• 27.

    אדם סיני זה כת

    איתי, 09/03/14 14:18

    הוא מחפש כבוד, שליטה, זה פשוט מפחיד. משתמש בתורת מו''ר בעל הסולם זצוק''ל והרב''ש זצוק''ל כדי להשיג שליטה על אנשים תמימים.

    IP: 64.103.124.196דווח על תגובה זו

  • 26.

    מזכיר את המרחב לאקולוגיה הוליסטית

    מפוקחת, 04/10/08 14:13

    של דבורה אילן. המון שטויות בהמון המון כסף. זהירות.

    IP: 79.182.11.42דווח על תגובה זו

  • 25.

    הכרתי את סיני-אדם מבחיל (ל''ת)

    ראובן, 07/07/08 14:19


    IP: 62.219.148.111דווח על תגובה זו

  • 24.

    עוד שני טיפים:

    י.ל.י., 05/07/08 16:36

    תנו להם לשנן תיאוריה מורכבת, מופשטת וקשה להבנה. הקפידו שמושגי התיאוריה יהיו מנותקים מהמציאות. למשל, ספירות, גימטריות, משחקי מילים. זה יגרום להם להסיט משאבי מוח מהבנת המציאות שסביבם. וזה גם יצור מידרוג בקרב הקהילה – היווצרות שכבה של אנשים שהשקיעו מזמנם בשיטה שלך ויש להם מה להפסיד אם יתברר להם שהיא שקרית. הם יהיו נאמנים להנהגה ויוכלו לשמש בתפקידים בכירים יותר בכת.

    עוד טיפ – הקפד להחמיא לחברי הכת – ''אני רואה אצלך המון פוטנציאל'', ''נולדת עם תכונה רוחנית מיוחדת'', ''יש בכך ניצוץ אלוקי'', ''את|ה בן-מלך''. זה ימלא אותם בהמון שביעות רצון ותחושת חשיבות עצמית, וכך תוכל לקנות את תפקיד הדמות הסמכותית בחייהם.

    IP: 83.130.77.127דווח על תגובה זו

  • 23.

    הנטייה היא אכן להאמין - אבל הטימטום שלנו.

    אני טצ'ה, 05/07/08 13:14

    אין הבדל בין להאמין למישהו אחר ולהאמין למחשבות, רגשות, תחושות, ודפוסים שלך.
    זהו העדר שאילת השאלות שמאפשר את קיומן של כתות...אבל כתות זה לא רק מה שבדרך כלל חושבים, כתות הן גם: מדינות, דתות, מפלגות, משפחות, קבוצות חברים, חברות כלכליות, ... האם אתם שייכים לכת היהודים? לכת הישראלים? אם יש לכם זהות שמפרידה אותכם משאר האנושות או העולם, אז ראו הוזהרתם: אתם שייכים לכת ולא יודעים. אתם שטופיי מוח ולא שמתם לב. ואם עכשיו, המילים האלה מעלות בכם כעס - סימן שאני צודק.

    IP: 59.94.240.109דווח על תגובה זו

  • 22.

    מחפש

    אדם, 04/07/08 11:38

    מחפש מישהו שיכנס איתי שותף בקבוצה בינאישית למציאת האושר הפנימי (כת).
    תכנית עיסקית על פי MLM.
    נא ליצור קשר.

    IP: 213.8.115.158דווח על תגובה זו

    • אבל כמה זה יעלה לי אבל?

      צפוני, 06/07/08 13:30

      נשמע מצויין.
      בוא נפגש מחוץ לאתר ונחליף כתובות, אני יוצא עכשיו מנהריה, ייקח לי שעתיים ורבע.

      IP: 89.1.41.218 דווח על תגובה זו

      • מחפשת (ל''ת)

        חוה, 07/07/08 10:00


        IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • אתה האדם שכולם מלכלכים עליו.תחליף שוב את השם (ל''ת)

      יוני, 06/07/08 16:09


      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

  • 21.

    כל המגיבים יודעים לסגוד ולהלל גורואים בהודו ואחרים כמו גורדג'ייף, (ל''ת)

    אבל יהודי, חלילה., 03/07/08 21:11


    IP: 85.250.6.210דווח על תגובה זו

  • 20.

    תודה אנשים.גר באיזור זבוטינסקי ר''ג שם סיני פועל,חסכתם לי פאדיחות (ל''ת)

    עזרא, 03/07/08 13:12


    IP: 62.219.148.111דווח על תגובה זו

  • 19.

    מי זה הסיני הזה?נשמע מפוסם,לא עלינו (ל''ת)

    יגאל, 03/07/08 13:09


    IP: 62.219.148.111דווח על תגובה זו

    • יגאל כנס דחוף

      רביד, 03/07/08 13:17

      נכנסתי לאתר שלהם דרך מגיב 16 www.hasulam.co.il כנס לתמונות שלהם.יש שם אוסף של המגוחך הזה.תמונה שווה אלף מילים

      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

  • 18.

    טוב שאיזה חסיד שוטה הגיב ל 7.אחלה פרסומת.עוד הייתי מפספס את המידע

    איציק, 03/07/08 12:25

    איזה נוכל הוא גם אני מכיר.מעניין שאין חוקים ברורים נגד כתות.כתבה מעולה וסרטון פצצה.מוכן לשים כסף שהנוכל ראה את זה הרבה פעמים.שיסלחו לי כולם אבל מי שראה את הסרט הנחשול יכול לראות מימוש של הדמות הראשית.הוא ממש מזכיר את הצורר.

    IP: 62.219.148.111דווח על תגובה זו

    • וואלה.ראיתי את הסרט והייתי בשיעור אחד.ידעתי שהוא מזכיר לי מישהו דוחה (ל''ת)

      בן, 03/07/08 12:48


      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • ראיתי באתר שלהם.מזכיר גם את דיויד כורש רק בלי כריזמה ורבה כיעור פנימ (ל''ת)

      דויד, 03/07/08 12:54


      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • גם 1984 הולך על אותו קו חשיבה.די בטוחה שהספר הזה תקוע לו בראש (ל''ת)

      חני, 03/07/08 12:58


      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • איפוה אפשר לראות את הסרט ?ואיך שמו? (ל''ת)

      דוד, 03/07/08 13:56


      IP: 213.151.38.188 דווח על תגובה זו

      • אני מדברת על הספר.אורוויל כתב.1984 ספר מפורסם (ל''ת)

        חני, 03/07/08 14:42


        IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

  • 17.

    קהילת הסולם והרב אדם סיני

    חיים, 03/07/08 10:34

    אני לא מהקהילה ,בעבר לקחתי קורס קצר בחוכמת הקבלה, זה למען השקיפות,
    ראיתי שהרב סיני מלמד את חוכמת הקבלה מ3.30 לפנות בוקר עד 6 בבוקר ובערב מ6.30 עד 8.00
    בערב ואת זה הוא עושה כל יום 7 ימים בשבוע , במשך 8-10 שנים , לקהילה של בערך 40-50 (מתוכם כ 30 משפחות)
    אני לא מבין איך אנשים שלא עשו כלום בחייהם חוץ מלכתוב העריות ארסיות מבלי להזדהות (ראה מס 7) אני לא מכיר רבנים עם כזה מפעל חיים כמו שלו . מאיפוה השנאה והרשעיות בשביל לכתוב תגובות כאלה?

    IP: 213.151.38.188דווח על תגובה זו

    • חיים כנס.מאיפה אתה יודע מה הם עשו.דבר או יד לאחים או לב לאחים

      שולה, 03/07/08 10:54

      יש עליו מידע.הוא נאלץ לעזוב את בניברק.ממה ששמעתי,מאנשים מאד רצינים הוא טינופת.רק שליטה מחפש.

      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

      • הרב סיני עדיין גר בבני ברק. וביד/לב- לאחים אין שום מידע (ל''ת)

        חיים, 06/07/08 14:01


        IP: 213.151.57.52 דווח על תגובה זו

        • חיים בשביל מישהו שלמד שם בעבר אתה ממש בחור רציני.

          נחש מי זה, 13/07/08 09:18

          כבר הספקת לבדוק,כל הכבוד.אם אתה רגוע אז יופי.ארשה לי להניח שאתה חסיד שוטה בשרות קבע ולא מילואימניק.לא כל אחד זכאי לראות את האמת,ואם הראו לו אז ללכת אחריה.שהשם ירחם על שכמותך.אלא אם אתה במקרה הגמד המוער והנבזי שזכה לכל כך הרבה שנאה בתגובות פה.שאם כך הוא שהשם ימשיך לעשות ממך בדיחה.

          IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • חיים כנס דחוף.חברה שלי מכירה את הרבנית פייגא. מעולם לא למד אצל הרב''ש

      לנה, 03/07/08 11:33

      הוא שקרן ידוע אין אחד מכל החסידות של בעל הסולם שבקשר איתו.הוא נוכל.החברה סיפרה שפיגא(הייתה נשואה לרב''ש אמרה שפנו אליה מאחד מארגוני המלחמה בכתות והסבירו לה שאדם סיני משתמש בשם שלה כדי להראות שהוא למד שם.אפילו הזמין אותה לאיזה ארוע,והיא ברוב תמימותה לא ראתה שהוא משתמש בה.היא הסבירה לחברה שלי שלא ידעה על כל אחד שלמד עם בעלה,והוא פשוט הטעה אותה.כששמעתי זאת הבנתי לאיזה שפל אפשר להגיע.להטריח אדם מבוגר כדי להשתמש בו להפצת שקרים.כמו שכתוב באחד הסעיפים בכתבה-לפברק את העבר.איש קטן שנתלה באילנות גבוהים.הוא האדם הזה היה אחד הבודדים שהרב''ש לא התיר לו להיות בשעוריו.קלט את הנוכל.תבררי בחזון איש יספרו לך על בנוכל

      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

      • יש טלפון לחזון איש ? אני רוצה לברר. (ל''ת)

        חיים, 03/07/08 12:36


        IP: 213.151.38.188 דווח על תגובה זו

        • הרבנית גרה שם תוכל לדבר איתה. (ל''ת)

          לנה, 03/07/08 12:46


          IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

  • 16.

    חייבים להכנס.הסולם.שווה אפילו ביקור.15 ש''ח ואתה עף

    גידי, 03/07/08 09:30

    איזה צחוק.מכיר אנשים שמעשנים משהו טוב והולכים לשיעור שם פעם בכמה שבועות.פשוט להסטלבט.(לא יותר מידי לעשן שלא תתפסו לעיניין כמו כמה חברה שם)הם כבר יוצרים איתך קשר אחר כך.הבדיחה הכי טובה בעיר.קטעים.הוא רע זה ברור,אבל אם שמים זאת בצד אז חבל על הזמן.זאת כתובת האתר,הוא עובד לפי הספר www.hasulam.co.il

    IP: 62.219.148.111דווח על תגובה זו

    • גידי קלטת איזה גאוותן.צניעות הוא מלמד,אפס מרושע ושנוא.איזה אדם מבחיל (ל''ת)

      דני דין, 03/07/08 10:39


      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • גידי מטעה. 20 ש''ח.אבל שווה.לך עם ידידה שנראית טוב ותקלוט את ה''צדיק '' (ל''ת)

      אלכס, 03/07/08 10:44


      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

  • 15.

    איך אומרים אצלנו?

    d''r zakopane, 02/07/08 14:16

    וויזמיר שוורצה מעיצ'א...

    IP: 89.1.41.218דווח על תגובה זו

    • יידיש?

      שאלה, 02/07/08 18:36

      אני לא חושב שיש לזה משמשעות. מה זה אומר בכלל? ומי זה אצלכם?

      IP: 213.8.105.56 דווח על תגובה זו

      • אם מישהו יודע פה יידיש...זה אני!

        מייק בורשטיין, 06/07/08 13:28

        בדקתי ומצאתי שמדובר בשטויות במיץ עגבניות, אין למה שנכתב בתגובה הקודמת שום משמעות ואין לייחס לזה רצינות כלל וכלל.
        לגבי הפנייה 'אצלנו' - ובכן, לאחר בדיקה שערכתי, לא נמצאה משמעות אמיתית. ייתכן כי שמע את זה בשיחת פרוזדור בבית האבות הקרוב למקום מגוריו או שמא מנסה להתחכם ולהתחזות לאחד המבין בכך. אי לכך ובהתאם לזאת, אני לא זוכר למה התחלתי בכלל לענות על כך.
        מה אני עושה פה?
        הלו?

        IP: 89.1.41.218 דווח על תגובה זו

  • 14.

    נכון!!!

    מאיר החמודימודי, 02/07/08 14:13

    מאוד!!

    IP: 89.1.41.218דווח על תגובה זו

    • ממש ממש לא!

      לא בטוח בכלל, 02/07/08 14:18

      טוב...אולי בעצם זה נכון

      IP: 89.1.41.218 דווח על תגובה זו

      • מס' 7 בכלל לא סיני

        מישהו, 29, 02/07/08 14:57

        חברים, אני רוצה לנצל את המעמד הזה ולבקש ממכם בקשה פעוטה. טולקבק זה דבר רציני, זוהי הזדמנות יקרה מפז עבורנו להשמיע קול שאף אחד לא שומע בפלטפורמה שלא מעניינת אף אחד. הצטרפו למאבק ואל תשארו אדישים. לפרטים נוספים:
        www.isleepalone.com

        IP: 89.1.41.218 דווח על תגובה זו

        • אני מסכים עם מישהו (ל''ת)

          כן, 02/07/08 15:16


          IP: 213.8.105.56 דווח על תגובה זו

          • אני מסכים עם מישהו צור איתי קשר.מישהו.יהיה כיף (ל''ת)

            עומר, 02/07/08 16:54


            IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

          • או...סוף סוף!

            גי'מי רקון, 02/07/08 17:23

            מילים כדורבנות!

            IP: 89.1.41.218 דווח על תגובה זו

            • מישהו

              לא הבנתי, 04/07/08 11:47

              אני צריך ליצור איתך קשר או אני מסכים עם מישהו?

              IP: 213.8.115.158 דווח על תגובה זו

              • אין לי אינטרנט

                י.ישראלי, 06/07/08 13:23

                מישהו שלח לי את הקישור לאתר הזה ואני עדיין לא מבין מה הוא רוצה? אתה יכול לענות לי על זה?

                IP: 89.1.41.218 דווח על תגובה זו

  • 13.

    סטיגמתי וקיצוני להחריד. מי אמר דמגוגיה וקונספירציה ולא קיבל? (ל''ת)

    אנטי-קונפורמיות, 01/07/08 21:10


    IP: 85.250.37.116דווח על תגובה זו

  • 12.

    who is the real sect?

    michell, 01/07/08 20:26

    if its like that so everybody in a way
    belong to a sect because all the sociaty think the same do the same
    and people
    who do different they are
    ''normal''

    IP: 66.108.160.245דווח על תגובה זו

    • How do U manage in N.YK with such english ? (ל''ת)

      Simona, 02/07/08 10:31


      IP: 82.76.17.152 דווח על תגובה זו

  • 11.

    who is the real sect?

    michell, 01/07/08 20:26

    if its like that so everybody in a way
    belong to a sect because all the sociaty think the same do the same
    and people
    who do different they are
    ''normal''

    IP: 66.108.160.245דווח על תגובה זו

  • 10.

    למעשה , הניסוי הנ''ל יכול להסביר את כל ההסטוריה היהודית - ובכלל :

    אבי צנעני, 01/07/08 17:07

    הרב עובדיה אמר שבשואה הושמדו נשמות של רשעים, והרב שך החרה החזיק אחריו שאלוהים ספר את החטאים משך מאות בשנים ולבסוף בא עם החשבון - שישה מליון, וזה גם מסתדר עם העמדה היהודית ש''נעשה ונשמע, ואומות העולם יישפטו אותנו'' ,
    והשאלה היא - הכיצד ? איך ייתכן שעם שלם, כביכול עם נבחר, כביכול אינטיליגנט ורוחני , נופל טרף כולו לכוחות האופל, או סתם לטמטום ואטימות ?
    האם בגלל מנהיגים רוחניים ספורים, רבנים או לא,כמו שבתאי צבי ומרעיו, הבקיאים בסודות התורה ויודעים להפנט או לתמרן ולהתחבר לכוחות מודעות גבוהה יותר וכך מובילים אחריהם את שאר העם ההדיוט או האדיוט , הממלמל תפילות ומנטרות ומשתרך אחריהם בלי הרבה מחשבה ?
    ואם אכן כך, איך ניתן להנצל מגורל דומה נוסף ?
    האם קימת בכלל מחשבה עצמאית, אינדיבידואליסטית, חדשה , בלתי תלויה ?
    או שאנחנו באמת כולנו שבויים בנבכי וסבכי התורה הארורה הזאת, ומאחורינו שאר האנושות המתלהמת ?

    IP: 79.178.234.200דווח על תגובה זו

    • זה נשמע גם כמו תנועות הירוקים, הפמיניזם,

      דובב, 02/07/08 08:19

      שקוראות, זו להשמדת 80% מאוכלוסית העולם (כדור הארץ לא יכול לפרנס 6.5 מיליארד איש), וזו 50% (ומי שלא מאמין, שיקרא את מה שכותבות ה''כוהנות הגדולות'' של התנועה כיום).

      IP: 79.182.105.140 דווח על תגובה זו

    • and the Zionism and Israel?

      Donald, 03/07/08 22:37

      and the Zionism and Jewish state and Israel, is not the same thing?
      a big big sect?
      a big cult?
      millions of people brainwashed?

      IP: 66.65.95.106 דווח על תגובה זו

  • 9.

    המאמר כביכול מנסה להתריע מפני כתות, אבל מה אם כל העולם

    אבי צנעני, 01/07/08 16:37

    המערבי / קפילטיסטי/ /מודרני הוא בעצם כת אחת גדולה המחנכת לטמטום וקונפורמיות מעוורת ?
    קשה לראות את זה כשמדובר בארה''ב, מדינה מתקדמת לכאורה, אך רואים טוב יותר כיצד הטכניקה עובדת במדינות מפותחות יותר, כמו ארצות עולם שלישי. שם כל האנשים חושבים ברמה די דלה ועלובה - תוצאה של שטיפת מוח ושליטת מוח באמצעים אלימים או עדינים - טלנובלות, פרסומות, הכנסייה, חיקוי ידוענים ועוד.
    אנחנו חושבים שאנחנו יותר טובים, אבל האם זה באמת נכון ? האין גם אנחנו תוצאה של מאמץ עילאי להדמות לארה''ב או לפחות לשכן / חבר ילדות / הדוגמנית ממדורי הרכילות / ?

    IP: 79.178.234.200דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד והנה קישור למאמר על הכת הגדולה בעולם

      לילך רואה, 05/07/08 20:49

      http://newsun.co.il/article1.php?id=131

      IP: 84.109.46.128 דווח על תגובה זו

  • 8.

    המאפיינים האלה די מצויים בחברה הדתית והחרדית

    יודע, 01/07/08 16:02

    אומנם לא הכל שם מכוון באופן רע וזדוני, אבל מתרחש מאליו... מה שמעיד שיש תהליכים נפשיים שמתרחשים, וצריך רק ''לנצל'' את המופע שלהם.
    זה לא קשור לאמונה פרטית באלוהים, אלא בניצול של האמונה בידי מנהיגים רוחניים.

    IP: 147.237.70.104דווח על תגובה זו

    • המאפיינים הללו מצויים גם באמונות בתיאוריות מדעיות , או בפילוסופיה. (ל''ת)

      דוגמאות לרוב., 01/07/08 22:46


      IP: 85.250.37.116 דווח על תגובה זו

      • תאוריות מדעיות לא צריכות אמונה

        משה, 02/07/08 14:15

        אפשר להפריך אותם או לאשש אותם בפשטות כך גדל הידע כמו בית לבנה על לבנה שורה על שורה...

        רק אלוהים צריך אמונה אחרת הכל מתמוטט!

        IP: 194.90.117.57 דווח על תגובה זו

        • גם בתיאוריות מדעיות יש אמונה: אנשים דבקים בתיאוריות סותרות וזו עובדה. (ל''ת)

          המפץ הגדול., 04/07/08 08:45


          IP: 217.132.244.237 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אדם סיני גמד מכוער ומרושע (ל''ת)

    נחש מי זה, 01/07/08 14:31


    IP: 62.219.148.111דווח על תגובה זו

    • 7 אהבתי.אצלנו בבני ברק זה כבר הפך לבדיחה.שמעתי שהוא נבזי. (ל''ת)

      עקיבא, 02/07/08 09:02


      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • למה אתה מסתתר? פחדן? לא יכול לעמוד מאחורי המלים? (ל''ת)

      משה, 02/07/08 13:26


      IP: 213.151.39.220 דווח על תגובה זו

      • 7 זה לא צחוק.שמעתי שהוא עוסק במאגיה שחורה.חה חה חה (ל''ת)

        שלום, 02/07/08 16:28


        IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

      • מושיקו שם מלא אפשר.גבר קטן ותמים. (ל''ת)

        נחש מי זה, 02/07/08 16:32


        IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • כל כך נכון.הייתי שם.עיניים ראות ומטורפות יש לו.

      שולה, 02/07/08 16:40

      יש לי ידיד פסיכיאטר ראה שיעור שלו באינטרנט וצחק.הוא אמר שזה מקרה פשוט של מגלומניה.והוסיף שהוא כל כך רדוד שרק מעטים הולכים אחרי טיפוסים כאלה.הרוע שלו נורא בולט.מוזר איך לא כולם מבחינים בזה.יש למישהו מושג.אם אדם סיני זה שמו האמיתי?

      IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

      • הבנתי שהשם שלו יואל סיני.שולה יש פליירים ברחבי בני ברק .

        נירית, 03/07/08 09:20

        נורא מצחיק הכינוי שלו אצל מי שמכיר אותו שבתאי צבי.רק בפוזה.אין בו כלום חוץ מרוע ורצון מטורף לשליטה.

        IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

      • שולה כנסי זה חשוב.תראו מה שולה כתבה בפנים

        אורי, 03/07/08 10:48

        שולה היקרה כשכותבים דברים בפנים אז צריך לכתוב כנסו.במיוחד שמה שכתבת מעניין.

        IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אז זה מסביר את האמונה העיוורת של הSMALL בערבים (ל''ת)

    שרית, 01/07/08 13:44


    IP: 62.219.50.110דווח על תגובה זו

    • wrong, it explains why all right wing chajchajim are the same

      doug, 01/07/08 14:42

      and wht they are all religious that follow OVADIA, another ignorant

      IP: 76.15.171.94 דווח על תגובה זו

    • שרית: האם התיאור ''נראה כמו אוהד ביתר'' מזכיר לך משהו? כנסי ותחכימי!

      סאלים ג'עברי, 01/07/08 15:01

      רק בגלל (זה בדוק ב-165 מחקרים ומשאלי דעת קהל באירופה) יצורים כמוך וכמו אלו הדומים לך,כל אירופה ללא יוצא מן הכלל,וכל המדינות שהיו בחוד החנית של אוהדי ומגיני ישראל,כווווולללללםםםם!
      מייחלים ליום שישראל תיעלם מהמפה והצרות שהיא מייצרת תיעלמנה עימה.
      אבל מה לעשות,טיפוס כמוך רק מאשש את עיקר הכתבה שכן חוץ מלצטט את הזיבולים של יבביהו ועובדיה ומרזל מה אתם יודעים מהחיים?

      IP: 217.132.167.13 דווח על תגובה זו

      • יותר נכון: כל האירופים מייחלים ליום שיתפתרו מכל הערבים

        Jaqueline, 01/07/08 17:20

        לו לא הנפט ונחיל אדם:(יותר ממיליארד איש) הייתה רואה העולם אחרת

        IP: 82.76.17.152 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כתות של ברסלב ושאר ממלמלי ''הכל לטובה'' הן דוגמא

    בני, 01/07/08 13:26

    מצוינת למאמר הזה.
    ''מה בסך הכל ביקשנו? שתבוא לסמינר?''..

    IP: 62.219.163.254דווח על תגובה זו

  • 4.

    שיווק רב שיכבתי!!! (ל''ת)

    אנחנו, 01/07/08 13:16


    IP: 89.138.234.246דווח על תגובה זו

    • למשל מפלגת ''קדימה'' זה כת, שנבנתה על ידי שטיפת מח של המונים נבערים

      פעולה מקצועית, 01/07/08 15:02

      אף אחד ממצביעי ''קדימה'' ב 2006 לא יכול להסביר לעצמו היום למה הוא עשה את זה.
      אבל שטפו להם את המח נגד המנתחלים בגוש קטיף, יצרו להם אוייב משותף, יצרו להם גורו נערץ (שרון המושחת והאכזר) וכך הביאו אותם להצביע למפלגת המושחתים העלובה הזאת.

      IP: 147.234.2.5 דווח על תגובה זו

      • ייתכן מאוד, כי רוב האנשים כאן מקבלים את ''המדיניות'' והאחרים נכנעים (ל''ת)

        לה בשקט., 01/07/08 22:48


        IP: 85.250.37.116 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כמו כל דת!!! (ל''ת)

    אני, 01/07/08 13:15


    IP: 89.138.234.246דווח על תגובה זו

  • 2.

    האמונה באלוהים היא דוגמה מצוינת

    עידן, 01/07/08 13:15

    רוב הילדים, שמהרגע שהם נולדים אומרים להם שיש אלוהים, יאמינו לשטות הזאת.

    ילד שנולד למשפחה מוסלמית יהפוך למוסלמי. ילד שנולד למשפחה נוצרית יהפוך לנוצרי. ילד שנולד ביוון העתיקה היה מאמין בזאוס. אז מה אם הקוראן, הברית החדשה, האיליאדה של היוונים או התנ''ך הם אוסף אגדות ובדותות מוחלטות?

    אז מה אם אין לסיפורי הניסים והנפלאות בהם מלעיטים אותנו שום בסיס או הוכחה? אז מה אם הם מנוגדים באופן חד-משמעי לידע האנושי שנצבר עד כה?

    אנשים מאמינים לשטויות שאומרים להם. כי ככה כולם מסביבם חושבים.

    IP: 212.179.159.167דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה טועה...

      תלמד, 01/07/08 15:06

      דווקא האמונה באלוקים ע''פ היהדות היא שונה!!
      בתור אדם מאמין חל עליך החובה למצוא את אלוקים לבדך, כמו שעשה אב האומה- אברהם.
      חוץ מזה, התנ''ך אינו אוסף המצאות אלא אירועים היסטוריים שאין עליהם עוררין שקרו, אולי אפשר להטעות מאה איש, או מאתיים, אבל לא את רוב העולם, ולהזכיר לך שרוב העולם מאמין בתנ''ך, אם זה היהודים, הנוצרים או המוסלמים...

      IP: 79.178.135.97 דווח על תגובה זו

      • מאיפה לך שהיהדות

        א', 01/07/08 16:22

        מעודדת לחפש את האל בעצמך ?
        עד עכשיו לא ידעתי זאת.
        תראה לי בבקשה סימן אחד לכך.

        אני דווקא מכיר נביא ומייסד דת אחרת שהמליץ זאת.

        IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

      • ''שאין עליהם עוררין''?

        ריקי, 01/07/08 16:30

        איך?
        אולי היו אנשים בסביבה כבייכול, אבל האנשים הללו היו מתים כשהדברים הועלו על הכתב, אז איך הם יכולים להעיד מה היה?
        יותר מזה, אם אתה מבסס את האמונה ביהדות על זה ש''היו אנשים'' , אז בברית החדשה כתוב שהיו אנשים שישו חילק להם לחם ומים, או הלך על המים, זה אומר שאתה מאמין בישוע?
        גם את הסוס של מוחמד עולה לשמיים ראו אנשים, אז?

        IP: 213.8.53.77 דווח על תגובה זו

      • המגיב לתגובה 2 הוא גוגמה מצויינת למה שהמאמר מנסה להזהיר :

        אבי צנעני, 01/07/08 16:51

        ''דווקא האמונה באלוקים ע''פ היהדות היא שונה!! בתור אדם מאמין חל עליך החובה למצוא את אלוקים לבדך, כמו שעשה אב האומה- אברהם...''

        ומה אם תגיע למסקנה שונה מאברהם , אלוהים אחר, ותרוץ לספר לחבר'ה? או אז יחול עליך, על פי היהדות, דין מסית ומדיח - מוות !!

        ''חוץ מזה, התנ''ך אינו אוסף המצאות אלא אירועים היסטוריים שאין עליהם עוררין שקרו,'' -

        חחחחח, אתה בטוח שהאירועים בתנ''ך קרו ? למה, כי ככה אמרה המורה רחל ? או הרבי יודע הכל ? אתה בטוח שהים נקרע, מן ירד מהשמיים, מבול ניתך על נוח, וכו' ?
        לא יודע, אני, כשאני מעיז לחשוב בצורה עצמאית ומשתמש בכלים המדעיים שלמדתי לבחינת ההסטוריה, קשה לי להאמין שסיפורי התנ''ך באמת קרו. זה בניגוד לכל הגיון וחוקי טבע מוכרים (אבל בהתאם למה שהרוב - הדתי - מאמין, לא ממש יודע בוודאות).

        ולסיום המשפט האחרון :
        ''ולהזכיר לך שרוב העולם מאמין בתנ''ך, אם זה היהודים, הנוצרים או המוסלמים...''

        ואם כך, אזכירך מה מסביר המאמר - שאנשים מוכנים לוותר על שכלם הישר רק כדי למנוע עימותים עם הרוב !!!
        אז העובדה ש''רוב העולם'' מאמינה בתנ''ך (דהיינו, בפירוש מסוים ומצומצם של התנ''ך, בהתאם לממסד הדתי), רק מוכיחה עוד יותר איך טמטום ובערות מתפשטים ומשתלטים על ...רוב העולם !!
        .

        IP: 79.178.234.200 דווח על תגובה זו

      • so you believe in the bible not in god

        mehandesatlan, 01/07/08 17:17

        same bogus story
        you believe smart old men
        rather then a ferry tale

        stupid people always want to be right
        smart people know they are mostly wrong
        and prepare to validate themselves

        find your god... jesus what a foolish mantra
        empty of meaning full of ego

        stating a non arguable fact is a psychological situation described as illness in wikipedia

        check yourself shlomo

        you can actually fool most of the people

        didn't our government prove that year after year?

        IP: 89.139.2.169 דווח על תגובה זו

    • דווקא ההיפך האמונה בכח עליון היא רציונאלית יותר מעשרות הנחות שקשה (ל''ת)

      להוכיחן. המפץ.., 01/07/08 22:51


      IP: 85.250.37.116 דווח על תגובה זו

  • 1.

    זה נכון שבעתיים לגבי ש'סניקים /ברצלבים/צליינים בנתיבות ומירון!!!!! (ל''ת)

    מרינה, 01/07/08 12:29


    IP: 217.132.167.13דווח על תגובה זו

    • נייט נייט - זה לא צודקת (ל''ת)

      יורי, 01/07/08 13:30


      IP: 77.127.199.148 דווח על תגובה זו

      • מםפר 7 :אתה פחדן! למה אתה לא מזדהה? (ל''ת)

        משה, 01/07/08 16:40


        IP: 213.151.54.151 דווח על תגובה זו

        • מוישלה מבניברק איזה נועזות בשביל שפוט לקרוא על כתות. שיואל לא יידע (ל''ת)

          נחש מי זה, 01/07/08 18:54


          IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

        • 7 נשמע דווקא אמיץ.לגלות את האמת ולצאת.''תלמיד של הרב''ש שקר חה חה חה (ל''ת)

          מי שהוא, 01/07/08 18:58


          IP: 62.219.148.111 דווח על תגובה זו

    • את עוד תינוקת ששבויה באמונות תפילות על דוסים. (ל''ת)

      ., 02/07/08 09:05


      IP: 89.138.166.186 דווח על תגובה זו