• 33.

    אל אס די

    לא משנה, 04/10/10 16:22

    אני בכיתה ד ... ה ....ו ....עד היום הייתי מאלו שמאמינים שיום אחד הם ימצאו אהבה בקיצור .....אני לא יודע מזה היה בדיוק מציאות או חלום כי אני אפילו לא זוכר שביקשתי ממישהו אי פעם טריפ אבל היה לי מזה טריפ על אהבה ....אני לא יכול אפילו להסביר מה קרה באמא שלי הלוואי יקרה לכל אחד מבני ישראל מה שקרה לי אהבה 1000 אחוז ......משהו קטלני אם רק הייתי יכול להסביר משהו חזק

    IP: 80.178.239.57דווח על תגובה זו

    • זה היה MDMA (ל''ת)

      סח, 15/10/12 13:10


      IP: 84.229.128.86 דווח על תגובה זו

  • 32.

    סם רוחני ומרחיב תודעה אבל

    גליקמן, 15/03/10 05:06

    רק אצל אנשים עם מועדות עצמית גבוה, אינטלקט, ואינטליגנציה רגשית עמוקה, יבואו התוצאות העמוקות ביותר. לקחת את הסם לכיוון של פורקן פיזי זאת טעות.

    IP: 84.110.69.111דווח על תגובה זו

  • 31.

    lsd

    מוטי, 25/11/09 04:44

    יבוא יום וכולם יהיו דלןקים בלי אל אס די מתי שיבוא משיח

    IP: 93.172.9.103דווח על תגובה זו

  • 30.

    שונא שאנשים מדברים

    ליאור, 10/10/09 15:05

    שונא ''סחים''| שלעולם לא התנסו בחומר הזה וחושבים שהם מבינים משהו מהחיים שלהם.
    בתור אחד שהיה גם בגראס גם בחשיש גם אקסטות וגם LSD אני יכול להגיד בוודעות...

    LSD החומר היחיד שאני מאיז לגעת היום, LSD החומר שאני יודע שאני בכל פעם מחדש מקבל תובנה חדשה.

    קחו דוגמא... לקרוא את התגובות האלו כשאני ''דלוק'' (וזאת מילה גאונית) מביא אותי להבנה נוספת ש''סחים'' אוהבים לדבר בלי שיהיה להם זכות דיבור או בלי שישאלו אותם...
    אז תזכרו נא סחים או שתנסו או שתסתמו פיות לנצח...

    אגב משהו שמע על שיבות כפולות טובות כבר אין בשוק רק אופמנים :)

    נ.ב
    לחפור ביערות = לחפור באדמה = לחפור ברגליים = לחפןר בנשמה...

    IP: 85.159.160.202דווח על תגובה זו

  • 29.

    חי, ק.צטניק עשה סמים! כמה משעשע P-:

    שירה, 24/05/09 01:25

    אני אישית חושבת שזה דיי מצחיק...
    הוא אחד הסופרים הכי הרדקור של השואה, איש ממש כבד.. מי היה מאמין..
    (-:

    זה כמו לתאר את גולדה או אלי ויזל עושים שורות בשירותים...

    IP: 79.179.119.202דווח על תגובה זו

  • 28.

    לאן נעלם דר הופמן (ל''ת)

    גבריאל עטר, 16/09/08 12:33


    IP: 79.178.155.231דווח על תגובה זו

  • 27.

    ''כי הרי דבר ידוע

    אורן23, 25/06/08 00:14

    שבאהבה נברא עולם
    שום דבר אינו קבוע
    והנצח לא נמדד בזמן''.

    (''מי'', שוטי הנבואה)

    IP: 212.179.142.173דווח על תגובה זו

  • 26.

    כתבה מצויינת ,,,,,,,,,,lsd

    מ, 21/06/08 03:41

    זה דבר מעניין חויה מעניינת אך לא מומלץ לכל אדם
    אולי למשהו שמכיר את עצמו אך לא לאנשים שנמצאים בגילוי זה עלול לשבש להם את החיפוש
    אבל בהחלט אחלה דבר ,,,,,,,,,,,,לצאת מהקופסא אנשים אל אס די או לא פשוט לצאת מהמקובל נורמלי וכו, זו בריאות

    IP: 82.35.73.79דווח על תגובה זו

  • 25.

    המלצה לאנשים שחושבים

    הופמן, 08/05/08 22:38

    סמים מכול סוג שהוא יכולים להביא אותכם למציאות אחרת (מהרגילה ) ולפתוח דלתות שונות ומשונות ואז שהשפעה של הסם יורדת אפשר לחזור (למציאות) לפעמים עם תובנות ובפעמים אחרות חויות של צחוקים או סקס מטורף. אבל יש אנשים שיכולים להתנסות באותם סמים ולא לחזור למציאות הזו ולהישאר בבתי משוגעים ואני כותב מניסיון אישי ושיקום ארוך בחזרה לחיים אני לא נגד סמים ואני מודה לגורל שלי ולמשברים שחיזקו אותי והיום יש לי אישה וילד מדהימים וחיים טובים בלי סמים אני חושב שכול מי שרוצה להיתנסות בסמים צריך לדעת את הסיכון והמעלות שבזה ולבחור מתוך אחריות לחייו

    IP: 79.182.125.208דווח על תגובה זו

  • 24.

    אפשר גם אחרת

    שירה, 08/05/08 09:05

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/15/ART1/726/701.html

    IP: 84.109.71.155

  • 23.

    הכרתי אותו אישית אדם מדהים (ל''ת)

    עמית, 05/05/08 20:24


    IP: 83.79.133.16דווח על תגובה זו

    • אני הכרתי את בן גוריון

      sus, 07/05/08 11:33

      אני הכרתי את בן גוריון, אהב לעמוד על הראש.

      IP: 147.237.70.104 דווח על תגובה זו

    • ואני את כיפה אדומה (ל''ת)

      זאביק, 10/05/08 11:41


      IP: 79.182.113.103 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הופמן אנחנו אוהבים אותך

    לללללל, 05/05/08 12:50

    כתבה מדהימה!
    הופמן היית גאון!
    כל הילדים שקוראים את הכתבה הזאת - לפני שאתם ממהרים לעשות מעשה תקראו את הספר שלו (LSD הילד הבעייתי שלי) ולכל מי שיש לו בעיות עם סמים אז הופמן בעצמו אמר לכם שLSD זה בפירוש לא לכל אחד אז פשוט אל תעשו ותפסיקו להטיף!
    וכן - LSD זה חומר חזק מאוד אז כדאי להיזהר!

    IP: 84.108.110.167דווח על תגובה זו

  • 21.

    יהי זכרו ברוך

    שחר, 05/05/08 11:28

    תודה עידו
    אחלה כתבה

    ותודה דוקטור בזכותך נפתחה לי התודעה

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

  • 20.

    הפסקה האחרונה שווה זהב

    תתת, 04/05/08 21:51

    יופי של מאמר על יופי של חומר

    IP: 132.64.36.245דווח על תגובה זו

  • 19.

    יכולת תיאור מופלאה,בפסקה האחרונה. (ל''ת)

    ., 04/05/08 19:45


    IP: 77.127.246.24דווח על תגובה זו

  • 18.

    I did not do any drugs ever but

    Someone, 04/05/08 19:33

    there is a different between drug that change your prespective on life like LSD
    or
    other drugs that damage you

    I think that the goverment do not let us use the LSD is bcs when we will use the LSD we will take the goverment down and will understand the lie we live in
    In the 60s there was a chance to change bcs of the LSD movment but they stop the leagal LSD and saved them self

    Again I never took any drugs ever but .......
    have great trip LDS users !!!!!remember be safe !!!!!!

    IP: 76.89.241.22דווח על תגובה זו

    • You don't seem to know too much about drugs

      Hollander, 05/05/08 00:55

      First of all, it is hard to distinguish beween LSD and drugs that damage you. Any drug can damage you, depending on the dosis you take, your general mental health and your current mental state. For example, any drug, especially LSD, will cause fatal results if taken by people suffering from depression, or those which are not prepared to see into their own self.
      Second, LSD might be a miracle drug, but it can only work inwards. What do you think? That people on LSD wll suddenly get visions of the government's conspiracies? I doubt it. The govenment is simply afraid of people on LSD running wild, thus the destruction of civilisation. And they have a point. Drugs are sometmes used irresponsibly, and in those cases they can cause much damage to the user and to people around him

      IP: 131.211.108.93 דווח על תגובה זו

      • לראות תגובה כל כך הזויה של משתמש לסד מפנים את הסכנות

        , 06/04/14 14:03

        לכל בן אדם נורמאלי מהישוב הקורא את כותב
        השורות באנגלית, יכול להבין את בעייתיות הסם
        ולאיזה מקומות הוא "גורר" את המשתמש.
        נו, אפשר להבין מדוע יש לאסור את הסם הנ"ל,
        ואת המשתמש הכותב יש לדאוג לאישפוז דחוף.
        וזה לטובתו.
        אם רוצים רק חלק קטן מהשמות המפורסמים שמתו
        משימוש בסם אז להלן:
        ג'ימי הנדריקס
        סולן הדלתות.
        שחקן הקולנוע הופמן
        וויטני היוסטון
        בראד ראנפר
        ריבר פיניקס
        איימי וויינהאוז
        ברידג'יט אנדרסן
        ועוד ועוד
        אני מניח שגם שלל המתים המפורסמים הללו לא ירתיעו משתמש מצוי ומכור.
        כך או כך הוא ימות ממנת יתר או מהשפעת מנת יתר

        IP: 79.178.123.24 דווח על תגובה זו

    • right on (ל''ת)

      אסף, 05/05/08 03:44


      IP: 79.182.115.55 דווח על תגובה זו

    • סלח לי

      sus, 06/05/08 09:36

      סלח לי שאני כותב בעברית וסלח לי גם על זה.
      המחשבה כי שימוש בלסד יפיל את הממשל היא ילדותית ואינפנטילית מעין כמותה.
      בא נניח שנפיל את הממשל, איזה ממשל בדיוק אתה רוצה להפיל את המשטר הנאצי של גרמניה בזמן המלחמה? את הממשל הפאשיסטי של איטליה? את הממשל הקומוניסטי של ברית המועצות או סין? את הממשלים הדתיים הפנאטיים של מדינות מוסלמיות שונות?
      את הממשלים הדמוקרטים בעולם?
      ומה בדיוק אתה מציע כחלופה?
      חוסר ממשל?
      אני מאוד מקווה שאתה מתחת לגיל 20 אחרת אני מאוד ממליץ על פניה לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי מקיף שיעזור לך להתמודד עם הפחדים והבעיות האמיתיות שלך, וישחרר אותך מהצורך להתעסק עם תאוריות קונספירציה ממשלתית.
      באהבה כואבת sus

      IP: 147.237.70.104 דווח על תגובה זו

    • sus...take it easy

      past user, 07/05/08 01:02

      צריך לשלוח אותו לטיפול עם LSD...רק זה יעזור לו

      IP: 217.132.60.6 דווח על תגובה זו

      • תסלחו ל-sus הוא כבר נורא זקן

        דני, 03/10/12 00:57

        הוא עוד מאלה שהכירו את בן-גוריון

        IP: 77.127.80.28 דווח על תגובה זו

  • 17.

    האיש עשה הסטוריה. תרם לעולם, ולי ולעוד הרבה כמוני. תודה לך דוקטור

    OCD, 04/05/08 18:51

    מי יתן וייכתב בספריי ההסטוריה.
    הלוואי וילמדו להפיק את המקסימום מהחומר המופלא והנפלא שנקרא אל.אס.די.
    מקווה שדור הפרוזאק זה לא הצעקה האחרונה.

    IP: 80.230.211.234דווח על תגובה זו

  • 16.

    תודה תודה יהודי יקר (ל''ת)

    הופמניה, 04/05/08 18:01


    IP: 77.127.5.25דווח על תגובה זו

  • 15.

    איסור החזקת סם

    ירדנה, 04/05/08 17:56

    אסור החזקת סם

    IP: 79.178.13.59דווח על תגובה זו

    • התרת אחזקת סם

      אבי צנעני, 05/05/08 16:38

      מותר אחזקת סם.

      IP: 79.178.225.225 דווח על תגובה זו

      • מצחיק אחזקת סם

        שקוני, 06/05/08 08:14

        צוחק אחזקת סם

        IP: 89.1.130.125 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הציור של אלכס גריי

    מתרשם, 04/05/08 17:41

    ממש ממש יפה

    IP: 62.90.54.52דווח על תגובה זו

  • 13.

    לכל צורכי הסמים הגאים

    אני, 04/05/08 16:18

    תתעוררו!!!
    סמים, מכל סוג שהוא- מסוכנים.
    אף פעם אי אפשר לדעת איך המוח שלנו ''יצא'' מההשפעה ,שאמורה להיות חולפת. יש לא מעט אנשים שנפגעים כתוצאה מצריכת סמים, גם היא חד פעמית וגם אם היא לא באפן קבוע וגם אם מדובר על כמויות קטנות יחסית (הכל יחסית כמובן). ולצערינו הרב - יש כאלו שגם לא יוצאים מזה.

    תפסיקו להיות גאים כל כך בהיותכם צרכני סמים. (הסיפורים שלא נגמרים טוב- הם בוודאי לא מיתוס)

    IP: 79.176.226.218דווח על תגובה זו

    • מכל סוג שהוא...

      גם אני, 04/05/08 16:59

      זה כולל טלוויזיה, פרסומות, מדורי רכילות, עיתונים וכו' וכו' וכו'

      אף פעם אי אפשר לדעת איך המוח שלנו ''יצא'' מההשפעה.
      יש כאלה שלא יוצאים מזה.

      תתעוררו!!!

      IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

      • ואלוהים, זהו הסם הנורא מכל (ל''ת)

        אמנון, 04/05/08 20:01


        IP: 89.1.254.201 דווח על תגובה זו

        • יש סם אחד יותר נוראי מאלוהים

          תותי, 04/05/08 22:02

          הרואין

          IP: 89.1.23.152 דווח על תגובה זו

    • some info

      goran, 05/05/08 11:32

      caffeine, tea, alochol, nicotine

      are all drugs

      all of them were prohibited in differemt times in history

      death sentence for alcohol, nicotine and caffeine was part of life a few centuries ago

      there are no good or bad drugs - it is the way you use them,

      IP: 80.242.120.224 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כתבה יפה - עושה חשק

    עמית, 04/05/08 16:15

    אני גם חושב שהשימוש צריך להיות למטרות חקירה וקידום התודעה האנושית ושאין לתתו לצעירים לצורך הפגת השיעמום.

    IP: 62.90.54.52דווח על תגובה זו

  • 11.

    בואו נלמד ממנו איך לחיות עד 100 באושר. (ל''ת)

    dafna57, 04/05/08 15:36


    IP: 77.127.80.177דווח על תגובה זו

  • 10.

    כמה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה (ל''ת)

    בלה בלה בלה, 04/05/08 15:27


    IP: 80.74.100.49דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד ממש כתבה מושקעת

    משתמשת, 04/05/08 15:21

    אהבתי מאוד את העריכה , הסיקור והתוכן המעניין.
    כל הכבוד

    IP: 212.143.234.116דווח על תגובה זו

  • 8.

    והנה קישור לקליפ הוקרה לדר' הופמן המופלא.

    ניקית, 04/05/08 14:42

    http://youtube.com/watch?v=lWLH3TGEyj4

    IP: 217.132.204.74דווח על תגובה זו

  • 7.

    שאלה לקוראים

    Hollander, 04/05/08 14:41

    אם ה-LSD ניתן לאנשים שעושים מדיטציה, והאנשים האלה מנסים להגיע לתודעה הפנימית, הרי שהשימוש ב-LSD יגרום להם להיות מרוחקים יותר מהמציאות. אז איך אפשר לחיות בעולם המוחשי אחרי שימוש חד-פעמי ב-LSD?

    IP: 131.211.108.93דווח על תגובה זו

    • סמים, ומדיטציה...

      שאנקרג'י, 04/05/08 16:20

      סמים מעולם לא יכולים להיות הכלי העיקרי למסע רוחני אמיתי !!!.
      מתנסים בסמים ''משני תודעה'' מקבלים ''הזדמנות'' (שיש עימה גם סיכון) להתבונן דרך חור המנעול, ולזהות קיומה של מציאות נוספת. עמוקה יותר. כזו שקיומם הנפרד (האגו,האישיות, הסיפור האישי,העבר,המחשבות..)מושהה לזמן מה, ומאפשר תחושת אחדות עם היקום כולו. כך התודעה האישית, מזהה למעשה את בסיסה, את התודעה הטהורה, שהיא בסיס לכל התנועות ''האישיות'' הנעות בתוכה.
      מדוע סמים אינם יכולים להיות כלי עיקרי?, משום שהתודעה האישית מייד לאחר סיום חווית הסמים, מעלה את המסך שלה שוב, והאדם שוב חי את ''סיפורו האישי'', שניה אחר שניה, דרך הצמדות למחשבותיו.
      צודק מר הופמן, שמחד הזהיר וביקש לא לעשות מה-LSD סם מסיבות, אלא ''סם דתי'', ומאידך המליץ עליו ככלי משלים במסע הרוחני לאלו שמתרגלים מדיטציה ונמצאים בתהליך טרנספורמציה פרקטי של תודעתם. במקרים כאלו LSD יכול לפורר שכבות התנגדות של התודעה האישית, והתקדמות להוויה בעלת מקדם אחדות עמוק יותר.
      מדוע LSD מסוכן לבעלי אישיות, תודעה לא יציבה וכו'. משום שאין הם מסוגלים לגשר בין הפערים. מחד חווית אחדות נדירה בזמן השימוש, ומאידך חוויה מאוד לא נעימה של עצמם ושל החיים דרך תודעתם המבולבלת וחצי סכיזופרנית מלכתחילה. הפער יוצר בלבול, חוסר סיכנרון, והאינטלגנציה איננה מסוגלת לפרש את ''המציאות'' בצורה הרמונית מספיק בכדי לאפשר חיים תקינים.
      לכן, גם אני מצטרף למזהירים מחד, ומאידך לאנשים אחרי הרבה מאוד שנים, תחת מורה ראוי ומפוקח, עם הרבה זהירות וסביבה משגיחה יתכן וחווית סמים משני תודעה יכולה לתרום.
      עדיין !!!, אין תחליף למסע רוחני עמוק בו מתרחשת טרנספורמציה איטית קבועה ופרקטית, בה המחיצות מוסרות וההתמוססות אל התודעה האחידה מתרחשת תוך הבנת התהליך ומשמעותו.

      אום שאנטי שאנטי אום...

      IP: 82.166.247.39 דווח על תגובה זו

      • מסכים לגמרי

        גורו דוו, 04/05/08 16:54

        אמרת הכל.

        אתה נספח מתבקש לכתבה המדליקה הזאת.

        IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

      • איזה יופי של תגובה

        מתפיע :), 04/05/08 17:00

        מבוקרת ומפוקחת

        IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

      • לעולם אל תאמין לאף אחד

        הידרו, 04/05/08 17:54

        שאומר לך מה לגטימי ומה לא כדרך רוחנית ושגם אם נדמה לך שאתה מאושר אז אתה לא, כי זה לא מתאים לאיזה גנגג'י מפונה
        ''משום שהתודעה מיד לאחר הסיום.... בלה בלה בלה''
        קח איוואסקה ונדבר אחרי זה

        IP: 84.110.177.38 דווח על תגובה זו

        • אני דווקא אהבתי את התגובה

          מדיטציה, 04/05/08 22:01

          אין צורך בכל ה''בלה בלה בלה''

          רק מעט סבלנות

          שנקרג'י, תגובה מעולה!

          IP: 89.1.23.152 דווח על תגובה זו

      • בולשיט

        רון, 06/05/08 23:25

        שאנקרג', אקרא לך דניאל, כי זה יותר קצר.
        סמים הם כלי עזר כמו המדיטציה, שלב שניהם יחד, גם מדיטציה לא יכולה להיות הכלי העיקרי למסע רוחני אמיתי, גם לא תרגול צ'י קונג או העמקה פילוסופית, אך כל אלה יחד יכולות להוביל למסע רוחני.
        הצמחיה שמקיפה אותנו לא סתם פה, הFDA לא סתם עצר את ההתפתחות שלה, אתה אמור להיות בקיא בקונספירציות :)
        ברור שלא צריך לתת את זה לאנשים שרוצים רק לקבל הנאה, צעירים לרוב, אך את אלה ממילא לא ניתן לעצור.
        כל סם פסיכדלי צריך לקחת תחת השגחה ועם רצון להתפתח רוחנית ולא סתם לקבל היי או לאכול סרט.
        אני מצטרף למזהירים מחד, ומאידך לאנשים עם זהירות וכבוד לLSD.
        טרנספורמציה אינה איטית או מהירה אלא מידית, הדרך בינה לבין הבאה היא זו שאיטית או מהירה.

        גאטה גאטה, פאראגאטה...
        :)

        IP: 79.176.251.161 דווח על תגובה זו

        • לא הבנתי דבר וחצי דבר

          שאנקרג'י, 08/05/08 02:56

          1. מדוע עדיף לקרוא לי דניאל ?, מדוע לא משה או חיים .
          2. מדוע אני אמור להיות בקיא בקונספירציות ?
          3. FDA הינה הרשות לאישור תרופות ותוספי מזון אמריקאית, לא הבנתי ''מדוע ה-FDA עצר את התפתחות הצמחיה שמקיפה אותנו, ומה הקשר בין צמחיה ל-LSD שהוא כולו חומרים כימיים מסונתזים..
          4. אני חולק עליך כי טרנספורמציה הינה מיידית. דעתך הינה חלק מתרבות ה-enlightenment instant
          הרווחת בעולם ''הרוחני'' דהיום. כזו המלאה ב''דיבורים מתקדמים'' ואמירות ריקות כמו ''אתה מושלם, אין מה לתרגל דבר'', או ''התרגול בא מהאגו ולכן מפריע להתקדמות''. ''ההארה היא מיידית, וכל נסיון להתקדם דרך מאמץ על ציר הזמן רק מפריע לה''
          או אמירות אחרות המשקפות בורות שתוצאתה היחידה הינה ''ערימות של רוחניקים'' שאינה זזה לשם מקום, חוץ מליצירת מיינד עם מושגים רוחניקיים, כמו כאלו שהפצת בהודעתך המאוד לא ברורה.

          לתפישתי בלבד, גם כאשר ישנה התעוררות לרובד מסויים של התודעה העמוקה יותר מתנועת המחשבות, עדיין ישנו תהליך של אינטגרציה והתייצבות ב''מצב החדש''. כל רעיון אחר הוא פשוט בורות ,עצלנות, ונסיון לקצר תהליכים שלא ניתן באמת לקצרם.

          * אשמח להבהרות אם ישנן, (וגם לשאלה מדוע אתה חושב שהנך מכיר אותי כל כך, בשמי, ידיעותיי וכו')

          IP: 82.166.247.39 דווח על תגובה זו

          • אז אני אסביר

            קונספירציות, 22/11/08 21:11

            הוא מנסה להגיד שיש סיבה לכך שאנחנו מוקפים בצמחייה פסיכדלית ושההתפתחות הדתית-רוחנית של הציוויליזציה קיבלה דחיפה גדולה בזכות העובדה הזאת. ושמהסיבה הזאת, גופים שמנסים לשלוט בקבוצות אוכלוסייה גדולות, כמו ממשלת ארה''ב שבחסותה פועל ה-FDA, נלחמים בצמחייה הזאת ובכל החומרים שעשויים לעורר את התודעה ובמקביל דוחפים כל חומר שעשוי לשמר את המצב הרדום שלה.
            ו-LSD הוא אכן מסונתז, אבל כפי שכתוב גם בכתבה - הסינתוז מבוסס על פטרייה מסויימת שתוקפת יבולים של חיטה ומוכרת כבר אלפי שנים בתור פטרייה מאוד מסוכנת מצד אחד ומאוד פסיכדלית מצד שני. אז גם ה-LSD לא היה מגיע לעולם ללא אותה צמחייה שאנו מדברים עליה, וחוץ מזה יש עוד הרבה מאוד חומרים פסיכדליים, רובם נמצאים בטבע והם לא מסונתזים, וחלקם גם מעניקים חוויה הרבה יותר עמוקה מ-LSD. דוגמא טובה לכך היא DMT שנמצא במגוון עצום של צמחים בכל העולם, גם בארץ, ומשקה האיהואסקה הנגזר ממנו ומעוד חומר שנפוץ מאוד בטבע.
            אל תשכח שה-FDA הוציא את ה-LSD מהחוק מהסיבה הפשוטה שהוא היווה איום על התפיסות המיושנות והמקובעות של הממסד וקרא תיגר על החברה המערבית עצמה, אותה חברה פגומה שבעלי השליטה רוצים לשמר בכל אמצעי העומד לרשותם.

            IP: 81.199.251.122 דווח על תגובה זו

    • כי הוא ממחיש את הזהות בין העולמות

      Zoollander, 04/05/08 16:21

      העולם המוחשי והעולם הפנימי.
      LSD, בדומה למדיטציה, עוזר לשים לב שהעולם המוחשי נוצר, למעשה, בפנים.

      מזמן כבר הבנו את זה אינטלקטואלית, יחד עם זאת, לראות את זה בעיניים זה משהו אחר ויש לזה השפעה חזקה מאד על התודעה.

      IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כתבה מעולה...תודה לך ותודה לדר' הופמן

    חלי, 04/05/08 13:32

    שעזר לנו להבין שלאף אחד אין מונופול על המציאות

    IP: 83.130.144.43דווח על תגובה זו

    • אז בואו נהיה ספקנים לגבי כל קונצנזוס

      t, 04/05/08 14:37

      שמעתי שלקפוץ מבניין של 20 קומות זה כיף
      גם להכניס חפצים של מתכת לשקע החשמלי.

      אנשים פשוט משקרים לכם ש ''זה מסוכן''
      זו המציאות שלהם.....

      במציאות שלכם זה כיף לא נורמלי,

      יש אנשים שאפילו הצליחו לרחף (לעוף) דרך הלון
      במיוחד אחרי השקע ...

      IP: 199.203.90.158 דווח על תגובה זו

      • הצעה חלשה מאד

        s, 04/05/08 16:18

        לקפוץ מבניין או לתקוע ברזל בשקע זה הורג וזה בדוק.

        בתיאוריה זה יכול להיות חכם להטיל בזה ספק כמו שאתה ''מציע'', במידה וזה היה רק סטריאוטיפ, אבל לא, זה בדוק, אנשים מתים מזה.

        לסד לעומת זאת, זה משהו אחר. לא רק שלא מתים מזה (ע''ע הופמן) אלא שבשימוש מודע ומבוקר זה פותח את הראש ומשנה את החיים (ע''ע אני)

        IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

      • נכון...יתכן שהיו מקרים כאלה,אבל סטטיסטית אפילו הנהיגה יותר מסוכנת (ל''ת)

        חלי, 04/05/08 16:38


        IP: 87.68.167.57 דווח על תגובה זו

  • 5.

    איזה בן אדם

    אלי, 04/05/08 13:31

    איזה המצאה, פשוט לא יאמן מה שהדבר הזה יכול לעשות...

    IP: 89.139.196.134דווח על תגובה זו

  • 4.

    ממציא ה LSD הלך לעולמו. איך המדור לא עבר לרקע שחור? (ל''ת)

    י, 04/05/08 13:31


    IP: 80.74.101.3דווח על תגובה זו

  • 3.

    אף מילה על פלאשבקים או על הניסוי שגרם לאנשים לעוף מחלונות ?

    רן, 04/05/08 13:30

    ממש ''תפיסת עולם אובייקטיבית'' לחשוב שאתה ציפור ושהשמיים מווניל

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

    • אולי תספר לנו אם אתה מכיר

      No, 04/05/08 13:49

      למיטב ידיעתי מדובר במיתוסים, אבל אם אתה מכיר אז תשתף

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • אכן מדובר במיתוסים משעממים,אין צורך להתייחס. (ל''ת)

        אוביו''ס, 04/05/08 14:17


        IP: 212.199.103.78 דווח על תגובה זו

        • יש גם הרבה אנשים שנוסעים במכונית ונהרגים / נפצעים בתאונות דרכים.

          אבי צנעני, 04/05/08 17:10

          אז מה, נאסור את הנהיגה במכוניות ?

          IP: 79.177.250.38 דווח על תגובה זו

      • Frank Olson

        פרמקולוג, 04/05/08 14:58

        http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Olson
        וגם :
        Hallucinogen persisting perception disorder
        http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_persisting_perception_disorder

        IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

        • היו מקרים מעולם

          חוקר תודעה, 04/05/08 16:53

          ואכן, כדאי להשתמש בחומר המופלא הזה בצורה מבוקרת ואחראית.

          זה משנה את החיייייים!

          IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

          • היית נותן אותו לילד שלך?

            ב', 04/05/08 19:22

            אם התשובה היא לא. אז כנראה שאין כאן לא מבוקרת ולא אחראית.

            מה יש כאן?
            אלימות עצמית, אשליה, וחוסר מודעות ברמות הכי בסיסיות.
            והרבה שוטים שחשבו שהרוחניות זה קידוש האנרכיה על כל צורותיה המשונות, יללה, חברה יש פה מסיבת אסיד.
            אה, ובל נשכח גם את פורצי התודעה, שהם כמו כל פורץ אחר, שרוצה להגיע אל מה שלא שלו בזכות במעקף כוחני ואלים.

            אז מה אם מליוני תאי מוח נדפקים, יש עוד מליארדים.
            אז מה אם אני לא בנוי ומוכן לראיית תודעתית נרחבת, בוא נראה מופע אור קולי משובח בתלת מימד.

            כולם עושים את זה.

            ורק אני נשארתי לספר שהמלך הוא עירום.

            IP: 217.132.110.151 דווח על תגובה זו

            • בטח לילד

              חוקר, 04/05/08 21:59

              אם לעצמי אז למה לא לילד?
              לילד שלי מגיע הטוב ביותר.

              כמובן, לא כשהוא צעיר מדי, אלאל כשהוא מגיע לבגרות נפשית ורגשית, שלא יתחרפן חלילה.

              אני מבין את כל מי שחושש, מוטב שלא יתנסה, או לפחות שינסה להתעניין או לקרוא על זה.

              לעומת זאת, לכל מי שלא חושש, ולא התנסה עדיין, לאט לאט ובזהירות, לזכור שזה רק חלום.

              יש כאלה שרק מחפשים את ההזדמנות להשתגע ואז מוצאים אותה בצורת טריפ או אפילו סתם שכרות.

              מומלץ לעשות את זה רק אם אתם מאמינים בעצמכם וביכולת שלכם לא לאבד שליטה ולא לאבד שפיות.

              IP: 89.1.23.152 דווח על תגובה זו

            • מחוקרת תודעה לחוקר: אין לך שום שליטה

              חוקרת, 04/05/08 23:31

              על התהליך. לא לך, ולא לאף אחד.
              ואני מקווה, בשביל הילד, שאתה מתבדח.

              IP: 217.132.110.151 דווח על תגובה זו

            • יפה כתבת! אני מקווה שאתה לא לבד. (ל''ת)

              בעז, 05/05/08 14:17


              IP: 89.139.106.105 דווח על תגובה זו

            • למה אתה חושב שתאים במוח נדפקים? (ל''ת)

              למה, 05/05/08 17:08


              IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

            • לא מתבדח

              חקור, 06/05/08 08:18

              כמובן הילד יצרוך ע''פ רצונו בלבד ורק אחרי שיגדל ויהיה בן אדם אחראי למעשיו.

              אין כאן כוונה להכריח ילד קטן לעשות טריפים וגם לא למנוע ממנו אחרי שהוא גדל.

              IP: 89.1.130.125 דווח על תגובה זו

        • פרנק אוסון לא היה תחת השפעת LSD כשקפץ.

          פליקס לייטר, 04/05/08 18:20

          פרנק אולסון היה מדען של הצבא האמריקאי.
          במהלך חופשה חמדו לצון כמה סוכני CIA ששהו איתו והיו מעורבים בפרוייקט MKULTRA, ושמו לו קצת LSD בשתיה ללא ידיעתו. יש לציין שפרנק אולסון לא היה מעורב בפרוייקט על זה ולא ידע בכלל על קיומו של סם כזה.
          נטילת הסם (בכמות גבוהה) גרמה לו להתקף פסיכוטי ופארנויה חמורה. הCIA העביר אותו כעבור מספר ימים להסתכלות, בה הומלץ על אישפוזו. הוא התאבד מיד לאחר מכן.

          זה בדיוק השימוש האסור שהד''ר הזהיר מפניו.
          LSD הוא סם מסוכן. נא להשתמש בזהירות.

          IP: 212.143.225.136 דווח על תגובה זו

      • דוגמא אחת - רוברט וייט (rock bottom ועוד)

        ניקית, 04/05/08 15:25

        שקפץ מחלון בקומה גבוהה וכך הפך לנכה, אחרי חווית אסיד, כך מספרים.
        בלי קשר - הנ''ל מוסיקאי משובח!

        סייג- ''כך מספרים'' (אולי יש עדויות יותר מוצקות, לא יודעת).

        IP: 85.250.12.144 דווח על תגובה זו

        • רוברט וייט היה על אלכוהול

          מכונה רכה, 04/05/08 18:13

          כשנפל/קפץ מהחלון.
          מסקנה (ע''פ ניקית): יש לאסור את השימוש באלכוהול.

          קפיש?

          IP: 212.143.225.136 דווח על תגובה זו

          • אני קראתי משהו אחר. חוץ מזה, איפה הסקת מדברי שאני ''נגד'' ? (-: (ל''ת)

            ניקית, 04/05/08 18:57


            IP: 85.250.12.144 דווח על תגובה זו

          • תקרא את תגובה מס' 8 ותבין את עמדתי. אח''כ תבוא ותתנצל (-: (ל''ת)

            ניקית, 04/05/08 19:02


            IP: 85.250.12.144 דווח על תגובה זו

    • על כל הלום סמים במדינתנו יש עשרה הלומי קרב (ל''ת)

      אורן, 04/05/08 17:55


      IP: 84.110.177.38 דווח על תגובה זו

    • אין צורך להגיד על שום דבר

      קונספירציות, 22/11/08 21:22

      כי זה אוסף של בולשיט.
      הניסוי שאתה מדבר עליו (כמה פתטי, הניסוי היחיד בערך מתוך אלפים שהצליח למצוא משהו מזיק כביכול בלסד) נעשה ע''י ה-CIA במסגרת פרוייקט MK-ULTRA, בו הם ניסו ברוב טיפשותם להשתמש ב-LSD למטרות שליטה בתודעה ושטיפת מוח. אין צורך אם כך לציין שהלסד ניתן לקורבנות המסכנים ללא ידיעתם ולכן הכניסו אותם בכוונה למצב שברור מראש שהם לא יהיו מסוגלים להתמודד איתו. וכן, מישהי אחת קפצה אפילו מהחלון.
      זה רק מדגים כמה הלסד יכול להיות מסוכן כשהוא נופל לידיים הלא נכונות וכשמשתמשים בו על מישהו ללא ידיעתו. המרחק בין זה לבין שימוש מבוקר ומודע כחלק מחיפוש רוחני הוא שמיים וארץ. אה ועוד עובדה שלא מספרים לך היא שרוב הקורבנות של אותם ניסויים נלקחו מלכתחילה ממוסדות לחולי נפש... דרך אגב, במסגרת הניסיונות ליצור חיילים ממושמעים יותר הם נתנו לסד לאנשי צבא והתוצאות היו שאותם אנשי צבא החליטו לצאת מהצבא ולהתחיל בחיפוש רוחני. מאוד מסוכן מה שקורה פה, ממש סכנת נפשות הייתי אומר...

      IP: 81.199.251.122 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אתם אנשים חולים (ל''ת)

    צריך לאשפז, 04/05/08 13:21


    IP: 84.95.195.235דווח על תגובה זו

    • מצחיק (ל''ת)

      אותי, 04/05/08 16:24


      IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

  • 1.

    עכשיו נותרה רק דילמה אחת...

    תוהה, 04/05/08 12:08

    פטריות או לסד ?

    IP: 62.90.54.52דווח על תגובה זו

    • עזוב אותך-הכי טוב קוק.. (ל''ת)

      לבנה, 04/05/08 13:24


      IP: 207.232.43.239 דווח על תגובה זו

      • קוק מגעיל

        לא לגעת, 04/05/08 16:25

        וגם אסור להתקרב

        IP: 62.90.54.52 דווח על תגובה זו

        • קוק כשמו כן הוא - קקה. השבח לאל. אס די. (ל''ת)

          אבי צנעני, 04/05/08 17:11


          IP: 79.177.250.38 דווח על תגובה זו

          • נכון מאוד! כל מילה בסלע! (ל''ת)

            שולה, 18/01/10 23:32


            IP: 109.160.139.20 דווח על תגובה זו

    • לסד יותר עדיף

      אליס בארץהפלאות, 04/05/08 14:56

      כי עם פטריות אין שליטה על הכמות והאיכות זה הימור ובלסד מה שאתה מבקש אתה מקבל

      IP: 84.108.128.66 דווח על תגובה זו

      • המדריך לפטריות

        הידרו, 04/05/08 17:57

        שמר כמויות גדולות בדבש
        ואחרי כמה ימים ערבב את הדבש עשה נסיונות מדורגים ללמוד את חוזק ההשפעה של הבציר הספציפי... קפיש?

        IP: 84.110.177.38 דווח על תגובה זו

      • הסמים בלבלו אותך? קנזס זה מטריפ אחר. (ל''ת)

        דורותי, 04/05/08 19:09


        IP: 217.132.110.151 דווח על תגובה זו

      • דווקא פטריות אפשר לקנות במסודר

        תוהה, 04/05/08 21:56

        באמסטרדם למשל
        ודווקא עם LSD אתה אף פעם לא יודע מה תקבל.
        אני משאיר ששניהם חוויתיים מאד אלא שלא הייתי רוצה לעשות יותר מדי סמים בבית אחת.
        לוקח זמן לעכל את כל מה שחווים בטריפים האלה.
        אז צריך להחליט על מה ללכת.
        יש המלצות?

        IP: 89.1.23.152 דווח על תגובה זו