• 59.

    למשפחות מוחלשות גונבים ילדים

    חופש הדיבור, 31/12/13 15:37

    זו עובדה

    IP: 2.54.100.70דווח על תגובה זו

  • 58.

    אין עשן בלי אש

    יוסף, 31/12/13 14:48

    טוב שחושפים את מעשיי הרווחה. יותר מדי שנים, יותר מדי עוולות, הגיע הזמן להאיר את הפינה החשוכה הזאת.

    IP: 82.80.125.206דווח על תגובה זו

  • 57.

    מות למחבלים (ל''ת)

    דנה, 31/12/13 14:29


    IP: 5.29.144.18דווח על תגובה זו

  • 56.

    מותר להורים להביא חוו"ד מומחה משלהם

    בועז, 31/12/13 14:12

    יכולים להקים ועדת ערר או בבית משפטשתקבל החלטה אחרת
    החלטת פקיד סעד איננה החלטה אישית אלא מקצועית
    חשוב שההחלטה יהיה לה גוון אישי

    IP: 94.159.144.52דווח על תגובה זו

    • פועלות בחוסר מקצועיות, בטפשות ורוע ללא גבול, רדודות, גוזלות ילדים (ל''ת)

      יחסי ציבור לעו''ס?, 31/12/13 14:22


      IP: 46.117.156.23 דווח על תגובה זו

    • יש להוציא מהמערכת עשרות שופטות

      עו''ד רמי סלנט, 31/12/13 14:22

      המונעות משינאת גברים, הן הורסות את מערכת המשפט ומביאות חורבן לאלפי משפחות

      IP: 5.79.81.200 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מתי תבינו שגם אתם שותפים להסתה בעצם פרסום התמונה?

    קוראת, 31/12/13 14:09

    מי שיצר את ההסתה מקבל פי אלף חשיפה להסתה בזכות הפרסום שלכם.
    התכוונתם לטובה אבל כרגיל אתם תורמים את תרומתכם להעצמה של תופעות שליליות.

    IP: 46.117.156.23דווח על תגובה זו

    • סוף סוף משהו מגיב לעניין (ל''ת)

      , 31/12/13 14:12


      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אולי נחליף את העם שיתאים לפושעות רשויות הרווחה (ל''ת)

    מנחם, 31/12/13 14:09


    IP: 2.55.133.61דווח על תגובה זו

    • אתה פושע בעצמך

      , 31/12/13 14:14

      פוגעים במגיני החברה

      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

      • אם עובדים סוציאלים, דתיים שקרנים סחטנים היו יצרניים היו ממגיני החברה (ל''ת)

        אחיזת עיניים ? הבנת הנקרא? טפילים אלימים, 31/12/13 14:24


        IP: 46.117.156.23 דווח על תגובה זו

        • לך תשטוף את הפה עם סבון טוב טוב

          , 31/12/13 14:31

          אפשר גם אקונומיקה

          IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 53.

    האפשרות לשחק בחיי המשפחה והילדים זה אכזרי

    דיני נפשות, 31/12/13 14:01

    מי שעוסק בכך עוסק בכך עוסק בדיני נפשות וכל טעות או עמדה לצד אחד שמאמללת משפחה
    מישהו צריך לקבל עליו אחריות למעשיו

    IP: 62.0.34.139דווח על תגובה זו

    • צריך לספק תנאים סבירים להצלחה

      אחד שאכפת לו, 31/12/13 14:08

      אפשר לשלוח תלונות לאגף התקציבים באוצר שמתקנן עובדים סוציאליים.
      אי אפשר לחסוך בכסף וגם לצפות לתוצאות מושלמות.
      כמות המעמסה על עובדים סוציאליים פוגעת קודם כל בילדים בסיכון. אין לנו את הפרוויליגיה לחסוך כאן.

      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 52.

    ילדים נרצחים על ידי הוריהם

    מסיתים נמאסתם, 31/12/13 13:59

    וזה הפך למגפה נוראית, זה בדיוק הזמן להסית נגד פקידות הסעד

    IP: 79.179.25.209דווח על תגובה זו

    • בדיוק. הסתה נוראית נגד העו"ס (ל''ת)

      , 31/12/13 15:07


      IP: 212.76.116.195 דווח על תגובה זו

  • 51.

    NRG, נא להסיר את תגובה 38 המזעזעת והמסיתה! (ל''ת)

    בהקדם, 31/12/13 13:47


    IP: 79.179.191.219דווח על תגובה זו

  • 50.

    לגבי הוצאת ילדים מחזקת משני ההורים אני

    אדם, 31/12/13 13:38

    לא יודע הרבה.
    אבל לגבי הוצאת ילד מאביו בתהליכי גירושין ושקרים של האם, את זה שמעתי הרבה וזה לא שקר, לרובן כמעט בטוח יש אג'נדה אנטי גברית מובהקת וזה ברור כששומעים את השפה שלהם ואיך שהם מתייחסים לאבות כאילו היו סמרטוטי רצפה מושפלים, כספומטים אנושיים וחייהם לא שווים אגורה בעיני העובדות הסוציאליות שרובן נשים שככל הנראה מחזיקות בדעות פמניסטיות.
    ופמניזם פירושו האמיתי זה שנאה אכזרית, פתלוגית ועיוורת לגברים, עריצות נשים בגבריהם והתעללות אכזרית בחסות בתי הדין למשפחה (שרובן אגב שופטות כולל השופטת הראשית שהיא גם אישה)בגברים עד אשר ידממו נפשית בלי סוף וירצו כבר להתאבד/יתאבדו, ואם אין לאותו גבר כסף לשלם, מצידן הוא מיותר בעולם הזה. פמניזם זה ניסיון לקחת כסף מגברים שעבדו בפרח כדי להשיג את זה ולגנוב את זה בחסות חוקים אנטי אנושיים ואנטי גברים ולהעביר את זה לנשים, המטרה היא להפוך את הגברים ללא יותר מעבדים/כספומטים או במקרה הטוב לדילדו מהלך (כמו שכתבה אחת מהפמניסטיות הכי ידועה בעולם) ואם יש אפשרות להעליל עליהם תלונת שווא מבחינתם זה "חוויה" טובה לגבר. וכשזה האג'נדה אז לרוב הגברים אין אמון במערכת כזאת.

    IP: 77.126.4.155דווח על תגובה זו

  • 49.

    כל כך הרבה שנים שעובדות הסעד מתעללות באבות גרושים

    ציור של ערפדים של אלימות? הפרדת ילד מהורה זהאלימות, 31/12/13 13:10

    עולם הדין האישי אינו אישי אלא אוטומטי. גברים מורחקים מילדיהם במעמד צד אחד, השפיטה חד צדדית, החוק חד צדדי, העובדות הסוציאליות הן אוטומטיות. הגיע הזמן לשנות את אלימות בתי המשפט, ארגוני הנשים, המחוקקים שהם רק שלוחה של כמה נשים צעקניות כמו זהבה גלאון ואורלי אבקסיס. אין מצב שלא יהיה שיוויון כאן.
    אין מקום לאלימות - לא של המערכת, וגם לא של המתנגדים למערכת. יש מקום למאבק, בתחום הלגיטימי, להחזיר את הזכויות ובתוכם את זכות השיוויון והזכות הטבעי של הורה להיות עם הילד שלו ולהשפיע על חייו

    IP: 77.125.124.0דווח על תגובה זו

    • השופטות אשמות לא פחות

      עו''ד רמי סלנט, 31/12/13 14:19

      יש בישראל מאות שופטות המחזיקות באג'נדה פמיניסטית קיצונית המונעת משינאת גברים. חלק גדול מהשופטות הללו לא נראות הכי טוב בלשון המעטה ולא זכו להצלחה בתחום הרומנטי ולכן פתחו שינאה זו

      IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

  • 48.

    לעובדות הסוציאליות יש אג'נדה - שנאת הגברים

    דני, 31/12/13 13:05

    בגלל התעמרותן של פקידות הסעד בגברים - קרוב ל150 גברים מתאבדים בכל שנה. מתוך גברים אלו חלק קטן גם הורג את בת זוגו (שמעלילה עליו בשיתוף ובעצת הפקידה הסוציאלית).
    דבר זה יוצר כשלעצמו מעגל קסמים שבו שוב מנצלות הפקידות את המצב לשנוא ולרדוף בחורמה את כל הגברים !!!

    IP: 132.77.69.35דווח על תגובה זו

  • 47.

    היום בו ניגמרה לי המדינה הוא יום פסק הדין על הילד האתיופי

    אזרח הארץ, 31/12/13 12:51

    ולעוסים היתה יד עיקרית בעינין

    המדינה נתנה כוח לאנשים הלא נכונים וזו התוצאה

    IP: 84.110.239.205דווח על תגובה זו

    • אילו רק היית יודע כמה ילדים "אתיופים" כאלה מכל העדות יש בארץ? (ל''ת)

      ., 31/12/13 12:57


      IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

  • 46.

    ביקורת זה דבר לגיטמי. התלהמות ואיומים - לא.

    אהה, 31/12/13 12:44

    אם הן מוציאות ילדים ממשפחות אלימות ומזניחות - יש עליהן ביקורת. אם הן לא מוציאות את הילדים - והילדים נפגעים אז גם יש ביקורת. בקיצר מקצוע כפוי טובה.

    IP: 10.1.86.18דווח על תגובה זו

    • זיוני מוח דבר לגיטימי. התנגדות לזיוני מוח לא. (ל''ת)

      סוציאופטים בחסות החוק ולא סוציאולוגים, 31/12/13 13:02


      IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

      • זה המשך ישיר לאלימות נגד מורים רופאים ושוטרים

        , 31/12/13 14:47

        ככה נשמעת אלימות, צריך לעצור את המסיתים

        IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

    • הן מתלבשות גם על משפחות נורמטיביות לגמרי פשוט כי הן יכולות

      י, 31/12/13 14:25

      ילד השתולל וקיבל מכה. גננת משחקת ראש קטן ומדווחת. המשפחה מסבירה שאין לה אחות זו-נה אבל זה כמו לדבר אל הקירות.

      זה יכול לקרות לכל משפחה.

      IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

      • לא שכנעת אותי. אולי יש טעויות אבל אם המשפחה נרמלית לא יקחו את הילדים (ל''ת)

        אהה, 31/12/13 14:45


        IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

        • הבעיה היא שכדי להוכיח שהמשפחה נורמלית צריך להקריב את החירות של המשפחה

          י, 31/12/13 15:31

          יש פגישות תקופתיות, יש ביקורות פתע בבית מתי שלא נוח.יש לכם תיק פתוח במשרד הרווחה, מזהירים אתכם לא לעשות בעיות....
          זה לא פשוט להוכיח שאתם משפחה נורמלית ומדובר בטעות.

          IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

  • 45.

    צודק מליון אחוז!!!

    ל41, 31/12/13 12:30

    תופעה ידועה ומוכרת .

    IP: 84.111.0.254דווח על תגובה זו

  • 44.

    עובדות סוציאליות לא עושות את עבודתן נאמנה

    תומר, 31/12/13 12:28

    מתנהגות באלימות מילולית, מאימות שאם לא נלך בדרך שלהן הם יוציאו את הילדים בכוח ! קרובת משפחתי בת 13 שבקשה לדבר עם פסיכולוג הופנתה לשרותי הרווחה. העובדת הסויציאלית איימה עליה שהיא תוציא אותה לפנימיה באמצע הילה עם שוטרים אם לא תשתף פעולה... הילדה המסכנה שרצתה עזרה מקצועית החלה להרטיב במיטה במשך שלושה חודשים מהפחד שיבואו ויקחו אותה !!

    IP: 79.181.180.78דווח על תגובה זו

    • קל לזרוק בוץ, קשה לעשות

      אזרח, 31/12/13 14:22

      אני מניח שיש עוד היבטים לסיפור. אפשר לבקר עו"סים אבל זה חכם ולא הוגן להשמיץ

      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

    • קל לזרוק בוץ, קשה לעשות (ל''ת)

      , 31/12/13 14:22


      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 43.

    ההתלהמות פה ממש מפחידה.

    , 31/12/13 12:25

    אני מתאר לעצמי שיש פה כמה מתלהמים שהוציאו מהם ילדים בכדי להגן עליהם. אם כך הם מתבטאים קל לשער למה הוציאו מהם את ילדיהם, מאחרי האלימות המילולית מסתתרת אלימות פיזית. העובדות הסוציאליות עושות עבודת קודש, מטפלות בחצר האחורית של החברה, בלי יום ובלי לילה. מוקפצות כמעט מידי יום לילדים בסיכון וכל זה עבור משכורת רעב. לא הייתי מסוגל להתחלף איתן בעד שום הון. במקום תודה הן מקבלות כתבות נאצה מעיתונאים שלא ברור מי מסתתר מאחוריהן. אין חאנשים מושג אילו חיבוטי נםש עוברות עד להחלטה להוציא ילד מביתו. התיאור כאילו זה נעשה כלאחר יד או שהן מונעות מאינטרסים זרים הוא לא פחות ממעשה נבלה.

    IP: 213.57.189.237דווח על תגובה זו

    • יהי רצון ש...

      גבריאל, 31/12/13 13:51

      יוציאו ממך ויקחו לך את הילד אמן

      IP: 85.130.171.156 דווח על תגובה זו

      • אתה אלים! (ל''ת)

        , 31/12/13 14:11


        IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 42.

    השופטות אשמות באותה מידה

    שוקה - בלוף המשפט, 31/12/13 12:14

    נתקלתי בסיפור מרושע בו עובדת סוציאלית מאזור חיפה ניסתה לסגור חשבון עם אם חד הורית שבקשה את זכויותיה בשרות הרווחה אבל נתקלה בקיר אטום,
    פקידת הסעד פנתה לבית המשפט שיקרה חופשי כאילו האימא לא מטפלת בילדים כשהאמת הפוכה לגמרי ודרשה מבית המשפט כי יוציא את הילדים מחזקת האם, נקמה בזויה
    האשה שלא ידעה את נפשה מפחד פו ילדיה יעקרו ממנה פנתה לידידים שפנו בשמה לשופטת החיפאית
    ובדיון שהתקיים חילצה השופטת הלא הגונה את העו"ס משקריה כשכתבה שהעו"ס בכלל הודיע לה שהיא חזרה בה מהדרישה לקחת את הילדים,
    אלא שזו לא אמת,
    במילים אחרות לשופטות יש חלק נכבד ורע בהתנהלות העו"ס המרושעות בכך שהן לא מענישות אותן אלא מגינות עליהן ...
    התוצאה הקשה היא שילדים רכים נפעגים לכל חייהם מההתנהלות הבזויה הזו.

    IP: 10.234.21.39דווח על תגובה זו

    • השופטות בולעות כל מה העובדות הסוציאליות מאכילות אותן (ל''ת)

      ראיתי זאת במו עיני ושמעתי באזני., 31/12/13 13:03


      IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

  • 41.

    ומי יקח אחריות כשהורה פוגע מינית או מכה ואפילו עלול להרוג את הילד? (ל''ת)

    עבודת קודש, 31/12/13 12:10


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

    • נו, מי? המוצצים הסוציאליים ולא המשטרה. (ל''ת)

      לשם מה יש משטרה? לשרת מוצצים סוציאליים?, 31/12/13 12:58


      IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

      • אח"כ מתפלאים שילדים נרצחים ע"י הוריהם

        אחד שאכפת לו, 31/12/13 14:10

        צריך לעצור את האלימות נגד עו"סים

        IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

    • טמטום מוחלט. מי שפוגע ייקח האחריות וישב בכלא והסוציאלית תתפרנס מהאסון. (ל''ת)

      לוכד הבבונים, 31/12/13 13:05


      IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

  • 40.

    האמת צריכה להיאמר...כנססו

    שלום, 31/12/13 11:59

    העובדות הסוציאליות מקבלות תמלוגים ואחוזים למשכורתם על כל הוצאה של ילד מביתו והעברתו למשפחות אומנה או לפנימיות.ויש הרבה עדויות על הוצאת ילדים מביתן סתם כך ללא סיבה.בהרבה כוחניות של עובדות סוציאליות.שלא לדבר על מה שעושים להם בפנימיות (אונס והזנחה ).
    עובדות אלה מאיימות על בעלי הבית בהרבה אופנים שלא הוזכרו כאן.
    זו האמת!!!
    גגלו "תעשיית הרצח"ותגלו דברים מזעזעים יותר ממה שחשבתם

    IP: 199.203.94.97דווח על תגובה זו

    • האמת שהורים אלימים לא צריכים לגדל ילדים, והם אלימים כלפי כולם (ל''ת)

      י, 31/12/13 12:04


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • אתה איש קטן ורשע

      , 31/12/13 13:13

      אני עובד בפנימייה אליה מגיעים גם ילדים שהוצאו מהבית בתוקף חוק ואני רואה איך יום יום אנחנו פשוט מצילים את החיים ואת העתיד שלהם. ההסתה שלך פרועה ומגעילה. נראה אותך חתיכת אפס חסר אחריות מטפל בילדים המפורקים שמגיעים אלינו.
      פקידות הסעד הם המגן האחרון לפני שהילדים האלה מגיעים לרחוב או נשארים בבית מזניח במקרה הטוב או מתעלל במקרה הרע.
      כל מי שכותב נגדן יכול לשלוח את הנ

      IP: 46.19.80.244 דווח על תגובה זו

      • מי שמרושע זה אתה

        שלום, 31/12/13 14:22

        אתה רואה רק מה שקורה אצליך בפנימייה אבל בהרבה מקומות אחרים אינך יודע מה קורה.ואם כבר את המדבר על החוק שבגינו יוצאים הילדים מהבית כדאי שתבדוק בעצמיך כמה מהמקרים הם באמת לא מצדיקים הוצאת ילד מהבית ולו רק לעמוד במכסות של משרדי הרווחה בכדי למלא את הפנימיות ולקבל על כך תמלוגים!!נשמע מרושע כהגדרתך...אבל זו המציאות לעצרי.ומי שמעדיף להעלים עין - הוא הרשע!!! וכנראה שאתה אחד מהם!!!

        IP: 199.203.94.97 דווח על תגובה זו

        • אתה לא יודע על מה אתה מדבר

          אסף, 31/12/13 14:26

          למשרד הרווחה אין מכסות פנויות! אתה יכול להתחנן ולעמוד על הראש ולא תקבל מכסה גם אם הילד נמצא בסיכון גבוה.
          אני מקבל לפנימייה שלי ילדים שחייבים להגיע דרך הרווחה אבל בגלל שאין מכסות הם מסודרים דרך משרד החינוך ואז יש לנו פחות משאבים לטפל בהם.
          אתה חי בסרט, לך תשטוף את הפה עם סבון

          IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 39.

    עובדים סוציאליים מייצרים משפחות חד הוריות לפרנסתם. (ל''ת)

    עובדים סוציאליים הם נצנצים מוסווים של השלטונות., 31/12/13 11:57


    IP: 5.28.159.177דווח על תגובה זו

    • וככל שיפרידו ויזיקו לילדים כן תגדל פרנסתם. (ל''ת)

      , 31/12/13 11:58


      IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

      • לך תשטוף את הפה עם סבון טוב טוב

        , 31/12/13 14:40

        אפשר גם עם אקונומיקה

        IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 38.

    מהמקורות: "מכשפה באש תישרף" (ל''ת)

    ., 31/12/13 11:53


    IP: 85.64.129.124דווח על תגובה זו

    • וגם כתוב "ולא תגורו מפני איש "

      ירא שמיים, 31/12/13 13:57

      גם אם זה כרוך בהתמודדות עם הסתה פרועה ואלימה וגם עם זה בתמורה לשכר נמוך ותנאי עבודה מזעזעים

      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

    • 38 אתה מתכוון לאשה שהולידה וחינכה אותך? (ל''ת)

      , 31/12/13 14:04


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לגב' דוויק, אחרי שתסבירי לנו למה "ילד המריבה" נלקח ממשפחתו - נדבר.

    מישי, 31/12/13 11:38

    למיטב ידיעתי, אף אחד לא אנס אותו בלילות ולא שלח אותו לחטט בפחים.
    המשפחה היתה מתארגנת ומגדלת אותו. מקסימום, הייתם עוזרים קצת לדודה, מוציאים אותה מהצבא ותומכים בה, ושתגדל את הילד.

    IP: 79.183.109.122דווח על תגובה זו

    • לא שמעת על הורים חולי נפש שהכו והרגו את הילדים? (ל''ת)

      י, 31/12/13 12:07


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אילו זה היה תלוי בי,,,הייתי שולח את הפרזיטיות ל1000 עזאזעל (ל''ת)

    מוצצי דמים ומוצצי זיין זאת גם עבודה., 31/12/13 11:35


    IP: 5.28.159.177

    • לך תשטוף את הפה עם סבון טוב טוב

      , 31/12/13 14:28

      אפשר גם אקונומיקה

      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

    • אם זה מה שהילדים שלך שומעים ממך כל הזמן, אתה מתפלא ששלחו אותם לאומנה? (ל''ת)

      , 31/12/13 15:10


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

  • 35.

    נגזל

    קוזק, 31/12/13 11:26

    חוצפת הקוזק הנגזל

    IP: 62.219.187.200דווח על תגובה זו

  • 34.

    הפרזיטיםם מפרידים משפחות ודופקים לכם את הילדים כדי שתהיה להם עבודה (ל''ת)

    מוצצי דמים ומוצצי זיין זאת גם עבודה., 31/12/13 11:22


    IP: 5.28.159.177דווח על תגובה זו

    • הפרזיטים מעידים שקר בסמכות בבתי המשפט והשופטות מקבלות עדותן (ל''ת)

      הפרזיטיות מוצצות לעם הנכשלים את החיים, 31/12/13 11:24


      IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

      • הן מוצצות את החיים מילדיכם ומכך הן חיות ומתפרנסות. (ל''ת)

        הן זהו הפה הממשלתי שמוצץ לכם ולילדיכם את החיים, 31/12/13 11:27


        IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

        • הפרזיטיות הן שיני הקוזאק הנגזל. (ל''ת)

          , 31/12/13 11:30


          IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

          • זה המשך ישיר לאלימות נגד מורים רופאים ושוטרים

            ככה נראית אלימות נגד משרתי ציבור, 31/12/13 14:42

            צריך לעצור את האלימות הזאת!

            IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הפרזיטים עובדים עליכם ומקבלים מישרות וכסף על חשבונכם. (ל''ת)

    מוצצי דמים ומוצצי זיין זאת גם עבודה., 31/12/13 11:20


    IP: 5.28.159.177דווח על תגובה זו

  • 32.

    מי צריך עוד פרזיטים ממשלתיים בארץ ישראל. (ל''ת)

    מוצצי דמים ומוצצי זיין., 31/12/13 11:18


    IP: 109.226.20.135דווח על תגובה זו

    • אתה חוצפן כפויי טובה ורשע (ל''ת)

      , 31/12/13 14:05


      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 31.

    הן הביאו את זה על עצמן

    -, 31/12/13 10:34

    ראשית, אני נגד כל סוג של עבירה על החוק. ובכלל זה אלימות.
    עם זאת, יש לי תחושה שהעו"ס ובתי המשפט (לענייני משפחה) עושים יד אחת נגד אבות
    בהליכי גירושין.
    והם (לתחושתי) אוטו' בעד האשה/האמא.
    כשהאב תמיד אשם, תמיד רשע ותמיד לא צודק.
    אז עכשיו מסתבר שיש התקוממות עממית... מה הפלא?!

    IP: 79.176.23.54דווח על תגובה זו

  • 30.

    הנאום הקבוע: עוד תקנים וועוד כסף

    עצוב מאד, 31/12/13 10:19

    הבעייה היא הרבה יותר עמוקה מכסף ותקנים, בעייה מערכתית רצינית ביותר

    IP: 46.116.229.244דווח על תגובה זו

    • נראה אותך חוצפן

      עו''ס, 31/12/13 14:03

      מתמודד עם מאה משפחות במצוקה ואפס משאבים ב39 שעות בשבוע בשביל 7000 ש"ח (במקרה הטוב) ואחריות בשמיים.
      חוצפן חסר אחריות

      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 29.

    מעריכה מאד

    נהנ, 31/12/13 10:14

    זה המקצוע הכי לא מתגמל במדינה.. לא מספיק שהשכר ברצפה, אבל העו"סיות נתונות לביקורת תמידית לא רק ע"י המשפחות בהן הן מטפלות אלא גם משאר המערכת בה הן עובדות. תפקיד קשה קשה קשה. לאחר שנתיים בהן עבדתי בפנימייה, קשה לי לדמיין איך עתיד רב הילדים שם [אלו שהוצאו בפקודת בית המשפט] היה נראה אם לא היו מוציאים אותם מביתם...
    וממה שאני ראיתי, אלה שהוצאו בפקודת בית המשפט הם מעטים, וחניכים נוספים רבים חוו התעללות בבית אך לא היו מספיק פקידות סעד כדי לטפל בתיק שלהם... ברור שתהיה מחאה מצד ההורים, אך אסור שזה יהיה המיינסטרים.
    המשך יום טוב, ותודה רבה

    IP: 79.182.213.140דווח על תגובה זו

    • עוסים בגדול אלה אנשים מדהימים (ל''ת)

      , 31/12/13 15:09


      IP: 212.76.116.195 דווח על תגובה זו

  • 28.

    צריך שיהיה גוף שמפקח על העו"ס שמוציאים ילד מהבית או מרחיקים אותו מהורי

    יעל, 31/12/13 10:14

    בתי המשפט כנראה לא עומדים בעומס....

    IP: 93.172.165.139דווח על תגובה זו

  • 27.

    הרשתות החברתיות מעודדות אנרכיה אחרי הינוך הצבא עכשיו הרווחה .

    סכנה לעם ישראל/חובה לקרוא, 31/12/13 09:59

    אחרי שלא חדלו להשמיץ את חיילי צהל הם ממררים למורים את החיים לעודים הסוציאלים הם עושים גיהנום בשם ההומניות כמובן עושים הכל למען מסתננים נגד האוכלוסיה היהודית שימו לב יש כנראה יד מכוונת להרוס את החברה היהודית בארץ.

    IP: 109.65.149.166דווח על תגובה זו

    • הביקורת על כוחנות ואטימות עובדים סוציאליים לא החלה ברשתות החברתיות (ל''ת)

      זה התחיל עוד בשנות ה50 ונמשך עד היום, 31/12/13 10:11


      IP: 109.67.113.50 דווח על תגובה זו

    • סוף סוף משהו מגיב לעניין (ל''ת)

      , 31/12/13 14:29


      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 26.

    נשוי לעו"ס משפחה וסדרי דין

    יצחק מאיר, 31/12/13 09:58

    כמי שנשוי לעו"ס משפחה ופקידת סעד לסידרי דין (כן, היא עושה את שני התפקידים חוץ מעוד תפקידים כמו מקשרת של שני בתי ספר ועוד... והכל במישרה אחת)אני רוצה לומר לכל החכמים שלא מבינים כולם מהאמת שבשטח ואת כל המידע המופרך שלהם הם מקבלים מעיתונים שיש להם אינטרס להביא סיפורים עסיסיים (ולא נכונים בעליל) עמ"נ למכור יותר עיתונים או ממקורות ש"נפגעו" מהרווחה אבל שכחו לספר איך הם פגעו/היכו/נטשו/כיבו סיגריות/אנסו ושאר מיני מטעמים בילדיהם.
    אישתי מתמוטטת וקורסת מעומס העבודה (ולצערי יש לה הרבה). אישתי למדה עבודה סוציאלית למרות שידעה שכסף היא לא תרוויח אלא מתוך תחושת שליחות ורצון לתרום ולעזור לחברה וכמוה המון מחברותיה. אמנם אני לא יודע מה היא כותבת בתסקירים לבית המשפט בגלל חיסיון מידע אבל אני רואה כמה פעמים היא מתלבטת בבית וחושבת מה לתקן ואם מה שכתבה נכון והציגה את כל המידע הרלוונטי, אני וילדיי רואים מרגישים ומתמודדים עם הלחצים וסערת הרגשות שהיא מביאה הביתה מהעבודה.
    בלעדיהם החברה בישראל הייתה הרבה יותר עלובה מכפי שהיא היום. אם האנשים יקחו אחריות על החיים ותוצאות למעשיהם אז אולי לא נזדקק לרווחה בישראל.

    IP: 82.80.168.23דווח על תגובה זו

    • מחזקת את דבריך (ל''ת)

      , 31/12/13 10:15


      IP: 79.182.1.132 דווח על תגובה זו

    • דבריך לא סותרים מקרים של אטימות נוראית של עובדים סוציאליים

      הייתי עד ישיר למקרה מחריד כזה שהסתיים בהתאבדות האם, 31/12/13 10:23

      היתה אפשרות להעביר את הילד למשמורת אחות האם שרצתה בכך מאד. האחות גרה באיזור אחר בסביבה בריאה ובמשפחה נורמטיבית לחלוטין.

      האם הביולוגית התחננה לפני בית המשפט שהילד יעבור לאחותה והעובדת הסוציאלית התנגדה נחרצות!!! בית המשפט קיבל את עמדה באופן מוחלט.

      הילד הועבר למשפחה אשכנזית עשירה ממושב מדרום לראשל"צ. אב המשפחה עו"ד מצליח. לזוג היו שני ילדים ביולגיים והאשה לא יכולה היתה להביא עוד ילדים...

      העובדת הסוציאלית שהצליחה להוציא את הילד פרשה חודש לאחר התאבדות האם.

      IP: 109.67.113.50 דווח על תגובה זו

      • ספור קשה, ללא ספק. אבל השארת יותר חורים מסיפור.

        הקיפוד הגדול, 31/12/13 10:38

        החור הגדול ביותר הוא שלא סיפרת מדוע מראש הוציאו את הילד מחזקת האם.

        מה גם שדווקא הקרבה של האחות הנורמטיבית לאם עשויים להוות שיקול להרחקת הילד ממנה.

        בגלל אותו חור ראשוני ומהותי בסיפור יכול להיות שטוב עשו שהרחיקו את הילד מאמא אובדנית.

        טובת האם היא במקום שני לטובת הילד, הרי יצא למשפחה טובה כדברך.

        IP: 194.90.220.64 דווח על תגובה זו

        • לא רוצה לפרט יותר, אבל האם עברה טראומה נוראית שלא התאוששה ממנה. (ל''ת)

          ..., 31/12/13 12:34


          IP: 109.67.113.50 דווח על תגובה זו

    • נשוי לעוס

      רותי, 31/12/13 11:28

      היא תאבת כח וחסרת שיפוט אחרת לא היתה יוצרת מצב כמו שאתה מתאר.

      IP: 77.125.240.233 דווח על תגובה זו

    • יצחק מאיר, את כל שכתבת אתה יכול לעשות לבד (ל''ת)

      עוד נכה ביורוקרטיה, 31/12/13 11:32


      IP: 5.28.159.177 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לאשתך ולשאר עמיתיה (ל''ת)

      כל הכבוד! מחזקת דבריך, 31/12/13 12:31


      IP: 212.76.116.195 דווח על תגובה זו

    • תסקירים גדושים במרמה ועלילות שלא היו ולא נבראו, חוסר מקצועיות ואלימות (ל''ת)

      עו''ס מוליכות שולל את הציבור, 31/12/13 14:12


      IP: 46.117.156.23 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הרויחו ביושר את הטענות נגדם

    מ.א., 31/12/13 09:56

    הרויחו ביושר את הטענות נגדם

    IP: 62.90.162.221דווח על תגובה זו

  • 24.

    איפה הן היו במקרה הפסיכית שרצחה את שני ילדיה? חובה להגן על הילדים

    יפית, 31/12/13 09:54

    חובה לחזקן ולהעניש בחומרה את המזניחים והמתעללים בילדיהם. הם עבריינים, מקומם בכלא.

    IP: 85.159.163.238דווח על תגובה זו

  • 23.

    עובדות סוציאליות

    I.B, 31/12/13 09:49

    כולן סוציומטיות. אפשר לחשוב שהן לא מגדלות ילדים או לא טופלו בידי הוריהם .כאשר הבעיה של אזרח מובאת בפניהם הם נאטמים לחלוטין ומתנהגים בצורה אכזרית נטולת רסן.מה עוד שהן צריכות להטיף מוסר .מחלקה זו צריכה להיסגר לאלתר .לא יתכן שקבעו גורלותשל ילדים או הורים.

    IP: 82.166.116.170דווח על תגובה זו

  • 22.

    לכל המפלצות המתלוננות

    דגצ, 31/12/13 09:45

    למה נראה לכם שמישהו בא ולוקח לכם את הילד סתם כי בא לו?
    אתם מסוג האנשים האלה שתמיד"לקחו לי אכלו לי שתו לי", איכשהו תמיד מקופחים, תמיד עושים להם דווקא. אבל בדק בית אתם לא עושים. מה עשיתם, נבלות שכמוכם, שהוביל למצב?
    איכשהו, כשאתם רוצים משהו, אז חייבים לכם. אבל כשאתם אונסים את הבן שלכם, מכים אותו או מזניחים אותו פתאום "חטפו את הילד" וכל החרטא.

    אבל ברור, האשכנזיחם האלה חוטפים ילדים. כי אף אחד לא ישים לב לילד תמני במשפחה פולנית. די אם הגזענות הזאת! די לאשלות את עצמכם!!!

    IP: 46.19.86.192דווח על תגובה זו

  • 21.

    שביתת עו"סים ארוכה תעשה טוב לילדים רבים מאד. (ל''ת)

    העו''סים מוזמנים לשבות - העם שונX אותם ובצדק, 31/12/13 09:42


    IP: 109.67.111.44דווח על תגובה זו

  • 20.

    צריך להגן על העבדים הסוציאלים

    ליקי, 31/12/13 09:34

    בתחושת שליחות אין סופית הם אלה ששומרים על החברה שלנו. גם אם אכן צריך לשאוף לאפס טעויות- המתקפות הללו זו לא הדרך.

    IP: 212.76.116.195דווח על תגובה זו

    • החוויה שלי עם עו"ס היתה של קלגסית שחצנית, כוחנית ומרושעת.

      בסופו של דבר זכיתי נגד חווה''ד שלה במחוזי, 31/12/13 09:54

      בבית ממשפט לענייני משפחה אותה עוו"סית היתה שליטה יחידה על השופטים וזאת ללא הגזמה. למזלי היא היתה גם רשלנית ולא טרחה לבדוק עובדות ובמקרה אחד שיקרה ביודעין.

      בערעור במחוזי לא הכירו אותה והיא קיבלה נזיפה חמורה.

      השופט החזיר את הדיון לבית המשפט לענייני משפחה והמליץ למנות עו"ס/ית אחר/ת שתבדוק היטב את כל מה שאותה עוס"ית לא בדקה.

      פסה"ד התהפך ב180 מעלות.

      המחיר? שנה וחצי של עינוי דין ו140 אלף ש"ח הוצאות שנפסקו למערערים כולל המשך הדיון עד לסיום.

      אותה עוס"ית ממשיכה לעבוד כרגיל ולא ננקטו נגדה שום אמצעים משמעתיים ואף לא הערה.

      IP: 109.67.113.50 דווח על תגובה זו

      • השאלה מדוע היא ממשיכה בתפקיד? (ל''ת)

        נחום שחף, 31/12/13 11:19


        IP: 80.230.55.86 דווח על תגובה זו

  • 19.

    צריכים עזרה?

    יוסף, 31/12/13 09:27

    מי שנקלע לקונפליקט עם רשויות הרווחה ורוצה את שום בנו במקום ראשון, מוזמן להשאיר טלפון ואתן לו עצה. אין פה טובים ורעים אלא טובת הילד בלבד שהוא תמיד טוב אבל תלוי בהורים וברשויות

    IP: 109.66.22.197דווח על תגובה זו

    • רוצה טובת בנו במקום ראשון (ל''ת)

      יוסף, 31/12/13 09:30


      IP: 79.182.37.121 דווח על תגובה זו

  • 18.

    רשעים ברשות התורה - גניבת ילדים וזיוף נתונים

    איל, 31/12/13 09:27

    יש עבודה שנעשת והיא עבודת קודש. אין ספק. פקידות סעד ועובדות סוציאליות עושות עבודה חשובה לאין ערוך. אבל כמו בכל רשות חשובה העוצמה והכח שניתנים לפקידים הבכירים מעבירים אותם על דעתם והם דורשים מהחיילים בשטח לפעול כמו פיל בחנות חרסינה. הדריסה של זכויות ההורים הביולוגיים, העברת ילדים למוסדות כבשר לתותחים. הניכור לפי מבקשי הסעד, כל אלו הם חלק מהשיטה הפטרנאליסטית שהונהגה במדינה בשנות החמישים, השיטה לא השתנתה והתוצאות אותן תוצאות. מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתלונן על פרעושים. שנים שהשיטה אכזרית, מנוכרת וחסרת חמלה. שנים שהורים קורסים תחת השיטה אבל בעידן האינטרנט אין אפשרות לסתום להורים את הפה.

    IP: 109.67.16.50דווח על תגובה זו

  • 17.

    ליוויתי חבר שנתקל בבהמות האלו ואכן הן הרוויחו ביושר את הביקורת הקשה (ל''ת)

    הורסות משפחות, 31/12/13 09:24


    IP: 109.67.16.50דווח על תגובה זו

    • שתוק נבלה אתה והחבר שלך עבריינים עאלק הורסות משפחה (ל''ת)

      עובד סוציאלי שדופק חזרה מכות רצח, 31/12/13 09:27


      IP: 77.127.55.209 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אני מציע שהעובדות יקחו יוזמה ויעשו שביתה של חצי שנה מינימום וככה כולם

    מאיר, 31/12/13 09:23

    יהיו מרוצים

    IP: 80.246.130.42דווח על תגובה זו

  • 15.

    היום כולם צועקים חוטפות ילדים ומחר?

    הקיפוד הגדול, 31/12/13 09:23

    מחר כשישמעו על מקרה הזנחה\\התעללות\\רצח ישאלו "איפה היו שירותי הרווחה?".
    אני אגיד לכם איפה, במוסף השבת של ישראל היום.

    IP: 213.8.242.98דווח על תגובה זו

  • 14.

    חברותי, 12 שנה הייתי עובדת סוציאלית ...הרמתי ידיים

    תיפרשו ומהר, 31/12/13 09:05

    פרשתי מהמקצוע כפוי התובה הזה.
    עכשיו אני עוסקת במקצוע האהוב עלי מתמיד
    עורכת בהוצאת ספרים.
    פרושנה לפני שתישחקנה.

    IP: 132.67.104.221דווח על תגובה זו

    • תובה ? (ל''ת)

      עורכת ספרים מדופלמת, 31/12/13 09:40


      IP: 84.109.236.114 דווח על תגובה זו

    • כפוי "תובה"? לא הייתי פונה להוצאת הספרים בה את עובדת... (ל''ת)

      עובדת סוציאלית עאלק..., 31/12/13 09:44


      IP: 109.67.113.50 דווח על תגובה זו

    • חסר/ ת דעת שכמותך

      ליצורים ה''אינטיליגנטים'', 31/12/13 11:18

      אז טעיתי במקש תהרגו אותי...אנשים קטנים שכמוכם
      במקום להתייחס עיניינית לדברי אתם מחפשים שגיאות כתיב שנעשו בטעות.
      חבל לבזבז עלייכם הבל פה.
      ועוד יותר חבל לנסות לעזור לכם, הישארו במדמנתכם וטיבעו בה.

      IP: 85.65.70.165 דווח על תגובה זו

  • 13.

    עושים עבודת קודש

    , 31/12/13 09:00

    בשבת התפרסמה כתבה חסרת אחריות וריקה מתוכן ממשי כנגד העובדות הסוציאליות. כמי שבעבר נתמכה על ידי עובדות סוציאליות שממש הרימו אותי מהרצפה ועזרו לי לשקם את חיי ואת חיי ילדי אני רוצה לחזק את ידן, לומר להן תודה רבה וענקית על כל מה שעשו עבורי. תמיד התייעצתי והתלבטתי איתן ללא כל חשש. בכתבה הציגו את האמהות והאבות כמסכנים. מה עם הילדים????? להם צריך לדאוג!!! אף אחד לא טרח לבדוק מה הסיפור האמיתי וזה םשוט בזיון!!!! אחכ מאשימים אותן כשילדים נרצחים! מדינה צבועה ובזיונית!!

    IP: 109.186.51.178דווח על תגובה זו

    • המקום הנכון לעבודת קודש

      שירן, 31/12/13 13:07

      אינו ברווחה.

      IP: 77.125.240.233 דווח על תגובה זו

  • 12.

    זה יכול לקרות לכל משפחה שעובדת סוציאלית תוציא את הילד מהבית

    י, 31/12/13 08:58

    מספיק שילד יופיע לגן עם סימן כחול וגננת עם עודף מוטיבציה תתקשר לשרותי הרווחה.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

    • כל משפחה יכולה להגיע לבירור עם עו"ס

      עו''ס, 31/12/13 10:07

      הוצאה מהבית זה תהליך ארוך אחרי שמוצו כל התוכניות האחרות בקהילה

      IP: 10.160.56.4 דווח על תגובה זו

      • כן שמענו על הבירורים האלה. מדובר על להיות בני ערובה לכל החיים (ל''ת)

        , 31/12/13 13:21


        IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

  • 11.

    הביקורת המוצדקת על העוסים- מוצדקת בהחלט !!!

    אהרל'ה, 31/12/13 08:57

    אם לא היינו הורים חזקים המכירים את החוק, משכילים, ובעלי יכלת כלכלית, העובדת הסוציאלית שאליה נקלענו בגלל מנהלת בית ספר הזויה - הבן שלי היה נופל בפח.
    למזלינו ולמזלו אנו ההורים שלו ידענו להציל אותו ממלתעות העובת סהסוציאלית בעיר.
    היתלהבות היתר שלו כמעת הרסה לו את העתיד

    לסגור את הבסטה ולמצוא תחליף

    IP: 79.182.204.236דווח על תגובה זו

    • ממש לא מוצדקת.

      נעה, 31/12/13 12:34

      גם ם נעשו כמה טעויות אני בטוחה שזה נעשה בתום לב. בכלל- כל המתקפה הזו נשמעת לי יזומה ע"י אוסף של אנשים הזויים

      IP: 212.76.116.195 דווח על תגובה זו

      • כן,נועה את צודקת, את המתקפה יזמה החכ"ית פנינה טמנו

        התלהמות של יצורים בהמיים, 31/12/13 13:59

        והדודה רודפת הפרסום.

        IP: 85.65.70.165 דווח על תגובה זו

      • אופייני לעו"ס לטעון שכולם הזויים סביבה חוץ ממנה (ל''ת)

        עו''ס פנטזיונריות רכלניות משועממות ואכזריות, 31/12/13 14:14


        IP: 46.117.156.23 דווח על תגובה זו

    • גם אנו עברנו מקרה דומה

      דור - ראשל''צ, 31/12/13 14:42

      של עו"ס צעירה שכנראה ניסתה לעשות קריירה על חשבון משפחתנו. לחוסר מזלה, ולמזלנו נתקלה במשפחה שידעה להתמודד עם השיטות הבזויות שלה.

      IP: 212.199.113.13 דווח על תגובה זו

  • 10.

    היה עולה למדינה הרבה יותר זול לסייע למשפחה ולא לממן תעשיית פנימיות (ל''ת)

    המדינה משלמת לפנימיות 12 אלף שקל בחודש על כל ילד, 31/12/13 08:57


    IP: 79.180.187.136דווח על תגובה זו

    • יש לעו"ס אינטרס מובהק להוציא ילדים כל ילד זה עוד הרבה כסף לתעשייה (ל''ת)

      , 31/12/13 09:03


      IP: 79.180.187.136 דווח על תגובה זו

      • ברור הרי חצי מהכסף נכנס אליה לכיס. (ל''ת)

        הקיפוד הגדול, 31/12/13 09:19


        IP: 194.90.220.64 דווח על תגובה זו

      • זה המשך ישיר לאלימות נגד מורים רופאים ושוטרים

        , 31/12/13 14:44

        צריך לעצור את האלימות !

        IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 9.

    המצב בישראל הרבה יותר קשה ממה שחושבים (ל''ת)

    פ קק תנועה, 31/12/13 08:56


    IP: 80.74.103.69דווח על תגובה זו

  • 8.

    יש הרבה ביקורת והיא לגיטימית בעיקר ולא הסתה כמו שאתם רוצים לצייר (ל''ת)

    הרווחה בישראל זה בדיחה עצובה, 31/12/13 08:49


    IP: 212.179.213.59דווח על תגובה זו

  • 7.

    יש אמת בדברי החלשים

    את האמת, 31/12/13 08:45

    עובדים סוציאלים הופכים לאטומים רגשית ולעיתים דווקא הם מזלזלים בחלש מתעמרים בו כי מי כבר יאמין לו.
    חלקם מזייפים תסקירים אורים תומים לשופטים.
    תפסיקו לשחק אותה קורבנות.
    יש מקרים של חלשים שנגרסו תחת השיניים שלכם.
    תתחילו לעשות פיקוח על העובדים.

    IP: 176.13.240.13דווח על תגובה זו

    • אם כולם אומרים לכן שאתן שיכורות

      יועצת, 31/12/13 08:50

      אתן באמת שיכורות.יש אמת בדברי החלשים - החזרנה את המנדט למדינה.

      IP: 77.125.240.233 דווח על תגובה זו

      • בשמחה נחזיר!!

        , 31/12/13 09:03

        ואז תראו איזה בלאגן יהיה פה, וכמה ילדים מוכים ומוזנחים שלא יהיה להם מענה.
        אחכ תחפשו אותנו ותזעקו למה אף אחד לא מגן טל הילדים

        IP: 79.176.16.76 דווח על תגובה זו

    • מספיק לבלבל את השכל עובדים סוציאלים עובדים תחת ספר חוקים קפדני

      חוצפנים, 31/12/13 09:32

      וכל עובד חייב למסור דין וחשבון על כל מקרה למפקח מעליו וכל זה עם פיקוח צמוד על כל אגורה שהם מאשרים לטיפול כשכל שנה מקצצים להם תקציבים האנשים האלה עושים עבודת קודש סזיפית שאף אחד לא מעריך אותה

      IP: 77.127.55.209 דווח על תגובה זו

      • המנהלים מכסתחים על העובדים הרשלנים (ל''ת)

        , 31/12/13 10:08


        IP: 95.35.59.220 דווח על תגובה זו

  • 6.

    האמת באמצע והבעייה היא בקשר החברי מידי בין השופטים לעו"סים

    אני מזמין אתכם לקרוא, 31/12/13 08:43

    כעורך דין בתחום דיני האישות (פרשתי מהתחום) ראיתי מקרים לא מעטים של קשר סימביוטי שנוצר בין שופטים/ות לבין עובדים/ות סוציאליים/ות ותיקים/ות.

    הקשר ההדוק הזה נוצר במשך שנים רבות והוא הופך חלק מהשופטים/ות לחותמת גומי של ממש!!! בכל הקשות לחוו"ד של עו"ס.

    לא פעם ולא פעמיים ראיתי כיצד אותה שופטת בשני תיקים שונים אך במקרים דומים מאד, מקבלת במלואה חוו"ד של עו"ס שהיא מכירה שנים רבות, אבל בתיק אחר דוחה חוו"ד זהה של עו"ס שהופיעה בפניה בפעם הראשונה.

    השופטים נוטים לסמוך באופן עיוור יותר על העו"סים מאשר לדון לגופו של עניין תוך ירידה מדוייקת לפרטים.

    כתוצאה מכך חלק מהעו"סים פיתחו רגשי גדלות ותחושת כח בשל יכולתם הכמעט מוחלטת להשפיע על שופטים.

    זה קורה גם בקשר בין שופטים לאנשי משטרה.

    IP: 109.67.37.61דווח על תגובה זו

  • 5.

    חייבים להגן עליהם !!!!!!!! (ל''ת)

    ראובן, 31/12/13 08:42


    IP: 46.117.212.191דווח על תגובה זו

  • 4.

    זו תעשייה שלמה של פנימיות ועדות ג'ובים הם לא יוותרו על התקציבים (ל''ת)

    מדינת סדום, 31/12/13 08:42


    IP: 79.176.234.97דווח על תגובה זו

    • אתה פושע ושקרן

      אזרח מן השורה, 31/12/13 13:55

      אח"כ מתפלאים שילדים נרצחים על ידי הוריהם

      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אם אני עושה עוד היום הזמנה, כמה זמן עד שהילד החטוף מגיע אלי?

    עשיר ללא ילדים, 31/12/13 08:37

    אם אפשר כמה שיותר שחור, אני ואישתי בקטע של בראדג'לינה

    IP: 79.180.187.136דווח על תגובה זו

    • יש לנו במלאי שחור עם שחפת ואיידס כמו יתר קופיפיי העדה (ל''ת)

      לבראדג'לינה, 31/12/13 14:01


      IP: 85.65.70.165 דווח על תגובה זו

  • 2.

    שיעשו בדק בית לפני שהן מתלוננות.

    שרון, 31/12/13 08:36

    ההצדקה האוטומאטית שלהן לנשים, הגבלת הזכות של האבא לראות את הילדים ועוד עוולות רבות שנעשות משרירות לב ושיכרון כוח, מביא עליהן את המשטמה הזאת ובצדק.
    אני לא מצדיק איומים ואלימות, אבל בהחלט מבין את הזעם והתסכול שאנשים חשים כתוצאה מ"הטיפול" של העו"סות.

    IP: 79.180.187.136דווח על תגובה זו

  • 1.

    האמת מאחורי הוצאת ילדים מהבית (ל''ת)

    http://www.youtube.com/watch?v=TRwzwruoda0, 31/12/13 08:35


    IP: 79.180.187.136דווח על תגובה זו

    • הסתה פרועה (ל''ת)

      , 31/12/13 14:45


      IP: 79.179.25.209 דווח על תגובה זו