• 33.

    ''265744145'' (ל''ת)

    לבאד, 22/12/08 21:13

  • 32.

    בדואי שאומר אישה כזאת צריכה להיות מנהיגה על העולם! (ל''ת)

    לבאד, 22/12/08 21:07

  • 31.

    חזקי ואמצי, נפגש בראס

    איברהים, 30/11/08 01:06

    :)

  • 30.

    בטח הסמים בסיני זה מנה אחרונה.. (ל''ת)

    זאת נראה לי לקחה הבייתה כמה מנות אחרונות בהלוואה.., 26/11/08 23:54

  • 29.

    מחזק לשמוע אותך

    רוני, 26/11/08 23:23

    הרי תמיד רוצים לחזור לשם, החופשה המושלמת , צריך פשוט לדעת את מי לשאול אם כדאי....תגידי, לא ריק שם אבל?

  • 28.

    תגובה לעניין למאמר מסוכן !

    babaila, 26/11/08 21:36

    קודם כל גילוי נאות אני ''ניצול'' של הפיגוע בראס אל סטן
    דעי לך
    אומנם בישראל מסוכן לחיות אבל זו הארץ שלנו בא אנו חיים
    עקב סכנה תמידית זו אנשים נוטים לזלזל בחיים ולנסות ולנסוע למקומות מסוכנים כמו סיני
    את רוצה זלזלי בחיים שלך ולא של הבחור הצעיר שעשוי להשתכנע מדבריך וימצא עצמו באותה מחילה עם גלעד שליט
    דבר שני והכי חשוב : בישראל אם תמצאי עצמך בתאונה/פיגוע את יודעת שייש לך על מי ליסמוך
    את יודעת שתוך 3 דקות תהיי מוקפת אמבולנסים ושוטרים , או אנשים טובים שינטרלו את הארוע
    בפיגוע בסיני לקח לאמבולנס הראשון שעה להגיע !
    לא היה לו ציוד מינימלי לעזרה ראשונה [ שם אמבולנס זה מיסחרי עם אלונקה וזהוא , אפילו לא פלסטר ]
    גם אחרי שהגיע האמבולנס ה''חובשים'' עשו לנו סלקציה מי ערבי ומי ישראלי !
    השוטרים שבאו אח''כ ארגנו אותנו בחוף במעגל וכיוונו עלינו רובים שלא נזוז !
    הם לא נתנו לאמבולנסים ישראלים להכנס ולסייע
    עד היום שאני עוצם עניים אני רואה חלקי גופות !
    ואני לא מאחל את זה לאף אחד
    והערה אחרונה לגבי הרוסים שארקיע מסיע לסיני
    הישראלים בסיני מתקבצים בחופים ספציפיים ובקבוצות ולכן הם פגיעים מאוד
    ואילו הרוסים בחופים אחרים
    תחשבי על זה
    מאחל לך שלוות נפש

  • 27.

    בעזה יש אחלה חומוס

    עוד הצעות לאתרים לחופשה, 26/11/08 21:19

    בבגדד יש מוזיאונים מצויינים, ובאפגניסטן נופים מדהימים.לכי על זה.

  • 26.

    אם יקרה משהו למשהו בעקבות הכתבה את תשלמי פיצויי כספי על פגיעה בתקנת (ל''ת)

    הציבור - וכן המפרסם!, 26/11/08 21:15

  • 25.

    למה נותנים במה לכתבות כאלו? (ל''ת)

    זו סכנה לציבור, 26/11/08 21:06

  • 24.

    למה למה את עושה לנו את זה סיני לנו אילת לערסים (ל''ת)

    אדום, 26/11/08 20:58

  • 23.

    דבורה אילן - חסרת אחריות

    רוני, 26/11/08 20:58

    יקירתי
    או שלקחת משהוא או שבאמת את חיה בעולם דמיוני שכולו טוב.
    את רוצה לנסוע....אין בעיה תעשי זאת. אבל לכתות כתבה כל כך לא אחראית ולהסית לנסוע לסיני למרות הסכנות זה חוסר אחריות עד לכדי שערוריה.
    רוצים לנסוע תסעו, רק אל תצפו שהמדינה תבוא לחלץ אתכם, השרות הזה ממש לא מגיע לכם.

  • 22.

    איך את לוקחת אחריות?

    לא רוצים עוד גלעד שליט, 26/11/08 20:58

    עוד מסוממת מהזיות השלום איך את יכולה לקרוא לשב''כ ולמוסד שקרנים?
    רק בגלל קצת פירסום לא אכפת לך שיחטף חס ושלום יהודי אולי בכלל את לא יהודיה

  • 21.

    שטיפת מוח זה מה שהגברת החתומה על המאמר עוסקת בו כבר שנים

    שמור במערכת, 26/11/08 20:54

    גברת אילן יודעת שכל מה שהיא רואה באחרים זה הקרנה שלה על המציאות.
    אם המאמר היה עוסק בדברים החיוביים שיש בסיני - הייתי מסיר את הכובע. אך הוא עוסק בדמגוגיה. דבורה יקרה - המנהיגים שלנו הם גם בני אדם, בדיוק כמוך.הם עושים טעויות - וגם את, ולא מעט (את התוצאות ראינו על המסך הקטן בכתבה על המרכז לאקולוגיה הוליסטית - לא שכל מה שראינו שם היה אמת - אבל אין עשן בלי אש).את רואה שהמנהיגים גורמים לאנשים הפשוטים עוולות נוראיות, ויכול להיות שאת צודקת, אבל אל תשכחי שזה מה שאת(ופה הדגש) רואה, ואת יודעת שאת אמורה לשאול את עצמך למה את רואה את זה. אל תשכחי - הרבה אנשים רואים גם בך מנהיגה.

  • 20.

    זה מה שכולנו חולמים

    מאיר ק חיים, 26/11/08 20:46

    רק שהצד השני בחלום אחר,
    באמת נשמע לך הזוי שהצד השני מתכנן פיגועים כל הזמן?

  • 19.

    עוד מעבולה שחושבת שהיא לורנס איש ערב! לכי לישון על האף.

    אילן, 26/11/08 20:34

    כולם יודעים שסיני מסוכנת
    לא מזמן נחטף במצריים אוטובוס עם 10 תיירים
    מה נסגר עם זה עוד לא שמעתי..
    וגם אם יש אינטרס למישהו אז מה??
    לתת פרנסה לשונאים או ליהודים תאבי בצע??

  • 18.

    אדרבא, סעי לסיני...

    אוהד פ., 26/11/08 20:34

    אזהרות משרד החוץ הן בדיוק כאלו: אזהרות.

    אבל דבר קחי בחשבון... לי ולשכמותי, שומרי החוק (מה, אני לא רוצה לתפוס ראש באיזה חושה שכוחת אל?!) מתחיל להמאס מלחלץ את כל הישראלים שבטוחים שאת ה''פאקים'' הם יעשו לבד, אישית, אבל האחריות על חייהם במקרה שמשהו ישתבש היא לאומית (וראי את שני סוחרי הסמים שנשפטו אתמול למוות בתאילנד, וכבר לבני הודיעה כי תנסה לדבר על ליבו של המלך שם שימתיק את עונשם).

    סעי לך לשלום, תהני ושיהיה בהצלחה.
    אבל אם, חלילה, תקלעי לפיגוע השלישי אני אהיה הראשון שיעמוד מול קריית הממשלה ויתבע לא לשחרר אפילו שקל אחד לחילוצך.

    אחריות אישית היא אחריות אישית(!!!).
    משהו שלא יזיק אם יותר אנשים במדינה הזו יפנימו.

    מצד שני, למה להם?
    הם יעשו פאשלות, אני, הפראייר, ממילא פה לנקות אחריהם.

  • 17.

    איזה כמות שטויות כבדה. מאמר הזוי ביותר. (ל''ת)

    שמוליק, 26/11/08 20:30

  • 16.

    תודה על החשיבה המקורית!

    מנשה, 26/11/08 20:21

    ובמיוחד על הכנסת האלמנט האנושי של הבדווים. לא ידעתי שמצבם כה קשה. אני מקווה שהמאמר הזה יתרום לשינוי המצב.
    נשמע מעניין להצטרף אלייך לסדנא בסיני.

  • 15.

    במדינה זרה, לישראל אין את האפשרות להגן על אזרחיה.

    --, 26/11/08 19:59

    זה ההבדל בינה לבין אילת, אני חושבת.ומה לעשות, כשמתקבלים איומים מודיעיניים, מדינה אחראית מעדכנת את תושביה.

    ומצבם הכלכלי של הבדואים בסיני הם לא עניינה של מדינת ישראל ואני לא חושבת שהם מעניינים לה את קצה הזרת.וזה גם לא טיעון תקף, אני חושבת.

    בקיצור, אם את רוצה לצאת לסיני (ניכר שאת יוצאת 4 פעמים בשנה, לא?) שיהיה לך לבריאות, את אדם גדול שיש לו את השיקולים שלו. אבל תיאוריות קונספירציה זה מה-זה ''פאסה''.

  • 14.

    בואו נדייק את העניין

    השפוי, 26/11/08 19:56

    כל הכבוד על האומץ להביט לאמת בעיניים.
    אי אפשר להגיד שבטוח בסיני, אבל אי אפשר להגיד שבטוח בארץ.
    הסטיסטיקה אכן תוריד אותנו שאולה מהר יותר בארץ מאשר בסיני אבל התרעות יש גם שם.
    אז עם מה נשארנו ?
    עם תפישות עולם שיוצרות מציאות.
    אין ספק שליסוע בלילה ברוב כבישי הארץ זה סטיסטית מסוכן הרבה יותר. אבל אף אחד לא ירים קמפיין נגד נסיעות ליליות בארץ.
    לסיני עשו קמפיין - משמע יש למישהו אינטרס.
    אין זה מוריד מההתרעות אלא רק בונה תפיסת עולם מאוזנת יותר לגבי המצב.

    בסופו של עניין, החיים לא היו ולא יהיו לעולם עניין בטוח. כל רגע חופן בתוכו מוות או לידה מחדש או סתם שיגרה.
    להתעורר בבוקר זה סטיסטית מסוכן , אבם אם תתעורר עם חיוך אופטימי- סביר שתזמן לך יום הרבה יותר נעים.
    אין לנו על מי לסמוך, גם לא על אבינו שבשמיים, אבל אם נוכל פשוט לבחור בפשטות בכל רגע מחדש - נראה לי שיהיה בסדר..
    אל תתנו לאחרים לבחור בשבילכם. פיתחו עיניים ותמצאו את התשובה הנכונה. נכונה לכם ורק לכם.

  • 13.

    מרדפים אחרי חוליות מחבלים

    ארז, 26/11/08 19:54

    שמתם לב שכל פעם לקראת איזשהו חג בשנתיים האחרונות פתאום יש ידיעות בהולות בטלויזיה ובעיתונות שעכשיו ממש עכשיו מתנהל מרדף בסיני אחר חולית מחבלים, זה תמיד מחבלי אלקעידה והארוע המגה סנסציוני הזה משום מה מעולם לא מפורסם במדיה במצריים או בכל מקום אחר.

    ואז זה פשוט נעלם... כאילו לא היה מרדף... כאילו האדמה בלעה את הנרדפים והרודפים והכתבים שדיווחו על המרדף... אולי יש שם בסיני משולש ברמודה כזה... אף פעם שלא שמענו מה קרה שם בסופו של דבר. את העיתונות החובבנית שלנו זה כבר לא מעניין, הם עשו את הכותרות שלהם - אולי החוליה התחמקה, אולי תפסו אותה, אולי הם עשו סולחה ואז עשו על האש ואולי לא היו דברים מעולם.

  • 12.

    היסטורית את טועה

    ox, 26/11/08 19:45

    עד שנת 2001 לא היו התרעות של ממש על סיני. ההתרעות הכבדות החלו עם פרוץ האינתיפאדה ה-2, וסביב 2003-2004 פחתו מאוד. בשנת 2004 נסעו רבים לסיני מאחר ולא היו התרעות של ממש. ההתרעות חזרו לקראת סוכות 2004 ואכן-בום! היו מספר פיגועים. מאז ההתרעות נותרות בעינן.
    אני לא יודע עד כמה הכותבת עוקבת אחר המצב הבטחוני בסיני. היא מוזמנת לעקוב ולגלות לא מעט מקרים של עימותים בין כוחות הבטחון המצריים לבין מחבלים,כולל בקרב הבדואים ''הנחמדים'' אשר מחביאים במרכז סיני מאות ק''ג של חומרי נפץ.

  • 11.

    דבורה - בגלל קמצנות - חושבת שסיני שמלא מבריחים מחבלים - לא מסוכן (ל''ת)

    על ראש הגנבה בוער הכובע - של הקמצנות, 26/11/08 19:41

  • 10.

    טעות בכתבה.

    יעקב, 26/11/08 19:10

    משום מה זכור לי שהיו יותר משני פיגועים בסיני ..
    תתקנו אותי אם אני טועה אפי' שאני יודע בוודאות שאני לא.
    וחוצמזה אני מת על סיני ועכשיו חזרתי משארם א שייח והיה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 9.

    דבורה, את אישה צדיקה

    הופ לחושה, 26/11/08 18:30

    ו....ששששששש..... אל תפרסמו את סיני יותר מידי, שישארו לנו החופים השקטים שלנו....

  • 8.

    המיצרים כממשלה וברחוב שונאים אותנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חיים, 26/11/08 17:34

    יהודי שרוצא להיתאבד במהירות - מומלץ ללכת בקהיר ולדבר בעיברית.
    מתי ניתעורר - שונאים אותנו. - אולי קצת בצדק, אבל זה כבר סיפור אחר.

  • 7.

    המיצרים כממשלה וברחוב שונאים אותנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חיים, 26/11/08 17:33

    יהודי שרוצא להיתאבד במהירות - מומלץ ללכת בקהיר ולדבר בעיברית.
    מתי ניתעורר - שונאים אותנו. - אולי קצת בצדק, אבל זה כבר סיפור אחר.

  • 6.

    המיצרים כממשלה וברחוב שונאים אותנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חיים, 26/11/08 17:31

    יהודי שרוצא להיתאבד במהירות - מומלץ ללכת בקהיר ולדבר בעיברית.
    מתי ניתעורר - שונאים אותנו. - אולי קצת בצדק, אבל זה כבר סיפור אחר.

  • 5.

    כזאת טפשות להגיד דבר כזה!!!!!!!!!!!!!!

    shelley, 26/11/08 17:11

    אם היית בפיגוע והיית רואה מה הלך שם לא היית מדברת ככה ורשמת שטויות בלי סוף!

    תיקחי על עצמך את האחריות לאלה שחלילה יפגעו שם!

    כדי שתלמדי קצת יותר מרוחניות
    כמו פרקטיות מה לעשות במצבי לחץ...

  • 4.

    סוף סוף מישהו אומר את מה שכל הזמן אני חושד בו

    א מ, 26/11/08 16:22

    אני מעולם לא היייתי בסיני אבל גם אני חושב שקריאות החמס של מערכת הבטחון בנושא הזה הן לצורך הפחדה בלבד וסיוע לתעשיית המלונות האילתית. אני הייתי רוצה לנסוע לסיני לביקור, נראה לי שזה יהיה מדהים לשבת בחושה ולנוח ככה כמה ימים אבל חברה שלי פוחדת מהאזהרות האלו.

    • אתה ממש צודק זו סתם הפחדה של מערכת הביטחון. בסך הכל כולה היו פיצוצים ו

      המצרים ממש מאוהבים בישראלים, 26/11/08 21:02

      וכולה נהרגו ישראלים, וכולה נפצעו חלק מהם, ואי אפשר היה להושיט להם עזרה כי הבדואים לא ממש מרושתים בבתי חולים ובאמבולנסים ורופאים שיגיעו להגיש טיפול בשטח לפצועים. בפיצוצים האחרונים שכבו פגועי ראש מעל 12 שעות עד שהגיעה עזרה מצוקמקת ממצרים. המצרים שונאים את הישראלים ולכן הם לא חשו לסייע להם ולכן לא הגיעו אמבולנסים וצוות רפואי. עם כל הכבוד לאירוח של הבדואים גמל ופיתה עם חומוס לא יכולים לסייע למי שניפצע. לשם כך צריך ציוד רפואי וצוות רפואי. וזה יש למצרים. רק שהם שונאים את הישראלים ובחיים לא יגיעו בזמן להציל נפגעים ישראלים.

  • 3.

    גישה מעניינת מאד

    יפהשפה, 26/11/08 16:14

    בתור צוללנית שמשלמת סכומי עתק באילת על צלילה באזור משמים נטול אלמוגים וחולמת על סיני שבה עדיין יש מה לראות, גרמת לי לחשוב מחדש על עמדתי בנושא. האם באמת הייתי קורבן לטרור (אבל זה של משרד החוץ) ?

    • תגובה

      מ, 26/11/08 21:09

      טרור של משרד החוץ?
      קצת איזון חבר'ה.
      נכון שלא יושבים שם אנשים תמימים אבל ועד לתיאוריות קונספירציה הזויות...
      אנחנן מדינה דמוקרטית. משרד החוץ סך הכל מזהיר - ואת יכולה לעשות ככל העולה על רוחך.( וכן, השיקול של מה הטרוריסטים ידרשו אם חלילה יבצעו את זממם הוא בהחלט רלוונטי, אז אני לא אומר לך לא ליסוע, אבל אפשר ומותר לחשוב גם על המדינה).

  • 2.

    דבורה מה שאת לא מבינה אל תתעסקי. (ל''ת)

    אבי ש, 26/11/08 15:24

  • 1.

    לא סתם דמוגוגיה מכוונת

    ברק, 26/11/08 14:17

    את אישה הזויה שאין שמץ של מושג על מה היא מדברת ומסכנת את ציבור הקוראים.

    את גם לא מבינה כמה גבוה יהיה המחיר שגופי הטרור (לוחמי החופש והשלום כן?) ידרשו עבור, מה שעשוי למעשה להיות, גופתך. ממש כך. לא מאמינה שהם יעשו את זה?

    אוי לך אם יחטף ישראלי בסיני, אוי לך.

    • דמגוג בעצמך

      אלה, 26/11/08 15:31

      תסתכל על עובדות - במדינת ישראל אפשר למות בכל יום מפיגועים, תרבות נהיגה של חולי נפש, עולם תחתון שחי בסרט של הסנדק, ועוד.
      אוי לך מר ברק אם נאבד את עשתונותינו אם לא ניסע בקרוב לסיני.
      ואתה, תמשיך לשלם מחירים מופקעים במלונות וצימרים, את האווירה שיש בסיני לא ניתן לקנות בכסף.

      • סעו לגואה!

        אבי, 26/11/08 16:31

        ערבים יקרים, תפסיקו לאיים אלינו: מבחינתי תישנאו אותנו מבחינתי תידרדרו לאיסלאם הקיצוני לא רוצה לחזק את המתונים. אתם פוגעים בעצמכם וזה לא מעניין אותי.

        יש מקומות אחרים:
        חופי הודו נהדרים והאוכלוסיה ידידותית רודפת שלום, לא רודפת מיעוטים דתיים, לא רוצחת על כבוד, לא מלה את בנותיה, תומכת בדמוקרטיה ובישראל, לא גונבים ולא לוקחים פרוטקשן.

      • המאמר שלה הזוי תחת. כרגיל ישראל אשמה, זה מה שמשתמע ממאמרה ההזוי. (ל''ת)

        היא שמאלנית קיצונית, 26/11/08 20:31

      • אין כל קשר

        ברק, 26/11/08 21:18

        אין שום קשר בין הסכנות הנוראיות שקיימות במדינה לעובדה שלסוע לסיני הינו משאלת מוות במלוא מובן המילה. באותה מידה היית יכולה לפרוט גם החלקה על מדרכה רטובה כבעיה לאומית.
        אין זה המקום לפרט את הסכנה במלואה, אך אכן מדובר בסכנה ב-ר-ו-ר-ה ומוגדרת. את תתפלאי לדעת עד כמה מוגדרת.
        אל תזלזלי באזהרות ביטחוניות.
        חופי סיני הם קסומים, אין ספק. הם אינם בשטח מדינת ישראל וזה כנראה חלק מקסמם, אך יש להבין כי כאן גם הבעיה. לא יהיה לכוחות הבטחון את האפשרות המלאה לבוא לעזרת מי שיזדקק לה בשעה שחוליות הטרור יחטפו אותם לרצועת עזה.

        דיבורים הזוים על קונספרציות של משרדי הממשלה הם לא רק מטופשים ומביכים את הכותבים אותם אלא מסוגלים ליצור סכנה של ממש.

    • הדמגוגיה היחידה שראיתי היא אצלך.

      Hide, 26/11/08 20:35

      אני דווקא קראתי כאן טיעונים די משכנעים. ומה יש לך להגיד על זה? ''יאללה יאללה אתם תומכים בטרור, 'לוחמי חופש' אלק, לכו לעזה, שמישהו יביא לי מנגל לנפנף...''