• 55.

    נביאת זעם מודרנית

    אביבית, 28/08/07 04:03

    בניגוד לכל סטלני העיר השאננים
    אני עוד לפני הבחירות המוניציפליות הקודמות
    במהלכן
    ואחריהן
    התרעתי כנגד מדיניות חולדאי -למגר את נגע הבילויים מפרבר הזקיינעס ת''א- ולשולחינו הבליינים לאזורים נידחים אליהם ניתן להגיע רק באוטו-ואיך לא-לשלם חניה-לעיריה!
    עזר לי כמו כוסות רוח למת!
    חבריי-צחקו בפרצופי
    על נבואות הזעם האפוקליפטיות שלי.
    אני את שלי עשיתי!
    הרמתי עצמי מעל התחת
    והצבעתי כאחד המשועממים
    לאותן בחירות מוניציפליות אחרונות
    ואילו רק בכדי להעיף את המנוול מכיסאו!
    חושבים שמישהו היה שם מלבדי ומלבד שלושה חבר'ה לייצים בני 90?
    בושה וחרפה!!!!!!!!
    בבחירות הבאות-מקווה שתזכרו-חברי הבוהמיניים:
    מי שרוצה לעשן צינגלה במנוחה במרכז ת''א
    שומה עליו להעיף את הדיקטטור מן השלטון!

  • 54.

    כמה עצוב, המנזר איזה מקום מדהים זה פשוט עצוב

    עמי, 16/08/07 19:55

    זה לא הגיוני, זה המקום הכי טוב שאני מכיר עם אנשים מדהימים בלי פוזה ובלי כל הבול שיט, אוירה מדהימה. אין ולו פעם אחת שלא נהניתי, פשוט עצוב. איך דווקא את המקומות האמיתים והטובים רוצים לסגור, במקום זה חולדאי מעדיף את כל המקומות הצבועים והשחצניים. עצוב עצוב...אבל לא נוותר

  • 53.

    חולדאי איש עשייה ועוד יתעשת ויבין שחייבים לשמר את המרקם התרבותי של

    הקיוביסט, 15/08/07 01:08

    חיי הלילה. אפשר למצוא פתרונות שיניחו את דעת כולם וגם העיר והעירייה ימשיכו להרוויח מפאב הזה, שיש בו קסם רב, גם אם כמה נבערים דפוקים עובדי עכו''ם או יהווה (והרי זה זה אותו שיט) נבצר מבינתם הירודה לתפוס את זה

  • 52.

    תל אביב ערש התרבות

    תל אביבי מלידה, 14/08/07 15:48

    אני קורא את התגובות ונדהם. הרי כל המאבק החברתי למען ניצולי שואה/פליטי דרפור/תושבי שדרות מוזרק חדשות לבקרים לתודעה הציבורית על ידי אותם עיתונאים תל אביביים שיושבים בפאבים ב...תל אביב כמובן. תושב ירושלים/חיפה/באר שבע היקר, מתי אתה יצאת להפגין פעם אחרונה? בממוצע פעם בשבוע יש בתל אביב ארוע חברתי מובהק! אנשים עובדים, משלמים מיסים, הולכים למילואים (כן! אפילו קרביים!) וגם רוצים לשתות בירה מתחת לבית. אני משלם ביוקר כדי לגור בתל אביב ולא בפרברים ורוצה לקבל את מה שמגיע לי.
    כל המלעיזים והטוענים כי תושבי תל אביב עוסקים רק בבילויים- שטויות!
    זה שחלק גדול מאוכלוסיית החיילים המשוחררים באים לתל אביב- זה כי במקומות אחרים קוברים אותם ואין להם אפשרויות תעסוקה. אחרי זה הם הולכים ללמוד ומוצאים מקצוע- אבל עדיין גרים בתל אביב. זה שאתם קוראים כל היום בעיתון על ה''ברנז'ה'' שמורכבת מ-1000 אנשים שכותבים על עצמם זו בעייה שלכם.
    אם תצאו מהקופסה שלכם תגלו שתל אביב היא כמו ראשון, יהוד, עפולה או כל מקום אחר בארץ- אנשים גדלים, מתפתחים וחיים בה. זה לא בחו''ל ויש פה אנשים רגילים שאוהבים להיות עם אנשים כמוהם.

  • 51.

    רחוב אלנבי הופך להיות כמו התחנה המרכזית הישנה

    נעם, 14/08/07 12:58

    עם דחיקת וסגירת מקומות הבילוי באלנבי באופן שיטתי ע"י העירייה, נוצר ברחוב וואקום תרבותי.
    ברחוב נפתח מועדון חשפנות ובארים מפוקפקים והאיזור מתדרדר מיום ליום.

    אין סיכוי שעסק מהוגן יפתח היום באלנבי וזה שאלנבי הופך להעתק של התחנה המרכזית הישנה זה כבר לא דבר חדש.

    מה שקורה פה זה הריסת מרכז הבילוי של ת"א ודירדור של ת"א.
    פשוט בכיה לדורות

  • 50.

    אנשים תתעוררו! חולדאי גונב לנו את העיר (ל''ת)

    מילוא.ר, 14/08/07 11:37

  • 49.

    מתי כבר נעיף את בונה המגדלים הורס העיר הסדרתי הזה?!? (ל''ת)

    ברק, 14/08/07 11:23

  • 48.

    לברוח

    bb, 14/08/07 09:27

    המחנק המחנק... מכל כיוון נכנסים לנו לווריד אין מקום מפלט!!! מדינה מסריחה

  • 47.

    אלוהים אתם לא מבינים!!!

    דודו טופז, 14/08/07 02:50

    המנזר נסגר...זה יותר חמור מקסאמים על שדרות...זה יותר חמור מניצולי שואה שלא מקבלים קיצבה..זה יותר חמור מאפליה של המדינה על ערבים ,נשים ועובדים זרים!!!!!
    תל אביבים עכשיו בא-מ-ת צריך להפגין....בואו נצא מהאדישות למען המנזר!!!

  • 46.

    ממילות המיעוט השפוי:

    סתם אחת, 14/08/07 00:08

    נורא לקרוא כאן את הטוקבקים. מגיע למנזר שיסגר בגלל שמו הכאילו נוצרי?! מה, אתם נורמליים? ולחילופין: תגובות בנוסח ''מגיע לכם, תל אביב משינקין, שלא משרתים בצבא וכל היום שותים בירה''? מי הם לעזאזל האנשים האלו? האם בתוך עמי אני חיה? כי אם זה עמישראל, אני רצה להחליף לאום. במנזר יושבים אנשים עובדים, מי יותר ומי פחות, שבסך הכל רוצים לסגור (או לפתוח) את היום עם קצת אלכוהול. וכל אלה שלא יאה ונאה להם, שיצביעו חולדאי. אתם מגיעים אחד לשני.

    • המקום נסגר כעונש שהיה פתוח

      עו"ד, 14/08/07 01:34

      בשבת. בעלי המקום ההזוי הזה אשמים בכך. את ושכמותך רק מוכיחים כי במקום שאין בו יראת שמיים שולטים הטימטום והרישעות.
      אני בטוח שחבר מרעייך הריקני ימצא מקום אחר להשתכר בו. אגב, זה לא מוסד מיתולוגי, 14 שנה לפאב זה כלום אבל את מהפריפריה אז לא תביני ממילא את דבריי חומד.

      • לעו''ד

        דודי, ת''א, 14/08/07 01:41

        מה אתה מבלבל את המוח? מה זה החומד הזה? מי מתבטא ככה? ברור לכל טוקבקיסט הגיוני שאתה האדם שהגיב גם בתגובות קודמות כאן, בעד חולדאי, וטען שעל המנזר להיסגר בשל חלול השבת. אינך עו''ד, ואני מתערב שאתה לא אוחז באף תפקיד חשוב מלבד - אולי - לעבוד בעריית תל אביב. ואגב, בהמשך לטענתך: למה מי שאוהב לשתות הוא ריקני? ספר לנו, עורך דין קטן (מאוד) שלי, מה ממלא את לילותיך.בעצם, תחסוך את הגועל נפש שלך מאיתנו

      • "חומד", אתה פאתטי...

        נזירה, 14/08/07 14:52

        סייג לחוכמה שתיקה וזה שאתה מרסס תגובות וחושב שלא עולים עליך זה בכלל פאתטי. אין לך עבודה, עו"ד משועמם?

    • רק משוגעים מכריזים על עצמם שהם שפויים... (ל''ת)

      י, 14/08/07 08:40

    • את באמת סתם אחת, סתם טיפשה שלא מבינה שום דבר מהחיים שלך!

      מעיין, 14/08/07 09:32

      אני שירתתי את המדינה שנתיים יותר מדי, ועד היום (4 שנים אחרי שחרור) אני מתחרטת ששירתתי אותה בכלל, מדינה שמבזה לי את ניצולי השואה ומשחררת נשיא אנס מאונס, להם אני צריכה לתרום?
      ומה הבעיה שלך עם השם הנוצרי?? איך את רוצה שיראו לפאב? יששכר? ישמעאל? די כבר עם האטימות המטונפת הזו שלכם!! מספיק סגרתם לנו תחבורה ציבורית בסופ"שים וכל יכולת ללכת ברחוב בלבוש נח בלי שהחרדים הסרוחים שלכם יגניבו לעברנו מבטים.. אתם הנואפים האמיתיים יקירתי!
      ומה הבעיה שלך עם שינקין!? לי יש בעיה עם בני ברק המגעילה שלך, אולי תנקו קצת את הרחובות שלכם? יש לכם ריחות נוראים שם..
      ובנוגע לבירה - זה עדיף מלהצמיח כרס ולשבת בישיבה כל היום..!!
      ואת מדברת על לעבוד?? אני מנכה כל חודש יותר מאלף שקל מהמשכורת שלי בגלל חברים שלך שמשום מה מוצאים לנכון להיתלות במיסי המדינה ופרנסתם של אנשים רגילים כמוני. מוזר מאוד שבאנטוורפן ובברוקלין אתם יודעים לעבוד טוב מאוד!!

      תפסיקי לחיות לפי סכימות חברתיות ותפעילי קצת שיקול דעת לפני שאת לוחצת על "שלח" בתשובה המגוחכת שבטח תהיה לך.

      • מעיין, הבנת הנקרא חמודה...

        אני, 14/08/07 15:32

        לא חבל על העצבים שלך...?
        היא לא מדברת בשם עצמה! היא, בדיוק כמוך, מצרה על התגובות המטומטמות של אנשים שכתבו פה...

        לקרוא לאט שוב, אולי תביני בקריאה שניה או שלישית או רביעית או....

  • 45.

    חייבים לארגן מחאה , לא ניתן לו להרוס את העיר (ל''ת)

    מ, 13/08/07 23:21

  • 44.

    מקום מצ'וקמק - הגיע הזמן

    רועי, 13/08/07 21:54

    שיסגרו אותו

    • זה היה הבית לתקופה ארוכה, חבוב

      dude, 14/08/07 00:11

      אז קצת כבוד.
      בית זה בית.
      אין עוד מקום כזה, ולא יהיה גם אי פעם.
      המקום נכס ליושביו, ונכס לתרבות התל אביבית.

  • 43.

    אין לעירייה דברים יותר חשובים לעשות

    נועה, 13/08/07 20:06

    מלסגור את אחד המקומות היותר תל אביבים ונעימים?

    נו באמת.

  • 42.

    גם נכס גם צאן וגם ברזל

    שאול, 13/08/07 20:04

    אם ימשיכו להתקבץ שם החברים הטובים הפתוחים והחייכנים שתמיד מגיעים, תוך שבועיים תתהפך ההחלטה.
    האם האנשים יבואו או יוותרו על ביתם הלילי?

    • לא נכס צאן ברזל סתם מקום מטופש

      תותח, 14/08/07 11:19

      שהיה מפלט לסטלנים ועבר מהעולם.
      כולה 5 שולחנות.
      עאלק.

      • אין עוררין שאתה תותח. עכשיו שב בנחת.

        שוב שאול, 14/08/07 14:25

        ישנם אנשים גרועים יותר מסטלנים, למה אתה כל כך שונא אותם?
        במנזר יש לפחות 20 שולחנות, וזאת יודעת היידי היטב.

  • 41.

    רשומון

    דביר ברקאי, 13/08/07 19:58

    ובכן יולזי, הנבואה התגשמה. האפוקליפטור הגדול נושא דרשה על שולחן בר ומתנדנד מצד לצד. פסל החירות של אלנבי. הביאו לו את החלכאים והנדכאים, והוא כבר ידאג להאכילם בקריספי פיתה. ראי אדמה כי היינו בזבזניים. ומי מתאים יותר ממך להיות איש הבשורה. השליח. הצינור. סמוראי אחרון בעולם של מכונות ירייה סמי אוטומטיות.

  • 40.

    חולדאי הבין שיושבי הברים לא כוח אלקטורלי מבחינתו

    דש, 13/08/07 19:47

    הרבה יותר קל לסגור בר קטן בת''א מאשר לימצוא פתרונות חניה בעיר ,או להתעסק עם בעלי הממון שסגרו לת''א את הים ואת האויר
    כשאין חזון ומעוף, מתעסקים בדברים הקטנים והטרווילים
    ראש עירית ת''א לא ניחן בדימיון ואיש לא מאשים אותו בזאת,אבל ראו הזהרתם לא רציתם אותו בתור ראש העיר תקבלו אותו כראש ממשלה,תראו מה קרה בירושלים אחרי שאולמרט הבריח את כולם לת''א נהיה ממנו ראש ממשלה
    האיש חולדאי הוא פקידון קטן שנכנס לנעלים ענקיות ומנסה כמיטב יכולתו להתמודד עם האתגרים
    והנסיונות עד כמה שהם מגוחכים מקבלים תמיכה בציבור,יש לנו חברה אנושית שעוזרת לחלשים
    חבל שהאיש שהיתה לו הזדמנות הסטורית להשאיר את חותמו על העיר ת''א משאיר כתם שירד בגשם הבא,

    • קשקשן שלא שווה תגובה תתבגר

      אלינה, 14/08/07 11:21

      יושבי הפאבים ברובם אנשים שלא איכפת להם מכלום אלא רק מהבירה שלהם ולהם באמת לא צריך לדפוק חשבון כי טובת העיר יותר חשובה מכל השתיינים למיניהם.

      • טובת העיר עאלק

        טל, 15/08/07 06:06

        בלי חיי הלילה והבילויים תל אביב היא עוד עיר אפורה ומשעממת עם מחירי דירות מופקעים וחנייה בלתי אפשרית.

  • 39.

    זה עונש מאלוקים על כך שהם פתחו ביום כיפור

    דתי, 13/08/07 19:46

    באמת, הפאב הזה היה פתוח ביום כיפור. אז הנה מגיש לו הקדוש ברוך הוא את החשבון.

    • יאללה פרימיטיבי אנחנו רצחנו את אלוהים לפני חמשת אלפים שנה תלמד לחיו

      דש, 13/08/07 21:35

      לא צריך את השטויות האלה בהקשר לכתבה על סגירת פאב בתל אביב
      אלוהים המצאה מגוחכת של האדם הקדומון לא תילמד לחייות בלי הכיסוי הזה לא תילמד לחיות

  • 38.

    תל אביבים - תתחברו לעולם וצאו מהסרט

    דרור, 13/08/07 19:43

    בשביל הפאב השכונתי וכלבים עזובים תהפכו עולמות, אבל בשביל ניצולי שואה/מגורשי גוש קטיף/פליטי דארפור אין לכם מקום בלב?
    הגיהינום מתחיל במקום שבו בירה נחשבת יותר מבן אדם.

    • מסכים עם דרור, הבועה השקופה-צבעונית

      מנו, 13/08/07 21:52

      מתנפחת ומתגמשת עם ''הרוח'' התל-אביבית המצחינה הננשפת ע''י אותם מנותקי-מציאות , שאינם רגישים למה שאינו בר ד' אמותיהם...
      סופה של בועה להתנפץ כי זה כוחה של תכונה כימית-פיזיקאלית.
      יאלללה
      תתעוררו.

      • אם לא אכפת לנו אז למה?

        תל אביבי, 14/08/07 09:06

        אם לא אכפת לנו למה המוני צעירים תל אביבים הצביעו למפלגת הגימלאים בבחירות האחרונות? הצבעת המחאה הזו הוכיחה כי לצעירי העיר יש המון מה להציע. בשאיפה שבבחירות הבאות תקום מפלגת צעירים (ולא רק תל אביבים כמונו) שתתחיל לתקן את העוולות שנעשות במדינה הזו. כל זאת בעיניים פקוחות לרווחה ותוך הפעלת הגיון בריא. דרך אגב, מפלגה שכזו תקום בסופו של דבר דווקא ממוקדי תרבות כמו המנזר והריף ראף.

  • 37.

    חולדאי הורס את תל אביב

    משה, 13/08/07 19:42

    חולדאי עם הגרירות שלו, הדוחות שלו וסגירת המקומות שלו, פשוט הורס את העיר, גם ככה בשעה 3 לפנות בוקר כל המקומות כבר סגורים חוץ מכמה ברים מאוד פופולריים, אני עדיין זוכר שבשעה הזאת רק יכולת להכנס לבית הקפה (כן בית קפה, לא בר) , היום רוב המקומות כבר נעולים בשעה הזאת.
    חבל, פשוט חבל, מי שרוצה עיר של שינה שילך לערים מסביב, רמת גן וגבעתיים מצויינות בזה.

  • 36.

    הם השתלטו על רחוב שלם .טוב שסגרו ! (ל''ת)

    shai, 13/08/07 19:41

  • 35.

    העיקר השמאלנים הקיצוניים(יושבי ובעלי הבר)תמיד מטיפים לשמור על החוק (ל''ת)

    צבועים..., 13/08/07 19:39

  • 34.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם חולדאי (ל''ת)

    shay, 13/08/07 19:38

  • 33.

    רק הערה לכל אלו שמדברים על רישיון

    אבנר, 13/08/07 19:16

    למקום היה רישיון - אולם העירייה החליטה להסיר אותו. זה לא קשור למהות המקום, אלא למדיניות העירייה להעביר את כל הבילויים לאזור הנמל ולמתחם יד חרוצים.
    לידיעתכם, אם רוצים לסגור מקום, אפשר למצוא הפרה של תקנה מסוימת בכל מסעדה או עסק בארץ, ולהוציא לו צו סגירה. ככה שאל תיתנו לטיעון של ''אין לו רשיון'' לעבוד עליכם. הנושא אינו קשור לשלטון החוק (למרות שאני בעד פיקוח).
    אני לא מעיר פה משהו על העברת מקומות הבילוי לנמל, שזה אולי לגיטימי ואולי לא, אלא רק על נושא הרשיונות.

    • לקחת כדור היום אבנר ההוזה?

      בני, 14/08/07 11:22

      המקום הפר חוק ולכן נסגר. נקודה.
      הקשקוש שלך אינו מוסיף כבוד למקום שהיה סתמי. ברוך שפטרנו ממנו.

      • בני הלוואי שניפטר גם ממך

        טל, 15/08/07 06:08

        אפשר לחשוב שהמנזר עשה לך עוול אישי

  • 32.

    מתי הבחירות כבר? מתי נוקמים??? (ל''ת)

    אני, 13/08/07 19:08

  • 31.

    תתחילו להבין - יש חוק...הגיע הזמן שיאכפו חוקים במדינה הזו

    אלון, 13/08/07 19:00

    אנשים התרגלו לשים פס על החוקים פה - בכביש ובכל מקום....די, נמאס!!!

    • אתה צודק - אבל כרגע זו מדינת חוקן...כולם מצפצפים...מזרח פרוע (ל''ת)

      יעל, 13/08/07 19:30

  • 30.

    הוא פשוט הורס את כל מה שקודמיו שאפו לבנות

    יעל, 13/08/07 18:53

    הוא שכח שהוא בא להיות ראש העיר שהייתה אמורה להתפאר שהיא עיר "ללא הפסקה". מה הוא חושב שהוא בא להיות ראש עיריית חיפה? אנשים משלמים כסף כדי לחיות בתל אביב לא בשביל השקט...אלא בשביל הדינמיות...מה נסגר איתו? שילך להיות ראש עיריית כפר סבא או חיפה אולי...שיחפש שקט בצפון...

    • לכי לישון חומד

      חבר של יעל, 13/08/07 19:09

      את חושבת שגרה בפאריס?
      עאלק.
      עוד מישהי שהולכת לשתות בירה ב15 ש''ח. טוב שנסגר כי עבד בשבת.
      יש עונש רואה?

      • גהב

        אפס, 14/08/07 01:50

        זה לא חברת חפציבה שנסגרה כי בנתה על אדמות גנובות מבילעין
        god may look the other way man

  • 29.

    חולדאי מעניש את התושבים שוב ושוב

    דליה, 13/08/07 18:51

    אני לא מבינה אתכם התל אביבים איך נתתם לו להבחר שוב. פשוט גומר על הקסם של העיר. סגר מלא מקומות טובים. רוצה שכולם יצאו לנמל...אי אפשר שכולם יצאו לנמל...לפחות שיבנה תשתית מתאימה...לא יאומן!!!

  • 28.

    מנזר -מקום שנקרא כך ייענש משמיים

    אמיר, 13/08/07 18:50

    אבא בשמיים אנחנו אוהבים אותך.

    • למה?

      משה, 13/08/07 19:11

      אה... נכון... הדיבר ה-11: ''לא תקרא למקומות בילוי בשם: 'המנזר'''

      • טיפש

        אמיר2, 14/08/07 11:23

        אתה יהודי ומקום בשם המנזר אין לו מקום על אדמתנו.

        • ואתה יותר טיפש

          ??, 14/08/07 15:25

          חפי מה שאתה אומר צריך לסגור את כל המנזרים בארץ, מה מפריע לך במנזרים ?

  • 27.

    הפאב לידו מעשנים אבל הוא לא יגע בכאלה שפוגעים בחוק

    קרדינל, 13/08/07 18:48

    לעומת אלנבי שמי שגר שם יודע שזה איזור שעוברים בו כל המבלים ,
    בעוד מדובר בפאב שפאב הוא פחות רועש מכל שאר מקומות הבילוי.

    סתם ניסה מנהל הפקחים לתפוס כותרות שהוא כאילו עושה משהו בנוגע לעבירות על החוק כשהוא מתעלם מכל המקומות שעוברים על החוק באופן קבוע.

  • 26.

    קודם אוסישקין ועכשיו המנזר

    אבי, 13/08/07 18:37

    מה הלאה?

    • החלטה נכונה אדוני ראש העיר

      חגי, 13/08/07 18:56

      המקום הינו נטל על כתפי התושבים שנאלצו לממן שנים את תשלומי הארנונה השוטפים ולא היווה נכס צאן ברזל.

      • תגיד כל הברגים בסדר?

        טל, 15/08/07 06:16

        מאיפה הפלצת את השטות הזו שהתושבים ממנו את הארנונה של המנזר?? כמו שנאמר בולשיט מיט בולשיט

  • 25.

    פועל ללא רישיון ?

    QWQ, 13/08/07 18:36

    לקח לכם יותר מ-10 שנים לגלות את זה ?
    העירייה בת"א ממש סתומה

  • 24.

    ליאור - אנחנו איתך!

    תל, אביב, 13/08/07 18:34

    חולדאי גמר את הקריירה שלו אצל כל אחד שיש לו עיניים בראש. אנחנו לא גרים בעיר הזון, משלמים ים כסף על שכירות כדי שישלחו אותנו לבלות בנמל. שהילדים של מר חולדאי יצאו לנמל, או להרצליה פיתוח

    • אנחנו בעד חולדאי

      אביר, 13/08/07 18:55

      הוא עוזר לאזרחים ולא השיכורים שבאים לשמנזר ושותים ומרביצים לאישה.

  • 23.

    ניפגש בקלפי חולדאי

    נמאס מחולדאי, 13/08/07 18:33

    ניזכור לך את זה כשנעמוד מאחורי הפרגוד.
    נשלח אותך הביתה!

    • לצערי יושבי הפאבים הם לא אנשים שילכו להצביע

      כאילו דה?, 13/08/07 19:59

      יושבי הפאבים באזור שינקין אלנבי טובים בלקטר ולגרבץ, הם מאותם 40% שלא טרחו להצביע בבחירות לכנסת, הם אותם אלו שלא הולכים לצבא ולא לשירות לאומי אבל מקטרים נגד המדינה יומם וליל, למה אתה חושב שהם יטרחו ללכת ולהצביע בבחירות המוניציפליות?

  • 22.

    חולדאי מגן התושבים

    מיכאל, 13/08/07 18:32

    כל הכבוד לראש העיר שדואג למנוחת התושבים, גם במקרים שעומדים מולו כל מיני חשובים וסלבריטאים

  • 21.

    לפתוח לאלתר!

    נדב, 13/08/07 18:31

    פעם הייתי בא לשם הרבה, וזה הבאר היחידי ששווה משהו בתל אביב. זכותכם וחובתכם שהוא יישאר פתוח!

  • 20.

    זאת סוגיה סבוכה של הצורך באיכות

    ד"ר קינמון אליה, 13/08/07 18:28

    חיים נורמלית לדיירים מול הצורך
    במקומות בילוי.
    ישבתי הרבה פעמים בפאב המנזר, אך לשמחתי נזירות לא היו שם
    והמבין יבין.

  • 19.

    מחירים הוגנים...אוכל מעולה...שירות טוב

    ברצ', 13/08/07 18:17

    פלא שהמקום בכלל החזיק כל-כך הרבה זמן.
    אף פעם לא הייתי משוגע על המקום אבל באמת... המוזיקה מעולם לא הייתה רועשת ומלבד תקרית ירי אחת אי אז בשנות התשעים תמיד רגוע שם...
    חבל. בסוף ישארו רק פאבים של כדורגלנים, חברי מרכז ליכוד ומקושרים למיניהם.
    יאללה... עוברים לחולון !!!!

  • 18.

    מה היה קורה אם מתנחל היה אומר דמוקרטיה היא אמצעי בלבד? (ל''ת)

    רוברט הניג, 13/08/07 18:13

  • 17.

    עד מתי תציק

    אורן, 13/08/07 18:04

    לכולם. אל תנסה להפוך את תל אביב לבני ברק. איש באמונתו יחיה!!!!!!

  • 16.

    חולדאי אחלה עשית יישר כוחך

    מרקו, 13/08/07 18:00

    מול פורעי חוק יש לנקוט בצעדים קשים, לא טרחו להוציא רישיון? שיסגרו להם את המקום.

  • 15.

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!! (ל''ת)

    אריק, 13/08/07 18:00

  • 14.

    החולדה היא רוצה להרוס את הייחוד של תל אביב

    בני, 13/08/07 17:59

    תל אביב יחודה המרשים בכך שחיי הלילה נמצאים בכל פינה, בניגוד לערים רבות בהם אזורים שלמים נטושים ומדכאים בלילה.
    הפיכת מתחמים מרוחקים שבאופן כללי מושכים לתוכם אוכלוסיות פרברים וביניהם גם ערסים ומחפשי צרות למיניהם לא יכולות לחפות על סגירת הפאבים השכונתיים.

    • צודק לחלוטין.

      דנה, 13/08/07 23:01

      ת''א היא עיר שאתה אמור להלך ברחובות ולגלות בה פינות חמד, בתי קפה, ברים שכונתיים וכו. תושבי העיר לא מעוניינים לבלות בגטאות של בילויים אלא מתחת לבית.

  • 13.

    שינקו את רחוב השרון

    יונתן, 13/08/07 17:58

    לכו תראו מה זה איזור עם מפגעים סביבתיים, זנות ועוד.
    העירייה לא עושה שם כלום חוץ מלחלק דוחות למעט העסקים שעוד עובדים שם.

  • 12.

    חולדאי, ראש העיר הגרוע ביותר לתל אביב אי פעם

    תל אביבי, 13/08/07 17:54

    האיש רוצה למרר את חי התושבים כדי למכור את החלקים הטובים שלה עיר כנדל'ן. לא יעזור לך! והיכן האופוזיציה בעיר? לשם מה נבחרה? האם באמת הפכתם לאוסף של מלקקי תחת? תתעוררו, לפני שתושבי תל אביב יתעוררו ויעשו זאת במקומכם!

    • חולדאי ראש העיר הטוב ביותר מ1990

      פנסיונר, 13/08/07 19:09

      אתה אינך בקיא כדי להעביר ביקורת.

      • ומי קבע שאתה כן בקיא?

        טל, 15/08/07 06:12

        בטח שפנסיונר יאהב ראש עיר שהופך את תל אביב לעיר רדומה.

  • 11.

    אני בשוק!

    ניר, 13/08/07 17:51

    וואלה! למה סגרו?

    ערק לימונענע הכי טוב בעיר!

    חבל.

    ניר

  • 10.

    חולדאי ממרר את חיי התושבים - נמאס מהמושחת הזה (ל''ת)

    ראש עיר דביל, 13/08/07 17:42

    • חולדאי הביתה - עכשיו!

      אשכרה, 13/08/07 18:14

      לפני תום הקדנציה.
      עשית מספיק כסף על הגב של התושבים.
      די! לך הביתה!
      אתה לא משקיע ולא דואג לרווחת התושבים הנאמנים.

  • 9.

    כל הכבוד לחולדאי

    סבבה, 13/08/07 17:40

    מספיק עם האנרכיה, יש להתיחס ולפעול לפי החוק.
    אם המקום פועל ללא אישור והוצאו צוי סגירה יש לממשם.

  • 8.

    חוצפה!

    תל אביבית, 13/08/07 17:39

    חולדאי חייב ללכת הביתה. אחרי רוחמה אברהם, הוא הדבר האחרון שחיי הלילה בישראל צריכים

    • מסכימה איתך. אין עוד קדנציה. (ל''ת)

      מור24, 13/08/07 17:48

    • חוצפנית את ומורן

      חיים, 13/08/07 18:50

      כל הכבוד לראש העיר שסגר מקום מסריח שמירר חיינו כתושבים.

  • 7.

    רק בגלל השם צריך לסגור אותו מיידית

    יהודי מאמין, 13/08/07 17:34

    בושה למדינה,לתושביה,ולכל העם היהודי

    • בגלל אנשים כמוך צריך לסגור את המדינה (ל''ת)

      שטותניק, 13/08/07 18:09

    • אז צריך לסגור גם את מזנר השתקנים בגלל השם ?

      QQQ, 13/08/07 18:37

      אתה אוויל וכסיל.

    • פשוט צודק ..... (ממש לא )

      מאיר, 13/08/07 18:44

      במקום המנזר צריך לקום פאב שיקרו לו פאב "על חשבון החילונים" שבו כל השתייה והמזון יממונו ע"י חילונים ורק חרדים יוכלו לשתות בו. עוד אפשרות " מקבל השוחד" שבו ישבו כל הרבנים שלא מאפשרים לך להתחתן או להתגייר אם אתה לא שופך כמה דולרים.

    • 7 צודק המנזר נסגר וטוב שכך חבר'ה

      רווק הולל, 13/08/07 19:13

      אנו אנשים מאמינים ברובנו ומקום שמעז לקרוא תיגר בנושא המוסר והדת ייסגר לאלתר. חבל שלקח 14 שנים לסגור אותו אבל טוב מאוחר מלעולם לא. אני מקווה שהבעלים יבינו שהם אשמים בכך ולא איש מלבדם. פחות אחד יותר נחמד!

    • צודק 7. צריך לקרוא לו "יהווה" (ל''ת)

      שם יהודי טוב, 14/08/07 09:18

  • 6.

    האם זה מקרה שפאב עם צלב גדול, חביב על אנשי הרוח והבראנז'ה

    י, 13/08/07 17:34

    טוב עשה חולדאי שסגר את הפאב. עוד יותר טוב עשה חולדאי שהרס את אוסישקין שזהו גם סוג מסויים של מקום שבו מתבצעת עבודה זרה....

  • 5.

    למה חולדאי הורס כל חלקת תרבות תל-אביבית איכותית?

    מעוצבנת, 13/08/07 17:32

    זה קרה לכ"כ הרבה מקומות וזה פשוט עצוב שסתם כך סוגרים מוסד.
    בכל עיר נאורה מוסד ויושביו זה דבר שהעירייה מכבדת. לא בת"א לא בלקסיקון של חולדאי החצוף והלא ברור

    • לכי מכאן אישה ריקנית

      אמיר, 13/08/07 17:48

      בטח תתחתני בגיל 39 לפי סגנונך.

      • אמיר, התשובה שלך פתטית

        אבל ממש, 13/08/07 19:05

        מה הבעיה עם חתונה בגיל 39? בעיני זו בעיה הרבה יותר גדולה לשפוט אנשים לפי הגיל בו הם יתחתנו. בכלל, מה כל כך טוב בלהתחתן?ויותר מזה בדיוק אפשר ללמוד מהגיל בו התחתן אדם? אולי רק מתי הוא יתגרש.

        בקיצור, התשובה שלך לא הוציאה אותך חכם במיוחד. למען האמת די להיפך.

      • לך אתה מכאן גבר בהמי (ל''ת)

        מרוגזת, 13/08/07 19:09

    • תרבות? זאת תרבות? בושה לכם. (ל''ת)

      אבי, 13/08/07 18:04

  • 4.

    פאב מעפן מקום מקלט לשיכורי העיר

    אלמגור, 13/08/07 17:32

    ולשאר בטלנים שחייהם מורכבים מכוסות בירה ואכילת צ'יפס. אני מציע לכל אותם "ההמומים" למצוא משהו יותר מעניין מישיבה חסרת תוחלת.
    יישר כוח ענק לעיריית תל אביב שפועלת על מנת למגר את תופעת האלכוהול והרביצה הדבילית במקומות ציבוריים. אישית למי שעיניו בראשו המקום הזה היווה מטרד לבליינים שעברו בסביבה וריח השיכר היה כה מעיק עד שהוצרכתי ללכת מהר כאשר בטני מלאה במעדנים שקניתי לא רחוק.

    • בעיניי המתבונן (או באפו של המריח)

      אורי כדורי, 13/08/07 18:40

      לי דווקא הפריע רייח המעדנים שקניתה לא רחוק. מה דעתך?
      אולי אציע לעירית תל-אביב למגר את תופעת 'ההליכה המהירה בבטן מלאה מעדנים'....

      • ענק.......

        דביר, 13/08/07 20:05

        אדיר

    • הפאב לא מוצא חן בעיניך? אל תבוא אליו

      מישי1, 13/08/07 18:42

      אבל מי נתן לך זכות לקבוע לאחרים מה מוצא חן בעיניהם ואיפה בא להם לשבת?

      וגם - ממתי זה תפקידה של העירייה "למגר את תופעת האלכוהול והרביצה הדבילית במקומות ציבוריים" (כהגדרתך)?? העירייה איננה נבחרה כדי לשמש מגן המוסר וחיי העבודה, אלא כדי לשרת את אזרחיה, שחלקם, גם אם אתה אינך כזה, אוהבים לשבת ולשתות אלכוהול עם חבריהם. מה גם שהפעולה לא נעשתה כדי להפסיק את השתיה, אלא כדי להעביר אותה למקום בו חולדאי רוצה שהיא תתבצע. יחד עם כל התיירים מאשדוד וטבריה. איפה שתל אביב מקומי לא ירצה להיות. בדיוק כמו שלונדוני או פריסאי ירצו לשבת בקפה או בבאר המקומי שלהם ולא להתערבב עם התיירים. וזה לא קשור לסנוביזם, אלא לרצון בתחושת ביתיות.

      חוץ מזה - מה אתה מציע ל"בטלנים" כהגדרתך, לעשות עכשיו? לחלוב פרות? לטייל באחו? או אולי לקצור חיטה? כאילו, הלללו, תל אביב זו עיר, ומקומות הבילוי בעיר, כל עיר, הם פאבים, בארים ומועדונים. לא מוצא חן בעיניך? תעבור לבני ברק, שם מקומות הבילוי הם ישיבות ובתי כנסת, או למושבים שם תבלה אולי בין חבילות חציר. למרות שגם לשם, כבר שמעתי, הגיעה בשורת בתי הקפה והפאבים.

      • דברייך מראים בורות

        תל אביבי מקורי, 13/08/07 18:53

        את משווה את תל אביב ללונדון?
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        לכי תקני כפכפים ברח' מטלון מתאים לך. לכי לעבוד ותעלי את התוצר הלאומי הגולמי של המדינה במקום ללהג בבתי קפה ללא סוף. אני בטוח שאת מאותן הפמיניסטיות שרוצות להרוויח כגבר אבל עובדות במשמרות בסופר. טלי קורה מבין עינייך ילדה ונגבי שפתייך מהחלב חומד!

        • איכס

          מישי1, 13/08/07 19:07

          כמות ההכללות הגסות והמופרכות שכללת בתשובה אחת לא מאפשרות לי לצערי להגיב אליה בכל מילה אחרת חוץ מבאחת - איכס.

          (אולי אחרי שתלמד להתבטא כבן אדם ולא כבהמה, גם למי שלא בדיוק חושב כמוך, יהיה לנו על מה לדבר.)

        • תגיד נכון שאתה בתול שגר עם אמא?

          יוסי, 15/08/07 06:23

          האם למי שעובד אין זכות לשבת בית קפה או בפאב בתום יום העבודה??
          אם מישהו יגיד לי שאין לי את הזכות שלו אני אגיד שאני מסרב לתרום ולו טיפת זיעה אחת למען התל''ג

  • 3.

    ממתי מותר לשבת בחוץ ולהרעיש 24 שעות ביממה?אין דבר כזה באף מדינה! (ל''ת)

    תל-אביבי, 13/08/07 17:32

    • תגיד, אתה רציני ?!?! המנזר נמצא

      מור24, 13/08/07 17:50

      באחד המקומות הרועשים ביותר בלילה. דווקא המקום הזה עושה הכי פחות רעש לעומת מוכרי הבייגלה / המועדנים / הברים ושאר השיכורים שיש ברח' אלנבי בואכה קינג-ג'ורג.
      החלטה הזויה - במיוחד למוסד עתיק שכזה.

  • 2.

    הגיע הזמן שמישהו יאכוף את החוק פה. (ל''ת)

    אחד, 13/08/07 17:27

  • 1.

    מדינת עולם 3

    א, 13/08/07 17:27

    טוטליטרית ומושחתת.