• 50.

    הבעיה היא בחוסר המקצוענות של ענף המלצרות

    בארץ זה תחביב, 09/03/08 05:53

    ברב המקומות המתוקנים בעולם מלצרות זה מקצוע מכובד שצריך ללמוד אותו שנים. בארץ כל סטודנט רעב ללחם נהיה מלצר. אין להם כל מושג בעבודה שלהם. מלבישים את אותם בבגדים שחורים והנה הפכו במטה קסם למלצרים. אבל כרגיל הכל חפיף במדינת החפיף, גם המלצרות.

  • 49.

    הייתי באל באבור שלוש פעמים

    לצערי, 09/03/08 05:44

    פעם ראשונה
    פעם אחרונה
    ןפעם אחת יותר מידי.

    מסעדה ערבית סתמית עם שירות מהגיהנום. אבל כל זמן שהישראלים הפראיירים ימשיכו להתנפל עליה היא תמשיך לשדוד את כספנו ולעבוד עלינו.

    • הכתבה התגובה והמציאות

      שמעון, 09/03/08 16:23

      שלוש פעמים אכלתי באלבאבור. כל קשר בין הכתבה והתגובה למציאות היא מקרית. אוכל מצוין ברמה של גורמה. כן רבותי - אוכל ערבי גורמה, גם אם קשה למישהו מכם לעכל עובדה פשוטה כל כך. היחס והשירות - הרבה למעלה מסביר. למה? בגלל העינים הלא יפות שלי? בלי ההיכרות הלא מוקדמת? בכלל מציע לקורא לבדוק לבד ולא להאמין אוטומטית לא להמלצות ולא לביקורת. מי בדיוק שם את הכתב למומחה, מישהו יודע?

    • חובה לבקר שם גם בגלל השירות

      יהודה, 10/05/08 11:29

      השבת אחת חיכינו קצת יותר משעה בחוץ למקום פנוי. אף אחד לא הכריח אותנו לחכות בחוץ והמסעדה לא הייתה חייבת לנו כלום. למרות זאת, מדי כמה דקות יצא הבעלים והשף בכבודו ובעצמו והגיש לנו כדורי פלאפל, תה וקפה. כשסוף סוף נכנסנו, הבנו שהיה שווה לחכות.

  • 48.

    טרם קראתי את הכתבה במלואה

    דנה, 08/12/07 10:32

    אבל בעניין הבראסרי - בדיחה טובה, השירות שם מעולה! המלצרים מקצועיים, חייכניים (אולי נתקלתי במלצר אחד שאולי מעט אדיש, בשום אופן לא מתקרב לחמוץ, ב-3 השנים שאני מבקרת שם כמעט בכל שבוע) ומכירים היטב את התפריט, לא נותנים לך להרגיש שאתה נופל בחשיבותך מאף ''סלב''.
    המקום הזה הוא לא מאורת סלבז ובסופי שבוע ובעסקיות בעיקר ניתן למצוא שם משפחות עם ילדים, זוגות של מבוגרים וכו' לצד ''פרחי הדוגמנות'' שהזכרת.
    נכון שלפעמים ממתינים מעט, ואפשר להבין כי יש לחץ, אז אפשר ''לנער'' מעט את המלצר שלכם והוא יבין מיד. אין צורך בהשמצות שווא כאלה!
    לא מאמינה שהכתבה הטפשית הזאת תפגום בפופולאריות (המוצדקת) של המקום.

  • 47.

    תחזירו את היפנית "אש!!" שהייתה לכם.. אונמי.

    סועד, 06/12/07 15:46

    יו יו, יו יו יו...

    • אוי המארחת היפנית!!!!!

      beber, 07/12/07 04:25

      תחזירו אותה בכל מחיר היא באמת היתה אשששששששש!!!!!!!!

  • 46.

    הבעיה העיקרית של הברסרי

    כך מגדילים, 06/12/07 10:01

    הצפיפות הבלתי נסבלת. השולחנות ממש צמודים זה לזה,אי אפשר לנהל שיחה בלי לשתף את השולחנות הסמוכים.כשמישהו מנסה להכנס למקומו או לצאת ממנו, התחת שלו מזיז את הצלחות של השולחן הסמוך.גועל נפש !

  • 45.

    הרשימה שלנו

    נילי וונילי, 05/12/07 23:01

    בלחם ארז לא מתקבלים לעבודה אם אין לך פרצוף חמוץ וגישה מתנשאת,הטלפניות המקבלות הזמנות טייק אווי במפגש הסטייק מצליחות להיות מפחידות וערסיות דרך הטלפון כך שתמיד אחרי ההזמנה מרגישים הקלה שאין צורך לפגוש את הצוות המפחיד פנים אל פנים אלא להנות מהאוכל נטו .( הכוונה לסניף התל-אביבי,לא מכירים את השני.), בקפה טאטי השירות וחמיצות הפנים שוברי שיאים,לא מתכוונים לחזור למקום.אכלנו בבראסרי המון המון פעמים והשירות היה כמעט תמיד מצוין.הא, פיצה וולקנו גם בלאגן ואנטיפטיה נוראים !!

  • 44.

    שירות

    טוני, 05/12/07 14:43

    הבעיה בארצ שדורשים שירות ואת האמת שהם צרכים לקבל שרות בגלל זה הכול נהיא הפוך

  • 43.

    אוכל טוב ?

    ישראלי, 05/12/07 01:36

    הכתב יודע לכתוב הרבה וארוך ועם מילים מפוצצות. אבל לא מבין כלום באוכלים הישראלים. כמה שהבלגן רב יותר כך המסעדה יותר טובה , ואין שום חשיבות לאוכל ולמחירים.
    הבנת את זה רוי ?

  • 42.

    ברסארי- לא סתם...

    ליאת, 04/12/07 23:32

    המקום עובד פצצות, הקהל איכותי, התפריט הנאה לחיך.
    לא סתם בחרנו לחגוג שם את ההעלאה שקבלתי במשכורת.
    האקוסטיקה מתחת לכל בקורת, הצפיפות -שהאנשים בשולחן לידך יושבים לך בצלחת, כל מה שעבר בצלחת היה באמת מצויין, גם קדרת פירות הים...אז למה הקאתי בשירותים כל הלילה?
    לא היו לי טענות לגבי השירות- ההיפך. פשוט לא יצא לשפוך את הלב בעניין הזה- שבגללו עבר לי התאבון לפירות ים....

  • 41.

    נראה שמלצרים בברסארי קיבלו הוראה לטקבק קונטרה לכתבה או שהם מפוטרים (ל''ת)

    חיים, 04/12/07 22:18

    • נראה לי שאתה צודק

      עובד, 05/12/07 09:39

      חחחחחחח.....

  • 40.

    למערכת NRG: הצנזורה היא דו כיוונית.

    ביסקוויט צבאי, 04/12/07 19:44

    אתם אותי ואני אתכם. אתם בטח צוחקים לכם עכשיו: ''למה מי אתה בכלל?'', אבל החברים שלי כבר מחרימים את האגאדיר, ואתם הבאים בתור. אם אתם נותנים את האפשרות לטקבק, לפחות תפרסמו את כל התגובות המנומסות, גם אם הן קוטלות, ובצדק, את האגאדיר.

    נ.ב.

    אתם מוזמנים לטלפן לאגאדיר ולשאול על המקרה שתיארתי. אותי הם בטח לא שכחו. בהצלחה.

  • 39.

    אגאדיר בר בורגר, נחלת בנימין, תל אביב.

    ביסקוויט צבאי, 04/12/07 19:11

    לפני כחודש, בשעת אחר צהריים מוקדמת, עת המסעדה ריקה למחצה, הזמנתי שליש וויינשטפן מהחבית והמבורגר מקסי (220 גרם) בדרגת הכנה מדיום-רייר. קיבלתי כוס עם חתיכת חסה קטנה ויבשה בסמוך לשפה. קורה... ביקשתי מהמלצרית שתחליף לי את הכוס. המלצרית באה בדברים עם הברמנית, אשר העבירה את הבירה מהכוס המוכתמת בירק לכוס נקייה, כל זאת בעוד אני מתבונן במחזה. עכשיו כבר ביקשתי מהמלצרית להחליף גם את הכוס וגם את הבירה. המסכנה לא ידעה היכן לקבור את עצמה. הפיצוי היה שוט של רמאצוטי לי ולחברי לארוחה עם סיומה, אבל לשם אני כבר לא אחזור, ואני ממליץ גם לכם, טוקבקיסטים יקרים ודניאל רוגוב, שלא לחזור. חג אורים שמח.

  • 38.

    מוזר ...בחיים לא אכלתי מיונז..[?] באל באבור

    ד ו ב ד ב ן, 04/12/07 18:29

    אני הולך לראות תמיד את הסלטים ,
    לראות מה יש חדש ועונתי .
    לעולם לא ראיתי סלט עם מיונז.
    לא בשולחן ולא בסלטייה .

    תמוה מאוד .
    ומעורר שאלות לגבי אמינות הכתבה
    והכותב אותה.

    גם לשפוט מסעדה ,כל מסעדה בשבת
    היא לא הדוגמה המייצגת ,
    ובטח לא האבסולוטית .

    הכותב ביקר גם באמצע השבוע באל באבור ?
    .
    .
    בראסרי.

    מודה ,אוהב את אחיו הקופי בר ,הרבה יותר.
    הבראסרי היה ברירת מחדל בשבילי.
    היום אני מסתגל ואוהב יותר מפעם.
    לזכותם יאמר,
    כשאכלתי שם , אהבתי את המקצוענות,
    והשרות היה ללא דופי . ללא דופי.
    ובחלק מהפעמים ,אפילו נפעמתי
    מאיכות השרות.

    • תודה, אימא! (ל''ת)

      ברסארי, 04/12/07 23:15

  • 37.

    קפה מסעדה בתיה

    נעמי, 04/12/07 17:54

    אין כמו ''בתיה'' לאוכל יהודי מסורתי האוכל טעים פשוט נפלא!!! אני אוכלת שם כבר 40 שנה ורק מי שלא יודע מהוא אוכל יהודי טוב יכול לזלזל במסעדה. וגם אם צריך לחכות מעט זמן זה לא נורא במסעדות אחרות לא מחכים???????? וגם המחירים סבירים.

    בתיה כל טוב עד 120

  • 36.

    בסיום הארוחה הגיעה סוף סוף השתיה

    אלכס, 04/12/07 17:02

    רותי ומתי היקרים....זו כבר לא פעם רשונה שזה קורה אך ביום שבת האחרון ניסינו שוב את מזלנו וישבנו הפעם בחוץ. הזמנו לשתות ולאכול , הלחם הגיע ראשון, לאחריו המנות ולאחר שסיימנו לאכול הגיעה השתייה - אני חושבת שאין מה להוסיף.... חבל!!!!!!!

  • 35.

    במרגרט תייר השירות מקסים אבל מאוד לא מקצועי

    אחת, 04/12/07 16:56

    לעומת זאת ברסרי?? מאוד מפליא שהיא ברשימה הזו

  • 34.

    בראסרי

    סתם אחת, 04/12/07 16:03

    החוויה שלי הפוכה לגמרי!
    אכלתי שם לא מעט פעמים והשירות שם נ ה ד ר!
    ובמקרים המעטים בהם הוא היה רק טוב ולא מעולה, קיבלתי פיצוי בצורת קינוח או משהו דומה.
    אולי אם תנסו להיות נחמדים למלצרים שעובדים שם קשה בטרוף, תזכו ליחס נחמד בחשרה.....

  • 33.

    מסעדת הסוהו מאכזבת ביותר

    מתאכזב קבוע, 04/12/07 15:42

    על בסיס קבוע שרות גרוע ביותר עושים לך טובה שניכנסת לשם בכלל.
    למה מי הם ?

  • 32.

    השירות בבראסרי

    גם אני חושב, 04/12/07 15:31

    הייתי פעמים רבות ונהניתי מאוד דווקא מהשירות. לעתים, כשיש לחץ, הוא קצת איטי, אבל המלצרים מסבירי פנים וחביבים ת מ י ד. לגבי האוכל זה כבר עניין של טעם. מי שלא אוהב שלא יאכל שם. אבל לגבי השירות אין לי ספקות כלל.

  • 31.

    אונאמי מסעדה מעולה

    םמשצן, 04/12/07 15:30

    אונאמי זו מסעדה מעולה, עם אוכל מעולה ושירות מצויין, ועל זה יעיד כל מי שנכנס לשם אי פעם.

  • 30.

    השירות בבראסרי

    יותם, 04/12/07 15:11

    אחרי קריאת הכתבה ועיון קצר בתגובות, רק רציתי להוסיף משהו קטן לידיעת הקוראים (בתור עובד של המסעדה וסתם מישהו שנוטה ''לבזבז'' את מיטב כספו במסעדות בעיר). במסעדה שהשירות בה מורכב מכל כך הרבה אלמנטים (צוות מלצרים גדול מאוד, תפריט מורכב, היצע יינות רחב מאוד, הזמנות מראש שמשתלבות בלא מעט עוברי אורח ש''רק עברו לשתות איזה קפה'') ומשרתת כמות עצומה של לקוחות מדי יום, תמיד יהיה אפשר למצוא משהו לא להיות מרוצים ממנו (זמן המתנה ארוך בכניסה, מנות שיוצאות אחרי רבע שעה במקום עשר דקות, מלצר שעסוק בלנקות כוס יין לשולחן שלידך במקום לגשת אלייך..). כשמוסיפים לכל המשוואה הזו את המחירים הלא זולים שהמקום דורש בעבור האוכל שלו, ואת המנטליות הישראלית (''מגיע לנו הכול כולל הכול''), קל להבין למה תמיד יימצא אותו אדם שיכריז ש''יותר הוא לא יחזור לכאן..'' (למרות שלא תמיד לאמירות הללו יש תפיסה במציאות..). אם זה מרגיע מישהו, רוב עובדי המקום עסוקים אך ורק בלהוציא את הלקוח מרוצה בסופה של הארוחה, גם במחיר של הנמכת כבודם העצמי למען התחושה הטובה של הסועדים (ולכן קצת קשה לי להתחבר לטענות על ''אנטיפתיות''). כך שהייתי מציע לכל המקטרגים, להיזכר באיזו תחושה הם יצאו בסופו של דבר מהמסעדה, ופחות להתמקד בכל מעידה או פאשלה מקרית של הצוות.

    • יותם, זכותו של הלקוח היא לצפות להכל כולל הכל תמורת כספו ! (ל''ת)

      טלי, 05/12/07 23:12

  • 29.

    הבראסרי היא המסעדה הכי טובה בעיר

    ענת, 04/12/07 15:05

    כבר חמש שנים שהבראסרי היא המסעדה הכי חמה בעיר! לא סתם!! המקצוענות וההקפדה על הפרטים הקטנים עושה את ההבדל בינה לבין השאר.. הכתבה הנ''ל היא פופוליזם זול של כותב שאינו מבין בשירות דבר.. בתור לקוחה קבועה לא זכיתי לשירות יותר טוב בשום מקום אחר בעיר.

  • 28.

    שירות משלוחים גרוע מאוד....

    ענת, 04/12/07 13:27

    אנחנו מזמינים שם ואכן שירות המשלוחים גרוע, הבחורות שמקבלות ההזמנות תמיד תמיד עושות טעויות ... שימו לב לחיוביי כרטיסי האשראי... תמיד עם טעויות.... מחכים לאוכל מעל שעה... מגיע האוכל ולא נשאר שום חשק לאכול. בקיצור גועל נפש שירות הכי רע שיש

  • 27.

    גם ב''מונה'' בירושלים השירות גרוע

    ירושלמית לשעבר, 04/12/07 13:10

    כמה פעמים שישבתי שם המלצריות ממש צעקו עליי. בסוף קמתי, הלכתי ולא חזרתי. (לא יודעת אם המקום עדיין קיים).

  • 26.

    שטויות במיץ

    מיכל, 04/12/07 13:10

    בתור מי שאוכל בבראסרי בת''א לפחות ארבע פעמים בשבוע, אני חייבת לציין שהכתבה עושה עוול למקום. המלצרים נעימים, חייכנים, האוירה תמיד מזמינה, בעיקר עכשיו בחורף, ממש קפיצה קטנה לחול.. ממולץ בחום.

    • ברור

      צחיל, 04/12/07 18:22

      אם את אוכלת שם ארבע פעמים בשבוע אין ספק שיתייחסו אליך יפה וילקקו את כפות רגלייך. אני מתפלא שלא העניקו לך איזה כתר זהוב כזה כבר.

  • 25.

    במסה קיבלתי שירות מצויין. והיתה אחלה ארוחה. (ל''ת)

    יאיר, 04/12/07 12:54

  • 24.

    אין שירות אין טיפ !!! וחשוב גם לספר לכל מי שמכירים לא להכנס לשם (ל''ת)

    עידו, 04/12/07 12:42

  • 23.

    סתם לכלוך

    ענת, 04/12/07 12:09

    זה שמשהו חווה שירות רע במסעדה פעם או פעמיים לא אומר שהשירות גרוע. בעיניי באגאדיר יש שירות מעולה, מפנקים את הלקוחות כל הזמן! חוץ מזה גם באומאמי השירות מדהים ומקצועי (הייתי שם המון פעמים). בג'פאניקה אף פעם לא נתקלתי בשירות רע, ובמסעדות ערביות לרוב צריך להיות יותר אגרסיבי על מנת לקבל שירות- זה חלק מהתרבות ואני לא רואה בעייה עם זה.

    • את לא רואה בעיה?

      נחום, 04/12/07 13:25

      זאת הבעיה, שאנשים כמוך משלימים עם היחס והשירות ומשלמים כל סכום שיגידו להם

    • חוץ מלאכול במסעדות יש לך עוד עיסוקים??? (ל''ת)

      אני רעב, 04/12/07 14:38

  • 22.

    מדור פרסומי במסווה - גועל נפש

    דני, 04/12/07 11:59

    אתם מנסים לדפוק לנו לתת מודע שאלה מסעדות מעולות וזה שהשירות גרוע זה לא נורא.
    אנחנו נראים לכם כאלה טיפשים ?

    • אתה סתם פרנואיד... (ל''ת)

      אני, 04/12/07 12:56

      • לא נכון

        הוא צודק, 04/12/07 15:59

        אחרת למה הכתובת, הטלפון והדיבורים האוהדים?

  • 21.

    הבראסרי אחת המסעדות היותר טובות

    רחלי, 04/12/07 11:55

    זה נכון שלפעמים השירות לא הכי מהיר, אבל בתור אחת שאוכלת הרבה במסעדות, אני חושבת שאין הרבה שמצליחות להגיע לרמה של הבראסרי הן בשירות, הן באיכות ובעיצוב ובהשקעה.
    חבל שככה כותבים על מקום מהיותר מושקעים

    • בראסרי זה סתם בית חרושת לאוכל ממוצע במסווה של גורמה (ל''ת)

      וכמה רעש אלוהים, 04/12/07 13:26

  • 20.

    כיף

    איילת, 04/12/07 11:48

    בראסרי - מקום מצויין . שרוי רגב ילך לאכול במקום אחר - עדיף לכולנו !!!

  • 19.

    תתחילו בלא להשאיר טיפ!!!

    אורית, 04/12/07 11:47

    לי כבר נמאס שהסטטוס קוו מאלץ אותי להשאיר טיפ גם כשהשרות הוא מתחת לכל ביקורת,אני משנה פאזה! מלצר שלא ישרת אותי בכבוד בנימוס ובזריזות לא יזכה לטיפ!! למי שלא זוכר,טיפ מיועד לצ'פר את המלצר על שירות טוב במיוחד ולא כחובה על עצם הגשת המנות לשולחן!! ובכלל,אני לא מחכה בתור לא בבארים ולא במסעדות,יש מספיק מקומות ואני לא אבזה את עצמי ואחכה שעה בשביל המבורגר מחד או פואה גרא מאידך! ואתם קוראים את דבריה של מי שחיה עשר שנים מטיפים!

    • את צודקת (ל''ת)

      אימצתי, 04/12/07 12:11

    • כשאת צודקת- את צודקת (ל''ת)

      ריק, 04/12/07 14:11

    • אל תשאירו טיפ לשירות גרוע !!

      אין שירות, 05/12/07 23:07

      זה ישפר מיד את השירות !הם יבינו שזה לא מובן מאליו.

  • 18.

    לצפונית מחיפה

    מרכז הארץ, 04/12/07 11:42

    לצערי בצפון יש את מקבץ המסעדות הגרועות בארץ, אפילו מסעדה "מזרחית" פשוטה פחות טובה מכל מה שנתקלתי בו במרכז. הם פשוט יכולים להרשות לעצמם כי הם יודעים שממילא הלקוחות לא יחזרו בקרוב ותמיד ימצאו הפראיירים הרעבים אחרי טיול. ושלא נדבר על המחירים שדופקים שם.

    • ממש לא. אני חיפאית וכשאני אוכלת בת"א אני מתגעגעת למסעדות בחיפה

      נועה, 04/12/07 12:10

      וזאת משלוש סיבות:

      לרוב, יותר טעים בחיפה, עולה פחות כסף והשרות אדיב ומסביר פנים.

      בת"א יש יותר פוזה, פחות טעים וגובים ממך הרבה יותר כסף על הרבה פחות איכות.

  • 17.

    מליארד קונים לא טועים

    מוטי ק., 04/12/07 11:41

    לא מבין במסעדות ולא מבין בשרות. אם יש תור בדלת זה סימן שהמקום טוב. נקודה. אוכל ושירות . הייתי במקום ביום ההולדת של ביתי , לא הכרתי אף אחד ואף אחד לא הכיר אותנו . המלצרית יצאה מגדרה כדי לעשות לנו ערב כיף והאוכל היה טעים.
    נראה לי שהכותב כתב כתבה לא רלוונטית מתוך צרות עין ישראלית נפוצה לכל מי שמצליח.

  • 16.

    כתבה חשובה ביותר

    FLA Gator, 04/12/07 11:41

    באמת השירות בארץ ברמה נמוכה מאד.
    שילמדו קצת מהאמריקאים...

  • 15.

    וישראלים ימשיכו להמתין בתור למסעדה

    אני בעצמי, 04/12/07 11:36

    אפילו שהאוכל לא משו, השירות גרוע והיחס מזלזל. ישראליםן יעשו הכל בשם הטרנדיות וה"לראות ולהיראות" (במיוחד בתל אביב)
    אפילו יסבלו שירות גרוע וימשיכו לבוא

  • 14.

    יש הרבה מסעדות טובות בי-ם

    דנה, 04/12/07 11:36

    יוצא מהכתבה כאילו שארכדיה זו המסעדה היחידה הטובה בי-ם וזה ממש לא כך. אם התל אביבים העצלנים היו טורחים להזיז את התחת שלהם קצת לכיוון י-ם הם היו מכירים עוד מלא מקומות נהדרים. גם אוכל טוב, גם שירות טוב וגם מחירים משתלמים.

    • יפה אמרת (ל''ת)

      מאיה, 04/12/07 12:32

      • הצ'אקרה למשל, אחלה מסעדה ואוכל טוב (ל''ת)

        ירושלמית במיל, 04/12/07 13:28

        • לקוחה קבועה בצ'אקרה

          לילי, 05/12/07 16:47

          לצערנו התל אביבים לא תמיד מתעצלים ואכן מגיעים לצ'אקרה ולנו רק נותר לספוג את שחצנותם ויהירותם - מעדיפים שתשארו בתל אביב ותשאירו את הפנינה הירושלמית שלנו לנו.

  • 13.

    מזוכיזם הוא חלק מההנאה

    מלח, 04/12/07 11:35

    למען האמירה שאכלנו במקום שבאופנה בן אדם מוכן שיזלזלו בו ויעליבו אותו ,אבל,בסופו של דבר הוא גאה לומר אכלתי שם.וההוכחה גם בכתבה וגם בתגובות,אנשים כותבים שקבלו יחס גרוע אבל חוזרים לאותו מקום.
    אם מישהו מקבל יחס גרוע עליו להודיע לבעל המקום שיותר לא יראה אותו.בראשונים הוא יזלזל כי הוא מכיר את המזוכיזם,אך כאשר יגדל המספר של המתלוננים הוא עשוי לקחת זאת בחשבון.

  • 12.

    המלצה לכתבה על מסעדות עם שירות טוב

    oa, 04/12/07 11:33

    אני ממליצה לעשות כתבה נוספת דומה רק על מסעדות עם שירות טוב, כדי שנדע לאן כן כדאי ללכת לאכול...

  • 11.

    הבראסרי פשוט פלצנים שלא יאומנו

    לא הולכת יותר, 04/12/07 11:33

    המלצרים אנטיפטיים ברמות....הם חושבים שזה חלק מתחושת החו"ל המזוייפת שלהם. גם האוכל לא שווה את זה. אם כבר לפרנס את המשפחה הזו - רק בקופי בר.

  • 10.

    אנשים לא דורשים שירות....

    אניטה, 04/12/07 11:28

    הבעיה היא שאנשים בארץ לא דורשים שירות, לכן לא מקבלים.
    גם אם הם קיבלו שירות גרוע הם ממשיכים ללכת למקומות האלא אז למה שהם ישפרו את השירות?
    ברגע שיתחילו לאבד לקוחות הם יעשו משהו בנידון.

  • 9.

    כתבה מצויינת ובמקום!! (ל''ת)

    תומר, 04/12/07 11:27

  • 8.

    כל המסעדות בת"א. מעוז גסות הרוח והפלצנות !!!

    צפונית, 04/12/07 11:14

    בצפון זה ממש לא היה קורה !!! לא בכאלה סדרי גודל...

  • 7.

    גם במוזס

    בני, 04/12/07 11:11

    מוזס בהרצליה וברוטשילד שירות איטי זאת לא מילה. חיכינו כמעט שעה עד שיצאו המנות, והמסעדה לא היתה מלאה כל-כך.

  • 6.

    כאשר יש עומס כבד, כל נותן שירות הופך ל"אנטיפאט"

    י, 04/12/07 10:46

    שירות רע יכול להתרחש בכל מקום. הכתבה הזאת היא ליכלוך טהור.

    • איזה גיבוב של שטויות!

      תמר, 04/12/07 11:41

      יש מקומות ששירות רע זו כבר ממש מדיניות, בלי קשר לעומס. בבראסרי לא מעניין אותם השירות, כל עוד יש תור בחוץ וכולם רוצים להכנס - השירות הוא במקום האחרון. כשלמסעדה איכפת מהלקוח ולא רק מהברנז'ה - הכל נראה אחרת.

    • ממש לא. לך ל"סוהו" ותראה (ל''ת)

      נועם, 04/12/07 11:53

      • השירות בסוהו גרוע ביותר

        סוהו=שירות גרוע, 04/12/07 16:10

        השרות בסוהו הוא גרוע ביותר
        גם היחסי אנוש שם
        יחס מזלזל ללקוחות

  • 5.

    ברסארי

    יאנה, 04/12/07 10:46

    אני גרה ממש בקירבת מקום לברסארי ויצא לי לאכול שם לא מאט פעמים והשירות שם הוא אחד מהגרועים שיש אם אני אוכלת במסעדה ולוקח להם להביא את האוכל יותר לאט ממה שאני מכינה אותו בבית אז המקום בבעיה ובנוסף זה לא מצדיק את הכסף והתפריט הוא דליל המלצה רק אם אין ברירה או שמאוחר בלילה

    • תלמדי עברית

      יוסי, 04/12/07 11:35

      מעט - ולא מאט .
      כמו רועי ולא יורי !!!!!

      • ואתה מושלם?????? (ל''ת)

        ש.ז, 04/12/07 14:41

      • דדיייייייייייייייייייייייי

        אני, 04/12/07 15:28

        הרגת אותי מצחוק !!!!!!!!!!!!!!

    • אז למה את חוזרת לשם?? (ל''ת)

      אני, 04/12/07 11:48

  • 4.

    מה עם הבאצ'ו בקינג ג'ורג'?????? (ל''ת)

    רוני, 04/12/07 10:46

  • 3.

    כתבה ממש חשובה.

    כל הכבוד, 04/12/07 10:34

    לא התלהבתי מהאוכל של הבראסרי. יוהרה חסרת בסיס.
    אמא שלי מבשלת פי אלף יותר טוב ממרגרט תייר, וזה גועל נפש מה שהאחרונה עושה, איפה ואיפה לפי הסלב.
    בתיה והרגל הקרושה מעוררות סיוטים בלילה.
    לסיום, אדם שיוצא ומשלם מכספו, לא אמור לספוג יחס כזה.

  • 2.

    דוגמא מייצגת

    הקמצן, 04/12/07 10:10

    מסעדות בארץ יודעות לחקות את התמחור, אבל שוכחות לחקות גם את רמת השירות שגם היא חלק מהמחיר.
    לצערי צריך להבין מלצרות בכל העולם היא לא חלטורה היא מקצוע, והמבין יבין

  • 1.

    בקפה בתיה השירות מזעזע

    טלי, 04/12/07 09:55

    נפלנו על מלצר ממורמר כל מה שרצינו זה רק לברוח משם.לא חוזרים.

    • וגם התשולנט שלהם לא משהו...

      ארצי, 04/12/07 10:49

      ובאופן כללי : עקרונית אינני חוזר למקומות עם שרות ממש גרוע . הבעיה היא שלא נישארו כבר מקומות לאן ללכת...

      • ממש לא משהו! (ל''ת)

        צודק, 04/12/07 11:23

        • בבתיה זה לא השירות, זה האוכל המעפן (ל''ת)

          ליאת, 04/12/07 13:29

          • אכן, במוזס שירות גרוע ואוכל בינוני מאוד ויקר מאוד (ל''ת)

            דידי, 05/12/07 23:03

      • לא משהו זה אנדרסטייטמנט

        בצ'יה מה העניינ, 04/12/07 12:52

        האוכל שם לא פחות ממזעזע והמחירים בשמיים.
        תפל וחסר רגשות והשירות באמת קיצוני ולא במובן הטוב של המילה חלילה.

        מעניין שרוב הביקורות בכתבה מדוייקות. אונמי ששנים הייתה פאר של שירות ואיכות התדרדרה פלאים, השירות ירוד והנורא מכל - התפריט הפך לאלבום תמונות כמו אחרונת הג'אנק פודיות לתיירים בצ'יינה טאון.

        חסרה רק מוזס, שגם שם השירות מזלזל, האוכל יקר ולא מוצלח במיוחד.