• 48.

    סמינרניון

    בני, 22/08/13 17:06

    כשפניתי לראשונה ל www.freeacademic.com מאגר עבודות אקדמיות, חיפשתי כותב מקצועי מאתר עבודות אקדמאיות גוף לכתיבת סמינריונים ותיזות על מנת שיעזור לי בכתיבת העבודה מייד קיבלתי תחושת בטחון שזה הבן אדם עליו אוכל לסמוך בכתיבת העבודה הסמינריונית. ידעתי שאני משאירה את נושא העבודה שלי בידיים טובות - עבודות אקדמיות גוף לכתיבת סמינריונים ותיזות מבין עניין, מקצועי, אדיב וישר עבודות אקדמיות גוף לכתיבת סמינריונים ותיזות תיקתק את "העבודה" המשיך להיות איתי בקשר רציף בזמן תהליך כתיבת העבודה. והראה נכונות לעזור בכל שלב

    IP: 79.183.176.162דווח על תגובה זו

  • 47.

    2.5 מיליארד אנשים קיבלו את החיסון ואני בתוכם

    ., 20/08/13 20:45

    מה זה החשש הזה פתאום? עד 2004 זה היה בשגרת החיסונים.
    עשו טובה וחשבו שאולי לא צריך כי בכל זאת מדינה מערבית ופוליו מתקרב להכחדה, אבל מה לעשות שאנחנו חולקים גבול עם מצרים וכך מחלות כאלו חוזרות אלינו...

    IP: 109.160.255.109דווח על תגובה זו

    • ציטוט ל2.5 מיליארד שקיבלו את החיסון

      ., 20/08/13 20:55

      http://www.who.int/features/qa/64/en/
      תגידו תודה שכל מי שמעל גיל 9 כבר קיבל חיסון OPV ומגן עליכם, אחרת היינו ממש בבעיה.

      IP: 77.126.158.242 דווח על תגובה זו

  • 46.

    רעות ויניב אתם בושה

    חייבים לקנוס הורים בורים כמו רעות ויניב, 20/08/13 17:55

    ההורים האלה בורים משרישים
    צריכים לקנוס אותם באלפי שקלים על כל חיסון שיבחרו שלא לעשות

    IP: 109.65.198.143דווח על תגובה זו

  • 45.

    ככל שלא תתחסנו ---לא תהיה הדברת הפוליו בישראל !!

    ככל שלא תתחסנו -------- יתרבו הנגיפים האלימים !!, 20/08/13 17:02

    החיסון המתון היותר (של גילאי עד 9), בתנאי מגיפה -
    סיפור אחר!
    ראו הוזהרתם.........

    IP: 79.182.125.173דווח על תגובה זו

  • 44.

    היה מחקר

    , 20/08/13 16:30

    הנה המחקר שנעשה על החיסון בהודו - היו בו 900 ילדים, http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0140673610612305, ולמרות שהיו 19 תופעות לוואי, אף אחת לא נמצאה קשורה לחיסון (החברה חייבת לדווח על כל בעייה בתקופת הניסוי, בין אם היא קשורה לחיסון או לא, לפי הכללים בארה"ב). במילים אחרות, חיסון שהשינוי מהחיסון בו השתמשו בכל העולם הוא רק להוריד זן אחד - כלומר, שינוי שאין סיבה לחשוב שהוא בעייה - נבחן ולא נמצאו בעיות. האם המרואיינת היתה מחסנת עם החיסון עם כל שלושת הזנים? אם כך, מה הדאגה? שמשרד החינוך בחר חיסון עם זן מוחלש אחד פחות?

    IP: 70.231.137.224דווח על תגובה זו

    • זה חיסון של חברה אחרת. (ל''ת)

      יוקטנה, 20/08/13 19:29


      IP: 93.172.151.120 דווח על תגובה זו

  • 43.

    איך הגיע הנגיף לישראל? מדוע לא מספרים לנו? עוד מעט גם (ל''ת)

    חיסון נגד שחפת ועוד מרעין בישין, מאפריקה במקרה?, 20/08/13 16:04


    IP: 23.17.154.48דווח על תגובה זו

  • 42.

    וירוס מטייל בעולם בקלות.למה לא מחסנים במערב?ניסוים עושים על עולם שלישי (ל''ת)

    א, 20/08/13 15:37


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

    • ישראל אכן הופכת למדינת עולם שלישי בניצוחו של השמאל ובג"ץ: מסתננים (ל''ת)

      מאפריקה,שבחי''ם מאסיה,שגם משריצים בלי סוף, 20/08/13 21:17


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 41.

    הפוליו הובא לפה על ידי חייזרים מאיזור 51 ולכן אני לא מחסנת

    גלית ווסרמן אלוש, 20/08/13 15:33

    אפילו קראתי באתר של הפרופסור הגרמני הנודע פון מינכהאוזן

    IP: 132.72.69.199

  • 40.

    מדוע כל אישה עם שם ראשון פולני ושם שני מרוקאי ולהיפך היא סתומה בלחץ? (ל''ת)

    יחזקאל ששון, 20/08/13 15:29


    IP: 79.177.67.126

  • 39.

    להכריח את כולם להתחסן ומי שלא לגרש אותו לסודאן

    בדפורד פורסט, 20/08/13 15:28

    מי שלא מתחסן דאג להבריח לפה את הסודאנים שהביאו את הפוליו וצורח כמו תרנגולתשחוטה שמעיפים אחד או שניים חזרה
    עכשיו שהילדים להם יחלו בח רא הזה הם יהיו ראשונים להאשים את הממשלה ולתבוע פיצויים

    IP: 132.76.61.23דווח על תגובה זו

  • 38.

    "בחנה לעומק", "קראה מאמרים" - למה מציגים אותה ברצינות ?!? (ל''ת)

    חבל שהקדישו עליה כתבה. כולם להתבגר, ועכשיו!, 20/08/13 15:01


    IP: 212.150.174.178דווח על תגובה זו

  • 37.

    החיסון בטיפות הוא כדי לשמור על אחרים לא על הילד שלכם-שחוסן בזריקה בעבר

    ד''ר לרפואה - הסבר מקצועי, 20/08/13 14:59

    החיסון בטיפות הוא כדי לשמור על אחרים לא על הילד שלכם-שחוסן בזריקה בעבר.

    ילד שחוסן בחיסון המומת - בזריקה IPV- (ניתן בטיפת חלב בגיל 2,4,6- חודשים) מחוסן לגמרי - הוא לא ידבק במחלה .


    ילד כזה יכול להפריש בצואה שלו יחד עם מיליארדי החידקים גם את וירוס הפוליו - שוב אני מדגיש הוא לא יחלה במחלה.

    כדי למנוע את ההפרשה בצואה צריך את החיסון החי המוחלש OPV- שיכול לסכן את הילד

    ישנם הורים שלא מחסנים את הילדים שלהם בטיפת חלב (בדרך כלל מסיבות אידיאולוגיות)
    כך שהילדים שלהם לא מחוסנים נגד פוליו - ילדים כאילו יכולים להדבק במחלה.

    כדי למנוע את הדבקותם של אילו שלא חוסנו- מבקשים מכל הילדים בארץ להתחסן בחיסון של הוירוס החי המוחלש.

    המשמעות- אתם מתבקשים לסכן את הילדים שלכם - עם חיסון חי מוחלש OPV כדי לשמור על ילדים אחרים שההורים שלהם לא חיסנו אותם.

    לסכן את הילדים שלכם בלי צורך אישי שלהם.

    תחשבו אם אתם רוצים לעשות את זה.

    אני לא היתי מסכן ומחסן את הילד שלי בלי תמורה.

    IP: 199.203.53.3דווח על תגובה זו

    • דוקטור, רק תסביר לנו בבקשה איך הוירוס המוחלש מחסן את הילד

      יצחק, 20/08/13 15:04

      מפני הוירוס הרגיל שיושב לו במעיים? וגם, אחרי ההסבר שלך למה לחסן את הילדים כדי שלא ידביקו ילדים שלא חוסנו - למה אתה אומר שאת הילד שלך לא היית מחסן "בלי תמורה" - אתה רוצה שישלמו לך, או מה?

      IP: 93.172.148.216 דווח על תגובה זו

      • צודק מיליון אחוז הרופא

        כדאי שתקראו מה אומר הרופא, 20/08/13 15:10

        ורק כדי שיצחק יבין - הרופא לא ביקש תמורה בכסף או שום דבר דומה. הוא אומר דברים פשוטים שרוב אלו שבחרו לא להתחסן מבינים. לכל חיסון יש סיכון ויש תמורה. התמורה היא שהילד מקבל הגנה טובה גם אם לא מלאה. הסיכון הוא שהחיסון עצמו יגרום למחלה או לתופעות לוואי או להשלכות רעות בטווח הארוך.
        עד כאן בסדר?
        בחיסון הנוכחי מי שמחוסנים לא מקבלים תמורה מכיוון שהם כבר מוגנים. החיסון המומת שמקבלים 4 פעמים בשנה הראשונה לחיים מהווה הגנה נהדרת. זו הסיבה שלמרות ההתפרצות עד עכשיו, לא היתה שום תחלואה. במילים פשוטות: אין להם צורך בחיסון כי הם כבר מחוסנים. מצד שני הסיכונים שבחיסון עדיין קיימים.
        אז למה לחסן? משרד הבריאות הורה להתחסן כדי שהילדים של אלו שלא מתחסנים בשנה הראשונה לחייהם ארבע פעמים בחיסון המומת יהיו מוגנים. בקיצור - רוצים שהילד שלך יהיה מגן אנושי לילדים של הורים פרזיטים.
        הבנת?

        IP: 2.55.139.155 דווח על תגובה זו

        • כדאי שתקרא מה שכתבתי. השאלה בקשר לתמורה היא שולית.

          יצחק, 20/08/13 15:16

          השאלה האמיתית היא איך הוירוס המוחלש מסלק את הוירוס האלים מהמעיים. על זה עוד לא קיבלתי תשובה! הבנת, יא אהבל?

          IP: 93.172.148.216 דווח על תגובה זו

          • צודק מיליון אחוז הרופא

            כדאי שתקראו מה אומר הרופא, 20/08/13 15:28

            קודם כל שאלת שתי שאלות, ואני עניתי לשניה. אם היית יודע למי אתה קורא אהבל, היית נושך את הלשון שלך. אז למרות גסות הרוח שלך אני אענה לטובת הענין גם לשאלתך הראשונה.
            החיסון המומת מונע תחלואה של מי שהודבק. זו הסיבה שלמרות שעד כה התגלו עשרות נשאים של הנגיף הפראי וקרוב לודאי שיש מאות נוספים, אף אחד לא חלה. אלא שהחיסון המומת אינו מחסל את נגיף הפוליו הפראי, והוא שוכן במעיים של מי שהודבק, לפחות למספר שבועות, ומופרש בצואה וברוק.
            בשונה, החיסון החי-מוחלש פועל אחרת. הוא לא רק מונע תחלואה (כשהוא עובד) אלא אמור לחסל את הוירוס הפראי, ובכך למנוע הדבקה. דבר נוסף שלא יודעים הוא שהחיסון החי מוחלש יעיל רק ב-50% מהמקרים (ולכן בעבר ניתן בכמה מנות דחף).
            זאת אומרת שהחיסון החי-מוחלש שניתן כיום אינו יעיל במיוחד (לפחות לא כמנה בודדת) מעבר להגנה שמוענקת למי שהתחסן בחיסון המומת 4 פעמים בשנתו הראשונה, כנדרש, הוא מסוכן במידה כלשהי גם אם נמוכה, והכי חשוב - הוא לא נועד להגן על הילד המתחסן מפני תחלואה, הוא נועד לחסל את הוירוס במעיים ובכך למנוע תחלואה של הורים פרזיטים שלא חיסנו את ילדיהם בחיסון המומת כנדרש.

            IP: 2.55.139.155 דווח על תגובה זו

        • המדינה צריכה לדאוג לכלל גם אם לפעמים הפרט משלם מחיר (ל''ת)

          א, 20/08/13 15:27


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • אני מוכן לקבל כל מה שאומר הרופא הנ"ל, פרט ל

      אילן, 20/08/13 15:18

      דבר אחד: חוסר הנכונות שילדינו יהוו מגן אנושי עבור ילדי הורים שלא טרחו לחסנם - מקובל. אבל ישנו עניין אחר: מה על אוכלוסיית כל אלו שאינם יכולים להתחסן? אנשים הסובלים ממחלות אוטואימוניות ואחרות? כאן אין המדובר בחוסר רצון, אלא בחוסר יכולת להתחסן. לא הורים פרזיטים, אלא אנשים בעלי קושי אמיתי. מצד שני, אני מוכרח להודות: האם אני מוכן לסכן את ילדיי בשל כך? -לא. ועם יד על הלב, אני די בטוח שכל הורה אחר יחשוב בדיוק כמוני. קצת עצוב, למען האמת...

      IP: 109.67.172.19 דווח על תגובה זו

    • "אני לא היתי מסכן ומחסן את הילד שלי בלי תמורה"

      אלון, 20/08/13 15:19

      הצלת חיים ומניעת שיתוק של ילדים אחרים שהוריהם מטומטמים אינה מטרה מספיקה עבורך? (מה גם שאין שום סיכון למי שחוסן בחיסון המומת).
      מה אשם הזאטוט המסכן שהוריו לא חיסנו אותו? האם לא מגיעה לו הגנה מפני המחלה הארורה הזאת שהרגה כל כך הרבה אנשים בהיסטוריה?

      אם אכן ד"ר לרפואה אתה, ראוי שתקרא ותפנים את שבועת הרופא:
      "ושמרתם עד מאוד חיי אדם מרחם אמו, והיה שלומו ראש חרדתכם כל הימים...".

      IP: 87.69.114.40 דווח על תגובה זו

      • ומה אם לילד אין חיסון כי יש לו סרטן?

        ., 20/08/13 20:48

        אתה רוצה שבנוסף על הכימותרפיה יקבל גם פוליו וסיכוי לשיתוק?
        יש המון אנשים עם דיכוי חיסוני.
        יש גם תינוקות שעוד לא הספיקו לקבל חיסון!!
        גם הילד שלך לא היה מחוסן עד גיל 6 חודשים

        IP: 77.126.158.242 דווח על תגובה זו

    • מה קרה דוקטור, אין לך מספיק עבודה?

      , 20/08/13 16:18

      1. אין כלל עניין של "מגן אנושי" כשילד מחוסן בחיסון מומת מקבל את החיסון המוחלש. שהרי הוא כלל אינו בסכנת חולי. ומי יטפל בכל אלו שלא רוצים או לא יכולים להתחסן, אם כאשר יחלו בזן הבר של הנגיף? לא אתה והקולגות שלך (בהנחה שאתה אכן רופא)?

      2.שכחת שיש מטרה נוספת - והיא מיגור נשאות לפוליו ולטווח הרחוק, מיגור המחלה מן הארץ והעולם. כך שנכדינו אולי א יצטרכו להתחסן בכלל נגד המחלה. לא שווה בשביל אפס סיכון?

      IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

    • הילדים שלי אינם חיילים (ל''ת)

      יוקטנה, 20/08/13 19:30


      IP: 93.172.151.120 דווח על תגובה זו

  • 36.

    עוד מטומטמת היסטרית שאין לה מושג על מה היא מדברת

    ישראלי, 20/08/13 14:17

    היא עשתה מחקר באינטרנט... וואו... כי האינטרנט מלא במידע מהימן ולא מעוות... באמת כל הכבוד לה...

    אני חושב שאותם הורים צריכים להיות חשופים לתביעת נזיקין באם יהיה קיים חשד סביר שהילד שלהם הדביק אדם וגרם לו לחלות.

    מעניין כמה הורים "חכמים ומודעים" נראה אז...

    IP: 213.57.119.230דווח על תגובה זו

    • ולמה אתה כל כך בטוח שאתה יודע טוב יותר?

      אילן, 20/08/13 15:12

      איפה בדיוק אתה בדקת את הנושא? על הספה בסלון מול הטלוויזיה? מול מסך המחשב בכתבות מוזמנות של משרד הבריאות?

      מה שכן, אתה מרשה לעצמך לנבל את הפה כמו פושטק. אכן, ישראלי. הישראלי המכוער. בהתגלמותו.

      IP: 109.67.172.19 דווח על תגובה זו

      • מהסיבה שסטטיסטית כל המתוחכמים וחובבי הקונספירציות הם

        אי דיוטים מוחלטים, 20/08/13 15:24

        או אולי נסביר אחרת. אם לא תחסן האיחוד האירופי לא יכניס אותך לשעריו ומה תעשה בלי נסיעה לברלין אוי הקערחץ
        וסליחה על המבטא הרע באידיש
        אני גוי

        IP: 79.177.67.126 דווח על תגובה זו

      • 2.5 מיליארד אנשים קיבלו את החיסון

        ., 20/08/13 21:07

        8.5 מיליון אנשים לא חלו בפוליו הודות לחיסון
        85,000 מקרי שיתוק לפחות נמנעו
        כמעט כל האוכלוסיה מעל גיל 9 כבר קיבלה את החיסון.

        IP: 77.126.158.242 דווח על תגובה זו

  • 35.

    ב ynet עובדים שעות נוספות בשביל המזיקים מיש עתיד כל היום משכנעים לחסן (ל''ת)

    ynet = המקומון של יש עתיד, 20/08/13 14:16


    IP: 109.67.172.19דווח על תגובה זו

  • 34.

    האם עד לפני חודש לא היה הנגיף במע' העיכול או בביוב ?

    חיסון - עכשיו סיכון מיותר !, 20/08/13 14:10

    הנגיף נמצא דרך קבע במערכת הביוב. אז מה נזכרו עכשיו ? החיסון מגן רק ב-50% מהמקרים.
    חיסונים גורמים לסרטן בהמשך החיים. העליה המבהילה החולי הסרטן ב- 20 השנים האחרונות היא תוצאת- החיסונים המופרזים .

    IP: 46.223.139.64

  • 33.

    זה לא משנה כי גם ככה הוא יחטוף את הנגיף בגן (ל''ת)

    גחחחח, 20/08/13 14:02


    IP: 85.64.137.28דווח על תגובה זו

  • 32.

    בסדר, אז אל תשלחי את הילד לגן.

    לא רוצה? לא חייבת. גם אנחנו לא., 20/08/13 13:53

    מה את בעצם עושה? את אומרת, כאילו, "הבן שלי לא יקבל חיסון דרך הפה, ואם עקב כך (מודגש - עקב כך) ילד אחר יחלה - זבש"ו, אבא ואמא שלו היו צריכים לחסן אותו". גם זה סוג של ניסוי.
    צריך לדרוש שילד שלא קיבל את החיסון המוחלש לא יתקבל לגן, כי הוא מקור להדבקה של ילדים אחרים.

    IP: 85.64.137.28דווח על תגובה זו

    • זו את שלא אמורה לשלוח את הילד לגן

      בודקת עובדות, 20/08/13 14:18

      כיוון והוא מחוסן בחיסון מוחלש אז הוא זה שמדביק. כדאי שתקראי קצת יותר את המאמרים , המחקרים והעובדות ולא סתם כותרות בעיתונים .

      אנשים רפי שכל. קוראים רק את מה שכתבו להם העיתון ולא חושבים לבד ולומדים באמת אודות החיסונים

      IP: 109.65.187.227 דווח על תגובה זו

      • בואו נתפשר - יהיו שני סוגים של גנים וכל אחד ישלח את ילדו לגן המתאים

        ישראלי, 20/08/13 14:22

        הגן לילדי ההורים שלא חיסנו את ילדיהם, להלן "גן ההורים המטומטמים" וגן נורמלי.

        בגן הנורמלי לא יהיה אף ילד נשא בתוך שבועיים ובגן ההורים המטומטמים, כל יום ילד אחד יעביר את הנגיף לילדים אחרים שהוא בא עימם במגע...

        סבבה?

        IP: 132.66.138.117 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אפריקאים תיז'ערו. ז'ה עושים לכם כיפה עדומה בשביל לעשוק עותחהם. (ל''ת)

    פנתר שחור מוכה כלבת, 20/08/13 13:33


    IP: 37.142.150.221

  • 30.

    פשוט טפשים. אין מילה אחרת. (ל''ת)

    הבורות הורגת, 20/08/13 13:22


    IP: 192.117.13.78דווח על תגובה זו

  • 29.

    מי שבאמת מעוניין במידע מהימן על הפוליו

    , 20/08/13 13:04

    מוטב שיתרחק מאתרים לא אמינים עם תיאוריות קונסםירציה ו"רופאים" קקיוניים שלא מייצגים אף אחד חוץ מעצמם. יש מלא מידע באתר משרד הבריאות וכן במכון וייצמן - לגגל "מונעים את שיתוק הילדים: חיסון נגד פוליו ".

    IP: 85.250.84.9דווח על תגובה זו

    • הכל חרטה. בבאים פינטו ורנטגן מרפאים הקול קולל פוליו.

      זבבו ממרקז עליקוד, 20/08/13 13:43

      מי זה בכלל הפוליו הזה? הוא בטח סמולן פולני? לא רואה אותו ממטר. עוקף אותו בסיבוב. אם הוא יבוא אצלנו במרקז עליקוד הוא יחטוף מכות. עיידה בעבעי. אהוד ברק ברח. יאיר לפיד אושק עלמנוט ויתומית.

      IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

  • 28.

    הבעיה המרכזית שכל המחסנים למינהם לא מבינים היא שונה

    כנסו ותבינו הכל, 20/08/13 13:00

    הענין של "שפני ניסיון" הוא אמנם מטריד, ויוצא דופן, והמסרים שיוצאים ממשרד הבריאות בענין הזה הם מטושטשים בכוונה. הבקשה להצגת מחקר קליני ריגורוסי שעומד בתנאים אקדמיים הושבה ריקם. תחת זאת נאמר בצורה סתמית ששניים וחצי מיליארד איש לקחו את החיסון. לא נאמר איפה, לא נאמר מתי, והכי חשוב, לא נאמר מה בדיוק קרה להם ובאיזה נסיבות הם חוסנו.

    רק כדי שיהיה ברור - אני את ילדיי חיסנתי תמיד, ובכל, לרבות חיסונים נגד שפעת. אני מתעב ובז לכל המיסיונרים למינהם שחושבים שהם יודעים הכל ומונעים מילדיהם חיסון - בעיקר בגלל שהם יודעים שאחרים כן מחסנים.

    אז למה תמיד לחסן והפעם בשום אופן - אבל בשום אופן לא?

    הדבר המרכזי הוא שאדם מתחסן למען עצמו. והורה מחסן את ילדיו למענם הם. במקרה הזה האמת היא אחרת - כל המחוסנים אינם מחוסנים למען בריאותם שלהם. הם מחוסנים אך ורק למען בריאותם של אחרים - כאלה שרוכבים על גבינו. במילים פשוטו - הילדים שלנו הם "מגן אנושי" לילדים של אחרים. וכמו כל מגן אנושי, הם יכולים לחטוף בעצמם.

    ועוד דבר - האם ידוע לכם שלפי מכון ויצמן יעילותו של החיסון בטיפות לאחר מנה ראשונה היא רק 50%??

    IP: 2.55.139.155דווח על תגובה זו

    • ילד שחוסן בחיסון מומת לא יקבל פוליו. והוא יתרום להגן על אחרים

      , 20/08/13 13:17

      כול אולי ילדיו שלו - שהרי המטרה היא למגר את הנגיף מהעום ואז לא יהיה צורל בשום חיסון לפוליו, כמו שלא צריך לחסן את כולים נגד אבעבועות שחורות.

      IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

      • לידיעתך - מחסנים בארץ בחיסון המומת אך הוא פחות יעיל

        חוכמולוג, 20/08/13 17:00

        החיסון של חיידק מומת פחות יעיל מהחיסון של החיידק המוחלש. פעם חיסנו בארץ את שני החיסונים אבל בשנים האחרונות הפסיקו עם החיסון המוחלש, בגלל זה עכשיו עושים השלמות.

        IP: 80.230.46.85 דווח על תגובה זו

    • כלומר, לא אכפת לך אם קרוב משפחה שלך יחלה. אתה פשוט אדם נפלא... (ל''ת)

      ישראלי, 20/08/13 14:23


      IP: 132.66.138.117 דווח על תגובה זו

  • 27.

    כל ההורים החכמים האלה חוסנו בעצמם בשנת 88

    , 20/08/13 12:54

    זה ממש לא היה נורא כשהאחות נכנסה בכיתה ג' וטפטפה לנו שתי טיפות על הלשון. אפילו הטעם לא היה כל כך נורא כמו שהפחידו מראש. האם מישהו נפגע מהחיסון הזה?

    מה קרה לנו במהלך 25 השנים האחרונות שמה שהיה פשוט אז הופך לכל כך מסובך היום?

    IP: 85.130.214.108דווח על תגובה זו

    • אז לא היינו מחוסנים בנגיף מומת. 15 נפגעים גרמו לכולם לרוץ להתחסן (ל''ת)

      י, 20/08/13 12:57


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • בוודאי שהיו מחוסנים אז בנגיף המומת - וגם בחי מוחלש. (ל''ת)

        , 20/08/13 13:05


        IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

    • זה לא אותו החיסון

      אילן, 20/08/13 15:08

      אין קשר בין השניים - זה לא אותו החיסון משנות השמונים. חברה אחרת, חיסון אחר - סיפור אחר.

      IP: 109.67.172.19 דווח על תגובה זו

      • ההבדל הוא רק שהורידו זן

        , 20/08/13 16:33

        החיסון המוחלש נגד פוליו הוא משנות החמישים. ההבדל כאן הוא שהורידו זן. זה לא הבדל משמעותי.

        IP: 70.231.137.224 דווח על תגובה זו

    • כל מי שמעל גיל 9 מחוסן ב OPV

      ., 20/08/13 21:08

      אני נולדתי אחרי 88 וקיבלתי את החיסון בכיתה א' בבית הספר, סה"כ טיפות מגעילות, לא קרה כלום.

      IP: 77.126.158.242 דווח על תגובה זו

  • 26.

    http://www.youtube.com/watch?v=UxeGGLi-WEk (ל''ת)

    רופאה מסבירה את סכנות חיסון הפוליו, 20/08/13 12:33


    IP: 109.64.188.27דווח על תגובה זו

    • סוזן המפריז כבר אינה עוסקת ברפואה קונבנציונאלית אלא הומיאופטיה. אגנדה? (ל''ת)

      , 20/08/13 12:59


      IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

    • קראתי באתר של איזה אחד דר מנגלה שיהודים צריכים להתחסן בקפיצה לתהום (ל''ת)

      זה בדוק הוא רופא מגרמניה לא רמאי ישראלי, 20/08/13 15:35


      IP: 79.177.67.126 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הלואי שרק תמשיכי לחייך !!!

    arni585858, 20/08/13 12:30

    הלואי שתמשיכי לחייך ולא יקרא כלום למשפחתך או למשפחה אחרת בגלל הוסר האחריות שלכם באי חיסון התינוק.
    הלואי גם שלא יקבלו אותו לגן ביחד עם ילדים אחרים שכן חוסנו ואת תצטרכי להקים או למצוא גן של ילדים ממשפחות דומות לשלך שלא מחסנות .שלא תבואי אז בטענות למדינה שחייבת לתת לך גן חופשי שידיעה שאת לא רוצה לשמוע למדינה שאומרת לך חיסון לילדים חובה.

    IP: 213.57.138.41דווח על תגובה זו

    • שטויות. הילד שלה מחוסן (ל''ת)

      י, 20/08/13 12:32


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • אבל אולי לאבא המבוגר שלה, הסבא של הילד, יש מערכת חיסון חלשה? (ל''ת)

        ישראלי, 20/08/13 14:24


        IP: 132.66.138.117 דווח על תגובה זו

  • 24.

    המעוותים מיש עתיד עושים בשביל ביבי סוכן הסדר העולמי את העבודה (ל''ת)

    הוא לא יכל לחלום על חיילים יותר טובים, 20/08/13 12:30


    IP: 79.180.205.241דווח על תגובה זו

    • קוראים לו אלוהים, שים כיפה שטריימל ועבור לבני ברק (ל''ת)

      ברור, יש אחד שמחליט על הכל וקובע בשביל כולם, 20/08/13 13:40


      IP: 89.139.9.243 דווח על תגובה זו

  • 23.

    המעוותים מיש עתיד עושים בשביל ביבי סוכן הסדר העולמי את העבודה (ל''ת)

    הוא לא יכל לחלום על חיילים יותר טובים לחיסולנו, 20/08/13 12:29


    IP: 109.64.188.27

  • 22.

    למה יש רק כתבות דמגוגיות? מה עם לראיין רופא ?

    אבי, 20/08/13 12:24

    זה מגוחך שכתב שאין לו מושג ברפואה מפיץ שמועות ומראיין הורים שהוזנו מאותן שמועות ללא חוות דעת רפואית.
    אפשר לעשות כתבה שבה נשאלים 10 רופאים לגבי החיסון. זה יהיה שירות ציבורי אמיתי ןלא דמגוגיה בשקל שלושים ושמונה.

    IP: 79.177.179.35דווח על תגובה זו

    • מגיפת הפוליו בישראל רופאה אומרת את האמת על החיסון, קישור: (ל''ת)

      http://www.youtube.com/watch?v=UxeGGLi-WEk, 20/08/13 12:25


      IP: 109.64.188.27 דווח על תגובה זו

    • "מגיפת" הפוליו בישראל רופאה אומרת את האמת על החיסון, קישור: (ל''ת)

      http://www.youtube.com/watch?v=UxeGGLi-WEk, 20/08/13 12:26


      IP: 109.64.188.27 דווח על תגובה זו

      • הרופאה הזו עברה מזמן להומיאפטיה...ממש לא כדאי לשמוע לה. (ל''ת)

        , 20/08/13 12:29


        IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

      • על כל רופאה כזו יש 10000 שיגידו ההיפיך, אז מי צודק? (ל''ת)

        אני רק שאלה, 20/08/13 13:50


        IP: 192.115.67.2 דווח על תגובה זו

      • הרופאה הזו היא לא אמינה

        , 20/08/13 16:35

        לא רק שהרופאה הזו עכשיו מוכרת אלטרנטיבות הומואופתיות לחיסונים (שלא עובדות), הווידאו שלה מלא אי דיוקים. למשל הטענה שפוליו נגרם ע"י ד.ד.ת - כשיש תמונות עם פוליו ממצריים העתיקה והיתה מגיפה בניו יורק ב - 1916, לפני שהתמשו בחומר בצורה רצינית. גם כל שאר מה שהיא אומרת לא אמין.

        IP: 70.231.137.224 דווח על תגובה זו

    • לרופא אסור לענות שלא לפי הוראות ההסתדרות הרפואית (ל''ת)

      ר, 20/08/13 12:27


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • צר לי לאכזב אותך

        רופאה, 20/08/13 12:29

        זו עוד תאורית קונספירציה הזויה - כל רופא יכול בהחלט לתת את חוות דעתו באופן פומבי, ואין איש כופ עליו לומר גבר כזה או אחר. בריה"מ, עדיין, לא כאן.

        IP: 77.126.160.247 דווח על תגובה זו

        • האם אחד מכל חצי מיליון ילדים שמקבלים את החיסון יסבול מהתפרצות ושיתוק? (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:31


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • האם החיסון חושף לנגיף החי את מי שלא חוסן בנגיף המומת? (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:31


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • האם החיסון חושף לנגיף החי את מי שלא חוסן או לא הגיב לנגיף המומת? (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:34


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • רופא יכול לומר מה שהוא רוצה, רק שיזרקו אותו מבתי החולים ומקופות החולים (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:44


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • רופא יכול לומר מה שהוא רוצה, רק שיזרקו אותו מבתי החולים ומקופות החולים (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:44


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • שוב עם תיאוריות הקונספירציה? (ל''ת)

            , 20/08/13 13:00


            IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

            • אפשר לכתוב קונספרציה מאה פעם. אני חי פה ויודע (ל''ת)

              ר, 20/08/13 15:39


              IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 21.

    יש ביש עתיד מלחמה נגד הילדים, הם פוגעים בילד הישראלי בכל תחום (ל''ת)

    מי שלא רואה את זה עיוור: חינוך, בריאות, קצבאות, 20/08/13 12:22


    IP: 109.64.188.27דווח על תגובה זו

    • וזו דוגמה קלאסית לתאורית קונספירציה הזויה וחולנית

      רופאה, 20/08/13 12:28

      ואילו היו אלו תאוריות פסיביות בלבד, ניחא - הצרה היא שהפצתן זורעת פחד חסר בסיס בציבור כולו, ובסופו של דבר מביאות לכדי פגיעה באוכלוסיה כולה.

      לצערנו, הציבור המרכזי המסרב לחסן את הילדים הוא הציבור החרדי ולא רק בחיסון הפוליו אלא בכלל סל החיסונים, ובכך מסכנים את ילדיהם ואת הציבור כולו. לכן אני חוזרת וקוראת לשרת הבריאות לאכוף תקנות המחייבות את חיסון התינוקות והילדים, ולנקוט סקציות חריפות נגד המסרבים לחסן.

      IP: 77.126.160.247 דווח על תגובה זו

      • אם את רופאה אני המשיח, תראי מה רפואה אומרת בקישור על החיסון (ל''ת)

        http://www.youtube.com/watch?v=UxeGGLi-WEk, 20/08/13 12:31


        IP: 109.64.188.27 דווח על תגובה זו

        • בדקתי וגיליתי רופאה "חוזרת בתשובה" או "בשאלה" בקיצור בבל"ת

          המשיח, 20/08/13 13:48

          עוד משוגעת שעוסקת ברפואה לא קונווציונאלית. אין לי שום דבר נגד זה כל עוד לא מתחילים בהפצת סיפורי סבתא ומפחידים את הציבור.
          מעניין שרק היא גילתה את האור, רק היא יודעת את כל ה"עובדות" המדהימות האלו וכל השאר עסוקים בקונספירציות, נו באמת....

          IP: 192.115.67.2 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הורים מרוקאים נהיו פתאום מבינים במדיצינה, לאן הגענו (ל''ת)

    הדוקטור, 20/08/13 12:19


    IP: 87.68.213.28

  • 19.

    יש ביש עתיד מלחמה נגד הילדים, הם פוגעים בילד הישראלי בכל תחום (ל''ת)

    מי שלא רואה את זה עיוור: חינוך, בריאות, קצבאות, 20/08/13 12:16


    IP: 109.64.188.27

  • 18.

    הרופאים דואגים לכלל, ההורים דואגים לפרט. עשוי להיות ניגוד אינטרסים (ל''ת)

    י, 20/08/13 12:15


    IP: 109.64.188.27דווח על תגובה זו

    • הרופאים הם סרסורי תרופות הם מזמן לא רופאים (ל''ת)

      אין חכם כבעל ניסיון, 20/08/13 12:23


      IP: 109.64.188.27 דווח על תגובה זו

      • מה אתה עושה כשאתה חולה? (ל''ת)

        מושון, 20/08/13 13:12


        IP: 79.180.139.1 דווח על תגובה זו

        • הוא כבר חולה בראש ומסרב לטיפול. מקסימום הולך ל"צדיקים" אפריקאים. (ל''ת)

          הוא לא עושה כלום, 20/08/13 13:35


          IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

    • וכאשר הילד שלך היה מתחת לגיל 6 חודשים...

      ., 20/08/13 21:09

      היית צריך להגיד תודה לשאר האוכלוסיה שאתה לא צריך לשמור אותו בהסגר כדי שלא יחלה

      IP: 77.126.158.242 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מגיע לאלי ישי סליחה גדולה ממדינת הכוזרים (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון - ''משיח זה לא מילה גסה'', 20/08/13 12:09


    IP: 80.179.255.122

  • 16.

    תקשיבו טוב , אזולאי

    הדוקטור, 20/08/13 12:05

    אכן לא הוכח שהחיסון עוזר, אבל גם לא הוכח שהוא לא עוזר, אל תשכחו , אתם בסך הכל זוג מרוקאי פרימיטיבי, אז לא תנסו להיות נאורים עאלק,ואם חס וחלילה המרוקאי הקטן איתן יחלה, תמיד תוכלו לחזור " הביתה" פגר של יונה על הבטן, חארא של כלב על הפנים, ואיתן מבריא מיד

    IP: 87.68.213.28

    • איש מסכן ועלוב אתה, רחמים על נשמתך העלובה (ל''ת)

      יגאל, 20/08/13 12:10


      IP: 213.57.37.221 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אדון יופה הכתב - למה לא לאזן את הכתבה?? איך אפשר להתייחס אליך ברצינות? (ל''ת)

    איל, 20/08/13 12:05


    IP: 62.0.54.2דווח על תגובה זו

  • 14.

    אין שכל אין דאגות, (ל''ת)

    שפוי, 20/08/13 12:02


    IP: 79.176.192.251דווח על תגובה זו

  • 13.

    יש ביש עתיד מלחמה נגד הילדים, הם פוגעים בילד הישראלי בכל תחום (ל''ת)

    מי שלא רואה את זה עיוור: חינוך, בריאות, קצבאות, 20/08/13 11:58


    IP: 84.108.59.23

    • אין עתיד לילדים (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון - ''משיח זה לא מילה גסה'', 20/08/13 12:06


      IP: 80.179.255.122 דווח על תגובה זו

      • תשמע את ניצב מיקי לוי הבוקר האיש טוען שקצבאות הילדים זה נטל (ל''ת)

        מי שלא רואה את זה עיוור: חינוך, בריאות, קצבאות, 20/08/13 12:09


        IP: 109.64.188.27 דווח על תגובה זו

  • 12.

    העובדות מול התאוריות - כנסו

    זיו, 20/08/13 11:56

    https://www.facebook.com/avishai.matia.5/posts/10151766592143563

    IP: 109.64.146.95דווח על תגובה זו

    • ואתה מאמין לדמגוג הזה?

      , 22/08/13 09:33

      אבישי מתיה מעלה טיעונים ולא מגבה אותם בלימודים. בנוסף, הוא לוקח אינפורמציה ומבלי אותה.
      מעבר לכך, וגרוע מכל, כשמישהו מביא אינפורמציה מוכחת, כולל לינקים למחקרים שמוכיחים הפוך ממה שהוא טוען הם נמחקים.
      אני יודעת, כי לי זה קרה - הוא מחק וחסם את תגובותי!! מראה משהו על אמינותו של האדם - מי שבטוח במה שהוא רושם לא צריך לחסום את אחד.

      IP: 46.120.11.56 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מצער לראות את הבורות והיסטריה פושים בציבור

    רופאה, 20/08/13 11:44

    תאוריות קונספירציה הזויות תופסות תאוצה בחסות קבוצות של תמהונים המפיצים מידע כוזב וחסר בסיס לציבור. אני קוראת למשרד הבריאות לנקוט סנקציות נגד הורים המסרבים לחסן את ילדיהם - לא לפשר רישום ילדים שלא קיבלו חיסונים לגנים ולבתי הספר ולשלול את קצבאות היטוח הלאומי.

    IP: 77.126.160.247דווח על תגובה זו

    • אשמח לקבל פעם אחת תשובה לשאלות הכי פשוטות

      עמית, 20/08/13 11:53

      הילד שלי מחוסן, נכון?

      למה צריך לחסן אותו מחדש?

      מה יקרה אם לא אחסן אותו מחדש?

      IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו

      • הוא יקבל סיפליס על ה ז ופרונקל באגזוז (ל''ת)

        תשובה, 20/08/13 12:07


        IP: 87.68.213.28 דווח על תגובה זו

      • הוא עדיין יכול להיות נשא ולהדביק אחרים (ל''ת)

        ר, 20/08/13 12:17


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • הנה תשובות פשוטות

        טל, 20/08/13 12:18

        1. ילד מחוסן (בחיסון המומת) עדיין יכול להכיל בגופו את הוירוס (זה נקרא נשא). הוא לא יחלה אך עדיין יוכל להפיץ את הוירוס הלאה ולהדביק אחרים.

        2. החיסון הנוכחי, המכיל וירוס מוחלש (ולא מומת), מונע מהנשא להפיץ את הוירוס הלאה.

        3. הנקודה החשובה ביותר, לדעתי: בכל חיסון שהוא, אצל אחוז קטן מהמחוסנים אין תגובה לחיסון (אין ייצור נוגדנים) ולכן הם בעצם לא מחוסנים. לכן, יכול להיות שהילד שלך חוסן בעבר אך בפועל אינו מחוסן. לאותם לא-מחוסנים באוכלוסיה יש להוסיף גם את אלו שלא התחסנו כלל ואת בעלי המערכת החיסונית החלשה (חולי סרטן וכדומה). כל אלה פגיעים לוירוס ולכן ככל שיותר ילדים יפיצו את הוירוס באוכלוסיה (גם אם לא יחלו בעצמם) יש יותר סיכוי שתהיה הדבקה של מישהו פגיע והוא יחלה בפועל במחלה.

        4. מכל האמור לעיל התשובה לשאלות שלך היא: רצוי שתחסן את הילד על מנת לוודא שהוא מוגן, אך בעיקר על מנת להגן על כל מי שבא איתו במגע. על מנת שהוא לא ידביק אותך, את הילדים בגן או בבית הספר, את המורה שלו ואת הדודה שבאה לבקר...

        IP: 192.116.140.62 דווח על תגובה זו

        • "אין תגובה לחיסון המומת (אין ייצור נוגדנים)" - כלומר עלול לחלות מהחי? (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:21


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • את החיסון "המוחלש" קיבלו רוב העם ולא חלינו.

            אני רק שאלה, 20/08/13 13:39

            ואם מקבלים אותו לאחר החיסון "המומת" הוא עוד פחות מסוכן.
            הרבה יותר מסוכן זה לחטוף את האמיתי אם אתה לא מחוסן.
            לא ברור לי למה אנשים מתנגדים למנוע מילדיהם להפיץ את המחלה לאנשים עם בעיות במערכת החיסון.
            אולי כשלא יתנו ויזות לחו"ל למי שלא מחוסן הם ירוצו לחסן את ילדיהם.

            IP: 192.115.67.2 דווח על תגובה זו

      • אני תמהה על כך שעד כה לא קיבלת תשובה לשאלות אלו

        רופאה, 20/08/13 12:22

        רופא המשפחה שלך יכול היה להשיב לך עליהן תוך דקות ספורות. האם ניסית לפנות אליו? בשורה התחתונה - החיסון המומת יעיל פחות מהחיסון המוחלש. משך ההגנה שהתרכיב מספק אינו ידוע, ויש לחסן במסםר מנות על מנת לספק הגנה מהמחלה לאורך זמן. לעומת זאת, החיסון המוחלש מעניק כיסוי גבוה יותר והוא חיסון לכל החיים.

        IP: 77.126.160.247 דווח על תגובה זו

        • האם אחד מכל חצי מיליון ילדים שמקבלים את החיסון יסבול מהתפרצות ושיתוק? (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:24


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • הסכנה לחלות כתוצאה מהנגיף המוחלש קיימת רק כאשר...

            רופאה, 20/08/13 12:32

            א. הילד לא חוסן בעבר בחיסון סאלק (החיסון המומת)

            ב. סובל מדיכוי של המערכת החיסונית כתוצאה ממחלה, או טיפולים כימותרפיים.

            בשום מצב אחר אין סכנה לחלות בפוליו. יתכנו כמובן תופעות לוואי לחיסון, כשם שתתכנה תופעות לוואי לכל חיסון אחר.

            IP: 77.126.160.247 דווח על תגובה זו

            • ואם הילד לא הגיב לחיסון המומת או סובל מדיכוי חיסוני לא ידוע? (ל''ת)

              ר, 20/08/13 12:36


              IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • לא. הסיכוי אחד למליון אם לא חוסן בנגיף המומת. אפסי אם חוסן.

            , 20/08/13 12:33

            כמו"כ בחיסון מוחלש זה אין את זן הפוליו שהיה הכי מוכן יחסית- זן 2, ולכן ככל הנראה הסיכוי עוד יותר קטן.

            IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

        • האם החיסון חושף לנגיף החי את מי שלא חוסן בנגיף המומת? (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:28


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • האם החיסון חושף לנגיף החי את מי שלא חוסן או לא הגיב לנגיף המומת? (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:35


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • האם החיסון חושף לנגיף החי את מי שלא חוסן או לא הגיב לנגיף המומת? (ל''ת)

          ר, 20/08/13 12:42


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • בתיאוריה כן, וכאמור

            , 20/08/13 12:57

            למעטים שלא חוסנו\\הגיבו שנחשפים ע"י המחוסנים יש סיכוי של כ 1 למיליון לחלות בפוליו עקב כך. זהו בערל הסיכוילחטוף תגובה אלרגית מסכנת חיים מאוכל, ופחות מנסיעה ברכב או חציית כביש - רק להכניס לפרופורציה.

            IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

            • רק שזה יקרה כמעט בוודאות, וכתוצאה ישירה מההחלטה לחסן (ל''ת)

              ר, 20/08/13 12:59


              IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

              • יש כולה 8 מליון אנישים בארץ, הרב המוחלט מחוסן.כמעט בטוח שלא יקרה.

                , 20/08/13 13:08

                ומה גם, שאם הפוליו לא ימוגר שוב בארץ, הסיכוי הרבה יותר גבוה שהלא מחוסנים ייחשפו לפוליו הבר - ואז הסיכויים למחלה גבוהים בסדר גודל של פי 10,000 לערך.

                IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

                • וכמובן - הסיכוי הרבה, הרבה יותר גבוה שהנחשפים פשוט יתחסנו

                  , 20/08/13 13:12

                  וימנעו העברה של נגיף בר בעתיד.

                  IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

    • הפצת הפוליו עי״ המסתננים!!!

      הסודנים והפצת הפוליו!!!, 20/08/13 11:54

      מדוע אף גורם רשמי מהממשלה לא מגיב על דברי חבר הכנסת צחי הנגבי שהסודנים הפיצו והדביקו את אזרחי ישראל בנגיף הפוליו בישראל??! ישראל קיבלה פיגוע ביולוגי מהמסתננים האפריקאים תודה לאולמרט לברק לביבי ולכל בתי המשפט והארגונים על מה שעוללתם למדינה. מתעסקים בשטויות לחסן או לא לחסן נגד הנגיף מדינת חלם!! תעיפו את המסתננים הפושעים כבר!!! די!!!!!

      IP: 95.35.56.244 דווח על תגובה זו

      • גם אם יגרשו, הנגיף כבר פה (ל''ת)

        ר, 20/08/13 12:19


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • מחריד - מזכיר את האשמת היהודים בתקופת הרייך השלישי (ל''ת)

        רופאה, 20/08/13 12:22


        IP: 77.126.160.247 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ממליצה לפנות לרופא המשפחה או רופא ילדים להתייעץ ולקבל מידע על החיסון

    זה נשמע מסוכן מדי לא לחסן, 20/08/13 11:42

    לא לפסול סתם, ללכת לברר ולשאול. הכי קל לומר לא. פשוט תתייעצו עם מי שמבין בנושאים אלו.

    IP: 132.76.61.22דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה לא אותו חיסון שתי טיפות בפה שנתנו בישראל ב-87? (ל''ת)

    א, 20/08/13 11:40


    IP: 85.65.134.175דווח על תגובה זו

    • לדעתי כן, אבל לילדים קטנים אין את החיסון שנתנו לנו המבוגרים. (ל''ת)

      לדעתי כן, 20/08/13 11:43


      IP: 199.203.226.21 דווח על תגובה זו

      • אז למה היא טוענת שהחיסון נוסה רק בהודו? (ל''ת)

        א, 20/08/13 11:50


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • ומה לגבי צעירים בני 25 ומטה? (ל''ת)

        א, 20/08/13 11:52


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • ומה לגבי צעירים בני 25 ומטה? האם הם קיבלו חיסון מומת? (ל''ת)

        ר, 20/08/13 12:37


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • עד 2005 חיסנו באמצעות חיסון חי מוחלש כנגד שלושה זנים של הנגיף

      ישראלי, 20/08/13 14:29

      ב-2005 עבו לחסן בנגיף מומת.

      החיסון החי המוחלש הנוכחי הוא כנגד 2 זנים בלבד.

      IP: 132.66.138.117 דווח על תגובה זו

  • 8.

    צודקת לחלוטין

    עמית, 20/08/13 11:39

    לא מבין - הילד מחוסן, למה לחסן עוד פעם? עוד לא קיבלתי תשובה טובה לזה, פרט לזה ש"יש אוכלוסיות שלא התחסנו"... אז שיתחסנו! למה זה צריך להיות על הגב של הילדים שלנו??

    IP: 77.127.28.143דווח על תגובה זו

    • כי יש כאלה שלא יכולים להתחסן

      ישראלי, 20/08/13 14:30

      ויש אנשים שהתחסנו ומערכת החיסון שלהם נפגעה - כמו לא מעט אנשים מבוגרים כמו נניח, אבא שלך. אתה מכיר אותו, ההוא שהילד שלך קורא לו סבא...

      IP: 132.66.138.117 דווח על תגובה זו

  • 7.

    זה הרבה יותר גדול מ"ניסוי של משרד הבריאות"

    י, 20/08/13 11:34

    מדובר על יוקרת הארגון World Health Organization וטיוח ההשלכות של פעולות ארצות הברית בפקיסטן-מקור הוירוס.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 6.

    לא מעונינים בחיסון (ל''ת)

    לא תודה, 20/08/13 11:29


    IP: 85.65.95.140

  • 5.

    עוד קשקשנית בגרוש נקווה רק שאף אחד מבני ביתה לא יחלה בפוליו!!! (ל''ת)

    , 20/08/13 10:58


    IP: 5.29.162.109דווח על תגובה זו

    • מבני ביתה לא אכפת לי... אכפת לי מאנשים חפים מפשע. (ל''ת)

      ישראלי, 20/08/13 14:30


      IP: 132.66.138.117 דווח על תגובה זו

  • 4.

    עוד תקום ועדת חקירה על השערוריה הזו. את "רמדיה" מישהו זוכר (ל''ת)

    לא מאמין לפקידונים ממשלתיים, 20/08/13 10:48


    IP: 192.116.128.194

  • 3.

    את לא חכמה במיוחד

    רומי, 20/08/13 10:41

    הילד שלך לא חוסן בנגיף מוחלש רק בנגיף מומת וההיסטריה שלך ושל אמהות אחרות עוד יחזירו את המחלה הארורה הזו למדינה.

    IP: 132.76.61.22דווח על תגובה זו

  • 2.

    בינואר הוירוס התגלה בביוב בקהיר. והWHO לא כפו על כל מצרים להתחסן

    י, 20/08/13 09:15

    .חוסנו רק ילדים מתחת לגיל 5 בשכונות מסויימות בקהיר.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

    • ואולי בשל כך אנחנו בברוך הזה... (ל''ת)

      , 20/08/13 13:23


      IP: 85.250.84.9 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אנשים שלא יודעים מה זה תא, וקראו מאמר וחצי חולקים על רופאים בכירים

    יעל, 20/08/13 08:41

    מסיתים וזורעים פחד אל מול רופאים שלמדו 10 שנים עם עוד 20 שנה נסיון...חצופים בורים

    IP: 84.228.84.28דווח על תגובה זו

    • לא כל הרופאים ממליצים בלב שקט את החיסון הזה

      natalie, 20/08/13 11:13

      אני מתוך העובדה שאני עובדת באסף הרופא !!

      IP: 62.219.21.30 דווח על תגובה זו

      • עובדת בתפקיד של ? (ל''ת)

        , 20/08/13 11:38


        IP: 94.159.223.108 דווח על תגובה זו

      • איך את יודעת? בסך הכל את עובדת נקיון (ל''ת)

        סמי, 20/08/13 12:09


        IP: 87.68.213.28 דווח על תגובה זו

        • ואתה עובד במשרד הבריאות בכתיבת טוקבקים (ל''ת)

          י, 20/08/13 12:22


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • הרופאים דואגים לכלל, ההורים דואגים לפרט. עשוייה להיות סתירה בין הדברים (ל''ת)

      י, 20/08/13 11:43


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו