• 27.

    דבר ראשון,לקחת לה את הרישיון,אחריות על הכביש (ל''ת)

    לב אדום, 18/12/05 14:36

  • 26.

    Zevel

    DAVE, 18/12/05 01:57

    MAMASH, ZEVEL SHEL BEN ADAM

  • 25.

    ברור שבאיטליה הקפה לא רותח, כאילו

    מה חשבת?, 17/12/05 20:38

    בטח התפחלצו ממך, אל תתפלאי אם לא יקנו ממך שמלות, ממישהי ששותה קפה רותח באיטליה...

  • 24.

    אני לקוחה והיא מדהימה

    לקוחה, 17/12/05 18:27

    גלית לוי מעצבת מדהימה ובן אדם מדהים השרות והיחס שלה כמו בחו''ל והרמה הכי גבוהה בארץ אי אפשר לרצות את כל העולם וכולכם קנאים מגעילים וצרי עיין משועממים שאין לכם מה לעשות רק ללכלך על אנשים באינטרנט

  • 23.

    גלית הכי מדהימה

    rina, 17/12/05 18:21

    גלית לוי גם מהממת ביופיה וכוסית על וגם מוכשרת ברמות על מי אתם שתדברו מי מכם עשה כלכך הרבה בגיל כל כך צעיר היא עובדת מהבוקר עד הלילה והכתבה הזאת הכי אמיתית ומראה אותה קצת מאחורי הקלעים ובמציאות היא עוד יותר מדהימה ויפה אי אפשר להביע הכל בעיתון

    • או שאת בת 15 או שאת פרחה שעובדת

      אצלה, 17/12/05 20:46

      לא למדת? התגובה שלך מתאימה לכתבה על נינט ולא לגלית לוי.

    • חבל שהחמצת את שיעורי הלשון.

      המורה, 18/12/05 04:38

      יש דבר כזה שנקרא ''פיסוק''. (פסיק, נקודה וכו'...)

  • 22.

    אין כמו יעל גרין בשמלות כלה

    נעמה, 17/12/05 16:44

    שמלות מדהימות אישה מדהימה יחס אנושי מצויין מחיר הוגן לכל הדעות והכי חשוב לא שמעתי מילת קיטור ויחס מזלזל בכל התקופה ההיסטרית והמלחיצה
    יעל, אין עלייך!

  • 21.

    כלה: תהיי יפה ותשתקי

    גם כלה, 17/12/05 09:38

    עם מתח רוחים ככ גדול לשמלת כלה, בושה למעצבת ועושי דבריה להתוכח שעות עם כלה המבקשת הנחה של 500 שקל. הרי ההנחה כלולה במחיר הגבוה...שישאר עדיין גבוה... עם הנחה או בלעדיה. מי שקונה שם מוטב שתדע שהלקוח (במקרה זה, הלקוחה) לא תמיד צודק-ת. אני מעדיפה לקנות במקום המכבד את רצונותי ואשר מעריך את הקניה.

  • 20.

    טיפוס שלילי לחלוטין !!!

    אלי, 17/12/05 08:38

    מה אתם עושים כתבה על בחורה שלילית כמוהה?! אתם בסדר?!
    היא פשוט לא מעניינת אף אחד.
    טיפוס שלילי לחלוטין.לא פלא שבעלה זרק אותה מהר.
    ואין מי שיתחתן איתה שוב.מסכנה.
    קודם שתשנה את אופיה ואז אולי דברים יסתדרו לה.כרגע-על הפנים.

    • צודק בהחלט אחי! (ל''ת)

      יום טוב, 17/12/05 12:43

  • 19.

    מעניין מהי עלות של פרסום חינם

    פרסומאי, 17/12/05 08:08

    ראשית אני מאחל לתופרת המשכירה את מחלצות החתונות יישר כח והצלחה מרובה. לכל מוצר או שירות יש שוק ורק צריך לפתח אותו ולשמור עליו.
    שנית פרסום אפקטיבי אינו כתבה עיתונאית סוג ד'.
    אם העסק מחזיק את עצמו וראוי להעצמה יש דרכי פרסום טובות ולא כל כך יקרות כמו עלות השכרת מלבוש לערב בודד.

  • 18.

    ענבל דרור היא המילה הבאה ושווה נסיעה לדרום (ל''ת)

    כוסית צפונית, 17/12/05 07:53

  • 17.

    יו!!! איזו כתבה ארוכה ומטישה

    ז., 17/12/05 02:17

    היא בכלל לא מעניינת הגלית לוי הזאת.

    • אמת (ל''ת)

      מוטי, 17/12/05 08:39

  • 16.

    GREAT WORK

    YARON, 17/12/05 00:54

    KEEP UP THE GOOD WORK WISH YOU MORE YEARS LIKE THAT !!!!!

  • 15.

    כונפות פרחות מהוות 90% מהקליינטורה

    שירלי, 17/12/05 00:53

    שלה.

  • 14.

    איזה פרחה הגלית הזאת... (ל''ת)

    ע, 17/12/05 00:36

  • 13.

    פרחה ומסוכנת

    דנה, 17/12/05 00:32

    מה זה הפרחה מתעלמת מחוקי התנועה?

    בגלל אנשים כמוה, שמצפצפים על רמזורים ותמרורים, קורות תאונות.

    ואנשים מתים!!!

    ומה זה משנה באיזו שמלה מתחתנים?

    זה הטפל!!! הקליפה!!!

    העיקר להתחתן עם הגבר הנכון, כדי לא להתגרש למחרת.

    וכן השמלות שלה מכוערות וכלות רבות תובעות אותה בבתי-משפט.

    איך אמרו כאן?

    כונפה שמייצרת לפרחות.

    פשוט כך...

    • להוריד אותה מהר מהכביש לפני שיהיה מאוחר - יש עדה (ל''ת)

      הדסה, 17/12/05 03:36

    • חחחח הקנאה נשפכת ממך.....

      המתבונן, 17/12/05 03:42

      מדובר באשה כשרונית שבנתה את עצמה ב-10 אצבעותיה.

      אז דנל'ה לפני שאת פותחת את הפה על ייזמית מוכשרת כמו גלית לוי, תראי שאת לא שווה יותר מדי...מה שבטוח שהגישה שלך שלילית ומכוערת.

      ואגב, היא רחוקה מלהיות כונפה. היא בחורה מאד מטופחת ונאה. אז שוב, תשמרי את רגשי הנחיתות שלך לעצמך. את לא חייבת לרדת על מישהי מוצלחת כדי להרגיש שאת קצת מורמת מהריצפה...מה שלא בטוח נכון.

  • 12.

    תגובה מנומקת לגלית לוי.

    כלה לעתיד, 17/12/05 00:27

    לדעתי, זו ממש בזיזה לגבות 10,000 שקל על השכרה של שמלת חתונה. אבל אם יש מטומטמות שמרשות לעצמן - שיבושם לך ולהן. מה שכן, שירות צריך להיות מושלם, ובעבור מחירים כאלו - זכותה של הכלה לדרוש פרפקציוניזם, ולהתלונן על כל פרט שלא נראה לה. לדעתי, זו חוצפה שאת עוד מתלוננת על הלקוחות הישראליות. בכל אופן, עלי לא תתלונני, כי גם אם אוכל להרשות לעצמי, לא אגיע אליך. יותר מדי תלונות שמעתי עליך (כולל התביעה נגדך). ובכתבה הזו את רק מאששת את החשש שאת לא אדם הכי חם ואכפתי.

  • 11.

    galit levi

    tzipi, 17/12/05 00:08

    you go girl....

  • 10.

    הכלות הישראליות באמת בעייתיות

    טעם רע, 17/12/05 00:04

    עובדה שהן בוחרות ללבוש את השמלות שלה.

  • 9.

    ל 4

    נטע, 17/12/05 00:04

    לידיעתך, רוב הכלות שמפוצצות ים כסף על שמלות כלה הן בחורות מאוד פשוטות בלי סטייל, שמוציאות את כל הכסף שאין להן על הגשמת חלום ילדות מטלנובלה מהתחת.

  • 8.

    אשת חיל מי ימצא

    דני, 16/12/05 23:56

    גם יפה וגם אופה, סחטיין גלית את אלופה ובאמת שימותו הקנאים

  • 7.

    איפה השירות שמגיע ללקוח

    ישראלית מפריס, 16/12/05 23:54

    גלית, חבל ששירות ללקוח אינו עומד בראש מעייניך. כמעצבת מן השורה הייתי מצפה שתתני ללקוחה את השירות הנאות...בעיקר שמדובר ביום הכי חשוב בחייה. אני חיה בפריס מזה 7 שנים ויכולה לאמר לך שהשמלות שאפשר למצוא כאן יכולות להיות יותר איכותיות ובמחירים יותר מעניינים מהארץ...אבל בארץ כן אפשר למצוא מעצבות שמכבדות את הלקוחה ולא רואות אותה כמטרד...לקצר כתפייה זה לא מטרד או קפריסה אבל לא כולן מושלמות כמוך...ואני התחתנתי בירושלים בענבר אצל אידה וקיבלתי שירות שעובר ברמתו שירות במקבלים בחו''ל. יישר כוח למעצבות שמכבדות את הלקוח ואת עצמן...ואפרופו בחו''ל הלקוחה היא נסיכה ביום חתונתה ולא מטרד...

  • 6.

    כתבה על פרחה שמלבישה ערסיות (ל''ת)

    שלי, 16/12/05 23:51

    • צודקת ב- 100% !!!!!!!! (ל''ת)

      ., 17/12/05 00:38

    • נכון !!!!!!!! (ל''ת)

      יוני, 17/12/05 08:06

  • 5.

    מעניין שעל המנטליות הישראלית היא יודעת לקטר

    איציק, 16/12/05 23:35

    אבל היא מרשה לעצמה לנהוד נגד הכיוון ו''לעופף'' תוך כדי נהיגה. אז מה אם תהרוג מישהו בדרך, מן הסתם יש מספיק כסף לעורך דין טוב. היא מרשה לעצמה לחנות על המדרכה. אז מה אם האמא עם התינוק בעגלה תצטרך לרדת לכביש עם העגלה כדי לעבור... וכן הלאה. אם כל כך טוב לך בחו''ל, סעי לשם ! לי את ושכמותך בטוח לא תחסרו, אני לא בטוח אבל ששם יסכימו לקבל אותך ה''פרימיטיבים'' כמו שאמרת.

  • 4.

    אשתי לעתיד תסתפק בשמלה

    גבר גבר, 16/12/05 22:36

    ב-1000 ש''ח ולא ב-8000 ש''ח. יש גבול לכל תעלול. לא מוכן לבזבז כל כך הכסף בשביל שמלה. יש כל כך הרבה שמלות יפות לכלות במחירים שווים לכל כיס.

    רק ברנז'ה שחושבים רק איך לנקר עינים לכל העולם חשוב להם כל השטויות האלה של בגדים ואיך הם נראים.

    תעזבו את העם בשקט. לא רוצים את הדגמים שלכם. מעדיפים את הדברים הפשוטים. זאת חתונה, לא תצוגת אופנה לגלית לוי עם גלית גוטמן.

    • אנחנו התחתנו בג'ינס - מי צריך שמלה בשביל להרגיש מלכה? (ל''ת)

      זוג זוג, 18/12/05 09:48

  • 3.

    מחירים שונים-שירות שונה

    גרה בארה''ב, 16/12/05 22:17

    תגובה לגלית: את לא יכולה להשכיר (אפילו לא למכור) שמלה ב- 10,000 ש''ח בלי לתת שירות מלא, כולל תיקונים וכמעט כל קפריזה של הכלה. זו תקופה מלחיצה, הכלה מתבאסת אם היא ''קצת מלאה'' (כמו העובדות שמגיעות אליך, אוי ואבוי ממש), ובגלל זה צריך להיות מאוד רגישים בשירות. אני גרה בניו יורק וקניתי שמלה משגעת פה ב-500$ כולל הינומה, מחוך ותחתית. השירות לא כלל תיקונים, וזה יותר הגיוני (אבל גם זה לא אופייני לארה''ב). כמו כן זו היתה קניה ולא השכרה. הניצול של בתי העסק שקשורים לעסקי חתונות בארץ פשוט מוגזם, אז לפחות שיתנו שירות 100% ושלא יתלוננו.

  • 2.

    ויכוח על 500 שקל - תגובה.

    כלה לא עשירה, 16/12/05 21:19

    עלות השמלות שלך ממש ממש לא מתאימה לכל כיס. מי שבכל זאת משכירה שמלת חתונה ב-8,000 שקל - זה בהחלט לגיטימי שתבקש הנחה של 500 שקל. מדובר בסכום כבד. אם היא מתווכחת שעות, מן הסתם גם את מתווכחת איתה שעות. הרי לו היית מסכימה אחרי חמש דקות, לא היה ויכוח. אז למה לא להתפשר קצת?

  • 1.

    ימותו הקנאים !! (ל''ת)

    דנה, 16/12/05 21:17