• 153.

    הם מתנהגים כמו פלסטינים (ל''ת)

    דן, 07/07/15 21:36


    IP: 93.173.174.95דווח על תגובה זו

  • 152.

    הבניה הבלתי חוקית היתה צימר ולא בית מגורים שנבנה על אדמות מדינה , אז

    אלון, 16/08/13 12:47

    מה כל האיומים האלה של הדרוזים ,

    IP: 93.172.0.111דווח על תגובה זו

  • 151.

    תבנו לגובה. אני גר בבנין בן 30 קומות. עכשו תורכם. (ל''ת)

    הארץ שלנו קטנה ולא תגדל בקצב שלכם., 16/08/13 12:16


    IP: 77.125.150.184דווח על תגובה זו

  • 150.

    חבורה של בכיינים !

    חנא, 15/08/13 00:03

    מספיק עם הבכיינות שלכם,,אכלו לי שתו לי,,
    מסחר מפותח בסמים ,עבריינות רכוש,אלימות,
    זה מה שאתם עושים !בכל הכפרים המעורבים
    אתם הורסים את חיי התושבים,
    מי שעובר עבירה ,כל סוג עבירה שישלם !
    מה קשור שירות בצהל ? מאות אלפי ישראלים משרתים בצהל ,,נו אז מה ? זה לא מקנה להם זכויות יתר לעבריינות !

    IP: 79.176.63.84דווח על תגובה זו

  • 149.

    להעיף את החלאות בבתי המשפט עם החלאות הדרוזיות (ל''ת)

    מגרש ברגישות ובנחישות, 13/08/13 10:36


    IP: 89.139.13.32דווח על תגובה זו

  • 148.

    כל היהודים,חרדים דתיים וחילונים מגנים את הדרוזים ודורשים לגרש אותם

    להעלות למטוס ולגרש השמאלנים בבתי משפט הרשע, 13/08/13 10:31

    ביחד עם השמאלנים הגויים ימ"ש.

    IP: 89.139.13.32דווח על תגובה זו

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/08/13 10:34


      IP: 89.139.13.32 דווח על תגובה זו

  • 147.

    בני זונות הבעירו את הכרמל(44 הרוגים)וחמקו מעונש בשל פחד המדינה (ל''ת)

    מחמד, 12/08/13 22:45


    IP: 84.109.189.89דווח על תגובה זו

  • 146.

    אויב הוא אויב הוא אויב הוא אויב (ל''ת)

    יהודי וישראלי, 12/08/13 17:02


    IP: 87.69.138.196דווח על תגובה זו

  • 145.

    כותרת מצחיקה חברהה נגד מי נצא לאינתפאדה נגד עצמנו הרי

    דרוזי גאה, 11/08/13 15:22

    אף אחד לא יורה לעצמו בראש בשביל להתקדם בחיים אנחנו חלק מהחברה הישראלית והבעייה עם הממסד בארץ ולא עם העם הממסד בחר כל הזמן להתעלם מהבעיו שלנו ומהם בעיית רשיונות בנייה שאלפים מחכים שניים בשביל שיוכלו לגור בדירה משלהם ואצלנו זה לא התחיל לפני חמש שניים . הבעייה כשהממסד בוחר להציג אותנו כפורעי חוק ואלמים בכדי לכסות על כשלונות שלו לאורך השניים ואני כמו רבים חושבים שהבחור הזה שבנה ללא אישור קיבל רמזים מהממסד שהוא יכול לבנות והם יתעלמו מזה והיום הם פשוט צריכים אותו בשביל שיהיה סמל ולא בצדק למאבק שמתנהל למען מתן רשיונות בנייה ובך המדינה יוכלה להשיג לעם אתו ואותנו כפורעי חוק ולהצדיק את ההתעלמות של הממסד בארץ מאיתנו בתמיכת החברה היהודית אני אישית חושב שלא צריך לתת לו רשיון אבל מה עם האחרים האלפים שמחכים לרשיונות הרי את ההפגנה יזמו למענם אבל מעניין איך הממסד והתקשורת הציגו רק את הבחור הזה סימןןן שאלהההההה

    IP: 109.186.11.214דווח על תגובה זו

    • אתה קצת מקשקש. תכניות מתאר הן באחריות הרשות המקומית ולא הממסד (ל''ת)

      לך תזרוק את מי שבחרת, ולא עשה את העבודה., 16/08/13 12:18


      IP: 77.125.150.184 דווח על תגובה זו

  • 144.

    בהמשך לתגובתי הקודמת: דרושה רגולציה באופן דחוף באופן

    , 07/08/13 18:30

    שינהיגו פיקוח על הילודה בכל האולוסייה החיה בארץ ללא הבדל. מי שרוצה שנכדיו והדורות הבאים אחריהם יוכלו לחיות כאן חייב לדאוג לבקרה הזו כיום. את זאת צריכים לעשות בשכל לא בחילופי קללות, לטובת עתיד כולנו.

    באשר לדרוזים - יש בהם תכונות רבות שאני מאד מעריכה ורוצה לראות בהם אזרחי ישראל נאמנים שותפים לחובות, אבל גם להטבות, והם יצטרכו להשלים עם מגבלות השטח שקיימות במדינה. אנו מדינה קטנה ועל כן חייבים לתכנן הכל בהיגיון, מה שלצערי הממשלה אינה עושה כי היא חיה על "סתימת פירצות" בשעת חירום במקום לתכנן לטווח ארוך.לצערי אין לנו מדינאים שמתכננים לטווח ארוך כי אם רק פוליטיקאים קטנים שמתכננים מבחירות לבחירות כדי לזכות בכסא ואחריהם שיבוא המבול. אם אנחנו רוצים לשרוד - חייבים לחולל שינוי לטובת כל אזרחי מדינת ישראל.

    עדיף שתחשבו כך במקום להתלהם בפרימיטיביות שלא תוביל לשום מקום.

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

  • 143.

    האלימות המילולית לא תפתור בעיות כלשהן. הגיע הזמן לדבר בהיגיון:

    , 07/08/13 18:21

    ראשית, אינני מבינה את התגובות של אלה מבין הדרוזים שבחרו בהתלהמות כפי שאינני מבינה את ההתלהמות הפרימיטיבית והגזענית של כמה מבין המגיבים היהודים. האם נערוך תחרות מי יורד דרמה נמוכה יותר?

    הפיתרון צריך להיות פיתרון של פשרה: היות ולא ניתן ולא רצוי להפוך כל חלקת אדמה וכל חלקה ירוקה לשטח בנוי וחייבים כיום להיות מודעים לבעיות האקולוגיות שעלולות לנבוע מכך - הדרך הרצויה היא להגיע לפשרה: דרוזים לא יבנו בשמורות טבע ולא יתרחבו לרוחב כי אם לגובה ולצורך זה חייבת המדינה לאשר להם בניית רבי קומות. אין דרך אחרת.

    בעיה שנייה היא הבעיה הדמוגרפית: שטח המדינה מוגבל ולכן חייבים גם לחשוב על צימצום ילודה במקומות שבהם הילודה עוברת את המספר ששטח המדינה מסוגל לקלוט לטווח הארוך. כלומר, נאלץ להגיע לפשרה שמפשחה לא תביא יותר מ-3 ילדים לכל היותר. זה חייב לכלול יהודים, ערבים ודרוזים. לא מטעמי גזענות כי מטעמי הישרדות, כדי שגם לנכדינו ולכדיהם יהיה מרחב מחייה כאן. כדי שכולם יבינו שזו לא גזענות הדגשתי שמדובר גם במשפחות יהודיות. יש להגביל גם את החרדים ולהכריחם לרכוש מקצוע והשכלה.

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

  • 142.

    הדרוזים בשר מבשרנו.

    עוזי דיין, 07/08/13 15:34

    יש פתרון בימים בקרובים.

    IP: 87.68.32.229דווח על תגובה זו

  • 141.

    תלונות הדרוזים

    דב שטיין, 06/08/13 21:03

    לצד היותם של הדרוזים מגוייסים לצהל יצויין שגם יהודים מגוייסים לצהל. גם יהודים לא מקבלים הרשאות בניה בנקל. מגזר הציעוטים במדינה מקבל הרשאות בניה צמודות קרקע בהיקף של פי 50 לערך (לראש) לעומת ליהודים. מצוקת הדיור קיימת בכל המגזרים. איום באינתיפאדה דרוזית אינו אלא סחטנות.
    יצויין שנציגי הסנהדרין קיימו פגישות עם מנהיגות הדרוזים בגליל בכוונה לתת גב לדרישותיהם אם תימצאנה צודקות. לצערנו לא המציאו לנו מסמכים שבקשנו כמתואר.

    IP: 109.160.177.239דווח על תגובה זו

    • דב היקר. כשאתה תגור בסוף המדינה שמאלה, אולי גם לך יתנו לבנות

      פליקס חזן, 06/08/13 23:53

      מה הקשר?

      IP: 94.230.86.45 דווח על תגובה זו

  • 140.

    Calm Down

    Amir, 30/07/13 21:10

    First of all, the Druze are our brothers and their problems are ours.

    However, this talk of intifada should be put down now. There is no place for threats of violence and no place for building inside a nature preserve.

    IP: 173.12.95.86דווח על תגובה זו

  • 139.

    דרוזים אתם האחים שלנו, ואוי לממשלה שלא תכבד את מקומכם בחברה ! (ל''ת)

    בר, 30/07/13 16:46


    IP: 109.67.169.137דווח על תגובה זו

  • 138.

    כדי לאכפוף בנייה חוקית צריך גם לאפשר בנייה חוקית

    אבי, 29/07/13 15:58

    .א. הרבה מן המגיבים פה שכחו שהדרוזים לא רק אזרחים שווי זכויות, אלה בשר מבשרה של המדינה הזאת.
    ב. מן ההגדרה ב-א': לצד אכיפת חוקי בנייה יש לא לאפשר להם מסלולים לבנייה חוקית בהתאם לאילוצי הקהילה שלהם לצד אילוצי כמו שמירה על טבע וכו'. נכון פיתרון לא פשוט אבל פיתרון צודק ונכון

    IP: 85.64.91.225דווח על תגובה זו

  • 137.

    דרוזים תכנסו

    יהודי, 28/07/13 15:47

    אני רוצה להגיד תודה לכל הדרוזים שמשרתים את המדינה ונותנים לה כלכך הרבה,בעיניי אתם שווי זכויות במדינה הזאת ושתדעו שהרבה ישראלים אוהבים ומעריכים אתכם על זה

    בהצלחה במאבק

    IP: 87.69.2.107דווח על תגובה זו

  • 136.

    מה יקרה לדרוזים לאחר האינתיפאדה

    כפיר, 26/07/13 14:47

    אלפי דרוזים המשרתים בצה"ל מג"ב שב"ס והמשטרה מפוטרים ו70% מההכנסה של הדרוזים תעלם
    שלא נדבר שבלי הנשק המוסלמים יאכלו אותם בלי מלח
    איומים זה דבר מסוכן

    IP: 109.160.246.37דווח על תגובה זו

  • 135.

    אני מבקש מכל דרוזי לקרוא את זה בבקשה

    ישראלי יהודי, 25/07/13 14:09

    בבקשה תתעלמו מהתגובות המתגרות, מה לעשות שהרבה פעמים דווקא האלו שיש להם רק דברים רעים להגיד מגיבים כי זה בוער להם בפנים להגיד דברים קשים (ולפעמים שגויים).

    ביום יום אני בטוח שאתם רואים שהיחס בין העדות הוא בסדר (עוד לא מושלם עדיין..) ומעריכים את מה שאתם עושים למען המדינה.

    תמשיכו לעמוד על שלכם ועל הדרישה לקבל יחס הוגן.

    בהצלחה

    IP: 46.120.95.136דווח על תגובה זו

    • לא מפריע לי חלק מהתגובות גזעניים יש בכל מקום אצלנו גם

      חולם על מחר, 11/08/13 15:06

      מה שמפריע לי זה שאנחנו מגיעם לכותרות רק כשהממסד רוצה את להראות אתנו פורעי חוק הרי בעיית רשיונות הבנייה לא התחילה היום והבחור הזה שכביכול לא מסמל אותם אלפים שמחכים לרשיונות בנייה ולא נותנים להם בתרוצים שוניים ואישית אני חושב שהבחור הזה בנה שם אחרי שהוא קבל רמזים מהממסד שהוא יכול לבנות שם בגלל כאילו שהוא קצין בצבא ובכדי לגרום לחברה הישראלית היהודית לחשוב כאילו שאנחנו פורעי חוק שלחו אותו להיות בראש המאבק בכוונה לגרום נזק לאותם אלפים שמחכים לרשיונות בנייה ולהצדיק התעלמות ההממסד מהבעיות שלהם

      IP: 109.186.11.214 דווח על תגובה זו

  • 134.

    חוקים במדינה

    , 24/07/13 14:38

    חוקי המדינה גם על הדרוזים
    אינטיפדה תעשו בשטח של אסד.!!!
    חוצפה

    IP: 80.179.16.82דווח על תגובה זו

    • אולי תחזור לאירופה?

      דרוזי, 25/07/13 03:14

      כי אנחנו היינו פניך חמוד :)

      IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו

      • יהודים גרו כאן אלפי שנים לפני שבכלל היו קיימים דרוזים בעולם. תרגיע ! (ל''ת)

        לא להכנע לאלימות, 25/07/13 08:31


        IP: 84.228.163.246 דווח על תגובה זו

      • היית מת יה דרוזי פחדן , לך תתעסק עם הנוצרים במרר (ל''ת)

        בעז, 27/07/13 23:02


        IP: 79.176.183.60 דווח על תגובה זו

        • סתם שנאת חינם

          ארז, 28/07/13 08:43

          שרתתי עם דרוזים וגם היה לי מפקד דרוזי והם אחלה אנשים... המדינה שכחה הרבה מקומות בארץ דוגמא לוד עכו והערבים כובשים אותנו בלי לירות ירייה אחת!!! הכול מספי סמים ופשע!!! החברה הדרוזית נאמנה לעם היהודי אנחנו צריכים לחבק אותם ולשמוח שיש לפחות עם אחד שעוזר לנו!!!

          IP: 85.65.167.222 דווח על תגובה זו

        • לא להתייחס לתגובה הזאת (ל''ת)

          זה טרול!, 15/08/13 07:08


          IP: 84.95.60.188 דווח על תגובה זו

  • 133.

    איומים של הדרוזים.

    לילי בלום, 23/07/13 11:51

    עם כל האהדה והסימפטיה שאני רוחשת לדרוזים על נאמנותם למדינה, לא יעלה על הדעת לאפשר להם להיות פורעי חוק. גם יהודים שבונים בניגוד לחוק נענשים.

    IP: 77.126.85.80דווח על תגובה זו

    • את צודקת בחצי מהאמת

      דרוזי, 11/08/13 14:49

      אני לא חושב שצריך לתת לבחור רשיון רק בגלל שהוא קצין בצבא אלא צריך לפתור את בעיית פיתוח הכפרים באופן חוקי וזה מה שהממשלה לא מוכנה ובכל פעם שיש איזה קצין שפורע חוק שאני לא בטוח שהוא נשלח עי הממסד עצמו בכדי להגדיל ולפרסם כותרות שאנו אלימיים ופורעי חוק מה עם אלפים שמחכים לרשיונות בנייה שניים ולא מדברים ולא מזכירם אותם בתקשורת מה עם תשתיות ומה פיתוח ובניית שכונות חדשות שלא לדבר על עבודה . אלפי צעירים מחפשיים איפה לגור ואין להם לא ניתן לקבל רשיונות בנייה בגלל שאין תשתיות מתאימות למדינה זה לא מענין מאיתנו מעניין מיהודים כשירים אנחנו הכבש השחורה שהמדינה רוצה לשכוח ואז בכל הזדמנות שישנו איז פורע חוק אנחנו הכותרות הראשיות שהחברה בארץ תבין שאנחנו אימים פורעי חוק שיש להלחם בנו ולהתעלם מאיתנו

      IP: 109.186.11.214 דווח על תגובה זו

  • 132.

    רק מי שלא היה בצבא יכול ללכלך על דרוזים

    ירון, 23/07/13 03:04

    מי שהיה בצבא מכיר, לוחמים אמיצים ואנשים איכותיים.
    בשביל מה נטפלים? ממשלה מפגרת, לא מטפלת בבעיות, במקום לטפל בטייקונים שגונבים את המדינה עושים שטויות כמו להעלות מעמ ולהיטפל לדרוזים.

    IP: 84.228.238.86דווח על תגובה זו

  • 131.

    רק לגובה! אחרת אני אגיש בגץ על הפליה! (ל''ת)

    בגץ, 22/07/13 19:29


    IP: 89.139.42.136דווח על תגובה זו

  • 130.

    תגובה לישראל ישראלי ועוד כמה גזענים כמוך

    , 22/07/13 08:54

    הנאמנות שלנו תמשיך להיות חלק מחיינו כי כך חונכנו ..ספק אם יש לכם אתם היוהדים נאמנות אחד לשני ..דבר שני אינתיפדה לא חייבת להיות באלימות יש עוד אלפי שיטות חוקיות שדרכם נשיג את מה שמגיע לנו ...אנחנו בונים על אדמתינו ואף אחד לא ימנע מאיתנו את זה ..לא בונים בשטחים של תושבים חסרי כוח כמו בהתנחליות

    IP: 46.19.81.227דווח על תגובה זו

  • 129.

    לכלל הפחדנים וילדי השמנת והחמאה שמלכלכים על דרוזים

    לוחם משוחרר מבית ג''ן, 22/07/13 01:06

    התגובות שלכם לא מזיזות לנו כולכם בנות מפונקות שאין לכם אומץ לב מדברים אך ורק מאחורי המסך המסכן הזה .....זה מאיים וזה נואם אנחנו כאן ונשאר כאן יא חבורה של פחדנים אנחנו כאן לפני שהגעתם במשאיות מתימן ומרוקו וממזרח אירופה עד לסווווף הרשימה ....אם לא טוב לכם אתם תתפסו טרימף ותחזרו למקומות האלה ...אנחנו נמשיך לתרום למדינה שהיא לא רק שלכם היא גם שלנו ואנחנו מחויבים לתרום לה לא בגללכם

    IP: 79.181.54.128דווח על תגובה זו

    • הדרוזים יקרים למדינת ישראל אבל אתם חייבים להבין שצריך להתחיל לבנות (ל''ת)

      לגובה ובטח שלא בתוך שמורות טבע, 22/07/13 12:29


      IP: 80.74.111.178 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לכם, מחזק אותכם בהגינות ובנאמנות שלכם (ל''ת)

      ישראלי יהודי, 25/07/13 14:03


      IP: 46.120.95.136 דווח על תגובה זו

  • 128.

    בושה

    אל ג'רמק, 21/07/13 23:21

    לכל האנשים המתפלספים ובמיוחד אלה שמהמגזר היהודי , נמאסתם אתם עם גזען , לא פלא שגירשו אותכם מאירופה אתם חולי שליטה סדיסטים ומעוררים חוש בחילה אינסופי בקרב מי שהכיר אותכם , אינכם מתביישים באים ללמד אותנו איך לשמור על שמורת טבע ששמרנו עליה מלפני שמשה קיבל תורה בהר סיני .

    IP: 132.69.195.81דווח על תגובה זו

    • ל-92, דרוזים התפצלו מהאיסלם לפני כאלף שנה. ישראלים קיימים 3500 שנה!

      לפחות תתמצא אם לא בהיסטוריה שלנו אז של הדרוזים, 26/07/13 01:02

      הדת הדרוזית יותר צעירה מהאיסלם שנחשבת לדת הכי צעירה מבין שלושת הדתות המונותאיסטיות יהדות, נצרות, איסלם. איסלם נולדה במאה השביעית לספירה.

      IP: 37.142.165.33 דווח על תגובה זו

  • 127.

    אהבתי שאמר "אצלנו נהוג",בהפעלת לחץ מתון והפגנות שקטות המדינה תלך לקראת (ל''ת)

    שקד,ירושלים, 21/07/13 19:47


    IP: 85.65.166.61דווח על תגובה זו

    • אם כל האהבה שלי אליכם,עד שלא תדברו עברית שפת אם,לא סומך עליכם (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 21/07/13 19:49


      IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

      • שקד בא לנו להקיא עליך

        ..., 26/07/13 11:59

        מאיתנו,
        יהודי ששפת האם שלו יידיש
        יהודי ששפת האם שלו גרמנית
        יהודי ששפת האם שלו רוסית
        יהודי ששפת האם שלו ספרדית
        יהודי ששפת האם שלו אמהרית
        יהודי ששפת האם שלו מרוקאית
        יהודי ששפת האם שלו פולנית
        יהודי ששפת האם שלו אנגלית
        יהודי ששפת האם שלו פרסית
        יהודי ששפת האם שלו צרפתית
        יהודי ששפת האם שלו עיראקית
        יהודי ששפת האם שלו ....

        IP: 46.116.232.163 דווח על תגובה זו

    • הדרוזים,הבדויים ושאר הערבים בגליל,הבדואים כל הנגב,הערבים,יהודה ושומרון (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 21/07/13 19:52


      IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

      • אם יש לכם כזה אומץ,תתחילו להעיף את הערבים מהגליל ולשנינו יהיה פיתרון (ל''ת)

        שקד,ירושלים, 21/07/13 19:54


        IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

        • שקד

          דרוזי -ירכא, 22/07/13 22:12

          אתה ערבי תרבותית אתה ברברי עז חסר תרבות גם אם אתה אשכנזי לרובכם כיום אין ערכים אין חינוך העולם מתעב אותכם כי אתם ברברים שמתנהגים כמו פראי אדם -אז ככה אם אתה אשכנזי תחזור לפולין שם אוהבים אותך בחום...ואם מזרחי אז בן הגוריון הרשע הביא אותכם הערבים היהודים אוהבי מוזיקת הבלבלי אותו עם הכפרות והבאבות למיניהם
          הדרוזים זה העם היפה המתורבת המנומס האדיב -ואתם מה בוגדים כפויי טובה מבחילים בכיינים חסרי תרבות אוסף של עזים זה מה שאתם .אז טול את יער הקורות מבין עיניך חתיכת גזען מטונף
          העיתון לפרסם בבקשה ובלי איפה ןאיפה

          IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

        • לא אנחנו מחליטים בשביל לקבל רשיון בנייה תראה מה אנחנו עושיים את הבקש

          חולם על מחר, 11/08/13 14:54

          שה הזו תפנה כלפי הממסד בארץ

          IP: 109.186.11.214 דווח על תגובה זו

  • 126.

    כל מי שאומר נבנה לגובה בכפר מותר לבנות עד ארבע קומות דבר שני

    , 21/07/13 18:16

    יש לנו מספיק שטח ואין עוד שטחים בתוך המתאר כבר 20 שנה לא הרחיבו אותה ומה יעשו צעירים שמסיימים צבא ורוצים להתחתן להתקיים אז במקום לתת לאלה שמשרתים בצבא תנאים מינימלים אפילו היא לא נותנת מעצמה זה שטח פרטי ולאלה שלא משרתים היא לא חוסכת

    IP: 46.19.81.84דווח על תגובה זו

    • גם היהודים שואלים את אותם שאלות,תצביעו בנט שדורש שטח לכל חייל (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 21/07/13 19:58


      IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

  • 125.

    ככה זה, משהו לא מוצא חן בעיני הדרוזים אז מנופפים בהפסקת הנאמנות למדינה (ל''ת)

    גיורא, 21/07/13 16:50


    IP: 84.109.36.87דווח על תגובה זו

  • 124.

    שיתחילו לבנות לגובה לא כל אחד חייב בית פרטי (ל''ת)

    A, 21/07/13 16:42


    IP: 84.108.36.103דווח על תגובה זו

  • 123.

    They saved our lives numerous times!

    Moshe, 21/07/13 15:17

    I served with the honorable brave Druze people fighting against Hezboulla and other Terrorists for years.
    These ARE our brothers. They shed blood in all of our wars and DESERVE to build their houses in their community. We treat them worse then we treat our parasite brothers that did not work a day in their life and do NOT serve in the army.
    they draft 87% of their young ones and we - only 65% and we have a problem of them expanding their villages??? that is ridiculous!!! . To my Druze brothers- I please you to forgive our stupid leaders. We- the people of Israel are forever in debt to you.

    IP: 71.235.38.104דווח על תגובה זו

  • 122.

    טעות סופר למען ההגינות

    , 21/07/13 14:14

    בקשר לכמות ההיתרים...אני אמרתי שרק 10 חלקות חולקו לחילים משוחררים מאז שנת 98 ..ולידיעה השתחררו בבית גאן מאז 98 עד היום בסביבות 2000 חיילים ..אשאיר לכם את חישוב הגירעון שהמדינה חייבת לבנינו בתחום זה ...וזו רק דוגמה קטנה מהסבל שלנו ...

    IP: 109.186.80.202דווח על תגובה זו

    • אני קצין וחייל יהודי ועדיין מחכה להיתר האדמה שלי,כנראה לעוד הרבה זמן (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 21/07/13 19:59


      IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

  • 121.

    בדויים, דרוזים, ערבים, הכול בכוח. הכול אותו הדבר... לא נכנע לאלימות!! (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 20/07/13 09:10


    IP: 80.179.225.42דווח על תגובה זו

    • תגובתך מעידה על השנאה שיש לכל דבר שאינו יהודי

      תגובה, 20/07/13 23:16

      אולי הם מגזימים בדבריהם, וזה אינו הפיתרון. אני נגד כל סוג של אלימות. אבל אי אפשר להתעלם מהעניין שיש במדינה שנאה אדירה מצד קבוצות מסוימות לכל מה שלא יהודי, בעיקר אם הוא מיעוט.

      IP: 79.177.138.82 דווח על תגובה זו

  • 120.

    מעריכה ומוקירה את העדה הדרוזית

    יהודיה גאה, 19/07/13 23:41

    אני יהודייה, דתייה.
    ואני קוראת לכל הדרוזים לשמוע את דבריי.
    אני מייצגת חלק בעם, שלא נמנע עם הערסים, עם הלוזרים, עם האספסוף שמשאיר כאן דברי נאצה.
    זה החלק הכי רקוב במדינה שלנו, ולצערי הם יודעים לכתוב ולגלוש באינטרנט, אבל הרבה מעבר לזה הם לא יודעים.

    החלק שאני מייצגת מעריך ומוקיר אתכם. אנו נלחמים דם ודם וחיים יחד דם ודם.
    מאחלת לכם שהבעיות יפתרו ושלא נדע סכסוך לעד.

    בכבוד רב
    היהודיה.

    IP: 37.142.159.137דווח על תגובה זו

    • מה הקשר,אני כמוך מכבד ומעריך ולא חושב שהכל מגיע להם,על שוויון שמעת? (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 21/07/13 20:01


      IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

  • 119.

    לדרוזים קחו בחשבון שבגלל האנונימיות ערבים ינצלו את האתר לסכסך !!

    ישראלי, 19/07/13 20:40

    ערבים היום יודעים להתנסח מעולה בצורה שלא יהודי ולא דרוזי יוכלו לזהות שמדובר במתחזה...אז נא לקחת בעירבון מוגבל את התגובות שלא מייצגות את הציבור הישראלי התומך במאה אחוז בדרוזים כאן ובסוריה !

    IP: 5.102.219.4

  • 118.

    קבוצת רבנים מטורפת שמורה לרצוח יהודים ולסרס ילד,זה סוף המדינה

    הרב שאול אלקסלאסי דיר פארק ניו-יורק, 19/07/13 19:46

    ב"ה
    המטורפים האלו בהנהלת ווילד-מן דרק-מן והכלבלבים שלהם דב ליאור
    עמחי אתרוג אגלטל ארי-ה וויס=סתיו צור בליכר ראם קלמנזון ועוד ועוד
    מורים לרצוח יהודים בשטחים פי 10 יהודים נהרגו בשטחים מהפסקים
    שלהם ואולי עשירית מפיגועים...כל רציחה בנהם הם מישבים בעוד רציחה
    כך בסיכסוך על בחורה בין משפחת עמיחי למשפחת רובין....ובסוף הם מכריזים
    על פיגועה....למדו משהו....הם הורו לסרס את הבן של מוטי מוסאי מבית-חגי
    כי בהיותו תלמיד בישיבה תיכונית קרית ארבע חרסינה (בניהולו של צבי קצובר)
    הטריד מינית את חבריו.......הם סירסו אותו בפועל.........המטוררררררפים

    IP: 24.103.62.53דווח על תגובה זו

  • 117.

    לכל המגעילים שדיברו על כך שאנחנו שיעים לכו לעזאזל..

    דרוזי אוהב את המדינה, 19/07/13 17:52

    אני אומר לכם עוד תראו מה אלוהים יעשו באנשים כמוכם מסיטים שרק חפצים לכתוב ולעשות בעיות..אני מקווה שיום יבוא ותבינו שאין לכם במדינה הזאת מי שעומד לצדכם חוץ מאיתנו..אתם ולא כולכם כפויי טובה..מבקש שאלוהים יעניש אותכם בגזירות שמיים

    IP: 46.116.79.21דווח על תגובה זו

    • תיקח בחשבון שיש אנשים המתחזים ליהודים (ל''ת)

      לדרוזי, 19/07/13 21:03


      IP: 188.64.204.75 דווח על תגובה זו

    • תרגע,מה נקרעת מאיזה קרוע (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 21/07/13 20:03


      IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

    • אתם גברים שבגברים ולוחמים מצויינים אבל גם לי יהודי בן 34 לוחם פלס"ר

      במיל' לא יהיה בית משלי בעשר השנים הקרובות, 22/07/13 12:36

      אנחנו באותה סירה

      IP: 80.74.111.178 דווח על תגובה זו

  • 116.

    נחשף פרצופם של הדרוזים שהם פלג שיעי כמו חיזבאללה (ל''ת)

    , 19/07/13 16:06


    IP: 46.19.80.145

    • נחשף פרצופך שאתה ערבי מתחזה (ל''ת)

      למגיב, 19/07/13 21:04


      IP: 188.64.204.75 דווח על תגובה זו

  • 115.

    What jews need to know but media does not tell..

    Rami of Nazareth, 19/07/13 16:03

    Israeli Druze and Arabs are forced to build illegally because the government has confiscated their land and did not allocate enough for the localities natural growth. That is why construction in non-jewish localities is so unorganized, that is why you frequently hear about illegal construction. Government can resolve this issue by allocating land for development and natural growth.

    IP: 64.251.11.17דווח על תגובה זו

  • 114.

    תתפאדלו - ברינג ית און (ל''ת)

    הנרי, 19/07/13 15:37


    IP: 89.98.70.122דווח על תגובה זו

  • 113.

    תכלס. הדרוזים האלה גברים. עושים מה שצריך. לא כמו היהודים שהולכים לגור

    לוט, 19/07/13 15:14

    באוהל עד שבא פקח ועושה להם נו נו נו.

    וכל מי שמגיב כאן נגד הדרוזים פשוט קנאי מוג לב.

    IP: 82.166.182.114דווח על תגובה זו

  • 112.

    מי אמר שכל בית צריך להיות צמוד קרקע? שיחילו לבנות לגובה!!!!! (ל''ת)

    ציוני, 19/07/13 14:41


    IP: 79.177.129.249דווח על תגובה זו

    • בגלל זה גירשו אותכם מכל מקום שהגעתם אליו

      דרוזי, 25/07/13 03:19

      בגלל החמדנות שלכם אתם לא יודעים להסתפק חייבים לנסות לגנוב גם מאיתנו לצערכם לא תצליחו נמשיך לבנות איפה שנרצה ובוא נראה את המדינה הורסת אבן . חמודים היהודים האלה

      IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו

      • יה טמבל רואים שאתה לא דרוזי יה מתחזה (ל''ת)

        בעז, 27/07/13 23:05


        IP: 79.176.183.60 דווח על תגובה זו

  • 111.

    קקי וקוקי (ל''ת)

    פישינזון + יאנוש, 19/07/13 14:41


    IP: 46.120.235.173

  • 110.

    ישמגג אחד !!! (ל''ת)

    קונילייימך הגדול, 19/07/13 14:40


    IP: 46.120.235.173דווח על תגובה זו

  • 109.

    ישמגג אחד !!! (ל''ת)

    קונילייימך הגדול, 19/07/13 14:40


    IP: 46.120.235.173דווח על תגובה זו

  • 108.

    אינטיפאדה ? אהלן וסהלן . לא מדובר בבית אלא בצימרים !

    אלי, 19/07/13 14:36

    בית משפט החליט שאת הצימרים הוא בנה ללא היתרים ללא תכנון על אדמת שמורת טבע ביודעין , אם זה לא עבריין מיהו עבריין ? כל ענין האינטיפאדה והאיומים לא רלוונטים כולל בכי הקיפוח , מדובר על שלטון החוק בו גם הדרוזים כפופים לו .

    IP: 46.19.81.45דווח על תגובה זו

    • מר אלי

      דרוזי-ירכא, 22/07/13 22:15

      תקשיב אלי יא חביבי אתה לא מכיר מה זה גזענות ואפליה קיצונית על רקע של מוצא וגזע ...קיימת אפליה מאד רצינית ומי שרוצה לבנות בית על אדמת אבותיו מוציאים לו את האמא של הנשמה והאו לא יכול פשוט לבנות הממשלה אטומה רשעית גזענית מגעילה וככה גם מערכת המשפט הרישוי ומה שאתה לא רוצה

      IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

      • אנחנו באותה סירה, גם ליהודים שעושים צבא מוציאים את הנשמה ואנחנו יכולים

        אמיר, 25/07/13 20:22

        רק לחלום על בית פרטי.
        אז צאו להפגין בבקשה על זכויות כל הצעירים במדינה ואנחנו נצטרף.
        אולי יחד נזיז כאן משהו.
        רק אל תשכחו שאתם לא מעל החוק אבל חיים במדינה שבה לחץ ציבורי אולי ישנה אותו.

        IP: 5.102.206.10 דווח על תגובה זו

  • 107.

    סא"ל (מיל') יאסר חטיב הגיבור ,תניחו לו.

    משה, 19/07/13 14:21

    אז מה אם בונים לא חוקי הם דרוזים גיבורים. האדמות שלהם ומותר להם לסלול ולבנות על שטחים חקלאיים ושמורות טבע. הפוליטיקאים הלקקנים ימכרו את המדינה. תזהרו מהם

    IP: 79.182.115.100דווח על תגובה זו

    • ריצם קןקי מתותה !!! (ל''ת)

      פרג''י הקטן, 19/07/13 14:41


      IP: 46.120.235.173 דווח על תגובה זו

    • אין על ההובלה , כבוד !!!! (ל''ת)

      קונילייימך הגדול, 19/07/13 14:42


      IP: 46.120.235.173 דווח על תגובה זו

  • 106.

    גם אני רוצה וילה בבניה בלתי חוקית, ולא לגור בדירה בבנין קומות (ל''ת)

    אחרת אצא לאינתיפאדה. על החתום: יהודי, 19/07/13 13:42


    IP: 23.17.154.48דווח על תגובה זו

    • העניין הוא שלא נותנים להם לבנות על אדמות פרטיות

      מה הקשר?, 19/07/13 21:07

      על אדמה פרטית כל אחד זכאי לבנות מה שהוא רוצה, הבית הרב קומות שלך בנוי על אדמות מדינה.

      IP: 188.64.204.75 דווח על תגובה זו

      • זה אדמות חקלאיות ושמורות טבע,נראה אותך קונה אדמה חקלאית ובונה עליה (ל''ת)

        שקד,ירושלים, 21/07/13 20:05


        IP: 85.65.166.61 דווח על תגובה זו

    • אם תהיה לכם חלקת אדמה לך על זה

      דרוזי, 25/07/13 03:23

      אתה לא מבין שאלה אדמות שלנו ? תאר לך שבאדמה שלך בלי שום סיבה הגיונית אסור לבנות רק בגלל שהמדינה מתכננת לבנות שם התיישבות יהודית או משהו בסגנון

      IP: 193.43.246.250 דווח על תגובה זו

  • 105.

    אני ממש נגעלת מלקרוא תגובות של מי שאומרים

    שרה, 19/07/13 13:25

    שהם יהודים ומשמיצים דרוזים. שירתתי עם דרוזים (בעיקר קצינים אבל לא רק) והם אנשים מדהימים. רק מי שלא היה בצבא יכול ללכלך עליהם בצורה גועלית וניבזית כזו.

    אני לא אומרת שהם צודקים ב-100% אבל יש הרבה צדק בטענותיהם.

    אתם מביישים את כל עם ישראל כי רוב היהודים הם לא כמוכם ולא חושבים כמו כמה מגיבים גזענים ודוחים פה.

    IP: 46.117.29.18דווח על תגובה זו

    • לנגעלת

      מאיר, 19/07/13 15:08

      שלום לך גם אני שירתתי עם דרוזים זה לא אומר שכל מה שהמדינה מבקשת מהם הם מאיימים במלחמה הם גורמים לאחרים לשנאה
      ראי מה הם עשו בפקיעין לא מזמן. אבל הם מבקשים שנגיע לבקר הכפרים שלהם ךתת לנו לאכול את הלב

      IP: 213.57.199.205 דווח על תגובה זו

      • כן מותר לשרה להיגעל מהתגובות

        למאיר, 19/07/13 21:05

        וגם תגובתך לא מעידה על אהבה יתרה...

        IP: 188.64.204.75 דווח על תגובה זו

  • 104.

    הדרוזים צריכים לקבל בדיוק כמו כל יהודי ששרת את המדינה , ואם ישנה מצוקת

    שולי, 19/07/13 12:23

    דיור צריך להפשיר להם שטחים ביישובם כי הם חיים בקהילה שלהם .

    IP: 93.173.7.58דווח על תגובה זו

  • 103.

    עכשיו אנחנו מבינים? אנחנו צריכים לסמוך רק על עצמינו היהודים (ל''ת)

    שיר, 19/07/13 11:55


    IP: 89.139.61.34דווח על תגובה זו

    • בעיקר עלייך ועל דומייך (ל''ת)

      מישהו, 19/07/13 12:21


      IP: 91.135.102.167 דווח על תגובה זו

    • תרבות הסמוך

      דרוזי -ירכא, 22/07/13 22:18

      נכון רק על עצמכם צריכים לסמוך אנסי הזקנות הדוקרים למיניהם ברחובות הפושעים ושודדי ניצולי השואה...ועליך כמובן

      IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

  • 102.

    לדרוזים לא רק מגיע קרקע , גם צריכים להגיד להם תודה רבה וסליחה (ל''ת)

    Daniel999, 19/07/13 11:48


    IP: 79.182.129.128דווח על תגובה זו

  • 101.

    גם הדרוזים נהיו גייז? כולם גייז? מה זה דגל הגייז פה (ל''ת)

    יותם, 19/07/13 11:45


    IP: 85.64.57.119

  • 100.

    חיידקים מסוכנים ואשפה ערבית, הם גרורה ופצצה מתקתקת לכלל האנושות (ל''ת)

    המזהיר, 19/07/13 11:44


    IP: 95.35.59.247

    • לא פלא שישראל היא המדינה הכי שנואה בעולם (ל''ת)

      חבל מאוד שכך אתה מגיב, 19/07/13 11:50


      IP: 91.135.102.167 דווח על תגובה זו

      • חבל מי שמת, הוא צודק 100% ולמד לקח מהשואה (ל''ת)

        גם אני למדתי לקח מהושאה, 19/07/13 13:06


        IP: 85.250.21.30 דווח על תגובה זו

  • 99.

    מלחמת תקשורת זה לא מה שיש בפני השטח ....!!!

    ישראלי גאה ..., 19/07/13 11:25

    לצערי חלק פה משקף את האמת והגזענות הישראלית כלפי הדרוזים...מה שמפליצה התקשורת זה שונה ממה שיש בשטח ומי שמנצל את זה העכברים שחלומם להפציץ את הקשר החזק בין הדרוזי לארץ ישראל מאז 1942 ולפני קום המדינה .
    1984 זה הפעם האחרונה שהורחב המתאר בכפרים הדרוזים . ואני מזמין כל אחד לכנס לכפר דרוזי כדי לראות את הצפיפות בתוך הכפרים ... בסה"כ מבקשים הרחבה לשטחים שבבעלות פרטית ולא של המנהל וכו'...אני מתפלא מה הבעיה לתת לאנשים לבנות באדמות שלהם !!

    IP: 109.67.2.78דווח על תגובה זו

    • הציונות זה מה שמפריע

      מישהו, 19/07/13 11:38

      מדינת ישראל הוקמה כמדינת "הלאום היהודי" כל מיעוט לא יהודי תוקע רגלים בציונות ובהתיישבות היהודית. זו גם הסיבה שמדינת ישראל מייחלת להתקוממות מצידם, כדי שיהיה תרוץ לסלק אותם מפה.

      IP: 91.135.102.167 דווח על תגובה זו

      • אנטישמי חסר תרבות

        דרוזי-ירכא, 22/07/13 22:21

        ככה בדיוק דיברו ברייך השלישי ..רצו בכל מחיר לעקור את היהודים משם גם שהיו סופר גרמנים...הדרוזים נתנו את הנשמה למדינה בטוח יותר ממך וממשפחתך -אם לא טוב לך בתור יהודי תחזור למרוקו משם הביאו את ההורים שלך או למקומות החמים באירופה...כפוי טובה גזען תת של טינופת ברברי
        העיתון בבקשהה לפרסם גם את מה שכותב הדרוזיי..

        IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

      • אתה מדבר שטויות. הסיבה אחת - ממשלה של חלמאים אדיוטים

        אורן, 23/07/13 03:09

        רק במקרה הזה אתה רואה חלמאות וחוסר מקצועיות? אתה רוצה רשימה?
        תראה לי משהו אחד כאן שפועל כמו שצריך.
        זה מה שקורה כשהשרים שלנו שכחו מה זה לעבוד.
        רק דבר אחד הם עושים מכל הלב - להגן על החברים שלהם המיליונרים.

        IP: 84.228.238.86 דווח על תגובה זו

      • לא להתייחס אליו ,זה גזען,בטח חובש כיפה מש"ס שלא עשה צבא (ל''ת)

        קיבוצניק-צפון, 15/08/13 07:15


        IP: 84.95.60.188 דווח על תגובה זו

  • 98.

    הדרוזים הינם ערבים בעלי דת דרוזית. האמונה בתורתו של אל דרזי

    ערבים לכל דבר ועניין! והפתרון לבעיה בניה לגובה!, 19/07/13 10:30

    הדרוזים הינם ערבים בעלי דת דרוזית. האמונה בתורתו של אל דרזי

    ערבים לכל דבר ועניין! והפתרון לבעיה בניה לגובה!

    יש לומר לכל הערבים כולל לערבים הדרוזים שמעתה הבניה בישראל בכל מקום היא אך ורק לגובה!

    רבי קומות יפתרו את ההולדה המוגברת שלהם!

    אחרת ירדן וסעודיה רחבות ידיים ושם ניתן לבנות לכל אחד בית פרטי עם המון אדמה!

    דרוזים אלה אנשים שנקראים כך על שם מייסד הדת הסודית שלהם. הם ערבים שהגיעו לכאן ממצרים. כלומר הם ערבים מצרים.

    לא ניתן להצטרף לדת הדרוזית ולכן הם ממוצא מצרי - כולם! רק שבמקום להאמין במוחמד הם מאמינים במישהו אחר!

    זה כל ההבדל!

    שירותם בצבא נובע מהאמונה הדרוזית שיש תמיד להצטרף לצד המנצח על מנת לשרוד. אין מדובר בנאמנות לישראל אלא צו דתי ברור שמאלץ אותם להיות עם ישראל כל עוד היא המנצחת.

    כשהיא תנוצח הם ינטשו אותה כמובן!

    IP: 87.69.198.72

    • אחד כמוך מוסלמי לא יחרב בין הדרוזים למדינת ישראל !!! (ל''ת)

      דרוזי ..., 19/07/13 11:03


      IP: 79.179.9.65 דווח על תגובה זו

      • כלבלב, די לנבוח (ל''ת)

        יחידת הכלבנים, 19/07/13 13:08


        IP: 85.250.21.30 דווח על תגובה זו

    • חתיכת גזען

      דרוזות ערבייה, 19/07/13 13:16

      בנוגע להיותם של הדרוזים לערבים , אכן , אנו ערבים ואני אישית גאה בשייכות זו, בנוגע לשירותינו בצבא ,לדעתי יש להפוך אותו לאופצינאלית בדיוק כמו שאר ערביי ישראל , מי שרואה לנכון לשרת שישרת , אין אני רואה שום ערך מוסף להיותינו דרוזים !! ובנוגע לההצעה שלך לעבור לגור בירדן אובסעודייה , אייני חושבת שישראל שמכילה גזענים כמוך יותר טובה , אך הצעתך מתקבלת בסירוב מוחלט, כאן נולדנו ,כאן נולדו סבינו ואבותינו וכאן נמות , ואם לא טוב לך איתנו שתצא אתה מכאן, ותמצא לך משפחה באיראן .

      IP: 85.250.121.0 דווח על תגובה זו

      • מזדייינת בתחחחחת !!!! (ל''ת)

        עודד ,נהג אוטובוס, 19/07/13 15:17


        IP: 46.120.235.173 דווח על תגובה זו

      • אנחנו עזבנו את ארצות המוצא שלך - מצרים וסעודיה ועירק

        וכל מדינות הערבים ובאנו למדינת היהודים ביהודה!, 20/07/13 10:53

        עכשיו תורכם למרות שנולדתם כאן כמו שאנחנו נולדנו שם, וחיינו שם הרבה יותר זמן מכם פה, לקום ולחזור לביתכם בארצות ערב!

        לכל עם מגיעה מדינה וארץ וזוהי ארץ ישראל הקטנה שלנו!

        היפרדות אינה מילה מגונה אלא להיפך. שכנים טובים הם אלה שיש גדר המפרידה ביניהם!

        IP: 87.69.198.72 דווח על תגובה זו

        • אתם לא יהודים בכלל

          משיחסטים הזויים, 20/07/13 23:20

          כל כוונתכם זה לסלק מכאן כל אחד שאינו בעל "הלאום היהודי" בשביל ההזיות המשיחיות שלכם.

          IP: 79.177.138.82 דווח על תגובה זו

  • 97.

    מבקש סליחה

    יואב, 19/07/13 10:16

    מהדרוזים מהתגובות הירודות כלפי
    העדה הדרוזית,גועל נפש למס' 73 איכס
    עליך ועל זאת שמשכה את ראשך,
    לדרוזים אני אוהב אותכם ומצדיע
    לכם וכמוני יש רוב במדינה,
    הייתי ממליץ לתת לדרוזים לנהל את המדינה
    הם יעיפו את הערבים מישראל ,ואזזז יהיה מקום
    לכולם
    יום טוב

    IP: 91.150.230.206דווח על תגובה זו

  • 96.

    הדרוזים מנגבים את התחת עם עלי תירס

    , 19/07/13 09:10

    פרימיטיבים.

    IP: 79.180.183.222

    • פרימיטיבי

      יואב, 19/07/13 10:42

      ומה עושה אמך עם התירס כולו?

      IP: 91.150.230.206 דווח על תגובה זו

    • ל-74 אתה חולה , לך לטיפול (ל''ת)

      שולי, 19/07/13 12:24


      IP: 93.173.7.58 דווח על תגובה זו

  • 95.

    איכס דרוזים (ל''ת)

    שימעון, 19/07/13 09:09


    IP: 37.142.28.33

  • 94.

    שהדרוזים לא ישרו , שיאכלו לבנה וזעתר ויסתמו את הגורה שלהם (ל''ת)

    שיעופו לאסד או חיזבאללה, 19/07/13 08:18


    IP: 212.179.140.132

  • 93.

    הגיע הזמן להסיר את המסיכות ולהזכיר לדרוזים שהם ערבים שחיים בהכחשה

    הדרוזים הם ערבים ערבים ערבים ערבים, 19/07/13 05:01

    והגיע הזמן לטפל בהם כמו אחיהם בשטחים ואם לא טוב להם שיסתלכו לסוריה או לבנון

    IP: 212.179.140.132

    • אזהרה מדרוזי

      ראמי, 19/07/13 07:45

      הגיע הזמן להסיר את המסכה בדיוק מעל יהודים עם שני הפרצופים 1. הפרצוף המכוער והאמיתי : גזענות,דחיקה ובקיצור פרצוף של היטלר
      2. הפרצוף השקרן המראה חיבה ואהבה ורצון לחיות בשלום עם כל העמים בתנאי לשוויון בנטל " פרצוף לפיד"
      אל תשכחו מה עשיתם לצדלנקים ששירתו אותכם וקיפחו את חייהם למענכם שנים רבות
      ואל תשכחו את התמונות והאירועים שקורים יום אחרי יום עם ילדים בשטחים שהורגים אותם וכל זה בשביל לכבוש שטח שהוא לא שלכםץ
      תתעורר גם כל הכח הצבאי יכול לרדת לטמיון מול אדם מיואש ואדם .
      אז לא תותחים ולא מסוקי קרב ולא כלום יכול לעמוד מול רצון הדרוזים לחיות בכבוד .
      ההיסטוריה מדברת
      אז תשמור עליי ואני ישמור עליך
      זה לא צריך להיות חד צדדי .
      תתנקה מבפנים

      IP: 212.29.202.206 דווח על תגובה זו

      • אין לפחד מהדרוזים כל עוד לא יודעים לכתוב (ל''ת)

        עדה ערמומית וצבועה, 19/07/13 08:11


        IP: 212.179.140.132 דווח על תגובה זו

    • אזהרה מדרוזי

      ראמי, 19/07/13 09:08

      ודרך אגב אף פעם לא הכחשנו שאנחנו ערבים
      אני לא מתכחש ולא יתכחש אף פעם למוצא שלי
      דרוזי זה לא לאום זה דת .

      IP: 212.29.202.206 דווח על תגובה זו

  • 92.

    יותר מאשר הדרוזים תורמים לצה"ל , צה"ל תורם לדרוזים הנחותים ביותר בקרב

    מזרחן, 19/07/13 04:48

    הערבים

    IP: 46.117.204.39

  • 91.

    ..כשהתותחים רועמים הפוזות שותקות....בן צבי פישר ששששששששששששששששששששש (ל''ת)

    הרב שאול אלקסלאסי דיר פארק ניו-יורק, 19/07/13 03:10


    IP: 24.103.62.53דווח על תגובה זו

  • 90.

    דרוזים תירגעו,אתם לא מעל החוק! צורת האיום אינה רלוונטית במדינתינו. (ל''ת)

    שלומפ, 19/07/13 03:09


    IP: 79.183.194.49דווח על תגובה זו

  • 89.

    הדרוזים משרתים יותר מכל מגזר אחר בישראל

    דניאל, 19/07/13 02:02

    אם מישהו צריך לקבל יותר זכויות - זה הם.

    מצד אחד, כל האזרחים שווים בפני החוק.
    מצד שני, חייבים להבין שהמדינה לא מתייחסת לישובים הדרוזים כמו לישובים יהודים אחרי הקו הירוק - כאשר הישובים הדרוזים הם מלפני קום המדינה והישובים היהודים נבנים רק כדי למנוע כל תהליך של נורמליזציה מול התושבים הלא יהודים בארץ.

    IP: 109.186.86.9דווח על תגובה זו

  • 88.

    הדרוזים הם בשר מבשרנו, אבל גם הם כמו כולם צריכים לשמור על החוק (ל''ת)

    איתן (אתאיסט שמאלני), 19/07/13 01:04


    IP: 213.57.70.38דווח על תגובה זו

  • 87.

    they our family and partners help them out (ל''ת)

    david masica, 18/07/13 23:46


    IP: 108.18.66.247דווח על תגובה זו

  • 86.

    לא להתייחס לתגובות הרעות

    לדרוזים, 18/07/13 23:19

    אפילו לא בטוח שיהודים הם המגיבים, מדובר במתחזים

    IP: 91.135.102.184דווח על תגובה זו

    • מה אתה מחרטט ?

      רפ''ק ניר, 19/07/13 10:11

      עד היום לא נעשה דבר לפורעי החוק מבית ג'אן שהיכו שוטרים בארד אל זאבוד בג'רמק בשנת 1987!
      שרפו ניידות ,גלגלו לוואדי ניידות משטרה,
      שר משטרה פחדן, מפכ"ל סמרטוט פוליטי,ממ"ר פחדן,ממ"ז -איפוא הוא הפחדן? השוטרים חטפו שם על הראש עם שרשראות ברזל שכחתם? נוח לכם לשכוח? לא נשכח,לא נסלח !

      IP: 79.176.143.47 דווח על תגובה זו

      • חכם גדול

        לרפ''ק ניר, 19/07/13 11:22

        ובוא נראה מה תעשה שלא תקבל אישור לבנות בישוב שלך במשך שנים. כנראה שאתה תגיש זרי פרחים. לא מסכימה עם ההתנהגות, אבל אפשר בהחלט להבין את זעמם. כל השנים מקום המדינה ישראל התייחסה אליהם כאל אזרחים סוג ז', זה ברור שמתישהו יימאס לאנשים.

        IP: 91.135.102.167 דווח על תגובה זו

      • מרוקו

        דרוזי-ירכא, 22/07/13 22:25

        מה לא תשכח יא בן עוולה את ה 450 חללים דרוזים שנפלו בשביל שהאיסלאם לא יפגע באשתך ובנותייך יא עמאליק כפויי טובה.מה לא תשכח את העם שחירף את נפשו להגן על גזענים מלאי טינה כמוך??
        אל תשכח גם את המחבל הבוגד וענונו שבגד במדינה אל תשכח את המחבל המאבטח בבאר שבע שטבח בארבעה אנשים אל תשכח את החרדים שיורקים עליך ועל המדינה שאנו הפראירים הדרוזים מגינים עליה...
        תחזור למראקש הטיסה עליי
        העיתון לפרסם.......................

        IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

        • רואים שאתה פלח מההרים אתה הגעת עם החיינה מ48 מסוריה ,מה הסיפורים על הי (ל''ת)

          בעז, 27/07/13 23:09


          IP: 79.176.183.60 דווח על תגובה זו

  • 85.

    תגובות גזעניות ומקוממות נגד הדרוזים

    , 18/07/13 21:50

    הדרוזים משרתים בכל זרועות הביטחון. נלחמים ונהרגים כמו כל ישראלי שמשרת את המדינה. המדינה מתנהגת אליהם כאזרחים חורגים בתקציב, בפיתוח, בשיכון ןאפילו בחיבור לרשת החשמל והמים. ממשלות ישראל מתעלמות משוד קרקעות ועבירות בנייה ומסירת קרקעות כמעט חינם לקבלנים במדינה ובשטחים הכבושים.מתפשרים ומוחלים לטייקונים באמצעות תספורות. החוק חייב לחול על כל האזרחים ללא משוא פנים וגזענות.

    IP: 79.180.216.201דווח על תגובה זו

    • סיעה באיסלאם

      עג'ל, 18/07/13 22:34

      הדרוזים הם ערבים ,סיעה שפרשה מהאסלאם!
      דוברי ערבית מתנהגים כמו ערביים ,,,
      בגליל ובכרמל פראי אדם,הפוליטיקאים הסמרטוטיים הרגילו אותם שבכל פעם שהם מתבכיינים הם מקבלים את מבוקשם,,
      סחטנים נמאסתם !

      IP: 109.65.109.13 דווח על תגובה זו

      • ומי אתה חתיכת מתנשא?

        מישהו, 18/07/13 23:14

        שפה זה לא לאום. בטוח שאתה מתחזה ליהודי, רואים

        IP: 91.135.102.184 דווח על תגובה זו

        • לא התייחסת לעובדות !

          עג'ל, 19/07/13 10:04

          תתפלא חביבי ,אני יהודי גר בקרבת כפרים דרוזיים עשרות שנים ,מכיר היטב את מנהגיהם ,שפתם,אורך חייהם, עמדותיהם הפוליטיות, מחלוקות פנימיות,, מריבות בין חמולות, חשבונות פנימיים ,,,
          השם הוא רמז למי שמבין,,]
          ובכל זאת עומד על דעתי ומה שכתבתי הוא בעדינות רבה ודי לחכימה ברמיזה,,
          שיצאו סוף סוף לאינתיפאדה,הם יצאו כבר לפני 30 שנה כבר אבל היהודים לא שמים לב ,נח להם להתעלם במשך השנים זה מתגבר והחוצפה גוברת, סוף סוף [לא תהיה ברירה,]
          יאלצו לטפל בהם ,,

          IP: 79.176.143.47 דווח על תגובה זו

          • למרות המגרעות שציינת

            לעג'ל, 19/07/13 11:28

            הדרוזים עדיין עדיפים בעייני מכל מיני "יהודים" כמוך שחושבים שהם יותר טובים מכולם, ומה שהם נתנו והקריבו למען המדינה אתה ודומייך גם לא תעשו במשך שנה. אתה ודומייך מייחלים לאינטיפאדה מצידם כי אתם לא רוצים אותם פה. משום שהם לא יהודים

            IP: 91.135.102.167 דווח על תגובה זו

        • דרוזים הם ערבים שהגיעו מערב הסעודית וממצרים! (ל''ת)

          ערבים לכל דבר ועניין!, 19/07/13 10:24


          IP: 87.69.198.72 דווח על תגובה זו

      • מסכים עם הכותב

        , 19/07/13 10:55

        יש לבדוק גם את העניינים בישובי הדרוזים בכרמל.

        נשאלות השאלות:

        מדוע קיימת בפארק הכרמל הבעייה של גניבת אדמה וסלעים, מי משליח פסולת באיזור?

        יש לבדוק האם משולמת ארנונה מלאה על ה"ארמונות" של התושבים במקום?

        יש לבדוק את רמת ההון השחור בכפרים !

        מדוע שרפו את תחנת המשטרה בעוספיה?

        יש להבין שהדרוזים הולכים תמיד עם החזק ולכן זו הסיבה שמתגייסים לצבא!

        אני חושב שבכלל הם סוג של ערבים ,
        הם דוברי ערבית ומאמינים בסוג של איסלם

        IP: 84.228.191.122 דווח על תגובה זו

        • אתה מתנשא

          למגיב, 19/07/13 11:17

          1. הדרוזים חייבי גיוס
          2. אין להם שום אמונה באיסלם
          3. אתה ודומך אינם רוצים אותם פה כי הם מפריעים למטרות הציוניות שלכם
          4. הם כן משלמים ארנונה בישובים שלהם

          IP: 91.135.102.167 דווח על תגובה זו

        • יש בעיה עם הבניה

          למגיבים, 19/07/13 11:19

          מאחר ומדינת ישראל מעולם לא טרחה לפתור אותה, כי היא לא הייתה מעוניינת בכך

          IP: 91.135.102.167 דווח על תגובה זו

        • הדרוזים אינם סוג של ערבים. הם ערבים ככל הערבים מסעודיה ומצרים (ל''ת)

          הם אינםן מתחתנים עם אחרים ולכן נותרו מצרים וסעודים, 20/07/13 10:56


          IP: 87.69.198.72 דווח על תגובה זו

          • ואתה משיחיסט הזוי מתחזה ליהודי (ל''ת)

            תגובה, 20/07/13 23:22


            IP: 79.177.138.82 דווח על תגובה זו

  • 84.

    הדרוזים מפגינים עם הדגל שלהם ועם דגל ישראל

    @, 18/07/13 21:44

    הפושעים הערבים מפגינים עם הדגל של רשות הטרור הפלסטינית.
    אני אומר שחייבים לתת לדרוזים יותר ממה שהם מקבלים ושהערבים ילכו לגור ברשות.

    IP: 84.228.110.242דווח על תגובה זו

  • 83.

    הדרוזים מרגישים שהיהודים מפחדים מהם.הגיע הזמן שנגיב מול כל איום ,

    עדי, 18/07/13 21:37

    ועל כל אלימות מצד הדרוזים צריך להגיב בנחרצות ולא לוותר !!!

    IP: 79.176.207.15

  • 82.

    מי שיפגע לנו בדרוזים, ובראשם פראג'

    ביתר עילית, 18/07/13 21:18

    יגרום לתסיסה בקרב תושבי ביתר, 40.000 נפש כן ירבו

    IP: 46.116.255.23דווח על תגובה זו

  • 81.

    חברה אלימה ומגעילה לא קונה אצלם כלום

    , 18/07/13 21:16

    כל הדרוזים רוצים לעבוד במשטרה, בצבא אבל לא מוכנים לכבד אף חוק במדינה.
    שלא יאיימו עלינו באלימות, את כולם נשלח לכלא!

    IP: 84.228.102.145

  • 80.

    האיום באינתיפאדה רק ייגרום נזק תדמיתי עצום לדרוזים

    יהודי, 18/07/13 19:17

    חשבתי לתומי שאתם קצת יותר חכמים מהבדואים והגיס החמישי.

    IP: 68.198.29.201דווח על תגובה זו

  • 79.

    אסור לפגוע בדרוזים!!!! (ל''ת)

    עודד, 18/07/13 19:09


    IP: 92.231.219.39דווח על תגובה זו

  • 78.

    אנחנו לא מפחדים מאלימות.

    ?, 18/07/13 18:36

    אתם והתומכים בכם תשלמו על כך מחיר כבד.
    ראו הוזהרתם.

    IP: 84.229.30.175דווח על תגובה זו

    • אתה ממש מפחיד

      דרוזי, 18/07/13 22:01

      גם אתה תלם מחיר כפליים חתיכת מתלהם

      IP: 109.186.33.83 דווח על תגובה זו

      • אני מתלהם?

        ?, 19/07/13 18:10

        אתם מאיימים במלחמה. כן, מכבסת המילים שלכם "אינתיפאדה" לא עובדת יותר.

        אני פשוט הסברתי לך ולחברייך שאין יותר מלחמות דה-לוקס.

        אתם תנסו לשפוך פה דם - דמכם יישפך ובכמויות אדירות.

        IP: 84.229.27.242 דווח על תגובה זו

  • 77.

    דרוזים יקרים אנו אוהבים אתכם

    חייל בסדיר, 18/07/13 18:24

    יש מלא דרוזים שמשרתים בצבא ונאמנים למדינה ולערכיה ולא בוגדים כמו הערבים,צריך להגיע להסדר עם הדרוזים בלי אלימות ושנאה
    דרוזים חלק מהעם שלנו!!!
    דרוזים שונאים בדם את הערבים ומתים ליום שישראל תגרש אותם!!
    אסור שהיה פילוג!!!!!!!!

    IP: 87.69.239.155דווח על תגובה זו

  • 76.

    הדגלים שלהם ממש דומים לדגלים שלנו

    בכיר בקהילה, 18/07/13 18:19

    מצעד גאווה של דרוזים

    IP: 87.69.239.155

    • לך תלמד תורת צבעים יא דיביל ...! (ל''ת)

      דרוזי, 19/07/13 11:28


      IP: 79.179.9.65 דווח על תגובה זו

  • 75.

    התבררה האמת על אנשים בוגדניים אלה. אצלי גמרתם! (ל''ת)

    שלמה, 18/07/13 18:15


    IP: 89.139.42.136

  • 74.

    kk

    uu, 18/07/13 17:39

    كله حكي الدروز بعملوش اشي الا اذا الشيخ موفق بؤمر

    IP: 82.81.77.61דווח על תגובה זו

  • 73.

    כדאי להתחיל לשאול איך זה שכל המיעוטים מאימים באינטיפדה

    קוהלת, 18/07/13 17:17

    האם הם מרגישים ואקום מצד רשויות החוק בישראל פחד להתמודד עם אוכלוסיה כוחנית ואלימה שמאימת באינטיפדה אם לא תתן להם את מה שהם לא מקבלים בצורה דמוקראטית ןמה עושים אלו שאמורים לאקוף את החוק והסדר במדינה בשכונה במזרח התיכון חוסר תגובה מעיד על חולשת השילטון דבר שמביא לכאוס אין לסבול איומים ופגיעה ביהודים במידה ולא יתמלא רצונם זהו קו אדום שצריך להיות ברור גם לעדה הדרוזית

    IP: 79.182.144.72דווח על תגובה זו

    • גברת קוהלת

      דרוזי, 18/07/13 20:21

      גברת כדאי לך לשקול את דבריך את עדיין לא שופטת במדינת ישראל

      IP: 109.186.33.83 דווח על תגובה זו

  • 72.

    בנייה לא חוקית של הדרוזים המשרתים בצה"ל

    רן מגבעתיים, 18/07/13 16:45

    אפשרות הגיוס לצהל שניתנה לדרוזים מעניקה

    להם הרבה יתרונות על אלו שבוחרים לא להתגייס

    למשל,עדיפות בקבלה לעבודה,אפשרויות חברתיות עם חלק מהבחורות היהודיות.

    אך מכאן ועד השתלטות על אדמות המדינה בכוח,לא כחוק,לא ע"י מכרז המרחק עצום ויש למצות עם מפירי החוק האלה את הדין.

    IP: 85.64.208.42דווח על תגובה זו

    • דמגוגיה בגרוש (ל''ת)

      דרוזי, 18/07/13 22:03


      IP: 109.186.33.83 דווח על תגובה זו

    • הפצת גזענות ארסית

      דרוזי-ירכא, 22/07/13 22:52

      ככה בדיוק אמרו על היהודים בגרמניה של שנות השלושים-עד שלושים וחמש.בדיוק אז מנה ההבדל בין מה שינקת כהוציאו את הראש שלך משם..ומה ששמעת בחוגים אליהם אתה משתייך לבין הפצת התורה של גבלז-אין הבדל.
      זו אנטישמיות ארסית קשה וגזענות מסריחה של אדם רדוד עלוב ..וחסר תרבות -עוד שניה תגיד שאתה משלם לנט משכורות ואנחנו הם אלה שגנבו לך את האופניים מתחת לבית ושניסינו לאפות את הפיתות שלנו מדמו של קרוב משפחתך...עלוב ארסי תחזור למאורה ממנו יצאת..

      IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

  • 71.

    מטומטמים, לא הרסו לו את הבית, הרסו צימרים שנבנו בשטח ירוק (ל''ת)

    שם, 18/07/13 16:36


    IP: 79.176.125.53דווח על תגובה זו

  • 70.

    לא להתרגש מאיומי הדרוזים

    שי המקורי, 18/07/13 16:15

    ואים יפעלו באלימות, לטפל באם בשיטות של אסד

    IP: 192.116.160.72

    • מי אתה בכלל

      דרוזי, 18/07/13 20:19

      מי אתה בכלל בטח אנו מתרגשים מאוד מדבריך ואיומיך

      IP: 109.186.33.83 דווח על תגובה זו

      • מי אתה? יאללה לך תעשה פיתה לבנה זעתר וסתום את הפה טינופת ! (ל''ת)

        מה זה שכל חתיכת צואה עם שפם וזקן מאיים פה במדינה, 18/07/13 20:23


        IP: 46.116.220.227 דווח על תגובה זו

        • !!!

          דרוזית, 18/07/13 23:54

          נו אם אנחנו מוצלחים ב פיתה אתם במה מוצלחים חוץ מלהתבכיין עם בכיין גזען לא ידוע מאיפה בא

          IP: 109.67.2.78 דווח על תגובה זו

      • בעבר קצים בחי"ר 4 שנים בצבא והמון שנים משלם מיסים

        יגאל הגואל, 19/07/13 12:20

        עד היום קיבלתי רק סטירות מהמדינה
        לא אדמה ולא בטיח
        במושב שגדלתי רק עשירים חיים היום!
        אדמות לבנים ? חחחחחחח הצחקתם אותי
        מה אתם בוכים כל היום
        רק לבכות ולבכות
        או שתתנו או שתלכו
        ומי שמתתרגש מהאיומים שיילך גם הוא
        נימאס לחיות תחת איומים
        ונימאס שארין שיוויון
        ודרך אגב ...דרוזים יקרים
        אני עדיין בלי ביית משלי...אז שאתם מקבלים אשמח לבוא לקחת חלקה קטנה

        כי לכם ייתנו ....ככה זה במדינה מסריחה כמו שלנו

        IP: 81.4.181.194 דווח על תגובה זו

        • הם תורמים ונותנים למדינה לא פחות ממך (ל''ת)

          תגובה, 19/07/13 21:09


          IP: 188.64.204.75 דווח על תגובה זו

  • 69.

    בצה"ל חושבים כיצד לצמצם בהוצאות , ובכן לא לגייס את הדרוזים שעולים לנו

    תימני שיודע, 18/07/13 15:31

    הון תועפות בכל התחומים , תעשו סיור בכפרים שלהם ותדעו במה מדובר ,

    IP: 109.186.3.152

    • למה אתה מתחזה לתימני, יא פולני מסריח. (ל''ת)

      למה להתחזות., 18/07/13 18:10


      IP: 84.238.46.113 דווח על תגובה זו

    • עוד תימני מסריח

      דרוזי, 18/07/13 20:17

      עוד תימני מסריח מהמושב מדבר יש לו טענות תעוף לתימן לפני שנעיף אותך

      IP: 109.186.33.83 דווח על תגובה זו

    • סתם מתחזה, אני שירתתי עם לא מעט דרוזים והם לא גונבים יותר מיהודים (ל''ת)

      איתן (אתאיסט שמאלני), 19/07/13 01:10


      IP: 213.57.70.38 דווח על תגובה זו

  • 68.

    פנייה לממשלת ישראל: תתנהגו אלינו כמו שאתם מתנהגים למתנחלים .

    דרוזי, 18/07/13 15:20

    בהתנחלויות בונים על אדמות פרטיות של פלסטינים ומקימים כל יום מאחזים בלתי חוקיים, לא רק שלא מביאים למשפט, לא קונסים אותם ולא הורסים להם, המדינה אף מגינה עליהם ומחברת אותם לחשמל ומים. אנחנו בונים על אדמות פרטיות שלנו כי נאלצים לעשות זאת מאחר ומשרד השיכון הגזעני כבר עשרות שנים לא מרחיב תכנית המתאר, למרות ריבוי האוכלוסייה!

    IP: 212.243.40.98דווח על תגובה זו

    • 1. אין דבר כזה פלסטינים. 2. כל האדמות אדמות מדינה. (ל''ת)

      שם, 18/07/13 16:37


      IP: 79.176.125.53 דווח על תגובה זו

    • ומה עשו בגוש קטיף בדיוק לא הרסו בתים לא שרפו בתי כנסת לא גירשו

      קוהלת, 18/07/13 16:42

      אתה מוכן להתחלף עם מגורשי גוש קטיף

      IP: 79.182.144.72 דווח על תגובה זו

  • 67.

    להעביר את הדרוזים לסוריה, האיומים הם תוצאה של מדיניות רופסת של המדינה (ל''ת)

    אזרח, 18/07/13 15:00


    IP: 213.8.100.81

    • ונעביר אותך לאן? מרוקו, רוסיה, ארה"ב, תימן, איראן או איפה? (ל''ת)

      דרוזי, 18/07/13 15:04


      IP: 212.243.40.98 דווח על תגובה זו

      • הההה

        דרוזית, 18/07/13 23:51

        מעניין אין להם שורשים או ארץ מולדת אמתית קצת מפה קצת משם מצחקים הם היהודים הההה

        IP: 109.67.2.78 דווח על תגובה זו

  • 66.

    לטובת הדרוזים,עדיף שלא ידברו ויתנהגו, כמו זועבי ! כבודכם במקומו מונח ! (ל''ת)

    גורגיאס, 18/07/13 14:45


    IP: 84.229.22.115דווח על תגובה זו

  • 65.

    דרוזים ויהודים לנצח אחים (ל''ת)

    שנינו יודעים מה יבוא מהערבים..., 18/07/13 14:32


    IP: 79.179.0.106דווח על תגובה זו

  • 64.

    בן-גוריון גירש ב-48' חלק מהערבים. הגיע הזמן לגרש את כל השאר

    ............, 18/07/13 14:27

    אין היגיון בלהשאיר אוכלוסית אויב בתוך המדינה ובטח שאין הגיון לתת להם אזרחות!

    עוד צעד הגיוני הוא להשקיע כמה שיותר בפיתוח תחליפי נפט, כי זה מקור ההכנסה העיקרי של האויב.

    אין פתרונות קסם לשלום. זה לא יבוא מההזיות של פרס וביילין. רק ההיסטוריה מראה איך משיגים שלום במצב כזה:


    1) מפרידים בין האוכלוסיות.

    2) מנטרלים את כוחו של האויב, ובעיקר את יכולתו לממן כוח למלחמה. בלי נפט אין לערבים כסף לעשות טרור ומלחמה.

    כל מה שהם יוכלו לומר למושחתים שמנהלים את העולם זה "לנו יש 400 מיליון לקוחות פוטנציאלים ולישראלים רק 7 מיליון, אז תנטשו אותם ותתמכו בנו אם אתם רוצים לעשות כסף."
    אבל קשה לעשות כסף במדינות שנשלטות ע"י מופרעים כמו הסלפים והג'יהאדיסטים שעורפים את הראש של כל מה שהוא מערבי.

    IP: 84.108.20.180דווח על תגובה זו

  • 63.

    ההיסטוריה עוד תוכיח שהדרוזים הערבים יצטרפו לבני עמם בבוא הזמן (ל''ת)

    , 18/07/13 14:25


    IP: 91.135.102.167

    • ישנם מגיבים שמתחזים ליהודים (ל''ת)

      מישהו, 18/07/13 23:15


      IP: 91.135.102.184 דווח על תגובה זו

  • 62.

    דרוזים תפסיקו לאיים כי אם לא נזכיר לכם שאתם ערבים מהזן הנחות (ל''ת)

    , 18/07/13 14:22


    IP: 91.135.102.167

    • יתכן שאתה ערבי המתחזה ליהודי

      מתחזה, 18/07/13 23:17

      תבדוק את שורשך, יכול להיות שתגלה כמה הפתעות לא נעימות במיוחד

      IP: 91.135.102.184 דווח על תגובה זו

  • 61.

    חבל שהתקשורת מסיתה סתם (ל''ת)

    אורן, 18/07/13 14:01


    IP: 109.186.148.108דווח על תגובה זו

  • 60.

    הדרוזים מעניינים לי את התחת

    הדגל שלכם דומה לזה של הגייז, 18/07/13 13:29

    שיצאו ויפגינו. לא מעניין אותי העיקר לאתבנו בניה לא חוקית.

    IP: 87.68.71.142

  • 59.

    מה הבעיה שירפו בתי יהודים קחו שוטרת בת ערובה וע"פ תקדים פקיעין תקבלו (ל''ת)

    את כל מה שבקשתם, 18/07/13 13:24


    IP: 79.177.152.218דווח על תגובה זו

  • 58.

    אנשים לא קולטים שהדרוזים ערבים והם עוד יצאו מהשיעים . (ל''ת)

    אני כבר לא מאמין להם מזמן ., 18/07/13 13:16


    IP: 79.183.143.132

  • 57.

    קצת מוגזם לבנות בשמורת טבע ולחשוב שזה חוקי

    משה, 18/07/13 13:16

    ועוד יותר מוגזם לאיים באינתיפדה בגלל פסיקה לגיטימית של בית משפט..
    לא ככה?
    למה לערב את כל העדה?

    IP: 109.67.54.36דווח על תגובה זו

  • 56.

    אחמד טאפש - "אצלנו נהוג ..." - אצלנו נהוג לגור ברבי קומות

    אנשי העיר, 18/07/13 13:12

    אמר אתמול חמד טאפש, יו"ר ועד הפעולה למאבק על אדמות בית ג'אן. "אצלנו נהוג שמי שנולד בכפר, ממשיך לחיות בו עד יומו האחרון. אנחנו נחנקים בתוך הכפרים של עצמנו בלי שום יכולת לחיות בכבוד".

    אדון טאפש היקר, אנחו נחנקים בעיר המזוהמת שלנו מרוב רכבים, תעשייה, ומגורים ברבי קומות. אולי אתם תאפשרו לנו לגור אצלכם בכפר ולא ברבי קומות ?

    IP: 10.1.18.56דווח על תגובה זו

    • תגובה

      דרוזי-ירכא, 22/07/13 22:27

      כן נאפשר אהלן וסהלן -רוצה דוגמה שתבין שאני לא מבלבל את השכל:עוספיה שם גרים הרבה יהודים-תרבותים..

      IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מעניין אותי מי גרוע יותר העם היהודי או היטלר זה מה שלקחתם מהיטלר רק שי

    דרוזי, 18/07/13 12:57

    לאן תוביל אותכם השנאה הזאת לאלה שאומרים שצריך לזרוק אותנו מהמדינה לא הצלחתם לעשות את זה ב48 וגם עכשיו לא תצליחו אז לכל היהודים שמגיבים בגזענות תפסיקו להתנהג כמו היטלר אם אתם מתגאים בזה שנצחתם את הערבים ושאתם חיים בו מעל 60 שנה והם לא מצליחים להרוס לכם את המדינה אנחנו כאן כבר אלפי שנים והם נלחמים בנו ולא מצליחים להשמיד אותנו אם לכם היה היטלר לנו היו אלפים כאלה ועברנו אותם הם הלכו לעזאזל ואנחנו עדין פה אנחנו עם שוכן שלום וכך תמיד נהיה אנחנו אוהבים את המדינה בזכות היהודים הטובים שנמצאים במדינה והיה תמיד נאמנים למדינה הדיבור על אינתפאדה הוא לא במקום זה נכון שהמצב הוא בלתי נסבל ויכול להיות שנצא לרחובות אבל לא נצא כדי להרוס את המדינה ולא כדי שנפגע בהיהודים נצא כדי להילחם על זכותינו לחיות אני אישית גר בכפר שמאז שנת 1978 לא הורחה תוכנית המתאר שלו איפה נלך יוצאים לחיות מחוץ לכפר אתם מגרשים אותנו בטענה שאנחנו ערבים ואתם לא רוצים שנגור ביניכם והכפרים שלנו הפכו למין מחנות השמדה שאי אפשר להרחיב אותם אז או שתתנו לנו לחיות או שתוציאו אותנו להורג בתאי גז כי מפו אנחנו לא נצא אלה גופות אז בואה נחייה ביח

    IP: 77.125.155.148

    • דורזי עצבני - לא יפה לבר ככה על היהודים. תשמור על הכבוד.

      חובב, 18/07/13 13:07

      אף אחד לא רוצה לזרוק אתכם. אז תפסיק.
      דווקא הצבור הישראלי מחבב אתכם. אז אל תתפסו עלינו תחת.
      פשוט מבקשים מכם לכבד את החלטת בית משפט ולא לבנות צימרים בשמורת טבע.
      אצלנו פרגולה ומרפסת צ'יק צ'אק הורסים.
      אז חלאס. לא יפה להעליב.
      וגם תפסיק עם היטלר שמיטלר - לא מכובד מצידך.
      הארץ הזו שייכת ליהודים ואתה יודע את זה וגם יתרו ידע את זה.
      וגם משה רבנו התחתן עם הבת של יתרו.
      אז תעשה כבוד ליהודים.
      היהודים עושים לכם הרבה כבוד. היהודים קידמו אתכם. וגם אתם בזכות עצמכם. אבל אתם לא יכולים לדרוש 2 דונם אדמה לכל דרוזי ששרת בצהל ואנחנו נגור בשכונים צפופים.
      תעברו לבניה רוויה.
      וגם אנחנו פה איזה 3,000 שנה.
      ואל תטעה - האשכנזים האלה מאירופה הם גם כאן איזה 3,000 שנה. קצת התערבבו עם עמי אירופה - אבל מא-עליש. הם יהודים טובים רובם.
      ואין לכם מה להתלונן - אתם מפוצצים בכסף, וכמו שאר הישראלים נהייתם חמדנים לכסף.
      הנה הממשלה תתן לכם תכנית מיתאר. אבל מספיק לפלוש לשמורות טבע.
      תבנו לגובה. אין מה לעשות העולם מתקדם. ואנחנו לא בתקופת העיזים.
      ותעשה כבוד.

      IP: 132.68.245.192 דווח על תגובה זו

      • הוא לא דרוזי עצבני הוא מוסלמי פלשתינאי שיודע לכתוב עברית (ל''ת)

        ציון, 18/07/13 13:13


        IP: 10.1.18.56 דווח על תגובה זו

    • מה הבעיה לעבור למולדתכם סוריה או לבנון ושם לבנות בכל מקום שמתחשק לכם?? (ל''ת)

      אסד, 18/07/13 13:26


      IP: 79.177.152.218 דווח על תגובה זו

    • אחמד, בקרוב נזרוק אותך וחברייך המוסלמים בחזרה לירדן.

      ?, 18/07/13 18:38

      רק אז תבין כמה שהיטלר ואפילו היהודים האכזריים והמרושעים היו הומניים לעומת היחס שתקבל מאחייך.

      IP: 84.229.30.175 דווח על תגובה זו

    • השמדת עם , לא היתה המצאה של היטלר. המזעזע זה השימוש בגז. (ל''ת)

      גזים, 18/07/13 18:49


      IP: 80.179.8.33 דווח על תגובה זו

  • 54.

    מה יהיה כל אחד בונה וילה

    , 18/07/13 12:07

    ןאנחנו גרים בביניינים של כמה קומות בדירה צפופה עם משכנתא חונקת. גם אני רוצה בית קרקע עם חצר אבל אני לא יכולה. מה זה ההשתלטות הזאת על קרקעות כל אדם אחד בונה על שטח שבו היה אפשר לשכן לפחות עשרים דיירים. וזה לא רק הדרוזים זה גם כל המגזר מתרגל ככה. וככה נצטמצם לנו בין חדרה לגדרה. תוציאו קצת את האף מהמרכז ותראו את הגליל כבר יש שם בניה חופשית וכפרים שסוגרים פער בין אחד לשני

    IP: 95.35.57.89דווח על תגובה זו

    • הוא לא בונה וילה

      הוא לא בונה וילה, 18/07/13 13:00

      הוא בונה צימרים להשכרה על אדמה שלא שלו, בדיוק כמו הקיבוצים!

      IP: 85.65.199.211 דווח על תגובה זו

      • זאת דוקא כן אדמה שלו, פרטית בטאבו, רק שלא מאשרים לו לבנות (ל''ת)

        אחד שיודע, 18/07/13 15:28


        IP: 84.229.88.125 דווח על תגובה זו

        • נו אז? לא כל קרקע פרטית מותרת לבניה. (ל''ת)

          שם, 18/07/13 16:32


          IP: 79.176.125.53 דווח על תגובה זו

  • 53.

    להראות לדרוזים את הדרך לסוריה.

    י, 18/07/13 11:30

    אני חושב שצהל יצליח להסתדר בלי הגששים שלהם.

    IP: 80.74.101.16

  • 52.

    להקים בישראל עיר חדשה ורק לדרוזים (ל''ת)

    פקק תנועה, 18/07/13 11:08


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

    • שתוקם דרומית לחומס (ל''ת)

      ססי, 18/07/13 18:16


      IP: 89.139.42.136 דווח על תגובה זו

  • 51.

    לגבי השירות הצבאי שהם "עושים."... אפליה

    הפליה גזענית, 18/07/13 11:03

    חייל יהודי מקבל משכורת של 400 שקל בחודש. אבל הדרוזי מקבל מהיום הראשון 4500 שקל. כמו חייל בקבע. זו אפליה נגד יהודים.
    איך זה קורה? פשוט מאוד. החייל הדרוזי מביא אישור "עקאד" שזה אומר אישור על זה שיש לו בחורה מיועדת (הוא לא התחתן איתה,אלא רק הוא מתכוון בעתיד להתחתן) וזה מה שמקנה לו זכויות של חייל נשוי עם משכורת כמו בקבע.
    זו שערוריה,לאף חייל יהודי לא היו נותנים את זה. המדינה מתחנפת אלים,ונותנת להם תנאי שירות נדיבים על גבול השערורייה.
    ואחר כך ,בגלל ה"שירות" הצבאי שהם עשו,גם נותנים להם קרקעות כמעט חינם,כדי שיוכלו לבנות עליה את ביתם,או יותר נכון את הוילה.
    ומה מקבל היהודי?????
    שירות כזה אנחנו לא צריכים.

    IP: 79.179.183.58דווח על תגובה זו

    • בור ועם הארץ

      דרוזי, 18/07/13 21:04

      תקשיב חמוד אתה מדבר מה זה שטויות שאיו להן בסיס במציאות ואתה כמובן עושה הכללה בלי יוצא מהכלל אני חייל משוחרר השתכרתי בפחות מחייל יהודי ואני לא עשיתי "עקאד" כדבריך ולא כולם עושים רק מי שבאמת לקרת חתונה עושים את זה לידיעתך כן קרקע עדייו אין לי וילה בטוח לא אתה עוד בא בטענות שאנו עושים צבא ככורח אז בוא קודם תנו לנו את הזכויות ואת השאר נגיע לפשרה או לא

      IP: 109.186.33.83 דווח על תגובה זו

  • 50.

    תעברו לאחים שלכם בסוריה. בתחזיתם לידידי ישראל (ל''ת)

    בני, 18/07/13 11:01


    IP: 132.68.245.192דווח על תגובה זו

    • גזען טינופת

      דרוזי-ירכא, 22/07/13 22:31

      תעבור לאחים שלך במרוקו אתה לא שונה שם מאף אחד ..חינה מוזיקת בלבלי אותו כפרות חמסות קמיעות באבות קוסקוס...
      או לפולניה ..שם קיימת אהבה ענקית כלפיך ..וחמימה במיוחד..אתה לא יכול להיות גזען כי אתה עלוב.
      בארץ אף עם הוא לא "עליון"אף עם לא יותר תרבותי מהאחר ..אתם היהודים רדודים ברובכם חסרי תרבות אז אל תשחקו אותה "גרמנים " כאן..

      IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

  • 49.

    והעובדות הם הפוכות, היהודים הם המקופחים

    תומר, 18/07/13 10:54

    בבית גאן שחנוק כביכול יש 2,134 תושבים לקמ"ר.
    בעכו שם יושב בית המשפט המדובר: 3,433 תושבים לקמ"ר.
    בכפר סבא: 6,164 תושבים לקמ"ר.
    בקרית ים: 8,806 תושבים לקמ"ר.

    אז מי כאם חנוק בדיוק ומי רוצה וילה לכל תושב?

    IP: 62.90.202.189דווח על תגובה זו

  • 48.

    אזרח סוג ז'

    אשכנזי, 18/07/13 10:42

    אני לא ערבי/דרוזי/צ'רקסי, אני לא חרדי, אני לא אישה, אני לא חד-הורית, אני לא נכה (ברוך השם) אני לא גר בפריפריה, אני לא איש ליכוד, אני -
    אשכנזי, חי במרכז, שירת בצבא ולא עובד במשרד הביטחון/נמלים/חברת חשמל (אפשר להוסיף)
    מה אני - אני אזרח סוג ז'

    IP: 46.117.156.57דווח על תגובה זו

    • אתם ניצלתם את אוצרות המדינה במשך 100 שנה (ל''ת)

      אילולא מנחם בגין הייתם ממשיכים לעשות כן גם היום, 15/08/13 07:22


      IP: 84.95.60.188 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מי שרוצה לדעת את האמת שיקרא

    ראמז, 18/07/13 10:42

    אדון יאסר חטיב שקרן גדול לא הורסים לו את הבית אלא את הצימרים שהוא בנה ללא רישיון
    זאת האמת .
    יאסר אתה גורם נזק לכל הדרוזים שאנו שומרי חוק
    אתה שקרן וכל הכפר יודע ,
    הגיע הזמן שכל המדינה תכיר את הפרצוף האמיתי שלך.

    IP: 89.139.28.134דווח על תגובה זו

  • 46.

    חבל להם על הזמן. ישראל הפכה גזל אדמות גויים למומחיות.

    התחיל בערבים, הגיע לדרוזים., 18/07/13 10:41

    אני מקוה שמישהו בממשלה יתעשת, ויתחיל להתיחס בכבוד לאוכלוסיה שומרת חוק ונאמנה. לא להרוס בתים שמישהו בנה על אדמות פרטיות שהיו של סבא-רבה שלו, בזמן שמתנחלים בונים על אדמות פרטיות של ערבים ומאשרים את זה בדיעבד.

    אחרת איזה מדינה אנחנו? וכל המגיבים הימנים - אתם מוזמנים לעבור לסוריה. אני מוכן לשלם כרטיס.

    IP: 84.229.88.125

    • אחמד, סע לשלום.... (ל''ת)

      שם, 18/07/13 16:33


      IP: 79.176.125.53 דווח על תגובה זו

    • ל42 הגזען תחשוב פעם נוספת על הכללות שלך לסוריה רק אחריך (ל''ת)

      עמיחי, 18/07/13 16:54


      IP: 79.182.144.72 דווח על תגובה זו

  • 45.

    רוצים לעבור לסוריה? בא לכם על מצרים? (ל''ת)

    @, 18/07/13 10:40


    IP: 147.236.238.10

  • 44.

    אני תומכת באחים הדרוזים שלנו אבל

    בנייה לגובה, 18/07/13 10:40

    הם צריכים לתחיל לבנות לגובה כמונו. אין דרך אחרת. נקודה.

    IP: 46.117.29.18דווח על תגובה זו

  • 43.

    רק בישובים היהודים בונים לגובה רב עד מתי נופלה לרעה? (ל''ת)

    ראובן גרפיט, 18/07/13 10:29


    IP: 62.0.34.137דווח על תגובה זו

    • לא שמעת על החוק שבישובים כפריים אסור לבנות לגובה! וכמה רבי קומות יש

      דרוזי, 18/07/13 15:07

      בקיבוצים ובמושבים?

      IP: 212.243.40.98 דווח על תגובה זו

  • 42.

    הבעיה עם העדה הזו שאם לא נעתרים לדרישותשלה היא הופכת לאלימה (ל''ת)

    גילי, 18/07/13 10:24


    IP: 79.183.7.245דווח על תגובה זו

    • זאות דוקא לא בעיה זה יענה פעם אחת לתמיד מי לצידנו ומי לצרנו (ל''ת)

      דני, 18/07/13 16:57


      IP: 79.182.144.72 דווח על תגובה זו

  • 41.

    הערבים ה "מקופחים" גרים בדירות פאר צמודי קרקע. יהודים חיים בצפיפות

    פליט וואי נט, 18/07/13 10:22

    בבנינים כמו סרדינים.

    IP: 79.183.196.119דווח על תגובה זו

  • 40.

    שונא ערבים!! (ל''ת)

    מנחם, 18/07/13 10:19


    IP: 194.114.146.227

  • 39.

    העם היהודי שלנו פשוט מגעיל, לקרוא טוקבקים ולהקיא (ל''ת)

    שרון, 18/07/13 10:13


    IP: 62.90.10.139דווח על תגובה זו

    • מוות לערבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מני, 18/07/13 10:19


      IP: 79.182.54.202 דווח על תגובה זו

    • שאלוקים אדירים יימחוק את כל הערבים וכל מוסלמי ששונא יהודים

      אלוקים אדירים, 18/07/13 10:27

      שיביא עליהם מחלות הכי קשות וכל שונא יהויד באזר הוא בעולם יידבק וימחה!

      נא לפרסם!

      IP: 84.228.43.236 דווח על תגובה זו

      • אמן ואמן כן יהי רצון סלע !!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

        אמן, 18/07/13 10:39


        IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

    • מחה תמחה את כל הערבים ואת כל המוסלמים באשר הם!

      תפילה אליך אלוקים, 18/07/13 10:30

      ותמחה את זכר כל גוי אשר שונא יהודים, יהודים מעולם לא פשעו נגד אף גוי.


      נא לפרסם!

      IP: 84.228.43.236 דווח על תגובה זו

    • שרוני חמודי שוב לא לקחתה את הכדרים הצהובים הבוקר !! (ל''ת)

      אחד מהעם, 18/07/13 10:37


      IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

    • שמאלן מתעסק לרוב בזוטות שיהודים עושים אבל מריע לפשעים של אומות העולם. (ל''ת)

      פליט וואי נט, 18/07/13 11:11


      IP: 79.183.196.119 דווח על תגובה זו

    • איזה

      יוסקה, 18/07/13 15:05

      מן טמטום לתקוף כל הזמן את העם היהודי או את צהל.
      שרון ברגע שגורלך יהיה נתון בידיהם של ״הטובים והחמודים״ כגון : פלשתינים, דרוזים או בדואים, אז יהיה לך מובן שבחרת במחנה המאד לא נכון, אתה/את והחבר׳ה שלך מהשמאל.
      תתעוררו כבר, נמאס! תעברו למחנה שאליו אתם שייכים עם ישראל, עם ישראל חי ויחיה לתמיד, בעזרת השם !

      IP: 82.231.13.142 דווח על תגובה זו

  • 38.

    גיִס חמישי

    יוסף, 18/07/13 10:12

    גיִס חמישי הוא כינוי לכוחות חתרניים חשאיים הפועלים בגוף מסוים, מתוך מטרה לערער את חוסנו של אותו הגוף ולסייע לכוחות המתנגדים לו מבחוץ.

    IP: 95.35.60.108

  • 37.

    אסור לתת להם אשורים וקרקעות לבתים חד קומתיים. שיחיו כמו היהודים בבניין

    דורזי גאה, 18/07/13 10:07

    אסור לתת להם חד קומתיים. כי גם ליהודים מגיע.
    היהודים מופלים כאן לרעה במדינה שלהם. אשכרה שרואים את זה בעיניים.
    איזה כיף להיות מיעוט במדינה.

    IP: 85.64.58.199דווח על תגובה זו

  • 36.

    רב קרקעות המדינה קיבלו הדרוזים בתירוץ " שרות צבאי " המדינה נותנת להם

    מנהל חטיבה, 18/07/13 10:04

    קרקעות ומגרשים חינם ומכינה להם תשתיות הבניה כבישים מים וחשמל הכל חינם , וממשיכים לשחק אותה כי מופלים לרעה , היהודים לא מקבלים אפילו אחוז אחד ממה שהם מקבלים ,

    IP: 82.166.126.101דווח על תגובה זו

    • כנראכה שיש לך בעייה בהבנת הנקרא! מדובר באדמות פרטיות ולא של המינהל ! (ל''ת)

      דרוזי, 18/07/13 15:09


      IP: 212.243.40.98 דווח על תגובה זו

      • זו הבעיה. שאת האדמות האלו נותנים לכם כמעט חינם (ל''ת)

        אדמות פרטיות????, 20/07/13 17:06


        IP: 109.65.210.228 דווח על תגובה זו

  • 35.

    דמוקראטיה עד הסוף

    שמאלני מפוכח, 18/07/13 10:03

    יעני לא נותנים נהרוג יהודים זה הפרוש לאינתיפאדה אתם הדרוזים ואנחנו דם אחד.. ובגלל שאתם רוצים משהו ולא קיבלתם תהרגו יהודים..אז למה כל החרבנא הזו של צבא חובות זכויות ..יעני מאייך שלא נותנים לכם מה אתם רוצים ישר איום באינתיפאדה נגד המדינה שלכם ותהרגו יהודים שאיתם הגנתם על המדינה הזו ..תגידו לנכבדי העדה שלכם לא מדובשכם ולא מעוקצכם ..לא מקובל עלינו איומים כאלה מה שמגיע לכם אתם חייבים לקבל לא באיומים אנחנו לא ברחוב אנחנו במדינה מתוקנת של חוק וסדר

    IP: 109.64.19.63דווח על תגובה זו

    • חוקי הדמוקרטיה מנציחים בעיות ולא פותרים אותן. הגיע הזמן לשלטון צבאי. (ל''ת)

      פליט וואי נט, 18/07/13 10:23


      IP: 79.183.196.119 דווח על תגובה זו

  • 34.

    לא הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ביחס לדרוזים?

    סטיבי, 18/07/13 10:03

    המגזר שמתגייס לצה"ל באחוזים הכי גבוהים מכל המגזרים (פי 2 מהיהודים). תרבות עשירה ונהדרת. אנשים חמים וטובים. לא הגיע הזמן שהמדינה תשקיע משאבים בדליית אל כרמל כמו שהיא משקיעה בתל אביב או בהרצליה?! המשוואה מאד פשוטה. מי שתורם למדינה מגיע לו לקבל כמה שיותר בחזרה. לפי המשוואה הזו הדרוזים צריכים להיות בטופ. זה לעולם לא מאוחר מדי לתקן

    IP: 85.250.152.21

    • מסכימה לגמרי!!!!!!

      יהודייה, 18/07/13 10:56

      מגיע להם לפני כולם!

      IP: 46.117.29.18 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אתם יכולים לגור בבניין קומות כפי שאני גר,חצופים!

    עמי, 18/07/13 10:01

    לא להראות לאוכלי החינם הללו חולשה כי אז באמת לא תהיה פה אפשרות להתקיים כמדינת חוק.

    IP: 109.64.19.63דווח על תגובה זו

    • רואים מי החצוף

      דרוזי, 18/07/13 10:13

      אתה יכול למות מקנאה.. אבל כשביישובים, בקיבוצים, ובמושבים, ובקיסריה וב.. וב.. יגורו בבנייני קומות רק אז תבוא ותגיד לי תגור בבניין קומות.. אף אחד לא יכול להגיד לי מה לעשות על האדמה שלי!

      אוכלי חינם? כן, אנחנו כולנו יודעים מי הם אוכלי החינם במדינה הזאת!

      חצוף ובור אדם.

      IP: 93.94.40.14 דווח על תגובה זו

      • דרוזי דפוק,,,,,

        אחד מהעם, 18/07/13 10:33

        כל הישובים אותם הזכרתה אינם מאימים על מדינת ישראל , אתם כן !!! מבין יה חמאר !!!

        IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

        • רואים מי החמור גם..

          דרוזי, 18/07/13 11:04

          כנראה שיש לך בעיה עמוקה בהבנת הנקרא בור אדם.. אתה לא מבין שהבעייה העיקרית כאן היא אי מתן היתרי בנייה? יה חמרא.. תתחיל להבין את מה שאתה קורא.. כאילו שהכתבה כולה הייתה בעניין האיום ומי כמוכם יודעים שאנחנו הדרוזים אף פעם לא נעשה "אינתיפאדה" כאן.. ויא חסר השכלה, אם הייתה אדם בעל הבנה ולו לטווח 5 ס"מ ראייה - הייתה מבין שהמנטליות הערבית היא תמיד לצאת בכרוזי "מלחמה, ונראה להם ו.. ו.. ו.." וכל זה סתם דיבורים..

          מסכן אחד.. אה.. ותמשיך לגור בבניין רב קומתי ואנחנו נמשיך לגור בוילות.. ותמות מקנאה.

          IP: 93.94.40.14 דווח על תגובה זו

          • עדיין לא שינית את העובדה שאתה ערבי דפוק וחמאר !!! (ל''ת)

            אחד מהעם, 18/07/13 11:54


            IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

          • העדה הדרוזית

            שמאלני מפוכח, 19/07/13 00:25

            הזכות שלך לבנות היכן שאתה רוצה מה שאתה רוצה על אדמה שלך נקודה אין ויכוח על כך הויכוח הוא על הזכות שמנהיגי עדה לוקחים לעצמם כדי לנגח במילים קשות את אותם מאנשים שיש להם את אותם הבעיות כמו לדרוזים היתרי בניה .למה להשתמש במילה איתיפאדה ? איפה הכבוד לחללים הדרוזים שנהרגו באינתיפאדה שבגופם עצרו מחבלים? מה קורה לעדה הדרוזית? זה כואב לשמוע

            IP: 79.179.3.232 דווח על תגובה זו

      • לבחור הדרוזי

        שרה, 18/07/13 10:54

        בוא נדבר במתינות ובהגיון.

        1) הרבה מהטענות של הדרוזים נכונות. אני מסכימה שיש עוד הרבה לעשות כדי שלדרוזים יהיה שיוויון מוחלט וצריך להיות שיוויון מוחלט.

        2) אתה מסכים איתי שהרוב המכריע של הישראלים היהודים גרים ברבי קומות? זאת בעוד שכל הדרוזים (והערבים) גרים בצמודי קרקע? זאת עובדה, לא דעה.

        3) אתה מבין שיש במדינה כמות קרקע מוגבלת ואי אפשר לכסות את כולה בבטון ובצמודי קרקע, כן???
        4) סבבה. האדמה שאתה אומר שהיא שלך ואני מקבלת את זה, למה אתה מתנגד לבנות עליה לגובה? לא בשבילי או בשביל יהודים אחרים שיבואו לגור שם אלא בשבילכם אתם?

        IP: 46.117.29.18 דווח על תגובה זו

        • שרה את אמנם מדברת במתינות ובהגיון ,,,אבל עם מי !!!

          ראיה חדה, 18/07/13 11:53

          עם פראי אדם , וממש ככה . נראה לך שמצב אקולוגי , איכות הסביבה , שמירה על הטבע אומר משהו לערביי ישראל ,,,,ממש לא !!! צאי וראי כפר ערבי טיפוסי בישראל ותביני שכל אשר כתבת מלשול כאפס !!! הם היו , עדיין , ויהיו ,,,,פראי אדם בזויים , עם רגשי נחיתות עמוקים כים , אצלם חשוב יותר מכל שהיהודי יחיה בצפיפות ובקינאה ,,,,כפויי טובה ,,,יומם יגיע,,,,,אמן

          IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

          • שמע, אני מדברת כרגע על דרוזים

            שרה, 18/07/13 12:04

            לא על ערבים.

            התלהמויות משני הכיוונים לא יפתרו כלום.

            IP: 46.117.29.18 דווח על תגובה זו

            • דרוזים שמרוזים זאת אותה מנטליות של ערביי ישראל

              ראיה חדה, 18/07/13 13:52

              רגשי נחיתות עמוקים ולא משנה כמה שנרעיף עליהם ,ומה שנעשה עבורם , בשורה התחתונה הם ממש לא סופרים אותנו אלא רק אל האינטרס שלהם , סה"כ גיס חמישי מובהק , שמחכה בסבלנות לתפוס אותנו ( חס וחלילה ) חלשים ,שאננים , ורפויים , כל החושב אחרת לא רק שטועה אלא גם מחליש אותנו !!!

              IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

              • וואי, איזה מפגר אתה

                מוריה, 23/07/13 03:18

                צא מהקופסה, מהבונקר. פתאטי.

                IP: 84.228.238.86 דווח על תגובה זו

          • מציע שתוריד את הכיפה הכתומה ותתחיל לשרת בצה"ל

            דניאל, 19/07/13 02:05

            אז אולי תדע מה הדרוזים עושים בשביל המדינה הזו

            IP: 109.186.86.9 דווח על תגובה זו

        • שרה יקירתי, את צודקת אבל ישנו חוק במדינת ישראל שביישוב כפרי לא בונים

          דרוזי אחר, 18/07/13 15:15

          לגובה ואחוז הבנייה לא עובר את ה 65% מהשטח- למשל על 500 מטר אדמה את יכולה לבנות עד כ 300 מטר בנייה וכמה רבי קומות ניתן לבנות ב 300 מטר, מה עוד קיימת מגבלה לגבי מספר הקומות! הבעייה היא שמשרד השיכון ידוע בכזה הנגוע בגזענות, בכפרי הדרוזים ובעיקר בבית ג'אן, תכנית המתאר לא עודכנה כבר למעלה מ 15 שנה, בהם גדלה האוכלוסייה בכמה אלפים, לא הוקצו אדמות מינהל לבנייה ועוד. זה לא מצדיק לעבור על החוק, אך כמטפלים בעבריינות, צריך לטפל בה בכל מקום, גם בהתנחלויות, להבדי, כי ההתנחלויות נבנות על אדמות פרטיות של אחרים (פלסטינים).

          IP: 212.243.40.98 דווח על תגובה זו

          • תשובה/שאלה לדרוזי אחר

            שרה, 19/07/13 13:17

            יש כאן שני נושאים.

            1) האם הדרוזים מתנגדים בעצמם לבנייה לגובה כפי שמשתמע לפחות מחלק מהתגובות כאן ואז יש בעייה כי יש גם מציאות. זה שלפני כך וכך שנים כשהאוכלוסיה היתה חצי ושליש, אנשים בנו צמודי קרקע כאילו אין מחר (גם יהודים וגם כל השאר) לא משנה את העובדה שיש כמות קרקע מוגבלת וסופית לאוכלוסיה שגדלה. זה אילוץ מוחלט.

            2) המדינה היא שמערימה קשיים על בנייה לגובה. במקרה זה, כל האשמה היא על המדינה בלבד והצדק המוחלט הוא עם הדרוזים. ואת זה צריך לתקן ומהר.

            IP: 46.117.29.18 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ודאי. ברור. מובן מאליו.

    רם עמית, 18/07/13 09:59

    בשכונה המזרח תיכונית הרעה מזהים טרף קל, נער כאפות: מדינת ישראל ורשויותיה הרופסות.
    אתה רוצה משהו? נפח קצת שרירים, זרוק אבנים, הצת צמיגים, הרכיכה הגדולה ביותר ממזרח לנילוס תתכופף מייד.

    IP: 89.139.83.45דווח על תגובה זו

  • 31.

    הגיע הזמן שגם ליהודים יהיו זכויות שוות כמו לבני המיעוטים טירות וג'יפים

    דוד, 18/07/13 09:51

    מפוארים וכולם משום מה כותבים שהמגזר הערבי והדתיים עניים ,האם מישהו עשה סקר ובדק מה באמת מצב המיעוטים כך-כך גרוע .הרבה יהודים היו חולמים להתחלף איתם, הם בעדיפות ראשונה בכל תפקיד שחס וחלילה לא תהיה הפליה,יש הפליה קשה רק כנגד יהודים שמשרתים את המדינה ונזרקים לכל הרוחות כאשר מדובר בלהיות אזרח שווה זכויות במדינת היהודים שהיא הופכת אט אט לפלשתין מתחת לאף של המנהיגים שמוכים בסנוורים.(עיוורון)

    IP: 109.65.150.27דווח על תגובה זו

    • דוד - תעמוד בצומת המוביל למשל, אתה תקבל חום מהעושר. והם עוד בוכים. (ל''ת)

      ערבי תופס תחת, 18/07/13 10:04


      IP: 132.68.245.192 דווח על תגובה זו

      • יקירי אני לא צריך לעמוד באף מקום אני כבעל עסק שיווקתי במגזר המקופח

        דוד, 18/07/13 10:29

        כותב ממקור ראשון הם מוכנים לעשות עסקים רק במזומן "בלי חשבונית", כך שמי שעובד מולם חייב לעבוד בשחור או לאבד לקוחות ,לא פלא שתמיד משייכים אותם לעניים בזמן שהם ממש לא! אתה ניכנס לבתים שלהם שהסלון בגודל של בית במגזר היהודי הדפוק באמת.

        הם שולטים בענף הבניה כקבלני שלד , בענף המשאיות, תשתיות, היום הבן שלי עובד מולם כבודק (בניית רכבת העמק)ומספר לי איך הם עושים מיליונים בעבודה על המדינה בעניים הכל מרמה ושקר ואני לא יכול להיכנס לפרטים, הג'יפים המפוארים שלהם היהודים מסכנים לידם והאבסורד שהתמונה בפועל הפוכה.

        IP: 109.65.150.27 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מוות לערבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אבי, 18/07/13 09:47


    IP: 79.182.54.202

  • 29.

    וביבי רוצה להביא עוד מסוריה

    וביבי רוצה להביא עוד מסוריה, 18/07/13 09:44

    וביבי רוצה להביא עוד מסוריה

    IP: 79.176.114.85דווח על תגובה זו

  • 28.

    הגיע הזמן......... כנסו...

    גיל, 18/07/13 09:44

    הגיע הזמן שמדינת ישראל תתנהל כמדינת חוק ולא תקבל שום איום משום מגזר. איום באנתיפדה משמעותו הרוגים פצועים ועוד כך מי שמאיים בכך חובתה של המדינה להתיחס אליו כאל טרוריסט לכל דבר ומקומו לא כאן אלה במדינה שהאנתיפדות למינהם הם דרך חיים והמבין יבין......

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 27.

    דורזים - כאן זה מדינת חוק. בית המשפט פסק. ויש לכבד. (ל''ת)

    חובב, 18/07/13 09:41


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

    • השמאל הוציא את השד הערבי מהבקבוק ועכשיו יהיה קשה להחזיר את השד לבקבוק. (ל''ת)

      שאול, 18/07/13 10:24


      IP: 79.183.196.119 דווח על תגובה זו

  • 26.

    שיגרשו אותם לסוריה בשאר אסאד יטפל בהם בכפפות של משי (ל''ת)

    ניב, 18/07/13 09:31


    IP: 147.237.70.107

    • בוא נראה אותך בא לגרש אותי.. ואז נראה מי יעוף קודם! (ל''ת)

      דרוזי, 18/07/13 10:15


      IP: 93.94.40.14 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אינטפאדה יהודית!!!

    שלום, 18/07/13 09:27

    הם רוצים לעשות אינטפאדה משום שאין להם שטחים והם לא רוצים לגור בדירות אלא בבתים גדולים.

    הגיע הזמן שהיהודים יעשו אינטפאדה כדי שאנחנו נגור לנו כל אחד עם בית בגודל של הבית של ביל גייטס (סטנדרט ערבי שאילולא זה הם עושים אינטפאדה)

    IP: 46.120.212.127דווח על תגובה זו

  • 24.

    לגובה, טפאש, לגובה. כשאין שטח - עולים קומה. כך בכול העולם.

    אינפיניטי, 18/07/13 09:27

    מוסיפים קומה - לא מאיימים להשמיד את המדינה שאתה אזרח בה. רוצה מלחמה? תצטרף לאחיך בג'בל דרוז תחת שלטון הנאור מדמשק.

    IP: 87.88.16.59דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. מסכים אתך. (ל''ת)

      למספר 23, 18/07/13 09:53


      IP: 77.127.135.157 דווח על תגובה זו

    • לגובה הא?

      לגובה הא?, 18/07/13 10:16

      אבל כשביישובים, בקיבוצים, ובמושבים, ובקיסריה וב.. וב.. יגורו בבנייני קומות רק אז תבוא ותגיד לי תגור בבניין קומות.. אף אחד לא יכול להגיד לי מה לעשות על האדמה שלי!

      IP: 93.94.40.14 דווח על תגובה זו

      • כל אלה שציינת לא באים בטענות ובאיומים כלפי המדינה !!!

        יודע דבר, 18/07/13 10:29

        אתם הערבים יודעים שפה אחת במיוחד ,,,,כח
        לצערינו לא ,,,,מח

        IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

        • להיפך אחי, להיפך. מי שמבין רק כח זה אנחנו. אחרת לא היה מגיע למצב הזה. (ל''ת)

          גם בסביון אישרו רק 10 בתים ב16 שנה?, 18/07/13 10:44


          IP: 84.229.88.125 דווח על תגובה זו

  • 23.

    משתלם לא להיות יהודי במדינת היהודים, משום שיש העדפות והטבות

    888888, 18/07/13 09:24

    רק למיעוטים שאינם משתייכים לדת היהודית.
    ככה זה במדינת החלמאים.

    IP: 193.43.245.250דווח על תגובה זו

  • 22.

    התגובה הדרוזית והלכי הרוח בעדה מטרידים מאד

    אודי, 18/07/13 09:24

    ביקרתי שם לא מזמן. בדרכים הצדדיות רואים בני עדה - גברים צעירים לרוב המתגודדים יחדיו, לעתים מבצעים תחרויות רכיבה, ובמקרים רבים יש להם גם דגל אחר - כנראה של העדה
    ברור שחובה להתחיל ולייצר פתרונות - לא בהכרח בהתאם למסורת הדרוזית, אבל בהחלט כאלה שיאפשרו להם לחיות בכבוד וברווחה - כמו לכל תושבי מדינת ישראל, בלי הבדל דת, מין, גזע או צבע

    IP: 109.64.24.30דווח על תגובה זו

  • 21.

    חייבים לקרב את הדרוזים!!

    eli, 18/07/13 09:22

    ישראל מומחית בלתת מתנות לאויביה ולדפוק את ידידיה (עיינו ערך הפלסטינים לעומת הצדלניקים..).
    חייבים להפסיק עם זה!

    IP: 212.76.99.233דווח על תגובה זו

  • 20.

    חבל שהם באים בגישה כזו

    , 18/07/13 09:17

    עם אלימות לא תשיגו כלום. היו לי מפקדים דרוזים בצבא ואני יכול להגיד שהם אנשים משכמם מעלה ורק דברים טובים יש לומר עליהם. אבל חבל שהם פונים לשלטון בכוח ובאיומים זה לא יוביל אותם לשום מקום.

    IP: 46.121.56.104דווח על תגובה זו

  • 19.

    שטחים כן חשובים.היכן יגורו חצי מיליון מגורשי יש'ע והגולן ? (ל''ת)

    , 18/07/13 09:13


    IP: 85.250.124.22דווח על תגובה זו

  • 18.

    דרוזים יקרים, את הבעיה צריך וניתן לפתור ולא באלימות (ל''ת)

    שרון, 18/07/13 09:13


    IP: 62.90.10.139דווח על תגובה זו

  • 17.

    דורזים: לא נפשיר לכם. הגיע הזמן שתגורו כמונו בבניינים.

    חובב, 18/07/13 09:09

    אצלנו 10 משפחות וגם 30 משפחות וגם 50.... גרות בבנין אחד על דונם, שניים.
    אצלכם כל משפחה רוצה דונם, ואין.
    ותפסיקו להרוס את הטבע. ותעברו לבנייה רוויה.
    אין לנו שטחים בשביל כל אזרח כאן לקוטג'/וילה.
    אז יילה תתחשבו, ותעשו כבוד.

    IP: 132.68.245.192דווח על תגובה זו

    • למספר 16

      חובב החביב, 18/07/13 10:18

      למה בקיבוצים ובמושבים גרים בקומות? ביבי גר בבניין רב קומות? בקיסריה גרים בקומות? זאת האדמה שלי, היא טאבו על שמי!! ואני יכול לעשות בה מה שאני רוצה!!! ואדוני הנכבר, אנחנו עושים כבוד יותר מכל יהודי אחר כאן!

      IP: 93.94.40.14 דווח על תגובה זו

      • למגיב - האדמה לא שייכת לאף אחד. בני אדם ממילא נעלמים ומתים.

        חובב, 18/07/13 11:07

        קיבוצים מושבים... קיסריה... אבל רוב היהודים גרים בבניינים.
        אתם - כל הדרוזים גרים בצמודי קרקע.
        ואת האפליה הזו של יהודים אנחנו נפסיק.
        איסמע מיני - בסוף היהודים יתעצבנו ויכסחו כאן כל מה שזז.
        זאת לא אדמה שלך.
        האדמה הזו הובטחה מין אללה ליהודים.
        תעשה כבוד ליהודים - כמו שיתרו עשה כבוד למשה רבנו.
        אנחנו היהודים קידמנו אתכם בגדול. תסכתל מה עושים לדרוזים בסוריה ובלבנון.
        הבעיה - שאתם נהייתם כמו כולם כאן במדינה - גם אתם חמדנים של כסף וכסף וכסף וכסף.... אני עובד עם דרוזים, וואלה אתם כמו כולם רודפי בצע כסף. מתים על כסף.
        אז שכולם ירגעו. אף אחד לא לוקח כסף לקבר שלו.

        אתם תעברו לבניינים. אנחנו לא פראיירים.
        אנחנו היהודים מקופחים כאן - ובסוף אנחנו נתעצבן ונחטיף מכות.
        אז כדאי לשמור על אש קטנה.
        היהודים כאן מופלים לרעה.

        IP: 132.68.245.192 דווח על תגובה זו

  • 16.

    כפי שאנו רואים בסוריה ובלבנון,הדרוזים הינם משענת קנה רצוץ אשר לא ניתן

    פלא יועץ, 18/07/13 09:05

    לבטוח בהם באמת.הם יכולים ללא שום הזהרה מוקדמת לקום ובמיטב המסורת הישמעאלית לתקוע סכין בגבנו מבלי להניד עפעף.עכשיו בודאי "נשיאנו ירום הודו" ירוץ להתחנף ולהתרפס בפני הליסטים המאיימים עלינו לכלותנו.וכמי שזוכר איך נראה הכפר בית ג'אן לפני כ-50 שנה,ואיך נראתה שמורת הטבע היפה בה הם מרשים לעצמם לגדוע עצים עתיקים,ניתן לומר כי יש בהם הרבה כפיות טובה.וחוסר הכרת הטוב שהם חיים בינינו ולא בארצות השכנו.תתפכחו.

    IP: 87.68.248.231דווח על תגובה זו

  • 15.

    לכל התושבים שחושבים יש פה אדמות לבנות לרוכב שיחשבו על הילדים

    Dan, 18/07/13 09:02

    שלהם ועתידם. הגיע הזמן לצאת מהמאה השבעית ולהתחיל לחשוב איך הנכדים יכלו לבנות את הדירות מגורים שלהם אם לא ישארו אדמות לבניה.
    הגיע הזמן לבנות בנינים גבוהים וכך שכל משפחה יכולה לחיות לדורות בתוך דירה ויהיה חצר משוטפת לכולם לרדת אליה. אם כל תושבי מדינה באשר הם יחשבו בצורה כזאת ויאיימו לבצעה פעולות איבה אז לא ישאר להם שום אדמה לבנות עליה לאף אחד, כי המתנהגות הזאת תוביל למלחמת אזרחים ובזה אף צד לא יצא מנצח במיוחד שאז כל הערבים יחשבו לנצל את המצב ולתקוף ואז באמת מזרח התיכון יבער.
    זה מה שאתם רוצים לילדכם?

    IP: 85.65.45.236

  • 14.

    אני והורי והסבים שלי נולדנו כאן - אתה תחזור לתימן או לעיראק יא גזען (ל''ת)

    למס' 7, 18/07/13 08:55


    IP: 46.19.80.109

    • למה אתה חושב שהוא תימני או עירקי. ואגב, אם תשלח את היהודים

      חומר למחשבה., 18/07/13 18:41

      מכאן, מי ישלם לך את הביטוח הלאומי, ומי יתן לך חשמל או מים או תרופות או בתי חולים או בתי ספר או גני ילדים.....חשוב על זה. בלי היהודים לא היה לכם כלום.

      IP: 84.238.46.113 דווח על תגובה זו

  • 13.

    יופי, אחרי הבדואים הדרוזים, ומי אחרי הדרוזים -ניחשתם, המסתננים" (ל''ת)

    ''מגיע לי'' כי אני נושם ואני בישראל!, 18/07/13 08:47


    IP: 23.17.154.48דווח על תגובה זו

  • 12.

    תתחילו לבנות בקומות ואל תאיימו. (ל''ת)

    ציוני, 18/07/13 08:42


    IP: 85.250.87.121דווח על תגובה זו

  • 11.

    אשמח עם דרוזי יתקן אותי, אבל אתם לא מאמינים שאין אצלכם גידול אוכלוסין?

    מהצפון, 18/07/13 08:39

    קראתי פעם שאתם מאמינים שכל ילד שנולד בעדה שלכם הוא פשוט גלגול של מישהו אחר ולכן אין גידול אוכלוסין, אם כך למה אתם צריכים עוד שטח הרי אתם אותו כמות אנשים?

    IP: 46.120.212.127דווח על תגובה זו

    • ישנם בעולם מליוני דרוזים ....! (ל''ת)

      דרוזי, 19/07/13 10:55


      IP: 79.179.9.65 דווח על תגובה זו

  • 10.

    להעביר לשיטחו של אסד במידי את כולם (ל''ת)

    זוביל חימאר, 18/07/13 08:32


    IP: 14.200.135.217

    • ...

      נור דרוזית, 18/07/13 23:34

      למה לא להחזיר אותכם מאין שבאתם ??!!!

      IP: 109.67.2.78 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הדרוזים הינם ערבים בעלי דת דרוזית. האמונה בתורתו של אל דרזי

    ערבים לכל דבר ועניין! והפתרון לבעיה בניה לגובה!, 18/07/13 08:29

    יש לומר לכל הערבים כולל לערבים הדרוזים שמעתה הבניה בישראל בכל מקום היא אך ורק לגובה!

    רבי קומות יפתרו את ההולדה המוגברת שלהם!

    אחרת ירדן וסעודיה רחבות ידיים ושם ניתן לבנות לכל אחד בית פרטי עם המון אדמה!

    דרוזים אלה אנשים שנקראים כך על שם מייסד הדת הסודית שלהם. הם ערבים שהגיעו לכאן ממצרים. כלומר הם ערבים מצרים.

    לא ניתן להצטרף לדת הדרוזית ולכן הם ממוצא מצרי - כולם! רק שבמקום להאמין במוחמד הם מאמינים במישהו אחר!

    זה כל ההבדל!

    שירותם בצבא נובע מהאמונה הדרוזית שיש תמיד להצטרף לצד המנצח על מנת לשרוד. אין מדובר בנאמנות לישראל אלא צו דתי ברור שמאלץ אותם להיות עם ישראל כל עוד היא המנצחת.

    כשהיא תנוצח הם ינטשו אותה כמובן!

    IP: 87.69.198.72דווח על תגובה זו

    • גזען מטונף

      דרוזי ירכא, 22/07/13 23:10

      שכחתי עוד משהו הדרוזים נאמנים נאמנות שלא קיימת כמוהה בהיסטוריה האנושית.חד משמעי האמא של העובדות-הדרוזים בסוריה מאד מאד מאד נאמנים לאבד ומשטרו על אף שהוא בסכנת נפילה -לפי התאוריות האנטישמיות שלמדתי אצל הרבי שלך ספוג הגזענות השפלה הם היו צריכים לעבור צד אך הם לא..
      אולי תעבור אתה -תחזור מאיפה שהיאו את סביך

      IP: 84.108.217.93 דווח על תגובה זו

      • צאצאים

        , 07/08/13 19:10

        תשמע אברהם אבינו עשה סלט ועכשיו רבים על הירושה

        IP: 37.142.24.7 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יש משהו במדינה הזאת שכן בסדר? (ל''ת)

    כל יום משהו חדש ואין מדיניות שתשנה את העוולות., 18/07/13 08:24


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

    • כן. מס קטנטן לחברות ומתנות לחברים עשירים

      אדורם, 23/07/13 03:34

      בתחום הזה עובדים יפה.

      IP: 84.228.238.86 דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל הטיבים והזועבים הדרןזים והבדואים גיבורים בדמוקרטיה שלנו (ל''ת)

    תעברו לסוריה ונראה אותם גיבורים, 18/07/13 08:20


    IP: 77.126.251.34דווח על תגובה זו

    • אשכרה תפסו כאן תחת. מנצלים דבר (דמוקרטיה) שבכלל לא בתרבות שלהם.

      חובב, 18/07/13 09:12

      אשכרה גיבורים בישראל.
      במדינות ערב הם היו רועדים מפחד.

      IP: 132.68.245.192 דווח על תגובה זו

    • כו גיבורים

      דרוזי, 18/07/13 20:49

      אנו גיבורים בדימוקרטיה שלנו ובמעשינו תן זכויות קודם אחר כך דבר פחדן

      IP: 109.186.33.83 דווח על תגובה זו

  • 6.

    החוק לא בשבילם. גם הציד הבלתי חוקי לא בשבילם. רגילים לקחת באיומים (ל''ת)

    אבל איפה הממשלה כל השנים?, 18/07/13 08:19


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 5.

    זה לא קיפוח!הפוליטיקאים במדינה פשוט תת רמה.יושנים בעמידה! (ל''ת)

    לאחי הדרוזים!, 18/07/13 08:17


    IP: 46.127.6.135דווח על תגובה זו

  • 4.

    זה מה שקורה כשאין מדיניות, אכיפה ואוטמים אוזניים. (ל''ת)

    האם תושב ר''ג יכול לבנות צימר בגן הלאומי?, 18/07/13 08:17


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

    • למה שלא יבואו בדרישות אם מבקר המדינה מדלג עליהם ומציין רק את (ל''ת)

      הבניה הבלתי חוקית של יהודים? יש להם תמיכה..., 18/07/13 08:51


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ביזיון שהמדינה יורקת על הדרוזים ודואגת לאויב הערבי (ל''ת)

    @, 18/07/13 08:14


    IP: 79.181.213.195דווח על תגובה זו

    • יורקת? על זה שלא מסכימה שיבנו צימרים בשמורת טבע? (ל''ת)

      חל, 18/07/13 08:21


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

      • על זה שלא נותנים להם יותר.

        Q, 18/07/13 21:45

        מגיע להם הרבה יותר.

        IP: 84.228.110.242 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חשבתי שאתם שונים אבל כנראה בנשמתתכם אתם ערבים טרוריסטיםן (ל''ת)

    אור, 18/07/13 08:12


    IP: 77.126.251.34

    • היהודים הם הטרוריסטים שנואים בכל העולם

      דרוזי שנמאס לו מגזענות יהודית מסריחה, 18/07/13 09:04

      יא חתיכת אפס מה אתה חושב המדינה עושה טובה אנחנו באזור פה עוד לפני שנולדתם אבל אתם עם כפוי טובה וגזען ועוד תקבלו על הראש בעולם כי פשוט לא סובלים גזענות בעולם ובגלל אנשים כמוך יש אנטישמיות בכל מקום נגד יהודים nrg תפרסמו ואל תצנזרו

      IP: 84.108.187.141 דווח על תגובה זו

      • דורזי - תעברו לגור בבניינים כמונו.

        חובב, 18/07/13 09:11

        אצלנו 30 משפחות גרות בבניןם על 1 דונם.
        לא יכולים לתת לכל משפחה דונם.
        ואין כאן עניין של גזענות.

        IP: 132.68.245.192 דווח על תגובה זו

      • הלו דרוזי לידיעתך ראשית תמיד אבל תמיד גרו משפחות

        יודע דבר, 18/07/13 10:21

        יהודיות בארץ ישראל , גם כשהוגלינו מארצנו עדיין היו יהודים שגרו בארץ ישראל , ותודה לאל חזרנו הביתה לפני למעלה מ70 שנה לבנות ולהיבנות בה !!! בה בארצינו אנו ארץ ישראל על אפכם ועל חמתבם ,,,כדאי שתפנימו זאת היטב , אגב גם הדרוזים גם המוסלמים והנוצרים חיים בישראל ברמה טובה ומעולה לעומת מדינות ערב !!! אז מספיק עם כפיות הטובה שלכם !!!!

        IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ושוב הערבים במיטבם ,,,,הפגנת כח ,,,,איומים ,,,,פתיל קצר ,,,, (ל''ת)

    ישראלי, 18/07/13 08:11


    IP: 77.127.184.162

    • הם לא ערבים יא טרול (ל''ת)

      D, 18/07/13 08:14


      IP: 79.181.213.195 דווח על תגובה זו

      • שמעת פעם את השפה שלהם,,,, יה נגוע

        ישראלי, 18/07/13 10:10

        מדבר ערבית,,,,,ערבי ,,,בנוסף מה השוני בין כפר דרוזי לכפר ערבי ,,,אותו דבר ,,,ליכלוך,,,זוהמה ,,,תרבות זהה,,,

        IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

        • לפי ה כלל שלך, גם היהודים המרוקאים, המצרים, התימנים, העיראקים , החלבים

          דרוזי, 18/07/13 15:32

          הצוניסאים, האלג'יראיים, הלבנונים והטריפולטאיים הם ערבים. יוצא שחצי מהיהודים בישראל הם ערבים!

          IP: 212.243.40.98 דווח על תגובה זו

          • אם נולדת בישראל, אתה ישראלי. כל מי שנולד בישראל הוא ישראלי...

            לדרוזי., 18/07/13 18:49

            כך שאין ערבים בישראל, במיוחד לא יהודים.לכן, הגיע הזמן שתתנהגו כמו ישראלים ,לא כמו ערבים. ישראל היא מדינת חוק ולא צריך להיות הבדל בין יהודי או דרוזי בנוגע לשמירת החוק.זה שמדינת ישראל עשתה הפליה מתקנת במיגזרים שונים, זו טעות שצריך לשנות אותה.

            IP: 84.238.46.113 דווח על תגובה זו

        • לישראלי עם הפה המלוכלך

          T, 18/07/13 21:47

          כנראה שבחיים שלכם לא ראית דרוזים.
          אני שירתתי איתם 4 שנים והם הרבה יותר נאמנים מכל אזרח.
          אם אני אהיה בקרב אני אעדיף שיהיה לידי דרוזי מאשר חרדי

          IP: 84.228.110.242 דווח על תגובה זו

    • לפי התגובה שלך אתה עם פתיל קצר! (ל''ת)

      דיי, 18/07/13 08:19


      IP: 46.127.6.135 דווח על תגובה זו

      • דיי שוב בלעת הבוקר את הכדורים הצהובים במקום הלבנים

        ישראלי, 18/07/13 10:24

        מה יהיה איתך בסוף ???

        IP: 77.127.184.162 דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט, זו הפגנת כוח מיותרת (ל''ת)

      היהודים גרים בבנינים גבוהים והם מתפשטים לרוחב, 18/07/13 08:49


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

      • מה זה קשור לבנות בקומות??זו אדמתם!!!

        דרוזי מעוניין בטובת המדינה הדפוקה, 18/07/13 10:18

        המדינה המטומטמת במקום לקרב אליה את כל הרבדים בעם היא פשוט מגדילה פלאים את שונאיה ולא לשכוח שיותר מ50%!! מהנוער היהודי משתמטים מהצבא והחרדים מפגינים נגד הגיוס...בסוף מדינת היהודים תישאר עם 10 חיילים...

        IP: 84.108.187.141 דווח על תגובה זו

    • מדינת האוטיסטים הפכה לבת ערובה של סודנים, מסתננים, שבח'ים חרדים וערבים (ל''ת)

      פליט וואי נט, 18/07/13 11:34


      IP: 79.183.196.119 דווח על תגובה זו