יפה, 21/08/08 08:38
יפה, 21/08/08 08:31
לא לשפוט את האשם - זה להעניש את החף מפשע.
פרדי, 21/08/08 03:44
ואהבת לרעך כמוך, היהודי והנוצרי
זהירות מהנצרות!, 20/08/08 22:29
תודה לך על ההבהרה. זה מסביר כמה דברים
י, 20/08/08 16:02
א', 20/08/08 15:10
אני רוצה שדליה רבין תחבק ככה את יגאל אמיר ותסלח לו...
י, 20/08/08 14:50
דליה, 20/08/08 15:15
אם לאחר שסלחת לו ירצח את ילדדיך מה תאמרי אז?
רוצח נשאר רוצח, 20/08/08 14:42
אם לאחר שסלחת לו ירצח את ילדדיך מה תאמרי אז?
רוצח נשאר רוצח, 20/08/08 14:41
אסון, 20/08/08 14:33
ג ד ו ל .... תמצית של יום כיפור
יאיר, 20/08/08 14:07
מי שצריך לשפוט זה החברה שצריכה להגן על עצמה מפושעים וכל מיני חולי נפש (ל''ת)
מה שהיא חשה - זה עיניין פרטי שלה ..........., 20/08/08 14:05
וכך גם צריך לנהל את המדינה - לפי הצרכים של כלל החברה ולא של אדם פרטי . (ל''ת)
ולכן הממשלה התבוסתנית הזו - נכשלה .........., 20/08/08 14:18
אם הגב' תשים לב-היא סלחה רק לאחר שסבל בכלא(כעונש חיצוני) וביקש סליחה.. (ל''ת)
לא חוכמה, 20/08/08 13:25
אם תסתלק מפה הם יסלחו לך, שמאלני דביל (ל''ת)
למה אתה עדיין פה? קולוניאליסט מתועב שכמותך!, 20/08/08 14:00
במילה אחת? מטומטמת. ואולי היא שמאלנית מישראל ש שסולחת לפלשתינאים? (ל''ת)
הבלה, ''אין לי זכות לשנוא''. בטח שיש לך!!!!!!1, 20/08/08 13:10
יוסי, 20/08/08 13:09
אם מישהו שאני אוהבת היה רוצח לא הייתי רוצה שיפנו לו את הלחי השניה
שיענש!, 20/08/08 13:01
יוש, 20/08/08 13:45
יוש, 20/08/08 13:35
בלבוש, 20/08/08 12:37
יוש, 20/08/08 13:33
קשקוש, 20/08/08 15:13
אתם חבורה של מטורפים שאתם רואים בדבר הזה משהו חיובי (ל''ת)
רוצחים צריך לשנוא. מטומטמים, 20/08/08 12:31
לא צריך לשנוא - צריך לחבר אותם לכסא חשמלי ........ (ל''ת)
===== וללחוץ על הכפתור On ....................., 20/08/08 14:07