• 54.

    לבר הלואי שתצליחי

    דן, 15/04/07 10:32

    שתהיה לך שנת פרנסה מסגסגת והמון בריאות ושתעלי מעלה מעלה

  • 53.

    איזה חרם?! העיתונאים והצלמים חיים על חשבונה (ל''ת)

    בר זה רייטינג, 13/04/07 18:07

  • 52.

    עוד הצלחה של בר, כל הכבוד מדהימה! (ל''ת)

    מאיר, 11/04/07 19:44

  • 51.

    good luck !

    ornit, 11/04/07 05:42

    yamutoo hakaniem

  • 50.

    101 תגובות - השתגעתם? אין לכם מה לעשות? (ל''ת)

    מה קורה פה?, 06/04/07 22:11

  • 49.

    ריח של מדרכה בהוד השרון, ככה זה יריח (ל''ת)

    שמק, 06/04/07 03:02

  • 48.

    תגובה מס' 27 - כל מילה סלע!

    תום, 01/04/07 03:49

    מסכים עם כל מה שאמרת ואפשר להוסיף לכל מה שאמרת גם את ההתנהגות הגועל נפש שלה מול צלמי פאפארצי כאילו היא שכחה שהיא בעצמה מתפרנסת מצילום ופירסום.
    לא היה קורה כלום אם היא ולאונראדו היו נותנים 2 דקות מזמנן וצילום משותף ואז לא היינו נראים כמו איזה רפובליקת בננות אבל ככה זה שאתה יורק לבאר מימנה אתה שותה.

  • 47.

    די טמבלים, על החרם הכריזו צלמי הפפרצי ולא העיתונאים

    די לקנאה, 31/03/07 20:54

    צלמי הפפרצי מחרימים את בר, למי אכפת? בר בטח שמחה שהיא יכולה ללכת ברחוב בלי שיציקו לה

  • 46.

    בשמים ישראליים הם תמיד כבדים מידי, חשבתי בושם חו''ל

    חבל, 31/03/07 20:39

    הבשמים הישראליים ובעיקר הבשמים של יהודית מילר כבדים ודומיננטיים מידי, מקווה שהפעם זה יהיה אחרת.
    ההשוואה לבושם של אליזבט טיילור או ג'ניפר, הוא ממש לא לעניין, זו ליגה אחרת.
    לבר מגיע בושם בינלאומי

  • 45.

    מה ניסגר עם החרם? יש חרם או אין?

    עמית, 29/03/07 08:50

    היא זורקת עליכם זין ואתם נותנים לה במה הכי טובה לפירסום איפה נשמע כזה דבר?!
    אם החלטתם על חרם לפחות תעמדו במילה שלכם ואל תעשו צחוק מעצמכם.

  • 44.

    כל הכבוד - מהמם ! (ל''ת)

    אלה, 28/03/07 17:56

  • 43.

    חרם?????????????????????.

    חחחחחחחחחחחחחח, 27/03/07 08:10

    בר מלכה ואתם בהחלט פארשים.

  • 42.

    למס 10 ''המיתקוממת''

    שולי, 26/03/07 12:25

    את צודקת שבר מהממת, יפה, פצצה ומוכשרת. דברייך הנוספים נובעים מחוסר אונים להיתמודד מול בחורה כל כך מצליחה כמו בר. להגיד שהיא רעה ביגלל שלא עשתה צבא זה לא קשור. מה שהיא תרמה לטובת ישראל עד עכשיו ביחסי הציבור שהיא עושה, שום בחורה לא תתרום בחיים שלה במשך השרות הצבאי כמגישת הקפה לבוס! אני יודעת שקשה לעמוד מול הר אדם מלא בעליונות כמו בר, להיתבונן ולבלוע את הרוק מהקינאה, אבל אלה הם החיים- היא פשוט טובה יותר מימך בהרבה מובנים ואילו את צריכה להודות בנחיתותך וזה כואב נורא.

    • מה יהיה עם ''תורת העליונות'' האינסופית הזאת ?

      ..., 26/03/07 13:36

      בראיון אצל יאיר לפיד בר נשאלה אם היא מסתפקת במה שיש לה או משווה את עצמה לדוגמניות אחרות והיא ענתה שהיא מרגישה קנאה כשהיא רואה בנות יפות ומצליחות יותר.
      (אולי היא מרגישה גם נחיתות כלפי אקדמאיות וכו' ?)

      אם זה המצב בגיל 21 כשהיא בשיא קריירת הדוגמנות שלה אז מה יהיה בהמשך תגידי לי את...

      לפי דעתי אם היא ושאר בני האדם היו מפנימים את עשרת הדיברות אז היו להם כלים טובים לחיות באושר ובהרמוניה עם הסביבה עד גיל מופלג.

    • 42-''הר אדם מלא בעליונות כמו בר'' לא נסחפת?

      מיצמיץ, 31/03/07 20:42

      הגזמת לגמרי, איפה את חיה?

  • 41.

    המרכיבים הסודיים של הפרפיום

    ללי, 26/03/07 10:38

    1. ארומת סיליקון של ציצים
    2. תמצית השתמטות מהצבא
    3. מוסק בוז'י
    4. אפרודיסיאק ליאו
    5. מור סוסים

  • 40.

    חבר'ה , תקשיבו לי ..ותקשיבו טוב ...יופי זה לא הכל בחיים !!!

    מתקוממת, 26/03/07 10:18

    בר רפאלי יפה , זוהרת , מדהימה ..אבל , וזה הכי חשוב .. היא לא בנאדם !!!! לפני שאתה יפה , ומצליח , חשוב יותר שתהיה בנאדם !!! וזה שהיא לא עשתה צבא , והיתחמקה מזה בצורה כל כך דוחה , עם כל ההסתרות , והחתונה עלק .., והשקרים !!! מעיד על אופיה ! אחת כזו בחיים לא תעשה משהו למען מישהו .....כי אם היא לא תרמה למדינה , אז מה נשאר ? - היא בנאדם סוג ב' ....עם כל היופי !

    • חח כמה שטויות

      יעל, 26/03/07 17:17

      אז בר לא בנאדם כי היא לא עשתה צבא???
      תעשי לי טובה..בר היא לא הראשונה שלא עשתה צבא ולא האחרונה, חוצזה נראה אותך אם היה לך את ההזדמנות שלה לעשות מאות אלפי דולרים נראה אם היית מעדיפה להגיש קפה?

  • 39.

    זה חרם זה?

    יוסי, 26/03/07 01:37

    היה נדמה לי שרק לפני כמה ימים היתה החלטה גורפת של עיתונאים, כתבים וצלמים לפתוח בחרם מדיה על גב' רפאלי ? בוכים בוכים כולכם וממשיכים לתת לה במה בחנים - והיא לא שמה עליכם ולא נותנת לך תמונה אחת עלובה שלה והיוצמך שלה.....
    תמשיכו במה שאתם עושים - אבל אל תבכו אח''כ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 38.

    לאליזבת טיילור אין בושם

    נועה, 25/03/07 23:58

    לאליזבת טיילור אין בושם היא מפרשמת בושם של אליזבת ארדן שנקרא '' פרובוקטיב ''

    • היה לה פעם (ל''ת)

      אינגה, 26/03/07 14:50

  • 37.

    על מה אתם מדברים, אנשים תסתכלו על התמונה

    איילת, 25/03/07 22:37

    תראו כמה שהיא יפה...
    אני מניחה שזה מאוד קורץ לצחוק ולזלזל ולהפחית ממה שהשיגה הבחורה, כן ליאו לא ליאו, הבחורה יפיפיה ברמות בלתי נתפסות.
    וזה לא משנה אם במציאות היא ניראית אחרת. השורה התחתונה היא שכל תמונה שלה היא אמנות. זאת העבודה שלה והיא עושה אותה בצורה מדהימה.

    אז בחייכם, די

    • על פוטושופ לא שמעת בחיים? (ל''ת)

      שועל מהתעשייה, 12/04/07 15:39

  • 36.

    מה לגבי השם ''ברבאבה''? בעצם יותר מתאים ברבאמה.... (ל''ת)

    מיכל, 25/03/07 21:32

  • 35.

    אולי בושם בריח טבעי...סושי

    Fulton, 25/03/07 19:32

    ''סושי'', הבושם עם הארומה האמיתית של אשה: סושי בניחוח פוסי. לא עוד ריחות תפוזים, לימונים ופרחים, אשה היא לא פרי ולא פרח. הרי בסוף כולם מגלים את הריח האמיתי...

  • 34.

    בהצלחה!

    !, 25/03/07 17:40

    ותעזבו אותה היא לא חייבת להיכניס אותכם לתוך החיים שלה!!

  • 33.

    שיבושם לך בר ובהצלחה (ל''ת)

    אוהדת, 25/03/07 17:30

  • 32.

    הבאז בדיוק בזמן הכל יחסי ציבור

    יעלה, 25/03/07 16:53

    אצל משפחת רפאלי!!!

  • 31.

    כמה לשון הרע

    תובל, 25/03/07 16:35

    חברה מה הקינאה הזאת בחורה יפה שמנסה להצילח עזבו אותה בשקט ודי כבר עים לשון הרע עליה

    • תקרא את תגובה 28 כדי להבין את חומרת המצב

      ., 25/03/07 17:04

      לפי דעתי כל בן/ת אדם באשר הוא/י קורבן של השקפת עולם כזו.

      • צודקת בהחלט (ל''ת)

        רינת, 25/03/07 18:02

  • 30.

    יש לה אף קטן ונשרי משהו מוזר

    גלית, 25/03/07 16:01

    ראיתי אותה בדיוטי פרי לפני שבועיים פשוט מ כ ו ע ר ת היא נראתה כל כך לא יפה לא מושכת לא סקסית לא חתיכה לא כלום, פשוט סתם בחורה אפילו לא ממוצעת מלאה נמשים ופרצוף כאילו היא רצה מהר ו נתקעה בקיר, פרצוף קצת ישר ומעוך בקיצור בנות, נשבעת שאני בד'כ מפרגנת ואוהבת יפהפיות בתמונות, אין מ ה לומר מהממת, פוטוגנית יפהפיה במציאות ( ליד הבשמים זוכרת?) אף אחד לא זרק אלייה מבט בקושי זיהו אותה אחד או שניים

    • לא אתנגד לאף נשרי כמו שלה

      אל תהיי פאתט, 25/03/07 19:00

      ןלמראה ממוצע כמו שלה ולפרצוף ''מעוך'' כמו שלה.

      • צודקת (ל''ת)

        גם אני, 10/04/07 00:36

    • גלית,את פשוט מגוחכת

      מיכל, 09/04/07 06:59

      אם יש משהו מגוחך זה להגיד שבר לא יפה.
      אולי סנובית,אולי רודפת פרסום.יש בה הרבה דברים שליליים.אבל מה שבטוח זה שהבחורה מהממת.

  • 29.

    Is she jewish

    Dave, 25/03/07 15:14

    I heard some rumors that the father is not jewish

    Does anyone knows

    • Don't believe to rummors

      ORRRO, 25/03/07 16:09

      And even if they are right, being jewish is enough if your mother is. The father does'nt count...

    • אם כל מה שנכתב עליה עד עכשיו אני לא אתפלא (ל''ת)

      מישהי, 25/03/07 16:24

    • לא לא, זה נכון. האבא הביולוגי שלה לא יהודי. (ל''ת)

      הבתולה הקדושה, 27/03/07 07:28

  • 28.

    זה מה שחשוב...תיכנסו בבקשה!

    דינה, 25/03/07 14:58

    רבותיי ובעיקר גבירותיי.....
    שימו לב לתמונה למעלה - זה מה שחשוב במיקצוע הזה - שיער בלונדיני, גוף חטוב, רגליים ארוכות ובעיקר..מ ו צ ק ו ת!!! וואווו....לכל הקנאיות בעלות הרגליים השמנות והחלשות - בר היא המובילה היום בישראל....ולמי שמערערת בכך צפויה בעיטה אחת מהרגליים השריריות האלו...ראו הוזהרתן!!

    • ???

      what, 25/03/07 16:22

      mugzam

    • מילים כדורבנות ! בר מלכה אמיתית (ל''ת)

      רמי, 25/03/07 20:35

    • דינה לכי תעשי כלים!! (ל''ת)

      מהר אבל, 25/03/07 22:39

  • 27.

    לא מבין מדוע מתלהבים מבר רפאלי

    רועי, 25/03/07 14:40

    תסלחו לי,אבל אני באמת לא מבין מדוע מתלהבים מבר רפאלי.
    בסך הכל מדובר בבחורה טיפשה, עם המון יחסי ציבור של האמא המטורללת שלה, אשר גוזרת את הקופונים.
    הבחורה נישאה בנישואים פיקטיביים כדי להשתמט מצה''ל ועד היום לא הועמדה לדין.
    יתירה מכך,היא הפכה לשליחה של מדינת ישראל ושר התיירות בוז'י הרצוג (הפאתטי) רץ להצטלם איתה???
    איזה מסר ערכי יש כאן?
    במקום להתמודד בזירת ההסברה המילולית, אנחנו משווקים את עצמנו באמצעות בחורות בביקיני?
    ומה הלאה, מירי בוהדנה שגרירה באו''ם?
    מה הרדידות הזו והעיסוק האובססיבי הזה, בבחורה שהתרומה היחידה שלה למדינה ,תיזכר בקטלוג אופנה לבגדי ים, או הלבשה תחתונה?


    האמא המטורללת שלה בלונדה מצוייה שהתעלקה על וורן ביטי
    כשהוא בא לארץ והסיפור בניהם נגמר
    כשהוא עזב את הארץ.
    חוץ מזה שהיא חולה על מפורסמים
    ורודפת פרסום .
    ומגשימה את החלום שלה באמצעות בתה
    שיוצאת עם מפורסמים כמו ליאונרדו די קפריו
    ה''וורן ביטי'' של ימינו.
    אמא שכמוה דוחפת את בתה לפרסום לעולם
    שאמא טובה צריכה להרחיק את בתה ממנו
    כולל רומנים עם ה''מפורסתמים'' .
    אבל רודפת פרסום צרת מוחין שכזו לא יודעת שהיא הורסת לבתה את החיים
    שהחברה ה''גבוהה'' רוויה במסיבות
    אלכוהול.
    האמא הזו חיתנה אף את בתה בנישואים
    פיקטיבים עם חבר המשפחה עמ''נ שלא
    תשרת בצבא
    עדיף שהבת שלה היתה מוצאת בחור נחמד
    מגולני שיתחתן איתה באושר
    מאשר כל העשירים והמפורסמים למינהם
    שבתה היא רק קישוט בשבילם ובעוד
    כמה שנים היא תהיה פאסה..
    ואז היא תיפול מאיגרא רמא לבירא עמיקתא .

    • די די די!!!

      איציק, 25/03/07 16:35

      אולי די כבר?!?!
      די לכתוב את אותו הדבר בכל כתבה על בר!!
      לא נמאס לכם?!
      הבנו כבר! חאלס! תלמדו לפרגן קצת, לא יזיק..
      גם אני נגד השתמטות, אבל זה כבר מוגזם..
      מספיק לרדת עליה, מסכנה הבחורה!

      • המ קרה? כואב לקבל את האמת בפרצוף?.. (ל''ת)

        שיקו, 05/04/07 16:43

  • 26.

    ריח בקו''ם......????? (ל''ת)

    JooP, 25/03/07 13:15

  • 25.

    רגע לא אמרו להיות חרם עליה??? (ל''ת)

    M, 25/03/07 12:38

    • מה עם החרם עליה ועל המוצרים שהיא מנסה למכור? (ל''ת)

      שיר, 25/03/07 12:54

    • החלטנו במקום זאת להחרים אותך (ל''ת)

      מעכ..שיו, 25/03/07 12:57

    • מה אתה בכיתה ד' ? (ל''ת)

      ליאור הרומי, 25/03/07 13:06

    • נכון, חרם עליה ועל המוצרים שלה!!!!!! (ל''ת)

      הגר, 27/03/07 14:16

  • 24.

    כמה מילים ...

    פאר, 25/03/07 12:36

    לפי דעתי עיניין הבושם סתם מבוזבז ....
    ומה לגביי החרם????
    מה נסגר ??????.

  • 23.

    אוי אוי אוי לאותם אנשים שאין להם מה

    דמי, 25/03/07 12:17

    לעשות !!!
    לכו לעבוד ותפסיקו לעסוק ברכילות זולה !
    הבחורה מהממת ביופיה , מדהימה !!!!
    אני בד''כ לא מגיבה (לא יוצא .. אתם מבינים..? אני עובדת!!!!) אבל אני לא מסוגלת כבר לראות את התגובות המגעילות של האנשים במיוחד של הצלמים המסכנים שאין להם עבודה !
    הדוגמנית המצליחה והמהממת בר רפאלי לא חייבת לאף אחד דו''ח ! היא לא חייבת להצטלם אם איננה רוצה והיא איננה צריכה לפתוח בפני אף אחד בעולם את חייה האישיים !
    ולא אינני מכירה אותה אישית ובחיי לא זכיתי לראותה פנים אל פנים!
    די לצרות העין והקנאות !!!!!

    • אבל היא רוצה עבודה בשוק הישראלי והיא רוצה שנקנה בשמים על שמה

      הכל סבבה, 25/03/07 12:38

      אז אם היא מוציאה את עצמה מן הכלל ולא חושבת שהיא חייבת לחברה הישראלית אפילו את המינימום שהחוק דורש, שלא תבוא ותנסה למכור לנו מוצרים.

      • איזה חוק בדיוק?

        מירב, 25/03/07 13:27

        באיזה ספר החוקים הוא רשום????

        הגיע החבר שלה ליאו איזה סלב ששם הוא הולך חופשי בהוליווד ופה אנחנו נותנים להרגיש כאילו שאנחנו בעולם השלישי .. כולה סלב !!!

        • שירות צבאי חובה לפי ספר החוקים של מדינת ישראל

          יח''צ, 25/03/07 13:39

          מירב, איזה משרד יחצנות את רשומה?
          כולה דוגמנית!!!

          • ממש לא משרד ליחצנות (הלוואי..)

            מירב, 25/03/07 14:02

            אני פשוט קוראת כל כך הרבה דברים על הבחורה הזו (ואין לי שום קשר אליה) ונמאס כבר מהצרות העין והעליהום שהצלמים החליטו להלביש עליה..
            אין במה להתעסק יותר???
            קחו למשל את המדור של ליהיא לפיד.. גם היא החליטה לומר את דברה
            מה קורה אנשים???

  • 22.

    איפה בדיוק החרם פה?

    אלי, 25/03/07 12:06

    הבחורה פשוט סנובית בטירוף ומגעילה.
    לא מעניינת אותי בכלל.
    לא רוצה לשמוע עליה ולקרוא עליה.
    בוז מעריב. בוז!!!

    • צודק!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הדר, 27/03/07 14:16

  • 21.

    halo מה אתם עושים?! יש הבדל בין אליזבט טיילור, ג'ניפר לופז

    ו.............., 25/03/07 11:49

    ובקהאם. עם כל הכבוד לבין הדוגמנית המצליחה ביותר בארץ, אליזבט טיילור, ג'ניפר לופז ובקהאם כל אלו הפכו לאייקון ואילו בר שבעיננו אומנם מצליחה בעולם אך ''בעיננו'', בחו''ל ישנן דוגמניות המצליחות ממנה כגון אדריאנה לימה וכ''ו, צילום בספורטס אילוסטרייטד וצילום בשערי עיתונים נחשבים שאף דוגמניות ארצנו זכו להן, לא עושה את בר הדוגמנית המצליחה בעולם! בכלל אם כבר השוואות, קחו לדוגמא הקלאסית את ג'יזל, המצליחה ממנה, ג'זל השיקה בושם תחת החסות של דולצ'ה וגבנה הנחשב, אך היא כשבמעמדתה אייקון בתחום הדוגמנות, יש כגמולה. אך בר רפאלי?? נראה לכם באמת שבעולם מישהו ירצה לקנות בושם של בר רפאלי?! כאילו דא.

    • בר היא אפילו לא הדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם

      רויטל, 25/03/07 12:09

      ברור שאין מה להשוות אותה לשחקניות קולנוע שבכל העולם מכירים והן נחשבות לבעלות חוש אופנה ומובילות חברתיות.

      היא גם לא הובילה את הקמפיין של ספורטס אילוסטרייטד שאגב, השנה ירדו עליו (ביונסה הזמרת הובילה אותו).

      השערים המעטים שקיבלה (במגזינים שמישהו מתייחס אליהם) הציגו אותה כמישהי שיש לה קשר לליאונרדו ולא כדוגמנית מצליחה או אייקון אופנה.

  • 20.

    בושם ישראלי ? מה בדיוק ישראלי בה ? (ל''ת)

    איש, 25/03/07 11:46

  • 19.

    שמעתי שיש לו ריח של לוף צה''לי (ל''ת)

    מעיין, 25/03/07 11:30

    • LOL (ל''ת)

      אנה, 25/03/07 12:21

    • yea right, אף אחד לא מאמין שיש לך חבר (ל''ת)

      מסכנה, 25/03/07 12:57

  • 18.

    ''הדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם''??? היד שלכם קלה מדי על המקלדת... (ל''ת)

    עוד אחת, 25/03/07 10:47

    • מכירה דוגמנית ישראלית ממנה? (ל''ת)

      אלוהים, 25/03/07 12:32

      • ברור. יש מלא דוגמניות ישראליות שעשו

        ORRRO, 25/03/07 16:10

        הרבה יותר עבודה בהרבה פחות רוח...

      • שרי גבעתי/נעה תשבי/אורלי באומן (ל''ת)

        אליענה, 25/03/07 16:13

        • נעה תשבי שחקנית מוכשרת,

          עלמה, 25/03/07 23:39

          אורלי באומן מתפרנסת מגברים עשירים ושרי גבעתי היא אוסף לא ברור של ניתוחים פלסטיים לא מוצלחים. אף אחת מהן לא דוגמנית בינלאומית.

        • אף אחת מהם לא הגיעה לקרסוליים שלה

          אני, 10/04/07 00:39

          לקרסוליים שלה . זה בדוק

  • 17.

    מאז שהחלטתם להחרים אותה אתם לא מפסיקים לדווח עליה!!! (ל''ת)

    אחת, 25/03/07 10:45

  • 16.

    מחכה את רוני סופרסטאר

    קטי, 25/03/07 10:43

    לה יש סדרת איפור שלה

    • נו באמת, מה אתה משווה בין הפקצה הזו רוני לבין

      גילי, 25/03/07 11:16

      בר שהיא דוגמנית בינלאומית?
      מה יש לה לחקות את רוני - כל דוגמנית בינלאומית מקבלת קמפיינים, בר כבר עשתה קמפיין ל''קשארל'' או לחברת קוסמטיקה אחרת...

    • מחקה אולי? (ל''ת)

      המורה ימימה, 25/03/07 11:44

  • 15.

    מגיע לה - ושימותו הקנאים שחיים חיים רדודים ומשעממים!!!

    מיט, 25/03/07 10:26

    היא פשוט מושלמת
    אלוהים שלח אותה לעולם עם כפית של זהב בפה - ואני נהנית בכל פעם מחדש לקרוא ולראות תמונות שלה.

    וכל הקנאיות - שליאו לא הגיע לארץ - שאלתם למה הוא לא מגיע וטענתן שהוא לא קיים. כשהוא הגיע ויצא ספין על חתונה טענתן שמדובר בהמצאה. מה השלב הבא???? גם שיהיו להם ילדים עדיין תנסו למצוא את הדפקטים?

  • 14.

    די לפיקציה היחצנית! רפאלי לא דוגמנית מובילה ברמה העולמית!

    נ, 25/03/07 10:23

    באיזו תצוגה בינלאומית היא השתתפה לאחרונה? מי מכיר אותה בחו''ל? מוסכניקים?

    • נכון מאוד, זה נסיון למיתוג שלה כבינלאומית כשהיא חיה ומתפרנסת מישראל (ל''ת)

      אכן כך, 25/03/07 11:10

      • היא מצטלמת בחו''ל לקטלוגים זולים של

        ', 25/03/07 12:33

        חברות פושטיות של בגדים שמזמינים דרך הטלפון. צילומי קטלוג זה הדבר הכי פחות נחשב והכי פחות יוקרתי. בתוך הקטלוג עם בגדי הסבתא היו לה רק 2 תמונות ולכל שאר הדוגמניות היו עשרות תמונות. מי יודע עליה ולמי אכפת בכלל. תמונות בגודל 2 סנטימטר.

    • תפתח ''ספורטס אילוסטרייטד'' - אתה יודע, מגזין ''שולי''

      ענבר, 25/03/07 11:18

      כזה שבזכותו טיירה בנקס, אל מקפיסון, רבקה רומיין ואחרות פרצו את דרכן אל התודעה...

      • טיירה בנקס ושאר הדוגמניות שהזכרת הובילו את הקמפיין

        נו באמת, 25/03/07 11:59

        בעוד שבר סתם מצטרפת לעוד עשרות בחורות שהצטלמו לקטלוג יחד עם עוד דוגמניות שאין לאף אחד מושג מה השם שלהן וגם לאף אחד לא אכפת מהן.

        להיות דוגמנית קטלוגים זה עדין לא להיות דוגמנית בינלאומית או סופר-מודל.

        • מסכימה ב- 100%, וגם....

          אנה, 25/03/07 12:21

          היא לא סופר מודל עולמית, גם אם הרבה ישראלים היו רוצים לחשוב ככה...

          היא דוגמנית שיוצאת (או לא) עם שחקן הוליוודי שמחביא אותה בביית רוב הזמן ולא מביא אותה לאירועים רישמיים, והיא (או אמא שלה - זה לא ממש משנה) יודעת לנצל את המומנטום ע''מ לתפוס יותר ויותר פרוייקטים בעולם, ו(איזשהו) מוניטין בארץ....

    • בר בחו''ל לא נחשבת בכלל דוגמנית!!!

      פיקציה, 27/03/07 11:39

      היא לא צעדה על שום מסלול של תצוגה חשובה! כלום. ספורט אילוסטרייטד זה לא כזה ביג דיל.

  • 13.

    לא הייתי קונה בושם שלה, במפגין

    בושם, 25/03/07 10:13

    ומה עם החרם שהבטחתם?
    אולי תפסיקו לכתוב עליה?

  • 12.

    פחחחח מי יקנה ממנה (ל''ת)

    מ, 25/03/07 09:59

  • 11.

    לבנות באמת איכפת מעיצוב בקבוק בושם? זה באמת אף אחד חוץ מהן לא רואה

    לא כמו נעליים, 25/03/07 09:37

    לא שנראה לי שיש בן אחד בעולם (מהסוג שמסתכל על בנות) שמסתכל על נעליים אבל ניחה

  • 10.

    להחרים את הבושם!!! (ל''ת)

    עוד אחת,,,, 25/03/07 09:32

  • 9.

    מה בדיוק מזכה את העלמה רפאלי בתואר ''כוכבת''? (ל''ת)

    מכסימום כוכבית, 25/03/07 09:26

  • 8.

    בדוק אני קונה את הבושם !!! בר את מושלמתתתת (ל''ת)

    אגם, 25/03/07 09:19

  • 7.

    בר רפאלי זה משהו מיוחד.............

    נופר, 25/03/07 09:05

    כל הבנות שמגיבות הייתם רוצות רק להגיע לרבע שלה, לכל מה שהיא עושה בארץ ובחו''ל טוב אבל ניתן לכם רק בארץ מתוך רחמים.
    ולבנים הייתם רוצים שהאחיות או עם יש לכם חברה שתיראה ככה ועל תגידו שאם אתם רואים אותה באיזה פרסומת אתם לא נדלקים ואומרים אמן יהיה לי אחד כזאת
    -קיצר יאלה תתבגרו קצת ועל תכתבו עליה ככה כי היא לא עשתה כלום או שזה מתוך קינא וזה יכול להיות למלא אבל מלא בחורות!

    • שיעורי לשון דחוף! (ל''ת)

      הבעה, 25/03/07 15:41

    • נופר יקרה: על פסיק ונקודה שמעת?

      דיקדוקית, 05/04/07 10:02

      אני אישית לא הצלחתי לקרוא מילה ממה שכתבת.
      נא חיזרי לכיתה י' ולשיעורי לשון בדחיפות, או חסכי מאיתנו את שבירת השיניים בקריאת התגובות שלך.
      בהצלחה.

  • 6.

    ...למה לחיות ב''סרט'' פשוט בדיחה מה שקורה עם בר רפאלי

    רונית גינסבורג, 25/03/07 09:04

    באמת לא בגסות די לשטוית אני קוראת כל יום את כל האינפורמציה מהארץ וזאת ממש בדיחה , כל הספינים + וההמצאות בקשר לדוגמניות ושחקנים ישראלים דיי, לא חתונה לא בושם ולא איך אנחנו אומרים ולא ''נעליים''...

  • 5.

    איפה החרם איפה? חלאס. נמאסה זאת. (ל''ת)

    נמאס לנו מבר, 25/03/07 08:57

  • 4.

    מה קרה לחרם??????????? (ל''ת)

    גוגו, 25/03/07 08:53

  • 3.

    הביקור המתוקשר השתלם וגם העברת הלו''ז לצלמים

    שירה, 25/03/07 08:50

    רק התדמית של ישראל ושל הצלמים נפגמה ובר יצאה מורווחת.

    יפה שמנצלים את הקשר עם ליאו לעשות כסף.
    גם פנינה רוזנבלום הוציאה בושם, אבל הכתבה הפרסומית תזכיר כוכבות בינלאומיות אמיתיות שהן שחקניות או זמרות שהוציאו בשמים ולא כוכבניות סוג ז של איזה מדינה לבנטינית.

    שיווק עובד. מיתוג כבינלאומית, גם אם זה בלוף- עובד.

  • 2.

    איך שם המשפחה שלה רפאלי ושל אמא שלה לוין?

    מה הסיפור, 25/03/07 08:47

    כל מיני פריארים ישראלים שוב מוכנים לשלם כסף לבר עבור שימוש בשמה כי יחסי הציבור שלה מצליחים בישראל.

    קחו בחורות ישראליות שעומדות בזכות עצמן ולא מזדנבות אחרי מפורסמים.

    • אמא שלה שמרה על שם נעוריה כי היא התפרסמה בשם הזה

      שרון, 25/03/07 09:29

      די לקנאה ולצרות העין - אני מפרגנת לה על הצלחתה בעולם. היא מביאה כבוד למדינה, מתגאה בהיותה ישראלית ומציגה צד אחר של ישראל ממה שרגילים לראות בטלויזיה.

    • לוין זה שם נעורים של אמא בטרם נישאה (ל''ת)

      מאי, 25/03/07 09:36

      • גברת לוין

        מירי, 25/03/07 11:51

        ציפי לוין היתה נשואה בעבר

    • אמא שלה לא שינתה את שמה בעקבות הנישואים לרפי רפאלי

      מה הביג דיל?, 25/03/07 09:36

      שהוא אביה של בר

      • אז למה הילדים לא קיבלו את שם האם?

        ליאור, 25/03/07 11:12

        בברזיל ובמדינות דרום אמריקה, הילדים מקבלים את שם האם (הרי ברור מי ילד אותם וגם למי מגיע שימשיכו את שמו אחרי ההריון והלידה...).

        אם האמא שמרה על השם- היא היתה צריכה לפחות לקרוא לילדים בשני שמות המשפחה או רק בשמה- ''לוין''.

  • 1.

    כרגיל את הכסף היא עושה מהשוק הישראלי

    ארה''ב, 25/03/07 08:45

    אף חברה בינלאומית לא לקחה אותה להוביל קמפיין. גם הפרוייקט הדבילי הזה משווק לשוק הישראלי ומיוצר על ידי שיתוף פעולה של ישראלים.

    חבל שאתם לא מדווחים על הדוגמנית הישראלית הכי מצליחה היום בחו''ל: שירלי בוגנים שקיבלה להוביל כמה קמפיינים עולמיים. היא היחידה שאנחנו רואים כאן מכל הישראליות.

    • בר יותר יפה משירלי בוגנים. (ל''ת)

      שרון, 25/03/07 09:29

      • יופי זה עניין של טעם, אבל שירלי מצליחה בגדול בחו''ל בניגוד לבר

        יפה, 25/03/07 11:15

        בר אומנם הכניסה את שמה לכתבות על ליאו, אבל זה לא כל כך תופס פה הקטע של ''להיות החברה של'' בייחוד שהוא לא הביא אותה לשום ארוע פורמלי ונחשב.

        שירלי קיבלה להוביל קמפיינים ועובדת כדוגמנית בניגוד לבר. שירלי היא בזכות עצמה ובר אפילו לא נחשבת לחברה רצינית של ליאו שמביאים אותה לאוסקר ומדברים עליה בראיונות.

        • גם שירלי בוגנים לא עשתה צבא אז מה?

          דניאל, 25/03/07 20:47

          דחילק ראבק תפסיקו עם הצבא הזה די נימאס. אי אפשר להצליח וגם לקבל פירגון ?? קנאים חולנים איזה מדינה מסריחה יש לנו ? עד שמישהי מצליחה בגדול אז לכל אחד יש מה להגיד יאללה חפשו חיים ובר : את מלכה אמיתית ולי באופן אישי את מביאה הרבה כבוד.

          • בר היא פיקציה, היא לא מצליחה בחו''ל וישראליות אחרות כן

            ג, 25/03/07 22:47

            אף אחד לא התייחס לצבא, תקראי את התגובות ותתייחסי לעניין.

            לא משלמים מספיק ביחצנות גם בשביל לקרוא וגם בשביל להגיב?

            את הכסף שלה בר עושה מישראל והיא עושה כאן המון רוח לעומת ישראליות אחרות שבאמת מקבלות קמפיינים וחיות ומצליחות בחו''ל.

            • לך תישן ...עאלק לא מצליחה בחו''ל ...

              אני, 10/04/07 00:41

              אתה אפס לא היא

            • התגובה הכי טובה למתוסכלים כמוך - ספורט אילוסטרייטד (ל''ת)

              מורן, 13/04/07 18:02

        • סליחהההההההההההההה?

          מורן, 05/04/07 20:04

          תזכירו לי,האם שירלי עשתה קמפיין לספורט אילוסטריטד? לא נראה לי
          בר עשתה לא פחות קמפיין מוצלחים בחו''ל משירלי חלאס ישר לקטול

      • סתם רוע וקינאה למה בדיוק את נחשבת אין גבול לרוע ולליכלוך (ל''ת)

        מיכל, 25/03/07 16:51