• 22.

    אדם טבע ודין ארגון אנטי ישראלי .

    , 04/03/15 19:39

    קידוחי נפט קונבנציונליים אינם מזהמים את מי התהום .

    IP: 77.126.191.197דווח על תגובה זו

  • 21.

    די עם הרס המדינה: לא נותר פה טבע (ל''ת)

    , 10/05/14 22:32


    IP: 37.142.212.179דווח על תגובה זו

  • 20.

    ארגון "אדם טבע ודין" שיך לקרן החדשה להחרבת ישראל (ל''ת)

    , 09/05/14 16:43


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

    • אתה בור ויותר מכך:שונא את ארץ ישראל,מוכר אותה בגרוש היום (ל''ת)

      , 10/05/14 22:31


      IP: 37.142.212.179 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אין שכל אין דאגות

    גולנצ'יק גאה, 08/05/14 21:39

    למה לערבב ולצאת במתקפה כנגד אדם טבע ודין? לשמחתנו יש אנשים שדואגים לאזרחים במדינה הזו ואתם תוקפים אותם על שטויות! אנו תושבי המדינה זקוקים לכל עזרה לעצור את הפרויקט ההרסני הזה שעלול לזהם את הכנרת ולפגוע בחבל ארץ ששלושה וחצי מיליון אנשים בוחרים לטייל בו מדי שנה...
    אז להתחיל ללכלך ולפלוט שטויות על הקרן החדשה ועל פוליטיקה?? את מי זה מעניין?? תתעוררו!! זה לא עניין של ימין שמאל ותפסיקו לנסות להפוך את זה לעניין פוליטי!

    IP: 5.22.130.249דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד, מישהו שבאמת אוהבת את הארץ (ל''ת)

      , 10/05/14 22:32


      IP: 37.142.212.179 דווח על תגובה זו

    • אין שכל אין דאגות.

      , 04/03/15 19:45

      איזה הרס בראש שלך מגדל קידוח אחד לא יהרוס את הגולן . כמו כן לא בטוח שיש שם נפט בכלל.

      IP: 77.126.191.197 דווח על תגובה זו

  • 18.

    נמאס מהאלופים המתעשרים חובשי הכיפות. עזבו את הטבע (ל''ת)

    גם את אדמת הנגב תע''ש תרעיל, 07/05/14 12:29


    IP: 85.64.224.240דווח על תגובה זו

    • זהו מגיב ערבי בתשלום של "הקרן" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

      , 09/05/14 16:44


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ביום שימצאו שם חבית אחת של נפט - סוריה פתאום תזכר שהגולן "שלה" (ל''ת)

    שלמה, 07/05/14 11:30


    IP: 37.26.148.190דווח על תגובה זו

  • 16.

    קידוחי ניסיון בשטח הבית של אפי איתם,שם בוודאי יימצא הרבה נפט (ל''ת)

    קודם תבדוק בביתך אם יש נפט, 07/05/14 08:11


    IP: 192.114.181.130דווח על תגובה זו

  • 15.

    הגז שגנבו תשובה ונובל אנרג'י מאזרחי ישראל מוכיח כי זה רק מזיק לאזרחים (ל''ת)

    0 ש''ח הכנסות למדינה ומילארדים הוצאות!!, 07/05/14 07:23


    IP: 5.104.224.42דווח על תגובה זו

    • צה"ל מוציא 10 מילארד להגנת קידוחי הגז ותמלוגים בכלל לא נקבל! (ל''ת)

      , 07/05/14 07:24


      IP: 95.211.98.166 דווח על תגובה זו

      • זיהום - הפקעת מחירים באנרגיה - מונופול אנרגיה שיחנוק אותנו (ל''ת)

        , 07/05/14 07:25


        IP: 95.211.98.166 דווח על תגובה זו

        • כשייצור החשמל יעבור לגז של תשובה אזרחי ישראל ישלמו כפול לחשמל!! (ל''ת)

          , 07/05/14 07:26


          IP: 95.211.98.166 דווח על תגובה זו

          • העברת ישראל למונופול הגז של תשובה זה עוד אמצעי לעושק האזרחים (ל''ת)

            , 07/05/14 07:27


            IP: 95.211.98.166 דווח על תגובה זו

            • קניית גז ממצרים תעלה לאזרחי ישראל שליש מהגז של תשובה (ל''ת)

              , 07/05/14 07:28


              IP: 95.211.98.166 דווח על תגובה זו

              • רק להזכיר לגאון את פיצוצי צינור הנפט אלינו ממצרים

                אחד שזוכר, 07/05/14 11:21

                מה שהוביל לעליות מחירים משמעותיות במחירי החשמל שלנו לפני כשנתיים

                IP: 80.74.111.178 דווח על תגובה זו

  • 14.

    רוצים לקדוח נפט 500 מטר מהבית שלי!

    שלמה, 06/05/14 19:50

    מסתבר פתאום שיש תוכניות מפורטות ומיקומים מדוייקים לקידוח נפט ואחד מהם הוא כ500 מטר מהבית שלי!! ואף אחד לא בא אליי ושאל אותי אם אני מסקים למתקן קידוח נפט רועש, מסריח, עם תנועת משאיות בלתי פוסקת במקום שהשקעתי בו את כל חיי, בפרנסה חקלאית זעומה, רחוק מכל נוחות עירונית כמו סופר מרקט, בית חולים, מסעדות, טלוויזיה בכבלים (כן, 20 שנה ראשונות ראינו רק ערוץ 1, ערוץ 2 וטלביזיה מלבנון...) להזמין פיצה היה אירוע שדורש נסיעה של 50 דקות לטבריה! זה היה אינטרס של המדינה שנתיישב פה ועכשיו רוצים לבנות לנו את הזוועה הזאת ליד הבית?
    וזה לא שיש לי כסף לעבוד דירה... מי יקנה את המשק שלי כשהוא 500 מטר מקידוח נפט?

    IP: 37.26.148.190

    • תמכור את המשק עם הנפט, תעשה קופה... (ל''ת)

      , 07/05/14 16:27


      IP: 217.132.140.26 דווח על תגובה זו

  • 13.

    שוב הקרן החדשה להחרבת ישראל (ל''ת)

    זהירות רעל שמאלני!, 06/05/14 03:05


    IP: 93.173.238.223דווח על תגובה זו

  • 12.

    שדברו על הכנרת נחרדתי. אך שדברו על שטח כבוש הבנתי עם מי העסק

    מהנדס, 05/05/14 09:08

    וחבל- כי אדם טבע ודין הם חברה רציניים, לא כמו הירוקים. אלא אנשים מדעיים. להכניס כאן פוליטקה זה לא מקצועי. וחבל

    IP: 212.143.240.205דווח על תגובה זו

  • 11.

    אנשי אדם טבע ודין נגד ההתעלמות מקיומם שלהם.

    צילה סלנקה, 05/05/14 06:30

    אם ניקח מהם את זכות ההתרסה, מה יישאר?

    IP: 79.182.32.46דווח על תגובה זו

  • 10.

    נא לדייק - אדם טבע ודין לא כתבו שהשטח הוא כבוש - תשפטו בעצמכם

    ג'רונימו, 04/05/14 16:57

    אדם טבע ודין לא "טענו שמדובר בשטח כבוש" כפי שכותב יאיר קראוס.
    זו הפסקה המקורית והמדוייקת מההתנגדות, שיפטו בעצמכם:

    "סוגיה נוספת עליה יש לתת את הדעת היא סוגיית השימוש במשאבי טבע ברמת הגולן מבחינת החוק הבינלאומי.
    אמנם, חוק רמת הגולן, התשמ"ב-1981 סיפח את הגולן לשטח מדינת ישראל והחיל בשטחו את החוק הישראלי, ובכך הוציאו מכלל השטחים המוחזקים בתפיסה לוחמתית מבחינת החוק הישראלי. אולם, בהתייחס לחוק זה קיבלה מועצת הביטחון של האו"ם את החלטה 497, אשר קבעה כי החלטת ישראל היא בטלה ומבוטלת ואין לה תוקף משפטי בינלאומי. על כך יש להוסיף כי בית המשפט העליון בחן לא פעם ניצול משאבים בשטחי יהודה ושומרון, ושם הודגשה ההבחנה המקובלת בין הצדקה להפעלה של מכרות קיימים לבין הקמה של מכרות חדשים.
    נראה אם כן, כי מדובר בסוגיה אשר יש להתייחס אליה ברצינות הראויה."

    IP: 213.8.58.170דווח על תגובה זו

  • 9.

    אדם טבע ודין יישר כוח, מחזקים אתכם בשימור הסביבה!

    , 04/05/14 16:21

    בשום פנים ואופן לא לתת להם להרוס את המעט שיש לנו, בשום פנים ואופן!!! לעינינו קנדה וחולות הזפת ושינויי מזג האוויר וכל מה שקורה לנו ופיצוץ האוכלוסין, המצב הזה לא יכול להמשיך ובינתיים לא להרוס עוד פינה עם טבע. יהיה מה שלא יהיה שיישאר משהו בלי זיהום ובלי קרינה ובלי הרעלת האדמה והסביבה אחרי עידן האדם.

    IP: 84.109.179.30דווח על תגובה זו

  • 8.

    תכניס שותף ערבי, ואז הכל יהיה בסדר ...השמאלנים לא מתעסקים עם ערבים (ל''ת)

    , 04/05/14 11:57


    IP: 194.90.12.80דווח על תגובה זו

  • 7.

    אירגון טבע ודין הוא סניף של הקרן להשמדת ישראל (ל''ת)

    יהודי זועם))))((((((,,, 04/05/14 11:56


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

    • אז גם תושבי הגולן הם סניף של הקרן להשמדת ישראל, הא?... (ל''ת)

      , 04/05/14 12:02


      IP: 192.117.13.78 דווח על תגובה זו

      • תושבי הגולן לא טוענים שהוא "כבוש" כמו שונאי ישראל מבפנים!

        , 04/05/14 12:06

        הם רק מזיקים למאבק של תושבי הגולן

        IP: 46.120.228.203 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הכל לפי הלווין!!! (ל''ת)

    מיכאל הכהן אל חדד, 04/05/14 11:56


    IP: 37.142.27.83דווח על תגובה זו

  • 5.

    "שטח שלטענתם הינו כבוש" - שמאלנים מאוסים צאו מהמדינה יא מתאסלמים! (ל''ת)

    דביר, 04/05/14 11:55


    IP: 87.68.91.116דווח על תגובה זו

  • 4.

    שמאלנים קיצוניים נגד מדינת ישראל (ל''ת)

    מה חדש?, 04/05/14 11:51


    IP: 79.179.172.212דווח על תגובה זו

  • 3.

    ישראל היא מדינה ללא מדיניות אנרגטית. אפילו דיון רציני בקבינת לא היה.

    פול, 04/05/14 11:27

    לכן אנו בלי תוכנית אב, בלי החלטות שלא לדבר על בצועים. עושים רק מינימום של מינימום למרות שישראל היום היא מדינה עם מקורות אנרגיה רבים, רבים מאוד. רק האי-וודאות חוגגת ואי-החלטות. אי-החלטה היא החלטה לכל דבר, החלטה גרועה. וזה לא טוב לאף אחד. עד מתי?

    IP: 85.250.74.194דווח על תגובה זו

  • 2.

    שלא תעיזו לעצור - חייבים לחזק הכלכלה! (ל''ת)

    רועי, 04/05/14 11:00


    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

    • של מי? (ל''ת)

      , 04/05/14 11:14


      IP: 5.28.146.230 דווח על תגובה זו

    • שטויות. יש אנרגיה חופשית פשוט רוצים להמשיך לשעבד את האנושות

      כוזכוז האכזר, 04/05/14 20:11

      תיכנס לאתר "אמת אחרת" ותראה כמה חלופות קיימים. מנוע מגנטים,מנוע מימן,מנוע אוויר דחוס. אפשר לייצר חשמל חינם לכל העולם

      IP: 79.180.192.78 דווח על תגובה זו

      • כוזכוז האכזר...לך תחפש חיים

        , 05/05/14 09:09

        נראה שחסרה לך תשומת לב

        IP: 212.143.240.205 דווח על תגובה זו

  • 1.

    תודה לאגם טבע ודין ששומרים על המדינה. (ל''ת)

    תמר, 04/05/14 10:47


    IP: 195.250.33.251דווח על תגובה זו

    • על איזה מדינה הם שומרים?

      איש, 04/05/14 11:54

      הסאבטקסט מעיד שהבעיה שלהם היא הטענה הסורית שהגולן הוא שטח כבוש. נניח שהגולן חוזר לסוריה והם מחליטים להפיק שם נפט, לדעתך הם יעשו זאת בזהירות סביבתית גדולה יותר מאשר ישראל? אתה חושב שהם יתחשבו במזהמים שיישטפו לאגן ההיקוות של הכנרת? מקור שליש מהמים שלנו? אדם טבע ודין רוצים מדינה (כל מדינה) שהתחבורה שלה היא עגלות עם סוסים והתאורה מגיעה מנרות. אין תוכנית שהם לא יתנגדו לה, אין פיתוח שהם לא יגישו נגדו בג"צ. אם פיתוח המדינה היה תלוי בהם היינו אחת המדינות העניות והמפגרות בעולם אבל הם היו שמחים כי הטבע נשמר כמו בבפופאה ניו-גינאה. האנשים האלה התנגדו גם לכביש שש שהוא אחד הפרוייקטים הכי חשובים שהיו פה בעשורים האחרונים. יש להם השגות על מעבר צהל לנגב ועל רכבת לאילת. הם, כמו רוב ארגוני הסביבה, רוצים עולם שהוא הקפאת מצב של המחצית השניה של המאה ה19. הם לא אקולוגים, כי מערכת אקולוגית היא מערכת דינאמית. הם צלמים. יש להם בראש תמונה של עולם יפה ונקי מהמאה ה19 והם רוצים שככה נמשיך לחיות למרות שהאוכלוסייה גדלה ביותר מפי 10 והדרישות האנרגתיות גדלו פי מיליון.

      IP: 46.116.147.245 דווח על תגובה זו

      • לא נכון. "שטח כבוש" היא הטענה הכי פחות חשובה.

        ציוני וימני., 04/05/14 12:04

        תושבי הגולן לא מוכנים לחיות בתוך שדה נפט. נקודה.

        IP: 192.117.13.78 דווח על תגובה זו

        • צודק. הפוליטקה כאן לרעת אדם טבע ודין (ל''ת)

          , 05/05/14 09:09


          IP: 212.143.240.205 דווח על תגובה זו