• 10.

    הרג ועוד הרג ועוד הרג ? דיי כבר ברור ? (ל''ת)

    בחור, 15/12/12 14:59

  • 9.

    זו לא הפעם הראשונה

    המהנדס, 11/12/12 19:22

    ברחוב בלפור בבת ים התקינו לפני שנים אחדות מסלול לתחבורה ציבורית במרכז הרחוב. גם שם נפגעו אנשים קשה בגלל שלא הבינו שאחרי שחוצים מסלול נסיעה אחד - התנועה עדיין מגיעה משני הכיוונים במסלול האוטובוסים המרכזי.

  • 8.

    ומה לגבי דו''חות מהירות לנהגי האוטובוס שחושבים שמדובר באוטוסטרדה?? (ל''ת)

    דא, 11/12/12 13:19

  • 7.

    לדעתי צריך להציב גדר הפרדה לאורך כל הציר

    אודי, 11/12/12 13:06

    בגובה של כ 2 מ' - ואז הולכי רגל לא יוכלו לעבור היכן שהם רוצים, אלא ינותבו למעברי חציה מוסדרים

  • 6.

    רמזורים לא הגיוניים

    חוצה זבוטינסקי, 11/12/12 12:57

    ני חוצה את הכביש כל יום באיזור בילינסון. האור הירוק להולכי רגל ומכוניות הוא ביחד (לא רק בפניה ימינה כמו שמקובל אלא גם במעבר שלאחר הצומת). אין לנהג שום דרך לדעת אם להולך רגל יש רמזור אדום או ירוק. לא היתה פעם אחת שחציתי שלא כמעט נדרסתי. חלם גמור בתכנון הצומת.

  • 5.

    הולך רגל שעובר באדום מגיע לו למות (ל''ת)

    נמאס מעבריינים, 11/12/12 12:22

  • 4.

    שלא עושים רכבת תחתית אחכ מנסים לפתור בעיות שלא היו נוצרות מלכתחילה... (ל''ת)

    א, 11/12/12 11:45

  • 3.

    רק חינוך נכון יעזור לחברה הישראלית חסרת החינוך לנצח את מלאך המוות (ל''ת)

    פקק תנועה, 11/12/12 11:04

  • 2.

    אל תפגעו בנתיב הציבורי , אלא יותר אכיפה .

    אלי -פתח תקוה, 11/12/12 10:23

    מאז שנפתח הנתיב , יש עדיפות לתחבורה הציבורית , ואפשר לצאת העיר יותר מהר.
    יש צורך גם להאריך את זמני הרמזורים בדרך הציבורית ,לטובת זרימת האוטבוסים , ביחוד ביציאה בגשר גהה.
    אם יש בעיה בבטיחות , זה רק בעיה של שיקול דעת לא נכון של הולכי רגל, ויש להגביר את האכיפה במקום, כמו סיורים של ניידות לאורך הציר, ולא רק לחפש דוחות.

  • 1.

    דרך זבוטינסקי

    אלינור לורבר, 11/12/12 09:23

    עברו למעלה מ40 שנה מאז היותי תןשבת רמת גן. כשעברתי את טסט הנהיגה שלי, לקח אותי אבי לנהוג שם בשעות הערב, חויה מפחידה ביותר שלא אשכח לעולם. קראו אז לכביש ''הכביש השחור'' מה נשתנה?

    • ''הכביש השחור''= כביש 4, כביש גהה

      שלמה, 11/12/12 11:08

      לפני 40 שנה בז'בוטינסקי היה נתיב לכל כיוון