• 16.

    מסטר קוטהומי בא אלי בלילה מה לעשות ואיך לעשות כסף מזה? (ל''ת)

    שאלה, 28/09/09 13:18

  • 15.

    מזעזע לחשוב שאנשים באמת חושבים שזה אמיתי בצורה הזו המתוארת אוא (ל''ת)

    אוי וואי, 28/09/09 13:17

  • 14.

    למה להסתפק בעליונות רוחנית?ומה עם עליונות אינטלקטואלית?ופיזיולוגית

    סופיה לאן?, 04/05/09 12:08

    אולי הנאצים צדקו.אולי באמת מתוך האבולוציה האנושית צמח על אדם.
    אם מניחים שכך ברוח אז למה בכל תכונות אנוש.
    אולי אפשר לדבר על מוטציות פיזיולוגיות?אולי מוטציות אינטלקטואליות

    אולי באמת העם היהודי עבר מוטציה אינטלקטואלית והוא החכם מבין עמי העולם.

    בקיצור אין שום תורה גזענית שלא ניסתה להיאחז בטיעונים השפלים האלה.

  • 13.

    כמו בתיאוריות קונספירציה למיניהם

    פרדי, 28/07/08 03:01

    רעיונות אלה פונים לאנשים שמרגישים חלשים בפני המציאות, וזה נוח להם יותר להאמין שמישהו אחר מושך בחוטים מאחרי הקלעים מאשר להכיר בעובדה שהם אחראים לחייהם שלהם.

  • 12.

    דת=דוגמתיות = חשיבה סטריאוטיפית = דעות קדומות מלא עולם = סטגנציה והרוח

    שלום עליכם, 23/07/08 16:59

    והרוח משווה לברוח מכל סוגריים.

  • 11.

    היכונו היכונו. גם בקדנציה שלנו לא יגיע המשיח, לא יופיעו המאסטרים (ל''ת)

    ולא נדע הכל אחת ולתמיד. 100% ., 23/07/08 15:58

  • 10.

    ארורה הנטייה להחפצה של כל דבר נושם חי גדל ואנו שרירות לב חיפצנו.

    מגדל בבל בני ברק החדשה, 23/07/08 14:21

    אנו מחפיצים כל דבר. שאם לא כן הכיצד יקרא לו בשם? שרירות לב בידי אדם הקורא לחי חסר צורה סופית מבלי שנדע מהוא הדבר הכיצד נוצר ואל מה הוא גדל ומהיא הוות חיו ומהיא תודעתו שלו ואנו בני האדם הרהבנו תת שם לכל בדל מחשבה לא שלימה. עיוורון זה שלנו עם קוצר יד בצד קוצר רוח גאה על לא דבר. וזה שקרא את האדם בחיר הבריאה אדם הוא שהרי אלוהה יוןדע שאין יצור כה חסר ידיעת עצמו כאדם וראו מלירדי אדם דורות מתים דורות קמים למות וזה שקם להגיד מה לך נרדם.גם הוא הלך ובה כאחד הישנים.

  • 9.

    והרי החדרת רעיונות היא עבודת כל אמן כל אדם הינו גם מחנך לעת מצא

    בלבצקי גוניוריטה, 23/07/08 10:32

    החדרת רעיונות פרידיגמות חדשות תפיסה חדשה יחוסים חדשים בינינו לעצמינו בינינו לעולם לחפצים והרי זוהיא עבודת התמיד של כל חונך אמן רב אמן רב מג או אדם לאדם.

    השאלה היתה ונותרה המחשבות הינם פרי פיתוח רעיוני שלנו או שילוב של פתיחות שלנו לרעיונות או תפיסות שקיימות בעולם ןאנו מסוגלים להפכה לצורה בעלת טעם.

    אינינו נזקקים לאגדות יפות / לאגדות מקסימות לאושיות רוח וכד'' כדי לדעת מאדם אתה ואל אדם תשוב.

    כולנו מהותית עשוים גוף רוחני אחד. פנים רבות יש לאדם הפרטי אך פן מייחד יש לכל האדם היות אנוש בן האדם.

  • 8.

    חברה,תיגדלו כבר מהמקום שבו אתם תקועים...

    ג'ויה עדי, 23/07/08 07:21

    כל תורת הניו אייג',טובה ככל שתהיה,בכללותה ,אינה מספקת את כל התשובות,
    טובה היא למתחילים,[אך לא דהיום]
    כל העולם שמחפש רוחניות היום,הבין שיש דבר כזה שנקרא,קבלה.
    ורק כאן נותרו עוד כמה שמדשדשים בבית ספר היסודי,
    הגיע הזמן לעלות כיתה,
    העולם ואנחנו זקוקים לתורת האמת,שהיא כמובן,תורת הקבלה,
    נסו ותווכחו,ישנם שם,תשובות,דרך,הכוונה והעיקר,פיתרון לדורות הבאים,
    והצלת כדור הארץ שלנו,
    והכל תחת הכותרת,
    ''ואהבת לרעייך כמוך''האמינו לי זה לא כך כך פשוט,
    יש לנתח זאת לחדור לעומקו של זה בכדי להבינו,
    ולא רק.....
    כמו עץ עם שורשים,כל אות שבו,מחברת אותך לעולמות נוספים,ואט אט העולמות ניפתחים בפנייך,ולפתע אתה קולט,עד כמה לא ידעת שאינך ''רואה''.
    צאו לחוויה ותהנו ותיגדלו.
    יום טוב.

  • 7.

    אני לא מבין את ההפרדה בין עולם החומר והרוח. יותר נכון להגיד הגשמה :

    אבי צנעני, 22/07/08 20:57

    ''במרוצת מאות השנים, ככל שהטקסים הפולחניים והחומרנות גברו והתקיימו זה ליד זה, וככל שהעולם התקדם מהתקופה הקדומה לזמן החדש, ניתנה יתר תשומת לב לדברים חומרניים.''

    זה בדיוק הפוך - בגלל ההתפתחות הרוחנית יכלו בנ י האדם להגשים רעיונות רוחניים כביכול, ולממש אותם בעולם החומר, הגלוי.
    הטלפון, המטוס, האינטרנט - הם כולם טכנולוגיות שהתחילו במימד הרוחני או הרעיוני, והקידמה השכילה לקדם אותם לעולם הגלוי, הממשי, ולשפר את חיינו.
    תנו כבוד לגוף !! עוד לא נולד מי שאכל כריכי רוחניות וישן בבית מדיטציה - ונשאר בחיים !!!

  • 6.

    טוב, עוד כתבה לעוסה, לא מדויקת וחוזרת על דברים ידועים.לא נעים עוד פעם

    אבי צנעני, 22/07/08 20:52

    להגיד שהכל כתוב ביהדות, אבל באמת, מה קורה איתכם ? מה קשה להגיד ''צדיק נסתר'' במקום ''המאסטר הנעלם'' ?

    • אבי היקר, לא רק ביהדות יש צדיקים

      ב', 23/07/08 13:19

      ואי אפשר לברוח כל פעם לאמירה, ''אצלנו ביהדות זה כבר כתוב''. כי לא הכל כתוב, גישתך שוללת מצבי השתנות בריאתיים, ומה לעשות, אלה קורים חדשות לבקרים. מזל שהאלה למעלה לא מסתמכים על הכתוב.

      • אתה יודע מה, אתה צודק. נמאס לי כבר מהיהדות. ''צדיק'' נשמע כל כך משעמם.

        אבי צנעני, 23/07/08 15:49

        כל המצוות המטורפות האלה. עונשי הסקילה וטכסי ייבום וחליצה. זקן עבות באמצע הקיץ ואשכנזים בשטריימל בשמש הקופחת . רבנים זועמים ו...מה זה רב בעצם ? עם מי הם רבים כל הזמן?
        מאסטר נשמע הרבה יותר מדליק. באמת.

  • 5.

    תיאוריה מלאת סתירות

    דרווין, 22/07/08 18:52

    אם אותם המאסטרים הם חלק מהתפתחות מתקדמת של האבולוציה, אז עפ''י חוקי האבולוציה שבהם בעלי הגנים המתאימים יותר ''ינצחו'' (כלומר יטמיעו את הגנים שלהם בכלל האוכלוסיה) אזי כולנו מזמן היינו אמורים להיות מאסטרים, הדי.אנ.איי ''הפשוט'' שלנו לא היה ''שורד'' את זה

  • 4.

    כמה אמיתות על המאסטרים

    ב', 22/07/08 14:37

    חלק מעולם לא השלים את התפתחותו, חלק מעולם לא עשה אותה, וחלק עשה אותה והלך אחורה בהתפתחותו, ועכשיו לכו ותבנו עולם עם כזו נבחרת.

    • אנסה להשיב רוח, גם האדם עשוי מחלקים גבוהים יותר וחלקים נמוכים

      התמניה מגרמניה, 23/07/08 10:43

      גוף החושים גופי הקליטה וההטמעה של מחשבות
      גופי-הבשר העוסקים בהטמעת צורות מנטליות אם תרצא עיכול פרוק והרכבה של גופים מנטליים

      לעומת מערכות העוסקות בפרוק והטמעה של חומרים חומריים יותר כגון מערכת הנשימה שאינה רק מעכלת מפרקת ומטמיעה חמצן וחנקן אלה מטפלת גם בגזים נוספים.

      מערכת כבייכול נמוכה יותר המעכלת מפרקת ומטמיעה של חומרים קשים יותר מערכת העיכול
      הינה מערכת היודעת לטפל במאות סוגי חלבונים שומנים ופחמימות. המערכת יודעת לפרק ולהטמיעה גם לסלק חומרים מעודנים ביותר. אין המערכת פשוטה כלל ובכל זאת נחשבת למערכת יותר ''ארצית'' בכל אפן האדם הנאור או האדם השואף לשלמות הפעולה והתיאום בין כל אבריו ידע לרתום את המערכות הנמוכות יותר כבייכול לטובת שכלול ויכולת פעולה גבוה יותר של המערכות היותר מעודנות. כגון המערכות המנטליות. העליון ירתום את את מערכות אף המנטליות נמוכות יותר כגון כגון הנטייה לגאווה הנטיה לכח וניצול חלשים הנטייה לצריכה מוגברת ולא בהכרח נחוצה.

      כהנה וכהנה אך זוהיא הצעה לחשיבה היינו נסיון להטמיעה חשיבה חדשה או שונה.

      • תמניה יקרה, לא כל כך הבנתי אותך.

        יש עוד ארצות שמתחרזות עם תמניה, 23/07/08 13:14

        אני מכירה את מערכת המאסטרים היטב, אבל לא את מערכת העיכול.הידע היחיד שלי עליה מתבטא בכניסה ואי אלו יציאות. אנא ממך, האם תטמיעי את דבריך שוב לקשת הבנה שכמותי?:)

        • הוויתך הגופנית חומרית אינה ברת קיום/או הכרה ללא הגופים העליונים שבאדם. (ל''ת)

          תמניה מגרמניה, 23/07/08 13:51

        • הווייתך החומרית אינה ברת קיום/או הכרה ללא הגופים היותר מעודנים בהוויית

          תמניה מגרמניה, 23/07/08 14:05

          שימי אל לב לשעוני ההוויה שאת הווה.

          בגוף מערכת לעיכול הטמעה פירוק והרכבה של חומרים היוליים מופשטים המוח עוסק בתפיסת החושים, יצירת תמונת עולם מוחשית בצד תמונת עולם מושגית המוח יבנה סמלים ינתח חוויות ידע לנוע ולהרכיב את כוחות הרצון כח הדמיון וכן יכולת מנטלית אינטואיטיבית ואינספרטיבית

          אך במטוטלת הוויתך את הווה יכול הטמעה פרוק והטמעה של מה שאנו מכנים כמזון אך בזמן פעולת ההטמעה אנו מנתחים את מבנה הצמח או החי שאנו אוכלים חוויית האכילה הינה מורכבת ביותר והיא חלק ממנגנוני הטמעה אנטלגנטיים והייחסים שיש לנו עם העולם החי הצמח והנוזל. בכל אופן מערכת העיכול הינה מערכת פירוק הטמעמה כיול של מידע ואנטלגנצית חיים שאנו מחדירים אל הווייתינו.

          הריאות ומערכת כלי הדם הכבד כיס המרה כליות ולב הינם מערכת עיכול הטמעה כיול פרוק מזון נוזלי גם כאן האדם מכייל אנטלגנצית חיים שאנו חלק מהם. האנטרופוסופיה / הדרך הרביעית גורדייף/ הרפואה הסינית אומרת כל החי והצמח על פני כדור הארץ מבחינת הגופים האתריים האדם ברמה החומרית עשוי אותם גופים אתריים עלכן הוא יכול לתקשר ברמת העיכול כיול אנטלגנצית חיים המשותפת לכל החי הביולוגי.


          אני תמניה היושבת ברגמניה. לעיתים בפאת תא.

  • 3.

    The salvation of the human race is thru 1 government and 1 belief

    Jaqueline, 22/07/08 13:56

    המושג ''רליג'יון'' : אמור היה לקשור אנשים ולאחד אותם מהמילה הלטינית:RELIGARE :(לקשור).המונח פשט רגל .הוא יתפוס ''רק'' אם תהיה לכוללללם דת אחת ,ממשלה אחת,שפה אחת ודעה אחת .או אז יבואו ימות המשיח לכלל האנושות.(במילים אחרות: לרדת ממגדל בבל לעמק -בבל

    • עליך נאמר, חופש הרגש והמחשבה רק מכשול לפני הדת האחת.

      יוניפורמליזם, 23/07/08 11:41

      אמונה מתחילה במקום שהרציונל נגמר.
      אמונה נולדת במקום שהעולם עצמו כולו אינו
      עוד מספיק לפני המאמין העולם אינו אלה
      רחש בחש חסר כיוון. כבייכול המאמין כבר
      יודע עולם ומלואו ועכשיו לא נותר לו אלה
      המעבר למעבר. והרי עולם הרוח נמצא חי
      ומעצב ומקיים את הקיים .וזה הקיים בתורו
      שואל ברוחות ובמעבר לעבר.

    • אומרים שרק אוייב חיצוני חוצני (ל''ת)

      יוכל לחולל זאת.., 23/07/08 17:52

  • 2.

    התיאוסופים נפלו לידי גורואים שקיים - ר' שטיינר

    צבי שבתאי, 22/07/08 12:35

    ביל בילבוש קיקוש פיטפוט!
    התאוסופים שוללים עיסוק במאגיה ופרקטיקה מכל וכל אבל אוהבים שגל את המיינד.
    דיי בחייאת שטיינר ברח וקרישנמורטי קטלת ולא לחינם.
    האחריות לטבעתנו בים ה'' מטקשר הילר מאסטר רייקי X'' בימינו נובע מהחארטבונה הנוכחית. והיזהרו מאקרופוליס החדשה שמנסיפ להיות תיאוסופים רק בלי להזכיר שמות נויאייג'ים רק פילוסופים עתיקים ושאר פסלי שיש מפליצי אבק דלומיט, כדי להיראות פחות מגוחכים

  • 1.

    סליחה אבל עם כל הכבוד מאסטר מוריה

    גלקטידאס, 22/07/08 10:16

    בכלל לא נראה ככה. הוא נמוך, קרח וממושקף, לבוש בחליפה שלושה-חלקים וחנוט בעניבת משי מפוספסת. על ראשו כיפת עור קטנה, זכר לימים ש''התחזק'' (עכשיו הוא בקטע של הקבלה).

    בקשר לקות (''קותי'') הומי, כשראיתי אותו לאחרונה הוא השתתף במלחמת המים בכיכר רבין, והיה רטוב כולו כשחולצת הטי האדומה (''צ'ה גווארה'') שלבש היתה דבוקה לחזהו הבולט. אמרתי לו ''קותי, מה קורה איתך גבר?'', והוא לחש לי נונשלאנט ''אתה יודע, מנהלים את העולם''. תאמינו לי, ליצן.