• 39.

    מסעדה עם נשמה

    ישי ואריאלה, 09/02/06 15:44

    שגיב היקר,
    אין לי מושג איך הגעת להשמצות ולהכפשות שכתבתה , כנראה שמשהו
    מסתתר ואנו הטועמים לא יודעים.
    אנחנו מס' קולגות אוכלים שם על בסיס יומיומי השירות של המלצרים
    מצויין האוכל למחיר שמשלמים סביר ביותר. וטעמו משובח וטעים.
    לו פעם אחת פנו אלינו והציעו קינוח על חשבונם ללא סיבה מיוחדת (יום הולדת וכיוצב) ואנו נהנים מאוד לאכול שם .
    ברכות חמות במיוחד לאנשים הטובים שמש וישי .
    המשיכו במלוא התנופה וכך תצליחו אל תתייחסו לכתבות ''שוליים''. מפי
    אנשים קטנים.
    הסועדים


  • 38.

    קבלו אותו...

    אדוארדו, 08/02/06 00:42

    שגיא כהן,פרשן כדורגל טוב(יחסית) ומבקר מסעדות יהיר...גם עלי רשמת ביקורת ''בונה'' וגם את מנת הקרפצ'יו שלי קטלת, אולי כי אתה לא יודע טעמו של קרפצ'יו מהו? ולמה אתה כזה ארסי? מי מת ומינה אותך לאלוהים? תשמע, יש מצב שהסרגוס זה לא כליל השלמות, אבל כבר אכלת במקומות גרועים יותר ושיבחת, אפרופו עקביות...להבא, על מנת שלא תהפך לאבי רצון של המסעדות, קצת פרופרציות יעשו לכתבות העלובות שלך טעם...(היות ולא היה לך בסרגוס)

  • 37.

    מהפה שלך לאל...

    טמיר, 07/02/06 21:49

    אני מאחל להם הצלחה עיסקית כמו של איקאה. בל נשכח ש -Ingvar Kamprad הוכתר לא מזמן האיש הכי עשיר בעולם...
    Sergos, keep doing the good work !!!

  • 36.

    הכתבה מחמיאה באופן יחסי...

    rafi, 07/02/06 18:25

    אוכל רע רע רע, מלצריות פחות מאדיבות, מארחת לא אסתטית ובשר מאוד שומני. והכי חשוב...הויסקי הזמנתי בלויני סינגל מאלט וקיבלתי ויסקי תוצרת ישראל..ממלאים בקבוקים...היזהרו...

  • 35.

    אם כבר ביקורת- כדאי שתהא בונה ולא ארסית

    ליאור, 07/02/06 15:22

    מס' הערות למבקר ממי שמבין כנראה מעט יותר מהמבקר במסעדנות:
    1. 11 שולחנות פנויים במסעדה משמעותם ככל הנראה שהינם שמורים בעבור מי שהזמינם עוד לפני שהמבקר הזמין את שולחנו וקיים סדר הושבה ברור.
    2. אפשר להעביר ביקרות בצורה יותר עניינית ופחות מתחכמת וארסית, מה גם שחלק ביקורת האוכל הוא ענייני, כל שאר דימויי האיקאה הלל אינם במקומם. לתשומת לב...

  • 34.

    ביקורת מרושעת ולא צודקת (ל''ת)

    לילי, 06/02/06 10:34

  • 33.

    כתבה אומללה,מסעדה יפהפיה

    דניאל, 05/02/06 15:43

    כחובב אוכל ומסעדות אני לא יכול להמעיט באיכותה ויופיה המדהים של סרגוס,הכל כל כך מוקפד ונעשה ברוח טובה ומקצועית מהתכנון דרך העיצוב וכלה באוכל המעולה ותפריט היין מס 1 בארץ

  • 32.

    הגזמה פראית - סרגוס בסדר גמור

    אכלן, 05/02/06 14:07

    יוצא לי לאכול בסרגוס די הרבה, בעסקיות בצהריים, האוכל טעים, אם כי לא גורמה או ''יצירתי'' - פשוט אוכל של בראסרי טובה. המחירים ממש לא מופקעים, אלא בדיוק כמו כל מסעדה תל אביבית דומה. אני לא חבר של הבעלים ואין לי שום אינטרס במקום, אבל נראה לי ששגיא חשב שהוא מגיע לאיזו מסעדת שף ולא כך הדבר. לצהריים בחמישים שקל זו הבחירה האפטימלית באיזור.

  • 31.

    אני חייב להודות

    ררר, 05/02/06 12:58

    שדווקא נותני השרות בסרגוס עשו כל מאמץ לרצות אותנו. כשנכנסנו לא היה מקום, הושיבו אותנו על הבר ודקות ספורות אח''כ הובילו אותנו לשולחן. גם כשהמנות איחרו לצאת...הם דאגו לפצות אותנו במנה ראשונה ומנה אחרונה נוספות.
    לגבי כל השאר אני מסכים עם שגיא, האוכל בינוני ומאד יקר.

  • 30.

    מעניין מה היה המניע לכתבה...והמבין יבין

    אייל, 05/02/06 12:35

    כשכתבתי בדיוק את מה שאני חושב על הכתב והכתבה שלו, צינזרו אותי.
    אני מקווה שאת זה המערכת תעביר....

  • 29.

    מזל שהמנות קטנות

    גרגנטואה, 05/02/06 11:53

    כי האוכל פשוט נורא.

  • 28.

    כדאי להיכנס ולקרוא

    זו, 05/02/06 10:06

    יחסי ציבור זה הדבר הכי טוב שעשו בסרגוס עד היום - זהו!!!! האוכל ממוצע מאד, חיקוי עלוב ולא מוצלח של הקופי בר. לעומת הסרגוס נפתחה בשקט ובצניעות מסעדה בשם ''דברי הימים'' - חבל על הזמן. אוכל מדהים, לא יקר ואיכות חומרי גלם שלא ראינו כאן מזמן.

    • צר לי - אבל אתה לא מדייק

      סו, 05/02/06 11:41

      על סרגוס - אני די מסכים (אם כי בצהריים הרמה מותאימת למחיר).
      אבל דברי הימים זו נפילה נפילתית ביותר - אכלנו דניס עם טעם של נסיכת הנילוס (מאוד דגי ולא דניסי אופייני), פסטה עם קלמרי צמיגי ביותר, קבבוני דגים נחמדים אבל במרקם של ג'לטין. ושילמנו לא מעט. לא מומלץ.

  • 27.

    סחתיין איש - קלעת בומבה!!!

    יוני שמחיונ, 05/02/06 09:46

    מסעדה פלצנית ויקרה - מזוייפת כמו כל העיר הזו. מוכרים לנו זבל במחירים יקרים? נותנים לנו להצטופף ולחכות? נשמע כמו מתכון מוצלח להיכל תל אביבי מסורתי. מילה אחת (בעצם 2) : גועל-נפש!!!!!

  • 26.

    שגיא, איקאה משבדיה, החלונות מדנמרק...

    המנכ''ל מנתניה, 05/02/06 09:27

    דיוק קטן והיית משיג את הפואנטה. אבל כן אתה צודק הפלצנות במסעדות הכוללות המתנה מיותרת, שפים דוגמנים, מלצריות שלא יודעות את ההבדל בין סטייק עין לביצת עין ובעיקר מנות קטנות, קטנות במחיר גדול גדול, הם באמת מרגיזים ועושים חשק לחזור למסעדות הפועלים הקטנות והנעימות בלי רוח וצלצולים

  • 25.

    מי הכתיר אותך?

    יאיר, 05/02/06 02:45

    למרות שלגבי המקום הזה ספציפית אני מסכים עם תוכן הביקורת, לא ברור לי מי עשה אותך מבקר? מה הידע שלך באוכל בכלל? סתם אחד שמבין בכדור-רגל ואוהב לקטול בלי להבין

    • מבין בכדורגל? חחחחחחחחח (ל''ת)

      נדב י, 05/02/06 10:39

  • 24.

    בעיניי ממש הגזמת..זה לא נכון

    dafi, 05/02/06 02:45

    זו היתה ביקורת פשוט מגעילה לא יכול להיות שתגזים כל כך בביקורת על מסעדה אחת.
    הייתי שם אכלתי ולא פעם אחת, אני בחורה שאוהבת מסעדות טובות ומבקרת בהן הרבה. אני נהנתי שם מאוד.. מומלץ.

    • את גם בטח אוהבת מקדונלד כמו אחיך הישראלים (ל''ת)

      אלי, 05/02/06 11:43

  • 23.

    תגובה

    ezo, 04/02/06 23:11

    לפי כמות התגובות נגד הכתבה,לא רק התור הוא מלכותי. גם המגבים.

  • 22.

    גם לנו נתנו לחכות ''רק'' דקות...40 (ל''ת)

    סמדר, 04/02/06 22:36

  • 21.

    מי שאומר ''דניה'' ולא דנמרק שגם לא יכתוב (ל''ת)

    קוריצה, 04/02/06 21:41

  • 20.

    צודק לגמרי

    לירון, 04/02/06 21:40

    לסרגוס אין כלום להציע מלבד יחסי ציבור מעולים. הם הצליחו לפוצץ את כל העיתונים בביקורות מעולות עליהם, אז הלכתי, והתאכזבתי. האוכל שלהם בסדר, ואני לא אוהבת לצאת מהבית ביום שישי בצהריים בשביל אוכל בסדר.

    כל הכבוד על הכנות!

    • שבי בבית טפשה. מי ביקש ממך לצאת ביום שישי. תעשי ספונגה (ל''ת)

      חובבת סרגוס, 05/02/06 10:08

  • 19.

    בקשר לעדריות והתור שגיא צודק.

    השף הדיגיטלי, 04/02/06 20:22

    http://thedigitalchef.blogspot.com

  • 18.

    נו נו נו

    עלי, 04/02/06 20:12

    300 זה המון?נו טוב מעריב באמת לא משלמים מספיק כנראה

  • 17.

    ''''לרגע הזה חיכינו?'''' איזו פתיחה אומללה!!!

    אייל, 04/02/06 20:04

    רואים שזו כתבה מוזמנת
    מילא לבקר אבל מה זה זו הפתיחה המביכה?מישלח לשם את המבקר?עם ישראל????
    משהו פה מסריח
    ואיקיאה...היא משבדיה(ןלא מדנמרק כמו שכתבת) מבקר נכבד ולא חכם כך כך...

    • אכן כתבה מביכה וביקורת אומללה!!! (ל''ת)

      שירלי, 04/02/06 21:47

  • 16.

    אוכל במסעדה שלוש פעמים בשבוע..

    ירון, 04/02/06 19:51

    מה לעשות - עובד ממש ליד.
    כל קשר בין הביקורת המופיעה מעלה למצב האמיתי בפועל פשוט אינו קיים.
    האוכל מושקע, האוירה נפלאה והיחס אישי - לוקח בחשבון כל טענה קטנה.
    רק שלא יתקלקלו..

    • הא!

      ze, 04/02/06 23:07

      כל אחד עם משהו מכיר

    • יש רבים שגם נהנים לאכול זבל וחרה (ל''ת)

      אלי, 05/02/06 11:44

      • אני מכיר את ירון, היית מת לאכול כמוהו (ל''ת)

        ארז, 07/02/06 13:03

  • 15.

    איזו מין ביקורת זו?

    עומר, 04/02/06 19:45

    חוץ מלקרוא על איקאה הדנית, בעיה שאינה ממש בעיה באיכות חו''ג בארץ והשוואה לשוק מוצרי העור, כל מה שמשדרת ה''ביקורת'' הזו היא - ''אוי אוי אוי - לא התייחסו אליי יפה, נתנו לי להמתין... גם עלה לי 153.5 ש''ח לאדם וכנראה שגם גררו לי את האוטו, אז אני אראה לכם כבר מה זה ביקורת! לכל האנשים שנהנים במסעדה - אתם ממוצעים ובינוניים ומלאכותיים. בתיאבון!''
    מאוד בוגר שגיא. מאוד.

  • 14.

    כנראה האמת היא דבר יחסי

    אכלה ונהנתה, 04/02/06 14:38

    הייתי בסרגוס, נהניתי מאוד, וכך גם יתר חבריי לשולחן. היינו ביום שישי בערב, המקום היה עמוס, אבל השירות זריז, אדיב ומתוקתק והמנות (המצוינות, כל אחת מה-8 שהזמנו!) זרמו בקצב.
    לא רק שנחזור, אלא גם נמליץ לכל מיודעינו.

  • 13.

    יש עוד הרבה מקומות שהמבקרים אוהבים סתם:

    ים, 04/02/06 14:23

    הרבה יותר מידי פעמים בשנים האחרונות כולנו רואים המון מקומות לא באמת ראויים, שבעבודה של יחצנות ללא גבולות מקבלים הרבה תקשורת אוהדת.
    השיא היה לנו במסעדה של מרגרט תייר: מי מהמבקרים לא השתפך? כשהגענו לשם פשוט נפלנו: קוסקוס סביר (בטח לא יותר מכך) במחיר מופקע, במסעדה מלוכלת ומוזנחת. ללא השם של מרגרט אף מבקר מסעדות תלא היה ממליץ עליה אפילו כמקום לאכול אוכל רחוב בעמידה.
    סיפור דומה זה דיינא בנצרת. כמה מילים נשפכו על כמה היא נהדרת. היינו. אכלנו. יותר מאוכל בינוני במחיר מוגזם אין לנו מה לומר על המקום.

  • 12.

    מבקר מקצועי בא פעמיים

    איתן, 04/02/06 13:28

    למי שמתיימר להיות מבקר מקצועי, צריך לבוא לפחות פעמיים למסעדה בזמנים שונים. ולא להעלב ולהפגע
    מזה שלא קיבל כבוד מלכים בפעם הראשונה.

    • שגיא שרלטן מצחין ועלוב נפש שלא יודע דבר על מסעדות (ל''ת)

      דרדלה רוגוב, 05/02/06 10:06

  • 11.

    סרגוס

    עידן המסעדן, 04/02/06 12:40

    שגיא מתנפל כהרגלו אבל עם נבודד את ה תפל מהעיקר אין דרך שלא להסכים הבינוניות חוגגת בסרגוס והעצוב מכל שלרב האנשים זה פשוט מספיק

  • 10.

    הכותרת של הכתבה מעידה על חוסר

    מח''ש, 04/02/06 10:51

    מקצועיותה של הכתבה, של הכותב ושל העורכים. חוץ מזה, הייתי במסעדה הזו והיא מעולה.

  • 9.

    דווקא בשבת? (ל''ת)

    אורלי סגל, 04/02/06 04:56

    • למה? מה זה קשור לשבת? (ל''ת)

      שי, 04/02/06 09:36

      • התור גדול יותר ועמוס במיוחד.

        עמי ותמי, 05/02/06 10:15

        לבוא בשבת ולצפות לכך שלא יהיה תור?

        • אם כבר השתמשו בשמי...

          אורלי סגל, 06/02/06 11:02

          הערה הכתובה למעלה איננה שלי. מי שמכיר אותי בטח יודע שלא הייתי מנהלת דו-שיח עם מר שגיא כהן ע'ג מדיה זו. אולם אנצל את ההזדמנות לציין כי במקרה של סרגוס הקהל החוזר ומספר המבלים במקום הינם ההוכחה כי עם הצלחה אין מה להתכווח. סרגוס נבנתה בדיקנות, קפדנות , אהבה ומכוונת ללקוח. יותר ממומלץ לקפוץ למקום - כעת הוא פועל 24 שעות ביממה .

  • 8.

    מי שכותב שאיקאה מדניה שלא יכתוב !!!! (ל''ת)

    גיא, 04/02/06 03:47

    • הוא אמר שהעיצוב דני, לא שהחנות דנית (ל''ת)

      דנמאק ולא דניה, 07/02/06 11:11

  • 7.

    wrong name

    rafi, 04/02/06 01:55

    ikea is swedish not danish

    • אתה אלוף

      שוש קבב, 05/02/06 10:40

      עלית על הנקודה שכל פעם מחדש מרתיחה אותי כשאני קורא דברים של שגיא: חוסר הדיוק. כמו בכדורגל, כך גם במזון. למען האמת, סרגוס היא באמת לא כזו טובה, אבל מאידך גם לא מגיעה לה קטילה כל כך כואבת.

      האובייקטיביות, שגיא.

      זה חשוב למבקרים.

  • 6.

    פשוט גיבוב של שטויות

    אחד שהיה, 04/02/06 00:04

    הופתעתי מאוד לקרוא את הביקורת הכל כך קטלנית הזו. למעשה, נראה לי ששגיא כהן התאמץ יותר להפגין כתיבה דאווינרית מאשר לכתוב דברי טעם, או שהוא פשוט לא היה במסעדה שבה אני הייתי. אבל הערב ביקרתי במסעדה המדוברת לראשונה, ואני בהחלט מאמין שלא האחרונה. עשינו הזמנה בטלפון ולא המתנתי יותר מדקה וחצי בכניסה. השירות היה מוקפד ומנומס להפליא, והאוכל מצוין. אכלתי המבורגר 300 גרם, שהתגלה כאחד הטובים שאי פעם אכלתי -- בהחלט לא נפל מהרמה של מוזס (לרבות הארטבורגר היומרני שלהם), אגאדיר, ואפילו דוריס קצבים. קודם לכן אכלנו פטריות בשמנת בתור מנת פתיחה, שהתגלתה גם היא כמעולה. חברי הזמין פילה והתענג על כל ביס. באשר לקינוחים, נהניתי מאוד מהפונדנט שוקלד, אך קצת פחות מהקינוח הלימוני. לסיכום, אשמח לבקר שנית במסעדה, חרף הביקורת הכל כך לא עניינית שנכתבה בכתבה הזו.

    • מי שאוכל המבורגרים מגיע לו מסעדת זבל (ל''ת)

      אלי, 05/02/06 11:46

    • למה זה נשמע כאילו היחצ''ן כתב את זה? (ל''ת)

      מסעודה, 07/02/06 10:54

  • 5.

    ''קל מאד להקים מסעדה?'' כמה רוע!!!

    יעל, 03/02/06 21:16

    בלי שום קשר לתוכן הכתבה ( עם הרוב אני מסכימה - אם כי הסגנון והרוע מוגזמים בהחלט ) - שגיא, להקים מסעדה זה לא קל, לשמור על עקביות זה עוד יותר לא קל - מסעדנות זה קריעת תחת. יש שם אנשים שעובדים קשה, שזה מפעל חיים בשבילם - כמה רוע אפשר לזרוק? כמה רע זה כבר היה?
    הגזמת לגמרי.

  • 4.

    ועוד מילה על פלטת פירות ים

    גיא, 03/02/06 20:45

    או תבשיל פירות ים...
    הכי גרוע שאכלנו בעיר
    (אנחנו משווים לקופיבר, לבויה, לטורקיז ולאידי, שזה מחוץ לעיר).

    • צודק צודק צודק ...

      שי, 05/02/06 15:40

      אישתי ואני הזמנו את המנה הזו והיא היתה פשוט מזעזעת, איך אפשר להרוס ככה פלטת פירות ים. זה פשוט לא יאומן. גם השירות היה גרוע ומאוד לא מקצועי. אגב לנו כן נתנו להזמין מקום מראש (3 ימים מראש) והבהרתי להם שמדובר באירוע מיוחד ואם אין להם מקומות טובים אז שיגידו. התשובה היתה אתה תקבל את המקומות הכי טובים על הספות אולם קיבלנו את השולחן הקיצוני שגובל במטבח, אז אולי אני לא מבין גדול במסעדות אבל המקומות על המטבח הם השניים הכי גרועים אחרי המקומות בכניסה לשירותים...

  • 3.

    שקר וכזב!!!

    רותי, 03/02/06 19:02

    זה אחד מהמקומות הטובים בת''א קודם כל מבחינת האוכל אח''כ האוירה והשרות ,האוכל ברמה גבוהה מאוד ,מה שנראה לי זה ששגיא כהן הגיע עצבני או משהו כזה והוציא את כל התסכול שלו בביקורת והכל בגלל שהמתין 10 דקות וככל הנראה בצדק.

    • רותי - את עובדת במקום או רק חברה של

      אריק, 04/02/06 20:51

      הבעלים?

      • לכו תלמדו מקצוע

        בני, 06/02/06 11:58

        קודם כל צודקת רותי שזמן המתנה של 10 ד' הוא לא ארוך ! בתרבות העולמית המתקדמת הזמנת שולחן היא הבטחה שתהייה בראש התור ולא תמתין כמו הטמבלים שלא הזמינו מקום... כל מי שעמד פעם בעמדת המארחת יודע כמה קשה לתזמן הגעה ומשך ארוחה של מוזמנים ולקוחות ישראלים שהכל הרי מגיע להם. שגיא צור קשר ואני יזמין אותך על חשבוני ליום התלמדות על חשבוני אצלנו במסעדה

    • רותי - לכי תחפשי

      יוני, 05/02/06 09:49

      אם את חושבת שלהמתין 10 דקות סתם כך זה מוצדק כנראה שמשהו לא בסדר איתך. את בטח תל אביבית פלצנית שטרם הבינה מה חשוב ומה טפל בחיים. תתעוררי ותביני שיש בחיים מעבר לפלצנות שמאפיינת אנשים כמוך.

      • תגובה ליוני

        סיגל, 06/02/06 11:05

        יוני....כאשר מגיעים למקום בלי להזמין מקום קורה שמחכים. זה לא עושה את רותי פלצנית ושאר דברים שהחלטת ליחס לה. מקום מצליח הינו מקום עמוס ולכן כאשר לא מזמינים מקום מראש - מחכים.

  • 2.

    חחח איזו קטילה :) (ל''ת)

    אהבתי... אאוץ', 03/02/06 14:00

  • 1.

    נכון להפליא

    מבקרת במסעדות, 03/02/06 12:17

    חשבתי שאני הפסיכית היחידה שחוששת שהמלך הוא עירום.
    תודה שכתבת.

    • מותר גם לפרגן

      סיגל, 06/02/06 11:03

      סרגוס הינו מקום נפלא ואם איננו פוגע בטעמך האישי הוא איננו הופך ל''מלך עירום''. מבקרת מסעדות???? חשבת שאת פסיכית??? אינני מוצאת טעם להוסיף מילים על שלך...

      • סיגל, תגובה מהירה וקולעת, רק בפעם הבאה

        דני יחצני, 07/02/06 10:56

        תשימי לב לא לרדת יותר מדי על המגיבה, אלא לדבר בטון ענייני ולשבח את המסעדה.
        תודה,
        היחצ''ן