• 51.

    גם לנו נסיון דומה

    אליהו אבניר, 12/04/07 22:31

    הגענו 4 אנשים למסעדה זאת לפני כחודש,צחקנו כל הערב על השרות המחורבן של המלצריות ,האוכל היה ממש קרוב למה שהביקורת מתארת,בתוספת מנה אחרונה כל שהיא שלקחנו במשותף שנשארה כמו שהוגשה - על הפנים.
    אני מבין שבעלי הון יכולים ורוצים להקיע במסעדה, מזמינים מעצב כושל כי זאת הבנתם המקסימלית בעיצוב,מזמינים שף שיקבע למסעדה קונספט ותפריט ואולי גם ידריך את הצוות, אבל כשהאחרון מסתלק לדרכו להריץ מסעדה חדשה, מתחילים לחסוך בכוח אדם מקצועי ,הצות לא מודרך והבעלים משחקים בנדמה לי ואנחנו אוכלים אותה בטימטומנו הגדול.
    המקום מטעה ומביא את העצבים בסיום הערב.

    • ההתנגדות החריפה לדבריו של שגיא

      d ilan-the one, 15/04/07 08:18

      וההתקפות האישיות על כל מי שכתב פה משהו כנגד המסעדה משכנעים אותי במשהו שכבר ידעתי... :

      שגיא צודק בכל מילה.

      אנחנו לא פתיים, לכלכתם.

  • 50.

    מה יש לכם?

    אדי, 10/04/07 15:15

    כבר עבר הרבה זמן מאז הביקורת הקטלנית והלא צודקת.
    יש לומר שהרבה אנשים מגיעים לטפאו וחווים חוויות שונות. לא כולם יכולים לחוות את אותה חוויה ספרדית נהדרת שהמסעדה מספקת בדר''כ. החוויה תלויה בגורמים רבים שאינם תלויים רק במסעדה.
    לרוב, הסועדים חווים חוויה מצויינת - מוסיקה מעולה, אווירה מצויינת, ואוכל מיוחד.
    כרגע, אין שום טפאס בר שיכול להשתוות לטפאו. זו עובדה.
    שורה תחתונה, אני ממליצה לשגיא הנכבד להגיע שוב למסעדה (כשעבר עליו יום טוב) עם עוד שלושה חברים, ולהעביר שם אחלה ערב.
    ככל שיש יותר סועדים נהנים וטועמים יותר, ומשלמים פחות.....

  • 49.

    נכמרו עלינו רחמיה ??

    ש, 21/03/07 03:18

    יש לומר - נכמרו רחמיה עלינו.

  • 48.

    שגיא כהן צודק

    ביבאס, 19/03/07 16:11

    סתם מסעדה ,הייתי פעם אחת ואין למה לחזור מי שנהנה מאוכל סביר מינוס שיילך ויהנה.
    בשבילי...רק המיט בר !!!

  • 47.

    יחצנים עליך ישראל

    פטריוט, 14/03/07 16:14

    מילא מבלפים ונותנים ביקורת חיובית למסעדות שכף רגלי לא תדרוך בן. אבל לתקוף את המבקר וללכלכך עליו אישית. הגזמתם? לא? ברור לי שאף לא אחד מכם מגיע לקרסוליו לאיש האשכולות החביב שאני מקפיד לקרוא כל מאמר שלו.

  • 46.

    Tel-Aviv and Herzlia are not the same

    ישי, 04/03/07 08:59

    I have been going to Tapeo for several years. Eveytime I come to Israel I go there at least once. The food is great, the waitressess are great. It has the same feel as Coffee Bar in terms of the quality.

    Now, i have been to Herzlia once, few months ago. There was a difference. It was not as distinct as Sagi makes it, but it was different. The waitress was not that attentive. The food was not as carefully prepated although it was identical to in terms of menu to telaviv. Still, i think that for the price, this is unique and very intriguing food. I would take really seriously this criticsm, Sagi knows what he is talking about, and something went really wrong there.

  • 45.

    כנסו ותהנו...

    אליעד, 01/03/07 18:59

    מר כהן היקר, זה שבכדורגל וכנראה באוכל אתה לא ממש מבין זה לא נורא, אבל זה שאתה מרשה לעצמך להשתלח כך במסעדות זו פשוט בושה לך ולעיתון/אתר שמאפשר לך לכתוב.
    הייתי שמח לקרוא את קורות חייך ולראות מה עשית בערוב שנותיך, במקום שבוע אחד של ביקורת תכתוב לנו מה עשית בחיים, אנחנו מבטיחים לכתוב לך ביקורת הוגנת יותר, למרות שכנראה חוץ מלאכול, לכתוב, לבקר, לדבר ולהפליץ, לא עשית הרבה!! נכון? מצפים בקוצר רוח לקורות חייך.

    • מיהו שגיא כהן

      סטודנט נצחי, 13/04/07 00:16

      לפני 15 שנה, עוד לפני שהתחיל לפרשן כדורגל ומסעדות, למדתי אצלו באוניברסיטת ת''א, הוא היה אז דוקטורנט בבית ספר להיסטוריה ופילוסופיה של המדע. הוא היה מורה מרתק וכריזמטי בעל ידע עצום, אבל טיפוס מעצבן מתנשא ויהיר.

  • 44.

    מזללת כסף

    אשך, 01/03/07 01:33

    מהמון דברים שכתב שגיא כהן אני מסתייג, אך האמת היא שטפאו גם בת''א וגם בהרצליה היא מסעדה עם over pricing מטורף, אני לא מאמין שיש כל כך הרבה אנשים שקונים את הבולשיט שמוכרים שם ואף חוזרים לעוד! זכותו של כל אחד לעשות מה שהוא רוצה עם הכסף שלו, אבל ה''לקוחות'' של טפאו צריכים להרגיש מגוחכים במיוחד. יש לי גפרורים למי שרוצה לשרוף כסף, הם בערך בגודל של המנות שם.

  • 43.

    אוכל לא כשר דופק את המח ... (ל''ת)

    hk, 27/02/07 20:06

  • 42.

    השתלחות גסה לא ביקורת

    גו, 21/02/07 19:18

    גם כותבי ביקורת ''קמים על צד שמאל'' !האמור הוא באוהד כדורגל בנפשו וצופה חינם תמידיץ
    את הערב הוא בוודאות ''עקום'' , כפי שאומר מר שגיא בעצמו, מה גם שלא כהרגלו בקודש לזכות בחינחוני סלב, כניראה גם שכח מאין הגיע, הרי לנו אם כך השתלחות נימרצת הרחוקה שנות אור מביקורת מאוזנת ושוות קריאה או התיחסות רצינית. אנו מכירים אותך טוב יותר אדון כהן, ניתייחס לחיוכך המלאכותי על המרקע בהבנה יתרה מהיום,
    תודה על הגילוי

  • 41.

    כל מילה בכתבה נכונה. שירות תת רמה!

    יובל, 19/02/07 18:25

    גם אני חויתי חויה דומה בסניף בהרצליה.
    היחס מהמלצרים מזלזל ולא מקצועי
    מחירים יקרים ולא פרופורציונאלים ביחס לתמורה.
    אני נותן למסעדה עוד שנתיים עד הפשיטת רגל...:)
    אזרחים יקרים הדירו רגליכם מהמקום היקר ולא בצדק!
    לא חסרים בהרצליה מקומות טובים בהרבה לאכול בהם.
    בתאבון

  • 40.

    שגיא כהן - בוא נגיד שהכל נכון אבל מי לימד אותך כתיבה יוצרת?? לוסקי? (ל''ת)

    עוד כתב, 19/02/07 15:55

  • 39.

    תנו לי פא!!! תנו לי תט!! מה יצא???

    כספיתון, 19/02/07 14:46

    פאתט!!!

  • 38.

    עכשיו הכל ברור, שווה לקרוא!

    שרון, 19/02/07 02:07

    כלקוחה ותיקה בטפאו (גם בהרצליה) אני יודעת שהביקורת של שגיא כהן לא מקושרת למציאות ומתחוור לי שהוא כנראה החליט לכתוב ביקורת שתקדים את הכתבה שהתפרסמה היום ''איך לא תצאו פראיירים במסעדה''. פשוט פתיח לסדרת כתבות מתוכננות. כ''כ נמוך...

  • 37.

    לכל המעוניין- חשוב!!!!

    עמית- הרצליה, 18/02/07 23:45

    הוכחה פעם נוספת שכל קשר בין שגיא כהן לאוכל נהדר הוא מקרי בהחלט..... כל תגובה ארוכה יותר לכתבה ארסית שכזו פשוט תהיה בזבוז זמן יקר... שלי ושל שאר הקוראים!!!!!

  • 36.

    ביקורת משמיצה לשמה !

    סיגל, 18/02/07 20:40

    מסעדה נהדרת אכלתי שם כבר לפחות 5 פעמים. כל פעם נהנתי יותר מהקודמת, גם מהשרות וכמובן מהאוכל. פשוט ערב ששווה את הכסף שהוא עלה. גם האוכל, השרות והאווירה (מוזיקה נהדרת ) !

  • 35.

    ל- 24

    גיל, 18/02/07 15:44

    אין לך שום מושג בסטטסיטיקה, מה הקשר בכלל בין ממוצע לגודל מדגם????,
    תלך לחזור על החומר לפני שאתה כותב שטויות.

  • 34.

    בושה למבקר !

    דנה, 18/02/07 12:46

    בתור לקוחה קבועה של המסעדה, אשר יודעת ומכירה את המחירים בעיר (ת''א, לא הרצליה), ואשר מכירה כל מנה ומנה שתיארת, ברור לי כי תסכול עמוק הוצאת פה על המסעדה שלא בצדק.
    טאפאו הינה מסעדה עם מטבח המייצר אוכל בחסד!
    היא מעולם לא התיימרה להיות זולה, ואלו שאוהבים אותה יודעים ללכת אליה ברגעים מיוחדים.
    אתה כנראה רגיש במיוחד אם הגדרת את הבילוי שלך כ''עוגמת נפש'', אבל נאמר ואתה צודק, הייתי מציעה כי תלך לחוויה מתקנת בסניף התל אביבי, המבוסס והיציב ואולי תבין כמה מתוסכל היית באותו ערב.
    שהרי הסניף בהרצליה עוד די חדש, וגם על הבראסרי בחודשים הראשונים אמרו מילים קשות, ותראה איפה המסעדה היום!
    יש לך עוד מה ללמוד על ביקורות אוכל, תמשיך לבקר נושאים אחרים, ספורט אולי.

    • הוא מבקר את המסעדה בהרצליה -לא את זו בת''א אז מה הקשר??

      אנה, 23/02/07 12:54

      ומה את משווה לבראסרי? אולי בבראסרי למדו לקחים מהביקורות? ראית את התגובה של מנהל הטפאו בהרצליה? הוא לא עושה רושם של ''לומד'' אלא ''נלחם'' עם זוטות מעל דפי האינטרנט... מביך!

  • 33.

    אוכלי בשר החזיר והשרץ והעכבר (ל''ת)

    יחדיו יסופו, 18/02/07 09:30

  • 32.

    בושה!!!!

    daniel, 18/02/07 09:23

    פשוט לא לדרוך במקום הזה...וזהו!!!!!!!!!!!

    • אל תדרוך במקום הזה וזהו !!! יותר עדיף (ל''ת)

      ח., 18/02/07 21:10

  • 31.

    טעם החיים

    שגיא אחר, 18/02/07 03:24

    אם שגיא כהן היה מקצועי והוגן בכתיבתו היה ניתן להתייחס לדבריו ברצינות. אך כפי שכבר נכתב כאן בתגובות, מאחר ולא זיהו אותו, ואף לא ביקשו ממנו לחתום על כדורגל, יצא לו לסעוד סעודה ממוצעת, כשאר האדם. השף לא שלח לו ''טעימות'' מחומרי הגלם המשובחים ביותר, ומנהל המסעדה לא שלח אליו את המלצרית המנוסה ביותר. כל זה היה טוב ויפה בעולם אידיאלי, שבו מבקר המסעדות היה מגיע באופן קבוע בצורה אנונימית וחורץ דינן של מסעדות רק לאחר שביקר בהן פעמיים לפחות. אין לצפות זאת ממבקרים עם ''פנים מוכרות'', ע''ע דניאל רוגוב, אהרוני, ג. חובב או הילה הלפרט, אשר נוטים לפרגן נאמנות לחברים בביצה יותר מאשר לקוראים. אם טעים בטפאו או לאו, אין זו השאלה. מקצוענות יודעים בטפאו הרבה יותר טוב מאשר בביקורות לכאורה, אשר אין לה כוח ממשי בהצלחתה של מסעדה זו או אחרת. כמה מסעדות נפלאות שיבח מר כהן ונסגרו וכמה פסל והצליחו?

    • לפי מה שכתבת ברור שאני צריך להקשיב לשגיא כהן ולא לרוגוב

      ארז, 18/02/07 12:43

      גם אני לא מוכר, ולכן אם זה היחס שמקבל סתם לקוח מן הישוב - ובאמת, היציאה של ''אני לא הכתובת'' היא שיא של חוצפה מטורפת.... אני לא מתכוון לאכול שם.

  • 30.

    תודה על הביקורת. תמיד טוב לדעת מאיזו ''מסעדה'' רצוי להמנע (ל''ת)

    אז מה חדש?, 18/02/07 03:18

  • 29.

    תפסיקו לצאת למסעדות זבל ותתחילו לבשל

    עמרמי, 17/02/07 21:38

    תמצאו לכם אישה תמניה אסלית, שתכין אוכל בריא ומזין - ג'וחנון, מלוח, סחוג וכ''ד.
    הייתי ממליץ על אישה מרוקאית שתכין את האוכל השמן שלהם, אבל יש גבול.
    לכו על אישה אמיתית ותחסכו כסף ובושות.

  • 28.

    כל המגיבים נגד שגיא הם בעלי המסעדה רק בשנוי שם (ל''ת)

    רפי, 17/02/07 21:01

    • לרפי

      עובדת גאה בטפאו, 17/02/07 21:12

      היית פעם בטאפאו?
      ניסית למצוא שולחן מבלי להזמין יום קודם?
      האנשים שממלאים את המסעדה כבר חמש שנים, יום יום, הם פוטנציאל מצויין לתגובות החיוביות ומחממות הלב שהתפרסמו כאן.
      ובהזדמנות זו, תודה לכל אותם כותבים...

      • מדברים על הרצליה!

        ג, 17/02/07 23:13

        מוזר שלא ראיתי כאן יותר מדי מהם... ואף אחד לא הסתער כדי להגן עליכם.
        וחוץ מזה חשבתי שהמסעדה פתוחה רק 3 חודשים...?

        • בוא נספור ביחד....

          לג., 18/02/07 10:29

          אני ספרתי 15 טוקבקים חיוביים שזה רבע מכלל הטוקבקים.
          בהתחשב בכך שהישראלים הם מהזן שאוהב לרקוד על הדם זה מצויין.
          הרי לעוד מחצית לפחות אין מושג מה זה טאפאו, הם רק נהנים להשמיץ וההפסד כולו שלהם....
          לידיעתך- התפריט זהה ל ח ל ו ט י ן בשתי המסעדות, הצוותים עוברים שעות רבות של הדרכות בנושא שרות (וגם משלמים להם על זה כחוק)
          וחבל שאין עוד הרבה מקומות שמשקיעים כל כך הרבה משאבים בנתינה חזרה ללקוח, אם זה בבחירת הפרודוקטים הטובים ביותר והטיפול המדוייק בהם, אם בשמירה על כללי היגיינה מחמירים ואם בהכשרת צוותים שעות על גבי שעות של עבודה בתשלום מלא.
          ונכון שהמקום פתוח ''רק'' שלושה חדשים, זה לא רלוונטי לכלום בדיוק כפי שזה לא רלוונטי מה לשגיא כהן ולאוכל....אנחנו לא מסתתרים מאחורי תירוצים ולא ציפינו ל''חסד'' כבר מיום הפתיחה, פתחנו כשהרגשנו מוכנים (עד כמה שאפשר להיות מוכנים לבלתי צפוי), אנו רק מתמרמרים על חוסר האובייקטיביות והמקצועיות של הכתב שביקש רק להרע, כי לא מצא חן בעיניו שהתייחסו אליו כאל אחד האדם...
          לו היית רואה את המארחת המתוקה שלנו עומדת בדמעות לאחר המפגש עם הבהמה הזו, היית גם אתה מסכים שאין מקום לתת לתת- אדם שכזה להוביל דעת קהל.
          חבל שאנשים ממהרים לאמץ את הדעה השלילית ואוטמים אזניהם מלשמוע חלילה נימה של חיוב.
          אתה מוזמן לבדוק בעצמך מתי שתרצה, רק תזמין מקום. וכן, גם בהרצליה צריך...
          ואם אתה מעדיף לקבל את דעתו של הכותב כאוטומט מאולף, אז שיבושם לך...

          • רגע אחד, אז מה קרה שם בדיוק?

            אז מה חדש?, 18/02/07 21:40

            כהן התלונן על האוכל (עניין סובייקטיבי, יכול להיות שאת מה שהוא מחשיב ''סתם אני הייתי אוהב, או לא סובל) אבל גם על בעיית שירות. ממה שכתבת מסתבר שהיה שם איזה עימות שלא סופר עליו בכתבה, מה שמשנה את התמונה .
            אז מה קרה שם בעצם?

        • ג' היקר

          ל ג., 18/02/07 16:56

          ברור שלא היית בטפאו הרצליה וכנראה אין לך דברים מעניינים לעשות חוץ מלרקוד על הדם כמו שנאמר.... אם היית יודע על איזה מקום מדובר הרי שהיית מודע גם לתור שמשתרך בכניסה כל יום חמישי בערב.....

      • תשובה למלצרית

        אלון, 18/02/07 02:01

        כן הייתי בטפאו.
        וכן את צודקת, המסעדה (בת''א) אכן מלאה.
        אבל את יודעת מה הכי עצוב?
        שלמרות שכל מה ששגיא כהן כתב, הישראלים נוהרים למקום האיום הזה- פשוט מאוד, כי הם בוחרים מסעדות לפי פרמטרים אחרים....כלומר פוזה, פוזה ועוד דבר אחד- פוזה.

        יאללה ישראלים הסתערו על טפאו!

  • 27.

    תודה לך שגיא כהן. עזרת לי מאוד כלקוח. (ל''ת)

    יניב, 17/02/07 18:44

  • 26.

    שגיא צודק- לא צריך לשלם כל כך הרבה בשביל כלום (ל''ת)

    אפי, 17/02/07 18:42

  • 25.

    אל תכנסו למסעדת טפאו ולפלצניות האחרות

    אשר, 17/02/07 16:52

    זה פשע לקחת סכומים גבוהים כל כך. יש גבול לעושק של המסעדות הללו, שמנצלות את תמימותם של האנשים (ובעיקר הנשים) וגובות סכומים אדירים. לפעמים לא נעים לבחור כשהוא יוצא עם בחורה ולכן הוא מוציא את הסכומים הללו

    • הכי טוב גרעינים

      גו, 21/02/07 10:50

      אשר
      תמשיך לפצח גרעינים עם החברות שלך תחסוך כסף ותיראו סבבה ביחד

  • 24.

    קצת סטטיסטיקה

    דוד, 17/02/07 16:34

    למר שגיא כהן שבוודאי למד סטטיסטיקה באוניברסיטה
    שולחנות לזוג עדיפים מבחינת ממוצע לאדם מאשר גדולים יותר כי ''ככול שמרחב הדגם גדל הממוצע יורד''

  • 23.

    צריך להחרים מסעדות כמו טפאו

    ניר, 17/02/07 16:33

    נמאס ממסעדות בתל אביב או הרצליה שמרשות לעצמן לגבות סכומים אדירים של כסף. אם לא תכנסו אל המסעדות הללו המנהלים יורידו את המחירים מכיוון שלא יהיה להם ביקוש. תחרימו אותם ותקבלו סוף סוף תמורה לאגרה

  • 22.

    אוהבת את טפאו.

    דפי, 17/02/07 16:06

    לא מבינה על מה ההתנפלות , אני אוהבת מאד את המקום שאגב נותן בהחלט הרגשה של חו''ל.

    נניח שפרשן הכדורגל חושב אחרת - אז מה ? ( כמו שאני אגיד דבר אחד או שניים על כך שהוא משלים הכנסה כמבקר אוכל ... ) .

    טפאו הקטנה , כמו אחותה הגדולה מתל אביב היא מסעדה לא זולה . והיא לא חייבת להיות זולה , זאת מדינה חופשית ! אני בדעה שהחוויה שווה את המחיר , מי שחושב אחרת שילך לאכול בכל אותן מסעדות מצ'וקמקות שמציעות ''דיל'' שמתגלה בדיעבד כגרוע ( כרגיל .. ).

    בטפאו לפחות אין נפילות ( ואכלנו בת''א והרצליה כבר יותר מפעם אחת.)

  • 21.

    רישעות לשמה

    רונלדיניו, 17/02/07 16:03

    אדון שגיא כהן היקר,
    לתת ביקורת על האוכל והשרות זה לגיטימי אבל אין שום צורך לתקוף בצורה כזאת אך ורק מישום שהעניינים לא מתקדמים בדיוק כפי שרצית.
    יקר לך, לך תאכל פלאפל בעשרה שקלים. טפאו יקרה זה נכון אבל אף אחד לא מכריח אף אחד לאכול שם.
    ולנושא השירות. ייתכן והייתה בעיה כלשהי, אך מנסיוני והיכרותי עם המנהל הם מקצוענים ברמה הכי גבוה שיש ואנשים לבביים במיוחד.
    קיקו יישר כוח.

    • רונלדיניו, ספר מה הקירבה שלך לקיקו ?? תפסיק להגן עליו. (ל''ת)

      אסף, 17/02/07 19:14

  • 20.

    כל כך נכון!!! (ל''ת)

    מאוכזב, 17/02/07 15:39

  • 19.

    שגיא כהן...

    אריה מת''א, 17/02/07 12:45

    כנראה שהסב-קונטקסט המשתמע מפרשנויותך בערוץ הספורט תואם את הנאמר בכתבה זו.

  • 18.

    עובדים עליכם בעינים!!!!

    יוסי, 17/02/07 12:29

    כחיפאי ותושב הצפון שמגיע לכל מעוזי הפלצנות במרכז,בודדות הן המסעדות שמכבדות את הלקוח ונותנות תמורה לכספו.
    מבלי להכליל במרכז מתנהלת תרבות של שלם יותר קבל פחות מתוך ראייה של חבר פלצנים ופלצניות שפשוט אוהבים להיות שפוטים של בלהתנהג כצפונבונים דביקים.תצחקו שבחיפה נרדמים מוקדם לפחות לא מקיאים כשמסתכלים במראה.

    • אתה צודק. אתה עובד עלינו בעיניים. לפחות מנסה

      אלעד, קרית שלום, 17/02/07 15:42

      אם תעשה לעצמך טובה ותיכנס למסעדה בתל אביב תראה שהתמורה לכסף גבוהה ביותר. הדבר עוד יותר נכון כשמדובר על עסקיות. הקיצר, עוד תגובה פרובינציאלית מעוררת רחמים.

  • 17.

    עובד באזור

    ומצביע ברגליים, 17/02/07 10:42

    כמנהל עם חשבון הוצאות פתוח שעובד באזור אני אומר ''יש גבול לתעלול''. גם מי שיש לו כסף לא אוהב להרגיש שמנקנ...ים אותו. כמו מפגש הסטייק שחשבה שעצם הגיעה להרצליה ''פיתוח'' מאפשר לה לגבות 65 ש''ח על שיפוד, וכמו מסעדות אחרות שחושבות שהמיקום באיזור מצדיק הפיכתן ''מטחנה של כסף'' וכמו עוד כמה מסעדות, אנחנו שאוכלים באזור יום יום, פשוט מצביעים ברגליים. אנשים יודעים מתי דופקים אותם, ואז, גם השקעה של מיליון דולר בעיצוב לא תעזור

    • שא ברכה, מילים כדורבנות, (ל''ת)

      לא עובד באזור,, 17/02/07 15:14

    • למנהל שאוכל זבל

      איגוד המסעדות, 17/02/07 21:01

      חשבת פעם איזה בשר המסעדות קונות כדי להיות מסוגלות למכור לך ארוחה מלאה ב30 ש''ח ????????

  • 16.

    גם בסניף התל אביבי הם שודדים

    כספומט במשכנתה, 17/02/07 10:37

    מה שיפה בכל מסעדת טאפאס בברצלונה או מדריד היא העובדה שאתה יוכל לדגום הרבה מנות במעט כסף.
    אכלתי בטפאו פעם אחת. בשביל לאכול בפעם הבא צריך להגיע לשם שבע, או עם הרבה כסף, שזה יחסי, אבל כולנו יודעים את סטנדרט המחירים בת''א וגם יודעים מתי התמחור הוא מוגזם. ושם, התמחור פשוט שערורייתי

    • מתי בפעם האחרונה

      היית בספרד?, 17/02/07 21:03

      פשיטת רגל...

  • 15.

    ואת זה כתבת לפני שאכלת במסעדת קיוטו. שם תרגיש כמו כספומט שנשדד (ל''ת)

    תל אביב, 17/02/07 09:02

  • 14.

    העישון מותר ליד הבר???

    קוקוס, 16/02/07 22:10

    העישון אסור על פי חוק!
    כדאי שתכניסו את זה טוב טוב לאוזניים (וגם לראש): העישון אסור על פי חוק במסעדות אלא אם אזור העישון נימצא בחדר ניפרד ומאוורר!!!

    לא ברור? אני אגיד את זה שוב:

    העישון אסור במסעדות על פי חוק אלא אם אזור העישון נימצא בחדר ניפרד ומאוורר!!!

    מה לא ברור?

    למה אני צריך לינשום את הרעל של המעשנים?

    פוי. וגם עבירה על החוק. הלואי שיתחילו לאכוף את החוק ושמעשנים ובעלי עסקים חוצפנים יתחילו לחטוף קנסות.

    • פתרון לבעיית העישון במסעדות

      יאיר, 17/02/07 15:25

      במשך שבועיים רצוף להתקשר למוקד העירוני ולשלוח פקחים מהעיריה יום יום למסעדה כדי שידפקו דוחו''ת. נכון - כל דו''ח כזה נמוך מהפדיון היומי, אבל זה עושה פאדיחות לבעל המסעדה מול הלקוחות. אחרי שבועיים - כל המסעדה תהפוך לאיזור נקי מעישון. מנסיון במסעדה בחולון, ויש על הכוונת שלי מסעדה בנתניה שבקרוב תעבור תהליך דומה.

  • 13.

    תגובה

    אבי, 16/02/07 20:42

    אדוני שגיא ''היקר''
    כנראה שבבית הספר שבו לומדים ביקורת קיבלת נכשל כי מה שאתה כותב פה זו לא ביקורת אלא רשעות לשמה .
    טפאו הרצליה היא מסעדה שנפתחה לפני שלושה חודשים וכמו לכל מסעדה חדשה (גם אם היא סניף) יש חבלי קליטה. המנות המוגשות במסעדה זהות לחלוטין למנות המוגשות בטפאו תל אביב ואם גם שם לא נהנית אז אתה לא מבין כלום באוכל. נכון הצוות הוא חדש ואולי עדיין לא מספיק מיומן אבל מכאן ועד שיחזירו לך כסף המרחק הוא רב. הביקורת שלך נמוכה ומגמתית ולמען האמת לא תואמת כלל את המציאות.
    אין צורך להעליב אף אחד. האנשים במסעדה עובדים מאד קשה על מנת שקהל הלקוחות יהנה ואולי תתפלא לדעת אבל למסעדה יש קהל לקוחות גדול ונראה שקצת חבל שאתה ברגעים אלו ''קצת'' מקלקל לו .

    • ..

      ענת, 17/02/07 01:04

      אבי היקר, אל תבלבל את המוח. ביקורת צריך לדעת לקבל. ומר כהן צודק בכול מילה. 3 חודשים זה בהחלט מספיק זמן בכדי לזרום כמו כל עסק אחר שרוצה לשרוד

      • Anat? is it you?

        Guy, 17/02/07 06:25

        LOl

    • תזמינו את הקוראים לבוא לבדוק בעצמם ולא לקבל דעה של משהו אחר. (ל''ת)

      בהצלחה, 17/02/07 09:46

    • הנה בדיוק הדגמה של היחס שלהם

      לקוחה שהתאכזבה, 17/02/07 15:42

      אני מאוד מקווה שהתגובה הזו בשם ''אבי'' נכתבה על ידי מישהו שרוצה להרע לטפאו ולא על ידי מי מהבעלים וכו' כי זה משאיר טעם אפילו יותר גרוע וקר ממה שהשאירו לנו המנות שם.

      גם אנחנו מאוד התאכזבנו, בעיקר מהשרות והבלאגן וכן 3 חודשים זה ים של זמן להשתפר אבל על פי התגובה ברור למה לא 3 חודשים ולא 3 שנים יספיקו לאיזשהו שינוי שם.

    • ''חבלי קליטה''?

      באבא, 17/02/07 22:08

      אם אתם עדין בהרצה, אז תציינו זאת ותגבו מחיר מופחת במהלך התקופה.
      אם אתם לא נוהגים הרי אתם מצהירים שאתם נושאים באחריות מלאה לרמת האוכל והשירות ללא הנחות.

    • הטוקבקיסטים בתשלום עובדים שעות נוספות

      צוות טוקבקים, 18/02/07 00:11

      מעניין כמה משלם להם היחצ''ן על זה!

      • גם לך משלמים?

        עובדת גאה בטפאו, 18/02/07 10:00

        אולי המתחרים של המסעדה משלמים לך?
        זה נשמע הזוי ?
        בדיוק כמו החשיבה הפרנואידית שלך שמאחורי כל בעל דעה עומד בעל מאה.....

  • 12.

    לקוחה ותיקה

    עדי, 16/02/07 19:58

    אחרי ביקורים רבים בטפאו תל אביב סוף סוף הגעתי להרצליה (משימה לא פשוטה). אוכל משובח, שירות לבבי והסברים על ספרד ותרבות ממנהל המסעדה הפכו את הערב להנאה צרופה. ממליצה בחום!.
    כנראה שיש אנשים שמתקשים לפרגן וחבל!

    • עם יחס ואוכל חרא כמו שהוא קיבל ממש לא פלא שהוא ''מתקשה לפרגן''.... (ל''ת)

      אז מה חדש?, 18/02/07 03:13

  • 11.

    השירות הטוב ביותר-טפאו

    אורלי, 16/02/07 19:50

    אפשר להגיד הרבה דברים על האוכל בטפאו. אולי קטן אולי יקר אולי מלוח מדי לאנשים מסוימים. אבל.............
    השירות שניתן בטפאו הוא חם, לבבי, בגובה העיניים וסופר מקצועי. אין לי ספק שתחושתו של המבקר נובעת מעולמו הפנימי ואולי משנים במקצועה ובניסיון תמידי לחדש הוא איבד את יכולתו להרגיש אהבה ונשמה. חבל...

    • את יודעת שזה הסניף בהרצליה...

      נחום, 17/02/07 12:19

      ולא בתל אביב.
      ולא מדובר באותו צוות.
      ואגב, שירות או לא- טפאו בתל אביב יקרנים באופן חריג.

  • 10.

    ואני דווקא מאמינה למנהל- מניסיון

    שרון, 16/02/07 18:59

    אני בעלת בית קפה בתל אביב וגם המקום שלי ספג פעם ביקורת קשה ולא ממש עיניינית ממבקר מסעדות ידוע שנאלץ לחכות לשולחן שיתפנה למרות שהזמין מקום.
    אז נכון, טעינו בתכנון ההושבה והשולחן שישב לפניו לא קם אבל הוא הוציא עלינו בביקורת הרבה ארס בעקבות התקרית ולכן אני מאמינה ששגיא כהן שלא אהב את השולחן והתחיל את הערב ''עקום'' החליט להעניש את המקום.
    לצערי אני מכירה את ההרגשה, ליבי ליבי איתכם, זה כל כך לא פיירי וכל כך מתסכל לקבל ביקורת לא עיניינית.

  • 9.

    לדעתי התייחס שגיא בעינייניות רבה לאוכל

    קונדיטורית, 16/02/07 18:06

    ולא כפי שהמנהל הלא אמין מנסה לומר. הוא תיאר במדויק כל מנה ומה היה רמתה ומצבה, גם לטוב וגם לרע. אני לא מכירה את המסעדה הזו ואין לי כל כך כסף לשבת במסעדות גורמה אלא פעם פעמיים בשנה, מה שבטוח שלא אבזבז זמני על מסעדה שהיא פחות מלבבית נדיבה טעימה ומושקעת.

    • קונדיטורית יקרה

      עובדת בטאפאו, 16/02/07 19:16

      ביום בו מישהו יבקר את מגדנייך כשהוא עצבני על כך שהושיבו אותו במקום שלא מצא חן בעיניו (שולחן מקסים ואינטימי, אגב) ויכתוב כתבה ארסית ורעה שכזו, נדבר... עד אז, אם לא תבואי, ההפסד יישאר כולו שלך.

  • 8.

    תגובת מנהל המסעדה

    מנהל המסעדה, 16/02/07 17:51

    מספר הבהרות:

    1: אומנם יש במסעדה רק שני שולחנות שמתאימים לזוג בלבד אבל אין זה אומר שלא מושיבים זוגות על שולחנות של רביעיות. מושיבים ועל כך יעידו כל הזוגות שיושבים ערב ערב בטפאו הרצליה.

    2: למרות שלא ניתן להושיב רביעיה על השולחן ששגיא כהן הושב בו בתחילה המארחת דאגה להעביר אותו לשולחן גדול יותר בלי שידעה מי הוא וגם ללא שעירבה את המנהל שהיה אני באותו הערב. הפעולה לקחה קצת זמן משום שנאלצה למצוא מקום חליפי לרביעייה שעמדה להגיע לאותו שולחן.

    3: כשהגעתי לעמדת המארחת לאחר שטיפלה בשגיא כהן היא היתה על סף דמעות בגלל שדיבר אליה בצורה בוטה, הטיף לה מוסר והעמיד אותה לשמוע תוכחות במשך קרוב לעשר דקות. לדאבוני לא זיהיתי אותו ולכן שאלתי אותה רק עם טיפלה בבעיה והיא אמרה שהעבירה אותו שולחן, כמו שקרה בפועל וכרגע רק עלינו למצוא מקום לרביעייה שעומדת להגיע וזאת הצלחנו לעשות.

    4: ''אני לא הכתובת'' הציטוט שחוזר פעמים רבות בכתבה וטומן בחובו התייחסות משפילה למלצרית מאוד חביבה הוא ציטוט חלקי והציטוט המלא הוא: ''אני לא הכתובת, אדאג שהמארחת תיגש אליך''. כך אמרה וכך עשתה והמארחת ניגשה. אולי היה בדבריה מעט ''שכונתיות'' אבל בוודאי בלי כל כוונה להעליב או להתעלם מהבעיה.

    5: בנוגע לאוכל אני רק יכול להגיד שאנו עושים כמיטב יכולתינו להעניק חוויה ספרדית אוטנטית לקהל הלקוחות, ומעבר לזה להקפיד ולהגיש מוצרים איכותיים, טריים ונקיים. יש שיאהבו את הסגנון ויש שלא, אבל נראה לי שהכותב לא היה עינייני בהתיחסותו למנות וביקש להוכיח שהוא יכול להיות ארסי ומרושע לגבי כל פרט בטפאו.

    6: שולחן מס' 1 שבו ישב הכותב בתחילת הערב הוא שולחן פינתי המוסתר מעט ע''י סידור הפרחים הגדול ולכן גם מאוד מבוקש ע''י זוגות. יש למסעדה זוגות קבועים רבים שמזמינים שולחן זה דווקא בגלל שהוא נחבא אל הכלים ויותר אינטימי מחלל המסעדה הראשי. לא כולם אוהבים להיות במרכז העיניינים כמו הכותב.

    7: מי שקרא עד כאן, תודה. הנכם מוזמנים לבקר בטפאו ת''א או בסניף החדש בהרצליה על מנת לשפוט בעצמכם את העבודה המרובה והנשמה היתרה שאנו משקיעים במקום.

    עמיקם בלוקו, מנהל מסעדה.

    • עמיקם, הנזק נעשה

      עיתונאי ותיק, 16/02/07 18:04

      וזה לא משנה מי צודק. התגובות שלך כלפי הכתבה של שגיא, לא דיברו על האוכל, אלא על היחס שלו למלצרית.

      בחרת להתייחס ליחס של הכותב ולשולחן ולסידור פרחים, אך הטענה המרכזית שלו לגבי האוכל, התעלמת ממנה, וזה כנראה אומר הכל.

      לא נראה לי שמישהו מקוראי הביקורת ינסה את מזלו אצלכם.
      הפעילו את היחצ''נים כדי למזער את הנזק.

    • avoda ''bamakom'' lo ''balakoah''... (ל''ת)

      bono, 16/02/07 18:11

    • מנהל יקר:

      כפיר, 16/02/07 18:15

      תפסיק להתבכיין כמו ילד קטן. אני מאמין שהשקעת מליונים של שקלים במקום- בעיצוב, בשיפוץ ובמלאי.

      יותר חכם יהיה לקחת אחראיות ולא לתת תירוצים לאירוח הגרוע.

      הייתי מעריך יותר תגובה של:
      ''קיבלתי את הביקורת, אני אקח אותה כביקורת בונה''

      זה רק מראה משהו על האופי שלך

      לא יודע מה אתה כן- אני יודע מה אתה לא.

      אתה לא גבר!
      (ובטח שלא ג'נטלמן)

      • לכפיר מת''א

        מעיין, 18/02/07 03:23

        אם אתה חושב שזו נקראת בקורת בונה אתה כנראה לא אינטיליגנט במיוחד.... זו לא ביקורת בונה זו הכפשה לשמה.....
        אולי כדאי שתלמד כמה דברים לפני שאתה כותב שטויות באינטרנט....

    • טרנד במקום איכות

      לבער את הנגע, 16/02/07 18:56

      נראה שמדובר בעוד אחת משלל מסעדות שבעקבות הצלחת הסניף הראשון ראו כי טוב ופתחו סניף נוסף. הבעיה בישראל שכשרואים שהעסק מצליח - ישר חושבים - איך אפשר לעשות עוד כסף, ואז מקצצים באיכות האוכל, משיבים אנשים בצפיפות ומתיחסים אליהם כמו פראיירים - אכן, פראייר מי שיושב במקום מסוג זה!

      • כלקוחה קבועה הפרייאר הוא אתה.

        לימור, 16/02/07 20:07

        די עצוב לשמוע אנשים שממהרים לשפוט בלי להבין על מה הם מדברים. הסניף בתל אביב כבר עובד יותר מארבע שנים ורק הולך ומשתבח. טפאו אינה כמו מסעדות אחרות שמחפשות את המכה. להיפך הם דואגים לחווית השירות ולאיכות המנות כל הזמן. הבורות בעוכרינו!

    • עמיקם, אין כמוך!!!!!

      גליה, 16/02/07 20:16

      מרגישים בטפאו את הלב והנשמה, אין לי ספק שהצדק עימך.

    • מנהלהמסעדה, שים לב לבקורת על האוכל

      עדנה, 16/02/07 22:11

      ממש מגוחך, האוכל היה לא טוב.היחס הלא מקצועי היה כנראה עובר לוא היתה תמורה נאותה לכסף....ואידך זיל גמור !

    • מדוע אתם עוברים על החוק האוסר עישון במקומות ציבוריים?

      רוצה לנשום, 17/02/07 02:12

      האם ניתן לקבל תגובתך לנושא?
      בבואי למסעדה, אינני רוצה לנשום את העשן שפולטים ''חולי הסרטן העתידיים''.
      מדוע אתם עוברים על החוק ולא משכנים אותם בחדר נפרד ?

      • כל מי שנפגע מעישון, צריך להתקשר למוקד העירוני שישלחו פקחים

        יאיר, 17/02/07 15:27

        חלאס, אין דבר כזה בחוק איזור עישון.
        מסעדה לפי החוק היא שטח סטרילי נקי מעישון.
        נמאס כבר מבעלי המסעדות שדופקים לנו את הבריאות.
        הגיע הזמן לשלוח להם פקחים בתדירות גבוהה מאוד. רק זה יעצור אותם.

    • מנהל מסעדה יקר - בכתבה הזו הפסדתם אלפי לקוחות

      ספרדי, 17/02/07 12:44

      אין כמו מבקר מסעדות נאמן כדי שיחשוף את פרצופכם האמיתי. אני אכלתי בטפאו בת''א והחוויה הייתה אותה חוויה. אכלתי ב 200 שח ואח''כ הלכתי לקנות בורקס, כי מי יכול לשבוע מהמנות שלכם. הלוואי שתפסידו מאות אלפים ואז תשפרו את השירות קצת

    • קיקו אנחנו איתך

      מאיה, 20/02/07 16:30

      רק רציתילהגיד שאנחנו איתך ונמשיך לפקוד את הטפאו כל יום שיתאפשר
      מניו יורק אני חושבת עליכם על השירות הטוב ומתגעגעת לאוכל
      ומי שלא יודע מה זה טאפס בר
      זה בעייה שלו
      ומי שזקוק לתשומת לב שיחפש אותה במקום אחר

    • קיקו- איתך לאורך כל הדרך

      מאוהבת בטפאו, 21/02/07 21:49

      שגיא כהן היקר,
      יש ביקורת שלא שווה אפילו להסתכל והביקורת שלך היא אחת מהן!!!!
      הביקורת לא מקצועית, קוטלת ונשמעת כמו אדם שניסה למצוא בכוח פשלות!! המנות שכתבת הן מדהימות בטעמן הקולינרי ואגב אם אתה לא יודע הרעיון בטאפס ספרדי הוא מנות קטנות!!!!! בקיצור טפאו ת''א והרצליה מצוינות בשירות אדיב, לא מתחנף ומנות קטנות ומיוחדות שיוצרות חוויה אחרת משאר המקומות!! מי שלא בא מפסיד- מפסיד!!!
      ממני באהבה, לקוחה קבועה בשני הסניפים!!

    • דוגמאות אמיתיות לזלזול בלקוחות

      דורון, 05/04/07 08:28

      אני ואשתי אכלנו כבר כמה פעמים בטפאו התל אביבי, ובד''כ נהנינו. את סניף הרצליה טרם ניסינו.

      בביקור האחרון הטפאו, למרות שהזמנו את השולחן כמה ימים מראש עבור חמישי בערב, נאלצנו להמתין חצי שעה, 20 דקות בעמידה ו-10 דקות על הבר. למרות שמדי פעם התפנו שולחנות ל-4 אנשים, הם התעקשו שנחכה עד שיתפנה אחד מ-2 השולחנות לזוג.

      בנוסף, הם הקטינו עוד יותר את גודל המנות. לדוגמה, ה''קוקה'', שזהו מאפה מאוד טעים שמתאים לליווי הטאפאסים הקטנים והיקרים, הוקטן פי 2 מ-6 ריבועים ל-3 ריבועים, והמחיר ירד מ-21 ל-16 שקלים, כלומר המחיר עלה ב-50%. כל זאת הם עשו מבלי לעדכן את התפריט שלהם.

      תגובתו של מנהל המסעדה ממש הדהימה אותי בבוטות שלה. הוא צריך להבין שרמת השירות במסעדה שלו מעולם לא הייתה גבוהה, אבל אנשים פשוט באים בגלל האוכל הטעים, וסולחים על השירות הגרוע וההפרה הבוטה של החוק נגד עישון במסעדות.

      אני קורא את הביקורות של שגיא כהן כבר שנים, ותמיד הן היו נכונות, צודקות ולא מתנשאות כמו כמה ממבקרי המסעדות האחרים. אני בהחלט מסכים איתו, בהנחה שרמת השירות בהרצליה היא כמו בת''א.

      כולי תקווה שייפתחו בארץ עוד מסעדות של טאפאסים ספרדיים איכותיים שיתחרו בטפאו. אני אהיה הראשון לפקוד אותן...

  • 7.

    תודה לך שגיא על האזהרה, הפלצנות האריסטוקרטית מוכרת לי מעבודתי באזור

    ליאור, 16/02/07 17:30

    לשם לפחות אני לא אלך לאכול.

    שוב תודה וכן ירבו ביקורות בונות על מנת לשפר את תרבות האוכל בישראל שגם נגועה, לצערי, בתרבות הקלוקלת של שאר הרבדים.

  • 6.

    צימצמו את המנות לגמרי

    רועי, 16/02/07 17:04

    לעומת המקום בת''א המנות צומצמו משמעותית בהרצליה,יש בעיה לדעתי במטבח. הם לא מגיעים לרמה ולטעמים הטובים של ת''א וחבל. הם לא יודעים לפנק לקוח. קמצנים אמיתיים.

  • 5.

    אתה חייב לי 5 דקות שבזבזתי

    לקרוא את הכתבה, 16/02/07 16:48

    מי שלא יודע להעריך
    מנות גורמה אמיתיות, שישב בבית.
    טאפסים זה מנות קטנות. רוצה מנות גדולות- תאכל בבורגר קינג! נראה לי שזה מה שמתאים לך יותר. לך תעשה ביקורת שם ואולי תצא מרוצה.

    • מאז שיח''צני המסעדות התחילו להגיב

      קורא, 16/02/07 17:43

      כקוראים תמימים ואנונימיים, ולהגן על הלקוחות שלהם, כבר אי אפשר לקרוא תגובות יותר...

      • ממש לא יחצנית מסעדות

        אבל ממש לא, 16/02/07 23:12

        פשוט אחת שאוכלת בכל העולם כבר למעלה מ5 שנים ויודעת להעריך מסעדות טובות. אז אני אודה לך אם תפסיק לבלבל

    • טאפסים הם באמת מנות קטנות אבל...

      יאיר, 17/02/07 15:30

      המחיר צריך להיות בהתאם! לא יותר מ20 שקל לטאפס. נכון שבברצלונה ומקומות אחרים בספרד התחילו לדפוק מחירים אחרי הכניסה ליורו, אבל לפני כן, טאפסים היו מאוד זולים שם.
      יש מקומות בארץ שמוכרים טאפס במחיר זול (באיזור 20 שקל). אין סיבה ללכת לטאפס בר פלצני שלוקח יותר כסף.

  • 4.

    אז מה - ככה בדיוק אנחנו מרגישים כששגיא מפרשן לנו כדורגל (ל''ת)

    קרלוס, 16/02/07 16:15

  • 3.

    לא להאמין שקיימים אנשים כמו שגיא כהן

    אלה, 16/02/07 14:36

    לא להאמין שקיימים אנשים כאלה כמו שגיא כהן. טפאו בתל אביב הוא מקום שאני מגיעה אליו לפחות פעם בחודש בשנתיים האחרונות ולפני כשבועיים ביקרתי גם בטפאו בהרצליה. שרות נעים ומקצועי, אוכל מדהים, אם אתה לא אוהב טפאסים לך תאכל פסטה בבית ועזוב בשקט אנשים שבאים להנות ועסקים שעובדים מהלב

    • אלה היקרה,

      מטרו, 16/02/07 19:08

      מאיפה את לוקחת כל כך הרבה כסף לאכול שם כל הזמן?
      אני בקושי מסתדר עם פלאפל, תגלי לי?
      וישהיה לך בתיאבון,

      • למטרו

        אלה אריסון, 16/02/07 22:10

        מאבא, חתיכת אדיוט

        • האבא אדיוט?לא יפה,,,,, (ל''ת)

          מטרו, 17/02/07 15:09

        • מהשוגר דדי

          עפרה גלזורה, 24/03/07 08:25

          מהשוגר דדי, אידיוט
          דש לכולם מהחברה במעשיהו

  • 2.

    מרושע וקנטרני

    דני, 16/02/07 14:29

    מעניין אותי לדעת אם זו המסעדה היחידה שנתנה למר שגיא כהן המרושע לשלם. ייתכן שבמקומות אחרים כשמגיע מר כהן פותחים לו שטיח אדום ומחכים למוצא פיו ואילו בטפאו הגישו לו מנות, פינו לו צלחות ריקות ובסוף הגיע חשבון פחות המנה שהחזיר. קונספט מוכר לאנשים שסועדים במסעדות אבל כנראה שלא לשגיא כהן. מרושע וקנטרני

    • הוא כן שילם על המנה שהחזיר (ל''ת)

      ענת, 20/02/07 03:19

  • 1.

    תותח

    רוני, 16/02/07 14:05

    פשוט תותח

    • חבר מהטריבונה

      גו, 21/02/07 11:08

      נכון שאתה אוהב אותי מפרשן כדורגל רונילה