• 102.

    קראתי את הספר של אודליה. אני מעריצה אותה (ל''ת)

    ב, 30/06/13 21:54


    IP: 84.109.249.143דווח על תגובה זו

  • 101.

    גם משה דיין הייה זיין לא קטן רק מה הוא הגיע מאירופה!!! (ל''ת)

    יובל נ ג ב, 20/04/13 04:59


    IP: 108.184.208.212דווח על תגובה זו

  • 100.

    שרמוטה מזדקנת מנסה לסחוט עוד קצת אתנן (ל''ת)

    פה, 19/04/13 13:22


    IP: 85.64.186.212דווח על תגובה זו

  • 99.

    יופי קפטן לכאורה (ל''ת)

    משה נזרחי, 19/04/13 00:17


    IP: 79.183.6.167דווח על תגובה זו

  • 98.

    עוד עיתונאי שלא עשה את מלאכתו

    בז, 18/04/13 14:29

    לא השיג להן טייפים להקליט או מצלמות לצלם, או בא עם החומר למשטרה וביקש להתחיל בחקירה סמויה.

    לא ברור למה לא ניסה בעצמו, אלא אם חשש. הפחד מפני המיתוס תמיד חזק מהמציאות. בסוף צעירה אחת שלא פחדה הראתה שאפשר להפיל את קצב. חבל. עיתונאי טוב היה יוצא למסע צלב. אבל אין עיתונאים כאלה כאן.

    IP: 84.94.178.172דווח על תגובה זו

  • 97.

    משה קצב = ליכודניק מזרחי מצוי כאשר השתן עולה לראשו ! (ל''ת)

    אין חדש תחת השמש, 16/04/13 20:39


    IP: 85.250.174.16דווח על תגובה זו

    • גזענים עלובים=מתנשאים=קוראים לעצמכם נאורים משכילים=עדיף מזרחי ממכם (ל''ת)

      הוריכם הורישו מורשת גזענית רקובה כמו שעברו בגולה, 19/04/13 16:13


      IP: 46.116.205.239 דווח על תגובה זו

  • 96.

    אסור היה מתחילה לבחור בפרענק פערך ליכודניק .לנשיאות !!!! (ל''ת)

    רק כך, 16/04/13 20:16


    IP: 85.250.174.16דווח על תגובה זו

    • מעניין איזה מושחת יבחרו הפעם חברי הליכוד לנשיא ?????? (ל''ת)

      יחי שמעון פרס מהשמאל לנשיאות מדינת ישראל, 16/04/13 20:23


      IP: 85.250.174.16 דווח על תגובה זו

    • אין הבדל בניכם לבין אלה שרדפו יהודים בגולה=6מיליון לא הצליחו לשנות אתכ (ל''ת)

      מדברים על אחיכם יוצאי המזרח בדיוק כמו כל הגויים בג, 19/04/13 16:18


      IP: 46.116.205.239 דווח על תגובה זו

  • 95.

    היה צריך לחתוך לאנס המסריח הזה את האבר שלו בפעם הראשונה ואותו בחר הרב

    יחזקאל, 15/04/13 17:35

    ואותו בחר הרב עובדיה להיות נשיא

    IP: 84.94.185.66דווח על תגובה זו

  • 94.

    סטיותיו של משה קצב היו ידועות במשך עשרות שנים

    זוהר פרייברג, 12/04/13 12:00

    כבר בהיותי חייל סדיר (1991-1994),התרוצצו שמועות בקרב חיילי מילואים בבסיס בו שירתי, על סטיותיו המיניות של משה קצב, הוומנייזר.
    חבל שאז לאף אחד לא היה אומץ לחקור את מקור השמועות. אולי זה היה חסך לאודליה כרמון הרבה עגמת נפש!

    IP: 46.120.162.115דווח על תגובה זו

    • הייתכן שעורך דין שפכטל הימני כמו קצב הוא אנס בפוטנציה ?: (ל''ת)

      שאלה שאלתית, 16/04/13 20:36


      IP: 85.250.174.16 דווח על תגובה זו

  • 93.

    מס ' 38

    גיא לוי, 09/04/13 04:06

    התגובה של מס' 38 הנכונה ביותר!!!!

    IP: 79.180.180.186דווח על תגובה זו

  • 92.

    87 גזענות מבחילה כמו קצב והתנהגותו כמו סווטלונה מתל ברוך (ל''ת)

    85 תגובות שאין בהם תבונה של בני אנוש חשכת ימי הבינ, 09/04/13 01:33


    IP: 68.5.139.12דווח על תגובה זו

    • מה קרה לך ..משה קצב וסווטלנה מאותו מעמד בליכוד ! (ל''ת)

      מומו ההומו, 16/04/13 20:26


      IP: 85.250.174.16 דווח על תגובה זו

  • 91.

    אינני גזענית ואינני אוהבת לעשות הכללות

    בובה זהבה, 07/04/13 09:10

    אך בוודאות אני יכולה לספר על יתרת היצר המיני הברוטלית והבלתי מרוסנת של יוצאי עדות פרס , ישנה בעדה תרבות שונה בגלל האווירה והסביבה בה גדלו באיראן . אני מאמינה לכל מה שכתבה כרמון אך לדעתי לכתוב על זה ספר זה גם מעיד על הכותבת משהו שלא הייתי שמחה עליו, כנראה שגם אצלה ישנו סוג של יצר לא נחמד.

    IP: 109.66.47.244דווח על תגובה זו

    • חיכיתי לתגובה הזו זמן רב ,את צודקת ב1000%.......

      אזרח, 08/04/13 10:19

      אנשים מסוכנים ביותר, שאדם שנופל להם בידיים בשל בעיות מין או עניין מיני ,יכול להגיע לאשפוז במוסדות לחולי נפש....
      ומה הדבר המצער ביותר.....
      יש להם פני פוקר והם משחקים אותה שהם האנשים הטובים והתמימים .והם מצטיירים בחברה כאנשים ההגונים ביותר ביקום והצודקים ביותר ואי אפשר להאשים אותם בכלום כי הם לא משאירים עקבות..
      כמו נחש מתחת לקש ....

      IP: 79.183.135.100 דווח על תגובה זו

  • 90.

    שיתפוצצו השמאלנים ...משה קצב עוד יחזור שוב להיות נשיא המדינה (ל''ת)

    ליכודניק מזרחי גאה, 06/04/13 11:37


    IP: 85.250.162.137דווח על תגובה זו

    • גם אני גאה ליכודניק . אבל מקווה שקצב יחזור לקסטינה [ קרית-מלאכי } (ל''ת)

      מומו ההומו הגאה, 16/04/13 20:32


      IP: 85.250.174.16 דווח על תגובה זו

  • 89.

    קצב= פרנק פערך חזק על אשכנזיות ?..חסר היה לו להתקרב אלי .... (ל''ת)

    סווטלנה מחוף תל-ברוך, 06/04/13 11:29


    IP: 85.250.162.137דווח על תגובה זו

    • אני הייתי נושכת לו את הבולבול ותולשת לו את האשכים (ל''ת)

      מרינה מבית הנשיא קצב, 16/04/13 20:29


      IP: 85.250.174.16 דווח על תגובה זו

  • 88.

    גם אני עברתי/ עוברת אותו הדבר

    עובדת מאחד המוסדות הפיננסיים, 04/04/13 22:12

    שלום,
    קראתי עכשיו את הכתבה עם פרקים מהספר של אודליה כרמון, ובכיתי כל כך. זה כאילו אני מדברת וכותבת ומרגישה. זה מטורף... א' אשר אני עובדת מולו בבנק הינו קצב? אודליה זו אני? אני זו אודליה??
    כנראה שכולנו, כאשר עוברות אלימות מינית עטופה ביחסי מרות צלופניים בעבודה.. חדשות יחסית, רוצות להצליח, קורעות את עצמנו אבל מעט חסרות ביטחון, וזצריכות את המשרה ואת הכסף. אוהות את בעלינו הכי שאםשר, לא מעוניינות בגבר אחר (שוב - לא כולם... מדברת בכאב על עצמי וכנראה שגם אודליה עברה משהו כל כך דומה) אבל - הנה הוא, בעל שכרון הכח, הלשון החלקלקה, בן 65!! נשוי לאישה שאינה מודעת לבוגדנותו, אב ל4 ילדים!!! ואני בת שלושים!!! אוהבת את בעלי. לא רוצה מישהו אחר! לא חולמת על מישהו אחר! אני אישה חזקה! אומרת את דעתי בקול! נראית כבעלת בטחון עצמי...
    והוא - מניפולטיבי, כוחני, אורב שנה שלמה... שולח חיוכים במיילים, נגיעות כביכול לא מתכוונותף בידיים, בגב, מבטים "סקסיים", עוד נגיעה, אני לא אומרת כלון, זה ליד אנשים, לא נעים, זה בטח בלי כוונה...
    אני שולחת מייל באמת חביב של נסיעה טובה - והוא - פעם הבאה בואי איתי.
    אני בתמימות...

    IP: 79.182.198.187דווח על תגובה זו

    • עצוב

      לא אאריך.. עייפתי ואני לא מתפקדת בכלל, 04/04/13 22:18

      לא יודעת אם זו התנהגות ישראלית או לא.
      נאנסתי. בעל כורחי. לא כל אונס הינו יחסים מלאים. מה שעברתי הינו מספיק. כשאישה לוחשת/ אומרת לא. זה לא. זה לא. זה לא.

      IP: 79.182.198.187 דווח על תגובה זו

      • אחלה של דבר שאתה עונה לעצמך...טמבל, אתה לא רואה שזה נשלח מהמחשב שלך? (ל''ת)

        אבו עלי, 18/04/13 16:53


        IP: 213.8.7.205 דווח על תגובה זו

        • אחלה לגמרי

          היי, 21/04/13 21:35

          פשוט המשכתי את התגובה...
          לא היתה לי כוונה לביים משתמש אחר.
          ולצערי - המצב נעשה גרוע מיום ליום...

          IP: 109.64.219.156 דווח על תגובה זו

  • 87.

    לאנוס אסור נ ק ו ד ה. אבל מי ירצה לאנוס את זאת?? (ל''ת)

    מר בחור, 03/04/13 13:29


    IP: 212.235.98.153דווח על תגובה זו

    • פרענק פערך ניבחר ליכודניק מוכן לאנוס כל נקבה שהולכת על שתיים (ל''ת)

      ע ו ב ד ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 06/04/13 11:33


      IP: 85.250.162.137 דווח על תגובה זו

  • 86.

    לא לתת לשקרניות

    כיצד למנוע?, 02/04/13 16:52

    לפתוח את הפה,כך למנוע, ואז גם לא לשמוע על ייפוי האמת, השקרים, עמד מולי עם ה שלוף וצחקתי?? אחר כך הלכתי איתו למלון??? מי נוהגת כך, לא נראה לי שהייתה רעבה ללחם אבל עכשיו בטוח רעבה לתשומת לב, עכשיו כשכבר אין לה ממש מה להפסיד

    IP: 75.74.141.19דווח על תגובה זו

    • טול קורה מבין עיניך!!!

      טול קורה מבין עיניך!!!, 04/04/13 22:25

      טול קורה מבין עיניך!!!
      גם אני, עד לא מזמן, אמרתי - זה לא הגיוני, אורלי אינס, א' הזאת וא' ההיא, כול שקרניות תככניות.
      עד שעברתי את זה בעצמי. עדין עוברת. רועדת מפחד ששוב הוא ימחק אותי!!! כי כשמעט הייתי לא נחמדה ולא נעניתי לו - נמחקתי!!!! אני זקוקה למשכורת! תלוייה בה! לעזאזל! אמרתי לו כל כך הרבה שזהו! והוא חיית השדה! אני משקרת??? עובדת על מישהו? אני בוכה! גם לי אף אחד לא יאמין! למה שאיאמינו? הבן אדם עובד נשים במקום עם הילת הצלחה! בגד רק פעמים זפורות באשתו. תפסיקו לזלזל! כיף לאודלייה ששפכה הכל. שאיפתה של כל אישה נאנסת זה לנקום, להפשיט את האונס מעורו ושכולם יראו מהו! כולל אשתו וילדיו!

      IP: 79.182.198.187 דווח על תגובה זו

  • 85.

    היא חיכתה לאונס גם בתת המודע שלה. שלא תבכה (ל''ת)

    אופיר, 01/04/13 14:41


    IP: 46.19.80.203דווח על תגובה זו

    • כמה נשים פינטזת שאנסת?

      בה, 02/04/13 08:08

      אפס....

      IP: 199.203.9.30 דווח על תגובה זו

  • 84.

    כיצד היה ניתן למנוע את האונס

    אזרח טוב, 01/04/13 12:19

    קודם כל, היה צריך לסרס את הפרסי הקטן, וגם אישתו הייתה מרוצה מכך. שנית, אסור לתת לפרענק פרך כזה עמדה כח ניהולית או שילטונית, שיהפוך אותה לעמדת כוח נגד נשים.
    האם הפרענקים לא יכלו למצוא מועמד יותר ראוי לנשיאות המדינה, ואף לתפקיתי שר מטעמם?

    IP: 79.181.212.208דווח על תגובה זו

    • היה עדיף לסרס את ידיך, שלא תוכל לכתוב את דברי ההבל האלה. (ל''ת)

      אבי, 07/04/13 13:02


      IP: 84.229.168.236 דווח על תגובה זו

  • 83.

    מעניין איזה שותפים יקרים יהפכו שלום ירושלמי ואודליה כרמון

    avievan , 01/04/13 05:46

    בכתיבת זכרונותיה של יועצת התקשורת אודליה כרמון?
    השמאלנים לא יוכלים לראות מזרחי תופס משרה רמת מעלה בניהול המדינה.

    IP: 69.125.167.67דווח על תגובה זו

    • גוש דן

      אבי, 01/04/13 09:17

      טפש מטופש. מה הקשר?
      הנשיא-אנס סוף-סוף נכנס לכלא וזה מה שחשוב.
      גם לנשיאות האנס הנ"ל הגיע בקומבינה פוליטית עם הש"סניקים המושחתים כנגד אדם בעל שיעור קומה עולמי כשמעון פרס ומה קבלנו אישיות נמוכת מצח, עילגת אבל "מזרחית" דה-מיקולו

      IP: 84.228.233.22 דווח על תגובה זו

      • לך לעזעזאל אבי הטינופת. למה היה צריך את פרס החתרן הבלתי נלאה?

        ערן, 07/04/13 13:06

        לפחות חסכנו את האפשרות שהיה רץ לתפקיד ראש הממשלה ( בדחיית מינויו לנשיא).ברור שקצב נענש על כך ש"העז" לנצח את אדון פרס. אך הצדק עוד ייצא לאור!

        IP: 84.229.168.236 דווח על תגובה זו

      • לאבי היקר מה הקשור פרס שהפסיד לקצב את הנשיאות ??

        השפלה הדרומית, 08/04/13 10:30

        זה פוליטיקה ובפוליטיקה יש מפסידים ויש מפסידים.
        ומה לעשות שמר שמעון פרס כמעט ולא פספס הזדמנות להפסיד ....
        אפילו בשנת 1996 הפסיד מר פרס את ראשות הממשלה לטירון פוליטי.
        למה שפרס מפסיד זה קומבינה של יוצאי עדות המזרח מושחתים ??. וכאשר מר פרס מנצח ונבחר לראש הממשלה ולנשיא הכל ישר כשר וטהור ???
        זה הכל פוליטיקה ....
        בקשר ללכתו של הנשיא לבית הסוהר בית המשפט קבע אשם ושלח לבית הסוהר שום רינונים על קומבינות לא יעזרו כאן ....
        אלא אם כן הפסקנו להאמין לבית המשפט ...
        איך אמר מר מנחם בגין זצ"ל האיש החביב עלי ביותר "יש שופטים בירושלים"

        IP: 79.183.135.100 דווח על תגובה זו

  • 82.

    גם מזמן ידוע שהשמאלנות תסתיים באסון,אבל בכל זאת אי אפשר לשים אותם בכלא (ל''ת)

    חחח, 30/03/13 09:40


    IP: 37.142.184.216דווח על תגובה זו

    • עיר שאנסו ועוד הרבה שגנבו שימו אותם במאסר עולם מידי (ל''ת)

      יש שני ראשי, 01/04/13 15:38


      IP: 85.65.34.156 דווח על תגובה זו

  • 81.

    ליכודניקים מסריחים העדיפו פרענק פערך תת-רמה על פני שמעון פרס ! (ל''ת)

    מעיין, 29/03/13 08:50


    IP: 176.13.58.238דווח על תגובה זו

    • סמאלנית...את סמאלנית

      סימי, 30/03/13 12:21

      אתם כולכם אשכנזים

      IP: 89.128.228.138 דווח על תגובה זו

    • כול מאד להיות שאנו ליכודניקים מסריחים,

      avievan , 01/04/13 05:16

      אך ידינו לא מגואלות בדם אחינו כשם ששמעון פרס ידיו מגואלות בדם יצחק רבין ז"ל

      IP: 69.125.167.67 דווח על תגובה זו

  • 80.

    נשים באות לעבודה בצורה מגרה בכוונה,אחר כך בוכות: תקעו אותי (ל''ת)

    אלי בובליל ר''ג, 27/03/13 18:30


    IP: 93.172.46.204דווח על תגובה זו

    • האם אתה מתכוון לאמך? אשתך? אחותך? (ל''ת)

      ציפי, 29/03/13 10:36


      IP: 176.13.213.176 דווח על תגובה זו

      • על ראש הגנב בוער הכובע. את בטח חושבת שהוא מתכוון אליך. (ל''ת)

        זובאגרע, 17/04/13 11:26


        IP: 93.172.66.215 דווח על תגובה זו

    • נכון . תקעתי את הדודה שלך

      בובי, 30/03/13 12:24

      באה לי לסופר עם מחשוף באמצע יולי.

      IP: 89.128.228.138 דווח על תגובה זו

  • 79.

    ירושלמי העיתונאי התמים לא יודע איך להדליף ידיעות.... (ל''ת)

    אלי בובליל ר''ג, 27/03/13 18:28


    IP: 93.172.46.204דווח על תגובה זו

  • 78.

    הבושה היא שלנו שנתנו לאנס נקלה להיות נשיא

    ויצמן, בן צבי, שז''ר, קציר, נבון, הרצוג, ויצמן וקצב, 26/03/13 20:16

    ימו לב לרשימת הנשיאים שהיו לנו: חיים ויצמן, מדען דגול ופעיל ציוני גדול; יצחק בן צבי, פעיל ציוני ומנהיג גדול; זלמן שז"ר, פעיל ציוני דגול ומנהיג; אפרים קציר, יצחק נבון, אישיות דגולה, סופר, פעיל ציוני ומנהיג; מדען דגול ואישיות נדירה; חיים הרצוג, ראש אמ"ן, מדינאי, פעיל ציוני ואישיות דגולה; חיים ויצמן, מפקד חיל האוויר, לוחם, מדינאי, שר בממשלות ישראך ומנהיג וקצב, אנס נקלה ומבחיל.

    IP: 84.228.31.117דווח על תגובה זו

    • אתה בעצמך אדם גזען ומגעיל. (ל''ת)

      ערן, 27/03/13 01:05


      IP: 84.228.244.101 דווח על תגובה זו

      • פני הנשיא כפני הציבור שבחר אותו

        ארז, 30/03/13 12:26

        ליכודניקים פרמיטיביים

        IP: 89.128.228.138 דווח על תגובה זו

        • וזה נכון לגבי פרס הנהנתן והחתרן הבלתי נלאה. (ל''ת)

          זובאגרע, 17/04/13 11:28


          IP: 93.172.66.215 דווח על תגובה זו

    • מה אפשר לצפות מליכודניק פרסי מסריח? (ל''ת)

      מאיה, 29/03/13 08:52


      IP: 176.13.58.238 דווח על תגובה זו

      • תגידי מאיה, למה בבת אחת את שופכת את כל הגזענות שלך?

        פ, 11/04/13 14:17

        אפשר גם לאט לאט...
        ביננו, אנשים מגעילים חסרי מוסר ואנושיות ניתן למצוא בכל שכבות האוכלוסיה,בכל המפלגות ובכל העדות. נכון?

        IP: 84.228.46.27 דווח על תגובה זו

    • עבר נשיאינו הוא גדול ובעלי סגולה.

      avievan , 01/04/13 05:34

      אך מעניין מאד למה לא הזכרת את שמעון פרס.
      איך הבושה כולה שלך? אתה לא בחרת במשה קצב לנשיאות.! האם אתה ראית את האונס או ששמעת את זה בטליוויזיה השמאלנית? לדבר כל אחד יכול, אך כל זמן שלא היית נוכח למעשה העבירה
      היה מועדף שתשתוק, כי חוק אינך יודע.

      IP: 69.125.167.67 דווח על תגובה זו

  • 77.

    המקצוע של כרמון והאופי שלה הנקמה , והפרסום הם המניע

    טכנאי טלויזיה, 26/03/13 00:40

    בשנות השמונים טרם היה חוק הטרדות , מה שמפריע לי בסיפור , זה שגברים בני 40 היו מבוקשים . תרבות המין הייתה מתירנית ביותר .אני כטכנאי שרות בתקופה הנ"ל בביקורי בבתים נשים התענינו יותר בחיזור סגרו וילונות ופתחו כפתורים , ודיברו על מין תשאלו גננים ושרברבים מה עושות נשים נשואות (בודדות). זה היה תמיד ואולי גם היום . כרמון בגלל שהיא יועצת תקשורת היא מנצלת את הבמה בהצגת דרמתיות באופן מקצועי וצר לי שאנשים מלומדים נופלים לתרמית ולכוונות של כרמון , שהמטרה שלה היא לפגוע בבוס שלה , שאולי היה לה רומן שנכשל , והבוס היה חייב להרחיק אותה ממנו מפני שהיא הציקה לו ולא עבדה יותר כמו שהוא מבקש.

    IP: 99.235.15.200דווח על תגובה זו

    • אתה כנראה חי בסרט מטונף ומזוהם כיאה להיותך תת אדם עם אישיות של ג'וק (ל''ת)

      ע.ב., 26/03/13 20:00


      IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

    • אויי וואיי התקלקלה לי הטלווזיה

      שולה ממשרד הבריאות, 30/03/13 12:31

      אולי תבוא אלי לביקור אחרי מבט ורק תציץ אצלי בציץ.

      IP: 89.128.228.138 דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      אילנה, 02/04/13 15:25

      היא יכולה להמשיך לספר סיפורים כמה שהיא רוצה אני לא מאמינה לה ויש עוד הרבה שלא מאמינים לה , כמו שכתבתה בטח זה היה רומן שניכשל או שהיא רצתה קידום וביגלל שלא קודמה היתנקמה , ולדעתי כל מה שהיא עושה היום מראה כמה שכל אין לה.

      IP: 79.181.200.207 דווח על תגובה זו

      • תקשיבו לי!!!

        אוף, 04/04/13 22:39

        גם אני, עד לא מזמן, אמרתי - זה לא הגיוני, אורלי אינס, א' הזאת וא' ההיא, כול שקרניות ותככניות. מה זה הבולשיט הזה??
        עד שעברתי את זה בעצמי. עדין עוברת. רועדת מפחד ששוב הוא ימחק אותי!!! כי כשמעט הייתי לא נחמדה ולא נעניתי לו - נמחקתי!!!! אני זקוקה למשכורת! תלוייה בה! לעזאזל! אמרתי לו כל כך הרבה שזהו! והוא חיית השדה! אני משקרת??? עובדת על מישהו? אני בוכה! גם לי אף אחד לא יאמין! למה שאיאמינו? הבן אדם עובד נשים במקום עם הילת הצלחה! בגד רק פעמים זפורות באשתו. תפסיקו לזלזל! כיף לאודלייה ששפכה הכל. שאיפתה של כל אישה נאנסת זה לנקום, להפשיט את האונס מעורו ושכולם יראו מהו! כולל אשתו וילדיו!

        IP: 79.182.198.187 דווח על תגובה זו

  • 76.

    קצב נשפט ונענש מה שאת עושה עכשיו זה הענשת אשתו ומשפחתו שגם כך הם אומלל

    גלי, 24/03/13 21:11

    אז עם כל הכבוד לך גברת אודליה, תתביישי מלעשות כסף על גבם של גברת קצב ומשפחתו!

    IP: 93.172.23.227דווח על תגובה זו

    • גברת גע-לי, לא רטוצים לגעת לך אז עופי לנו מהעיניים יא שרלולה (ל''ת)

      עדי, 26/03/13 20:01


      IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

    • קודם תסיימי כיתה ב

      גוליבר, 30/03/13 12:32

      תלמדי לכתוב ואחר כך תשובי.

      IP: 89.128.228.138 דווח על תגובה זו

  • 75.

    בכל אשם השב"כ, אודליה,אורלי מהמשטרה,א' מהתיירות,אשל, שמואל דכנר

    קופיקו, 24/03/13 03:55

    השב"כ יודע טוב מאד מי מועסק והיכן, התנהגות, חתרנות, סקס, גניבות ועוד, מדוע איננו מרחיק אנשים אלו מכל עמדה ומרחב.

    IP: 99.237.164.192דווח על תגובה זו

    • שהסית לרצח רבין לא יושב עם יגאל עמיר (ל''ת)

      למה ראש הממשלה, 01/04/13 15:40


      IP: 85.65.34.156 דווח על תגובה זו

  • 74.

    סתם אחת שהיתה נותנת לבוס

    דמעות תנין, 23/03/13 08:37

    הוציא את הזה שלו חחחחח רבק אשה בת 50 שכל כמו לילדה בת 12 אז הית מוציא ציצי והיתם משחקים במרפאה

    IP: 87.68.48.99דווח על תגובה זו

    • גדולה (ל''ת)

      קופיקו, 24/03/13 17:01


      IP: 99.237.164.192 דווח על תגובה זו

    • לך הוציאו את המוח מהגולולת כבר כשנולדת (ל''ת)

      סוס עץ, 30/03/13 12:34


      IP: 89.128.228.138 דווח על תגובה זו

    • היא לא היתה בת 50 כשזה קרה

      צחי, 30/03/13 13:21

      לפני 20 ומשהו שנה, היא כניראה היתה בת פחות מ-30. בחורה די צעירה.

      IP: 85.64.100.45 דווח על תגובה זו

  • 73.

    מה שקצב אמר על ירושלמי, ומה שהשופטת נאור אמרה על כרמון.

    אהוד פרלסמן, 23/03/13 00:40

    "אני התלוננתי על שלום. את הזכרת את שלום ירושלמי. אני התלוננתי אצל עורך מעריב, יעקב ארז על שלום ירושלמי. בעקבות התלונה שלי, שלום ירושלמי סולק ממעמדו במעריב, והוא שנים לא כתב במהדורה הארצית בגלל התלונה שלי. והוא כאילו שמע את זה באותה תקופה, והוא כתב נגדי עשרות מאמרים וכתבות מכפישות". אז אנחנו לא יודעים מה האמת, אבל אמת אחת אנחנו יודעים והיא שירושלמי במאמרו הנוכחי לא מזכיר את העובדה שאודליה כרמון ממש השתוקקה לעבוד אצל קצב עשר שנים אחרי החוויה הנוראה שעברה כביכול, ושהוא סרב לקבל אותה לעבודה, ושהיא תוארה על ידי שופטת בית המשפט העליון מרים נאור בתור: "קרייריסטית, מחושבת ומתוחכמת ואף אופורטוניסטית אשר לא מחמיצה הזדמנות לקדם את עצמה". בנוסף לכך, המסקנה העגומה שלי היא שכמעט אף אחד לא ממש רוצה לדעת את האמת, ולמרות ששלחתי את המגיבים מספר פעמים למאמרים שכתבתי וחושפים את האמת על משפטו של קצב (ראו תגובה מספר 49), אף אחד(!) לא הראה אפילו סימן שכתוצאה מהפניה זו הוא קרא את המאמרים. מאבקי לחשיפת האמת הוא מאבק בטחנות רוח של אדישות ושטחיות מצד אחד, ורשעות של אלה שכבר יודעים את האמת, ולא אכפת להם, מצד שני

    IP: 109.186.144.60דווח על תגובה זו

  • 72.

    היא היתה עם ...

    אחד שיודע, 22/03/13 18:32

    הוא פלירטט עם מלא בחורות,ויש מצב שאנס,אבל אודליה היתה שרלילה.

    IP: 46.19.81.70דווח על תגובה זו

  • 71.

    איפה העיתונאים ?

    נסים, 22/03/13 18:04

    אני קורא את הכתבה ואומר לעצמי את אשר אני חושב על העיתונאים (לא על כולם).
    אתם שאמורים להיות "כלבי השמירה" לא ממלאים את תפקידם כמעט בשום תחום בו אתם עוסקים.הגיע הזמן שתתחילו לעבוד ולא רק ליצור לעצמכם קשרים.התעוררווווווווווווווו.

    IP: 77.126.121.53דווח על תגובה זו

  • 70.

    איך זה שכל המגיבים כאן מתעלמים מהעובדות?! איך?!?!?!

    אהוד פרלסמן, 22/03/13 10:38

    אתם קוראים שירושלמי כותב: "היא גם חששה מקצב ומהחברים שלו...השתגעת? הבן אדם הזה יכול להעלים אנשים", הן אומרות". ואתם קוראים שהוא גם כותב: "כרמון שמרה את הסוד הנורא אצלה במשך קרוב ל-20 שנה". ואתם יודעים שהיא כל כך פחדה מקצב ומהברים שלו, והיה לה סוד כל כך נורא, שהיא ממש יצאה מגדרה כדי שקצב יקבל אותה לעבודה בבית הנשיא, והכינה תוכנית מפורטת לאיזו משרה שהיא רצתה למלא שם, ולבסוף הוא לא קיבל אותה לעבודה. ואתם גם יודעים שהנאנסת לכאורה, א' ממשרד התיירות, גם כן יצאה מגדרה כדי שקצב יקבל אותה לעבודה בבית הנשיא, וגם אותה הוא סרב לקבל. ואתם יודעים שאודליה כרמון וא' ממשרד התיירות הן היחידות(!) שסיפרו שקצב עשה להן משהו שהוא יותר מחיבוק שלטענתו היה חיבוק של תודה, ואתם מאמינים לצביעות והעלמת העובדות של ירושלמי? ואתם מאמינים שקצב אנס? אני ממש לא מבין אתכם. באמת. ואם אתם רוצים לדעת את כל האמת, תקראו את תגובה 48 שכתבתי.

    IP: 109.186.144.60דווח על תגובה זו

    • זה ברור לכל מי שעיניו בראשו. ברור כאור השמש, בגלל זה אני כותב כאן.

      אבי צנעני, 22/03/13 10:45

      אני לא תומך בקצב ולא חובב פרסים או ליכוד וכו', אבל ברור כשמש שמה שעשה קצב, נשיא המדינה, זה לא אונס, ולא זורקים נשיא מדינה - המדינה שלנו - לשבע שנים בכלא על קצת פלירטוטים.

      IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

      • מר צנעני, אתה נמצא ביפן, מדוע שלא תמשיך לעשות חיים שם... (ל''ת)

        ותפסיק להגיב שטויות!!!, 22/03/13 11:59


        IP: 84.111.45.33 דווח על תגובה זו

        • אתה רוצה שאני אפסיק להגיב שטויות (ל''ת)

          אבי צנעני, 22/03/13 12:12


          IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

        • אם מה שאני מגיב זה שטויות - למה זה מטריד אותך עד לרמה של כתיבת תגובה?

          אבי צנעני, 22/03/13 12:14

          בכל אופן, אני אכבד את בקשתך ואפסיק להגיב כאן ואמשיך לעשות חיים ביפן...זהו. זו תגובתי האחרונה.

          IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

          • תימניים הם תחמנים וקמצנים. בקיצור כולירות שאפשר בלעדיהם (ל''ת)

            סעדיה, 26/03/13 19:58


            IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

        • צנעני צודק מאה אחוז. (ל''ת)

          זובאגרע, 17/04/13 11:36


          IP: 93.172.66.215 דווח על תגובה זו

      • צנעני מכיר את הבדיחה צחוק צחוק אבל חצי הז,,,ן בפנים (ל''ת)

        קצת פלירטוטים ! שיפלרטט עם אישתו, 22/03/13 18:10


        IP: 77.125.81.229 דווח על תגובה זו

    • הישראלים הוכיחו שהם יכולים אכזריים ואנטישמיים כמו האירופאים האנטישמיים

      נאפו, 22/03/13 11:19

      כמו השמועות על היהודים ששחטו ילדים נוצרים והשתמשו בדמם כדי לאפות מצות. ככה בדיוק שלום ירושלמי וחברתו כרמון הפיצו שמועות על הנשיא משה קצב.

      וכמו שעלילות הדם שהפיצו על היהודים נפלו על אוזניים שמוכנות לשמוע ולב שמוכן לקבל. ככה עלילת הדם שהופצה על הנשיא קצב נפלה על אוזניים כרויות ולבבות מורעלים שרוצים להאמין לסיפורים רעים בלי הוכחה.

      אותה האנטישמיות, אותה הגזענות. בושה וחרפה.

      ישראל הוכיחה שמשפט דרייפוס יכול להתרחש גם במדינת היהודים.

      היהודים הוכיחו שהם יכולים להיות יותר חלאות מהנוצרים הכי רעים ואנטישמים כלפי יהודים אחרים.

      IP: 93.173.151.94 דווח על תגובה זו

      • נאפו לך חפש את טיפטיפ ועוף לנו מהעיניים יא מהבול עם שכל בצמצום (ל''ת)

        מונדר הסנאי, 26/03/13 20:02


        IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

        • למה אתה מגיב לו? אתה מרגיש שהוא מתייחס אליך? (ל''ת)

          זובאגרע, 17/04/13 11:38


          IP: 93.172.66.215 דווח על תגובה זו

    • אתה חולה נפש. האיש אשם בכל רמ"ח איבריו!! (ל''ת)

      עינת, 22/03/13 17:29


      IP: 213.57.42.245 דווח על תגובה זו

      • איך את יודעת שהוא אשם? יש לך בכלל מושג במה האשימו אותו?!

        אהוד פרלסמן, 22/03/13 18:17

        אני קראתי אלפי עמודים של פרוטוקולים של העדויות במשפט שהותרו לפרסום, קראתי מאות עמודים של פסקי דין, ואני בדיוק יודע מה במה האשימו אותו, ומה היו הראיות. את בכלל יודעת משהו? את קראת אפילו אחד מפסקי הדין? שלא לדבר על הפרוטוקולים. על סמך מה את מדברת? סתם מילים ריקות? אז אם את בן אדם רציני, ולא סתם אחת שזורקת מילים והולכת, תקראי את תגובה מספר 48 שכתבתי, תקראי את המאמרים שתגובה זו מפנה אותך אליהם, ואם עדיין תחשבי שיש סיכוי של אחד למיליון שהאיש אשם, אשמח לשמוע אותך.

        IP: 109.186.144.60 דווח על תגובה זו

    • אני מניח שרובם לא מכירים את העובדות, אם כי אני לא בטוח שמעניין אותם

      ערן, 22/03/13 22:45

      לדעת את העובדות האמיתיות .

      IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

  • 69.

    מספיק לקרוא את תגובות הבבונים צנעני, ערן ואחרים כדי להבין למה

    נועה, 22/03/13 10:03

    אשה שפויה לא תעז לעולם להתלונן על אדם עם כוח וקשרים. אני יודעת את זה היטב כי גם אני הייתי במקום דומה ולא חלמתי להתלונן, לא שקלתי אפילו לשניה. לא השתגעתי להרוס את חיי. ככה זה, כל עוד יש כאן מספיק אנשים - גברים ונשים - שיצדיקו אנסים ומטרידים ותמיד, אבל תמיד, יאשימו את הקרבן, אנו לא נתלונן. מדוע האדם שנעשה לו עוול אמור לשלם מחיר כזה עצום על העוול שעשו לו? נבצר מבינתי. נבצר מבינתי גם להבין מדוע האשה המוטרדת היא זו שאמורה לנטוש את מקור פרנסתה. אבל אני כבר נואשתי מלהבין. אם המטרה היתה לגרום לכך שהרשע ינצח הרי שהצלחתם בגדול.

    IP: 46.117.199.188דווח על תגובה זו

    • תשובה קצרה מבבון בוגר הגמנסיה הרצליה.

      אהוד פרלסמן, 22/03/13 10:44

      אז כיון שאני ילד שמנת מצפון תל אביב, בוגר הגמנסיה הרצליה, שגר ברמת השרון, אולי בכל זאת תרצי גם לדעת את האמת ולא לחיות באשליות. אם את רוצה אכן לדעת את האמת, תקראי את מה שכתבתי בתגובה מספר 48. ואני לא טוען שאין גברים מנוולים, אלא שמשפט קצב הוא משפט דרייפוס הישראלי.

      IP: 109.186.144.60 דווח על תגובה זו

      • ל"איש הפנינים" החצוף!!!

        אשה שיודעת, 22/03/13 17:29

        אני מכירה עוד כמוך עם "תארים" מהחברים הקרובים של האנס שבמילים "יפות" ביקשו את אחת הנפגעות {אני יודעת על אחת } לכתוב מכתב תודה לגבר מנוול ואלה גם כן!! שכפה עצמו עליה על מנת שיסדירו לה במשרד אחר מישרה.את זה בטוח לא למדת ברמת השרון או בגימנסיה הרצליה! אני במו עיני ראיתי אותו מתפרע ובמילים מגעילות ויד מאיימת {אם אתה מכיר אותו,אתה יודע על מה אני מדברת} ליד אשתו המסכנה מדבר בגנות המשפט והחברה. בושה לך ולאותם חברים שעדיין מחפים בשקרים,אתם כמוהו מנוולים! ורק לידיעתך "דרייפוס" זו עלילה קצב זו חרפה לחברה ולמדינה!!

        IP: 109.66.14.59 דווח על תגובה זו

        • לא מכיר את קצב,!!! לא חבר שלו!!! בחיים שלי לא נפגשתי איתו!!

          אהוד פרלסמן, 22/03/13 17:57

          גבירתי הנכבדה והזועמת. אני לא מכיר את קצב, ולכן אני לא יודע עליו כלום חוץ ממה שקראתי בעיתונים או שמעתי ברדיו ובטלוויזיה. מה שאת פשוט לא מצליחה להבין זה שאני כותב מאמרים באתר שנקרא מחלקה ראשונה (של יואב יצחק), ובין השאר אני כותב גם מאמרים בנושאים משפטיים. אני קורא פסקי דין, וכותב עליהם. את יכולה לרשום בגוגל "שלמה מינץ אדוני השופט", ותגיעי למאמר שכתבתי בנושא משפטי שכלל לא קשור למשפט קצב, ויש עוד רבים כמוהו. אז קראתי את פסק הדין של בית המשפט המחוזי במשפט קצב, ופשוט הזדעזעתי, וכתבתי עליו שלושה מאמרים. אחר כך התפרסם פסק הדין של בית המשפט העליון, והזדעזעתי פי שבעים ושבעה, ומאז אני עוסק במאמצים בלתי פוסקים אך כושלים(!) להביא את האמת לידיעת הציבור. ואמת המחרידה היא ששישה שופטים הרשיעו אדם שברור לחלוטין שהיה צריך לזכות אותו, וברור לחלוטין שהסיכוי שהם לא הבינו שצריך לזכות אותו, דומה לסיכוי ששמי שהפיל את מגדלי התאומים זה המוסד הישראלי (ויש כאלה שמאמינים גם בזה). אז אם האמת מענינת אותך בכלל, את יכולה לקרוא את תגובה מספר 48, ולהגיע לאמת. אשמח אם תשיבי לי, ואני מאחל לך שפע בריאות ואושר, וחג שמח.

          IP: 109.186.144.60 דווח על תגובה זו

        • הגברת הזועמת, אכן תפרו לקצב תיק בדומה לדרייפוס. מי קבע שצריך להאמין

          ערן, 22/03/13 22:37

          דווקא לסיפורים שלך? האם קצב גם כפה על אודליה להיות איתו בקשר טוב הרבה שנים אחרי שהפסיקה לעבוד אצלו?

          IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

    • כשאין מה להגיד יורדים לקללות וגידופים. אנחנו בסך הכל מגיבים לכתבה.

      אבי צנעני, 22/03/13 10:51

      כל מה שאני יודע על הפרשה זה מקריאה בעיתון. ולפי מה שאני קורא, ברור לי שלא היה פה אונס, ומה שהיה, לא מצדיק שבע שנים בכלא, ובטח שלא לנשיא המדינה. פשוט תקראי בכתבה ותגידי מה את מבינה. קצב חדר אליה בניגוד לרצונה? נגע בה בניגוד לרצונה (לאלף הזאת או האחרת)? לא, ברור שלא. מה שמתואר לא מוסיף כבוד לקצב, אבל זה בהחלט לא אונס. בהחלט לא מגיע לו על זה שבע שנים בכלא.

      IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

      • אבי, על מה בדיוק אתה מדבר? אודליה עברה הטרדה והתנכלות. היא גיבתה

        נועה, 22/03/13 11:26

        את גרסתה במכונת אמת. מר קצב הלא נכבד לא היה מוכן להבדק במכונת אמת והוא גם ידע טוב מאוד למה. אודליה עברה גיהנום אחרי שסרבה לו. על אדם כזה אתה מגן? א' ממשרד התיירות כפי הנראה חוותה גם הטרדה, גם התנכלות וגם אונס או לפחות נסיון לאונס. על מי אתה מגן בכזה חירוף נפש? על אדם שחיפש יחסי מין אבל רק מנשים שלא יכולות לסרב מבלי לחשוש לגורלן המקצועי. האם נחשפת פעם להתנכלות והתעללות בעבודה? האם אתה מבין עד כמה שפל ונקלה היה קצב שלא בחר לעצמו נשים במעמדו שגם יכולות לסרב מבלי לפחד? האם אתה מבין שמדובר באדם שלא היסס להפעיל את כל כוחו כדי להטיל טרור על נשים הכפופות לו? ועוד גייס את חבריו הנקלים כמותו כדי למדר, להחרים ולהפוך את חיי הנשים לסבל מתמשך. מדובר הרי באדם רע, אכזר ובעיקר בריון. חזק על חלשים. כל הכבוד לו באמת.

        IP: 46.117.199.188 דווח על תגובה זו

        • כל כך מתאים לך לחרוץ גורלות של אנשים על סמך שמועות על בדיקה במכונת

          אבי, 22/03/13 11:40

          אמת ( מכשיר שאינו קביל בהליך פלילי). אגב אני לא יודע מי בדק אותה, מתי, מה נשאלה בדיוק. אם היא עברה כזה גיהנום, כפי שאת כותבת, מעניין למה שמרה על קשר עם קצב כל השנים. מעניין למה התחננה לחזור לעבוד איתו בבית הנשיא. גם אז היא הייתה כפופה לקצב?

          IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

          • התגובה האחרונה היא כמובן שלי, לא של אבי צנעני או אבי אחר. (ל''ת)

            ערן, 22/03/13 12:49


            IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

        • לגברת נועה הנכבדה: אני לא מגן על קצב, אלא על האמת והצדק!!!

          אהוד פרלסמן, 22/03/13 12:56

          אני שונא טרדנים מיניים! אני ראיתי כאלה גם כשהייתי צעיר וסתמתי את הפה כמו כולם, וגם כשהייתי מבוגר יותר, ואז הגנתי על המוטרדת ואחר כך היא סיפרה לי איך בצבא הטרידו אותה לא פעם. לא אונס, אלא שליחת ידיים כאילו בחברות, בידידות וכן הלאה. אז מה שאני מנסה לומר זה דבר פשוט ביותר, ואודה לך אם תעני לי בגובה העיניים, בדיוק כמו שאני כותב. אני אומר שהיו ראיות לכך שהנאנסת לכאורה, א' ממשרד התיירות, שיקרה לאורך כל הדרך. אני אומר שכל אדם בר-דעת שקורא את הפרוטוקולים של המשפט, ואת פסקי הדין, כמו שאני קראתי, מבין שאם עם ישראל ידע את האמת, כל ששת השופטים שהרשיעו את קצב יודחו מתפקידיהם! אז אני מאוד אודה לך אם תקראי את תגובה מספר 48, תקראי את המאמרים שכתבתי והתגובה מפנה אותך אליהם, ואחר כך תעני לי. בתודה מראש וחג שמח.

          IP: 109.186.144.60 דווח על תגובה זו

      • צנעני התימני הג'וחא. לך שתה קצת מי ביוב ותקנח עם קצת צואה נוזלית חמה (ל''ת)

        שונא מיקרובים תימניים, 26/03/13 20:04


        IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

    • את שרלילה (ל''ת)

      זובאגרע, 17/04/13 11:40


      IP: 93.172.66.215 דווח על תגובה זו

  • 68.

    אם היו רוצים למנוע את האונס היו צריכים לחתוך לו בשנת 1985 ...

    מסטול, 22/03/13 09:55

    ולא רק לחתוך לו את הפינס .....
    אלא לחתוך אותו מהפוליטיקה כבר בשנת 1985 שבה הוא החל לעשות שטויות ....
    לפחות השנה שבה אני הבנתי שהאדם הוא לא בדיוק המלאך גבריאל מקרית מלאכי .....

    IP: 79.179.102.79דווח על תגובה זו

  • 67.

    הנה בבקשה, הגברת א' מסבירה בדיוק מה הבעיה, תאוותה לכוח וכבוד:

    אבי צנעני, 22/03/13 09:34

    "...מוחקים אותך מסיורים, מעבירים אותך לחדר קטן, מוציאים אותך מהמכונית של השר. אתה לא מאמין..."
    זהו, זה כל הבעיה בעצם...זה "המזעזע".
    משחקי כבוד וכוח עם הבוס...רדיפת בצע ושררה...
    אבל גברת, הוא הבוס, קצב היה הבוס שלך (כן, גם אם הוא פרסי), קצב היה השר, קצב היה הנשיא, אז אם הבוס לא רוצה אותך במכונית איתו - אז הוא לא רוצה אותך. לכי תמצאי לך בוס אחר ואל תרוצי לעיתונאי שקרן להשמיץ ולהעליל.

    IP: 114.165.46.2דווח על תגובה זו

    • מר צנעני תגיד לי אתה מחובר למציאות ???

      עני מרוד, 22/03/13 09:52

      אתה בכלל מבין מה זה למדר עובד בשל רדיפה על רקע מיני ....?????
      אז אני אסביר לך ...
      אתה עובד במקום עבודה מסודר ויש לך תפקיד ,והרבה דברים עוברים דרכך ותלויים בך...
      ואז יום אחד איזה פרסי עלוב מחליט לעשות לך רדיפה על רקע מיני ....
      ואז אתה מגיע לעבודה ואתה ממודר ואף אחד לא רוצה בקרבתך או בקיומך .....
      אתה פשוט רוצה לקבור את עצמך וללכת הביתה אחרי יותר מ20 שנה בעבודה .....
      וכשאני אומר פרסי אני לא מתכוון למר משה קצב
      אז בבקשה אל תשפוט את הגברת ואל תנסה להיות במקומה.......

      IP: 79.179.102.79 דווח על תגובה זו

      • ולכן היא רצתה לחזור לעבוד איתו כשנבחר לנשיא, נכון? (ל''ת)

        ערן, 22/03/13 10:08


        IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

        • מר ערן החרטטן, אני מאחל לך שכושי ענק ייתן בך עד שתצרח אני רוצה עוד (ל''ת)

          מהמעדן השחור הזה, 26/03/13 20:05


          IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

      • לזכותך אומר שאתה אמיתי או מתקרב לאמת, כשאתה מציין "פרסי עלוב"

        אבי צנעני, 22/03/13 10:43

        ואפילו חוזר ואומר פרסי (ולא מתכוון למר משה קצב, העיקר זה הפרסי). כי אם זה היה "אנגלי מכובד" (משה דיין) או "אירופאי שובב" (עזר וייצמן) היו סולחים לו ומחליקים את זה או אפילו מענישים אותו אבל לא בחומרה. אבל פרסי? פרסי עלוב? שישים יד על השליטה הלבנה? למה מי הוא בכלל הפרסי הזה? אנחנו העלינו אותו לגדולה ואנחנו נוריד אותו לבור תחתית

        IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

  • 66.

    הכל בגלל הדודה של ר. תשמעו סיפור ...

    BOS, 22/03/13 08:47

    כשהייתי בתיכון (סוף שנות השבעים - תחילת השמונים) אמא של חבר שלי מהכיתה סיפרה שהדודה של החבר שגרה בקרית מלאכי היא חברה של גילה קצב וגילה בוכה לה שהוא בוגד בה כל הזמן ושהיא שוקלת לעזוב אותו. הדודה שכנעה אותה לוותר לקצב ולא לעזוב אותו ...
    אם לא היתה משכנעת אותה, אולי היה הנבלה לומד לקח ומשנה את התנהגותו

    IP: 99.2.74.194דווח על תגובה זו

    • זו לא הדודה של ר. אלא הדודנית של ש. תבדוק שוב (ל''ת)

      נאפו, 22/03/13 08:57


      IP: 93.173.151.94 דווח על תגובה זו

  • 65.

    סיפרה סיפורים לשלום ירושלמי ובמקביל המשיכה לשמור על קשר טוב עם קצב וגם

    ערן, 22/03/13 08:46

    רצתה לעבוד איתו כשנבחר לנשיא. מעניין.

    IP: 87.68.80.125דווח על תגובה זו

  • 64.

    למה משכיחים שכל חברי הכנסת של הליכוד ידעו ושתקו

    טוביאן, 22/03/13 08:45

    ריבלין נתניהו לבנת כץ כולכם ידעתם על קצב ועל מעלליו שתקתם כרגיל והעברתם אותו לנשיאות גם אתכם צריך לחקור

    IP: 109.65.19.179דווח על תגובה זו

  • 63.

    עיתונאי קטן ו...פ ח ד ן. (ל''ת)

    ., 22/03/13 07:49


    IP: 79.179.100.52דווח על תגובה זו

  • 62.

    ככל שגובר זרם ה"ידענו אבל שתקנו" כך זה נשמע יותר בעיתי

    מותר להקשות ולשאול, 22/03/13 07:46

    הטענה שלא מתלוננים על ניסיון אונס בגלל שמדובר ב"איש חזק שיכול להעלים אותך" - נשמעת בעיתית. אם הקשר לאנס נמשך עוד זמן רב אחרי האירוע הרי שמדובר במצב מזעזע. גם לפני שלושים שנה בישראל דבר כזה לא יכול היה להיות מקובל. הרבה יותר משכנעות הן נשים מהחלקים החלשים ביותר של החברה שמנוצלות בידיוק בשל כך ע"י מנוולים "קטנים" (או גדולים). - הרבה פחות נשים בעלות יכולת גבוהה עם הזדמנויות נוספות שמשום מה - ניראה שבחרו להשאר ב"ג'ונגל" ועוד בקרבת התוקף גם לאחר שהותקפו על ידו בצורה קשה... איפה אינסיטינקט הקיום?

    IP: 109.67.201.17דווח על תגובה זו

  • 61.

    מי נסע לרומניה לקזינו ? אם מי נסע ? מה נעשה במלון ? (ל''ת)

    שומר הסוד, 22/03/13 07:42


    IP: 79.180.135.149דווח על תגובה זו

  • 60.

    שלום ירושלמי מתבלבל בין "ידיעה" לבין "שמועה".

    נאפו, 22/03/13 07:36

    כל מה ששלום ירושלמי "ידע" על קצב ועל המתרחש בינו לבין אודליה כרמון, זה מה שסיפרה לו אודליה כרמון.

    האם העיתונאי שלום ירושלמי חשב להטיל ספק במהימנות של הסיפורים של אודליה כרמון?

    השמועות קיבלו מעמד של ראיות מרשיעות, למרות שמעולם הן לא הפסיקו להיות שמועות ולשון הרע.

    בית המשפט החלש, נכשל והרשיע אדם חף מפשע.

    אם נשיא מדינה לא זוכה למשפט צדק בישראל, מה יגידו שאר האזרחים?

    IP: 62.90.95.180דווח על תגובה זו

  • 59.

    לא ביצעת את עבודתך כעיתונאי, אל תנסה היום להיות צדיק (ל''ת)

    לא צריך עיתונאים כמוך, 22/03/13 07:01


    IP: 87.68.48.240דווח על תגובה זו

  • 58.

    לא ביצעת את עבודתך כעיתונאי, אל תנסה היום להיות צדיק (ל''ת)

    לא צריך עיתונאים כמוך, 22/03/13 06:56


    IP: 87.68.48.240דווח על תגובה זו

  • 57.

    הכתבה הזאת מדגימה יפה את הכוח המוגזם והמעוות שיש לתקשורת בישראל.

    אבי צנעני, 22/03/13 06:31

    אישה מתוסכלת וגזענית הולכת לרכל על הבוס לעיתונאי לפני עשרים שנה, והעיתונאי שם לו את הבוס למטרה ומנפח את הסיפור, עוד נשים תאבות כוח וממון מצטרפות לעגלה, וכשהתיק מגיע לבית המשפט בקול תרועה גדולה השופט כבר יודע מה הדין והעונש. כלומר, השופט לא ממש יודע מה רוצים ממנו, אבל הוא קורא עיתונים וכולם סביבו מדברים על מה שקראו בעיתון - והופ התיק נסגר. זה יכול לקרות לכל אחד.

    IP: 114.165.46.2דווח על תגובה זו

    • סליחה , זה לא יכול לקרות לכל אחד. זה יכול לקרות לכל אחד שלא מחובר

      אבי צנעני, 22/03/13 06:33

      לחונטה / ברנז'ה / מילייה ...

      IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

  • 56.

    שכחתם דבר אחד קטן - שקצב היה נשיא המדינה !! נשיא המדינה ! וזרקתם אותו

    אבי צנעני, 22/03/13 06:21

    לשבע שנים בכלא...
    אם הוא כזה סוטה ואנס - איך הגיע להיות נשיא המדינה? האם ייתכן שהערים על כל המערכת משך עשרים שנה? האם זו עדות לעיוורון והטמטום של העם בישראל, או לשחיתות והאטימות של מערכת המשפט, המולכת שולל אחרי עדת עיתונאים?
    בכל מקרה, המדינה נפגעה. לא זורקים נשיא מדינה לשבע שנים בכלא כאחרון אנסי הרחוב.

    IP: 114.165.46.2דווח על תגובה זו

    • אתה צודק - הוא היה צריך להיות הבייבי סיטר של הבת שלך . גיבור גדול (ל''ת)

      m, 22/03/13 07:38


      IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

      • לא אני, אלא אתה צודק: הוא היה נשיא המדינה, שלי וגם שלך...איך פתאום

        אבי צנעני, 22/03/13 09:27

        נשיא מדינה הופך להיות אנס וסוטה מין?
        מה, אספו אותו בבית משוגעים? מהרחוב?
        נשיא המדינה הושלך לכלא לשלוש שנים על אונס.
        אנחנו רוצים לשמוע איפה היה האונס.
        הנה, באה הא' הזאת, מספרת על האונס "המזעזע" - ואנחנו לא מזדעזעים ולא מבינים איפה האונס. הוציא את הבולבול? משך אותה ביד?
        אז משך. אז היא משכה חזרה ויצאה מהמשרד.
        נו אז מה? זה אונס? זה סוטה מין? על זה שבע שנים? נו, באמת , פולנים , באמת, הפעם הגזמתם.

        IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

    • הבושה והאשמה על החברים בממשלה שידעו ושתקו!

      אשה, 22/03/13 09:42

      בושה לנבחרי הציבור שטימאו את בית הנשיא ביום ששמעתי על בחירתו אמרתי זאת. כל ה"חברים" סיפרו על נבזותו ועל ה"שיטה" שעזרו לו לצאת מהסירחון הלוואי וירקב בכלא!

      IP: 109.66.14.59 דווח על תגובה זו

    • ככה זה שפרסי הופך לנשיא

      שירין עולה חדשה מאירן, 22/03/13 14:13

      כי קצב לא אשכנזי מי בחר בנשיא פרס אני לא ופרס וקודמיו לא טלית שכולה תכלת כולם רדפו שמלות בזכות הגופ אבל הם לא נתפסו כמה מוזר.

      IP: 85.65.39.193 דווח על תגובה זו

    • צנעני הבנו כבר שרמתך הכללית זהה לג'וק ביוב אבל חלאס גם לג'וקים יש כבוד (ל''ת)

      שלך אין, 26/03/13 20:07


      IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אם קצב לא היה פרסי וא' לא היו שיכנזיות הוא לא היה מקבל שבע שנים בכלא (ל''ת)

    אבי צנעני, 22/03/13 06:17


    IP: 114.165.46.2דווח על תגובה זו

    • אתה צודק - הוא היה צריך להיות הבייבי סיטר של הבת שלך . גיבור גדול (ל''ת)

      סקיי, 22/03/13 07:39


      IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

  • 54.

    היית חייב לפרסם את כל הסיפור כשזה קרה

    עמי, 22/03/13 05:00

    ללא שמות וללא פרטים מזהים, אבל את כל הסיפור במלואו. האמת היתה יוצאת לאור ואולי זה היה נפסק והיו נמנעים מקרי האונס.

    IP: 24.240.41.63דווח על תגובה זו

    • במקום לפרסם את הסיפור הוא הלך וסיפר לכל חבריו במשך עשרים שנה.

      אבי צנעני, 22/03/13 06:24

      ככה זה הפולנים, בייחוד הקיבוצניקים או קיבוצניקים לשעבר - מחפשים כל הזמן רכילויות מרושעות, בייחוד נגד מי שלא "משלנו", וכשמוצאים משמיצים ומלכלכים ללא לאות עד שכולם שומעים ומאמינים.

      IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

      • הוא נאשם בפולניות - אבל קצב באונס.

        קצב קצב, 22/03/13 06:41

        הוא קיבוצניק, פולני, ורדרד, שטינקר, מה שתרצה, אבל קצב הוא חלאת המין האנושי, אנס, מושחת, רקוב, שקרן, בנאדם שהטופ שלו זה לקרצף רצפות בבתי מטבחיים. חבל שהוא במעשיהו כי היו נותנים לו למצוץ.

        לא שפרס עשר אבל לקח לו למסכן שלוש שנים רק לגרד את הזרע היבש של קצב מהריהוט והקירות של בית הנשיא.

        IP: 85.250.162.199 דווח על תגובה זו

        • המגיב לאבי צנעני - אתה הטינופת בהתגלמותה, אל תדבר על אחרים. (ל''ת)

          ערן, 22/03/13 08:27


          IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

        • שימו לב לאלימות והשנאה היוקדת, השנאה לפרסי שהעז להפוך לנשיא המדינה :

          אבי צנעני, 22/03/13 09:23

          "...קצב הוא חלאת המין האנושי, אנס, מושחת, רקוב, שקרן, בנאדם שהטופ שלו זה לקרצף רצפות בבתי מטבחיים. חבל שהוא במעשיהו כי היו נותנים לו למצוץ..."

          IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

          • הבושה היא שיש כאן אספסוף כמו מגיב "קצב קצב". (ל''ת)

            ערן, 22/03/13 10:10


            IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

            • "ערן" אתה מזכיר לי עכברוש מטונף חולה כלבת לפחות נגב את הקצף והריר מהפה (ל''ת)

              ערן=חולה כלבת, 26/03/13 20:09


              IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

          • הבושה היא של כולנו שנתנו לקצב את המשרה הרמה ביותר במשינה

            ויצמן, בן צבי, שזר, קציר, נבון, הרצוג, וקצב האנס, 26/03/13 20:14

            שימו לב לרשימת הנשיאים שהיו לנו: חיים ויצמן, מדען דגול ופעיל ציוני גדול; יצחק בן צבי, פעיל ציוני ומנהיג גדול; זלמן שז"ר, פעיל ציוני דגול ומנהיג; אפרים קציר, יצחק נבון, אישיות דגולה, סופר, פעיל ציוני ומנהיג; מדען דגול ואישיות נדירה; חיים הרצוג, ראש אמ"ן, מדינאי, פעיל ציוני ואישיות דגולה; חיים ויצמן, מפקד חיל האוויר, לוחם, מדינאי, שר בממשלות ישראך ומנהיג וקצב, אנס נקלה ומבחיל.

            IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

            • מגיב גזען וכפייתי כותב פה, נא להיזהר. (ל''ת)

              ערן, 27/03/13 01:08


              IP: 84.228.244.101 דווח על תגובה זו

  • 53.

    ומי אמר שהוא לא הכניס אותה להריון ??? (ל''ת)

    ארץ נהדרת, 22/03/13 04:37


    IP: 109.160.227.147דווח על תגובה זו

  • 52.

    קונדומים... (ל''ת)

    עכשיו יודעים על מה הולך תקציב הממשלה, 22/03/13 04:31


    IP: 109.160.227.147דווח על תגובה זו

  • 51.

    יועצת לעניני ס"קס : ספונג'ה- קונדונים- סבוטג' (ל''ת)

    הגדרת התפקיד של יועצת..., 22/03/13 04:29


    IP: 109.160.227.147דווח על תגובה זו

  • 50.

    עברו כל כך הרבה שנים וירושלמי נשאר כתב קטן ואומלל (ל''ת)

    קול קורא, 22/03/13 03:13


    IP: 187.105.103.125דווח על תגובה זו

  • 49.

    לבטוחים שקצב אנס: מה באמת אתם יודעים על המשפט?

    אהוד פרלסמן, 22/03/13 02:13

    האם אתם יודעים בכלל על מה קצב נשפט? האם אתם יודעים שעל כל מה שהוא עשה לכאורה לאודליה כרמון חלה התישנות, והיא העידה במשפט רק כדי לחזק את עדותה של הנאנסת לכאורה, א' ממשרד התיירות? האם אתם יודעים שלקצב היה אליבי? האם אתם יודעים שבמשפט העיד ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, שאישר באופן מוחלט וחד-משמעי את האליבי של קצב והשופטים לא רק שהתעלמו מעדותו, אלא גם העלימו אותה מפסקי הדין שכתבו, כך שאדם שקורא את פסקי הדין בכלל לא יודע שראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ אישר את האליבי של קצב? האם אתם יודעים שלמרות שקצב אמר במפורש "לא נשארתי בפארק" השופטת נאור כתבה שהוא אמר שהוא נשאר בפארק? אם בכלל מענינת אתכם האמת, הקישו בגוגל: "פרלסמן קשר השתיקה סביב משפח קצב" (צריך לרשום משפח ולא משפט) ותקראו מאמר שמוכיח את מה שכתבתי כאן, ובתגובה מספר 20 למאמר הזה מצויים קישורים למאמרים נוספים שכתבתי, המרחיבים את היריעה ומוכיחים שמשפט קצב הוא משפט דרייפוס הישראלי. אשמח לקבל תגובות על מה שכתבתי כאן.

    IP: 109.186.144.60דווח על תגובה זו

    • אנחנו יודעים שקצב הורשע - זה מספיק. (ל''ת)

      דני, 22/03/13 04:25


      IP: 79.180.29.31 דווח על תגובה זו

      • כמו עוד הרבה אנשים חפים מפשע שהורשעו (ל''ת)

        עודד, 22/03/13 06:59


        IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

    • אהוד פרלסמן- אתה צדיק בסדום

      נאפו, 22/03/13 07:40

      כל מילה אמת.

      IP: 62.90.95.180 דווח על תגובה זו

    • אהוד פרלסמן היקר אני לא יודע כלום על המשפט ....אבל...

      עני מרוד, 22/03/13 10:03

      אבל אני כן יודע שר העבודה בשנת 1985 פיטר עובדת קבועה במשרד ממשלתי בזמן היותה בהריון ..
      פשוט בלי לניד עפעף השר פיטר את אותה עובדת ושלח אותה לגלות של יותר מ 28 שנים ללא עבודה...
      אז בבקשה אל תנסה להיות סנגור ...
      לך ותתחבר לפעילי הליכוד שהיו בליכוד משנת 1977 ועד עצם היום הזה ותנסה לשמוע סיפורים ולדלות יותר פרטים ....
      ואז תכתוב תגובה ואז אולי כולנו נהיה יותר חכמים .....

      IP: 79.179.102.79 דווח על תגובה זו

      • מה אנחנו יכולים ללמוד מסיפורי הסבתא שלך, עני מרוד? (ל''ת)

        ערן, 22/03/13 10:49


        IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

  • 48.

    "שמרה על הסוד"? נניח. האם היא גם ניתקה כל קשר מקצב? ההיפך!

    ערן, 22/03/13 02:02

    לא חדלה מניסיונותיה לחזור לעבוד איתו, במיוחד אחרי שנבחר לנשיא.

    IP: 87.68.80.125דווח על תגובה זו

  • 47.

    אין עשן בלי אש. וקצב צריך להתנצל על ההתנהגות הבזויה שלו (ל''ת)

    יואב, 22/03/13 01:40


    IP: 108.184.251.254דווח על תגובה זו

    • המון אבל המון פעמים יש עשן בלי אש, עשן שחור ומצחין

      קול קורא, 22/03/13 03:20

      שמפיצים את העשן אנשים מוגי לב בעלי אינטרסים ...ותמיד יהיו אנשים כמו אבנר שהמשפט היחידי שיודעים לדקלם זה "אין עשן בלי אש"

      IP: 187.105.103.125 דווח על תגובה זו

  • 46.

    "אישה מרשימה"..? לא ממש....ל ח ל ו ט י ן לא !!

    צילה18, 21/03/13 23:38

    לפי מספר הפעמים שאודליה אמרה את המילה "לחלוטין" בראיון אצל אילנה דיין...היא ממש לא אישה מרשימה ! היא יכלה גם לדאוג בדרכים עקיפות שלא יבחר לנשיא. יש דרגים בהם יכלה להיעזר, אבל היה לה נוח וחמים לדאוג לעצמה. כבר אז יכלה להיות גיבורה לאומית !

    IP: 109.64.97.140

  • 45.

    שמירה על הלכות ייחוד האוסרות על גבר ואישה זרה להימצא במקום סגור

    תלמוד, 21/03/13 23:10

    היו מונעות אלפי מקרים של הטרדות מיניות ואף מעשי אונס.

    ההלכה היהודית מתמודדת אלפי שנים עם היצר הרע ומצליחה לצמצם תופעות איומות אלה.

    חג שמח

    IP: 79.179.98.209דווח על תגובה זו

    • הדתיים והשיטות שלהם. אתה חולה בראש (ל''ת)

      יואב, 22/03/13 01:35


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 44.

    ירושלמי עיתונאי קטן

    דן, 21/03/13 21:43

    כמה אתה עלוב שלא פירסמת אז

    IP: 77.126.240.73דווח על תגובה זו

  • 43.

    העיקר שהאדלופים מרוצים (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 21/03/13 21:10


    IP: 109.64.213.142דווח על תגובה זו

  • 42.

    תתבייש לך עיתונאי קטן ותתביישו כל העיתונאים שידעו ושתקו (ל''ת)

    נילי, 21/03/13 20:22


    IP: 93.173.153.206דווח על תגובה זו

    • גם את היית שותקת - אם היית יודעת שיתבעו אותך במיליונים (ל''ת)

      גיא, 22/03/13 01:57


      IP: 109.64.0.197 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מר ירושלמי, אם קצב הוא המטרה שלה, מדוע התלבשה על שרה נתניהו?

    שדגכ, 21/03/13 17:58

    אם החליטה סוף סוף לצאת מהארון, להיחשף ולדבר בגלוי, מדוע היא תוקעת לעצמה סכין בכך שהיא מסיטה את הנושא לשרה נתניהו?
    לא, ואל תגיד לי - "בהזדמנות זאת היא רוצה כבר לדבר על כל האמיתות". מצטערת, במקרה הזה זה "כל המוסיף גורע".

    IP: 109.67.163.13דווח על תגובה זו

  • 40.

    הכל קנוניה אשכנזית

    Avi Ecuador, 21/03/13 17:55

    הכל קשור למוצא של קצב. היו כאלה שכאב להם שאחד כמו קצב שעלה מלמטה הכי גבוה שאפשר בזכות כישוריו והאמביציה שלו ובלי שום פרוטקציה. היו כאלה שרצו להמליך את פרס וידעו שבתחרות הוגנת אין לו סיכוי לגבור על קצב אז פשוט העלילו על קצב עלילת דם. המשפט של קצב היה משפט דרייפוס. לא היה ולא יהיה נשיא כמו קצב. עממי, נעים הליכות, איש תרבות וספר. פרס במקום להיות נשיא עממי כמו שקצב היה שיודע לתת חום ולהריץ דחקות כשצריך, פשוט מנסה להתחנף ולרצות לכל העולם. הוא פשוט פטטי. אני עדיין מאמין שהצדק בסוף יצא לאור ומי יתן וקצב עוד יחזור בגדול

    IP: 194.90.167.77דווח על תגובה זו

    • כן, ברור. בגלל המוצא. בסדר... מעניין אם היית נותן לבת שלך לעבוד אצלו (ל''ת)

      גם אני מזרחי ואני מתבייש באנשים כמוך!, 21/03/13 18:01


      IP: 24.184.199.61 דווח על תגובה זו

    • חבוב כרגע תיארת את הירקן שלי הוא לא יכול להיות נשיא

      אברהם קיטו, 21/03/13 23:11

      נחמד לך לחיות במציאות מדומה אין אחריות על כלום

      IP: 84.229.147.242 דווח על תגובה זו

    • לא קשור לשום מוצא. קשור לאופיו המעוות. גרם בושה לעדה הפרסית. גועל רפש. (ל''ת)

      הוא אדם מכוער ודוחה, 21/03/13 23:39


      IP: 77.127.42.139 דווח על תגובה זו

      • מכוער ודוחה? אתה פרימיטיבי ודוחה. (ל''ת)

        ערן, 22/03/13 02:04


        IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

    • אבי, בזמן שאתה באקוואדור שני כושים נותנים באישתך. רוץ מהר הביתה להצטרף (ל''ת)

      אליהם אולי ישאר משהו גם לך, 26/03/13 20:21


      IP: 84.228.31.117 דווח על תגובה זו

  • 39.

    מה שאי אפשר לסלוח לא לפוליטיקאים ולא לעיתונאים זה -

    סתם אחת, 21/03/13 17:48

    שהם איפשרו לקצב לרוץ לנשיאות, למרות כל מה שידעו עליו. אומר שנית: לנשיאות!!! ועוד אומרים שהתקשורת היא כלב השמירה של הדמוקרטיה... בושה!

    IP: 82.166.62.34דווח על תגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      צודקת, 21/03/13 21:47


      IP: 79.176.19.186 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ששת התומכים של משה קצב

    אלון, 21/03/13 17:40

    מילא קצב הפתטי, אבל למה התומכים המעטים שלו עדיין מסרבים להרפות? מי משלם להם? במה קצב עדיין משמן אותם?

    IP: 95.35.60.166דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא משלם לי, אני בכלל לא חי בישראל, ואני תומך בקצב, או לפחות נגד

      אבי צנעני, 22/03/13 06:36

      כליאתו לשבע שנים. גם לא לשנה. חייבים לשחררו מיד !

      IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו

    • ממש לא מעטים, אדוני. תפנים שיש עוד דעות לגביו חוץ משלך. (ל''ת)

      ערן, 22/03/13 22:42


      IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

  • 37.

    בחירת הליכוד ושס--שידעו גם ידעו, אלה האנשים שלהם. (ל''ת)

    123, 21/03/13 17:19


    IP: 79.179.169.71דווח על תגובה זו

  • 36.

    ירושלמי, אתה נחשב לעיתונאי ופרשן פוליטי מהטובים בארץ, לא מתאים לך

    עדיין תמהה, 21/03/13 16:58

    לעסוק בחומר צהוב, בטח לא במישהי שטוב שנחשפה ומעלה הרבה הרבה סימני שאלה. לא בקשר לפשעים לכאורה של נשיא המדינה לשעבר, פשוט חוסר אמינות משווע באשה הזו.

    IP: 79.179.148.33דווח על תגובה זו

  • 35.

    שירקב בכלא,!!! (ל''ת)

    רמי, 21/03/13 16:44


    IP: 84.108.106.250דווח על תגובה זו

  • 34.

    מגוחך שאתה יוצא עכשו בכתבה כזו...!מרגיש כאילו אתה רוצה חלק ב"תהילה" (ל''ת)

    ., 21/03/13 16:39


    IP: 79.179.100.52דווח על תגובה זו

  • 33.

    קצב דפק לעצמו כדור בראש !!!!

    יעקב פלורידה, 21/03/13 16:39

    אין גבר בעל עמדה בכירה, שלא בא לו, על חתיכה העובדת תחתיו. (אלא אם הוא הומו רחמנה ליצלאן ) !!! מה שהושיב את קצב החרמן בכלא, הם לא זיוניו, או נסיונותיו הסטייתיים לשגול את עובדות משרדיו, אלא התנכלותו לסרבניות, ומאוחר יותר , היתממותו, והכחשותיו את המעשים !!! לו היה מודה בקיום היחסים, והיה טוען שנעשו בהסכמה, ומאחר ולא מדובר בקטינות, אלא בניצול מות בלבד, היה יוצא בעונש קל עד קל מאוד !!! כי בעולמנו ובארצנו הקטנה, מין הוא דבר זול, וניתן לרכישה בפרוטות, וזיונים , היו, הינם, ויהיו , כל עוד גבר ואישה נמצאים לבד בסביבה מבודדת !!! אם אינכן רוצות להיות מזויינות, אל תיכנסו למלכודות, ואל תותרו מהרגע הראשון, אם שמישהו זר נוגע בכן, בכתף, או בכל חלק מגופכן , תעירו פעם פעמיים, ואם זה לא עוזר, תצעקו עליו, ותגישו תלונה, ותחפשו מקום עבודה אחר, זה יעודד את הפחדניות, ואולי ימנע ממנו להתמיד במעלליו, כי בסוף, גם תקבלי ז.... וגם יפטרו אותך, ומוטב שעה אחת קודם !!!!!!

    IP: 76.108.217.205דווח על תגובה זו

    • ואם אינכם רוצים להיות מזויינים..תדאגו למצלמת וידאו בכל פעם שאשה לידכם. (ל''ת)

      עודד יערי, 21/03/13 16:45


      IP: 82.80.226.68 דווח על תגובה זו

      • עודד היקר נראה שמעולם לא הגעת לאורגזמה . בא אלי. קצב. (ל''ת)

        צור האל, 21/03/13 17:51


        IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

  • 32.

    שאלה

    יעקב, 21/03/13 16:37

    נשאלת השאלה האם גילה קצב איננה שותפה לפשעי בעלה בכך שלא הזעיקה עולם ומלואו על מנת למנוע את המשך מעשיו. אני לא מאמין שהיא לא ידעה על התנהגותו. דבר כזה לא נאלם מעיני האשה לאורך זמן והרי המעשים קרו לאורך יותר מעשרים שנה!

    IP: 85.64.105.133

    • התשובה פשוטה - כנראה גילה ידעה...

      איתן, 21/03/13 16:50

      אבל הרצון שלה לקבל (האמונה שלה) לא הייתה
      וכנראה לא תהייה לעולם.
      אני חושב שהיא מאמינה שהם (הקרבנות) חיזור אחריו בגלל מעמדו... והוא כ"גבר ממוצע" לא יכל לעמוד בפיתוי.

      צריך לראות שהיא אפילו במידת מה יצרה את המצב.
      מה שיותר ממוכיח שהיא ידעה אבל לא רצתה לדעת
      שזה טבעי וקורה לכל בני/בנות זוג של...

      גילה לא רק שלא שותפה לפשע היא הקרבן הראשי של משה קצב.

      IP: 213.57.70.90 דווח על תגובה זו

  • 31.

    והבדיל מהעיתונאים, המשתפים של משה קצב, גברת כרמון יוצאת אמינה (ל''ת)

    ודוברת אמת, 21/03/13 16:37


    IP: 81.218.144.235דווח על תגובה זו

    • ומי אתה יא בחוש בן שלולית שתקבע שהיא אמינה? (ל''ת)

      עודד יערי, 21/03/13 16:55


      IP: 82.80.226.68 דווח על תגובה זו

      • יערי רוץ מהר לגינה אונסים את בתך. כסיל (ל''ת)

        נוער הגבעות, 21/03/13 17:42


        IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

      • הגברת אמינה האנס הנמוך שקרן (ל''ת)

        ים השיבולים, 21/03/13 23:14


        IP: 84.229.147.242 דווח על תגובה זו

    • אין ספק שהעובדה ששמרה על קשר עם קצב ש"התעלל" בה מלמדת על אמינותה. (ל''ת)

      ערן, 22/03/13 02:06


      IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אין,אין להתייחס בכלל לאשה ששותקת 20 שנים.אין מצב. (ל''ת)

    עודד יערי, 21/03/13 16:19


    IP: 82.80.226.68דווח על תגובה זו

    • בדיוק כמו שלא צריך להתייחס לאדיוט כמוך (ל''ת)

      ג'ון דו, 21/03/13 17:42


      IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

    • עודד יערי, אתה ילד קטן, אל תתערב בשיחות של מבוגרים, לילה טוב. (ל''ת)

      לילך, 21/03/13 20:24


      IP: 93.173.153.206 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הגנת על אנס ואתה צריך להתפטר מזמן (ל''ת)

    לירז, 21/03/13 16:16


    IP: 81.218.95.45דווח על תגובה זו

  • 28.

    כולם ידעו ובחרו סוטה מין כנשיא המדינה - מחייב ועדת חקירה (ל''ת)

    מיכאל, 21/03/13 16:12


    IP: 93.172.27.102דווח על תגובה זו

  • 27.

    העדות של כרמון מוכיחה שקצב לא אנס

    מישהו, 21/03/13 16:06

    שכן למרות המעשים המגונים שהיא מייחסת לו, הוא לא עבר את הקו המפריד בין מעשה מגונה לאונס. כרמון לא מייחס לקצב אונס!

    קצב לא הועמד לדין על מעשיו לאורך כל ההיסטוריה. קצב הועמד לדין לגבי שני מקרים שקשורים ל-א' ממשרד התיירות ועוד מקרה זניח של חיבוק לעובדת משרדו

    נדמה, שהציבור והשופטים החליטו שהוא אדם "רע" ונבזה ושהוא ישלם על מעשיו לאורך ההיסטוריה, בלי קשר בכלל האם הוא ביצע את מה שיוחס לו בכתב האישום ואשר בגינו הוא הועמד לדין.

    קשה לי להאמין לא' ממשרד התירות. קשה לי להאמין שקצב אנס אותה. הסיפור שלה לא הגיוני. היא שנאה אותו כי הוא פיטר אותה. היא הבינה בחקירה במשטרה שכולם מצפים ממנה שהיא תפליל אותו. היא לאט לאט בנתה סיפור, ורק בחקירה העשירית היא נזכרה באונס נוסף.

    האם קצב הטריד את א' מינית? האם עשה מעשים מגונים? לא על זה הוא הועמד לדין (כי יש על המעשים הללו התיישנות) ולכן התשובה לשאלה אינה רלוונטית.

    מי שמחפש משפטי שדה, ששם יעשו לינץ בכיכר העיר בכל אדם רע ונבזה שיבושם לו. אני עדיין רוצה לראות כאן מדינת חוק שבה מרשיעים נאשם רק על סמך חוק ועל סמך ראיות. וזה לא קרה במשפט קצב.

    IP: 87.68.236.15דווח על תגובה זו

    • האם אפשר להעמיד לדין עיתונאי, שידע על פשע ושתק ? (ל''ת)

      מיכאל, 21/03/13 16:14


      IP: 93.172.27.102 דווח על תגובה זו

      • לעיתונאי חובות וזכויות (בפני החוק) כמו לכל אזרח אחר.

        א, 21/03/13 17:20

        אם הקורבן לא מוכן להתלונן - אי אפשר לחייב את מי שיודע על הפשע מעדות שמיעה, להתלונן במקומו.

        IP: 85.64.169.177 דווח על תגובה זו

    • אפילו והיא לא משקרת עדותה לא שווה דבר.שתקת?תמשיכי לסתום את פיך...

      עודד יערי, 21/03/13 16:23

      לכן יש תקופת התיישנות.

      IP: 82.80.226.68 דווח על תגובה זו

      • מי אתה הכסיל שתגיד מי ידבר ומי ישתוק. חובב עיזים שכמוך (ל''ת)

        כב, 21/03/13 17:43


        IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

    • אני מסכים איתך קצב לא אנס ולו מהסיבה שהעדה לא אמינה...

      עודד יערי, 21/03/13 16:29

      ולא רק מהסיבה שיש לה מניע להעליל עליו כי פיטר אותה.היא נזכרת בכל חקירה בדברים אחרים..אם זה לא ספק?אז מהו ספק במשפט פלילי?

      IP: 82.80.226.68 דווח על תגובה זו

      • מה שבטוח שאין ספק שאתה אויל חובב כבשים (ל''ת)

        שכונת התקוה, 21/03/13 17:44


        IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

    • קצב לא אנס - הוא אנסי (ל''ת)

      חוליו, 21/03/13 22:32


      IP: 85.64.201.23 דווח על תגובה זו

    • למישהו, תיארת בכישרון רב את "משפט" קצב. (ל''ת)

      ערן, 22/03/13 02:08


      IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אני מתערב שהיא קרובת משפחה של ירושלמי חחחח הם דומים...

    עודד יערי, 21/03/13 16:05

    עלאק נאה מאוד..נו...נאה ומלאה אולי כמו ירושלמי..אבל לא מאוד...

    IP: 82.80.226.68דווח על תגובה זו

  • 25.

    שלום ירושלמי העיתונאי הגמדי יודע על עוד מקרים,,,,,

    דורון, 21/03/13 16:03

    לא קונה את החרטוטים שלך, ירושלמי.
    מם עם כל האנסים האחרים, שאתה מכיר.
    אתה מעדיף קשרים עם פוליטיקאים, על פני חקירת האמת!!

    IP: 84.228.164.209דווח על תגובה זו

  • 24.

    בדיקת רקמות לכל הילדים של כרמון,נראת....... (ל''ת)

    בדיקת רקמות, 21/03/13 16:02


    IP: 81.218.149.1דווח על תגובה זו

    • ולך ? אין צורך לבדוק רואים מאיפה באת. (ל''ת)

      לב הארי, 21/03/13 17:45


      IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

  • 23.

    חחח ירושלמי הטינופת שמטייח את מעשי המשטרה שתק 20 שנה חחחח (ל''ת)

    עודד יערי, 21/03/13 16:01


    IP: 82.80.226.68דווח על תגובה זו

  • 22.

    ידוע הרי לכולם שדיין וויצמן שיגלו את כל החיילות. (ל''ת)

    דיין וויצמן, 21/03/13 16:00


    IP: 81.218.149.1דווח על תגובה זו

  • 21.

    ירושלמי. פחדן גמד ועלוב. עתונאי שלא עושה דבר-תחליף עבודה !!! (ל''ת)

    לני, 21/03/13 15:46


    IP: 79.179.6.111דווח על תגובה זו

  • 20.

    אם הייתי המוהל שלו הייתי יכול למנוע ממנו לבצע מעשי אונס ,בדוק. (ל''ת)

    מוהל, 21/03/13 15:37


    IP: 79.183.195.158דווח על תגובה זו

    • למה...היית חותך לו את הלשון?חחח (ל''ת)

      עודד יערי, 21/03/13 17:00


      IP: 82.80.226.68 דווח על תגובה זו

  • 19.

    עזר וויצמן היה אנס לא פחות מקצב, אבל הוא היה שמאלני אז לא נגעו בו (ל''ת)

    יובל, 21/03/13 15:37


    IP: 79.179.190.253דווח על תגובה זו

    • אני לא יודע על אף רחוב או בית-ספר שקרוי על שמו של עזר וייצמן באף עיר (ל''ת)

      כניראה שמישהו מלמעלה יודע שאין להנציח את זכרו, 21/03/13 15:57


      IP: 79.176.124.39 דווח על תגובה זו

    • עזר ויצמן נפטר - ונכון להיום אף אישה לא התלוננה במשטרה

      איתן, 21/03/13 17:01

      התגובה שלך חסרת כל יסוד - וממש לא רלוונטית

      ב-1998 החלו להתפרסם נגד עזר ויצמן חשדות לפלילים קבלת כספים מאיש העסקים אדוארד סרוסי. אלו לא הובילו לכתב אישום אך גרמו להתפטרותו מהנשיאות ופרישתו מהחיים הציבוריים בשנת 2000.

      ואני לא חושב שעזר ויצמן נאלץ להתפטר בגלל שהוא שמאלוני... אבל אני יודע שקצב ממש לא בוזגלו.

      IP: 213.57.70.90 דווח על תגובה זו

    • לא נכון. עובדה שאת אחותך הוא לא אנס (ל''ת)

      גרלון, 21/03/13 17:46


      IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

    • עזר אולי לא היה תמים אבל מעולם לא לקח בכוח! זה ההבדל. (ל''ת)

      ח., 21/03/13 17:53


      IP: 82.166.62.34 דווח על תגובה זו

    • עזר וייצמן היה פלרטטן, לא אנס. ובכל מקרה אף אחת לא התלוננה עליו (ל''ת)

      והוא בוודאי ובוודאי שלא היה שמאלני, אז די לשטויות!, 21/03/13 18:03


      IP: 24.184.199.61 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כבר שנים אתה "מצטער" אבל למה לחכות שוב אתה הרי יודע גם על עוד שרים (ל''ת)

    גיא, 21/03/13 15:31


    IP: 31.210.186.80דווח על תגובה זו

  • 17.

    אדון ירושלמי, אתה יודע וחלק מאיתנו יודעים על הטרדות מיניות

    77777, 21/03/13 15:28

    של בכירים באותו דרג של קצב, שניסו לאנוס אשת איש (אשתו של דן שילון) ואף עיתונאי "הגון" לא מצא לנכון לפרסם את מעלליו של האיש שהוא כבר אינו בין החיים. הוא.... אשכנזי.

    IP: 84.228.128.24דווח על תגובה זו

  • 16.

    סיפורי קצת והבכיינות המחליאה שלו

    אזרחית ,, 21/03/13 15:20

    אין ספק שאדם זה הוא סוטה מין וכזה ישאר לשארית חייו.
    קשה להאשים אישה כלשהי שלא התלוננה בזמן אמת,גם היתה מפוחדת, צעירה ובתחילת חייה המקצועיים ואם צעירה, האם לא צריך לתמוך בה?? בוודאי שכן, אבל אצלנו כמו שהיא כתבה אפשר להעלים אנשים, וזה מה שעצוב, שהחזקים האלו מצליחים,טוב שבסופו של דבר הוא נפל גם אם זה קרה הרבה שנים מאחר יותר, בסופו של דבר הוא משלם את המחיר ומי יתן ולא ישתקם לאחר צאתו מהכלא, איש רע, סוטה ומחליא, אין מילים טובות עליו בכלל.
    אני אמא ואשה וגברים כאלו פשוט מחליאים בהתנהגותם ובניצול כוחם לטובתם הפרטית
    אדם מסכן במחלתו ומחליא בהתנהגותו.

    IP: 80.179.188.98דווח על תגובה זו

    • אפילו אם הוא סוטה ושלף את זרבוביתו..הוא לא אנס ולא צריך לשבת שנים. (ל''ת)

      עודד יערי, 21/03/13 16:50


      IP: 82.80.226.68 דווח על תגובה זו

      • אתה מצטער שהוא לא שלף את זרבוביתו בשבילך (ל''ת)

        ד, 21/03/13 17:47


        IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

    • את פשוט אישה מעוררת גועל. (ל''ת)

      ערן, 22/03/13 02:10


      IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

  • 15.

    נראה לי ש'א' תפסה קצב בביצים - והיא לא קורבן אלא התוקף!

    ויש לה המון סודות על הרבה אנשים - היא טיפוס כזה, 21/03/13 15:18

    למה 'א' חיסלה את קצב לא ברור לי

    אבל היא לא אחת שתהיה קורבן ...

    IP: 94.126.178.1דווח על תגובה זו

    • אתה יודע מנסיון? איש הביצים??..... (ל''ת)

      או שאתה מפנטז עליה?, 21/03/13 15:23


      IP: 46.117.204.186 דווח על תגובה זו

    • משום מה נראה לי שאתה הסמרטוט בבית..... (ל''ת)

      ש.ז, 21/03/13 15:42


      IP: 194.90.99.129 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אם כך, ירושלמי שותף ל"פשע"

    צדק צדק תרדוף, 21/03/13 15:15

    אנחנו עוד נשלם לנשיא קצב על אי הצדק שנעשה לו.

    ירושלמי, מדוע לא תספר לנו שאתה עוזר לה במכירת הספר.
    היו יחסי מין אך לא אונס

    IP: 99.237.85.201דווח על תגובה זו

    • שבע שנים בלי יום אחד פחות!!!! פחדתם שיתאבד????

      אוהב מדי את עצמו !, 21/03/13 15:31

      אדם בזוי , שבייש את עמו, אשתו, ילדיו ובני עירו. הכתם שהטיל על מוסד הנשיאות היה ראוי למאסר עולם.
      חבל שאי אפשר לתבוע ממנו את הכספים שהמדינה בזבזה על המשפט, ועל אלו שהוא קיבל מכיסינו בזמן כהונתו.

      IP: 46.117.204.186 דווח על תגובה זו

      • למי שאוהב את עצמו- ממתי אשתו של קצב מעניינת אותך? (ל''ת)

        קצב לא ביזה את מוסד הנשיאות יותר מדיין, 21/03/13 19:58


        IP: 99.237.85.201 דווח על תגובה זו

      • המדינה באמת בזבזה כספים על משפט מעוות, מגיב מטונף שכמותך. (ל''ת)

        ערן, 22/03/13 03:03


        IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

    • לך תתאשפז דחוף .....

      ש.ז, 21/03/13 15:38

      ברגע שתזהה את המחלה תוכל להחלים.

      IP: 194.90.99.129 דווח על תגובה זו

  • 13.

    האנס שינמק בכלא עם כיפה או בלי, לא קיבל מספיק (ל''ת)

    מתועב שהטיל כתם על מדינה שלמה, 21/03/13 15:14


    IP: 46.117.204.186דווח על תגובה זו

    • בושה שנותנים לטינופת מהסוג שלך להגיב כאן. (ל''ת)

      ערן, 22/03/13 02:11


      IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

  • 12.

    למה לא פנית למשטרה

    ירושלמי, 21/03/13 15:14

    אם ידעת אז למה לא התלוננת בעצמך במשטרה? האם פרסום דברים וסקופים הם הקריטריון היחיד? למה לא פנית למשטרה שלא מעל גבי העיתון אלא בתלונה ממש? אפילו בתלונה אלמונית? כנראה שלא האמנת אז במה שאתה מוכן היום לומר לאחר שיש הרשעה ואתה חכם גדול

    IP: 89.139.41.184דווח על תגובה זו

  • 11.

    שלום, אתה מבין כמובן שהנשים האומללות הביעו אי אמון

    ספונר, 21/03/13 15:14

    מוחלט בעתונאים כמוך ובמערכת המשפט וברמה המוסרית- גברית שלה.
    בקיצור זה מראה איזו עולם מחורבן ומציאות מטונפת סבבו זה את זה בירושלים ובתל-אביב.
    האם השתנה משהו מאז?
    שלום, שלום

    IP: 185.3.146.67דווח על תגובה זו

  • 10.

    שלום ירושלמי, אין ספק שמעשיו של קצב ראויים לכל שימצה.

    77777, 21/03/13 15:11

    אבל, ריבונו של עולם, למה הגב' כרמון לא עזבה את עבודתה? ולמה בחרה להכניס לכתבה בערוץ ה-2 את נתניהו ושרה? האם היא לא איבדה מאמינותה כאשר בחרה למזער את הנושא המרכזי בשרה נתניהו?
    ירושלמי, אילו הייתי במקומך, הייתי משדלת את כל אלה שעבדו אצלו לפני 20 שנים לצאת ולהתלונן. עם קצת מאמץ, היה ניתן למנוע את מעלליו הסוטים.
    לכן יש לא מעט אנשים שמטילים ספק בעדותן של כל אלה ששמרו על שתיקה במשך עשרות שנים. במידת מה, נוצר הרושם, שלכולן היה נוח המצב של שמור לי ואשמור לך את גופי.

    IP: 84.228.128.24דווח על תגובה זו

  • 9.

    עיתונאים מטרידים מאוד

    צביקה, 21/03/13 15:11

    אם כולם יודעים, ולא חסר לאיש פוליטי יריבים, איך זה שמישהו (לא מדבר על העיתונאים) לא פוצץ את זה לאורך כל הדרך של האיש למעלה? וכשהאיש התמודד על הנשיאות!
    מה שלי נראה שאף אחד לא האמין שבמקרים הללו הנשים הן קרבנות תמימות.

    IP: 192.115.215.60דווח על תגובה זו

  • 8.

    יש כאלה שתומכים בו - לא להאמין איזה חיות יש במדינה

    דני, 21/03/13 15:11

    ביחוד הרבנים והדתיים שתומכים בו.
    איפה אשתו .

    IP: 138.134.192.10דווח על תגובה זו

    • ״ התומכים״ הם אנשי שלומו שאיבדו מישרות וכיבודים (ל''ת)

      אף אחד לא באמת חושב דברים טובים על קצב, 21/03/13 15:21


      IP: 46.117.204.186 דווח על תגובה זו

    • אם לאיש נעשה עוול נורא, למה לא לתמוך בו? (ל''ת)

      ערן, 22/03/13 02:13


      IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל סיפור מדהים יותר מקודמו (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/03/13 15:06


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 6.

    אני מושכנע יותר ויותר שבית המשפט סייע לפנות מקום לשמעון פרס (ל''ת)

    ואין כאן ולצדק שום קשר!!!, 21/03/13 15:04


    IP: 199.48.147.35דווח על תגובה זו

    • גם בינך ובין שכל אין שום קשר (ל''ת)

      אדם הזוי, 21/03/13 15:15


      IP: 46.117.204.186 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אני לא מאמין לאודליה כרמון (ל''ת)

    ולדעתי לא נעשה משפט צדק, 21/03/13 14:53


    IP: 37.142.25.63דווח על תגובה זו

    • גם אני לא מאמין לה. כי היא מספרת רק 3% מהטינופת

      ספונר, 21/03/13 15:16

      שהתרחשה אז...

      IP: 185.3.146.67 דווח על תגובה זו

    • תושב קרית מלאכי במקרה ? (ל''ת)

      או בן משפחת קצב?, 21/03/13 15:17


      IP: 46.117.204.186 דווח על תגובה זו

      • לא ולא (ל''ת)

        אני לגמרי אובייקטיבי, 21/03/13 19:48


        IP: 37.142.25.63 דווח על תגובה זו

        • אחרי שאני שומע את כרמון, אני מאמין עוד יותר לקצב. (ל''ת)

          ערן, 22/03/13 02:16


          IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

          • כמו שהאמנת לציקו ודיקו??? (ל''ת)

            חחח, 22/03/13 18:13


            IP: 77.125.81.229 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ואני עדיין טוענת שזה לא היה אונס. כל הסיפורים

    ברוריה, 21/03/13 13:09

    של האשה הזאת ושל אחרות הן פלברות. וירושלמי יודע יותר טוב מכולם שבאותם ימים - היו פקידות ונשים בכלל - שהתחרו מי פותחת יותר רגליים בפני הבוסים שלהם, וזאת כדי לקדם את עצמם. מי שלא רצתה לפתוח את הרגליים, והיה לה ולו במקצת, כבוד כלשהו כאישה, פשוט קמה ועזבה. ותמיד נמצא מקום עבודה אחר שהיה מעסיק אותה לא בשל "כשרונותיה" אלא בשל מיומנויותיה אם היו כאלה. הכרתי שתיים כאלו באופן אישי. אחת הייתה יפה להפליא. נשואה, בלי ילדים. הבוס הציק לה כל כך שיום אחד אמרה לו בנוכחות כולנו , מה שצירך היה להאמר, לקחה את תיקה ויצא מהשער. היא מצאה מקום עבודה מעולה מכל הבחינות ולאו דוקא משום שהייתה יפה. אז ירושלמי היקר, הסיפור שלך נשמע רייטינגי מאוד, רכלנות צהובה גריאדא לסוף שבוע של עתונך, אבל עתונאות זה לא. ואגב, למה לא עשית כלום??? כי פחדת?? אם כך אז גם אתה לא האמנת שזה אונס כי ידעת מה הולך בכל המוסדות בארץ. וגם ידעת היטב שהגברות משפתות פעולה ורק אחרי שזורקים אותם פתאום באה הנקמה...

    IP: 79.181.55.151דווח על תגובה זו

    • מקווה שינמק בכלא. (ל''ת)

      יהודה, 21/03/13 15:05


      IP: 192.232.81.1 דווח על תגובה זו

    • איזו תגובה מכוערת!

      תתביישי!!!!, 21/03/13 15:15

      למה שנשים ימציאו דבר כזה? הרי דפוס הפעולה של קצב חזר על עצמו בכל תחנות חייו. למה את מאמינה לאנס ולעבריין מין ולא לקורבנות שכל כך סבלו ממעשיו וגם מתגובות כמו שלך? מה לדעתך הן הרוויחו מכך?

      IP: 93.173.155.164 דווח על תגובה זו

    • החונטה של קצב עובדת במרץ פה? (ל''ת)

      לא תעבדו עלינו- הוא פושע!!!!!, 21/03/13 15:18


      IP: 46.117.204.186 דווח על תגובה זו

    • הוא אנס הוא גמד הוא אנס הוא גמד הוא אנס הוא גמד הוא אנס (ל''ת)

      ברוריה יועצת לענייני פלברה, 21/03/13 15:21


      IP: 84.229.147.40 דווח על תגובה זו

    • מסכימה. אודליה נזכרה לדבר אחרי 20 שנה. ירושלמי סמרטוט עלוב (ל''ת)

      לני, 21/03/13 15:48


      IP: 79.179.6.111 דווח על תגובה זו

    • ברוריה חושקת בקצב זה ברור. (ל''ת)

      בית אל, 21/03/13 17:49


      IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

    • את צודקת, למרות כל התגובות המתלהמות. הגב' דאגה לשמור על קשר עם

      ערן, 22/03/13 02:15

      קצב שנים רבות לאחר מעשי ה"התעללות".

      IP: 87.68.80.125 דווח על תגובה זו

    • והבחור הזה אהוד מהתגובות

      מסכימה איתך, 02/04/13 17:07

      צריך ללכת להתראיין לכלי התקשורת כי הוא היחיד שיכול לחשוף את פרצופו המביש של בית המשפט והשופטים שחרצו דין עוולה. בין אם העם רוצה לשמוע או מעדיף לטמון ראשו, האמת צריכה להישמע

      IP: 75.74.141.19 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד ולישר בעתונאים

    יוסי, 21/03/13 11:14

    תודה לך על כל כתיבתך העיתונאית. אתה הראשון שאני מאמין לו וקורא אותו. אחר כך אחרים. פשוט ולעניין

    IP: 77.126.64.95דווח על תגובה זו

    • איזה כבוד? מה הוא עשה אז? על הרמה המוסרית שלו אפשר

      ספונר, 21/03/13 15:19

      להקיש מכך שהגברת לא הסכימה להאמין לו ולחבריו, ולא למערכת המשפט...
      וכמה שהיא צדקה !

      IP: 185.3.146.67 דווח על תגובה זו

      • למה לא הגיש תלונה במשטרה בעצמו על מה ששמע?זהו שתפ עם פשע (ל''ת)

        קורבן, 22/03/13 03:23


        IP: 89.139.179.46 דווח על תגובה זו

  • 2.

    בדיקת רקמות לילדה של כרמון

    אחד שיודע, 21/03/13 11:07

    אם אתה כזה בטוח למה לא תשכנע את אודליה להסכים לבדיקת רקמות ל 2 ילדיה שהם 2 ילדי משה קצב מחוץ לנישואין, ולא מאונס....

    IP: 31.210.178.244דווח על תגובה זו

    • כמה דפוקים מסתובבים חופשי במדינה (ל''ת)

      ממש סכנה, 21/03/13 15:25


      IP: 46.117.204.186 דווח על תגובה זו

    • אתה יודע איפה אברבנל???? אז יאלה תתחיל לצעוד..... (ל''ת)

      ש.ז, 21/03/13 15:45


      IP: 194.90.99.129 דווח על תגובה זו

    • בא אלי לטיפול. מקרה קשה כמוך אני מקבל בחינם (ל''ת)

      הפסיכיאטר, 21/03/13 17:50


      IP: 79.180.135.149 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מעללי קצב

    כפר סבאי, 21/03/13 10:20

    אינני בא להצדיק את מעשיו, אבל אם מסתכלים בצלום של אודליה כרמון כיום, אפשר לשער כיצד נראתה בצעירותה ואם משווים את מראיה לזה של אשתו של קצב, אפשר אולי להבין ממה נבעה הדחיפה למעשיו.

    IP: 109.65.143.248דווח על תגובה זו

    • נ (ל''ת)

      נ, 21/03/13 15:12


      IP: 84.229.147.40 דווח על תגובה זו

    • שטויות, אז הוא פלירטט איתה קצת, והיא אמרה לא ועזב אותה. אבל היא לא

      אבי צנעני, 22/03/13 06:26

      עזבה אותו. עשרים שנה סחבה את הסיפור הזה וסיפרה לכל מי שרצה או גם לא רצה לשמוע.
      הכתבה הזאת כמו הראיון איתה רק מוכיחים מה שכולם ידעו - שתפרו לקצב תיק בעידוד עיתונאים תאבי דם ונשים תאבות כוח וקצת כסף ופרסום.

      IP: 114.165.46.2 דווח על תגובה זו