• 17.

    כהן אוכל חזיר..על פחות מזה נדב ואביהו התאדו.. (ל''ת)

    רונן, 18/06/07 11:34

    • יש בזה משהו

      ארוגנטי, 18/06/07 13:13

      וגם הרבשך והרבי מלובביץ' והמון רבנים גדולים וצדיקים מתו ביסורים גדולים והכל בגלל שלא אכלו חזיר

  • 16.

    אחת המסעדות הכי טובות שאכלתי בהן

    דורון, 17/06/07 13:15

    ואני חובב מסעדות טובות.
    אגב לא רק אני אומר את זה אלא כל מי שהמלצתי או לקחתי לאכול במו ומו יצא מלא תשבוחות.
    מומלץ, מומלץ, מומלץ.
    או בעצם לא כדי שתבואו אחרת יהיה מלא שם ולא יהיה לי מקום...

  • 15.

    ניראה גרוע הסטיק חזרזיר (ל''ת)

    צינגו, 17/06/07 00:46

    • חבל רק שזה אנטריקוט של בקר בתמונה (ל''ת)

      יא סתום, 17/06/07 23:02

  • 14.

    סינטה אסור לדפוק, מה אתה משוגע???

    דניאל, 16/06/07 17:14

    הרצועות הדקות של השניצל הן צריכות להיות תוצאה של חיתוך דק ומדוייק של חצי סנטימטר לפרוסה.
    כל הכבוד על ההשקעה בכתבה, אבל בכל זאת אתה אמור להבין בזה.

    • הוא מבין כמו שאתה מבין. וקצת פחות. (ל''ת)

      אעלק ביקורת, 17/06/07 01:04

  • 13.

    מסעדות פורבינציה הן לא בהכרח לתל אביבים

    אור, 16/06/07 16:29

    להזכירך שגיא כהן, יש גם אנשים אשר מתגוררים בפרובינציה והם לא מעוניינים לנסוע 45 דקות כדי לאכול במסעדה ''תל אביבית'' שקיימת גם ברחובות. לתל אביב אין מונופול על מסעדות כדוגמת אלה שדיברת עליהן ולכן לא כל מסעדה פרובינציאלית צריכה להריח כמו מושב חקלאי. מסעדות אלה יועדו לתושבי הפרובינציה יותר מאשר לתל אביבים. כמו למשל כל קהילת אנשי העסקים בפארק המדע שיוצאים להפסקת צהריים.

  • 12.

    לא .כן כן כן כן לא לא לא

    זאב קפלן, 16/06/07 16:15

    למה מגלים לציבור את פנינת החמד שלי. כל כותבי הכזב המשיכו במלאכה. לצוות המסעדה המשיכו במלאכתכם. המבינים ימשיכו לפקוד המופרעים המשועממים ימשיכו לנבל לשגיא ישר כח

  • 11.

    רגע זה שגיא כהן הפרשן של הכדורגל?

    מעוניין, 16/06/07 15:22

    אני שואל ברצינות,מי יודע?

    • אכן כן (ל''ת)

      דן, 16/06/07 21:21

    • שגיא כהן-אוכל וכדורגל

      בובי, 16/06/07 22:23

      אכן, הוא אותו אדם.
      מלומד גם בכדורגל וגם באוכל.
      אין במחוזותינו פרשן כה אינטליגנט בתחום שבו הוא עוסק.
      אוספה קטנה לכתבה, הנקניקיות המוצגות הן צ'וריסוס.

      • מלומד? פחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

        מיכל, 17/06/07 01:05

  • 10.

    פעם קראו לזה מזעדות פועלים. חיפה, רחובות, ראש העין. תענוג וזול

    בניגוד לפלצנות, 16/06/07 14:05

    הפלצנות של כל דולר-הזהב למיניהן בשיפולי יפו עם חשבון של 4 ספרות נמאסה, יש מסעדות נהדרות בכל הארץ.

  • 9.

    המחירים!

    דנה, 16/06/07 13:38

    האמת היא שמכיוון ששגיא כהן כתב ביקורת מחמיאה השבוע ולפני שבוע גיל חובב כתב ביקורת מחמיאה על המקום ב- rest.co.il (שזה, אגב, די מוזר, ומעיד בעיקר על משרד יחסי ציבור שעובד שעות נוספות ולא בהכרח על אוכל טוב), ואני גרה במרחק רבע שעה נסיעה ואף פעם לא העלתי על דעתי בכלל ללכת לשם- אז נכנסתי לאתר של המסעדה ועברתי על התפריט.
    אז לטובת מי שרצה לדעת מחירים, הנה: נקניקיות - 44 ש''ח, כבד קצוץ - 28 ש''ח, שניצל סינטה עגל - 68 ש''ח ופילה לבן - 78 ש''ח.
    אגב, בכל מקרה לא נראה לי שאני אלך לשם. האווירה מרגישה לי ''איטליזית'' מדיי. ובאמת אני נאלצת להסכים עם כמה מהתגובות ששגיא כהן קצת מוזר לאחרונה. אבל כנראה שמותר לו...

    • הפילה עגל

      רועי, 16/06/07 15:16

      המקום פצצה ולא מגעיל כמו כל שאר המקומות ברחובות.
      סטייק פילה עגל מומלץ מאוד.
      מחירים במשיים מעידים על יוקרה ועל איכות וכך המקום.

    • מסעדה מו ומו - תגובה ל-9

      ראובן, 17/06/07 14:38

      שגיא כהן מבין בכדורגל אך נראה שגם באוכל הוא מבין.
      המסעדה הזאת אינה מקום בילוי,
      הבאים באים לאכול ולא לרקוד.
      המחירים סבירים בהחלט.

  • 8.

    אנטריקוט

    אבי, 16/06/07 13:27

    לא ברור לי מה עשה שגיא במו ומו אם לא בדק את גולת הכותרת שלה שזה בכלל סטיקים. אנטריקוט מדהים .מחירים למי ששאל ברמה תלאביבית בינונית +++.דוקא הנקניקיות שהוצעו לנו על חשבון הבית לא כ''כ מצאו חן בעינינו.חבל לבזבז קלוריות ועדיף להתמקד רק בסטיקים שזו המומחיות שלהם.

  • 7.

    והמחירים?

    חיים, 16/06/07 12:31

    אין כל התיחסות. לא כולם בולסים ולועסים על חשבון מערכת העיתון , לידיעתך.

    • יפה.... (ל''ת)

      רוני, 16/06/07 18:48

  • 6.

    אני אוכל רק מההכשר של הרב מרזוק ולא מוכן בשום פנים ואופן לאכול

    באיזה הכשר, 16/06/07 12:04

    מההכשר של הרב יוסף,או הרב מחפוד,או הרב כדורי,או האימם לניאדו.אצלי רק ההכשר של הרב מרזוק טהור וקדוש.

    • בחיי, איזה חיים משעממים! אבל שיהיה לבריאות.. (ל''ת)

      מוו, 16/06/07 13:00

    • סתם גועל נפש

      מחמה, 16/06/07 14:15

      ומה הוספת לעולם חוץ מקצת שנאה וחוסר סובלנות.
      אף אחד לא מפריע לך לאכול מה שאתה רוצה. אתה לא צריך ללגלג על אמונה של אנשים.
      בסופו של דבר אתה סתם סובל משטיפת מוח של התקשורת המגעילה שיש בארץ. במדינות מתורבתות, אנשים מנסים להסתדר עם כולם. לריב עם כל העולם זה כל כך ישראלי...איכס

      • צודק. אז אנשים רוצים לאכול כשר, מה מפריע לך? (ל''ת)

        רבין, 16/06/07 18:45

      • מצד שני

        בלה, 16/06/07 20:40

        מי שכותב באינטרנט בשבת, ומבקש לדעת על סוג ההכשר של מסעדה שמגישה סטייק פילה לבן משובח - די מבקש את זה, לא?

        • זהו, שלא

          איתי, 17/06/07 01:20

          הוא כתב את זה כבדיחה על חשבונם של שומרי הכשרות, וממש יפה מצידך שלא הבנת. תהיי בריאה.

    • בסדר בסדר, בגלל זה הגבת לכתבה בשבת קודש? (ל''ת)

      ELMO, 16/06/07 14:42

  • 5.

    פתוח בשבת?????????? (ל''ת)

    קניבלית, 16/06/07 04:33

  • 4.

    אם יש משהו שאני נגעל ממנו זה סטייק שכאילו מבושל מבחוץ אבל חי מבפנים

    א, 16/06/07 01:01

    חוץ מאשר שזה מגעיל זה גם לא בריא ומה שמוכרים לכם במסעדות זה פשוט גועל נפש ועובדים על אשכנזים כמוכם שלא יודעים איך אוכל צריך להיות מבושל

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחח טיפש (ל''ת)

      דן, 16/06/07 12:45

    • אחי יצאת טמבל חבל על הזמן.

      אני, 16/06/07 14:33

      אני אמנם מעדיף ברב הדברים את המטבח המזרחי על האירופאי, אבל בבשר אתם לא מבינים כלום.

      • אתה צודק אבל מגזים ושוכח ש..

        יובל, 16/06/07 18:23

        המזרחיים מגיעים ממדינות חמות ועד והבישול ההיסטורי שלהם היה חייב לקחת בחשבון שהבשר מתקלקל מהר ללא תנאי קירור. רוב המתכונים שכולם אוהבים נוצרו עוד לפני שמדינות אלה הצטיידו במקררים אז אין צורך להעליב.

        • בטח שיש צורך להעליב

          רבין, 16/06/07 18:47

          אחרת בשביל מה ישראלים (מסויימים) חיים...?

  • 3.

    שגיא כהן, בלון נפוח באויר מסריח

    T-BONE, 15/06/07 23:53

    כמה שחצנות, התנשאות, ובעיקר- חוסר הבנה מתובל בקמצוץ מירמור, קורט של סנוביזם שפל בעיטור של נגיעות גועל נפש.
    כנראה נכונה האמרה: חבית ריקה עושה הכי הרבה רעש. למדתי את זה במכללה....

    • אומרים: איסתרא בלגינא קיש קיש קאריא (ל''ת)

      אריה, 16/06/07 12:23

      • הטרנד החדש - טיקבוק בארמית..... (ל''ת)

        רני, 16/06/07 18:45

    • איך חבית ריקה יכולה לעשות רעש?

      איסתרא, 16/06/07 19:25

      אם שמים בה מטבע אחד ומנענעים (בניגוד להרבה מטבעות).
      בקיצור, תעבור לאוניברסיטה

    • צודק.אדם קטן ואינטרסנט שמונע ממקומות (ל''ת)

      אישיים בלבד., 17/06/07 01:07

  • 2.

    ממש מעליב!!!!!!!

    דוד, 15/06/07 12:06

    אדון כהן המתנשא אתה כנראה חושב שאתה יודע הכל
    ההכללות שלך דומות להכללות של ילד קטן כשהוא חווה דעה על עזה
    רד לקרקע הימנע מהכללות ותפסיק לחפש כותרות בשקל

  • 1.

    ממו כן ורושפלד לא?

    אורלי, 15/06/07 10:01

    כהן. אם רק הייתי מבינה את סולם הריטריונים לביקורות שלך היה לי ולמסעדנים, לשפים ולקוראים יותר קל איתך.
    שבוע שעבר היתה לך ביקורת מפה ועד הודעה חדשה על הרבט-סמואל של רושפלד ופתאום אתה ממש מענג במסעדת מומו. אולי כדאי שלכל המסעדות יהיה סולם קריטריונים אחד או שתבקר רק ג'אנר אחד של מסעדות......

    • לאורלי

      בני א, 15/06/07 12:18

      שמחתי לקרוא את תגובתך
      את נשמעת קצת מתוסכלת ואני יכול להבין למה.
      יש חיסרון לקריטריון אחיד, הוא מוציא את ה''טעם'' מהביקורת.
      היה לי ברור מהביקורת של שבוע שעבר שהרברט סמואל איכותית אך לא עומדת בציפיות של המבקר.
      בסולם קריטריונים אחיד אנו הקוראים לא היינו מקבלים את אותה התחושה
      ולסיום, היה לי מאד חשוב לדעת אם ביקרת בהרברט סמואל.

      • לאורלי

        אורי, 15/06/07 15:07

        קוראים לזה מאניה דיפרסיה. יום בשמיים, יום באדמה.

      • לבני

        ד, 17/06/07 23:14

        אין לי מושג אם אורלי הייתה בהרבט סמואל או לא, אבל אני הייתי ואני מסכים איתה שהקריטריונים של המבקר תמוהים.

        לא הייתי במומו ולפי הביקורת נשמע שזאת אחלה סטייקיה שהייתי נהנה בה, עם מחירים סבירים לגמרי.

        הרברט סמואל לעומת זאת, זו מסעדת שף שמצהירה על חוסר יומרנות מסויימת (יחסית כמובן)ומחירים סבירים. כמו שאמרתי, אכלתי שם ובניגוד למבקר הנכבד דווקא נהניתי. לא מעניין אותי אם מבשל שם רושפלד, אהרוני או חיים כהן, מה שמעניין אותי זה שהאוכל היה טעים ומוקפד (גם אם לא אקסטרווגנזי בכמו ב''רושפלד'') ותומחר בצורה סבירה.

        בגלל זה הביקורת של שגיא כהן צרמה לי ובגלל זה אני מסכים לדעתה של אורלי וחושב שאולי יש מקום לציין על איזה ז'אנר של מסעדות מדובר.

    • איזה סולם קריטריונים? במו-מו היה לו טעים ומהנה

      ליאור, 16/06/07 14:06

      ברושפלד פחות.

      לו.

      לא לך.

    • צודק בני.א לגמרי!!! (ל''ת)

      קריטריון, 16/06/07 15:01