• 144.

    גיא מרוז - זכרון ילדות מתוק

    טליה מן, 27/02/14 12:56

    וחבל שהיום גיא הפך קשקשן שיטחי. היום נתתי לעצמי מתנה זמן יקר, בתקווה שישמש אותי לעיסוק בעל ערך, נפרדתי מהפינה האינפנטילית והפטאתית של גיא.

    IP: 213.8.21.129דווח על תגובה זו

  • 143.

    אם הערבים היו מתורבתים כמו הגרמנים, היה מזמן שלום. (ל''ת)

    הערבים לא רוצים את השלום שלך. שאל אותם., 23/02/14 18:01


    IP: 84.238.69.31דווח על תגובה זו

  • 142.

    תגובה ל 140

    משה, 23/02/14 14:53

    אני נימצא כל שנה באחד במאי באיזור עקב עבודתי . ( כותב זאת כדי להמנע מכמה תגובות קוראים שישר יאשימו אותי כשמאלני) ואיני מבין מדוע ההמלצה לנסוע עד לקרוייצברג בה אפשר לחיות ללא כל בעיות ולחשוב על הפגנות קללות נעצות המופנות במדינת ישראל כנגד קציני וחיילי צה״ל זרועות הביטחון. רבנים מה״מתנגדים״ והליברלים ועוד ועוד. גם צלבי קרס ניתן לראות מצוירים בארץ על ידי פסאודו (כאילו) נאמני ישראל והיהדות אלימות גירעונית לשמה במסות הרבה יותר גדולות מאשר בקרויצברג בקיצור
    חתימתך מתאימה לתוכן ורמת דברך ובורותך

    IP: 11.22.110.211דווח על תגובה זו

  • 141.

    או קיי המלצת על מוסטפה . אז איפה מוצאים אותו

    Itzzik, 23/02/14 14:40

    היכן כתובתו על מנת שאוכל גם לעמוד בתור

    IP: 2.55.139.152דווח על תגובה זו

  • 140.

    סע שוב באחד במאי לקרויצברג ותראה ימין קיצוני ומוסלמים חברים (ל''ת)

    למבלבל ביצים עם רוזה, 23/02/14 10:39


    IP: 109.67.165.101

    • למה קרוייצברג

      Itzeek, 23/02/14 15:53

      בבני ברק ירושלים תמצא הפגנות קריאות גנאי צלבי קרס כנגד בעל ידיעות אחרות רבנים ״יותר מדי ליברלים ושאר יוסי בטל ביתך הקוראים משום מה לעצמם יהודים. בשום מקום לא תמצא אנטישמיות שמית כל כך גדולה.
      אין צורך שתטוס לקרוייצברג
      השאר בבית ותבוא על סיפוקך

      IP: 84.189.40.151 דווח על תגובה זו

  • 139.

    אתה גדול! בזכותך יכול מעריב להתפאר בהעסקת כתבים מכל שכבות האוכלוסיה.

    א, 23/02/14 10:34

    קדימה האינטגרציה בעתונות !
    כל אחד ואחת יכול להיות כתב ולדווח מהשטח (או לכתוב את השטויות שיש לו או לה בראש).

    IP: 192.114.23.207דווח על תגובה זו

  • 138.

    גיא ,אתה חייב להיכנס ולקרוא את התגובה הזו...

    ראמסטון, 23/02/14 10:23

    החזון אי''ש זצ''ל סיפר פעם משל על אמא שנותנת כסף לבנה ושולחת אותו למכולת לקנות לחם וחלב היא אומרת לו חמודי הנה 10 שקלים תקנה לחם וחלב ,בסדר? או קיי אומר לה הילד,לפני שהוא יוצא היא שואלת ,חמודי מה אמרתי לקנות? הוא עונה לה ביצים וגבינה...אמא אומרת לו אבל חמודי אמרתי לחם וחלב ,אז הוא עונה לה כן שכחתי ...אטריות ופסטה....


    וזה אתה ...לא תשתנה לעולם גם אם העולם יחרב אתה תישאר בשלך ,תהייה בריא.

    IP: 46.117.148.45דווח על תגובה זו

  • 137.

    לספח את כל יהודה ושומרון. הערבים יצביעו לאוטונומיה וללא בט''ל.

    מכל מקום שישראל נסוגה יש טרור: סיני,עזה,לבנון., 23/02/14 03:18

    לספח את כל יהודה ושומרון. הערבים יצביעו לאוטונומיה וללא בט''ל. מכל מקום שישראל נסוגה יש טרור: סיני,עזה,לבנון.
    לבנות 200,000 דירות ביהודה ושומרון,מעלה אדומים,אי1,ירושלים ליהודים ב400 אלף ש''ח לדירת 5 חדרים ורכבות מהירות ע''י סינים.
    ועידת סן רמו ב1920 קבעה את גבולות ישראל והם כוללים את יהודה ושומרון ואת עבר הירדן מ1920 !

    מאז המערב רק חיסל יהודים ומנע הצלתם אפילו לא לארץ ישראל המובטחת ע''י הקב''ה ואף ע''י המערב עצמו מ1920 !

    המהלך של ג'ון קרי ובארק חוסיין אובמה לא יביא לשלום אלא לטרור ומלחמות וזה מה שהמערב הצליח לעשות במזרח התיכון, דרום אמריקה,אפריקה ודרום ומזרח אסיה.

    הניסיונות של ג'ון קרי ואובמה לחידוש ''תהליך השלום'' הם כדי לגרום לטרור ומלחמות שוב ולא לטפל באירן המתחמשת והמתגרענת בתמיכת ארה''ב ואירופה מ1979 שהדיחו את השאה ועלו את חומייני ששמרו עליו באירופה והטיסו אותו לאירן !!

    IP: 79.181.16.16דווח על תגובה זו

  • 136.

    איזה אדם רדוד ?? ''אוויל מחריש חכם יחשב'' !!! (ל''ת)

    תתעורר כלומניק !!!, 23/02/14 00:28


    IP: 109.186.56.60דווח על תגובה זו

  • 135.

    גיא מרוז היקר

    דורש האמת, 22/02/14 22:00

    עלי לציין שרמת החשיבה שהבעת בכתיבה שלך לגבי הסכסוך היהודי-מוסלמי אמנם טוען להיות מחושב ובוגר,אבל הוא לא יותר מאסופת רגשות ילדותיים נטולים כל הגיון,מזכיר מאוד את אופן הפעולה של רוב השמאל המדיני כיום,שפועל מהרגש ומהשאיפה להגשים את חזון אחרית הימים של הנביא ג'ון לנון,או כל תאוריה היפית כזאת או אחרת.
    אם היה לך כ''כ כיף בברלין,ואתה כ''כ רוצה להיות כמוהם,למה לא נשארת שם?נקודה למחשבה.

    IP: 89.139.53.49דווח על תגובה זו

  • 134.

    לגבי הכותרת.

    א,ב, 22/02/14 21:46

    כן אבל אנו חיים אם הפלסטינים. הפלסטינים- מוסלמים לא מכירים בזכות היהדות להתקיים.לראיה ישראל מפחדת להכיל ריבונותה בהר הבית. אני לא תומך בהרס המיסגדים ,או בחזרה להקרבת קורבנות.אלה בהוספה של בית כנסת מרכזי,בניה של משרד הרב הראשי ,ומוזאון יהודי.היגיע הזמן שלא נפחד להניף את דגל ישראל בהר הבית.

    IP: 46.19.86.155דווח על תגובה זו

    • מבין גדול בדני היהדות

      משה, 23/02/14 14:43

      מראה ממש על הבנה ביהדות ובחוקיה. ואיך יגיעו לשם כוהנים ? או שמע צרכני הדת או הממונים אסור שימנו על שבט הכוהנים?

      IP: 11.22.110.211 דווח על תגובה זו

      • משה אז תסגור את כל בתי הקברות כי לכוהנים אסור להכנס לשם. (ל''ת)

        , 02/03/14 00:06


        IP: 79.177.129.24 דווח על תגובה זו

  • 133.

    ויי כמה שאתה חכם !!!!!! איך לא חשבו על זה שלום עם הגרמנים גדול!! (ל''ת)

    בצחוק, 22/02/14 21:42


    IP: 94.159.188.208דווח על תגובה זו

  • 132.

    כמו שכתבי בספר הפרצופים

    אבי מהצפון, 22/02/14 21:21

    יש שלום ויש שלום
    יש שלום של מסחר, תיירות, שת''פ בטחוני ופוליטי אבל ללא כבוד (על כל הטיותיו)
    ויש שלום של גמר מלחמה אבל עם כבוד הדדי.
    הסכסוך שקיים כעת עם הערבים הוא תולדה ישירה ובלעדית של מעשי הצלבנים החדשים בדמות בריטניה מאז תום מלחמת העולם הראשונה, ושאר אירופה מאז הקמת המדינה היהודית
    עד בא הבריטים לא היה סכסוך אידאולוגי או אחר עם תושביה הערבים של ארץ ישראל.
    ברגע שנבין כולנו איך נוצר ה''סכסוך'' נוכל בקלות וללא משקעים לחיות השלום.
    המשותף בין היהדות והאיסלם הוא פי אלף יותר מהמפריד בינינו לבין הנצרות והפאגניזם של שאר העולם.
    נכון שכבשנו את ארץ ישראל אך כבשנו אותה מהבריטים.
    אותם הבריטים שהשתמשו בערבים נגדנו כמו שעשו ביתר מושבותיהם בעולם לסכסך בין ''הילידים''.

    IP: 93.173.52.99דווח על תגובה זו

  • 131.

    אני חושב שאתה מבזה את עצמך וכותב מבלי לחשוב. (ל''ת)

    , 22/02/14 20:53


    IP: 212.150.214.130דווח על תגובה זו

  • 130.

    הבדל קטנטן הגרמנים עשו שלום איתנו והערבים רוצים לעשות מאיתנו שוורמה מ (ל''ת)

    ירונה, 22/02/14 20:23


    IP: 5.28.185.198דווח על תגובה זו

  • 129.

    סבבה, אבל קודם נעשה להם מה שעשו לגרמנים.

    עופר, 22/02/14 20:20

    נפציץ בלי הכרה את כל הערים שלהם, נחסל את כל ההנהגה, נהרוג את כל החיילים ואת מי שיישאר נישלח למחנות עבודה, נראה איך הם יגיבו ואז נחליט.

    IP: 79.183.112.115דווח על תגובה זו

  • 128.

    הבדל אחד וחשוב!! הגרמנים..

    רועי, 22/02/14 20:11

    הפסיקו לרצות לחסל אותנו.
    הפלסטינים עוד לא.
    כשזה יקרה אז יהיה שלום.

    IP: 79.181.142.69דווח על תגובה זו

  • 127.

    איך לא חשבנו על זה. (ל''ת)

    חי מעוז, 22/02/14 19:58


    IP: 46.117.212.191דווח על תגובה זו

  • 126.

    לא עשינו איתם שלום. הם הושמדו, נכנעו ומאז מנסים להיות בסדר (ל''ת)

    אין איתם שלום. הם פשוט מנסים לשלם בכסף ובחרטה, 22/02/14 19:56


    IP: 93.172.168.80דווח על תגובה זו

  • 125.

    אז קודם תעשה שלום עם אייל גולן!!!! (ל''ת)

    שי בזוז, 22/02/14 19:55


    IP: 46.117.212.191דווח על תגובה זו

  • 124.

    לגבי הגרמנים, יש הבדל מהותי, הגרמנים קיבלו על עצמם אחריות לפשעיהם-הפלש

    ציונה, 22/02/14 19:36

    הפלשתינים ובמיוחד החמאס-לא
    כל זמן שהם ירצו להשמיד אותנו לא יהיה שלום. נקודה!

    IP: 80.246.133.67דווח על תגובה זו

  • 123.

    השלום עם הגרמנים הושג רק לאחר הבסתם,כניעתם ו..

    כהן בר, 22/02/14 19:32

    הכאה רשמית מצידם על חטאם ואשמתם. ולצורך העניין, לאחר שהכירו במדינת ישראל כמדינתו ומקלטו של העם היהודי......,

    IP: 5.102.253.44דווח על תגובה זו

  • 122.

    חשיבה רדודה מאד. הגרמנים היום לא רוצים להרוג אף אחד

    אורן, 22/02/14 19:30

    והערבים רוצים להשמיד אותנו. כן גם אותך

    IP: 5.102.253.44דווח על תגובה זו

  • 121.

    קשקשן

    Moshe, 22/02/14 19:03

    ממש מזל מרוז לא יכול היה להביע את רעיון השלום עם הפלסטיניים
    ללא ביקור של ארבעה ימים בברלין ואכילת פלפל ושווארמה !

    IP: 166.137.209.154דווח על תגובה זו

  • 120.

    אני מתפלא על מערכת שנותנת ''במה'' להגיגיו של הטמבל.

    יחיאל כ''ץ, 22/02/14 19:03

    נכון שגם הוא צריך להתפרנס ,אבל למה מפרסמים את השטויות שהוא כותב?.
    אין במערכת מעריב אנשים ברמת אינטילגציה גבוהה יותר?.

    IP: 5.29.110.165דווח על תגובה זו

  • 119.

    זה רק מראה עד כמה אתה לא מבין את המהות!!

    מפוקח, 22/02/14 18:53

    זה לא שאנחנו לא רוצים לעשות שלום מתוך יצר נקמנות ושנאה על בסיס מה שהם עושים לנו, כך זה עם הגרמנים ורבים לא מוכנים לעבור לסדר היום.

    לגבי הפלסטינים זה ממש לא הכיוון הם שונאים אותנו גם היום, הם לא אנשי שלום הם אנשי מלחמה, גם בינם לבין עצמם, הם לא שונים מהסורים/לבנונים/מצרים/אפגנים וכו'...
    הם אוהבי מלחמות, עם תרבות וחיי מלחמות כוח ושלטון, הם לא אנשי שלום וויתור, הם לא אנשי תרבות ופנאי מערביים.

    וזאת בניגוד לגרמנים! שבעיקרון הם כן אנשי פנאי ותרבות, לעיתים החיה הרעה מתפרצת מתוכם, לצערנו קיבלנו אותה במלוא הסתה וחומרתה.

    IP: 84.94.16.213דווח על תגובה זו

  • 118.

    חשוב מאוד לקרוא ועוד יותר חשוב

    , 22/02/14 18:39

    שיפסיקו לשטוף לנו את המוח עם נושא המסכנות של הערבים :

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1584

    IP: 46.116.81.115דווח על תגובה זו

  • 117.

    גיא הוא בור מוחלט

    מאירי, 22/02/14 18:03

    ממתי נעשה שלום עם גרמניה? האם היינו אתם במלחמה? כתיבת שטויות מעין אלה לא תקדם שלום עם אף אחד.
    להפך: אם כאלה הם 'רודפי השלום' אז ראוי להתרחק מהם.
    ואני דווקא רוצה הסכם מדיני עם הפלשתינאים!!!

    IP: 87.69.67.214דווח על תגובה זו

  • 116.

    כלומינק שיוצר רעש....

    Sam, 22/02/14 18:02

    האיש מחפש פרסום.... זה ברור שמרוז ריקני...
    הוא הצליח ברגע שאתה מגיב !
    ״ פחית ריקה עושה הרבה רעש....״

    IP: 166.137.209.172דווח על תגובה זו

  • 115.

    לגרמנים רגשי אמה ונכונות לכפר. לפלשטינים חלום של מדינה ללא יהודים (ל''ת)

    חי במציאות, 22/02/14 17:19


    IP: 77.125.12.132דווח על תגובה זו

  • 114.

    shtiot

    nevo iosef, 22/02/14 16:57

    lefi a iadua agermanim lo ratu et ierusalim o halakim teritorialim mi aaret hut mi ze medubar gam be hinuh ve mentalitate aheret

    IP: 82.212.144.144

  • 113.

    ולמה לא? הגרמנים מעולם לא פגעו בנו (ל''ת)

    אחד שיודעת, 22/02/14 16:52


    IP: 87.68.28.58דווח על תגובה זו

  • 112.

    מרוז הוא סמואלן מיקצועי

    דוד כהן, 22/02/14 16:12

    אם לא היה סמואלן פנאטי אוטואנטישמי לא יכול היה להתפרנס בערוץ 10. תמורת פרנסה מוכן למכור את מכורתו, אך מכתביו יתכן שהוא פשוט מוגבל מלהבין את מעשיו

    IP: 37.221.171.234דווח על תגובה זו

  • 111.

    אולי תביא קודם חתימה מחיזבאללה,אל קעידה,חמאס,ג'האד שהם בענין? (ל''ת)

    עוד גאון נולד...., 22/02/14 15:52


    IP: 109.64.177.21דווח על תגובה זו

  • 110.

    עד עכשיו החזקת את עצמך דיי יפה (ל''ת)

    הפותעתי לרעה, 22/02/14 15:50


    IP: 85.250.124.193דווח על תגובה זו

  • 109.

    אין בעיה: שהפלשסטינים ישלמו את מחיר השלום ויפצו אותנו על הסבל שגרמו עד (ל''ת)

    עכשיו. אלה ואלה צוררים, 22/02/14 15:37


    IP: 109.64.151.104דווח על תגובה זו

  • 108.

    מה זה גיא אני מבין חשוב לעשות שלום אבל הערבים לא עשו לבני דודיהם היהוד

    עבד, 22/02/14 14:13

    מה זה גיא אני מבין חשוב לעשות שלום אבל הערבים לא עשו לבני דודיהם היהודים שום רע להפך הם חיו בעולם הערבי המוסלמי באושר ועושר ורווחה יותר מהערבים והמוסלמים וזה לפי סיפורים שספרו לי חביריי היהודים לכן בטח יהיה שלום אבל לא כמו עם הגרמנים ימח שמם שהשמידו 6 מליון חפים מפשע לכן היהודים הם הראשונים שצריכים ליזום שלום עם בני דודיהם הפלסטינים

    IP: 109.186.8.228דווח על תגובה זו

  • 107.

    לגרמנים אין מלחמת דת נגדנו ולא שאיפות טריטוריאליות במדינת היהודים! (ל''ת)

    עופר, 22/02/14 13:34


    IP: 109.186.185.246דווח על תגובה זו

  • 106.

    ולפני ברלין לא ידעת שאפשר לעשות שלום עם הפלסטינים ?

    רמי, 22/02/14 12:49

    לא הייתי בברלין ולעולם לא אסע לברלין והשפה הגרמנית מאוד לא אהובה עלי . אבל אין לי כל בעייה עם ישראלים שיורדים לשם או מבקרים בה . יש לנו רק פרק חיים אחד לכל אחד יבחר מה והיכן לבלות אותו .
    אבל מרוז מבקר בברלין ומלגלג עליהם . אם הייתי גרמני הייתי מאוד משועשע ממנו ומהישראלים הרבים שחיים שם , מהעובדה שיישראל תלויה בגרמניה ראה צוללות אבל מטיפה לגרמניה ...
    מה לעשות ואלוהים אוהב את הגרמנים יותר מאתנו ... הם חיים הרבה יותר טוב מאיתנו וגם דואגים לחלשים שלהם הרבה יותר טוב מאיתנו...
    הרבה ניצולי שואה היו מעדיפים להישאר שם לו ידעו את המצפה להם כאן בזיקתם ...

    IP: 85.250.145.50דווח על תגובה זו

  • 105.

    ב-48 הערבים תכננו שואה ליהודים 3 שנים לאחר השואה של הגרמנים

    אליוי, 22/02/14 12:41

    לערבים לא הלך אז הם פונים לאמצעים אחרים
    טרור חרם דהלגטימציה
    החטא של הערבים גדול יותר מזה של הגרמנים משום שהם ניסו שואה 3 שנים לאחר השואה
    ולגבי חומת ברלין
    גרמניה המזרחית וגרמניה המערבית זה אותו עם כך שהשאלה היא כיצד לא הפילו את החומה לפני שנפלה במציאות

    IP: 87.68.210.193דווח על תגובה זו

  • 104.

    עם הגרמנים עשו שלום אחרי שהביסו אותם... (ל''ת)

    עמי, 22/02/14 11:55


    IP: 93.173.29.8דווח על תגובה זו

  • 103.

    הייתי נותן לך לעשות שלום

    אליס, 22/02/14 11:44

    לפני שאתה כותב דברים הזויים כדאי שתבדוק מה הבטיח לערבים אהוד ברק וכן אולמרט והם סירבו
    אולי נשלח אותך לעשות שלום איתם ואז תמצא את עצמך כאפר כמו היהודים באירופה

    IP: 84.111.154.80דווח על תגובה זו

  • 102.

    נסעתה לברלין ? סע לחומס שבסוריה ותראה מה הערבים ''יודעים לעשות''.

    אמיר ש., 22/02/14 11:25

    באם רק תתן להם את ההזדמנות...נאיבי שכמוך...ויוכלו לך את הכבד הצפון בובנבוני שלך ..זה ב- DNA הפרמטיבי שלהם.

    IP: 93.172.5.17דווח על תגובה זו

  • 101.

    ההבל הוא שגרמניה שאחרי המלחמה לא חרטה על דיגלה להשמיד את מדינת ישראל (ל''ת)

    אלי, 22/02/14 10:59


    IP: 109.67.30.36דווח על תגובה זו

  • 100.

    עוד קשקוש מקושקש מעטו הלא מפותח של גיא מרוז (ל''ת)

    רות אדלר, 22/02/14 10:11


    IP: 79.182.13.120דווח על תגובה זו

  • 99.

    הבנאדם סובל מניוון מוחי אולי התחלה של הלצהיימר (ל''ת)

    גיא גזוז, 22/02/14 09:42


    IP: 5.29.166.247דווח על תגובה זו

  • 98.

    וואי גיא אתה ממש גאון!!! (ל''ת)

    , 22/02/14 09:33


    IP: 79.183.29.63דווח על תגובה זו

  • 97.

    אני זורם עם הרעיון של גיא. נעשה כמו בגרמניה

    איש שיודע היסטוריה, 22/02/14 09:04

    נפציץ את הערים מהאוויר עד שנחריב אותן לחלוטין. נפלוש לשטחים הפלסטינים, נגלה את הגברים לשנים ארוכות למחנות שבויים לעבודות כפיה. רוב הנשים יהפכו לזונות כדי לפרנס את המשפחות. וזה בגלל שעשר שנים יהיה שם משטר צבאי שלא ייאפשר התנגדות וחיים בכלל.
    לאחר עשר שנים כאלו, אולי הפלסטינים יבינו את יתרונות השלום כמו שבסוף הגרמנים הבינו.

    IP: 2.54.248.91דווח על תגובה זו

  • 96.

    רק שבסיפור שלנו הישראלים הם הגרמנים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 22/02/14 08:53


    IP: 46.121.205.137דווח על תגובה זו

    • שוב זה וה!ין הטקסטורה סמוך שלו (ל''ת)

      רננה, 22/02/14 12:41


      IP: 46.116.205.136 דווח על תגובה זו

    • ל..96 אתה באמת סבור כך.. (ל''ת)

      .גבר,אצל החב, 22/02/14 14:08


      IP: 89.139.169.173 דווח על תגובה זו

    • כאן קיים מאבק בין שני עמים נושאי נשק על אותה אדמה...בגרמניה הסיפור אחר

      השוואה חולנית, 22/02/14 15:56

      .....כל ''יפה נפש'' שמעז בכלל להשוות אותנו לגרמנים, חוטא בחטא היוהרה. היהודים מעולם לא איימו על חיי הגרמנים ועל זהותם הלאומית, להיפך...רבים מהם נלחמו למען גרמניה. ולא נדבר על כך שלמרות האיבה, ישראך מעולם לא האיימה לחסל את העם הפלשתיני (=גם אם היו לה יכולות צבאיות).

      IP: 109.64.177.21 דווח על תגובה זו

    • extra אדיוט! (ל''ת)

      , 22/02/14 18:53


      IP: 84.94.16.213 דווח על תגובה זו

  • 95.

    שקט זה דבר מצויין

    אבי, 22/02/14 08:52

    בשביל מה לצפור כל הזמן, לצרוח ולקשקש בסלולרי במקום ציבורי?
    כך זה גם בארה״ב, שקט מופתי פרט לערי מיעוטים כמו ניו יורק, לוס אנג׳לס ומיאמי. מי שצופר רואים אותו כמטורף, או ישראלי.
    לא עשינו שלום עם הגרמנים, לא סלחנו ולא שכחנו, מה שראית בברלין זה שלום בין שני חלקי גרמניה.

    IP: 24.240.41.63דווח על תגובה זו

  • 94.

    שלום עושים עם מי שרוצה שלום (ל''ת)

    רון, 22/02/14 08:01


    IP: 77.125.17.126דווח על תגובה זו

  • 93.

    מרוז, מציע לך לצפות בסרט הצרפתי ''אדיוט מושלם'' (ל''ת)

    תמונת ראי, 22/02/14 07:36


    IP: 37.26.147.151דווח על תגובה זו

  • 92.

    מרוז, אפשר לעשות שלום. צריך רק שהצד השני ירצה

    אזרח, 22/02/14 06:39

    צריך 2 לטנגו. שמעתי אותך ושמעתי את אבו מאזן ומקורביו.

    לרוע המזל מה שאתה אומר ומה שהוא אומר אלו 2 דברים שונים.

    IP: 31.154.252.232דווח על תגובה זו

  • 91.

    ''ולעשות שלום. אין באמת ברירה אחרת'' - תגיד את זה בסוריה, בעירק, באיראן

    במצריים, לאלקיעדה, הם כולם צווחים הן ורצים למוסטפה, 22/02/14 05:05

    הם כולם צווחים הן ורצים איתך למוסטפה

    IP: 77.125.82.122דווח על תגובה זו

  • 90.

    כמה שטויות אפשר לקרא ביום אחד?

    , 22/02/14 04:59

    איזו כתבה רדודה. אם עשינו שלום וכו..... ומה עם הפלסטינים אנחנו לא רוצים שלום? איך תכריח אותם שאנחנו כאן ולא זזים מפה?

    IP: 99.16.242.35דווח על תגובה זו

  • 89.

    GO BACK TO GERMANY YOU DON'T BELONG IN ISRAEL

    moshe, 22/02/14 03:33

    YOU ARE VERY STRAGE PERSON

    IP: 66.60.156.2

  • 88.

    כן אבל קודם כל הלחמים של חמס ג'הד ופתח צריכים למות

    רון, 22/02/14 03:09

    כמו שקרה לחילים של הריך ואתם גם יודעם מה קרה לנשים שלא נימלתו
    מהצבא האדום...
    וגם אז יש מספיק שעדין לא אהבים אותנו
    אני לא בעד שזה יקרה שוב גם להם
    אבל קצת פרפרציה כי צמברלין טעה

    IP: 50.137.5.119דווח על תגובה זו

  • 87.

    There is no need to detail, A stupid idea is just stupid (ל''ת)

    JJJ, 22/02/14 02:50


    IP: 66.87.66.43דווח על תגובה זו

  • 86.

    תהרוג אותי סמולן הזוי אבל לי זה דווקא

    אי שם, 22/02/14 02:36

    הוכחה לכך שלנו אין בעיה לשכוח, לעשות שלום ולהתקדם הלאה. אז איך דילג עליך ההגיון שיוביל לאפשרות ש ״כנראה הבעיה בצד השני״?! שכחת להגיד ״גם עם המצרים והירדנים היינו מוכנים לעשות שלום אז איך אנחנו לא רוצים שלום עם הפלסטינים״, נכון צילגר?

    IP: 198.84.181.98דווח על תגובה זו

  • 85.

    איזו כתבה עלובה

    עמית, 22/02/14 01:38

    לא מספיק שאנחנו צריכים לחזות באדם הדוחה הזה מדי בוקר מטרחן יחד עם אשתו מול כל עם ישראל אז הוא גם מקבל במה לכתוב דברי הבל מגוחכים?

    נו, חיפשנו את הסיבה לקשיים הכלכליים של מעריב, והנה - היא היתה כל הזמן לנגן עיננו. אם זוהי הרמה של הכותבים כבר עדיף לקרוא מעריב לנוער.

    IP: 82.102.170.199דווח על תגובה זו

  • 84.

    לא נעים להגיד אבל הגרמנים פדו את השלום בכסף

    Edna gordon, 22/02/14 00:22

    והם עדין פודים לידיעתך מ ר מרוז.

    IP: 99.237.255.232דווח על תגובה זו

  • 83.

    גיא וגיאה שני מגעילים שהשתלטו על ערוץ 10 (ל''ת)

    יד ביד כמו ילדים בגן, 22/02/14 00:12


    IP: 37.142.111.220דווח על תגובה זו

  • 82.

    These are two things that has nothing to do with each other

    Amit, 21/02/14 23:44

    This is wrong big time! To line the SHOA on the same line with the war with the Arabs just show how disconnected and small minded you are. We will see if the Arabs would get strong enough whether or not they will stay in ''peace'' with you

    IP: 101.167.26.39דווח על תגובה זו

  • 81.

    חסר לו סכל מינימלי. זה עוד הוכחה אחת.

    borisdo, 21/02/14 23:12

    איך לטםטום כזה נותנים תור בעיתון של מדינה?? קראתי רק כותרת. זה די.

    IP: 5.22.130.16דווח על תגובה זו

  • 80.

    Peace was possible after Berlin was conquered

    Dan, 21/02/14 22:59

    Go conquer Mecca and all the other major Arab cities, and there will be peace (like there was for a while between the Ottomans and the Arabs, when the Ottoman Empire ruled!)

    IP: 23.242.0.39דווח על תגובה זו

  • 79.

    עם הגרמנים והיפנים עשו שלום בדרכי מלחמה ובכח רב.

    אבי, 21/02/14 22:48

    עם פצצות מלוכלכות והרג שיטתי.

    להם לא היתה כל ברירה.

    IP: 84.108.153.89דווח על תגובה זו

  • 78.

    שכנעת אותי. עכשיו שכנע את הנייה.

    אני, 21/02/14 22:38

    בהצלחה...

    IP: 2.55.117.188דווח על תגובה זו

  • 77.

    תפקידו של נשיא הוא לאחד את העם (שגם כך מפוער גבישים גבישים) (ל''ת)

    לא רוצים כזה, 21/02/14 22:32


    IP: 77.126.27.96דווח על תגובה זו

  • 76.

    תפסיקו להגיב לרודף הצומי,שהרי הצומי זה מה שמחזיק אותם

    חי, 21/02/14 22:18

    בזוגיות המוזרה,שהרי ללא הטרחנות והקריירה שעשו ביחד,זוג הצומי היו מזמן כל אחד לדרכו.

    IP: 213.57.102.110דווח על תגובה זו

  • 75.

    יש הבדל חשוב בין הגרמנים לפלסטינים

    , 21/02/14 22:14

    הגרמנים כבר לא רוצים להשמיד את היהודים והפלסטינים רוצים להשמיד את היהודים

    IP: 84.229.239.197דווח על תגובה זו

  • 74.

    אולי כי הפלסטינים לא רוצים לעשות שלום

    , 21/02/14 22:08

    והגרמנים כן רצו

    IP: 77.127.241.110דווח על תגובה זו

  • 73.

    Please see below Mr. Rabin's solution to this issue

    , 21/02/14 21:11

    את פתרון הקבע אנו רואים במסגרת שטח מדינת ישראל שיכלול את מרבית שטחה של ארץ-ישראל, כפי שהיתה תחת שלטון המנדט הבריטי - כמובן, זה לא מתייחס לרמת-הגולן - ולצדה ישות פלשתינית אשר תהיה בית למרבית התושבים הפלשתינים החיים ברצועת-עזה ובשטח הגדה המערבית.

    אנו רוצים שתהא זו ישות שהיא פחות ממדינה והיא תנהל באופן עצמאי את חיי הפלשתינים הנתונים למרותה. גבולות מדינת ישראל לעת פתרון הקבע יהיו מעבר לקווים שהיו קיימים לפני מלחמת ששת הימים.

    לא נחזור לקווי ‎4 ביוני ‎1967. ואלה הם עיקרי השינויים - לא כולם - כפי שאנו רואים אותם ורוצים אותם בפתרון הקבע: בראש ובראשונה ירושלים המאוחדת, שתכלול גם את מעלה-אדומים וגם את גבעת-זאב, כבירת ישראל, בריבונות ישראל - -

    תוך שמירת זכויותיהם של בני הדתות האחרות, הנצרות והאסלאם, לחופש גישה ופולחן במקומות הקדושים להם, על-פי נוהגי דתם.

    גבול הביטחון להגנת מדינת ישראל יוצב בבקעת-הירדן, בפירוש הנרחב ביותר של המושג הזה.

    שינויים שיכללו את צירוף גוש-עציון, אפרת, ביתר ויישובים אחרים שרובם נמצאים באזור מזרחית למה שהיה ''הקו הירוק'' לפני מלחמת ששת הימים.

    להקים גושי יישובים, וה

    IP: 74.66.224.118דווח על תגובה זו

  • 72.

    חוסר הבנה בסיסי של המציאות

    אד מדינה, 21/02/14 19:49

    את הגרמנים אנחנו מעריכים. זהו עם יעיל ויצרני. מהפלסטינים אנחנו סולדים. זו הסיבה שעם הפלסטינים, שלום לא יהיה.

    IP: 84.63.120.184דווח על תגובה זו

  • 71.

    From here it seems to be that you right.

    Yasir, 21/02/14 19:28

    From there(Israel)it sound impossible

    IP: 198.144.40.1דווח על תגובה זו

  • 70.

    גיא מרוז תפסיק כבר לבלבל לנו את במח שב בשקט טמבל! (ל''ת)

    , 21/02/14 19:19


    IP: 46.117.148.124דווח על תגובה זו

  • 69.

    שלום עם הגרמנים

    אלי, 21/02/14 19:11

    מעולם לא עשינו שלום עם הגרמנים קיבלנו את היותם עם ככל העמים שאינו רוצה בהשמדתו ומקבל את קיומנו כעם יהודי החי בארץ ישראל. לא שכחנו ולא נשכח את מה שהם עוללו לנו ולא נסלח לעולם. לעומת הפלסטינים שמעוניינים לחסלנו ולא להכיר בזכות קיומנו כעם יהודי החי בארץ ישראל וטורחים לפגוע בנו בכל הזדמנות. כדאי שתלמד קצת היסטוריה

    IP: 87.68.230.104דווח על תגובה זו

  • 68.

    גרמנים

    שי, 21/02/14 19:08

    איך אתה משווה. הגרמנים באו על הברכיים , כנועים , ו שמחו לקבל כל הסדר. הכלבים הערבים עוד לא שמה. שמעתי את קארי אומר ששבעים אחוז מהישראלים מוכנים לוויתור תמורת שלום. אני אחד מהם. כמה אחוזים לדעתך אצל אחינו מעזה והשטחים ?

    IP: 46.116.216.92דווח על תגובה זו

  • 67.

    יש שלום בינינו לגרמנים כי לשני הצדדים היה ויש כרגע אינטרס. לחמאס אין.

    ח, 21/02/14 19:03

    יש שלום בינינו לגרמנים כי לשני הצדדים היה ויש כרגע אינטרס.
    לחמאס אין אינטרס כרגע ולכן אין שלום.

    IP: 85.250.129.197דווח על תגובה זו

  • 66.

    למרבה האבסורד אלו ''רודפי השלום'' המקצועיים

    יש רק קבוצה אחת בארץ שמונעת השלום, 21/02/14 18:17

    אנשים אינטליגנטים ששומעים ישראלי אומר ''שטחים כבושים'' או ''חייבים שלום עכשיו'' בדרך נדים בראשם בעצב, מתוך הבנה שאלו המדברים כך הם המכשול המרכזי להשגת השלום.

    כל טמבל יודע שאם אתה מגיע לבאזאר בלי עמוד שדרה ונכונות לוותר במו''מ רק על ידי הצגת עמדות יותר קשוחות, שיהיה על מה ''להתפשר'', אז אתה אבוד לגמרי.

    השמאלנים שלנו מברברים את עצמם לדעת, אורי אבנרי, גלאון וחסידיהם השוטים לא מבינים שהם מרחיקים את השלום.

    הפרדוקס הוא שהם משרתים את ישראל מצוין, כי הזמן רק מיטיב עם עמדתינו, ולפלסטינים לא תהיה מדינה בסוף, רק בגלל שהם ''משתפ''ים'' של הגישה הציונית החכמה, גם אם הם לא יודעים זאת.

    מה כן יהיה ? סיפוח חוזר של חלק מיו''ש לירדן כאוטונומיה או משהו אחר.

    IP: 192.116.216.133דווח על תגובה זו

  • 65.

    לך קודם תעשה שלום עם יותר מחצי עם שלך חתיכת שמאלני עלוב

    חתיכת טמבל, 21/02/14 17:49

    ראינו איך אתם יודעים לשנוא להחרים ולהעליב את כל מי שלא זורם איתכם בטינופת הבוהימית תבוסתנית שלכם.

    IP: 79.181.33.175דווח על תגובה זו

  • 64.

    אתה טורח להקשיב למה שיש לערבים להגיד? הם לא חוששים

    ווייק אפ, 21/02/14 17:41

    לפרוש את משנתם לגבי שלום עם היהוד כי משנתם סדורה היטב בדת שלהם. איתי אנגל כבר דיבר מול המצלמה עם אחד מראשי החמאס. למה אתה לא מתייחס לדברים שהוא אומר במפורש?

    IP: 109.65.140.246דווח על תגובה זו

  • 63.

    מה הקשר לעשות שלום עם גרמניה שחיסלה את הטרור לזו שמשלמת לטרוריסטים

    אבו מאזן מכחיש שואה רוב הגרמנים לא מר מרוז פלייס, 21/02/14 17:35

    הבדל קטן בגישה
    גרמניה חיסלה את כנופיית באדר מיינהוףאבו מאזן משלם לטרוריסטים היושבים בכלא

    אבו מאזן כתב דוקטורט על הכחשת השואה שהוא מצדד בה
    רוב הגרמנים מודים בקיומה של השואה
    לגרמניה אין גבול עם ישרא ויא שולחת צוללות גרעיניות לישראל שלא ישמידו אותה
    פלסטינים לא מכירים במדינה יהודית ורוצים בחזרת מליוני פליטים ונכדיהם לביתך אתה

    IP: 89.139.173.83דווח על תגובה זו

  • 62.

    מרוז..... ע״ע זילות השואה. הכתבה שלך משתינה על השואה ממקפצה של קילומטר (ל''ת)

    1, 21/02/14 17:35


    IP: 85.64.123.230דווח על תגובה זו

  • 61.

    גרמני טוב הוא גרמני מת לעולם לא אסלח ולא אשכח!!!

    מיכאל הכהן אל חדד, 21/02/14 17:16

    http://hacohen.goop.co.il

    IP: 109.65.110.31דווח על תגובה זו

  • 60.

    אחרי שהם ירצחו מיליוני יהודים? אתה משוגע. (ל''ת)

    שלמה, 21/02/14 17:07


    IP: 79.177.162.185דווח על תגובה זו

  • 59.

    First, the Germans were desroyed

    Avy, 21/02/14 17:03

    Then, and only then, peace is possible with Nazis

    IP: 66.65.95.34דווח על תגובה זו

  • 58.

    בן אדם הזה פשוט לא חכם. (ל''ת)

    לאה, 21/02/14 16:44


    IP: 109.65.148.243דווח על תגובה זו

  • 57.

    איזו משואה ''עקומה'' שרק חסר הבנה יכול להציע

    אילן, 21/02/14 16:43

    אמרו לך בודאי שאתה ''מדבר מהר'' ולא כל מה שאתה מעלה על דעת ''חייב להיכתב'' כמו הכתבה השטוטית הזאת.
    ריבונו של עולם מה הקשר?????????????????
    קראו לכם ''מיס אורלי'' וזה גרם לך ''לפרץ של מחשבות'' ?
    גם בתוכנית הבוקר שאתה ורעיתך מגישים אתה פולט ''ים של דברי הבל ושטות'' וגם הרעיונות הכתובים שלך אינם מבריקים.

    ''סייג לחוכמה שתיקה'' וכדאי שתאמץ את הפתגם הזה לעיתים יותר תכופות ''גם בשעות שאתה ער''

    IP: 79.182.13.91דווח על תגובה זו

  • 56.

    דמגוגיה הבעיה בעשיית שלום עם הפלשתינים אינה המחסום הפסיכולוגי מנטלי

    אנטי שמאל, 21/02/14 16:42

    שהוא קל בהרבה מהמחסום שהיה עם הגרמנים בזמנו אלא המהות.הבעיה אינה פסיכולוגית אלא מעשית בשלב זה אין עם מי לעשות שלום

    IP: 77.127.198.50דווח על תגובה זו

  • 55.

    GUY you are out of your mind channel 10 is in trouble (ל''ת)

    tzipi, 21/02/14 16:41


    IP: 84.111.194.49דווח על תגובה זו

  • 54.

    אולי אתה עשיתה שלום עם הגרמנים אני לא (ל''ת)

    משה, 21/02/14 16:39


    IP: 84.108.67.249דווח על תגובה זו

  • 53.

    יש לי בקשה מהיושב במרומים

    תעביר את היצור הזה לעיתון אחר במהרה, 21/02/14 16:18

    תודה

    IP: 79.179.29.56דווח על תגובה זו

  • 52.

    חסר השכלה. איך נתנו לכם תוכנית טלויזיה בכלל ? (ל''ת)

    רון, 21/02/14 15:53


    IP: 93.173.179.184דווח על תגובה זו

  • 51.

    איך אפשר לעשות שלום בין שני העמים. והשלישי מה?( עזה)

    כמה דברים:, 21/02/14 15:23

    זה לא ייתכן, כי העמים לא שווים
    עם היהודי וגם המיעוטים שבישראל חי בדמוקרטיה מאז הקמתה של המדינה
    ואלה שנקראים פלסטינים לא יודעים מה זאת מדינה דמוקרטית, מה זה חוק, מה זה כבוד האדם בכלל!
    אז השלום המדומה הזה מבוסס רק על החזרת השטחים על ידי ישראל! על מי זה יכול להיות מקובל?
    ועוד דבר:
    לגיא אין שום דיקציה, מתקשה בהנחית התכנית בוקר . יכול הוא להתנחם בכך שהוא לא יחידי.

    IP: 84.108.59.99דווח על תגובה זו

  • 50.

    אוללה אפילו עם היטלר הייה חי הייתם עושים איזה ''אוסלו'' איתו (ל''ת)

    ומחבקים אותו, 21/02/14 15:16


    IP: 37.142.181.62דווח על תגובה זו

  • 49.

    הגרמנים קיבלו אחריות, הפלסטינים אינם מכירים בזכות קיום מדינת היהודים (ל''ת)

    אבל לפיד חושב שצריך להחליק את זה. כי זה לא חשוב, 21/02/14 14:57


    IP: 77.125.53.25דווח על תגובה זו

  • 48.

    אין דרישה לטיפה אינטיליגנציה כדי לכתוב טור בעיתון?

    אריק, 21/02/14 14:44

    מה זה ערמת השטויות האלה?

    IP: 213.57.38.46דווח על תגובה זו

  • 47.

    האיור של היטלר מחמם את הלב, תודה משפחת מרוז...

    קוקו שבי, 21/02/14 14:15

    ברור שעכשיו כשרואים את היטלר עם כובע של ליצן נחה דעתנו לגבי לבו האוהב של אבו מאזן שעשה דוקטורט בהכחשת השואה ונוהג תדיר לעוות את ההיסטוריה. אנחנו מודרים מהר הבית שהפך למגרש כדורגל של צעירים ערבים ומשפחת מרוז חוגגת. גיא מרוז אנחנו יהודים ויש לנו משנה סדורה לגבי הייעוד שלנו אם זה לא נוח לך ואתה מעוניין במשהו אחר יש לך הרבה מקומות בעולם לעבור אליהם. אתה באמת שחצן גדול וכמו שאתה מלא בעצמך ככה אתה טועה ומטעה כהרגלך.

    IP: 93.172.178.10דווח על תגובה זו

    • הכל נכון ביחוד הכותרת. (ל''ת)

      אני ל 47, 21/02/14 15:11


      IP: 84.108.59.99 דווח על תגובה זו

    • רק (ל''ת)

      , 21/02/14 18:09


      IP: 79.176.113.13 דווח על תגובה זו

  • 46.

    תתאר לך שהיטלר היה מנצח,הטור הזה שלך היה בגרמנית ו (ל''ת)

    נוית, 21/02/14 13:57


    IP: 85.64.96.140דווח על תגובה זו

    • הטור היה בגרמנית? מי המורה שלמד אותך הסטוריה? (ל''ת)

      חתיכת טמבל, 21/02/14 22:34


      IP: 77.126.27.96 דווח על תגובה זו

  • 45.

    בעניי הגרמנים הפלשתינאים והיהודים אותו דבר (ל''ת)

    הצירעה, 21/02/14 13:55


    IP: 2.55.112.91דווח על תגובה זו

    • בטח....שאלי את חג׳מין אל חוסייני ה״צדיק״.... את צרעה בלי שכל.... (ל''ת)

      1, 21/02/14 17:43


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

    • את השקר הזה חייבים להשמיד, גם מכותלי בתי הספר.

      אבי, 21/02/14 22:46

      הפלשתינאים נלחמו עבור הגרמנים והמופתי שלהם היה קצין אס אס ששכן עם קצינים בכירים בברלין.

      IP: 84.108.153.89 דווח על תגובה זו

    • את השקר הזה חייבים להשמיד, גם מכותלי בתי הספר. (ל''ת)

      אבי, 21/02/14 22:46


      IP: 84.108.153.89 דווח על תגובה זו

  • 44.

    HOW MUCH WILL IT COST TO GET RID OF MEROZ THE IDIOT (ל''ת)

    nili, 21/02/14 13:54


    IP: 99.117.105.147דווח על תגובה זו

  • 43.

    king

    itay, 21/02/14 13:41

    ata melech!!!

    IP: 115.240.4.109דווח על תגובה זו

  • 42.

    פתטי שטחי ורדוד כמו תמיד (ל''ת)

    , 21/02/14 13:31


    IP: 109.155.16.151דווח על תגובה זו

  • 41.

    סוסו!! הסבים והסבתות שלך קיבלו שילומים, דמי ''לא יחרץ''

    מינץ, 21/02/14 13:23

    לי כבן עדות המזרח יותר קל להחרים תוצרת גרמנית, ביקור בגרמניה וכו'. המשפחה שלי תודה לאל לא היתה שם ובכ''ז אני שומר בשביל אנשי שלום כמוך על ''לא נשכח ולא נסלח''. אתה כניראה בעוד 10 שנים תבקש לסגור את יד ושם - לא?!

    IP: 79.180.26.128דווח על תגובה זו

  • 40.

    מירוז, בתחילה חשבתי שאתה אוויל, כעת זה ברור, אתה סובל מבורות מדהימה! (ל''ת)

    קאטו הזקן, 21/02/14 12:32


    IP: 79.180.6.249דווח על תגובה זו

  • 39.

    תעשה שלום קודם בעם המפולג שלנו ואח''כ נדבר (ל''ת)

    מני, 21/02/14 12:32


    IP: 85.65.111.176דווח על תגובה זו

  • 38.

    זה כמו שייפול לי האסימון ואבין שאני יכול להיות בן זוג של בר רפאלי.

    אורי, 21/02/14 12:05

    אכלתי שווארמה והבנתי שזה אפשרי!!!

    (עכשיו נשאר רק לברר מה היא אכלה, ומה דעתה על זה)

    IP: 79.182.8.11דווח על תגובה זו

  • 37.

    גיא הצחקתי את המטורפים בארץ הם שכחו את 6 המיליונים עבור ארץ ישראל

    ייייייייייייששששששש, 21/02/14 12:00

    השלמה שתיפול כמו שבית ארשון ושני נפלו בגלל המטורפים

    IP: 81.218.8.170דווח על תגובה זו

  • 36.

    עשינו שלום עם גרמניה, אז אפשר עם אבו-מאזן...פחחחח

    מציאותי, דרום, 21/02/14 11:58

    בעיה ראשונה - האם אבו מאזן רוצה לעשות שלום עם ישראל ?
    בעיה שניה - האם אבו מאזן יכול לעשות שלום עם ישראל ?
    בעיה שלישית - המוסלמים לא מצליחים לפתור סכסוכים בינם ובין עצמם.למה פתאום שכן יצליחו לפתור בעיות עם גורם לא מוסלמי (ישראל) ?

    IP: 79.176.188.143דווח על תגובה זו

  • 35.

    ההבדל שהאיסלמו-פלסט' לא ויתרו על חלומם לגרום שואה יהודית-ישראלית נוספת (ל''ת)

    , 21/02/14 11:08


    IP: 79.180.2.124

  • 34.

    עשינו שלום עם הגרמנים לאחר שהם הכירו שהם הובסו

    יהושע, 21/02/14 11:04

    אפשר לקיים שלום בר קיימא עם אויב רק לאחר שהאויב מבין ומפנים שהוא הובס. כך עם הגרמנים, עם היפנים ואפילו אצלינו עם הירדינים ומצריים.
    הגרמנים הוסבו ולא לוטשים איניהם על חבלי ארץ סמוכים שבצרפת, בצכיה, פוךין ועוד.
    רק אז נעשה שלום.
    אגב, איך הצלחת לשכוח שאת המרצחים הגרמנים הוצאו להורג אחרי משפטי נורמברג.
    אני אכן בעד שנשפוט את כל המחבלים, כולל אבו מאזן, ונמצה איתם אותם גזרי דין שקיבלת גיירינג ושות (גירינג התאבד לילה לפני התליה).
    מר מירז, תלמד את העובדות

    IP: 213.57.202.20דווח על תגובה זו

  • 33.

    תנו לו את מנת הצומי השבועית. (ל''ת)

    הנודניק רוצה טוקבקים, 21/02/14 10:40


    IP: 5.28.181.228דווח על תגובה זו

  • 32.

    אתה הזוי ראש הממשלה לא יכול להוריד מחיר ללבניה אתה רוצה שהוא יעשה שלום (ל''ת)

    דוד, 21/02/14 10:24


    IP: 196.46.247.190דווח על תגובה זו

  • 31.

    תגיד למה אתה כזה רדוד ??? (ל''ת)

    אלי, 21/02/14 10:13


    IP: 46.19.86.96דווח על תגובה זו

  • 30.

    איך הסתדרו עם צרחות של יהודים? בהכחשה כפי שהרווחה עושה כאן באלימות קשה (ל''ת)

    תושבים, 21/02/14 09:56


    IP: 62.0.1.62דווח על תגובה זו

  • 29.

    שמן- (ל''ת)

    , 21/02/14 09:52


    IP: 83.130.127.34דווח על תגובה זו

  • 28.

    צרחות היהודים

    אילן, 21/02/14 09:49

    חתיחת אפס. הגרמנים לא היסתדרו . ראה איך זה ניגמר

    IP: 109.67.170.41דווח על תגובה זו

  • 27.

    חלק שני

    גרה בברלין, 21/02/14 09:38

    אני מבינה למה אתה מתכוון בעניין של השקט ולא לדבר באוטובוס, חוויתי על בשרי כמה מבטי שנאה. מאידך בארץ אתה מתחיל להתגעגע לזה אחרי הצווחות של האנשים באוטובוס, כשמשתפים אותך בתכניות שלהם להמשך היום, וכמובן רכילות על אנשים שאתה לא מכיר. אבל מה שהכי מעצבן, זה חוסר המודעות של האנשים לסביבה, אי אפשר לנסוע על אופניים כשכול מיני אצנים, ומשועממים הולכים על שבילי אופניים, ולא מבינים למה אתה מתעצבן! אולי בגלל שהם אנאלפביתים לסימונים על האספלט? איך צריך לצייר את האופניים כדי שיבינו זה מיועד לרוכבי אופניים. מצד שני, אני קולטת שהעירייה פשוט עשתה שבילים וגנזה שטחים שהיו מיועדים להולכי רגל. אז על מי להתעצבן? אז ראשית נראה לי שהתגובה כבר לא קשורה לכתבה, סתם מוציאה את העצבים שלי אי אפשר לרכב על האופניים בכיף, שנית אנחנו צריכים ללמוד לעשות שלום עם עצמנו.. כלומר כולם, גם הצד השני...

    IP: 109.65.182.14דווח על תגובה זו

    • לגרה מברלין

      משה, 22/02/14 07:57

      מה את עושה שם? איפה את עובדת? מעניין לשמוע? שלחי לי למייל rontoren1@walla.com אשמח לשמוע

      IP: 79.176.52.25 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מוסטפא

    גרה בברלין, 21/02/14 09:26

    מכירה את המקום, באמת לא שווה לחכות בתור. יש את מארוש הלבנוני שהוא יותר טעים. אבל אין מה לעשות , בארץ השווארמה הרבה יותר שווה.
    מה שמאוד מומלץ בברלין זה האוכל האסיאתי שהוא הרבה יותר טעים מאשר בארץ, פה רמת האוכל האסיאתי מאוד ירודה. אולי בכמה מקומות יש אוכל טוב כמו הבית התאילנדי.
    טוב גיא, עשית לי חשק לאכול. נראה לי בכל זאת אסתפק בבננה בינתיים.

    IP: 109.65.155.80דווח על תגובה זו

  • 25.

    כתבה מטופשת (ל''ת)

    דודו, 21/02/14 09:21


    IP: 109.66.107.103דווח על תגובה זו

    • צודק צודק צודק !!! אבל מה אפשר לצפות ממרוז? (ל''ת)

      , 21/02/14 10:05


      IP: 213.8.100.81 דווח על תגובה זו

  • 24.

    לא נעים להגיד, אבל הכותב לא לוקה בעודף חוכמה. (ל''ת)

    רוזה, 21/02/14 09:20


    IP: 132.74.151.33דווח על תגובה זו

  • 23.

    זוג מגעיל ודוחה. אורלי וגיא אמן שתעלמו מחיינו. (ל''ת)

    ישראל מדינה אבודה, 21/02/14 09:10


    IP: 84.229.216.9דווח על תגובה זו

  • 22.

    חשבתי שלמדת משהו אחר-ללמוד לזהות את מי שמנסה לעשות לנו עוד שואה (ל''ת)

    kayser soze, 21/02/14 09:09


    IP: 178.83.116.173דווח על תגובה זו

  • 21.

    גיא היקר שלום

    איש מיישוב, 21/02/14 09:04

    אכן חו''ל עושה לנו קצת צוויץ' במוח, ומעניין שדווקא בטרמינל מאובטח לזרא פתחו לך צוהר לדברים טובים שקורים מעבר לקווים. (אני אגב בשנה שעברה די הזדעזתי לראות בטרמינל גרמני ילד ישראלי מרים ידים כדי ששוטר גרמני יבדוק אותו...הנרב היהודי קפץ).
    בכל מקרה גם אני וגם מרבית משכני המתנחלים נתקלים אחת לשבוע בתגובה מופתעת של חילוני / שמאלני או סתם אנשים מהרחוב לגבי מפעלים / תושיה / עזרה הדדית / מחקרים / או סתם תופעות יפות שכל כך דומננטיות בהתנחלויות בזכות החומר האנושי המשובח שגר בהתנחלויות.
    לצערנו רבע אחוז מהאולוסיה (נוער שוליים /מנותק/ גבעות) גורף בקלות את כל הפריים טיים.
    שבת שלום לך ולאורלי

    IP: 212.76.97.164דווח על תגובה זו

    • איש יישוב יקר

      גרה בברלין, 21/02/14 09:42

      זה לא מה שקורה בארץ? כשחייל מצמיד ערבי לקיר ומחטט לו בגוף?
      זה לא משנה מי עושה למי , אם זה בהרמת ידיים , פיסוק רגליים בעמידה על הקיר, או כל תנוחה משפילה אחרת. זה זוועה!!!
      שבת שלום לכולם.

      IP: 109.65.155.80 דווח על תגובה זו

      • תהני מברלין. אל תשכחי לבקר במחנות ההשמדה מידי פעם.

        רק בשביל הפרופורציות, 21/02/14 10:10

        ץ

        IP: 212.29.193.5 דווח על תגובה זו

      • כן, מתוקתי הברלינאית (עאלק). מהסטטיסטיקה היבשה עולה

        , 21/02/14 10:14

        (ואנחנו אנשים ראציונאליים, נכון, ברלינאית שלי?) שמאות מחבלים ומפגעים פלסטינאים, בכל מיני רמות, נעצרים מידי שנה ע''י כוחות הבטחון בישראל בתכנונם או בדרכם לפיגוע הבא. בברלין, עם או בלי כבוד, לא היה מעולם מפגע או מתכנן פיגוע ישראלי........... איך זה? ואת פתיה קטנה (ושמאלנית כנראה) עדיין לא ראית כלום, כשבטרמינאל בברלין הכריח איש בטחון אמא צעירה ודתיה עם 4 ילדים לפרק את עגלת התינוקת שלה, כאילו מטעמי בטחון..... זה, אגב, הזכיר לי סיפור מאד מאד מאד מסויים......

        IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

      • שלום לברלינאית

        איש מיישוב, 21/02/14 11:19

        במקרה (או שלא) בילתי למעלה מ20 שנה ביחידת חי''ר ש''עשתה קווים'' גם ביהודה ושומרון.
        בגדול, התמונה שאת מציירת לא נכונה בעליל.
        יכול להיות שיש כמה מופרעים נפשית אבל מנחת זרועם אנחנו כאזרחים סובלים גם בתור לסופר, בנהיגה בכביש ובדקירות במועדנים, זה ממש לא קשור לפלשתינאים.
        אגב, הייאוש נעשה יותר נוח בברלין ?

        שבת שלום.

        IP: 212.76.97.164 דווח על תגובה זו

      • לפעמים צריך לפסק רגליים כדי שלא יתפוצץ ויהרוג

        דורון, 21/02/14 12:33

        לפני חמישים שנה העולם היה אחר. לא היו בדיקות בטחוניות, לא פישקו רגליים, לא שיקפו את המזוודות ולא ביקשו לפתוח תיקים וארנקים.
        אבל העולם השתנה. מאות אלפי אנשים מתכננים מדי יום מעשי טרור, רצח אוכלוסיה, ילדים נשים ובכלל אזרחים וגם חיילים שמגינים על ארצם, ומתברר משום מה ש 99.999% מהמרצחים ושולחיהם הם ערבים, או אפגנים, או צ'צ'נים, או פקיסטנים, או מוסלמים אחרים, גם אם נולדו באנגליה או צרפת או גרמניה, ומעשי הטרור מבוצעים בארצות רבות.

        הנכון והשפוי היה שכל מי שמאיים בטרור או מבצע טרור ייתצפס ולאחר משפט קצרצר יוצא להורג, וכל מי שתמך בו ועזר לו כולל בני משפחתו יוצא גם כן להורג או לפחות ישלם מחיר נרא. כך מפסיקים טרור.

        אבל העולם התרבותי פחדן, רחמן, נרתע מקיצוניות גם כשצריך, ומעדיף להתמגן, וחלק מההתמגנות היא בדיקה של אנשים במקומות מעבר כדי לוודא שאינם מחבלים ומרצחים.
        העולם גם שוחר זכויות אדם ושוויון, ולכן בודקים במעברים לא רק אפגנים בעלי זקן וחובשי חיתול על הראש, אלא גם נשים בהריון וזקנים תשושים.

        רוצה לתקן את זה? שכנעי את המוסלמים להפסיק את הטרור. ואולי בהזדמנות זו שכנעי אותם גם לוותר על נקמת דם.

        IP: 132.66.234.238 דווח על תגובה זו

    • עורך דין דתי שקרן, שפל, מלוכלך גר בהתנחלות, מפיץ עלילות שווא וממומן (ל''ת)

      בני אדם, 21/02/14 10:02


      IP: 62.0.1.62 דווח על תגובה זו

  • 20.

    גיא , מהיכן ההנחה שאנחנו רוצים שלום ???

    מ, 21/02/14 09:02

    זה המצאה של השמאל , תתחילו לרדת מהעץ הזה כי הסכם שלום משמעותו סוף מדינת ישראל . הזכות לקיום מדינה בישראל לא יהיה קיים ויהיה עדיף לחזור לגולה , כן לגרמנים , הגרמנים עדיפים על מדינת תל אביב , כמו שאתם רואים אותה
    אז תרדו החלום הזה לפני שיהפוך לסיוט

    IP: 84.75.22.208דווח על תגובה זו

    • מקווה שיהיה ספסל ליד הקבר של הבן שלך

      , 21/02/14 09:52

      שאתה בכזו שמחה תשלח אותו אל המלחמה

      IP: 85.250.91.37 דווח על תגובה זו

      • אם נכנע לדרישות הערבים כולנו נהיה בקבר ולא יהיה צורך בספסלים (ל''ת)

        , 21/02/14 10:42


        IP: 46.19.85.44 דווח על תגובה זו

  • 19.

    גיא מרוז

    מתכנת צעיר, 21/02/14 09:01

    אתה מודע לכך שהמשרפות והכבשנים היו על אדמת פולין ולא על אדמת גרמניה?
    לכן היה שקט!
    משעשע שאומרים שאשכנזים חכמים כאשר למעשה אתם בור ועם הארץ.

    IP: 84.229.181.62דווח על תגובה זו

    • התעללות בנשים אשכנזיות על ידי המשטרה בניהול הרשויות המקומיות (ל''ת)

      לתכנת הצעיר, 21/02/14 09:58


      IP: 62.0.1.62 דווח על תגובה זו

  • 18.

    רק אשכנזים קרי מזג

    שי, 21/02/14 08:55

    מסוגלים בכלל לבקר במדינה שרצחה את כול המשפחה שלה

    IP: 84.75.22.208דווח על תגובה זו

    • רוב מעשי הרצח היו בפולין

      , 21/02/14 22:18

      הגרמנים הקימו את המחנות רחוק מגרמניה

      IP: 84.229.239.197 דווח על תגובה זו

  • 17.

    יחי ההבדל הקטן

    העיוור, 21/02/14 08:54

    אומנם כם אלה וגם אלה רוצים להרוג אותנו, אבל אנא אל תתבלבל, בעוד הגרמנים היו צריכים תאי גזים ותחמושת, הפלשתינים היקרים רוצים לקרוע את העור שלנו מהגוף שלנו במו ידיהם. כל האמונה שלהם סובבת סביב אותו יום שסוף סוף האבנים ידברו ויגידו שהיהודים מתחבאים מאחוריהם, ושכל יהודי יומת.
    לא מדובר על החלטה של ממשלה קיצונית, אלא על רובו של העם.
    זה כמו הכנסייה שהייתה קיימת מאות שנים במטרה להשמיד אותנו, רק שההבדל הוא שהכנסייה לא התבססה על כלום, המוסלמים דווקא כן.
    הלוואי שהם היו כמו הגרמנים, ימח שמם גם כן אלה.

    IP: 46.19.86.103דווח על תגובה זו

    • קשקשן

      הרואה, 21/02/14 09:38

      בסופו של דבר העם הגרמני עשה מה שעשה בגלל שהעם היהודי כבש שטחים על אדמת גרמניה, לקח עבודות של גרמנים והשפיע על כל אפיק בחייהם של הגרמנים.
      אין מה לעשות, נשארנו כובשים, כמו שאנחנו כובשים את שטחה של מדינת פלשתין העתיקה, כך גם עשינו בגרמניה, ואין פלא שהאוכלוסייה מתוסכלת.
      אנחנו עם כובש. תמיד היינו ותמיד נהייה רק שהפעם יש לנו סיכוי להתעלות על עצמינו, ופשוט להעלם. ככה לאף אחד לא תהיה בעייה איתנו. ואני שמח להודיע לך שהממשלות ואנשי רוח כמו גיא האלוף, עושים עבודתם נאמנה כדי שזה יקרה.
      מעניין מי יהיה הבא בתור להפוך לכבשה השחורה של העולם....:)

      IP: 188.27.87.252 דווח על תגובה זו

      • יהודים חיו על הריין עוד לפני שהגיעו לשם גרמנים (ל''ת)

        , 21/02/14 19:08


        IP: 85.250.129.197 דווח על תגובה זו

      • אתה ציני נכון?

        , 21/02/14 22:18

        כי יש שמאלנים שחושבים כמוך

        IP: 84.229.239.197 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא עשינו שלום עם הגרמנים!!! זאת רק שביתת נשק ארוכה (ל''ת)

    ביום הדין של חרב גדעון גם ברלין תתאדה, 21/02/14 08:50


    IP: 81.218.137.132דווח על תגובה זו

    • חלום רטוב שלי, פטריות עולות מערים מרכזיות בגרמניה (ל''ת)

      קלמנטינה, 21/02/14 10:03


      IP: 80.246.136.218 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לאדון מרוז.......

    שלומי נתניה, 21/02/14 08:49

    אני נכד לניצולת שואה אומר לך עם כול הצער וכול התיעוב שלי לגרמנים של אז. אתה טועה!! , סבתי ז''ל ברחה מגרמניה, אבל סבי עליו השלום ברח מחברון, האכזריות היא אותה אכזריות הן של הגרמנים ולא כולם כמובן והן של הערבים ולא כולם כמובן, אבל אצל הערבים יש עוד משהו וזה הברבריות. וזה הבנו טוב טוב מהסיפורים של סבא בחברון, נכון שאין מה להשוות לשואה מבחינה כמותית אבל הזוועות היו אפילו יותר קשים בחברון, חיות אדם ששוחטים ילדים ליד הוריהם, מולקים ראשי תינוקות ליד הוריהם, לא בכדי אמרה נעמי שמר ז''ל שאם חלילה ניפול לידיים של הערבים נתגעגע לגזים של הגרמנים. מדובר בחיות אדם ושוב לא בכולם אבל אלה מי שקובעים אצלם . חיות אדם שייקח לפחות עוד 3, 4 דורות להביאם למצב של אנושיות, לגרמנים י''ש היה שכל ובגלל זה הכמות של הנספים היא יותר גבוהה בהרבה מהערבים שניסו להשמיד אותנו אבל מאידך השכל הזה הוא שהביא אותם לפיוס עם העמים, מה גם שהאנטישמיות האירופאית מונעת מפחד, פחד מהבריון השכונתי , שהם הערבים. והאנטישמיות של הערבים נובעת מהקינאה . קינאה ביהודים המצליחים. וזה הרבה יותר קשה להפריח מאשר פחד, קינאה זה בדם זורם מחלה ללא מרפה.

    IP: 84.110.81.224דווח על תגובה זו

    • אכזריות היא אכזריות, הרווחה, הרשויות, רמאות, הולכת השולל של הציבור (ל''ת)

      אזרחים בישראל, 21/02/14 10:00


      IP: 62.0.1.62 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אוסף של שטויות וקלילות הדעת

    חווה,ירוני,דניאל וחמודי, 21/02/14 08:42

    פעם ראשונה אני קורא את המדור של גיא.שטחיות כזו,שגם באה לידי ביטוי בתוכנית הטלויזיה שלו,אפשר רק למצוא אצל בור ועם הארץ.

    IP: 46.117.228.58דווח על תגובה זו

  • 13.

    שוב קשקוש - מושב חשמונאים בתוך הקו הירוק

    שם, 21/02/14 08:41

    כנראהה שהשמאלנים לא יודעים אפילו איפה הקו הירוק.

    IP: 87.69.87.130דווח על תגובה זו

    • גם את הר הצופים הם הוציאו החוצה. הקו הירוק של השמאל הוא לפי רצון הפלסט (ל''ת)

      בכל מחיר! הם אומרים. אך לא על חשבון דירה בתל אביב, 21/02/14 15:03


      IP: 77.125.53.25 דווח על תגובה זו

    • למה סתם ללכלך?

      משה מחשמונאים, 22/02/14 07:50

      גם להסתכל על מפה אתה לא יודע, חשמונאים נמצא מעבר לקו הירוק

      IP: 79.176.52.25 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל כך יקר??? בברלין??? (ל''ת)

    מה אתה אומר!, 21/02/14 08:37


    IP: 109.67.152.176דווח על תגובה זו

  • 11.

    ''שיחיו הגרמנים'' אמר הסמולן ששונה 70 מ''ק מים ומשאיר לפלסטיני

    שודד פלסטינאים, 21/02/14 08:36

    רק 17. כן, כן מר מרוז. אתה מופיע בסטטיסטיקה של מר שולץ, הגרמני נשיא הפרלמנט האירופאי.

    IP: 85.65.131.227דווח על תגובה זו

  • 10.

    כותרת מטעה

    יחזק אל, 21/02/14 08:34

    שלום מעולם לא עשינו עם הגרמנים. היטלר התאבד , גרמניה התרסקה בעקבות ההפסד במלחמה לבעלות ברית כאלה ואחרות. ומכאן אולצה לחתור לכיוון הפיוס.
    עם הלסטינים לעולם לא יהיה שלום כי:
    א. אין דבר כזה עם פלסטיני
    ב. זה ישמע קלישאתי בטירוף אבל לצערי נכון עוד יותר - ערבי נשאר ערבי !
    ג. אנשים דעתניים שכמותך ימשיכו לשים מקלות בגלגלים של אלו שיודעים מה הפתרון האמיתי שיביא שקט.

    IP: 77.125.86.172דווח על תגובה זו

  • 9.

    איזה שלום עשיתם עם הגרמנים?

    איציק, 21/02/14 08:20

    הם כמעט השמידו אתכם עד האחרון שבכם גם כשהיה ברור להם שהם מפסידים במלחמה
    ומאז אתם רק מתבכיינים להם שיתנו לכם פיצויים וצוללות..

    האשליה העצמית של המזרח אירופים היא פתאטית

    IP: 159.253.145.150דווח על תגובה זו

  • 8.

    הגרמנים חיים בשלום עם שכנהם, הערבים פאנטיים וטובחים בבני עמם הערבים

    שוחטים את בנותהם, על חשד קל, והכל בשם אללה,, 21/02/14 08:19

    אי אפשר לעשות שלום עם שקרנים ובוגדניים פאנטיים של 72 בתולות, אילו מבינים רק את שפת הכוח וההרתעה, וחבל אבל סה לביא

    IP: 77.125.5.194

  • 7.

    כמה שאתה רדוד (ל''ת)

    דמוקרט, 21/02/14 08:18


    IP: 79.183.163.178דווח על תגובה זו

  • 6.

    רמת כתיבה של ילד בכיתה ה'

    דרקובסקי, 21/02/14 08:14

    .

    IP: 83.144.82.11דווח על תגובה זו

  • 5.

    כתיבה קולחת כמו סימפוניית נפיחה בפילהרמונית

    אווירחם, 21/02/14 08:13

    .

    IP: 83.144.82.11דווח על תגובה זו

  • 4.

    הפלשטינאZים לא החליפו התוכנית להשמדת יהודי ישראל

    בניגוד לגרמנים שלאחר שהפסידו החליפו.., 21/02/14 08:12

    עכשיו עושים שלום עם היטלר ואיכמן ב1943
    בשיא החזון שלהם לעולם נקי מיהודים ..

    השלום הזה ייגמר במחנה השמדה ליהודי ישראל

    ההשוואה הילדותית של גיא איננה במקומה

    IP: 212.150.126.136דווח על תגובה זו

  • 3.

    השלום עם הגרמנים הושג ע''י כתישתם לאבק דק וכיבוש גרמניה. יש מבין? (ל''ת)

    , 21/02/14 08:11


    IP: 95.35.54.235דווח על תגובה זו

  • 2.

    עשינו שלום עם הגרמנים רק בגלל שהם הובסו וארצם נחרבה!! (ל''ת)

    יולו, 21/02/14 08:09


    IP: 84.108.247.195דווח על תגובה זו

    • בהחלט (ל''ת)

      , 21/02/14 11:51


      IP: 81.218.124.49 דווח על תגובה זו

  • 1.

    one of the dumbest articles EVER!!!!!!!

    , 21/02/14 07:58

    The new German generation does not want you dead. the ones you call Palestinians will not rest till you are six feet under. Sadly your left sign agenda is preventing you from seeing things as they are

    IP: 74.66.224.118דווח על תגובה זו

    • מדוייק (ל''ת)

      המראה ההיסטורית, 21/02/14 11:50


      IP: 81.218.124.49 דווח על תגובה זו