• 29.

    מהו התפקיד הרוחני של הגילוון שעושה האישה בזמן ההריון ?

    רויטל, 08/08/08 06:50

    אם תוכלו לתת לי כמה הסברים על העבודה הנשית הזו, אודה לכם.
    בכבוד

    • קראי דברי: ''אלה החוקים הפיזיים, ואת שואלת על הרוחניים?''

      יחיאל, 09/08/08 00:43

      אם תהיינה לך שאלות אחרי שתקראי בסעיף 26 את תשובתי לתמי, אשמח להמשיך את הדיון.
      באהבה

  • 28.

    איפה הנשיות

    אישה אחת, 05/08/08 21:48

    אישה הולכת בבוקר לעבודה כוחנית ומלאת לחץ, עצבנית עייפה ומרוטה חוזרת לביתה לילדיה האהובים. לנקות לסדר להפעיל ולהקשיב. אחר כך רכות והבנה לבעלה האהוב. לשמור על עדינות , רוגע שלוות...הכיצד? היופי נאבד הרוגע בורח בלחץ רצה למספרה. חיים של עבדות ולחץ, נפיחות בבטן ומחלות. למה זה צריך להיות ככה? כולנו עיוורים או בוחרות בסבל?????

    • מיכאל ממליץ מדי פעם למצוא רגע לעצמך:

      יחיאל, 06/08/08 07:19

      לעטוף את עצמך באור. למצוא גם בזמן העבודה רגעים של רוגע. רגעים שבהם את מוצאת נחמה. והרגעים האלה יבואו מתוכך. בזכות העוצמה האדירה של האישה, בזכות היכולת הטמונה בה לחנך את העולם, את הגברים לשלום והרמוניה, בזכות הכוחות של הסבל שאת מתארת, היא תוכל להציל את העולם באמצעות חוקי הגילוון הרוחניים.

  • 27.

    היופי האמיתי ? היכן בדיוק ?

    תמי, 05/08/08 11:13

    ציטוט:
    היופי האמיתי איננו בצורות, ליופי האמיתי אין צורה כלל, משום שהוא נמצא למעלה, בעולם של זרמים, של כוחות, של קרינות. כאשר מצליחים להתבונן בו, אנחנו כה שמחים עד שאנחנו רוצים כמעט למות...
    הסבר ?

    • אומרם מיכאל איבנהוב מסביר שניתן לראות תחילה את היופי

      יחיאל, 05/08/08 22:20

      כפי שהוא מופיע בטבע, בשמש, בים, בהרים, בצבעי הקשת ואז לעלות לאט לאט ולראותו במרומים, על סמך הידע הזה. אך בשמים הוא הרבה יותר יופי אלוהי, מאשר כאן.

  • 26.

    מהם החוקים של הגילוון הרוחני ?

    תמי, 05/08/08 10:58

    ציטוט:
    האמא מסוגלת לבצע ניסים ונפלאות ממשיים, משום שבידיה נמצא המפתח לכל הכוחות הבוראים. תוך חמישים שנים, הנשים מסוגלות לשנות את פני האנושות בעזרת החוקים של הגילוון הרוחני...

    • אלה החוקים הפיזיים, ואת שואלת על הרוחניים ?

      יחיאל, 05/08/08 22:19

      מניחים שתי אלקטרודות בתוך מיכל מלא תמיסת מלח מתכתית כמו זהב, כסף נחושת וכו'. האנודה היא לוח עשוי מאותה מתכת מלחית שקיימת כבר במיכל עצמו. הקטודה היא תבנית עשויה פלסטיק מיוחד עטופה עופרת ומייצגת דמות מסויימת: מטבע כסף, מדליה וכו'. בעזרת חוט מתכת מחברים את 2 האלקטרודות אל שני הקטבים החשמליים. במתכת שוקעת, בעוד האנודה מתמסמסת ומחדשת את הנוזל שבתמיסה. אט-אט התבנית מתכסה במתכת המלחית של התמיסה ומתקבל מדליה עשויה לפי הדמות שנבחרה. זוהי עבודת האם בזמן ההריון. לאישה בהריון יש דם אלקטרודות, תבנית ותמיסה... התבנית, זהו הזרע החי שהניח בתוכה האב, בתוך הרחם, המייצגת את הקטודה. לזרע בתוכו יש דמות לפעמים של שיכור, פושע או אדם רגיל, לפעמים של גאון או קדוש. מרגע שהאישה נכנסה להריון, יש זרם בין המוח שלה והזרע, משום שהמוח מחובר אל מקור הזרם (מערכת היקום, אלוהים) וממנו מקבלת את הזרם. זרמים אלה מועברים מן המוח שלה אל העובר. התמיסה היא הדם של האם, בו מונחים האנודה (מוח) והקטודה (רחם) כי למעשה כל האיברים והתאים בגוף רוחצים בתוך הדם. כל החומרים מתמוססים בתוכו (זהבף כסף וכו). יש לאומרם מיכאל איבנהוב כמה ספרים בנידון. כך שהיריעה כאן קצרה. באהבה

  • 25.

    איפה לאנשים יש את הזמן לעזוב את הכל ולצאת לתשעה

    רבקה, 02/08/08 16:59

    חודשים, ולחיות חיי גן-עדן למען ילדי העתיד ? זה לגמרי אוטופי !

    • זה נכון ! אך בדיוק משום שזה כל כך קשה זה כל כך חשוב !

      יחיאל, 03/08/08 22:46

      חשוב שנעשה מאמצים לממש את הקשה והבלתי אפשרי, כדי לקדם את העולם. שהרי דברים שקל לבצעם, לא משאירים חותמם. צריך לבצע שינויים רציניים בתפיסת העולם של כולנו, כדי לשפר את עולמנו, באמת ובאופן מוחלט.
      באהבה

  • 24.

    חוק הגילוון הוא חוק כימי !

    חמוטל39, 31/07/08 06:23

    אתה מוכן להסביר כיצד החוק הזה בא לידי ביטוי ? איך אתה מחבר את האנודות והקטודות בגוף האישה '' והיכן אתה מניח את החומרים ?

    • אנסה

      יחיאל, 31/07/08 08:37

      מניחים שתי אלקטרודות בתוך מיכל מלא תמיסת מלח מתכתית כמו זהב, כסף נחושת וכו'. האנודה היא לוח עשוי מאותה מתכת מלחית שקיימת כבר במיכל עצמו. הקטודה היא תבנית עשויה פלסטיק מיוחד עטופה עופרת ומייצגת דמות מסויימת: מטבע כסף, מדליה וכו'. בעזרת חוט מתכת מחברים את 2 האלקטרודות אל שני הקטבים החשמליים. במתכת שוקעת, בעוד האנודה מתמסמסת ומחדשת את הנוזל שבתמיסה. אט-אט התבנית מתכסה במתכת המלחית של התמיסה ומתקבל מדליה עשויה לפי הדמות שנבחרה. זוהי עבודת האם בזמן ההריון.
      לאישה בהריון יש דם אלקטרודות, תבנית ותמיסה... התבנית, זהו הזרע החי שהניח בתוכה האב, בתוך הרחם, המייצגת את הקטודה. לזרע בתוכו יש דמות לפעמים של שיכור, פושע או אדם רגיל, לפעמים של גאון או קדוש. מרגע שהאישה נכנסה להריון, יש זרם בין המוח שלה והזרע, משום שהמוח מחובר אל מקור הזרם (מערכת היקום, אלוהים) וממנו מקבלת את הזרם. זרמים אלה מועברים מן המוח שלה אל העובר. התמיסה היא הדם של האם, בו מונחים האנודה (מוח) והקטודה (רחם) כי למעשה כל האיברים והתאים בגוף רוחצים בתוך הדם. כל החומרים מתמוססים בתוכו (זהבף כסף וכו). יש לאומרם מיכאל איבנהוב כמה ספרים בנידון. כך שהיריעה כאן קצרה. באהבה

      • היכן אני יכולה להשלים את הידע הזה ?

        חמוטל39, 01/08/08 06:07

        מרתק. יש ספרים בעברית ?

        • שמות הספרים בעברית

          יחיאל, 01/08/08 09:41

          שמות הספרים שעוסקים בגילוון הם:
          עוצמת המחשבה
          יצירה רוחנית ויצירה אמנותית
          האור רוח-חיים
          לקראת תרבות השמש
          הטבע האנושי והטבע האלוהי
          חוקי-זהב למען חיי היומיום
          תרבות חדשה שמשית ואוניברסאלית

  • 23.

    איך תסביר את המשפט הזה ? ציטוט.

    נירית, 30/07/08 19:04

    במשך מאות שנים הגבר הפריז במרותו על האישה. הוא התגלה כאנוכי, בלתי-צודק, אלים, אכזר וכעת האישה מתעוררת. אך אין היא מתעוררת באור האמיתי והנכון, כי היא מתעוררת על מנת לנקום בו.

    • בעיני זה כל כך ברור ! אני מודה לך על השאלה !

      יחיאל, 31/07/08 07:19

      את צודקת בגדול ! טוב ששאלת אותי. אכן בעבר הגברים התעללו בנשים וזה עוד נמשך. והנשים עכשיו שיש להן את הדמוקרטיה מתעללות בנקמה בגברים, רואים את זה בכל מקום. בגלל חוכמתן, בגלל היכולת שלהן להיות גם נשיות וגם גבריות, בעוד שהגבר נשאר יותר גבר וקשה לו להתפצל ולהיות גם אישה בפנימיותו... אז לאישה יש כוחות גדולים, עוצמות כפולות, ולגבר לא. ולכן היא מתחילה לשלוט בהרבה תחומים, בקרוב אולי תהיה אישה ראש ממשלה, למה לא בעצם ? ואיבנהוב אומר כאן במפורש שזו לא הדרך ! האישה צריכה לתת דוגמה של הרמוניה שלום ושלווה ולחנך את האנושות לאידאל של שלום יופי ואהבת אמת !
      באהבה

      • לא הבנתי, אתה מתכוון שהוא מתנגד שאישה

        חמוטל39, 01/08/08 06:30

        תהיה ראש ממשלה ? משהו בניסוח שלך לא ברור...

        • להיפך הוא בעד שהיא תהיה ראש ממשלה, למשל, אבל עליה

          יחיאל, 01/08/08 09:39

          להימנע מהנקמה בגברים. וזה לא פשוט. כי הגברים חטאו לנשים מאות שנים. והכל חבוי בתאים. האישה צריכה לעשות מאמץ עליון ולהתגבר על משקעים רבים כדי לבצע את תפקידה ולבנות תרבות חדשה שמשית ואוניברסאלית.

  • 22.

    לא לשכוח ש'ויליהם' מלך בריטניה קיבל 'חנינה' בזכות אישה.

    dafna57, 29/07/08 21:12

    כן שנגזר-דינו למות נתנו לו חנינה ,
    'אם תמצא מה אישה רוצה ולא יודעים.''
    שלושה ימים חיפשו ולא מצאו ,כי כבר ידעו שאישה 'אוהבת' תכשיטים,יהלומים,בגדים,משי,ועוד ועוד,
    אבל את כל זה ידעו ולא מצאו את מה שבאמת לא יודעים מה אישה אוהבת ורוצה לעשות.
    פגשו בדרך לביצוע של דינו אישה 'בגלבייה' וזקנה ,היא נתנה הצעה להגיד להם מה אישה באמת צריכה אם תתחתן עם 'חברו' ולא 'המלך' הרע לנשים.
    חברו נישא לה ובלילה שהלך לחדר שינה 'ראה' לפתע אישה צעירה ויפה ומאוד סקסית.
    ישר אמרה לו :'' מתי אתה רוצה שאהיה יפה ביום ומכוערת בלילה,או מכוערת ביום ויפםה בלילה.''
    ישר ענה לה :'' את תבחרי.''
    זה מה שלא ידעו שזה מה שטוב יהיה לאישה.
    כן ,אם מסכימים להיות עם מה שבחרה אישתו טוב לו,אם לא מתאים לו מה שבוחרת,הם לא מתאימים.
    אז באמת עדיף שיבוא ילד 'לזוג' שמאוד בוחרים אותם דברים.
    דפנה

    • דפנה57 היקרה !

      יחיאל, 30/07/08 05:36

      שנבין איך זה מתקשר למאמר ?
      שהרי עניין התכשיטים ואיך אישה נראית יפה או לא יפה... כל העניין הזה הרי עבר זמנו מנקודת איבנהוב. הרי כאן יש צעד נוסף שיש לבצע. הרי כאן מדובר בתפקיד חשוב בחינוך האנושות לקראת שלום עולמי וחיי הרמוניה.
      באהבה

  • 21.

    just read 1no. 17 !!! just read it !!! (ל''ת)

    just read it !!!, 29/07/08 19:48

    • קראתי. כפי שאמרתי זה לא שייך למאמר בשום צורה

      יחיאל, 30/07/08 05:33

      ולכן זה הזוי לחלוטין.

  • 20.

    שלום רב לך צליל ומיטל, תגובה לדברייך !

    יחיאל, 29/07/08 14:59

    שלום רב צליל ומיטל
    יחיאל, 29/07/08 13:21
    סוף-סוף הערות שאפשר ובכיף ארצה להגיב אליהן. אולי מהסוף להתחלה: 1) פוליטיקה ? על איזו פוליטיקה מדובר כאן? על איזה הטפות ? מי מטיף ? דמגוגיה מדוע ? אלה מילים רבות, אך ללא כל הוכחות משמעותיות. 2) אני ניסיתי לכפות עלייך משהו ? מתי בדיוק וכיצד ? שוב אמירה שאין לה כל בסיס לא במאמר ! ולא בהערותי שלי כאן. 3) אינני מייעץ לך כיצד לחיות, מדוע את מייעצת לי כיצד לחיות? 4) מדוע את קובעת שהמאמר הזה איננו בא מאמירה אישית ? על סמך מה בדיוק ? 5) זכותך להטיל ספק בכל דבר, עד שתבדקי היטב ותקבלי את מה שיתאים לך. האם בדקת היטב את כל כתבי אומרם מיכאל איבנהוב לפנ שאת מוחקת אותו ממדף הספרים שלך ? יש לו כבר 100 ספרים הנמכרים במיליוני עותקים ב 45 שפות בעולם... 6) מי כאן מצהיר על עצמו כאדם רוחני בדיוק? אני לא מצאתי את איבנהוב מצהיר על עצמו כאדם רוחני, הוא גם מעולם לא הצהיר על עצמו שהיה מורה או שהוא מורה רוחני ! 7) הערותיך ענקיות, אך לא מוכיחה דבר מהן, לצערי הרב. 8)ועכשיו לשאלתך האם יש אמת אוניברסאלית? להלן רשימה של אמיתות אוניברסאליות שלא תוכלי להטיל ספק בהן: א) כל בני האדם נושמים. ב) אוכלים ג) חושבים. ד) מרגישים. ה) לבני אדם יש מוח, לב גוף ואיברים. וכו' זו הוכחה שיש אמיתות אוניברסאליות וכיף באמת כיף לעסוק בהן, ולא רק באמיתות אישיות, אלא גם באמיתות פילוסופיות המתייחסות לכל בני האדם. באהבה רבה

  • 19.

    גולן היקר, אשמח אם תוכל להגיב למאמר עצמו !

    יחיאל, 29/07/08 08:10

    יש לי תחושה שיש לך ידע עמוק ונראה לי שתגובה שלך אל המאמר ותוך ציטוטים מתוכו, יוכלו לעזור לרבים, כאן למטה, שלא הבינו הרבה, או לא ניסו להבין את דברי מיכאל כראוי. כמה הבנות מצידך יעזרו בהחלט.

    באהבה

    • תודה יחיאל

      גולן, 01/08/08 07:52

      מי שלא הבין לא מוכן עדיין להבין ואין טעם להילחם איתם, מי שתוקף ושולל בלי לבדוק קודם בסך הכל נכנס למגננה בה הוא מגן על משהו שנמצא אצלו.
      בגדול, המטרה היא לא לאהוב בן אדם אחד אלה לאהוב את כולם כולל אויבינו אבל האגו שלנו לא מאפשר לנו זאת ולכן אנחנו חייבים בתור התחלה להתנות את אהבתינו לאנשים, ללכת עם אלה שנותנים לנו משהו, אלו שמקרבים אותנו לאלוהים כמו שאיבנהוב אמר.
      אחרי מספר שנים עם אותו בן זוג, זוגות מסויימים מתחילים להשתעמם אבל בהרבה מקרים יש להם הרבה במשותף אם זה ילדים, רכוש, מעמד או סתם כח ההרגל ולכן הם עדיין נשארים ביחד ולומדים לחיות למרות השיעמום, באיזה שהוא שלב רואים שזה לא כל כך נורא ואפילו מתחילים להנות, מגלים פן חדש של אהבה שנקרא אהבה ללא תנאים כך שבעצם האגו דוחף אותנו להישאר ביחד בגלל סיבות חיצוניות אבל זה גם מה שלבסוף הורג את האגו ומשאיר אהבה טהורה.
      כמובן יש את אלו שפורשים באמצע למרות הכל אבל אחרי מספר לא מבוטל של בני זוג הם בסוף מגלים שהבעייה אצלם ולא אצל הפרטנר שלהם.
      בסופו של דבר, כשמגלים שאפשר לאהוב את בן הזוג אפילו שאנחנו לא מקבלים ממנו כלום אז זה סולל את הדרך להבנה עמוקה יותר בה אנחנו לומדים לאהוב את כולם כולל את אלו שכביכול גורעים מאיתנו.

  • 18.

    נהדר

    אור בן ארי, 28/07/08 23:01

    בעוד הדברים עשויים להיראות מיושנים או לא רלוונטים ברמה מסויימת מרמה אחרת אני סבור שאומרם איבנהוב מדבר גם על העבר וגם על העתיד

    • אין חדש תחת השמש

      גולן, 29/07/08 06:06

      היו תקופות בהיסטוריה שנשים היו שפחות והיו תקופות שהן היו לוחמות ובעולם שלנו, כאשר הגבולות מטשטשים ויש הרבה אפשרויות אז כל אחד יכול למצוא את מקומו ביתר קלות, יש היום יותר אפשרויות בחירה ובכל זאת, כמה שזה נשמע אירוני, לא חסרים מממורמרים וממורמרות. תראה לי פימיניסטית מאושרת או שוביניסט מאושר.
      אולי אחרי הכל זה חופש הבחירה שחוסך לאנשים את ההתמודדות על ידי אספקה של קיצורי דרך אבל במחיר של סבל. האמת שזה יכול להיות לטובה כי רק כשיש הכל ורואים שזה עדיין לא זה אז רק אז מתחילים לחפש את עצמינו.

      • גולן,

        אור בן ארי, 29/07/08 23:01

        אני לא בטוח שאני מצליח לרדת לסוף דעתך בכל מה שאתה מעלה אך אני בהחלט מסכים שכאשר אתה מוצף באפשרויות בחירה חומריות יש יותר סיכוי שתגיע למקום ש לרוויה בו תתחיל לחפש את מה שמעבר לחומר (מבחינה זו איבנהוב נותן לדעתי הרבה קצות חוט).

        לגבי השמש ומה שמתחתיה, החדש בעצם נמצא מעליה ואני סבור שאנו נמצאים בתקופת מעבר בה הוא מתחיל להגיע ולהיות נוכח ביתר שאת... יש לכך אינספור עדויות.

        • אור

          גולן, 01/08/08 07:34

          אמרת שהדברים עשויים להיראות מיושנים ועניתי, אין חדש תחת השמש, כלומר הכל מיושן, טבע האדם הוא פרימיטיבי למרות כל התמורות שחלו בעולם באלפיים שנה האחרונות.
          החדש לאו דווקא נמצא מעל השמש כמו שגן העדן לא נמצא במקום מרוחק בשמיים, גן העדן נמצא איתנו בכל מקום כל הזמן רק שאנחנו לא רואים אותו, אלוהים נמצא בכל מקום ובכל זמן ואלה אנחנו שבוחרים להתעלם ממנו.
          אשמח אם תפרט יותר לגבי תקופת המעבר שאנחנו נמצאים בה ולגבי העדויות שאתה מדבר עליהם כי מצד אחד אני לא חושב שהעולם מדרדר או משתפר ואם כוונתך שבעולם המודרני יש לנו יותר בחירות והישועה קרובה אז זה נכון אבל עדיין יש הרבה עוני ודלות כך שיש עוד הרבה עבודה לעשות.

    • בהחלט ! תודה רבה !

      יחיאל, 29/07/08 07:47

      דברים יפים כתבת !
      באהבה

  • 17.

    http://www.theawarenesscenter.org/zwimigdal.html (ל''ת)

    read this, 28/07/08 21:40

    • על מה אתה מנסה לענות כאן ? זה לגמרי הזוי !

      יחיאל, 29/07/08 13:07

      אין כל קשר בין המאמר של אומרם מיכאל ובין הקישור ההזוי לחלוטין.

      • it doesnot mattar, as long as you read it !!!! (ל''ת)

        read it !!, 29/07/08 15:58

        • קראתי, פרסומת ?

          יחיאל, 30/07/08 05:39

          הזוי ולא שייך למאמר.

  • 16.

    זה לא חדש

    האא, 28/07/08 21:12

    יש מקומות בעולם שנשים בזמן ההריון נמצאות במבנה משותף.מה שהן עושות שם אולי רחוק ממה שאיבנהוב מציע,אבל בתכלס ,זה לא נשמע מסובך כמו שלילדים יש ''מועדונית''גם לנשים יכולה להיות מסגרת דומה שאינה מסתכמת באיזה פעילות או שתיים במשך כל ההריון,קצתמוזיקה קלאסית ודולה.

    • לא חדש ?

      יחיאל, 29/07/08 07:47

      נראה את כבודו בונה את הרעיון של איבנהוב ! אני מוכן להצטרף אליך
      באהבה

  • 15.

    10-צליל ומיטל- קרעתם אותי

    בננה, 28/07/08 19:06

    מצחוק...

    לא יאמן כמה בולשיט יש לכל מני גברים בראש...
    מתי נשכיל כולנו להבין שאנחנו בסך הכל רחם אלוהי ואוהב? למה אנחנו מתעקשות לחיות כמו בני אדם? מספיק, בנות, רק טיפול בגברים וילדים יעשה לכן טוב- אלוהים ברא את השכל הנשי כדי להכין גבעטצ' בננה אלוהי לתינוקות תוך עינוג מיני לגברים...

    • לצערי לא קראת את המאמר כראוי !

      יחיאל, 29/07/08 07:46

      קראי שוב ושובי אלי לשאלות ותשובות.
      באהבה

      • מישהו פה עבר שטיפת מח מה, יחיאל?

        א ב, 29/07/08 08:51

        קראתי, קראתי את המאמר!!!
        תרגיע. שתה משהו. כדאי גם את הכדורים הכחולים.

        • גם תשובתך זו מוכיחה שלא קראת את המאמר !

          יחיאל, 29/07/08 13:09

          קרא ושוב אלי, אשמח לעמוד לרשותך ! לא איש לא עבר כאן שטיפת מוח. מדובר במאמר הגיוני ויש בו הוכחות שלא ניתן להפריכן על ידי אמירות כמו שלך.

          באהבה

    • בננה יקרה

      צליל ומיטל, 29/07/08 11:10

      הייתי שמחה להגיב לתגובתך התומכת, אבל כרגע אני עסוקה בפיתוי גבר לתענוגי האישי, כדי לבנות לעצמי את אושרי הקטנטן.

  • 14.

    המאמר הזה הוא זבל אפילו ביחס למה שבד''כ אתם מפרסמים פה (ל''ת)

    בועז, 28/07/08 18:55

    • בועז היקר אנא ממך קרא שנית וחזור אלי !

      יחיאל, 29/07/08 07:45

      נראה לי שלא קראת את המאמר כלל וכלל !

  • 13.

    A propos !!

    Jaqueline, 28/07/08 18:05

    3 גברים משוחחים על קלות הדעת של נשותיהם :
    הראשון:אשתי קנתה שרשרת כלבים יפה ויקרה ואין לנו כלב .סתם ככה בשביל לקנות!!
    השני: אשתי קנתה אתמול מכונה לכסח דשא (המון כסף) ואנחנו גרים בבלוק !! .השלישי :אשתי החליטה לצאת לשבוע בטורקייה לבדה (אני עסוק) ונודע לי שקנתה כמה חבילות קונדומים ואני יודע שזה סתם כי אין לה זיין !!סתם כך בשביל לבזבז

    • אנא ז'קלין היקרה קראי את המאמר היטב !

      יחיאל, 29/07/08 07:45

      באהבה

      • ללא שום קשר !! סתם בדיחה למען ההומור .................. (ל''ת)

        #, 29/07/08 09:13

        • יש מספיק מדורי בדיחות באינטרנט, לשם מה כאן ?

          יחיאל, 29/07/08 13:10

          אנא בבקשה ממך !

          באהבה

  • 12.

    Pity

    ronit, 28/07/08 17:52

    on you, only ''reactions'' of unsensitive & afraid people. LOVE YOURSELVES ! . toda

    • Thank you so much !

      Yehiel, 29/07/08 07:44

      LOVE

  • 11.

    What a bunch of BS

    Lina, 28/07/08 17:02

    Is she for real ?

    • yes u r rigth !!!!!!!!!!! (ל''ת)

      eli, 28/07/08 21:37

  • 10.

    אם כבר בילדי אלוהים עסקינן

    צליל ומיטל, 28/07/08 14:49

    אני מציעה שהוד קדושתו איבנהוב ושי טובלי ירקחו תרופות הומאופטיות זה מזרעו של זה כדי להתשחרר מהתקיעות ממנה הם סובלים בקשר למין הנשי.

    • חחחחח... צודקות מאה אחוז! (ל''ת)

      מוטי, 28/07/08 17:52

    • ולכי גם השתחררימהתקיעות שאת נמצאת בה.. (ל''ת)

      האא, 28/07/08 21:08

    • סליחה, נראה לי שעליכם לקרוא שוב את המאמר

      יחיאל, 29/07/08 07:43

      תקיעות אצל איבנהוב ? לעולם לא ! רק אהבה !

      • אכן יש הרבה אהבה במאמר

        צליל ומיטל, 29/07/08 11:08

        אהבה לסטיגמות, אהבה לאמיתות מוחלטות, אהבה להכללות ויותר מכל - אין אהבה כאהבת אדם לעצמו.

        יחיאל, כל נסיון להתוות אמת אוניברסלית אחת על ציבור שלם (שלא לדבר על האנושות כולה, או המין הנשי כולו) פסול מטבעו. אין אמת אוניברסלית שראוי לדבר עליה.

        אני למדתי בדרך הקשה להטיל ספק מיידי בכל מי שקורא לעצמו ''אדם רוחני''. רוחניות, או אמת, או מה שלא תקרא לזה, היא משהו פנימי ואין מקום להתווכח עליה. אז אל תנסה לכפות עליי את הוריציה שלך לאהבה, ובמקום זה חייה לפיה על מנת להיות שלם עם עצמך ככל האפשר.

        רק מאמרים שבאים ממקום של אמירה אישית, מקובלת עלינו או לא, הם מאמרים ראויים בעיניי. אז בואו נשמור את ההטפות והדמגוגיה לפוליטיקה, שם מקומן הראוי.

        • שלום רב צליל ומיטל

          יחיאל, 29/07/08 13:21

          סוף-סוף הערות שאפשר ובכיף ארצה להגיב אליהן. אולי מהסוף להתחלה:

          1) פוליטיקה ? על איזו פוליטיקה מדובר כאן? על איזה הטפות ? מי מטיף ? דמגוגיה מדוע ? אלה מילים רבות, אך ללא כל הוכחות משמעותיות.
          2) אני ניסיתי לכפות עלייך משהו ? מתי בדיוק וכיצד ? שוב אמירה שאין לה כל בסיס לא במאמר ! ולא בהערותי שלי כאן.
          3) אינני מייעץ לך כיצד לחיות, מדוע את מייעצת לי כיצד לחיות?
          4) מדוע את קובעת שהמאמר הזה איננו בא מאמירה אישית ? על סמך מה בדיוק ?
          5) זכותך להטיל ספק בכל דבר, עד שתבדקי היטב ותקבלי את מה שיתאים לך. האם בדקת היטב את כל כתבי אומרם מיכאל איבנהוב לפנ שאת מוחקת אותו ממדף הספרים שלך ? יש לו כבר 100 ספרים הנמכרים במיליוני עותקים ב 45 שפות בעולם...
          6) מי כאן מצהיר על עצמו כאדם רוחני בדיוק? אני לא מצאתי את איבנהוב מצהיר על עצמו כאדם רוחני, הוא גם מעולם לא הצהיר על עצמו שהיה מורה או שהוא מורה רוחני !
          7) הערותיך ענקיות, אך לא מוכיחה דבר מהן, לצערי הרב.
          8)ועכשיו לשאלתך האם יש אמת אוניברסאלית?
          להלן רשימה של אמיתות אוניברסאליות שלא תוכלי להטיל ספק בהן:
          א) כל בני האדם נושמים.
          ב) אוכלים
          ג) חושבים.
          ד) מרגישים.
          ה) לבני אדם יש מוח, לב גוף ואיברים.
          וכו'
          זו הוכחה שיש אמיתות אוניברסאליות וכיף באמת כיף לעסוק בהן, ולא רק באמיתות אישיות, אלא גם באמיתות פילוסופיות המתייחסות לכל בני האדם.

          באהבה רבה

  • 9.

    בתוך תוכה של כל אמזונה מצויה גם נפש רומנטית? (ל''ת)

    ?, 28/07/08 13:44

    • רוצה לחזור למטבח

      לא רוצה להיות אמאזונה, 28/07/08 15:20

      אולי זו סטייה פרטית שלי אבל הייתי שמחה לעזוב את הקריירה לטובת המטבח הקטן שלי, לטובת גידול ילדיי ולטובת פינוקו של בעלי. הבעייה היא שכולם ירימו גבה. לא יאמינו איך אקדמאית נאורה ומצליחה בתחומה רוצה להפוך ''לאישה הקטנה'' עם הסינר המוכתם.

      • אז בגלל ''הבושה'' את מעדיפה להדחיק את חזונך ולהמשיך כאשת קריירה? (ל''ת)

        גם לגדל ילדים ולטפח אותם זאת קריירה., 28/07/08 18:44

      • תעשי מה בא לך

        בננה, 28/07/08 19:08

        את מי את שואלת
        נעים לך להיות עבד? תהני

      • נישואין מוגנים בחברה פמיניסטית

        גלי א., 28/07/08 20:33

        זכותך לעשות מה שאת רוצה. הבעיה היא כאשר התנאים הם לא אידיאליים. מה קורה בנישואין כאשר הבעל מתעלל? כאשר חלילה קורה משהו לבעל?

        ולא רק זה. הנישואין שלך נוחים בגלל שאת חיה בתוך חברה מוגנת על ידי פמיניסיטיות ולא על ידי חברה פונדמנטליסטית או סתם חברה שמרנית.

  • 8.

    האידאל הנשי: לתפוס גבר עשיר ומצליח. (ל''ת)

    עובדה., 28/07/08 13:41

    • במאמר כתוב בדיוק ההיפך, קראו שוב

      יחיאל, 29/07/08 07:41

      אנא

  • 7.

    לא רק יפה

    לא רק יפה, 28/07/08 13:40

    מדוע מעריב נותן במה לאיש המעליב וההזוי הזה??????

    • נא לקרוא את המאמר !

      יחיאל, 29/07/08 07:40

      המאמר יפהפה והאיש איננו הזוי, הוא הוכיח את דרכו כראוי ! איך אצלך ?

  • 6.

    גם שוביניסטים מצליחים להתעורר

    יופי, 28/07/08 13:15

    זה לא אומר שאנחנו צריכים לשמוע את קשקושי המיינד הסוטה שלהם!

    • איש עדיין לא ראה פמניסטית מאושרת

      ראובן, 28/07/08 14:31

      כשהצורך בשליטה ירגע אולי ניתן יהיה להגיע למשהו עמוק ואמיתי יותר.

      • יפה אמרת

        אנטי פמיניסטית, 28/07/08 15:15

        אף פמיניסטית לא מאושרת כולל אני שניסיתי והפכתי עולמות וטילטלתי וזיעזתי. נו, ומה יצא לי מזה???? היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?מסקנתי האישית היא שצריך למחוק את הפמיניזם . לא הנשים מאושרות ולא הגברים. רק משפחות הרוסות וילדים מבולבלים צמחו לנו מזה.

      • בהחלט

        יחיאל, 29/07/08 07:40

        תודה

    • קרא את המאמר בשנית כדי לראות כמה טעית !

      יחיאל, 29/07/08 07:39

      טעות לעולם חוזרת !

  • 5.

    שוביניסט טיפש מימי הביניים (ל''ת)

    למה נותנים לו במה?!, 28/07/08 13:14

    • לא קראת את המאמר כלל וכלל !

      יחיאל, 29/07/08 07:39

      וכל המילים האלה שנוהגים להשתמש בהן ללא תוכן ללא אמת וללא הבנה חוזרות בדרך כלל אל מי שמשתמש בהן...

  • 4.

    ליידי בחוץ , זונה במיטה , ובשלנית במטבח - בזה מסתכם התפקיד של הנקבות (ל''ת)

    אחלה גבר שבעולם, 28/07/08 12:46

    • סליחה ? לא קראת את המאמר ! (ל''ת)

      יחיאל, 29/07/08 07:38

  • 3.

    אהה כן, בלה בלה בלה בלה בלה

    קרוסלה, 28/07/08 11:51

    בלה בלה בלה
    ותולידי ילדים.

    • בניגוד לבלה בלה בלה ותלכי לשופינג :)

      ראובן, 28/07/08 14:28

      הולדת ילדים היא טבעה האמיתי של האישה ויכולת אמיתית להשפיע על העתיד. זה אמנם לא מתיישב עם צורות אגואיזם שונות, אבל קשור למימוש עצמי אמיתי.

      • מדוייק ויפה מאוד ! תודה רבה ! (ל''ת)

        יחיאל, 29/07/08 07:37

    • לא שייך לנושא (ל''ת)

      יחיאל, 29/07/08 07:37

  • 2.

    אפשר בבקשה לדעת מאיפה כל הפרימיטיבית הזאת?

    WTF, 28/07/08 11:17

    תפיסה מיושנת וחשוכה של היחסים בין המינים.

    • לפעמים צריך לסגת לאחור

      עדיה, 28/07/08 11:55

      על מנת להתקדם. ידוע שככל שקידמתו והישגיו של האדם הולכים וכובשים שיאים חדשים, כך הולך העולם מבלי דעת אל סופו הכמעט ודאי.(ההמחשה המצויינת בת ימינו היא כמובן בדמות האיום הגרעיני).אנשים רבים , בניגוד אליך, השכילו להבין שלמרות שאנחנו מבחינה טכנולוגית מתקדמים לאין שיעור כך נסוגות להן ההבנות הבסיסיות הנחוצות לאדם למקומות של שפל נוראי. על רקע זה צצות להן אינספור תנועות כתות ויזמים רוחניים למינהם ברחבי העולם. לידיעתך, בקירבם אנשים נאורים ביותר, משכילים על פי רוב וממש, אבל ממש לא פרימיטיבים אלא מחפשי אלטרנטיבה לחיים שכבר אינם מספקים את התשובות.

      • אכן אנשים נאורים ביותר ומשכילים ביותר !

        יחיאל, 29/07/08 07:36

        ואין כאן כל נסיגה לאחור... אלא שאולי לא הבנתי למה את מתכוונת באומרך זאת ?

    • אפשר לקבל יותר מידע

      מיתר, 28/07/08 13:05

      לעומת זאת על הגישה הנאורה והמתקדמת שלך?

      • יש לנו הרבה מאוד מידע בשבילך על נושא קידום האנושות !

        יחיאל, 29/07/08 07:36

        קרא את המאמר היטב ושוב אלינו !

    • אנא קרא את המאמר כראוי !

      יחיאל, 29/07/08 07:35

      לא קראת את המאמר

  • 1.

    תפקיד הגבר

    גלי, 28/07/08 11:12

    כשהוא חושב שהוא כבר לא שובניסט: תמשיך לחשוב, עוד צריך הרבה מחשבה

    • אי אפשר לשים את כל האשמה על הגברים בלבד כיום

      אור בן ארי, 28/07/08 13:02

      בהכללה גסה, גם הנשים חושבות במונחים שוביניסטים על עצמן, מה שיכול להיות והעולם.

      • אנא קרא את המאמר

        יחיאל, 29/07/08 07:34

        המאמר אומר שזוהי בדיוק הסכנה

    • לצערי לא קראת את המאמר

      יחיאל, 29/07/08 07:34

      אולי תנסי לקרוא בו שוב .
      באהבה