• 17.

    צריך להוציא מהחוק ועדי עובדים

    עובדת עם ועד, 10/12/12 11:45

    ואני מדברת בתור עובדת בארגון שיש בו ועד שכזה.
    אנחנו פועלים בשוק חופשי, כדי להתייעל ארגון רשאי לפטר עובדים ולשנות תנאי עבודה. לא יתכן שעל כל החלטה כזו המשק יושבת.
    במסגרת אותו שוק חופשי, אם עובד אינו מרוצה הוא רשאי לדון אישית על תנאי השכר שלו ולהתפטר אם מתחשק לו.

  • 16.

    בושה של חברה

    מוטי ס., 09/12/12 23:39

    השירות הטלפוני שלהם קורס וקרה לי שהייתי יותר מ-10 דקות על הקו עד שענו לי וכל זה על חשבון הזמן שלי כשאופניים לא משתחררים והמנוי בהשכרה פעילה.

    שלא לדבר על כך שחצי מהאופניים ביותר מחצי התחנות של תל אופן לא מזדהים והעיקר המנכ''ל שלהם הבטיח בכתבה מיולי 2012 שבקרוב ייפתרו כל התקלות.

    כל הכבוד לועד וכולי תקווה שיתעוררו שם בעירייה ויבינו שההנהלה של הזכיינית זה חבורה של מושחתים שלא יודעים לנהל ולהתנהל!

  • 15.

    כמה קשקשנים בשכר יש פה. תל אופן - יופי של פרוייקט, יופי של שירות

    אלון, 07/12/12 18:08

    תענוג
    חלאס לבכות על כל שטות
    ונמאס כבר מכל התאגדות מטופשת של עובדים
    60 עובדים - פטרו את כולם
    תוך שבוע תכשירו מחליפים
    לא ככ מסובכת העבודה
    חאליק
    שבת שלום

    • כנראה שאתה הקשקשן בשכר הכי מובהק פה

      מיאו..., 09/12/12 23:40

      אנטיפת.

  • 14.

    כל הכבוד לעובדים! הגיע הזמן להשיב מלחמה!

    יוצא בחוץ, 07/12/12 10:55

    רוצים מדינה של עובדים - לא של עבדים!

  • 13.

    הישראלי מכור לרכב שלו ודבר לא ישנה אותו. (ל''ת)

    שומי, 07/12/12 10:45

  • 12.

    אני ביטלתי את המנוי שלי. סבלתי כשהייתי מנוי שלהם. היום אני הולך ברגל. (ל''ת)

    שי, 07/12/12 09:06

  • 11.

    יופי, תסגרו את החברה (ל''ת)

    יותר טוב בלי, 07/12/12 01:55

  • 10.

    למה לחברה של 60 עובדים יש 3 חברי וועד? (ל''ת)

    מוש השור, 07/12/12 01:48

    • חברי ועד

      בדוי, 08/12/12 19:35

      מוש, כנראה לא הבנת כראוי.
      החברה מעסיקה כ-60 כובדים, מתוכם כ-45 מאוגדים בוועד.
      מתוך ה-45, ישנם מס' שלושה עובדים פעילים יותר בנושא ההתאגדות, ודווקא הם פוטרו ראשונים.

  • 9.

    מצב הרופניים רע

    מאוכזב, 06/12/12 23:24

    חלק גדול מהאופניים מקוקלים והתחזוקה על הפנים
    הלוואי והעירייה תקח את העניינים לידיים

  • 8.

    לא מאמינה לתל אופן. חברה של בצע כסף ישראלי מגעיל. (ל''ת)

    הגלשנית, 06/12/12 21:59

  • 7.

    אני נגד אופניים על המדרכה

    יואב, 06/12/12 19:40

    אז יופי שתהיה שביתה

    • כמה שאתה צודק, רוצה להרוג את החוצפנים האלה!

      אלון, 07/12/12 07:27

      והטוסטוסים המטומטמים בכלל...

    • ולנהוג ברכב בכביש כשסביבך מאות רוכבי אופניים? (ל''ת)

      בהצלחה, טיפש., 10/12/12 11:46

  • 6.

    תשבתו ואני כמנוי אתבע לכם את הצורה (ל''ת)

    נדב, 06/12/12 19:27

  • 5.

    תל אופן שירות מזעזע

    היהודי הנצחי, 06/12/12 18:47

    פשוט בושה, אני את המנוי השנתי כבר לא חידשתי, עדיף ללכת ברגל.
    אין לתאר בכלל עד כמה השירות גרוע.

  • 4.

    בטח ירידה דרמטית- המון אי חידושי מנוי

    מנוי לשעבר, 06/12/12 18:08

    לא מאמין למילה היוצאת מנפיהם של מנהלי הפרויקט ונציגיהם. לקחו חזון מצוין ובבצע כסף ישראלי טיפוסי, מתעמרים בעובדיהם ומזלזלים בלקוחותיהם.
    בוז גדול לבעלי ומנהלי FSM!

  • 3.

    רק את זה נותר לפתור?

    שייקה, 06/12/12 17:52

    האופניים והמסופים מלאים בתקלות, השירות על הפנים והם רבים עם העובדים.
    תהנו

  • 2.

    לא ייתכן שאין הדדיות בהידברות

    אודי, 06/12/12 17:16

    לא ייתכן שבזמן שההסתדרות הלאומית הסכימה 'להניח את הנשק, ולא להשתמש בכלים שברשותה (כגון סכסוך עבודה וצוי מניעה) ולחתום על ההסכם עם ההנהלה, ההנהלה ממשיכה בשלה ומצד אחד מדברת על הידברות ומו''מ קיבוצי ומצד שני מזמנת המון עובדים לשימועים ומשיכה לפטר.
    או שיש סטטוס קוו או שלא.

  • 1.

    ''ירידה דרמטית בכמות הפניות לשירות לקוחות''?

    יאיר, 06/12/12 15:10

    האם ההכרזה הזו מגובה בנתונים סטטיסטים בדוקים?

    • ברור

      רון, 07/12/12 03:04

      פחות לקוחות פחות פניות לשירות לקוחות- אנשים העדיפו לא לחדש מנוי ובצדק, שירות מזעזע.