• 54.

    אבו סנאן

    הייא נג׳אר, 08/12/13 20:53

    סיעוד

    IP: 95.35.58.50דווח על תגובה זו

  • 53.

    המקצועים קוללים רפואה

    מחמוד, 13/09/13 22:19

    המקצועים קוללים רפואה
    אני רוצה תשובה

    IP: 46.19.80.181

  • 52.

    הפסיכו הוציא אותנו פסיכים ועניים

    דוד ר, 11/09/13 14:56

    כל הכבוד לרקטור ולאוניברסיטת בן גוריון יש להעדיף את תושבי הנגב ללא הורדת האיכות להשלים את המהפך הקורסים שילמדו יהיו ברמה הנדרשת לתואר ויזכו בנקודות זכות לתואר כל הכבוד לאונברסיטה
    בוגר שלכם גאה

    IP: 147.236.238.36דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא לומדים מהנסיון ? היה כבר נסיון של ביטול הפסיכומטרי בזמן שיולי תמיר

    שולי, 13/07/13 22:34

    היתה שרת החינוך . ניסיון זה נחל כשלון חרוץ , הרמה ירדה , היו הרבה שהתקבלו כי הבגרות שלהם היתה טובה (בגלל העתקות) והיו כאלה שלא התקבלו והיו הרבה יותר מוכשרים.
    אחרי מחקרים של שנים ונסיונות כושלים לקבל ללא פסיכומטרי הוכח שהפסיכומטרי מאפיין את המוצלחים יותר .כל שיטה אחרת נועדה לכישלון.

    IP: 93.173.7.58

    • שטויות

      סטודנטית מהפתוחה, 14/07/13 10:53

      שטויות . אני מאוד מוצלחת ולא יכולה להתקבל בגלל פסיכומטרי

      IP: 79.180.20.1 דווח על תגובה זו

      • כנראה שאת לא כל-כך מוצלחת (ל''ת)

        רון, 15/07/13 06:25


        IP: 93.173.7.58 דווח על תגובה זו

  • 50.

    כל הכבוד לאונ באר שבע מחכים לתא וי-ם

    אמא, 12/07/13 11:53

    הפסיכומטרי מיד היה מיותר והיום זה גם כסף גם זמן וגם חסר תועלת

    IP: 109.160.230.37

  • 49.

    כבוד על חשיבה אמיצה!!! (ל''ת)

    צוף, 12/07/13 09:42


    IP: 84.94.54.228דווח על תגובה זו

  • 48.

    רופא מוכשרואיכותי ביותר לא יהיה פחות טוב בגלל שהפסיכומטרי שלו נמוך

    דיויד רזק, 11/07/13 22:08

    סוף סוף נכנס משהו לאקדמיה ולימודי ההשכלה הגבוהה - אני מאמין שעכשיו נמצא רופאים בעלי איכות טובה יותר - זה לא אומר אם לי יש פסיכומטרי גבוהה אני אהיה רופא מוכשר - אני מאמין שרופאים מוכשרים ואיכותים ביותר לא יהיו פחות טובים בגלל שהפיסכומטרי שלהם נמוך -יש תקווה והצלחה

    IP: 85.250.77.206

  • 47.

    כל הכבוד!!!

    , 11/07/13 19:00

    החלטה מבורכת !! להמשיך את הרפורמה בשאר המוסדות!!

    IP: 79.183.103.148דווח על תגובה זו

  • 46.

    אבוי לנו ראו מה כתוב בסוף מי שמארגן את הפסיכומטרי (ל''ת)

    ירוויח גם כאן ויארגן את הקורסים האלה אוי לגזל, 11/07/13 09:52


    IP: 132.66.34.95דווח על תגובה זו

  • 45.

    נתנו רף נמוך לערבים ומלאו לנו את בתי החולים ברופאים (ל''ת)

    ערבים הרופאים הישראלים עובדים בארה''ב חוטפים אותם, 11/07/13 09:51


    IP: 2.55.115.116

  • 44.

    צריך להגביל את הסטודנטים מ"המגזר"!! העדפה לפריפריה. (ל''ת)

    לו זה היה צעד לקראת המופלים לרעה מעיירות הפיתוח, 11/07/13 09:32


    IP: 84.228.157.139

  • 43.

    אפיק מעבר בפתוחה

    סטודנטית בפתוחה, 11/07/13 08:17

    קיימים כבר מזמן אפילו ברפואה , מאוד מרוצה מלימודי בפתוחה . האוניברסיטה היחידה שמאמינה ביכולות אמיתיות ולא במבחן פסיכומטרי דפוק ! שעשיתי אותו 5 פעמים. היום לקראת סיום תואר

    IP: 79.180.20.1

    • 5 פעמים פסיכומטרי ונכשלת , לא הייתי רוצה להעסיק אותך (ל''ת)

      זיו, 13/07/13 22:37


      IP: 93.173.7.58 דווח על תגובה זו

  • 42.

    מה בדיוק הבשורה כאן?

    גוטה, 10/07/13 23:54

    כל העניין בבחינה הפסיכומטרית היא ייעול תקציבי למי שהבין. על כל תלמיד אונ' הממשלה משלמת 30,000 ש"ח לשנה, אל מול אולי 2000-3000 על כל תלמיד מכללה לא אקדמית.
    הפסיכומטרי הוא סך הכל כלי שנועד לסנן אנשים שלא מסוגלים לעמוד בדרישות האקדמיות, ולבזבז הקצאות ממשלתיות שניתנות לשווא.
    הפסיכומטרי הוא כלי מאוד לא יעיל (לפי דעתי 15% ניבוי במתאם בין הצלחה בפסיכו לבין הצטיינות אקדמית), אבל הכלי הכי יעיל בינתיים מכל דרך אחרת.

    כבר בעבר ניסו פיילוט שבו יכלו להתקבל על סמך בגרויות וללא פסיכומטרי, זה נכשל והופסק אחרי שנה, בעיקר כי מעט מאוד אנשים היו בעלי בגרויות מספיק גבוהות כדי לעמוד בדרישות.

    אז עכשיו בן גוריון פותחים בתכלס מכינה אקדמית, שזה בדיוק כמו כל מכינה אקדמית רגילה, ששכר הלימוד שם בטוח שלא מסובסד (כי אף גורם ממשלתי לא יסבסד אותו) ולכן זה יעלה בטח מעל 5000 ש"ח חוץ מסמסטר מטורף שזה יהיה, שזה בדיוק כמו לשלם למכון הכנה פסיכומטרי עבור קורס.
    מי שמפחד מהמבחן שילך למכללה, האוניברסיטה קשה פי כמה.

    IP: 213.57.43.188דווח על תגובה זו

    • רק שילמדו דברים מועילים שרלוונטים לתחום שמעניין אותם

      רונה, 11/07/13 11:16

      ולא סתם טריקים ושטיות
      שאולי היו גורמים להם להצליח להכנס ורק אחרי שהיו מתקבלים
      היו מחליטים שהלימודים הללו לא בשבילם מסיבות כאלו ואחרות
      אני מניחה שכבר בסמסטר ראשון יהיו שיבינו שזה לא בשבילם ויעזבו
      וזה פחות בזבוז זמן מאשר לעשות פסיכומטרי.
      מה גם שפסיכומטרי זה שעמום המחץ!

      IP: 46.117.243.176 דווח על תגובה זו

  • 41.

    נתניהו למה אתה נותן עדיפות לערבים בקבלה לאוניברסיטה ? (ל''ת)

    חייב להחליף את נתניהו כראש הליכוד, 10/07/13 23:52


    IP: 90.185.150.27דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד! סוף לחרפת המבחן הזה! (ל''ת)

    ניר, 10/07/13 23:02


    IP: 46.116.195.26דווח על תגובה זו

  • 39.

    אדיר!!!

    ליאורה, 10/07/13 21:16

    סוף סוף נותנים לאנשים הזדמנות אמיתית ללמוד!

    IP: 82.81.144.177דווח על תגובה זו

  • 38.

    מקצועות מדעיים? גם הנדסה? איזה מקצועות בדיוק

    X, 10/07/13 20:41

    תודה!

    IP: 195.95.183.254

  • 37.

    "עורך NRG השמאלני א-ל-ע-ד טנא,ממשיך לצנזר את סיפור החרם על מקדונלדס" (ל''ת)

    בעל מעריב בן צבי בבקשה תחליף את העורך,, 10/07/13 20:24


    IP: 90.185.150.27

  • 36.

    כל הכבוד! די לתעשיית הכסף של הפסיכומטרי! (ל''ת)

    מיכל, 10/07/13 20:20


    IP: 212.76.124.249דווח על תגובה זו

  • 35.

    That is: Low IQ is also acceptable, so long as they pay (ל''ת)

    , 10/07/13 20:17


    IP: 74.213.184.178

  • 34.

    נתניהו למה אתה נותן עדיפות לערבים בקבלה לאוניברסיטה ? (ל''ת)

    חייב להחליף את נתניהו כראש הליכוד, 10/07/13 20:08


    IP: 90.185.150.27דווח על תגובה זו

  • 33.

    אנשים לא מבינים דבר אחד פשוט

    ששון, 10/07/13 19:14

    מחירו של הקורס באוניברסיטה יהיה גבוה בהרבה מהקורס הפסיכומטרי.
    האוניברסיטה לא תתפשר במחיר הנמוך מ8000 שקל.

    לדעתי, הבחינה הפסיכומטרית היא טובה- רק היא צריכה שינויים לטובת הניגשים. ללא ספק, יש את הצורך בהורדת הרמה. זה מה שהיה לפני מספר שנים. האשמים העיקריים בשדרוג הרמה, לרמה גבוהה יותר הם הקורסים. המרכז הארצי מתנגד להם. המבחן אמור לבחון את הידע שצברת במהלך חייך ולא ידע שצברת בארבעה חודשים מיותרים.

    לסיכום, לשמר לשמר את המבחן, אך להוריד את רמתו.

    IP: 79.183.175.230דווח על תגובה זו

    • 32-טעות בידך

      אסף, 10/07/13 20:13

      שכר לימוד אקדמי אוניברסיטאי הוא כ10000 שח לשנה. הם ילמדו חצי סמסטר ובטח לא סמסטר עמוס שיש לו הרבה נקודות זכות(התשלום הוא לפי חצי נקודה) לכן מה שהם ישלמו יהיה פחות מ5000 שח

      IP: 84.109.213.229 דווח על תגובה זו

      • מגיב, אתה טועה ומטעה

        סטודנט, 10/07/13 23:34

        מכינה לא מסובסדת על ידי הממשלה, ולכן המחיר לשנה יהיה גבוה יותר ויחושב על פי עלות רווח והפסד. אני חותם על מעל 15 אלף לשנה אוניברסטאית ומעלה, ומי אמר שזה יהיה רק לחצי שנה?

        IP: 213.57.43.188 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הפורמט כבר קיים, קוראים לו הנדסה שנה א' ספיר אילת !!! (ל''ת)

    נמנם, 10/07/13 18:29


    IP: 37.19.117.92דווח על תגובה זו

  • 31.

    בפתוחה הניסוי הזה מצליח 30 שנה עם 50000 הרשמות. (ל''ת)

    מלכת האמבטיה., 10/07/13 18:29


    IP: 192.114.2.49

  • 30.

    וניהול זמן וכסף ראויים לצעירים מדינה שגם ככה

    איש פרקטי עם שכל ישר ויצירתי, 10/07/13 18:07

    רק קשיים מוער מים עליהם. תבורך!

    IP: 46.19.81.71דווח על תגובה זו

  • 29.

    ""נתניהו מאפשר לערבים זכות קדימה באוניברסיטה על חשבון לוחמי צה"ל""",

    ליכודניקים כנסו דחוף,, 10/07/13 17:42

    זה לא סוד שתניהו מאפשר לערבים זכות קדימה באוניברסיטה על חשבון לוחמי צה"ל,הערבים זוכים לקדימות בעוד שהלוחמים שלנו נהרגים בשטח
    נתניהו הוא שתול של השמאל בלב הליכוד

    IP: 90.185.150.27דווח על תגובה זו

  • 28.

    אכן הבחינה הפסיכומטרית מיותרת ולא משקפת דבר

    אבי, 10/07/13 15:33

    היא פשוט כר פורה לכמה פרזיטים מהמרכז להערכה לעשות קופה יפה כדי לחבר מבחנים אויליים שהקשר בין הצלחה בהם להצלחה בלימודים שואף לאפס.

    IP: 81.218.97.114דווח על תגובה זו

  • 27.

    סוסף מתחילים לקבל שכל

    , 10/07/13 15:28

    הגיע הזמן לבטל את כל הבחינה הזו סתם מרוקת את הכיס של כל התלמידים וגם ההורים

    IP: 132.64.37.68דווח על תגובה זו

  • 26.

    אל תלכו למכינה של בן גוריון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    רותם, 10/07/13 15:25

    עדיף לעשות 20 פסיכומטרי ולא לגשת למכינה- בררו עם תלמידים הלומדים/למדו שם ב4 שנים האחרונות.

    IP: 79.177.160.156דווח על תגובה זו

    • למה לא..?

      דני, 10/07/13 16:08

      למה לא..?

      IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו

      • ממליץ להכנס להכנס לקבוצה של המכינה בפייסבוק ולהבין לבד-

        מכינה, 10/07/13 16:14

        חישבתי לפני כמה דקות את ממוצע הציונים במתמטיקה מועד א' - ממוצע 41.5

        ואני יכול להגיד בלב שלם שזאת אשמת המכינה.

        IP: 132.72.224.213 דווח על תגובה זו

        • אם זה יהווה כלי קבלה בעתיד, צפה לציון נמוך יותר.

          נתי, 10/07/13 18:26

          ברגע שאנשים לא ייגשו לפסיכומטרי ,קורסי קדם יהיו המדד הקובע והסינון לא יהיה רק ע"פ יכולת בבחינה אלא ע"פ יכולת יחסית.

          IP: 37.19.117.92 דווח על תגובה זו

  • 25.

    השאלה כמה כסף יעלו הקורסים האלה...

    יאיר, 10/07/13 14:45

    בטח אין תועלת בקורסי פסיכומטרי... לאוניברסיטה... עכשיו האוניברסיטה תכניס את היד לכיס שלי.. שיגידו כבר עכשיו, כמה הפרוייקט הזסה יעלה. "כמה קורסים + כמה בחינות". :(

    IP: 212.235.43.166

  • 24.

    ישוקללו עם ק'. מלשון משקל... (ל''ת)

    מירב, 10/07/13 14:15


    IP: 62.219.2.127דווח על תגובה זו

  • 23.

    צודק, מתוק, רק חשבת איך בדיוק יבחרו את אלה שיתקבלו ללימודים

    כשיש, נניח 2000 מועמדים על 28 מקומות ?........., 10/07/13 13:39

    מתי תבינו שכל בחינות הכניסה ודרוג האיכות המוכחת למיניהן הן שלב סינון הכרחי, כשאין אפשרות לקבל את כולם. כן, אין אפשרות.

    IP: 80.246.133.213דווח על תגובה זו

  • 22.

    רעיון מעולה, מועיל, נכון אמיתי. ומייתר אף את בחינות הבגרות. (ל''ת)

    למי אכפת הציון בבגרות, אם הסטודנט מצליח בקורס מדעי, 10/07/13 13:34


    IP: 5.29.157.15דווח על תגובה זו

  • 21.

    הפסיכומטרי זה מדד לבדיקת ההבנה בלי זה גם פיל יכול להתקבל ! (ל''ת)

    אנונימי, 10/07/13 13:22


    IP: 77.127.128.133דווח על תגובה זו

  • 20.

    הסינון לתוכנית יהיה של אלה שיהיה להם כסף לממן אותה (ל''ת)

    אקדמאי, 10/07/13 13:22


    IP: 132.72.133.74דווח על תגובה זו

  • 19.

    גישה נכונה ; בחינות הכניסה צריכות למדוד ידע רלוונטי.

    , 10/07/13 13:21

    המודל של בחינות הכניסה בארה'ב הוא לא נכון.

    IP: 85.64.187.108דווח על תגובה זו

  • 18.

    שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

    , 10/07/13 13:19


    IP: 79.177.136.116

  • 17.

    זו גישה של "הבה ונתחכמה לו" בסופו של דבר ...

    אוריה החיתי, 10/07/13 13:11

    ההחלטה לבטל את הפסיכומטרי ולעמוד במבחנים הנדרשים תקשה יותר על הסטודנטים המתחילים והסינון יהיה גבוה מאי פעם .

    IP: 46.121.237.6דווח על תגובה זו

    • לא כולם יכולים ללמוד באוניברסיטה -בגלל זה יש מכללות

      הילה, 10/07/13 13:41

      אוריה, אין מה לעשות באוניברסיטה קיים מספר מקומות מוגבל,
      ולכן לומדים בה הטובים ביותר מבחינת הרמה האקדמאית הרלוונטית לאותו המקצוע,
      חייב שיהיה סינון כלשהו, היות ולא כולם באותה הרמה עם אותן היכולות.

      IP: 132.68.245.205 דווח על תגובה זו

      • הילה את צודקת בטיעון ,אך יש למצות את כל האפשרויות ...

        אוריה החיתי, 10/07/13 15:06

        על מנת לקבל את המבקשים לרכוש השכלה אקדמית ולא להקשות עליהם . ולגבי הטיעון שלך ,הסינון יעשה במהלך השנה הראשונה ללימודים בצורה כזו שלא תגרום לעוול מלכתחילה למבקשים ללמוד.

        IP: 46.121.237.6 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ממוצע הבגרות, לא מיותר גם הוא ?

    רון, 10/07/13 13:10

    בדבריו אמר פרופ' כהן שעוברות שנים רבות בין סיום בחינות הבגרות עד אשר המועמדים ניגשים ללימודים אקדמאים.
    מדוע יש להתחשב בבחינות הבגרות שנעשו עוד לפני שבני הנוער ידעו מה היא אוניברסיטה, שכן במדינות רבות בני הנוער יודעים לקראת מה הם צועדים.
    מיותר לציין שבמדינות רבות כלל לא מתייחסים ל"בחינות הבגרות".
    בחינות הבגרות אמורות להיות בסך הכל כלי הכוונה לבן הנוער המתבגר להבין באילו תחומים הוא חזק ובאילו הוא חלש, אם לאחר מכן בבחינות וקורסים כמו שמציעה אונ' בן גוריון הוא מצליח ומגיע להישגים ראויים אין סיבה שתוצאות בחינות הבגרות (שנלקחו 5-10 שנים לפני שניגש לתואר) יעצרו בעדו, בדיוק כמו בחינת הפסיכומטרי המיותרת.
    הרעיון מבורך בעיניי

    IP: 79.177.217.142

    • צודק לחלוטין! (ל''ת)

      יואב, 10/07/13 13:51


      IP: 85.65.183.185 דווח על תגובה זו

  • 15.

    כבר הרבה זמן קיים אפיק מעבר מהפתוחה (ל''ת)

    ., 10/07/13 13:00


    IP: 77.127.129.105דווח על תגובה זו

  • 14.

    אבל עדיין אי אפשר לקבל את כולם, גם לא לשנה הראשונה

    תוהה, 10/07/13 12:49

    הרי מבחינה טכנית/פיזית אין מקום לכולם, לכן יש להפעיל כלי סינון מסוים גם לשנה הראשונה, מה הפתרון של הפרופסור לסוגיה הזו?

    IP: 109.64.0.191

  • 13.

    זה לא יפתור שום בעיה

    אסנת, 10/07/13 11:55

    יש מדינות שכך נהוג. כל אחד יכול להתקבל לאוניברסיטה - אבל בתום השנה הראשונה משאירים רק את אלו עם הציונים הגבוהים ביותר.

    זה לא באמת משפר את הסיכויים של אנשים להתקבל לפקולטות יוקרתיות. מקסימום הם יבזבזו כסף וזמן על שנת לימודים. בסופו של דבר רק המתאימים יסיימו את המסלול.

    IP: 134.191.232.69

    • זה פותר את הבעיה

      שרון, 10/07/13 12:47

      וודאי שזה לווא דווקא מגדיל את סיכויי הכניסה,הרי בסופו של דבר יש כמות מוגבלת של מקומות באוניברסיטה. מה שזה עושה זה חוסך את הכסף והזמן על ללמוד למבחן הפסיכומטריה, ונותן ממד טוב יותר ממנו להצלחה בלימודים.

      IP: 62.90.10.139 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד - אבל זה פותח דלתות לאנשים שלא מסוגלים

      רחל, 10/07/13 12:53

      לעבור את הרף של הבחינה הפסיכומטרית. הלוואי וכך היה לפני שלושים שנה. היום היו הרבה יותר אנשים עם כלים טובים שאוניברסיטה מעניקה.
      יישר כח לאוניברסיטה שפותחת דלתותיה אפילו אם זה רק לשנה.
      בטוחני שתהייה שנה מאושרת לסטודנטים שנאלצים לפסוח על הפסיכומטרי.

      IP: 208.170.171.135 דווח על תגובה זו

    • זה לפחות פותר את העובדה שאנשים שרוצים ללמוד משהו

      רון, 10/07/13 13:12

      יוכלו לנסות ללמוד אותו, בלי קשר למבחן אחד ש"מותאם" לכולם, ולא ממש בודק כלום.

      IP: 62.159.77.167 דווח על תגובה זו

  • 12.

    סופסוף מישהו מעז להגיד את האמת ולא ללכת אחרי העדר! (ל''ת)

    לירן, 10/07/13 11:47


    IP: 194.90.167.130דווח על תגובה זו

  • 11.

    מסכימה עם דורין אבל שמחה שזה קורה!

    טל, 10/07/13 11:15

    לפחות אנשים אחרים יזכו ללמוד באוניברסיטה ולהגשים את החלומות שלהם..

    IP: 84.229.69.83דווח על תגובה זו

  • 10.

    למה נזכרו רק עכשיו

    דורין, 10/07/13 10:59

    למה נזכרים רק עכשיו ? אנשים וויתרו על חלומות בגלל המבחן המטופש הזה .

    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 9.

    יש בעיה מוסרית עם השיטה הזו

    יאיר, 10/07/13 10:50

    התלמידים בקורסים המדוברים ידעו שהם מתחרים אלו כנגד אלו ובמקום שיתוף פעולה סטודנטיאלי רגיל תהיה עוינות , הסתרת מידע וניסיונות חבלה בהצלחתו של האחר.

    IP: 85.65.64.128

    • ל-8, מסכים לגמרי

      אחד, 10/07/13 12:58

      לדעתי הפיילוט יתגלה כלא מוצלח במיוחד, לאחר שיראו שזה מביא ליותר בעיות מאשר מפחית אותן, כמו לדוגמה הבעיה שציינת.
      לכל מי שרוצה לקפוץ בראש, ולהגיד שגם בפסיכומטרי התלמידים מתחרים אחד נגד השני, זה אומנם נכון, אך שונה לגמרי, משום שהתחרות בפסיכומטרי היא מול כל הנבחנים מכל הארץ, ואילו בשיטה שרוצים להנהיג בבן גוריון התחרות היא באופן ישיר בין התלמידים בקבוצה/מחלקה עצמה, מה שיכול לגרום לעוינות בין התלמידים, "שליפת סכינים" ולעידוד להצליח גם באמצעים לא כשרים או לא מוסריים, בבחינת - המטרה מקדשת את האמצעים.

      IP: 109.64.0.191 דווח על תגובה זו

    • מישהו עוד יכול לחשוב שבפקולטות היוקרתיות כל המידע ממש

      רון, 10/07/13 13:14

      זורם בין הסטודנטים...

      וחוץ מזה - אני מעדיף את זה מאשר שבחינה אחת תקבע את כל עולמי האקדמי, המקצועי, ועתידי לכל חיי.

      IP: 62.159.77.167 דווח על תגובה זו

      • בבן גוריון חולקים חומר - סיימת להכין מטלה- מעלים לפייסבוק

        טיש, 10/07/13 13:59

        יש מבחנים משנה שעברה וכו....

        חבל שזה יגמר

        IP: 132.72.63.156 דווח על תגובה זו

    • איזה קשקוש!!!!!!

      הילה, 10/07/13 13:44

      מי שלא אוהב לעזור לאחרים, ולא משתף, כנראה גם ימשיך באותו הקו כאןוגם בהמשך לימודיו האקדמאים.
      ומי שבן אדם,ויודע להתנהג לזולת, תמיד ימשיך להיות כזה.

      IP: 132.68.245.205 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ל -2 -- נרקיסיזם זה אתה חחחחחחחח

    חיים, 10/07/13 10:41

    עונה על הפוסטים של עצמך --אז תקים בלוג או אתר וצא מהעיניים שלנו !!!

    IP: 81.218.33.2

  • 7.

    כל הכבוד לאוניברסיטה - שלא מפחדת לשבור את הפרדיגמה !

    רון, 10/07/13 10:40

    צריך הרבה אומץ וחשיבה מחוץ לקופסא בשביל מעבר כזה, חבל שאוניברסיטאות אחרות עדיין סובלות מחוסר מעוף.

    IP: 62.159.77.167דווח על תגובה זו

    • "מחוץ לקופסא"..... "חוסר מעוף"...... (ל''ת)

      אגב, מר נפחני, מה זה ''פרדיגמה''?, 10/07/13 13:42


      IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ומה רע בכך?

    שמוליק, 10/07/13 10:31

    עשיתי את מסלול דומה, מכינה ארוכה, כסטודנט ותיק, בן 28, לפני 27 שנים והתקבלתי ללימודי הנדסה מכונות ללא קורס פסיכומטרי, עברתי רק בחינה ללא תוצאות גבוהות במיוחד.
    עדיף היה להשקיע בקורסים באונ' שאתה מעוניין ללמוד בה מאשר למכון שלא נותן כלים אמיתיים להתמודדות עם העולם האקדמי ... ותחשבו על זה!
    בהצלחה לכל המעיזים!

    IP: 77.125.141.243דווח על תגובה זו

  • 5.

    לא מספיק תלמידים מתקבלים ללימודים

    שי, 10/07/13 09:55

    פסיכומטרי לא רווחי מספיק לאוניברסיטאות
    צריך עוד סטודנטים שינשרו
    מה שכן זה מקנה חתיכת דלת ענקית ואני מברך את הצעד הזה כי הוא פשוט עדיף בהרבה על הנוכחי. הוא לא מושלם אבל עוד נתקן גם את זה

    IP: 93.172.160.184דווח על תגובה זו

  • 4.

    שאלה מתבקשת היא

    שם, 10/07/13 09:53

    מה יהיה הסינון לקבלה לתכנית הזו?
    ציון הבגרות?

    IP: 152.62.109.61

    • באמת מה יהיה הסינון... ה3 שנים של גיל ההתבגרות

      סטודנטית, 10/07/13 11:36

      שאנשים עושים שטויות יקבעו את העתיד? אז כבר עדיף ציון פסיכומטרי שמראה באמת על יכולת ולא על תקופת גיל ההתבגרות שכל מה שעושים זה שטויות.
      עכשיו יהיה לחץ יותר גדול על התיכוניסטים שגם ככה הבגרויות האלה תקועות להם כמו עצם בגרון

      IP: 77.127.132.27 דווח על תגובה זו

      • מסכנים התיכוניסתים, הבגרויות תקועות להם כמו עצם!

        איחטיאנדר, 10/07/13 15:19

        לבטל את הבית ספר!

        IP: 91.199.119.152 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ל-2

    דניאל, 10/07/13 09:25

    יש כמה הבדלים:
    1. רמת המתמטיקה לא תהיה 3 יח' ומטה (כמו הפסיכומטרי), אלא תהיה ברמת הלימודים האקדמאיים שגם ככה יצטרכו ללמוד
    2. הבחינה לא תמדוד זמן פתרון מהיר, אלא תתן זמן לגיטימי לפתרון שאלות אמיתיות, ללא "טריקים" והתחכמות
    3. זה נותן במה להרבה אנשים שהם קצת יותר איטיים במחשבה, אבל לא פחות חכמים.. שבדרך כלל לא מצליחים בפסיכומטרי
    4. יהיו כמה בחינות במהלך השנה + מבחן מסכם. זה עוזר לאנשים שנלחצים בבחינות, ויש להם אפשרות לשפר את הציון במספר בחינות, ולא אחת.

    רעיון מעניין מאוד. נראה איך הוא יהיה...

    IP: 85.65.235.185

  • 2.

    אז מה השינוי הגדול

    תוהה, 10/07/13 08:51

    מתמתיקה ואנגלית יש גם בפסיכומטרי. במקום לוגיקה של הפסיכומטרי שמו פיזיקה.ממש שינוי גדול.מה שנכון ויתרו על העיברית
    שזה הגיוני. בעצם השינוי האמיתי כאן הוא שאת הכסף על הסטודנטים יעשו עכשיו האוניברסיטאות ולא המכונים.

    IP: 2.55.113.28

    • צודק במאה אחוז - הכל כסף

      מוסדות השכלה גבוהה בארץ רעבים לכסף, 10/07/13 10:18

      האוניברסיטה מתמודדת עם הגירעון בדרכים יצירתיות
      הכרזת מלחמה על מכוני הפסיכומטרי!

      IP: 94.159.187.4 דווח על תגובה זו

  • 1.

    צעד משמעותי ומבורך (ל''ת)

    מזל, 10/07/13 08:23


    IP: 79.182.176.225