זבולון ישועה
יוסף, 10/12/07 03:36
שרי אנסקי ,תודה שוב על עוד כתבה נהדרת
תותח על, 08/12/07 18:09
בבי'ס אמרו שדוחן זה אוכל להודים מורעבים ואפריקאים מזי רעב (ל''ת)
דוח חניה, 07/12/07 18:50
אין על האוכל הטריפוליטאי וגם הטוניסאי
חצי ט וחצי ט, 07/12/07 17:18
קח כדור ורד מהעץ!היית בהנוי,נפולי,טולוז,מדריד או הונג-קונג? (ל''ת)
קוקו-סאן, 07/12/07 18:55
סוף סוף גילית את הטוניסאים??? אין כמו אוכל טוניסאי!!!!
טוניסאי, 07/12/07 16:18