• 38.

    גלעד היקר, לא התמודדת במאמרך אפילו עם ציטוט אנטי-יהודי אחד של שטיינברג (ל''ת)

    , 23/11/14 10:37


    IP: 79.176.152.17דווח על תגובה זו

  • 37.

    בקיצור הוא מיסטיקן בעל רקע נוצרי (ל''ת)

    , 23/11/14 10:30


    IP: 79.176.152.17דווח על תגובה זו

  • 36.

    רק לומר

    מישהו, 15/09/10 00:52

    שאמנם שטיינר לא מצהיר על השמדה פיזית של הגזע היהודי - אך זה נראה בעליל שהוא מצהיר על חוסר הצורך, הטעם ואף על הנזק שבקיומם כאומה בפני עצמה. בספר במדבר כתוב ''הן עם לבדד ישכון, ובגוים לא יתחשב'' אמנם שטיינר נסוג אחור מטענות בני זמנו על השמדת היהודים בכח הזרוע, ובהיות שנמצאו לו יהודים שהיו (ככל הנראה) מוכנים לקבל את השקפותיו על הנצרות ועל שאר ענייני הרוח - יהודים שמן הסתם קשרם ליהדות (מלבד קשר דם) היה כלא היה - הוא בוחר לעצמו דרך לאותו חזון של הכנסייה האינקוויזיטורית, הרומית, האיסלאם, ושאר רעות חולות שדרשו מן היהודים להטמע בין כולם. הרעיון הזה אינו חדש בתולדות העם היהודי, שכן כבר היוונים ביקשו לעקור מן השורש כל סממן של העם היהודי ועל זה אנחנו חוגגים את חנוכה, על הנצחון.

    אגב ההערה בקשר לזרמים החרדים
    בשטות יסודה כיוון שהזרמים החרדים לא הסכימו לתנועה לאומית שכזאת דווקא מטעם זה שעם ישראל נבדל מכל העמים ועליו לחכות לגאולה השלימה - לא בגלל שהם רצו להתדמות לבני הארצות ההן.

    IP: 192.118.0.231דווח על תגובה זו

  • 35.

    מבקשת להוריד את התמונה של היטלר (ל''ת)

    מיכל, 14/08/08 13:48


    IP: 199.203.179.197דווח על תגובה זו

  • 34.

    מדינת ישראל גזענית!!!

    רחל, 12/08/08 12:59

    מדינת ישראל גזענית!!!

    IP: 69.204.227.189דווח על תגובה זו

  • 33.

    יד לאחים היא כת מסוכנת ומטורללת!!!!! (ל''ת)

    צדיק באמונתו יחיה, 09/08/08 21:42


    IP: 77.126.64.207דווח על תגובה זו

    • יד לאחים לא כת

      איציק, 10/08/08 00:19

      בחייכם.תפסיקו עם ההשמצות.אני מכיר אותם את יד לאחים ואני רוצה לומר לכם הם יעשו הכל... כדי לעזור לכל יהודי...יש כאילו שלא מוכנים לעזור לאף אחד... הם לפחות עוזרים ליהודים...מדינת ישראל גם מצהירה במגילת העצמאות שכוונתה לעם היהודי ולא למוסלמים לערבים ולדרוזים

      IP: 85.159.160.197 דווח על תגובה זו

      • האם יכול להיות שאתה גזען בדיוק כמוהם? (ל''ת)

        צבי., 10/08/08 11:11


        IP: 79.182.127.211 דווח על תגובה זו

      • טיפש! מדינת ישראל לא מצהירה במגילת העצמאות שכוונתה אך ורק

        לעם היהודי, 10/08/08 15:01

        ואילו כן היה הדבר זה עדיין היה נוגד את החוק הבין לאומי, ולא פחות גיזעני מהתנועה הנאצית של גרמניה!
        ויד לאחים תנועה גיזענית שיקרית ואלימה, לא פחות מתנועת כך

        IP: 76.66.6.101 דווח על תגובה זו

        • מדינת ישראל גזענית.?

          איציק, 10/08/08 18:28

          נוצרים מוסלמים לא יכולים לעלות לארץ לפי חוק השבות. האם זה עושה את מדינת ישראל גזענית, תראו מה קרה בגרמניה כשלא היה מי שחשב על יהודים. חברה, אם לא נדאג לעצמינו אף אחד לא ידאג לנו

          IP: 85.159.160.197 דווח על תגובה זו

          • לא טיפש! חוק השבות שייכת רק לאילו שישבו בה מיקדם

            והם היום רק היהודים והשומרונים, 12/08/08 14:26

            תראה כסיל מה קרה בגרמניה כשלא היה מי שחשב שלעמים אחרים ושונים אין זכות קייום, והדתיים אינם שונים, כך כתוב בגמרא הארורה ומשונן בפוסקים שלהם!

            IP: 76.66.6.101 דווח על תגובה זו

            • אתה מפספס משהו מהותי

              אמירו, 28/01/10 17:32

              עמים הם שונים במהותם.
              זו בדיוק ההגדרה של עמים- קבוצות של בריות בעלות שוני אחד מהשני.
              ויש עמים שונים - צרפתים אנגלים גרמנים.
              לכול עם יש גם מקור-ארץ מסתבר.
              אם נמשיך בצורה כזו ''מוסרית'' לא יהיה בארץ כלום. בן אדם צריך לדאוג לעצמו למשפחתו לחביריו לעמו ולארצו. מה לנו ולנוצרים או למסולמים לבודהיסטים ולאנגלים? אלו הם עמים אחרים. קודם תדאג למעגלים שלך וח''כ לשאר העולם

              IP: 217.132.6.189 דווח על תגובה זו

  • 32.

    לדיון 20 הדואג לציונות, אני כבר הפסקתי, לאחר שהאדם היחידי

    ציונות....אתה באמת מתכוון לזה..., 09/08/08 13:37

    שיודע להילחם באויבי ישראל, שגירש את ערפאת וכל צבאו לתוניס, השמאל ה''נאור'' מצא כבר דרך לסלקו ולאשימו בסברא ושתילה, ואז להחזיר את ערפאת, וכל צבאו, כשכל העולם נידה אותם, לליבה של ישראל, לתת להם חסיון בינלאומי וזכויות לארץ ישראל, ולאסור את הידיים של היחידי שיודע להילחם בהם.

    הרי זה ברור לחלוטין שמלחמה עם החמאס והחיזבאללה זה רק עניין של זמן....אבל השמאל הנאור, עסוק באולימפיאדה וברכישת בתים, ובלהסתובב בעולם....להתחכך בעשירים והיפים...

    אני מוותר על כזו ציונות ובוחר ברודולף שטיינר בלי לחשוב פעמיים....

    IP: 24.63.89.5דווח על תגובה זו

  • 31.

    שתי הקבוצות מסוכנות ליהדות ולישראל

    עופר, 08/08/08 22:15

    קיצוניים מנותקים מהמציאות. גם יד לאחים וגן השטיינרים.

    IP: 212.199.68.98דווח על תגובה זו

    • אלו שלא מבינים ומדביקים תוויות בלי שום מושג בסיסי על מה הם מדברים

      מסוכנים יותר...., 09/08/08 05:14

      ובמה הדברים אמורים

      IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

    • אנטרופוסופיה.

      יהודה, 09/08/08 09:50

      מהכרות שלי קרובה עם האנטרופוסופיה, היא אינה פנאטית בכלל.

      IP: 79.182.127.211 דווח על תגובה זו

    • מהי המציאות? (ל''ת)

      העולם על פי עופר., 09/08/08 14:46


      IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אויב הציונות עאלק. שחור על גבי לבן.

    מי שיישמע, 08/08/08 18:16

    כששטיינר הביע את דעתו נגד הציונות מדינת ישראל לא הייתה קיימת. היא הייתה רק רעיון והוא טען כנגד הרעיון הבדלני שעומד בבסיסה. כנגד הרעיון, ולא נגד המדינה הקיימת של ימינו, עם האנשים, תחנות הדלק, בתי-הספר, בתי-החולים, הזונות העבריות, משפחות הפשע, והטוקבקיסטים היותר וגם הפחות אינטליגנטים. ההבדל עצום. ענק. מי שמציג את האנטי ציונות של אז במונחים שבהם מובן המושג הזה היום, בימי אחמדיניג'אד, החמאס והחיזבאללה, חוטא בפרובוקציה שהיא באמת מהסוג הנמוך ביותר, או לכל הפחות בכשל מהותי בחשיבה שלו, וזה לא משנה כמה מ''הטובים בידידיו'' הם אנתרופוסופים, (או כושים, או יהודים או מרוקאים).

    IP: 89.139.6.120דווח על תגובה זו

  • 29.

    זה למה כשאתה בין יהודים יש להסתיר את דעותיך, כיון שהם יוציאו דברים

    נאטשה, 08/08/08 12:45

    מהקשרם ויאשימו אותך בכפירה, עבודה זרה, עבודת אללים ואויב היהדות והאנושות, ובנתיים הם יסחטו תקציבי ענק מהממשלה כדי שיצביעו כך או אחרת...יסתובבו במלונות פאר, חליפות יוקרתיות, מכוניות יקרות, תקציבי ענק, לא ישרתו בצבא, ויטיפו לך על יושר חוכמה והקרבה, איזה בושה ... אני טוענת מי שלא משרת בצבא, ערבי או יהודי אינו רשאי לתעודת זהות ישראלית, ואינו רשאי לשבת בכנסת. טוב, זה לא ילך אם הנשיא לא שירת בצה''ל...מה נלין על אחרים...

    IP: 24.63.89.5דווח על תגובה זו

  • 28.

    הם מדהימים

    יוסי, 08/08/08 12:04

    בעבר נתפסתי לכת מסוימת ובעקבות כך התגרשתי מאשתי ונתקתי את קשריי עם משפחתי הקרובה.לא יודע איך נודע ליד לאחים שאני בבוץ. הם הגיעו אלי הצילו אותי שיקמו אותי וכיום אני עומד על הרגליים ומודה ליד לאחים כמו אלפים אחרים שמודים לארגון הנפלא הזה בארץ ובחול

    IP: 212.235.55.240דווח על תגובה זו

    • איזה מזל יש לך שאתה יהודי.

      בת שבע, 08/08/08 19:50

      כן, הם עזרו לך בתנאי. בתנאי שאתה יהודי. אם היית ערבי, נוצרי, דרוזי רחמנא ליצלן, השם ישמור. היית יכול להינמק איפה שהיית (ןרצוי שכך). זוהי הגישה הגזענית השומרת על טוהר הגזע של עם ישראל ועל ''שלמותו'' (מזכיר לכם משהו)? זוהי הגישה שמפלגת את עם ישראל, מקימה עליו את אויביו משאירה אותו בחשכת ימי הביניים, זוהי הגישה שמחריבה את עם ישראל.

      בגישה הבדלנית, המתנשאת הזו יביא המיעוט הזה לשואה. סבל רב עוד מחכה לנו אם כך נמשיך.

      IP: 79.182.127.211 דווח על תגובה זו

    • יוסי כשיורים לכל הכיוונים בתת מקלע לפעמים פוגעים במטרה ולרוב פוגעים (ל''ת)

      בחפים מפשע. לך הם פגעו במטרה.., 09/08/08 05:03


      IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

  • 27.

    להוציא אותם מחוץ לחוק.

    צבי, 08/08/08 10:08

    בעולם מתוקן ונאור כבר היו מוציאים מזמן ארגון כמו יד לאחים מחוץ לחוק, בהתאם לחוק לשון הרע והסתה, ןבטח עוד עבירות שהם עוברים כנגד הצדק החברתי. שמישהו ירים את הכפפה.אני כבר בן 86, אולי מישהו צעיר ונמרץ ממני יקח את העניין לידיים. לטובת החברה האנושית.

    IP: 79.182.127.211דווח על תגובה זו

  • 26.

    יד לאחים.

    בת שבע, 08/08/08 08:56

    באירופה קיימים בכל מקום בתי ספר המחנכים על פי האנטרופוספיה (כמעט בכל עיר גדולה). הם מוכרים רשמית על ידי הממשלה ונתמכים על ידה.רק בארץ בגלל התפיסה הדתית ה''נאורה'' של הדת, המוקיעה כל דבר המאיים עליה, מנסה אירגון כמו יד לאחים המייצג את הדת על כל כיעורה להציג את האנטרופוסופיה ככת.

    מה ההבדל בין יד לאחים למוסדות הכנסיה שהוקיעו,איימו, שרפו, עינו את כל מי שאיים על השליטה שלה לאורך ההסטוריה?

    יד לאחים מייצגת את הגזענות בכל כיעורה. התפיסה שלה פרימיטיבית, עלובה וחשוכה. מפחיד.

    IP: 79.182.127.211דווח על תגובה זו

    • אני חותם על כל מילה ! (ל''ת)

      א, 08/08/08 10:05


      IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

    • יש הרבה הבדל בין מוסדות הכנסיה לבין מוסדות הדת היהודית ואת יודעת את זה

      לגבי האנתרופוסופיה אני מסכימה שלא ראוי להכפיש כך., 08/08/08 16:51

      היטב.

      IP: 89.139.6.6 דווח על תגובה זו

  • 25.

    נורא

    אלמוג, 08/08/08 02:11

    http://www.infokatot.com/

    IP: 69.204.227.189דווח על תגובה זו

    • להשוות בין רודולוף שטיינר לכתות שקריות זה כמו להשוות בין רוצח (ל''ת)

      לרופא מנתח., 08/08/08 12:28


      IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

      • הסבר:שנהם משתמשים בסכין לחתוך לתוך הגוף. (ל''ת)

        ירמי, 09/08/08 05:04


        IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

        • ההבדל בין הרוצח לרופא.

          יהודה, 09/08/08 09:57

          בהבדל ''קטנטן''. האחד כדי להרוג, והשני כדי להציל חיים.

          IP: 79.182.127.211 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מתבייש

    ישעיהו, 08/08/08 00:30

    יד לאחים, לא רוצה להיות אח שלכם. למרות שאני לובש כיפה, אני מתבייש בכם.

    IP: 79.182.127.211דווח על תגובה זו

  • 23.

    לפי יד לאחים, אני משוקץ, כופר, מסוכן ורע. למה?

    ירמי, 07/08/08 23:08

    אני מאמין שישו הוא גילגול של אלישע או אליהו הנביא. אני מאמין בגילגול נשמות. מאמין ודוגל ומתרגל לפי בודהיזם, ומאמין לגישת היוגה. שלא לדבר על קרלוס קאסטאנדה,,וכמובן חושב שהם, יד לאחים, כל כך טועים ומטעים בקשר לרודולף שטיינץ, שחבל על הזמן...

    IP: 24.63.89.5דווח על תגובה זו

  • 22.

    שטיינר ע''ה כתב את IMAGINE הראשון

    אתם רק עיוורים, 07/08/08 22:50

    אם שטיינר היה אנטישמי אז גם לאנון היה אנטישמי, ואם כן גם אני הייתי מוכן להיות אנטישמי!

    IP: 76.66.6.101דווח על תגובה זו

  • 21.

    יד לאחים תנועה גיזענית שמפיצה שקרים ושנאה כלפי אילו שאינם יהודים (ל''ת)

    יש להעמידם לדין, 07/08/08 21:59


    IP: 76.66.6.101דווח על תגובה זו

    • אמת ויציב ! (ל''ת)

      א, 08/08/08 10:07


      IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אכן לא גזען, אבל אויב הציונות הוא כן - שחור על גבי לבן

    עודד, 07/08/08 21:55

    הבעיה היא לא שטיינר. היו עוד הוגי דעות מוצלחים באותה תקופה שקידמו את תרבות המערבת הליברלית והמשוחררת מדתות גזעים ודעות קדומות.
    הבעיה נועצה בעניינים אחרים:
    1. לא מעט מעריצי שטיינר היום כמהים למערכות נוקשות וברורות כמו אלה שהיו בתקופתו של שטיינר, ולא מכירים בכך שההפרטה המערבית הליברלית לא באמת פתרה את בעיות האדם שלא הפך עצמאי ובטח לא לחופשי - אלא אף החמירו אותן. אדם לא עומד בזכות עצמו, אלא בזכות הקהילה והחברה בהן הוא חי.כולנו יודעים שרבים מההורים שנוהרים לחינוך האנטרופוסופי לא עושים זאת בשל היותם אנשים חופשיים - אלא בגלל עליבותה של מערכת החינוך הציבורית. רובם לא באמת ישנו את ההווה ולא יגדלו את דור העתיד המשוחרר מאמונות גזעיות או מכלילות אחרות (שלא לדבר על כך שלרובם יש קצת כסף לשלם על המערכות האלה).
    2. תפיסתו של שטיינר פוסלת את הציונות, ומכיוון שכך אינה יכולה להיות מענה לחינוכו של דור צעיר ישראלי שיצטרך בעתיד לשמור מכל משמר על מולדתו. גם איש שמאל ליברלי יודה שגישות אוניברסליות לא יוכלו לתת מענה לעתידו של העם היהודי במזרח התיכון. חלום נחמד- אבל חסר אחריות.
    ואכן, כל ידידי האנטרופוסופים נראים ומתנהגים ומדברים כאילו יצאו לפני רגע משנות העשרים של המאה הקודמת בעיירה גרמנית איכותית ושלווה. כמה חבל שהמציאות לא כזאת. האופה, הסנדלר וצמר טבעי חלפו מהעולם, כמו גם הגישה הנאיבית לפיה האדם הבודד המשוחרר הוא העתיד של העולם הנאור.
    לדעתי גם שטיינר היה מדבר קצת אחרת ונוהג קצת אחרת היום, כמה עשרות שנים אחרי אושוויץ והירושימה. מכמה דברים הוא אפילו היה סולד - גם אם כתב אותם בעצמו.

    IP: 212.199.68.98דווח על תגובה זו

    • אתה יודע שהיו אין סןף קאפלות. מה זה קאפלה? הזמן שלוקח בלעולם

      צא מצרות האופק הזו, 08/08/08 05:12

      הפיזי המוכר לנו להתקיים. ויש אין סוף עולמות. אז פתאום איזה תקופה של 100 או מאתיים שנה, זה מהות הקיום ואין מלבדה?

      IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

      • זאת בדיוק הבעיה. אתם לא רלוונטים

        עודד, 08/08/08 22:06

        ושלא תסתנוור מגני ילדים אנתרופוסופים. זה טרנד שיחלוף.

        האמת העצובה היא שלמציאותצ יש קצב משלה - ואי אפשר להתעלם ממאה או מאתיים שנה כשאתה חי בתוכם.

        לך תלמד את ההיסטוירה של תנועת הבונד - ותבין לאן נגיע אם נחליט שהמציאות עומדת להשתנות בכל העולם במהירות. שום דבר לא קרוה מהר, שום דבר לא מתרחש לפי החלומות שלנו.

        בלי הציונות תחרב מדינת ישראל - ואנתרופוסופיה אינה גזענית - אבל היא אנטי ציונית בעליל.

        IP: 212.199.68.98 דווח על תגובה זו

        • לא, מדינת ישראך תחרב, בגלל חוסר החלטיות והתרפסות בפני העולם.

          ציונות תספר לסבתא.., 09/08/08 05:09

          החזרת סיני, החזרת הגולן, החזרת שטחים, לאויבי ישראל, נסיונות להראות נאורים במזרח התיכון החדש, ושליטת השמאל באמצעי התקשורת, אלו יחריבו את ישראל...

          על איזה ציונות אתה מדבר, על ש''ס, שמוצצים כספים ולא משרתים בצבא...על רוני בראון התחמלן הציוני, ציונות...הצחקתני...

          IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

        • ציונות,??? לא רחוק היום וזו תהיה מדינה כל אזרחיה וראש הממשלה

          אל תשכל לתמוך במשפחות הפשע הציוניות..., 09/08/08 05:13

          יכול להיות ערבי, זה לא דימיון זה הכיוון, תראה את הבנייה הלא חוקית שח הערבים שבןכים על הפלייה....אני מוותר על כזו מדינה וכזו ציונות....

          IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

          • באלפי מונים עדיף ערבי אוהב ישראל (ל''ת)

            על יהודי דתי שונא ישראל, 12/08/08 14:30


            IP: 76.66.6.101 דווח על תגובה זו

  • 19.

    תעיינו בקישור שאני מביאה ותיראו מהי האנתרופוסופיה

    יעל, 07/08/08 21:24

    http://www.yadleachim.co.il/index.asp?categoryid=111&articleid=129&searchparam=שטיינר

    IP: 89.138.58.184דווח על תגובה זו

    • האמת היא שהיא הגישה המסיונרית יהודית גורמת לי כשאני בין יהודים להסתיר

      יהודית, 08/08/08 12:25

      את דעותי ומחשבותי, ומתברר לי יותר ויותר עד כמה פאנטיות וכפייה קיימת בממסד היהודי.

      היהודים העם הנבחר...כל האחרים עובדי אלילים ועבודה זרה..האנשים שאני לומדת מהם ומעריצה אינם יהודים...
      בעיני רודולוף שטיינר התגלמות של חוכמה נאורות ואהבה. למה אני צריכה לתת לגישה פאנטית כופה שמתיחסת לישו שהגיע להארה כאל ''ימח שמו וזכרו'' לכוון לי את החיים.

      הדתיים בישראל, רבים לא משרתים בצבא, מוצצים כספים באמצעי סחיטה מהממשלה, מסתובבים עם חליפות יקרות מכוניות פאר במלונות פאר, וכל מטרתם בקואלצייה, לסחוט כספים ולא לשרת בצהל, ....הפ יגידו לי אם רודולוף שטיינר איש אמת??? מה לי ולהם???

      IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

  • 18.

    התנועה הזו מוגדרת ככת בצרפת ובלגיה..ו יד לאחים לא (ל''ת)

    יד לאחים תנועה לגיטימית, 07/08/08 21:19


    IP: 89.138.58.184דווח על תגובה זו

    • גם הפאשיזם וגם החומייניזם

      א, 08/08/08 10:04

      נחשבים ללגיטימיים במקומות מסויימים.

      IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

    • לשם האיזון.

      ירמי, 08/08/08 11:18

      בגרמניה, שוויץ, אוסטריה (ובטח עוד מקומות באירופה שאיני יודע עליהם), האנטרופוסופיה היא חוקית, ויש שם הרבה בתי םפר אנטרופוסופיים שהממשלות תומכות בהם.

      IP: 79.182.127.211 דווח על תגובה זו

      • ? (ל''ת)

        ?, 08/08/08 17:34


        IP: 192.223.243.5 דווח על תגובה זו

    • מיהי באמת הכת המסוכנת?

      הילה, 08/08/08 11:22

      יד לאחים היא הכת המסוכנת באמת, יותר מכל הכתות שהיא מזהירה אותנו מהם.

      IP: 79.182.127.211 דווח על תגובה זו

  • 17.

    יד לאחים

    הילה, 07/08/08 19:28

    ארגון יד לאחים הוא ארגון חשוך, דמוני. הוא מסמל את הראיה הפרימיטיבית הצרה של הדת השוללת את השונה ממנה. יד לאחים אינו שונה במהותו מן האינקויזיציה.

    יש לשער שאם היה מתאפשר להם, היו גם הם כמו האינקויזיציה מענים את אלו שהם רודפים. היזהרו לנפשותכם.

    IP: 79.182.127.211דווח על תגובה זו

  • 16.

    המיתקפה של ''יד לאחים'' על האנתרופוסופיה מוכיחה הלכה למעשה כי ההגנה הכי

    לעג לרש, 07/08/08 17:58

    טובה היא ההתקפה.
    כשאירגון פונדמנטליסטי קיצוני ופנאטי כדוגמת ''יד לאחים'' יוצא למתקפה בשם אנטישמיות וגזענות כלשהי זה האבסורד במיטבו.
    שהרי ''יד לאחים'' זהו אירגון שבנוי על סגרגציה ואין לו שום סובלנות וטולרנטיות כלפי כל השונה ממנו. ויתרה מזאת את מלחמותיו הוא מבצע תחת מכבסת מילים וקורא לעצמו בשם היומרני וחסר השחר ''יד לאחים''. איזו יד זו בדיוק יד שמטרתה להילחם עד חורמה בכל השונה ממך? שיד מושטת לעזרה היא צריכה לראות כלפי מי היא מושטת. וכאן באה האנתרופוסופיה ועושה זאת בצורה היפה ביותר שיכולה להיות. בצורת עזרה לזולת באשר הוא ללא הבדלי דת גזע ומין. והעובדות בשטח מדברות בעד עצמן. להבדיל מהאנתרופוסופיה שמעל ראשה מתנוסס דגל החירות של האחווה והשלום העולמיים ללא הבדלי דת וגזע ולאום, אירגון יד לאחים מסמל את ההיפך הגמור בפונדמנטליזם והפנאטיות הדתיים שלו ששמו להם למטרה להילחם בכל מה ששונה.

    IP: 71.123.131.134דווח על תגובה זו

  • 15.

    רודולף שטיינר אולי לא היה אנטישמי, אבל

    אחד שמבין, 07/08/08 16:49

    אני יודע בוודאות וממקורות מוסמכים שהייתה לו אחות.

    IP: 217.132.144.215דווח על תגובה זו

  • 14.

    למי קראת אחותי (ל''ת)

    הכי האחי אחותי, 07/08/08 16:30


    IP: 194.90.94.34דווח על תגובה זו

  • 13.

    יד לאחים [ אני בטח לא אח שלהם ]...

    אריק, 07/08/08 15:52

    הוא ארגון חשוך, לאומני ואנטי-הומאני בעליל.

    למה ?..
    כי אחוות-האדם באשר הוא אדם ( לא רק יהודי ) זה הדבר הכי רחוק מהם.

    IP: 193.34.180.26דווח על תגובה זו

  • 12.

    ''האנתרופוסופיה משחררת את הכבלים לעם ולגזע,

    זה מסביר הכל, לא ?, 07/08/08 15:21

    היא אנטי-גזענית, אנטי-לאומית, בינלאומית...''. הנאצים אולי לא היו אנשים כל כך נחמדים אבל אף אחד עוד לא האשים אותם בטיפשות. הם חקרו וגילו כבר אז למה כל אירגון גזעני חייב לראות בהשקפת העולם האנתרופוסופית אויב ראשון במעלה. מסתבר שגם ביד לאחים לא יושבים אנשים טיפשים...

    IP: 217.132.144.215דווח על תגובה זו

    • נו אז מה?

      דמוגוגיה בגרוש, 07/08/08 22:10

      לא כל מי שהנאצים לא אהבו היה צדיק גדול.

      לפי הגישה הזו סטאלים היה מאור הגולה.

      האנתרופוסופיה משחררת את הכבלים גם לחברה שמסביב. היא מתנשאת ובזה לאחרים, היא אליטיסטית ולא רלוונטית לחייו של האדם הפשוט, והיא לא שייכת למזרח התיכון. זה לפחות מה שאני רואה מהאנתרופוסופים שצצים מכל עבר בשנים האחרונות.ולא, אני לא דתי ואני בז ל''יד לאחים'' או איך שלא קוראים להם.

      IP: 212.199.68.98 דווח על תגובה זו

      • גם ישראל לא ממש שייכת למזרח התיכון

        ל, 08/08/08 12:04

        והייתי גם רוצה לחקור אותך מעט על קשריך עם האדם הפשוט ולשאול למשל האם הוא אתה, או שאתה רק מייצג אותו פרו-בונו, והאם הוא נתן לך את רשותו לכנות אותו פשוט, ואיך אתה מודד פשטות, ומי שמך למדוד או לייצג את הפשטות, ואיך אתה מזהה אותה אם אתה לא פשוט בעצמך, ואם אתה מזהה אותה האם זה לא מעיד על בוז והתנשאות כלפי הפשטות. את כל זה הייתי רוצה לשאול אבל אני לא אשאל כי יש אנשים שרואים בכל עירעור על קביעותיהם התנשאות ובוז ורק בהסכמה איתם הם מוצאים ענווה. אבל אני כן אפנה אותך, ללא התנשאות, לבחון שוב מה משמעות המושג אליטיזם, ולבחון אם הוא יכול לעלות בקנה אחד עם הדיווח שלך על אנתרופוסופים הצצים מכל עבר בשנים האחרונות.

        IP: 89.139.6.120 דווח על תגובה זו

        • עם חוכמה ולהיטות אני לא מתווכח

          חמוד אתה, 08/08/08 22:11

          נראה ליש אתה או את יודעים למה התכוונתי. שנינו מכירים את השטח, שנינו יודעים מה קורה.
          האופה והסנדלר והפיות והמלאכים יחזרו לספרי הילדים יחד אתכם בעתיד, רק חבל על האנרגיות החיוביות והרצון הכן לשנות את המציאות.

          הייתם יכולים לתרום הרבה יותר עם קצת יותר חיבור למציאות. במקום זה אתם מתכתשים עם ארגון עלוב ודוחה כמו ''יד לאחים''. חבל.
          כמו שאתה רואה אני לא מתווכח - אני מכיר את העוצמה ואת הביטחון שמקיפים אותך. כמעט כמו ארגונים אחרים שאנחנו קואים להם ''כתות''.

          IP: 212.199.68.98 דווח על תגובה זו

          • אתה קצת מצחיק...מזכיר לי מישהוא שראיתי בטלוזיה עם אשתו שאמרה

            אז מה אתה אומר..., 09/08/08 05:36

            שהוא גילגול של איזה רופא מפורסם מהעבר שהמציא משהוא, אבל, הוא הוסיף, אני עם שתי הרגליים על האדמה, מציאותי,... כמה צחקתי....

            וארמוז, אולי גם אתה תצחק, המציאות שלך היא לא המציאות שלי, מה שבעינך נחשב מציאות ואורים ותומים, בעיני זה תלוש, דימיוני חסר בסיס, תלוי במיינד חסר הבחנה וחשיבה נכונה, מושלה לחלוטין... אמנם זה המקובל, אז מה,..מי אמר שמה שמקובל על הבורים הוא הנכון...

            IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

        • ישראל היתה שייכת מזמן

          בוקר טוב אליהו, 08/08/08 22:13

          אילולא היתה קורבן של תפיסות עולם אירופאיות לא רלוונטיות שהיאו לכאן כל מיני אנשים עתיקים וחסרי אמונה כמו ''יד לאחים'' והאנתרופוסופים אנשי העץ המלא והצמר הטבעי - שני מוצרי יסוד מזרח תיכוניים טבעיים לחלוטין.

          IP: 212.199.68.98 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ''יד לאחים'' ארגון קיצוני?!

    נעה, 07/08/08 15:07

    תתמודד עם תוכן הדברים שלהם, ואל תכנה אותם בשמות גנאי שאין בינם ובין האמת כלום!

    IP: 132.64.72.98דווח על תגובה זו

    • ''יד לאחים'' הוא ארגון דמגוגי, קיצוני, מטופש , שטחי, ומסוכן

      אח שלו, 07/08/08 15:32

      מספיק לקרוא את הכתבות שלהם כדי לראות על איזו תת רמה מדובר. מטרתם היא שימור ''הגזע היהודי''. וכל מה משאיים בעיניהם על ''טוהר הגזע'' הזה הופך בעיניהם אוטומטית לנאצי אנטישמי ושטני.

      הדבר המטופש הוא שבמבט חטוף ממתחת לכובעי הקאובוי השחורים שחובשים שם כולם, די ברור שחלקם הבהיר הוא מצאצאי הכוזרים, וחלקם הכהה הגיע ממדבריות ערב. מין ערבוב כזה של טמטום קוסמופוליטי גזעני, אנשים שחשים שליחים של המשיח ומצליחים להירדם בלילה רק לאחר שחילקו כמה מאמרי שיטנה על כל מה ששונה מהם.

      IP: 89.138.211.91 דווח על תגובה זו

      • הינך טועה ובגדול

        פייר הקתולי, 07/08/08 16:47

        כשהעיתונות הוציאה שם רע על אחד מהנזירים שלנו, זה דווקא איש יד לאחים שהגןעליו והוכיח כי הוא אינו מיסיונר. לכנסייה שלנו לעולם לא היו בעיות עם יד לאחים, הם לא נאבקים בנוצרים אלא בכתות שכולם מודים שהם כתות.

        IP: 212.76.98.30 דווח על תגובה זו

        • גם יד לאחים היא כת.

          אח שלו, 07/08/08 17:47

          איך תכנה קבוצת אנשים שמתלבשים בבגדים שחורים ארוכים באמצע הקיץ, מגדלים זקנים , מאמינים באמונות טפלות, מפלים נשים לרעה, מטפחים גזענות, ושאיפתם הגדולה היא לשרוף פרות על ראש ההר?

          זו לא סתם כת. זו האמא של הכתות. לפי כל ההגדרות שיד לאחים עצמה הגדירה בחוברותיה.

          החבר'ה המטורללים הללו מתנהגים כמו חבורת ילדים מסרט מצוייר שעומדת על אי באמצע הים ומחפשים כל היום את המפלצת הנוראה, בלי להבין שהמפלצת היא בעצם האי שעליו הם עומדים.

          IP: 192.118.11.112 דווח על תגובה זו

        • מיסייה פייאר הנכבד

          עברי-נוצרי, 07/08/08 18:15

          גם אם הארגון הקנאי הזה היה הוגן עם נזיר קאתולי, זה עדיין לא אומר שהוא אנושי והוגן כלפי יהודים או אחרים שהם בעליי דעות שונות משלהם. הם היו הוגנים אתכם כי אתם לא עושים פרוזליטיזם.
          גם אתם לא '' טלית שכולה תכלת '', כי גם אתם חושבים שאתם הכנסייה היחידה הנכונה, כפי שהיהודים-הקנאים חושבים שהיהדות החרדית היא היהדות האמיתית.
          גם אתם וגם הם חושבים שכל האחרים הם סקטאנטים. מצא מין את מינו.
          מה דעתך על זה שהם רודפים את האוואנגליסטים היהודיים ? זה נראה לך בסדר רק בגלל שהם לא קאתולים ?

          IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

        • שקרן! יד לאחים רודפת כל תנועה שעוסקת במיסיונריות

          יסוד היסודות של הנצרות, 07/08/08 22:24

          ושל הכת הקטולית!

          IP: 76.66.6.101 דווח על תגובה זו

          • מי כאן המסיונר?

            צבי, 08/08/08 12:37

            יד לאחים עצמה פועלת באופן עקיף בשם המיסיונריות. כמה מיסיונריות יש ביהדות. הנצרות קטנה על ידה.

            IP: 79.182.127.211 דווח על תגובה זו

  • 10.

    למה הם לא תובעים את ''יד לאחים'' על הוצאת דיבה? (ל''ת)

    שואל, 07/08/08 15:02


    IP: 62.219.129.174דווח על תגובה זו

  • 9.

    http://www.yadleachim.co.il/Index.asp?ArticleID=129&CategoryID=111

    זה מה שכתוב ביד לאחים, 07/08/08 15:01

    http://www.yadleachim.co.il/Index.asp?ArticleID=129&CategoryID=111

    IP: 212.143.109.117דווח על תגובה זו

    • תתבעו גם את הממשל הצרפתי והבלגי

      אורי, 07/08/08 16:51

      מעניין לקראו כיצד אנשים נאורים מגבים בכלל לא לעניין

      IP: 212.76.98.30 דווח על תגובה זו

      • אילו המנהיגות הצרפתית או הבלגית היו טוענים שזאת עמדת ממשלתם

        העם היה דורש את התפטרותם, 07/08/08 22:37

        כמה מהר כסילים ממהרים להגיב שלא לעיניין. מתמיד הרוב הקיצוני הדתי והלאומני רדפו את אילו שפשוט לא האמינו בדעות ובאמונות התפלות חסרי בסיס עובדות או מחקר שלהם

        IP: 76.66.6.101 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מחזק את דבריה של 4

    יותם, 07/08/08 14:35

    רוב האנטרופוספים כל כך מוקסמים מתורתו של שטיינר עד כדי עיוורון
    מה שמדהים זה שאנשים אלה בדרך כלל תופסים מעצמם נאורים ומתנגדים נחרצות לכל מיני ''דתות חשוכות''במקרה של שטיינר לא צריך לקרוא בין השורות זה כתוב בראשי פרקים

    מה גם שיד לאחים צודקים הקהילה בהרדוף הם כת לכל דבר ואפילו מסוכנת

    IP: 212.143.234.228דווח על תגובה זו

    • הרדוף

      גלעד, 07/08/08 18:12

      אינני יודע מדוע אתה מבקר את האנתרופוסופיה ואת הרדוף? הרדוף היא קהילת אנשים עם אידיאלים גבוהים ואורח חיים שמנסה לעשות רק טוב.
      חבר שאינך מכיר את המקום.

      IP: 80.230.197.137 דווח על תגובה זו

  • 7.

    ***** מי גורם לאנטישמיות ??? תשובה בפנים !!! ******

    הפרובוקטור, 07/08/08 13:58

    החרדים !!!!!

    IP: 85.250.177.76דווח על תגובה זו

    • לחרדים יש מה לקתן-אבל עובדתית את האנטישמיות הנאצית

      הציתו המתבוללים, 07/08/08 14:36

      הגרמנים לא רצו אותם בתוכם וראו בהם גורם זר שמנסה להשתרש לתוך החברה הגרמנית-יש על כך לא מעט מחקרים, והעובדה שהיהודי מתבולל ו ''מזהם את הדם הגרמני'' הייתה נהירה ומוסכמת כמעט על כל גרמני.

      שנית, החרדים הופיעו די לאחר השואה-על כל המוזריות שאימצו לעצמם. אולי במידה רבה אפילו בגללה.

      שלישית האנטישמיות היא תופעה בעלת מקור מרכזי אירופאי והיא לא צריכה סיבות.

      רביעית-מניסיון, יד לאחים הם ארגון אמין ולהם אני מאמין יותר מאשר לכתב ההגנה הנ''ל.

      IP: 217.132.13.237 דווח על תגובה זו

      • טיפש, אף אחד לא מתווכח שהנאצים היו אנטישמיים (ל''ת)

        במבי גולדהאגן, 07/08/08 15:35


        IP: 212.150.1.123 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ***** מי גורם לאנטישמיות ??? תשובה בפנים !!! ******

    הפרובוקטור, 07/08/08 13:58

    החרדים !!!!!

    IP: 85.250.177.76דווח על תגובה זו

  • 5.

    מאיפה המנהג להוסיף ''קיצוני'' לתואר של מי שאתה לא אוהב?

    מוטי, 07/08/08 13:50

    מהיכן שואב מר גלעד גולדשמיט את הידע שארגון 'יד לאחים' הוא ארגון קיצוני? קיצוני במה וקיצוני יחסית למי?
    יש לך מה לומר כנגד טענותיו של הארגון? סבבה. רק עזוב אותך מהכינויים הללו שמתפרשים כנסיון לפסול את טענותיו של יריבך לויכוח (ברור שארגון ''קיצוני'' יביע דעות שאינן מקובלות, לא?) מבלי צורך להתמודד עימן.

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

    • על פניו תיאוריה הגיונית מאוד

      ע.כ, 07/08/08 15:38

      רק שלא ברור לי איך אפשר לפספס את זה שהבחור מתמודד עם הטענות בדבר אנטישמיות לגופן, ובצורה לא רעה בכלל, כך שאולי כדאי לשקול את האפשרות שהוא השתמש בכינוי ''קיצוני'' מסיבה הרבה יותר פשוטה. למשל, אולי, פשוט בגלל שמדובר באירגון קיצוני. אחד המדדים האובייקטיביים לקיצוניות, הוא היכולת לשקר ביודעין ומבלי למצמץ על מנת להשיג מטרה כלשהי. ברור מהמאמר שלהאשים את שטיינר באנטישמיות ולמצוא לכך ''הוכחות'' בדבריו יכול רק מי שאיזושהי מטרה הופכת בעיניו כל אמצעי לכשר וראוי, כולל שקר. כאמור, יש מי שנוהגים לראות בגישה כזו אבן-בוחן ודאית למדי לקיצוניות.

      IP: 217.132.144.215 דווח על תגובה זו

  • 4.

    סליחה!! קראו בעצמכם מה אמר שטיינר.....

    ד''ר סיגל, 07/08/08 13:26

    אם מישהו היה אומר את זה היום, היו מביאים אותו לבית המשפט:

    If the blonds and blue-eyed people die out, the human race will become increasingly dense… Blond hair actually bestows intelligence. …It is indeed true that the more the fair individuals die out the more will the instinctive wisdom of humans vanish
    R. Steiner, 'Health and Illness: Volume I p. 86, Spring Valley: Anthroposophic Press. 1981

    ''גזע שחור הוא גזע ילדותי. וגזע חום הוא גזע שמגיע לגיל התבגרות... כח החשיבה שלהם הוא חלש מאד...''
    Picard, Hymen, 'Some Thoughts on Race Relations', Kenilworth, Republic of South Africa: Novalis Press, 1987, pp. 113-114

    ''סינים ויפנים לא יכולים להמציא דברים חדשים כמו שעושים אירופיים.''
    R. Steiner, 'The Evolution of Earth and Man and Influence of Stars', Hudson, N.Y.: Anthroposophic Press, 1987, p. 77

    IP: 212.76.98.30דווח על תגובה זו

    • ד''ר סיגל - יד לאחים

      בובי, רעננה, 07/08/08 14:31

      ניסית לפרסם את הדברים הללו בעבר:
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/15/ART1/034/010.html
      דיון מספר 7

      קיבלת שם תשובה מדוע הדברים מוצאים מהקשרם ואינם בחזרת תורה גזענית. למי שמתעניין - שייקרא בלינק.

      IP: 212.150.1.123 דווח על תגובה זו

      • קראתי ומסכימה עם כל מה שמנחם אומר. (ל''ת)

        רונית, 08/08/08 12:38


        IP: 24.63.89.5 דווח על תגובה זו

  • 3.

    שטיינר היה אנטי גזען מובהק. זאת עלילת דם גסה להפיץ עליו שהוא גזען (ל''ת)

    אלי, 07/08/08 12:48


    IP: 216.72.32.234דווח על תגובה זו

  • 2.

    חרדים וציונות זה לא פרדוקס? (ל''ת)

    מגוחך שהם הופכים עורם לעת מצוא., 07/08/08 11:13


    IP: 89.139.49.199דווח על תגובה זו

  • 1.

    אולי זו פשוט אסטרטגיה, כדי לגרום לנידוי חברתי של החינוך האנתרופוסופי (ל''ת)

    בארץ מה חדש בכך? גם לקבוצות אחרות עושים זאת., 07/08/08 11:11


    IP: 89.139.49.199דווח על תגובה זו