• 68.

    לא הבנתי מה מפריע להם שגרים שם בקראוון. מדינה מתעללת

    באזרחיה. ישראל של היום.., 03/09/13 10:27

    המדינה במסע נקמה נגד אזרחיה...בכבישים נגד נהגים..בחניות...וגםם בחופים. במקום לתת לאזרחים להנות היא רודפת אחריהם. מדינת נתניהו שממאיס את המדינה על אזרחיה...

    IP: 79.181.0.26דווח על תגובה זו

  • 67.

    קראוונים

    יהודית, 29/08/13 17:43

    הפתרון של דיור ב a ="http://www.laofek.co.il/"קראוונים/a הולך ותופס תאוצה בשנה-שנתיים האחרונות.
    אנחנו רכשנו לבת שלנו קראוון דרך חברת לאופק ומאד מרוצים מהרכישה.

    http://www.laofek.co.il/

    IP: 62.219.238.111דווח על תגובה זו

  • 66.

    המדינה צריכה להקצות קרקע לבעלי קאוונים כך ייפתר בעיות הדיור

    דני, 29/08/13 16:49

    אוקיי צודקים ששם אסור להחנות עם קראוונים
    אבל המדינה צריכה להקצות חניות חינם
    רק לבעלי קראוונים
    כמו בארה"ב או בתשלום סמלי ללילה

    IP: 46.120.62.80דווח על תגובה זו

  • 65.

    ראיתי את המוות בעיניים בלבנון פעמיים

    , 27/08/13 17:08

    אבא שלי לחם בכיפור ובששת הימים. סבא שלי נכה צהל עם הלם קרב ממלחמת יום כיפור. האדמות שכבשנו שלנו...של כולנו!!! תנו אדמה לגור כי היא שלנו.אין זכות מוסרית למדינה להתעמר בבניה ובבנותיה במיסוי הבסיס המוכרח. קרי-מרחב מחיה אלמנטרי!!! אנו לא צריכים לגנוב או להפוך למשפחות פשע בשביל פאקינג 300 מטרים רבועים של אדמה.העלות האמיתית של פיתוח היא לא יותר מכמה עשרות אלפי ₪. זה המקסימום שצריכים לשלם על הקרקע מי שכבשו אותה...וזה אנחנו.העם!!!

    IP: 109.65.199.87דווח על תגובה זו

  • 64.

    טוב לשבוע לאחר יוצא מהתחת . וגם רודפים אותך . (ל''ת)

    יעקב ישוע, 26/08/13 14:24


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 63.

    אפילו מכות אין בחינם..ד'ר מבוטו אברבאנל סניף שלוותהILהזיות בקר (ל''ת)

    שיר, 23/08/13 07:49


    IP: 79.177.101.10דווח על תגובה זו

  • 62.

    הודעה חשובה לכל השונאים והמשמידים לא לשכח את הכדור הורוד בבקר...

    שיר, 23/08/13 07:40

    ד'ר זובי ד'נ גהה העצה בחינם בלי כסף..

    IP: 79.177.101.10דווח על תגובה זו

  • 61.

    אז איפה הם מחרבנים? בים באויר ביבשה תלכו להתישבות.... (ל''ת)

    שיר, 23/08/13 07:28


    IP: 79.177.101.10דווח על תגובה זו

  • 60.

    רוני תפסיק להסניף ותתחיל לעבוד..מובטל מסכן ומשעשע

    שיר, 23/08/13 07:24

    החרוץ..

    IP: 79.177.101.10דווח על תגובה זו

  • 59.

    סמינריון

    דימה, 22/08/13 19:07

    דימה, סטודנט למנהל עסקים וכלכלה
    "הגעתי לעבודות אקדמיות גוף לכתיבת סמינריונים ותיזות לאחר שמצאתי את עצמי בחוסר זמן ובלחץ מהעבודה הסמינריונית שאותה דחיתי לא מעט. הכותב שלי מ-עבודות אקדמיות התגלה ככותב מקצועי, אמין ביותר, סבלני ושירותי. בכל שעה שפניתי אליו לנייד הפרטי קיבלתי מענה והוא עמד בלוח הזמנים בצורה מעוררת השתאות. הכותב של עבודות אקדמיות כתב את העבודה בצורה מקצועית וגבוהה כל כך וקיבלתי עליה המון מחמאות. בתחום רגיש זה אסור לפנות לגוף אנונימי וחדש אלא לגוף מוכר וותיק. קיבלתי 93 בסמינריון על מוסר ועסקים באוניברסיטה הפתוחה ואני ממליץ עליהם."
    ניתן לפנות אליי במייל
    Dima.muller.rus@gmail.com

    IP: 79.183.176.162דווח על תגובה זו

  • 58.

    אין חמצן חינם (ל''ת)

    , 19/08/13 11:07


    IP: 193.108.195.249דווח על תגובה זו

  • 57.

    בכל העולם כיימים אתרים לקרוונים, רק בישראל לא!!! (ל''ת)

    ניקולס, 18/08/13 20:47


    IP: 217.132.244.221דווח על תגובה זו

  • 56.

    ממש לא "עשו רווחים"

    אליהו חיפה, 15/08/13 09:15

    אנשים שקנו קרואן במיטב כספם, ובילו בים בחודשי הקיץ (מדרום לחופים המבוקשים של חיפה, ממש סמוך לקצה השטח של חיפה).
    עם קאראוון ניתן להישאר במקום מספר ימים (ואז המים מתרוקנים והביוב מתמלא וצריך לחזור הביתה למילוי.


    כמובן שלעיריה זה מפריע - כי חלקם לא תושבי חיפה ולא שילמו להם ארנונה.
    אז סילקו אותם - והם עברו קצת דרומה - מחוץ לשטח העירוני של חיפה.

    בכל מדינה בעולם מעודדים תיירות קאראוונים,
    ובארץ - מתנהגים אליהם כמו לפושעים.

    IP: 194.90.136.163דווח על תגובה זו

  • 55.

    וואללה רעיון טוב אבל למה במגרש חניה?

    אבי מהצפון, 11/08/13 13:45

    לא עדיף בטבע?

    נכון, צריך מים (בחינם!!).
    גם חשמל לא יזיק, ושירותים.
    באירופה זה ממש ממוסד (אולי גם בארץ?)

    חוצמזה, קראוון זה למפונקים - למה? אוהל כבר לא טוב?

    קדימה - מאהל רוטשילד בפארק הכרמל

    IP: 10.203.13.0דווח על תגובה זו

  • 54.

    הם בטוח עשו שם את מצוות פרו ורבו (ל''ת)

    פקק תנועה, 11/08/13 12:04


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 53.

    מקום לקראוון

    גל, 10/08/13 19:37

    לא היה מזיק אם עיריית חיפה ועוד רשויות יקימו כמה אתרי קראוונים מסודרים בארץ, כמקובל בכל העולם. פרישה ראויה היתה למשל: אכזיב, חיפה, קיסריה, נתניה, תל אביב, ניצנים ואשקלון. גם באזור מקורות הירדן לא היה מזיק חניון או שניים.
    זה יכול להיות גם מקור הכנסה וגם משהו שיעודד תיירות.

    IP: 84.229.179.73דווח על תגובה זו

  • 52.

    ניתן להצב שלט חנית קרוון ל10 ימים בלבד וכן נגמרת הסוגיה (ל''ת)

    גבי, 10/08/13 17:51


    IP: 46.116.210.195דווח על תגובה זו

  • 51.

    הצילו!!!!!!!!!!!!! לפיד ובנט העשירים מחסלים אותנו סופית!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מעמד הביניים, 09/08/13 14:56


    IP: 93.172.50.192דווח על תגובה זו

  • 50.

    שישימו שלט: 'שיוויון בנטל' ואף אחד לא יעז להזיז אותם (ל''ת)

    דירה להשכיר, 09/08/13 01:31


    IP: 92.106.38.198דווח על תגובה זו

  • 49.

    אז תעשה

    מוק, 08/08/13 21:40

    יהב, מה הבעיה שלך?
    תעשה RV Park כמו בארה"ב ותגבה כסף עבור שימוש וחנייה

    IP: 79.180.138.129דווח על תגובה זו

  • 48.

    קמצנים מה שמעניין אותם זה רק כסף (ל''ת)

    דן, 08/08/13 01:17


    IP: 98.118.86.214דווח על תגובה זו

    • נצלנים כמוך מעוניינים לגנוב האזרחים כמה שיותר ובמסווה של "מיסים" (ל''ת)

      לפיד הוא נוכל, 09/08/13 14:55


      IP: 93.172.50.192 דווח על תגובה זו

  • 47.

    משתמשים בתקנה שעם השלט הוא על גלגלים -זה מותר

    ישראלי_ד, 07/08/13 19:26

    ככה גם צצים בכל צידי הכבישים שלטים על מכוניות טרנטה או משאיות.
    לעניות דעתי עם עורך דין טוב הם עשויים להיות זכאים כל עוד התקנה "על גלגלים" קיימת

    IP: 79.176.145.139דווח על תגובה זו

  • 46.

    במעגן הקישון בחיפה ישנו מקום מסודר לחניית קראוון. (ל''ת)

    דרור, 07/08/13 15:20


    IP: 46.116.38.233דווח על תגובה זו

  • 45.

    מזכיר לי את התנהגות אנשי סדום, אותם תסמינים של איסור להיטיב לזולת (ל''ת)

    תושב סדום ותל אביב, 07/08/13 03:09


    IP: 93.172.50.192דווח על תגובה זו

  • 44.

    ליונה משעמם

    שולה, 06/08/13 18:46

    כאילו פתר את כל בעיות העיר והשכונות
    בעצם מתי ראיתם את יהב מגיע בבוקר נעים לאחת השכונות כדי לראות את גירבוצי התחת של אותם עובדים מיותרים ופקחים משועממים שלא עושים דבר כדי להגיע לסוף המשמרת לברוח הביתה ולחכות למשכרת בסוף החודש, רק כדי להגיע ל20 אחוז תפוקה

    IP: 85.64.46.85

  • 43.

    במקום לגרשם היגיע הזמן לחניון קמפינג גם בים בדדו

    יהושוע, 06/08/13 14:35

    קודם כל על יהב לדאוג לסדר בעירו, אין דין ואין דיין, מכוניות חונות בתחנות אוטובוסים, על מדרכות וחוסמים הולכי רגל שנאלצים לרדת לכביש הסואן בעלי עסקים עוברים על חוקי עזר, ראו מה הולך במרכז המסחרי באזור לין, טינופת וסוחרים מוציאים סחורה לשטח ציבורי,ושומו שמיים רק אנשי הקרוונים פתאום מפריעים, למי בדיוק מר יהב?, בנית חניונים מסודרים כמו בכל עיר מסודרת בעולם?
    מקווה שבאוקטובר מישהו אחר כבר ינהל את העיר, נמאס מיהב

    IP: 85.64.72.233דווח על תגובה זו

  • 42.

    @@@השכרת קראוון עולה לחודש הרבה יותר מדירה@@@ (ל''ת)

    רונן, 06/08/13 14:09


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

    • סביר להניח שהקרוון אינו בשכירות.... (ל''ת)

      לאוק, 29/08/13 18:16


      IP: 109.186.254.8 דווח על תגובה זו

  • 41.

    י (ל''ת)

    י, 06/08/13 13:58


    IP: 213.8.100.81דווח על תגובה זו

    • אין ספק !אתה צודק .

      ליאור, 12/08/13 15:51

      התגובה הכי חכמה כאן

      IP: 95.35.60.169 דווח על תגובה זו

  • 40.

    טמבלים, תבואו ללוד, שם הערבים בונים חופשי על שטחי המדינה.

    המבקר, 06/08/13 12:53

    והעירייה לעולם לא תסלק אותם.
    בנוסף לכך הם בונים חנויות לצד הוילות שבנו בבניה לא חוקית.

    IP: 212.179.159.253דווח על תגובה זו

  • 39.

    הישראלים חכמים , היהודים תמיד ימצאו קומבינות לשפר את מצבם

    אנונימי, 06/08/13 10:22

    במידה וישכירו את דירתם ויחיו בקרוואן הם יוכלו למלא את המשכנתא בתאריך כלשהו !

    האם ניתן לחיות חיים נורמלים בקרוואן ? וובכן אם הישראלים עושים את זה כנראה זה אפשרי

    IP: 195.200.205.70דווח על תגובה זו

  • 38.

    מה הבעיה?

    יובל, 06/08/13 09:59

    העיריה צריכה לגדר חניון לילה ולשים שלטים שדורשים 50 ש"ח ללילה לקרוואן.

    IP: 85.65.78.92דווח על תגובה זו

  • 37.

    מבין לב המתגוררים וחבל שלא פעלו נכון! במחיר דירה מפלצתי אין ברירה ו:

    , 06/08/13 09:41

    זה יתפשט בקרוב לאזורי מחסנים ושטחים ציבוריים ואנשים פשוט יקנו קראוונים לגדל ילדיהם אם הממשלה לא תתחיל מייד בדיור ציבורי אבל מישהו רואה שהממשלה בכלל מתייחסת ואפילו העיתון שם הסיפור במקומון.
    הרי מ-2007 המחירים הפכו למפלצת וממש כסיל מי שקונה דירה אם אין לו הכסף במזומן!
    ולמי יש???
    אז תראו בקרוב מלחמות קראוונים כי לאנשים אין דיור!!!
    נושא השכירות למגורים הפך למפלצת, דרקון ממש שהורס משפחות אז התוצאות ידברו בעד עצמן וזה רק עניין של זמן וכואב הלב להוסיף שבתי המשפט עובדים אצל הרשויות!

    IP: 37.142.226.192דווח על תגובה זו

    • כן, אבל בחיפה מחירי הדיור רחוקים מלהיות מפלצתיים ואפשר גם לגור בקריות

      אחת, 06/08/13 10:44

      ובעוד מקומות במחירים עוד יותר זולים.

      IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

    • מחירי הדיור בחיפה שפויים. חוץ מזה, יש להם דירות, הם חנו רק לתקופת הקיץ (ל''ת)

      דימה, 06/08/13 13:57


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אוי שווארצס , שווארצס (ל''ת)

    יואב, 06/08/13 09:25


    IP: 46.117.42.190

  • 35.

    זה לא חוקי להיות הומלס...

    ., 06/08/13 08:46

    כמה נאורות מצד הרשויות.
    אנשים צריכים לגור איפשהו.
    ואם אין להם איפה... אז הם "ישתלטו" על שטחים ציבוריים ולכולם יהיה פחות כיף.

    אם הגענו לכזה מצב קיצוני שאנשים עוברים לגור בקראוון כדי לחסוך קצת כסף, משהו פה מאודדד לא בסדר.

    IP: 85.64.171.99דווח על תגובה זו

    • לא חוקי להיות הומלס בעל דירה (שמושכרת בכסף מלא)

      , 06/08/13 10:02

      ורכב הגורר קרוואן.

      קצת הבנת הנקרא, גבר.

      IP: 46.120.142.27 דווח על תגובה זו

      • אז תגיד לי בבקשה איפה הם אמורים לגור?

        , 13/08/13 22:07

        ואם מישהו לא יכול לגור בדירתו?
        נניח שהמשכנתא חונקת או הארנונה גבוהה מדי, הרי זה בדיוק כמו להיות חסר בית.
        מה עליהם לעשות?
        או שמותר להיות הומלס רק אם אתה ישן על העיתונים בחוץ?
        אם אתה הומלס שקיבל קצת כסף- אסור לך לחיות בקרוואן?...

        ולא חייב משכנתא, מרססים בדירה, או שסתם לא אוהבים אותה. איכס. או אולי מלאך אלוקים נגלה להם ואסר לגור בדירה.
        יש לך זכות לחייב מישהו מה לעשות ברכושו?

        IP: 77.125.74.164 דווח על תגובה זו

  • 34.

    נטפלו לחלשים, בכל העיר אין אכיפת חוקי עזר

    ש, קרית אליעזר, 06/08/13 08:41

    ראו מה קורה בככר מאירהוף

    IP: 85.64.46.85דווח על תגובה זו

    • חלשים??? יש להם דירות פרטיות וגם קרוואנים!!! (ל''ת)

      דימה, 06/08/13 13:58


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הגיע הזמן להקצות תשתיות עם חיבור מים וחשמל וביוב לשכונות קארוונים . (ל''ת)

    ולגבות כסף עבור התחברות.ככה זה בעולם., 06/08/13 08:14


    IP: 46.117.179.99דווח על תגובה זו

  • 32.

    יהודים זה גזע מלוכלך רמאי שקרן נוכל סחטן ותחמן

    רוני, 06/08/13 08:13

    השופט היה צריך לתת להם קנס בגובה רווח דמי השכירות שהם עשו הקיץ ואולי אף יותר

    IP: 109.186.85.191

    • רוני האם אתה מרואן?

      אחד, 17/08/13 17:52

      לפי התגובה קל להבין שאתה שונא יהודים אנטישמי. לפי העברית קל להבין שאתה יודע עברית תחבירית. מסקנה: אתה לא יהודי שונא יהודים שחי על חשבון היהודים ושונא אותם שנאת מוות. מה אתה?

      IP: 46.19.80.21 דווח על תגובה זו

    • אדיוט עם תגובה גועלית שלא ברא השטן

      קרוואניסט, 31/08/13 01:35

      האדיוט הזה כבר הסיק מסקנה מהכתבה השגויה והלא אויקטיבית ומפסיקת בי'המש אנו בעלי הקרוואנים
      הגשנו ערעור למחוזי ובודאי שלא שילמנו 5000 הוצאות משפט לעיריה,
      אז לידיעת האדיוט וגם לקוראי התגובות רק 2 או 3
      בעלי קראוונים השכירו דירתם כי פוטרו מעבודתם והם חייבים לשרוד השאר מכרו דירתם מפאת חוסר נזילות כספית כתוצאה מפיטורין והקראוואן הוא ביתם לכל מצב ועניין, וחיים מעודפי כספי מכירת הדירה אלק חסכונות כי אחרי שהכסף הזה יגמר הלך עלינו, מה הרשויות מצפות מאיתנו שנהיה הומלסים ונחיה ברחוב? למה שהממשלה והעיריה לא יקצו לנו שטח מיוחד וחריג לקראוונים הרי אנו מקרה חריג וכך הרשות צריכה להתייחס אלינו בפרט שאנו יוצאי צבא שנלחמנו עבור המדינה הזאת ועדיין עושים מילואים בקטע הזה המדינה צריכה להיות לארג'ית איתנו,חג שמח לכל בית ישראל .

      IP: 84.110.55.101 דווח על תגובה זו

  • 31.

    הגיע הזמן להקים שכונות קארוונים חוקיות בישראל כמו שיש בעולם כולו (ל''ת)

    מי שרוצה ומוכן לגור בקארוון זכותו .שיקצו חופים לכך, 06/08/13 08:12


    IP: 109.186.85.191דווח על תגובה זו

    • חופים? מה רע בחיריה? (ל''ת)

      כיכר המדינה לא טוב לך?, 07/08/13 19:25


      IP: 77.127.161.250 דווח על תגובה זו

  • 30.

    כמה ראשי עיריה יש בחיפה? ככל שידוע יש אחד וגם זה יותר מידי (ל''ת)

    מה רע לגור על החוף?, 06/08/13 08:09


    IP: 46.117.179.99דווח על תגובה זו

  • 29.

    הכל נגזרת של משבר הדיור הקטסטרופלי בישראל!!

    הרואה ולא הראה, 06/08/13 07:51

    המדינה גרמה לאנשים לגור באוהלים+לגור בקרוואנים נגררים ותמשיך להוריד את אזרחיה לזנות וכל זה בשביל לא להתערב ולהוריד את מחירי הדיור בצורה דרסטית למטה.
    לצערי הצעד הבא של אזרחי המדינה יהיה גל התאבדויות על רקע מחירי הדיור הלא שפויים.

    IP: 80.254.158.68דווח על תגובה זו

    • תקרא את מה שכתוב. יש להם דירות (ל''ת)

      בני, 06/08/13 13:58


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מדינת ישראל, אחד המקומות המבהילים והמבחילים בעולם, הפכה להיות

    אבי צנעני, 06/08/13 07:29

    ברת השגה רק לבעלי כישורי ניהול וארגון מהמתקדמים בעולם, ואני אסביר לכם למה.
    כדי לחיות במדינת ישראל באופן סביר, ממוצע, צריך להיות בעל הון או מסוגל לנהל הון של לפחות מליון דולר - 300-400 אלף דולר לדירה, 400-500 אלף דולר להוצאות מחיה של משפחה עם שני ילדים, ועוד 300-400 אלף דולר חסכון לפנסיה מינימלית (שלא לדבר על השכלה גבוהה לילדים). אין הרבה אנשים בעולם שמסוגלים לנהל סכומים כאלה, בייחוד לא כשהם מאויימים בטילים אירנים וסחטנים קווקזים !!

    IP: 223.204.5.12דווח על תגובה זו

    • לך תאכל ג'חנון וסע לתימן (ל''ת)

      אלכס, 06/08/13 13:59


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

      • הוא צודק במאת האחוזים, את התגובות החכמות שנראו כאן, אז דחוף

        לאלכס, 06/08/13 15:32

        סמרטוט לפה שלך או תקשור את הידיים שלך באזיקים, במקום לזרוק תגובה מטומטמת.

        IP: 84.109.60.27 דווח על תגובה זו

      • אלכסנדר,שוב פעם שיחקת בחדר עם השואב אבק? (ל''ת)

        שרעבי, 02/09/13 13:41


        IP: 31.210.177.16 דווח על תגובה זו

  • 27.

    צרות עין

    ליאור, 06/08/13 06:46

    במדינה מתוקנת היו מכשירים חניה כולל מים וחשמל ואנשים היו נהנים לשלם. כל עוד אין מקום כזה אפשר לתת קצת לנפוש ןלברוח מבעיות היום יום כמובן לא להתנחל .

    IP: 194.177.17.200דווח על תגובה זו

    • יש חניונים כאלה. אבל הם פלשו שלא כדין לחניון בו אין חניה לקראוונים (ל''ת)

      דימה, 06/08/13 14:00


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אם לא הייתה מצוקת דיור בכל הארץ הדירות שלהם היו נשארות ריקות (ל''ת)

    על מצוקת הדיור אין לכם מה לומר?, 06/08/13 03:17


    IP: 79.183.22.73דווח על תגובה זו

    • מאשימים את האזרחים בזה שאין דירות והם משכירים את הדירות שלהם (ל''ת)

      עולם הפוך, 06/08/13 03:19


      IP: 79.183.22.73 דווח על תגובה זו

      • קראוון הרבה יותר יקר מדירה (ל''ת)

        רמי, 06/08/13 14:10


        IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

        • עוד "מבין" (ל''ת)

          בעל קרוואן, 09/08/13 14:52


          IP: 93.172.50.192 דווח על תגובה זו

  • 25.

    במדינות נורמליות יש שילוט בחופים המונע חניה ליילית.

    חלטורה במדינת הקומבינות., 06/08/13 00:27

    נסו לחנות באיזשהו חוף בארה"ב במשך הלילה והשריף יתקע בכם 300$ קנס ואם תיפתח עליו ת'פה אתה תעצר ישר והקרוואן יגרר.
    שיחרור הקרוואן יעלה קנס של 600$ בנוסף לתשלום שרותי הגרירה.

    IP: 71.202.214.110דווח על תגובה זו

    • nוצדק לגמרי שלא יחנו בכל מקום שעולה על דעתם.

      בדקתי בשבילכם, והיה כיף, 06/08/13 08:24

      אבל ראוי שהעיריה תקציב קרקע ל caravan parks בדיוק כמו בכל עיר מתוקנת. בארה"ב, למשל, יש caravan parks , די זולים, ועם כל השירותים.

      IP: 85.64.73.177 דווח על תגובה זו

    • בארה"ב יש מקומות שבהם ניתן להחנות את הקראוון

      ., 06/08/13 08:51

      כך שממש אין סיבה לעבור על החוק.

      יותר מזה, בארה"ב, לאדם נורמטיבי ש"סתם" עובד בעבודה מסודרת, אין שום בעיה לקנות בית, לשלם חשבונות ולחיות טוב.

      זה ההבדל. אצלנו, גם הייטקיסט בקושי משלם שכר דירה, שלא לדבר על קנייה.

      IP: 85.64.171.99 דווח על תגובה זו

      • באמת שנמאס לראות תגובות מפגרות שמתחילות ב:"בארה"ב".

        אני, 12/08/13 09:17

        טמבל, משבר הסאבפריים ניגרם ע"י אלו ש"לא היתה להם בעיה לקנות...". דיווחו על הכנסות אסטרונומיות וקיבלו משכנתא על 110% מערך הבית.
        אל שאר השטויות שלך לא שווה להתייחס...
        רק בריאות...

        IP: 108.184.42.236 דווח על תגובה זו

  • 24.

    90% שהם מרוקאים "מקופחים". בעוד כמה שנים היו מייללים שהשטח שלהם. (ל''ת)

    כבר היו כאלה דברים, 05/08/13 23:54


    IP: 37.142.150.221דווח על תגובה זו

    • בכל כתבה לא חשוב נושא הכתבה יצוץ גזען שונא מרוקאים, בדקת תעודות ל ידה? (ל''ת)

      גזענים נמאסתם, 06/08/13 03:14


      IP: 79.183.22.73 דווח על תגובה זו

    • בכל כתבה לא חשוב נושא הכתבה יצוץ גזען שונא מרוקאים, בדקת תעודות לידה? (ל''ת)

      גזענים נמאסתם, 06/08/13 03:14


      IP: 79.183.22.73 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק.זו השיטה של "המקופחים" להשתלט על קרקעות בכל הארץ

      אלון, 06/08/13 16:04

      צריך להסתכל לאמת בפרצוף.לעדות צפון אפריקה יש תרבות של זלזול בחוק ולקיחת מה שלא שלהם בכוח.או בקיצור-תרבות ערבית.

      IP: 10.1.21.43 דווח על תגובה זו

    • הקנאה מעבירה אותו על דעתו

      סמי, 11/08/13 10:11

      עדיף שהוא יהיה שם "למטה" , מלא שנאה ופחד , ואנחנו "למעלה"...

      IP: 192.116.222.246 דווח על תגובה זו

  • 23.

    באילת יש מלא כאלה

    דוד, 05/08/13 23:53

    בחוף הדרומי מול הנסיכה. ולעיריה לא אכפת

    IP: 2.55.138.228דווח על תגובה זו

  • 22.

    המדינה הזאת שונאת קרוואנים

    ., 05/08/13 23:23

    מה הבעיה שקרוואן שהוא כלי רכב יחנה בחנייה?
    אם מפריע לכם שהם חונים לאורך זמן אז תבקשו שיזוזו כל כמה זמן
    לא ידוע לי על אף מקום לגיטימי לחניית קרוואן בארץ

    IP: 84.229.166.173דווח על תגובה זו

    • המדינה הזאת שונאת את אזרחיה...חד וחלק! (ל''ת)

      נגעל מיום ליום, 06/08/13 09:37


      IP: 89.139.50.4 דווח על תגובה זו

    • זה לא חניה, זה דיור. זה לא שונה ממבנה פרגולה זמנית (ל''ת)

      דימה, 06/08/13 14:01


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הגיע הזמן ליצור מקומות חנייה לקראוונים בתשלום (ל''ת)

    גולגול, 05/08/13 23:06


    IP: 79.182.211.139דווח על תגובה זו

    • בכל עיר גדולה או קטנה באוסטרליה יש חניונים,

      הייתי וראיתי, 06/08/13 08:21

      עולה 30דולר אוסטרלים ללילה, ומקבלים מים וחשמל, מטבח (ציבורי), מקלחות ושירותים נ-ק-י-י-ם.

      IP: 85.64.73.177 דווח על תגובה זו

      • כאן הערים דבוקות אחת לשניה. כשנחזיר שטחים הם ידבקו לעננים. (ל''ת)

        תנפח את ישראל למימדי אוסטרליה ותקבל גם חניון., 07/08/13 19:27


        IP: 77.127.161.250 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מכת מדינה , בכל החופים זה מצוי (ל''ת)

    גם בסביבות הכנרת יש עשרות כאלו בחופים,ולא נופשים!, 05/08/13 22:51


    IP: 212.76.123.91דווח על תגובה זו

  • 19.

    גם בנתניה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    גולן, 05/08/13 22:30

    ירקנים פותחים בסטה בכל שטח חנייה ציבורי ותופסים קרוב ל-10 חניות.

    IP: 94.159.214.216דווח על תגובה זו

  • 18.

    טמבלים. אפשר כל יום לחנות במקום אחר ליד. (ל''ת)

    T, 05/08/13 21:55


    IP: 132.68.247.137דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד על המקוריות (ל''ת)

    , 05/08/13 21:41


    IP: 95.35.51.184דווח על תגובה זו

  • 16.

    פתרון אפשרי לבעייה הזאת.

    יוסי, 05/08/13 21:27

    יש יוזמה חדשה שרוצה להקים כפרים על גלגלים על אדמה חקלאית פרטית.. בהתאם לחוק.
    לכל המעוניין כדאי להצטרף לדף הפייסבוק של הקבוצה "כפרים על גלגלים"
    https://www.facebook.com/groups/460783537341425/497393063680472/?notif_t=group_activity

    IP: 2.54.250.222דווח על תגובה זו

  • 15.

    רחובות מלאים בורות וסדקים והוא מתעסק עם שטויות (ל''ת)

    פוליטיקאי קטן, 05/08/13 21:10


    IP: 89.139.45.147דווח על תגובה זו

  • 14.

    כמו בהודו , אנשים גרים איפה שבא להם, אין מרחב ציבורי,צפיפות אויומה

    , 05/08/13 21:05

    עולם שלישי ...

    IP: 77.127.41.14דווח על תגובה זו

    • איך בדיוק קשור למרחב ציבורי??? הם עשו ישוב שלם בחניה והעיפו אותם (ל''ת)

      רונן, 06/08/13 14:02


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מדינה רקובה. מדינה חשוכה. מדינה שראויה להשמדה.

    מבחיל., 05/08/13 21:05

    כדי לרכוש דירה בישראל אדם הופך לעבד נרצע לכל חייו.

    תנו לחיות נבלות. חלאות אדם. תנו לחיות.

    IP: 79.180.9.163דווח על תגובה זו

    • אח שלי, תעזוב דחוף את הארץ (ל''ת)

      אתה לא ראוי לה, 05/08/13 22:21


      IP: 79.181.190.108 דווח על תגובה זו

      • אתה חוצפן! מה זה תעזוב את הארץ? מי שמך שופט? (ל''ת)

        אתה כנראה לא ראוי להיולד בכלל. אחת שאכפת לה, 06/08/13 15:18


        IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

    • אתה ממורמר! (ל''ת)

      ד''ר דוליטול, 05/08/13 22:52


      IP: 212.76.123.91 דווח על תגובה זו

      • זה שהוא ממורמר לא שולל את זכותו לשאוף לשיפור (ל''ת)

        , 05/08/13 23:40


        IP: 37.142.234.190 דווח על תגובה זו

        • הוא שואף להשמדה (ל''ת)

          מורה נבובים, 06/08/13 08:16


          IP: 109.186.85.191 דווח על תגובה זו

      • ברור שהוא ממורמר. רע פה. (ל''ת)

        ., 06/08/13 08:52


        IP: 85.64.171.99 דווח על תגובה זו

    • בכיין (ל''ת)

      , 06/08/13 00:13


      IP: 212.179.221.7 דווח על תגובה זו

    • ביקורת זה בסדר אבל להגיד "מדינה שראויה להשמדה" זה כבר דורש טיפול

      תרופתי, כי פה גם פסיכולוג ושיחות לא יעזרו..., 06/08/13 01:58

      אולי אתה ראוי להשמדה, לא המדינה. מפגר.

      IP: 68.194.246.16 דווח על תגובה זו

      • הוא בסך הכל אומר את האמת. כל מקום רע כמו ישראל מוטב שיושמד (ל''ת)

        אין פה כל טעם לחיים אז למה??, 06/08/13 15:20


        IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

        • או שצריך להשמיד את הדורשים השמדה. זה יותר פשוט (ל''ת)

          והרבה יותר נעים לכולם, 07/08/13 19:28


          IP: 77.127.161.250 דווח על תגובה זו

          • קדימה, אתה דרשת להשמיד את הדורשים ולכן אתה תושמד ראשון (ל''ת)

            המשמיד, 09/08/13 14:53


            IP: 93.172.50.192 דווח על תגובה זו

    • מדינה ראויה להשמדה כי אין לך דירה... אדולף, קמת לתחיה? (ל''ת)

      בני, 06/08/13 14:03


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 12.

    "השכירו דירותיהם לעשות רווחים נאים" יא חארות,אנשים ירדו על

    אבו עלי, 05/08/13 20:40

    הברכיים,הגיעו עד למצב שנותנים את בתיהם לזרים
    וזה כדי לגמור את החודש,וכדי שמשכורותיכם ישולמו

    IP: 178.224.175.72דווח על תגובה זו

    • יש אנשים שאין להם בכלל בית להשכיר לאחרים ! אל תבלבל בשכל (ל''ת)

      שוכר דירה, 05/08/13 21:31


      IP: 95.35.54.233 דווח על תגובה זו

    • מה אתה מבלבל במוח!? זה אנשים חזירים לא נתמכי סעד

      רוני, 06/08/13 09:54

      תהיה בטוח שהשכירו את זה בעשרות אלפי שקלים לתיירים

      IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

    • חמור אתה... הם משכירים דירה ושוכרים קראוון לקיץ. ממש מסכנים... (ל''ת)

      דימה, 06/08/13 14:04


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 11.

    איפה בכלל מותר להיות בחינם? בשום מקום...

    מדינת נ ב ל ה, 05/08/13 19:38

    האמת היא שאין שום מקום בארץ שבו מותר להציב קרוואן ולגור. אותו כנ"ל לגבי אוהל או סוכה.
    אבל יש גם אנשים שאין להם שום אפשרות לקנות דירה ולא להשכיר דירה.
    זאת מדינת נ ב ל ה.

    IP: 84.109.128.181דווח על תגובה זו

    • בשום מדינה לא ניתן להשתלט על שטח בחינם. אחרת כולם היו משתלטים (ל''ת)

      דימה, 06/08/13 14:05


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

      • אבל במדינות מתוקנות קיימת התיחסות למחוסרי דיור (ל''ת)

        מדינת ישראל מצפה שיתאדו, 06/08/13 15:22


        IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אם יש להם כסף לקנות קראוון

    עמי, 05/08/13 18:50

    הם לא צריכים להשכיר את הדירה לתיירים. אם הם שוכרים קראוון ומשכירים את הדירה, איפה הרווח?

    IP: 24.240.41.63דווח על תגובה זו

    • דירה עולה 1-2 מיליון

      ., 05/08/13 23:24

      קרוואן עולה הרבה פחות

      IP: 87.68.254.226 דווח על תגובה זו

      • אבל הם לא מכרו דירות. יש להם גם דירה וגם קראוון (ל''ת)

        בני, 06/08/13 14:05


        IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 9.

    צר לי על אחינו

    יהודה הכואב, 05/08/13 18:40

    צר לי עד מאוד להווכח שבמדינתנו הגיעו אזרחים לעזוב ביתם-מבצרם ולעבור לחיות ,סליחה כחיות על מנת לשרוד.
    כך גם קורה במדינות עולם שלישי
    חבל שזו המציאות במדינה שאמורה להיות ההומאנית שבמדינות
    כואב שזה קורה לעם שמושרשת במהותו אהבת האדם
    בואו נעשה חשבון נפש לאור מציאות זו ,זה לא מה שפיללנו

    IP: 93.173.185.86דווח על תגובה זו

    • תגיד אתה שפוי. תקרא את מה שכתוב. הם עושים קופה על הדירות (ל''ת)

      רמי, 06/08/13 14:06


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מרוקאים? (ל''ת)

    ''הכל שלנו'', 05/08/13 18:32


    IP: 46.120.66.227דווח על תגובה זו

  • 7.

    אני בטוח שמדובר בערבים. (ל''ת)

    מאיא, 05/08/13 18:27


    IP: 79.182.152.184

    • בהחלט! ערבים מאפריקה (מגרב ולוב). (ל''ת)

      מי הוא ערבי ?, 05/08/13 23:55


      IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אנשים לא גומרים את החודש, ונאלצים למצוא פתרונות

    יפעת, 05/08/13 18:22

    אם היה יותר קל לחיות כאן, לא היה לאנשים צורך לחשוב על פתרונות יצירתיים כאלו.

    IP: 46.120.167.210דווח על תגובה זו

    • לאנשים שלא גומרים את החודש אין כסף לקראוון נגרר ! (ל''ת)

      אישאחד תפרן, 05/08/13 21:28


      IP: 95.35.54.233 דווח על תגובה זו

      • קראוון נגרר זה עדיף על להיות הומלס או להסתבך בחובות קשים. מבינה אותם (ל''ת)

        וזו הוצאה קטנה יותר, 06/08/13 10:58


        IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

        • תבדקי כמה עולה קראוון לחודש! הרבה יותר מדירה!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          דימה, 06/08/13 14:06


          IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

          • עוד "מבין" (ל''ת)

            בעל קרוואן, 09/08/13 14:54


            IP: 93.172.50.192 דווח על תגובה זו

    • איפה כן קל לחיות? (ל''ת)

      , 06/08/13 00:14


      IP: 212.179.221.7 דווח על תגובה זו

  • 5.

    בכל העולם דוקא יש אתרים כאלה

    אלי, 05/08/13 18:05

    חניונים ל RV , כך הם נקראים, לא קאראוונים. יש שם מים זורמים, סניטציה ושרותים. אז אולי תקים אחד כזה בחיפה?!
    RV = Recreational Vehicle
    בהזדמנות זו, לא כל רכב שטח הוא ג׳יפ, הם נקראים SUV כלומר
    Sports Utility Vehicle .

    IP: 24.240.41.63דווח על תגובה זו

    • זה עולה כסף ללילה... אין חינם. וזה מה שהם ניסו לעשות... (ל''ת)

      א, 05/08/13 18:29


      IP: 37.142.20.112 דווח על תגובה זו

      • כי בארץ אין אף חניון מוסדר ל- RV (ל''ת)

        , 06/08/13 00:07


        IP: 77.125.166.57 דווח על תגובה זו

      • זה עולה כסף כי מסדרים בחניונים כאלה שירותים, סניטציה ומים זורמים (ל''ת)

        ואפשר לעשות את זה גם בישראל, 06/08/13 10:57


        IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

        • זה במדינות גדולות, בארץ כמעט ואין ביקוש לזה. (ל''ת)

          דימה, 06/08/13 14:07


          IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

          • איך יהיה ביקוש , אם מיד ראש עיר "פעלתן" חוסם רצון האזרחים ?

            ארץ אוכלת יושביה, 11/08/13 10:16

            הבעיה במדינה הזו היא חסימת אופציות ואפשרויות שבעיקר חשובות ורלוונטיות לבני מעמד הביניים.

            אם אנשים רוצים לגור בקרוואן , אל תגיד להם "לא" אלא תציע להם פתרון.

            ובתי המשפט בארץ....משמר השלטון , איפה הם ואיפה האינטרסים של האזרחים.

            ולאלה "שכועסים" עליהם על שיש להם דירה וקרוואן .. תגידו נפלתם על הראש ? הרי אם אתם חסרי כל, הסיכוי שלכם אם תעבדו קשה יהיה להגיע בדיוק לזה ( ולא לפנטאהוז בתל אביב ) ... אתם לא מבינים שאלו האנשים שצריך שיהיו יותר מהם ? אנשים יוזמתיים שעם הרכוש שאמור להיות לכל אחד מנסים לשפר מצבם ?

            IP: 192.116.222.246 דווח על תגובה זו

    • כמה קרוואנים יש כבר בארץ?

      , 06/08/13 00:16

      קרוואנים מתאימים למדינה בה יש אפשרות לנסוע למרחקים ארוכים כולל לעבור ממדינה למדינה. בישראל זה לא המצב.

      IP: 212.179.221.7 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד ליונה יהב!!! יצא גבר מול המתנחלים העבריינים (ל''ת)

    דורון, 05/08/13 17:41


    IP: 147.236.138.214

    • פחחחחחחחחחחחחח ראש חיר נו באמת (ל''ת)

      יאללה לך לבית, 05/08/13 21:09


      IP: 85.64.48.223 דווח על תגובה זו

  • 3.

    לאנשים אין כסף ומחפשים דרך להכניס תזרים...

    huka hey, 05/08/13 17:30

    מה הבעיה כל עוד לא מפריעים לאף אחד?
    שראש העירייה יתחלק במשכורתו המנופחת ואז נדבר...

    :)

    IP: 212.25.119.136דווח על תגובה זו

    • תבדוק באינטרנט כמה עולה קראוון לחודש (ל''ת)

      בני, 06/08/13 14:07


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 2.

    סתם נטפלו הם לא מפריעים לאף אחד

    נופש בים, 05/08/13 17:04

    בקרית אליעזר במחסני מזון עומדת משאית קירור כבר 5 שנים במגרש חניה ציבורי והעיריה שותקת

    IP: 85.64.46.85דווח על תגובה זו

    • כשיחרבנו לך על המגבת, אולי תדבר אחרת. (ל''ת)

      גם אצלך בבית אורח מתקבל יפה ללילה, אך לא להתנחלות, 05/08/13 17:36


      IP: 77.125.77.88 דווח על תגובה זו

    • זה מה שאמרו על פחוני הבדואים בנגב. (ל''ת)

      הם דווקא כן הפריעו, ועכשו הם גם חומסים., 05/08/13 17:37


      IP: 77.125.77.88 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אין חוק שאוסר על מגורים בבית נייד על גלגלים (ל''ת)

    סתם רשעות תנו לאנשים לחיות, 05/08/13 16:24


    IP: 79.183.22.73דווח על תגובה זו

    • טעות. אם הוא מבנה הוא חייב היתר. אם הוא רכב חייב לשלם חניה או שיגרר (ל''ת)

      והענין המכריע הוא הקרקע ובעליה., 05/08/13 17:28


      IP: 77.125.77.88 דווח על תגובה זו

    • גם על יביל נדרש היתר, וגם לאתרי קרוונים יש תקנים (ל''ת)

      החופש בעולם הבא, 05/08/13 17:33


      IP: 77.125.77.88 דווח על תגובה זו

    • לכל קרקע יש ייעוד. חניה איננה קרקע למגורים (ל''ת)

      דימה, 06/08/13 14:40


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו