• 70.

    מעניין כמה מהתגובות פה הן בתשלום מטעם החברה שבונה על הקרקע וקיבלה את (ל''ת)

    , 29/08/13 12:37


    IP: 93.172.81.227דווח על תגובה זו

  • 69.

    עוד יהיה ראש-ממשלה אתיופי בישראל שיכלא את כל הערסים ויתן לי משרה מלאה

    לגזען המתוסכל משכונת התקווה, 23/08/13 10:48

    ואשה יפה ונחמדה

    IP: 85.65.34.156דווח על תגובה זו

  • 68.

    תכירו את הצפונבון בד"כ שמאלן...הכי ליברלי חברתי כול עוד זה רחוק מהבית!

    מפוכח, 19/08/13 23:49

    אבל כשמגיעים קרוב לבית הם מה זה חשוכים ושונאים שחבל על הזמן....

    IP: 79.180.111.251דווח על תגובה זו

  • 67.

    המעונות שייכים לאריסון.בנו לפי בקשה.שיפסיקו לסחוט הטבות. (ל''ת)

    אמת, 18/08/13 12:29


    IP: 77.127.161.140דווח על תגובה זו

  • 66.

    זו סתם צרות עין ורצון לעשות קופה על הגב של הסטודנטים.

    , 11/08/13 23:17

    הבניינים החדשים נבנים קרוב לתחנת הרכבת. אין שום רמת אביבי שעובר שם, לא כל שכן גר שם.

    אם יהיו להם מקומות במעונות, הם לא ישכרו חדר מגעיל בדירה מעופשת ברמת אביב.

    IP: 46.116.98.45דווח על תגובה זו

    • המתנגדים הם תושבי השכונה

      dw, 12/08/13 09:56

      לא יוצא להם שום דבר מכך שסטודנט שוכר או לא שוכר דירה. ההתנגדות נובעת מכך שהקימו כאן שכונה חדשה, עם 0 מקומות חניה, פשוט כי רצו לחסוך כסף, ולכן חלק מהסטודנטים, אלו עם הרכב, יאלצו לחנות במקומות של התושבים. גם אתה כתושב היית מתנגד לזה.

      מכאן שקודם כל יש להקים פתרון חניה למתחם המקורי.
      בנוסף, אם מבקשים לייצר עוד מעונות - הרי שהרבה יותר נכון, לדעתי, וגם לדעת עיריית ת"א, לעשות זאת בעוד אזורים בת"א רבתי. כיום כמעט כל המעונות בעיר הם ברמת אביב, בעוד שכונות הדרום מתחננות! שיגיעו אליהן סטודנטים.
      לדעתי יותר נכון לת"א להוסיף לא 300 אלא אלף!!! (לתשומת ליבך שטענת שאנחנו רוצים לעשות קופה... זה פשוט שקר וכזב!) מעונות חדשים, אבל לא במתחם הזה אלא במערב שכונת התקווה, במתחם המחסנים העזוב, וראה הסבר למטה. זה קרוב לרכבת ההגנה וזה יחזק אזור שזועק שנים שיגיעו אליו סטודנטים.

      רמת אביב רוויה במעונות סטודנטים ולא זקוקה ליותר. שכונת התקווה מתחננת שיגיעו אליה. לא חלם?

      IP: 217.132.91.88 דווח על תגובה זו

      • לא, לא חלם, כי אלה מעונות של אוניברסיטת ת"א

        אדווה, 13/11/13 05:30

        שהקמפוס שלה נמצא ברמת אביב ולא בדרום העיר.
        מעונות בונים בקרבת הקמפוס, אין שום היגיון לשכן סטודנטים בצד השני של העיר כדי שישרפו שעות בכל יום בפקקים בזמן שהם גם ככה חנוקים בזמן ללימודים ולעבודה.

        IP: 87.69.36.111 דווח על תגובה זו

  • 65.

    שיעבירו לרמת אביב את הסודנים מדרום תל אביב..ויבנו בדרום ת"א את המעונות (ל''ת)

    דני, 09/08/13 07:00


    IP: 77.126.56.113דווח על תגובה זו

  • 64.

    להעביר 5000 סודנים לשכונת תל ברוך - חולדאי מת עליהם (ל''ת)

    דוד, 08/08/13 13:53


    IP: 212.179.191.202דווח על תגובה זו

  • 63.

    הפרוע=====================

    דרומית-------------------------------, 07/08/13 07:05

    מה דעתכם נעשה החלפות ..בואו סטודנטים יקרים ..וקחו אלייכם לרמת אביב קמצוץ מסתננים ושבח"ים ...עשינו עסק?!

    IP: 109.67.189.225דווח על תגובה זו

  • 62.

    עוד הזדמנות לכל הבבונים הממורמרים להוציא קצת שנאת חינם... (ל''ת)

    ותודה לאמנון לוי האדיוט, 06/08/13 12:10


    IP: 5.28.165.226

  • 61.

    מה הקשר למצוקת הדיור? האונ' רוצה עוד כסף מתלמידים זרים. (ל''ת)

    חוצפה וציניות., 06/08/13 12:01


    IP: 5.28.165.226דווח על תגובה זו

  • 60.

    תושבי רמת (ל''ת)

    , 05/08/13 17:25


    IP: 87.68.163.15דווח על תגובה זו

  • 59.

    כמה עובדות, לטובת הקוראים

    dw, 05/08/13 12:03

    כבר היום רמת אביב רווייה במעונות סטודנטים, עם כ 800 מיטות. רק המתחם החדש הולך להיות כפול מכל 3 המתחמים הקודמים. זה ממש, אבל ממש, לא פוצי מוצי.
    מדובר בעצם בהקמת שכונת מגורים חדשה בישראל, עם... 0 חניה. שוב, צריך לקרוא כדי להבין: 0 מקומות חניה! זה לא נכון שלסטודנטים אין רכב-חלקם מקבלים כזה מאבאמא. במתחמים הישנים ישנה התניה שלסטודנט אין רכב. אין התניה כזו במתחם החדש. והיכן,חלק,מאותם תושבי "שכונה" חדשה יחנו? נכון מאד,אצלנו!

    הלא אם לסטודנטים אין רכב מה מפריע להם אם החניה בשכונה תיועד לתושביה?
    פתרון:
    2. אני מציע שהאונ' תקים בניין חניה,נגיד תלת קומתי,על החניון מדרום למעונות, ושחניון זה יהיה חינמי לדיירי המעונות.לא יעלה על הדעת לאשר הקמת שכונה חדשה בישראל עם 0(!) מקומות חניה.זו היתה שערוריה שבכלל אישרו את הקמת המתחם הזה,עם 0 מקומות חניה.

    3. אני מציע להקים מתחם מעונות סטודנטים גדול במערב שכונת התקווה.ברמת אביב באמת לא צריכים עוד מתחמי מעונות. מאידך, שכונת התקווה דווקא תהנה מאד מכניסת אלף סטודנטים חדשים, מה שיסייע להרים את האזור. ממערב שכונת התקווה אפשר ללכת לתחנת רכבת ההגנה ומשם 3 תחנות לאונ'.

    IP: 217.132.110.192דווח על תגובה זו

    • הם יחנו בחנייה של האוניברסיטה

      ., 09/08/13 22:34

      אם בכלל, מי רוצה להיות בעל רכב בתל אביב? זה בעיקר מטרד.

      IP: 77.127.105.114 דווח על תגובה זו

      • צר לי,אך זו חניה בתשלום

        dw, 12/08/13 09:46

        היינו שמחים מאד לו היה מתאפשר לדיירי המעונות לחנות באונ'. זה היה יכול להיות פתרון נהדר, אולם האונ' מסרבת. החניה ליד המעונות היא בתשלום, וסטודנט תפרן יעדיף לחנות בחינם בשכונת המגורים במקום בתשלום בחניון האונ'.

        שים לב להצעתי להקים מבנה חניה לצד המעונות, שייועד לדיירי המעונות. מה שעשו כרגע זה לחסוך כסף, על חשבוננו התושבים, בכך ששולחים את הסטודנטים לחנות בחניות שלנו. גם אתה כתושב היית מתנגד לדבר כזה.

        זה פשוט לא יעלה על הדעת להקים שכונה חדשה בישראל עם 0 מקומות חניה.

        IP: 217.132.91.88 דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק וחלם זה פה

      שלמה יצחקי, 06/09/13 02:27

      חבל שבישראל אין שיתוף אמיתי ושקיפות אמיתית עם התושבים...

      IP: 5.28.188.21 דווח על תגובה זו

  • 58.

    הלוואי שכל המעונות יהיו עבור הסודנים רק בשביל לראות

    סודני אורגינל, 05/08/13 10:29

    הלוואי שכל המעונות יהיו עבור הסודנים רק בשביל לראות את הפרצוף המעפן של אותם שמאלנים צבועים שגרים בשכונה .

    IP: 84.94.32.156דווח על תגובה זו

  • 57.

    האם המעונות של האונברסיטה או של חברה פרטית "אריסון" תענו.. (ל''ת)

    שאלה, 05/08/13 09:39


    IP: 87.68.214.131דווח על תגובה זו

  • 56.

    כרגיל לא מספרת התקשורת את האמת לגבי מקור נגיף שיתוק הילדים ! נגיף...

    ד''ר, 05/08/13 01:28

    כרגיל לא מספרת התקשורת את האמת לגבי מקור נגיף שיתוק הילדים ! נגיף שיתוק הילדים מועבר באמצעות צואה ובאמצעות הפרשות. הנגיף הגיע מאפריקה במסלול של המהגרים האפריקנים, שהגיעו למדינת ישראל. התקשורת אינה מספרת גם על מגיפת צהבת ועל עלייה דרסטית במספר נשאי האיידס של המוטציה האפריקנית שלו.

    IP: 109.65.170.83דווח על תגובה זו

  • 55.

    השר סער, קלטת? את בעית המסתננים אפשר לפתור בקלות אם מעבירים אותם (ל''ת)

    לצפון ת''א. ובא לציון הגואל, 04/08/13 22:04


    IP: 23.17.154.48דווח על תגובה זו

  • 54.

    לשכן במבנים מהגרי עבודה מסודן.

    אסף THE KOP, 04/08/13 21:55

    ה"נאורים" והאוניברסיטה הכה-מתקדמת-ליברלית ישמחו לקבל אותם לחיקם. מי יודע, אולי יקימו שם את מרק קלצ'קין.

    במקום שיתפנה בדרום ת"א אפשר יהיה לשכן סטודנטים במחיר זול.

    IP: 37.142.175.116דווח על תגובה זו

  • 53.

    זה "שייח מוניס" שטח כבוש מי שואל אותכם בכלל צריך לשאול את הפליטים (ל''ת)

    הערבים. תחי פלסטין הכבושה מוחמד., 04/08/13 21:06


    IP: 118.172.38.91דווח על תגובה זו

    • זה בסדר חלק מהסטודנטים שגרים במעונות ערבים (ל''ת)

      n, 04/08/13 22:37


      IP: 84.108.36.103 דווח על תגובה זו

  • 52.

    סטודנטים לא אז אולי "סודנים" שחורים וחמודים (ל''ת)

    אנשים צבועים, 04/08/13 21:02


    IP: 118.172.38.91דווח על תגובה זו

  • 51.

    מה חדש? הצפונבונים של רמת אביב יודעים תמיד להעיר לאחרים. (ל''ת)

    כמו התמיכה שלהם במסתננים מאפריקה...כל עוד זה בדרום, 04/08/13 20:45


    IP: 79.182.200.227דווח על תגובה זו

  • 50.

    צריך לשכן בחצר של גדעון לוי, שגר ברמת אביב, מספר משפחות אריתראיות ! (ל''ת)

    קרן, 04/08/13 20:33


    IP: 46.117.187.167דווח על תגובה זו

    • האשכנזים האלה צבועים ומגעילים ומהווים אות קין לחברה הישראלית. (ל''ת)

      עצוב, 04/08/13 20:35


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

      • לא, אתה גאווה לעם הישראלי... גזען קטן וממורמר. (ל''ת)

        תדקור מישהו ותירגע, 06/08/13 11:58


        IP: 5.28.165.226 דווח על תגובה זו

    • העיתונאי הצבוע גר על אדמה כבושה של שייח מוניס, שתושביה גורשו בתש"ח. (ל''ת)

      ענת, 04/08/13 20:39


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

  • 49.

    סטודנטים לסטודנט ! (ל''ת)

    123, 04/08/13 20:07


    IP: 87.69.120.63דווח על תגובה זו

  • 48.

    אין מנוס ממרי אזרחי של תושבי דרום ת"א המוכים והנאנסים על ידי הרשויות. (ל''ת)

    עומר, 04/08/13 20:04


    IP: 154.42.153.242דווח על תגובה זו

  • 47.

    תושבי דרום תל אביב מוכנים להתחלף, שיביאו אליהם סטודנטים וייקחו במקומם

    את המסתננים ''המסכנים'', 04/08/13 19:57

    עשינו עסק?

    IP: 31.210.178.214דווח על תגובה זו

    • אחלה עסק. ואז המסתננים לא יצטרכו לגנוב אופניים כדי להגיע למקום העבודה (ל''ת)

      ואולי גם יסתפקו בפחות שכר בגלל הנוחיות שבדבר, 04/08/13 21:41


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

    • אני מציע 1000 סטודנטים לשכונת התקווה

      dw, 05/08/13 12:19

      את המסתננים צריך בכלל לפנות מת"א לדעתי, שכן הם תופסים לנו דירות שהיו יכולות לשמש ישראלים, אבל אם מקימים מתחם סטודנטים חדש - היכן עדיף לדעתך לתל אביב שהוא יוקם? ברמת אביב, שכבר עמוסה בכאלה, או בשכונת התקווה?

      יש לך בכלל מושג מה מתחם חדש, בן 1000!!! סטודנטים יעשה לשכונת התקווה? זה יהיה פנטסטי.

      את המעונות אני מציע להרים על מתחם המחסנים, ממערב לאצטדיון. משם דקות הליכה לתחנת ההגנה, ולאוניברסיטה.

      אלף סטודנטים בתקווה, אתה קולט בכלל מה אני מציע פה? שיפור מדהים, שיחייה מחדש את האזור.

      IP: 217.132.110.192 דווח על תגובה זו

  • 46.

    תושבי רמת אביב אוהבים להיות ליברלים רק על חשבון אחרים!

    הצביעות של הייצורים האלה מדהימה, 04/08/13 19:55

    איכות החיים שלהם תיפגע? בדרום תל אביב מדברים על החיים עצמם שהולכים להיגמר בגלל המסתננים הנתמכים בין היתר ע"י בניהם של תושבי רמת אביב ואולי תושבי רמת אביב עצמה ודומיה !

    IP: 31.210.178.214דווח על תגובה זו

  • 45.

    רק לחשוב על מה הדרום ת"א נאבקים... לא יאומן (ל''ת)

    צפונבונים מרושעים, 04/08/13 19:53


    IP: 84.109.128.181דווח על תגובה זו

  • 44.

    תגובות גזעניות ומזעזעות

    אבי, 04/08/13 19:25

    אינני תושב ת"א אבל זכותם של כל תושבי שכונה להיאבק בדרכים לגיטימיות נגד מה שנראה להם שעלול לפגוע באיכות חייהם ואפילו אם הם חוששים שדבר עלול לפגוע בהכנסתם משכירות.
    ההערות הגזעניות כנגד היהודים שאבותיהם יוצאי יהדות אירופה כאן הן הערות עלובות ופחדניות של עברייני מקלדת שמתחבאים מאחורי זהות בדויה.
    תגובות של אנשים מרירים ושפלים שיודעים רק לקנא ולהאשים אנשים אחרים בכשלונותיהם האישיים שנגרמו שבאשמתם האישית בלבד

    IP: 89.139.162.52דווח על תגובה זו

    • צריך להביא עשרות אוטובוסים מלאים ב"פליטים" אפריקאים לרמת אביב !

      איילת, 04/08/13 19:44

      כמו שעשו לתושבים המסכנים בדרום תל אביב.

      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

      • אחלה תגובה למתיפיף הזה, אבי (ל''ת)

        זכותם של תושבי דרום ת''א, לא?, 04/08/13 21:43


        IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

      • אתה יודע שהם לא רהיטים, נכון? הם יכולים לזוז בעצמם ולחזור דרומה... (ל''ת)

        עניים גרים בשכונות עוני. מה לעשותף., 06/08/13 11:59


        IP: 5.28.165.226 דווח על תגובה זו

    • אבי,עיין בבקשה בהסבר שלי למעלה

      dw, 05/08/13 12:10

      הבעיה היא שאישרו הקמת שכונה חדשה בישראל עם... 0 מקומות חניה! אפס!
      האם אתה מכיר איזשוהי שכונה חדשה בישראל עם 0 מקומות חניה? אני רוצה לראות תושב אחד בישראל שמוכן שיקימו לו שכונה ליד הבית, עם 0 מקומות חניה.

      כאמור,הפתרון שלי דו שלבי:
      1. האונ' תקים בניין חניה סמוך למעונות,שיהיה חינמי לדיירי המתחם. נגיד משהו כמו 300 מקומות חניה (בתקווה שרק לקומץ סטודנטים יהיה רכב).
      2. הקמת מתחם מעונות חדש במערב שכונת התקווה, במרחק הליכה מתחנת רכבת ההגנה. ככה נשיג 2 ציפרים במכה: גם פתרון דיור לסטודנטים וגם מהלך אמיתי לשיקום שכונת התקווה. אלף סטודנטים חדשים בתקווה יהיה דבר נפלא. התקווה צריכה עוד סטודנטים, רמת אביב לא.

      IP: 217.132.110.192 דווח על תגובה זו

    • כחצי מתושבי רמת אביב הם בכלל מזרחיים... לא שזה מעניין מישהו

      איתן (אתאיסט שמאלני), 08/08/13 02:12

      התגובות תאומות את רצנו של כותב הכתבה.

      IP: 37.142.249.58 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מציע לשכן שם כמה מאות של מחפשי עבודה סודנים מדרום ת"א - אז שידברו

    מאירי, 04/08/13 19:24

    כל כך הרבה צביעות.

    IP: 94.159.142.121דווח על תגובה זו

  • 42.

    מציע להעביר את האוניברסיטה לשומרון,שם עדיין יש מקום (ל''ת)

    יתפנה מקום למגורים בת''א, 04/08/13 19:02


    IP: 85.65.166.61דווח על תגובה זו

  • 41.

    מקווה מאוד שעוד מעט תיהיה מלחמה

    אסי, 04/08/13 18:50

    ואת כל הטילים יכוונו אליהם ואז נראה מה יהיה שווה בנדל"ן של תל אביב ואיך תיראה איכות החיים כשכל הצעירים יברחו משם לדרום ולצפון אני מציע שתיתנו להם לבנות ותתנו לצעירים במדינה שלכם קצת אושר ...

    IP: 109.67.197.107דווח על תגובה זו

  • 40.

    גם ככה יש יותר מדי ערבים בתל אביב. (ל''ת)

    לסלק את האוניברסיטה לרמאללה., 04/08/13 18:27


    IP: 84.228.15.224דווח על תגובה זו

  • 39.

    אוני' ת"א מבקשת לבנות בתים על אדמת שייח מוניס הכבושה ?? (ל''ת)

    מחמוד, 04/08/13 17:23


    IP: 212.143.154.231דווח על תגובה זו

  • 38.

    תושבי צפון תל אביב ה"שמאלנים" הם הגזענים החשוכים ביותר

    רועי, 04/08/13 16:43

    אני מציע שאם הם לא רוצים סטודנטים בשכונה יועיל רון חולדאי וידאג לשלוח להם כמה אלפי עובדים זרים מדרום העיר. העיקר להשתתף בהפגנות למען הפליטים, אבל לקבל פליטים, סטודנטים או בעצם כל בן אדם שיש לו פחות ממיליון דולר בחשבון בנק הם לא מוכנים.

    IP: 192.114.91.228דווח על תגובה זו

  • 37.

    למה חולדאי לא מעביר את מרק לוינסקי לשכונת תל ברוך ???? (ל''ת)

    דוד, 04/08/13 15:37


    IP: 212.179.191.202דווח על תגובה זו

  • 36.

    שהנבלות ילחמו על רכס תל ברוך שחולדאי הולך להחריב (ל''ת)

    שחר, 04/08/13 15:36


    IP: 77.125.254.89דווח על תגובה זו

  • 35.

    השרמוטות של צפון תל אביב (ל''ת)

    דן, 04/08/13 15:18


    IP: 192.118.36.53דווח על תגובה זו

  • 34.

    אשכנזים צפונבונים שמאלנים מסרחים (ל''ת)

    יוסי לוי, 04/08/13 15:01


    IP: 84.94.221.148דווח על תגובה זו

    • שתוק ערבי פרימיטיבי ממוצא יהודי (ל''ת)

      מעורב ירושלמי, 05/08/13 13:40


      IP: 93.172.144.233 דווח על תגובה זו

    • יופי, חמוד. נרגעת? עכשיו אתה מרגיש יותר גדול ופחות ממורמר? (ל''ת)

      היה שווה, 06/08/13 12:01


      IP: 5.28.165.226 דווח על תגובה זו

  • 33.

    "יצאו למאבק נגדו בטענה שיפגע באופייה של השכונה ובאיכות חייהם". (ל''ת)

    לשכונות בדרום ת''א נפגע האופי,ואיכות חיים., 04/08/13 14:59


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 32.

    כל עוד לא מדובר במתנחלים הדתיים, לא צריכה להיות בעיה (ל''ת)

    סמדר, 04/08/13 14:09


    IP: 140.242.217.2דווח על תגובה זו

  • 31.

    סודנים בדרום תל אביב זה סבבה. סטודנטים בצפון תל אביב זה נורא!! (ל''ת)

    אלי, 04/08/13 13:54


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 30.

    האנשים בצפון תל אביב אוהבים את כולם

    , 04/08/13 13:53

    כל עוד הם נשארים רחוקים מהם. הצפון תל אביבים אוהבים מסתננים מאפריקה, ערבים, אתיופים וסטודנטים עניים אבל זה בתנאי שלא יתקרבו לשכונות שלהם. אלה אנשים מתנשאים שחושבים שהם מפליצים בושם.

    IP: 89.139.178.72דווח על תגובה זו

  • 29.

    מעונות הסטודנטים

    נס, 04/08/13 13:25

    אתם מתפרצים לדלת פתוחה.
    התנגדות התושבים היא בעיקר בגלל שהעיריה מאשרת בניה ללא תוספת מקומות חניה כלל. דבר שאינו מקובל בשום מקום.
    ברמת אביב עובדים, לומדים ומתגוררים ערבים רבים ואין בינם ובין התושבים כל סכסוך.
    אין התושבים מתנגדים למעונות, רק מבקשים מהעירייה פתרון לבעית החניה

    IP: 46.117.224.68דווח על תגובה זו

    • ברור שיש ערבים בשכונה, רק חבדניקים ומתנחלים אתם שונאים.

      אלי, 04/08/13 13:56

      וגם סטודנטים אתם לא אוהבים. יש לכם כמה ערביי מחמד שיוכיחו שאתם לא גזענים כמו כל שאר האיזרעאלי בבונ'ס שחיים באותה מדינה שלכם.
      אז זהו, שגזענות היא לא רק כלפי ערבים, אלא גם כלפי סודאנים (הם גם גרים לידכם או שהם רק עבדים בבתיכם?), מזרחיים, עניים, מתנחלים, חבדניקים ומתנחלים.

      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

    • הערבים כרגע הם מיעוט קטנטן ברמת אביב, כשהם ירבו, יצוצו

      בעוד כמה שנים, רמת אביב תהפוך לדרום תל אביב., 04/08/13 15:40

      המיסגדים והגנבות והפריצות. ככה זה בכל מקום כשהערבים מתרבים.היום רמת אביב נחשבת משום מה לשכונת יוקרה, בעוד כמה שנים היא תהיה כמו דרום תל אביב, כשהתושבים הנוכחים יברחו משם לאט לאט.

      IP: 84.238.46.113 דווח על תגובה זו

    • גם עיריית רמת גן בונה לחיילים ולסטודנטים ללא חניה- זה מייקר.

      מה גם שלחיילים וסטודנטים אין מכוניות, 04/08/13 16:35

      נראה לי שהתושבים באמת מנסים לפתור את בעיית החנייה בשכונה על חשבון הסטודנטים העניים.

      IP: 77.127.78.13 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מזכיר משהו,השבט הלבן האשכנזי,מסרב לקבל ערבי כחבר קיבוץ, (ל''ת)

    פן אופייה היהודי של הקיבוץ יפגע., 04/08/13 13:22


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 27.

    האשכנזי מסרב לקבל סטודנטים,מה הסיכוי שיסכים לקבל מסתננים בשכונתו. (ל''ת)

    לא להאמין,מדובר בגזענים אשכנזים טמאים., 04/08/13 12:46


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 26.

    לינץ' ליהודים בדרום ת"א

    אלדר, 04/08/13 12:11

    ב 30-07-2013 משפחת גבריאל, שעצרה ברמזור אדום בדרום תל אביב, נקלעה לסיוט: חבורת נתינים זרים משכה את האב אייל מחוץ לרכב - והכתה אותו נמרצות לעיני רעייתו ושלושת ילדיו. "הבן שלנו צרח שמנסים להרוג את אבא שלו", סיפרה האם ניצן. "זה היה לינץ' בשידור חי". המשטרה הצליחה לעצור שניים מהם ומחפשת אחר שניים נוספים.
    NRG הטמא לא פרסם.

    IP: 83.168.55.134דווח על תגובה זו

    • תמיד טענתי, שהליכוד הכי מסוכן לעתיד ההתיישבות בארץ ישראל. (ל''ת)

      ארנון, 04/08/13 12:13


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

      • תמשיך לטמון את הראש בחול,מי שמונע את גירושם הם אירגוני השמאל הטמא (ל''ת)

        בחסות בג''צ האשכנזי מהשבט הלבן., 04/08/13 12:51


        IP: 82.237.15.84 דווח על תגובה זו

    • מעריב גם לא פרסם דבר על המזוודה שמצאו בדרום ת"א עם גופה מבותרת (ל''ת)

      לפעמים נוח לטייח, נכון?, 04/08/13 21:49


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הגזענות של השבט הלבן מפולין מרקיע שחקים,עכשיו אני מבין מי הגורם (ל''ת)

    שדאג לשכן את המסתננים הכושים בדרום ת''א., 04/08/13 12:07


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

    • אכן. באו מעוני וממצוקה של תפוחי אדמה ושל אוכל מגעיל. (ל''ת)

      אתי, 04/08/13 12:10


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

    • נעמי שמר - גדולת היוצרים בישראל - נדחקה על ידי הממסד השמאלני. (ל''ת)

      רחל, 04/08/13 12:12


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

    • יאיר לפיד התגלה כעבד של רני רהב ושל שרי אריסון ושל המיליארדרים. (ל''ת)

      נתן, 04/08/13 12:20


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

    • מה מפתיע? זוכרים איך ברחו הצפונבונים מבריכת גורדון רק משום שבן ארי (ל''ת)

      הזכור לטוב הביא כמה עשרות סודנים לשם?, 04/08/13 21:51


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

    • איזה גאון אתה! פרס נובל בדרך! אבל אולי תלמד לאיית קודם? (ל''ת)

      עוד ערבי מתוסכל, 06/08/13 12:03


      IP: 5.28.165.226 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מכיוון שיש להם פין ענקי מניסיון הרבה יותר גדול משל אשכנזים. (ל''ת)

    ניצה, 04/08/13 11:54


    IP: 62.0.34.140

    • כמה גברים עברת? אז את מדברת שטויות. פלסטינים בינונים ומטה (ל''ת)

      בדואים מגזע אפריקני זה ספור אחר., 04/08/13 18:29


      IP: 84.228.15.224 דווח על תגובה זו

  • 23.

    הם גם לא רצו את אנשי חב"ד בשכונתם. טענו שזה "יוריד את ערך הדירות". (ל''ת)

    בן דוד, 04/08/13 11:53


    IP: 84.228.208.49דווח על תגובה זו

    • הם אוהבים "ילדי זרים", אבל בדרום ת"א, לא אצלם. (ל''ת)

      ''ילדי זרים'' מילת כיסוי להצפת ישראל בזרים, וחיסולה, 04/08/13 11:56


      IP: 84.228.208.49 דווח על תגובה זו

      • מרבית יהודי רוסיה ואירופה שייכים לשבט הכוזרי, שהתגייר בימי הביניים. (ל''ת)

        ד''ר, 04/08/13 12:02


        IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

        • אז???? (ל''ת)

          ?, 04/08/13 14:04


          IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

        • צודק!!! ולכן ישראל היא מדינה כוזרית. כל בבוני ערב מתבקשים לעזוב. (ל''ת)

          חוצפן ממורמר וכפוי טובה, 06/08/13 12:07


          IP: 5.28.165.226 דווח על תגובה זו

    • מכיוון שיש לעיראקים פין ענקי מניסיון הרבה יותר גדול משל אשכנזים. (ל''ת)

      ניצה, 04/08/13 11:57


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

  • 22.

    נכון היא שר מוטה כמו חלק מהמעושרות המתעשרות מכ וסן. (ל''ת)

    מיכל, 04/08/13 11:53


    IP: 93.172.21.134דווח על תגובה זו

  • 21.

    כשבנו את קניון רמת אביב

    יעל, 04/08/13 11:42

    יצרו אזור חניה נפרד לתושבי רמת אביב בטענה שמבקרי הקניון יקחו את החניה באזור.

    בפועל, לקניון יש חניה משלו, לכל בניין באזור יש חניה משלו ולא היה שום שינוי בחניה, חוץ מזה שתושבי שאר שכונות צפון-מזרח איבדו את היכולת לחנות ליד הקניון והאוניברסיטה בחינם.

    גם פה אותו סיפור. לכל בניין יש חניון משלו, אין שום משמעות לטיעון החניה.

    IP: 212.179.131.194דווח על תגובה זו

    • לכל בנין חניה פרטית משלו? רואים שלא היית מעולם באזור

      תושב השכונה, 04/08/13 12:12

      רוב הבניינים באזור הם מבני עמידר משנות השישים וממש ממש בלי חניה פרטית לבנין

      IP: 172.16.21.85 דווח על תגובה זו

    • לא בנו אף חניה במעונות

      אתי רם, 04/08/13 22:09

      בנו שבעה בניינים לסטודנטים, שכל בניין יש שתי קומות מסחר. לא בנו אפילו חנייה אחת!!!,המעונות נמצאים בחלק הישן של רמת אביב. שם אין בניינים עם חנייה וכולם מחנים ברחוב. זו ממש לא דרישה מוגזמת שיסמנו חנייה רק לתושבים ושיבנו מקומות חנייה סמוך למעונות. יש להם מספיק שטח שם

      IP: 77.125.79.147 דווח על תגובה זו

    • יעל,פתחי בבקשה גוגל מפות

      dw, 05/08/13 12:29

      טיילי בבקשה לאורך אינשטיין,ברזיל,ברש,ברגסון,בארט,הופיין ועוד ומצאי לי בבקשה את החניות כביכול שאת סבורה שיש לבניינים. את מוזמנת גם לקפוץ ולטייל ברגל.

      מה שאת מבקשת בעצם זה שלתושבים מרובע צפון מזרח תהיה חניה חופשית ליד בתיהם של תושבי רמת אביב. ואיפה הם יחנו?

      אותם אורחים מוזמנים לחנות,בתשלום,בשפע החניונים של האונ' או בחניון הקניון. לחילופין להגיע בתח"צ או באופניים.

      אגב, בעיה דומה קיימת לתושבי רמת החיל.

      IP: 217.132.110.192 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אפשר להבין את תושבי השכונה.

    אשקלוני, 04/08/13 11:08

    אני לא גר בתל אביב, אני רחוק מלהיות עשיר, וגם הדעות הפוליטיות שלי שונות מאלה של הצפונים. עם זאת אני מבין אנשים, שלא רוצים מעונות בשכונתם. צעירים מרעישים בלילה, מלכלכים, איכות החיים נפגעת. גם מי שגר ברמת אביב זכאי לשקט בלילה. מעונות יש לבנות בשטח של הקמפוס, לא להפריע לתושבי העיר. אין מקום בקמפוס, צריך לחשוב על פתרון אחר במקום מבודד.

    IP: 79.179.12.107דווח על תגובה זו

    • המעונות האלה הם מטר מהקמפוס

      נ, 04/08/13 11:30

      גם אם הם היו נבנים בתוך הקמפוס ההתנגדות הייתה נותרת בעינה, אם זה בתוך הגדר או מחוץ לגדר ממש לא רלוונטי לטענות שלהם.

      IP: 85.64.146.104 דווח על תגובה זו

    • יש פתרון אחר

      dw, 05/08/13 14:27

      ראה תגובתי למעלה - פתרון מחוץ לקופסה.
      במקום תוספת עוד 300 מיטות על המתחם המוגזם לגמרי הזה, להרים מתחם חדש, במערב שכונת התקווה.
      מתחם כזה יוכל לסייע לשיקום דרום ת"א.
      אין שום סיבה להעמיס את רמת אביב בעוד ועוד מתחמי מעונות, בשעה שבאזורים אחרים בעיר, המתחננים לסטודנטים, אין כלום.

      ככה נשמח גם את תושבי רמת אביב וגם את תושבי התקווה. win win.

      IP: 217.132.110.192 דווח על תגובה זו

  • 19.

    במקום לדבר על שכר הלימוד המופרז מדברים שטויות ! (ל''ת)

    המגיב, 04/08/13 11:02


    IP: 81.218.66.107דווח על תגובה זו

  • 18.

    מדובר בתוספת קומות למבנים הגובלים בכביש 20-האיילון

    יוד, 04/08/13 10:53

    ואין להם שום השפעה על המגורים.

    IP: 82.102.141.242דווח על תגובה זו

  • 17.

    פשוט מאוד: לא רוצים לוותר על רווחי שכירות מופרזים

    דני, 04/08/13 10:51

    האנשים שם משכירים דירות ב 6,000-7,000 שקל בחודש (!!!) ל2-4 סטודנטים שותפים, ועבור סטודנט, להגיע למעונות זה לא פשוט, כי כאמור יש מעט מקומות.
    עכשיו מגדילים את המעונות, כך שהם יוכלו לשרת יותר סטודנטים ויהיה פחות צעירים שניתן לעשוק ע"י מחירי שכירות מופרזים.
    ומה גם שמראה המעונות לא נעים לעין של האדון מרמת אביב.
    אבל, בעיקר זה אינטרס עסקי גרידא.

    IP: 37.142.122.187דווח על תגובה זו

    • שקספיר היטיב לתאר את היהודים האלה מאירופה. שיילוק... (ל''ת)

      רועי, 04/08/13 12:41


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

      • לא כל אשכנזי הוא שמאלן צפוני, לא כל יהודי הוא רמאי רודף בצע (ל''ת)

        דני, 04/08/13 14:46


        IP: 37.142.122.187 דווח על תגובה זו

    • צר לי, אך אתה טועה ומטעה

      dw, 05/08/13 12:43

      אני מכיר דרך השכנים את המחירים באזור, והם באזור 4500-5500 ל 3 חדרים.
      זה לפעמים יותר זול מהצפון הישן ומרכז ת"א.

      רמת אביב כבר עמוסה במעונות סטודנטים - ובעצם, כמעט כל מעונות הסטודנטים של כל ת"א, מרוכזים בה. לדעתי זה לא טוב לעיר, ומבחינת ת"א הרבה יותר נכון יהיה לעודד הקמת מעונות בדרום העיר, כדי לסייע בשיקום אזור זה.

      רק דמיין לך מה תוספת של אלף סטודנטים יכולה לעשות לשכונת התקווה? פתאם יהיו לך הרבה ישראלים צעירים שמסתובבים בה, ואז גם לא סטודנטים יגיעו, והאזור ישתקם. נפלא.

      האם אתה יודע שפעם פעם, צ'יץ' עודד סטודנטים להגיע למתחם שינקין, במרכז העיר. אני לא צריך להסביר לך מה זה עשה לאזור, נכון?

      מה נותן לנו עוד מעונות ברמת אביב? שום דבר, ואם אין בכלל חניה אז זה גם סתם פוגע בתושבים.

      IP: 217.132.110.192 דווח על תגובה זו

      • אני אגיד למה לא - המעונות אמורים להיות בסמוך לאוני'

        דני, 05/08/13 14:56

        לכן לא ניתן לבנות מעונות של אוניברסיטת תל אביב שנמצאת ברמת אביב כאשר הם יהיו בדרום תל אביב כלומר מרוחקים איזה 7-10 ק"מ מהאוני.
        הרי כל המטרה ל המעונות היא שהסטודנטים יוכלו לגור ליד האוני ולא לנסוע כל פעם.
        כמו כן אין סיבה אמיתית ומוצדקת למתנגדי המעונות - רוב מוחלט עם לא כולם לא יחיו במעון ויחזיקו מכונית צמודה כי בתל אביב התנאים לא טובים לרכב (פקקים, אין חניה).
        כמו כן המעונות נבנים בעצם בשטח האוני ולא בתוך שכונה, הם מרוחקים בלוק אחד מבתי מגורים חד קומתיים.
        והרי הם נבנים לא סתם בשביל היופי, אלא כדי לאפשר ליותר סטודנטים להתגורר ליד האוני ולא להתרושש על תשלומי שכירות למשכירים פרטיים. לכן להתנגדות אין סיבה מוצדקת.

        IP: 192.114.23.209 דווח על תגובה זו

        • כבר יש שפע מעונות ליד

          dw, 06/08/13 00:32

          3 מתחמים בני 800 מיטות וכעת עוד אחד, בן 1500 מיטות, שזה המון.

          אין שום מניעה להקים מעונות סטודנטים בשכונת התקווה. ברכבת מדובר בדקות נסיעה, ואם הסטודנט מפונק מדי מכדי לנסוע ברכבת? אז צר לי, אבל מבחינת ת"א חשוב לי יותר להביא צעירים כאלה לדרום העיר, ולא לעודד אותם לגור בצפונה או מרכזה, שממילא אטרקטיביים למגורים.

          עיריית ת"א אפילו מציעה 9600 שקל מילגה לשנה לסטודנטים, כדי שיסכימו לבוא בכמה אזורים בדרום העיר וביפו. שוב: העיריה מתחננת בפני סטודנטים שיבואו ויעזרו לה לשקם אזורים נחשלים בעיר שלי. מכאן שאיני רואה כל הצדקה להגדיל מתחם מעונות, באזור שממילא אטרקטיבי למגורים, שגם ככה מוגזם לגמרי בגודלו, במקום לעודד אותם לגור בדרום העיר.

          2. לחלק מהסטודנטים יש רכב, המשמש אותם לנסיעות חזרה הביתה בסופ"ש, נסיעה מדי פעם בלילה וכיו"ב. שים לב שאינני מבקש מבנה חניה בן 1500 מקומות חניה, אלא מסתפק ב 300. יחס של 1 ל 5. זה יחס נמוך מאד מאד מאד! ומבוסס על הנחה אופטימית שכמעט כל הסטודנטים יתניידו בתח"צ ואופניים.
          על היזם - האוניברסיטה - להקים מבנה חניה, לשימוש תושבי המעונות, כמקובל בכל שכונה חדשה בישראל.

          IP: 217.132.110.192 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מענין מה היה קורה אם היו להם שם סודנים .. (ל''ת)

    , 04/08/13 10:41


    IP: 212.150.125.195דווח על תגובה זו

  • 15.

    אשכנזים מלוכלכים ! (ל''ת)

    שונא צבועים יחיה., 04/08/13 10:37


    IP: 5.29.165.9

    • שיחקת אותה. תגובה מאוד בוגרת.

      נו באמת, 04/08/13 11:34

      סביר להניח שתגיע רחוק בחיים עם התגובה הזו.

      IP: 87.68.250.250 דווח על תגובה זו

    • האשכנזים האלה כמעט תמיד גונבים ועושקים כמו באירופה. מדוע ? (ל''ת)

      אבוטבול, 04/08/13 11:49


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אני לא מבינה, המעונות החדשים כבר בנויים (רואים אותם בתמונה).

    שדגכ, 04/08/13 10:35

    והם גם לא נמצאים בתוך שכונת מגורים. אז על מה מדובר בכלל?

    IP: 79.183.220.19דווח על תגובה זו

    • על עניין עסקי וקצת על קפריזות של עשירים (ל''ת)

      דני, 04/08/13 10:53


      IP: 37.142.122.187 דווח על תגובה זו

    • ועוד איך בתוך שכונת מגורים (ל''ת)

      א, 04/08/13 12:11


      IP: 172.16.21.85 דווח על תגובה זו

    • הדיון הוא האם לאשר הגבהה שלהם עוד יותר

      dw, 05/08/13 12:51

      ואז יהיה לנו כמו הולילנד י-ם, רק בת"א.
      האזור הזה הוא בנייה נמוכה, וכאן זה אפילו אזור יותר גבוה.
      כבר התכנון הראשוני היה מוגזם, ועם 0 חניה (קראי בבקשה משפט זה שוב) אז להגדיל את זה עוד יותר?

      לא צריכים הולילנד 2.

      מאידך, אני מציע לא תוספת של 300, אלא אלף מיטות, אבל במערב שכונת התקווה, היכן שיש היום מתחם מחסנים מוזנחים. תוך דקות הליכה משם את בתחנת רכבת ההגנה ומשם 3 תחנות ואת באונ'. מעונות בתקווה, עם חבר'ה צעירים טובים, תחולל נפלאות לדרום העיר.
      באמת שלא צריכים עוד מעונות ברמת אביב, הרוויה לעייפה בכאלה.

      IP: 217.132.110.192 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לסטודנטים יהודיים המעונות יהיו יקרים יותר מהשכירות

    טורה בורה, 04/08/13 10:33

    מי שיהנה מהשכירות הזול - אפריקאיים, ערבים וערסים.

    IP: 193.34.57.101דווח על תגובה זו

  • 12.

    אך אמר הילד נשרפים מהר אז בבקשה חולצה ארוכה ומטריה (ל''ת)

    חי, 04/08/13 10:27


    IP: 93.173.162.246דווח על תגובה זו

    • לצערינו, האשכנזים גם נשרפו בכבשנים של פולין. לא אהבו אותם שם. (ל''ת)

      כ., 04/08/13 12:25


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מדוע להתבטא בגזענות ? צריך להעניק אזרחות לכל האפריקנים ולאפשר להם לקבל

    אדווה, 04/08/13 10:22

    מדוע להתבטא בגזענות ? צריך להעניק אזרחות לכל האפריקנים ולאפשר להם לקבל סל קליטה כמו של הרוסים. ברגע שהם יהיו אזרחים שווי זכויות, הם ימנעו מביצוע פשעים שונים. ברגע שמשפחתם באפריקה תבוא למדינת ישראל כדי להתאחד איתם, הם יהיו רגועים ונינוחים ולא יבצעו פשעים.

    IP: 154.42.153.242דווח על תגובה זו

    • מה זה קשור לכתבה בכלל? (ל''ת)

      טל, 04/08/13 11:07


      IP: 87.69.56.68 דווח על תגובה זו

      • רק תוכנית החלוקה משנת 1947 תביא שלום בראשות יחימוביץ' ! (ל''ת)

        א., 04/08/13 11:59


        IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

    • להזכירך, מתיפיפת בשקל, שהאפריקני שאנס באכזריות בת 83 היה נשוי ואב לילד (ל''ת)

      אולי תסבירי (ותצדיקי) את הסיבה לפשעיו?, 04/08/13 21:58


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 10.

    תשלחו לשם מסתננים במקום ואז נראה מה יגידו (ל''ת)

    , 04/08/13 10:04


    IP: 77.126.57.2דווח על תגובה זו

  • 9.

    אני סטודנטית באוניברסיטה

    ., 04/08/13 10:01

    לא היה לי מקום במעונות, כי אני "סה"כ" גרה במרחק 30 ק"מ (או שעתיים באוטובוס) ואין לי שום עדיפות, אז הפתרון שלי היה להשכיר דירה עם שותפים.
    כל עוד יש אוניברסיטה, יהיו סטודנטים שירצו לגור קרוב.

    IP: 77.125.134.197דווח על תגובה זו

  • 8.

    לשכן בבנינים מסתננים שגםפ הצפונים ישאו בנטל ולבנות

    אייל, 04/08/13 09:55

    מעונות בדרום ת"א

    IP: 62.219.164.201דווח על תגובה זו

  • 7.

    העיקר שאפשר להטיף מוסר "לגזענים" מדרום ת"א

    , 04/08/13 09:49

    עוד דוגמא לצביעות שמאלנית

    IP: 109.226.30.139דווח על תגובה זו

  • 6.

    אם הסטודנטים היו ערבים ותושבי רמת אביב היו תושבי צפת - זו הייתה גזענות

    eli, 04/08/13 09:44

    אבל עכשיו זה "פגיעה באופייה של השכונה" וזה לגמרי בסדר להתנגד.
    ערבים שגרים באותו הבניין איתך זו לא פגיעה באופייה של השכונה? שלא לדבר על אלפי סודאנים..

    IP: 84.229.9.27דווח על תגובה זו

    • יש גם סטודנטים ערבים שלומדים באוניברסיטה (ל''ת)

      לא ידעת, 04/08/13 10:04


      IP: 79.183.170.81 דווח על תגובה זו

      • ברור שידעתי. מה הקשר?

        אלי, 04/08/13 13:53

        אני טוען שיש צביעות בכך שתושבי צפון תל אביב מתנגדים לנוכחות בשכונה של כל כך הרבה גורמים - החל מחב"ד וכלה בסטודנטים מטעמים של שמירה על אופי השכונה, ואילו כאשר ערבים מפרים באופן בוטה את אופייה של העיר צפת, הקריאה לא להשכיר להם בתים היא גזענות ומוקעת ע"י כל אבירי הטוב הצדק והאמת.

        IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

        • like (ל''ת)

          like, 04/08/13 22:00


          IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כנסו כנסו

    moshe, 04/08/13 09:05

    הולך להיות צפוף בקניון

    IP: 95.35.60.220דווח על תגובה זו

  • 4.

    יחס המיטות בין ת"א / טכניון וי-ם ברור והגיוני.

    כנסו להסבר אקדמי, 04/08/13 09:02

    טוב העניין די פשוט.

    בכל מיטה של סטודנטית בת"א עוברים כ 20 סטודנטים לפעמים בנוסף גם כמה לא סטודנטים.
    בטכניון למשל, בכל מיטה של סטודנטית עוברים עד 7 סטודנטים זכרים. הם פשוט םחות בקטע.
    בירושלים למשל בכל מיטה של סטודנטית עוברים מקסימום 2 סטודנטים. כדי לה להביך את הירושלמיות, הגדילו את היחס בכתבה ל- 4.

    אגב, למה ירושלמיות משאירות שיער בבית השחי??

    IP: 87.68.144.84דווח על תגובה זו

    • כנראה השכנים חשבו אותך לשנון... (ל''ת)

      כשהיית בן חמש! תתבגר., 04/08/13 09:44


      IP: 105.236.99.235 דווח על תגובה זו

  • 3.

    לכנות את מי שמתנגד לתוכנית מרמת אביב "עשיר" זו בורות וחוצפה

    סבתא חנה בת 88, 04/08/13 08:59

    האיזור הזה של רמת אביב אלו בנינים של 60 שנה מי שגר שם לא עשיר ולא נעליים. התמזל מזלו והוא קנה בית לפני 60 שנה ולמזלו לא באו בבונים לגור סביבו

    IP: 192.115.248.2

    • בבונים = עם ישראל

      אלי, 04/08/13 09:45

      אתם מגעילים תושבי רמת אביב, ולא משנה אם אתם עשירים בגלל עבודה קשה או סתם בגלל ניצול עליית מחירי הדירות.

      IP: 147.237.70.107 דווח על תגובה זו

    • מסכנים שגרים בדירות שעולות כרגע לפחות 2 מיליון שקל (ל''ת)

      ., 04/08/13 10:02


      IP: 77.125.134.197 דווח על תגובה זו

    • באו בסטיונרים וחלפני כספים לגור שם (ל''ת)

      אייל, 04/08/13 10:02


      IP: 192.118.36.53 דווח על תגובה זו

      • מסתבר שגם אלו שמגיבים לסבתא חנה הינם בבונים

        סבא אליעזר בן89, 04/08/13 10:37

        מגיבים בלי להבין על מה הם מגיבים. האיזור המדובר זה לא איזור רמת אביב החדשה ואיזורי חן שם באמת יש בסטיונרים. האיזור הזה רובו אנשים מבוגרים מאוד שהגיעו לרמת אביב בשנת 1950-60. חבורת מתוסכלים שרוצים בדירות בחינם לכו תתלוננו בפני נציגכם הירוקים וממרץ שלא נותנים לבנות דירות ומעדיפים פארקים

        IP: 109.64.12.170 דווח על תגובה זו

        • סבא וסבתא לא צריכים חניה, עדיף שלא ינהגו בכלל, זו סכנת נפשות

          נ, 04/08/13 11:33

          קחו אוטובוס, יש לכם מחיר מוזל לפנסיונרים.

          IP: 85.64.146.104 דווח על תגובה זו

  • 2.

    זה אינטרס של כל הבהמות שמשכירים לסטודנטים דירות שם להתנגד

    רוני, 04/08/13 08:51

    סוחטים שם סטודנטים אז עכשיו הם מפחדים שהחגיגה תיגמר. והיא תיגמר!

    IP: 46.117.150.10דווח על תגובה זו

  • 1.

    האנשים הכי דוחים וקרים שיש גרים ברמת אביב

    רוני, 04/08/13 08:50

    גם אם תחטוף התקף לב על יד תושב שם ותתמוטט ברחוב הוא ימשיך ללכת ואפילו לא יזמין לך אמבולנס

    IP: 93.172.158.117דווח על תגובה זו

    • ברמת אביב בהמות אבל מרוקאים כמוך יאנסו את מי שיקבל התקף לב (ל''ת)

      המלך חסן, 04/08/13 08:57


      IP: 109.64.12.170 דווח על תגובה זו

    • האשכנזים האלה כמעט תמיד גונבים ועושקים כמו באירופה. מדוע ? (ל''ת)

      אבוטבול, 04/08/13 12:06


      IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

      • יופי, ממורמרי. הוצאת קיטור? אתה מרגיש יותר גדול? (ל''ת)

        עכשיו תחזור לנקות שירותים, 06/08/13 12:08


        IP: 5.28.165.226 דווח על תגובה זו

    • אתה אפס (ל''ת)

      רון, 04/08/13 12:10


      IP: 172.16.21.85 דווח על תגובה זו

      • היא במקור מהרצליה. לא הייתה אף פעם תפרנית. (ל''ת)

        אורי, 04/08/13 12:14


        IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

      • האשכנזים ברובם הם ממוצא כוזרי ולכן אין להם זכויות על ארץ ישראל. רק...

        נגעלת, 04/08/13 12:17

        צריך לשמור מפני האשכנזים, שלא יתחמנו וישדדו ספרדים תמימים.

        IP: 154.42.153.242 דווח על תגובה זו

        • למי אין זכויות? לכוזרים שהקימו את המדינה, או לערבים כמוך שהרסו אותה? (ל''ת)

          משפחות אלפרון וקצב הטהורות, 06/08/13 12:09


          IP: 5.28.165.226 דווח על תגובה זו