• 69.

    נהדר עוד סיבה מצויינת לבטל את פרויקט פצלי השמן בעמק האלה שיהרוס כליל

    נועם, 20/07/13 14:01

    את כל האזור ! והכל בעבור חופן דולרים

    IP: 213.57.140.28דווח על תגובה זו

  • 68.

    מדהים!!!! בשורה משמחת ומדהימה :) (ל''ת)

    , 20/07/13 12:48


    IP: 92.78.126.227דווח על תגובה זו

  • 67.

    רבנים מטורפים בשטחים שמורים לרצוח יהודים ולסרס ילד, זה סוף המדינה... (ל''ת)

    הרב שאול DP NY, 19/07/13 17:55


    IP: 24.103.62.53דווח על תגובה זו

  • 66.

    ואני חשבתי ששעריים זה ברחובות היכן שנמצא הפלאפל של ציונה (ל''ת)

    , 18/07/13 23:15


    IP: 213.57.59.190דווח על תגובה זו

    • מנ

      צמ, 19/07/13 00:36

      טאר

      IP: 5.22.129.189 דווח על תגובה זו

      • ובנוסף נמצאו ערמות של גת מיובש מהחצר של משולם (ל''ת)

        יחיא, 19/07/13 09:44


        IP: 213.57.59.190 דווח על תגובה זו

        • בשער המזרחי נמצא כדורגל מהדרבי נגד מרמורק בשנת 74 (ל''ת)

          חליבנר, 19/07/13 09:53


          IP: 213.57.59.190 דווח על תגובה זו

          • מתי האשכנזים יכירו בגירוש של תימני כנרת? (ל''ת)

            נתנאל, 19/07/13 09:57


            IP: 213.57.59.190 דווח על תגובה זו

  • 65.

    מצאו שם ולו מילה אחת על דוד? (ל''ת)

    טל, 18/07/13 22:33


    IP: 109.186.116.28דווח על תגובה זו

  • 64.

    יש שתי אסכולות בארכיאולוגיה בארץ ישראל

    אלי, 18/07/13 20:53

    האסכולה המסורתית והמינימליסטית.
    המינימלסיטים בעצם טוענים שניתן לצייר את ההסטוריה מהארכיאולוגיה בלבד או שלפחות אי אפשר להסתמך על מקורות כמו התנ"ך.

    לשיטתם כל מה שלא מצאנו אינו יכול להיות חלק מההסטוריה, כל עוד אין עדות לקיומו של דוד המלך הוא יחשב לפיקציה.

    אין כאן "אמת מדעית" אלא מאגר ידע שמתבסס כמעט אך ורק על ממצאים ארכיאולוגיים ומתעלם כמעט לחלוטין ממקורות אחרין.
    האסכולה המינימליסטית היא גישה שרווחת בחוג לארכיאולוגיה של אוניברסיטת תל אביב ואוהדיה מזוהים בעיקר עם השמאל החילוני.

    מולם יש את אסכולה מסורתית יותר שגם אם אינה מקבלת את התנ"ך כמקור הסטורי מוסמך היא מסתמכת על התנ"ך לסימוכין ולחפירות.
    האסכולה הזאת היא מקובלת יותר בארכיאולוגיה ובישראל מי שמייצג אותה הם בעיקר ארכיאולוגים מהאוניברסיטה העברית.

    IP: 79.179.182.204דווח על תגובה זו

    • התנך כולו אמת לאמיתה ממש כמו אלוקי ישראל

      הוריי לתנך הוריי הוריי הוריי, 19/07/13 00:43

      לא אלה ולא אלה צודקים.התנך זה הנצח בעוד שהאופנות השמאלניות באוניברסיטאות יחלפו ויעברו.אתה מזכיר לי את עובדי אלילים.יש עובדי האלילים של תל אביב ויש את אלה בירושלים.מוחם לא יכול להכיל מילה כה ענקית שניקראת תנך.הם מלאים בבהדרם ואינם מסוגלים לחשוב מחוץ לקופסה.כל התנך הוא אמת לאמיתה יותר מהמדע יותר מהטכנולוגיה.לא סתם הוא ניקרא בייבל הספר ולא שום כינוי.הספר יעני ספר הספרים.חזונו עתידני חדשני מופלא מסעיר יצירתי מרטיט אמיתי ניצחי מואר קורן.ואתם רוצים שאלה המוגבלים יבינו?זה מעבר לבינתם.ממש כמו עובדי האלילים לפני אברהם.

      IP: 5.22.129.189 דווח על תגובה זו

      • המשך

        וארשתיך לי לעולם.וארשתיך לי בצדק ובמשפט ובחסד..., 19/07/13 01:00

        שבנו לישראל למלך דוד ענק הענקים אתוס גדול מהחיים.שהופך את כולם לנוזלים ולדלוחים.יש מישהו בעולם שכתב ספר כמו תהילים.בחיים לא כה מפעים ומסעיר והוא שלנו.גאווה ענקית והיתרחבות הנשמה.דוד או התנך אינם זקוקים לשום לגיטימציה.ניצחיותם כה גדולה.מיליונים ניקראים דוד ברחבי העולם כולו.מיליארדים מכירים בתנך ראו ורואים בו השראה במשך אלפי שנות היסטוריה.חותמו על ההיסטוריה כולה. יותר מכל אתוס אחר בעולם.אז אנחנו צריכים שאיזה כמה קטנונים מלאי שינאה עצמית יכירו בו.חה חי וחו .חחי להם. הם כה פטתים נילעגים.התנך הוא סיבת חזרתנו.בין דפיו טמון עתידנו הנישגב מכל.כשניתחבר להשם,מלך ישראל גואל ישראל השם צבאות.בהיתגלות הזו בבשורה הזו,תיפתח יריעת עולם,כפי שלא ניראתה מעולם בעבר.יריעת הסאגה האנושית הגדולה מכולם.ידיעת אלוקי ישראל צבאות,לעם ישראל העתיק הקדום,בתיפארת עולם לכל בשר ודם,הללויה הללויה.הודו לאל כי טוב כי לעולם חסדו.שבת שלום.

        IP: 5.22.129.189 דווח על תגובה זו

  • 63.

    זה רק מראה

    /, 18/07/13 20:19

    כי המנהיגים של פעם היו גרים בפריפריה
    וגם מן הידוע הוא כי ארמון דוד היה בדיזנגוף פינת ארלוזרוב היכן שהיום בית פרג'

    IP: 84.228.20.51דווח על תגובה זו

  • 62.

    רגע.. אין זכר לאבות אבותיו של אבו מאזן? פחחחחחחחחחח

    ליךלועטחיאגכלךןטטכחטגעחך, 18/07/13 19:38

    שיחקו אותה
    הערבים
    אשכרה המציאו עם והם מקבלים אדמה ומדינה יש מאין

    כמו הבדואים בנגב..
    על פלישה מקבלים שכר...

    פששששששששששש

    כל הכבוד

    אבל בעיקר תודה גדולה לממשלת ישראל שמאפשרת את הביזיון הזה

    IP: 109.65.109.90דווח על תגובה זו

  • 61.

    לפי "מצבת ישראל" היינו פה לפחות מ1,200 לפנה"ס תלמדו ארכיאולוגיה חברים!

    בבהבובה, 18/07/13 19:03

    במצבה מופיע הכיתוב "ישראל הושם אין לו זרע"

    IP: 93.172.16.127דווח על תגובה זו

    • הטענה לא שלא היינו פה (ל''ת)

      אלא נגד 'הוכחה מדעית' היכן שאין כזאת, 18/07/13 19:08


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • לידיעתך חבר ארכיאולוגיה זה מדע.

        בבהבובה, 18/07/13 19:20

        לדעתי אתה ושכמותך נוטים לפסול הוכחות מדעיות ברורות משיקולים פוליטיים. העובדה הבלתי ניתנת לערעור שהעם המכונה ישראל או העם העברי התקיים בא"י לפחות משנת 1,200 לפנה"ס.

        IP: 93.172.16.127 דווח על תגובה זו

        • שוב,לא אומרים שלא התקיים כאן עם ישראל (ל''ת)

          אבל לא חסרו כאן גם ערי כנענים למינהו וכו', 18/07/13 20:30


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 60.

    להקים שם בית כנסת מהר! לפני שיבואו המוסלמים ויגידו

    ניקו, 18/07/13 19:01

    שהסוס של מוחמד התעטש שם.

    IP: 76.166.139.119דווח על תגובה זו

    • אתה מתנחבל ימני חצוף לחזור מיד לגבולות 67 (ל''ת)

      , 18/07/13 19:32


      IP: 85.65.34.156 דווח על תגובה זו

      • ימנים (ל''ת)

        התחלתם לכתוב לעצמכם חחח, 18/07/13 20:21


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • לייק

      חהחהחהחהחה, 19/07/13 01:03

      חחחחחחח או שחדיגה אמרה שם אללה אכבר

      IP: 5.22.129.189 דווח על תגובה זו

  • 59.

    ולמה לא חופרים מתחת למסגד אל עקצה?

    Avi Ecuador, 18/07/13 19:01

    השמאל מפחד שימצאו שם את בית המקדש...

    IP: 190.10.166.191דווח על תגובה זו

  • 58.

    לבנות אותו מהר, לפני שהמוסלמים יבנו עוד מסגד

    Avi Ecuador, 18/07/13 18:59

    דרך אגב, היום לא היה מוגזם לבקש שלטון מלוכני עם מלך מבית יישי.
    יכלו לפזר את הכנסת והממשלה ויכלו לצאת הרבה יותר בזול.
    אפילו את הערבים יכלו לספח או לשחרר ולשלוח...

    IP: 190.10.166.191דווח על תגובה זו

  • 57.

    זהו ארמון של המלך דאוד הראשון, המלך הפלסטינאי הגדול

    פרופ' זנד, 18/07/13 17:48

    וסימוכין לכך שזו עובדה ניתן למצוא ברמזים בכתביו של המשורר הפקיסטני הגדול אבו-חאן

    IP: 194.29.46.71דווח על תגובה זו

    • זנד מגוחך אולימפי בפני עצמו (ל''ת)

      לא דוגמא לכלום, 18/07/13 17:53


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 56.

    NRG מוחקים תגובות של סמולנים!

    אקיבוש השם!, 18/07/13 17:40

    ככה זה התחיל גם בגרמניה!
    מחקו תגובות ואז מחקו אנשים!
    אקיבוש השם!
    אפשיזם לא יאווווררר!

    IP: 212.199.71.70דווח על תגובה זו

    • תראה בתגובה 17 (ל''ת)

      איזה פאתט יצא להם מהמחיקות, 18/07/13 17:45


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • כנ"ל תגובה 19 (פונה אל 26 חח) (ל''ת)

        NRG והמחיקון הפאתט, 18/07/13 17:55


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • שכל זו פעולה אוטומטית שמתבצעת לאחר מחיקה של תוכן אסור (פורנו,קללות..)

          גוגל דורש בגלל דרוג אתר, זה כל כמה שניות ., 18/07/13 18:23

          רוצה להתבכיין על סינון פנה לאתר אחר.

          IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

          • אין שום שמץ קללות בתגובות ש NRG מוחקים ,פשוט הן לא ימניות חחחחחחח (ל''ת)

            לעומת זאת בכתבה על זועבי הכל קללות וכלום לא נמחק, 18/07/13 18:30


            IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

            • או אם יעל פז מלמד או גלאון או נדב אייל ב NRG (ל''ת)

              הכל קללות וטינופת ולא מוחקים חח, 18/07/13 18:38


              IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • היי!!! לYNET יש זכיות יוצרים על "מוחקים תגובות מוחקים אנשי" !! (ל''ת)

      אתה עובר על החוק!, 18/07/13 18:19


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

      • אין לי מושג מה קרה או לא ב Ynet, ב NRG החל מהיומיים האחרונים--- (ל''ת)

        פצחו במחיקות שיטתיות כל מה שלא ימין, 18/07/13 18:36


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • צריך להלל ולברך את מעריב על רעיון מהפכני חדשני זה

      יוהיהא, 19/07/13 01:11

      לי מחקו מלא תגובות ומלא השאירו.איפה ובאיזה אתר כה מאפשרים להגיב .ובזה הוא יקרא ויקרא ויקרא.פרסמו אתר זה לחברים שלכם אני עושה זאת כל הזמן.לשכנים לקרובים ולכל אדם שאתם מכירים.ככה יעשה למי שעם ישראל רוצה ביקרו וזו הנקמה הכי טובה באתרים השמאלנים.ואתם יודעים מה.הם כולם יחקו אותו.בידכם הדבר להפוך אתר זה להכי פופולרי ובצדק.קול המון כקול שדי.שבת שלום לכל עם ישראל לבעלים של מעריב ולכל עובדי מעריב.

      IP: 5.22.129.189 דווח על תגובה זו

  • 55.

    ל 12 את הגג של בת שבע מצאו במגדלי אקירוב

    , 18/07/13 17:25

    שדרך אגב מה שתגיד על בת שבע שורה תחתונה יצא ממנה שלמה המלך שמצאצאיו יצא המשיח כך שחמור יש משיח עוד לא ביידווי החמור לבן מאוסלו

    IP: 80.178.138.114דווח על תגובה זו

    • מחקו פה תגובות בסיטונות ,NRG מוחקים לאחרונה תגובות לא ימניות (ל''ת)

      אז ''12'' התחלף לו חחח, 18/07/13 17:28


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • מה היית אומר אם היו מוצאים גג עם שרידי גיגית (בלי צלמיות כמובן) (ל''ת)

      וקובעים שזה של בת שבע מנישואיה הראשונים.., 18/07/13 17:34


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אתם יודעים שאפילו בימי פלביוס (ספרו 'חיי יוסף')

    א''י היתה משובצת ערי נוכרים (כלשונו) וערים מעורבות, 18/07/13 17:10

    והיה מקדש ומלך יהודי -אבל זו לא מציאות שיהודים שולטים ב'כל הממלכה' כמו שמדומיין לנו

    IP: 82.80.140.95

  • 53.

    נמצאה עיר מהמאה ה-10 לפנה"ס. עד כאן עובדות. מה הקשר לדוד המלך? (ל''ת)

    בני, 18/07/13 16:59


    IP: 62.90.218.60דווח על תגובה זו

    • קשר נסיבתי לסיפור שלנו (ל''ת)

      והתעלמות ממציאות שכוללת גם אחרים.., 18/07/13 17:03


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • קשר נסיבתי בלבד,שקושר רק לסיפור שלנו (ל''ת)

      ומתעלם כרגיל ממציאות אחרים, 18/07/13 17:26


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • זה עדות לממלכה

      צהבהב, 18/07/13 18:42

      שעד היום נטען שלא הייתה קיימת

      IP: 2.55.114.102 דווח על תגובה זו

      • לא טענו שלא היתה ממלכה

        רק לא במימדים שאנחנו מדמיינים לנו,ולא ברצף השטח, 18/07/13 20:27

        ובאלף שמדובר בו היו כל מיני ערי מדינות ואחוזות מבצר של כל מיני עממים

        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • בודאי שטענו, טענו שהמלך דוד היה מיתוס עד שהתגלתה כתובת תל דן

          אלי, 18/07/13 20:46

          שהתיחסה לבית דוד כאל ממלכה רצינית.
          מאז השתנה התקליט והטענה היא שהוא היה מנהיג מקומי של ממלכה זניחה.

          IP: 79.179.182.204 דווח על תגובה זו

          • תגיד ,לא מצאו מאותה תקופה שרידי ישובים גדולים עם צלמיות

            בתוך מה שאתה תכנה 'ממלכת דוד'?? נו אז?, 18/07/13 21:49

            אגב
            נדמה לי שלא מזמן אפילו בתוך ירושלים מצאו שרידים כנ"ל-ואז הפרשנות היתה ש'נשארו כמה יבוסים בעיר'..

            IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

            • קרא בתנ"ך. לאורך כל תקופת הבית השני (ל''ת)

              שלמה, 18/07/13 23:20


              IP: 87.69.152.17 דווח על תגובה זו

            • לאורך כל תקופת הבית הראשון היתקיימה עבודת אלילים בארץ. קרא בתנ"ך. (ל''ת)

              שלמה, 18/07/13 23:22


              IP: 87.69.152.17 דווח על תגובה זו

  • 52.

    מי שמעוניין באמת ולא בשטיפת מוח דמגוגית, שיכנס.

    טל, 18/07/13 16:28

    כתבה מקצועית היתה מראה את המחלוקת המקצועית הרבה שיש אודות האתר, ואת הספקות שמעלים ארכאולוגים רבים (גם מבר אילן "הדתית"), לגבי המסקנות אליהם הגיעו החוקרים מהאונ' העברית.
    NRG, אתם בושה למקצוע העיתונות.
    מי שמעוניין בכתבה מעט יותר אובייקטיבית, יכול לעיין כאן:
    http://www.haaretz.co.il/news/science/.premium-1.2075165

    IP: 79.183.149.103

    • יש גם מחלוקת אם אתה גבר או אשה (ל''ת)

      אתה שנוי במחלוקת, 18/07/13 16:50


      IP: 87.68.67.247 דווח על תגובה זו

      • אכן תגובה בוגרת, שמשקפת את קהל הקוראים של כתבות שכאלו (ל''ת)

        טל, 18/07/13 17:01


        IP: 109.64.174.55 דווח על תגובה זו

    • קרעת אותי מצחוק. קישור לבטאון החמאס ו"אובייקטיבית"?

      נמרוד, 18/07/13 17:08

      הרי חוץ ממילות הקישור, כל מה שהבטאון האנטישמי הזה מדפיס זה שקר אחד גדול.

      IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

      • אוייש (ל''ת)

        כמה אפשר עם השטיפת מח המטורללת שלכם, 18/07/13 17:11


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 51.

    למה לשמאלנים בוער להוכיח שלא היה קיום יהודי בא"י?

    נמרוד, 18/07/13 16:27

    משום מה, כל גילוי ארכיאולוגי שמתיישב עם המתואר בתנ"ך , מקפיץ את השמאלנים שממציאים מחדש את כל מדעי הרוח.

    למה?
    מאיפה הצורך הפסיכופטי הזה לנתק אותנו מהשורשים שלנו? ממה השמאלנים מפחדים, בעצם?

    IP: 109.160.152.81דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא אומר שלא היה (ל''ת)

      רק שזה פסול ל'אנוס' מימצאים כדי שיתאימו ל'הוכחה', 18/07/13 16:37


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • השמאלנים פוחדים להיות מזוהים כיהודים (ל''ת)

      זהו פחד מוות עבורם, 18/07/13 16:51


      IP: 87.68.67.247 דווח על תגובה זו

      • כי הם לא יהודים, אז למה שהם יזדהו כיהודים. מצד שני, הם יתחזו

        רוב השמאלנים, אם לא כולם, הם לא יהודים., 18/07/13 17:50

        ליהודים, כדי להמחיש את שייכותם למדינה והאזור.

        IP: 84.238.46.113 דווח על תגובה זו

    • כי חשובה לנו האמת עוד יותר מהמסורת.

      שמאלני, 18/07/13 16:55

      אמת = אלוהים.
      מסורת = אנשים.

      IP: 62.90.218.60 דווח על תגובה זו

      • האמת כרגיל כוללת גם אותנו (ל''ת)

        אבל לא רק.., 18/07/13 17:04


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • אם ככה:

        נמרוד, 18/07/13 17:06

        האמת- אין עם פלשתינאי. ו פיקציה.
        המסורת- בשנת 65 הערבים המציאו את הארגון לשחרור פלשתין.

        האמת- יהודה ושומרון נכבשו על ידי ירדן ב- 48 ושוחררו על ידי ישראל ב- 67.
        המסורת- "פלשתין נכבשה".

        האמת- הבטחתם שלום, הבאתם טרור לרחובות ישראל.
        המסורת- "אם רבין היה חי, היה שלום, הערבים היו כו סיות בלונדיניות ולא היו חמסינים".

        איך אתה עוד שמאלני, אם באמת חשובה לך האמת?

        IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

        • הציונות גיבשה זהות עם פלסטיני יותר מהכל ,אז מה? (ל''ת)

          2 סיפורים לכל צד הקיום הלגיטימי שלו, 18/07/13 17:14


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • ביחוד פרופסורים כמוני, שכותבים ספרי הסטוריה (מפוברקת)

      פרופ' זנד, 18/07/13 17:50

      בעוד שתחום התמחותי הוא...קולנוע.

      IP: 85.65.131.227 דווח על תגובה זו

  • 50.

    כתובת

    אבישי, 18/07/13 16:27

    נמצאה הכתובת }"דוד היה כאן"

    IP: 84.229.185.103דווח על תגובה זו

  • 49.

    מי מפוקפק יותר חופרי קיאפה או אילת מזר עם הארמון של דוד בעיר דוד? (ל''ת)

    , 18/07/13 15:19


    IP: 213.57.59.190

    • בטוח שאילת מזר (ל''ת)

      , 18/07/13 15:20


      IP: 213.57.59.190 דווח על תגובה זו

      • השמועה מספרת שאילת מזר מצאה את ההוכחה לקיומו של פרק ד' בספר שופטים (ל''ת)

        , 18/07/13 15:22


        IP: 213.57.59.190 דווח על תגובה זו

        • חוץ מפסוק ז' וחצי ח' (ל''ת)

          כי היא לא אחת שקופצת למסקנות....., 18/07/13 15:31


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • פינקלשטיין. (ל''ת)

      הוא חופר רק במוח., 18/07/13 16:20


      IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

    • אתה ותגובותיך המשורשרות (ל''ת)

      בעיטה הגונה בישבנך תפתור את הבעיה, 18/07/13 16:52


      IP: 87.68.67.247 דווח על תגובה זו

  • 48.

    הארמון לא משהו... (ל''ת)

    ארכיטקט, 18/07/13 15:18


    IP: 85.65.190.44דווח על תגובה זו

  • 47.

    כל הכבוד לרשות העתיקות על המאמצים בשמירת המקום (ל''ת)

    , 18/07/13 15:16


    IP: 213.57.59.190דווח על תגובה זו

    • מרחב ירושלים של רשות העתיקות הוא דוגמא למסירות ופעולה חכמה (ל''ת)

      , 18/07/13 15:21


      IP: 213.57.59.190 דווח על תגובה זו

    • על מה תודה, על זה שהם מאפשרים לערבים לחפור בהר הבית? (ל''ת)

      ס''מ, 19/07/13 09:46


      IP: 213.57.59.190 דווח על תגובה זו

  • 46.

    ארמון דוד

    דליה ג, 18/07/13 14:52

    בגבולות הקו הירוק.

    IP: 109.65.192.104דווח על תגובה זו

    • גם בגבולות הקו הירוק.

      נמרוד, 18/07/13 16:22

      אחד מהארמונות שלו- היו עוד, בחברון, ירושלים.
      כמו שלהורדוס, 1000 שנים אחר כך, היו ארמונות רבים, למרות שהיה רק גובה מיסים רומי ולא ממש מלך..

      IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא מבין.. מה אתם מחפשים עוד הוכחה.. מי סופר את זה בכלל? (ל''ת)

    ברורלכל שהיסטורית הארץ מקושרת ליהדות,למי אכפתמהאמת, 18/07/13 14:49


    IP: 79.181.177.151דווח על תגובה זו

    • הסטורית תודעתית אהבה כיסופים קשר בל ינתק בלתי ניתן לערעור (ל''ת)

      אין חולק --------לכן לא צריך ל'כפות' על מימצאים.., 18/07/13 14:53


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 44.

    נראה יותר כמו אורוות סוסים להשכרה, מאשר ארמון (ל''ת)

    אלגרו, 18/07/13 14:44


    IP: 46.117.119.140דווח על תגובה זו

  • 43.

    הפניה למחקר ולתמונות

    שאול, 18/07/13 14:41

    http://humanities.tau.ac.il/bible/images/stories/Garfinkel_David_Kingdom_Hebrew.pdf

    IP: 109.186.225.4דווח על תגובה זו

    • מומלץ ! (ל''ת)

      התמונות נהדרות !! וההסברים זהירים, 18/07/13 14:46


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

    • תודה, מאוד מרשים (ל''ת)

      בני, 18/07/13 15:11


      IP: 93.172.159.35 דווח על תגובה זו

  • 42.

    מי שכופר בהוכחה המדעית שזהו ארמון דוד המלך - חובת ההוכחה עליו !!!! (ל''ת)

    ידין, 18/07/13 14:24


    IP: 192.116.212.206דווח על תגובה זו

    • אין הוכחה מדעית שזה ארמון דוד --רק אומרים שמימצא כנ"ל (ל''ת)

      יכול להתאים גם לסוג שליט כדוד באותה תקופה, 18/07/13 14:36


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • נכון, זה בדיוק הממצא (ל''ת)

        בן דרןר, 18/07/13 14:40


        IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו

        • כך שאי אפשר להכריז (ל''ת)

          ''מצאנו את ארמון דוד'' !, 18/07/13 14:43


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • לא מדוייק.

        יהודה, 18/07/13 14:42

        אמנם לא ניתן וכנראה שזהו אינו ארמון דוד שמתואר בחברון ובירושלים.
        אבל ניתן להוכיח שמדובר בהחלט בעיר עם תושבים ממלכת ישראל בתקופתו של דוד המלך ע"פ הממצאים שאינם כוללים צלמיות ועצמות בעלי חיים שאינם כשרים וע"פ התיארוך בפחמן 14 לתקופת מלכות דוד באזורי יהודה.
        לא צריך בעצם יותר מזה על מנת להפריך קיום ממלכה כזו. כאשר הטקסט ההיסטורי\\מקראי מסתדר עם העדויות הארכאולוגיות לא צריך יותר.

        IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו

        • אז בכל מקום שכן תמצא צלמיות מאותה תקופה -- (ל''ת)

          כן תגרע אותו מ'ממלכת דוד' ??, 18/07/13 14:44


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • ואיזה עוד שליט היה באותה תקופה באותו מקום? (ל''ת)

        רונית, 18/07/13 16:19


        IP: 82.80.146.254 דווח על תגובה זו

        • רק דוד

          מה לא ברור, 18/07/13 16:38

          חחח

          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 41.

    זוהי ההוכחה הניצחת לזכותנו (גם) על בארות הנפט בסעודיה ושלא ישחקו איתנו (ל''ת)

    הרשלה, 18/07/13 14:22


    IP: 84.94.121.186דווח על תגובה זו

  • 40.

    זוהי ההוכחה הניצחת לזכותנו (גם) על בארות הנפט בסעודיה ושלא ישחקו איתנו (ל''ת)

    הרשלה, 18/07/13 14:21


    IP: 84.228.19.108דווח על תגובה זו

  • 39.

    ארצנו היפהפיה.............. (ל''ת)

    שלומית, 18/07/13 14:20


    IP: 77.125.150.39דווח על תגובה זו

  • 38.

    לא ברור על סמך מה הם קבעו שזה ארמון דוד

    טומי, 18/07/13 14:18

    היה שלט על הדלת?
    "ברוכים הבאים לארמונו של דוד"
    המלך דוד לא היה ולא ניברא למאט במיטולוגיה היהודית
    אין שום הוכחה לקיומו
    אולי רק בעיני עובדי האלילים

    IP: 193.43.246.250

    • אוי, הבורות, הבורות...

      נמרוד, 18/07/13 14:23

      בתל דן נחשפה כבר לפני 20 שנה כתובת ארמית המדברת על בית דוד.
      כל התיאוריות השמאלניות שבנויות על שלילת מציאות רק משום שאין לה הוכחות בשטח- התנפצו.
      אם יש מזבח על הר עיבל שמתוארך לתקופת יהושע ושרידים מוחשיים מממלכת יהודה, מאות שנים לאחר מכן- הרי שגם מה שתואר באמצע קרה.
      בין שתי נקודות עובר קו ישר.

      IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

      • אתה יודע שרומאים יחסו לעצמם מוצא אמיתי מהרקולס ושאר גיבורי מיתולוגיה?

        לא אומר שלא היה 'בית דוד',וגם לא אומר שאם אכן היה-, 18/07/13 14:40

        שזה בדיוק במתכונת שאנחנו מדמיינים לעצמנו

        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • אתה שמת לב שלא ענית לעיניין, כן? (ל''ת)

          רונית, 18/07/13 16:16


          IP: 82.80.146.254 דווח על תגובה זו

      • נמרוד,בורות זה רק פן אחד.רשעות זה שם המשחק (ל''ת)

        rubi, 18/07/13 16:40


        IP: 77.126.103.83 דווח על תגובה זו

    • טו מי ?

      ., 18/07/13 14:38

      החלק שבקופסא שבין אוזניך האטומות כל כך קטן אם בנמצא בכלל.
      כך שמה שלא יוכח לך יהיה ברכה לבטלה

      IP: 79.181.49.33 דווח על תגובה זו

  • 37.

    יפה איך אפשר לבקר? (ל''ת)

    תודה, 18/07/13 14:18


    IP: 79.181.190.81דווח על תגובה זו

  • 36.

    26, אין אמת בשמאל.

    נמרוד, 18/07/13 14:13

    הארכיאולוג פינקלשטיין, למשל, מתעלם מעובדות ברורות. כך למשל, כתב בשנת 1996 "מחקר" שהציע לראות בדוד ושלמה דמויות מיתולוגיות בלבד, את שלוש שנים בלבד אחרי גילוי כתובת תל דן המזכירה את 'בית דוד' במפורש.
    אותו ארכי-ליצן גם שלל את מחקרו של אדם זרטל, רק משום שזה העז לגלות את מזבח יהושע על הר עיבל ולתארך אותו די במדוייק לתאריך דומה למוזכר במקרא (עפ"י חרפושיות שהתגלו בבסיס המזבח).
    יש לשמאלנים בעיה קשה עם ממצאים מוחשיים שסותרים את כל טענותיהם (כמו "חפצים מעופפים" שהופעתם בשמי הנגב סתרה את חזון השלום הנשגב).
    לקריאה נוספת על חורבת קאיפה-
    http://humanities.tau.ac.il/bible/images/stories/Garfinkel_David_Kingdom_Hebrew.pdf
    תהנו.

    IP: 212.199.71.70דווח על תגובה זו

    • תודה על הקישור.

      יהודה, 18/07/13 14:38

      "חורבת קיאפה מסמנת את הופעתו של עידן חדש בהיסטוריה של ארץ
      ישראל. כיוון שהאתרים בהם מוכרים המאפיינים המופיעים לראשונה בחורבת קיאפה הם
      ישובים מובהקים של ממלכת יהודה, אין מנוס מהמסקנה כי חורבת קיאפה אף היא שייכת
      לממלכת יהודה. התיארוך הרדיומטרי של האתר, לראשית המאה ה 10- לפסה"נ, משייך אותה
      לראשית תקופת המלוכה ביהודה. כיוון שהתאריכים נופלים בשליש הראשון של המאה ה 10-
      לפסה"נ, הרי מדובר ממש על ימי דוד המלך."

      גם אם אל מדובר על ארמון המלך עדיין מדובר בעיר ביהודה מתקופת מלכות דוד. זה לכשלעצמו מנתץ את דעותיהם של כל שוללי מלכות דוד ושלמה.

      IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו

    • איך 19 פונה אל 26 ?? (ל''ת)

      תשובה: NRG מחקו תגובות שלא ימניות, 18/07/13 20:41


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מעניין, אבל חסרים שני הנתונים הכי מעניינים:

    ערן, 18/07/13 14:11

    1. איך יודעים שזה ארמון של דוד המלך?
    2. איפה זה נמצא? אפשר לראות על מפה? שפלת יהודה זה קצת כללי.

    IP: 79.181.113.15דווח על תגובה זו

    • מצאו בארמון את הרוגטקה (ל''ת)

      מקלען אחורי, 18/07/13 17:52


      IP: 85.65.131.227 דווח על תגובה זו

  • 34.

    ל-27 אז מה נגיד על האינדאנים?

    משה, 18/07/13 14:05

    שהשמידו אותם

    IP: 212.235.121.99דווח על תגובה זו

    • כן אם אוהבים את זה או לא האינדיאנים נרצחו. העובדה שארה"ב ידידתנו.. (ל''ת)

      לא משנה במאום את ההסטוריה. - 27, 18/07/13 14:10


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

    • איך מגיב 17 פונה אל מגיב 27 ??? מנפלאות תעתועי המחיקה של NRG ? (ל''ת)

      לשקר ,מסתבר שוב, אין רגלים חחחח, 18/07/13 17:44


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אין זה אומר שהיהודים חיו פה לפני 2000 שנה! הארמון נבנה על אדמה כבושה. (ל''ת)

    גלאון וחבורת השכל., 18/07/13 14:02


    IP: 81.218.35.98דווח על תגובה זו

  • 32.

    אז מהי הפיקציה? דוד המלך, או שיש שמץ מן האמת ממה שהשמאל אומר? (ל''ת)

    ., 18/07/13 14:01


    IP: 64.103.126.144דווח על תגובה זו

  • 31.

    עובדים עלינו זה ממלכת יסר ערפאת (ל''ת)

    הנרי, 18/07/13 13:44


    IP: 89.98.70.122דווח על תגובה זו

  • 30.

    עובדים עלינו זוהי עיר פלשתינית מלפני 4000 שנה... ההסטוריה של ה"עם" הזה (ל''ת)

    בארץ ישראל משוכתבת ע''י היהודים הכובשים והרעים....., 18/07/13 13:35


    IP: 77.125.123.91

    • יש מימצא כנעני (ל''ת)

      לא פלסטיני ולא יהודי, 18/07/13 13:43


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 29.

    תיכנסו לקישור בתגובה 16 -תמונות מרהיבות והסברים מרחיבי דעת !! (ל''ת)

    (רק שאין לקפוץ למסקנה ש'זה ארמון דוד' וכו'..), 18/07/13 13:34


    IP: 84.111.56.49דווח על תגובה זו

  • 28.

    כאתאיסט זה מרגש אותי (וגם לא סותר). אבל למה אתם לא מסבירים?

    פה, 18/07/13 13:33

    מה ההוכחה שבזכותה יודעים להגיד שזה ארמון המלך דוד?

    זה הכי מעניין בסיפור הזה והאמת שאם אין כזו, אז הידיעה הזו פשוט לא שווה את הדיסקים ששומרים אותה.

    IP: 46.116.165.235דווח על תגובה זו

  • 27.

    הארופאים חושבים שמדינת ישראל נימצאת ביבשת ארופה ויבשת ארופה נימצאת ביב

    פקק תנועה, 18/07/13 13:15

    שת אסייה

    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 26.

    נמצאה הוכחה חותכת לרחב.

    ארכינתרופולוג, 18/07/13 13:15

    אותה "מוכרת מזונות" מיריחו- במדע שאני עוסק בו, המשלב ארכיאולוגיה ואנתרופולוגיה, גילינו את צאצאי אותה אישה- קבוצה גדולה מאוד המכונה "שמאלנים".

    IP: 212.199.71.70

    • רחב הצילה את יהושע (ל''ת)

      כידוע.., 18/07/13 13:26


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • כפיים לרחב ! (ל''ת)

        מירי, 18/07/13 13:30


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 25.

    איך לא מוזכר בתנ"ך ארמון שכזה מחוץ לירושלים ביחס לדוד (ל''ת)

    אולי זה דוקא של עוזיהו, 18/07/13 13:13


    IP: 79.182.125.173דווח על תגובה זו

    • אתה יודע כמה טעויות יש בתנ"ך ?? (ל''ת)

      כי התנ''ך זה אוסף של אגדות., 18/07/13 16:12


      IP: 46.121.239.221 דווח על תגובה זו

  • 24.

    יש להציב שמירה ומצלמות בהיקף החפירות. (ל''ת)

    מעניין. מתי יהיו סיורים באזור?, 18/07/13 12:53


    IP: 82.102.141.245דווח על תגובה זו

  • 23.

    היו ערי מדינה שונות באותה תקופה עם ארמונות וביצורים (ל''ת)

    אי אפשר להסיק על 'ממלכה' מסויימת, 18/07/13 12:46


    IP: 79.182.125.173

  • 22.

    ארה"ב ואירופה רוצות להשתלט על ארץ ישראל וירושלים

    ארה''ב ואירופה תומכות באירן מ1979 לחיסול ישראל, 18/07/13 12:42

    ארה"ב ואירופה מערערות את היציבות במזרח התיכון במלחמות אזרחים, תהליכי שלום - ע"ע אוסלו, מימון ו/או יצירת קבוצות,עמותות,ארגונים,NGO, אופוזיציה שונות, - כל זה בשיטת הפרד ומשול - זאת השיטה שעבדה בדרום אמריקה, מזרח אסיה וכו'... ולא מנטרלות את האיום האירני שיצרו מ1979..
    חלק משולחיו של אובמה וקרי מזדקנים ורוצים לראות בחורבן ישראל עוד לפני מותם...
    האירנים מתחמשים ושועטים לעוד כמויות ולפצצות אטום, ומנסים להחליש את ישראל לטרור 5 דקות מכפר סבא,פתח תקוה ונתב"ג, כמו גם לכאוס בין היהודים לבין עצמם ולערבים.
    האילומינטי -ראשי הבנקאים הבינלאומיים -מושכים בחוטי השלטונות בארה"ב ואירופה כדי:
    לגרום לאירן לפתוח במלחמת השמדה-תמכו בהפלת השאה החילוני והידידותי למערב לידי שיעים איסלמונאאצים שמתכוננים למלחמת השמדה גרעינית...
    סוריה - רוצים להוציא את הרוסים מנמל טרטוס ולא אכפת להם שישראל תיכנס לקלחת ולמלחמת האזרחים בסוריה,
    ישראל-הפלסתינאים - מעוררי תהליכי שלום ויוזמות למיניהן כדי להמשיך את הקונפליקט ולהחליש את ישראל ,
    לכונן מדינת משטרה עולמית - מעקב אחרי שיחות טלפון, פקס, הודעות, דוא"ל, מצלמות,DB ביומטרי

    IP: 62.219.209.94

  • 21.

    ארץ ישראל שלנו! מקומם של הערבים בחצי האי ערב (סעודיה) כור מחצבתם! (ל''ת)

    דביר, 18/07/13 12:39


    IP: 84.229.209.198

    • נו אם דביר אמר (ל''ת)

      הם מיד אורזים, 18/07/13 12:51


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • אם תפסיק לשדר להם שהם בעלי הבית הם גם יעזבו - זאת אשמת ה0מאל המאוס! (ל''ת)

        schr, 18/07/13 13:00


        IP: 46.121.215.172 דווח על תגובה זו

        • מיקי מאוס (ל''ת)

          לא פולט שטויות כמו ימנים, 18/07/13 13:10


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • כמו שדביר אמר - להעביר! (ל''ת)

          איתי, 18/07/13 13:20


          IP: 192.117.189.108 דווח על תגובה זו

          • דביר המעביר (ל''ת)

            שירות הובלות, 18/07/13 13:28


            IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 20.

    קישור לתיאור מפורט של הממצאים

    שאול, 18/07/13 12:33

    http://humanities.tau.ac.il/bible/images/stories/Garfinkel_David_Kingdom_Hebrew.pdf

    IP: 213.151.45.205

  • 19.

    למה אין שום תמונה של משהו שנראה כמו חלק מארמון. (ל''ת)

    לא רציני, 18/07/13 12:32


    IP: 46.116.183.150דווח על תגובה זו

  • 18.

    דוד המלך

    הציוני, 18/07/13 12:26

    נו עכשיו יש איזה ישמעאלי טוב לב ונעים ניחוחות זיעה שמעיז לפקפק על קשרינו ושיוכינו לארץ הזאת?????????????????

    IP: 46.117.202.231דווח על תגובה זו

  • 17.

    את הגג של בת שבע לא מצאו? (ל''ת)

    אולי זה ארמון מלך יבוס ? או סתם איזה גירגשי, 18/07/13 12:24


    IP: 109.65.196.30דווח על תגובה זו

  • 16.

    איך יודעים שזה של המלך דוד?

    איוב, 18/07/13 12:22

    מצאו שם מטבעות עם שמו?
    מצאו איזה כתובת?
    איך יודעים?

    IP: 37.142.236.28דווח על תגובה זו

    • במועצת יש"ע יודעים (ל''ת)

      שבוע הבא מוצאים את הזית שאכל ירובעם, 18/07/13 12:26


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • סליחה

        הכוונה לרחבעם, 18/07/13 12:26

        צריך לדייק במימצאים

        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • ומתי ימצאו את הזי* שאמא שלך אכלה?

          ארכיאנתרפולוג, 18/07/13 13:43

          זו תהיה הוכחה חותכת לדו קיום של שמלאניות עם ערבים.

          IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

      • כואב לך? אולי תחזור לחור שממנו הגעת? (ל''ת)

        מיכה, 18/07/13 12:28


        IP: 207.232.39.2 דווח על תגובה זו

        • אל תדאג ,בחוגים מסויימים (ל''ת)

          גם כשימצאו חור זה בטח יהיה 'של דוד', 18/07/13 12:32


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 15.

    חשבתי שזה "ארמונו של מלך פלשתין"

    ארץ ישראל של היהודים, 18/07/13 12:17

    "העם הערבי הקדום" שישב פה לפני אלפי שנים. הא, בעצם "העם הפלשתיני" רק נוצר בעקבות קבוצת מהגרים ערבים שבאו לפה מערב בזמן המנדט הבריטי כדי לנסות לכבוש עוד אדמות לטובת האומה הערבית כמו שעושים הערבים עכשיו באירופה. הארץ כולה (כולל יהודה ושמרון) שייכת לעם היהודי וזו עוד הוכחה לכך.

    IP: 46.121.56.104

    • מצאו שרידי בניין (ל''ת)

      כלום חוץ מזה שקשור לזהות כלשהיא ,כנעני מה שנקרא, 18/07/13 12:30


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • מצאו דגמי בית המקדש, מצאו כתובות בעברית, יש התאמה למיקום "שעריים" התנכ

        שם, 18/07/13 13:34

        שעריים העיר התנכית...

        ועוד הרבה ממצאים, אם רק לא היית כל כך בור... סליחה, ערבי...

        העובדות מוכיחות שוב ושוב, זו ארץ היהודי ואילו הערבי, זה המגוחך הטוען להיותו פלישתי או כנעני, הוא הפולש אשר נידון לגירוש.

        IP: 79.176.125.53 דווח על תגובה זו

  • 14.

    היכן בשפלת יהודה? ליד איזה ישוב ? מיקום? תנו פרטים. (ל''ת)

    לא מזהים כלום, 18/07/13 12:15


    IP: 5.29.157.15דווח על תגובה זו

    • חורבת קיאפה (ל''ת)

      לקרוא לדעת מומלץ, 18/07/13 12:45


      IP: 79.176.169.148 דווח על תגובה זו

  • 13.

    בלי עבר אין עתיד!!!

    מיכאל הכהן , 18/07/13 12:14

    http://hacohen.goop.co.il

    IP: 82.80.56.118דווח על תגובה זו

    • שקיימים בדמיון אין עתיד. (ל''ת)

      גם בלי רציונל ורק הסתמכות על אלילים, 18/07/13 16:24


      IP: 46.121.239.221 דווח על תגובה זו

  • 12.

    תמצית מדהימה

    בן הארץ, 18/07/13 12:11

    תמצית מדהימה,עוד הוכחה שהאדמה שייכת לפלסטינים.

    IP: 212.235.53.71

  • 11.

    הכנסיה קבעה שהשמש מקיפה את כדוה"א.. (ל''ת)

    מדע+ דת= חושך, 18/07/13 12:11


    IP: 37.142.0.115דווח על תגובה זו

    • אפשר לחשוב שעכשיו החיים שלך טובים יותר. מה משנה מה מקיף את מה (ל''ת)

      חילוניות = חולניות, 18/07/13 15:20


      IP: 132.76.61.22 דווח על תגובה זו

    • הנוצרים לא למדו זוהר ולכן לא ידעו את האמת. (ל''ת)

      ד.ט., 18/07/13 19:08


      IP: 79.183.108.141 דווח על תגובה זו

    • דתיים=אפלה וחיי ימי הבניים

      אתם הדתיים חיים בחושך תראו את המאבקים לרבנות שסוחט, 18/07/13 19:50

      אתם חיים בימי הביניים, מצפים לאיזה משיח שיבוא על חמור לבן, רק מה שאתם החמורים שמחכים לאותו חמור, איפה המשיח שלכם היה בשואה, איפה המשיח שלכם היה בפרעות נגד היהודים, ולמה דת מזוהה עם רצח כל הזמן, ולא משנה עם זה של בני אדם או חיות, למשל הקרבת קרבנות, אני לא מאמין שאם אלוהים קדוש כל כל אז הוא רוצה רק שתהרגו ותשחטו כל מיני חיות, תאמינו לי הוא לא זקוק לזה, ותראו גם את המאבקים המלוכלכים לרבנות הראשית בשביל להבין שדת שווה לאפלה ולחושך.

      IP: 95.35.77.131 דווח על תגובה זו

      • ONE DAY YOU'LL COME OUT OF YOUR DARKNESS

        ELLI, 18/07/13 23:19

        IT'S YOUR KIND OF HATE THAT BRINGS PAIN ON OUR NATION...

        IP: 75.1.135.176 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 18/07/13 12:05

    ואם לא היו מוצאים את זה אז התנ"ך לא מהווה הוכחה מספקת לממלכת אבותינו?
    נחמד שמוצאים תגליות ארכיאולוגיות אבל אנו לא זקוקים לתגליות אלו כדי לדעת שיהודה מקור השם שבט יהודה והמלה יהודי נגזרת ממנה.
    ממלכות יהודה וישראל היו קיימות בודאות מלאה שעברה מדור לדור והקרקע היא קרקע של העם היהודי ולא של עם אחר.
    -אין עוד מלבדו.

    IP: 108.194.47.95דווח על תגובה זו

    • דווקא יש

      , 18/07/13 12:39

      יש עוד אחד מלבדו - קוראים לו אללה

      IP: 80.169.55.138 דווח על תגובה זו

      • שהוא חיקוי חיוור של היהדות, המצאה של פאדופיל שיכור... (ל''ת)

        שם, 18/07/13 13:35


        IP: 79.176.125.53 דווח על תגובה זו

      • שם אחר לאותו אל מומצא (ל''ת)

        נוש, 18/07/13 17:17


        IP: 24.5.217.53 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מחקר ארכאולוגי רציני וכותרות בתקשורת לא הולכים ביחד

    ישראלי 1, 18/07/13 11:59

    מי שמתיימר לזהות "ארמון" רק לפי גודל האבנים יכול גל להושיב בו את סנטה קלאוס או את דוד המלך באותה מידת ודאות מדעית.

    IP: 62.90.18.189

    • שכל ישר ושמאלנות הן מושג והיפוכו.

      נמרוד, 18/07/13 12:04

      הרי כל הוכחה ארכיאולוגית לקיום עם ישראל פה לפני אלפי שנים כואבת לכם.
      חבורת גויים דוברי עברית שלא משתכנעים מגילוי מזבח יהושע בהר עיבל, מכתובות בעברית קדומה בהר הבית, מהוכחות חותכות ומוצקות בארמון ממלכת שומרון שבסבסטיה. יראו לכם מכונית מרוץ ואתם תתעקשו שזה מלפפון.

      IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

      • בגלל זה הימין נכשל בכל אשר עשה מאז ימי המחתרות לח״י ואצ״ל?

        , 18/07/13 13:18

        תחוב את הראש הריק שלך עמוק יותר באדמה, עם קצת מזל ההתעלמות שלך ושל תתי אדם כמוך מהמציאות תחנוק אותך

        IP: 77.232.15.154 דווח על תגובה זו

        • חחחח.... שמאלנים ומציאות, מה הקשר???!!! חחחחח (ל''ת)

          me, 18/07/13 13:31


          IP: 217.26.0.104 דווח על תגובה זו

        • לא, כי השמאל בטח עשה משהו אחד כמו שצריך מאז קום המדינה...

          ישראלי, 18/07/13 13:36

          אוסלו היה הצלחה כבירה - כמה אלפי אנשים נרצחו מאז פרץ הסכם השלום שהבאתם עלינו?

          ובלי האצ"ל והלח"י, עד היום היו שולטים פה הבריטים.

          IP: 79.183.172.117 דווח על תגובה זו

    • מי שלא טורח לקרוא ולהשכיל מעבר לכתוב כאן- בור ועם הארץ

      שם, 18/07/13 13:36

      גישה אופיינית לשמאלנים, קוראים את הכותרת או את שהולעטו מבלי לטרוח לחפש עובדות.

      IP: 79.176.125.53 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מעניין אם מצאו את ארמונו של מלך פלשתין

    מלח הארץ, 18/07/13 11:58

    עד היום מחפשים הוכחות לקיומו של עם כזה.

    IP: 82.166.142.21

  • 7.

    מעניין לפי מה הוחלט שזה ארמון דוד

    חי, 18/07/13 11:53

    אני מקווה שזו לא פנטזיה של ארכיאולוגים

    IP: 81.218.188.225

    • הבהרה

      יוסי, 18/07/13 16:48

      לא מדובר בארמון המלך דוד.
      מדובר בארמון בעיר שהייתה עיר מחוז בתקופתו של המלך דוד.
      הממצא אומר שהתקיימה ממלכה עברית בתקופת האלף ה-10 לפני הספירה, התקופה בה מלך דוד.
      אין ספק שמדובר בעיר עברית, ואין ספק שמדובר בעיר המאפיינת עיר מחוז בממלכה רצינית, ולא קיקיוניות.
      מדובר במכה משמעותית למכחישי הממלכה מאוניברסיטת תל אביב ("הפינקלשטיינים").

      IP: 217.132.7.143 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מעניין

    T-bone, 18/07/13 11:51

    בגוף הכתבה אומרים שהיתה כוונה לבנות עוד שכונה במקום- אותי משום מה מדאיגים יותר הקבלנים והיזמים וראשי העיירות והמועצות שרק רוצים להתעשר..יותר מסוכנים מהאיחוד האירופאי.

    IP: 212.117.132.54דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. את רודפי הבצע האלה יש לעצור, שאם לא כן לא ישאירו שום ממצא

      שלמה, 18/07/13 13:10

      ארכיאולוגי , ושום פינה יפה בארץ ישראל.

      IP: 87.69.152.17 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מדהים!! עוד הוכחה שהמדינה היא שלנו!! (ל''ת)

    שרית, 18/07/13 11:49


    IP: 89.80.233.86

    • הוכחה מעניית עאלכ לא היתה מתקבלת באף בית משפט (ל''ת)

      חי, 18/07/13 11:54


      IP: 81.218.188.225 דווח על תגובה זו

      • בתי משפט גם התעקשו שהעולם שטוח. עזוב אותך, תתחיל לחשוב עצמאית (ל''ת)

        אחד מכאן, 18/07/13 11:57


        IP: 91.228.248.251 דווח על תגובה זו

      • ממתי נושאים כאלה מוכרעים בבית משפט? השופט ברק בפנסיה. (ל''ת)

        איציק, 18/07/13 12:20


        IP: 85.250.49.113 דווח על תגובה זו

      • את מי מעניין מה יחליטו בבית המשפט?

        אריק, 18/07/13 13:21

        כמו שלטילים האיראנים לא אכפת מבתי המשפט - גם לי לא.

        IP: 192.117.189.108 דווח על תגובה זו

  • 4.

    עםכל הכבוד ליוסי גרפינקל, ארכאולוגים אינם אמונים על פרשנות הסטורית.

    בשלב הבא-ארון הברית האבוד..., 18/07/13 11:48

    הם אינם אמונים על גישה לטכסט המקראי ואינם יכולים לפרש את את המשמעות ההסטורית שניתן אם בכלל להסיק מטכסטים אלה..
    מדובר בתקופה שאין ממנה כל עדות כתובה, והטכסטים המקראיים הם מיתוסים שנכתבו בתקופת בית שני.שמות המלכים דוד ושלמה הם קיצורים של שמותיהם האמיתיים (שלמה למשל הוא קיצור של משהו כגון "שלמיהו" או "שלומאל"),כך שאם הם חיו בפועל, על כתובותיהם יופיעו שמות אחרים מאשר במקרא.
    עדיין לא נמצאה אף כתובת ממלכים אלה, ואם במקרה תימצא-ניתן לצפות להפתעות שיסתרו לחלוטין את הפרוש הנאיבי של הטכסט המקראי על ידי ארכאולוגים להוטים ויהודים מאמינים-
    תשאירו את הספקולציות לארכאולוגים טלויזיוניים ערומים.

    IP: 10.101.2.36

    • עוד אינטילגנט שמאלני שלא נותן לעובדות לבלבל לו את התיאוריות (ל''ת)

      לא יעזור לשמאל - א''י שלנו ואתם לכו לעזה, 18/07/13 12:00


      IP: 10.40.5.101 דווח על תגובה זו

    • אתה אי דיוט יומרני וש ק ר ן.

      נמרוד, 18/07/13 12:01

      חפש מידע על כתובת בית דוד מתל דן. אחר כך תדבר.
      מדהים איך שמאלנים לא נתנים לשום עובדה לבלבל אותם. הרי גם אם דוד המלך בעצמו היה מופיע ומעיף לך סטירה, היית אומר שזה בכלל פלשתינאי מקורי.

      IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

    • מה שתגיד פינקלשטיין (ל''ת)

      GT, 18/07/13 12:04


      IP: 109.186.248.135 דווח על תגובה זו

  • 3.

    פינקלשטיין.... תאכל ת'כובע (ל''ת)

    מחר ''תוכיח'' שזה זיוף ציוני..... כמו הממצאים מתל דן, 18/07/13 11:47


    IP: 10.40.5.101

  • 2.

    יאללה שמאלנים תתעוררו.... תתחילו לפסול את הממצאים (ל''ת)

    זה עוד עלול להוכיח שיש אמת בנרטיב הציוני, 18/07/13 11:45


    IP: 109.64.139.2

  • 1.

    עוד מעט יגידו באיחוד הארופאי שיבשת אירופה נמצאת במיזרח התיכון (ל''ת)

    פקק תנועה, 18/07/13 11:38


    IP: 132.68.4.115