• 193.

    הפנסיה "קטנה" אבל כל אחד פורש עם 3 דירות

    , 15/07/13 15:36

    לא מרגיזה אותי שכרם הגדול, מרגיז כי למקום יחודי זה רק מקורבים נכנסים
    בני לוחם משוחרר עבר את כל הבחינות עד שהיגיע לראיון שאויש ע"י מחצית חברי...הוועד
    רמאים ונוכלים יגיע זמנכם, זו ממשלה אחרת, תיראו יזרקו אתכם 1000 שוטרי יס"מ ואת הנמל תפעיל חברה זרה, תתחננו לחזור לעבוד, תורג'מן יהיה קטן מג'וק

    IP: 85.64.46.85דווח על תגובה זו

  • 192.

    תפתחו את הראש אל תהיו צרי עין

    צחי, 26/05/13 16:49

    כל הכבוד ליו"ר הוועד שלהם מגן עליהם כמו שצריך והלוואי עליי כזה יו"ר ,צריך להפוך שכולנו ניקח מודל מהנמלים ולשאוף להיות כמוהם ולא ההיפך.

    IP: 91.208.139.10דווח על תגובה זו

  • 191.

    שאלה לתורג'מן

    יאיר, עיר תחתית, 25/05/13 12:12

    אם תקרא את רוב התגובות, תבין למה העם שונא אתכם
    יש לך תשובה ע"כ.???????

    IP: 85.64.46.85דווח על תגובה זו

  • 190.

    הנמלים

    חיפאי, 24/05/13 23:57

    מי אתה יאסתום שלא תיתן לבנות נמל אחר
    האם יש חברה סלולרית אחת בישראל?, אז למה שיהיה מונופול משפחתי אחד בישראל?, ספר תוגמן כמה מקורבים הכנסת לנמל שמרוויחים פי 5 ממלגזן אחר שעובד מעבר לגדר?
    ספר למה בועדות קבלה לנמל אתה מעורב בסלקציות של אנשים טובים שעברו מבחנים והכנסת להם רגל ע"ח מקורביך
    ספר את האמת כמה שילם הועד למכון להשמת עובדים שהלבינו בחינות קבלה לנמל ואנשים ראויים נשארו מעבר לשער הכי מתגמל בישראל
    אתה יושב על ענף זהב מתפורר, השר כ"ץ ובצדק ימנע מימך להחזיק 7 מיליון ישראלים בני ערובה לכנופיית הנמלים ולאור התגובות פה, אם תחפש כמעט ולא תמצא כתבה אוהדת אחת, עם ישראל מקיא אתכם מתוכו, כנופיה חיפאית/אשדודית שתודבר בקרוב

    IP: 85.64.46.85דווח על תגובה זו

  • 189.

    כך חשבו גם תושבי ימית מר תוגמן

    חיפאי, 24/05/13 23:49

    מי אתה יאסתום שלא תיתן לבנות נמל אחר
    האם יש חברה סלולרית אחת בישראל, אז למה שיהיה מונופול משפחתי אחד בישראל, ספר תוגמן כמה מקורבים בכנסת לנמל שמרוויחים פי 5 ממלגזן אחר שעובד מעבר לגדר?

    IP: 85.64.46.85דווח על תגובה זו

  • 188.

    איכס עליך!!!

    אזרח, 24/05/13 15:40

    איש קטן

    IP: 91.135.102.82דווח על תגובה זו

  • 187.

    איש קטן

    איציק, 24/05/13 15:37

    איומים לא מפחידים אותנו חצוף!!!

    IP: 91.135.102.82דווח על תגובה זו

  • 186.

    לכלא!! איש געיל !! אויב המדינה !!! להגדיר אותם ארגון טרור!!! (ל''ת)

    א, 23/05/13 22:13


    IP: 84.109.116.135דווח על תגובה זו

  • 185.

    איזה חלאות

    שמעון, 23/05/13 21:00

    לא יאומן. לפרק את הדגנרטים המושחתים!

    IP: 87.202.144.4דווח על תגובה זו

  • 184.

    דור ב' עושה עבודה דומה בשכר מינימום? אז למה פי 10מדור ב'?

    צ., 23/05/13 19:33

    אם זו אותה עבודה לפחות שיהא שכר דומה או קרוב , אבל פערים כאלו מעידים שהשכר שאתם מציעים לדור ב' הוא שכר הולם לעבודה שהם מבצעים . בעצם גם אתם מסכימים שלא מגיע לכם שכר כזה ורק ההסכמים הבריונים שלכם עם ראשי ההסתדרות הביאו אתכם לשכר כזה. וכשי זה ע"ח הציבור בוודאי שמרגיז. אילו הנמל היתה חברה פרטית הייתם מגיעים לעשירית השכר שלכם.

    IP: 46.116.186.93דווח על תגובה זו

  • 183.

    אתם עלוקות וכל העם שונא אתכם (ל''ת)

    אורי, 23/05/13 18:32


    IP: 79.176.200.134דווח על תגובה זו

  • 182.

    חצוף!!!

    אייזיק, 23/05/13 16:32

    לשבור אותפם מיידית גוזלים לעם את הכסף שיתחילו להרוויח 5000 ש"ח נראה אותם מסתדרים

    IP: 194.90.189.55דווח על תגובה זו

  • 181.

    מנכ"ל הנמל

    מנכ''ל הנמל, 22/05/13 15:55

    אפשר לדעת מה תפקידו בנמל

    IP: 77.125.124.94דווח על תגובה זו

  • 180.

    אין צורך..........................

    פרחח, 22/05/13 11:40

    להכניס את הצבא לנמל.. הכרחי לחייל את עובדי הנמל ולהכפיף אותם לחוקת השיפוט הצבאי.

    IP: 46.116.105.131דווח על תגובה זו

  • 179.

    הליצן הזה יורה לעצמו ברגל עם כל שביתה שהוא יוצר.

    הייטקיסט, 22/05/13 08:58

    זה בדיוק מה שהבבונים עושים ברכבות עם כל שביתה ושביתה.
    הוא רק ממשיך להשניא את הנמלים על הציבור, ובצדק.
    אנחנו נפצל אתכם , נפרק אתכם ונגרום לכם לעבוד בשבילנו ולא עלינו.

    IP: 194.9.253.225דווח על תגובה זו

  • 178.

    מדוע כתבים בערוץ 10 פושט הרגל מרויחים מאה אלף לחודש וכולם שותקים (ל''ת)

    אבי, 22/05/13 08:20


    IP: 89.139.43.11דווח על תגובה זו

  • 177.

    אני מוכן להכנס בהם

    מיכה, 22/05/13 07:38

    רק שיקראו לי
    ואני מתייצב
    נמאס מחסרי ההשכלה הללו שסוחטים אותי באיצטלות שונות
    צריך לעשות סדר במדינה הזו פעם אחת ולתמיד
    אפילו במחיר הרוגים
    כי גם כך אנשים משלמים בחייהם בעקיבות אוזלת היד והזילות של הממשלות הביזיונות שהיו פה בשנים האחרונות

    IP: 109.186.14.27דווח על תגובה זו

  • 176.

    הוועד חוסם גישה הוגנת לעבודה ! אני מוכן לעבוד ב20,000

    הוועד חוסם - רק למקורבים, 22/05/13 03:08

    תפתחו את הנמל לתחרות הוגנת על מקומות העבודה!
    יש הרבה שמוכנים לעבוד תמורת הכסף.
    בגלל הוועד הם יכולים רק כעבדי קבלן!

    IP: 62.219.63.126דווח על תגובה זו

  • 175.

    הביב והלפיד פוחדים מעובדי הנמל והטיקונים,ואינם פוחדים מזקנים,נזקקים... (ל''ת)

    עדד, 22/05/13 00:10


    IP: 79.182.103.57דווח על תגובה זו

  • 174.

    אם תהיה מלחמת ביב - תורג'מן,כולם יודעים מי יהרג - עם ישראל. (ל''ת)

    עדד, 22/05/13 00:07


    IP: 79.182.103.57דווח על תגובה זו

  • 173.

    יש אשכנזים יושבי משרדים במגזר הציבורי שמרויחים כמוהם ולא התאמצו מעולם (ל''ת)

    חזק ואמץ! תמשיכו כך עובדי הנמלים!, 21/05/13 22:42


    IP: 84.228.91.177דווח על תגובה זו

    • גזען. (ל''ת)

      תתנדף, 22/05/13 14:44


      IP: 84.111.45.33 דווח על תגובה זו

    • זהו עובד נמל שמנסה להסיט את האש למקומות אחרים (ל''ת)

      חיים, 22/05/13 15:07


      IP: 46.11.55.80 דווח על תגובה זו

  • 172.

    המיבצר האחרון של הלואו טק עומד ביפני מיתקפת ליגיון ההיי טק (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 21/05/13 21:16


    IP: 79.183.184.38דווח על תגובה זו

    • עכשיו יעשו מיכולם עובדי קבלן (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 21/05/13 21:18


      IP: 79.183.184.38 דווח על תגובה זו

  • 171.

    צריך לעשות סדר במשכורות של עובדי מדינה.

    אילן, 21/05/13 21:05

    ראש ממשלה מרוויח משכורת בסדר גודל של 50000 ש"ח. לא יתכן שמפעיל מנוף מוכשר ככל שיהיה ירוויח שקל אחד יותר, צריכה להיות פירמידה ברורה.

    IP: 84.229.180.86דווח על תגובה זו

  • 170.

    רוצים מלחמה- כן !! נמאסת שרלטנים מושחתים !

    שרקולעק, 21/05/13 21:02

    לך תלמד קרוא וכתוב, תעשה תואר ותרוויח 20000 ברוטו כמו כולם, יה אפס שעמוך. מוכנים לרעוב בעיקר שהמדינה תחזור לשלוט בנמלים ולא בריונים כמוך.

    IP: 84.229.41.62דווח על תגובה זו

    • אתה סתם אקדמאי מתוסכל, לך חפש סידור בוועד של אקדמאים. (ל''ת)

      פקיד שכמוך, 22/05/13 03:04


      IP: 62.219.63.126 דווח על תגובה זו

  • 169.

    תורגמן השפן פחד להראות את תלוש המשכורת לערוץ 10 (ל''ת)

    ערס קשקשן, 21/05/13 20:42


    IP: 84.229.209.188דווח על תגובה זו

  • 168.

    תתעשתו היום זה הנמל מחר.זה אתם (ל''ת)

    היום זה הנמל מחר.זה מישהו אחר, 21/05/13 20:34


    IP: 85.250.116.212דווח על תגובה זו

  • 167.

    יושב ראש וועד הערסים מאיים עלינו , ביבי ובנט לכו עד הסוף !!!! (ל''ת)

    אריק, 21/05/13 19:43


    IP: 46.116.84.130דווח על תגובה זו

    • מי הם הדרעקים בנט ולפיד מול הגבר תורגמן? (ל''ת)

      דרעק אשכנזי, 22/05/13 02:32


      IP: 109.186.9.53 דווח על תגובה זו

  • 166.

    לפני מעל 40 שנה בצבא הצעתי שנשתלט על נמל ונפעילו! זו הפקרות אבל:

    חי מפנסיה קבועה ולא גדולה כלל!, 21/05/13 19:41

    הצעה לי אליך תורג'מן:
    שמעתי אותך מדבר בטונים גבוהים על חשבון סחורה שאני קונה בתקציבי שידעתי שנים שאני משלם ביוקר על משכורות עתק שלכם בנמלים ואני מציע לך ללכת לרופא מקצועי שיתן לך כמוסות להרגעה ע"מ שלא תהלך עם הראש בעננים כי אתה לא מפחיד את אף אחד.
    אינך ועד של למשל פעם היו קלדניות בית המשפט או עובדי כ"א בנקיון או עובדי פלאפון לאחרונה וכל הצעירים הנפלאים ששמעתי שמשכורותיהם לא מגיעות ל-6,000 ₪.
    כולה בסלנג מלגזנים ומנופאים.
    לפני הצבא עבדתי מלגזן ולא קיבלתי משהו כמו היום 30,000 ₪.
    יש להשים סוף לחגיגה הזו תורג'מן ומהר מאד וכדאי לך לשבת עם העובדים ולומר להם בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שהמציאות משתנה.
    ולדעתי זה רע מאד שעד היום לא הרימו זעקה בנושא.
    תביט על התגובות מתחתיי ותראה שאנשים מתחילים להבין שקופסת שימורים שעולה 14 ₪ יכולה לעלות 10 ₪ אז בשבילי זה כסף מר תורג'מן!!!

    IP: 37.142.226.192דווח על תגובה זו

    • כמה אגורות... זה החלק של הנמל בעלות ההובלה של המוצר שרשמת...

      14 ושלוש אגורות., 21/05/13 21:44

      וגם את זה אי אפשר להוריד הרבה. וגם את המחיר הזה שר האוצר קובע, והוא משקר לך בפנים.

      IP: 176.13.228.30 דווח על תגובה זו

  • 165.

    ובהרבה לחיצות כפתור של הציבור אתם תהיו מובטלים ימושחטים (ל''ת)

    אנרי, 21/05/13 19:41


    IP: 46.116.84.130דווח על תגובה זו

  • 164.

    סתם בריון מנופח. צריך להוריד אותם מהעץ הגבוה עליו טפסו על חשבון כולנו! (ל''ת)

    ים, 21/05/13 19:22


    IP: 109.160.169.101דווח על תגובה זו

  • 163.

    כל הכבוד לך,תורג'מן,הגיע הזמן שהטכניון יעשה אותך פרופסור למתימטיקה

    יעקב פלוטניצקי, 21/05/13 19:01

    רבותי,זו אינה בדיחה–זו האמת המרה!
    כשנימניתי על סגל הטכניון עמד בראש הארגון המקצועי דיקאן הפקולטה למתימטיקה.
    כשהגאון המתימטי של הטכניון לא ידע ליצג את דרישותינו ,קראנו לפגישת הסגל אתו.
    כשחברי הסגל הביעו את מורת–רוחם מהישגיו בצורה בוטה וחד–משמעית,הוא בקש את זכות הדיבור ופתח באומרו:'אנחנו לא צריכים להתנהג כמו העובדים בנמל ולאים בשביתה!'
    אמר והתישב...
    ואז התרומם אחד מחברי הסגל האקאדמאי ושאל:’למה?’...

    אימרו לי אתם,במחילה מכבודכם,מי הוא האדם המתאים להיות דיקאן הפקולטה למתימטיקה שלה ופרופסור שלה?אם תורג'מן היה ראש הסגל האקאדימאי אז הסגל היה נראה אחרת.

    IP: 75.10.141.164דווח על תגובה זו

    • כן, החיים קשים בטכניון, בקפיטריה, בכנסים, בכיבודים (ל''ת)

      וגם הנדסת חשמל לוקחים תקנים, 22/05/13 03:12


      IP: 62.219.63.126 דווח על תגובה זו

  • 162.

    מגעילים-שודדים-חוצפנים

    dan, 21/05/13 18:57

    לסיים את העושק ומייד. כל המדינה משלמת !!!

    IP: 68.84.57.107דווח על תגובה זו

  • 161.

    חבורה של בריונים השתלטה לנו על המדינה. תעזרו לי מה המשותף לכולם?

    אלון, 21/05/13 18:56

    נמלים, חשמל, שדות תעופה, רכבת ועוד אחרים.

    IP: 80.178.95.97דווח על תגובה זו

  • 160.

    לא הופכים אתכם לאויבי העם, אתם אויבי העם. אתם עושקים אותנו באלימות.

    הצבר, 21/05/13 18:51

    אתם סוחטים את הציבור. צריך להושיב אתכם בכלא.

    IP: 132.68.248.234דווח על תגובה זו

  • 159.

    זה לא כ״כ פשוט

    רפאל, 21/05/13 18:50

    שנת 2012 והיתה בעייתית, גם במפעל שלי נאלצתי לשלם אחוז גבוה מההכנסות.
    כבעל עסק המייבא חומר גלם אעיד שהמיסוי הוא הכבד והמעמ הם המעיקים ולאו דווקא תשלומי הייבוא.
    מאמין שלא יהיו שביתות ונמשיך לקבל שירות.
    רק בריאות לכולם

    IP: 82.81.26.21דווח על תגובה זו

    • אני מבין אותך היטב אבל הנך נשמע כמי שמוכן לשלם דמי לא יחרץ למען שקט!

      דניאל לרפאל, 21/05/13 19:48

      לא מר רפאל!!!
      לא ועוד פעם לא!
      אני מאמין שלאחר תקופה מסוימת אתה גם תוריד מחירים וגם תהנה מעלויות זולות יותר מהנמל ולא מחוצפת עובדי הנמלים.
      בריאות אמן

      IP: 37.142.226.192 דווח על תגובה זו

  • 158.

    ערפדים (ל''ת)

    דימה, 21/05/13 18:50


    IP: 84.109.181.76דווח על תגובה זו

  • 157.

    ראש וועד אבו עלי. כמו ברכבת, הוא ימצא את עצמו מהר מאד מפוטר וללא עבודה (ל''ת)

    אזרח המדינה, 21/05/13 18:49


    IP: 192.114.2.47דווח על תגובה זו

  • 156.

    כבר לא יודע מה עדיף! שיבוא טייקון ויקח הכסף לאוסף? (ל''ת)

    עד לא ידע, 21/05/13 18:48


    IP: 82.81.26.21דווח על תגובה זו

  • 155.

    להכניס את הערס לקלבוש ל-22 שנים. לא דקה אחת פחות. (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 21/05/13 18:47


    IP: 109.186.97.4דווח על תגובה זו

  • 154.

    הבעיה שאחרי הנמל יגמרו על ההסתדרות וכולנו נהפוך עבדים (ל''ת)

    סלקומאי, 21/05/13 18:46


    IP: 82.81.26.21דווח על תגובה זו

    • הסתדרות נורמלית ולא אוסף המושחתים היא ארגון רצוי, לא הכנופיה שיש עכשיו (ל''ת)

      שרוליק, 21/05/13 21:03


      IP: 84.229.41.62 דווח על תגובה זו

  • 153.

    אחד שבאמת דואג לאדם העובד ולא בוגד

    אזרח לא מודאג, 21/05/13 18:44

    תאמינו לי בריון או לא הלוואי על כולנו וועד כזה

    IP: 82.81.26.21דווח על תגובה זו

  • 152.

    הכל פוליטיקה גד שפר אל תשתף פעולה (ל''ת)

    תעשיין, 21/05/13 18:42


    IP: 82.81.26.21דווח על תגובה זו

  • 151.

    לחסל את כנופיות הפשע הועדים כל המדינה סובלת מהם (ל''ת)

    יוסי לוי, 21/05/13 18:33


    IP: 5.102.221.244דווח על תגובה זו

  • 150.

    פעם שידוך משובח היה חבר אגד,יותר מרופא ומעורך דין.כמו שזה נגמר

    קומוניסט, 21/05/13 18:21

    גם הסיפור שלכם של ח חשמל מקורות ועוד כמה בורות שומן נגמר!פיניטו! אדיוס! ביי ביי! איללה ליקה!

    IP: 77.127.148.70דווח על תגובה זו

    • הבת שלי תתחתן רק עם עובד נמל ...כל אפס הולך ללמוד עריכת דין במיכללה

      מוטי, 21/05/13 18:30

      אין שום יוקרה במקצוע העלוב הזה ...

      IP: 85.64.59.115 דווח על תגובה זו

  • 149.

    איזה עיוות

    מהנדס בוגר, 21/05/13 18:20

    אתם מבינים באיזו מדינה מעוותת אנחנו חיים?
    משכורת ממוצעת של מהנדס בתעשייה מגיע ל12K ברוטו. מדובר על אחד בוגר אוניברסיטה, אשר טחן את החיים שלו ב-4 שנים שהוא למד, ובסוף זו המשכורת שהוא זוכה לה עם 3-4 שנים ניסיון.
    מאיר תורג'מן, שאני לא בדיוק איזו השכלה יש לו, אולי מבלי לזלזל מנת יש לו מנת השכלה של ציפור, ואני עוד עדין איתו, מרוויח את הסכומים שהוא מרוויח.
    אם אדון תורג'מן טוען שאין מאפיה והעדפות לקרובי משפחה בנמל, אני רוצה לראות אותו מגייס אותי לעבוד בנמל. אני מוכן לעבוד בתור מטאטא רציפים.

    IP: 132.72.212.249דווח על תגובה זו

    • אתה יכול לבוא לטאטא לי את התחת .... (ל''ת)

      אורן, 21/05/13 18:25


      IP: 85.64.59.115 דווח על תגובה זו

      • חח

        מהנדס בוגר, 21/05/13 18:30

        חחח, אתם מבינים, ואני לא צריך להתאמץ כדי להוכיח שעובדי הנמל הם אכן בעלי מנת משכל של ציפור...
        תודה אורן, עזרת לי להוכיח את דבריי.

        IP: 132.72.212.249 דווח על תגובה זו

        • אני מאוד שמח שעזרתי לך אבל לעינינו מתי אתה מגיע לנגב לי את התחת עם

          אורן, 21/05/13 18:34

          התעודה של המהנדס...

          IP: 85.64.59.115 דווח על תגובה זו

          • חחח

            מהנדס בוגר, 21/05/13 18:36

            חחח, אם כבר אני בא, אז על חשבון הבית, אני יטאטא לך גם את הג'ורה שלך, למה היא מסריחה מדי... רחמנות על אנשים... סגור? :)

            IP: 132.72.212.249 דווח על תגובה זו

            • האנשים היחידים שאני מרחם עליהם זה אנשים מהסוג שלך שהקינאה

              אורן, 21/05/13 18:50

              מטרפת אותם . אז למדת במכללה ואתה מהנדס ביג דיל זה הופך אותך לבנאדם יותר טוב ? . . . אתה רק הוכחת לי כמה צרות עין יש במדינה הזאת ... יאללה שהעובד נמל ירוויח 4000 שקל לחודש ואני ישן יותר טוב בלילה כי אני מהנדס .... רוב עובדי דור ב בנמל יש להם תארים אקדמאיים אז אל תנפנף עם התואר המפוברק שאבא קנה לך ...

              IP: 85.64.59.115 דווח על תגובה זו

              • אל תתאמץ לעורר אהדה כי אין לנו כ-ל-ו-ם עבורכם... (ל''ת)

                יוסי, 21/05/13 21:05


                IP: 84.229.41.62 דווח על תגובה זו

      • בגלל שאנשים כמוך מנהלים את הנמלים אנחנו מתעבים אותכם (ל''ת)

        רובי, 21/05/13 21:04


        IP: 84.229.41.62 דווח על תגובה זו

  • 148.

    מי שמרוויח 20 אלף ש"ח ברוטו לחודש בעבודת כפיים זה מצויין

    יוסי, 21/05/13 18:20

    הבעיות הן:
    1. במשכורת ממוצעת של 38 אלף, המשמעות היא שיש כאלו שמרוויחים 60 אלף ש"ח בחודש!
    2. הכוחנות והאיומים של ועדי העובדים, נמאסו על הציבור! הסיבה העיקרית היא שאנחנו הציבור משלמים את שכרכם כחברה ממשלתית.38 אלף כפול 1100 עובדים כפול 12 חודשי, זה חצי מיליארד ש"ח בשנה!!!!
    3. אם החברה מעבירה דיוידנד של 300 מליון ש"ח בשנה לאוצר, מדוע התעריף להובלה לא יורד??? האם הסיבה היא שכאשר יש רווח, קל לחלק משכורות עתק?

    IP: 207.232.12.29דווח על תגובה זו

    • קצת טעית ידידי

      רפאל, 21/05/13 18:40

      ההפרש לא מסתכם בסכומי עתק כי הרבה משולם במיסים בחזרה למדינה.
      שנת 2012 והיתה בעייתית, גם במפעל שלי נאלצתי לשלם אחוז גבוה מההכנסות.
      כבעל עסק המייבא חומר גלם אעיד שהמיסוי הוא הכבד והמעמ הם המעיקים ולאו דווקא תשלומי הייבוא.
      מאמין שלא יהיו שביתות ונמשיך לקבל שירות.
      רק בריאות לכולם

      IP: 82.81.26.21 דווח על תגובה זו

    • הבעיה היא שאתה לא קורא לפני שאתה תוקף

      עובד קשה, 21/05/13 18:54

      משכורות גבוהות לדור א׳ שהולך ונעלם והממוצע בירידה. כל עובד שנכנס כנגד אחד שיוצא, נכנס בתנאי דור ב׳.
      משכורות בסיס נמוכות (עד כדי כך שנכנסים לנמל מתחת לשכר המינימום), והרוב זה בהתאם לתפוקות, אבל הפנסיות וההפרשות מחושבות על גבי הבסיס ובתנאים ירודים ביותר.
      שבוע או שבועיים בחודש לעבוד משמרות לילה, שבתות, 7 ימים בשבוע, משמרות ארוכות עד 16 שעות רצופות (זה מחייב כדי לעבות באופן מסויים!!!) ועוד ועוד.
      הכל כתוב שחור על גבי לבן ואתה מסנן וקורא רק מה שבא לך

      IP: 2.55.118.123 דווח על תגובה זו

  • 147.

    שטראוס טרה כיל ים המלח מקורות מים מינרלים

    האשכנזים האלו האמא של הגנבים, 21/05/13 18:19

    ואלו האשכנזים שגנבו וצרות טבע לא גנבים טפלו קודם באשכנזים הגנבים הגדולים עובדי הנמלים אולי גנבים קטנים אלו טייקונים גנבים גדולים וברישיון עם תספורות

    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 146.

    להעיף את הוועדים לתת את הנמלים למשפחת עופר ולהביא עובדים זרים מיד..... (ל''ת)

    אזרח ישר, 21/05/13 18:10


    IP: 85.64.59.115דווח על תגובה זו

    • ואז הגבינה לבנה תעלה 5.20 במקום 5.25..... (ל''ת)

      אזרח ישר, 21/05/13 18:11


      IP: 85.64.59.115 דווח על תגובה זו

    • רעיון טוב

      אבי ברטור, 21/05/13 19:59

      אפשר גם להחליף את אישתך ,,,ולהביא עובדת זרה...?!

      IP: 85.64.143.121 דווח על תגובה זו

  • 145.

    לחקוק חוק שאסור ליו"ר ועד להיות ערס

    משלם המיסים, 21/05/13 18:04

    רק אני שמתי לב שכל ראשי הועדים הם ערסים אלימים חסרי השכלה ובעלי לשון רחוב ?
    חוץ מיור ועד הרכבת שהיא אותו דבר בדיוק רק בלשון נקבה

    IP: 82.166.59.85דווח על תגובה זו

    • זה אבוד לך אשכנזי לפלפ (ל''ת)

      המדינה של המזרחים, 21/05/13 18:13


      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

    • לא, לא רק אתה. הערסים הם מכת מדינה. להחזיר אותם להרי האטלס אתמול! (ל''ת)

      מורה נבוכים, 21/05/13 18:52


      IP: 109.186.97.4 דווח על תגובה זו

  • 144.

    מדוע לא שולחים רואי חשבון מטעם הממשלה כדי שאלה יבדקו

    ורדינה, 21/05/13 18:03

    בדיוק מה עומד אחורי תלוש המשכורת של כל עובד נמל שמשתכר מעל לשכר הגיוני.
    למשל: עובד שעבד 35 שנים הגיוני שלא ישתכר כמו עובד מתחיל. יש כאן גם עניין של מיומנות שרק וותק וניסיון יכולים להקנות וזה שווה כסף כי הוא מכניס כסף.
    עובד שעובד בלילה שבועיים בחודש - מגיע לו תשלום תמורת שעות נוספות וזה יכול להעלות את משכורתו בהרבה. השאלה היא - האם מסתתרות הטבות שאינן חוקיות והמעידות על שחיתות שוועד העובדים מקדם בכוח האגרופים ובאיום ב"ארונות מתים" למי שיעז לגעת בהם?
    דבר אחד ברור: ועד העובדים מתנהל בבריונות ורק על דבריו של הבריון המאיים ב"ארונות מתים" יש לסגור אותו ל-10 שנים

    IP: 93.172.149.149דווח על תגובה זו

    • הכל בתלוש תקין ואף משולמת פנסיה משכר יסוד - מינימום

      דור ב אוהב ישראל, 21/05/13 18:30

      איך אתה מצפה מאדם עובד שיענה לשר בממשלה שרוצה לפתוח מלחמה מולו ? לאן ילך אחרי כ״כ הרבה שנים?
      לאן ילכו 3/4 מהעובדים שהם דור ב ומשכורתם כממוצע במשק?
      לאיזו תגובה יש לצפות כשמרעיפים שקרים בעיתונות, ובטלויזיה?
      כן שקרים! המשכורות התחרות התפוקות כבר אין מקום לתחרות עובדים בצורה בכי מהירה שאפשר ותקרא את הכתבה עד סופה.
      הפועלים עובדים וקורעים את התחת 16 שעות ביום לפחות 6 ימים בחודש! בנוסף שבתות חגים וימי שישי כשאתה מטייל עם משפחתך.
      התארגנות עובדים מתנהלת בצורה קלאסית מול הממשלה הרוצה לפגוע בעובד.
      המטרה היא להמשיך לתת שירות מצויין לחברות הספנות ולבעלי המטענים כדי שיבואו רק אלינו ולא לאשדוד מה שמעיד על התחרות בין הנמלים.
      אני הייתי מציע להתאגד ולהעלות שכר ויציבות שאר העובדים במשק ולא להאמין לשקרים בתשקורת.

      IP: 82.81.26.21 דווח על תגובה זו

  • 143.

    אם המדינה לא תעשה, האזרחים יעשו (יהיה גרוע בהרבה) (ל''ת)

    Noa, 21/05/13 18:03


    IP: 81.218.171.173דווח על תגובה זו

  • 142.

    אם בנט שובר אותם אני אצביע בשבילו בבחירות הבאות (ל''ת)

    עמית, 21/05/13 18:03


    IP: 193.43.245.250דווח על תגובה זו

    • בנט שופך כסף למתנחלים בשטחים תתעוררו!

      בנט והמתנחלים., 21/05/13 18:14

      על מנת להסתיר את העברת הכסף למתנחלים ולשטחים מצא לו הבנט שעיר לעזעזל..
      מיליארדים מיליארדים נשפכו ויישפכו על השטחים.
      שיגיד לאח שלו יאיר איפה הכסף??
      רק עכישו בשקט בשקט העבירו 80 מילוני שקלים למתפני גוש קטיף..
      מחפשים עובדי נמל שמשלמים מיסים ועובדים קשה.!
      עושים מילואיחם ושומרים על האחים שלו בהתנחלויות.

      IP: 37.142.200.150 דווח על תגובה זו

      • השטחים הם הרצליה פיתוח של העתיד הקרוב...

        ניקו, 21/05/13 18:56

        מי שחושב שהולכים לפנות חצי מיליון ישראלים מפיסות הנדל"ן הכי טובות בישראל עבור כמה אחמדים יורי קאסמים שישבו כמה ק"מ מנתב"ג חי בסרט אבל ממש בסרט!

        IP: 76.166.139.119 דווח על תגובה זו

  • 141.

    זו בדיוק הבעיה !!!!!!

    צ, 21/05/13 18:03

    הגיע הזמן שהדבר היחיד שתוכל לעשות בלחיצת כפתור אחת זה להתפטר !

    IP: 195.110.40.7דווח על תגובה זו

  • 140.

    איזה כיף עוד עשר שנים שיהיה נמל חדש אני יוכל לקנות דירה ..חחח (ל''ת)

    גיל, 21/05/13 18:02


    IP: 85.64.59.115דווח על תגובה זו

  • 139.

    הלוואי עלי 50000 שקל בחודש...שיהיה להם לבריאות.... (ל''ת)

    הורוביץ, 21/05/13 18:00


    IP: 85.64.59.115דווח על תגובה זו

    • אולי זה לא עלייך אבל בהחלט על חשבונך 50000 שקל בחודש. (ל''ת)

      ציבורוה, 21/05/13 18:02


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

  • 138.

    כל הכבוד לבנט ולפיד גאונים העבירו גזירות כלכליות וכל המדינה מתעסקת ...

    היהודי הנודד, 21/05/13 17:57

    בנמלים ...מדינה של מטומטמים!!!

    IP: 85.64.59.115דווח על תגובה זו

    • תוכי יש לוועדים החזירים הללו חלק בבור שביבי הוריש למפלגות הצעירות. (ל''ת)

      יש להתעסק באיך נגרם החור, מי לקח וכמה,מי ידע ושתק, 21/05/13 18:01


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

  • 137.

    למד איתי ביסודי היה טפש כמו נעל אבל בריון בריון

    אפשטיין, 21/05/13 17:57

    את לוח הכפל ניסיתי ללמד אותו שנה לא תפס ....אבל נראה לי הסתדר יותר טוב ממני שעובד כמהנדס

    IP: 138.134.102.15דווח על תגובה זו

  • 136.

    המאפיה במיטבה עושקת את המדינה ומאימת?סחטנים דוחים ה' ישלם לכם (ל''ת)

    שיויתי ה' לנגדי תמיד, 21/05/13 17:56


    IP: 77.126.64.183דווח על תגובה זו

  • 135.

    המגוחך הוא שכמעט כל עובדי הנמל הם מרוקאים ליכודניקים בריונים.

    יש מבין?, 21/05/13 17:55

    וביבי חושש להפסיד את המרוקאים כי הם רוב מצביעיו.

    IP: 84.109.190.108דווח על תגובה זו

  • 134.

    לטפל בהם כמו מחבלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אחוק, 21/05/13 17:54


    IP: 87.68.63.187דווח על תגובה זו

  • 133.

    ורק אתמול "בלחיצת כפתור" מנהל סניף בנק נגמר...

    יונה ביין, 21/05/13 17:52

    המלחמה שתפתחו היא נגד מיליוני אזרחי מדינת ישראל... ולא נגד הממשלה!!!
    באמת בא לכם לנסות אותנו???

    IP: 62.219.212.176דווח על תגובה זו

  • 132.

    העובדים צודקים ...רוצים לשמור את " זכות הסחיטה " !!!

    איציק 31, 21/05/13 17:51

    להם ולבניהם ולנכדיהם כפי שההסתדרות הסוציאליסטית עודדה אותם ותמכה בהם על חשבון האחרים.
    בדיוק כמו ברוסיה הקומוניסטית כולם שווים אבל החברים הבכירים במפלגה ...שווים הרבה יותר...

    IP: 84.109.244.112דווח על תגובה זו

  • 131.

    בא לי להקיא (ל''ת)

    אורלי, 21/05/13 17:47


    IP: 62.0.110.32דווח על תגובה זו

  • 130.

    מדינה של צרי עין....

    מרדכי היהודי, 21/05/13 17:46

    מה כואב לכם י ש ר מ ו ט ו ת ... תשאפו גם להרוויח טוב במקום להתבכיין כמו ז ו נ ו ת ....

    IP: 85.64.59.115

  • 129.

    לבריוני הנמל-איננו מפחדים מכם

    יודע דבר, 21/05/13 17:43

    על המדינה לשים סוף לבריונות שלכם.
    תזהרו שלא תמצאו עצמכם מאחורי סורג ובריח וללא מקום עבודה!!!׳

    IP: 46.117.183.140דווח על תגובה זו

    • נכון שאתה הומו מזדקן ומשועמם שכותב הכל הפוך ממה שאני אומר

      אבי צנעני, 21/05/13 17:47

      רק בגלל שאני שונא הומואים?

      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

      • נכון שאתה דפ"ר ארס תת רמה? (ל''ת)

        אבי צנעני, 21/05/13 17:48


        IP: 62.0.110.32 דווח על תגובה זו

  • 128.

    לא נסבול, שועד עובדים של נמל יחזיק את כל המדינה בגרון!

    דרור, 21/05/13 17:41

    כאשר ועד עובדים קובע את המדיניות הכלכלית של מדינה שלמה, הוא חורג בצורה בוטה מתפקידו. זו ביריונות לכל דבר.
    ועד עובדים אמור לדאוג לרווחת העובדים בגבולות הסביר ובכפוף לחוק, לא יותר מזה.

    IP: 93.172.137.137דווח על תגובה זו

    • איפה הייתם במלחמת לבנון השנייה??

      עובד נמל., 21/05/13 18:07

      איפה הייתם אתם המתלהמים עם הארס בשיניים.
      כאשר נמל חיפה היה מופצץ יום יום !! ועובדי הנמל עבדו! כן עבדו תחת אש!
      ולמזלנו רק אחד נהרג! ז"ל.
      ברחתם לחו"ל? או ירדתם לאילת?
      רוצים להכניס צבא? חוצפנים!
      היה צריך להכניס צבא להגן עלינו מהטילים שנחתו עלינו!!! לזה נועד צה"ל!
      לא לשנאה תהומית קפיטליסטית חזירית!
      שכל דבר שזז מפריטים לדעת.
      עובדי הנמל מתפרנסים ולא גונבים משלמים מיסים כשרים לכל מיני פרזיטים
      מתנחילם חרדים וכל האר!
      עובדי הנמל רובםמבוגרי צה"ל כל כל יחידותיו ועושים מלואים!!
      תנו להתפרנס בשקט! לא רוצים שכר מינימום ואל להיות מופרטים ! עי" משפחות הפשע שנקראות כאן טייקונים ובעלי הון!!!

      IP: 37.142.200.150 דווח על תגובה זו

  • 127.

    כמו במלחמה יש לתכנן דרך פעולה ולהכנס בהם עד העצמות (ל''ת)

    שנים רבות שהם מוצצים את דמנו, 21/05/13 17:36


    IP: 76.108.84.247

  • 126.

    חשבון פשוט

    א. גורן, 21/05/13 17:34

    38,000*1,100*12 = כ-500,000,000 ש"ח לשנה.
    כלומר אפילו אם הממוצע יעמוד על כ-23,000 ש"ח, שהוא מכובד לכל הדעות, הרי שהמדינה תרוויח 200,000,000 ש"ח נוספים לשנה!!!!!!!!

    IP: 147.237.70.104דווח על תגובה זו

  • 125.

    עלות שכר ממוצעת של 38 אלף זה בערך 20 ברוטו לעובד......לא הרבה (ל''ת)

    א, 21/05/13 17:32


    IP: 77.232.15.154דווח על תגובה זו

    • אתה לא ממש מפותח הא? מעלות שכר תחלק בערך ב 1.4 ותקבל בערך 27000 (ל''ת)

      אלון, 21/05/13 18:51


      IP: 80.178.95.97 דווח על תגובה זו

  • 124.

    אמן שישלחו פלוגות מגב להראות לכם למי הנמל שייך

    הוא שייך למדינה, 21/05/13 17:29

    המדינה ריבונית והיא תחליט מה יהיה

    IP: 218.28.16.27דווח על תגובה זו

  • 123.

    ---------------בריון ------------------------------ (ל''ת)

    כמו במאפיה ''בלחיצת כפתור שלי ...'' מי אתה בכלל דרק, 21/05/13 17:27


    IP: 79.182.191.140דווח על תגובה זו

  • 122.

    טוב שהמרוקאים עלו לארץ, אחרת היה משעמם, או היינו מתים משיעמום (ל''ת)

    קופיקו, 21/05/13 17:26


    IP: 99.237.164.192דווח על תגובה זו

    • מספיק ללכלך על עדה שלמה . (ל''ת)

      -, 21/05/13 17:30


      IP: 79.182.191.140 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק,, 99% מהעדה מוציאים שם רע לכל היתר (ל''ת)

        אשר, 21/05/13 17:49


        IP: 77.125.165.81 דווח על תגובה זו

  • 121.

    איך המשטרה לא מזמנת אותו לחקירה אחרי איומים כאלה??

    עמי, 21/05/13 17:23

    במעשיהו, אין כפתורים כאלה.

    IP: 95.86.83.220דווח על תגובה זו

  • 120.

    לא צבא, אלא יס"מ ומג"ב

    אייזנהאואר, 21/05/13 17:22

    עכשיו נראה את הגיבור שישבית...

    IP: 80.221.153.166דווח על תגובה זו

  • 119.

    מרוק'אים דפארים שעלו לגדולה

    דני, 21/05/13 17:21

    לא יודעים קרןא וכתוב
    עבד כי ימלוך
    מחזיקים את המדינה מהבצים
    האשכנזים ידעו בעבר להשאיר לשאר העם קצת פירורים שיהיה ממה לחיות אבל אלא המרוקאים מנמל אשדוד וחיפה רוצים את כל העוגה אפילו לא רוצים להשאיר פירור
    נבלות

    IP: 94.159.213.153דווח על תגובה זו

    • שתוק יא אשכנזי אפס ממש דאגתם רק לעצמיכם תמיד

      תתפוצץ מקינאה אין כמו המזרחים, 21/05/13 17:26

      לא רק שאני שמח שהמרוקאים עלו למרות ששמתם להם מקלות בגלגלים בקום המדינה אלא שהגלגל התהפלך לכם ואנחנו הספרדים למעלה

      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

      • אתה לא ספרדי. אתה ערבי בן דת משה. (ל''ת)

        ספרדי מספרד., 21/05/13 18:53


        IP: 109.186.97.4 דווח על תגובה זו

    • עוד טרול שמנסה לזרוע שנאה נא לא להתייחס לטרולים האלו. (ל''ת)

      צ., 21/05/13 17:29


      IP: 79.182.191.140 דווח על תגובה זו

    • גנב הוא גנב אשכנזי מרוקאי ערבי או יהודי. תורגמן גנב כמו ששנידר גנב. (ל''ת)

      חן, 21/05/13 17:41


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

    • ואיפה היו האשכנזים כשהם סחבו סחורות על הגב? (ל''ת)

      אבי, 21/05/13 17:46


      IP: 82.81.26.21 דווח על תגובה זו

      • הם לא בני משפחה, לא נתנו להם עבודה!!!לכן הלכו ללמוד (ל''ת)

        חוהלה, 21/05/13 18:35


        IP: 79.176.6.108 דווח על תגובה זו

        • את כל המקומות הטובים תפסו ולמזרחים נתנו עבודות שחורות

          היום הכל התהפך המזרחים למעלה, 21/05/13 19:06

          שכחת מה קרה בקום המדינה איך שעשיתם הכל כדי שהספרדים לא יתקדמו לא הלך לכם הצלחנו למרות ששמתם לנו רגליים והיום אנחנו יותר טובים ממכם

          IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

  • 118.

    בדרך כלל אני בעד העובדים אבל

    אלמוני, 21/05/13 17:20

    במקרה הזה אני מאחל לתוג'מן שהממשלה תלחץ על כפתור שיעיף אותו מהנמל-אפילו אם יביאו פועלים זרים.אח"כ אפשר להתחיל מחדש כשתורג'מן וחבריו ישארו בחוץ.

    IP: 84.110.115.37דווח על תגובה זו

  • 117.

    מדינה הפוכה טמבל כמו תורגמן מרוויח יותר ממפקד חיל האויר (ל''ת)

    מיקי, 21/05/13 17:17


    IP: 212.150.128.10דווח על תגובה זו

    • עוד מסיט שתול ושקרן ממש הגזמת

      אליעזר, 21/05/13 17:49

      מה אתה חושב הקוראים מאמינים?
      אתה יכול להיכנס כמוני לאינטרנט ולראות את המשכורות

      IP: 82.81.26.21 דווח על תגובה זו

  • 116.

    סייג לחוכמה,שתיקה

    ע.ב, 21/05/13 17:15

    נראה בעליל שהאדון תורג'מן הגיע למעמדו,לא בזכות כישוריו השכליים,אלא בזכות היותו בריון מצוי.אם,וזה מה שהוא אומר, שיש מאות עובדי נמל שמקבלים משכורת מינימום,אומר שעלות שכרם מגיע לכל היותר ל10 אלפים בחודש .ובאם ,עלות המשכורת הממוצעת בנמל היא 38אלף אומר שעל כל אחד שעלות משכורתו 10 אלף,יש מישהו שעלות שכרו היא 66אלף שקל בחודש.ואלה אנשים שחלק מהם עובד שבועיים בחודש

    IP: 186.7.144.177דווח על תגובה זו

  • 115.

    עאלק כפתור כל טמבל יודע להפעיל עגורן.עבריין מסריח (ל''ת)

    הסוף שלך קרוב ,, 21/05/13 17:15


    IP: 212.150.128.10דווח על תגובה זו

    • המאבק הצודק הצידה, אמרת שטות וחבל

      איציק, 21/05/13 17:46

      הפעלת עגורן, כל עגורן זו אומנות בפני עצמה. זה כמו לומר שכל טמבל יכול לנצח את שומאכר בפורמולה 1. זו עבודה קשה, דורשת יכולת ריכוז, התמצות במרחב ועוד הרבה דברים. לא סתם לומדים את המקצוע הרבה זמן. כל טעות של מפעיל יכולה לעלות בחיים של מישהו למטה.
      משפטים מהסוג הזה מחזקים רק את הצד "הרע" בסיפור הזה

      IP: 109.64.124.196 דווח על תגובה זו

  • 114.

    זה ההזדמנות שלך בנט ולפיד לא לפספס (ל''ת)

    העם איתכם, 21/05/13 17:09


    IP: 212.150.128.10דווח על תגובה זו

  • 113.

    גם אני רוצה לעבוד בנמל. מה רע להרוויח 50 אלף שקל בחודש.

    יוסי חולון, 21/05/13 17:08

    מר תורגמן המאיים משתכר קרוב ל100 אלף בחודש. למה לא.

    תלחמו עד מוות עובדי הנמלים.

    IP: 84.111.124.182דווח על תגובה זו

  • 112.

    להפציץ אותם מאויר אין שום אבדל בין סלח שאחדה לתורגמן (ל''ת)

    טייס קרב, 21/05/13 17:07


    IP: 212.150.128.10דווח על תגובה זו

  • 111.

    עלאק שטיפת מוח,תורג'מן נראה אותך גבר,תראה לנו את התלוש משכורת. (ל''ת)

    חגיגה בסנוקר, 21/05/13 17:06


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 110.

    פגשתי את החברה מהנמל באיזה מלון באילת ,חבורה של ערסים (ל''ת)

    מתבייש בתור מזרחי, 21/05/13 17:05


    IP: 212.150.128.10דווח על תגובה זו

  • 109.

    וועדי העובדים של הנמלים הם פרזיטים בדיוק כמו המתנחלים. צריך לרסן אותם (ל''ת)

    אמנון, 21/05/13 17:05


    IP: 93.172.152.222דווח על תגובה זו

  • 108.

    בנט - אני מבטיח לגייס 200 מצביעים עבורך לעוד 30 שנה קדימה אם תצליחו

    ישראלי גאה, 21/05/13 17:04

    לשבור אותם. הלוואי.
    הלאה כל הברברים האלה חסרי ההשכלה ששודדים מאיתנו כסף על כל פריט מיובא

    IP: 84.229.196.192דווח על תגובה זו

  • 107.

    מתי שולחים לי צו מילואים לנמל? (ל''ת)

    מת להפעיל עגורן, 21/05/13 17:02


    IP: 212.150.128.10דווח על תגובה זו

  • 106.

    בבון עם 3 שנות השכלה וכרס בחוץ מאיים על ראש מדינה (ל''ת)

    אתה איכס, 21/05/13 16:59


    IP: 89.139.169.136

  • 105.

    אחד כזה צריך לתלות מהביצים (ל''ת)

    בני, 21/05/13 16:58


    IP: 79.181.145.41

  • 104.

    חוצנים

    שגיב, 21/05/13 16:55

    דבור כזה רק מחזק את מה שצריך לעשות לנמלים

    IP: 174.96.204.90דווח על תגובה זו

  • 103.

    אתה תורג'מן מנמל חיפה והביריונים מנמל אשדוד להילחם בכם (ל''ת)

    הגיעו מים עד נפש, 21/05/13 16:55


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 102.

    צודק יש כאן מלחמה נגדנו האזרחים והצבא צריך להיכנס בכוח!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עינת צוובנר, 21/05/13 16:54


    IP: 94.159.135.190דווח על תגובה זו

  • 101.

    איפה ההיגיון שתרוויחו כאלה סכומים ?

    די לעשוק אותנו, 21/05/13 16:53

    ראיתי את הכתבה במוצ"ש כמדומה לי כמה מרוויחים עובדי הנמל ואיזה קומבינות הם עושים הייתי בשוק הכל שם מושחת חייבים ניקוי אורוות ויפה שעה אחת קודם

    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 100.

    צריך להכניס את הצבא לתפעל את הנמל, ולהעיף את כולם לעזזל! (ל''ת)

    רפול, 21/05/13 16:51


    IP: 69.200.240.210דווח על תגובה זו

  • 99.

    אנחנו יודעים למה אתה מסוגל ולכן תומכים בכניסה צבאית! (ל''ת)

    תורגמן ראש המאפיה, 21/05/13 16:51


    IP: 85.250.9.101דווח על תגובה זו

  • 98.

    מושחת אחד , מי אתה חושב שאתה?

    רוני, 21/05/13 16:49

    הנמל של אמא שלך ?
    תמשיך להתבטא בצורה כזו , זה משכנע אותנו שצריך להעיף אתכם לכל הרוחות , אתם לא תסגרו את ותפתחו את הנמל מתי שאתם רוצים...
    תתכונן תורג'מן , התור בלשכת התעסוקה מאוד ארוך...

    IP: 192.115.215.60דווח על תגובה זו

  • 97.

    חבורה של ערסים..

    יובל, 21/05/13 16:49

    בכיינים!!! כל הכבוד בנט!!!!

    IP: 31.44.136.245דווח על תגובה זו

  • 96.

    במדינה מתוקנת, הוא היה בכלא!!! (ל''ת)

    אלמוני, 21/05/13 16:47


    IP: 109.186.44.200דווח על תגובה זו

  • 95.

    עובד נמל שאיננו משכיל ואיננו מייצר דבר , אפשר להחליף. (ל''ת)

    ואם להעליב לאור דברי היו''ר הברברי אפשר להחליף בקוף, 21/05/13 16:45


    IP: 81.218.35.98דווח על תגובה זו

  • 94.

    רק בגלל האיום צריך להקים נמלים פרטים, כח כזה ביד של אדם אסור שיהיה (ל''ת)

    חיפאי, 21/05/13 16:45


    IP: 213.57.42.76דווח על תגובה זו

    • על המדינה להתחיל לכנס אנשים עם ידע בתחום, לאחר יום השבתה אחד (ל''ת)

      לשחרר את העובדים הברברים ולהכניס את החדשים., 21/05/13 17:32


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

  • 93.

    כול העם מאוחד! צריך להפריט את הוועדים המושחתים בנמלים ומיד!!!

    אריק מילר, 21/05/13 16:42

    רוצים מלחמה? זה לא עם ביבי זה עם כול העם שמאס בכם מאז ימי אמיר פרץ הצעקן שהרס את המדינה עם הוועדים ועכשיו המושחתים מהנמלים שהורסים את המדינה עם האיומים שלהם ...ביבי בחרנו בך לעשות סדר עם המושחתים בנמלים

    IP: 94.159.135.190דווח על תגובה זו

  • 92.

    יופי . ביבי/בנט הצליחו להסית את ההמון בעובדים .ומה עם מיטה בחצי מליון? (ל''ת)

    רק לארבע שעות ................., 21/05/13 16:40


    IP: 109.67.196.86דווח על תגובה זו

    • מה זה מיטה בחצי מיליון לעומת איפור וניקיון ביותר ממיליון וגלידה? (ל''ת)

      עוד ספין להביט את האש..., 21/05/13 17:04


      IP: 93.172.170.65 דווח על תגובה זו

  • 91.

    עוד סיבה למה לסגור (ל''ת)

    בן, 21/05/13 16:36


    IP: 93.172.41.125דווח על תגובה זו

  • 90.

    נמל חיפה ואשדוד ועוד כמה שכאלו ניהפכו להיות כמו החיזבאללה כנראה !

    אורן בוזגלו מאשדוד, 21/05/13 16:36

    כנראה שעובדי נמל חיפה עדיין לא קלטו שנמל חיפה הוא אולי ביתם ופרנסתם בהקשר לעבודה בלבד אך לא מבצרם ולא חברתם הפרטית ! זו חברה ממשלתית לכל דבר אלא שבעיית הבעיות שלנו שאותם אלו שנתנו בידיהם את האפשרות לחשוב כאילו הנמל שייך להם הם אותם פוליטיקאים חסרי ידע ויכולת לנהל משאי ומתן ולא רק עם אותם עובדי הנמלים אלא עם כל אותם גופים בעלי כוח ! הגיע הזמן והרגע שבו ממשלת ישראל תיקח את עצמה בידיה ותתחיל לפעות ביתר שאת כנגד כל אותם אלו אשר נהנים על חשבונו של האזרח הקטן בישראל ! דייי לכל העיוותים הללו ודי לכל אותן משכורות מנופחות לסקטורים אשר כבשו את המשק הישראלי בכוח הזרוע ולא בכח המוסר וההתחשבות !

    IP: 80.179.203.105דווח על תגובה זו

  • 89.

    פרא אדם ! הצבעתי לבנט שיטפל בו ומהר !!!! (ל''ת)

    יוני, 21/05/13 16:35


    IP: 93.173.225.164דווח על תגובה זו

  • 88.

    תכינו ארונות קבורה. למה לא?

    שמנדריק. אוהד הפועל חיפה, 21/05/13 16:34

    נשתין בקשת על הקברים שלכם פרזיטים אנאלפבתים. אתם יודעים שסטז'ר במחלקה הנירוכירוגית באיכילוב שמציל חיים גם של מנוולים כמוכם מרוויח 30 ש"ח לשעה. כאשר אין לו לא יום ולא לילה.הגיע הזמן לשבור אתכם. ונשבור. הפעם הציבור יהיה מוכן לשלם את המחיר ובכיף. יאללה בנט קדימה, עשה מעשה . כל העם מאחריך

    IP: 213.57.182.15דווח על תגובה זו

    • אני אתך. (ל''ת)

      שונא כדורגל, 21/05/13 18:54


      IP: 109.186.97.4 דווח על תגובה זו

  • 87.

    השאיפה שכל האנשים בישראל ירוויחו מינימום היא טירוף (ל''ת)

    זה יוביל אותנו למדינת עולם שלישי, 21/05/13 16:34


    IP: 82.81.27.188דווח על תגובה זו

    • השאיפה צריכה להיות של משפחת כהן שמכניסה 20000 נטו לחודש (ל''ת)

      זה צריך להיות העשירון ה 5 במדינה!!! לא 10, 21/05/13 16:37


      IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

  • 86.

    מודל חברת חשמל הוא האידאלי - מחיר זול למשתמש שירות מעולה (ל''ת)

    הלוואי כל השירותים במדינה כאלה !!!, 21/05/13 16:32


    IP: 82.81.27.188דווח על תגובה זו

  • 85.

    מדוע בארץ כל ממזר הוא מלך כמו תורגמן,,,ביחיאת ביבי,,אל תרשה להם (ל''ת)

    יוסיפוב מהשוק, 21/05/13 16:29


    IP: 99.226.229.151דווח על תגובה זו

  • 84.

    פעם היה גיבור כזה בחברת חשמל

    מעלה נשכחות, 21/05/13 16:28

    דמוקרטיה או לא, סגר את השלטר, הכניסו טכנאים מהצבא, השלטר הורם והגיבור נדם.

    אז מבטיחים לא להכניס צבא? אז כמו שרבין אמר, הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים.

    IP: 212.235.98.153דווח על תגובה זו

  • 83.

    יה תורגמן,מה ההבדל בינך לבין נאסראללה ? אתה והוא רוצים להרוס אותנו (ל''ת)

    אז דע לך יה תורגמן,,,ישראל לא הפראיירים שלך,,,, 21/05/13 16:27


    IP: 99.226.229.151דווח על תגובה זו

  • 82.

    להעיף את הקקה הזה לכל הרוחות. (ל''ת)

    אבי ש, 21/05/13 16:25


    IP: 82.80.25.26דווח על תגובה זו

  • 81.

    מוכן להגיע למילואים ולהלחם בבריוני הנמלים שהורסים את המדינה כמו חמאס (ל''ת)

    אליפז התימני, 21/05/13 16:24


    IP: 99.226.229.151דווח על תגובה זו

  • 80.

    לא לעוד הרבה זמן יא ערס קטן (ל''ת)

    רוני, 21/05/13 16:20


    IP: 193.43.244.95דווח על תגובה זו

  • 79.

    סוגרים את המדינה? למה באמת לא להביא את הצבא ועובדים זרים?? (ל''ת)

    יש גבול לכל תעלול, 21/05/13 16:19


    IP: 109.65.9.123דווח על תגובה זו

  • 78.

    הכפתור של המדינה

    אוהב ישראל, 21/05/13 16:17

    שאלה לי אלך אדון תורגמן האם קבלתה בירושה את הנמל מאבא שלך. או מאימה שלך. תתבייש לך להשבית את המדינה. מה לא מספיק לכם משכורות העתק שאתם מקבלים .אני עובד יותר קשה ממך ומשכמותך. ולא מגיע ל6000שח" והגיע זמן לעשות סדר במדינה הזות .תתחילו להתאפס די .די .די.

    IP: 62.90.110.120דווח על תגובה זו

  • 77.

    נמל ותחרות מה הבעיה ?

    ראובן, 21/05/13 16:16

    אם עובדי נמל חיפה ואשדוד חושבים שהם מרווחים את שכרם ביושר , אז למה הם מתנגדים לתחרות .בנט אמר לא מעניין אותי כמה מרוויחים בנמלים שיירווחו כמה שהם רוצים. נצא לתחרות.כמו בשוק הסלולאר נפתח לתחרות התייצבו המחירים ועדיין כולם מרווחים. למה מרווחים ? כי התייעלו בכח אדם ועוד. כך יהיה בנמלים יקבלו שכר ועבודה יעילים והוגנים וגם מחירי ההובלה והשרות ישתפרו.

    IP: 79.181.10.220

  • 76.

    ערס ערס (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 21/05/13 16:15


    IP: 86.20.159.17דווח על תגובה זו

  • 75.

    בלחיצת הדק הצבא ימלא תפקיד טוב מהבריונים/ערסים (ל''ת)

    לפטר את כולם ומיד, 21/05/13 16:14


    IP: 31.210.179.47דווח על תגובה זו

  • 74.

    יהודים לא קוברים בארונות אפשר לזרוק את הגופות המסריחות שלכם לים

    איל, 21/05/13 16:11

    וברוך שפטרנו

    IP: 84.109.216.172

  • 73.

    לנקות את הזוהמה והבריונות העם עם לפיד להשבית את חיפה (ל''ת)

    שרעבי, 21/05/13 16:10


    IP: 31.210.179.47דווח על תגובה זו

    • דבר בשם עצמיך אני נגד לפיד השקרן (ל''ת)

      אבי, 21/05/13 16:17


      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

      • העם עם לפיד - להפריט את הנמלים כמו את הסלולר והתעופה. (ל''ת)

        40 אש''ח כפול 1100 מכספי ציבור?, 21/05/13 17:59


        IP: 84.228.113.178 דווח על תגובה זו

  • 72.

    איזה בריון!! "יסגור את המדינה"...אין חוקים נגד בריונות? (ל''ת)

    ישראלה, 21/05/13 16:07


    IP: 139.216.234.33דווח על תגובה זו

  • 71.

    עוד ערס שהשתן עלה לו לראש (ל''ת)

    סתם אחד, 21/05/13 16:05


    IP: 31.210.185.195דווח על תגובה זו

  • 70.

    מר תורגמן, בבנק בבאר שבע "בלחיצה אחת" נגמרו אנשים,,מה שונה שיטתך ????? (ל''ת)

    הישראלי המודאג, 21/05/13 16:05


    IP: 99.226.229.151דווח על תגובה זו

  • 69.

    מאפיה!!! לפרק את המונופול!!

    ההוא מהזה, 21/05/13 16:05

    אל תתנו לבריונים הערסים האלה מהנמל להטעות אתכם- מדובר באחד המונופולים הגסים והדורסניים במשק. אל תתנו להם לבלבל את המוח על עבודה מאורגנת וכוח הפועלים. מדובר במאפיה שמחזיקה את כל המדינה בביצים, ואני בספק אם מישהו מהם יודע מי היה קרל מרקס, שבשמו הם מדברים על אותו כוח פועלים. המרחק מהתיאוריה המרקסיסטית והמאפיה ששולטת בנמלים הוא כמו המרחק בין קפיטליזם טהור לבין המונופולים של סמי עופר. לא לשם קח הומצאה העבודה המאורגנת. לא כשהיא באה על חשבון האזרחים. בנט, לפיד, אנחנו איתכם! חסלו המונופול ויפה שעה אחת קודם

    IP: 213.57.168.183דווח על תגובה זו

  • 68.

    ביריונים אלימים פרימיטיביים ברבריים של יחימוביץ ועייני הקומוניסטים (ל''ת)

    החזיריים של מפלגת העבודה ומר''צ. זוועת עולם כלכלית!, 21/05/13 16:01


    IP: 79.183.119.246דווח על תגובה זו

  • 67.

    אוקיי אין בעיה שהמדינה תעלה את שכר המינימום

    יוסי, 21/05/13 15:59

    איני צרה באדם שמרוויח סכום כאלה גבוהים על מעט עבודה אבל לא יכול להיות שרוב המדינה תקבל שכר מינימום ואלו יקבלו את השמנת מטעם המדינה

    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 66.

    במקום נמל עם 1000 במינימום וטייקון 1 שלוקח כל הרווח

    נשלם פחות ומקבלים 1000 איש שמרוויחים טוב, 21/05/13 15:46

    אני לא רואה שום בעיה בשכירים שמרוויחים טוב

    יש בעיה אך ורק אם השירות לא מיטבי

    אחרת זה נהדר שבמקום טייקון שירוויח מליונים מרוויחים 1000 איש וזה מתחלק בין כולם ..

    אגב אני חותך את ה ז. אם יופרט הנמל ונקבל שירות טוב יותר או מחירים זולים יותר ... פשוט הטייקון יעשוק אותנו ויעסיק עבדים ..

    IP: 82.81.27.188דווח על תגובה זו

    • גם חברת חשמל מוכרים לציבור במחירי הפסד - מטייקון זה יעלה פי 2-3 (ל''ת)

      ועוד יש 2000 איש שמרוויחים טוב, 21/05/13 15:47


      IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

      • מה שצריך זה שכל העובדים במשק ירוויחו טוב !!! (ל''ת)

        ולא להתעלק על אלו שכן ..., 21/05/13 15:48


        IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

        • פעם הסבירו לנו שסלולרי חייב לעלות 1000 שקל לחודש. פתאום 100 (ל''ת)

          א, 21/05/13 15:50


          IP: 147.234.58.37 דווח על תגובה זו

      • ממש.. (ל''ת)

        א, 21/05/13 15:49


        IP: 147.234.58.37 דווח על תגובה זו

      • חברת חשמל נמצאת בגירעון של 60 מיליארד ש"ח (ל''ת)

        להפריט את החברות הממשלתיות המופקרות, 21/05/13 15:51


        IP: 94.230.80.58 דווח על תגובה זו

        • הגירעון כי המדינה סבסדה לך את החשמל - לא בגלל שכר העובדים (ל''ת)

          מצער אותי שאתם לא מבינים שהפרטה זה הפסד לציבור, 21/05/13 16:20


          IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

          • אם אתם לא יודעים להתייעל כחברה ציבורית עדיף להפריט אותכם (ל''ת)

            זה חוקי המשחק, 21/05/13 16:29


            IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

            • המדד היחידי ליעילות זה איכות השירות והמחיר לצרכן - וחברת חשמל מאד יעיל (ל''ת)

              מטייקון תשלם פי 2-3 לאותו החשמל בשירות גרוע יותר !, 21/05/13 16:30


              IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

              • רק שטייקון לא עושה חובות של 70 מיליארד ש"ח על חשבון הציבור (ל''ת)

                חברת חשמל זו חברה שלא היתייעלה, 21/05/13 16:37


                IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

                • הטייקונים עושים את כל החובות שלהם על חשבון הציבור - תספורות (ל''ת)

                  הלוואות שלא מחזירים ואין סוף תרגילים, 21/05/13 16:39


                  IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

                  • זה לא מדויק, חובות הטיקון הם לבנק, ולבנק כל זכות לדרוש את הכסף בכל עת (ל''ת)

                    הבעיה היא בראשי המערכת המושטים ולא במערכת עצמה, 21/05/13 17:24


                    IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

      • גם עובדי הנמל וגם עובדי החשמל עם כל הכבוד לא מכניסים כסף למדינה (ל''ת)

        רק משנעים. אותו ולכן אין הצדקה למשכורת כזו., 21/05/13 15:55


        IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

        • אם על נמל או חברת חשמל מופרטים תשלם כפול - אז הם מכניסים לך כסף! (ל''ת)

          טייקון זה תמיד הפסד לציבור - אין אפשרות אחרת, 21/05/13 16:23


          IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

          • טייקון תמיד לוקח הלוואה (ריבית לבנק) + רווח לעצמו + עלויות (ל''ת)

            אין שום סיכוי שהפרטה תוריד עלויות לציבור, 21/05/13 16:24


            IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

            • פתרון פשוט ללא טייקונים ובנקים - להגביל לעבדי הנמל את השכר לגג 15K (ל''ת)

              לא משנה דרג או וותק, רוצה להרוויח יותר צא לשוק הפר, 21/05/13 17:35


              IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

              • ההפרטה הוזילה את הסלולר. ההפרטה תוזיל את עלות הנמלים והחשמל. (ל''ת)

                מתמטיקה פשוטה, 21/05/13 17:57


                IP: 84.228.113.178 דווח על תגובה זו

      • ח״ח לא מעבירה מאות מליונים דיבידנטים למדינה (ל''ת)

        חי, 21/05/13 18:14


        IP: 82.81.26.21 דווח על תגובה זו

    • סליחה למה שאני אממן אותכם במשכורות עתק (ל''ת)

      איפה הצדק, 21/05/13 15:49


      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

      • אם אתה מקבל חשמל בזול (חצי מטייקון) למה אתה צר עין לשכר של אחרים? (ל''ת)

        ככה יש מי שקונה יש פריחה בשוק - כולם במינימום רע!, 21/05/13 16:28


        IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

    • כל עוד הנמל שייך למדינה ולא לאייל הון, אין סיבה למשכורת הללו. (ל''ת)

      להשוואה: תיקון רמזור משכורת בסיס + אלפייה, למה ככה, 21/05/13 15:53


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

      • אני בעד שירות מעולה וזול לצרכן ועובדים שמרוויחים מעולה (ל''ת)

        כמו חברת חשמל - נמלים אינני מכיר, 21/05/13 16:29


        IP: 82.81.27.188 דווח על תגובה זו

        • עובדי חברת החשמל אלו הבאים בתור שצריך לטפל בהם

          שערוריה מה שקורה שם, 21/05/13 16:42

          חשמל חנם משכורות גבוהות בלי קשר לפרופורציה צריך גם שם לעשות סדר ולפטר אנשים מיותרים ולהתחיל להתייעל

          IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

  • 65.

    הצעת חוק: כל שובת יחוייב לפרסם את תנאי השכר והעבודה.

    דני, 21/05/13 15:45

    וכך נוכל להבדיל באמת בין כאלה שעושים 10 שעות עבודה פיסית תמורת 5,000 שח לעומת מי שבזכות המעמד ויכולת הסחיטה יכול לקבל 30,000 שח על עבודה שלא מצריכה הכשרה ארוכת שנים.
    זו זכות הציבור לדעת ואם נותנים לעובד (במיוחד במונופולים ממשלתיים עם הסכם קיבוצי) את הזכות להילחם על תנאיו ע"י שביתה ללא יכולת חוקית להחליפו, יש זכות לציבור לדעת האם זה באמת עובד עשוק או אחד ש38,000 בשבילו זה שכר נמוך. - הכסף הזה משולם ע"י האזרח הפשוט שמשלם מיסים ממשכורתו שנמוכה פי5-8.
    צריך פרסוםפ רשימות מלאות של עובדים ולא למצוא איזה עובד נמל אחד שמרוויח משכורת "נמוכה" של 6K שח בלי לומר כמה הוא עובד ובמה.

    IP: 192.114.23.209דווח על תגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד שיש חברי ועד מזרחים בנמלים ולא בוזבוזים (ל''ת)

    י, 21/05/13 15:44


    IP: 85.64.202.19דווח על תגובה זו

    • ולהם אתה תשלם 38,000 בממוצע מהמיסים

      דני, 21/05/13 15:48

      שאם לא תשלמם תלך לבית סוהר.
      אבל מה, העיקר הם משלנו ולא איזה לבנים!

      IP: 192.114.23.209 דווח על תגובה זו

      • ועובדי בנק ישראל ועובדי האוצר האשכנזים

        אם לקצץ אז לכולם כולל האשכנזים, 21/05/13 15:51

        גם הם מרוויחים הרבה מקופת המדינה גם להם צריך לקצץ מהמשכורות המנופחות שלהם

        IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

  • 63.

    איכסה עליכם יא מזרחים ערסים שלוכים! (ל''ת)

    רוני, 21/05/13 15:42


    IP: 46.117.150.10

    • איכסה עליכם יא אשכנזים גנבים גנבתם את המדינה

      יוסי, 21/05/13 15:45

      הוצאתם שם רע ליהודים בעולם

      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

    • עדיף מזרחי שלוכי מאשכנזי קר (ל''ת)

      גם הגרמנים היו קרים, 21/05/13 15:47


      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

  • 62.

    הפוליטיקאים הממולחים מציגים את זה כנסיון ליצור תחרות ולבנות עוד נמל

    אבי צנעני, 21/05/13 15:40

    אבל אין ממש צורך בעוד נמל. מה שהממשלה אומרת לעובדי הנמל זה :
    " אם לא תסכימו להורדה בשכר שלכם - נפתח לכם עוד נמל".
    לא כי צריך עוד נמל, אלא רק כדי לאיים שיורידו את השכר.
    אז מי פה הבריון?
    מי פה המאיים?
    מי פה המושחת?

    IP: 187.21.134.128דווח על תגובה זו

    • אם אתה מצפה שמשהו יצא להגנת הממשלה אתה טועה, נהג מלגזה לא צריך להרוויח (ל''ת)

      40 אלף שקל ממסי הציבור נקודה., 21/05/13 15:43


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

      • יש לך נשמה של עבד טבעי. למה שטייקון ירוויח 40 מליון דולר ממסי הציבור

        אבי צנעני, 21/05/13 15:49

        ומלגזן לא ירוויח 40 אלף שקל (לפני מס) ?
        וכמה נשאר למלגזן אחרי מס - 20 אלף? קצת יותר מ5000 דולר?
        זו משכורת ממוצעת בארה"ב, ומדינת ישראל עשירה יותר מהרבה מדינות בארה"ב.
        למעשה, הרבה מאוד עובדים במדינת ישראל העשירה היו צריכים להרוויח 30 ו40 אלף שקל לחודש, אבל הטייקונים גזלו אותם בסיוע הפוליטיקאים המושחתים. למה הטייקונים לא עושקים את עובדי הנמל? פשוט מאוד.
        כי הם לא יכולים !

        IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

        • לא זה לא ממוצע במשק הישראלי שיש שכר מינימום

          שי, 21/05/13 15:53

          מלגזן לא צריך להרויח כאלה סכומים בשום פנים ואופן איש עסקים פרטי שירוויח כמה שהוא רוצה זה לא מכספי

          IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

          • "איש עסקים שירוויח כמה שהוא רוצה זה לא מכספי"...אתה ילד...איש עסקים

            אבי צנעני, 21/05/13 16:03

            מרוויח כמה שהוא רוצה כי יש מונופולים והיטלים שמחייבים אותך לבזבז את הכסף אצלו...
            ולך נדמה שאתה עושה עם הכסף שלך מה שאתה רוצה...אבל איש העסקים שכמעט ולא עובד ומרוויח מליונים בחודש לא מפריע לך,
            אבל מלגזן שעובד שעות יום יום כן מפריע לך...למה? כי אתה מקנא...
            אם לא היה המלגזן לא היתה סחורה לאיש העסקים ולא היה משלם מסים ש"מפרנסים" את המלגזן...אז למה שהלגזן לא יהנה גם מהרווחים? למה רק איש העסקים והפוליטיקאי המושחת שלצידו?

            IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

            • אבי ברור לכל שאתה עובד נמל או מקורב, אבל נסה להבין בדוגמה פשוטה

              /, 21/05/13 16:20

              בוא נניח שקם נמל פרטי, ונניח שלתעשייה לעסקנים ולבעליה החברות יהיה זול יותר לשנע סחורה דרכו בגלל משכורות שפויות. כיסו של מי יפגע? של בעלי החברות של עובדי החברות? האם הם הפסידו משהו מכך שהם עברו נמל? כנראה שלא. מי שיפגע הם עבדי הנמל בלבד, מכאן שאין בעלי ההון או העסקנים תלויים לרחמיו מלגזן אלא ההפך המוחלט.

              IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

        • כנראה שאתה לא מבין או מבדיל בין עסק פרטי לציבורי. נא פנה לאינטרנט. (ל''ת)

          40 אלף שקל ממסי הציבור נקודה., 21/05/13 16:07


          IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

    • מה שחסר זה תחרות שתוריד מחירים (ל''ת)

      ר, 21/05/13 15:53


      IP: 147.234.58.37 דווח על תגובה זו

  • 61.

    ברגע שאתה תורג'מן, או יעייש, או פרץ, או וענונו לא צריך יותר מזה בכדי ל

    ח, 21/05/13 15:38

    הבין דרכך בחתחחתים ובשחיתות. יעיפו אותך בעזרת השם כמו שהעיפו את המכוערת מרכבת ישראל.

    IP: 84.110.174.29דווח על תגובה זו

  • 60.

    רק אחד מסוגל לסגור בישראל במיוחד את נמל חיפה והוא (ל''ת)

    נסראאלה, 21/05/13 15:35


    IP: 85.64.202.19דווח על תגובה זו

  • 59.

    חוצפן

    רון, 21/05/13 15:35

    איך יש לו את האומץ לאיים ????
    אסור להיכנע לסחטנות הזאת יש לטפל בכל הגופים המושחטים האלו שחושבים שהם יכולים להחזיק את המדינה ובעיקר את האזרחים כבני ערובה

    IP: 212.179.159.253דווח על תגובה זו

  • 58.

    שוב אתם מדברים על משכורות

    רפי, 21/05/13 15:33

    זה לא הנקודה החשובה. מה שחשוב זה האוניות שמחכות בחוץ ועולות לנו מליונים.
    המשכורות הגבוהות זה בעיה שולית יותר.

    IP: 132.65.16.64דווח על תגובה זו

  • 57.

    שכחתי להוסיף לרשימה את אם כל חטאת שכר השופטים

    מזכיר המדינה, 21/05/13 15:31

    ועובדי מערכת המשפט משפח .

    IP: 109.65.50.186דווח על תגובה זו

  • 56.

    ביבי ולפיד, אל תכנעו ותטפלו גם בחברת החשמל (ל''ת)

    זה ועד עובדים או ארגון פשע ?, 21/05/13 15:31


    IP: 87.69.66.199דווח על תגובה זו

    • הבעיה שמולם עומדת שלי נבחנוביץ, שמגנה על העשירים בגופה. (ל''ת)

      העבודה נגד ייעול המשק., 21/05/13 15:59


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

  • 55.

    תעיזו להקים נמל פרטי נשבית את הנמלים ונראה אותכם (ל''ת)

    יורם, 21/05/13 15:30


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

    • חחח מי רוצה להקים עוד נמל יא חתיכת נמלה

      ..., 21/05/13 15:37

      כמו שכתוב בכתבה, נכין לכם ארונות... הנמלים הם לא שלכם, של המדינה. בסוף אתם תגמרו בלנקות את הנגב.

      IP: 213.57.57.71 דווח על תגובה זו

      • והמדינה היא לא שלך ולא של החונטה האשכנזית, אז גם לעובדי הנמל מותר

        אבי צנעני, 21/05/13 17:50

        להרוויח ממנה, אחרי שנים שהתייבשו במעברות בנגב אליהם דחפו אותם הפולנים בלי לזרוק להם עצם אחת קטנה לכרסום

        IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

        • צנעני אין קשר למוצא. צריך להקים עוד נמל ושכר ממוצע במשק. וזה מה שיהיה. (ל''ת)

          חיים סודרי, 21/05/13 17:53


          IP: 84.228.113.178 דווח על תגובה זו

        • צנעני מה קורה במוסך יא טמבל רק אשכנזים חכמים להיות דוקטורים (ל''ת)

          צנעני מה עם החבר הערבי שלך הוא עוד מנבט אותך, 21/05/13 18:11


          IP: 77.126.10.158 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אין כאן שחור לבן .

    מזכיר המדינה, 21/05/13 15:29

    ברור לכל שיש לערוך רפורמות בתנאי השכר ובתנאי העבודה בגופים הבאים , נמלי הים . נמלי האוויר , חברת החשמל , חברת מקורות ותאגידי המים ,שכר הבכירים בשלטון המקומי , רכבת ישראל , השכר המטורף של רופאים בכיריםו ואחרונים לא חביבים השכר ותנאי הפנסיה של אנשי הקבע . יש לעשות זאת בחקיקה במידה ולא יושגו הסכמות בטווח של חצי שנה . כמו כן יש להכריז על כל הגופים כעל שרותים חיוניים , להגביל מאוד את יכולתם לשבות ולהקים ועדה ציבורית בלתי תלויה לקביעת גבולות השכר בגופים אלה .

    IP: 109.65.50.186דווח על תגובה זו

  • 53.

    מקווה שתסגור את המדינה... רק אז נתעורר (ל''ת)

    ..., 21/05/13 15:28


    IP: 213.57.57.71דווח על תגובה זו

  • 52.

    לאפשר הקמת נמל פרטי

    התחרות היא מה שחשוב, 21/05/13 15:27

    העיתונאות ירודה. המשכורות אמנם מוגזמות, אבל זה רק הסימפטום הבעיה היא היעדר תחרות שגורם לסחטנות, חוסר יעילות וצרות נוספות.

    IP: 5.28.177.113דווח על תגובה זו

  • 51.

    אני מוכן להתערב עם כל מי שרוצה שהפגנת שרירים אחת של הממשלה וכל

    שלומי אוהב עמו וארצו ,דרום ת''א הכבוש!!, 21/05/13 15:26

    ה"גיבורים" מהנמל נכנעים ומתקפלים!!!

    IP: 46.121.223.46דווח על תגובה זו

    • עד עכשיו המדינה רק התקפלה מהם (ל''ת)

      זה המציאות, 21/05/13 15:28


      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

  • 50.

    הוא מדבר כמו חסן נסראללה. ככה צריך גם להתייחס אליו. (ל''ת)

    מיכאל, 21/05/13 15:26


    IP: 37.142.116.201דווח על תגובה זו

  • 49.

    "ארגון פשע" בחסות ההסתדרות...................... (ל''ת)

    אלי, 21/05/13 15:25


    IP: 192.118.128.2דווח על תגובה זו

  • 48.

    ענקים ממך ניסו להשבית נמלים,אבל כשהממשלה רצתה ההסתדרות הפסידה.

    יעקב פלוטניצקי, 21/05/13 15:23

    זכור את אשר עשה לליצנים טובים ממך...
    ה ח ב ר / ה ש ר א ל מ ו ג י ז ' ל

    IP: 75.10.141.164דווח על תגובה זו

  • 47.

    על 4 שעות 40 אלף שקל בנמל איזה שחיתות (ל''ת)

    מדינה מושחתת, 21/05/13 15:23


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 46.

    ערס דמיקולו, נראה את תורג'מן עושה שביתה בסינגפור (ל''ת)

    לי הסיין לונג, 21/05/13 15:21


    IP: 94.230.80.58דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק מה שאנחנו לא רוצים פה - מדינת משטרה מפגרת ואכזרית כמו סינגפור (ל''ת)

      אבי צנעני, 21/05/13 15:26


      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

      • דבר בשם עצמך, אני מאוד רוצה כמו סינגפור. יחסית אליהם אנחנו מדינה מפגרת (ל''ת)

        מישהו, 21/05/13 15:28


        IP: 37.142.116.201 דווח על תגובה זו

      • בסוגיית הנמלים, חח"י ודומיהם צריך מדיניות בדיוק כמו בסינגפור (ל''ת)

        מחר תתעורר ביוון, 21/05/13 15:30


        IP: 94.230.80.58 דווח על תגובה זו

        • סינגפור זה מדינה נאצצית לכל דבר, מנוהלת על כנופיית סינים מרושעים (ל''ת)

          אבי צנעני, 21/05/13 15:41


          IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

          • לא צריך סינגפור - צריך להקים עוד נמל או שניים...

            ביטון את ביטון, 21/05/13 17:51

            ככה צנעני יפסיק לקבל 30 אלף, על זה שהוא יושב מול המחשב ומגרבץ במקום לעבוד בנמל עכשו.

            הוא יקבל "רק" 10 אלף -
            ויעבוד בשבילם פול טיים.

            IP: 84.228.113.178 דווח על תגובה זו

  • 45.

    תורג׳מן , סלח לי אבל מי אתה שתקבע (ל''ת)

    רונן, 21/05/13 15:20


    IP: 84.109.168.186דווח על תגובה זו

  • 44.

    תשכחו מזה לא יגעו בנמלים למדינה לא כדאי

    יוני, 21/05/13 15:20

    הם סוגרים את הנמלים הם חונקים את המדינה

    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 43.

    תחקיר: כשבודקים את מה שהמרואיין אומר

    אין עיתונאים במדינה, 21/05/13 15:20

    עיתונאי לא מבריק. אם השכר הממוצע 38 אלף אז מה אתה מסתכל על תלושים של 6 ו 11?
    אומרים שהתפוקה כמו בסינגפור. תבדוק! קופי פייסט זה לא עיתונות!

    IP: 84.94.83.32דווח על תגובה זו

    • בגלל זה אנחנו נראים כך (ל''ת)

      עיתונות של התחת, 21/05/13 15:24


      IP: 94.230.80.58 דווח על תגובה זו

    • ילד! זהו ראיון לא תחקיר, מה שהוצג לך בכתבה זו העובדות שהוצגו לעיתונאי (ל''ת)

      אולי אתה מעדיף שהוא ימציא עובדות כמו שאר התקשורת.., 21/05/13 15:47


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

  • 42.

    יונתן הללי כל הכבוד! כתבה נקייה ללא בחירת צד או עמדה, פשוט עיתונאות. (ל''ת)

    נדיר בימינו. עובדות נטו תענוג לקרוא., 21/05/13 15:20


    IP: 81.218.35.98דווח על תגובה זו

  • 41.

    לשלוח את הצבא ולטפל בהם כמו ארגון טרור (ל''ת)

    בני, 21/05/13 15:19


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 40.

    מחבל עם קבלות - נכסח אותך בקרוב (ל''ת)

    מקסי, 21/05/13 15:17


    IP: 212.143.158.40דווח על תגובה זו

  • 39.

    mafia mafia!! תדבק לכפתור חשמל! תתחשמל!!! מפיונר!! (ל''ת)

    Chaia, 21/05/13 15:17


    IP: 85.64.171.9דווח על תגובה זו

  • 38.

    לחיפאים לקחו והעבירו את כל ההנהלות עם המשכורות הכבדות למדינת ת"א

    חיפאי, 21/05/13 15:17

    מצד אחד אני יודע שעובדי הנמל די בטלנים שמקבלים משכורת גבוהה אבל משהו צריך גם בחיפה לקבל משכורות גבוהות. במדינת ת"א יש מלא בטלנים עם משכורות ענק.

    IP: 213.57.245.162דווח על תגובה זו

  • 37.

    להלן כמה דרכים להלחם בוועדים של הנמלים

    אבינועם, 21/05/13 15:16

    א. לחוקק חוק שאסורה שביתה וכל מו"מ חייב להיות בדרך בוררות, מי שיכריז על שביתה עברה פלילית.
    ב.לאסור בחוק שביתה בשני נמלים במקביל וכל ירידה בתפוקה בנמל אחד תגרום לכיסוי ההפסדים משכר העובדים. ופיטורים.
    ד. להקים נמלים פרטיים
    ה. להפריט רציפים בנמלים הקיימים
    ו. איומים על כוחניות והשבתה כמו שעושה יו"ר הוועד העמדה לדין.

    IP: 93.173.134.63דווח על תגובה זו

    • לא צריך להלחם בוועדים של הנמלים. צריך לעזור להם במלחמה נגד

      אבי צנעני, 21/05/13 15:24

      כוחות הרשע והפשע. אתה באמת חולם שהכספים שייחסכו מהמשכורות שלהם יעברו אליך, האזרח הקטן, או ל"מדינת ישראל"? תמשיך לחלום. הכספים יעברו לקומץ המקורבים לצלחת - בעלי ההון והפוליטיקאים משרתיהם, שיעשו הכל כדי לפרק כל ועד עובדים חזק כדי שיוכלו לנצל עוד ועוד את העובדים.

      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

      • נהג מלגזה בנמל נוסע 8 שעות מרוויח 600 ש"ח, נהג אגד נוסע 10 שעות מרוייח (ל''ת)

        100 ש''ח, למה?? זו גנבה באישור שלי נבחנוביץ, 21/05/13 16:38


        IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

        • אז כל הנהגים צריכים להרוויח 100 ש"ח? כמו בברית המועצות הקומוניסטית? (ל''ת)

          אבי צנעני, 21/05/13 17:51


          IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

    • אשקלוון

      עמית, 21/05/13 18:49

      א - שביתה כללית במשק
      ב - שביתה כללית במשק
      ג - שביתה כללית במשק
      ד - שביתה כללית במשק
      ה - שביתה כללית במשק
      ן - שביתה כללית במשק
      ז - זה מה שההסתדרות תאכיל אותנו, ויאיר לפיד ירוץ לפייסבוק ויתבכיין שהוא לא יכול לעשות כלום כי שביתה כללית במשק תעלה 2.5 מיליארד שקל ליום

      IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו

  • 36.

    תהנה מכל רגע חביבי - כי קרב היום שנחרבן לך לתוך הפה (ל''ת)

    חרבונא, 21/05/13 15:16


    IP: 212.143.158.40דווח על תגובה זו

  • 35.

    מדובר במנוולים שצריכים להבין שהנמל שייך לעם ישראל ולא להם

    שי, 21/05/13 15:16

    להכניס צבא ולזרוק את כל הליצנים האלה הביתה

    IP: 84.108.174.140דווח על תגובה זו

    • הם הם עם ישראל, ולא הומואים משועממים כמוך (ל''ת)

      אבי צנעני, 21/05/13 17:52


      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

  • 34.

    כלב נובח - איננו נושך..! (ל''ת)

    מתי, 21/05/13 15:15


    IP: 84.109.242.225דווח על תגובה זו

  • 33.

    נראה אותך מעיז קשקשן צמרת.. (ל''ת)

    יולי, 21/05/13 15:15


    IP: 84.109.242.225דווח על תגובה זו

  • 32.

    הגיע הזמן ללמד את הנמלים לקח אחת ולתמיד

    להביא סינים מסין, 21/05/13 15:14

    מי שלא מוכן שיקצצו במשכורות השערוריתיות נביא סינים במקומם

    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק החלום הרטוב של יאיר לפיד וטייקוניו - משכורות כמו בסין

      אבי צנעני, 21/05/13 15:18

      ותאילנד ועובדים חלשים ולא מאוגדים שאפשר לפטר ונצל כמה שיותר, והכל בשביל "מדינת ישראל". אבל מכל זה, כמו בסין ובתאילנד, ירוויחו רק קומץ הטייקונים והפוליטיקאים המושחתים (ולפיד הוא גם מושחת גדול, שווה הרבה מליוני דולרים). אז תתגברו על הקנאה למשכורות עובדי הנמל וראו שהם נלחמים על רמת חיים ראויה במדינה עשירה אבל מושחתת !!

      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

    • אני מקווה שגם במקומך

      יוסי, 21/05/13 15:21

      אני מקווה שכשהמעסיק יוריד לך 50 אחוז בשכר ולא תסכים, גם אותך יחליף סיני

      IP: 81.218.71.68 דווח על תגובה זו

      • רק שאני לא מרוויח 30 אלף שקל (ל''ת)

        להביא סינים ומהר, 21/05/13 15:25


        IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

      • לא מדובר על תנאים, אלא על מניעת תחרות ואי הכרה בסמכות ממשלה נבחרת (ל''ת)

        ר, 21/05/13 15:27


        IP: 147.234.58.37 דווח על תגובה זו

  • 31.

    שנתיים הם לא יצאו לשביתה!

    פופיק, 21/05/13 15:10

    יענו היו נחמדים! וזה שראש הועד חושב שיש לו את הכוח לסגור את הנמל בלחיצת כפתור - זו בדיוק הסיבה להעיף אותו ואת כל הועד שלו ואת כל הועדים הכוחניים במשק. אין לזה שום קשר לתלושי משכורת. זה עניין של שחיתות, כוחניות וזלזול בחוק ובציבור. אתה כולך עובד נמל! יא אהבל!

    IP: 115.85.26.12דווח על תגובה זו

    • כי רק בשביתות איומים וכוחניות הם הצליחו להוציא כמה גרושים מהטייקונים (ל''ת)

      אבי צנעני, 21/05/13 15:15


      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אנו לא רשות שדות התעופה שניתן את הצוואר נסגור את המשק

    יורם, 21/05/13 15:09

    מי שיפגע בנמלים אנחנו נשבית את המשק וגם ראש הממשלה לא יעזור לכם

    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

    • על איומים כאלה יושבים בכלא, חתיכת "עמה" (ל''ת)

      אבי צנעני, 22/05/13 14:54


      IP: 84.111.45.33 דווח על תגובה זו

  • 29.

    רק בכוח איומים ואלימות אפשר להוציא כמה גרושים מהטייקונים.

    אבי צנעני, 21/05/13 15:08

    מה שבעלי ההון והפוליטיקאים החזירים רוצים - עובדים חלשים ומפוחדים שאפשר לשלם להם כמה שפחות, כדי שהם - רק הם - ירוויחו כמה שיותר.
    ומה עושים הטייקונים עם הרווחים? ראינו את לבייב, ברח עם הכסף ללונדון. ראינו את דנקנר, הימר עם הכסף על בנק שוויצרי. עובדי הנמל באמת עובדים קשה כאן בישראל, וכל חטאם הוא שהצליחו "לסחוט" (כמו שסוחטים לימון) עוד כמה שקלים מקומץ הטייקונים הסוחטים את מדינת ישראל ועובדיה.

    IP: 187.21.134.128דווח על תגובה זו

  • 28.

    להקים מכלאות באזור תמנע, לכלוא את כל המזרחיים מהנמלים.

    ייני בלום, 21/05/13 15:08

    להעסיק בחורי ישיבה בנמלים , במקום שרות צבאי.

    IP: 27.55.140.87

    • לכלוא אותו עוד פעם בגטו (ל''ת)

      אשכנזי מסריח, 21/05/13 15:10


      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

    • נראה לי שאתה מתגעגע לגטאות (ל''ת)

      מה דעתך לחזור לשם, 21/05/13 15:11


      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

  • 27.

    תורג׳מן הוא עוד מזרחי שפוף, געו לו בכסף והוא יתחיל ליבב....

    וורן ליפשיץ, 21/05/13 15:06

    להכניס צבא, להחזיר אותם לצפון אפריקו.

    IP: 27.55.140.87דווח על תגובה זו

  • 26.

    גם רקבת ישראל דיברו ככה (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 21/05/13 15:05


    IP: 80.179.255.122דווח על תגובה זו

  • 25.

    יאללה להכין את הארונות, אין שום בעיה. (ל''ת)

    גנבים על חשבוני, 21/05/13 15:05


    IP: 199.203.176.50

  • 24.

    איום השביתה

    ניזוק שביתה בעתיד, 21/05/13 15:04

    מתי תבעו את ראש הוועד על נזקים שגרם למשק בלי הצדקה? מתי יתבעו את ראש הוועד על איומיו בתהליך פלילי.פגיעה בכיס עובדי הנמלים (גם עובדי חברת החשמל) יתנו פתרון הולם.

    IP: 94.159.163.145

  • 23.

    הפתרון פשוט

    לאון, 21/05/13 15:02

    הוצאת מכרז מיידי לניהול הנמל ע"י חברה פרטית לכל נמל. עד ביצוע המכרז צריך להכניס את הצבא לניהול הנמל ופיטוריהם המיידי של בכירי ועובדי הנמל.

    IP: 193.46.64.93דווח על תגובה זו

  • 22.

    מי אמר ערס ולא קיבל!!! (ל''ת)

    aa, 21/05/13 15:01


    IP: 193.105.199.65דווח על תגובה זו

  • 21.

    תורג'מן, אתה אוייב העם וצריך לטפל בך בתור כזה

    צפוני, 21/05/13 15:00

    הגיע זמן שאתה והחברים המצחינים שלך תפנימו שהנמל לא של אבא שלכם.

    את כל מה שהשגתם השגתם באלימות והגיע זמן לקחת לכם חזרה את מה שגנבתם ואתם ממשיכים לגנוב. נמאס מהנפוטיזם והשתלטנות שלכם.

    אתם מבינים רק כוח, וכך יש לטפל בכם. מדינת ישראל הוכיחה שהיא יודעת לטפל בפרזיטים כמוכם. החל משבירת שביתת הימאים בשנות החמישים וכלה בהתנתקות.

    נמאסתם חלאות, והגיע השעה להחזיר אותכם לממדים הטבעיים שלכם.

    תתחיל חחפש רופא שיניים טוב.

    נ.ב. אתה צודק. חברת החשמל הבאה בתור.

    IP: 212.143.225.253דווח על תגובה זו

    • תפיסה כלכלית נכונה, ראיה לאומית מעוותת (ל''ת)

      מתיישב, 21/05/13 15:14


      IP: 94.230.80.58 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מוצצי דם נמאסתם

    תמיר, 21/05/13 15:00

    זה נמל של אמא שלך אבא שלך שאתה מדבר ככה.
    הלוואי יעיפו את כולכם לכלא גנבי דעת וכסף

    IP: 217.132.109.15דווח על תגובה זו

  • 19.

    כמו ראיון עם ראש מאפיה, אף אחד לא יכנס, יהיה מלחמה, רק בארונות. (ל''ת)

    הצעה להשוות את שכרם לשכר עובדי הנמל בסינגפור., 21/05/13 15:00


    IP: 81.218.35.98דווח על תגובה זו

    • סינגפור זה מדינה נאצצית לכל דבר, מנוהלת על כנופיית סינים מרושעים (ל''ת)

      אבי צנעני, 21/05/13 15:38


      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

      • צנעני, כנראה יש לך גת במקום מוח. (ל''ת)

        דון קורטיזון, 21/05/13 16:41


        IP: 84.229.211.93 דווח על תגובה זו

  • 18.

    תורג'מן כריזמתי?

    אתה לא רציני.., 21/05/13 14:59

    הבנאדם מדבר כמו מוכר בשוק.

    IP: 199.203.9.159דווח על תגובה זו

  • 17.

    צריך להבין שמדינת ישראל היא מדינה עשירה מאוד, עם אזרחים עניים

    אבי צנעני, 21/05/13 14:59

    הדרך היחידה לגרום לבעלי ההון והפוליטיקאים שלצידם לשלם קצת יותר היא כוח כוח ועוד פעם כוח. לעובדי הנמל , חברת חשמל ועוד יש כוח להתאגד אז הם הצליחו להוציא כמה גרושים יותר.
    לשאר העובדים אין כוח אז הם מקבלים הרבה פחות.
    המאבק של האוצר הוא לא ממש על תקציב המדינה אלא על עושרם של בעלי ההון. הם רוצים שחלק ממשכורות העובדים ילך לכיסם של בעלי ההון, שימשיכו ויתעשרו על גב העובדים.

    IP: 187.21.134.128דווח על תגובה זו

    • אינני יודע מה עיסוקך, אך בטח אינך מתעסק ביבוא, אחרת לא

      שמוליק, 21/05/13 15:05

      היית מדבר כל כך הרבה שטויות

      IP: 212.235.115.168 דווח על תגובה זו

      • דווקא ייבוא זה בדיוק העיסוק שלי !! וזה לא קשור, מדובר פה על מאבקי שכר

        אבי צנעני, 21/05/13 15:10

        בין עובדים מאוגדים ומעסיקים קמצנים. לי לא אכפת שעובדי הנמל ירוויחו יפה. ולך?

        IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

        • ממש לא מדובר על מאבקי שכר, אלא על מניעת תחרות (ל''ת)

          ר, 21/05/13 15:28


          IP: 147.234.58.37 דווח על תגובה זו

          • מדובר פה ממש על מאבקי שכר, ה"תחרות" הוא נסיון של הממשלה לשבור אותם.

            אבי צנעני, 21/05/13 15:37

            אין ממש צורך בעוד נמל. מה שהממשלה אומרת לעובדי הנמל זה : " אם לא תסכימו להורדה בשכר שלכם - נפתח לכם עוד נמל". לא כי צריך עוד נמל, אלא רק כדי לאיים שיורידו את השכר. אז מי פה הבריון? מי פה המאיים? מי פה המושחת?

            IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

            • כנראה שאף אחד לא מצליח להסביר לך אבי צנעני. אז גם אני אנסה.

              the doodah man, 21/05/13 17:29

              המונופול של אגד ודן: לדוגמא, עד לפני כמה שנים שילמת מחיר כפול ממה שאתה משלם היום. למה? כי לא היתה תחרות. עכשיו יש גם רכבת, וגם מתחרים שהוזילו את הנסיעות בכל הארץ (באר שבע תל אביב כאמור המחיר ירד בחצי). זה עד כדי כך פשוט.

              לא יכלו לגעת בחברים שלך מנמל חיפה ואשדוד עד עכשיו, לא רק בגלל היד על הכפתור, אלא גם בגלל שהועדים החזיקו את מרכז הליכוד בביצים.
              פתאום באו בנט ולפיד, ממפלגה אחרת, ופתאום אין יותר לחברים שלך במה לאחוז. זה כל הסיפור.
              עכשיו, תעשו מה שאתם רוצים. ב 2005 הצלחתם למסמס את פתיחת נמל חדש, היום זה משחק חדש. אתם מונופול, כך קבע משרד האוצר, ודינם של מונופולים אחד - להישבר.
              תנסו לשבות. אתנדב למילואים, למרות שאני פטור מזמן.
              ויום טוב לך.

              IP: 46.120.142.27 דווח על תגובה זו

              • כמעט ועניתי לך על הדוגמא המצחיקה של אגד ודן, ואז נוכחתי שאתה קורא

                אבי צנעני, 21/05/13 17:57

                לעצמך THE DOODAH MAN , מונח מעולם הסמים, וזה מסביר מה עישנת שדפק לך את המוח.

                IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

        • מה שמעניין שהמעסיק הקמצן שמשלם לך רק 38 לחודש זה אנחנו הציבור, (ל''ת)

          ומאחר ואינך מוכן להתגמש לשכר ראלי אתה מפוטר! שלום., 21/05/13 17:47


          IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

        • חחח צנעני ה"יבואן" מה אתה מייבא סמים?????? (ל''ת)

          אתמול הוא היה מכונאי היום הוא יבואן פנטזיונר, 21/05/13 18:13


          IP: 77.126.10.158 דווח על תגובה זו

  • 16.

    תודה רבה, מר מאיר תורג'מן

    ארז, 21/05/13 14:59

    סיפקת לציבור את הסיבה הטובה והחשובה ביותר שבגללה יש לשבור את הכוח הבריוני של ועדי העובדים החזקים.

    IP: 85.250.145.230דווח על תגובה זו

  • 15.

    זה גבר ולא מפחד כל אחד מהמגיבים שהיה עובד בנמל היה מתנהג כך

    חזק ואמץ תורגמן, 21/05/13 14:59

    ואם לא טוב למדינה תסגור את הנמל נראה אותה איך האנשים ישתגעו שהסחורה שלהם נהרסה

    IP: 85.64.202.19דווח על תגובה זו

    • אפשר להביא דברים דחופים באויר, לסגור את הנמל ולשוח העובדים הביתה

      שמוליק, 21/05/13 15:04

      לא ירחק היום והם יזחלו על ארבע לקבל עבודה. חלק גדול מהבעיה זו ההסתדרות לקושרת בין קבוצות לחץ ומשתלטת על המדינה

      IP: 212.235.115.168 דווח על תגובה זו

  • 14.

    זה שמנופאי ותיק ומעולה מרויח פי שתיים מרופא - זה רק בישראל (ל''ת)

    משועשע, 21/05/13 14:59


    IP: 212.179.226.119דווח על תגובה זו

    • זה לא רק בישראל - זה בכל העולם. בארה"ב קודחי נפט מרוויחים

      אבי צנעני, 21/05/13 15:34

      10000 - 20000 דולר בחודש. למה? כי צריכים אותם.

      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

      • אבי צנעני, אתה לא במקרה עובד נמל מתחזה? את הרופאים לא צריך? (ל''ת)

        יצחק, 21/05/13 16:05


        IP: 93.172.63.96 דווח על תגובה זו

        • עבודה בנפט - היא עבודה בסיכון תברואתי גבוה. חיים פחות-מקבלים יותר!

          אלדד, 21/05/13 17:47

          עובדי הנמל, הם עובדים כמו כל שאר העובדים השכירים במשק. 40 אש"ח בממוצע ל100 עובדים?

          IP: 84.228.113.178 דווח על תגובה זו

  • 13.

    איך מזהים כלב?

    א, 21/05/13 14:58

    לפי הנביחות.

    IP: 79.176.64.97דווח על תגובה זו

  • 12.

    צווארון כחול אלק.....משכורות של צווארון לבן פלוס. (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם., 21/05/13 14:56


    IP: 79.179.195.83דווח על תגובה זו

  • 11.

    הלו חולרה אתה תעוף כמו ברכבת רק כץ יעשה סדר (ל''ת)

    שלמה, 21/05/13 14:56


    IP: 79.181.66.95דווח על תגובה זו

  • 10.

    כך נשמעת סחיטה . לשבור, בכל הכוח!

    יבגני, 21/05/13 14:55

    הגיע הזמן לשבור את הועדים הגדולים - רכבת, חברת החשמל, נמלים, רש"ת וכיו"ב. צריך להפריט כל מה שניתן (לכדי תחרות: כל רציף בנמל לידיים אחרות, כל תחנת כוח לידיים אחרות; לאפשר לבנות נוספים) - ולאסור כליל על שביתה במגזר הציבורי המצומצם שיישאר בכ"ז. כפי שבמשטרה ובצבא חל איסור חמור על שביתות, כך ראוי שיהיה בכל המגזר הציבורי. אם גוף כלשהו לא עד כדי כך חיוני או שיכול להתקיים מסחרית בתנאי תחרות - הוא ממילא לא צריך להיות בידי המדינה; אחרת, השבתתו היא בלתי נסבלת בכל מצב.

    IP: 85.250.3.85דווח על תגובה זו

    • אם גוף כלשהו לא עד כדי כך חיוני או שיכול להתקיים מסחרית בתנאי תחרות

      הוא ממילא לא צריך להיות בידי המדינה, 21/05/13 14:58

      אמת

      IP: 94.230.80.58 דווח על תגובה זו

  • 9.

    עובדי הנמל חוצפנים, אין להם זכות להתערב בהחלטת ממשלה לפתוח עוד נמל (ל''ת)

    חזירים אדומים, 21/05/13 14:55


    IP: 94.230.80.58דווח על תגובה זו

  • 8.

    "סגירת כפתור"

    אלעד בורשטיין, 21/05/13 14:52

    על מי אתה מאיים משלם המיסים הישראלי המממן את משכורתך המופרזת ? אין ספק,קם הגולם על יוצרו

    IP: 82.166.29.41דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא מבין מה הבעיה עם המשכורות שלהם. 25-30 אלף שקל זה לא משהו.

    אבי צנעני, 21/05/13 14:52

    הם עושים עבודה חשובה וקשה ומרוויחים בהתאם. הרי כל קיצוץ במשכורות שלהם ילך לכיסים של בעלי ההון שיתעשרו עוד יותר. בעלי ההון חיים בוילות פאר, לחלקם מטוסים פרטיים, רק בזכות ניצול עובדי ישראל. אז כמה עובדי נמל מרוויחים קצת יותר מהממוצע, מה הקטע? מה נטפלים אליהם?

    IP: 187.21.134.128דווח על תגובה זו

    • או שאתה תמים או אדיוט. הם עושים עבודה כמו כל פועל אחר

      שמוליק, 21/05/13 15:01

      מדוע נגר שמסתכן שיחתכו לו האצבעות מרויח כמה אלפים בודדים והם, רק מגיעים לעבודה, מיד מקבלים את שעות הנורמה. כל השיטה של פרמיות היא שיטה שגויה.

      IP: 212.235.115.168 דווח על תגובה זו

      • אז אתה רוצה שכולם ירוויחו כמו תמרי הנגר העני? זה יעשה לך טוב ?

        אבי צנעני, 21/05/13 15:05

        תבין שהקיצוץ בשכרם לא ילך אליך לכיס אלא אל הכיס של בעלי ההון והפוליטיקאים משרתיהם.
        תבין שהסיבה היחידה שהם מרוויחים יותר מהנגר המסכן היא שהם התאגדו ותבעו בכוח שכר יותר גבוה. לנגר המסכן אין כוח אז הוא מרוויח קרוב לשכר מינימום כמו רוב העובדים.
        זה מה שבעלי ההון והפוליטיקאים החזירים רוצים - עובדים חלשים ומפוחדים שאפשר לשלם להם כמה שפחות, כדי שהם - רק הם - ירוויחו כמה שיותר.

        IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

        • כמה שאין לך מושג

          דויד, 21/05/13 15:20

          כל עלות המעבר דרך הנמל היא משהו שהיבואן מגלגל עלינו הצרכנים. להעיף משם קיבנימט את החגיגה ומהר וזה יוזיל את יוקר המחיה בארץ בטירוף.


          ואגב, רק לתשומת לבך, רק לאחרונה היה לנו הליכה לבית המשפט בגלל שכוננים שלא עושים שום דבר דורשים שכר מלא למרות שהם בכלל לא בנמל!
          אין בשום דבר שערוריה כזו.


          נכון, לא צריך להתבייש בשכר ונכון שלא כולם צריכים להיות עניים ומסכנים - אבל הכספים שלהם באים מכספי המסים שלנו ואין צורך שנממן אותם.

          רק עצם הדיבור של תורג'מן מראה לך שהוא לא קולט שהנמל לא שלו אלא של כולנו ואין לו זכות לנהל אותו בצורה של סחיטה ואיומים.
          אף אחד לא אמר לחתוך להם משכורות.

          אומרים להם בסה"כ הולך להיות לכם מתחרה.
          וזה מרתיח אותם...

          IP: 199.203.199.129 דווח על תגובה זו

        • אין לך מושג

          רון, 21/05/13 15:38

          המדינה משלמת להם משכורת ולא שום טייקון
          והסיבה שעכשיו אנחנו נאכל אותה זה בגלל שכל נהג מלגזה בנמל צריך להרוויח 40 אלף שקל

          IP: 212.179.159.253 דווח על תגובה זו

    • מה הקטע? ידוע לך במקרה מהו הפיריון שלהם ביחס לעובדי נמלים אחרים בעולם?

      ר.בקצה, 21/05/13 15:01

      ..ומהי עלות הנזק שנגרם כשהנמל סגור לרגל בר-מצווה?

      IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו

    • מי שמרוויח סכומים כאלה...

      ארז, 21/05/13 15:03

      נהנה מתנאים מצויינים ומבטחון תעסוקתי, לא יכול לשבות, ובוודאי לא לאיים.
      הגיע הזמן לשבור בכוח את כוחם של הוועדים החזקים, המחזיקים את המשק הישראלי בביצים.

      IP: 85.250.145.230 דווח על תגובה זו

      • אבל אם הם לא ישבתו ולא יאיימו הם לא יהנו מהתנאים המצויינים.זה לא ברור? (ל''ת)

        אבי צנעני, 21/05/13 15:21


        IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מתאים לבית האח הגדול (ל''ת)

    א, 21/05/13 14:52


    IP: 147.234.58.37דווח על תגובה זו

  • 5.

    הבעיה היחידה היא שאנחנו לא קוברים בארונות !!! מה זה גויים ??

    רון, 21/05/13 14:50

    אצלנו קוברים עם תכריכים לבנים - מה פתאום אורנות קבורה - מה אתם רוטשילד ???

    אם אתם רוצים ארונות קבורה - תשלמו מהכסף שלכם !!

    IP: 62.159.77.167דווח על תגובה זו

  • 4.

    מאיים לסגור את המדינה! לטפל בטרור שלהם באמצעות המשטרה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 21/05/13 14:46


    IP: 79.182.1.139דווח על תגובה זו

    • איך אפשר לטפל בהם כששלי מחבלת בכל דרך לרפורמה? (ל''ת)

      מפלגת העבודה שומרת על העשירים לא פחות מהליכוד!, 21/05/13 14:52


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

      • מי סופר אותה?

        דויד, 21/05/13 15:20

        שתנבח מהאופוזיציה

        IP: 199.203.199.129 דווח על תגובה זו

  • 3.

    בנו ובונים נמלי ים בכל העולם

    בן דוד, 21/05/13 12:32

    רק בישראל הועד המיליטנטי של אשדוד ןחיפה לא מרשה לבנות נמל שלא תחת חסותו. שיטות מאפיה.
    באיטליה ובכל אירופה המדינה מחליטה על
    בניית נמלים ופה מונופול לדורות. מצב בלתי נסבל וחייבים לפעול נגד הועדים המיליטנטים.

    IP: 46.116.214.122דווח על תגובה זו

  • 2.

    דבר אחד אני לא מבין, אי אפשר לפטר אנשים כאלה?

    גילי, 21/05/13 11:56

    שחצן כזה צריך ללחוץ על כפתור במקום אחר.
    מה זו השחצנות הזו?

    IP: 84.111.45.33דווח על תגובה זו

    • ממתי מפטרים מישהו מהמאפיה? רק כשהוא הולך "לישון עם הדגים" (ל''ת)

      ר.בקצה, 21/05/13 15:02


      IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יש פתגם אמיתי ביהדות: "לא עכברא גנב, חורא גנב"

    יצחק, 21/05/13 10:45

    כלומר, אל תאשים את העכבר שהוא גנב, אלא את החור שהשארת פתוח כך שהעכבר יכול היה להיכנס ולגנוב.
    לא עובדי הנמלים (וחברת החשמל וכל שאר עובדי המונופולים) אשמים בשכר הענק שהם מקבלים, אלא מערכת השלטון שלנו שהעדיפה שקט תעשייתי על לחץ מוועדי העובדים. "מה, זה הכסף של אבא שלך?" הקלות הנפשעת שבה חתמו הממשלות על הסכמי השכר המופקע בנמלים ובמקומות עבודה ממשלתיים למעשה (גם אם בתיאוריה הם לא חברות ממשלתיות הם לא אשמת העובדים. תראו לי עובד שיגיד לא להעלאת שכרו! אין כזה!

    IP: 93.172.63.96דווח על תגובה זו

    • אתה צריך להבין שמדינת ישראל היא מדינה עשירה מאוד, עם אזרחים עניים

      אבי צנעני, 21/05/13 14:57

      מאוד, רוב העושר מתרכז בידיים של כמה משפחות חמדניות וקמצניות, שמצידן אין בעיה שכולם ירוויחו שכר מינימום.
      השכר הגבוה של עובדי הנמל הוא גבוה ביחס לשכר הממוצע בישראל, אבל לא ביחס לשכר המקובל במדינות עשירות אחרות כמו שבדיה גרמניה וארה"ב.

      IP: 187.21.134.128 דווח על תגובה זו

    • אז מה?

      דויד, 21/05/13 15:21

      משהו אמר לשלוח אותו לכלא?
      כל מה שאומרים, זה שצריך לפתוח נמלים נוספים שתהיה תחרות.

      איפה הבעיה?

      IP: 199.203.199.129 דווח על תגובה זו

      • למה? מפני שהממשלה שלנו חדלת אונים?

        יצחק, 21/05/13 16:01

        לא צריך לשלוח אף אחד לכלא, רק לשנות את הדרך שבה מתגמלים את העובדים במקומות מונופוליסטיים: בנמלים, בחברת החשמל, ברכבת וכו'. דווקא במדינה הכי קפיטליסטית - ארה"ב - נשיא שנמאס לו מהסחטנות הביא את הצבא שינהל, למשל, את שדות התעופה כי הדרישות של הפקחים עברו כל גבול.
        למה מלגזן בנמל צריך להרוויח פי שלוש ממלגזן בתעשייה?

        IP: 93.172.63.96 דווח על תגובה זו

    • יש פתגם בתיאלנדית: ทุกสิ้นสุนัขเห่ากิน

      שאומר: כל כלב נובח סופו להאכל, 21/05/13 19:22

      וביפנית: 冷静と尊敬のためにも、小さな見ていて日本の訓練された、神経相撲ファイター

      או בתרגום חופשי: גם ליפני קטן, מאומן, ועצבני כדי להזהר מלוחם סומו רגוע וכבד

      IP: 79.180.127.43 דווח על תגובה זו