• 23.

    כנוסע מתמיד וותיק בירושלים אני יכול להעיד כדלקמן.

    אסי א, 11/05/13 12:57

    האוכלוסיה המוסלמית לא יודעת נפשה מרוב אושר משימוש ברכבת העירונית מעולם מצבם לא היה טוב יותר נעים בחופשיות מדהימה בכל קצוות העיר באין מפריע. בתי חולים .סטודנטים .שווקים אני משוחח עימם חופש ואושר שכזה לא חווים בשום מדינה בטח לא במדינה מוסלמית.תביעה קנטרנית וצרת עיין .כל המעוניין מוזמן להווכח בעצמו.

    IP: 46.120.38.171 דווח על תגובה זו

    • מגיב לתגובתי.

      אסי, 11/05/13 13:02

      העיר שחוברה לה יחדיו.הפתגם הידוע.לא מומש עד 2011 אולם הרכבת הקלה גרמה לממשו מאז עתה באמת הרכבת חיברה את העיר לאורכה ולרוחבה.

      IP: 46.120.38.171 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הרקבת הקלה לא פוגעת בזכויות הפלסטינים, היא פוגעת בזכויות של כולם (ל''ת)

    אבי, 10/05/13 05:10


    IP: 109.186.162.54 דווח על תגובה זו

    • הרכבת הקלה לתפארת שר התחבורה מר כ'ץ (ל''ת)

      רק הליכוד יכול, 21/05/13 12:34


      IP: 46.116.224.246 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מטרת האיסלם לכבוש את כל העולם ולהשמיד את הלא מוסלמים. (ל''ת)

    ראוון, 08/05/13 14:09


    IP: 79.180.35.130 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לא מדובר על שטח כבוש - מפני שבעבר היה שייך לירדן, מעולם לא לפלסטינים (ל''ת)

    תעמולה ארסית, 08/05/13 13:26


    IP: 178.255.11.12 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אפשר להעביר את הכוזרואשכנזים לברלין ובא לציון גואל מגועלם (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 05/05/13 21:09


    IP: 200.161.216.18 דווח על תגובה זו

    • אני מזרחי... ואם הייתי תופס אותך... חתיכת חלאת המין האנושי (ל''ת)

      אפס מאופס, 08/05/13 13:26


      IP: 178.255.11.12 דווח על תגובה זו

      • צודק אבל עזוב אותו, האיש מסכן ובלי חיים, כל מה שיש לו

        אורן, 12/05/13 22:29

        זה להיכנס לאתרי חדשות ולכתוב תגובות פרובוקטיביות כדי שמישהו יסתכל עליו. אני רואה אותו כאן הרבה ואין לי אלא לרחם עליו. מסכן

        IP: 79.180.196.141 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ערבים ורכבת מסוכן מאוד (ל''ת)

    יהודה, 02/05/13 19:56


    IP: 93.173.23.113 דווח על תגובה זו

  • 17.

    זו לא בניית תשתיות אלא מעשה של הנצחת הכיבוש (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 02/05/13 04:29


    IP: 187.57.111.132 דווח על תגובה זו

    • כיבוש זה דבר סופי, במיוחד כאשר הכובש הותקף תחילה

      נחושת, 03/05/13 12:53

      למד משפט בינלאומי

      ערבים? לערב!

      IP: 132.64.43.23 דווח על תגובה זו

      • גם חומת ברלין היתה מאד סופית. כוזרואשכנזים לארופה "כזריה אם כל גלויות (ל''ת)

        מוני יקים אנטיציוני, 05/05/13 21:08


        IP: 200.161.216.18 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הפךשטינאים צודקים. זו היתה טעות אדירה להעביר את זה בשטחם.

    גד, 30/04/13 20:37

    עכשיו אנחנו אוכלים אותה. הערבים ממלאים את הרכבת בהמוניהם. משתוללי, אלימים, צועקים, מטילים אימה על האזרחים השפוים . המאבטחים האומללים עומדים חסרי אונים ומעדיפים להתעסק אם איזה זקנה שלא הבינה איך משלמים. נותנים להם, ובמקום לומר תודה הזונות האלה עוד באים בטענות. חבל שנתנו להם. חבל חבל.

    IP: 79.182.215.234 דווח על תגובה זו

    • הם לא ממלאים את הרכבת, הם ממלאים את כל מרכז העיר בגלל הרכבת (ל''ת)

      נשבר מעיר דו לאומית!, 01/05/13 20:12


      IP: 79.183.228.58 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ממי כבשנו את השטח? מהרומאים? (ל''ת)

    ............, 30/04/13 13:36


    IP: 94.230.85.86 דווח על תגובה זו

  • 14.

    גם שעושים להם משהו טוב הם תובעים

    T-1000, 30/04/13 09:08

    בטח גם יתנו להם את כל השטח הם יתבעו את המדינה על משהו

    IP: 109.67.174.103 דווח על תגובה זו

    • צודק מאד 14 (ל''ת)

      צדקת גמורה, 30/04/13 14:51


      IP: 85.64.184.152 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הרכבת באה לשרת את כל תושבי ירושלים ויש להם עוד תלונות?! (ל''ת)

    לא רוצים לא צריך שלא יעלו על הרכבת אם הם לא רוצים, 29/04/13 16:19


    IP: 79.182.11.139 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כמה טוב שיש לצפרדעים הצרפתים במה להתעסק

    פארי, 29/04/13 00:14

    זה שמרסיי נכבשה כולה על ידי מוסלמים דרעק והופקעה מצרפת, זה לא מענין אותם.זה שפריס מוקפת במוסלמים דרעק מכל עבריה, זה לא מדאיג אותם. הרכבת בירושלים, זה מה שמדאיג.

    IP: 46.120.10.90 דווח על תגובה זו

  • 11.

    טעות! עפ"י החוק הבינ"ל אין כאן שום כיבוש!!

    הצופה, 28/04/13 19:21

    א)מדובר בשטחים שלא היו תחת שום ריבון!השלטון הירדני בהם לא הוכר! לא היה בהם שום ריבון מלבד של האימפריה התורכית שבטלה ב-1918. ב)בהסכם פייסל-וייצמן מ-1919 הצד הערבי הכיר רשמית בריבונות היהודים בשטחי פלשתינה. ההסכם הזה עדיין תקף משפטית! ג)עפ"י החוק הבינ"ל המדינות הערביות מעצם העובדה שהן התוקפן הפסידו את כל השטחים שנתפסו סופית וללא יכולת ערעור! כך נהג הדין במלחה"ע ה-1. כך זה בתום מלחה"ע ה-2: כל פרוסיה המזרחית הפכה לשטח רוסי מ-1945! קניגסברג הפרוסית, עיר של קאנט הפכה לקאלינינגרד הרוסית! העיר טילזיט הפכה לסובייצק! מיליוני גרמנים אתניים גורשו מחבל הסודטים ואיבדו את כל רכושם בצ'כיה. גם בפולין. ד)ארה"ב חתומה על הסכמי סן-רמו כולל הסעיף 22 מ-1920 שיעד את כל שטחי פלשתינה המנדטורית לריבונות יהודים בלבד. למיעוטים אחרים שבה הובטח חופש הפולחן ושוויון זכויות אך לא הריבונות. הבריטים הפכו לנאמן שעליו לקדם את הקמת המדינה עבור כל יהודי העולם. בועידת סן רמו הוקמו גם עיראק, סוריה ולבנון תחת שלטון המנדט. אח"כ ב-1922 בהסכמת ווייצמן הוקמה גם ירדן. הצעת החלוקה באו"ם לא הייתה חוקית וממילא בטלה בשל סירוב הערבים.

    IP: 37.142.165.33 דווח על תגובה זו

    • Absolutely correct

      Gilead, 29/04/13 01:18

      what you say here is 100% correct, and should be inscribed into the forehead of all dirty leftists in the world. Israel should never ever go back to 67 borders, no matter what is offered to the state. Not even under peace treatment.

      IP: 68.2.178.247 דווח על תגובה זו

      • gilead your absolutely correct. (ל''ת)

        gili, 30/04/13 14:53


        IP: 85.64.184.152 דווח על תגובה זו

    • בגלל זה הם באים בטענות על השטח שנכבש ב 1967

      יעל, 29/04/13 09:03

      שאז אנחנו, לפחות באופן רשמי, היינו התוקפן. אנחנו ירינו את היריה הראשונה.

      IP: 94.159.253.14 דווח על תגובה זו

      • עוד שקר מבית המדרש השמאלני

        נמרוד, 30/04/13 08:32

        מצרים פתחה במלחמה עם סגירת מיצרי טיראן לכלי שיט ישראלים. ירדן הצטרפה למלחמה בלחץ המצרים והירי הראשון בחזית יהודה ושומרון היה ירדני.
        בנוסף, ירדן מעולם לא הוכרה כריבון ביו״ש, למעט הכרה של בריטניה ופקיסטן. השטח נכבש מכובש זר ולכן , גם על פי הדין הבינלאומי, איננו שטח כבוש. ההחלטה הרלוונטית היחידה לגבי יו״ש היא החלטת ועד הלאומים מסו רמו, על הקמת בית לאומי יהודי בשטחי המנדט הבריטי.

        IP: 12.206.62.3 דווח על תגובה זו

      • נכבש ממי בדיוק?

        @, 30/04/13 09:09

        לא היה ריבון על השטח, הריבון האחרון על השטח היו היהודים לפני חורבן בית שני.

        IP: 109.67.174.103 דווח על תגובה זו

      • יעל השמאלנית- לימודי הסטוריה לא היו הצד החזק שלך כנראה (ל''ת)

        בריטני, 30/04/13 14:55


        IP: 85.64.184.152 דווח על תגובה זו

      • קצת היסטוריה: במחלמת ששת הימים ישראל לא תקפה את ירדן, אלא להפך. בנוסף

        אני, 02/05/13 21:37

        הריבונות הירדנית על איו"ש לא הוכרה על ידי אף אחד בעולם מלבד פקיסטן ובריטניה.
        ולבסוף, ירושלים לפי תוכנית החלוקה הייתה בשליטת האו"ם, ולא ישראל, ירדן או פלסטין.
        מכאן:
        1. לפי הטענות ל"כיבוש" בגלל שתקפנו ראשונים, איו"ש בכלל לא צריך להיות מוחזר, אלא צריך להישאר בשליטתנו.
        2. משום שלא הוכר שום ריבון באיו"ש לאחר 47, לא פלסטיני ולא ירדני, אין לאף מדינה לגיטימציה על האיזור.
        3. מזרח ירושלים לא שייך לאף אחד לפי החוק הבינלאומי, ורק האו"ם יכול לבוא בדרישות לפירוז האזור. הפלסטינים לא יכולים לטעון שזה שטח שלהם, כי השטח מעולם לא ניתן להם, אפילו לא לפי תוכנית החלוקה.

        משמע, כל ארגוני השמאל שנאבקים למען "שחרור" איו"ש מ"כיבוש" זר, מבוססים על אסופת שקרים, כמו שרק שמאלנים יכולים לשקר.

        IP: 132.72.225.222 דווח על תגובה זו

    • צריך רק להזכיר שע"פ החוק הבינלאומי, שטח שכבשת מכובש עובר לבעלותך.

      אייל, תל אביב-יפו, 29/04/13 10:32

      ה-"פלסטינים" הצליחו לייצר שקר ענק ולשכנע בו את כל העולם, לפיו יהודה ושומרון נכבשו מה-"עם הפלסטיני", שכביכול היה שם הריבון בארצו לפני מלחמת ששת הימים. הלכה למעשה כל תושבי יהודה ושומרון היו נתינים של ממלכת ירדן עד 1967, אשר לא התכוונה בשום אופן לתת להם הגדרה עצמית שם כ-"פלסטינים". ה-"עם הפלסטיני" נמצץ מהאצבע והומצא לאחר המלחמה כדי לשמש כפלטפורמה לבניית השקר האדיר על ה-"כיבוש".

      הערבים המציאו דברים שלא היו ולא נבראו, קבעו אותם כ-"עובדות היסטוריות" ודורשים מישראל לתת להם את מה שירדן לא התכוונה אי פעם לתת. הם פשוט המציאו את ההיסטוריה, ובגלל אינטרסים ואנטישמיות העולם ה-"נאור" קונה את השקר הזה מבלי למצמץ.

      IP: 132.66.11.212 דווח על תגובה זו

    • צודק! הבעיה שאנחנו הישראלים איפוטנטים ולא מיישמים את ההסכם

      סתם אחד, 01/05/13 17:01

      עד שלא יקום משפטן רציני ויתחיל לגלגל את הכדור אנחנו נאכל קש מהערבים, מהאירופאים ומהאו"מ

      IP: 5.102.195.39 דווח על תגובה זו

    • תודה על המידע, הצופה! (ל''ת)

      ישראלה, 05/05/13 10:22


      IP: 139.216.234.33 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הם אוהבים לרכוב על...........

    ציון, 28/04/13 16:31

    חמורים,יש להם סיפוק בזה ותבדקו למה,זה עם שלא מרוצה משום קידמה אם אין בזה דם.

    IP: 84.229.181.75 דווח על תגובה זו

    • וגם על שוחרות השלום שבאות להפגין סולידריות בשי'ח ג'ראח (ל''ת)

      ימיני, 30/04/13 10:22


      IP: 109.186.35.198 דווח על תגובה זו

      • לבנות לא שוכבות עם שחורים (ל''ת)

        אתה שקרן, 03/05/13 20:32


        IP: 85.65.34.156 דווח על תגובה זו

  • 9.

    וזו הסתירה הגדולה בהצהרות של הפלשתינאים...

    נסים, 28/04/13 14:30

    כאילו הם אומרים: אנחנו מתנגדים לקדמה כאשר היא מגיעה תחת ה"כיבוש", אך אנו גם רוצים להנות מהקדמה שמגיעה עם ה"כיבוש".

    IP: 62.90.201.133 דווח על תגובה זו

    • כל מעשיהם בנויים על שקר ולכן מבולבלים ומשנים את דעתם

      רבנית משוגעת, 30/04/13 15:01

      ואינם יודעים אנה הם באים. פעם זה 48 ופעם זה 67 ובסהכ כל רצונם זה שנשחה בים.
      אין שום אחיזה בדבריהם ההסטוריה אותה הם מפלפלים היא שקרית ורחוקה מהם וכשאין אמת אז השקרים מתעופפים להם. צביר של ערבים טפשים.

      IP: 85.64.184.152 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מוזר שהם לא התלוננו על חלוקת קצבאות ביטוח לאומי מעבר לקו הירוק (ל''ת)

    ארטישוק ירושלמי, 28/04/13 12:46


    IP: 134.191.232.70 דווח על תגובה זו

    • אתה בור, לא מחלקים ביטוח לאומי מעבר לקו הירוק (מלבד למתנחלים)

      ללי, 12/05/13 02:50

      חוץ מזה לא פלסטינים ירושלמים תבעו את החברות הצרפתיות אלה פלסטינים צרפתים. לימין לא יזיק קצת שכל

      IP: 84.109.166.78 דווח על תגובה זו

  • 7.

    קו הפסקת אש,לא גבולות,כמו כן לתת שטחים לא להחזיר (ל''ת)

    שקד ירושלים, 28/04/13 12:20


    IP: 2.55.114.202 דווח על תגובה זו

  • 6.

    תחכום או ראש כרוב,במקרה הפוך היו הערבים מתלוננים על אפרטהייד. (ל''ת)

    אלדר, 28/04/13 12:19


    IP: 82.237.15.84 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הפלסטינים אלופי המסכנות-פליטים לעולמי עד-איפה הכסף של המדינות התורמות?

    גונבים ובוכים, 28/04/13 11:39

    הפלסטינים אלופי המסכנות-פליטים לעולמי עד-איפה הכסף של המדינות התורמות?
    אבו מאזן וחבר מריעיו גונבים ובוכים

    IP: 192.118.35.248 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הפלסטינאים מתעצלים ! (ל''ת)

    בחור, 28/04/13 11:35


    IP: 77.125.81.255 דווח על תגובה זו

  • 3.

    בית המשפט קבע שלא מדובר בשטח כבוש

    בני, 28/04/13 10:57

    אולי תקראו את ההחלטה לפני שאתה מדווחים עליה. הם קבעו חד משמעית שלא מדובר בשטח כבוש על פי ההגדרה של אמנת ג'נבה. מדובר בהישג אדיר לישראל.

    IP: 147.237.70.61 דווח על תגובה זו

    • את השמאלנים העובדות לא ממש מענינות אם זה לא משרת את השנאה לישראל (ל''ת)

      מיכה, 28/04/13 16:58


      IP: 207.232.39.2 דווח על תגובה זו

  • 2.

    על אף שמדובר בשטח כבוש

    כפר סבאי, 28/04/13 10:48

    צר לי אבל הבטוי "שטח כבוש" בישראל ולא עוד, אלא בירושלים נשגב מבינתי.

    הכיצד מסתדר הבטוי הנלוז הזה עם ההנבטחה המפורשת "לזרעך נתתי את הארץ הזאת" ועם התוספת להבטחה "כי ביצחק יקרא לך זרע".

    האם יש מישהו המסוגל להסביר זאת???

    IP: 109.65.139.248 דווח על תגובה זו

    • כן,אני אסביר לך

      אפי, 28/04/13 16:42

      מה שכתוב בתנך אינו חוק והוא חסר ערך אזרחי.הוא טוב רק לעובדי אלילים שכמותך.

      IP: 79.180.67.139 דווח על תגובה זו

      • האמת אפי. שלא קראתי בשום מקום ואני לא זוכר מתי כבשנו מהפלסטינים

        משה, 28/04/13 18:28

        את ירושלים.
        עד כמה שאני זוכר, אולי אתה יכול לתקן אותי היסטורית, ישראל ניצחה מלחמה בין מדינות (להזכירך ירדן) ושחררה את ירושלים. פלסטין? ואללה לא זוכר שהיתה מדינה כזאת.
        בכל מקרה רמת החיים של ערביי ירושלים טובה יותר ממה שהייתה בתקופת ממלכת ירדן.
        לא חשוב, בו לא ניתן לעובדות לבלבל אותך!

        IP: 62.219.114.229 דווח על תגובה זו

      • read San Remo treaty

        Gilead, 29/04/13 01:23

        Efi, I am not practicing religious, but I do respect the Bible by far more than your tiny brain. You need to move to Gaza Strip. I hope Israel will outlaw the left and dismantle all its organizations. According The Hague, you Efi is considered collaborator with the enemy, as such can be executed, and should have been done. Get lost

        IP: 68.2.178.247 דווח על תגובה זו

        • Gilead - Brutal but true answer (ל''ת)

          gili, 30/04/13 15:16


          IP: 85.64.184.152 דווח על תגובה זו

      • כן אפי, אז במקום השטויות בתנ"ך אימצת את השקר הערבי כ-"עובדה היסטורית".

        אייל, תל אביב-יפו, 29/04/13 10:48

        שטחי יו"ש נכבשו מירדן. לא נכבשה שם איזו "מדינה פלסטינית". הירדנים גם לא התכוונו אי פעם להקים שם מדינה כזו. עד 67' היו תושבי יהודה ושומרון נתינים ירדניים. אף אחד לא דיבר בכלל על "פלסטינים". ה-"עם" הזה הומצא אחרי 67' ואנשים "נאורים" כמוך, כביכול רציונליים שכמובן אינם "עובדי אלילים", לא בוחלים בלאמץ את המצאות הערבים כ-"עובדות היסטוריות".

        מבחינה טכנית, אין הרבה הבדל הינך לבין מכחיש שואה. אתה פשוט מבטל קטעי היסטוריה שלא מוצאים חן בעינך, ממציא אחרים שיותר מתאיםמים לאג'נדה הפוליטית שלך וקובע אותם כ-"עובדות". את הפרטים שלא ניתן להתעלם מהם, כמו הסכם וועידת סן רמו, אתה פשוט מגדיר לעצמך בראש כ-"בלתי רלוונטיים" ומטאטא אותם אל מתחת לשטיח.

        השאלה שלי אליך, כאדם המגדיר את עצמו כ-"נאור" וכביכול רציונלי - איך אתה לא מתבייש לשכתב ככה את ההיסטוריה?

        IP: 132.66.11.212 דווח על תגובה זו

      • אפי החמוד, קנייה בכסף תופסת למונח האזרחי אבי קנה את חברון , יוסי הנין (ל''ת)

        עובד עלילים, 07/05/13 21:23


        IP: 82.168.126.96 דווח על תגובה זו

    • רק בשבילך אפי

      משה, 29/04/13 16:48

      קצת היסטוריה לא תזיק לך.
      https://www.youtube.com/watch?v=Lv_g7cL9GTM

      IP: 62.219.131.74 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כאלה הם הערבים,יתלוננו גם אם נעשות פעולות לטובתם

    פיני מיבנה, 28/04/13 08:53

    העיקר להתלונן נגד ישראל, צריך ועדיף להשאיר אותם בחשכת ימי הביניים הם אוהבים חושך,כל תרבותם חשוכה. ראה גם את תלונותיהם על קיפוח של ערביי ישראל ? צא וראה את הדרך בואדי ערה ובואדי ומילק רק לראות את מאות הוילות שהם מקימים שם , באמת מצבם גרוע ? למשל מול בני דתם בסוריה, במצרים, באירן,בעירק ,בלבנון,בלוב ? ממש רע להם אצלנו מה ? חבורת כלבים שנושכים את היד שמאכילה אותם, אין מקום בעולם בו מצבם טוב כמו פה ותמיד יתלוננו, נכון טיבי ? נכון זועבי ?

    IP: 84.109.181.177 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 29/04/13 19:54

      אם התביעה הייתה מתקבלת ותוואי הרכבת היה משתנה הם היו באים בטענות על אפרטהייד ושמקפחים אותם-תמיד יש סיבה להתלונן

      IP: 109.160.227.158 דווח על תגובה זו