• 47.

    הרכבת הקלה: פיתרון יפיפה. הקונצפט: חנטריש.

    , 23/01/14 11:27

    יואילו נא הנוסעים ''לדלג'' מאוטובוס ורכבת, ובחזרה.
    רבותי, זה עובד רע! זמני ההמתנה הינם בלתי נסבלים ושוברים את כל הקונצפט.
    ככל שהנוסע גר רחוק יותר מתואי הרכבת כך הנזק הנגרם לו גדול יותר.
    אבל אם תשאלו את תוכנית אב לתחבורה, תגלו שהנחתום מתעקש להעיד על עיסתו.
    ע''פ התיכנון הנוכחי, תושבי השכונות הצפוניות ייהפכו לשבויים בידי סיטיפס והקונצפט לקראת סוף פברואר 2014. מי יכול לעצור את המחול המטורף הזה?

    IP: 212.235.98.161דווח על תגובה זו

  • 46.

    הארכה עד נווה יעקב היא טפשות בלתי נסבלת

    , 20/12/13 00:38

    היא מאריכה לתושבי נווה יעקב את הנסיעה בצורה משמעותית, בגלל שהם צריכים כל נסיעה להסתובב בפסגת זאב, בית חנינה ושועפט, במקום לנסוע בכביש של האלוף עוזי נרקיס.
    התושבים לא רוצים.
    מתנגדים.
    ניסו לעשות משהו אבל הקיר שומע יותר טוב.
    יש כאן מישהו מגבוה שמוביל את המהלך הזה. כנראה שגוזרים כאן קופונים.

    IP: 212.76.96.35דווח על תגובה זו

  • 45.

    בשעות הערב לוקח שעה מתחנה מרכזית לבית שלי

    אריאל, 19/12/13 21:33

    אני מחכה רבע שעה לרכבת
    ואז בהר הרצל (חשוף לרוחות ולגשמים) אני מחכה עוד רבע שעה לאוטובוס לבית שלי
    לפני הרכבת בשעות הכי עמוסות היה לוקח לי 35 דקות מהבית לתחנה מרכזית

    IP: 80.246.130.174דווח על תגובה זו

  • 44.

    מרכז העיר נראה כמו נהר של שופכין בגלל הפסים השחורים.... (ל''ת)

    שיר, 12/12/13 01:01


    IP: 79.177.100.70דווח על תגובה זו

  • 43.

    חפשו "מצרי מתעצבן רכבת קלה" ביוטיוב (ל''ת)

    עמינדב, 12/12/13 00:37


    IP: 79.182.107.149דווח על תגובה זו

  • 42.

    רכבת הקללה

    חטיוב, 11/12/13 16:09

    משהו בלתי נסבל.רעש המולה. ריח רע. צפיפות.
    חוסר מקום עמידה בין הספסלים.
    טירחה איומה לנוסעי המבוגרים. ליבי עליהם.
    צריכים לדדות מטרים על מנת להגיע למעבר
    חציה. למשל צומת הרצל יד שרה וכו'. בין החלוץ לקרית משה שום תחנה. גם את 21 מבטלים עכשו. פשוט לסגור עליהם את החיים ואת ההתניידות. אטימות הלב ושוב עבור בעלי
    הון ושלטון שיום אחד לא צרכו תחבורה ציבורית. אין תחנה מקינג גורג' עד העיריה
    איפה השכל, איפה הרגש

    IP: 79.182.193.119דווח על תגובה זו

  • 41.

    תדירות נמוכה של רכבת ועומס נוסעים גבוהה-איפה ראש העיר ושר התחבורה? (ל''ת)

    סיטיפס לא עומד בזיכיון, 11/12/13 08:53


    IP: 79.177.24.233דווח על תגובה זו

    • כל 5-7 דקות רכבת בתחנה, זה תדירות נמוכה?! (ל''ת)

      אני לא מאמין כמה ט י פ ש ו ת יש פה., 11/12/13 10:42


      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 40.

    סיטי פס, אין לכם בושה??? השירות שלכם זוועתי!

    יואל, 10/12/13 23:08

    איחורים, צפיפות בלתי נסבלת, תדירות נמוכה, תחנות חשופות למפגעי מזג האוויר, מכונות שתוקעות נוסעים בלי עודף, צפצופים בלתי נסבלים לאזניים בתוך הרכבת.

    איפה כאן הנוחות? איפה כאן ה"בטחה", בקרון שאין בו אוויר לנשימה?

    אתם כושלים בכל פרמטר אפשרי, ואפילו לא מודעים לכך!

    IP: 109.64.98.154דווח על תגובה זו

    • הדבר היחידי שאני מסכים איתך זה: "צפצופים בלתי נסבלים לאזניים בתוך הרכ"

      וכל היתר - בבל''ת., 11/12/13 10:45

      הדבר היחידי שאני מסכים איתך זה: "צפצופים בלתי נסבלים לאזניים בתוך הרכבת"

      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 39.

    עיקור מטרופולין ירושלים

    אלון, 10/12/13 23:05

    אל לנו לשכוח כי ירושלים ומרכז העיר בפרט משכו אליה גם את ערי הלווין של ירושלים כגוש עציון , מעלה אדומים ופרוזדור ירושלים וכל תושב בכל מקום ושכונה בעיר יכול היה להגיע בנסיעה בודדת אחת היישר למרכז העיר כולל את ערי הלווין של ירושלים. כיום אין תחבורה מכל השכונות למרכז העיר שלא להזכיר את היישובים הסובבים את העיר שכבר לא נגישים בנסיעה בודדת למרכז העיר וממנה.מרכז העיר איבד פוטנציאל של 200 אלף לקוחות שכבר היו בו עקב צמצום דרסטי של התחבורה הציבורית מהשכונות והישובים הסובבים את העיר!!!

    IP: 212.76.104.105דווח על תגובה זו

  • 38.

    צפיפות נוראית ותקלות חוזרות במכונות התשלום

    יעל, 10/12/13 22:46

    צפיפות נוראית וכשניתן לשבת, הכיסאות מאד לא נוחים ושוברים את הגב ( מי הארגונום שאישר דבר כזה?) והכי גרוע, מכונות כרטיסים מעטות מדי והמון אנשים שמפסידים את הרכבת בגלל התור לתשלום.

    IP: 2.55.140.100דווח על תגובה זו

  • 37.

    דווקא דיי מבסוט, בשעות העומס - עמוס - ובשאר השעות - לא (ל''ת)

    ידין, 10/12/13 22:18


    IP: 37.19.118.156דווח על תגובה זו

  • 36.

    מגילה ישנם אוטובוסים הישר למרכז העיר, (ל''ת)

    למה להטעות?, 10/12/13 21:44


    IP: 84.228.30.192דווח על תגובה זו

  • 35.

    ברור שמספר הנוסעים יעלה. איזה ברירות אחרות יש? הרי בטלו

    יעל, 10/12/13 21:43

    הרבה קווי אוטובוס.אם יש כמה תחנות אוטובוס שמשיקות לרכבת - בטלו את הקו. ממש תחרות, ממש תענוג. בושה אחת גדולה!! לא השאירו הרבה אפשרויות אלא רכבת.

    IP: 79.183.8.203דווח על תגובה זו

  • 34.

    הכיתוב בערבית נראה רע ומבשר רע (ל''ת)

    אייזנהאואר, 10/12/13 21:26


    IP: 84.248.3.84דווח על תגובה זו

  • 33.

    הרכבת עשתה רק דברים טובים לירושלים, מקווה שירחיבו את הפרוייקט.. (ל''ת)

    lev, 10/12/13 21:17


    IP: 46.116.161.222דווח על תגובה זו

  • 32.

    רכבת הזוועות

    רינה, 10/12/13 21:15

    אין בה אויר מרגישה כמו בפנים כמו סרדין , לא נוחה ולא נגישה לכל מקום מאריכה את הדרך להרבה מקומות שפעם עם אוטובוס אחד אפשר היה להגיע... אין הגנה מפני הרוח והגשם בתחנת הר הרצל ..בקיצור עשו לנו הרעת תנאים...

    IP: 95.86.90.55דווח על תגובה זו

    • האבלה אחת! אין אפשרות שהרכבת תעבור בחדר מדרגות של כל בניין.

      היא נועדה לנוע על ציר מרכזי - זה כל הרעיון פה., 11/12/13 10:50

      קצת תבונה לא תזיק לך.

      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 31.

    חסרונות הרכבת מתגמדים לעומת היתרון בהפיכת רחוב יפו למדרחוב (ל''ת)

    זומבי, 10/12/13 19:21


    IP: 37.26.146.198דווח על תגובה זו

  • 30.

    אם 10 אחוז ויתרו על רכב פרטי זה אומר ש90 פשוט לא...

    מישהו, 10/12/13 19:04

    וזה מראה בדיוק שהתוצאה פשוט עגומה, גם כבישים חסומים, גם קוי אוטובוס הופסקו וגם אנשים מעדיפים רכב....

    IP: 78.54.87.137דווח על תגובה זו

  • 29.

    הרכבת הקלה הזו - הפרויקט היחידי בהיסטוריה של המדינה שמועיל לציבור!!

    רק דברים טובים יש לי להגיד עליה., 10/12/13 18:21

    זו תחבורה ציבורית נפלאה.

    IP: 79.182.160.27דווח על תגובה זו

  • 28.

    מאז הרכבת הקלה, אני לא רואה פרצוץ של נהג אוטובוס מסריח כבר שנתיים.

    פסגת זאב, 10/12/13 18:18

    פשוט תענוג.

    IP: 79.177.124.157דווח על תגובה זו

  • 27.

    הערבים כהרגלם לא משלמם וכמובן מטרידים והורסים (ל''ת)

    , 10/12/13 17:26


    IP: 46.120.83.128דווח על תגובה זו

  • 26.

    ""הערבים לא קונים כרטיס,הם אלימים ומטרדים מינית את היהודיות"""" (ל''ת)

    יהודי זועם, 10/12/13 17:25


    IP: 223.197.36.242דווח על תגובה זו

  • 25.

    גם אתכם מעצבן שאתר Y NET מרמה בסימון התגובות הממולצות באדום?

    , 10/12/13 17:25

    300 מיליון שקלים מפירסומות זה מה שהפסיד הטייקון מוזס בעל Y NET וידיעות אחרונות בגלל העיתון ישראל היום

    ןלכן הוא שונא את הימין ומרמה בסימון התגובה המומלצת באדום

    שימו לב שתמיד התגובה המומלצת באדום תהיה של המגיבים של הקרן "לישראל חדשה" ונגד היהודים

    בתגובה אל תיקנו מוצרים שמפרסמים בידיעות או בY NET

    זיכרו מוזס הוא האויב של הימין

    IP: 223.197.36.242

    • גבר ynet מסננים 90 אחוז מהודעות ציוניות,רק הודעות התאבדות

      , 10/12/13 17:27

      מתקבלות שם בברכה קרי הודעות שמאל תבוסתניות

      IP: 77.127.107.181 דווח על תגובה זו

      • אתה פתטי (ל''ת)

        , 10/12/13 18:43


        IP: 84.111.190.46 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כישלון כי לא נמנעת נסיעת ערבים ברכבת תקלה. (ל''ת)

    , 10/12/13 17:25


    IP: 46.120.83.128דווח על תגובה זו

  • 23.

    פשוט תענוג הרכבת,לפעמים צפוף,לפעמים תקלות אבל בד"כ ,תענוג (ל''ת)

    שקד,ירושלים בירת ישראל ויש''ע, 10/12/13 17:20


    IP: 85.65.166.61דווח על תגובה זו

    • לפני כן,לאוטובוסים היה קו ארוך והיו מגיעים 3 ביחד,היום זה השתנה (ל''ת)

      שקד,ירושלים בירת ישראל ויש''ע, 10/12/13 17:22


      IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

      • יש תקלות ויש מקום לשיפור,מחכים לשיפורים ולתוספת קווים (ל''ת)

        , 10/12/13 17:23


        IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

        • לעומת המטרונית של חיפה שזה אוטובוס ארוך,מרעיש,פחות מקומות ועל דיזל ברו (ל''ת)

          שקד,ירושלים בירת ישראל ויש''ע, 10/12/13 17:25


          IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

    • לפעמים צפוף? כמה פעמים נסעת ברכבת? צפוף רוב הזמן, מחניק, מיזוג זוועה (ל''ת)

      , 10/12/13 21:45


      IP: 84.110.89.66 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הצלחה וברכות

    משתמש קבוע, 10/12/13 17:17

    יש להרחיב את הקוים לכוונים אחרים ולפתור הפקק באגריפס, אני כמעט לא מזיז את הרכב הפרטי שלי.

    IP: 46.117.129.59דווח על תגובה זו

  • 21.

    כל הזמן תקלות ברכבת, עומס, נתקעת ברמזורים, מג"בניקים עם ערביות (ל''ת)

    אבזם, 10/12/13 16:55


    IP: 85.250.21.76דווח על תגובה זו

  • 20.

    הרכבות האלו חייבות להפוך לעילית או תחתית, ולא על הכבישים.

    , 10/12/13 16:47

    הרכבת צריכה להגדיל את נפח התנועה שיכולה לעבור בפרק זמן, ולשמש אלטרנטיבה, ולא להקטין את הכבישים כדי שיסעו ברכבת.

    IP: 81.218.204.236דווח על תגובה זו

    • אין לך בכלל שכל. אתה מציע לחפור מנהרות יקרות ולהכניס מיליוני נוסעים

      מתחת לאדמה?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 10/12/13 17:54

      חושם שכמותך.

      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 19.

    הטענות הן לא לסיטיפס.. הן לתכנון ולהחלטות.. כנסו

    , 10/12/13 16:44

    תכנון הרכבת ביסודו לקוי, לא חשבו כלל על רכבת תחתית או עילית, ואף לא הפרדה מפלסית בחלק מהמקומות בהם הרכבת גרמה לצוורי בקבוק.
    התנועה בתוך פסגת זאב הפכה בילתי אפשרית, המסילה הצרה את הכביש החוצה את הפסגה והציבה עשרות רמזורים לאורכו, כל המבקש לצאת מהפסגה או לנוע בתוך הפסגה נאלץ לחצות נתיב זה שפקוק כל העת, ובבוקר רק לחצות את הכביש ליציאה מהפסגה יכול לקחת חצי שעה ויותר. אז נכון שלא נותרה לי ברירה ובשעות הבוקר אני נוסע לחניון, משאיר שם את הרכב ונוסע ברכבת, אבל לא בגלל שהיא טובה יותר, בגלל שהיא גרמה למצב גרוע יותר לי כתושב, לפני הרכבת הייתי מגיע לעבודה תוך 20 דקות עד חצי שעה, היום עם הרכבת לוקח לי כשעה, וברכב אותו הדבר. לקרוא לזה "הצלחה"..? תחשבו שוב.. אם לאלץ אותי לסוע ברכבת שהכפילה לי את זמן הנסיעה באוטו או ברכבת זו הצלחה..? תלוי את מי שואלים.

    IP: 212.179.220.78דווח על תגובה זו

    • אין לך בכלל שכל. אתה מציע לחפור מנהרות יקרות ולהכניס מיליוני נוסעים

      מתחת לאדמה?! !!!!!!!!!!!!!!!, 10/12/13 17:58

      חושם שכמותך.
      תכניס את עצמך עם העגלה שלך אל מתחת לאדמה.

      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

      • בבון מתלהם

        יעקב, 27/12/13 00:27

        שקוף שאתה מקושר לסיטיפס, חברה שמנצלת את הכוחנות השלטונית על חשבון נוחות התושבים.

        IP: 79.181.35.236 דווח על תגובה זו

  • 18.

    דווקא היום היתה תקלה, שהשביתה את הרכבת למשך שעה (לפחות)

    ארז, ירושלים, 10/12/13 16:43

    דווקא היום היתה תקלת חשמל, שהשביתה את הרכבת למשך שעה (אולי יותר, אבל אני התייאשתי ועזבתי את התחנה).
    אנשים איחרו לבדיקות רפואיות ונתקעו בתחנות ללא מענה חלופי. אפילו אף אחד לא הודיע מתי התקלה צפויה להסתדר.

    הטעות העיקרית היא בבלעדיות של הרכבת. מדוע אסרו נסיעה של מיניבוסים על אותו קו? בכל הנסיעות שאני ערכתי, הרכבת היתה דחוסה וצפופה. סטייל קרונות להובלת בעלי חיים. לדעתי מדובר בביזיון שמצטלם היטב.

    עד שהרכבת לא תצליח לעמוד בביקוש, והעומסים לא יהיו נורמליים, יש להפעיל תגבור בקווי מיניבוס.

    ולקנות כרטיס? שכחו מזה. צריך להפסיד 4 רכבות עד שמצליחים לקנות כרטיס. זלזול בלקוחות.

    IP: 79.180.20.148דווח על תגובה זו

  • 17.

    דו קיום עאלק

    תלתן, 10/12/13 16:37

    עייני ראו ולא זר את הערבים שעולים ולא משלמים מתנהגים בגסות משחקים אותה לא מבינים עברית ולא מבינים מה רוצים מהם, ומי ישלם את המחיר ? היהודים הפראיירים שמשלמים כמו ילדים טובים. העיקר שיש קריין בערבית ובשדרה המרכזית של שם חוזה המדינה נוסעת רכבת עם כיתוב בערבית.

    IP: 109.64.143.185דווח על תגובה זו

  • 16.

    כשלון חרוץ

    רחל, 10/12/13 16:07

    עדיין לא מאוחר לסלק את הרכבת הזאת ולהחזיר את המצב לקדמותו. כמובן שאפשר לשפר את המצב על ידי הבאת אוטובוסים נוחים וטובים יותר. התקופה שקדמה לרכבת היתה מצוינת ויש לי הרבה געגועים לאוטובוסים שהיו מגיעים בזמן ללא צורך להמתין שעות ארוכות בתחנות. אני מנסה למצוא משהו אחד טוב להגיד על הרכבת ואני לא מוצאת.

    IP: 62.219.164.92דווח על תגובה זו

    • רחל! מאז הרכבת הקלה, אני לא רואה פרצוץ של נהג אוטובוס מסריח

      ואין נוח וטוב מזה., 10/12/13 18:02

      את כל האוטובוסים, המיניבוסים והטרנזיטים המצחינים צריך להעיף מהכבישים.

      וטובה שעה אחת קודם

      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 15.

    "אמנם היו מעט אירועים לאומניים בקרונות"

    אורית, 10/12/13 16:06

    מעט? ערבי מנייק דקר חיילת!!! זה מעט? אם זו היתה הבת שלך?!
    ומה נראה לך על כל הצקה שערבי מציק רצים למשטרה?
    דו קיום ירושלמי...הצחקת אותי.

    IP: 84.228.80.51דווח על תגובה זו

  • 14.

    רוב המלעיזים הם סוחרים ממרכז העיר שנפגעו מהרכבת-יודע (ל''ת)

    רוב הירושלמים מרוצים מאוד מהרכבת, 10/12/13 15:47


    IP: 99.249.41.63דווח על תגובה זו

    • נכון!! (ל''ת)

      נכון!!, 10/12/13 18:04


      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הרסו בשביל זה את כל התחבורה בכל ירושלים. מישהו ניסה לקנות כרטיס?

    hah, 10/12/13 15:31

    אז הכרטיסים תקפים רק לאותו יום. למה לעזאזל??
    למה אי אפשר לקנות כמה כרטיסים ולשמור לפעם הבאה, כדי שלא אצטרך לקנות שוב?
    מי שאין לו רב-קו, נתקל במכונה איומה ונוראה.
    מכונה שלא לוקחת שטרות של יותר מ 20 שקל, אבל גם לא לוקחת יותר מ 10 מטבעות (6.60=6 שקלים ו 6 מטבעות של 10 אגורות=12 מטבעות- לא עובר)
    בכל מכונה באירופה אפשר להכניס כל שטר וכל מטבע, ללא הגבלה. המכונה מגיבה לאט, נתקעת. סיוט. הפסדתי פעם 2 רכבות רק מהתור שבו כל אחד מסתבך.
    למה אין כרטיסים בקיוסקים? רווח להם, לרכבת ולנוסעים.

    לא כזה מסובך. סעו לאירופה, תראו איך זה עובד בכמה ערים, חזרו עם רעיונות.

    IP: 84.111.132.252דווח על תגובה זו

    • הייתי בסוף שבוע שעבר בירושלים וזה פשוט כיףלהשתמש ברכבת הקלה

      תיירת מזדמנת, 10/12/13 16:32

      רק רצוי להוסיף קווים ולהוריד עלות כרטיסים.

      IP: 79.179.167.186 דווח על תגובה זו

    • לגבי המכונות

      דורון, 11/12/13 00:15

      אני בהחלט מסכים איתך. הן עובדות לאט בגלל שהן שייכות לסוף המאה ה-20.

      סיטיקנס עובדת עם מכונות שמריצות Win 95!!!

      היום כבר יש Win 8.1!!! (יצאו מאז 7 גרסאות של מערכת ההפעלה {כולל Win Vista, שבעצם זו גירסא לא גמורה של 7} אז נגיד אפילו 6 גירסאות). זה לא מספיק לעדכן???

      IP: 109.160.164.236 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אגריפסאבל למה הכל על חשבוני??!! (ל''ת)

    , 10/12/13 15:17


    IP: 212.179.238.10דווח על תגובה זו

  • 11.

    רכבת נוראית

    אביב, 10/12/13 15:15

    אני גר בקרית משה ואני נאלץ להשתמש ברכבת כדי להגיע לכל מקום.
    התחבורה נהייתה מסורבלת יותר , יש יותר צמתים/רמזורים ופקקים.
    כל שבועיים קורה שאני מאחר בגלל חפץ חשוד כזה או אחר...
    חווית הנסיעה נוראית (מלבד בשעות מסויימות בין תחנות הפריפריה) עומס נוראי - מעט יושבים, אין איורור נאות.
    פשוט סיוט.

    IP: 212.143.120.151דווח על תגובה זו

    • אתה ט י פ ש! מגיע לך!! אני, נהנה מכל רגע בתוך הרכבת הזו!!! (ל''ת)

      ש, 10/12/13 18:06


      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

    • פשוט מפונ,ק! אני גם גר בקרית משה זו אולי השכונה הנגישה ביותר לתחבורה

      אבי, 10/12/13 20:27

      ציבורית בכל ירושלים.

      גם רכבת קלה, גם הרבה תחנות אוטובוס, גם קרובה מאוד לתחנה המרכזית.

      איך אתה יכול להתלונן? הגזמת לחלוטין!
      מילא היית גר באיזה חור, אתה יושב על ציר התחבורה הכי מרכזי של ירושלים!

      IP: 37.142.16.93 דווח על תגובה זו

    • קרית משה קרובה להרבה מקומות בעיר, אני עובד במרכז העיר

      אליעזר, 10/12/13 20:43

      ומגיע לשם תוך רבע שעה כך שבעצם אין צורך לשבת ברכבת.

      לדעתי במקרה שלך לא מתאים להתלונן.

      IP: 37.142.16.93 דווח על תגובה זו

    • או אביב יה מסכן. היית פעם בלונדון המתקדמת בשעות העומס?

      כנס אביב, 10/12/13 21:58

      מי שלא חווה צפיפות, ביטולי קווי רכבת, ואיחורים ברכבות בלונדון לא יודע יודע חווית נסיעה נוראית מהי.

      IP: 85.65.166.77 דווח על תגובה זו

  • 10.

    חבל שעדיין אין ווי פי

    יצחק, 10/12/13 14:55

    אגד השכילו להכניס ווי פי באוטובוסים, וברכבת הקלה עדיין תקועים מאחור ולא מספקים שירות כל כך אלמנטרי ללקוחות.

    IP: 213.8.96.20דווח על תגובה זו

    • לא!!! תודה. רעיון רע שיגרום סבל רב לנוסעים. (ל''ת)

      רעיון רע שיגרום סבל רב לנוסעים., 10/12/13 18:08


      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 9.

    רכבת הקללה

    המחתרת הסגולה ה, 10/12/13 14:46

    הרכבת אכן איכותית אך מהירות נסיעתה כזחילה. במקביל אגד אינו יודע לתת תשובה לשינויים בתוואי הקווים השונים, נסיעה משולבת אוטובוס-רכבת היא עינוי שמנציח עליבות במקום יעילות.

    IP: 82.80.173.50דווח על תגובה זו

    • הקללה פה זה אגד. אהבל. (ל''ת)

      נ, 10/12/13 18:09


      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ב4 מיליארד שקל אפשר לפתור את כל משבר הדיור הזה

    עמית, 10/12/13 14:40

    הרבה אנשים גזרו פה הרבה קופונים.
    זה נראה בזבוז עצום של כסף.
    דרך אגב, זו לא חוכמה לאלץ אנשים לנסוע ברכבת בכל דרך אפשרית, ולהגיד שכמות הנוסעים גדולה.

    ברור לחלוטין שאף אחד שזמנו קצר לא נוסע בה.

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

    • בכסף הזה גם היה אפשר לייבא שינקנסן היאבוסה E5

      צודק ממש בזבוז של כסף, 10/12/13 15:35

      מיפן עם 16 קרונות 400 מ' מקצה לקצה שתגיע מבאר שבע עד ת"א ועד חיפה ב-320 קמ"ש, וזה היה יותר הגיוני מבחינת סכום ההשקעה ומספר הנוסעים שיעלו עליה.

      IP: 188.120.141.236 דווח על תגובה זו

    • עדיף לבזבז את הכסף של הציבור על הציבור עצמו. (ל''ת)

      מה רצית שיקנו איתו נרות ריחניים ב-4 מליארד שקל?!!!, 10/12/13 18:12


      IP: 79.177.124.157 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אני סטודנט ונוסע בכל יום ברכבת והצפיפות ממש אבל ממש בלתי נסבלת!

    שושו, 10/12/13 14:12

    והבעיה באמת שאין אלטרנטיבה. עצוב ומעצבן!

    IP: 82.102.135.22דווח על תגובה זו

    • נסעת פעם בניו יורק בשיא הלחץ?רק להתלוננן אתם יודעים

      רם, 10/12/13 14:28

      ואני אפילו לא מדבר על ביטול רכבות מסאיבי שיש סערות גשם בניו יורק וכל הסאבוואי מוצף

      IP: 82.166.73.41 דווח על תגובה זו

      • כשנגיע לפרומיל מהאיכות של התחבורה הציבורית ......

        גבי, 10/12/13 14:54

        ב ניו יורק אז תדבר --- מרחק שנות אור ממדינת היהודים מארה"ב בכל הקשור לשירות הציבור ובמיוחד תחבורה ציבורית הלוואי עלינו .....

        IP: 81.218.33.2 דווח על תגובה זו

      • למי אכפת מניו יורק!!! (ל''ת)

        /, 10/12/13 16:35


        IP: 84.229.30.35 דווח על תגובה זו

      • הגודל של ירושלים וניו יורק זה אותו דבר? הרכבת שם ופה מסיעה אותו מספר

        יעל, 10/12/13 21:49

        אנשים? עוברת את אותו המרחק? מה הקשר. וכן נתלונן. אם פעם נסעתי לעבודה באוטובוס, היום אני צריכה רכבת ואוטובוס. ממש שדרגו את התחבורה

        IP: 84.110.89.66 דווח על תגובה זו

    • לא ברור!

      חיים, 10/12/13 15:27

      מה פרוש צפיפות אבל? האם זה עברית חדש של סטודנטים?

      IP: 151.203.17.38 דווח על תגובה זו

      • היית פעם בלונדון המתקדמת בשעות העומס? (ל''ת)

        ויליאם, 10/12/13 21:55


        IP: 85.65.166.77 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הצלחה גדולה

    אלי הירושלמי, 10/12/13 14:12

    הצפיפות רק מלמדת כמה אנשים משתמשים בשירות הזה. למרות שכל 6-7 דקות יש רכבת, כל רכבת מפוצצת באנשים.
    אני נוסע ברכבת באופן קבוע לעבודה והיא מהירה ונוחה, ובלי הפתעות של פקקים.
    צריך לטפל בצפיפות על ידי הוספת רכבות נוספות, אבל הקונספט עצמו מוכיח את עצמו מעל ומעבר.

    IP: 80.74.111.178דווח על תגובה זו

    • נוסעים בה כל כך הרבה בעיקר בגלל שאי אפשר לנוע בלעדיה

      אביב, 10/12/13 15:13

      החוויה שלי שונה לחלוטין.
      אני גר בקרית משה ואני נאלץ להשתמש ברכבת כדי להגיע לכל מקום.
      התחבורה נהייתה מסורבלת יותר , יש יותר צמתים/רמזורים ופקקים.
      כל שבועיים קורה שאני מאחר בגלל חפץ חשוד כזה או אחר...
      חווית הנסיעה נוראית (מלבד בשעות מסויימות בין תחנות הפריפריה) עומס נוראי - מעט יושבים, אין איורור נאות.
      פשוט סיוטש

      IP: 132.64.159.8 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ביזיון ובושה שהרכבת נקראית סיטיפס (מהזה?) אין שם נורמלי בעברית?? (ל''ת)

    מה פתאם ירושלים קוראית לרכבת בשם לועזי דוחה ומגעיל, 10/12/13 14:11


    IP: 195.200.205.2דווח על תגובה זו

  • 4.

    דוסים הזויים (ל''ת)

    , 10/12/13 13:55


    IP: 31.168.122.27דווח על תגובה זו

  • 3.

    ""הערבים לא קונים כרטיס,הם אלימים ומטרדים מינית את היהודיות"""" (ל''ת)

    , 10/12/13 13:48


    IP: 223.197.36.242דווח על תגובה זו

  • 2.

    נסעתי ברכבת הקלה לראשונה שבוע שעבר לדעתי כיף לטייל ברחוב יפו

    אזר, 10/12/13 10:31

    בלי רעש בלי זיהום אויר סוף סוף רואים את הבניינים היפים ברחוב, יש לשפר את חזית החנויות ברחוב הכל עני ודל למראה

    IP: 213.8.100.81דווח על תגובה זו

  • 1.

    כתבה מעולה! (ל''ת)

    אריק, 10/12/13 10:03


    IP: 84.110.208.193דווח על תגובה זו

    • סוף סוף מישהי העזה לצעוק שהמלך עירום

      קשישה, 10/12/13 15:17

      נוסעים ברכבת כי אין ברירה אחרת.
      מכיוון שלי כבר אין כוחות לעבור מהאוטובוס לרכבת, לחכות בעמידה פעמיים וכו', אני פשוט לוקחת מונית .
      אלו שעברו לאופציית המעבר בין אוטובוס לרכבת מאחר שקווים ישירים בוטלו או שמסלולם בלתי אפשרי (פקקי אגריפס..) הם או צעירים וחזקים או שידם אינה משגת לקחת מונית.

      IP: 85.65.51.185 דווח על תגובה זו