• 61.

    אישה סוטה ומופרעת. (ל''ת)

    , 17/08/15 21:23


    IP: 85.64.147.131דווח על תגובה זו

  • 60.

    הייתי בסרט דומה...

    חן, 05/01/14 09:23

    ממליצה לכם להיפגש עם עו"ד עירית רוזנבלום. היא יודעת להוציא יש מעין

    IP: 79.177.105.5דווח על תגובה זו

  • 59.

    אשר, בהצלחה !

    עופר, 27/09/13 01:20

    היית אתה איתנו תמיד, אנחנו איתך גם כן ! בלב ומעבר לכך. אנשי תל-רידן.

    IP: 5.28.164.67דווח על תגובה זו

  • 58.

    לא צריך להגדיל את הראש בשביל הרצון של כל אחד (ל''ת)

    רב פקד ג'ורש , 27/05/13 07:48


    IP: 5.102.218.195דווח על תגובה זו

  • 57.

    יש תקדים. הוסכם שסבא וסבתא יכולים למלא את מקום האב הביולוגי

    נתן הבבלי, 23/05/13 17:59

    נא לעיין בפס"ד תמ"ש 13530/08 שניתן בבית המשפט לענייני משפחה בקריות.

    IP: 85.130.207.175דווח על תגובה זו

    • במקרה בו יש אם

      אפרת, 15/08/13 22:49

      כאן הם לא רוצים שתהיה אם, אלא פונדקאית, כשהם האפוטרופסים!

      IP: 82.81.31.190 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מציע להורים להילחם על כך , מכל הבחינות.... זו זכות גדולה (ל''ת)

    עוו''ש, 21/05/13 06:58


    IP: 79.176.191.175דווח על תגובה זו

  • 55.

    ברכות ותפילה להצלחה זה ראוי ונכון , לכו בעקבות לבכם (ל''ת)

    אחותנו בית ישראל, 19/05/13 14:40


    IP: 85.64.139.109דווח על תגובה זו

  • 54.

    הארץ איננה צריכה עוד ילדים ! (ל''ת)

    בחור, 17/05/13 15:32


    IP: 77.125.81.255דווח על תגובה זו

  • 53.

    אני מעוניינת בזרע שלו,

    אוסנת בת 22, 17/05/13 04:24

    אני מוכנה ללדת לו ולהם ילד.

    IP: 89.139.19.8דווח על תגובה זו

  • 52.

    איש אינו חושב על הילד האומלל שיוולד ולא יזכה להכיר את אביו (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 16/05/13 22:07


    IP: 187.57.97.144דווח על תגובה זו

  • 51.

    בהצלחה-כל דבר שיביא לכם שמחה לחיים-טוב. (ל''ת)

    ויטה, 14/05/13 12:28


    IP: 89.139.173.136דווח על תגובה זו

  • 50.

    לא! בשום פנים ואופן לא! (ל''ת)

    ילדים אינם אנדרטה, 05/05/13 10:35


    IP: 5.22.135.62דווח על תגובה זו

  • 49.

    הביראות הפיזית והנפשית זה הדבר הכי חשוב בעולם (ל''ת)

    גל, 04/05/13 20:16


    IP: 46.117.60.116דווח על תגובה זו

  • 48.

    כבר היה תקדים בעבר. מוזר לי שהמדינה מתנגדת (ל''ת)

    כואב הלב עליכם, 02/05/13 14:46


    IP: 46.116.219.149דווח על תגובה זו

  • 47.

    כל הכבוד להורים ...איחולי הצלחה אדירים . (ל''ת)

    אחותנו בית ישראל, 02/05/13 08:40


    IP: 85.64.139.109

  • 46.

    יצירת קשר

    רופא פריון, 30/04/13 15:10

    אשמח ליצור קשר באם המבקש הוא בן משפחת שחר.
    נא השאירו מספר טלפון.
    עקב רגישות הנושא אני מבקש שלא להזדהות ו/או להשאיר מספר טלפון שלי.

    IP: 79.180.12.224דווח על תגובה זו

    • רופא פיריון

      XXXX, 30/04/13 23:00

      אכן כן בבקשה תמצא אותי בפייסבוק שלי

      IP: 84.108.26.80 דווח על תגובה זו

      • יצירת קשר

        רופא פריון, 01/05/13 00:04

        ניסיתי לאתר אתכם באמצעןת 144 - הטלפון שלכם חסוי.
        בקש את הכתבת גב' ענבר כהן או המערכת של העיתון המקומי לפרסם טלפון שלהם ואצור קשר איתכם באמצעותה.
        להשתמע.

        IP: 79.180.12.224 דווח על תגובה זו

        • יצירת קשר

          אירית שחר, 01/05/13 08:06

          המייל שלי irit_shahar@walla.com תשלח לי במייל מספר טלפון בבקשה תודה מראש!!

          IP: 84.108.26.80 דווח על תגובה זו

          • יצירת קשר

            משה מתגובה 5, 07/05/13 19:05

            שלום לאירית,
            האירוע העצוב נגע לליבי וניסיתי לסייע ולו במעט כדי שתצליחו במאמציכם ולפיכך שמחתי מאוד לראות את תגובת ''ישראלית'' הרווקה המעונינת ליצור קשר עימכם (באם לא שמתם לב אולי- תגובתה לדברי בתגובה מספר 5).
            אני יודע כי באינטרנט חייבים לבדוק ולאמת כל תגובה, לפיכך, אם מתאים לכם, נא מצאו את הדרך והתקשרו איתה. בהנחה שאינה מתחזה מרושעת - היא עשתה צעד ענק לכיוונכם.
            בכל מקרה- שימרו על עצמכם ועל הבנות ושיהיה בידכם הכח ליהנות ממה שיש , למרות החור הגדול.
            בהצלחה

            IP: 46.117.244.81 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הצעה לטיפול

    רופא פריון, 30/04/13 09:39

    הצורך בהרשאה של המדינה מיותר לגמרי במקרה זה.
    בארץ אין תרומת ביציות.לפיכך הטיפול אמור ממילא להתבצע בחו"ל - עלות הביציות 4000- 4500 יורו.
    באם הזרע או הרקמה הוקפאו בבנק זרע מוכר - אין מניעה חוקית להעביר לחו"ל לצורך ביצוע הפריית הביציות. מדובר בעלות של מאות שקלים
    והסכמה של חברת התעופה והביטחון בנתב"ג לבצע את ההעברה בכפוף למכתב רפואי.
    באשר לפונדקאית - מעדיף לא לפרט, יש אלטרנטיבות שונות.
    עדיף לשחרר את המדינה ממעורבות ויש אפשרויות שאינן נוגדות את החוק, אינן יקרות (כל עוד לא נפלתם לידי שרלטנים) והצניעות יפה להן.
    בהצלחה !

    IP: 212.199.251.235דווח על תגובה זו

    • רופא פריון איך אפשר ליצור אתך קשר (ל''ת)

      XXX, 30/04/13 10:41


      IP: 80.179.54.68 דווח על תגובה זו

  • 44.

    הורים יקרים!

    אני, 29/04/13 20:03

    החיים הם ערך יקר וחבל לאבד אותם!
    ילד אכן עשוי להביא לכם שמחת חיים בתוך כל הכאב הזה, אבל יש עוד אפשרות והיא להביא ילד בעצמכם.
    נסו לחשוב על כך, יש היום אפשרויות רפואיות לכך, עשו זאת כבר לא מעט הורים באותו מצב כמו שלכם.

    בכל מקרה מאחלת לכם בהצלחה בכל דרך שתבחרו ושיבוא מזור לכאבכם.

    IP: 79.183.168.210דווח על תגובה זו

  • 43.

    מי אתם בכלל?

    ג, 29/04/13 19:21

    לפני האינטרנט .אם לא היית מומחה בנושא המדובר לא היית מקבל במה , אבל היום כל אחד. פותח את הפה. כולם פסיכולווגים. ילדנו הם כל עולמנו. כשאדם שאיבד את בנו אומר "שהעולם ישרף" זו. הבעת תסכול. לא משאלה! מי שעובר גהנום צריך עזרה נפשית לא הינו צריכים אתכם בשביל שנדעה את זה . ימים ספורים לאחר התאונה. נאמר ע"' אותו.אדם. שאתם מהמהרים לשפוט את המשפט הבא: " אחרי דבר כזה אתה יכול לבחור להיות אדם חסר רגשות או אדם טוב יותר אני בוחר להיות אדם טוב. יותר". בעיני אשר שחר אדם יותר כשיר. מחלק מהמגיבים כאן . אשר המון כח ובהצלחה בהבאת הנכד.

    IP: 93.186.31.88דווח על תגובה זו

  • 42.

    לא כל מופרעות נפשית צריך להגשים בעזרת המדע. (ל''ת)

    אסי, 29/04/13 08:37


    IP: 85.64.84.135דווח על תגובה זו

  • 41.

    כואב הלבבבב לראות ולשמוע כזה דבר .. (ל''ת)

    מירל, 28/04/13 17:06


    IP: 79.181.161.60

  • 40.

    מסכנים. הלוואי ויקבלו עזרה מקצועית דחוףףףףףף (ל''ת)

    דורית, 28/04/13 15:55


    IP: 132.70.157.86דווח על תגובה זו

  • 39.

    יש תכלית לחיים, יש משמעות ולא רק הדחף הטבעי לגדל ילדים (ל''ת)

    אבל כל כך הרבה שנים שקרבנו לעצמנו..., 28/04/13 15:51


    IP: 95.86.127.133דווח על תגובה זו

    • הקרבנו את המשמעות האמיתית עבור הישרדות חברתית בעיקר (ל''ת)

      שקרבנו = שיקרנו והקרבנו..., 28/04/13 15:55


      IP: 95.86.127.133 דווח על תגובה זו

  • 38.

    רק חיים יכולים לסייע

    אור, 28/04/13 10:29

    כמה הכאב עצום ,ליבי אתכם משפחה יקרה ומאחל לכם שאכן תזכו לגדל דור המשך .

    IP: 80.179.54.68דווח על תגובה זו

  • 37.

    חיים חדשים

    עפר דובנוב, 28/04/13 10:09

    באם זה רצון ההורים אזי עלינו לאפשר חיים חדשים

    IP: 213.8.63.45דווח על תגובה זו

  • 36.

    חשוב לזכור

    ------, 28/04/13 09:43

    אין אדם שיכול להיכנס לנעליים של הורים שכולים, אין אדם שיכול להבין את כאבם כל עוד לא איבד את יקירו.
    לכן ההחלטה מורכבת ועמוסה בירוקרטיה,
    מקווה שהממונים על ההחלטה יקבלו את ההחלטה הנכונה ביותר.
    לפי דעתי אם יש דבר שיכול להקל על הכאב הגדול, צריך לעשותו.

    IP: 80.179.54.68דווח על תגובה זו

  • 35.

    לכלום מגיע

    המהיר, 28/04/13 09:21

    לכולם מגיע לגדל דור שלישי החוק בא לטובת המדינה בכלל ואך ורק

    IP: 192.116.241.2דווח על תגובה זו

  • 34.

    איך אמרה לי אשתי, אל תשפוט אחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא שופט, סתם תוהה, 28/04/13 09:03


    IP: 109.65.128.160דווח על תגובה זו

  • 33.

    אסור להסכים , לילד מגיע אבא ואמא , ההורים האלה טועים (ל''ת)

    גואל, 28/04/13 08:48


    IP: 87.68.38.244דווח על תגובה זו

  • 32.

    זאת זכותם. הם את המחיר המלא + שלמו כבר. שהמדינה תשתחרר מהבירוקרטיה

    טל, 28/04/13 07:28

    ותאפשר להם להביא את הילד שבעיניים שלהם מחזיר להם את הילד המת.

    IP: 212.179.46.134דווח על תגובה זו

    • החוק גובר על מה שהן זכויות בעיניך . אין אדם נתפס בשעת

      מבקר תגובות, 28/04/13 08:08

      צערו וטוב שכך .

      IP: 79.179.48.240 דווח על תגובה זו

    • גם לתינוק המסכן שעוד לא נולד יש זכויות וצערם של ההורים לא מבטל אותן

      ועם כל ההבנה לצערם, זה פשוט מעשה לא ראוי, 28/04/13 09:00

      מסכן התינוק שיוולד למערבולת של רגשות וזהויות שכזאת. כל כך הרבה ציפיות מתינוק אחד. זה עוול. פשוט עוול,

      IP: 24.184.199.61 דווח על תגובה זו

      • קיים איזשהו מצב של צער לילד אבל

        דניאל, 29/04/13 20:08

        קיים איזשהו מצב של צער לילד אבל בכל דבר יכול להיות צער, העניין הזה יעשה טוב להמון אנשים והמון אנשים ימצאו בזה נחמה אז אין בזה שום דבר פסול,
        תנסו לשים את עצמכם בנעליים של המשפחה המסכנה והכואבת ותבינו שהם צודקים!
        אמן אמן אמן שהמדינה תאפשר להם ותתן להם איזשהי נקודת אור גדולה בכל החושך שהם נמצאים בו
        שיהיה להם בהצלחה

        IP: 79.183.225.54 דווח על תגובה זו

  • 31.

    זה הפתרון לבעיית הרווקות המאוחרת!!!!!להפסיק עם תרומות זרע אנונימיות! (ל''ת)

    במותו יביא חיים לא רק לבנו אלא גם לרווקה מבוגרת!, 28/04/13 07:15


    IP: 95.86.109.20דווח על תגובה זו

    • אל תנצלו עוד אשה בפונדקאות או עוד אשה לתרומת ביצית (ל''ת)

      מצאו בחורה רווקה שמתאימה לכם ותגדל אתכם את הילד, 28/04/13 07:18


      IP: 95.86.109.20 דווח על תגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד לכם מעריב על הצנזורה ומחיקת תגובה אוהדת להורים (ל''ת)

    דנה, 28/04/13 07:02


    IP: 84.111.157.112דווח על תגובה זו

  • 29.

    עזרה

    א.ש, 28/04/13 06:42

    למשפחת שחר -לצערי נאלצתי להתמודד עם הטרגדיה של אובדן בן במסגרת הצבא, בפרספקטיבה של 7 שנים.

    אוכל לעזור אם תפנו אלי segeve@012.net.il

    IP: 84.94.87.191דווח על תגובה זו

  • 28.

    קשה לקרוא על דברים כאלה במיוחד שמדובר בצעירים (ל''ת)

    יוסי, 28/04/13 02:42


    IP: 84.229.111.9דווח על תגובה זו

  • 27.

    רק השמחה תוציא אותם מהחושך קשה מאוד אבל זה מאוד כדאי

    הנושרת מפתוחי חותם תל אביב, 28/04/13 01:23

    ה' ייתן לכם כוח להמשיך ולא תדעו עוד צער

    IP: 109.160.251.237דווח על תגובה זו

  • 26.

    שלא תדעו עוד צער נורא כואב רק בן 25 (ל''ת)

    משה, 28/04/13 01:12


    IP: 84.229.111.9דווח על תגובה זו

  • 25.

    זו זכותם. לאף אחד אין זכות להתערב. לא ביקשו טובה מאף אחד. (ל''ת)

    ישראלים חייבים לדחוף את האף לכל דבר., 28/04/13 00:52


    IP: 79.179.186.9דווח על תגובה זו

    • אם הם לא צריכים אף אחד אז למה המדינה לא מסכימה

      רוני, 21/05/13 22:38

      איש יקר אם אתה לא מבין עדיף לא להגיב בגלל שזה לא טיפולי פוריות שלה על עצמה היא צריכה לממן את זה בעצמה לא פשוט כלכך זה עשרות אלפי שקלים לכן היא רוצה שהמדינה תכיר בזה על מנת לקבל כסף כתוצאה מזה הילד יהיה יתום צה"ל בלי בכלל שבחר להיוולד כי שני אנשים חשבו שזה נכון חלומו של כל ילד להיות יתום צה"ל נכון???

      תחשוב קצת

      IP: 89.139.26.9 דווח על תגובה זו

  • 24.

    נורא נורא נורא אבל המשפחה חייבת תראפיה ופסיכולוג (ל''ת)

    קול ההגיון, 28/04/13 00:36


    IP: 50.152.188.70דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה שמותר לאשתו אסור להוריו

    מזועזע, 28/04/13 00:08

    שאיבת זרע מהמת זה משהו שאפשר ( אולי ) לקבל במקרה כמו של קרנית גולדווסר. ודאי לא במקרה הנוכחי.

    IP: 77.127.129.139דווח על תגובה זו

  • 22.

    תרשו להם

    אחד, 28/04/13 00:05

    פצןי על אובדן גדול-שןאה אבאאמא רוצים ילדם חזרה

    IP: 79.182.149.21דווח על תגובה זו

  • 21.

    מסחור והחפצת גוף האשה!

    סליחה אבל זו לא עילה למסחור נשים!, 27/04/13 22:47

    אישה היא לא רחם להשכיר או גוף לייצור ביציות עבור זוג הורים שכולים שרוצים נכד חסר אם מבנם המת.
    עם כל הסימפתיה לכאבם זהו תקדים מסוכן ולא אנושי!

    IP: 77.126.252.14דווח על תגובה זו

    • איזו ערימת שטויות

      אשה, 27/04/13 22:55

      יש נשים שישמחו להכנס להריון ולגדל את הילד יחד עם ההורים.

      IP: 82.81.111.24 דווח על תגובה זו

      • לא הבנת. הם רוצים פונדקאית, לא אמא! (ל''ת)

        תחשבי לפני שאת מגיבה, 29/04/13 00:08


        IP: 84.228.201.208 דווח על תגובה זו

        • פונדקאות נעשית מרצון לתרום, זו תרומה עילאית מאין כמוה (ל''ת)

          מה קשור חפצון, טמבל, 30/04/13 14:39


          IP: 79.181.205.15 דווח על תגובה זו

  • 20.

    קצין רגיל מחיל הים

    לא נורמלים, 27/04/13 22:36

    המקרה באמת עצוב, אך הסגידה של ההורים לילדם שנהרג היא מופרעת לחלוטין,נפלו על השכל!

    IP: 109.67.139.158

    • אתה הוא זה שכנראה נפל על השכל (ל''ת)

      שפויה, 27/04/13 22:54


      IP: 82.81.111.24 דווח על תגובה זו

    • פשוט אפס!!!

      ה, 27/04/13 23:28

      אתה לא מכיר את עמרי אז כדאי שתשמור על הפה שלך... זה בן אדם יחיד במינו ! אין דברים כאלה.. זהב!!!!! מצטיין רמטכל, מפקד אהוב ובן אדם שפוגשים פעם בחיים!

      IP: 82.102.141.243 דווח על תגובה זו

  • 19.

    איזה ילד יפה!!!! (ל''ת)

    רוקסן, 27/04/13 22:36


    IP: 46.116.137.221דווח על תגובה זו

  • 18.

    צר לי, אבל לא צריך לאשר להם דבר כזה.

    שדגכ, 27/04/13 21:50

    שלא נדע, אבל יש דרכים להמשיך לחיות עם אבל, מה גם שיש עוד ילדים.
    ולהוליד ילד לסיטואציה כזאת - לא נכון ולא בריא.

    IP: 79.179.219.190דווח על תגובה זו

    • מספיק לדבר שטויות

      אחת שיודעת, 27/04/13 22:42

      מי אמר שלא נכון ולא בריא ?מי אתה בכלל שמעז להחליט מה נכון ומה לא נכון ?ממתי הפכת להיות יועץ לעיניני נכון ולא נכון ולעינייני בריאות לפעמים עדיף לסתום את הפה ולא לקשקש שטויות כשלא מבינים

      IP: 79.180.172.67 דווח על תגובה זו

      • אני טוקבקיסטית. ואני מביעה את דעתי. זה מי שאני.

        שדגכ, 28/04/13 01:31

        ולהפך, אני אפילו עידנתי מאוד מאוד את דעתי, שבלבי היא הרבה הרבה יותר בוטה...
        אבל אחרים אמרו את הדברים במקומי, אז זה בסדר.

        IP: 79.179.219.190 דווח על תגובה זו

      • למומחית לעינייני בריאות - יש הרבה זרעים בים רק תמצאי לך גינה (ל''ת)

        ילד זה לא רק זרע, 29/04/13 08:41


        IP: 85.64.84.135 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כאב, בלתי נסבל ככל שיהיה, איננו עילה טובה במיוחד להולדת ילד (ל''ת)

    מישהו, 27/04/13 21:50


    IP: 2.55.118.191דווח על תגובה זו

    • למה להורים אין זכות לדור המשך מהילד ולאישה יש???

      אם כבר, להם הזכות הגדולה ביותר!, 30/04/13 14:43

      פשוט עניין ביורוקרטי.

      IP: 79.181.205.15 דווח על תגובה זו

      • למה אנשים כאן מגיבים כלכך הרבה שטויות

        רוני, 21/05/13 22:36

        אלמנה שיכולה עוד להביא ילדים משל עצמה זכותה להביא ילדים ממנו היא פוריה יש בנות בנות 25 שהופכות להיות אלמנות אנשים מבוגרים לא צריכים לעבור טיפולי הפריה עם אישה אחרת כדי להביא נכד זה נכד זה לא יד זה הזרע של הבן שלהם ! זה נכד צריך לחשוב עליו אבא מעולם לא היה כאן להכיר אותך אמא זאת אחת שאנחנו בחרנו ??! צר לי אבל לעיתים הדברים האלו פשוט לא פשוטים אי אפשר להגיד ישר כן כן בטח קדימה תעשו ואי אפשר להגיד לא מוחלט זה בעייתי זה מצב בעייתי מאוד ...והבן שלהם מת לא בצורה של קרב עלה שיכור לרכב נתן לאחר לנהוג ברכב שלו התמונה יותר מרוכבת

        IP: 89.139.26.9 דווח על תגובה זו

  • 16.

    דיי לשפוט

    אחת שיודעת, 27/04/13 21:46

    לכל יפי הנפש והמצטדקים למינהם יש לי כמה שאלות אליכם: מי שם אתם לשפוט את המשפחה הזאת ? מי אתם בכלל שמעיזים להחליט שהם אנשים שפויים או לא אתם מכירים אותם?מי נתן לכם את הלגיטימציה להחליט ולהגיד שהילד הזה יהיה אנדרטה?הכי קל זה לקשקש כל מיני תאוריות פסיכולוגיות למצוצות מהאצבע אבל אם לרגע קטן הייתם עוצרים וחושבים מה אתם הייתם עושים לו הייתם במצבם הייתם מגיעים לאותה המסבקנה שלהם אז דיי פשוט דיי אתם עושים אבל להורים הללו שלא מספיק אבדו את בנם יקירם אאז עכשיו צריכים להתמודד עם הפסיכולוגיה בגרוש שלכם . מההכרות רבת השנים שיש לי עם המשפחה אני יכולה רק לומר לכם שהלוואי ולכל אחד היו הורים תומכים רגישים מקסימים כמו הזוג הורים הללו אין לאף אחד בעולם את הזכות לשפוט ולומר את הדברים הנוראים הללו וכן אם כל רצונם זה להקים דור המשך לעמרי מה פסול בכך שיקום עוד בן לתפארת מדינת ישראל רק לידיעה דל מי שלא מכיא את האב והאם אלה אנשים נורמטיבים ביותר מצליחים רגישים מקסימים מלאי אהבה אז דקה לפני שאתם מתפרצים ומקשקשין כאן וגורמים לנזק תחשבו טיפה מה היה קורה לו זה היה הבן שלכם שהיה נהרג לכם פתאום באמצע החיים!!!!!!!

    IP: 95.35.56.54דווח על תגובה זו

    • את צודקת, אני מצדדת בהורים (ל''ת)

      לא מבינה איך כולם יודעים איך ולמה יטפלו בילד.., 30/04/13 14:44


      IP: 79.181.205.15 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לכל אותם אנשים חסרי בושה וחסרי רגישות

    מאור, 27/04/13 21:07

    לכל אותם אנשים חסרי בושה וחסרי רגישות שחושבים שההורים יצאו מדעתם- הדבר הזה ממש לא נכון. אף אחד מכם לא מבין איזה כאב גדול ועם מה המשפחה מתמודדת.. הורים שגידלו בן לתפארת-אין שום סיכוי שאין בהם שפיות ודעת לגדל ילד נוסף שנוצר מבנם שאבד להם..
    וקיים מקרה נוסף שהורים עשו משהו דומה,לאמא שעברה טיפולי פוריות בערך בגיל חמישים אחרי שבנה נהרג בצבא! אז חדל לקשקש דברים חסרי כל תכלית.

    ובנימה אחרת-להורים השכולים -אמן שתצליח דרככם ושרצונכם יתממש ותזכו לגדל את בנו של בנכם המנוח..

    אני וכל עם ישראל איתכם!

    IP: 79.177.195.134דווח על תגובה זו

  • 14.

    אסור לאפשר זאת. הילד יהיה אומלל כל חייו. יש גבול. (ל''ת)

    t, 27/04/13 21:03


    IP: 79.177.122.193דווח על תגובה זו

    • יש ילדים אומללים עם זוג הורים "לגיטימי" (ל''ת)

      קשקשן, 30/04/13 14:45


      IP: 79.181.205.15 דווח על תגובה זו

  • 13.

    העיניים קוראות והלב נקרע.... (ל''ת)

    צביקה... אשקלון, 27/04/13 20:21


    IP: 109.65.140.241דווח על תגובה זו

  • 12.

    עצוב ביותר. האב והאם זקוקים לעזרה נפשית ותמיכה מיידית. נראה שהם

    הלכו לאיבוד, 27/04/13 20:20

    בשל הטרגדיה שעברו.
    אין לשפוט אותם, רק לחבק אותם ולקוות שהשפיות והשלווה יחזרו אט אט לחייהם.

    IP: 79.176.130.103דווח על תגובה זו

  • 11.

    לתגובה 9

    ששש, 27/04/13 20:16

    אתה מכיר את ההורים ויודע אם הם יציבים או לא?! אחרי שתכיר אותם תגיב את השטויות שאתה מגיב יא אהבל!!

    IP: 84.108.26.80דווח על תגובה זו

  • 10.

    ההורים האלה לא נשמעים יציבים לגידול ילד כזה

    נ, 27/04/13 19:58

    ניחא ילד בדרך הטבעית, אי אפשר למנוע מהם. אבל ילד ממבחנות ומעבדות... בלי אבא, בלי אמא... מן הסתם ההורים כבר איבדו את שיקול הדעת, אבל המערכת צריכה לדעת לעצור את הטירוף הזה, לפחות לטובת הילד המסכן הזה שהם רוצים להביא, שיגיע לעולם עם עול כבד מנשוא, אפילו לפני שנולד.

    IP: 46.117.222.184דווח על תגובה זו

  • 9.

    ההורים צודקים ובגדול

    ולא רק לגבי החייל הזה, 27/04/13 19:57

    מדינה שדואגת לאזרחיה צריכה לדאוג לעתידם - בעיקר כשהם מסרו אותו בעבור המדינה .

    IP: 188.120.133.251דווח על תגובה זו

  • 8.

    אפשר רק לבכות על הטרגדיה.כזה פרח,לבי עם המשפחה.לעולם לא ניתן לשכוח (ל''ת)

    אלכסנדר, 27/04/13 19:02


    IP: 87.142.46.119דווח על תגובה זו

  • 7.

    עם כל הכאב עדיף שאבא במיוחד שלא ידבר שטויות במיוחד שהוא היה בצבא וקצין (ל''ת)

    לי נראה שהאמא יותר חזקה, 27/04/13 18:29


    IP: 85.64.202.19דווח על תגובה זו

  • 6.

    עמרי נהרג בתאונת דרכים

    משה, 27/04/13 18:11

    משפחה יקרה,
    אין ספק כי זו מכה קשה לאבד ילד ואח אחרי שגדלתם יחד עם עמרי במשך שנים רבות.
    הכעס והייאוש שאוחזים את האב , כמו גם חוסר העינין בלהמשיך לחיות בתקופה הראשונה שלאחר האסון, הינם ברורים למדי במיוחד עבור האבא-איש הצבא, אשר ראה את בנו ממשיכו הולך בדרכו ומצטיין.
    עם זאת, הבנות שבבית, אבלות גם הן את אובדן האח הגדול והמוצלח וזקוקות אף הן להורים. בנות אלה תמלאנה את הבית בשמחה ובאהבה בעתיד.
    אם אתם מרגישים כי זרעו של בינכם הינו האור בקצה המינהרה עבורכם, לקראת גידולו של בן ממנו, תשקלו אולי למצוא אישה טובה אשר לקראת גיל ה-40 מעונינת ללדת ילד ולהישאר רווקה. יש לא מעט בחורות נהדרות לא נשואות כאלה אשר תוכלנה להיות אמהות טובות. הנשים בגיל הזה הינן בוגרות ורציניות , חדורות מוטיבציה ויודעות מה באמת חשוב בחיים...
    בדרך זו גם אתם תגשימו את חלומכם הקטן, גם תרוויחו כלה, אשר תרויח משפחה חדשה וגם הילד ירויח משפחה. יש בוודאי נשים שיעדיפו לבחור הפריה ב"זרע מזוהה".
    לפי תאורו של עמרי ומשפחתו, אם תצליחו בבחירת האם , אין ספק כי הילד שיקבל את הגנים של עמרי ואת החום שלכם, יהיה ילד מקסים מקסים .

    IP: 46.117.244.81

    • צודק

      יישראלית, 27/04/13 21:05

      הייתי בשמחה עושה זאת
      יהיה לי משפחה נוספת ואהיה מאושרת להעניק להם את השמחה שיביא הילד איתו מזרע בנם.

      IP: 85.64.91.143 דווח על תגובה זו

      • תגובה לישראלית

        משה, 27/04/13 22:38

        את אדם אמיץ. אם יש לך את הרצון והיכולת , יהיה נהדר באם תאתרי את המשפחה, תעשי בדיקת התאמה עם המשפחה ותציעי את הלב הענק שלך.
        מחזק ידיך
        משה

        IP: 46.117.244.81 דווח על תגובה זו

        • אשמח אם

          ישראלית, 28/04/13 12:09

          ההורים יענו בחיוב אעשה את כל המאמצים לחפש אותם
          או לחלופין הם אותי
          בממילא חשבתי לעשות זאת ללא בן זוג כך שרק טוב יכול לצאת מזה, אשמח שלילד/ה יהיה סבא וסבתא מה שלצערי לי כבר אין לתת לילד/ ילדה וכך כולם יהינו שמחים .

          IP: 95.35.56.14 דווח על תגובה זו

    • צודק.

      שדגכ, 27/04/13 21:52

      אם כי אני מוכרחה להגיד לך שאילו הייתי מחפשת זרע להפריה, לא הייתי הולכת על המקרה הזה, כי זה מזמין צרות...

      IP: 79.179.219.190 דווח על תגובה זו

      • מזמין צרות

        משה, 27/04/13 23:05

        כמה נשים חד-הוריות היו רוצות לקבל קצת גב ?
        כמה ילדים לנשים חד-הוריות היו רוצים משפחת של בן הזוג ?
        יש כאן מצב רגיש של משפחה אשר איבדה את הבן- ממשיך השושלת ומעונינת לעשות ילד ממנו.
        איזה צרות עלולות להיות כאן ? הרי הילד הינו רק של האמא.
        אם חס וחלילה האמא תיווכח במהלך השנים כי המשפחה אינה לרוחה- אין לה כל בעיה לנתק קשר ואין לה ו/או לצאצא/ית כל צורך לבקש את אישור משפחת התורם לשום מהלך..
        ברצוני להדגיש כי אינני מכיר את המשפחה הזו ,אך משום מה ניצרב בזכרוני המקרה העצוב ששני הקצינים מחיל הים נברגו בתאונת דרכים לפני מספר חודשים ובמקרי קראתי היום את הפוסט המרגש והרגיש ולפיכך, מעצבן אותי לראות תגובות של אנשים שמבקרים או שוללים, במקום להראות למשפחה קצת אור.

        IP: 46.117.244.81 דווח על תגובה זו

    • להורים יש עוד ילדים זה לא מספיק להם? (ל''ת)

      אגואיזם טהור, 29/04/13 08:44


      IP: 85.64.84.135 דווח על תגובה זו

      • אטימות (ל''ת)

        טהורה, 30/04/13 14:48


        IP: 79.181.205.15 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מבינה מאד את כאבכם הורים יקרים אבל...

    אילנה, 27/04/13 16:53

    אבא של עמרי- אני חושבת שזה מאד מעליב שאתה מאחל לכל העולם ,אישתו ובאיו להכחד ולהתפוצץ בכל רגע נתון, כי חוץ מהבן המת אין לך שום ענין יותר בחיים ובעולם עצמו..תתעשט כי אף אחד בעולם לא אשם במה שקרה לך..שנית- את בורא עולם לא שואלים שאלות ,כמו "למה זה קרה דוקא לי"...לא תקבל תשובה ממנו..כי ככה "הוא רצה"...

    IP: 46.121.29.40

    • עילנה יה אילגת (ל''ת)

      חחח, 27/04/13 21:45


      IP: 31.210.186.126 דווח על תגובה זו

    • מאד מעליב..

      משה, 27/04/13 22:53

      אילנה
      המשפחה איבדה את היקר לה ביותר ואת משחקת בלהעלב ?
      המשפחה נמצאת בשנת האבל והכתבה מתארת ברגישות ובאומץ את התמודדות האם והמשפחה כולה עם האובדן הקשה מנשוא.
      את כנראה שייכת למיגזר שאינו מבין מהי מסורת צבאית, אלא מסורת דתית בלבד...
      כאשר ילד מחונך במשך שנים רבות לערכים מסויימים והמשפחה זוכה לראותו מצליח ולפתע חיין נקטעים בתאונת דרכים שניתן היה למנעה , מובן ביותר כי המשפחה אבלה מאוד והיתה רוצה לשכפל את הבן המקסים שסיים דרכו בלא עת.
      על תגובתך נאמר:-סייג לחוכמה - שתיקה".

      IP: 46.117.244.81 דווח על תגובה זו

  • 4.

    השם שלו זה עמרי בלי ו'!!!! נא לתקן. תודה. (ל''ת)

    עמרי בלי ו', 27/04/13 13:55


    IP: 79.181.212.125דווח על תגובה זו

    • OMRI...

      LILLIT, 28/04/13 04:19

      OMRI WAS A NAME OF A BAD BAD KING OF ISRAEL.IF YOU DONT BELIEVE ME GO AND READ THE BOOK OF KINGS.

      IP: 24.146.254.251 דווח על תגובה זו

      • ו? מה הקשר (ל''ת)

        נו, 28/04/13 08:40


        IP: 84.108.26.80 דווח על תגובה זו

        • And kinky david. done bat-sheva, so what? (ל''ת)

          alon, 30/04/13 02:28


          IP: 82.80.19.242 דווח על תגובה זו

  • 3.

    איש לא יכול להבין את כאבם - שיהיו בריאים

    נורא ואיום, 27/04/13 13:32

    אבל יש להן בנות
    והם למעשה מתעלמים מכך שיהיו להם נכדים מהם
    לא ברור מה מרגישים כשההורים שלך
    אומרים שמצידם שהכל ייגמר עכשיו
    שוכל העולם יתפוצץ
    הם גם מוחקים אותך.
    צריך לשמוח ולחבק כל יום את מה שיש לך

    IP: 109.65.200.10דווח על תגובה זו

  • 2.

    מדובר בהבאת "אנדרטאות" בדמות ילדים ,כנסו.

    משה, 27/04/13 10:04

    אני מכבד ומבין את רצון ההורים אבל יש גבול לכל התערבות. במידה ויש להורים השכולים עוד ילדים מדוע הם מחפשים דרך להביא שיכפולים של הבן שאיבדו. מה ההבטחה שיצא להם אותו בן. ומה אם תהיה תקלה. האם הם יהנו לגדל יתום בטרם הפך לעובר ? אני מציע להורים לחשוב פעם נוספת.

    IP: 79.182.143.204דווח על תגובה זו

    • אחד שיודע

      אחד שיודע, 29/04/13 20:09

      זה ממש לא אנדרטה.זה זרע המשך לבנם
      אני ממש לא מבין מה פסול פה!

      IP: 79.183.225.54 דווח על תגובה זו

      • "לאחד שיודע" ,איינך יודע הכל וחבל.

        משה, 30/04/13 15:01

        אין מדובר במשפחה שאין לה המשך... ילד צריך הורים (אבא ואמא) ולא להוולד יתום מאב ,ואם ביולוגית ברקע. החשיבה של ההורים נובעת ממנעים אגואיסטיים וחבל. יש לי לא מעט ארגומטיים ללמה לא אבל לא אשכנע אותכם.

        IP: 79.182.143.204 דווח על תגובה זו

  • 1.

    בהצלחה.

    דנה, 27/04/13 09:30

    רבים מההורים שילדיהם משרתים בצבא ובמיוחד ביחידות קרביות, חושבים על זה. העניין שברוב המקרים לא מצליחים לקחת זרע, היות שלא חשבו ודיברו על זה קודם.
    אכן מציאות הזוייה של חיינו כאן במדינת ישראל - אך נותן הבטחה ותקווה גדולה לאחר האסון.

    IP: 84.111.157.112דווח על תגובה זו