תום, 01/04/07 03:49
די טמבלים, על החרם הכריזו צלמי הפפרצי ולא העיתונאים
די לקנאה, 31/03/07 20:54
בשמים ישראליים הם תמיד כבדים מידי, חשבתי בושם חו''ל
חבל, 31/03/07 20:39
מה ניסגר עם החרם? יש חרם או אין?
עמית, 29/03/07 08:50
שולי, 26/03/07 12:25
מה יהיה עם ''תורת העליונות'' האינסופית הזאת ?
..., 26/03/07 13:36
ללי, 26/03/07 10:38
חבר'ה , תקשיבו לי ..ותקשיבו טוב ...יופי זה לא הכל בחיים !!!
מתקוממת, 26/03/07 10:18
יעל, 26/03/07 17:17
יוסי, 26/03/07 01:37
נועה, 25/03/07 23:58
על מה אתם מדברים, אנשים תסתכלו על התמונה
איילת, 25/03/07 22:37
Fulton, 25/03/07 19:32
תובל, 25/03/07 16:35
תקרא את תגובה 28 כדי להבין את חומרת המצב
., 25/03/07 17:04
גלית, 25/03/07 16:01
אל תהיי פאתט, 25/03/07 19:00
מיכל, 09/04/07 06:59
Dave, 25/03/07 15:14
ORRRO, 25/03/07 16:09
דינה, 25/03/07 14:58
לא מבין מדוע מתלהבים מבר רפאלי
רועי, 25/03/07 14:40
איציק, 25/03/07 16:35
פאר, 25/03/07 12:36
אוי אוי אוי לאותם אנשים שאין להם מה
דמי, 25/03/07 12:17
אבל היא רוצה עבודה בשוק הישראלי והיא רוצה שנקנה בשמים על שמה
הכל סבבה, 25/03/07 12:38
מירב, 25/03/07 13:27
שירות צבאי חובה לפי ספר החוקים של מדינת ישראל
יח''צ, 25/03/07 13:39
ממש לא משרד ליחצנות (הלוואי..)
מירב, 25/03/07 14:02
אלי, 25/03/07 12:06
halo מה אתם עושים?! יש הבדל בין אליזבט טיילור, ג'ניפר לופז
ו.............., 25/03/07 11:49
בר היא אפילו לא הדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם
רויטל, 25/03/07 12:09
עלמה, 25/03/07 23:39
נו באמת, מה אתה משווה בין הפקצה הזו רוני לבין
גילי, 25/03/07 11:16
מגיע לה - ושימותו הקנאים שחיים חיים רדודים ומשעממים!!!
מיט, 25/03/07 10:26
די לפיקציה היחצנית! רפאלי לא דוגמנית מובילה ברמה העולמית!
נ, 25/03/07 10:23
היא מצטלמת בחו''ל לקטלוגים זולים של
', 25/03/07 12:33
תפתח ''ספורטס אילוסטרייטד'' - אתה יודע, מגזין ''שולי''
ענבר, 25/03/07 11:18
טיירה בנקס ושאר הדוגמניות שהזכרת הובילו את הקמפיין
נו באמת, 25/03/07 11:59
אנה, 25/03/07 12:21
בר בחו''ל לא נחשבת בכלל דוגמנית!!!
פיקציה, 27/03/07 11:39
לבנות באמת איכפת מעיצוב בקבוק בושם? זה באמת אף אחד חוץ מהן לא רואה
לא כמו נעליים, 25/03/07 09:37
בר רפאלי זה משהו מיוחד.............
נופר, 25/03/07 09:05
נופר יקרה: על פסיק ונקודה שמעת?
דיקדוקית, 05/04/07 10:02
...למה לחיות ב''סרט'' פשוט בדיחה מה שקורה עם בר רפאלי
רונית גינסבורג, 25/03/07 09:04
הביקור המתוקשר השתלם וגם העברת הלו''ז לצלמים
שירה, 25/03/07 08:50
איך שם המשפחה שלה רפאלי ושל אמא שלה לוין?
מה הסיפור, 25/03/07 08:47
אמא שלה שמרה על שם נעוריה כי היא התפרסמה בשם הזה
שרון, 25/03/07 09:29
אז למה הילדים לא קיבלו את שם האם?
ליאור, 25/03/07 11:12
כרגיל את הכסף היא עושה מהשוק הישראלי
ארה''ב, 25/03/07 08:45
יופי זה עניין של טעם, אבל שירלי מצליחה בגדול בחו''ל בניגוד לבר
יפה, 25/03/07 11:15
גם שירלי בוגנים לא עשתה צבא אז מה?
דניאל, 25/03/07 20:47
בר היא פיקציה, היא לא מצליחה בחו''ל וישראליות אחרות כן
ג, 25/03/07 22:47
מורן, 05/04/07 20:04