• 21.

    מנהרות של 27 ק"מ?

    K, 09/02/13 22:25

    מנהרה מסכנה בשביל הרכבת הקלה של תל אביב לוקחת עשרות שנים, אז כמה זמן ייקח לעשות מנהרה של 27 ק"מ?
    צריך להביא סינים שיעשו את העבודה, הם יעשו אותה מהר ובזול

    IP: 84.229.15.89 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עדיף להשקיע ברכבת לאורך מישור החוף- חצי שעה מנהריה לאשקלון. במחיר הזה

    tch, 09/02/13 19:19

    היא יכולה להיות בתוך הים

    IP: 87.69.140.46 דווח על תגובה זו

  • 19.

    גם עוד 15 שנה לא תהיה רכבת לאילת זאת מדינה של דיבורים ללא מעשים (ל''ת)

    רוני, 09/02/13 10:36


    IP: 46.117.15.50 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אלו *שאינם* מתחשבים בערכי הטבע הם אויבי האדם, לא אלו שמתחשבים. (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 09/02/13 10:31


    IP: 46.116.28.146 דווח על תגובה זו

  • 17.

    רכבת לאילת

    רונן, 09/02/13 10:24

    בכל מקרה, העלות תהיה עלינו, משלמי המיסים !!!

    IP: 79.182.161.231 דווח על תגובה זו

  • 16.

    השיהוי בבניית המסילה "מסכן את עתידם של תושבי הדרום"?! הגזמתם קצת...

    בנימין מאי, 09/02/13 09:40

    ברכה רבה תהיה ברכבת לאילת.
    אכן, היא תחסוך כסף ותאונות דרכים,
    תגדיל את האוכלוסיה ותביא פרנסה
    נוספת לאיזור, אבל לא צריך להגזים.
    ישובי הדרום הסתדרו וחיים לא רע
    כבר עשרות שנים.

    טענות מופרכות על "קיצוניות"
    ו"סכנה" הופכות את יזמי הפרוייקט
    ללעג ואת אמירותיהם להתנצחות.
    עדיף להם (ולמיזם) שיחדלו מכך.

    IP: 212.199.176.161 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לטווח ארוך ברור שהנתיב "הירוק" הרבה יותר כלכלי. (ל''ת)

    ירקן, 09/02/13 09:35


    IP: 79.176.9.111 דווח על תגובה זו

  • 14.

    תוואי

    יומי, 09/02/13 09:20

    צריך לידאוג להקמת המסילה בדרך הקלה והמהירה ביותר - והטבע יוכל להיסתגל ולבנות עצמו וזה יחסוך מיליארדי שקלים למשק שמגיע מהמיגזר היצרני שעובד - הירוקים שייחכו בצד ולא יפרעו כי הנגב הוא מידבר עצום והנזק יהיה מיזערי שבמיזערי [ רק צריך לידאוג שהבדואים הגנבים לא יגנבו ויחבלו במסילה ] .

    IP: 93.172.4.251 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מי צריך את הצרה הזו, שישקיעו באזורים מרובי אוכלוסין. (ל''ת)

    ערן, 09/02/13 08:24


    IP: 85.64.61.86 דווח על תגובה זו

  • 12.

    איך לא מלווים כתבה כזו במפות? רמה נמוכה של כתבה. (ל''ת)

    יעל, 09/02/13 06:39


    IP: 109.186.14.125 דווח על תגובה זו

  • 11.

    לא לשמוע לפלצנים האלה.הם מתנגדים לכל דבר.גם לתעלת הימים

    נפיח, 09/02/13 06:36

    תל-אביב הוקמה על חולות זהב נפלאים וחיסלה לגמרי את חיות הבר באיזור.אפשר להקים את המסילה ולנקוט בצעדים שיבטיחו את חיות הבר.כמו שעשו בקטע האחרון שנסלל בנתיבי איילון שגם שם התנגדו הפלצנים האלה שמתערבים בכל דבר החל מאיזה סוג עץ לטפח ביערות ואיזה סוג עץ להשמיד ועד בכלל.הכי טוב היה לחפור מנהרה מב'ש לאילת ולסיים את כל הוויכוחים באיבחה אחת.

    IP: 109.67.114.248 דווח על תגובה זו

    • תעלת הימים היא אסון. (ל''ת)

      לילי, 09/02/13 06:40


      IP: 109.186.14.125 דווח על תגובה זו

  • 10.

    נתיבי צודקים. אירגוני סביבה נשלטים על ידי קרן חדשה ומונעים ע"י אינטרס

    ברוך, 09/02/13 04:24

    אנטי יהודי. עד שהם יתמקו מאנשי מרץ אין לקחת אותם ברצינות

    IP: 46.117.39.22 דווח על תגובה זו

    • קשקוש מוסת (ל''ת)

      א, 09/02/13 22:17


      IP: 109.65.115.131 דווח על תגובה זו

  • 9.

    איך 6 מיליארד דולר על מסילת רכבת באורך של 250ק"מ?????????

    ............, 09/02/13 00:24

    על מה כל-כך הרבה הכסף??

    על בניית גדר בגבול מצריים + ירדן + הגולן + לבנון, שמדובר מעל 1200 ק"מ של בנייה יוציאו פחות מ-2 מיליארד דולר!!

    חד משמעית גונבים פה כסף מעם ישראל, ושלא יתרצו את זה על המנהרה בהר!

    IP: 94.230.84.126 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אני דווקא בעד התוכנית של נתיבי ישראל

    אוהבת טבע נצמדת לחלון, 09/02/13 00:17

    היום נהנים מהנופים האלה רק בעלי ג'פים, במסלול של נתיבי ישראל יהנו מהם גם העניים.

    IP: 109.65.207.240 דווח על תגובה זו

  • 7.

    שכחו להגיד מה הצפי לביצוע חחחחחחחחח

    משהו כמו מאה שנה, 08/02/13 23:18

    אני מקווה שאתם לא מהממהריםכי קו הרבה יותר פשו בין באר שבע לתל אביב לוקח זמן אינסופי אז בתוואי לאילת שם אין כלום כמעט שלא לדבר על תכנון שמשום מה במקומות אחרים נגמר בחודשים וכאן בעשרות שנים והרבה פוליטיקה בדרך כאשר מה שבאמת צריך זאת רכבת עילית על עמודים שתענה על כל הדרישות !

    IP: 94.230.80.231 דווח על תגובה זו

  • 6.

    רק תוספת של חמישה מליארד?

    עןטל, 08/02/13 22:27

    אני מוכן להתערב, ואיך אומרים, read my lips, שעלות המסילה תחרוג מרף 25 המיליארד, ואולי אפילו מעבר ל-30.

    למה? כי אין, ולא היה, פרוייקט בסדר גודל הזה שעמד בתקציב המקורי. תמיד יהיו "עיכובים" והוצאות "לא צפויות" שאף אחד לא חזה מראש.


    חוץ מזה, עוד 5 מיליארד? לכמה זמן זה יתפרס? 5 שנים?
    זה מיליארד ש"ח בשנה. שיורידו מכל מיני שומן עודף במדינה.

    IP: 77.126.230.72 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ללכת על התוואי היקר. זה ישתלם בתיירות בעתיד

    אבי, 08/02/13 22:16

    עתיד הנגב בתיירות. מה הטעם להרוס חלק מהאטרקציות בגלל חיסכון עכשווי. בעתיד נרויח כמה מונים על השימור.

    IP: 109.66.73.180 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מה,עדיין לא הבנתם את הקטע של הבדוים והשטחים שניתנו להם,

    שקד,ירושלים, 08/02/13 19:20

    הבדווים עכשיו בלחץ לקבל שטחים שיעלו במיליונים רבים למדינת ישראל לאחר שיוכרזו כשטחי המסילה,הרי הבדווים ימשיכו להסתובב איפה ואיך שבא להם גם אחרי שיוגדר השטח שלהם ,כאילו שמישהו בממשלה או במשטרה או בכלל ,יכול לדבר או להציב להם תנאים,,הם זורקים ולא סופרים אף אחד במדינה שמנוהלת מצפון תלאביב,מדינה של אפסים מגישי ישבן,אותו כנ"ל בדיוק יקרה בגליל התחתון ואחר כך בעליון,מדינה של דפרי"ם,מלחכי פינכה,ב-48 היה לנו לאן לחזור כי לא היה כאן כלום חוץ מלגיון בריטי ופועלי בניין ועתה,אנא ניפנה??????

    IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

  • 3.

    על איזה ערכי טבע מדברים ? הנגב מדבר מכוער ומגעיל,

    דוד שוורצמן, 08/02/13 16:02

    בנסיעה לאילת משתדלים לחצות את הכיעור הזה במהירות.

    IP: 79.176.171.25 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      דביר, 08/02/13 23:08


      IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו

    • מה אתה מבין ביופי? (ל''ת)

      יחזקאל -רמת גן, 09/02/13 00:15


      IP: 85.250.183.236 דווח על תגובה זו

    • ככה זה כשהלב מכוער ומגעיל. אז כל מה שיפה נראה מכוער ומגעיל. (ל''ת)

      מראה מראה שעל הקיר, 09/02/13 10:30


      IP: 46.116.28.146 דווח על תגובה זו

  • 2.

    עדיף להוסיף תקציב מאשר לשלם מחיר בעתיד

    עופר, 08/02/13 15:43

    כסף הולך וכסף בא,הרי מטרת המסילה ותוצאותיה יהווה הכנסה בעתיד אז עדיף לשלם את חמש מיליאד שקל מאשר ליפגוע בטבע ולשלם מחיר יקר יותר

    IP: 98.97.191.38 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מישהו צריך ללמוד חשבון...

    דר' אסף רוזנטל, 08/02/13 11:18

    שכן כל מי שיוזם פגיעה חייב להביא בחשבון את עלות הפגיעה מול ההוצאה למניעת הפגיעה,
    כמה תעלה פגיעה בנוף "ארץ המכתשים" ?
    כמה תעלה פגיעה בפלורה ובפאונה ?
    כמה תעלה הפגיעה באתרי טיולים למטיילים ?
    יואילו היזמים ויחשבו נכון !

    IP: 82.102.141.252 דווח על תגובה זו