• 126.

    מה אתה מבין בדמוקראטיה ומה את מבין בפלורליזם

    סבון דניאל, 09/05/13 19:55

    אני לא פחות ציוני ממך אבל אני גאה במדינה דמוקראטית שבה מאפשרים פתחון פה גם לדעות מנוגדות. אם לא מתאים לך מדוע אינך עובר לאוניברסיטה אחרת?

    IP: 62.219.54.250דווח על תגובה זו

  • 125.

    לא נשכח פרעות תר"פ (=1920) בעיר העתיקה בירשולים!...יהודים שחיו מאות שנ

    אכן..חופש הבטוי הוא ערך!, 07/05/13 20:32

    שנים עם מוסלמים (=ונוצרים)...נשחטו באכזריות שלא תתואר (=בסוריה היא דוקא מתוארת יום יום..) ע"י המון מוסלמי שהוסת ע"י המופתי הירושלמי (=חבר של היטלר) חאג' אמין אל חוסייני...שטען שהיהודים רוצים להשתלט... נשים נאנסו, זקנים ותינוקות נרצחו !!!. ואגב, חאג' אמין תמך בכלל בסוריה רבתי..כי הוא ידע, שאין דבר כזה עם פלשתינאי (=אלא ערב רב של ערבים..חלקם באו מסעודיה , חלקם מסוריה, חלקם ממצרים..).

    IP: 109.65.141.200דווח על תגובה זו

  • 124.

    "יום האסון הפלסטיני בשל הקמתה של מדינת ישראל" (ל''ת)

    אין גבול לחוצפה, 05/05/13 12:50


    IP: 89.139.165.255דווח על תגובה זו

  • 123.

    חופש בטוי לא כולל זכות להתבטא בעד השמדת ישראל (ל''ת)

    תחי מדינת ישראל,כל הכבוד לצהל, 05/05/13 07:54


    IP: 81.218.66.107דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 28/11/13 14:53

      אם יש חופש ביטוי שיאפשרו להעלות את נושא הנכבה היהודית (מאות אלפי היהודים שגורשו ממדינות ערב)

      IP: 37.142.112.24 דווח על תגובה זו

  • 122.

    תצביעו ברגלים

    המורה להסטוריה, 04/05/13 17:16

    מי שנותרו שנתים לסיום התואר שיעבור ללמוד במקום אחר קרי מכללה ציונית או אוניברסיטת בר אילן.

    IP: 109.186.52.132דווח על תגובה זו

    • כי ללמוד עם דתיים או ללמוד בתת רמה של אריאל זה הפתרון כן? (ל''ת)

      מוש השור, 05/05/13 19:34


      IP: 86.144.65.142 דווח על תגובה זו

      • שאלה? עם מי באמת עדיף ללמוד?

        תאו, 08/05/13 13:11

        ללמוד באוניברסיטה שלא עוצרת את ההתנגדות להקמת המדינה שמספסדת אותה?
        או אולי באוניברסיטה עם דתיים יהודים?

        רמז, כמות התלמידים באוניברסיטה קובעים את הסיפסוד שהיא מקבלת.
        יצטרפו עשרות אלפי יהודים חילונים לבר אילן היא תקבל ציביון חילוני יותר אבל לא תאפשר את הקריאות בגנות ישראל.

        והדבר שהכי לא ברור לי, ממשלה ימנית בעשרות שנים האחרונות, למה לא חותכים לאונברסיטאות שמאפשרות לערבים אירועים כמו יום הנקבה, למה לא חותכים להם בסופסידיה ואחר כך גם קונסים אותם על כל אירוע??

        לא יהיה להם תקציב? המרצים הטובים יעברו לאונברסיטאות ציוניות ויאלצו להתיישר עם הקו הציוני אם הם רוצים להמשיך לחיות בשמנת בה הם חיים. זה בטוח יעלה את הרמה באריאל ויוריד את הרמה באוניברסיטת שייך מוניס.

        IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

  • 121.

    צריך לבצע פיגוע חבלה ביום העיון הזה!!!!

    ימני שפוי, 03/05/13 20:34

    לא ייתכן שבמדינת היהודים היקרה ללבנו יציינו יום שכזה, זה פשוט אבסורד! צריך להעמיד לדין את כל מי שמימן והיה קשור בדרך כלשהי להקמת האירוע. לדעתי, אנשים כאלו צריך אפילו לגרש מהמדינה ביחד עם כל הסודנים לסודן ושמה הם ילמדו מה עושים למי שמעז לפצות את פיו בצורה שנחשבת לבגידה במדינה. לסיום, אני רוצה לשאת תפילה בכך שכולי תקווה שכל מנהיגי השמאל הקיצוני יוצאו להורג ע"י כיתות יורים בכלא שאטה!

    IP: 80.230.60.189דווח על תגובה זו

    • אושוויץ

      היטלר, 07/05/13 12:52

      תציע גם להקים מחנות ריכוז, להרוג את ההומואים והלסביות ובסוף יתלו אותך בנירנברג...

      IP: 192.116.241.61 דווח על תגובה זו

  • 120.

    הדמוקרטיה פשטה רגל בישראל, צריך חלופה בסגנון פוטין. (ל''ת)

    פליט וואי נט, 03/05/13 16:11


    IP: 79.179.192.97דווח על תגובה זו

  • 119.

    יהודים לא ראויים לדמוקרטיה ! הם חלמאים מדי. הם צריכים דיקטטורה. (ל''ת)

    פליט ynet, 03/05/13 16:10


    IP: 79.179.192.97דווח על תגובה זו

  • 118.

    בושה וחרפה שהסגל השמאלני באוניברסיטאות דוחף לאירועים כאלה (ל''ת)

    איפה שר החינוך???, 03/05/13 10:57


    IP: 85.65.1.154דווח על תגובה זו

  • 117.

    חופש ביטוי? אז תאפשרו לאמנון יצחק ועוד.. להגיע להרצאה (ל''ת)

    אוניברסיטת הטפילים, 03/05/13 01:25


    IP: 81.218.200.232דווח על תגובה זו

    • צריך להזמין אותו ביום של ההפגנה הערבית

      מאמין בהזיות, 08/05/13 13:20

      ואז נראה את הפלורליזים.
      ראשי האונברסיטה בעד פלורליזים כל עוד הוא "פלורליזים אנטי ציוני"

      IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

  • 116.

    מצד אחד ומצד שני

    שלמה, 02/05/13 15:55

    מר סיבוני צודק במאה אחוז. כאשר אוניברסיטאות ערביות יעשו יום עיון על יום העצמאות נוכל לחשוב על ימי עיון על הנכבה. ובכל זאת, למה אתם חושבים שהאוניברסיטה עושה את זה? מסיבה פשוטה. הקהילה האקדמית בעולם כולו הינה שמאלנית בצורה מפחידה. זכויות האינדיאנים, זכויות המיעוטים, זכויות הקהילה העליזה וכיוצא בזה הם בראש סדר היום האקדמאי. אם אתה לא חלק מהקקפוניה הזאת- אתה בחוץ, לא קיים, לא מוערך, מנודה ומבוזה. הפרופסורים של האוניברסיטה רוצים להיות מוזמנים להרצאות, סמינרים וכו'. יום כזה מקדם את מעמדם. ההתנגדות העזה לא רק שלא מזיקה להם, נהפוך הוא, היא הופכת אותם לגיבורים אקדמאיים. לכן, צריך לחשוב האם ההתנגדות הקולנית מסייעת או מזיקה להשגת המטרה. הבחירה בתאריך נועדה לכתחילה ליצור תסיסה שמחזקת את התדמית של האוניברסיטה והפרופסורים שלה במסגרות האקדמאיות( וכמובן אני מדבר בעיקר על מדעי החברה) העולמיות

    IP: 173.206.223.40דווח על תגובה זו

    • אז להתנהג כמו שאשכול הציע לדיין

      בר דנון, 08/05/13 13:16

      אל תאפשר את הקאקאפוני האנטי ישראלית, דכה אותה בכוח, ובו בעט פרסם התנגדות עזה לדיכוי. פטנט שעובד.

      IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

  • 115.

    כל יום הוא יום חג ליהודים הגרים בישראל. ערבים ? לא ממין הענין.

    פישלזון, 02/05/13 12:18

    מה איכפת לי מה הם חושבים ?
    אנו צריכים לחגוג כל יום ויש לנו הרבה סיבות טובות לשמחה.
    הבתולות צריכות לעזור לפלסתינאים.
    אין לי שום דבר נגד הערבים . אני "אוהב" אותם בדיוק נמרץ כפי שהם "אוהבים" אותי וזה בסדר גמור מבחינתי. כל זמן שהם אלו שמייללים אני מרוצה כי אם זה היה חלילה הפוך - לא היינו בכלל.

    IP: 80.179.6.136דווח על תגובה זו

  • 114.

    מה לעשות ואונברסיטת ת"א היא פרו-ערבית ואנטי-ציונית?

    וילי, 28/04/13 09:29

    יש בה קליקה שמאלנית קשה.
    ללכת למוסד אחר?
    גם העברית בירושלים,ואוניברסיטת חיפה לא מפגרות בהרבה מאחור...

    ההסבר?
    כנראהמדובר במחלה הגנטית של היהודים לדורותיהם-.
    נאמר כבר בתנ"ך(וזה נכון שבעתיים גם כיום)- "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"

    IP: 84.109.91.28דווח על תגובה זו

  • 113.

    כולם נגשים בזה בצורה לא נכונה. מנגד לדברים האלו, צריך לארגן הפגנות

    אני, 25/04/13 03:38

    לדוגמא בעד שחרור ג'ק טייטל וכדומה, הרי אין הבדל בינו לבין מחבלים פלסטינים. במקרה כזה לאוניברסיטה אין מה לעשות, כי גם זה חופש ביטוי, ואם וכאשר היא לא מאשרת, היא נתפסת עם המכנסיים למטה.

    IP: 132.72.225.222דווח על תגובה זו

  • 112.

    יש בינינו תימהוניים רבים ! (ל''ת)

    שירי, 24/04/13 15:58


    IP: 213.57.230.116דווח על תגובה זו

  • 111.

    מה עם יום עיון בנושא הכיבוש הערבי בכל המזרח התיכון והשמדת העמים ?? (ל''ת)

    הם הכובשים של ישראל לפי החוק מותר לגרשם, 23/04/13 15:16


    IP: 5.102.210.70דווח על תגובה זו

  • 110.

    יום עיוןבנושא הוא חשוב כמו כל יום עיון שעוסק -

    דן, 23/04/13 13:20

    בנושאים שנויים במחלוקת. אבל צריך להשאיר את זה בפן האקדמי, לקחת את זה כתאוריה. בסופו של דבר המנצחים קובעים את מה יחגגו, וכיוון שאנחנו ניצחנו - יום העצמאות הוא לגיטימי ונכבה היא מונח לא רלוונטי. הערבים יכולים להאשים רק את עצמם.

    IP: 132.66.38.159דווח על תגובה זו

  • 109.

    לאיזה free palestine הם מתכוונים בהפגנה?

    יובל, 21/04/13 20:02

    הרי מדובר באזרחים ישראלים.
    כנראה שמדובר ב"פלסטין הגדולה" מהירדן לים.

    IP: 80.230.51.57דווח על תגובה זו

  • 108.

    אנו צריכים לחגוג בשמחה כל יום את יום הנכבה ויום הנכסה (ל''ת)

    בנימין זאב לבבי (בודפסט, בזל) דרייפוס ושות', 21/04/13 16:15


    IP: 84.229.54.117דווח על תגובה זו

  • 107.

    ערבים - תיזהרו לכם - מי שמגזים בסוף יהיה בחוץ.

    אלי, 21/04/13 09:10

    אני רואה סימנים שהשתן עלה לכם לראש.
    בסוף אל-יהוד יגיבו בצורה שלא תותיר ספק מי כאן השליט.
    ערבים תיזהרו לכם - אתם בדרך החוצה.

    IP: 85.250.27.238דווח על תגובה זו

  • 106.

    יש מספיק אוניברסיטאות בארץ

    אני, 21/04/13 00:51

    אפשר לעבור!!!

    מחאה זה לא רק קוטג'

    IP: 37.142.70.194דווח על תגובה זו

  • 105.

    ניראה אם בארצות הברית סטודנט ערבי יקרא בוגד

    קול קורא, 20/04/13 14:37

    לחייל אמריקאי ??

    IP: 186.205.91.19דווח על תגובה זו

  • 104.

    את הנכבה שלהם, הערבים הביאו על עצמם, כך שלישראל אין שום

    הרי הכרה בנכבה שלהם, היא כמו הסכמה לחיסול ישראל., 20/04/13 12:18

    סיבה לקיים יום זיכרון לנכבה שלהם.ואם נניח שהערבים בישראל הם ישראלים, אז מה להם ולנכבה של הערבים בעזה, או כל מקום אחר מחוץ לישראל. ואם הערבים בישראל מרגישים שקיומה של ישראל זה אסון בשבילהם, אז צריך לאפשר להם להצטרף לבני עמם בעזה.אבל לקיים יום אבל לקיומה של ישראל זה אבסורד, ואין לזה שום קשר לדמוקרטיה או חופש בטוי. יש כאן עניין רקוב מאוד במסווה של דמוקרטיה וחופש בטוי.האבסורד הזה צריך להיפסק פעם ולתמיד. אזרחי ישראל היהודים צריכים להתעורר, לפני שהלגיטימיות שלהם בישראל תישלל מהם.

    IP: 84.238.46.14דווח על תגובה זו

    • הכרה בנכבה של הערבים שניסו לחסל אותנו ולא הצליחו, עלול

      תתעוררו יהודים טובים, ולא, אתם תחוו אסון יותר גד ., 20/04/13 12:28

      לגרום לזה שהיהודים בעתיד, יקיימו יום זיכרון לנכבה היהודית, על האסון שהשמאל מכניס לנו היום בערמומיות דרך הדלת האחורית.

      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 103.

    לא שכחנו איך המניגים הערבים קראו ב48 להשמדת היהודים

    רוני, 19/04/13 23:01

    הנכבה היא האסון שהם הביאו על עצמם

    IP: 84.228.1.16דווח על תגובה זו

  • 102.

    http://www.atzuma.co.il/negevisarel (ל''ת)

    להפיץ, עצומה נגד מסירת הנגב לבדואים, 19/04/13 17:16


    IP: 109.160.183.199דווח על תגובה זו

  • 101.

    להחרים את האונ' פשוט לא ללמוד שם!!

    ראציונל, 19/04/13 14:47

    לתת במה למכחישי שואה??
    גם אני חושב שצריך לחסל את כל הערבים, ייתנו לי במה ? הא חופש הביטוי עובד רק בכיוון אחד ,שכחתי סליחה...

    IP: 31.210.184.100דווח על תגובה זו

  • 100.

    מציע יום עיון נוסף

    מירצ'ה, 19/04/13 10:19

    השואה - נקודת מבטם של המכחישים. להזמין אותם להציג את דעתם באוניברסיטת תל אביב.

    IP: 85.64.32.109דווח על תגובה זו

  • 99.

    מלחמת הכרעה מול האוייב הערבי עכשיו (ל''ת)

    לנקות את ארץ ישראל, 19/04/13 08:56


    IP: 89.139.59.97דווח על תגובה זו

  • 98.

    עוד נכבה אחת ודיי (ל''ת)

    יישארו רק ימי העיון אצל האוייב בשייך מוניס, 19/04/13 08:56


    IP: 89.139.59.97דווח על תגובה זו

    • הגידו כן לנכבה נוספת!

      אבי, 19/04/13 17:55

      צריך לעלות על אוניברסיטת שייך מוניס באש ובחרב. לתלות את מרציה הבוגדים ואת הנהלתה המתאסלמת. במלחמה הבאה שתבוא אני מתפלל שיתנו לנו סיבה לנכבה נוספת.

      IP: 93.172.110.88 דווח על תגובה זו

  • 97.

    להגיע ליום עיון עם לומים ושרשראות (ל''ת)

    צחי הנגבי, 19/04/13 08:55


    IP: 89.139.59.97דווח על תגובה זו

  • 96.

    לבטל את תקציבי אונברסיטת המחבלים בשייך מוניס (ל''ת)

    רק זה עובד, 19/04/13 08:53


    IP: 89.139.59.97דווח על תגובה זו

  • 95.

    חופש ביטוי

    ברלב, 19/04/13 06:44

    דיונים "אקדמיים " על מוראות הנכבה הם תמיד מצרך מבוקש בחוגי השמאל ה"אקדמי" - כך הוא מכשיר את עצמו להתקבל בזרועות פתוחות אצל החברים הנאורים באירופה , היהודונים האלה הם ה"גוי של שבת " של האנטישמים שצריכים להתאפק ולחפש דרכים עוקפות לבטא את מחלת הנפש שלהם .

    IP: 84.109.209.186דווח על תגובה זו

    • במילה אחת :יודונראטים (ל''ת)

      rapid fire, 19/04/13 14:49


      IP: 31.210.184.100 דווח על תגובה זו

  • 94.

    ברור שזה אסון

    דניאל, 19/04/13 00:05

    הקמת המדינה היהודית היא ההפך הגמור מכל מה שהם קיוו.
    כל ניסיון לדחוק אותנו החוצה נגמר במפלה צבאית ובאובדן שטחים נוסף.

    בדיוק כמו שאין בעיה לקיים יום עיון על האסון של החרבת גרמניה במלחמת העולם השנייה.

    אולי הם יבינו שאת האסון הזה הם הביאו על עצמם ואין הם יכולים להאשים אף אחד (אני בספק שהם יכירו בכך אי פעם...).

    IP: 84.108.59.78דווח על תגובה זו

  • 93.

    אוניברסיטת תל אביב מתחייבת לסילוף העובדות. (ל''ת)

    החוג להסטוריה בדיונית., 17/04/13 07:29


    IP: 109.186.126.81דווח על תגובה זו

  • 92.

    לגיטימי בתנאי

    יוסף, 17/04/13 00:11

    קיום יום העיון הוא דבר לגיטימי ביותר הם צודקים!!! בתנאי שגורלם של סטודנטים ערבים שיקיימו אותו דיון באותו יום עצמאות של מדינה ערבית כנגד קיומה יהיה זהה לגורלם אחרי קיום יום עיון כזה בישראל!!אפשר להבטיח שיגמרו את היום חיים?

    IP: 85.250.120.101דווח על תגובה זו

  • 91.

    the only mistake was that we didn't kick ALL the arabs to Jordan

    like they did to the Jews in their land, 16/04/13 21:17

    and we are suffering till today from this mistake ...

    IP: 24.189.57.101דווח על תגובה זו

  • 90.

    לפטר את הסמאלנים השטניים והאנטישמים (ל''ת)

    די לכיבוש הערבי והשמאלני בארץ ישראל, 16/04/13 20:34


    IP: 79.181.130.79דווח על תגובה זו

  • 89.

    אוניברסיטת חמאס בתל אביב ואוניברסיטת ביר זית בחיפה... (ל''ת)

    ד, 16/04/13 11:52


    IP: 37.142.202.180דווח על תגובה זו

  • 88.

    אני עדיין לא מבין למה לא מחליפים את הסגל בקטסטרופת שיחמוניס. (ל''ת)

    אלי, 16/04/13 08:03


    IP: 200.49.162.217דווח על תגובה זו

  • 87.

    אוניברסיטה שקמה על חורבות כפר ערבי מציינת את הנכבה...

    צדוקים? פרושים? צבועים!!!, 15/04/13 09:27

    חכו עד הנכבה השנייה. כבר תעשו יום עיון על הכל יחד.

    IP: 85.250.38.230דווח על תגובה זו

  • 86.

    המדינה היחידה בעולם שהאזרחים שלה מציינים את ההקמה שלה כאסון

    O, 14/04/13 16:28

    פשוט בושה.
    אם זה חופש ביטוי, אז גם מוות לערבים זה חופש ביטוי

    IP: 109.67.174.103דווח על תגובה זו

    • אל תשכח שאתה ושאר אזרחי ישראל מממנים את כל החגיגה הזאת. (ל''ת)

      אבסורד. אזרחי ישראל מממנים את חורבנם., 20/04/13 12:40


      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 85.

    לא צודקים וכרגיל לא חכמים

    משולם, 14/04/13 16:09

    הסכסוך גורם לנו לשליפת תגובות מהמותן. לפלסתניים קרה אסון, מדינת ישראל יכולה להכיר בו ןלהצביע על האשמים. האשמים הם מנהיגי הפלשתניים, כשבראשם המופתי הירושלמי. האום הכריז על חלוקת הארץ למדינה ערבית למדינה יהודית, הערבים התרכזו בלהרוס ליהודים ולבסוף מצאו את עצמם חסרי כל. ליהודים יש מדינה לתפארת. אני מציע להכריז על כ"ט בנובמבר כיום הנכבה, היום שבו היהודים המשיכו בעשייה והפלשתניים המשיכו בהרס עצמי. תהיו פעם חכמים ותפסיקו לחשוב שאנחנו תמיד צודקים. ובעיקר לחשוב מחוץ לקופסא!

    IP: 80.230.47.106דווח על תגובה זו

    • תגובה חכמה

      פופיק, 14/04/13 19:11

      הבעיה של הפלסטינים כל השנים לא היתה הקמת מדינת ישראל אלא חוסר הנכונות הבלתי מתפשר של מנהיגיהם לקבל את מדינת ישראל כעובדה. שיחשבו איך זה היה נראה היום לו קיבלו את תכנית החלוקה של האו״ם... כל מה שיצא מהם זה זה קרבנות מקצועיים.

      IP: 50.53.112.60 דווח על תגובה זו

      • They never had a country, Israel was always

        DARLING, 16/04/13 19:36

        the jewish land and will continue to be so...Islam is 1400 years old, we go back thousands of years....Yes when you take something that is not yours and later have to give it back it is not a good day for you however it does not change the fact that it was NEVER yours. Get over it and move on, or not.

        IP: 67.243.59.192 דווח על תגובה זו

        • thanks, good response (ל''ת)

          good Job, 16/04/13 21:18


          IP: 24.189.57.101 דווח על תגובה זו

      • ג (ל''ת)

        רוני, 19/04/13 01:18


        IP: 132.69.233.217 דווח על תגובה זו

    • לפלסטינים לא קרה אסון, את "האסון" הזה הם המציאו רק לפני כמה

      אז אנחנו צריכים להכיר בזה?, 20/04/13 12:44

      שנים, כעוד סיבה למלחמתם נגד ישראל.

      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 84.

    אוניברסיטת שייח מוניס (ל''ת)

    רון הכחול, 14/04/13 13:14


    IP: 110.174.76.85דווח על תגובה זו

  • 83.

    Brave Student

    Amir, 13/04/13 20:33

    It is hard to come up against teh ultra-liberal halls of academia but sometimes it is best to stand up for what is right.

    Evil triumphs when good men are too scared to stand up against it and I am proud of this student.

    IP: 108.132.99.244דווח על תגובה זו

    • thank you!

      dan siboni, 14/04/13 12:06

      תודה רבה על התמיכה!

      IP: 37.26.147.137 דווח על תגובה זו

  • 82.

    טוב מאד. חופש הביטוי והדמוקרטיה עדיפים על גזענות וסתימת פיות. (ל''ת)

    כל הכבוד לאוניברסיטה, 13/04/13 11:56


    IP: 37.142.150.135דווח על תגובה זו

    • ככה השמאל סותם פיות. ומה לשמאל האנרכיסטי ולדמוקרטיה? (ל''ת)

      השמאל תמיד יכניס את המילה גזענות כדי ליסתום פיות, 20/04/13 12:47


      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

    • ככה השמאל סותם פיות.ומה לשמאל האנרכיסטי ולדמוקרטיה?

      השמאלנים משתמשים במילה גזענות כדי ליסתום פיות., 20/04/13 12:52

      אין כאןשום עניין של חופש דיבור ודמוקרטיה. הדמוקרטיה וחופש הדיבור מנוצלים כאן למטרות מניפולטיביות.

      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

      • בחייאת מי סותם לך תפה? תתבטא! מה אתה שם על השטויות האלה? (ל''ת)

        השייחית ממון איס, 28/04/13 15:19


        IP: 79.181.205.15 דווח על תגובה זו

  • 81.

    הישראלים לא יכולים להביע אחריות

    אור, 13/04/13 09:53

    תפנימו הגאולה שלנו היא האסון שלהם.מה כלכך קשה להזדהות אנושית עם כך?

    IP: 85.64.17.190דווח על תגובה זו

    • להזכירך,הם רצו להשמיד אותנו !למה אנחנו צרכים אחריות? על מה בדיוק? (ל''ת)

      סטודנטית, 14/04/13 14:27


      IP: 79.177.142.122 דווח על תגובה זו

    • אור. את\\ה שרמוטה. אין מלה אחרת להגדיר אותך. (ל''ת)

      אולטרה ימין , 15/04/13 13:42


      IP: 79.180.190.126 דווח על תגובה זו

    • אור, אולי עלינו להתנצל על כך שלא הצליחו להשמיד אותנו?

      והרי ברור שכך היה אילו הם היו מנצחים. בזכותנו הם, 15/04/13 20:44

      שרדו. ואגב, מזרחן אנגלי שחקר את הסכסוך הישראלי-ערבי הגיע גם הוא למסקנה זאת: גם היום, אילו ניצחו הערבים את ישראל, המדינה היהודית היתה מושמדת. אבל אם להיפך, הערבים היו שורדים.
      ההרגשה היא שגם את/ה יודע/ת את זה, אבל מעדיף לשקר כמו חבריך מהשמאל

      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

    • אם אדם מנסה לרצוח אותך, והמשטרה תופסת אותו ,והוא נישפט

      אוי כמה שאתם דפוקים., 20/04/13 12:57

      לעשר שנות מאסר, האם אתה צריך להכיר באסון שלו שהוא עכשיו מרצה את עונשו? האם אתה תבוא לבקר אותו ולנחם אותו? כמובן שלא. אתה תגיד. בואנה, החמור הזה ניסה לרצוח אותי, אז שירקב בכלא.

      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 80.

    מסכן העם היהודי שאלה הם שופטיו שמורידים את ישראל שאולה. (ל''ת)

    שרה, 13/04/13 08:55


    IP: 46.117.151.181דווח על תגובה זו

  • 79.

    בבג"ץ יושבים שופטים שמלאניים שמזיקים לישראל. (ל''ת)

    שרה, 13/04/13 08:53


    IP: 46.117.151.181דווח על תגובה זו

    • שרה, כתבתי לך תגובה שמסכימה עם דעותיך (ל''ת)

      אבל מעריב סינן אותה, 15/04/13 20:49


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 78.

    בשם חופש הביטוי השמאל רוצה שואף ועושה לחסל את מדינת ישראל (ל''ת)

    שרה, 13/04/13 08:52


    IP: 46.117.151.181דווח על תגובה זו

  • 77.

    מהרסיך ומחריביך ממך יצאו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שרה, 13/04/13 08:49


    IP: 46.117.151.181דווח על תגובה זו

  • 76.

    יש הצעת חוק של בג"צ והמרצים השמואלנים לבנות מסגד ...

    1, 12/04/13 19:26

    במתחם האונברסיטה בתל אביב

    IP: 79.181.199.149דווח על תגובה זו

    • מסגד? אני זוכר שהם התנגדו לבניית בית כנסת...

      רון הכחול, 14/04/13 13:13

      זה היה לפני 20 שנה בערך.

      IP: 110.174.76.85 דווח על תגובה זו

  • 75.

    יש להפריד הפרדה משמעותית וברורה. יום הנכבה הוא לא

    רחל, 12/04/13 10:31

    יום לציון במדינת ישראל. מאידך יש חובה ברורה ומשמעותית ללמוד הנושא

    IP: 79.180.66.226דווח על תגובה זו

    • רחל - מה הנושא שחובה ללמוד?

      פופיק, 14/04/13 19:20

      הרי כל הרעיון של המצאת יום הנכבה הוא דה-לגיטימציה של מדינת ישראל.
      אני מציע יום עיון בנושא זכויות הפלסטינאים תחת תחת ״הכיבוש״ הישראלי לעומת זכויותיהם תחת השלטונות המצרי והירדני לפני 1967 ומספרים השוואתיים של נפגעים פלסטינאים לפני ואחרי 1967. כדאי גם יום עיון על מלחמת האזרחים בלבנות מאז 1975 כתוצאה ממעבר הפלסטינים מירדן ללבנון והתוהו ווהו הדם והמוות שהם הביאו לשם. ה

      IP: 50.53.112.60 דווח על תגובה זו

  • 74.

    צריך וחובה ללמד על הנכבה

    אלדר, 12/04/13 10:23

    התלמידים היהודים והערבים הצעירים צריכים לדעת את האמת ההיסטורית, מי שגרם לערבים בארץ ישראל לעזוב את בתיהם היו מדינות ערב מצרים,סוריה,וירדן,לכן חשוב שילמדו ויפנימו ואת כול כעסם יועילו בטובם להפנות לאחיהם הערבים במצרים,סוריה,וירדן.

    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 16/04/13 14:07

      רק שכחת שהם תמיד בסדר ותמיד צודקים ותמיד אנחנו נהיה אשמים בעיניהם.

      IP: 109.160.227.158 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אבל זה שיח מוניס. זה לא ישראל (ל''ת)

    apple, 12/04/13 09:10


    IP: 77.126.253.124דווח על תגובה זו

    • למה הזילזול הזה במוסלמים והווסלים היהודים משם?מנטליות דסטרוקטיבית

      ראיס-פוטין-בוטוקס בן מדבידיב, 15/04/13 15:09

      כשהגעתי לישראל-הזהירו אותי מ-"מרוקו סכין"
      לא דובר על ערבי-שהיד-מתאבד-מנסים להפנים
      אלה שמאות שנים חיו תחת שילטון האיסלם-התמזגו
      והפלסטינאים?אדוני יהודים?עכשיו נחותים-תודו.

      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

    • It is Israel, so what if it is an arab name (ל''ת)

      DARLING, 16/04/13 19:38


      IP: 67.243.59.192 דווח על תגובה זו

    • אבל לפני שיח מוניס זה היה שייך ליהודים (ל''ת)

      אבל, 01/05/13 20:39


      IP: 85.64.154.12 דווח על תגובה זו

  • 72.

    שהסטודנטים הערבים ילכו ללמוד בביר זית או ברמאלה.

    יחיאל כ''ץ, 12/04/13 02:04

    שם מצידי שיזכו לשעה של תוספת זמן.
    כשלמדתי באוניברסיטה לא היו "בעיות חסך" לאיש.
    לדעתי, גוף כמו האוניברסיטה בת"א שמתוקצב על ידי מדינת ישראל אסור , גם בשם הפלורליזם והדמוקרטיה, לאפשר כינוסים ועצרות השוללות את הלגיטמיות של מדינת ישראל.

    IP: 46.116.176.133דווח על תגובה זו

    • אל תשכח שאתה ומשלמי המיסים בכלל מממנים את הקרקס הזה. (ל''ת)

      משלמי המיסים מממנים את אי הלגטימיות של מדינת ישראל, 20/04/13 13:02


      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 71.

    להחיל על האוניברסיטה את חוק הנכבה ולמנוע ממנה תקמיבי מדינה. (ל''ת)

    לאיין את מגדל האין אונות., 12/04/13 00:45


    IP: 77.125.127.48דווח על תגובה זו

  • 70.

    ערב רב, תחשרו לאירופה !!! (ל''ת)

    בן, 11/04/13 22:49


    IP: 84.229.245.251דווח על תגובה זו

  • 69.

    the only nackba i recognize

    david masica, 11/04/13 22:43

    is the jews from arab countreis that were force to run or else.

    IP: 108.18.72.220דווח על תגובה זו

  • 68.

    let talk about the hulucoset never existed

    d, 11/04/13 22:41

    why not......tel aviv university cross the line long time ago

    IP: 108.18.72.220דווח על תגובה זו

  • 67.

    חופש ביטוי? ואללה?

    סטונדט בפקולטה, 11/04/13 21:57

    בואו נקיים גם "יום הזכרון לשהיד" בו נזכור את כל המחבלים שרצחו מאות יהודים ללא הבדלה ונרכין ראש. גם זה נחשב חופש הביטוי. הנכבה זה אירוע שנוגד וקורא בעצם להפסיק את קיומה של מדינת ישראל, איך לעזאזל יש לו מקום באוניברסיטת תל אביב? שיבכו על זה במדינות המוסלמיות בלבד, לא במדינת ישראל!!

    מתבייש להיות קשור למקום הזה.

    IP: 79.177.213.203דווח על תגובה זו

    • סטודנט - לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר. אמת אמרת. (ל''ת)

      גילה, 12/04/13 18:10


      IP: 85.64.184.152 דווח על תגובה זו

    • צריך לתת לו ללמוד-אחרת לא יהיו "מהנדסים"נוסח יאיש _שחוסל)

      ראיס-פוטין-בוטוקס בן מדבידיב, 15/04/13 15:03

      חופש דיבור נחוץ,אחרת כיצד תדע על כוונת המחבל
      מרוז,אור-כלב,ישראל חיזיון-רצו להשתיק-לחסל
      חופש דיבור בדמוקרטיה יהודי-Reinigen Schwein
      אינני מקבל את דבריך-אך מוכן להקריב את חיי

      אינני מקבל את דבריך,אך מוכן להקריב את חיי כדי שתוכל לאמרם--וולטר

      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

  • 66.

    ומה לגבי דיון אקדמי פלורליסטי ושוויוני בנושא הכחשת השואה?

    סטודנט, 11/04/13 19:40

    השימוש בחופש הביטוי כתירוץ לדברים לא ליגיטימיים הוא פשוט ביזיוני.
    הגבול כבר עבר ממזמן...

    IP: 84.111.190.159דווח על תגובה זו

  • 65.

    אוניברסיטה שתומכת באויביה של מדינת ישראל (ל''ת)

    לא עיתנאי, 11/04/13 17:58


    IP: 79.180.202.86דווח על תגובה זו

  • 64.

    נכבה = חרטה (ל''ת)

    דימה, 11/04/13 13:49


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 63.

    כולנו סיבוני!!!!! עלה והצלח,תהיה חזק וברוך!!!!! (ל''ת)

    אבנר הכהן, 11/04/13 13:26


    IP: 79.179.115.124דווח על תגובה זו

    • תצטרף אליו, וחזק אותו. אל תשלח אותו לבד.קח איתך עוד חברים.

      לא מספיק אבנר.אם אתה מזדהה איתו, תצטרף אליו., 20/04/13 13:06

      זה האינטרס שלך ושל כולנו. לא רק של סיבוני. צריך לעזור במערכה הזו.בהצלחה.

      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 62.

    שקרים ובגידה זה לא חופש ביטוי

    יניב, 11/04/13 12:55

    מדובר בהתגרותצ מכונת שכונה ליום השואה ושקרים על נכבה חרטא כנסו לאתר של אם תרצו וגלו את שקר הנכבה

    IP: 79.176.227.254דווח על תגובה זו

  • 61.

    להפגין ולשלוח עצומה

    דני, 11/04/13 11:28

    לשלוח מייד עצומה המבהירה את חששנו מהשתלטות השמאל הקיצוני על השיח הדמוקרטי באונחברסיטה,
    על הרשויות באוניברסיטה להפסיק ולהסתתר תחת המגן "חופש הביטוי"
    על מנת לשסות ביהודים.

    IP: 46.116.100.192דווח על תגובה זו

    • די עם העצומות האלה

      אני, 21/04/13 00:53

      יש אוניברסיטה נהדרת באריאל,
      בפתוחה, בבאר שבע, בבר אילן ועוד ועוד

      IP: 37.142.70.194 דווח על תגובה זו

      • נכון די לעצומות, תתחילו להפגין מול האוניברסיטה (ל''ת)

        כל יום, 28/04/13 15:27


        IP: 79.181.205.15 דווח על תגובה זו

  • 60.

    בשנות ה80 צחי הנגבי פתר את הבעיה עם שרשראות ברזל (ל''ת)

    היום הוא עוד פודל בכלביה, 11/04/13 11:27


    IP: 134.191.232.68דווח על תגובה זו

  • 59.

    "יום הנכבה" ב-15 למאי ; בתאריך בו הוכרזה המדינה. (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג'י, 11/04/13 11:24


    IP: 85.64.187.108דווח על תגובה זו

  • 58.

    ספר לי על זה..

    סטודנט באוניברסיטה העברית, 11/04/13 11:23

    האפלייה הזו לא קיימת רק באוני' ת"א. אם רק קר בירושלים תיווכח לכמות הפלסטינים ששוצפים וקוצפים מידי יום ביומו על כך שאסיר ביטחוני- מחבל מטונף עם דם על הידיים שבמקרה גם פגע באדם הקרוב לי, מת מסרטן. איזה ביזיון.

    והכי עצוב זה שאפילו את התגובנ הזו אני מפחד לכתוב בהזדהות שמא "משמרות השמאלנים האינטרנטיות" יירדפוני. איזה אבסורד.

    IP: 109.65.6.112דווח על תגובה זו

  • 57.

    מעניין אם למשל יום עיון בהגותו של גולדשטיין היה זוכה להגנת חופש הביטוי (ל''ת)

    ר, 11/04/13 11:22


    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

    • כנראה שצריך לקיים יום זיכרון לגודשטיין באוניברסיטה. (ל''ת)

      יום זיכרון לגודשטיין באוניברסיטה., 20/04/13 13:11


      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אין עוד אף עם בעולם

    עם ביטוי שנאה עצמית כמו לעם היהודי, 11/04/13 11:21

    שמאלנות זו מחלה גנטית

    IP: 46.117.60.131דווח על תגובה זו

    • אמת אמרת

      שולה, 12/04/13 21:44

      יש לנו שריטה עמוקה. מכים על הלחי האחת אנו מגישים את השניה.

      IP: 82.81.146.239 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מה לגבי יום עיון בנושא טרנספר לערבי י ישראל

    בשם חופש הביטוי כמובן, 11/04/13 11:18

    הפשיזם נמצא בשמאל!!

    IP: 81.218.26.138דווח על תגובה זו

  • 54.

    מי הם אלו המכונים "הנהלת האוניברסיטה"?

    אביהו, 11/04/13 11:17

    יש לפרסם את שמם ומיקומם ולפרסם את השתתפותם הפעילה בביזוי עם ישראל.

    IP: 109.64.203.75דווח על תגובה זו

  • 53.

    הגבלת חופש הביטוי לגיטימית,בהתאם לנסיבות,וגם כאן מן הראוי שהמחוקק וקק

    זיו ריצקין, 11/04/13 11:16

    יאמר את דברו.
    הסתה וגזענות הם שני מקומות שהחוק מתיר להגביל את חופש הביטוי, מכאן שאין זה מזבח שניתן להיאחז בקרניו כדי להכשיר כל שרץ. התבאטות גיזענית כלשעצמה, מבלי כל קריאה עוד עידוד לאלימות, היא כבר עבירה על החוק. אין שום מניעה שבמדינה ציונית תחול מגבלה על מי ששולל את הציונות. כמובן שיש מקום למידתיות ולא ריך להלשיך לצינוק כל מי שמעז להתנגד לרעיון, אבל בהחלט יש מקום להגביל פעילות ציבורית ואירגונים שמנופפים באידיאולוגיה כזאת ומפיצים אותה. כמו שדמוקרטיה יודעת להגן על עצמה ע"י הגבלה של תנועות לא דמוקרטיות, גם לציונות יש כלים להגן על עצמה.
    לכל מי ששכח, ובמיוחד לך דוקטור אחמד, במגילת העצמאות אמנם כתוב דמוקרטית, אבל קודם כתוב יהודית. במקרה שיש התנגשות בין הדמוקרטיה לציונות, הציונות מנצחת.
    באמת לא ייתכן שבמדינה ציונית יאפשרו לרעיונות אנטי-ציוניים להשתולל חופשי.
    עד כמה שזה יזעזע אותך, מירה עוואד, הקריאה למדינת כל אזרחיה אמורה להיות עבירה על החוק.
    נשמע מוזר, אבל אנחנו מקרה מיוחד. זכותנו.
    קריאה למדינת כל אזרחיה כמוה כקריאה לאפרטהייד, לדיקטטורה ולטרנספר - לא חוקית נקודה.

    IP: 62.90.179.134דווח על תגובה זו

    • אם לא ידברו-לא נדע...ספיגת מערביות מאיתנו-אביב רצחני מסביב

      ראיס-פוטין-בוטוקס בן מדבידיב, 15/04/13 15:15

      במצרים-אחים מוסלמים וסלפים במקום דור משכילים
      מניעת דיבור?שפכטל מוכן לתנור עם גז-כך מבינים
      אידי אמין הבטיח משרפות וגז ליד שכם-פיספס?
      ממשיכי דרכו לא נרתעים,חולמים-אולי יקרה ה"נס"

      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

  • 52.

    אתה חייב להבין את סגל האוניברסיטה

    סטודנט לשעבר, 11/04/13 11:13

    האנשים הללו חיים בשביל השבתונים והכנסים בארצות המערב
    איך ולמה יזמינו פרופסור ישראלי למדעי הרוח והחרטה לשבתון באוניברסיטה יוקרתית מליגת הקיסוס אם הוא "לוחם חופש אנטי ממסדי" אלק
    אומנם זה בדיוק ההיפך כי אומץ צריך באוניברסיטה כדי להשמיע דעות כמו של הסטודנט סיבוני - אבל במסגרת החיים בסרט של האקדמיה גם כאן וגם במערב הנאור - הם מדמיינים שהם לפחות ברזיסטנס ונלחמים בכוחות הרשע
    בקיצור אח שלי - תסיים את התואר שלך בחשמל תמצא עבודה אמיתית
    ותשאיר את הסחי הזה מאחוריך

    IP: 192.116.232.69דווח על תגובה זו

  • 51.

    אוניברסיטת תל אביב מעניקה פרסים למדענים אנטי ישראלים

    אליוי, 11/04/13 11:11

    האוניברסיטה מקיימת טקס מפואר לאנשים אשר במהלך הטקס הם נואמים כנגד מדינת ישראל
    ברוב תמימותי חשבתי שרשויות האוניברסיטה לא ידעו מה הולך להגיד חתן השמחה
    אבל
    כעת ברור לי שהאוניברסיטה המרושעת הזו ידעה
    וכנראה גם תכננה מראש את הביזוי הגזעני הזה
    -------------------------------------------
    יש כאן גזענות בוטה כנגד הציונות והעם היהודי
    ואין כאן שום ענין של חופש הדעה
    -------------------------------------------

    IP: 84.229.121.162דווח על תגובה זו

  • 50.

    יום הנכבה: היום שבו הערבים רצו להשלים את שהיטלר

    גרחרח, 11/04/13 11:11

    לא הספיק וספגו הפסד צורב.
    והיום השמאלנים שרובם אשכנזים מציינים תאריך נבזי זה.

    IP: 79.177.22.165דווח על תגובה זו

    • ל-49, אתה טועה. השמאל מלא גם במזרחים. עם נוכחות באקדמיה.

      vmupv, 28/04/13 17:09

      דוגמית: פרופ' אבי שליים, היסטוריון. שונא ישראל ידוע. יושב בלונדון. יליד עיראק, החליף את שמו המקורי בשם בעל צליל גרמני. מרבה לכתוב שקרים ומאמרי שנאה. היועץ המשפטי לשעבר בן יאיר. עיראקי. ידיד יצחק ולאה רבין, עומד היום בראש גופים מהשמאל הקיצוני. טליה ששון מחברת "דוח ההתנחלויות" הזכור לשימצה היא ממוצא סורי. (אביה היה שר בממשלת בן-גוריון). על אריה דרעי, יליד מרוקו, מעיד אבנרי בסירטון שרץ ביוטיוב שהוא יותר שמאל ממנו עצמו. על "הקשת המזרחית" כולנו יודעים. וכו' כו' המון פרופסורים ממוצא מזרחי המשתייכים לשמאל קיצוני. כדאי שתלמד מה הן העובדות.

      IP: 37.142.165.33 דווח על תגובה זו

  • 49.

    ללמוד מהאוייב ולא לאפשר את הארוע האנטישמי/אנטיציוני הזה!

    סא''ל מיל., 11/04/13 11:11

    כל סטודנט ומרצה ציוני חייב לאיים בפיצוץ אלים של הארוע שהוא התרסה נגד קיומה של מדינת ישראל! שמתם לב שבכל חגי ישראל המשטרה סוגרת את הר הבית ליהודים מ"חשש להפרת הסדר הציבורי"? אז שגם כאן יהיה חשש כזה ולא יאפשרו באוניברסיטה בתל אביב לקיים ארוע שמתנגד לקיומנו!

    IP: 94.159.171.199דווח על תגובה זו

    • לפני העליות היהודיים היו קהילות פוריות

      לא להתנהג כמו המדינות סביב, 11/04/13 16:00

      תורמות, שקטות ושומרות סדר. אחרי שכולם עלו לארץ השפעת הסביבת, או אולי הרגשת הביטחון שקיום המדינה נתנה גרמו לתושבים לאמץ התנהגויות של ערבים. זה מצער מאו. נזכור מאיפה באנו, כי שם היינו טובים. צריך לשמור על תרבות ומוסריות העם היההודי. בשום אופן לא להתנהג כמו האוייבים במדינות ערב מסביבץ יש להם הרבה דרכים לפגוע בישראל, אבל זאת-להוריד את אנשיה לתרבות רעה- הפגיעה הקשה ביותר

      IP: 84.109.36.200 דווח על תגובה זו

  • 48.

    הערבים זה לא הבעיה,אלא אנשי השמאל הרדיקאלי שעומדים

    גרחרח, 11/04/13 11:08

    בראש האוניברסיטה.

    IP: 79.177.22.165דווח על תגובה זו

  • 47.

    שיעשו יום עיון על שואת הארמנים (ל''ת)

    האימפריה העותמאנית, 11/04/13 11:07


    IP: 46.19.81.143דווח על תגובה זו

  • 46.

    אונ' ת"א יושבת על אדמותיו של סבא שלי שהיה השייח' של כפר מוניס

    מחמוד מוניס, 11/04/13 11:06

    אני מבקש לפנות את המקום

    IP: 212.179.162.172דווח על תגובה זו

    • תוכיח את זה.. (ל''ת)

      טל, 11/04/13 11:11


      IP: 46.19.81.143 דווח על תגובה זו

    • אחרי שיפנו את המסגדים שלך שנבנו מעל בית המקדש שלנו!

      ישראלי ציוני, 11/04/13 11:12

      כאנחנו חיינו כאן בעצמאות מדינית לא נולד עדיין מי שחלם על כל שאי פעם יהיה איזה מוחמד שירצח יהודים וכל מי שלא מאמין לחלומות המשונים שלו!

      IP: 94.159.171.199 דווח על תגובה זו

    • הסבא שלך התיישב בצורה לא חוקית על אדמות ישראל

      IROBOT, 11/04/13 11:19

      אנה שלם דמי שכירות לתקופה שבה סבך ישב על אדמת ישראל.

      IP: 79.181.144.230 דווח על תגובה זו

      • הסבים שלכם פלשו לשטחים ששיכים ליהודים

        הפוסל במומו פוסל, 04/05/13 10:09

        תפסיקו לשקר ולעוות את ההסטוריה.מעשה אבות סימן לבנים.מגיע לכם.

        IP: 85.64.154.12 דווח על תגובה זו

    • ערבי ישראל אתם סרטן וגייס חמישי לכו לסוריה (ל''ת)

      דוד, 11/04/13 14:54


      IP: 89.139.36.133 דווח על תגובה זו

    • Was your family there 3800 years ago? (ל''ת)

      Darling, 16/04/13 19:40


      IP: 67.243.59.192 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אני מתביישת שלמדתי באונבירסיטה הזאת !!! (ל''ת)

    ציונה, 11/04/13 11:05


    IP: 192.116.187.30דווח על תגובה זו

  • 44.

    מוסד שמתקיימת בו תעמולת אויב במסווה פסאודו אקדמי צריך להיסגר.

    איתי, 11/04/13 11:04

    אם מוסד אקדמי עוסק בהפצת תעמולת אויב במקום במחקר והוראה, צריך לשלול ממנו כל תמיכה ממשלתית ולפטר את מפיצי הארס.לא ייתכן שאני כמשלם מיסים אממן תעמולת אויב הקוראת להשמדתי.

    IP: 84.228.63.17דווח על תגובה זו

  • 43.

    כל מוסד שמקדם כנסים אנטי ציוניים צריך להסגר לאלתר (ל''ת)

    ולהתחיל באוניברסטאות - חממת החלאות, 11/04/13 10:58


    IP: 84.110.37.232דווח על תגובה זו

  • 42.

    אני מחכה ליום שבו יקיימו יום עיון באונ' ת"א בנושא (ל''ת)

    ''האם ירדן היא פלסטין?'', 11/04/13 10:57


    IP: 82.166.102.95דווח על תגובה זו

    • אז זהו, כאן בדיוק מסתיים חופש הביטוי האקדמי של אוני' ת"א!!

      vmupv, 28/04/13 16:44

      אם יוצע נושא לדיוןכמו:"האם ירדן היא היא מדינת פלסטין?" בכירי האוני' הזאת מייד ימהרו לדחות אותו על הסף. רק להם מותר להעלות נושאי דיון. אה, כן...מותר גם לערבים ולשאר מתנגדי "האויב הציוני". חחחחחה....!!

      IP: 37.142.165.33 דווח על תגובה זו

  • 41.

    את האוניברסיטה מנהלים אנישמים! אני מתבייש בה, למרות שבזמני זה לא היה! (ל''ת)

    סא''ל מיל., 11/04/13 10:57


    IP: 94.159.171.199דווח על תגובה זו

  • 40.

    בשנים האחרונום תפסו את אוניברסיטת חיפה כשעיר לעזאזל

    אני, 11/04/13 10:51

    טענו שהאוניברסיטה הזו הפכה לערבית, תוך התעלמות מכך שהטכניון, אוניברסיטת ת"א ועוד מוסדות מובילים בארץ לא הרחק מאחור, אם בכלל, מהבחינה הזו.

    IP: 79.180.24.10דווח על תגובה זו

  • 39.

    ישר כוח סיבוני! מחזקת את ידיך! (ל''ת)

    אני, 11/04/13 10:47


    IP: 84.229.94.240דווח על תגובה זו

  • 38.

    ואיפה אגודת הסטודנטים ? (ל''ת)

    מעניין שהם שותקים ..., 11/04/13 10:41


    IP: 87.69.66.199דווח על תגובה זו

  • 37.

    אין עוד הרבה למדינה הזאת (ל''ת)

    ערן, 11/04/13 10:39


    IP: 109.65.145.213דווח על תגובה זו

  • 36.

    יום הכחבה זה יום שכל אנשי השמאל פותח רגליים ומתכופף למחבלים

    סתם נו, 11/04/13 10:39

    והם מציינים את היום הזה כיום כואב
    טוב אפשר להבין למה השמאל באמת סובל

    IP: 109.65.186.229דווח על תגובה זו

  • 35.

    אוניברסיטת ת"א, הפכה להיות מאורת שמאלנים קיצוניים. (ל''ת)

    11111, 11/04/13 10:36


    IP: 84.228.42.158דווח על תגובה זו

  • 34.

    מתי סוף סוף יעשו שם כנס על ההיסטוריה של שיח מוניס? בעצם אולי זה הכנס ה

    JDH, 11/04/13 10:29

    הזה...

    IP: 79.180.23.220דווח על תגובה זו

  • 33.

    זה מה שמאיים על קיומה של מדינת ישראל? יום עיון אקדמי בנושא הנכבה?

    קיטו, 11/04/13 10:28

    כל מי שרוצה לצנזר את המחקר האקדמי, ממה אתם כל כך חוששים? אולי שהנראטיב ההיסטורי שגדלנו עליו הוא לא לגמרי נכון ומדויק?

    IP: 212.179.159.253דווח על תגובה זו

    • אז בוא נעשה גם יום עיון בנושא תורת הגזע, ונחיתותם של היהודים.מה ההבדל?

      אור, 11/04/13 10:49

      כמובן אקדמאי לחלוטין וכל הנואמים יהיו פרופסורים ודוקטורים.

      IP: 85.250.63.72 דווח על תגובה זו

    • הצעה ליום עיון: נאמנותם של ערבי ישראל למדינה . (ל''ת)

      אבי,התנחלות רמת אביב ג'י, 11/04/13 11:32


      IP: 85.64.187.108 דווח על תגובה זו

    • מרוב פחד אנו הופכים את הדמןקרטיה לקירקס (ל''ת)

      אילן, 11/04/13 18:27


      IP: 192.115.29.198 דווח על תגובה זו

    • "הנכבה" בכלל לא צריך להיות נושא. "הנכבה" זה עוד סיבה שהערבים

      אז אנחנו צריכים להתפתל לנוכח כל הגחמות שלהם?, 20/04/13 13:27

      המציאו לפני כמה שנים בודדות, במלחמתם נגד ישראל.כל הרעש מסביב "לנכבה", זו המצאה של השמאל הקיצוני, כדי להכניס לתודעה של הציבור בישראל, שהערבים סובלים מעצם קיומנו כאן. לא חופש דיבור ולא דמוקרטיה ולא נעליים.

      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

    • אם אומר לך שתקפוץ ממגדל עזריאלי, כי זה הגורל שלך ובגלל זה

      32 כמה חכם אתה חושב שאתה., 20/04/13 13:39

      נולדת, אתה תאמין לי ותקפוץ משם? לא מאמין. גם אם עוד אלף איש ינסו לשכנע אותך שזה מה שאתה צריך לעשות, אתה לא תקפוץ. אז אתה מצפה מאחרים להתאבד בגלל סיפורי מעשיות?

      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 32.

    להפסיק לממן את בית הבושת המוסרי הזה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 11/04/13 10:20


    IP: 79.182.9.147דווח על תגובה זו

  • 31.

    התגובה של האוניברסיטה לא רלוונטית לטענות, ולא במקרה

    יריב, 11/04/13 10:16

    הם הרי יודעים במה מדובר, ויודעים מה קרה לתרומות לאוניברסיטת בן-גוריון כשגורדון וחבריו הפיצו את הארס שלהם, ולכן הם נזהרים. להסתתר מאחורי התירוץ של מחוייבות לחופש הביטוי זה הדבר הקל ביותר שאוניברסיטה יכולה לעשות.

    IP: 84.30.142.137דווח על תגובה זו

  • 30.

    אין ביום עיון הזה שום תמיכה בנארטיב כזה או אחר

    שמוליק כהן, 11/04/13 10:09

    יש לי תחושה שהכתב בכלל לא טרח לבדוק על מה המהומה (שלע לדבר על רוב הטוקבקיסטים). יום העיון הזה אינו ''יום עיון על הנכבה'' אלא על הנכבה בזכרון הלאומי של ישראל. אף הרצאה לא אמורה לתאר את הציונים המנוולים המגרשים ערבים תמימים, תוציאו את הסרט הזה מהראש שלכם. נושאי ההרצאות הן על זיכרון לאומי, היחס של הנארטיב הפלשתינאי לנכבה, היחס של הנארטיב היהודי לנכבה והשוואה לנארטיב במדינות אחרות שפגעו במיעוטים שחיים בקרבם. אדם יכול להיות ציוני בכל רמ''ח איבריו ושס''ה גידיו, ועדין להתעניין בשאלות הללו ולבוא לכנס. אין בו בכנס שום הזדהות עם נארטיב כזה או אחר, לא הפלשתינאי ולא הישראלי. כל המהומה שדן סיבוני מחולל, ו- NRG משתפת איתו פעולה היא מהומה על מאומה.

    IP: 82.80.140.95דווח על תגובה זו

    • שמוליק כנראה שהלכת שולל מזמן...

      דויד, 11/04/13 10:20

      הנראטיב הזה הוא בכלל לא בר השוואה!
      הנסיון להשוות בין הדברים הם הסתה במסווה
      בוקר טוב לב תמים זה לא יפתור אותך מכלום!

      IP: 62.219.212.176 דווח על תגובה זו

    • חה חה חה- מה דעתך לחשוף את רשימת המרצים? (ל''ת)

      ר.בקצה, 11/04/13 10:26


      IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו

      • פרופ' אשר כהן מבר (ל''ת)

        וקא רשימת המרצים מוכיחה שזה בהחלט כנס אקדמי מאוזן, 11/04/13 10:37


        IP: 84.229.228.147 דווח על תגובה זו

        • דווקא רשמית המרצים מוכיחה שזה כנס אקדמי מאוזן

          פרופ' אשר כהן מבר-אילן הוא ממש לא מתומכי נרטיב, 11/04/13 10:38

          הנאכבה, והוא אחד ממשתתפי הכנס.

          IP: 84.229.228.147 דווח על תגובה זו

    • הו, תמימות קדושה... (ל''ת)

      יאן הוס, 11/04/13 10:27


      IP: 87.68.34.126 דווח על תגובה זו

    • שמאלני תמים ואדיוט...

      יעקב, 11/04/13 10:29

      מאחל לך שתקבל אזרחות במהרה בירדן

      IP: 84.108.178.123 דווח על תגובה זו

      • יעקב גם ירדן שלנו הוא צריך לקבל אזרחות בגמרניה (ל''ת)

        סתם נו, 11/04/13 10:41


        IP: 109.65.186.229 דווח על תגובה זו

    • "נארטיב" זה מכבסת מילים לשקר הערבי

      מכשירים את השרץ, 11/04/13 10:46

      חאלס עם בילבולי הביצים נארטיב שמארטיב,
      נכון שזאת מילה מאוד יפה ומאוד אופנתית בקרב חוגים מסויימים,אבל אמת יש רק אחת לפחות בכל מה שקשור לעובדות: כמו העובדה שהפלסטינים הם לא עם ולא היו מעולם עם,כמו העובדה שהפלסטינים אינם הילידים של המקום ולא חיו כאן אלפי שנים,אלא הם מהגרים שהיגרו לכאן מארצות האיזור בתחילת המאה הקודמת,כמו העובדה שהערבים סירבו לתוכנית החלוקה מ 47 ,כמו העובדה שהם היו הראשונים שפתחו במלחמה נגדנו,כמו העובדה שהחלוקה המקורית לשתי מדינות ליהודים והערבים מ 1917 כללה גם את עבר הירדן המזרחי, כמו העובדה שזאת הארץ שלנו כבר 3000 שנה וכל הספרות ההיסטורית והתנ"ך והקוראן והברית החדשה וממצאים ארכיאולוגים כאלה ואחרים מאשרים זאת,כמו העובדה שנהגנו באוייבנו בחמלה רבה באופן יחסי גם בשעת מלחמה,במיוחד על רקע האכזריות המלחמתית של מלחמת העולם השניה, כמו העובדה שישראל במלחמת העצמאות יצאה למלחמת הגגנה ולא למלחמת שמד וכיבוש,כמו העובדה שירדן היא פלסטין הלכה למעשה כבר חמישים שנה ובכל זאת רוצים להקים לנו כאן עוד פלסטין,אלה הן עובדות רק על קצה המזלג

      IP: 109.65.98.102 דווח על תגובה זו

      • לעת הזאת האמת והעובדות כבר לא באופנה!!

        vmipv, 28/04/13 16:29

        העובדות והאמת הפכו לבעיה ולמיטרד נוכח "התקינות הפוליטית" של השמאל!! השקר והרמאות של ה"נארטיב הערבי" המומצא לעומת זה קרובים לליבם מאחר וכל המדבר בזכותו זוכה לכבוד ויקר באוניברסיטאות במערב ובכתבי עת אופנתיים. כשהכסף והקידום מדברים האמת מושתקת.

        IP: 37.142.165.33 דווח על תגובה זו

  • 29.

    בושה ו חרפה!! תחזירו שיח מוניס, לכו ללמוד בטהרן!! או דמסק!! (ל''ת)

    Claire, 11/04/13 10:08


    IP: 85.64.171.9דווח על תגובה זו

  • 28.

    גם למה שמכונה "חופש ביטוי" צריך להציב גבולות, במיוחד אם הדבר נוגד

    מסתבר שגם פרופסורים הם בעלי אינטילגנציה נמוכה, 11/04/13 10:06

    את קיום מדינת ישראל, ומצית הסתות ושנאה.

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 27.

    הם מזכירים לי את כל אויבי ורודפי בני עמי... רק שהפעם אויבי

    דויד, 11/04/13 10:03

    מחופשים לקורבן.
    למודי נסיון אנחנו כבר דורי דורות:
    "מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים" אנו אמורים לכוונן את רגשותינו בהתאם לצו התורה לא לפי פילוסופיות זרות! אם אדם מרחם במקום שהתורה אמרה להתאכזר ונוהג לפי נטיית לבו לא ירחק היום ונטיית לבו תכוונו לדברים איומים ונוראים כנגד עצמו. זה כמו מצד אחד לקרוא לשלום ואמת - לתמוך בחופש הביטוי ומתוך כך לתמוך בחופש ביטוי אויביך בו הם משתמשים להסית ולשקר נגדך..וקוראים להשמידך! במעשינו אלו אנחנו מצדיקים את אכזריותם של כל אויבינו למיניהם...
    שהם בבואתו של היצר הרע השוכן בקרבנו
    היצר שבקולו אנחנו שומעים ואותו כנראה המלכנו עלינו במקום להמליך מלך משבט יהודה בעיר המלוכה ירושלים...

    IP: 62.219.212.176דווח על תגובה זו

  • 26.

    בושה של אוניברסיטה להפסיק לתקצב אותה מיד. שיקחו תקציבים מאירן (ל''ת)

    יוני צפון, 11/04/13 10:03


    IP: 79.183.181.242דווח על תגובה זו

  • 25.

    האוניברסיטה הכי שמאלנית בארץ?

    מילואימניק, 11/04/13 10:03

    פעם חזר איתי בטרמפ קצין בגדוד ומהלך השיחה נשאל איפה הוא לומד.
    הוא ענה באוניברסיטה הכי שמאלנית בארץ.
    שאלתי אותו - בחיפה?
    ענה לי - לא! חיפה זו אוניברסיטה ערבית. אני לומד בתל אביב.
    נראה שאונ' תל אביב מתקנאת בחיפה...!!

    IP: 212.179.62.21דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני קוראת לסטודנטים שפויים לא ללמוד באוניברסיטת תל אביב!!!! (ל''ת)

    אוניברסיטת תל אביב=אוניברסיטת ביר זית!, 11/04/13 09:58


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 23.

    ותצרפו את הכתבה ב"המודיע" על דרישה לאוטונומיה חרדית

    אבי, 11/04/13 09:58

    יצא המרצע מן השק , ניתן לומר זאת פשוט , ישנם שני גורמים , במקרה זה נקרא להם יהודיים , לפירוק המדינה הציונית , מצד אחד השמאל ומן הצד השני החרדים , ובאשר לגורם שלישי אין צורך להזכירו , הערבים.

    החרדים כמובן באמונה של דחיית הקץ וביאת המשיח וכיוצא בזה , והשמאל העיוור שחושב שנסיגה לגבולות 67' הוא הפיתרון , שלא לומר שיש בין השמאלנים כאלו התומכים במדינה דו-לאומית שמשמע קיעקוע המדינה הציונית.

    על כן הגיע השעה לשים את "הקלפים" על השולחן ולראות שלמדינת ישראל יש 3 אוייבים עיקריים : הערבים , החרדים (האנטי-ציוניים) והשמאל (האנטי-ציוני) שלצערנו השמאל הציוני נגרר אחריו.

    IP: 85.65.160.209דווח על תגובה זו

    • BIG LIKE! (ל''ת)

      דביר, 11/04/13 10:00


      IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

  • 22.

    סטודנטים- אל תשתקו- החרימו את האוניברסיטה הזו (ל''ת)

    ציוני, 11/04/13 09:50


    IP: 109.186.56.255דווח על תגובה זו

    • החרמה-נשק יום הדין...מניע(כמו בסין-אמצעי מניע יעילים)!

      ראיס-פוטין-בוטוקס בן מדבידיב, 15/04/13 15:27

      מה הבדל ביולוגי-אנטרופולוגי בין ימין ושמאל?
      ימין הוא רגשי-רגשן כמעט פרנואי-אויב ראה בכל
      ושמאל?גם אם לא נימול-רציונלי,חברתי-עם GOAL
      נכון-דובר על מוח לא מפלגות-סטלין-היטלר-שאול

      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

  • 21.

    את האוניברסיטה הקימו ציונים בלב ובנפש והיא נכבשה ע"י אוטואנטישמים (ל''ת)

    מרצה לשעבר, 11/04/13 09:49


    IP: 192.117.13.78דווח על תגובה זו

    • את שמות היהודים הציוניים שתרמו ניתן על כל מבנה (ל''ת)

      אבי,התנחלות רמת אביב ג'י, 11/04/13 11:36


      IP: 85.64.187.108 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אוניברסיטת תל אביב היא לא אוניברסיטה ציונית - פשוט. (ל''ת)

    רון, 11/04/13 09:37


    IP: 62.159.77.165דווח על תגובה זו

  • 19.

    בושה לאוניברסיטה הגדולה בישראל (ל''ת)

    והיא אחת מיני רבות, 11/04/13 09:34


    IP: 212.25.102.61דווח על תגובה זו

    • BIG LIKE! (ל''ת)

      דביר, 11/04/13 09:36


      IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

  • 18.

    רוח רעה שוררת באוניברסיטת תל אביב. חפש שיסוי ושקר אינו חופש ביטוי אודה

    משה בודק, 11/04/13 09:33

    ולא אבוש. בימי בן גוריון זה לא היה קורה

    IP: 79.177.170.42דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל מי שרואה את עצמו ציוני חייב להחרים את האוניברסיטה הזאת.

    אורן, 11/04/13 09:33

    פה זה ישראל!!!!!!!!

    IP: 37.142.91.97דווח על תגובה זו

  • 16.

    אסור למדינה לתת כסף למוסד שהפך לסיען טרור. נשיא ורקטור חייבים להתפטר

    ברוך, 11/04/13 09:30

    תלכו ללמוד לאוניברסיטאות שלנו עד שיסולקו אנטיציונים הנתמכים על ידי שבדים ואחרים משונאינו

    IP: 62.219.54.250דווח על תגובה זו

    • זה אתה שמשלם את הקרקס הזה. ואתה ועוד משלמי המיסים, ואת

      הבנת את זה ,ברוך., 20/04/13 13:44

      המשכורות של הפרופסורים והמסיתים , גם אתה משלם.זכותך להתנגד לממן את הרצח שלך.

      IP: 84.238.46.14 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לפני מס' שנים התגלה שלאוניברסיטה יש חובות וגרעונות בגובה מאות מיליונים (ל''ת)

    בדיקה העלתה שמישהו מעל/גנב !!! מדוע הנושא הושתק ??, 11/04/13 09:29


    IP: 79.180.98.191דווח על תגובה זו

  • 14.

    כבר מזמן היה צריך לסגור את האוניברסיטה המיותרת הזו !! לבנות בתי מגורים (ל''ת)

    במקומה לזוגות צעירים תושבי המרכז !!!, 11/04/13 09:27


    IP: 79.180.98.191דווח על תגובה זו

  • 13.

    חופש ביטוי

    משה, 11/04/13 09:23

    עלאק חופש ביטוי..

    מעניין אם מיכאל בן ארי היה מארגן הפגנה בת"א היו נותנים לו או עוצרים אותו..

    כי הרי ידוע שבישראל דגל המגן דוד הוא הסתה!

    האונברסיטה מתנהגת בצורה מבישה!!

    IP: 132.66.201.133דווח על תגובה זו

    • היה כבר מבחן דומה:כהנא בשעתו נפסל לכנסת בעוד שאת זועבי בג"ץ אישר (ל''ת)

      בג''ץ משרת את אוייבנו, 11/04/13 10:28


      IP: 109.65.98.102 דווח על תגובה זו

  • 12.

    עוד ימני עלוב הרים ראש (ל''ת)

    יהודי טוב, 11/04/13 09:23


    IP: 94.159.172.200דווח על תגובה זו

    • עוד סמאלני אוטואנטישמי בשירות אiיבי ישראל, מקווה למiת אחרון... (ל''ת)

      דביר, 11/04/13 09:35


      IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

    • איך המכירות בבאסטה? לא קונים יותר שלום עם קורבנות? מסכן.

      x, 13/04/13 01:53

      תצעק יותר חזק "בעל הבית השתגע".

      IP: 82.81.33.15 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ביזיון של אוניברסיטה.

    אני, 11/04/13 09:22

    ביזיון של אוניברסיטה.
    כששקלתי איפה ללמוד מראש שללתי את אוניברסיטת חיפה ות"א שמפלות את הסטודנטים היהודים שלהם.
    האם עולה חדש שעלה לפני 6 שנים יודע עברית טוב יותר מערבי שנולד כאן?!
    אם הם לא יודעים עברית אז שיחייבו אותם לעשות קורס בעברית בדיוק כמו מי שלא יודע אנגלית מספיק טוב עושה קורס באנגלית.

    IP: 62.90.202.193דווח על תגובה זו

  • 10.

    אפליה

    יוסי, 11/04/13 09:21

    אוניברסיטת תל-אביב פועלת על פי מדיניות של שוויון הזדמנויות ותנאים לכלל הסטודנטים ללא הבדל מוצא ודת. מזה שנים לא מעטות נוהגים באוניברסיטה לאשר לסטודנטים מהמגזר הערבי ארכה של 30 דקות בבחינות. ההחלטה על כך התקבלה לאחר שהתברר שסטודנטים בני המגזר הערבי מגיעים לאוניברסיטה עם חסך בשפה העברית. כך נוהגים גם לגבי סטודנטים בעלי לקויות למידה ועולים חדשים שטרם מלאו חמש שנים מיום עלייתם...

    למה לעולים חדשים יש חמש שנים מרגע שעלו לארץ ואילו לערבים יש חצי שעה לכל החיים???
    איזה הבדל יש בין ערבי לעולה חדש מבחינת קשיי שפה??
    אלא שברור שבאונברסיטה יש אפלייה חמורה לצד הערבים..
    אני אישית שמעתי 2 ערבים מדברים על כך שלא יעשו כמה מטלות בקורס כלשהו, ולקראת הסוף הם יגשו למרצה והוא בטוח יוותר להם..

    די לאפליה!!

    IP: 132.66.201.133דווח על תגובה זו

    • הטעם לאפליה שבתוך האפליה, לכאורה, אמור להיות, שהערבי הוא טמבל

      שלא מסוגל לקלוט את השפה העברית (וזה מעליב...), 11/04/13 10:17

      וברצינות: הנחת היסוד השגויה (נניח...) היא, שהערבי מדבר ערבית כל חייו וגם כשהוא בא הביתה מהקמפוס. העולה החדש, לעומת זאת, מדבר מיום עלייתו רק בעברית עם הסביבה, ועם הוריו, למשל, הוא הרי מפסיק לדבר (כי ההורים בד"כ לא כל כך שולטים בשפה החדשה).......

      IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

  • 9.

    תעשו הפגנת נגד של הנכבה היהודית

    ,, 11/04/13 09:07

    כי חופש ביטוי יש לכולם וגם הגיע הזמן שיותר אנשים ידעו את המציאות הזאת

    IP: 84.109.36.200דווח על תגובה זו

  • 8.

    מדוע לא שוללים מאוניברסיטת שייח מוניס תקציבים, על פי חוק?

    ר.בקצה, 11/04/13 09:05

    על שר החינוך לשלול מהמוסד הזה תקציבים, בהתבסס על החוק החדש המאפשר לו למנוע תמיכה כספית במוסדות המציינים את יומו של האויב הערבי

    IP: 212.199.58.34דווח על תגובה זו

  • 7.

    הנכבה זה אסון הקמת מדינת ישראל! (ל''ת)

    איפה, 11/04/13 09:03


    IP: 109.186.15.73דווח על תגובה זו

    • נכבה-יום זכרון לגנרל SS -אמין אל חוסייני,שהבטיח להיטלר חיסולם הפיסית ש

      ראיס-פוטין-בוטוקס בן מדבידיב, 15/04/13 15:38

      כש תוכנית "העברה"של ארלוזורוב והיטלר כשלה
      הסבירו להיטלר-התחברות לפלסטינאים-יביא ברכה
      הוקמו גדודדי SS של פליסטינאים למחנות רכוז
      אמין הבטיח להיטלרולא קיים-משרפות-חלומם נגוז

      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

      • היטלר קרא לערבים קופים בחליפות

        ויותר נחותים מיהודים, 04/05/13 10:13

        אבל אדון חוסייני ככ שנא יהודים-שהוא לא רצה לקלוט שאחרי חיסול היהודים הוא הבא בתור....

        IP: 85.64.154.12 דווח על תגובה זו

  • 6.

    גם אני שמאלני,אבל אני יודע שהערבים רוצים שאחזור לפולוניה. (ל''ת)

    דובלה,, 11/04/13 09:03


    IP: 77.127.74.12

    • מה בדיוק עושה אותך שמאלני דובלה? (ל''ת)

      אני, 12/04/13 00:29


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הערבים מקדשים את המוות היהודים מקדשים את החיים. (ל''ת)

    אוהב אדם, 11/04/13 09:00


    IP: 77.127.74.12דווח על תגובה זו

  • 4.

    "נכבה" 2 בדרך ! זה בלתי נמנע ! (ל''ת)

    אילן, 11/04/13 09:00


    IP: 87.68.75.188דווח על תגובה זו

  • 3.

    סוריה כמשל, (ל''ת)

    רוני, 11/04/13 08:58


    IP: 77.127.74.12דווח על תגובה זו

  • 2.

    הערבים רוצים בחיסולה של מדינת ישראל (ל''ת)

    וולוולה, 11/04/13 08:57


    IP: 77.127.74.12דווח על תגובה זו

  • 1.

    נכבה = בלוף שקר שמסתתר בתוכו השמדת ישראל (ל''ת)

    פלסטין זה בלוף, 11/04/13 08:54


    IP: 79.182.13.88דווח על תגובה זו

    • שיזכירו את הבריחה הפחדנית שלהם 100 פעם בשנה לא רק פעם אחת

      ilan, 11/04/13 08:59

      שיזכרו טוב ! טוב !
      מה קורה כשרוצים להשמיד את היהודים מיהודה

      IP: 87.68.75.188 דווח על תגובה זו