• 27.

    עכשיו גם למטרנה יש,

    מאיה, 23/11/08 16:09

    מטרנה ללא לקטוז ואצלה זה באמת ללא לקטוז! הצילו אותנו.

  • 26.

    חוסר בושה

    אמא ל-2, 04/11/08 10:49

    אנו מפקידים בידם את הדבר שהכי חשוב לנו- את הילדים שלנו!!!!!
    זה האוכל שלכם- מזה הם חיים ומתקיימים ואפילו עד גיל מסויים- רק מזה - מאיפה האומץ והחוצפה לקחת את הדבר הכי קדוש בחיינו- ולעשות בו פג!!!
    לגרום לילדים קטנים ליהיות חולים- סתם!!!!
    או לגרום להורים סבל כשהם חסרי אונים והילד לא מדבר וההורים לא יכולים להבין שהם בעצמם מרעילים אותם בגלל חוסר אחריות של החברות שעושות את הנזק כמו רמדיה וסימילאק (לפי החשש)

  • 25.

    סימילאק הפסידו אותי ועוד הרבה הורים בגדול!!!!!!!! (ל''ת)

    בריאות אמיתית לילד!, 01/11/08 14:39

  • 24.

    להגדיל את המגוון

    אתי, 13/06/08 08:23

    בגלל הדברים האלה צריך יותר מגוון של תחליפי חלב שבהן אנחנו נחליט מה טוב לילדנו ומה לא...טוב שמפרסמים את הדברים האלה

  • 23.

    התגובות שתולות וזאת שערוריה להורים!

    אמא מודאגת, 10/06/08 10:00

    איך אפשר להגיד על חברה שמדווחת על משהו שיקרי ולא נכון שהיא ''בסדר'' ושהמוצר שלה ''מדהים''?
    אז לכל ההורים באשר הם - תתעוררו! תתחילו לשים לב מה מוכרות לכם החברות המונופוליות, ואיך בלי בושה, משקרים לכם בפרצוף. ועוד בדיוק עכשיו, כשהגיע זמן פרעון האשמה בפרשת ''רמדיה''.

    • מגוון לתחליפי חלב

      יעל, 12/06/08 11:26

      נראה לי שאין מנוס אלא להגדיל כמה שיותר את מגוון תחליפי החלב, ולא להשאר רק עם 2 ברירות כמו מטרנה או סימילאק, שיהיה כמה שיותר גיוון וכמה שיותר אפשרויות לנו כהורים להחליט. מוצר מפוקח, איכותי ושנוכל להיות שקטים, כי מה לעשות לא כולן מניקות, וגם לא תמיד מניקים תקופה כזו ארוכה!

      • איפה אפשר לקרוא על האופטימיל?

        תמי, 13/06/08 12:25

        הנה זה מה שקורה שחברה נהיית עם הרבה כוח ומרשים לעצמם לעשות מה שבא להם בראש. עכשיו שיש את כל הפיקוח אז באמת תחליפי חלב חדשים שיהיו כמו אופטימיל יהיו עם הכי הרבה פיקוח! איפה אפשר לקרוא על זה ?

  • 22.

    מזון תינוקות

    סיגל, 08/06/08 21:14

    שלא נדע! טוב שאני קוראת על הדברים האלו עכשיו, אלו מרשים לעצמם יותר מדי! בגלל זה חשוב שיהיה מגוון כמה שיותר גדול עם מזון התינוקות, ולא להיות תקועים רק עם 2 אפשרויות. טוב שעכשיו גם הוציאו תחליף חדש של האופטימיל- שיהיה כמה שיותר מגוון להורים לבחור!

    • אופטימיל

      אילנה, 13/06/08 08:28

      אני מסכימה, כניסתו של אופטימיל לשוק מעל את התחרות ונותנת לנו ההורים יותר מבחר..מישהי ניסתה?

  • 21.

    מה יהיה ??

    קארין, 08/06/08 17:14

    איך לא מיידעים הורים על דבר כ''כ חשוב?? למה הכל בכתוביות קטנות??

  • 20.

    מוצר מומלץ ע''י רופא עזר לנו מאוד

    עירית, 19/05/08 23:54

    התינוקת סבלה מגזים בצורה קשה מאוד, עד שהרופא המליץ לנו על סימילאק FREE
    ללא לקטוז והכל הסתדר, הקיבה נרגעה וגם אנחנו.

  • 19.

    ולי זה נראה דווקא כמו קידום מכירות לא רע למוצר

    עפר, 15/05/08 17:55

    כי אחרי שקוראים מבינים שאין שום בעיה ומי שלא הכיר את המוצר - מכיר אותו עכשיו בעבוה!

  • 18.

    החשיפה היחידה פה היא..

    איתן לביא, 15/05/08 16:11

    החשיפה היחידה פה היא ששליח הציבור ''עיתונאי'' עושה כאן כסף על חשבונם של הורים מפוחדים. לא קרה לאף תינוק בכתבה הזאת שום דבר.ואם בפועל כן קרה, אז להורה יש אחריות מלאה המזון שהוא מחליט לתת לתינוק במיוחד כאשר יש בעיה ידועה.

    • הצדק איתך (ל''ת)

      איילת, 15/05/08 16:48

  • 17.

    המוצר מצויין

    נתנאל, 15/05/08 14:45

    המוצר מצויין! הילדה שלי סבלה מבעיות עיכול בעיקר בגלל הלקטוז וזה המוצר היחיד שעזר לה, תוך יום היא נהפכה לבן אדם אחר לאחר 5 חודשים לא פשוטים

  • 16.

    נוטרומיגן - ללא לקטוז עם מרשם רופא, קצת יקר אבל שווה (ל''ת)

    שני, 15/05/08 14:37

    • עוד בורות

      דיאטנית קלינית, 15/05/08 21:41

      נוטרמיגן מזון מפורק במרשם רופא וממש לא למטרה זו אלא לילדים חולים עם אלרגיה קשה לחלבון חלב פרה ולסויה

  • 15.

    לכל ההורים המפונקים, כשאני נולדתי לפני 50 שנה פלוס לא היה סימילאק

    עופר, 15/05/08 14:12

    בעולםאו תוספים אחרים וילדים גדלו בכל זאת ונהיו פרופסורים, גנרלים ומה לא. אני כמעט 2 מטר, ענק לא קטן וגדלתי על חלב אם ורסק בננות, או לא חשוב מה. מה שבטוח שתחליף חלב לא היה. תפסיקו להתיפיף ולבלבל את המוח . אפשר לגדל ילדים בריאים בלי כל האבקות האלה וגם אם לוקחים סימילאק או דומיו עם לקטוז או בלי, הסבירות - בכמויות המדוברות -שיקרה משהו, הוא נמוך מאפס. די כבר עם האטרף השגעוני הזה מכל שטות.

  • 14.

    כתוב בפרוש על האריזה אז מה אתם מבלבלים את המח?

    יהודית.ל, 15/05/08 14:02

    על האריזה מצוין בפירוש שיש לקטוז ברמה נמוכה - אז למה להניח שההורים לא קוראים?
    האם מישהו חושב שהורה שלילדו רגישות לא קורא האריזה?

    • אז מזל שיש את מטרנה הצמחית

      ניצה, 15/05/08 14:59

      שלא בונה עלינו לקרוא אותיות קטנות הסותרות את מהות המוצר אלא פשוט מספקת לנו את מה שביקשנו...

      • איזה בורות!

        דיאטנית, 15/05/08 21:38

        פורמולה צמחית מיועדת למקרים של אלרגיה לחלבון חלב ולא למקרי רגישות ללקטוז. אין סיבה להעביר תינוק לסויה ללא המלצת הרופא במקרים אלו ואיגודד רופאי הילדים האמריקאי לא ממליץ על כך.

        • תחליף סויה גרם לתינוקת שלנו אלרגיה קשה

          יעל, 16/05/08 17:24

          יותר מתחליף החלב ולכן התינוקת שלנו אוכלת עכשיו נוטרמיגן

      • מה הקשר?

        עינת, 16/05/08 19:11

        גם לסימילאק יש אוכל על בסיס צמחי
        האיזומיל, זה לא קשור בכלל
        לקטוז זה סוכר החלב שנמצא באופן טבעי בכל מוצרי החלב ומן הסתם במוצר על בסיס צמחי לא יהיה לקטוז

    • נו, אבל כל העניין כאן הוא שהכיתוב חדש

      יעל, 16/05/08 23:48

      ובעבר הוא לא היה. וחוץ מזה, אם מופיע לקטוז בערכים אפילו בכמות מזערית הם לא יכולים לכתוב בגדול שהוא נטול לקטוז. שיכתוב ''דל לקטוז''.

  • 13.

    עד מתי אותיות קטנות ??!! בהן הכל מותר גם מה שאסור. (ל''ת)

    צבי, 15/05/08 13:36

  • 12.

    אף שזה לא נראה לי כצעקתה, משרד הבריאות שוב ישן בהליכה. (ל''ת)

    רביד, 15/05/08 12:50

  • 11.

    מאז שיש אינטרנט, מדד החרדות והשטויות מרקיע שחקים. נא להרגיע בבקשה. (ל''ת)

    אביבי, 15/05/08 12:32

  • 10.

    די לעשות מכל פיפס היסטריה. הכמויות זעירות ותגובת החברה מקובלת עלי (ל''ת)

    אורה, 15/05/08 12:30

  • 9.

    בהנקה אין טעויות

    שושי, 15/05/08 12:26

    אין שיווק מטעה, אין סנגורים ואין כתבות מגמתיות. יש רק ויטמינים, מינרלים,נוגדנים ,וכמובן שומנים וחלבונים בדיוק במידה הדרושה לכל ילד. עפ''י ארגון הבריאות העולמי ומשרד הבריאות מומלץ להניק עד גיל שנתיים לפחות.הנקה היא גם הכי זולה, ולא מזהמת את הסביבה בקופסאות ובקבוקים.שניהיה בריאים.

    • אבל בהנקה יש חלב!!! יש תינוקות רגישים. עוד פלצנית מקלדת (ל''ת)

      זיו, 15/05/08 13:46

  • 8.

    טוב שאומרים!

    אמא של צוציק, 15/05/08 11:16

    יפה איך כל הסנגורים של סימילאק התעוררו אבל זה נשמע לי כמו משהו שצריך לספר עליו ולא להסתיר מהציבור. לא הייתי רוצה לגלות שעובדים עלי ככה בעיניים ומסכנים את בריאות בני. לשמחתי סימילאק לא נכנס אצלי הביתה בכל מקרה ומסתבר שרק על מטרנה אפשר לסמוך.

  • 7.

    בולשיט

    מדען, 15/05/08 10:42

    מסכים עם תגובה מס' 2, הלקטוז במוצר הינו במידות מזעריות שאינן מספיקות כדי לעורר תגובה אלרגנית גם אצל הפעוט הרגיש ביותר.
    ההוכחה הטובה ביותר לכך היא שאם היתה סכנה בעניין כבר היו דיווחים על תינוקות שנפגעו ועובדה היא שאין.
    הרי זה ברור כשמש שזו כתבה שמטרתה לפגוע (מעניין מי היוזם? מטרנה אולי?)

    המוצר הוא ייחודי והכרחי לתינוקות רגישים ללקטוז.

    • הקדם תרופה למכה

      אם מודאגת, 15/05/08 11:19

      בואו נחכה באמת לראות כמה תינוקות יפגעו לפני שנכנס ללחץ.

      תגובה מאוד מדאיגה של איש צבא - הקם להורגך, השכם להורגו.

      אני מצפה שחברה לא תמרח אותי בצורה כזו ותתיימר לתת לי את מה שהיא לא נותנת.
      אני בוודאי לא מתכוונת לסכן את בריאות בתי למען הוכחת האשמה.
      נראה לי שסימילאק צריכה לעמוד כאן למבחן, לא התינוקות שלנו.

  • 6.

    דאגה לא מוצדקת

    נועה - דיאטנית, 15/05/08 09:35

    התכשיר מיועד בעיקר לטיפול זמני של מס' שבועות במצבי שלשול כתוצאה מזיהום (גסטרואנטריטיס). הטיפול נועד להקלה על התופעות בלבד. במצב שכזה הכמות הקיימת בתכשיר זניחה ולא תשפיע לרעה.
    כאשר קיימת בעיה גנטית שמונעת מהתינוק להתמודד עם לקטוז, שימוש בתכשיר זה אינו מתאים ולכן למיטב ידיעתי גם לא ניתן ע''י רופא/דיאטנית מטפלת.
    כמות זעירה של לקטוז צפויה להיות בתכשיר היות והוא מבוסס על חלבון חלב שאינו נקי לחלוטין משאריות. זה צפוי ונלקח בחשבון כאשר מתאימים את הטיפול למחלת התינוק.
    מקווה שהורים יבינו מההסברים שלי שאין סיבה להיות מודאגים ותמיד כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע (עצה שרלוונטית גם לעיתונאים...)

  • 5.

    למה לפרסם בלי תגובה??

    משכילה, 15/05/08 08:19

    אם אין תגובה ממשרד הבריאות הייתם ממתינים עם פרסום הכתבה על מנת לא לזרוע סתם פאניקה בקרב הורים.

    • ועל משרד הבריאות את סומכת בעיניים עצומות?

      משכילה בריבוע, 15/05/08 11:12

      זה לא שהסירו מהם אחריות בפרשת רמדיה... טוב מאוד שפרסמו בלי לחכות. הם לא ממהרים להגיב כי הם כבר נכוו ואולי לא רוצים לקחת סיכונים אבל את התגליות יש לגלות.

  • 4.

    אמא מרוצה

    אמא, 15/05/08 08:17

    בני משתמש בטפו פרי כבר שנה וחל שיפור מדהים אצלו. אני מאוד מרוצה וממליצה לכל הורה שצריך.

    • מה זה קשור? ויש תינוקות שיגססו מזה... (ל''ת)

      זיו, 15/05/08 09:47

      • איך הגעת לגסיסה?? תינוקות שאסור להם יודעים זאת (ל''ת)

        רופאה, 15/05/08 21:33

  • 3.

    כתבה מגמתית

    אס, 15/05/08 08:16

    אין כל ספק שיש מטרה מאחורי הכתבה הזו והיא לא לידע ולעזור לצרכנים אלא רק לפגוע.

  • 2.

    להבהרה

    אב, 15/05/08 08:15

    ניתן להשוות את המקרה הזה לקפה ללא קפאין שגם בו יש שיירים של קפאין ברמות שלא מזיקות גם לאנשים עם אי סבילות. זה מאוד מקובל ובסדר.

  • 1.

    מדוע להלחיץ הורים סתם?!

    אא, 15/05/08 08:13

    ללא כל ספק מדובר בכתבה שאינה מציגה נכון את העובדות במיוחד לאור העובדה שלא פורסמה תגובת משרד הבריאות שאישר את המוצר.
    הורים ילחצו ללא כל סיבה בגלל חוסר ההבנה.