• 35.

    מבקר מסעדות

    אור, 26/11/07 15:45

    אוכל כמו עוד דברים שאלה של טעם. הייתי בחלק מן הסעדות ששגיא קוטל ולא הצלחתי לרדת לעומק טעמו. הביקורת בדרך כלל קטלנית ומרושעת

    • זבל קולינארי

      דני זלקינד, 30/11/07 01:36

      לא מקצועי ולא טעים

  • 34.

    רוע לב

    סופר דדי, 25/11/07 21:05

    ביקרתי במקום ארבע פעמים לא שיגרתי מהטעם הפשוט כל פעם נהנתי מהאוירה מהשרות מאיכות הבשר . ראבק ! המקום רק ניפתח לפני כחודש תנו צאנס למה כזה רוע לב אנשים פותחים עסק משקיעים ממיטב כספם מקדישים זמן וחלק מחייהם ואז מגיע מבקר מיסעדות אלק והורס.חשוב רגע לפני שאתה כותב מה גורמת ביקורת כזו .יום אחד זה יחזור אליך בצורה זו או אחרת . אני בכל מיקרה אחזור לבקר במסעדה ואמליץ בכל לב לבקר בה.

  • 33.

    אחת המסעדות הטובות

    גלית, 25/11/07 19:50

    לא יודעת מה איתכם כל הממורמרים אני נהנתי מאוד

  • 32.

    מה יהיה עם שגיא כהן?

    טיפוס חיובי, 25/11/07 09:37

    מתי שגיא יכתוב ביקורת אחת טובה?
    הייתי ונהניתי מאוד!!
    הבשר מעולה!!

  • 31.

    ראבאק, תן להם רגע של חסד (ל''ת)

    6, 25/11/07 09:12

  • 30.

    איך יכול להיות טיפ =0? הרי נתת לו

    מחכה לתשובה, 25/11/07 07:49

    מאה שקל לפרוט והוא לא חזר??????????

  • 29.

    אהבתי את הביקורת על המפלס הנפרד

    א, 25/11/07 03:41

    ביקורת במקום

    • מה

      דני, 17/01/08 18:25

      מה בדיוק אהבת ראית את המקום ?

  • 28.

    שגיא כהן הומוסקסואל? ענו לי בבקשה! (ל''ת)

    יורי הליקופטר, 24/11/07 23:13

    • שגיא כהן נשוי ויש לו שתי בנות אם אני לא טועה (ל''ת)

      יוסי, 25/11/07 00:38

  • 27.

    מי הוא חושב שהוא??

    טל, 24/11/07 19:40

    יש דרך לכתוב ולהביע דעה בכל נושא. מבקר מסעדות צריך להיות ענייני ומקצועי ולא שנחשוב שהוא דרך בתוך שלולית שניה לפני שנכנס למסעדה או לחילופין רב עם אישתו..

  • 26.

    בשר שאנחנו מיישנים ומשיישים לבד....

    דודי, 24/11/07 19:32

    מר כהן, עשית לי את היום!!!
    כמגדל כבשים מקצועי, אשתמש מהיום בסיסמה הזו לשיווק הבשר. כבר הצהרתי היום בפני לקוח (גרמני) שאני מיישן ומשייש לבד. בתמהון חסר הומור שאל אותי איך אני עושה את זה, השבתי לו בחיוך שזה סוד מקצועי אינטרני. ואשכרה זה עובד! תודה למלצר הגאוני! Danke schön Sagi

    • לידיעה

      א, 24/11/07 21:14

      יש אפשרות לשזור שומן בתוך הבשר אולי אתה מגדל אבל לא קצב

  • 25.

    מסעדה דוחה (ל''ת)

    ירון, 24/11/07 19:22

  • 24.

    סביר להניח שאת הבשר הבריחו מעזה

    מיכל, 24/11/07 19:12

    בזמן האחרון משמיד השירות הווטרינרי טונות של בשר שאינו ראוי למאכל אדם וברגע שאין פיקוח על כך.. קמים הקומבינטורים ומתחמנים על חשבון הבריאות שלנו.

  • 23.

    גם אני הייתי במסעדה אחרת כנסו וקיראו את הביקורת

    עמיר לב, 24/11/07 18:36

    פתחו מסעדה כמו בצרפת שולחנות קטנים מפות לבנות מלצר עם שפם מוזג יין לכולם.
    אני אוהב לשבת במקומות קטנים.אני אוהב שהוילונות קשורים.
    מורידים את המעיל ותולים על קולב,מזלגות ופרחים והגשם דופק חזק על גג רעפים.
    אני אוהב לשבת במקומות קטנים ואני אוהב שהוילונות קשורים...

  • 22.

    בא לי להקיא מהלא כשר הזה

    אייל, 24/11/07 17:49

    בעעעעעע....

    נפיחות בייקון ברוטב חמאת זרע עטלף

    ממש להקיא מהגועל הלא כשר - כל לא כשר הוא מתכון למחלות: חברתיות, לאומיות ונפשיות פיזיות.

    רוצים כשרות !! עד מתי לא יהיה למסורתיים היכן לאכול ???

    • עד בוא משיח הפרושים

      גילגמש, 24/11/07 18:12

      ועד אז שיכה בך הברק על שהגבת בשבת.

      • טמבל! שבת יצאה חצי שעה לפני תגובתו.

        דון, 24/11/07 18:42

        לך תלמד משהו...

        • נו...דתיים יודעים מתי יוצאת שבת

          בום וער האמץ, 25/11/07 08:54

          ומה עוד?
          בטח לא מבינים חצי דבר באוכל טעים.
          (מנסיון, חביבי)

      • כנראה שאותך כבר היכה הברק

        מארק, 24/11/07 18:55

        ואינך יודע מתי יוצאת השבת.

    • אז תקיא. זכותך המלאה.

      א, 24/11/07 19:52

      אחר כך תעטוף את זה בבצק של קרעפלאך, ותמצא מי שייתן לזה חותמת גלעאט בשביל שני זוזים.

    • כשרות זה עניין של היצע וביקוש...אם היה ביקוש - היו מסעדות!!!

      איל, 24/11/07 21:58

      תפסיק להתבכיין.
      אין מספיק ביקוש של הקהל שלך למסעדות יוקרתיות...אחרת היו פותחים לכם כמה מסעדות שתירצו!
      ובקשר לבשר כשר...זה כל כך מגעיל שבא להקיא...לפעמים יוצא לי לאכול במסעדות כשרות יוקרתיות ואם בטעות אני מזמין מנה בשרית (לא עוף)..אני מצטער על כך שבוע לאחר מכן. גועל נפש! זוועה קולינרית...ואתה בוכה על ''נפיחות בייקון''??? כמה שאתה דביל...

      • תגיד אתה מטומטם!?

        ידיד, 25/11/07 08:55

        מה ההבדל בין בשר כשר ללא כשר, זה אותם חלקים מאותם בהמות רק שאת אלו מותר לאכול ואת אלה אסור אידיוט!

        אין הבדל בין העוף או הסטייק שימכרו במסעדה כשרה ללא כשרה ההבדל היחיד הוא איזה בשר לא ימכרו .

        איזה אידיוט, עדיף שלא תגיב בפעם הבאה ולא תחשוף את בורותך ושנאת החינם האנטישמית שלך!

        • אכלת פעם לא כשר, שאתה יודע ?

          א, 25/11/07 17:04

          בשר בקר לא כשר, טעים בהרבה.
          הוא לא עובר את תהליך ההמלחה והשטיפה המוגזמת שמוציאים מהבשר לא רק את טיפת הדם האחרונה, אלא גם את מיציו הטבעיים ונותני הטעם.
          וכמובן, שגם הטיגון בחמאה מוסיף, והעובדה שהמגדלים בוחרים מראש את הבהמות הטובות יותר למי שיודע להעריך את הבשר, מוכן לשלם על איכות, ולא יקלקל אותו בהכשרה.

          אפשר להוציא תבשילים לא רעים גם מבשר כשר, אבל סטייק אמיתי, שנאכל מדיום ללא צורך בתיבול, אין טעם לאכול במסעדה כשרה.

          תאכל כשר כמה שאתה רוצה, אבל תחסוך לנו את הסיפורים כאילו שזה טעים או נקי יותר.

  • 21.

    לא עמדו במבחן בשלושה קרטריונים

    א., 24/11/07 17:43

    המחיר הטיב השירות . לא צריך להיות מבקר מסעדות כדי להבין זאת . הדיווח אוביקטיבי כי מבקרי
    המסעדות כשיש להם מה לשבח
    הם משבחים בלשון עשירה ומהללת
    עד כדי הגזמה .

  • 20.

    ב400 ש''ח אני עושה סופר.

    עני עם אינטרנט, 24/11/07 16:45

    פעם הייתי הולך למסעדות כאלו שהייתי רווק.
    התחתנתי יש לי 2 ילדים ואני שכיר.
    תהנו.....

  • 19.

    הרגע חזרתי משם - שגיא כולך חארטה!

    ליאור, 24/11/07 00:51

    זה מה שאכלתי:
    ראשונה - סלט עגבניות צלויות עם פרמז'ן ובייקון
    עיקרית - אנריקוט 450 גרם מדיום עם גראטן.
    אחרונה - ''העוגה של שחר'' עם אספרסו קצר.

    כל מנה - אליפות. הקשקשן הזה יכול ללכת אכול בברוקלין.

    • שגיא צודק,ואתה שקרן.

      מסעדן חברמן, 24/11/07 16:19

      המסעדה הייתה סגורה הערב.

      • חחחחח למה סגורה? הם לא עובדים בשבת ??? חחחחח (ל''ת)

        ציגל'ה ביגל'ה, 24/11/07 20:40

        • פתוח מ שני עד שבת

          א, 24/11/07 21:07

          המסעדה פתוחה מיום שני עד שבת מ12 עד 16 ומ19 עד 24 וכן היא פתוחה בשבת וסגורה בראשון

  • 18.

    שגיא כהן יקירי תחזור לספורט,בעצם גם שם אתה לא מבין כלום (ל''ת)

    שמעון בלילי, 24/11/07 00:06

    • אהלן שמעון,מסור דש לפיני.

      מעצב גבות, 24/11/07 16:20

      תגיד לו שיפסיק לעשות פן בגבות,עדיף כבר שיוריד אותן לגמרי.

  • 17.

    גם ככה אין לי כסף לשלם על האוכל היקר הזה

    אדם פשוט, 23/11/07 17:32

    אבל נהניתי מהכתיבה השנונה!
    שכוייח!

  • 16.

    נוה צדק

    זללן, 23/11/07 17:26

    לעיתים רחוקות אני מזדהה עם מר כהן.
    הפעם בקרתי שם לפני שקראתי את ביקורתו.
    מה שאמר לגבי מנות ראשונות - אבראוו.
    מה שאמר לגבי מנות עיקריות - אבראוו, אבראוו.
    השרות - כנ''ל.

  • 15.

    הוי, פיטר לוגר.

    עידן, 23/11/07 17:16

    איזה בשר!
    בתפריט של המנות העיקריות שם יש:
    1. סטייק לאחד
    2. סטייק לשניים
    - וממשיך ככה עד ארבעה. איזה פורטרהאוס לא מהעולם הזה.
    עזבו הכל סעו לברוקלין.
    -ונזכרתי בעוד אחת מאמירות המקום: ''אנחנו מקבלים את כל אמצעי התשלום, ובלבד שיהיה זה במזומן'' (באנגלית זה נשמע יותר טוב...)

  • 14.

    כמה נכון כמה אי צדק

    T, 23/11/07 16:51

    במתחם נווה צדק נפתחו כמה שכאלו המתיימרות להיות מסעדות, אבל הן רק במה לראות ולהראות, יש בשבזי קורב מאד, שתי מסעדות האחת מול השניה באותה בעלות עלובה, אחת מגישה ארוחות בוקר והשניה אוכל יפני.
    הכל מתחיל ונגמר באותה רמה רדודה... של שירות גרוע כשהמנות ממענות לצאת בזמן, הכמיות אפילו לא של מסעדת גורמה, בושה של ממש. כשבקשנו הסבר מדוע הסלט והחביתה לא יוצאים יחד...... קיבלנו פרצופים ממי שחשבנו שהיא מלצרית גרועה, אבל זאת היתה בעלת הבית!!!! כששאלנו אם הסלטים של הטחינה חצילים שבאו במנות קטנות במיוחד הן של ארוחת בוקר אחת, היא ענת שזו הכמות לשזמנת 2 ארוחות בוקר.... שכשטענו שאם זה שתי ארוחות כל אדם צריך לקבל זאת בנפרד... (היינו שתי חברות וכל אחת אכלה מצלחתה, את המ שנקרא בתפריט - ארוחת בוקר!) היא הסירה בכעס את הצלוחיות הקטנות והחזירה מנות נפרדות לכל ארוחת בוקר ושם נחו שתי כפיות זעירות של טחינה, ושל טחינה ירוקה!! כמות שמביישת גם מסעדת גורמה שמגישה טעם ופחות כמות.

    נווה צדק לא לא רק מקום להראות ולראות, צריך גם להוכיח טיב... אנשים בעיקר תל אביבים מזהים איכות ירודה של אוכל ושירות.

  • 13.

    נהנתי לקרוא. הכתבה מייצגת את מה שעובר לי בראש בכל מיני מסעדות.

    י, 23/11/07 16:42

    ההבדל היחיד הוא שאני תמיד משאיר טיפ. שרות לא טוב : 10% . שרות טוב : יותר.

  • 12.

    פפסי מקס??אין להם קולה?הכל מתגמד לעומת זה (ל''ת)

    יניב, 23/11/07 16:38

  • 11.

    יא קמצן, מלצרים מתפרנסים מטיפים

    מלצר, 23/11/07 15:35

    אפשר להשאיר 10% על שירות לא טוב

    • פראיירים לא מתים.

      א, 24/11/07 17:17

      אני הולך לאכול כדי להנות.
      לא נהניתי ? בעיה שלך ממה תתפרנס.
      לך לבעל הבית ותגיד לו שישלים לך ממה שחסך על המנה שלי.

    • בטח שאתם מתפרנסים מזה

      א., 24/11/07 19:20

      כי זה כסף שחור שהולך כולו לכיס שלכם. נמאס כבר! זו נורמה ולא חובה על אף אחד. העובדה שזה כזה סיפור היא שכולם כבר התרגלו לטיפים, ולכן מתבססים על זה כהכנסה.

    • אתה טועה, ובגדול.

      עידן, 25/11/07 16:10

      הבעיה שלנו היא אנשים כמוך, שממלצרים וחושבים שגם אם הם זורקים על הלקוח הם יקבלו את העשרה אחוז שלהם.
      כשאתה הולך לחנות ולא מקבל את מה שבאת לקנות אתה עדיין משלם עבורו?
      אני מלצר בדימוס, ואני חושב שזה חובתנו לא לתת טיפ למלצרים חצופים וגם לא לחזור למקום הזה. במיוחד היום עם כל מסעדות הפלצנות בת"א, והטרנד שהתפתח שעושים לך טובה שמשרתים אותך.
      בניגוד ללוגו הידוע של בזק, זו לא זכות לתת שירות, זו החובה שלך ושל עמיתיך, במיוחד אם זה כל המשכורת שלך!

  • 10.

    שגיא צודק! הייתי שם! (ל''ת)

    אביבה כהן, 23/11/07 15:23

  • 9.

    אין על הבלאקסטיר (ל''ת)

    מוקי, 23/11/07 15:18

  • 8.

    לא שאני בעד מסעדת פלצנות אבל

    אלירן, 23/11/07 15:15

    אם הם היו משלמים לכם קצת לפרסומת הייתם כותבים אחרת

  • 7.

    כל מילה בסלע

    פ.לוגר, 23/11/07 14:49

    בשר דלוח שנקנה באיזה סופר

  • 6.

    שירות גרוע מאפיל על הכל (ל''ת)

    עובדת חיים, 23/11/07 14:40

  • 5.

    איזה יקר!!!!!! ולגבי הטיפ שהמלצר שכח להחזיר- אפשר להזכיר לו......

    רון, 23/11/07 14:20

    לא צריך לעשות כזאת דרמה- זה לא הוליווד

    • מה אצלכם זה ככה? (ל''ת)

      שגית, 23/11/07 17:03

  • 4.

    Neve Tzedek Retaurant

    Strobes, 23/11/07 14:17

    Yesterday in Ha'aretz Newspaper Daniel Rogov was raving about this restaurant which he called ''Makom Shell Basar'.How very odd.So what is its real name??

    • דניאל רוגוב הוא כל כך ידוע שאני אתפלא אם לא מתאמצים בשבילו במיוחד

      ענבל, 23/11/07 15:10

      יש מקומות שמתאמצים במיוחד עבור מבקרי אוכל מוכרים ואני לא מאשימה אותם, אבל לכן אני לוקחת את הביקורות שלו קצת (!) בערבון מוגבל.

      • דניאל רוגוב מודיע למסעדות שהוא בא

        מקור פנימי, 24/11/07 19:17

        כדי שיגישו לו את המנות הטובות במיוחד (בחינם כמובן). הוא ורוב מבקרי המסעדות בארץ מושחתים ומקבלי טובות הנאה. אין פה מבקרי מסעדות שהולכים לאכול בדיסקרטיות, משלמים ואח''כ כותבים ביקורת אמינה. הכל משחק מכור. תאמינו לי

        • יש דווקא מבקרי מסעדות מקצועיים

          מיכה פז, 24/11/07 21:05

          יובל ג'וב הרגיל ואבי אפרתי. תמיד כותבים לעניין

      • לא היתי נותן לרוגוב לבקר את מקדונלד

        מיכה שף, 25/11/07 00:18

        הוא מבין בביקורת אוכל (שלא לדבר על יין) כמו חמור במרק פירות.
        אני לא קונה שום מילת ביקורת שהוא כותב

  • 3.

    אנחנו נשאר עם סוזאנה בינתיים (ל''ת)

    חחח, 23/11/07 14:10

  • 2.

    מתקשה להאמין במבקר

    לא ייאמן, 23/11/07 14:06

    הכל שחור חוץ מהגראטן... עזוב. הביו לך את הקריזה, אבל אתה מבקר וצריך להישאר מקצועי.

    • אכלתי שם והיה ממש על הפנים

      בדוק, 23/11/07 14:32

      לא להיתקרב

  • 1.

    סלט ספרדי

    א., 23/11/07 13:25

    שגיא, אתה לא מכיר את הבדיחה הישנה? המלצר היה אמור לצעוק ''אולה!!!'' כשהוא מפנה את הצלחת.

    • גדול-אחי אתה תותח-''אולה''-הרגת אותי... (ל''ת)

      רונן, 23/11/07 13:55

    • כתבה של מתנשא על מתנשאים

      נביל, 23/11/07 14:18

      זו הבעיה של העם היהודי שצימח עשבים מסוגים שונים ואשר מזיקים לו.

      מה רע בסטק של המי ומי או בקבב של אור יהודה? תשלם פחות כסף ותקבל בשר מעולה. אלא מה, למתנשאים זה לא מספיק.

      חבל שצמח דור שמנסה לחקות את הגויים במקום לפתח את תרבותו שלו.

      המתנשאים מפתחים טעמים משלהם ממש כמו שהשמאל מנסה לפתח דת משלו עם כוהנים וקדושים שעברו מהעולם הזה.

      אילו אני הייתי מחליט: הייתי הורס מסעדה זו, עוצר את לקוחותיה ובודק את מקורות כספם גם באם שולם עליו מס הכנסה כחוק.

      תגידו מה הקשר? הכל קשור מכיוון שהכל רוקם את החברה הישראלית ולצערי רבים החוברים למרקם זה רקובים.

      • סטיק לבן במי ומי זה פיתוח תרבות מקומית? (ל''ת)

        וממתי אוכל, 23/11/07 15:34

      • אם אתה לא מבין מה רע בסטייק של מי ומי, אין לנו בסיס לדיון

        ארז, 23/11/07 15:41

        לך פעם אחת למיט-בר בשדרות ח''ן בתל אביב, או אנ-ג'י, או דומותיהן (כלומר מסעדת בשרים טובה מהז'אנר שאתה קורא לו ''פלצני'' אבל הוא בעצם ''בשר טוב וזהו'') ותזמין רק סטייק אנטריקוט 300 גרם מדיום עד מקסימום מדיום-וול (כי אתה בטח אוכל סוליות וול דן בד''כ). תשלם מאה שקל בערך. תשתה עם זה מים מהברז... אם לא תבין גם אז אז אתה יכול להמשיך לאכול פיגולים בתחנות דלק. שיהיה לך לבריאות.

        דרך אגב, אם מזמינים וול דן אז זה באמת לא משנה אם אכלתם פרה או חתול.

      • אור יהודה

        מתנשא, 23/11/07 16:50

        נביל, אתה צודק. אבל גם אתה רכרוכי. לך עד הסוף: אני בעד לבטל את כל המוזיקה חוץ ממזרחית, לשים סינגר-סונגרייטרז (זה באנגלית, עזוב, לא תבין) בכלא, להוציא להורג כל פרופסור בכל אוניברסיטה שהיא, ולשים במקומם את ד''ר שקשוקה. בנוסף אפשר לשים חבר מרכז ליכוד בכל עמדת כוח במדינה, להוציא את המנהל התקין מחוץ לחוק, כי כווולם יודעים, מנהל תקין זה לאשכנזים לפלפים, ולהפוך את מושיק עפיה לשגריר באו''ם.

        וברצינות: אני מבין שאתה לא יכול להרשות לעצמך לאכול במקומות יקרים, ותאמין לי, זו לא התנשאות, כי אני לא מאמין שיש לי יותר כסף ממך. אבל זה שתגדיר מה שאתה לא יכול להרשות לעצמך כ''פלצני'', זו רכרוכיות. אתה משקר לעצמך. על איכות משלמים. נוח לך לשכנע את עצמך שהסטייק באור יהודה סופר-איכותי גם אם אתה צריך ללעוס כל ביס מאתיים פעם כדי שתוכל לבלוע - תאמין במה שטוב לך. אבל זה לא יהפוך את זה לאמת.

      • טוב בסדר, מסכימה איתך, אבל לא הגזמת בכלל... (ל''ת)

        מיי, 23/11/07 17:17

      • ואם כבר דיברת על לעצור לקוחות...

        א, 24/11/07 17:22

        במקומות שהזכרת אוכלים בערב אחד יותר עבריינים מאשר במסעדה תל אביבית -פלצנית בשבוע.

    • היית כבר מספר את כל הבדיחה שאנשים יבינו

      ענבל, 23/11/07 15:12

      אורח: אבל מה היה ספרדי בסלט?
      המלצר: אולה!!!

      הבנתי...

      • אגב,בגרסה יותר גסה של הבדיחה,מדובר על ''שלג ספרדי''... (ל''ת)

        ET, 24/11/07 20:17