• 21.

    ג'אפניקה על הפנים - לא להתקרב

    צח, 08/06/08 09:33

    אתמול בערב הזדמנתי עם זוגתי לרעננה ושמחנו לראות שגם לשם הגיעה הרשת. נרשמנו אצל המארחת והמתנו כרבע שעה.
    למנה ראשונה הזמנו גיוזה בקר וגיוזה עוף, להמשך קומבינציה ב' וג'אפנקו וכמובן שתיה.

    המלצרית הייתה נחמדה וחייכנית ויש לציין שבנוסף גם הדריה בחור חדש.

    לאחר מס' דקות הונחה מולי מנת ג'אפנקו. התפלאתי על המהירות וחוסר הסדר במנות, ואז נחטפה המנה מהשולחן עם התנצלות ועברה לשולחן השכן.
    כדקה לאחר מכן נחתה על השולחן מנה שנראתה כמו נודלס ומיד גם נלקחה שוב לשולחן אחר.
    המנות הראשונות הגיעו והיו מעולות.

    הג'אפנקו הגיע עוד לפני שסיימתי את המנה הראשונה. לאחר 10 דקות עדין לא הגיעה הקומבינציה ולשאלתי את המלצרית היא התנצלה ואמרה שזה מיד יוצא. 5 דקות נוספות עברו עד שביקשתי לבטל את המנה ונאמר לי שהיא מוכנה. מאחר והג'אפנקו כבר חוסל, ביקשתי להזמין גם את הסאן סט רול וביקשתי שיזרזו אותו כדי שנזכה לאכול יחד.

    בשלב הזה התפנו 2 שולחנות לידנו, ומי שהסתבר לי בהמשך כמנהל האחראי במשמרת, חיבר את 2 השולחנות והושיב בהם קבוצה, מה שגרם לכך שהשולחן האמצעי בקיר המזרחי נותר ללא אפשרות גישה. הזוג הנחמד שישב שם סיים את ארוחתו וביקש חשבון. מאחר ולמלצר החדש לא היה איך להגיע, הועבר החשבון אליבם מעל ראשנו. כך גם עם המגבון לח הראשון, ואת השני הם כבר סירבו לקבל כי הרגישו לא נעים עם ההעברות מעל השולחן שלנו. המלצר חזר ושוב מעל ראשנו אסף את כרטיס האשראי, ושוב חזר עם הספח של החיוב. בכל זמן זה זוגתי מסתכלת על המנה שלה ושנינו עדיין ממתינים לסאן סט רול.

    לבסוך כשביקש אותו זוג לצאת מההסגר, ניסה ולא הצליח לעבור, נאלצנו לקום מהשולחן, בכדי שהם יוכלו לצאת. אציין שאני מתהלך עם קביים. קמנו והזוג עזב. הסאן סט עדיין לא הגיע.
    המלצר החדש ניסה לנקות את השולחן שהתפנה, אך שוב... אנו יכול להגיע. התבקשנו שוב לקום, ונשארנו לעמוד עד שסיים לנקות ויצא. הסאן סט עדיין לא הגיע.
    לאחר כדקה הגיע זוג חדש לשבת ושוב... נאלצנו לקום כדי שיעברו. הסאן סט עדיין לא הגיע.

    בשלב זה כבר הרגשתי שכל ההשתלשלות לא נוחה לי. קמנו וביקשתי לבטל את הסאן סט (שעדיין לא הגיע) ואת הקומבינציה, מאחר ולמעט 3 חתיכות היא המתינה למנה שלי ולא נאכלה. המלצרית קראה לאחראי. אמרתי לו שזה מגוחך כל מה שקורה והוא היתמם ושאל למה הוקמנו 4 פעמים כלא מבין, ותשובתי הייתה שהוא זה שהזיז את השולחנות וגרם לזה.

    הדבר הכי מצער שלמעט המלצרית שהתנצלה עם חיוך כל הארוחה, ונראה כי הזדהתה עם מצוקתנו אך לא בשליטתה היה הדבר, המנהל לא מצא לנכון להתנצל, אלא ניגש, והוציא לי חשבון עם 25% הנחה ואמר שזו ההנחה שהוא יכול לתת. החשבון כמובן כלל את הסאו סט שלא הגיע. ביקשתי לבטל אותו, ואת הקומבינציה שלא נאכלה. הוא ביטל את הסאן סט אך את הומבינציה לא הסכים לבטל מאחר והיא הוגשה. שילמתי 88 ש''ח על חוויה לא נעימה והרגשתי נעלב.

    אמרתי לאחראי שהייתי מתבייש לחייב את הקומבינציה וניגשתי לצאת. לפני צאתי עוד שאלה אותי המלצרית מה לעשות עם הקומבינציה. תשובתי הייתה שיתרמו אותה למנהל.
    את הערב סיימנו בשוארמה שליד.


    שאלתי אליכם אם לא הייתם אתם נעלבים מערב משפיל כזה, ואם לא הייתם מרגישים ששדדו אתכם סתם ????

    חבל שמנהל אחד יכול למחוק מה שהסניפים בת''א בנו.

  • 20.

    גם המשלוחים - זוועה

    סטודנטית, 02/02/07 21:05

    מגיעים מצו'קמקים, לא מותאמים לקופסאות כך שמתנדנדים כ''כ במהלך הנסיעה.... שבקושי בגיעים ליעדם שלמים.

  • 19.

    מר ססלר תודה על האזהרות, כמעט והלכנו (ל''ת)

    שמעון לב, 28/01/07 15:02

  • 18.

    מקום זוועה. אוכל עלפנים והשירות הכי גרוע. כל הכבוד לססלר . (ל''ת)

    שושי, 27/01/07 15:51

  • 17.

    זוועניקה

    חובבת סושי, 27/01/07 12:01

    מסכימה עם כל מילה.
    עם איכות שכזאת בטרם ימלאו לה שנתיים היא תעבור מן העולם !

    אנחנו מזמן כבר מבינות שבשביל סושי סביר ויותר מזה צריך לשלם יותר . המקומות האהובים עלינו הם : מון ( בבוגרשוב ) , אוקינאווה ( נוה צדק ) ולאחרונה מזמינות משלוחים ממסעדה חדשה בלילינבלום בשם בנטו ( יש להם יופי של אוכל ! )

    אבל ברצינות , פעם בכמה זמן אנחנו מפרגנות לעצמנו את האלטרנטיבה היחידה בעיר לסושי מעולה - אונמי , ברחוב הארבעה ( רק חבל שהכסף שיש לנו מאפשר את החוויה לא יותר מפעם בחצי שנה .. )

  • 16.

    תמשיכו לנסות, למה לא- - - :) (ל''ת)

    קובי, 26/01/07 23:15

  • 15.

    ניסיתי גם אחרי הכתבה ו...

    ערן, 26/01/07 20:46

    למרות הכתבה הקשה ו-3 הניסיונות הכושלים שלי עם המסעדה, נתתי עוד הזדמנות... ו...
    1. האוכל שלי הוגש לי כ-רבע שעה אחרי שהגישו לחברתי
    2. המלצר היה מבולבל ולא ידע האם טרחו כבר להביא את האוכל
    3. לא שאלו אותנו האם הכל בסדר
    4. הסלמון סקין היה מוזר מאוד ומסריח.
    5. לא הוצע לנו שום פיצוי ולא נשמעה אף התנצלות.
    גועל נפש... אכזבה קשה והרבה כעס.

  • 14.

    אכן זוועה

    אשך, 26/01/07 15:18

    מסכים עם כל מילה, נחמד לקרוא כתבה שלא מתביישת להציג את האמת- הרי כל מסעדה בעיר מחזיקה משרד יחצ''נות ומשלמת המון כסף ל''מבקרי אוכל'' שיכתבו כל מיני שטויות מצוצות מהאצבע בשבח המסעדה. וכן- ג'פניקה זוועתית לטעמי- סושי מדגים קפואים שקניתם בAM PM? לא תודה.

  • 13.

    ססלר אני רוצה לאכול את הרול שלך. סושי סושי (ל''ת)

    הילי, 26/01/07 13:25

  • 12.

    לניצן מ7: את מדברת שטויות. אני שפית בת 28

    עדי, 26/01/07 08:01

    בת 28 ואני עובדת בבישול כבר 6 שנים. ויש לי טעם וריח ואני יודעת מה זה אוכל טוב ומה זה אוכל טעים. זה לא קשור לגיל. אבל נכון שהטעם מתפתח יותר ויותר. אבל לא צריך להעליב

    • לא צריך להעליב אבל בגיל צעיר אין עוד טעם. זה פשוט ככה (ל''ת)

      גיל, 26/01/07 08:20

  • 11.

    סוף סוף מישהו כותב את האמת על המקום הזה! ולמספר 2

    ענבל, 25/01/07 21:30

    אני אומרת לג'אפניקה: אם אתם לא יכולים לעשות סושי טוב אל תעשו. סושי זה אוכל עם טעם מסויים מאוד. לצערנו לא בורכנו בארצינו הקטנטונת בתנובת הדגים של יפן (למשל) ולכן עלות סושי טוב בישראל היא גבוהה. מה לעשות. למה לך לאכול סושי גרוע? למה לך לאכול אוכל גרוע בכלל? תחשוב על זה.

  • 10.

    שרות גרוע

    נטי, 25/01/07 21:09

    השירות פשוט נוראי,יש שם איזה מלצר שלא יודע מהחיים שלו ,ביקשתי סלמון סקין והוא הביא לי טונה ואמר עוד שזו המנה ''החדשה'' שלהם וככה זה אמור להיות...הוא כנראה התבלבל ולא היה לו נעים להודות בזה...לא רציתי להביך אותו אז פשוט אכלתי את מה שהביא.
    דווקא הסושי שלהם ממש טעים אני חושבת אבל השירות על הפרצוף.
    לכו לMOON הכי טוב

  • 9.

    השירות זוועה!!!

    מיכל, 25/01/07 19:13

    המארחת מגעילה ולא מסבירה פנים, לא רק שלא שומרים מקום לפחות מ6 כשהייתי שם התפנו מקומות רבים ולא היה תר ורק מאחר והיינו זוג לא הושיבו אותי על אף שמהקום היה ללא תור!!! האכול ברמה נמוכה והשירותיות שואפת לאפס..שיראו את זה, שפניתי לאחראי משמרת הוא טען אלו ההנחיות מלמעלה! זוועה! לעולם לא אגיע לשם יותר!!

  • 8.

    חמוד... גם כשהו יורד על מסעדה, הוא חייכן. ססלר כיף לקרא אותך (ל''ת)

    צביה, 25/01/07 18:26

  • 7.

    לדני יקירי

    אנינת טעם, 25/01/07 17:23

    מסכימה כמעט עם כל מילה שכתבת בעיקר בשל היותי חובבת מסעדות וסושי בפרט אך דבר אחד לא הבנתי מדוע כתבת וזה קצת מעליב '' המקום היה מלא וצפוף בקהל שגילו הממוצע היה להערכתי, 25, ותהיתי אם לכך מכוונים בעלי המקום. מאוחר יותר, לקראת עיצומה של הארוחה, יתברר לי שגם אם הם לא מכוונים לשכבת הגיל הזה, התוצאה (ואיכות
    האוכל) בסופו של דבר מתאימה להם. '' לבני 25 אין טעם משובח לטעמך? אין קשר לגיל מה זה השטויות האלה,זה מה שמתאים להם... אני בת 26 וגם לטעמי הם צריכים לעשות משהו ודחוף אגב לסניף בירמיהו בהתחלה היה קצת יותר פוטנציאל אבל לצערי אבוד כרגע...אנא שקול אותיות כתיבתך ואל תעליב !!!
    בתאבון ולחיי דגי הטונה הטריים .

    • ססלר צדק. גם אני חושבת שבגיל 25 בלוטות הטעם האישי עדיין לא מפותחות (ל''ת)

      ניצן, 25/01/07 18:24

  • 6.

    פספסת בגדול

    שירה, 25/01/07 16:25

    אם לא הזמנת את מרק המיסו שלהם.
    בשיא הרצינות הם מוסיפים לו אבקת מרק עוף. תקראו שוב. אבקת מרק עוף והם גם מודים בזה.
    זוועניקה.

  • 5.

    השינוי בג'פניקה

    סושי בוי, 25/01/07 11:39

    עד לפני חצי שנה הג'פניקה היתה הדיל היפני הכי טוב בעיר, סושי לא רע במחיר זול.

    מאז האיכות פשוט נפלה לקרשים. אכלנו פעם אחרונה ארוחה שסיימנו רבע ממנה, לא הוצע לנו תחליף או פיצוי למרות שאמרנו להם שהמנות מאוד לא לטעמינו. לא נחזור.

  • 4.

    לגבי התחבורה

    אחד, 25/01/07 11:18

    בכל עיר גדולה בעולם אנשים מתניידים בתוך העיר בתחבורה ציבורית. כמה ניו-יורקים מחזיקים בכלל רכב פרטי?
    רק בתל אביב כל משפחה או זוג מחזזיקים שני כלי רכב ועוד מתלוננים שאין חניה בשום מקום.
    מי שמתעקש להתנייד ברכב פרטי ממקום למקום בעיר הגדולה, שלא יתלונן.

    • קודם תדאג לתחבורה ציבורית יעילה..

      ליאו, 25/01/07 14:04

      ואז תתבכיין על שאין חניה.
      אני עוד לא שמעתי בניו יורק על עיכובים בסדר גודל של התחבורה הציבורית בארץ.
      התחבורה הציבורית עכב חוסר יעילותה(היא עושה זאת מרצון ובהתמדה כבר כמה עשורים), איננה מהווה אלטרנטיבה ראויה לרכב הפרטי.
      גם קצב ההתפתחות שלה לא מהמם (באנדרסטייטמנט!).
      כמה סוגי תחבורה ציבורית יש בגוש דן? שלושה? ארבעה? ויעילותם?
      ואילו כמה אלטרנטיבות יש בניו יורק?
      כמה ניוד הם מאפשרים, ללא בזבוז מזמנו של הנוסע(וכאן עצם הבעיה - לתחבורה הציבורית בארץ לא אכפת להתעלל במי שפרייר, או שלא שפר מצבו מלהימנע ממנה בכל מחיר, מכאן שרוב נוסעי התחבורה הציבורית הינם קהל שבוי ולא יותר).

      • סליחהההה?????

        רועי, 25/01/07 18:15

        מתי פעם אחרונה גרת פה? אתה יודע כמה עיכובים יש פה? במיוחד בזמנים של מז''א קשה. עיכובים פה זה עיכובים אמיתיים, חביבי. תפסיק לתרץ למה אתה לא נוסע באוטובוס

        • אז אתה עוד ישראלי חכמולוג שברח לאמריקה...

          ליאו, 25/01/07 20:59

          א. לא גרתי מעולם בניו יורק, ותודה לאל שכך...
          ב. פעם אחרונה הייתי שם בדיוק שבוע לפני שחטפתם בעיטה בישבן מבן-לאדן(ולא שזה הזיז לכם איי איי איי).
          ג. התחבורה הציבורית שם הייתה בזמנו סבירה בהחלט(אני מקווה שהקילקול אינו תוצאה של מדיניות החוץ של בן לאדן :-) ).
          ד. מכל מה שכתבתי התייחסת רק לחלק של העיכובים... כנראה שאתה לא משתלב באמריקה היטב... אתה עדיין ישראלי - שטחי ורדוד... צא מהקופסה.
          ה. כתבתי כמה מילים שאולי לא הבנת מדברי...
          1. חיבוריות - היכולת לעבור מכלי תחבורה אחד למשנהו במינימום של זמן מבוזבז על המתנה ביניהם.
          2. התפתחות - היכולת להתקדם בפרקי זמן קצרים(דגש) לטכנולוגייה העדכנית ביותר (רכבים, מחשבים, הכשרת כוח אדם וכו').
          3. ניוד - יכולת הגישה של כל נוסע לכל נקודה במטרופולין ללא צורך בשימוש מאסיבי בתחבורה הציבורית כלומר: יכולתה של התחבורה הציבורית להגיע לכל נקודה במטרופולין, מבלי שתצטרך לעשות מסע כומתה רגלי או נסיעה ביותר משני כלי תחבורה ציבורית על מנת להגיע ליעדך.
          4. מחיר - מחיר שווה לכל נפש מבלי צורך במישכון הרכב, הבית והחיים...
          5. אלטרנטיבות - כמות האפשרויות להגעה במינימום זמן ליעד כלשהוא ברחבי המטרופולין.
          6.גודל - התפוח הגדול, גדול מת''א פי כמה בדיוק? כנ''ל לגבי כמות התושבים בו.
          ו. אני לא מחפש תירוצים... הייתי מעדיף תחבורה ציבורית יעילה ופחות העשרה של חברות הדלק.
          ז. הסיבות ל''כוח'' של התחבורה הציבורית בגוש דן הן:
          1. קהל משתמשים שבוי(ראה סעיף 4).
          2. מדיניות מוניציפלית מאפיוזית - צביעת מדרכות סיטונאית באדום-לבן למען העשרת קופת העיריה(שאינה אחראית לתושבים בשטחה בכלום).
          3. הזנחה מכוונת של המדינה, בכל הקשור לנושא הכבישים, הדרכים והצלת חיי אדם בכלל...
          4. רכב כיום נחשב לפריוילגיה רצינית עקב עלותו המפלצתית לאדם הפשוט, לא רק במחיר הקניה הדרקוני, אלא גם התחזוקה השוטפת, ושוב הדלק הדלק והדלק.
          5. אי חיפוש (נכתב במכוון) מתמיד והימנעות של מקבלי ההחלטות, בכל הקשור לעתיד התחבורה במטרופולין ובארצינו בכלל.
          שורה תחתונה:
          אם כל הנ''ל היו מתקיימים, אז ללא היסוס הייתי משאיר את רכבי בחניה ונוסע לעבודה בתחבורה הציבורית.
          אני שונא את העומסים המיותרים של הבוקר באיילון או גהה.
          הבעיה היא שעם הפקקים אני מגיע לעבודה ב 30-45 דקות.
          בתחבורה ציבורית זה לוקח מעל ל150-165 דקות.... (לצד אחד).
          אז מה אתה אומר?, שווה לי לנסוע בתחבורה הציבורית לעבודה?

        • תגיד לי, הבנת שזה שמדברים

          א. כהן, 26/01/07 18:03

          כאן על אוכל ולא על תחבורה ציבורית?

    • 24 שעות ביממה

      שיטאקי, 25/01/07 16:28

      ובנוסף לכך , בכל המטרופולין בעולם ,ישנה לפחות - או מטרו או כל תחבורה ציבורית אחרת שפועלת 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ואני לא מתכוון למוניות.

    • צודק, צודק, צודק!!!

      אמיר, 01/09/07 19:18

      כמשהו בלי רכב כבר הרבה שנים שגר בת''א אין צורך ברכב כשנוסעים למרכז העיר. ואם כן משתמשים ברכב משלמים על חנייה.
      אם משהו רוצה שחיינו ישתפרו צריך להפסיק לסוע ברכב הפרטי כל הזמן.
      זה שינוי דרסטי לישראלי המפונק אבל ללא זה העיר תלך ותהיה לעיר של מכוניות לא של אנשים, והאמת היא שזה כבר כך.
      אמיר

  • 3.

    שרימפס?

    מירי, 25/01/07 11:17

    אתה טעמת שם משהו שקרוב לשרימפס? כל ה''שרימפסים'' באותו גודל, מטוגנים בבלילה איומה ארוכים הרבה מעבר לממוצע ומזוויעים. הם משתמשים באיזו תערובת שמכילה שאריות שריפמסים במקרה הטוב וזנב קטן מודבק.

  • 2.

    You get what you pay

    עופר, 25/01/07 11:13

    להגנת המסעדה: המסעדה אינה מתיימרת להגיש מאכלי גורמה במחירי רצפה. מי שרוצה סושי איכותי שיאכל במקום אחר. מי שרוצה לאכול סושי כל שני וחמישי מבלי למכור כליה שיאכל בג'פאניקה.

    להתקפתה...:
    לא היתה פעם אחת מעשרות הפעמים שבקרתי במסעדה שהשירות לא פישל.

  • 1.

    ומה עם השירות הגרוע? לא נתקלת בזה?

    מלכה, 25/01/07 10:52

    שים לב לביקורות באתר של המסעדה. השירות ממש גרוע