• 66.

    שנאת חינם

    אברהם, 18/05/13 00:11

    אם יש גורם שמאחד בין הזרמים בדת היהודית זה השנאה למרכז לקבלה ולרב וקרן ברג.
    לשמחתי יש היום טכנולוגיה שמאפשרת לראות את ההסטוריה שלנו ולגלות לנו דבר פשוט וגאוני... הדתות למיניהן תמיד הנחיתו את האנושות למלחמות, עוני, בורות וניוון גם הדת היהודית הרסה והורסת את האנושות.
    למזלינו יש את המרכז לקבלה שמנפץ את מגבלות הדת ומאפשר לכולם להשתמש בטכנולוגיה עתיקה ומפתיע זו
    אגב, תעשו על זה גוגל, כל המלחמות בהיסטוריה ובהווה נגרמות בגלל אנשי דת קיצוניים כאלה או אחרים, התרופה למחלה הזו נמצאת במרכז לקבלה, מי שרוצה לעזור לאנושות מוזמן לבוא, יש אחד בכיכר דיזנגוף בתל אביב

    IP: 79.180.130.71דווח על תגובה זו

  • 65.

    כאחת שהיתה בפנים הכתבה נכונה!!

    יהודית, 24/12/09 15:09

    מבחינת לימוד כלימוד אכן יש מה ללמוד כי בעצם ''מאכילים אותך בכפית'' את הדברים המסובכים של הקבלה אבל!!
    הכל שם כסף כסף כסף אפילו בשבת מצאו דרך לקחת כסף בדמות סעודה שניה ושלישית ( בשלישית משלמים אך לא מקבלים - כי מספיקה הברכה?!) אני היתי מגיע עם 4 ילדי והוצאתי הון עתק אכן יש ''שטיפת מוח'' בנושא המעשר.
    פעם אחת אמרתי שתרמתי את המעשר לילדים פגועי מוח ומיד התנפלו עלי שמה שעשיתי מביא חושך לעולם ותמיד צריך לתרום למרכז כי הוא מפיץ אור וזה חשוב יותר מילדים אוטיסטים . ואני החמורה קיבלתי את התשובה... עד שבסוף כבר לא היה לי כסף לכלום ובעצם נזרקתי משם כי לא היה לי כסף לשלם , אפילו שפניתי אליהם בתחינה שיתנו לי רק להשתתף בחגים וכו ואני מוכנה לעשות הכל , זה לא עזר כי לא היה לי כסף....

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 64.

    כפרות

    חנה קריספין, 11/09/08 17:07

    שאלתי למה עושים כפרות. איך תדר זה מתאים לנו רצתי לדעת בצורה יותר מורחבת.

    IP: 87.68.118.49דווח על תגובה זו

  • 63.

    צרות העין

    דוד, 18/08/08 15:56

    דבר אחת קטן שלמדתי מרב ברג
    שנשאל פעם מה היא הסיבה לקנאה וצרות העין?

    וענה לעומקו של עניין אנשים מקנאים מסיבה אחת בלבד .הם לא מאמינים שהם יכולים להשיג את מה שהם רוצים.ואם היו מאמינים מאוד שיכולים להשיג את מבוקשם לא הייתה סיבה שיקנאו באחרים.

    לשמחתי בזכות הרב וקרן ברג יש היום בעולם הרבה יותר אנשים שמאמינים שיכלו להשיג השגים ולהצליח בחיים.

    IP: 212.179.159.167דווח על תגובה זו

  • 62.

    שאלה ותשובה

    זה שיודע לשאול, 15/08/08 16:17

    שאלה:
    לאחרונה ישנה איזושהי מגמה של עלייה במקומות שמלמדים קבלה בדרכים ושיטות שונות. כיצד יכול האדם לדעת לאן הבורא מכוון אותו, ולאן עליו לשאוף להגיע? מה היא בעצם הקבלה, ומ הההבדל בינה לבין הדת עצמה? לאחר שחוויתי אור גדול באחד מהמרכזים של הרב ברג... וראיתי איך כל חיי חלפו להם כאילו היו כמו מתוכנתים. אני לא אלאה אותך במה נשאר מאז, כי אין כבר מילים בפי על החוסר העצום והבור שנפער בפנים. מה הצורך בכל הפחד הזה בדרך? ואיך ניתן להתגבר על יצר הרפתקנות והכיף שאנחנו רוצים להשיג בעולמינו זה, שכן אף אחד לא אוהב לסבול. האם ניתן להגיע לפנימיות לנשמה גם בדרכים אחרות? האם תיקון הוא בעצם ייעוד האדם בעולמינו, כמו משחק שהוא בא לבצע משימה מסויימת ?

    תשובה:
    חכמת הקבלה נכתבה בראשיתה ע''י רבי שמעון בר יוחאי, שהיה בתקופת התנאים. אותו רבי שמעון בר יוחאי גם קבע חלק ניכר מכל ההלכות שאותם אנו מקיימים. וכן האר''י הקדוש, הרמח''ל, הרמ''ק, רבינו בעל ''הסולם'', כולם היו אנשים שקיימו קודם כל את כל תרי''ג המצוות למעשה, ועל הבסיס הזה גם צמחה ההתעלות הרוחנית העצומה שלהם, והאור שהמשיכו לעולם. אי לזאת אינני סבור שיש ''דרכים אחרות'', זה דמיון שהמציאו אנשים למען נוחיותם. יש רק דרך אחת בלבד, והיא דרך התורה והמצוות שנתן לנו השי''ת בהר סיני, עם כל ההלכות והמנהגים שנתפתחו והושתתו ע''י חכמי ישראל בכל הדורות. ומי שיש לו את זה, יכול גם לחבר את ההמשך של זה, שהוא חלק הסוד של התורה, המכונה חכמת הקבלה. נמצא לפי''ז שעצם ההנחה שאין קשר בין חכמת הקבלה לדת ישראל, או שיש הבדל ביניהם, היא עוות שכולו שקר, שהמציאו אנשים למען נוחיותם כנ''ל. אינני מבין איך יכול אדם לשבת ללמוד בספרי בעל ''הסולם'' ובספרי בנו, ולהתיימר ללכת בדרכם, בו בזמן שהם חיו את חייהם כאנשים דתיים במובן הפשוט ביותר קודם כל, ושמרו שבת עם כל הלכותיה ופרטיה, ותפילין וציצית, וברכות הנהנין, וג' תפילות ביום, וכו' וכו' וכו', ואיך יכול אדם לחיות בצורה אחרת משהם חיו, ולבוא בחוצפה ולומר שהוא שייך בכלל לדרך בעל הסולם? ולהתייפייף בחכמת הקבלה של אנשים קדושים אלו, כאילו יש לו שייכות לדרכם? זאת לא אבין. אי לזאת לפי עניות דעתי מה שאדם צריך לעשות, הוא קודם כל להתחבר למקום שאין בו שום ריפורמות ושינויים משום סוג שהוא, לחזור לדרך אבותיו המקורית. ובאם אינו יכול לעשות זאת, מטעם שקשה לו להפרד מכל חיי ''התענוגים'' הגשמיים, שלא יטייח את הדברים ב''שיטות שונות'' ו''דרכים אחרות'', אלא שיאמר את האמת: אין לי כח לקבל על עצמי עול תורה ומצוות. ובאם יבוא אדם ויאמר: אני מבין שהדברים הנ''ל הם אמת, אבל כרגע אין לי כח לבצעם. אני רוצה ללכת לאט לאט, בהדרגה, עד שאבוא לישום מלא. זאת אני יכול להבין, כי אדם הוא רק אדם, ואינו יכול לבלוע את הכל בבת אחת. אבל לדבר על ''דרכים אחרות'' ו''שיטות שונות'' זה מבחינתי לא לגיטימי. בכבוד רב ובהצלחה
    התשובה נכתבה ע''י
    הרב גוטליב שליט''א תלמידו של הרב''ש בנו של הרב אשלג בעל הסולם

    IP: 89.1.174.144דווח על תגובה זו

    • ב''ה סוף כל סוף מישהו אומר אמת שיתפו כלים

      רמ''ד, 06/03/10 21:48

      ב''ה

      פעם שמעתי שהרב יאיר כלב שיחי'ה אמר שאישתו שאלה אותו אם הוא אוהב אותה אז הוא אמר לה כן בודאי אז היא אמרה תוכיח! תשתוף כלים..

      אם אתה אוהב את ה' יתברך תקיים מיצוות בשמחה

      אנשים פוחדים ממחויבות ואז ממצאים לעצמם דרכים אחרות... ואם אפשר לעשות מזה כסף אז בכלל..

      IP: 109.160.199.50 דווח על תגובה זו

  • 61.

    קבלה?

    הצופה, 14/08/08 12:24

    שאלה: לאחרונה ישנה איזושהי מגמה של עלייה במקומות שמלמדים קבלה בדרכים ושיטות שונות. כיצד יכול האדם לדעת לאן הבורא מכוון אותו, ולאן עליו לשאוף להגיע? מה היא בעצם הקבלה, ומ הההבדל בינה לבין הדת עצמה? לאחר שחוויתי אור גדול באחד מהמרכזים של הרב ............... וראיתי איך כל חיי חלפו להם כאילו היו כמו מתוכנתים. אני לא אלאה אותך במה נשאר מאז, כי אין כבר מילים בפי על החוסר העצום והבור שנפער בפנים. מה הצורך בכל הפחד הזה בדרך? ואיך ניתן להתגבר על יצר הרפתקנות והכיף שאנחנו רוצים להשיג בעולמינו זה, שכן אף אחד לא אוהב לסבול. האם ניתן להגיע לפנימיות לנשמה גם בדרכים אחרות? האם תיקון הוא בעצם ייעוד האדם בעולמינו, כמו משחק שהוא בא לבצע משימה מסויימת ?

    תשובה: חכמת הקבלה נכתבה בראשיתה ע''י רבי שמעון בר יוחאי, שהיה בתקופת התנאים. אותו רבי שמעון בר יוחאי גם קבע חלק ניכר מכל ההלכות שאותם אנו מקיימים. וכן האר''י הקדוש, הרמח''ל, הרמ''ק, רבינו בעל ''הסולם'', כולם היו אנשים שקיימו קודם כל את כל תרי''ג המצוות למעשה, ועל הבסיס הזה גם צמחה ההתעלות הרוחנית העצומה שלהם, והאור שהמשיכו לעולם. אי לזאת אינני סבור שיש ''דרכים אחרות'', זה דמיון שהמציאו אנשים למען נוחיותם. יש רק דרך אחת בלבד, והיא דרך התורה והמצוות שנתן לנו השי''ת בהר סיני, עם כל ההלכות והמנהגים שנתפתחו והושתתו ע''י חכמי ישראל בכל הדורות. ומי שיש לו את זה, יכול גם לחבר את ההמשך של זה, שהוא חלק הסוד של התורה, המכונה חכמת הקבלה. נמצא לפי''ז שעצם ההנחה שאין קשר בין חכמת הקבלה לדת ישראל, או שיש הבדל ביניהם, היא עוות שכולו שקר, שהמציאו אנשים למען נוחיותם כנ''ל.
    אינני מבין איך יכול אדם לשבת ללמוד בספרי בעל ''הסולם'' ובספרי בנו, ולהתיימר ללכת בדרכם, בו בזמן שהם חיו את חייהם כאנשים דתיים במובן הפשוט ביותר קודם כל, ושמרו שבת עם כל הלכותיה ופרטיה, ותפילין וציצית, וברכות הנהנין, וג' תפילות ביום, וכו' וכו' וכו', ואיך יכול אדם לחיות בצורה אחרת משהם חיו, ולבוא בחוצפה ולומר שהוא שייך בכלל לדרך בעל הסולם? ולהתייפייף בחכמת הקבלה של אנשים קדושים אלו, כאילו יש לו שייכות לדרכם? זאת לא אבין.
    אי לזאת לפי עניות דעתי מה שאדם צריך לעשות, הוא קודם כל להתחבר למקום שאין בו שום ריפורמות ושינויים משום סוג שהוא, לחזור לדרך אבותיו המקורית. ובאם אינו יכול לעשות זאת, מטעם שקשה לו להפרד מכל חיי ''התענוגים'' הגשמיים, שלא יטייח את הדברים ב''שיטות שונות'' ו''דרכים אחרות'', אלא שיאמר את האמת: אין לי כח לקבל על עצמי עול תורה ומצוות.
    ובאם יבוא אדם ויאמר: אני מבין שהדברים הנ''ל הם אמת, אבל כרגע אין לי כח לבצעם. אני רוצה ללכת לאט לאט, בהדרגה, עד שאבוא לישום מלא. זאת אני יכול להבין, כי אדם הוא רק אדם, ואינו יכול לבלוע את הכל בבת אחת. אבל לדבר על ''דרכים אחרות'' ו''שיטות שונות'' זה מבחינתי לא לגיטימי.
    בכבוד רב ובהצלחה


    התשובה נכתבה ע''י הרב גוטליב תלמידו של בנו של הרב אשלג

    IP: 89.1.174.144דווח על תגובה זו

  • 60.

    העידן הדיגיטלי

    intel, 12/08/08 14:11

    מבצע בלעדי לזמן מוגבל
    זיכרון נייד מתקדם ומעוצב מדגם Zlight Pen drive
    בנפח ענק במיוחד 8GB במחיר חסר תקדים רק 99 ₪

    עוד מוצר איכותי ואמין של Dane-Elec, חברה צרפתית בינלאומית.
    5 שנות אחריות !

    * Disk on key 8GB
    * ממשק חיבור USB 2.0
    * זיהוי אוטומטי של הזיכרון הנייד ע''י המחשב
    * מיועד לאחסון קבצים, תמונות, מוזיקה, גיבוי ועוד...ספק: דן-אלק ישראל

    IP: 89.139.119.253דווח על תגובה זו

    • יותר טוב ממי פנחס

      נוירולוג, 12/08/08 14:35

      סוף סוף יש תרופה ופתרון למצבו של האדם שהטיף והבטיח חיי נצח בריאות ורפואה...אז הכוונות שלו כן עובדות?

      IP: 89.139.119.253 דווח על תגובה זו

  • 59.

    מה שלמדתי מהרב

    אקס מכון, 11/08/08 13:09

    מושג יסוד בלימוד במכון : ''אין זמן תנועה ומקום'' כלומר הכל קיים ונמצא מאז ומתמיד ולנצח....ואם נוסיף לכך את דבריו של החכם באדם שלמה המלך ''אין חדש תחת השמש... מה שהיה הוא שיהיה...'' לכן לפי הציטוט מהכתבה: ''''עשו לרב צילום וגילו שלא נשאר לו מוח. רק חור גדול מאחורי המצח, כי שתי האונות הקדמיות נמחקו'' המסקנה הפשוטה לפי הלימוד היא זה לא שלא נשאר לו מוח ויש לו שם חור שחור , אלא תמיד לא היה לו מוח והיה שם חור שחור.......

    IP: 89.139.119.253דווח על תגובה זו

    • לא למדת נכון

      תלמיד בהווה, 11/08/08 18:31

      עניין העדר זמן תנוע ומקום הוא רעיון רוחני.
      ז''א שברוחניות אין זמן תנוע ומקום.
      לא קשור למוח, יד,רגל,בניין ושער הדברים גשמיים.ז''א שעל מנת להגיע לדבקות בורא ואורו על האדם להתעלות מעבר למגבלות המציאות הגשמית הקשורים בזמן תנוע ובמקום.
      לדוגמא זה בדיוק מה שרב ברג עשה
      לומרות שאין לו שתי עונות של המוח הוא אינו צמח כמו שניתן היה לצפות אלה מתפקד באופן חלקי.
      ולמה?כי תמיד ידע לאהוב אנשים.
      אפילו מוציאי שינאה וציניות כמוך.
      אתה יודע מה : עזוב את הרב ברג ,מרכז לקבלה,קבלה עזוב הכל.

      לצחוק על האדם חולה (בלי קשר לטבעו) הוא דבר נחות.אינך חייב לאהוב את הרב ברג אך
      ולהיות אם טיפה כבוד אנושי כדאי(אולי שמעת על דבר כזה במרכז?)לא בשביל הרב ברג בשבילך
      כי זה מה שמבדיל אדם מהדברים הנחותים ממנו.

      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

      • כותבים אונות לא עונות

        אקס מכון, 12/08/08 09:18

        אבל נכון מה שאתה אומר, אין לו שתי עונות,כי ה''אור'' לא ירשה לו לשחק בעונה נוספת....אבל לך יקירי אני מאחל מכל הלב שהקדוש ברוך הוא יזכה אותך בעונה נוספת מחוץ למגרש העקום של ה''מכון'' ושהאור יזכך את הכלי שלך ותזכה לראות ולדעת את האמת..בינתיים כנראה לא שילמת במלואו את חובך ליקום ונגזר עליך לרצות את העונה הזאת
        עד שיתעוררו רחמיו של הקדוש ברוך הוא עליך
        ויראה לך את השער לאיצטדיון אחר...
        נ.ב:
        עוד משהו על שגיעת הכתיב,כנראה שיש בה מעין פליטה פרוידיאנית:
        אין לו שתי עונות ,אלא אין סוף עוונות!

        IP: 89.139.119.253 דווח על תגובה זו

        • הסיבה שרבנים שלכם מסיתים נגד רב ברג

          דוד, 12/08/08 10:45

          אני מסתכל על מה שכתבת -על שנאה ללא גבול
          הייתי רוצה להיות המום ומופתע אך כבר התרגלתי .
          איך הצליחו רבני הממסד הדתי להפוך את הדת היהודית המלאה בכתבים מלאי אמת אהבה ושלמות
          לחברה קיצונית מלאה טיפשות,קיצוניות ושנאה
          לכל דבר שאינו מתיישר אם רצון רבניה .

          איך הפכו תורת אהבה של משה לדת של שנאה,מחלוקת,ולשון הרע?

          בן אדם שיש לו דרך משלו אשר נותנת לו סיפוק אינו זקוק להשתלח בדרכים אחרות גם אם הן באמת לא טובות.רק מנהיגי דת,מדינה או מפלגה פוליטית שאין להם דרך וזקוקים לאחד קהילתם
          על ידי שנאה לאחרים עושים מה שאתה עושה כאן.

          תחשוב על זה.
          ראית פעם מישהו ממרכז לקבלה נכנס לאתר של ש''ס ומתחיל להתווכח עם דתיים?לא
          והסיבה כך פשוטה.יש לנו דרך שעובדת.אנחנו מרגישים שיפור בחיינו.אין לנו צורך לשנוא או לתקוף
          דרכים אחרות גם אם הן שגויות מאוד בעיננו.

          סליחה על שגיאות כתיב-איני יליד הארץ
          מאחל לך המון בהצלחה
          כל מה שכתבתי לגופו של עניין לא שונא לא אותך,לא רבנים ולא דתיים
          אני מאחל שתבין ותפנים את דבר פרקי אבות אודות כך שדרך ארץ קודמת לתורה
          לא משנה כמה הלכות,תלמוד או קבלה תלמד
          לא יעזור לך להתעלות רוחנית כאשר בלבך שמחה לעד על מחלתו של הזולת

          IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

          • שנאה ללא גבול?

            אקס מכון, 12/08/08 14:00

            שיטת (שטיפת)המכון עובדת להפליא, כמה קל לזהות את התוכנה שהשתילו ב''חסידי'' ברג, הלקסיקון הלשוני והמושגים הפסאודו רוחניים שלרוב התלמידים כלל אינם מובנים באמת ,אך הם מרבים להשתמש בהם על צעד ושעל,בלי עין הרע,וחס ושלום שלא יהיה לשון הרע,וגורמים להם להיות מובדלים ומאוחדים(שיטה מוכרת בכל הכתות השקריות,ובmass control)סביב רעיון מעורפל ואישיות כריזמתית,ועוד לשמש כמיסיונרים ללא תשלום,להפך רובכם גם משלמים עבור החובה של הפצת השקרים של משפחת ברג יש''ו...כך שבאמת דוד יקירי אין לי כל ויכוח איתך..כי אין טעם ,רק רחמים ואמפתיה אמיתית,
            אני מבין שגם עברת במכון קורס לזהוי אנשים בטלפטיה..צר לי לאכזב אותך,אני חילוני למהדרין אין לי שום קשר לרבנים אותם ציינת,
            ואם אכן כך הם חושבים מגיע להם שאפו ענק, אולי בזכותם אחזור בתשובה, במכון בכל מקרה דאגו להשניא את הציבור הדתי והחרדי עלינו,שכן אינם יודעים את האמת,שהרי היא רק בידיו של ד''ר ברג.
            עכשיו גם ברור לי למה דואגים במכון לשטוף בשיטתיות את מוחות התלמידים,ולרוקן אותם מכל שמץ של מחשבה עצמאית,פשוט בנסיון עקר למלא את החור השחור בראשו של מר ברג,חסר המוח כדברי הכתבה....וכך אפשר להמשיך ולהלעיג על העלוב בלאו הכי אך נסתפק בזה...לא לפני שאזכיר לך שיעור יסודי במכון:
            כוח התנגדות ,לא להגיב(כך השליטה עליכם תהיה קלה יותר)אז למה אתה מגיב?

            IP: 89.139.119.253 דווח על תגובה זו

            • ...

              דוד, 12/08/08 18:09

              כל הכבוד עכשיו שפכת הכל?
              מרגיש טוב יותר?
              טיפשות,התנשאות וסטיגמות
              מלבד לכך הודעתך ריקה

              IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

              • פויה,ילד רע ..הגבת

                אקס מכון, 13/08/08 07:13

                נו נו נו אתה לא מיישם את הלימוד,מה יהיה???
                ונכון אני טיפש ומתנשא
                ואתה חכם וצנוע ויודע הכל ,בהצלחה

                IP: 89.1.174.144 דווח על תגובה זו

                • תגובה

                  דוד, 13/08/08 09:36

                  אמרתי דברי טיפשות והתנשאות
                  אני בטוח שעם אנשים מרגיזים אותך פחות ממני אתה מתנהג יותר טוב חמודי.
                  פשוט כל דבר שנאמר בכעס ותגובה מביא לטיפשות
                  ולהגיד באמצע ויכוח אני מרחם עליך
                  זו התנשאות ולא רחמים

                  אבל אני בטוח שלמעשה אתה ילד טוב,
                  אבל שובב :)(למעשה אני מזהה כאן מצעד מסכות או גן ילדים שלם)

                  IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

              • הנשק האחרון

                יוגי, 13/08/08 07:26

                שימוש בקללות וכינויים ,הוא הנשק של הפחדן והנבער מדעת,אני אמנם לא מומחה ביהדות,אבל הכללים זהים בכל דרך רוחנית,ביוגה למשל האל הוא אחד מאוחד ומאחד ,ונמצא בכל,ומתבטא בין היתר דרך המורה( מורה אמיתי)מהות האל היא טוב ולהטיב,אם אפילו אחד מתלמידיו של המורה חש פגיעה,זאת אומרת שאינו מרגיש בנוכחות האל,כלומר האל הסיר את השפעתו מאותו מקום,ואז המורה נחשב כמורה שקר, וצבוע

                IP: 89.1.174.144 דווח על תגובה זו

                • זה נשמע לי יותר שייך לתחום הנוצרות

                  ליוגי, 13/08/08 09:48

                  אם נתנו לך מכה בלכי תציג את השניה
                  קבלה מדברת על העניין של הקו אמצעי-איזון
                  אין כאן כללים עשה כך או עשה הפוך
                  תלוי באנרגיה פנימית ותיקון של בן האדם הספציפי.
                  מי שמטבעו אגרסיבי עליו להבליג מי שטבעו פחדן ונמנע מאימותים להתעמת.הנקודה היא להביא את עצמך לנקודת איזון אנרגטית שתביא אותך להשפעה ומילוי המקסימליים

                  קבלה אינה בעד בניית אשליות.זה נכון שעל האדם לשאוף למודעות שבא קיימת לנו הבנה
                  אודות כך שכל פגיע שאנחנו הווים מקורה בנו למעשה אינה פגיע אלה תהליך התפתחות.
                  מצד שני עלינו גם להבין שאין אדם שאינו חש נפגע במצב כזה או אחר.
                  הוא מרגיש את זה בנקודת התיקון שלו
                  וזה טבעי גם שיעשה שגיאות במצב כזה.

                  לסיום חברים יקרים האשכול הזה נסגר מבחינתי
                  מי שרוצה להמשיך דיון בלי התלעמות מוזמן
                  לdavidyavitz@gmail.com
                  בהצלחה לכולם

                  IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

      • לא למדתי נכון?

        אקס מכון, 12/08/08 09:20

        אז כנראה שלא יודעים שם ללמד

        IP: 89.139.119.253 דווח על תגובה זו

        • עובדה שאני כן למדתי

          דוד, 12/08/08 10:48

          תהליך לימוד תלוי לא רק במורה

          IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 58.

    קרן ברג

    מיכאל, 05/08/08 19:19

    יש למישהו משהו להגיד שישתקו הקנאים ויבואו ללמוד

    IP: 77.126.67.68דווח על תגובה זו

  • 57.

    קיבלתי עזרה מהמרכז

    אסנת, 05/08/08 14:58

    לפני 5 שנים בערך, קרה לי מקרה שהשאיר אותי בדיכאון חוסר רצון לחיות ולעבוד. הכרתי דרך חברה את המורה שהיה אז בקבלה והוא עזר לי לצאת מהדיכאון לחיות חיים מאושרים.
    בלי לבקש כסף או כל אחד מהדברי רשע שאומרים עליהם. לי הקבלה עזרה בדיוק כשהיה לי הכי קשה, בלי לנצל או לשקר, ברגישות ואהבה עצומה מכל החברה שם והתלמידים.
    אני ממליצה בחום לכולם, לנסות את המרכז לקבלה כי יש שם לא רק ידע עצום על חוכמה עתיקה אלה גם לב.

    IP: 194.90.94.34דווח על תגובה זו

    • קבלתי עזרה מהמרכז

      rרונית, 19/08/08 08:51

      המקום החם המעשיר והנותן שידעתי ב60 שנותיי כדאי מאוד לבוא ולהתרשם ולא לשפוט

      IP: 85.250.131.30 דווח על תגובה זו

      • דיאגנוזה

        פרויד, 07/09/08 23:09

        איזה ביזבוז של 60 שנה ואוו

        IP: 93.172.214.221 דווח על תגובה זו

    • עזרה

      פרויד, 07/09/08 23:11

      לא משהו ,שלא היה יכול להפתר באמת ,במקום פתוח יותר,וזול יותר כמו למשל,המחלקה הסגורה בגהה.

      IP: 93.172.214.221 דווח על תגובה זו

  • 56.

    קנאה, צרות מוחין וטיפשות

    ברק, 05/08/08 14:18

    קנאה, צרות מוחין וטיפשות, זה מה שבעצם קורה כאן, בעיקר אבי צנעני שממש אפשר להרגיש את שנאת החינם שלו והרוע על אנשים ורעיונות שאין לו שום קשר איתם.
    תקשיבו ותקשיבו טוב!
    גם אם נפגעתם ואתם ממורמרים, ההרגשה שלכם היא נקמה ורק כך אתם חושבים להקל את ההרגשה שאתם בוחרים להרגיש. במקום, כדי שהחיים שלכם יראו הרבה יותר טוב, בשבילכם, תכניסו אהבה ללב, פירגון, שמחה, זו הדרך לחיים מלאים וכל דרך אחרת פוסלת את האפשרות הזו.
    תאהבו ויאהבו אתכם....

    IP: 194.90.94.34דווח על תגובה זו

    • מי?

      מרגלית, 14/08/08 12:27

      מי זה אבי צנעני?

      IP: 89.1.174.144 דווח על תגובה זו

  • 55.

    חברים וחברות המרכז הזה מסוכן, כנסו ותראו!!!!!

    דוד, 03/08/08 15:57

    המרכז הזה עובד על שטיפת מוח,ניצול וסחיטת כספים בשם הקודש.
    תראו קטעים מהעיתונות- כל מילה מיותרת:
    http://www.katot.org/KtSct_KabbalahLearningCenter.asp

    עלי הם כבר עבדו. אז שלא יעבדו עליכם.....

    IP: 217.132.54.158דווח על תגובה זו

    • נו ברור תראה מאיזה אתר הוצאת את זה..

      באמת.., 05/08/08 19:39

      אנשי הקבלה הם אנשים בעלי לב מאוד נדיב ורחב. ואני אומר את זה מניסיון !

      IP: 87.69.139.28 דווח על תגובה זו

  • 54.

    נס רפואי

    גניקולוג, 03/08/08 13:32

    לפי הכתבה, הרבנית ברג ''כבר עברה את ה-60'', אבלבפיסקה הבאה היא מסבירה כי היא חובשת פאה ''כי אני לא רוצה שכולם יידעו מתי אני במחזור''.
    אשה בת למעלה מ-60 שעדיין מקבלת מחזור? אני חושב שזהו נס רפואי שחייב להיבדק על ידי גדולי המומחים בעולם!

    IP: 62.219.129.174דווח על תגובה זו

  • 53.

    יש לכם מושג כמה נישואים בין יהודים לגויים נערכו בגללם?

    אסתר המלכה, 03/08/08 12:03

    בגלל הלימודים המעורבים, נגרמו נישואי תערובת, דוקא ב''חסות הקבלה''.

    IP: 217.132.47.89דווח על תגובה זו

    • אם לא היית מוזנת משינאה ושמועות

      דוד, 06/08/08 07:21

      אז היית בודקת ויודעת שמרכז לקבלה אינו
      מעודד נישואי תערובת
      ולא מסיבות לאומנות או קנאות דתית
      אלה מסיבות התאמה במבנה הנשמה

      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

      • מכירה מבפנים (ל''ת)

        תפסיק לטייח, 09/08/08 20:46


        IP: 217.132.45.190 דווח על תגובה זו

        • משום מה

          תופעה מעניינת, 10/08/08 19:44

          כל כך הרבה חרדים שלעולם דרכה רגלם במרכז לקבלה מכירים אותו מבפנים
          מעניין רק ב 8 שנות לימודי במרכז לקבלה לא ראיתי דברים כאלה.

          ועוד נכתבו כאן כל מיני שטויות שקרן נולדה בפולין(היא אמריקאית 4 דורות)
          שהיא לא יהודיה(עם אף כמו שלה ? :) )
          אני שמח שלציבור מתנגדי המרכז יש דמיון מפותח.גם זה משהו

          וכמובן שלימודים במרכז ישארו פתוחים לכולם
          ללא כל הפליה בנושא לאום, דת ומין.
          לכל אחד יש זכות להתפתח רוחנית ולהתקשר לבורא.הרעיונות המרכזיים תמיד יהיו אצלנו אהבה ואחדות.
          בקרוב אצלכם :)

          IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 52.

    בחיי אתם לא נורמאלים

    הדס, ניו יורק, 03/08/08 10:37

    מה זה כל הלשון הרע הזה? מאיפה כל הרוע הזה שלכם? מי שלא ניסה בעצמו שלא ידבר. שמועות לא אומרות שום דבר. תנסו תלמדו ואז תדברו. אני תלמידה כבר שנה ושום דבר מההכפשות האלה לא קיים כלל. לפי מה אתם שופטים? לפי מה אתם חושבים שאתם יודעים הכל ובלי אפילו להיות משויכים למרכז?? פשוט חוצפה. אני חושבת שכל תגובות הנגד באות מאנשים שמפחדים מהאמת. האמת כל כך מאיימת עליהם שהם חיבים להכחיש ולהכפיש כמנגון הגנה על עולם הערכים האשלייתי שלהם.
    די לשנאה ודי ללשון הרע בישראל!

    IP: 69.86.93.136דווח על תגובה זו

    • די לעצימת העיניים

      בת יענה, 03/08/08 11:23

      תתפכחי.

      IP: 217.132.47.89 דווח על תגובה זו

    • צודקת..אני גם תלמידת קבלה ו..

      אני, 03/08/08 11:46

      אני גם לומדת קבלה זמן מה ותאמינו לי באתי לשם בספק כמו שכל התקשורת חושבת על זה. אבל לפי איך שקראתי הכל כאן שטויות..אין לה 2 בנות-יש לה בנים !! תראו כמה מידע לא נכון מקבלים מתקשורת. אין בזה שום דבר רע-להפך הם תורמים המון המון המון.
      תתחילו לפרגן גם-לא יזיק...

      IP: 87.69.139.28 דווח על תגובה זו

      • יש לה בנים? יש לה בנות?

        שורשים, 12/08/08 14:08

        יש לה לפחות בת אחת מנישואים קודמים...אז לפני שאת מתבטאה תבדקי...

        IP: 89.139.119.253 דווח על תגובה זו

      • קרן ברג

        רונית, 19/08/08 08:59

        אישה מדהימה דמות לחיקוי אגב יש לה 2 בנות ו 2 בנים

        IP: 85.250.131.30 דווח על תגובה זו

    • הדס תביני-זה לא לשון הרע אלא מידע ואזהרה מבעלי נסיון.

      עמי, 03/08/08 12:03

      הציבור בישראל משכיל ומתוחכם ובעל ידע ביהדות ולא בקלות נופל ברשתות נוכלים של הזוג ברג.לכן בארץ מרכז הקבלה לא מצליח כמו בקרב גויים בחו''ל.

      IP: 58.8.77.213 דווח על תגובה זו

  • 51.

    המים הקדושים זה בכלל המצאה של הבאבא סאלי - מה הם מעתיקים? (ל''ת)

    אבי צנעני, 02/08/08 23:28


    IP: 58.8.77.213דווח על תגובה זו

  • 50.

    הם ניסו - אולי הצליחו-להוציא זכויות יוצרים בארה''ב על 72 שמות האל

    אבי צנעני, 02/08/08 23:25

    !!!
    היש עזות מצח גדולה מזו? רק על זה מגיע השבץ למה שמאחורי המצח .

    IP: 58.8.77.213דווח על תגובה זו

  • 49.

    אם תתרום כל הונך תהיה בריא גם אם זה נראה לך קשה

    קבלה וחשבונית, 02/08/08 20:59

    זה בדיוק מה שאתה צריך לעושת אפילו תוסיף עוד זה מה שטוב לך

    IP: 213.151.50.91דווח על תגובה זו

  • 48.

    קרן ברג אשה מפלצתית

    רות, 02/08/08 19:14

    קרן אשה רעה מאוד ,אגואיסטית המפלצת.ממש צמרמורת.הרב ברג היה אדם טוב לב.אבל היו לו עיניים מוזרות .כאילו מכר את נשמתו לשטן.
    בקבלה העינים הם ראי הנשמה.ממש מפחיד.

    IP: 212.76.100.49דווח על תגובה זו

    • היא חיה רעה

      צודקת, 06/08/08 10:58

      שותה דם תינוקות חרדים
      ובולעת רבנים
      יש גבול לטיפשות?

      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 47.

    במקום להעביר אנרגיות לסחיטת כספים שתעביר אותם לבעלה החולה!

    אודי חמודי, 02/08/08 18:26

    ובכלל קבלה או תורת הנסתר הם ''גיהוץ מילים'' ל''אנחנו לא יודעים כלום'' על העולם! תורת האבולוציה של דרווין היא היחידה שנותנת מענה רציונלי (למי שיש) על מוצא המינים ומוצא האדם.

    IP: 80.230.162.177דווח על תגובה זו

    • אגב, הרב קוק אומר שהתורה של דרווין הכי קרובה לאמת (ל''ת)

      נ, 05/08/08 14:54


      IP: 192.115.90.130 דווח על תגובה זו

  • 46.

    הברגית

    אחד שיודע, 02/08/08 17:00

    המנוולת הזאת היתה בצעירותה גנגסטרית אמיתית בניו יורק, לשם הגיעה מפולין. לא יהודיה אלא נוצריה. אשה רעה. כל מעשיה רעים.אימללה משפחות. בכריזמה ההרסנית שלה גרמה לאנשים לתת לה את כספם ורכושם.יושבת על מיליונים של דולרים. בתים ענקיים בניו יורק לוס אנג'לס. רק שלטונות המס כאן או שם יוכלו להם. בכך גם יצילו תמימים ממלתעותיה.
    גם הוא אינו קוטל קנים. כסוכן ביטוח רימה על כל צעד. כל שיר ההלל הוא בשקר יסודו. על דמעות של אנשים אומללים הם נבנו ואין מחריש. כת מהמסוכנות הקיימות. לפרטים:http://www.rickross.com

    IP: 89.138.12.99דווח על תגובה זו

  • 45.

    תגובהל_41

    מדונה המקורית, 02/08/08 14:36

    ברור שאת או אתה צודקים.
    על שיעורים קורסים ארוחות ספרים ומה שאתה קונה כן.אבל להכריח אותך באמצע הקרס בוא תשלם 5000$כדי שתוכל להמשיך לחיות אחרת יהיה לך מוות ?! מוות באהבה ,בפרנסה בבריאות.כמו עולם התחתון רק בתחפושות.
    או אם ניגבה ממני פעמים כסף על הקורס .טוענים שאת גירית פתחת את ארנקך לפני עני.היתנשאת .או יושבת רבנית ומעבירה שיעור וצורחת למה שמת סורגים?למה אין בך אמונה?אותה שאלה אני שואלת את הגברת קרן ברג למה אתם נועלים את הדלתות במכון על בריח מנעול???אין בכם אמונה בתושבי הארץ לפחות?תתבישו חבורת חוזרים בתשובה נוסח שס רק עם סטייל.לתשמות ליבם של מישטרת ישראל.
    אתם גם מאוד נקמנים מבטן ומלידה .ומקשיבים לרכילות.ולא לתלמידים אתם מקשיבים לכסף.רק כסף מדבר לליבכם.

    IP: 212.76.98.153דווח על תגובה זו

  • 44.

    כי סוף מעשה תחילת מחשבה

    אני, 02/08/08 13:25

    מיכתב לגברת קרן ברג...
    למדתי אצלכם ,יש לי ספרי זוהר,לפניכם למדתי במקומות אחרים...לא מפריע לי המחירים הגבוהים .רק מפריע לי האיום שאתם משליטים שאים לא תשלמי יהיה בך מוות בפרנסה בזוגיות בבריאות וכן הלאה.....
    הרי אתם מיתנהגים כסכינאים.
    גם שופכים את דם התלמידים.
    אתם מעליבנים מאוד. מיתנשאים .כי לכם מותר.
    כי אתם מזל עקרב אבל העקרב הטוב האחרים עקרבים רעים.אולי להיפך?!אני חושבת שחסמתם אותי.מאז שרגתי אצלכם.בדוק.כי לא נתתי לכם נוסף ששילמתי תשלום מלא על השיעורים מה שביקשתם.אין לי מושג מה רציתם.אין לי הרבה.בקושי שורדת אבל אני ערירית בזכותכם.
    את ספר הסוד אתם כתבתם אני יודעת.אז על אותו מישקל גיברת ברג.חולה הולך לרופא ואומר קיבלתי איידס הרופא בודק ורואה שכןץאז לפי טענתכם הוא יכול לרפאות את החולה בצורה כזו אין לך סרטן או איידס או מחלת לב. נידמה לך הכל בראש שלך....
    ואים זה נכון מדוע לקחתם את הרב באמבולנס לבית חולים?!אני רוצה תשובה.דרך אגב את לובשת חשוף מדי ומפלטרטת עם 2 בניך בצורה בוטה על הבמה.כל טוב והרבה ריאות לרב למרות הכל.

    IP: 212.76.98.153דווח על תגובה זו

  • 43.

    ''הרב'' בערג אגויסער גנעב הוא רימה שיקר וגנב את הרב

    אחד שיודע, 02/08/08 13:11

    אשלג ועכשיו הוא נענש, שנית יש לו כול מיני
    טיפוסים ''שעוזרים'' לו לגבות חובות, בקיצור
    השרלטן קיבל את המגיע לו

    IP: 85.250.181.59דווח על תגובה זו

  • 42.

    השרלטנות מנצחת

    אחד שמבין, 02/08/08 11:58

    לכל מי שלא הבין, בני הזוג ברג מנהלים קונצרן של שקרים ושרלטנות.
    זו כת על פי כל המאפיינים וכלל זה מיכסום רווחים של מנהיגי הכת.
    גן עדן לפתאים....

    IP: 77.127.68.145דווח על תגובה זו

  • 41.

    מה הבכינות של המגיבים? היש מקום בעולם שלא גובה כסף

    אני מחיפה, 02/08/08 08:22

    אפילו על אוויר/חמצן אתה משלם
    את כל מרכזי לימודי הדת/יהדות /חרדיות אתה ואני המדינה ומשלם המיסים משלם. האם זה לא עולה כי גם אתה מממן את משפחות ה''תלמידים''
    פה אתה לומד ומשלם אף אחד לא סוחט או כופה עליך לשלם כמו שלמדינה אתה חייב לשם מיסים
    אז תפסיקו להיות צדקנים ללעוג ולזלל עדייף לראות מה מקבלים מהמרכז ולא כמה אתה משלם, אכלת ארוחה שילמת? אחרי שעה רוקנת אותה ושכחת ממנה, פה שילמת למדת וזה נהשאר איתך אם זה ברוח אם זה במחשבה ומה נורא כל כך ללמוד לכבד את השני?

    IP: 79.182.15.200דווח על תגובה זו

  • 40.

    ועוד לא דיברנו על גניבת 72 השמות מהעם היהודי (ל''ת)

    תזכרו לדראון עולם, 02/08/08 00:27


    IP: 217.132.47.89דווח על תגובה זו

  • 39.

    לכל ה4 מליון החברים: למה אתם חושבים שאתם צריכים רב כדי להיות מאושרים? (ל''ת)

    מי שרוצה לפנות לאלהים לא צריך מתווך!, 01/08/08 21:16


    IP: 77.126.1.56דווח על תגובה זו

  • 38.

    אלהים הסמיך את הרב להפיץ חוטים אדומים ומים יקרים? (ל''ת)

    ''אושר עילאי'', 01/08/08 21:14


    IP: 77.126.1.56דווח על תגובה זו

  • 37.

    למה לקנות מים ב- 16 ש''ח שאפשר ב-5 ש''ח ועם מינרלים? (ל''ת)

    אולי שהרב ינסה גם את המים הזולים ויבריא!, 01/08/08 21:13


    IP: 77.126.1.56דווח על תגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד לכוח הנשי

    אורית, 01/08/08 20:22

    מדהים איך אשה יכולה להיות כל כך חזקה ולעזור לכל כך הרבה אנשים

    IP: 67.133.102.2דווח על תגובה זו

  • 35.

    אם היא כזו לא חומרנית אז למה היא עושה ניתוחים פלסטיים? (ל''ת)

    היינה, 01/08/08 19:24


    IP: 84.228.57.52דווח על תגובה זו

    • מה הקשר? (ל''ת)

      לניתוחים פלסטיים יש מניעים רוחניים גם., 02/08/08 23:01


      IP: 85.250.20.100 דווח על תגובה זו

  • 34.

    פתאים נמאסתם=מה זה עסק משפחתי זה עובר במשפחה=איך זה פועל=ממש לא יאמן!! (ל''ת)

    נ.כהן פעם זה היה אחרת=תשאלו במקורות=היום זה שוק!!, 01/08/08 18:34


    IP: 89.0.56.241דווח על תגובה זו

  • 33.

    האם היא מוכנה לכפר על הטעויות של האנשים ששלחה להתרים?

    יעל, 01/08/08 18:26

    ולהחזיר את הנכסים והכספים
    שהמורים שלה התרימו בטעות?
    רק אז נוכל להאמין שהיא מדברת אמת

    IP: 84.110.144.20דווח על תגובה זו

  • 32.

    מסכימה איתך 1.. (ל''ת)

    הדס, 01/08/08 18:25


    IP: 85.250.159.72דווח על תגובה זו

  • 31.

    ה' מעניש את הסוטים בדרכו.

    המבקר, 01/08/08 18:21

    במיוחד את אלה שעושים כסף ורואים את המהות בקבלה ולא בכל הקומפלקס שהיא התורה.
    בדיוק כמו לשלם עבור תעודה ולא ללמוד את המקצוע.
    לא יכול להיות שאנשים ילמדו את הקבלה כמו כפתור ותוצאה בעוד שיש תורה שלמה בכתב מסביב.
    נקמתו של רשב''י זצ''ל

    IP: 217.132.141.84דווח על תגובה זו

    • אתה הדובר של ה'? מה ההבדל בינך לבין רב הקבלה? שניכם מוליכים שולל את (ל''ת)

      הציבור! אלהים לא מעניש! אתה מעניש את עצמך!, 02/08/08 09:05


      IP: 77.127.164.67 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אני מציעה לכולם להתרחק מקבוצת השלטנים הזו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אין להם קשר ליהדות, 01/08/08 18:18


    IP: 84.229.21.113דווח על תגובה זו

  • 29.

    עיוות טוטאלי של היהדות והקבלה !!!!!! משתמשים בשם קבלה כדי לגנוב כספים (ל''ת)

    נהיו מיליונים מחרטא שלא קשורה ליהדות, 01/08/08 18:18


    IP: 84.229.21.113דווח על תגובה זו

  • 28.

    הנוכלות ממשיכה

    אסף, 01/08/08 18:12

    עסק שמגלגל מיליונים לא יכול לעצור בגלל איזה שבצון

    IP: 132.76.39.131דווח על תגובה זו

    • יכול גם יכול

      דוס, 13/08/08 09:47

      אתה כנראה לא מכיר את הקדוש ברוך הוא

      IP: 89.1.174.144 דווח על תגובה זו

  • 27.

    העניין הפרסולנלי לא חשוב למרכז חומר רוחני מעולה!!

    אחד שזה עזר לו, 01/08/08 18:01

    כאחד שלקח את הקורס וקנה ספרים במרכז (ולא לא תרמתי להם כסף סתם ככה..) ללא ספק הקבלה מוצגת באור רוחני בהיר ומומלצת לכל.

    IP: 79.181.147.95דווח על תגובה זו

  • 26.

    כמה שקרים בכתבה אחת

    אופק, 01/08/08 17:33

    לו היו נותנים לעיתונאית להתרשם ממצבו של ברג (איזה ''רב'' ואיזה נעליים!), סביר להניח שהכתבת היתה מתרשמת בעצמה שמשקרים לה, אבל נו, מעדיפים את השקרים של התחמנית הזו.

    ברג הוזהר ע''י מספר רבנים בעבר שהוא עושה מהקבלה חוחא ואיטלולה, שלא לדבר על הזניה. הוא העדיף להתעלם ולספור את הכסף. הנה מחיר ההתעלמות.

    ואני באמת מרחם על האנשים שלומדים במרכז הקבלה שלו.

    IP: 89.138.242.153דווח על תגובה זו

  • 25.

    המרכז לעשיית ניסים: ריקון חשבונות הבנק שלכם ומילוי החשבונות שלנו (ל''ת)

    זיקו, 01/08/08 17:32


    IP: 89.139.201.31דווח על תגובה זו

  • 24.

    קבלה וחשבונית

    ., 01/08/08 17:22

    הכי חשוב שהקופה דופקת

    IP: 77.126.121.163דווח על תגובה זו

  • 23.

    אנטנות? נפלת על הראש?

    חיים יענק'ל שטופמאעכר, 01/08/08 17:12

    ''כל אדם שמתחתן הופך לכלי מלא. השיער שלו הוא אנטנה שמעבירה אנרגיה. כשאישה נשואה מקבלת את המחזור החודשי, הכוח של האנרגיה יורד ויש לה תסמונות כמו הורמונים שמשתוללים ועוברים דרך השיער...''

    מבחן פשוט: מישהו יכול למצוא מקור לדבר הזה מכל מקור אחר ביהדות?
    (אני פתוח למקורות בתורת הנגלה או הנסתר. אורתודוקסים או לא)

    IP: 169.132.18.248דווח על תגובה זו

    • תל אביב

      ניר, 03/08/08 05:04

      זה מוזכר בכל כתבי הקבלה והחסידות אמנם לא במילה אנטנה אבל בהסבר על השתלשלות עשרת הספירות מהרוח אל החומר.

      IP: 66.108.254.159 דווח על תגובה זו

  • 22.

    קבוצה של שרלטנים מכוערים...

    Agent J, 01/08/08 17:05

    בפעם המי יודע מה:
    מישהו מוכן להסביר להסביר לי מה הקשר בין כתבי האר''י לבין הקישקושים של מרכז הקבלה?!
    בכתבי האר''י אין שום איזכור ל''אנרגיות'' או ל''אושר פשוט''...

    למען הסר ספק: עיון קצר בספרי קבלה (זוהר, כתבי האר''י, וכתבי הרמח''ל) יגלה שאין שום שמץ של קשר בין מסורת הקבלה לבין בירבורי הניוּ אֵיג' של מרכז הקבלה.

    IP: 169.132.18.248דווח על תגובה זו

  • 21.

    כל האמת על מרכז הקבלה מתלמיד לשעבר.

    גל, 01/08/08 16:29

    מרכז הקבלה של ברג בסך הכל רוכב על עגלת ה ניו-אייג' תוך שהוא מנכס ליהדות רעיונות טרנדים נפוצים כמו מדיטציה שמעולם לא הייתה קיימת ביהדות וקמעות סטייל החוט האדום וצירופי האותיות שמתאימים לעבודת אלילים ו-וודו הרבה יותר מלרוחניות עמוקה ורצינית.

    עגלת הקבלה ממשיכה לנסוע מפני שהיא מציעה ''השתחררות מסבל'' כך שכל עוד יש אנשים לא מאושרים בעולם (ובינינו כמה מאושרים באמת יש?) המרכז ימשיך להזין אותם בהבטחות שווא.

    לא בכדי בטי רווקואי - מלכת הכלום המפרסמת ניתוחים פלסטיים לילדות ,מדונה - שלא מצליחה להפנים שימי הזוהר שלה חלפו מן העולם ובריטני ספיריס המחורפנת הם פניה הבולטים ביותר של מרכז הקבלה.

    שורת תחתונה: אם אתם רוצים ללמוד קבלה לכו לאוניברסיטה או ל''בני ברוך'' של הרב לייטמן.
    אם אתם רוצים לשפר את חייכם אמצו כלב או חתול
    רק אל תסתובבו עם חוט אדום על הזרוע כי זה פשוט הכי דבילי שיש.

    IP: 83.130.122.131דווח על תגובה זו

    • אלהים הפתרון למי שרוצה להיות מאושר! לא קבלה ולא מנהגים דתיים! (ל''ת)

      רק אלהים! נקי מכל פולחן!, 02/08/08 09:08


      IP: 77.127.164.67 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אני הייתי שם!

    אבישי פוגלמן (שם בדוי), 01/08/08 16:22

    היינו קבוצה לא מבוטלת של אנשים אשר ינקנו מהרב ברג, את ההשראה הרוחנית מהקבלה.
    לא אבטל את הלימוד היקר שינקתי בזמנו ממה שקרוי ''המכון לקבלה''. אלו היו ערבים נפלאים. איני אדם דתי או אדוק, אך הפסקנו את הלימודים כמה מאיתנו מסיבות אחרות שאין ברצוני כאן לפרטם, פרט לכמה עיקריים שבהם.

    א. לא כל העובדות הנמסרות במאמרמכם, מדויקות כפי שהם נמסרים. אפשר לקרוא להם ''חצאי אמיתות''.
    ב. מדוע לא מוזכרות בקבלה ילדיו (שהיו אז קטנים) ובגדלותם פתחו סניפים בעולם היינו מכוני קבלה.
    ג. אזכיר רק רמז פעוט לאי שויון הלימוד של הקבלה של ד''ר ברג והמציאות. ד''ר ברג ואישתו היו מאד חפצי כסף! לא עשו דבר שבתורתינו קרוי ''מצווה'' ללכת לקראת אדם שרצה מאד ללמוד אך היה חסר כסף. ולדעתי הרב לא עמד בבחינה זו שהוא נבחן בה, למרות שהוא עצמו הטיף זאת בלימודיו.
    ד. פחד ואי פטריותיות, הביאה את הרב והמכון כולו להיעלם מהארץ בזמן משבר (לדוגמה כשפרצה מלחמה הם פשוט ברחו מהראץ!)
    ה. חבל שד''ר ברג לא יכול היה לעמוד בפני היצר הרע. בו בזמן שידיעותיו היו גדולות מהרבה ממקובלים אחרים. בקיצור הוא אינו היה אדם שלם המתגבר על יצריו. מאחר ששמי לעיל אינו שמי האמיתי אוכל רק לציין. שהאירוע המוחי שהרב קיבל (לא נהוג שאנשים מלומדים יסבלו ממחלה זו) הוא העונש מהשמים שהוא קיבל על חטאיו, מאחר שבמקום להרגיש אחרי מותו את תחושת הגיהנום, שאינו אלא סבל לאחר חזרה למודעות הנכונה, בו נודע לנשמה את העוולות או החטאים שהוא עשה בחייו.
    אך היות והרב בחייו עשה גם הרבה מעשים טובים, אזי הוא ''נענש'' בהיותו עדיין בחיים ולומד עתה את השיעור המוטל עליו ללמוד. וחוסך על ידי זאת את הסבל אחרי מותו.

    בקשר לאשתו הקרויה הרבנית הסיפור הוא שונה לחלוטין וניתן לדמות זאת לאישה שחזרה בתשובה!

    IP: 217.132.119.37דווח על תגובה זו

    • מאמינה לך לכל מילה. (ל''ת)

      אסי, 17/01/09 19:26


      IP: 217.132.211.199 דווח על תגובה זו

  • 19.

    חילונית

    ''לא תעשה לך כל פסל או מסכה על פני'' המים והחוט זו, 01/08/08 16:20

    עבודת אלילים

    IP: 84.108.246.175דווח על תגובה זו

  • 18.

    ולמה מסתירים את מצבו של פיליפ-שרגא-פייבל ברג? (ל''ת)

    זה לא ריווחי ל''מחלבה''?, 01/08/08 16:08


    IP: 217.132.47.89דווח על תגובה זו

  • 17.

    כבר היו כתבות תחקיר על משפחת הנוכלים ברג

    רונית, 01/08/08 15:58

    לפני 17 שנה לערך רשת ידיעות תקשורת פרסמה סדרת כתבות שחשפה את הפרצוף האמיתי של הטיפוסים המפוקפקים העומדים בראש המרכז(מכון) לחקר הקבלה על כל שיטות המרמה וההונאה שלהם.
    במהלך השנים היו עוד כתבות חשיפה ותחקיר שבלשון המעטה כלל לא החמיאו לכנופית ברג

    IP: 93.172.137.236דווח על תגובה זו

  • 16.

    זהירות מהשרלטנים !

    קרן הצבי, 01/08/08 15:55

    מדובר בכנופית שרלטנים שמסלפים את מהותה של תורת הקבלה ( ברג גם גנב ממשפחת אשלג את פלטות הדפוס של ספר הזוהר עם פרוש הסולם )עובדים על הציבור בעיניים ומוליכים אותו שולל בכחש וכזב ולבסוף משתלטיפם על כל חייו כולל רכושו של מי שנופל ברשת שלהם.

    הזהרו מהנוכלים !

    IP: 93.172.137.236דווח על תגובה זו

  • 15.

    ''הקבלה'' = כשל האמונה! (ל''ת)

    אלהים רואה ללבב!, 01/08/08 15:52


    IP: 77.127.219.87דווח על תגובה זו

  • 14.

    קבלה מלשון לקבל ולא לתת תמורה דהיינו רדיפת בצע? (ל''ת)

    עסק ושמו קבלה!!, 01/08/08 15:51


    IP: 77.127.219.87דווח על תגובה זו

  • 13.

    בקיצור, היא אחראית על הכסף (ל''ת)

    עובדי אלילים, 01/08/08 15:30


    IP: 77.125.117.120דווח על תגובה זו

  • 12.

    משה רבנו,רבי עקיבא ו...הרב ברג?

    אחד העם, 01/08/08 15:20

    תעשי לנו טובה.

    IP: 84.95.206.27דווח על תגובה זו

  • 11.

    אהבלים לא נגמרים. (ל''ת)

    מדוני, 01/08/08 15:13


    IP: 84.95.206.27דווח על תגובה זו

  • 10.

    אז כמו שאני מבין את זה , ''הרב'' נענש משמיים על שחצנותו וחמדנותו. (ל''ת)

    אבי צנעני, 01/08/08 14:36


    IP: 58.8.71.33דווח על תגובה זו

  • 9.

    בתימן היו מלמדים את הקבלה לבני נוער - ובחינם !

    .אבי צנעני, 01/08/08 14:35

    ב''ישראל'' לא מלמדים קבלה ( זה לא באמת קבלה, כל הבולשיט הזה) ועוד דורשים כסף! ..

    IP: 58.8.71.33דווח על תגובה זו

  • 8.

    האורתןדוקסים רפורמים ברג קבלה לכולם מאפיינים של כת כמו כל הכתות אין הב (ל''ת)

    שרון קרן, 01/08/08 14:34


    IP: 89.139.128.28דווח על תגובה זו

  • 7.

    מסכים עם אחד (ל''ת)

    תומר צלנר, 01/08/08 14:31


    IP: 79.182.108.10דווח על תגובה זו

  • 6.

    כת מסוכנת עושה שימוש ציני בקבלה - ראינו איך מדונה נראית (ל''ת)

    כמו זומבי חי מת, 01/08/08 14:29


    IP: 79.181.165.248דווח על תגובה זו

  • 5.

    זהירות!זהירות!סכנה!

    יהודי חרד, 01/08/08 14:18

    ב''ה

    שומר נפשו ירחק מין השקר ותאוות הממון.
    חפצי החיים ימצאו את השם והצדיקים ללא עמלות תיווך מטורפות.ניתן היום ללמוד הכל וללא שום עלות.איך תדע שלפניך שרלטן?הוא ידרוש כסף!!!רוצים את האמת ובחינם?נ נח נחמ נחמן מאומן.

    IP: 212.117.143.22דווח על תגובה זו

  • 4.

    שוב הכח המניע: אישה! (ל''ת)

    עובדה., 01/08/08 14:15


    IP: 89.138.6.132דווח על תגובה זו

  • 3.

    אחחחח, האשכnזים האלה, יעשו כסף מכל דבר, אפילו את הקבלה הפכתם לביזנז? (ל''ת)

    אבי צנעני, 01/08/08 14:06


    IP: 58.8.71.33דווח על תגובה זו

  • 2.

    אשת חיל מי ימצא ?

    ילד, 01/08/08 14:03

    אֵשֶׁת חַיִל מִי יִמְצָא
    וְרָחֹק מִפְּנִינִים מִכְרָהּ.

    :

    IP: 77.127.182.191דווח על תגובה זו

  • 1.

    לכן אתם רשומים ככת? תעשי טובה. כולם יודעים את האמת.

    אני, 01/08/08 12:48

    וכל היחצנות וההתנחמדות בכתבה לא תעזור לכם.
    ושומר נפשו ירחק. עשיתם שימוש ציני בקבלה. המצאתם קבלה חדשה, שמבוססת על אוסף רעיונות ניו-אייג'יים משומשים, ואת השאר אניח לכל אלה שאיכפת להם מהאמת לעיין במה שכתוב אודותיכם במרכז לכתות.

    IP: 217.132.47.89דווח על תגובה זו

    • היא הרב והמאכז הצליחו ואתה תמשיך במצוות אנשים מלומדה

      אחי נשמה טובה, 01/08/08 14:31

      כמה חנטריש כמה לשון הרע היית במרכז שלהם אי פעם. בו אני אספר לך כן זה מנין שמח מלא בהתרוממות הרוח חד משמעית ככה זה. הם מחוברים לרעיונות של עץ חיים בפועל ולא ברטוריקה הם הצליחו בזעיר אנפין ליצור מציאות מוארת. זה מה שאני ראיתי שם. כן יש להם בעיות ויש בהם פן כיתתי אך חד משמעית הכיתתיות שם כוונתה המקורית בימי הרב היתה תמימה ומאירה. מאות אלפים ישראלים נחשפו לראש/ונה לתורה בעקבות השער הזה שנפתח שער המרכז לקבלה. כדאי שנפסיק זה על זה ולראותאת הטוב שבדבר את החיוניות ואז ניווכח שלא רק 70 פנים בתורה אלא גם 70 שערים. ואתה תדאג לשער שלך ולאנשים שעוברים שמה דאג לשלומם תאהב אותם כך תתחיל.
      שבת שלום לכל עם ישראל ונאמר...

      IP: 89.138.49.87 דווח על תגובה זו

      • הייתי, וראיתי אנשים מכורים לקדושה כביכול

        מדבר שקר תרחק, 01/08/08 20:44

        שויתרו על עצמם, כספם וכוחם בהתבטלות מעוררת רחמים.

        IP: 217.132.47.89 דווח על תגובה זו

      • תרגע אף אחד לא מאיים אליך זכותך להמשיך לעשות מה שאתה עושה (ל''ת)

        בלי לחץ בלי פאניקה! אתה נשמע מבולבל משהו, 01/08/08 21:10


        IP: 77.126.1.56 דווח על תגובה זו

    • גרה לידם באל איי, מחזקת את כ-ל מה שכתבת (ל''ת)

      אפרת,LA, 01/08/08 17:39


      IP: 79.181.0.209 דווח על תגובה זו