• 10.

    הרויחו פירסום בסוף הכתבה... (ל''ת)

    אור, 17/05/06 17:58

  • 9.

    תכנסו ותקראו

    טופלה טוטוריטו, 17/05/06 12:18

    אתם לא גמרתם כיתה ח'???
    בצרפתית לה-מר זה=
    אבל בעברית תיקנית צריך לומר/לכתוב:לא-מר
    הכוונה :''לא'' לבוא לשם כי אם תבוא תצא עם טעם:''מר''

  • 8.

    ארכדיה,ירושלים

    טבח, 15/05/06 21:40

    הגיע הזמן לחשוף עוד מסעדות שנוהגות כך אבל מוגנות על ידי מבקרי מסעדות/חברים ( חובב,רוגוב,שגיא כהן...) ויש כמובן להתחיל במפורסמת מכולן - ארכדיה,ירושלים.

  • 7.

    שמשרד התמ''ת יבטל את כל הנוהג של ''לא כולל שירות''

    ארז, 15/05/06 15:46

    שבעלי המסעדות יפרסמו מחירים בתפריט שמגלמים את כל התשלום שנדרש מהלקוחות, וזהו. מבלי לגבות שום דבר נוסף, לא על שירות, לא על אבטחה, וכד'.

    בשביל מה צריך את זה בכלל?!?!?!

  • 6.

    בעל המסעדה שקרן

    צחיל, 15/05/06 15:03

    בעצמי נתקלתי בתופעה באותה מסעדה, בחשבון היו רשומים דמי שירות והמלצר הבהיר לנו בפירוש שהחשבון לא כולל שירות למרות מה שרשום כי את הכסף מהשירות המלצרים לא מקבלים.

    • הבעיה במלצרים!!!

      ארז, 16/05/06 12:12

      אם השירות כלול בתשלום (ועוד 12 אחוז, שזה טיפ יפה) מה פתאום המלצר מוסיף שזה לא כולל שירות? שיפתרו את הבעיות שלהם מול בעל הבית ולא יחלבו את הלקוחות.

    • אני מלצרית באותו מקום

      מלצרית, 16/05/06 18:24

      ועליי להגיד שבאמת ישנם מלצרים רודפי בצע שמשקרים ללקוחותיהם ואומרים ששקל מתוך 12 אחוזי השירות לא מגיעים אליהם. לדעתי מעשה זה הוא דוחה ורק מדגיש כמה שישנם אנשים דוחים.
      במהלך השנה בה אני עובדת במסעדה זו, דווקא הייתי נוכחת בפיטורים של מלצרים ששיקרו ללקוחות בצורה כל כך מגעילה.

      חובה לציין שמתוך 12 אחוזי השירות, רק 7.2 מהם מגיעים באמת למלצרים ולכן ישנם כאלה שפותחים עיניים, לא שאני מצדיקה את הנוכלים.

  • 5.

    חוצפה לעשות למסעדה שגונבת ,כן גונבת מלקוחותיה

    עוזי, 15/05/06 14:39

    פרסומת בסוף כתבה שבה פורסה כי הורשעה ונענשה ע''י ביה''מ.כל הקוראים מתבקשים להתקשר למספר שמצויין ולהודיע כי הם לא יגיעו למסעדה בגלל שהם גונבים את לקוחותיהם

    • עוזי חמוד, ה''פרסומת'' הזאת רק עושה להם רע (ל''ת)

      m16, 15/05/06 15:03

  • 4.

    שם המסעדה מופיע בכותרת המשנה (ל''ת)

    אורית, 15/05/06 13:44

  • 3.

    לא הבנתי את שיטת הטיפים הטיפשית...

    תסבירו לי, 15/05/06 13:34

    למה צריך הלקוח לשלם בנוסף למחירים בתפריט עוד 10% טיפים? בעל המסעדה רוצה שיהיו לו מלצרים, אז שישלם להם משכורת! למה תמיד צריך לשלם יותר ממה שרשום? זה מעצבן!!!

  • 2.

    אוכלת יושביה

    כבר לא מלצר, 15/05/06 12:35

    כותרת גרנדיוזית על הצדק שנעשה סוף סוף אבל קריאה של ה''כתבה'' מוכיחה שוב שכולם רק מפסידים. למי בדיוק שילמו את הקנס? ללקוח?!? (כנראה שלא. הוא בטח גם לא קיבל בחזרה את 12 האחוזים שנגנבו ממנו.) והגלגל ממשיך להסתובב, המסעדות ממשיכות לא לשלם למלצרים הנאמנים את שכרם, המדינה ממשיכה ב''ענישה'' וכולם בולסים חסה ושותקים

  • 1.

    פרסמו את שם המסעדה

    אמיק, 15/05/06 11:49

    פרסמו את שם המסעדה ונדע לא להגיע אליה יותר!

    • זה וודאי כלול בהסכם הטיעון...

      מסעדן, 15/05/06 12:42

      בעל המסעדה הסכים להודות אבל רק בתורה לכך ששם המסעדה לא יפורסם.

      • אתם לא רואים? קוראים לה - לה מר (ל''ת)

        גבעתיים, 15/05/06 14:13