למה להסתפק בעליונות רוחנית?ומה עם עליונות אינטלקטואלית?ופיזיולוגית
סופיה לאן?, 04/05/09 12:08
כמו בתיאוריות קונספירציה למיניהם
פרדי, 28/07/08 03:01
דת=דוגמתיות = חשיבה סטריאוטיפית = דעות קדומות מלא עולם = סטגנציה והרוח
שלום עליכם, 23/07/08 16:59
היכונו היכונו. גם בקדנציה שלנו לא יגיע המשיח, לא יופיעו המאסטרים (ל''ת)
ולא נדע הכל אחת ולתמיד. 100% ., 23/07/08 15:58
ארורה הנטייה להחפצה של כל דבר נושם חי גדל ואנו שרירות לב חיפצנו.
מגדל בבל בני ברק החדשה, 23/07/08 14:21
והרי החדרת רעיונות היא עבודת כל אמן כל אדם הינו גם מחנך לעת מצא
בלבצקי גוניוריטה, 23/07/08 10:32
חברה,תיגדלו כבר מהמקום שבו אתם תקועים...
ג'ויה עדי, 23/07/08 07:21
אני לא מבין את ההפרדה בין עולם החומר והרוח. יותר נכון להגיד הגשמה :
אבי צנעני, 22/07/08 20:57
טוב, עוד כתבה לעוסה, לא מדויקת וחוזרת על דברים ידועים.לא נעים עוד פעם
אבי צנעני, 22/07/08 20:52
אבי היקר, לא רק ביהדות יש צדיקים
ב', 23/07/08 13:19
אתה יודע מה, אתה צודק. נמאס לי כבר מהיהדות. ''צדיק'' נשמע כל כך משעמם.
אבי צנעני, 23/07/08 15:49
דרווין, 22/07/08 18:52
ב', 22/07/08 14:37
אנסה להשיב רוח, גם האדם עשוי מחלקים גבוהים יותר וחלקים נמוכים
התמניה מגרמניה, 23/07/08 10:43
תמניה יקרה, לא כל כך הבנתי אותך.
יש עוד ארצות שמתחרזות עם תמניה, 23/07/08 13:14
הוויתך הגופנית חומרית אינה ברת קיום/או הכרה ללא הגופים העליונים שבאדם. (ל''ת)
תמניה מגרמניה, 23/07/08 13:51
הווייתך החומרית אינה ברת קיום/או הכרה ללא הגופים היותר מעודנים בהוויית
תמניה מגרמניה, 23/07/08 14:05
The salvation of the human race is thru 1 government and 1 belief
Jaqueline, 22/07/08 13:56
עליך נאמר, חופש הרגש והמחשבה רק מכשול לפני הדת האחת.
יוניפורמליזם, 23/07/08 11:41
התיאוסופים נפלו לידי גורואים שקיים - ר' שטיינר
צבי שבתאי, 22/07/08 12:35
סליחה אבל עם כל הכבוד מאסטר מוריה
גלקטידאס, 22/07/08 10:16