אין הכוונה לסליחה על מעשיו, אלא לשכחה כדי להתקדם עם החיים.
שריי, 31/05/08 10:11
היא מזכירה לי את הסלחנות של עם ישראל
אזרח מתוסכל, 29/05/08 11:24
אזרח, 29/05/08 11:22
לא חשוב, 29/05/08 10:58
גדעון, 29/05/08 17:17
אחד העם פשוט, 29/05/08 08:32
שְׁמַעְתֶּם כִּי נֶאֱמַר עַיִן תַּחַת עַיִן שֵׁן תַּחַת שֵׁן׃
ישוע, 29/05/08 01:15
אין לה זכות לסלוח לו. הוא לא פגע רק בה.
ריקי, 28/05/08 23:00
Pray U now! Forget &forgive.---Shakespeare:King Lear act 4 scene:7:
Jaqueline, 28/05/08 17:05
אין טעם בנקמה, מלבד לשקט הנפשי שלך...
ירום, 28/05/08 14:07
012, 28/05/08 12:58
א.נ, 28/05/08 12:36
אתה ''נשמע'' כמו אחד שסבל אבל אין נוסחה אחת להתמודדות
יאיר, 28/05/08 21:18
גם בישראל היה סרט - ישראלית שסלחה לטרוריסט שתקף משלחת דיפלומטית
גם בישראל, 28/05/08 12:36
סלאח, 28/05/08 22:31
בני, 28/05/08 11:58
הסליחה לא יכולה לקום - במקום שבו לא הובא הפתרון
נביטת הסליחה, 28/05/08 11:15
הסליחה לא יכולה לקום - במקום שבו לא הובא הפתרון
נביטת הסליחה, 28/05/08 11:15
זה מה שנקרא מוסר נוצרי וחולני !
גד, 28/05/08 11:15
הסליחה לא יכולה לקום - במקום שבו לא הובא הפתרון
נביטת הסליחה, 28/05/08 11:13
איפה כל היורדים הגאים שיטיפו לנו עכשיו על כמה טוב באמריקה
ארז, 28/05/08 11:01
מבלי להשמיץ... (כנסו.. כנסו..)
בלי להשמיץ, 28/05/08 11:12
ארז, 28/05/08 22:35
Shlomo, 28/05/08 10:59
שואלת כדי להבין, 28/05/08 11:14
Shlomo, 28/05/08 13:18
ע'מ לקבל תשובה את צריכה לשאול את עצמך שאלה...
שלמה, 29/05/08 09:54
עופר, 28/05/08 19:40
תגידי, נרצחה לך ילדה או את בסרט הוליוודי? אמריקאית מטומטמת!
דולפין מרושע, 28/05/08 10:20
ברוך, 28/05/08 12:33
לא הייתי סולח על הרבה פחות מזה
דוד, 28/05/08 10:06
לפי הגאווה היהודית הנקמה היא מידה טובה כשהיא באה בזמן הנכון
ישראל, 28/05/08 09:57
שמואל, 28/05/08 09:49
זו לא רק גישה נוצרית, זו הגישה הבודהיסטית, גישת ההינדו
מילה, 28/05/08 10:30
''שופך דם האדם באדם דמו יישפך''
יריב, 28/05/08 10:54
הצחקת אותי. הבסיס היהודי מבקש החזר אנרגטי
ב', 28/05/08 15:15
י., 29/05/08 00:57
החוק האנרגטי אומר שההחזר יתבצע במילא
ראובן, 29/05/08 02:50
ב', 29/05/08 15:22
גדעון, 29/05/08 00:17
זהר, 28/05/08 10:46
מירי, 28/05/08 10:57