• 5.

    זבולון ישועה

    יוסף, 10/12/07 03:36

    השם הוא ישועה,לא ישוע!

  • 4.

    שרי אנסקי ,תודה שוב על עוד כתבה נהדרת

    תותח על, 08/12/07 18:09

    היא תותח על

  • 3.

    בבי'ס אמרו שדוחן זה אוכל להודים מורעבים ואפריקאים מזי רעב (ל''ת)

    דוח חניה, 07/12/07 18:50

  • 2.

    אין על האוכל הטריפוליטאי וגם הטוניסאי

    חצי ט וחצי ט, 07/12/07 17:18

    מתה עליו. ללקק את האצבעות.
    כל שבת וחג אנחנו נהנים ממטעמים מדהימים

    • קח כדור ורד מהעץ!היית בהנוי,נפולי,טולוז,מדריד או הונג-קונג? (ל''ת)

      קוקו-סאן, 07/12/07 18:55

  • 1.

    סוף סוף גילית את הטוניסאים??? אין כמו אוכל טוניסאי!!!!

    טוניסאי, 07/12/07 16:18

    איך אני מתגעגע לחמין דוחן של אמא שלי, זה הדבר הכי טעים בעולם.....למרות שאמא שלי מאריארנ ה העיר, היא מכינה את החמין המצויין הזה.
    תודה