• 43.

    בעלי ענין משמיצנים

    מפרגן, 07/04/07 13:11

    ברור לכל קורא שתגובות 41 ן 42 הינם של בעל ענין ,מתחרה משמיצן חסר תקנה המוצא הזדמנות לנגח בלי כל הצדקה-ימותו הקנאים.

  • 42.

    מעולה.....אחחלה ביקורת

    מנהל מישמרת, 07/04/07 11:26

    עזבו את המחיר שהוא שערוריה ....יש באוכל של המסה סוג של בהלה תמיד מוסיפים ללחת עוד משהוא שלא יהיה חסר ......מפחדים שם יש שם חוסר ביטחון וזה ניראה כאילו השף מוסיף שלא יהיה חסר.....זה תמיד היה גם במסעדות האחרות שהשף הזה היה בהן לא שהיו הרבה ולא שהיו מוצלחות.....אבל ככה זה בישראל כל אחד רוצה להיות שף אחרי שנה של עבודה במיטבח...ישרבלוף..ולגבי זה שניכר שהשף לר הקשיב בשיעורי הבישול הוא פשוט לא למד וזה ניכר..לא שזה חובה..אבל מה זה חשוב עם ישראל אוכל את העיצוב של המקום יש שם מעין לראות ולהראות אין את הבסיס של כל מסעדה שזה המיטבח כי תמיד מישהוא יעשה מקום יותר יפה ויתר גול ויותר ויותר......

  • 41.

    צודק

    כוכב, 07/04/07 11:12

    אתה כל כך צודק עזוב את המחיר אבל יש שם יותר מידי פרודוקטים באוכל כאילו מפחדים שלא יהיה חסר זה מעין בהלה וחוסר ביטחון באוכל שאת נותן.......ואהי מכיר את השף של המסעדה תמיד הוא היה מכביד על הצלחת......ואגב הוא לא למד בישול וזה ניכר במיקרה הנל לא שזה חובה כי גם רפי כהן לא למד.....חסר שם משהוא מאוד בסיסי כי בישראל כל אחד רוצא להיות שף אחרי שנה של עבודה במיטבח

  • 40.

    ביקור אישי

    מישלן, 06/04/07 18:08

    לאחר קריאת התגובות מצאתי לנכון לבדוק את הדברים בעצמי ,וביקרתי אתמול בערב [יום חמישי] במסעדת מסה ,ואכן אני חייב לציין שבין הביקורת של שגיא כהן לבין המציאות אין שום קשר - לפיכך אני ממליץ לבעלי המסעדה להתעלם מדברי הביקורת ,ומאחל להם עלו והצליחו.

  • 39.

    זה לא ממש העניין

    רפי, 06/04/07 15:11

    שגיא - יופי של ביקורת. גם מוצדקת לטעמי.
    אבל זה לא מה שחשוב.
    מה שחשוב באמת היא העובדה שהפנדל של מילאן נגד באיירן היה חוקי בהחלט.
    בניגוד אולי למה שחשבת.

    חג שמח!

  • 38.

    המבקר את המבקר - םטור

    ארבל, 05/04/07 22:05

    כידוע, לעולם יהיה קל, זמין ונגיש ליתן ביקורת שלילית מאשר לפרגן.
    את כלל זה, האהוב כך כך במחוזותינו, מדגים המבקר המלומד בכתבתו באופן ברור ובולט.

    אתייחס למספר עניינים בולטים בלבד, שעולים מהביקורת. הראשון - המנות. בל נשכח כי המסעדה אינה בנויה לחיך אירופאי אלא לחיך ישראלי.
    למרות שאנחנו רוצים לחשוב על עצמנו כחלק מהאיחוד האירופי,
    החיך הישראלי אוהד טעמים עזים יותר, מזה האירופאי העדין.
    בנסיבות אלה, עושר הטעמים, אותו המחבר מוצא כמוגזם, הינו יותר ממובן.
    טוב עושה מסה עת היא אינה מחקה באופן זהה ומוחלט את דרך מקובלת של עשיית מנות, אלא נותנת לה את הטון הייחודי שלה, הבנוי ממגוון מרכיבים ומקנה לו ייחודיות שלה.

    שמרנות (המלווה בקורטוב פלצנות) הינה לפעמים מילה גסה...

    עוד עניין בולט היא ההתייחסות למלצרית היין. אמנם איני נוטה ליתן ביקורת אישית אך במקרה זה העוול פשוט זועק לשמיים.
    ממספר ביקורים במסעדת מסה, התרשמתי עמוקות, אבל באמת, מהבחורה.
    המדובר באדם החי ונושם את תחום היין, ובקיאה בו באופן מרשים ויוצא דופן לרבות בכל הקשור בטקסיות ומעניקה ידע ושירות אשר אינם נופלים מסומליה במסעדות היוקרה באירופה הקלאסית.

    במקרה זה נראה לי כי האזכור הכללי של מחדל כוסות היין, ללא התייחסות נוספת אל עושר הידיעה, השליטה בתחום היין והתאמתו למנות (לקחנו סיכון מספר פעמים וקיבלנו את המלצותיה, בניגוד למנהגינו, וכמה שלא הצטערנו על כך ...),הינו חלקי חסר ומקפח, בלשון המעטה וחבל.

    אם לא די בכך אציין כי באחד מביקורי, בו לא הוזמן יין, הסירה המלצרית את כוסות היין ועשתה זאת בדרך אלגנטית. לא כפי שלעיתים נעשה במחוזותינו, עת מתקבל הרושם כי אקט הסרת הכוסות מהווה ''עונש'' על אי הזמנת יין.

    אסיים כי אין לי אלא להביע את צערי על הלשון החריפה והתיאור החלקי, בה ניתנה הביקורת, אשר עושה עם המסעדה בכלל וצוותה בפרט עוול של ממש.

  • 37.

    סודה

    אהרוני, 05/04/07 09:09

    שכחת לרשום מה מחיר הסודה והאם היתה עם מספיק גזים

  • 36.

    מבקר?

    דינה, 05/04/07 09:07

    אתה מבקר מסעדות שגיא כהן...? כדאי שתעשה הסבה, כי עוד לא קראתי ביקורת טובה שלך על שום מסעדה, האם אתה חושב שאתה ראוי להיות מבקר מסעדות? מה הידע שלך חוץ מהחרטא שאתה מאכיל בה את הקוראים....

    מעריב!
    !! כדאי שתתעוררו!

  • 35.

    השרות בבר!!!!

    בר, 03/04/07 21:14

    והלאונג' הכי נורא!
    מלצרית בלונדינית,עם חיוך עקום.(חבל שלא זכרנו את שמה) עושה טובה שהיא נותנת שרות.בלי חיוך רושמת. זאת העבודה שלה לא? לגרום לנו לצאת מרוצים. אז תעשי אותה! לא חבל לכם להעסיק מלצרית שלא מתאימה. העניין ממש לא ברור ! היה נורא! השרות הכי גרוע שקיבלנו בחיים. שאנחנו יוצאים לבלות ממש לא אכפת לנו להוציא הרבה כסף אבל חשוב לנו ללכת עם חוויה הביתה. ולא עם עוגמת נפש! האוכל מצויין! השרות בבר מחריד!

  • 34.

    ביקורת על המבקר

    גסטרונום, 03/04/07 20:15

    הפעם הביקורת של שגיא כהן כל כך הרחיקה לחת, ומבחינה זו השיגה אצלי אפקט הפוך,ומכאן והילך אתיחס לביקורת שלו בספקנות רבה,מאחר ורוב המבקרים במסעדת מסה מסווגים אותה כאחת המסעדות המובילות.

  • 33.

    תיסכולו של מבקר

    דין, 03/04/07 18:04

    מבקר יקר אם בביקורת אוכל עסקינן אז דע את מקומךתהערותיך על העיצוב מעידות על חוסר טעמך ולידיעתך המקום זכה בפרס על העיצוב .את בדיחותיך על קלרשו שמור לחוג מכ
    ריך ותחסןך אותם מאיתנו חוג הקוראים.מסה זהו שמה של המסעדה בארץ ובעולם-למסעדתך בעתיד תתן שם שנראה לך ואל תטיף לאחרים באיות שמך...לגבי הטיפ הנדיב עשית עוול שאתה כולל אותו במחיר הארוחה רואים שבאת בגישה שלילית.רק אוסיף שמסה זה מותג וחבל שאתה מנסה לחבל בדמותה.בנושא האוכל והשירות ששם מקומך ייתכן ודברך אמת אלה שאם פתיחה כה מזלזלת במקום הרשה לי להטיל ספק ביושרה של הביקורת .

  • 32.

    מלצרית היין חסרת נסיון ושחצנית

    דניאל, 02/04/07 17:01

    לפי מה שסיפרה על כמה יינות יש לי הרושם שדיקלמה ולא דיברה מידע

    • ספק יין באחד מיקבי הבוטיק הבכירים בישראל

      דוד, 03/04/07 03:26

      מלצרית היין של מסה כותבת על יין ב nrg וחוץ מזה שהיא זכתה במקום ה-1 בתחרות השנתית שעורך יקב רמת הגולן והסומלייה השני של המסעדה שלהם זכה במקום השני אז נראה לי שהם קצת מבינים יין,קצת.

    • סליחה, ומי אדוני ?

      אדבוקדו, 05/04/07 22:14

      סתם להטיל רפש, ללא הסבר ונימוק, הינה פחדנות לשמה.

      מהיכן היכולת הבלתי מוסברת שלך
      לקבוע כי היא דיקלמה.

      האם אתה היורש החדש של אורי גלר ?

      קשה לפרגן בארץ, פשוט קשה.

  • 31.

    מסה מסעדת גורמה

    סועד אנין טעם, 02/04/07 16:45

    כלל איני מתפלא שמר שגיא כהן כתב את דברי הביקורת הלא מקצועית לחלוטין ,וזאת כאילו בכוונה לפני החג ,על מנת לא להכליל את מסעדת מסה ברשימת 10 המסעדות הטובות ביותר שפורסמה עתה ערב החג-לידיעתך היא הטובה ביותר.

    • רשימת המסעדות

      רונן, 03/04/07 03:30

      ראיתי את הרשימה ובלי לציין שמות ובלי לפגוע באף אחד(מה ששגיא כהן אוהב לעשות ופוגע בפרנסתם של אנשים שעובדים קשה על מנת לגרום לנו להינות)מסה בהחלט הייתה צריכה להיות ברשימה ובמקומות 1-3

  • 30.

    איזה קטילה!!!! (ל''ת)

    לימון, 01/04/07 08:41

  • 29.

    סטפן בראון

    sam, 01/04/07 02:36

    הכתבה יכולה להכתב במדויק ברמת copy @ paste לגבי סטפן בראון. מנות מדגמיות, מלצרים אנטיפטים ובורים לחלוטין בתחום ומחירי שערוריה רבתי. איזו אכזבה

  • 28.

    אתם עושים עוול

    מישהו מהענף, 01/04/07 02:00

    אתם מגיבים יקרים וגם אתה שגיא עושים עוול נוראי שגיא כמה באמת אבל באמת אתה מבין בכמה עולה לייצר מנה של צלעות טלה במסעדה
    מחירה היקר של מסעדה נובע מאופי ואיכות החומרים בהן היא עוסקת ומכאן מחירה היקר או הזול ההיפך ככל שרמת המחיר עולה איתה גם רמת הציפיות וכך גם הסיכוי להתאכזב נכון שככל שהמחיר עולה כך גם רמת הביקורתיות של הסועד ובצדק אי אפשר לשפוט מסעדה (בכלים כל כך פשוטים)אתה שילמת את המחיר בגלל שבחרת לסעוד את ליבך במוצר יקר מטבעו לפי תיאורך מדובר בטלה צעיר 25-40 ק''ג ורבותי זה מוצר יקר אז אל לך לשפוט את המחיר לגבי השירות אני מקבל את ההנחה שאם זה יקר זה צריך להיות מושלם

    • שגיא כהן

      יניב כדורגלן, 03/04/07 03:38

      שגיא כהן מבין באוכל בדיוק כמו שהוא מבין בכדורגל,הבנאדם בחיים שלו לא בעט בכדור ובטח לא יודע מה ההרגשה לשחק תחת לחץ של רבבות אוהדים ואני מניח שהוא גם מעולם לא למד בישול או יותר מזאת לא החזיק מחבת אבל רק בישראל נותנים ל''מומחה'' לבקר ולפרשן בתחומים שהמרחק של האדם המבקר ושל הנושא שאותו הוא מבקר הוא מרחק של שמיים וארץ.אז שגיא אני מציע שתעבור לתחומים בהם אתה מבין,אם קיים דבר כזה.

  • 27.

    ככה זה במדינת החאפ-לאפ

    רון הכחול, 01/04/07 01:41

    כל ילדון בן 23 שלמד לטגן חביתה עושה מעצמו ''שף יצירתי'', פותח מסעדה, שוכר יחצ''ן וגובה מחירים כמו בטוקיו ופאריס.
    בחו''ל, במסעדה ברמת מחירים כזו השף הוא בן 45 שכבר למד משהו בחייו, השירות הוא מקצועי ולא של ילדים שחוסכים כסף לדפוק את הראש בהודו בקיץ, והילדון בן ה-23 חותך את הירקות לסלט של השף.

  • 26.

    כבר לא נהנית מהביקורות שלך

    שלומית, 31/03/07 23:20

    בהתחלה הייתי קוראת את הביקורות של שגיא בהנאה, ושמחה שלא מדובר במסעדה שלי(לא היה לי ועדיין אין לי)..אבל סגננונו המשתלח כבר לא נעימה לעין, ומה גם שמרבית הביקורות מתעסקות רק בשירות!!!
    ומה עם האוכל??!!! קשה לי להאמין שאתה ''מבין'' גדול באוכל,אולי נהנה רק מאוכל טוב כמו הרבה אנשים. אבל בשביל זה לא כולם מבקרי אוכל.
    מסכימה שמסעדה נמדדת גם במתן השירות שהיא יכולה להציע, אבל בביקורת( אלא אם כן השירות היה ממש מזעזע- מה שלא משתמע מהביקורת הנ''ל), תתמקד בבקשה בעיקר על האוכל.
    ועוד דבר-אתה ניתיים רק מזהיר אותנו מאיזה מסעדות להדיר את רגלינו, ומה עם המלצות קונקרטיות?
    בחייך-אנחנו מדינה כ''כ קטנה, תהיה קצת פטריוט ותנסה להביא לנו פעם הבאה מסעדה ראויה שנוכל להתגאות בה.את הגרועות תתן פעם ב....
    תודה.

  • 25.

    כמות התגובות של בעל המסעדה

    צפוני שמבין, 31/03/07 22:06

    תגרום לי להמליץ לכל מי שאני מכיר (וזה אלפי אנשים בת''א) להתרחק מהמקום.

    • ל25 תחזור לקריית שמונה (ל''ת)

      שולה, 01/04/07 18:39

  • 24.

    שוב הסודה.... (ל''ת)

    מיה, 31/03/07 21:33

  • 23.

    אוי

    שמעון, 31/03/07 20:46

    אוי כמה שהוא סובל האומלל רחמנות!
    אבל מה?כתיבה מעולה (בד''כ) עובדה
    כל פעם אני ניכנס ליקרא קטעים חדשיםץ טןב לפחות בזה הוא מבין.

  • 22.

    זה ממש לא נכון!

    בעלת תואר שני, 31/03/07 18:35

    מסעדה מעולה עם שירות מפנק ואוכל מושקע וטעים מאוד, אז קצת יקר , נו אז מה? למי שיכול להרשות לעצמו זה אחלה מקום!

    • מעניין את סבתי שתחייה שיש לך תואר שני (ל''ת)

      יניב, 31/03/07 23:34

      • תקרא ביקורת מס 1 - רונן (ל''ת)

        בעלת תואר שני, 01/04/07 13:57

    • חובב מסעדות

      ליאור, 03/04/07 03:46

      צודקת,אוכל מצוין,שירות מפנק ומחירים סבירים אני לא יודע איך הוא הגיע למחירים האלה חוץ מזה שאם אתה מוריד את הטיפ שלא אמור להיכלל בחבון יוצא בערך 270 לבנאדם שזה לא זול אבל לא יקר יש מסעדות שאתה משלם יותר ומקבל אפילו לא עשירית.
      חוץ מזה יש להם תפריט עסקי בצהריים ב-89 ש''ח ומכיוון שאני עובד בבניין ליד אני לפחות 3 פעמים בשבוע סועד שם וזאת פשוט חוויה.
      אז אביב אל תשים לב אתה אלוף בשבילי ועוד בשביל הרבה אנשים,עם יד על הלב.
      חג שמח מסה עלו והצליחו.

  • 21.

    ת''א זאת עיר של דפוקים ולא זיתים...

    משהו, 31/03/07 18:13

    אני קורא את הביקורות ולא יכול שלא להתרשם מהפלצנות שאופפת את כולכם.
    מבקר המסעדות בטוח שהוא חייל בגולני וקופץ על רימון כדי שאף אחד לא יפצע מהמזון הבינוני - אתה מוכרח להרגע את רק מבקר בינוני בארץ קטנה שהמסעדות בה לא משהו, חלק יותר חלק פחות.
    ולכל הפלצנים שטוענים שהם אכלו שם עשרות פעמים - באמת, אין לכם כסף למונית, וחשבון הבנק שלכם במינוס כל הזמן.
    ולבעל המסעדה וחבריו - מילא לדפוק את הלקוח, להרוויח 500% ולבכות, אבל אם יש לך זמן לשתול הודעות אז אתה באמת לא מבין מה חשוב.

    • סוף-סוף תגובה מציאותית (ל''ת)

      הבאת שיחוק, 31/03/07 21:05

    • גדול! זה מצחיק כי זה נכון (ל''ת)

      נכון, 01/04/07 06:06

  • 20.

    ביקורת עיניינית ומצויינת - תודה לשגיא שחשף בינוניות במחיר של שלמות

    נ., 31/03/07 18:09

    אני מאוד אוהב את הביקורות של שגיא. כמו שהוא מבין בכדורגל רואים שהוא מבין באוכל. זה בסדר לגבות הרבה כסף אבל חייבת להיות תמורה. בכל אופן אצלי מסה ירדה מרשימת מסעדות היוקרה (לאירועים מיוחדים).

  • 19.

    מסה של מחיר

    צלע זהב, 31/03/07 17:47

    מסה של מחיר אפשר להשיג צלעות בחצי מחיר מה זה זהב אסור להיכנס לשם עם מחיר כזה

  • 18.

    מסה מסעדה מספר 1

    רועי, 31/03/07 16:30

    בעקבות הכתבה הלכתי לאכול במסה כי רציתי לבדוק האם באמת הייתה שם ירידה ברמת האוכל והשירות? אז התשובה היא לא רק שהרמה עלתה מאז הפעם האחרונה שאכלתי שם לפני כחודשיים אלא אפילו עלתה.אכלתי את הרביולי שרימפס ששגיא כהן אכל ואני יכול להגיד שזאת אחת המנות הטובות ביותר שאכלתי בטח בישראל ואפילו בעולם,פשוט חוויה,יש מנה דומה במסעדת אורקה אבל היא לא מגיעה לרמה של המנה של מסה.כבד האווז ברוטב שוקולד לימון תענוג,פשוט כיף שיש מקומות כאלה בישראל ולא צריך לטוס בשביל לאכול אוכל כזה טוב.אני אסיים באנקדוטה קטנה, כאשר יצאתי משם לפני כשעה בערך בשולחן לידי ישבו 4 תיירים מפריז והם ביקשו לקרוא לשף וכאשר הוא ניגש אליהם הם אמרו לו שהם ראו אותו במסעדה של גיל מרטן בצרפת כאשר הוא בא לצלם שם תוכנית טלביזיה,רק בשביל לסבר את האוזן הוא אחד מהשפים המובילים בצרפת ואני אכלתי במסעדה שלו ונהניתי מאוד,בקיצור הם אמרו לו שהאוכל של מסה יותר טוב מהאוכל של גיל מרטן ואתם יודעים מה בתור ישראלי פטריוט שבגלל עבודתו שוהה המון בחו''ל הרגשתי גאווה לרגע,כאילו זה היה שלי,כי הרי מעטים הם הפעמים שאנחנו יותר טובים מעם אחר,או ממדינה אחרת,בכל תחום,אז בואו לא נהרוס את מה שעשו שם כי אני חושב שכמו שאין כמו אמא,אין כמו מסה במסעדות.זה כמו נתניה וכל השאר אז מסה ואז כל השאר.עלו והצליחו חברים,אני מקווה שתקראו את התגובה שלי ותראו שיש מי שמעריך את העבודה שלכם,אתם פשוט מקצוענים ולא יעזור לאף אחד.ודרך אגב הם הזמינו אותי לחגחגת המימונה שהם עושים ומחברים שהיו שם בשנה שעברה וסיפרו על האנשים שהיו והחוויה שהיתה להם,אני מתכוון להיות שם השנה,כי אם אתה לא שם אתה לא קיים. חג שמח וכשר.

    • לרועי מתל אביב

      צרפתי, 31/03/07 17:54

      מה לעשות שטם לא היית פטריוט פרובינציאלי מתל אביב אלא בן תרבות היית כנראה יודע שלגיל מרטן קוראים גי מרטן

    • גיל מרטין, ומה לגבי אלי פאסאר (ל''ת)

      עזרא, 31/03/07 18:04

    • Give me a break....

      language, 01/04/07 04:05

      first go and learn whats is the meaning of the word :anketoda

      than write a whole page of stupidity review....

      i dont get how murrons like this guy has enougth money to eat in Orka....

      wired stuff

    • ?happy KOSHER pessach

      gil, 01/04/07 04:47

      didn't you just discribe the SHRIMP ravioli you haad there? i find it fascinating
      and yes, a bit hypocratic
      hhhhhhh

  • 17.

    620 שקל לזוג? מטורף, אני לא אלך לשם (ל''ת)

    תודה שגיא, 31/03/07 16:19

    • 620?בטח הזמנת את המנות

      ירון, 31/03/07 17:24

      אכלתי שם עשרות של פעמים והפעם האחרונה לפני שבוע ובחיים לא יצא למעלה מ-200 ש''ח לסועד ועם יין אז 250 אבל להגיד לכם משהו שווה כל גרוש ללקק את האצבעות וגם האווירה סוף איזה עיצוב מקום כזה בחו''ל אתה משלם 300 יורו ואפילו יותר לסועד אז שלא יעבדו עליכם













      • פה זה לא אירופה...

        שוקי מהספא, 01/04/07 03:55

        לא בהשוואה לעלות החומרים, ארנונה, שכר עבודה (של העובדים) ושכר העבודה (של הלקוחות)....

        בשביל אוירה, אוכל ושירות אנשים מוכנים לשלם ביוקר, אמת.
        אבל לא מוכנים לשלם, ובצדק, על פלצנות, חוסר טעם ושירות חובבני...

        יש להם הרבה יותר מידי מה ללמוד למסה.....

  • 16.

    שגיא טוב שחשפת את האמת מאחורי מסה (ל''ת)

    פלצנות לשמה, 31/03/07 16:16

    • לא תגיעו תפסידו

      ורדה, 01/04/07 19:12

      אוכל כזה מעולם לא אכלתם

  • 15.

    אנחנו לשם לא נגיע (ל''ת)

    יעקב, 31/03/07 15:48

  • 14.

    אני אגיד לכם את האמת...

    אלון, 31/03/07 14:37

    אני מאמין לכל מילה שכתב שגיא כהן.

  • 13.

    נראה שרוב התגובות פה מבעל המסעדה

    שמוליק, 31/03/07 14:20

    מסעדה כל כך יקרה ואנשים אוכלים שם באופן קבוע ,כאילו אין מחר,
    ונפילות יש לא רק שם,
    היינו אתמול קבוצת אנשים בפרגיות בקרליבך, מנות זעירות במחירים גדולים והאיש על הגריל לא יודע את העבודה, שומר נפשו ירחק,

    • פרגיות אכן על הפנים. בשר גרוע. אפשר למצוא תחליפים רבים יותר טובים (ל''ת)

      חומי, 01/04/07 10:17

  • 12.

    מסה בכלל לא יקרה

    מנחם הופמן דלל, 31/03/07 01:15

    אני ובת זוגי ''הסובלת'', אוכלים שם ארוחה זוגית בפחות ממאה שקל, ואחרי זה הבן של הד''ר אשכנזי עוד מזמין אותי לאספרסו ביהודה המכבי ולאורחה בסיטארה או בטורקיז.
    מישהו צריך מזגן? תתנו לי צ'קים, אל תעשו קרוס, אני אגיע בשבוע הבא.

  • 11.

    אביב יש לך את המסעדה הכי טובה בארץ- אל תתייחס לאדון כהן

    א.ב., 30/03/07 21:13

    זה ברור שהוא הגיע במטרה לקטול את מסה. זה לא יעזור לו כי מסה היא כבר מוסד ראוי!

  • 10.

    אני אוכל ב21 שקל אצל חומוס אבו אדהם

    אלון, 30/03/07 19:53

    תמיד יוצא מרוצה,תמיד טעים ,תמיד שבע.בלי פלצנות.

    • יפה זה אבו אדהם? (ל''ת)

      שמוליק, 31/03/07 14:16

  • 9.

    אחלה מסעדה אבל למה אין חניה? (ל''ת)

    איתן, 30/03/07 19:38

    • מה קרה לך יש מלא חניונים באזור. (ל''ת)

      אורן, 30/03/07 21:14

  • 8.

    מסעדת מסה קבלו חיזוק

    רובי, 30/03/07 19:24

    בשבוע שעבר ביליתי במסה מה שמחייב אותי לשאול את שגיא כהן- אתה בטוח שהיית במסעדה הנכונה?
    האוכל נהדר השירות אקסלוסיבי והאווירה מזמינה. אין לי ספק שאחזור ואזמין את חבריי. אם יצא דבר טוב מהביקורת שלך זה הנייר שעליו היא כתובה איתו אעטוף את הדגים לחג. חג שמח לכל בית ישראל.

    • אני בטוח שהוא עושה את אותו הדבר מהטוקבקים.. (ל''ת)

      יגאל, 01/04/07 01:11

  • 7.

    רגע זה שגיא כהן מערוץ הספורט? (ל''ת)

    מישהו יודע?, 30/03/07 19:13

    • ברור! (ל''ת)

      ג, 31/03/07 09:15

  • 6.

    המסה...

    שף, 30/03/07 19:07

    תת רמה גם מבחינת האוכלסיה שמגיעה וגם מבחינת האכול פשוט חבל התחילו דיי טוב וירדו ברמה אני מציע לסגור ולפתוח משהו חדש אשכנזי הרס את העסק

    • תבינו:

      סורי, 01/04/07 03:59

      רק הרצליה פיתוח וירושלים.....כל השאר חרא של קהל...

  • 5.

    שגיא כהן אתא פלצן כתן צה לחופש גם מאספורת (ל''ת)

    יניב, 30/03/07 18:55

  • 4.

    עזבו אתכם מהמסה...

    ברדוגו, 30/03/07 18:54

    שגיא עזוב אותך מהמסה..
    אתה מוזמן לשכונה שלי, לאכול פלאפל אסולין עם טרופית עבנים, ואתה יוצא כמו מלך.
    חג שמח

    • אבנים או ענבים? (ל''ת)

      kkk, 03/04/07 00:12

  • 3.

    אחלה מסעדה

    אמיר, 30/03/07 17:58

    דוקא הייתי מספר פעמים עם אשתי ומאוד נהנינו, השירות היה אדיב
    והאוכל היה טעים, יש לי תחושה שהמבקר אולי בא בגישה קצת לא אוביקטיבית וחבל....

































  • 2.

    יש לי הסבר...

    מיקי, 30/03/07 16:38

    הבעיה של כל המסעדות האלה היא העובדה שהם מספקות ארוחות עיסקיות בצהרים והופכות למסעדת יוקרה בערב, וזה לא עובד. ברגע שהמסעדה מותאמת לספק עיסקיות ולקבל קהל גדול - המטבח וצוות המלצרים נראה בהתאם. צריך שף עם בייצים שיפתח מסעדת גורמה נטו - מעט לקוחות, הרבה כסף, ומקום שאתה יודע שאם יש לך ארוע חשוב - אפשר ללכת אליו בראש שקת ולקבל שירות ואוכל מעולים.

    • העיקר זה ראש שקת (ל''ת)

      אבניירומספרים, 30/03/07 18:01

      • שקת שקת......חחח (ל''ת)

        אליעזר, 30/03/07 23:02

    • הללויה (ל''ת)

      מישהו מהענף, 01/04/07 21:01

  • 1.

    אותם פאקים בכל המסעדות...

    יעל פקר, 30/03/07 15:20

    כל המסעדות היקרות להחריד !

    • בעינין השגיאות,

      רונן, 31/03/07 14:33

      מסה,כמו מספר מקומות אחרים ודומים,מתהדר בקהל שהוא תמהיל של כדורגלנים-דוגמניות-קבלנים וכו'.הרבה כסף ,זמן פנוי ופוזה,ספק אם תמצאו סועד עם תעודת בגרות סבירה ( או בכלל).אז שגיא ,למה להיות קטנוני בעיניין השגיאות?

      • כל כך נכון...

        שוקי מהספא, 01/04/07 03:58

        מסעדה לקהל של תל אביב....לא סתם כל השפים הרציניים עוברים לירשלים או להרצליה פיתוח. השכלה וענינות זה דברים חופפים.
        קבלנים כדורגלנים ודוגמניות יוכלו כל דבר...גם לוקשים...