אתם לא ביטלתם בגלל המחיר,כי אם המחיר היה הבעיה,לא הייתם מזמינים מלכתחילה(מה לא ידעתם את המחיר כשהזמנתם?) אתם ביטלתם כי אתם לא מתחשבים בבעלי הצימרים(יש עוד כמוכם)הם שומרים לכם את המקום,לא מקבלים הזמנות אחרות כי הם הבטיחו לכם את החדר,ואתם כלאחר יד מבטלים,בגלל שהכלב חולה,או בגלל שרבתם עם בן הזוג שלכם,או שאולי ברגע שהזמנתם הייתם באווירה רומנטית של עוד.ובמשך הימים האווירה הזו נמוגה.צריך לחוקק חוק שמסדיר בדיוק את דמי הביטול,כל הזמן חושבים על הצרכן ,אך אף אחד לא חושב על בעלי הצימרים (אילו הייתי מבטל לכם את החדר,ומודיע לכם ברגע שהגעתם כי מסרתי את החדר שלכם למישהו ששילם יותר,הייתי רוצה לראות מה הייתם עושים,הייתם ממלאים פורומים בהשמצות,וליכלוכים)