• 65.

    התגוננות מקרינה

    ג, 08/05/13 10:21

    אל תסמכו על מה שאומרים לכם או לא אומרים לכם. תבצעו בדיקה עצמאית או שתזמינו מודד קרינה, חברת לייף סייבר הכי חמים היום בשוק בדיקות הקרינה!

    IP: 62.90.110.102דווח על תגובה זו

  • 64.

    מדידת קרינה

    דנה, 07/05/13 18:06

    אצלנו בבית עושים כל תקופה מדידת קרינה
    פעם אחרונה עשנו אצל מהנדס שנקרא לירן רז
    וגילה לנו דברים על קרינה שלא יודעים אותם

    IP: 62.90.110.102דווח על תגובה זו

  • 63.

    לעמיר הפרנואיד

    יעקב, 07/05/13 14:31

    אז למדת כל מיני מושגים כו SAR ועוד דברים.
    יחידות כמו ואט לסנטימטר מרובע וכו' לא נכנס לה.
    הבעיה שאתה גם לא יודע לחשב!

    IP: 84.111.71.180דווח על תגובה זו

    • ליעקוב שחיי באשליות

      עמיר - ללא קרינה בשבילך!, 08/05/13 22:24

      אתה חי באשליות

      IP: 77.125.126.192 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מציע לתושבים המסכנים לא לסמוך על השופטים המושחתים, לכו ותשרפו את הבנין (ל''ת)

    כ, 06/05/13 23:39


    IP: 93.172.178.36דווח על תגובה זו

  • 61.

    למה שבעלי החברות האלה לא ישימו אנטנות מעל בתיהם וכך ישמשו דוגמה ? (ל''ת)

    ישראלי ותיק מאוד, 06/05/13 17:55


    IP: 109.64.170.212דווח על תגובה זו

  • 60.

    סכנת קרינה

    רחלי, 06/05/13 17:50

    הנושא עולה שוב ושוב. לתושבים אסור לוותר. מוכרחים להאבק נגד הרשויות. הקרינה מסוכנת!!!גופים בעלי אינטרסים מסתירים את האמת מהציבור. הקרינה מסוכנת! אפשר להנות מהקידמה ויחד עם זאת להשמר בעזרת אביזרים מתאימים.

    IP: 62.90.110.102דווח על תגובה זו

  • 59.

    כל כך הרבה תגובות ורק בודדות עם האמת: אין קשר בין סרטן לסלולר.

    Homo Sapiens, 06/05/13 15:20

    סרטן היא מחלה נפוצה מאד בעולם המודרני בעיקר בגלל השיפור העצום בטיפול במחלות אחרות.

    אין בעולם מחקרים שהצליחו להראות קשר בין סלולר לסרטן. אלה שטוענים כך מדברים על מחקרים שהראו עליה בשברי אחוזים וגם אם הם נכונים זה אומר שמתוך 17 החולים 0.05 חולה זה בגלל הסלולר ו16.95 היו חוללים ממילא...

    כל זה לא מפריע לאנשים להאשים את הסלולרי בכל מה שקורה להם בדיוק כפי שהגויים נהגו להאשים את היהודים בכל מה שקרה להם, לוחמי השייטת האשימו את הקישון, והדתיים מאשימים את השטן.
    העובדות פשוט לא מעניינות את המאמינים...

    אני לא עובד בחברת סלולר. אני בקושי מדבר בסלולר אבל זה לא בגלל שזה מסוכן אלא בגלל שאף אחד לא רוצה לדבר אתי.

    IP: 62.219.208.185דווח על תגובה זו

    • אולי זה בריא להיות ליד אנטנות סלולריות ? רק שלא ירצו על זה כסף (ל''ת)

      ישראלי ותיק מאוד, 06/05/13 17:48


      IP: 109.64.170.212 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מ (ל''ת)

    ישראלי ותיק מאוד, 06/05/13 13:42


    IP: 109.64.170.212דווח על תגובה זו

  • 57.

    למה המחוקק מאפשר חשיפת אוכלוסיות שלמות לקרינה סלולרית באופן פסיבי

    ישראלי ותיק מאוד, 06/05/13 13:40

    כמו שאי אפשר לחשוף אדם לעישון פסיבי,
    מדוע חושפים אנשים רבים לקרינה סלולרית גם אם יש אנשים שלא מעוניינים בכך ????????????????
    למה ?
    ככה !
    כי לאזרח הקטן אין שום אפשרות להתגונן כי ההפקרות חוגגת ומדינת ישראל צריכה להיות במקום השני לאחר יפן בשימוש בטלפון הסלולרי
    תחי "הקדמה"/"הדעווין ! חבל רק שהאזרח הפשוט אובד עצות מול האכזריות ..................

    IP: 109.64.170.212דווח על תגובה זו

  • 56.

    shirly23@gmail.com

    שירלי, 06/05/13 13:37

    לצערי במדינה שלנו לאף אחד לא אכפת שיש קרינה מהאנטנות. כל אחד שנותן אישור להתקנת אנטנות כאילו נתן אישור לכך של תושבי האזור יסבלו מהקרינה

    IP: 62.90.110.102דווח על תגובה זו

  • 55.

    ההפקרות חוגגת בחברה הישראלית העיקר שיהיו עוד מפעילים סלולריים

    ישראלי ותיק מאוד, 06/05/13 13:09

    שום דבר לא מצדיק את הגדלת הסיכויים לחלות במחלה הארורה הזאת !
    אם באמת היינו חיים בחברה/מדינה מתוקנת אז היו חייבים להחרים את החברות הסלולריות עד שהבעיה הזאת הייתה נפתרת לחלוטין !
    ומי שחושב אחרת כדאי שיבקר באחת המחלקות האונקולוגיות וישאל את עצמו אם הוא מוכן להגדיל את הסיכוי שיהיה לו שם תיק למען אנשים שירכלו וישחקו בסלולר המחורבן !

    IP: 109.64.170.212דווח על תגובה זו

  • 54.

    בדיקות רמות הקרינה

    עמירם, 06/05/13 10:15

    צר לי על המצב אליו ניקלעתם.אבקש רק להאיר: אם חברות הסלולר ידעו שאתם עורכים בדיקות קרינה הם יורידו זמנית את הספק השידור כך שרמות הקרינה יהיו בתחום "התקן"

    IP: 79.183.107.148דווח על תגובה זו

  • 53.

    ככה זה בכל הארץ.

    עמיר - ללא קרינה בשבילך!, 06/05/13 10:00

    כאשר התקנים מבוססים על אפקט חום בלבד ושוללים כל אפקט ביולוגי, אנשים נפגעים!

    כאשר בדיקות הקרינה מבוצעות על ידי מדי קרינה איטיים אשר לא מודדים את כל האותות המשודרים מהאנטנה (דרוש נתח תדרים) תוצאות המדידה נמוכות ולא מייגצות את הסיכון.

    כאשר מרחקי הביטחון הם מטרים ספורים בלבד, מקימים אנטנות ליד בתי מגורים, בתי אבות, בתי ספר וגני ילדים.

    כאשר לחברות הסלולר יש כסף, עורכי דין, משרדי יחצי ציבור, ורצון בלתי נדלה להקים עוד ועוד אנטנות, זה מה שקורה.

    כאשר אנשים מדברים שעות בטלפונים הסלולריים שלהם ללא הצדקה אמיתית, גולשים, עושים שימוש באפליקציות, רואים סרטים ומורידים קבצים אז צריך עוד ועוד אנטנות.

    כאשר משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה לא מכירים בהשפעות הביולוגיות של קרינת הרדיו, זה מה שקורה, אנשים נפגעים!

    חייבים להבין שלחשיפה לקרינת רדיו יש השפעות בריאותיות!
    חייבים להבין כי כל שימוש בסלולרי או באלחוטי חושף אתכם לקרינה!
    חייבים להבין כי כל שימוש בסלולרי מגדיל את הצורך בעוד ועוד אנטנות!
    חייבים להבין כי התקנים לא מגנים ובדיקות הקרינה לא שוות כלום!

    חפשו "ללא קרינה בשבילך" בגוגל!

    IP: 77.125.126.192דווח על תגובה זו

  • 52.

    עבדות הגימור והנקיון הסופי שקשורות לתעלות הניקוז הם על הפנים (ל''ת)

    פקק תנועה, 06/05/13 09:28


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 51.

    מדוע תעלות הביוב שחברת שפיר משקיעה בהם ליד גשר בית העלמן בקרית ביאליק

    פקק תנועה, 06/05/13 08:58

    סתומות בחומת אדמה בדיוק בפתחי הניקוז היכן ההיגיון שבדבר ומדוע בריכת הצפרדעים שנישארה בפינה הצפונית של בית העלמין הזה גם פתח הניקוז שלה סתום בגרוטאות בנין וכוליי זה גורם לצבירת חרקים מזיקים מים מצחינים סירחון של מיי ביוב ואי זרימת מי הביוב בצורה תקינה מה החלמאות הזו שבדבר מדוע עבודות הגימור שם על הפנים ומדוע לא מתקנים את אבנים המישתלבות בפיתחי ניקוז מי הגשמים שבגשר הזה ליד בית העלמין של קרית ביאליק ישנם שני פתחים שכאלו שבהם האבנים לא הוחזרו כיאה למקום אחד בקצה הצפוני ואחד בקצה הדרומי עד שיקרה אסון ומישהוא שם ילך וישבור את עצמותיו ואז השימחה תיגדל והרשלה מאסטרופולי יחגוג את חגיו

    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

    • אני עושה שם כל יום בשעות אחהצ טיול ואני רואה בכל פעם שלאף אחד זה לא

      פקק תנוע ה, 06/05/13 09:02

      מזיז כאילו שבעיות אלו בכלל לא קיימות ואף אחד לא שם לב אליהם אני לא מסוגל להבין את הרשלנות הזו הכל כך פשוטה לתיקון וגורמת לצרות צרורות הכול במיסגרת עבודות תיקון פשוטות ביותר לבעלי המיקצוע ולא פחות משעה 1 ביום או שעתיים ביום אחד וזהו

      IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

  • 50.

    פשוט מזעזע. וגם אם יחלו עוד עשרות אנשים יגידו האינטרסנטים (ל''ת)

    שזה לא מהסוללות. מקוה שהשכנים יסירו אותן וזהו, 06/05/13 08:09


    IP: 23.17.154.48דווח על תגובה זו

  • 49.

    הדרוזיים חכמים יותר מהיהודים.

    from far, 06/05/13 05:23

    לפני כמה שנים ביקרתי בכפר דרוזי. אני חושב שזה היה דליית אל כרמל.
    הופתעתי שהטלפון הנייד שלי לא עבד בשום מקום "בכפר".
    המארח המקומי שלי אמר לי שכל האנטנות הוסרו מהכפר, לאחר שהמקומיים התחילו לחלות במחלות יהודיות.
    אני לא יודע אם זה עדיין המצב, אולי הכסף נצח גם שם אחרי הכל.

    IP: 186.120.88.244דווח על תגובה זו

    • נו ? ומאז הדרוזים מתים רק מנזלת ודלקת בציפורניים ? (ל''ת)

      Sapiens, 06/05/13 16:41


      IP: 62.219.208.185 דווח על תגובה זו

  • 48.

    בסוף כולם ימותו מסרטן מחיר הקדמה!!!!

    מיכאל הכהן , 06/05/13 03:01

    http://hacohen.goop.co.il

    IP: 79.182.21.98דווח על תגובה זו

  • 47.

    אין שום קשר בין האנטנות לבין הסרטן - זה הוכח. (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 06/05/13 02:55


    IP: 86.20.159.17דווח על תגובה זו

  • 46.

    להעביר מיד את האנטנות לגג הכנסת (ל''ת)

    נדב, 06/05/13 01:45


    IP: 201.171.110.46דווח על תגובה זו

  • 45.

    מדינה בלי ערכים וסולידאריות. (ל''ת)

    פליט וואי נט, 06/05/13 00:47


    IP: 79.179.192.97דווח על תגובה זו

  • 44.

    בסמכות העיריה לבטל את האישור שניתן אם יש בו מטרד וסכנה לבריאות (ל''ת)

    התושבים., 06/05/13 00:32


    IP: 79.181.102.69דווח על תגובה זו

  • 43.

    מעל מקומות עבודה ומקומות ציבוריים ובסביבת בתים להעיף את האנטנות

    אופיר, 06/05/13 00:29

    לא קשור למקרה כלשהו, באופן כללי. מקומן של אנטנות - הרחק מבני אדם ככל האפשר. לא סביר שבמקום עבודה יושיבו עובדים בקומה עליונה שמעליה אנטנות, לא יתכן שבשביל כסף יציבו אנטנות קרוב לבית ויסכנו בריאות של אנשים. בני אדם הם לא משהו שמכניסים לצ'יפסר ומטגנים אותו בקרינה.

    IP: 217.132.245.100דווח על תגובה זו

  • 42.

    פראירים מתים וגם מתחלפים. תעלו על הגג ותשמידו את כל מה שיש (ל''ת)

    יוא, 06/05/13 00:26


    IP: 108.184.251.254דווח על תגובה זו

  • 41.

    ואתם סמכתם על מפ"מ כל השנים. חכו מה האחות מר"צ תעשה לכם.

    חיפאי, 06/05/13 00:02

    ועכשיו ברצינות אני בעל מספר גגות במקומות אסטרטגים בכרמל סרבתי לפניות חברות הסלולאר אז הם תמיד מצאו בנין שכן שבעלים מספיק רעבים לעוד כסף וגם נבלים חסרי מצפון.

    IP: 213.57.245.162דווח על תגובה זו

  • 40.

    הבעיה שאי אפשר לדעת מה יהיה יותר גרוע

    אנונימי, 05/05/13 23:56

    בלי סלולאר או עם סלולאר , עד עכשיו הכל התנהל כרגיל לכו תדעו איזה אסונות טבע יפלו על ישראל אם יורידו את השלטר בבת אחת !

    אם בכלל ישראל יכולה לספוג כזה דבר ?

    אף פעם לא נדע ! בסרטים החשמל נפל כולם מסתובבים בכיף ! אבל זה לא ככה ! במקומות שאין חשמל רק אלוהים יודע מה יהיה !

    כמה זמן אפשר לשרוד ? שבוע שבועיים ? ומה אחר כך ? וגם אם צדתם את כל מה שהיה באיזור מה אחר כך ? מוות אמרתם נכון ! מוות ברעב !
    אלא אם אתם מסוגלים לאכול אבנים ועצים !

    IP: 77.125.81.255דווח על תגובה זו

  • 39.

    אני חושב שאני מספיק רציני להביא את הפתרון : " femtocell " . (ל''ת)

    גלעד ארדן, 05/05/13 23:45


    IP: 89.139.52.181דווח על תגובה זו

  • 38.

    זו הבעיה עם היהודים, להבדיל משכנינו הערבים והדרוזים

    אנה, 05/05/13 23:07

    בטיול בעוספיה, לפני כמה שנים, הגענו וגילינו שאין קליטה, של אף חברה.
    יודעים למה?
    כי אחרי מספר מקרי סרטן, התושבים ראו מה קורה, והורידו, פיזית , את האנטנות. בנוסף, לא נתנו להעלותן מחדש.
    ככה פותרים בעיות כאלה.

    בקרית חיים הם עוד "ילחמו" בזה שנים, וימותו עוד 17 שכנים ושום דבר לא יזוז.

    IP: 84.109.44.37דווח על תגובה זו

    • אל תגידי יהודים - תאמרי ישראלים! היהודים טובים, אכפת להם והישראלים.... (ל''ת)

      מעניין אותם כבוד וכסף, 05/05/13 23:22


      IP: 212.76.125.153 דווח על תגובה זו

    • יהודים לא מראים חוזק ואחדות מול מטרות ולכן המדינה מזלזלת בחלשים. (ל''ת)

      פליט וואי נט, 06/05/13 00:49


      IP: 79.179.192.97 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לא מספיק מסר נכון, כתבות מעריב היו צריכות גם להכתב באופן אינטיליגנטי

    אוף, 05/05/13 22:56

    בכתבה כתוב "שאת המסקנה הסטטיסטית אתם יכולים להסיק לבד", אבל עצם העובדה שבבניין מסויים חלו כך וכך דיירים בסרטן אין לה כל משמעות סטטיסיטת בפני עצמה. כל השאלה היא האם אחוז החולים בסרטן בבניין הנתון גבוה באופן משמועתי מהממוצע בארץ עבור אנשים בחתך גיל דומה לזה שבקרב הדיירים בבניין.

    לכן: לא רק שהכתבת המדופלמת מרת אורית פרץ ארי מגלה ידע קלוש בסטטיסטיקה, היא אף לא טרחה להיוועץ במומחים, מה שמצביע על רשלנות ורמה תחקיר נמוכה שמשרתת בדיוק את אותם הגורמים שמעוניינים בהשארת האנטנות.

    IP: 132.74.145.176דווח על תגובה זו

  • 36.

    בית מפ"ם אה ? (ל''ת)

    אני רק שאלה, 05/05/13 22:54


    IP: 46.116.201.27דווח על תגובה זו

    • מחלקים את הקרינה באופן שלם לכל התושבים בשכונה

      עמיר - No Radiation For You, 06/05/13 10:56

      זו סיציאליסטיות לשמה

      IP: 77.125.126.192 דווח על תגובה זו

  • 35.

    Remove them ASAP. They are the cancer .

    Dr., 05/05/13 22:34

    Shame on the telcome co

    IP: 86.164.153.131דווח על תגובה זו

  • 34.

    פופוליזם זול

    אמיר, 05/05/13 22:27

    ולפני 20 שנה אנשים חיו על גיל 200? לא היה סרטן? מה הקשר בכלל? ולמה שמים תמונה של אנטנות בירושלים?

    IP: 46.117.123.106דווח על תגובה זו

  • 33.

    ליטר נפט יעשה שינוי גדול (ל''ת)

    Eldad, 05/05/13 22:22


    IP: 46.19.80.148דווח על תגובה זו

  • 32.

    למי אין טלפון סלולרי?

    רמי, 05/05/13 22:21

    כולכם צבועים!
    רוצים קליטה טובה בכל מקום כל הזמן.
    אז הנה קבלתם.
    כל הזמן מתלוננים נגד האנטנות.
    איך חברות התקשורת יספקו לכם תקשורת טובה?
    אההה, הבנתי! תקשורת על חושית.
    טוב, הטכנולוגיה הזאת עדיין בפיתוח.
    בינתיים תקבלו סרטן המוח.

    IP: 79.180.115.181דווח על תגובה זו

    • לי אין

      עמיר - ללא קרינה בשבילך!, 06/05/13 22:23

      אבל אתה צודק.

      אי אפשר לתחון את המוח כל היום באחת מהחברות החדשות ואחר כך להתפלא על הקמה של מתקן גישה אלחוטי (אנטנה סלולרית לכל דבר) של חברה זו ליד הבית שלך.

      מצד שני הממשלה לא מידעת את הציבור לגבי הסכנה בחשיפה לקרינה והוא מצידו לא מבין שהקרינה מהאנטנה היא אותה קרינה כמו בסלולרי, כמו באלחוטי וכמו ב WIFI.

      לכן חייבים לעורר מודעות בנושא.

      צמצמו שימוש בסלולרי ובאלחוטי לפני שהשימוש יצמצם אתכם!

      IP: 77.125.126.192 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לחתוך את הכבלים של האנטנות , כמה פעמים , עד שיעיפו אותם משם. (ל''ת)

    עשיתי את זה עם כמה שכנים בשכונה שלי ביקנעם., 05/05/13 21:58


    IP: 109.67.132.205דווח על תגובה זו

    • חם בלב כשיש עם יהודי אמיתי, חי ובועט (ל''ת)

      חזק, 05/05/13 23:23


      IP: 212.76.125.153 דווח על תגובה זו

  • 30.

    צריך לקחת יוזמה , לעלות ולהרוס את האנטנות , היום מחביאים את האנטנה בתו

    אנטנה = סרטן, 05/05/13 21:46

    בתוך קופסה קטנה או דמוי למרזב מים אנטנה זאת היא המוח , עדיף להיכנס לכלא מאשר להיכנס לקבר ,

    IP: 93.172.158.163דווח על תגובה זו

  • 29.

    רק כאשר בית המשפט יחל לפסוק סכומים אסטרונומים לזכות הנפגעים יחל שינוי (ל''ת)

    אבי, 05/05/13 21:36


    IP: 87.69.228.59דווח על תגובה זו

    • כאשר ישלוט כאן המשיח יהיה סנהדרין ומשפט צדק! בינתיים... רק פשע ורשע

      אין כאן משפט צדק!, 05/05/13 23:24

      בקשו משיח!!!

      IP: 212.76.125.153 דווח על תגובה זו

  • 28.

    כמות האנטנות פועל יוצא בקשת של שרי התקשורת לתחרות

    ישראלי_ד, 05/05/13 21:16

    כל שר תקשורת בעשור האחרון מברך על "תחרות הוגנת" על פי דיבריהם.
    ה"תחרות ההוגנת" על פי דיבריהם גרמה שלתינות בן יומו יהיה מכשיר סלולארי.
    כדי כך חייבים באנטנות לספק את השרות הזול לכל דיחפין.
    אני מציע לכל הקטגורים לבחון או לבצע חקירה ממלחתית שהביא לכמות החברות המעונינות להרויח על חשבון בריאות התושבים.
    1. הקרנה הנפלטת ממכשיר סלולארי עומדת בכל התקנים הבינלאומיים.
    2. כדי שמכשיר סלולארי יהיה זמין, חייבת להיות האנטנה בשידור קבוע אפילו ללא מנוי.
    3. ככל שיש יותר אנטנות על פי החברות הסלולאריות ישנה קרינה עולה אפילךו ללא מנוי מדבר.
    כמובן כל האנטנות עומדות בתקן אך בגלל הפחד לקרינה נוצרו כמו באל-עד או הרצליה מחסור באנטנות והמנויים חייבים להקרין גבוהה האפשרי.
    סיכום א) ככל שיש יותר אנטנות באזור כך יהיה קרנה בראר קטן יותר.
    ב) כל שיש יותר חברות סלולאר יש יותר אנטנות .
    מציע לכל הקטגורים לפנות לכנסת להקטין את כמות חברות הסלולאר.

    IP: 79.177.100.9דווח על תגובה זו

  • 27.

    האנטנות '

    יפה, 05/05/13 21:13

    השאלה.מה רואים דרך האנטנות? בשידורים האלו שרואים צריך לטפל והכל יבוא על מקומו בשלום.

    IP: 188.120.137.80דווח על תגובה זו

  • 26.

    קרינת מיקרוגל מכוונת כנגד התושבים

    לימור, 05/05/13 20:40

    לא מדובר ב"עזרה סלולרית", מדובר בקרינת מיקרוגל כנגד התושבים.

    ויש לכך סיבה מסודרת

    תשאלו את האילומינטי

    ראו את הסרט

    "WAKE UP CALL

    ביו טיוב

    להעיף את האנטנות הסלולריות לאלתר

    ולהטמין כמה שיותר אורגונייט

    מרעילים אותנו

    IP: 77.126.104.30דווח על תגובה זו

  • 25.

    People are stupid and it makes me sad

    פיסקאי, 05/05/13 19:53

    http://woland.ph.biu.ac.il/uploaded/176.pdf

    "לב הבעיה אינו בכך שאנשים אלו
    מפתחים פנטזיות פרימיטיביות אלא
    שאינם עושים מאמצים כלשהם לתקנם
    באמצעות כושר ההבחנה שבו הם
    מתגאים כל כך; ושלנוכח סכנה אינם
    נוקטים בדרך הרציונלית של בירור
    העובדות..."
    "מי שחושש מקרינת הסלולרי צריך להיות מעוניין בפריסה רחבה ככל האפשר של אנטנות, מפני שזו תאפשר למכשירים הסלולריים לשדר בעצמות יותר קטנות (האנטנות יהיו יותר קרובות) בעוד הקרינה מן האנטנות היא זניחה לגמרי בכל המקרים המציאותיים. במקום זה לוחצים על חברות הסלולר להרחיק את האנטנות, מה שיגרום למכשירים לשדר בעצמות יותר גבוהות ויגדיל את חשיפת המשתמשים!! אכן, העולם ירד מן הפסים." - פרופסור נדב שנרב

    IP: 46.116.114.212דווח על תגובה זו

    • כמה שלמונים קיבלת מחברות הסלולר בעבור הטוקבק הזה? (ל''ת)

      בן, 06/05/13 05:56


      IP: 79.181.201.214 דווח על תגובה זו

    • פיזיקאים שלא מודעים לסכנות מעציבים אותי

      עמיר - ללא קרינה בשבילך, 06/05/13 22:49

      הסלולרי מסוכן, וכך גם האנטנות. יש לידע את הציבור על הסכנות ולהתחיל לעודד אותו לצמצם שימוש, רק אז ריבוי אנטנות זעירות (בתנאים מסוימים ובהספק נמוך של חצי וואט שידור ללא השבח) יוכל באמת להוריד את החשיפה לקרינה.

      צעדים שיש לעשות לפני ריבוי אנטנות כדי להביא לצמצום החשיפה:
      1. קודם כל הכרה בנזקים ובנפגעים,
      2. צעד הבא קביעת תקני חשיפה של 0.1 מיקרווואט לסמ"ר,
      3. אחר כך ידוע הציבור על הסכנות,
      4. אחר כך צמצום שימוש בסלולרי ובאלחוטי,
      ורק אחר כל ריבוי אנטנות של חברת תשתית אחת ויחידה (כל השאר יהיו "וירטואליות").
      רק צעדים אלו יביאו לצמצום החשיפה.

      כרגע 5 חברות הסלולר מתקינות 5 רשתות נפרדות וכפולות עם אנטנות בהספקי שידור של מעל 20 וואט (ללא השבח) כדי לאפשר ליותר אנשים להשתמש יותר זמן, לגלוש יותר, לדבר יותר, להוריד יותר קבצים, לראות סרטונים , לשמוע מוזיקה ועוד דברים מיותרים לחלוטין.

      IP: 77.125.126.192 דווח על תגובה זו

  • 24.

    תקראו את התגובה של טל ל-7 (ל''ת)

    אלון, 05/05/13 19:44


    IP: 79.177.174.100דווח על תגובה זו

  • 23.

    יכולים לתבוע פיצויים מבעל הבניין שהורג אותם ופוגע במפרנסים (ל''ת)

    עיעו כהן, 05/05/13 19:18


    IP: 85.65.84.229דווח על תגובה זו

  • 22.

    לפי ויקיפדיה, הבניין הזה שייך לתנועת הקיבוצים ול"קרן חבצלת" שמפעילה (ל''ת)

    בבניין את קן השומר הצעיר., 05/05/13 19:05


    IP: 94.159.194.243דווח על תגובה זו

  • 21.

    פשוט מאוד לוקח דיסק ומנסר להם את האנטנה שיחפשו לתבוע אותי וממש לא מפחד

    פחחח, 05/05/13 18:58

    נהיה פה טירוף מה זה בכל הארץ פריסה ענקית של אנטנות מצאו דרך להרוג אותנו בשקט
    זה מתחיל באוכל מים ונגמר בדרכי תקשורת עדיפה לי הארץ לפני 40 שנה משל היום בלי תקשורת בלי רעל רק שפע שקט וכל טוב

    IP: 79.177.173.212דווח על תגובה זו

  • 20.

    אתר לבדיקת מיקום אנטנות

    חשדן, 05/05/13 18:41

    מציע לאנשים לבדוק אם יש אנטנות בקרבת מגוריהם ולפעול מול הערייה בהתאם..
    http://he.mapatlas.org/m/cellmap

    IP: 46.120.110.130דווח על תגובה זו

    • טירוףףףףףף (ל''ת)

      פחחח, 05/05/13 18:56


      IP: 79.177.173.212 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מפ"ם :זה רק יהודים לא ערבים והעיקר הכסף (ל''ת)

    מפלגת פועלים מאוחדת, 05/05/13 18:24


    IP: 93.172.145.177דווח על תגובה זו

  • 18.

    תעלו לגג -עם כובעי גרב וכפפות - ותשברו את כל האנטנות (ל''ת)

    תפרסמו בפייסבוק - והרבה יבואו לעזור לשבור, 05/05/13 18:19


    IP: 109.186.15.205דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה הבעיה להביא מודד פרטי?

    גל, 05/05/13 18:05

    זה עלות של אלף-אלפיים שקל, וכשיש הרבה שכנים זה כסף קטן.

    IP: 37.142.132.54דווח על תגובה זו

    • אין מודדים פרטיים בישראל

      יורגי, 06/05/13 01:09

      אין מודדים פרטיים בישראל

      כולם בקשר כלשהוא עם ..............

      IP: 46.116.65.88 דווח על תגובה זו

      • אפשר למדוד לבד

        עמיר - ללא קרינה בשבילך!, 07/05/13 10:17

        אפשר לרכוש מד קרינה ביתי ולמדוד לבד.
        המדים הביתיים בדרך כלל הרבה יותר רגישים מהמדים של המשרד להגנת הסביבה.
        הם פשוטים להפעלה ועולים כמו בדיקת קרינה.

        בכל מקרה הבעיה היא שהתקן כל כך גבוה שאין סיכוי שהמדידה תהיה גבוה ממנו. המדידה העצמאית לא מכובדת בבית משפט אבל כאמור אין סיכוי שהתוצאות יהיו גבוהות מהתקן.

        אז למה שווה המדידה העצמאית?
        המדידה תאפשר לכם לראות כמה קרינה יש, מאיפה היא נכנסת הביתה (בדרך כלל חלונות) ואיפה בבית היא הכי חזקה. כמו כן ניתן יהיה לזהות מקורות קרינה ביתיים המשדרים כל הזמן (טלפון אלחוטי, סמרטפונים, מחשב נייד, ראוטר אלחוטי ועוד), להרחיקם או להפסיק שימוש בהם. ניתן יהיה לבצע שינויים ולמקם את המיטה, שולחן העבודה, הספות בסלון, וכל מקום שנמצאים בו הרבה זמן במקומות בהם הקרינה הכי נמוכה וכמובן ניתן יהיה למגן ולראות שהמיגון עובד טוב.

        ממליץ לכל וועד בית, או משפחה לרכוש מד כזה .

        IP: 77.125.126.192 דווח על תגובה זו

        • שטויות

          דני, 07/05/13 14:33

          אתה משווה מד צעדוע למד של RHODE SHWARTZ ?
          אתה לא יודע איך מודדים עוצמת שדה. בגלל זה אתה משתמש במושג קרינה. קרינה לא מודדים.
          לך תעשה קורס של מודד.

          IP: 84.111.71.180 דווח על תגובה זו

  • 16.

    תעלו לגג ותעיפו את האנטנות לכל הרוחות בלי חשבון

    אזרח זועם, 05/05/13 17:53

    רק כך מבינים במדינה הזאת

    IP: 37.142.235.48דווח על תגובה זו

  • 15.

    אה אה אה, הם מתאמים את הבדיקות עם חברות הסלולר...

    אני, 05/05/13 17:48

    חברות הסלולר נערכות מראש, ובזמן הבדיקה דואגות שהאנטנות לא ישדרו או ישדרו נמוך מאוד. אה אה אה, תחי מדינת החלם, השקר והקומבינה.

    IP: 109.67.5.43דווח על תגובה זו

  • 14.

    "הקמת האנטנות אושרה על ידי המפקח על רמות קרינה במשרד להגנת הסביבה" האם

    המשרד להגנת הסביבה-חוסר מצפון!, 05/05/13 17:39

    המפקח הזה היה מאשר זאת אם האנטנות היו ליד ביתו??? או כל אחד אחר מאנשי "המשרד להגנת הסביבה"???

    IP: 71.225.225.23דווח על תגובה זו

  • 13.

    אם נפטרו אחד אחרי השני, ז"א נפטרו שניים (ל''ת)

    עברית קשה שפה, 05/05/13 17:34


    IP: 99.235.184.184דווח על תגובה זו

    • לא, השני עקף בסבוב ונפטר ראשון.

      אם באמת אכפת לך, תן להם טיפ, 05/05/13 17:57

      יופי, מנחם.
      צעד אחד קדימה, ופשוט הצע " זה אחר זה"
      ללא זלזול או הנמכה.
      התרומה לאנושות תהיה מבורכת יותר.

      IP: 77.125.156.101 דווח על תגובה זו

    • חסר גיל הנפטרים

      ישראלי_ד, 05/05/13 21:19

      הרי מי שאינו עמיד בפני קרינה בדרך כלל הם הילדים הקטנים שעדיין אינם מחוסנים.

      IP: 79.177.100.9 דווח על תגובה זו

  • 12.

    איך נדבר בטלפון

    מ, 05/05/13 17:32

    כולם נגד האנטנות אבל גם כולנו מסתובבים עם 2 מכשירים לפחות בתיק, מה לעשות שאם לא יהיו אנטנות רמת הקרינה תעלה וכשנדבר בטלפון האוזן תתחמם כל כך עד שנקבל סרטן מהקרינה באוזן או בראש....

    IP: 80.246.134.51דווח על תגובה זו

    • אנטנה

      ג׳ינג׳י, 05/05/13 17:38

      אנטנה סלולרי עם כיסוי של 12 קמ מרובע זה אומר למקם יותר מ 200 מטר מתושבים כטווח בטחון הבעיה שאף אחד לא שומר על מרחקי בטחון

      IP: 109.186.47.159 דווח על תגובה זו

      • איך חישבת טווח בטחון ?

        דני, 07/05/13 14:34

        לקחת בחשבון את אורכי הגל והספקים?
        שבח אנטנה נכלל בנוסחא?

        IP: 84.111.71.180 דווח על תגובה זו

  • 11.

    More antennas = less radiation

    Amir, 05/05/13 17:19

    There must be another cause

    IP: 108.132.44.121דווח על תגובה זו

    • מיקרוגל

      קרן, 05/05/13 17:33

      כידוע מיקרוגל יודע לבשל ולהיות קבוע ליד אנטנות מיקרוגל זה הסיבה וזה לא קשור למכשירים שמחזיקים ביד שהיום גם מקבלים וידיאו ולא רק שיחות כמו שהיה בעבר ולכן בעצם כל האישורים מהעבר בטלים בעצם

      IP: 109.186.47.159 דווח על תגובה זו

      • איך אתה מזהה אנטנת מיקרוגל?

        דני, 07/05/13 14:35

        טיפ:
        אנטנת מיגרוגל היא כיוונית בעלת עלומה צרה מאוד

        IP: 84.111.71.180 דווח על תגובה זו

    • Amir, when more people like you saying this bullshit = more lies

      Man, 05/05/13 17:47

      we already heard this bullshit - we don't buy it.
      The right deal is: no antennas = no radiation. And if antennas, than far far away from were people live, work or travel.

      IP: 109.67.5.43 דווח על תגובה זו

      • אם אתה לא מבין באנטנות אל תגיב למי שמבין

        אור, 05/05/13 18:36

        פחות אנטנות משמעו:
        1. אנטנות מרוחקות יותר אך משדרות באנרגיה גבוהה יותר (כדי להשיג את אותו כיסוי) כך שבסופו של דבר האנרגיה הכוללת לא בהכרח נמוכה יותר
        2. כל מכשירי הטלפון באזור כולל שלך שנמצא מרחק סנטימטר מהראש שלך משדרים בעוצמה גבוהה וגורמים לעליה נוספת ברמות האנרגיה

        אנרגית שידור יורדת בריבוע המרחק כך שאנטנה המרוחקת 1 ס"מ מהראש שלך מקרינה על הראש פי מליון מאנטנה הנמצאת 10 מ' ממך ומשדרת באותה עוצמה

        IP: 80.179.204.39 דווח על תגובה זו

        • פי אלף

          אורי, 06/05/13 01:05

          אנטנה גדולה משדרת בהספק פי אלף מהמכשיר שצמוד לך בראש
          גם 1500 וואט וגם משרתת הרבה מכשירים בו זמנית
          אבל סיפרת סיפור יפה

          IP: 46.116.65.88 דווח על תגובה זו

          • לא הבנת את מה שכתבתי

            אור, 06/05/13 09:47

            מה שאמרתי הוא כדי שהראש שלך יחטוף אותה רמת קרינה אנטנה המרוחקת 10 מ' ממך צריכה לשדר בעוצמה גדולה פי מליון מאנטנה המרוחקת 1 ס"מ ממך

            IP: 80.179.204.39 דווח על תגובה זו

    • זה ממש לא נכון, אי אפשר להשוות

      עמיר - ללא קרינה בשבילך!, 07/05/13 10:25

      החשיפה מאנטנות שיש היום היא קבועה, כל היום, כל השנה, גם כאשר אין תעבורה. החשיפה לקרינה מהאנטנה היא כלל גופית ובכפייה.

      החשיפה ממכשיר הסלולר היא רצונית (בהנחה שמשתמש מודע לסיכון מה שבדרך כלל לא נכון) ומוגבלת בזמן (לא אם המשתמש מכור לסלולרי). כמו כן מקרה של הסלולרי יש דרכים פשוטות לצמצם חשיפה, למשל לבטל את תקשורת הנתונים, להשתמש באוזנייה חוטית ולהרחיק את המכשיר מהגוף (שוב, אם המשתמש מודע לסכנה).

      לכן אין מה להשוות. כמו כן ריבוי אנטנות לא יביא להורדת הקרינה מהנייד עצמו בכל מצב.

      IP: 77.125.126.192 דווח על תגובה זו

  • 10.

    בברית כתוב לא לשווא ניתנה למלך חרב (ל''ת)

    קופיקו, 05/05/13 17:16


    IP: 99.237.164.192דווח על תגובה זו

  • 9.

    לא מבין מה הבעיה לסיים את הסיפור בדרך אחרת..

    תעשו משהו, 05/05/13 17:10

    חבורת אימפוטנטים.
    יש אזורים בארץ שהעלו את כל הבניין באש.
    לדעתי, אם כבר הם היו צריכים להסתפק בקומה האחרונה.

    IP: 46.117.87.71דווח על תגובה זו

  • 8.

    בדאלית אל-כרמל גם לא אהבו את האנטנות. הם שרפו שם והשמידו את רובן.

    אייל, תל אביב-יפו, 05/05/13 17:05

    זה היה לפני כמה שנים ואולי הותקנו בינתיים אנטנות חדשות, אבל אני זוכר ביקור שם, שבו לא ניתן היה למצוא קליטה בנייד. כששאלתי, הסבירו לי שהתושבים החליטו שזה לא מתאים להם לקבל סרטן, אז השמידו את האנטנות.

    IP: 132.66.11.212דווח על תגובה זו

    • נכון, והם יצאו טמבלים

      טל, 05/05/13 18:43

      מכיוון שהקרינה שהם סופגים מהמכשירים הסלולריים שלהם גדולה הרבה יותר בלי האנטנות מאשר עם, ולכן בכל המקומות המרוחקים שבהם יש מספר נמוך של אנטנות גם הקרינה גבוהה יותר.

      אני לא מבין איך הכתבת לא שאלה את השאלה האלמנטרית ביותר (ועוד בכתבה כ"כ ארוכה): האם מישהו עשה בדיקות קרינה באזור? זה לא מסובך. חברות פרטיות עושות בדיקות קרינה בעלות של כמה מאות שקלים. אפשר בקלות להוכיח או להפריך את הטענה שריבוי האנטנות גורם לקרינה המסכנת את התושבים.

      IP: 192.116.140.62 דווח על תגובה זו

      • טל צודק 100% (ל''ת)

        אלון, 05/05/13 19:43


        IP: 79.177.174.100 דווח על תגובה זו

      • לייק ! (ל''ת)

        ישראלי_ד, 05/05/13 21:20


        IP: 79.177.100.9 דווח על תגובה זו

      • יש פתרון יותר פשוט

        יצחק, 05/05/13 23:07

        תשאל את המתים למה מתו. אם יגידו חד משמעי שזה בגלל האנטנות החברות יסכימו להוריד אותם.

        IP: 84.228.189.235 דווח על תגובה זו

      • טל צודק רק ב 50%

        עמיר - ללא קרינה בשבילך!, 06/05/13 22:35

        ריבוי אנטנות יוריד את רמת הקרינה רק כאשר התעבורה קטנה או נשארת קבועה והאנטנות הן בעוצמה של חצי וואט שידור. זה לא קורה היום בארץ. האנטנות עוצמתיות (20 וואט שידור ומעלה לפני הגבר האנטנה- שבח) ותעבורה שמכפילה את עצמה כל שנה. לכן ריבוי אנטנות כפי שחברות הסלולר רוצות ומקימות רק יביא לעליית החשיפה הקבועה של כולנו לקרינה.

        כמו כן יש להבדיל בין חשיפה מהמכשיר שהיא רצונית, לכאורה חופשית וניתנת לשליטה. הבעיה היא שהחשיפה מהנייד לא באמת חופשית והציבור לא באמת מנסה לשלוט בה כאשר הציבור לא מודע לסכנה מהחשיפה לקרינה בלתי מייננת. התפקיד של הממשלה לידע את הציבור והיא קושלת בו. לאומת זאת החשיפה מהאנטנה היא קבועה ובכפייה והציבור מודע לה יותר כי רואים את האנטנות כמשהו חריג ומפחיד (ובצדק).

        חוץ מזה אם בין אדם מרגיש כאב ראש אחרי שהתקינו לו אנטנה מול הבית או אחרי שיחה בטלפון (כאבי ראש הם בדרך כלל סימן ראשון של השפעת הקרינה) אז הוא לא מדמיין.

        IP: 77.125.126.192 דווח על תגובה זו

    • יהודים לא מראים חוזק ואחדות מול מטרות ולכן המדינה מזלזלת בחלשים. (ל''ת)

      פליט וואי נט, 06/05/13 00:51


      IP: 79.179.192.97 דווח על תגובה זו

  • 7.

    גם בצומת מוצרט בקרית מוצקין יש אנטנות סלולריות

    בני, 05/05/13 17:05

    שיורדו לאלתר.

    IP: 109.186.93.138דווח על תגובה זו

  • 6.

    איך הם יודעים שהסרטן מאנטנות ולא והזיהום של התעשייה במפרץ ? (ל''ת)

    ר, 05/05/13 17:03


    IP: 192.117.143.174דווח על תגובה זו

    • לייק ! (ל''ת)

      ישראלי_ד, 05/05/13 21:21


      IP: 79.177.100.9 דווח על תגובה זו

  • 5.

    במקביל תכינו תביעת ענק שתמוטט את החברות (ל''ת)

    גד, 05/05/13 16:59


    IP: 77.125.151.104דווח על תגובה זו

  • 4.

    חתכתי אנטנה סלולרית קטנה שהותקנה ללא רשות על גג בניין משותף

    איש, 05/05/13 16:51

    האנטנה הוצבה על גג הבניין בסיוע אחד הדיירים שעובד בחברה סלולרית וזאת מבלי לקבל רשות ומבלי ליידע את הדיירים.

    לאחר שהחברה התעלמה מהפנייה לפרק את האנטנה, קיבלתי ייעוץ משפטי שאומר שמדובר בהשגת גבול.

    במקום לבזבז אלפי שקלים על הוצאת צווים - כסף שלא יחזור לקופת הועד, קניתי מכשיר לחיתוך צינורות ב100 ש"ח.

    האנטנה עם כל הציוד שלה הושלכו לרחוב לקראת יום פינוי גזם ואשפה.

    IP: 79.181.201.214דווח על תגובה זו

    • טוב עשית. (ל''ת)

      שדגכ, 05/05/13 16:58


      IP: 79.177.197.211 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לך (ל''ת)

      ירון, 05/05/13 17:12


      IP: 199.203.9.159 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד - ישר כח (ל''ת)

      א, 05/05/13 18:20


      IP: 109.186.15.205 דווח על תגובה זו

    • מלך. (ל''ת)

      עכ, 05/05/13 23:05


      IP: 217.132.92.48 דווח על תגובה זו

      • אבל הם באים תוך כמה ימים ובונים חדשה

        ערן, 06/05/13 10:40

        זה כסף קטן בשבילם

        IP: 80.179.244.189 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מעל חוצות שפיים גם אנטנות ענקיות (ל''ת)

    אבי, 05/05/13 16:48


    IP: 37.142.233.187דווח על תגובה זו

  • 2.

    "פיקוח נפש דוחה שבת", הבנתם?? אז אתם יודעים מה לעשות (ל''ת)

    כוח תחת כוח, 05/05/13 16:44


    IP: 76.168.87.101דווח על תגובה זו

  • 1.

    לפחות יש אויר מצוין שם... (ל''ת)

    ניר, 05/05/13 16:19


    IP: 79.183.116.58דווח על תגובה זו

    • ריח ניחוח ארגמן (תעשיות) :-) (ל''ת)

      ישראלי_ד, 05/05/13 21:22


      IP: 79.177.100.9 דווח על תגובה זו