• 9.

    פותחת צ'אקרות

    רוח הקודש, 07/07/08 12:50

    ללא סמים, ללא מגע יד אדם, לאחר מיון קפדני, ולאחר הכנה הולמת.

  • 8.

    אורי יריב והגיבוב הניו אייגי הנבוב

    פטוצ'יני, 01/07/08 11:31

    למען קוריאי המדור אשמח להוסיף אינפורמציה אשר אינה מובאת בפניהם על הרקע ממנו מגיע אורי יריב. אורי יריב הוא תלמיד בפדרציה הבינלאומית אטמן ברומניה שהיא תנועה של הגורו גריגוריאן ביוולארו. גריג מרומניה מבוקש ע''י השלטונות הרומנים על פשעים שביצע בחברי הכת שלו. בעילת קטינים לדוגמה. הוא ברח לשבדיה ב2005. בלינק הבא יש קטע מכתבה מתוך הטלוויזיה הרומנית על הכת ומנהיגה - http://youtube.com/watch?v=4XECSswOFKg&feature=related אורי מדוע אתה לא מפרסם מאמרים של פסיכולוגים ונירולוגים על השפעת המידיטציה על המוח האנושי? על המניפולציות הנפוצות באופן זהה בכל הכתות לשליטה על המחשבה ודיכוי הזהות העצמית של המשועבדים לה נפשית? כמו הסינטולוגים, הרי קרישנה, שי טובלי,דבורה אילן גם אורי יריב מנצל את הבמה הניתנת לו באתר כדי לקדם את האידיאולוגיה של הכת שלו. לפני שנופלים במלכודות הדבש של שרלטנים כאלו ואחרים מוטב להביט על המציאות בזווית רחבה.

    • לפני שאתה מרכל, כדי שתבדוק אם יש אמת בדבריך

      mahadeva, 01/07/08 12:39

      פרט קטן לדיוק דבריך - השלטונות הרומנים רדפו אחרי גריג מימי הקומוניזם, מכיוון שבזמן הקומוניזם היה אסור על פי חוק יוגה, אומנויות לחימה וגם פסיכולוגיה (כל מה שמעודד חשיבה חופשית). כמובן שכשהקומוניזם נגמר, האנשים לא התחלפו :) השלטונות הרומנים טענו כנגדו כמה עבירות, הוא ברח לשבדיה ב 2005 מכיוון שידע שאין לו סיכוי למשפט הוגן, ושבדיה בתום משפט ארוך העניקה לו מקלט מדיני מכיוון שהסכימו עימו שכל הטענות הן עלילות שווא והוא לא יקבל משפט הוגן תחת שלטונות רומניה המשוחתים.

      אני לא יודע מאיפה לקחת את המידע שלך, אני יודע שאם אתה מאמין לכל מה שיש בתקשורת אז ארה''ב יצאה למלחמה בעיראק בגלל שלעיראק יש נשק גרעיני.
      ואני לא יודע כמה אתה בקיא במזרח אירופה, אבל אנשי המאפיה הישראלית נסעו למזרח אירופה דווקא בגלל שהכל שם כל כך מושחת ובייחוד הממשלה, ככה שהיא גם לא אמינה.


      הנה 2 מאמרים קצרים ופשוטים (אבל באנגלית שנכתבו על ידי גריג, הראשון כולל משל של סוקרטס על רכילות, שאני ממלית לך לקרוא בחום - http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=EN&item=4491

      והשני הוא השוואה שנעשתה על ידי גריג בין כת לבין תנועה יוגה אותנטית - http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=EN&item=3397

      וזה שאנשים לקחו מושגים אמיתיים כמו צ'אקרות וספירות (מעץ החיים), והפכו אותם לסלט ניו אייג'י של חצי יוגה וחצי קבלה, לא אומר שכל מי שמדבר על צ'אקרות או על ספירות מגבב שטויות.

      • אני מסכים איתך בנוגע לתקשורת וגם אתר זה נכלל בהגדרה

        פטוציני, 01/07/08 23:51

        יתכן והדברים שנכתבו או נאמרו בתקשורת לגבי הגורו שלך הם שיקריים אך אינני יכול לדעת זאת בוודאות. כמו שציינת ישנם פירסומים שיקריים בכלי התקשורת ובעלי עניין בפרסום תכנים כאלו ואחרים. ועל במה זאת במדור הניו אייג מפרסמים מנהיגי כתות וחברים בהם את ה''אמת'' הפילוסופית שלהם. פעמים רבות איננו יודעים דבר וחצי דבר עודותם מלבד עדותם הפרטית לכן ראוי לציין את ההיסטוריה שלהם ולהציג את העדויות של חברי כת לשעבר והאשמות שעומדות נגדם.
        אין לי כל עניין רכילותי אלא רצון לחשוף כמה שיותר אינפורמציה בפני הקוראים. אינני אוחז באמת ואינני מבקש לכפות את אמונתי על אף אחד. כל אדם ראוי שישתמש בהגיון הבריא שלו ובמחשבתו העצמאית ויסיק את מסקנותיו.
        אני מכיר באופן אישי את הכח ההרסני שיש לגורויים. ואומנם חיפוש רוחני הוא דבר טוב וחיובי אך ראוי שיעשה בעיניים פקוחות לצד ספקנות וביקורתיות. מסע רוחני יכול להיות הרסני ומסוכן בידיי שרלטנים הטוענים לגישה בלעדית ל''אמת'' ולהארה.

        • גם אני מסכים איתך עכשיו :)

          mahadeva, 02/07/08 13:44

          צודק מאוד. לדעתי יש כזה דבר מורה אמיתי, ליבי אומר לי לדוגמה שרבי נחמן היה מורה אמיתי וגם אברהם אבינו היה מורה אמיתי, וכמו כן שבכל דור יש כמה מורים אמיתיים והרבה מורים שקריים - שקריים חלקם יודעים שהם לא כנים וחלקם חושבים שהם הגיעו לכל מה שאפשר לגלותו אבל זה לא נכון. ויוצא לפגוש המוני מורים לא אותנטיים ואת מורי האמת זה דוחק הצידה, אבל סביר להניח שגם זה מכוון תחת ההשגחה העליונה כי בחיפוש שלך אחרי האמת יש צורך להתאמץ וגם להיות חכם, והחיפוש לא נועד להיות דבר קל ומיידי.

          לדעתי בקשר למורה, חשוב דבר ראשון להקשיב ולדעת את המסר שהוא מעביר. קל ללכלך על מורים אבל כאשר מדברים על כל דבר רע שמישהו אמר עליהם בלי לבדוק קודם לכן אם יש בסיס לדבריו, יש גם סיכוי לעשות נזק לאדם שזה לא מגיע לו.

          המאמר הקודם של כותב המאמר היה על צ'אקרת העין השלישית, שהחכמים טוענים שכאשר היא מפותחת ופועלת - העיניים פקוחות וההיגיון הבריא בשיאו ואף אחד לא יכול לעבוד עליך, אפילו בטלפתיה ובמאגיה שחורה.

          וכמובן גם באתר זה מוצגים הרבה מורים, כל אחד צריך לקחת מה שמתאים לו ממי שמתאים לו (למרות שאני מקווה שאף אחד לא ייקח דם משי טובלי, לפי מה שאני יודע הסימן הראשון לזהות מאגיה שחורה זה שבמאגיה שחורה תמיד יש שימוש בדם).

          על אומרם מיכאל איבנהוב לא שמעתי חוץ מבמדור זה, אבל כל פסקה שהוא כותב מרגישה לי כל כך נפלא בלב וככה אני מתחבר למהות עצמה.

          אהבה שלום ויום נפלא

    • מי שמקים בית ספר רוחני אמיתי בימינו ירדף

      אשרי הנרדפים, 02/07/08 13:44

      מי שעומד על ערכים רוחניים גם שהם סותרים את ערכיי החברה המושחת והפרימיטיבית ירדף על ידיה, אשרי הנרדפים בעולם שכזה.

  • 7.

    כשתפגשו אדם כזה, שנמצא בעולם שכולו טוב, תדעו שהוא מת (ל''ת)

    mimi, 30/06/08 14:14

  • 6.

    סמים זה טוב. סמים זה עוזר בחיים. מה עוד נשאר בחיים האלה (ל''ת)

    איימי, 30/06/08 12:27

  • 5.

    הצ'קר שלי זה צ'אבי צ'אקר!!!!! (ל''ת)

    טוויסט אגאיין!, 29/06/08 23:47

  • 4.

    מסוכן להתעסק עם צ'אקרת הכתר

    זהירות, 29/06/08 20:05

    ''פתיחה מוקדמת'' של צ'אקרת הכתר עלולה לגרום למצבים לא נעימים ואף מסוכנים.

    • נכון, ובגלל זה הקבלה מסבירה ש''כתר'' = כרת, ומי שמחפש - ומוצא - כתר

      אבי צנעני, 29/06/08 23:00

      מוקדם מדי, עלול למצוא כרת ולא לראות זרע בחייו.

    • ולכן זה לא פתיחה 'מוקדמת' של צ'אקראת הכתר. זה סתם חוויה חזקה. (ל''ת)

      אספ, 30/06/08 13:43

    • הבעיה היחידה היא שהיא סגורה והקשר עם העליון ניתק

      תפתח בלי פחד, 02/07/08 13:40

      אין שום סכנה יש רק דברים מועלים נפלאים וחשובים בפתיחת הצאקרה הזו.

  • 3.

    מבחן פשוט להאם סמים מקדמים רוחנית:

    ., 29/06/08 17:40

    תסתכלו על מי שמעשן גראס \\ עושה אסיד וכו' נניח עשר שנים, אל מול יוגי רציני או נזיר בודהיסטי.
    את ההבדלים הרוחניים אני מניח שתראו מיד.

    • לא מקדמים

      נאו, 29/06/08 18:40

      אלא פותחים מימדים חדשים לאלה שנמצאים חזק ברוחניות. יש שני ממדים לסאטלה.או שהסאטלה שולטת בך או שאתה שולט בה. זה גם תלוי מי מעשן.

  • 2.

    על סמים ורוחניות

    נאו, 29/06/08 13:47

    זה נושא שמעסיק הרבה מאיתנו. אני מתעסק ברוחניות כבר 4 שנים, בעיקר קבלה. אני מעשן גראס פעם בשבועיים ואני יכול לומר שלמדתי שהשימוש רק מחזק את אותו המצב הפנימי, פסיכולוגי של האדם. לכן אדם שיודע להשתמש נכון (בהתחלה רצוי השגחה של אדם עם נסיון) עם לימוד רוחני סימולטני יכול לרפות כל אחד.

    • בתור מתנסה , מתוך הגדרה ובאופן כללי

      ארחטון, 03/07/08 19:29

      וגם בתור מתבונן ותיק בחויה הפסיכודלית , והיכולת האנושית (המוגבלת) להכיל אותה ולפרט אותו למשושים אוביקטייבים נפרדים ומכך להסיק על היחס ביניהם (התמונה הגדולה , התהליך , ההיבטים הפרקטיים והיכולת להוריד את המופשט למקורקע) אני חושב שאוכל לאמר בביסוס את הדברים הבאים:

      כמו שאני רואה זאת , כל הסמים מבוססי סרוטונין , למעשה מציפים את כל המוח ביכולת קישוריות (סרוטונין) , מה שמרדד את הקישוריות הספציפית של כל מרכז זיכרון בודד , אבל מאפשר לנדבכי נוירונים שלמים להתחבר בדרכים שאינן מבוססות התניה.

      כלומר

      כאשר אתה לומד משהו חדש , אתה למעשה מייצר תבנית מרחבית של נוירונים , בה זורמים אלקטרונים. בדיוק כמו מערכת אלגוריטמית חשמלית , כאשר כל נוירון מייצג יחידת זיכרון או אלגוריטם מסויים שהשפעתו דרך קישוריותו לאחרים מאפשרת למעשה ליצירת סופר-אלגוריטמים - שמושפעים ממספר תבניות מחשבתיות ולפיכך מורכבים פי כמה.

      לאלו אנו כבר קוראים דעות , רעיונות , תפיסות וקטגוריות.

      הסרוטונין למעשה מבסס את הקישוריות הזו מבוססת הסרוטונין , אבל באופן כללי , זאת אומרת לא על פי תבנית כלשהי , אשר באופן טבעי מייצרת מקבצים נוירונים המתחרים אחד עם השני על הדומיננטיות = זה מה שיוצר לנו את כאבי הראש , אי ההחלטיות והדואליות הבלתי נפסקת.

      היתרון המשמעותי הוא , שהסרטונין למעשה משטח את לוח המשחק , ויוצר מיטוזה של כל הרעיונות , התפיסות והדעות וזאת אגב הסיבה ליצירתיות חסרת הגבולות שהוא יוצר.

      החסרון המשמעותי מאידך הוא שהוא אינו מאפשר לנתיב מחשבתי בודד , שהולך ושואף לכיוון מורכבות (כמו כל תמה שנלמדת , כאשר הלימוד שואף ליותר ויותר מורכבות והפרדה משאר התפיסות) לבדל את עצמו משאר המוח.

      זה גם בדיוק מה שגורם לתחושת האי נוחות וחוסר הקשב שבה מתנסים סובלי הפרעת הקשב וריכוז למיניהם (שאכן ובמקרים רבים מספור מוצאים פתרון , יחסי אמנם , בסמים מבוססי סרוטונין).
      אחרי הכל , עם כל נתיבי המחשבה הופכים לנגישים או למקושרים באותה מידע לתודעה , כמעט ואין אפשרות "להיות במקום אחד" או "לשבת על התחת" במובן זה של להעדיף תבנית מחשבתית ספציפית , או צביר נוירונים ספציפי , על האחרים , ובמיוחד שכולם גם כך מקושרים.

      זאת ועוד , ניתן גם והתופעה הכללית של הצפת הסרטונין במוח , ויכולת הקישוריות המוגברת שהוא מייצר יוצרים גם תחושה , אשר אינה נוכחת ללא החוויה הנרקוטית , שבה הראש עצמו , או המוח , כאבר , הופך להיות אבר חישה , במובן הפשוט של המילה. כלומר - המתנסה , למעשה "מרגיש" את המוח שלו , ובכך מאבד את הנפרדות האינטלקטואלית שלו ממנו. - ברגע שכל חלקי ההויה שלך נגישים - כולל התת מודע וההדחקות , ואתה עצמך אט אט הופך חיצוני להם , המתנסה חווה חוויה של "דיטצ'מנט" ויכול להתבונן מנקודת מבט חיצונית בטבע המציאות הפנימית שלו עצמו.

      לסיכום , ראוי גם לציין כי רוב התרופות הפסיכיאטריות בנות ימינו עובדות בדיוק על העקרון ההפוך - סרוטונין אינהיביטרס , שמחד , אמנם מורידים את העומס העצום הנובע מקישוריות בלתי מוגבלת בתור הראש - בו כל דבר רלוונטי באותה מידה , היררכיה מחשבתית הנה חסרת תועלת וישנו קושי אמיתי להתמקד בפעילות מסויימת אחת ולהדחיק את שאר טבע המציאות , אולם גם למעשה מפרקים את מחשבות המוח אחת לאחת ובכך הופכים אותנו לאנשים שיכולים לעשות משהו אחד מעולה , ולהשקיע בו יומם ולילה - עד שהוא ממש הופך לטבע התודעה שלנו (בתרבות שלנו קוראים לזה מקצוע לפעמים) , אבל אין להם כל קשר לכל שאר הדברים שהם בעצם הם.

      • קראתי הכל (ל''ת)

        רק למקרה שתהית, 07/07/08 12:48

      • כתוב מעולה.על יזה חומר אתה ממליץ? (ל''ת)

        יחזקאל, 07/07/08 14:46

        • מסבחה

          ארחטון, 20/07/08 10:57

          של אבו חסן
          באזז של סרוטונין לחצי שעה , בדוק באחריות!

  • 1.

    לפי תאור הצ'אקרה

    גטה פיקס, 29/06/08 11:40

    דווקא בתקופה שהייתי עושה אסיד כל היום נראה לי שהיא היתה פתוחה אז אני לא מבין איך סמים סוגרים אותה ההבנות והתובנות באותם ימים היו כמו לקרוא בספר פתוח אוליי אחרי זה הצ'אקרה ניסגרה אבל מה שבטוח הוא שאסיד דווקא כן עשה את קיצור הדרך אני מצטער שלא הצלחתי לשמור על אותה רמת מודעות של אותם ימים

    • נראה לי שענית לעצמך בתוך השאלה שלך. בוא אני אעזור לך להבין מה שאמרת

      המשיח, 29/06/08 12:59

      אם האסיד הביא אותך ל''אותה רמת מודעות'' - למה לא המשכת לעשות אותו ?
      כנראה היתה שם איזה בעיה, לא?
      ולמה אתה ''לא מבין איך סמים סוגרים אותה'' ?
      אם זה היה כל כך פשוט וקל , לקחת אסיד ולהפוך למלך, היינו כולנו על אסיד כל היום , בלי לשלם מסים לאף מניאק !!!!!!!!!

      • בקטע של המיסים קצת איבדת אותי... אבל סה''כ חזק ואמץ (ל''ת)

        יוגי, 30/06/08 13:45

    • השפעת סמים - אירוך דרך

      mahadeva, 29/06/08 14:31

      לדעתי, האסיד וסמים אחרים פותחים רמות נמוכות של צ'אקרה זו אבל בו זמנית סוגרים את הרמות הגבוהות יותר ומעודנות יותר של הצ'אקרה, ובאותו הזמן יוצרים מעין חורים באורה שלנו שמגנה עלינו, ואחר כך מרגישים סוג של נפילת אנרגייה ויותר קשה לשלוט בעצמנו ובתגובות שלנו.
      כמובן שככל שמשתמשים יותר, ההשפעה חזקה יותר.

      דבר נוסף חשוב, הרמות הנמוכות שהסמים פותחים, עם הזמן נסגרות בחזרה, והרמות הגבוהות לא נפתחות מעצמן...

      מעבר לזה כל אחד יכול לעשות את המתמטיקה בעצמו.

      דברים כמו יוגה ותפילה כמובן פותחים את כל הרמות ללא שום סכנה (כאשר הם מתבצעים בצורה נכונה תחת מורה אותנטי), כמובן שהפתיחה היא לאט לאט ובהתאמה גם מלאה הרבה יותר.

    • סמים בהחלט פותחים צ'אקרות

      הדובר, 29/06/08 16:56

      אבל הם הופכים אותך לדם לא יצרני
      אממה הקפיטליזם חשוב מכל צ'אקרה
      לכן אומרים לך לא לקחת סמים

    • סמים יכולים אולי לעשות לך קיצור דרך זמני לחוויה חלקית

      :-), 29/06/08 19:10

      אבל זה בדיוק מה שזה - קיצור דרך זמני לחוויה חלקית בלבד. אין לזה השפעה מתמשכת על התפתחות הרוחניות. למעשה, אין פה שום התפתחות רוחנית בכלל, ולכן ברגע שתפסיק עם הסמים תחזור למקום שממנו התחלת (פלוס כמה תופעות לוואי לא נעימות).