• 34.

    זה פשוט מאוד: נשים רוצות להראות, וגברים רוצים "לדפוק". (ל''ת)

    אל תראו,לא תדפקו, 22/03/13 09:10


    IP: 37.60.43.140 דווח על תגובה זו

  • 33.

    3 שנים זה נצח!

    בוגר נצח יהודה, 22/03/13 01:47

    בנצח יהודה זה לא היה קורה!
    1) אין נשים
    2) אין חזיות
    3)אין קרח

    IP: 83.130.105.47 דווח על תגובה זו

  • 32.

    נשים שלובשות פרובוקטיבי ומתלוננות על הצקות הן דו-פרצופיות מ

    שששששששש, 21/03/13 18:46

    מצד אחד אתן רוצות למשוך ומצד שני אתן מלוננות כשהצלחן בכך. נכון נכון אני יודע הוא צריך לפי החוק פשוט להתאפק ולסבול זה נכון!! אבל אתן ממש סדיסטיות.

    IP: 109.66.153.248 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לאחת התגובות במס' 25:- מה זאת אומרת בא לך להסתובב איך שאת

    שולה, 21/03/13 18:43

    רוצה? קצת התחשבות לא תזיק. תכשיטן לא
    משאיר את חלון הראווה שלו עם היהלומים והתכשיטים ללא זכוכית ודלת נעולה נכון?
    ואם בא לו להשאיר דלת פתוחה וכל מי שעובר פשוט שיתאפק לא לגנוב? לאדם יש יצרים
    שנכון שהוא צריך לעבוד ולהתאפק אבל למה לנפנף לו מול העיניים ולהתגרות??. ערומה תלכי בבית ואם את לובשת פרובוקטיבי הרי זה בשביל למשוך את המין הגברי לא? ומה לעשות שאת עוברת את הגבול ואת מאוד מאוד מושכת
    והצד השני מה לעשות לא חזק מספיק להתגבר??
    אז נכון שמצד החוק הוא צריך לשבת בכלא אבל
    האמת "קצת" הגזימו הבנות עם הלבוש!!!

    IP: 109.66.153.248 דווח על תגובה זו

  • 30.

    ב1976 הייתי אחרי טירונות בבסיס קורסים ובמטבח עבדו חיילות שבאיכפתיות ומ

    #####################################, 21/03/13 09:58

    ב1976 הייתי אחרי טירונות בבסיס קורסים ובמטבח עבדו חיילות שבאיכפתיות ומוטיבאציה של מי שרק לפני שבועיים גמרו תיכון, סידרו וניקו כל דבר כאילו זה אצלם בבית וזה לקח יותר זמן, פתאום מופיע הרס''ר עם נעלים אדומות, רואה שהם באיחור וצורח ''זונה'', במיוחד על החיילת/ילדה הכי עדינה ותמימה מכולן שנישארה המומה ושותקת .
    ואני שלא הייתי גבר מספיק כועס על עצמי שלא התערבתי, אחרת הוא היה מקבל כיסא בראש.

    IP: 67.122.138.117 דווח על תגובה זו

  • 29.

    כנראה שההלכה צודקת כשהיא מורה על הפרדה בין המינים

    סונו, 20/03/13 21:57

    אין מה לעשות ולא יעזור לאף אחד כלום יש משיכה בין המינים והיא תמיד נמצאת שם. מישהו עם חינוך טוב יכול אולי לרסן את עצמו ולהתנהג יפה אבל הטבע האנושי חזק מהכל ואני מבטיח לכולם שהמקרה הבא כבר קורה ברגעים אלה והכתבה הבאה היא רק עניין של זמן.

    IP: 79.183.206.163 דווח על תגובה זו

    • ולכן במגזר הדתי אין בכלל מעשי הטרדה מינית ואונס.

      דג קר, 21/03/13 09:00

      NOT!

      IP: 94.159.128.3 דווח על תגובה זו

      • יש, אבל אולי קצת פחות? (ל''ת)

        רון, 21/03/13 16:56


        IP: 192.117.189.108 דווח על תגובה זו

        • לא. רק מדווחים פחות (ל''ת)

          אביגייל, 22/03/13 00:11


          IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אכן הבעיה העיקרית בישראל היא "הדרת נשים במרחב הציבורי" (ל''ת)

    יהודי, 18/03/13 09:44


    IP: 148.177.129.210 דווח על תגובה זו

  • 27.

    Ice

    Amir, 06/12/12 15:40

    To be honest, that one just sounds like horsing around, something young, stupid people do all the time.

    What we should teach young men and women to do is say NO when they feel a line is crossed. Once a clear NO is said we need to teach all (men and women) that they need to stop and make a 180 or face the price

    IP: 173.12.95.86 דווח על תגובה זו

  • 26.

    פיתרון אפשרי: לכלוא את כל הגברים בכלובים. רק כך נשים תוכלנה

    להתהלך בבטחה ברחובות., 04/12/12 22:30

    ולא תחשושנה שמישהו מהגברים יפגע בהן.

    IP: 109.67.185.235 דווח על תגובה זו

    • לכלא את כל הגברים כדי שלא יטרידו לכלא את כל הערבים כדי שלא יהיו פיגועי

      @@@@@@@@@@@@@@@@@@, 21/03/13 08:55

      לכלא את כל הגברים כדי שלא יטרידו
      לכלא את כל הערבים כדי שלא יהיו פיגועים
      לכלא את כל הכלבים כדי שלא ינשכו
      ואת כל החתולים כדי שלא ישרטו
      לכלא את כל הילדים כדי שלא יפריעו את מנוחת הצהרים
      מי ישאר?

      IP: 67.122.138.117 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אישה יקרה...

    ב, 04/12/12 17:34

    קראתי והזדהתי עם כל מה שכתבת, אך עם זאת לגבי אותה חיילת יש לי מה להגיד. אף אדם {גם תת רמה של רס''ר מטבח היי שם בסוף העולם} לא ירדוף אחרי בחורה ויזרוק לה קרח לתוך החזה אלא אם כן הייתה פעולת התגרות מצידה. התגרות מילולית או חושפנית וכדומה...

    נשים חייבות להצניע את מלבושם, את התנהגותם את היוצא מפיהם ובכך למנוע סיטואציות כאלה ואחרים.

    אין ספק שהתנהגות פרופוקטיבית של נשים מביאה עליהן לא פעם אסון, אבל אין זה אומר שהן מחד לא צריכיות לרסן עצמן ומאידך אין זכות לאף גבר לתרגם דברים כראות עיניו הבזויות.

    IP: 82.81.159.109 דווח על תגובה זו

    • סוטה

      סתם אזרחית, 05/12/12 07:46

      מי שמתגרה מכל אישה על פי מלבושיה הוא פשוט סוטה

      IP: 79.177.171.210 דווח על תגובה זו

    • ואם ביום שלישי כן בא לי?!

      אוהבת להתהלך ערומה, 05/12/12 13:14

      אני יכולה ללבוש מה שאני רוצה, להגיד מה שבא לי והתנהג ככל העולה על רוחי- זה עדיין לא נותן לגיטימציה למישהו לגעת בי מבלי רשותי! אם מישהו חושב אחרת- הוא פושע/חולה נפש/ניאנדרטל.

      *נכתב בלשון זכר אך פונה לשני המינים

      IP: 79.176.243.214 דווח על תגובה זו

    • אז כנראה מימיך לא נתקלת ברס"ר מטבח (ל''ת)

      כנראה מעולם לא שירתת בצה''ל, 22/03/13 00:13


      IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

  • 24.

    היום המצב הפוך, כל אישה יכולה להתלונן ,ללא חשש שגם אם זה שקר

    תנוח דעתך, 04/12/12 10:21

    היום אין צורך בהוכחה שהיה אונס.
    כל אישה יכולה להתלונן, וגם אם זו לא אמת, היא יוצאת ברווח, כי הצד הגברי יוצא נרדף, אפילו אם יזוכה לבסוף.
    לא זכורה אף מעלילה שנכלאה...
    תקני אותי אם טעיתי

    IP: 46.120.212.139 דווח על תגובה זו

  • 23.

    התגובות פה מוכיחות את צדקת הכותבת

    לי, 04/12/12 10:08

    וואו, לא להאמין. ''שובבות מינית''?? למה שתהיה כזאת בין הרס''ר לחיילת מלכתחילה? בטח כשהיא בורחת ממנו בפחד? ואיזה חלק בדיוק עונה להגדרה השובבות, זה שהוא דחף לה קרח לחזייה בכוח, שהשפיל אותה בפומבי, או מה? ''קטע ענק''?? ''התמסכנות נשית''?? לא התקדמנו בשיט ב-20 השנים האחרונות, מסתבר. ולמתקשים בהבנת הנקרא, הכותבת לא אמרה שהבעיה ייחודית רק לנשים, או שהכול רק אשמת הגברים, או שתלונות שווא זה בסדר, היא בסך הכול ציינה שכשקורה דבר כזה למישהי עליה לדבר ולא לשתוק. מעניין, אם מישהו היה דוחף קרח לחזייה של החברה שלך גם היית חושב שזה מצחיק?...

    IP: 85.64.217.16 דווח על תגובה זו

  • 22.

    יאללה, עוד סיפור על התמסכנות נשית!!!

    שומר אסף, 04/12/12 06:06

    נשים בכייניות!!!

    IP: 2.55.142.31 דווח על תגובה זו

  • 21.

    I remember the kitchen rasar

    nyc, 04/12/12 05:54

    who ran after me, until he got me and kisses me, thirty years ago.
    few years ago, riding the nyc subway, I saw him as a tourist with his luggage and everything else, he kept looking at me and I ignored him.
    small world.

    IP: 67.86.168.163 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מנסים למחוק את האנושיות מהגברים והופכים אותם להומואים כמו העיתונאי

    עוד כתבה חולנית של עיתונאי, 04/12/12 05:46

    מנסים למחוק את האנושיות מהגברים והופכים אותם להומואים כמו העיתונאי

    IP: 79.176.217.120 דווח על תגובה זו

    • אתה מבלבל חולניות וחוסר מוסריות עם ''אנושיות'' (ל''ת)

      ל--20, 04/12/12 17:21


      IP: 87.69.13.212 דווח על תגובה זו

  • 19.

    זה טבעי שיש משיכה בין המינים ולכן הפתרון הוא הפרדה ולא מתאפק יותר זמן

    נלחם בטבע, 03/12/12 23:13

    מי שמצליח לעמוד בגירויים ולא להגיב צריך איבחון רפואי כי משהו במערכת שלו נדפק!
    ולכן מהיכרותי את המערכת בנותיי לא ישרתו בבסיסים מעורבים!
    ילדיי ילמדו במוסדות תורניים בהפרדה מלאה כדי שבשיעורים הם יוכלו להתרכז בלוח בלבד.

    וכל ילדיי ישלימו לימודי השכלה גבוהה. כאשר הם בשלים לחיים.
    מה יעשה הנער ולא יחטא?

    IP: 109.253.65.238 דווח על תגובה זו

  • 18.

    שיעצרו את האלימות המילולית נגד הגברים והעידוד למלחמה בגבר

    1גבר, 03/12/12 21:14

    הפרסומת בטלויזיה בוטה על סף עידוד אלימות נגד גברים השפלה בוטה שמצריכה משפט פלילי נגד מי שיצר סרטון כזה ...ועוד סרטי אלימות מינית שמשודרים מידי ערב בטלויזיה שזה יפסק אולי נייחל להפסקת האלימות החברתית מכל הצדדים ולא חד צדדית בוטה כמו היום נגד הגברים

    IP: 79.182.143.127 דווח על תגובה זו

  • 17.

    לכן אנו הדתיים לא מפקירים את בנותינו לכל מקום של יחסי מרות כגון צבא (ל''ת)

    אביחיל, 03/12/12 21:04


    IP: 46.116.81.1 דווח על תגובה זו

    • נכון. יש להן מספיק הטרדה מינית וכפיה מינית בבית. הן לא צריכות גם בצבא (ל''ת)

      אם חיל, 04/12/12 00:23


      IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

      • כנראה שאת משליכה את המתרחש בביתך על אחרים

        שאול א., 04/12/12 11:14

        ככה נוח יותר לחיות עם הבושה. בבחינת ''צרת רבים, חצי נחמה''. בעוד שבפועל ''צרת רבים, אינה אלא נחמת שוטים''.

        IP: 84.108.120.52 דווח על תגובה זו

  • 16.

    היתה כאן כתבה שבוע שעבר על פקודה חדשה שאוסרת על צנחנים לשיר שירים גסים

    החפצת נשים ע''י גברים ולהיפך מתחילה מאיפושהו,לא?, 03/12/12 20:29

    ולנשים יש חלק ענקי בכך....
    ולא,היתממות נשית בעניין הזה כבר שבענו....

    IP: 213.151.38.53 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ואני הייתי הומו שלעגו לו בצבא

    באתי נדלקתי, 03/12/12 20:19

    הוהו הומו קראו לי. אבל אני לא בכיתי. להיפך היו לי חוויות מיניות מהממות בצבא. אז שאפיץ עכשיו את כל השמות? גם בפקולטה למשפטים קיימתי יחסי מין עם מתרגל וקיבלתי 99. שאני אגלה עכשיו את שמו, הוא הרי ניצל מרות. והשכנים, ובבית הספר ובכל מקום קראו לי שמות. אז לחיות בעבר. מרחם על כל נשות המגדר הבכייניות. העולם אכזר ולא רק נגד נשים. גם נגד ערבים, מזרחיים רוסים ואתיופים. אז למה שומעים רק על הנשים המסכנות. איחסה

    IP: 109.64.219.21 דווח על תגובה זו

  • 14.

    סיפורך בן 20. היום זה לא יכול לקרות

    קצין בצבא, 03/12/12 20:17

    הצבא מתמודד עם הטרדות מיניות טוב יותר מכל מקום עבודה אחר בארץ.
    זה לא אומר שאין מה לתקן, אבל אנחנו רחוקים שנות אור ממה שהיה (אולי) נורמה לפני 20 שנה

    IP: 77.126.173.188 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הבעיה שיש נשים אכזריות שנוקמות בגברים חלשים מהם, בגלל מנוולים שהטרידו (ל''ת)

    אותן, זה מעגל אכזרי ולא חסרות נשים ממש אכזריות, 03/12/12 20:08


    IP: 79.182.243.217 דווח על תגובה זו

  • 12.

    איפה את חיה???

    אלי, 03/12/12 19:41

    אם השובבות המינית הזאת היא הדבר היחיד שראית ב 20 השנה האחרונים והיא הותירה בך רושם כה עז
    חייך משעממים מאוד!

    IP: 109.67.186.222 דווח על תגובה זו

  • 11.

    יש לעודד עונש גבוה למתלוננות שקר

    אחד מפה, 03/12/12 19:09

    כאשר העונש המקסימלי הוא הריגה.
    בחר שלי עכשיו במשפט בגלל מתלוננות שקרנית ,הבחור כמעט התאבד לאחר לילה במעצר על לא עוול בכפו.

    תתעוררו זה יכול לקרות לאבא שלכם לבעל או לאחיכם הצעיר.

    IP: 84.228.221.226 דווח על תגובה זו

  • 10.

    יש בעיה קשה בכתבה הזו - חלק ב'

    egalitarian, 03/12/12 18:20

    האם את רוצה להשוות את הקשיים הכלכליים, המשפטיים, והחברתיים של גבר מוכה לעומת אישה מוכה?

    אגב צבא, זהו אכן אחד המקומות המפלים לרעה על רקע מיני משחר ההיסטוריה, אך האפליה היא קודם כל נגד גברים. את יודעת, אלו שמתו, או נותרו קטועי גפיים, או התנדבו לשירות מסוכן כי נשים איימו עליהם בבושה חברתית אם לא. אני בטוח שאם ג' הרגישה מוטרדת היא הגישה תלונה. לגברים אין את הפריווילגיה הזו, ברמה חברתית וחוקתית. נשים, אגב, הן לא יצורים חלשים וחסרי יכולות כמו שהפמיניסטיות הרדיקליות רוצות שנחשוב. סביר שג' דאגה לעצמה, גם ללא התערבות הכותבת. אגב, לקשור את המקרה הזה לרצח, זה עוול נוראי לנרצחות ולמשפחתן. תתביישי לך. בכל מקרה, אנקדוטות וסיפורים אישיים הם לא נתונים עליהם ניתן לבסס מדיניות. בשביל זה יש מחקרים.

    לסיכום: למה לא לקרוא לכל הקורבנות לדבר? לכל מי שרואה פשע לדבר? ללא קשר למין? אם תחליפי בסיפור שלך נשים ב-''אנשים לבנים'' וגברים ב-''אנשים שחורים'' תביני כמה זה לא ניתן להצדקה, למרות אי אילו סיפורים אישיים שלך או של חברותיך.

    IP: 132.68.42.224 דווח על תגובה זו

  • 9.

    יש בעיה קשה בכתבה הזו

    egalitarian, 03/12/12 18:16

    יש הנחה מובלעת ומאד מטרידה בכתבה. ההנחה היא שאלימות (פיזית, נפשית, או מינית) זה משהו שמופעל רק נגד נשים, ורק על ידי גברים. הנחה זו היא מטרידה מכיוון שהיא סותרת את המציאות. בעולם המערבי, גברים, אחרי זה ילדים, ולבסוף נשים הן קורבנות לאלימות קשה, גם אם מנטרלים גורמים כמו צבא ועבודות מסוכנות, שמטים את הנתונים כמובן לכיוון הגברים.
    ההנחה הזו היא מטרידה כי יש כאן ד-הומניזציה ודמוניזציה של גברים באשר הם.
    ההנחה הזו מטרידה כי היא לא רק של הכותבת. נראה שהכותבת לא שואלת את עצמה מה קורה לגבר מוכה. כמה מקלטים יש לגברים? למרות המחקרים שמראים שאלימות במשפחה נגרמת ע''י נשים לא פחות מאשר ע''י גברים. למרות שגבר שרוצה לברוח מאישה מכה, לא רק שאין לו לאן, הוא גם צריך לוותר על ילדיו, כי החוק תמיד מעדיף את האשה. כשגבר מוכה או מותקף ע''י אשתו אני בטוח שהכותבת שואלת לכל הפחות מה הוביל לאלימות, אם היא לא פמיניסטית שמניחה מראש ש''הגיע לו''. זאת, בניגוד המוחלט למדיניות של ''לא להאשים את הקורבן'', ולמרות שמחקרים מראים שאלימות במשפחה היא לרוב הדדית – לכן בכל מקרה השאלה היא לא האשמה אלא בירור העובדות.

    IP: 132.68.42.224 דווח על תגובה זו

    • מעניין שאני לא מכירה אף גבר שהוטרד מינית!

      שדגכ, 03/12/12 20:51

      ואילו נשים - אני כמעט לא מכירה אישה שלא הוטרדה מינית ו/או נאנסה בחייה.
      כך שאני לא מבינה על מה אתה מדבר.
      איתרע מזלך והיית גבר מוכה? אני משתתפת בצערך, אבל אתה מקרה די נדיר.

      IP: 79.176.223.166 דווח על תגובה זו

      • לא הבנת את תגובתי בכלל, ואת רק מדגימה ומחדדת את הבעיה

        egalitarian, 04/12/12 09:33

        אני יכול לספר לך סיפורים אישיים שלי ושל גברים אחרים אך מה בכך? מה שאת מכירה או לא מכירה לא יכול להפריך את המחקרים, שמראים סימטריה בין המינים בכל מה שקשור לאלימות במשפחה. אגב, האלימות הגבוהה ביותר - אצל זוגות לסביים, הנמוכה ביותר אצל הומואים.

        אני מבין שאת לא מבינה, לכן אני ממליץ לקרוא מחקרים מדעיים ולא ספרות פמיניסטית אנטי-מדעית, או ללכת לפי מקרים בודדים שאת במקרה מכירה. כדאי שתקראי גם על מין בכפיה של נשים על גברים, יכול להיות שסוף סוף תביני קצת את המציאות.

        העניין שנדמה לי שאת מיתממת, כי מדי פעם בכל זאת מסתנן לחדשות סיפור על גבר שהותקף במשפחה (אולי את מהסוג שמגיבות ב''בטח מגיע לו''?), למרות שגברים כמעט לא מדווחים.

        תמיד נשים היו מוגנות יותר, וגברים מתו יותר. זו עובדה מדעית. גם היום, אישה בצרה זוכה להגנה על ידי החברה, בעוד מגבר מצפים להגן על עצמו. הגברים שאת מכירה לא ירצו לאבד את גבריותם ומעמדם החברתי ע''י חשיפת התעללות פיזית/מינית/רגשית. תחשבי איך את מגיבה כשאת שומעת מקרה כזה ותביני למה הגברים בחייך לא חולקים איתך סיפורים כאלה.

        בקיצור: למה לא להתנגד לאלימות ולהתעללות באשר היא?

        IP: 79.177.29.41 דווח על תגובה זו

        • אולי תפרסם כמה מהמחקרים הללו שמראים שיש שוויון בהטרדות

          אתה סתם ממציא, 22/03/13 00:19

          או לפחות תיתן לינק?

          IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ואני ראיתי חיילות בנות 18

    חייל לשעבר, 03/12/12 17:58

    מכרכרות(ועוד דברים) סביב רסר''ים מבוגרים בשביל לקבל הטבות וחופשות.חבל להציג חצי תמונה ולהכפיש סתם.

    IP: 79.177.8.174 דווח על תגובה זו

  • 7.

    בלה בלה בלה בלה

    יוני הבית''רי, 03/12/12 17:56

    ואני היכרתי לפחות 4 גברים ששמו קץ לחייהם בגלל נשים שטניות ורשעיות ששיחקו בהם וברגשותיהם תוך אלימות מילולית מרושעת, ואלימות משפטית מרושעת וחסרת גבולות (בתקופת הגרושים ואחריה) יחד עם הסתת ילדיהם שלהם נגדם, עד שהחבר'ה הללו שמו קץ לחייהם, אז מי רע יותר? לדעתי אין הבדל, בכל קבוצה יש רעים וטובים!

    IP: 79.182.251.25 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הקטע עם שקית קרח ענק. (ל''ת)

    קוקו, 03/12/12 17:32


    IP: 213.151.48.139 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הרסר החיילת והקרח

    הרסר, 03/12/12 17:24

    את בענין הרסר קשקשנית .כי את לא יודעת בודאות מה איך למה ומדוע קרה שהרסר רץ אחרי החילת עם הקרח ועוד שבטוח שלא רק שניהם ואת הייתם בבסיס.

    עקרונית היה יש ויהיו הטרדות לנשים אבל יש גם הטרדות לגברים ,

    לסיכום ולדעתי אין עשן בלי אש.

    IP: 69.211.7.8 דווח על תגובה זו

  • 4.

    נכון ונדרש לטפל בגברים כמו הרס''ר הזה. אסור להכליל לכל הגברים.

    מומו, 03/12/12 17:16

    מכיוון שאם אומרים שכמעט כל הנשים חוו את זה, אז כנראה שמעט כל הגברים כאלה.

    ובכללות ככל הראה לא נמצא פתרון.

    IP: 80.178.158.133 דווח על תגובה זו

  • 3.

    חינוך חינוך ורק חינוך

    גבר צעיר, 03/12/12 17:01

    חינוך מגיל קטן הוא היפתרון לכל זה. איך להציב גבולות, איך להתייחס למין השני ולכבד, איך לא לעבור קווים אדומים ואיך לא לפגוע באחר.

    IP: 81.218.61.54 דווח על תגובה זו

    • חמודי כל המורות והמחנכות הן ממין נקבה

      באתי נדלקתי, 03/12/12 20:22

      אז תפסיקו לקשקש שיש פגם בחינוך. החינוך בישראל הכי פמיניסטי שיש

      IP: 109.64.219.21 דווח על תגובה זו

  • 2.

    עושים היום עניין מכל שטות, אז הוא שפך לה קרח לחולצה? ביג דיל...

    שולי, 03/12/12 16:58

    קצת צחוקים..
    גם צחוקים בנושאי מין זה צחוקים, תפסיקו להיות כאלה כבדים וכל השתטות להפוך לטראומת ילדות.
    יאללה, נשים, תתחילו להיות חזקות מה זאת הרפיסות הזאת, כל הזמן, נגעו לי עשו לי..
    לא טוב לכם, תצרחו, תכעסו, למה כל היום להתבכיין ולהתמסכן?

    IP: 217.132.83.107 דווח על תגובה זו

    • מה מצחיק בהטרדה מינית?!

      מישהי שלא חושבת שזה מצחיק, 03/12/12 20:23

      למה בגיל 16 בעודי עובדת במקדונלדס אני צריכה להישאל ע''י הבוס שלי (להערכתי היה אז כבן 25) אם אני כמו מתקן בלונה פארק והאם כל אחד יכול לעלות ולעשות סיבוב?! וכל זאת רק על סמך המוצא שלי?? זה לא מצחיק, זו לא בדיחה וזה לא ''אכלו לי שתו לי''.
      תגובה כזאת מגיעה רק מאדם שלא חווה טראומה מהסוג בחייו. ואגב, זה לא הדבר הכי נורא שקרה לי. את ההמשך אני אשמור לספת הטיפולים...

      IP: 79.176.243.214 דווח על תגובה זו

    • הטמטום שלך גבוה יותר מהרוע של מי שמטריד מינית. את נורא קולית, נכון? (ל''ת)

      ז, 05/12/12 00:49


      IP: 93.172.184.1 דווח על תגובה זו

      • מקווה שהתגובה נועדה לשולי

        זאת מלמעלה, 05/12/12 13:17

        ולא אליי. מטומטם הוא אותו הבוס ולא אני.

        IP: 79.176.243.214 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כן כל הנשים מסכנות מוכות נרצחות נאנסות שמענו

    גיל, 03/12/12 16:54

    כל הגברים זבל שמענו שמענו

    IP: 46.120.46.3 דווח על תגובה זו