסויים ועובדות, בנוסף לאינטואיציה. כשתתחיל לעשות זאת אולי תוכל להשוות עצמך למדען ( לא בטוח שבקליבר של גליליאו גליליי).

    שנית, איך השווית עצמך לזרתוסטרא - שיגעון גדלות כבר אמרנו?

  • 13.

    בדיוק

    ג''ש, 31/03/09 12:55

    ''כיום אפילו כותב ברמה של טוקבקיסט מתחיל, זה המשוכנע בעצמו ללא שום כיסוי והמשוחרר לחלוטין מכל בחינה עצמית – יכול לזכות בטור אישי באתר מכובד באינטרנט.''

    תיאור מדויק של טובלי עצמו ומעלליו באתר

  • 12.

    שתי השקפות

    אלה, 31/03/09 12:43

    יש דרכים שונות להסתכל על כל סיטואציה.
    קבוצה המפרנסת - כאשר אותה קבוצת אנשים משלמת מכספה על פעילויות באופן קבוע, מקדישה הרבה מזמנה ומתווה את מהלך חייה (תזונה, מגורים וכו') לפי אמרותיו של איש אחד - יש מקום לתהיות.

    אם הקבוצה פורקה, ואין כת, מדוע הם מתגוררים ביחד בבתים משותפים?

    אולי זה ציני, אבל זו גם דרך לראות את הדברים:

    מגורים משותפים = פיקוח חברתי
    תשלום קבוע ואינסופי על פעילויות = כלכלת המנהיג.

  • 11.

    To our two enlighten

    Ram Sade , 31/03/09 12:36

    This is how wars are starting… people who think that I am right and he is wrong, I am smart and he is not… both of you may be very intelligent with plenty of nice words but far away from realizing what is truth…try both to understand the source … there is no me and no him … both of you are in each other mind and this bring you both in to duality and such articles … Try to go beyond your SMART minds reversing it in to the source… I am sure you will find it there… if not now then maybe in the next lives

  • 10.

    מופרע אחד - כותב על המופרע השני - לאן הגענו ??? (ל''ת)

    avre10 , 31/03/09 12:27

  • 9.

    לא אותנטי

    בדוק, 31/03/09 12:26

    מורה רוחני אמיתי היה נושא עלבונו, ושותק

    • מורה רוחני אמיתי,לא היה נעלב (ל''ת)

      דודי, 02/04/09 15:14

  • 8.

    וואוווווווווווווווווו

    תלמידה לשעבר, 31/03/09 12:14

    אם זאת התגובה כנראה שתומר נגע במקום מאוד מאוד רגיש וכנראה נכון.
    בתור מי שהיית עבורה בעבר מורה ומדריך לחיים לא הייתי מצפה שהמורה שלי שהוא ''רוחני'' תגובתו תיהיה כך.
    ושי הקודם לפני הקומונה היה מבין למה אני מתכוונת.
    כמה חבל.....

  • 7.

    To our two enlighten

    Ram Sade , 31/03/09 12:12

    This is how wars are starting… people who think that I am right and he is wrong, I am smart and he is not… both of you may be very intelligent with plenty of nice words but far away from realizing what is truth…try both to understand the source … there is no me and no him … both of you are in each other mind and this bring you both in to duality and such articles … Try to go beyond your SMART minds reversing it in to the source… I am sure you will find it there… if not now then maybe in the next lives

    • תגובה יפה!

      תמי, 31/03/09 12:30

      מי אתה?

      • Thank you

        Ram Sade , 31/03/09 17:44

        Dear Tami, , thank you .. I just I am

    • ENLIGHTENED and not ''enlighten'' i (ל''ת)

      Jacqueline, 31/03/09 17:52

      • Enlighten vs enlightened

        Ram Sade , 31/03/09 19:58

        Enlightened? Not yet! They are just trying to enlighten - trying to provide with intellectual or spiritual understanding…

  • 6.

    שי יקר מאוד,תודה.

    שלום, 31/03/09 12:12

    למדתי אצלך בהרצאות שהיו בתל אביב
    ולמדתי ממך המון.
    תודה.

  • 5.

    To our two enlighten friends

    Ram, 31/03/09 11:54

    This is how wars are starting… people who think that I am the right and he is wrong, I am smart and he is not… both of you may be very intelligent with plenty of nice words but far away from realizing the truth…try both to understand the source … there is no me and no him … both of you are in each other mind and this bring you both in to duality… Try to go beyond your SMART minds in to the source… I am sure you will find it there… if not now then maybe in your next life…

  • 4.

    מעורר השראה

    אורי, 31/03/09 11:44

    החוכמה נובעת ממך

  • 3.

    יש כאלו שמתקשים בלהכיל סתירות

    גלי, 31/03/09 11:35

    אני מעיינת לפעמים באתר של שי טובלי ויש שם כמה מאמרים מבריקים, בעוד שאחרים בעיניי בעייתיים. אותו דבר הרב לייטמן בבני ברוך. גם שם חלק מהמאמרים והוידיאואים מחכימים וחלקם מנסים להחליק על בעיות כדי למצוא חן בעיני חילוניים. אגב, גם אושו קיבל כאן אותו יחס למרות שהוא הוציא דברי מופת בצד הרבה דברים שנויים במחלוקת בלשון המעטה.

    כנראה תומר פרסיקו מתקשה להכיל סתירות. הכל שחור או לבן. אין אפור. נראה לי שתומר פרסיקו צריך לבדוק את עצמו בעניין הזה.

    אגב, הייתי רוצה מישהו שירים את הכפפה וינסה לברר מה עושים כאשר אדם חלוק בתוך נפשו בעניינים רוחניים.

    • הממ... ''מתקשים להכיל סתירות''...?

      אומר אמת, 31/03/09 17:16

      כלומר, אם מישהו, נאמר, יבקר מורה מהולל ומצויין לחשבון בבית ספר, שבלילות אונס ילדות - גם אז האשמה והפגם אצל המבקר?

      לוגיקה חלשה ובלבול כללי הם המאפיינים את ההולכים אחרי שי-טובלים למיניהם. שי טובלי מראה בטור זה שוב את סהרוריותו ואת העובדה שהוא אגו אחד גדול, עם אינטליגנציה בנונית לחלוטין.

      אושו היה אלוף השרלטנים. הוא לפחות היה אינטליגנטי ומלומד מאוד, בניגוד ל....

      אינני מקנא באנשים כמו טובלי...הקרמה הרעה שהם מייצרים תספיק להרבה אנשים.

      • אז לדבריך, תומר פרסיקו יודע ואומר את האמת בלבד? (ל''ת)

        האם זאת האמת?, 01/04/09 23:11

    • משהו לגבי סתירות

      גולן, 01/04/09 04:47

      אנחנו חיים בעולם החומר שהוא איננו מושלם, עולם זה הינו מעין חיקוי חלקי או משטח ''קנבס'' להתבטאות של הרוח ו''שפה'' איננה שונה במובן הזה, שפה היא מירקחת של מילים ומילים הם חומר. מכאן אפשר להסיק שמילים אינן מושלמות וכנ''ל גם לגבי מעשים, הם לעולם לא מבטאים במלואם את המקור שלהם ועל כן סתירות יהיו תמיד אם זה במילים או אם זה במעשים.

      כאשר יש מחלוקת פנימית אז לא מדובר ברוחניות, יש נסיון להגן על משהו, נסיון להתנתק ולהתנשא על פני אחרים, נסיון להוכיח משהו.

      בגדול אפשר להמליץ על מדיטציה שתעזור לך לקבל את עצמך כמו שאת אבל אם את לא בקטע אז פשוט תאהבי, אפילו אם מדובר באוייב שלך או במשהו שקשה לך להתחבר אליו. איך שאת רואה את העולם החיצון זו השלכה פנימית שלך ואם יש לך בעייה עם משהו אז פשוט תאהבי כי כל התנגדות או סלידה שאת מגלה היא בעצם השתקפות של משהו שקיים אצלך ואם אהבת את מה שבחוץ אז בדיעבד את אוהבת את עצמך וכשאת אוהבת את עצמך אז אין מה להסתיר ואין על מה להגן, הגרעין שבתוכך פשוט יפרח במלוא הדרו.

      • איזה יופי, רק שרובינו רחוקים מלהכיל את האחר, שלא לדבר על אי-שיפוט. (ל''ת)

        וכך גם פרסיקו., 01/04/09 20:24

        • האם אתה מסוגל להכיל את פרסיקו?

          גולן, 02/04/09 04:37

          אני מסכים במאת האחוזים שפרסיקו השתלח בטובלי בלי ממש לבדוק את הדברים קודם, כך לפחות עולה מדבריו של שי.

          פרסיקו נכון להיום לא ממש מהווה בעייה לי או לך אבל ללא ספק משהו הפריע לשי טובלי בדבריו של תומר וזה זה לאו דווקא שהאגו של שי נפגע כמו שכמה טוקבקיסטים סבורים, לשי יש עסק לנהל ויש לו מוניטין שחשוב לו לשמור עליו, זה חלק מהיצירה של שי וחובתו להגן עליה אבל אם טובלי כתב את דבריו כמגננה אז כנראה שגם טובלי סובל מאותה הבעייה, הוא פשוט לא מסוגל להכיל את פרסיקו, אם שי נפגע אז זה בגלל שהאגו של שי חי ובועט.

  • 2.

    ''מעידה אחת''

    עדיין מחקה, 31/03/09 11:32

    אפשר לפחות לקבל התנצלות מנומקת?

  • 1.

    טובלי פשוט משקר

    היה שם, 31/03/09 11:29

    יש קבוצה והם עושים כל דבר שהוא אומר להם

    • הוא לא (ל''ת)

      לא, 02/04/09 02:32

      • הוא כן..

        רינה, 02/04/09 11:08

        יש אנשים ההולכים אחריו, מתווים את חייהם לפי מה שהוא אומר להם - מגורים משותפים, פעילויות רבות, והקדשת משאבים מרובים למימוש חזונו.