• 109.

    היא סך הכל הלכה לאיבוד באשדוד

    ניני, 03/12/12 20:46

    היא סך הכל הלכה לאיבוד באשדוד

  • 108.

    מכירים את שופטי הטוקבק אנשים שממהרים לשפוט

    קובי, 02/12/12 23:11

    אם הם היו שופטים בבית משפט היו נותנים זיכוי לחייב וחיוב לזכאי
    לא שזה לא קיים אבל הם היו עושים זאת בלי ממצאים ישר אדם עשה טעות בום טראח לכלא
    דתי אמר מילה קצת לא במקום צריך להרוג אותו
    אותם אלו השופטים שונאים את הדת שונאים את אלו שהולכים בדרכה ועכשיו בחורה שקרה לה מקרה טעתה בדרך הראש שלה היה איפה תישן ואיך תקיים את השבת ישר אותם שופטים קמים וצועקים אהההה מההה לכלא מיד ואם יש גזר דין מוות גם היו חורצים גורלה
    אתם מגזימים אנשים כמוכם צריכים ללכת לקחת כדורים מפסיכיאטר כמה כבר קרה לכם שטעיתם בדרך ולא ידעתם לאן לפנות ומה לעשות כמה פעמים גם אתם הייתם חסרי אחריות
    גם הטוקבקים שלכם הם חסרי אחריות דברים שלא צריכים להגיד אתם או אומרים כאילו שחופש הביטוי הוא גם דיבה ולשון הרע
    יש משפט שאומר אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו
    אתם לא חברים ובטח שלא הייתם במצב שלה שאתם שופטים אותה ככה אתם כל היום מול המחשב לא יוצאים מהבית שמנים ומפוטמים כמו פרות
    התכלית שלכם זה שנאה לדת מה אתם שווים אם אתם לא מכבדים את דתו של האחר לא בדרך שלכם הקימו את מדינת ישראל וטוב שכך

  • 107.

    טיפשה! (ל''ת)

    מ, 02/12/12 22:56

    • היא לא טיפשה ודעתך לא נכונה

      ניני, 03/12/12 20:48

      היא לא טיפשה ודעתך לא נכונה

  • 106.

    אני מכיר אותה

    Motti Anter Danmark, 02/12/12 21:48

    הסיבה האמיתית היא זו שהיא בילתה אצלי כל סוף השבוע, וחגגנו ביחד..... היא פשוט פחדה שהארוס שלה יגלה שיש לה את הקשר הסודי הזה איתי ולכן היא לא הודיעה
    חוץ מיזה היא בחורה חמה ומשגעת
    שבת שלום לקנאים

    • לא רק שאתה לא מכיר אותה אתה מדבר עליה דיבה בישראל 2012 דיבה שווה כסף (ל''ת)

      עמי, 02/12/12 22:57

    • כן וגם אני מכיר אותה והיא לא הייתה מתקרבת לקוקסינל כמוך (ל''ת)

      אריק, 02/12/12 23:12

    • שקרן, שמעתי שאכלת מאחורה אצל איסמעיל הנייה באותה שבת

      שמוצניק, 03/12/12 11:16

      בן כלב

  • 105.

    שמע''צ ישתתפו בעלויות החיפוש!!

    ......., 02/12/12 21:26

    למע''צ יש רק שני מצבים:

    1) הצבת שלט מטומטם ולא ברור.

    2) אי-הצבת שלט ופשוט לתת לנהגים לנחש לבד מה הולך לקרות בדרך ולאן הדרך מובילה.

    התוצאה: תאונות ונהגים שמגיעים לאשדוד במקום מזכרת-בתיה.

    את שאר העלויות צריכה לשלם הבחורה, על אי-הפעלת שכל.

  • 104.

    בחורה עלובה שגרמה לכל כך הרבה אנשים לחלל שבת בגללה

    רציני, 02/12/12 21:10

    פשוט גועל נפש וטיפשות

    • אמך עלובה שילדה לעולם טיפש כמוך (ל''ת)

      דודו, 02/12/12 23:01

  • 103.

    מה אתם רוצים ממנה?

    סטודנט בעברית, 02/12/12 20:50

    לפי התגובות פה הייתי בטוח שהיא מינימום אויבת המדינה.
    הדברים האלה יכולים לקרות למי ששומר שבת, וגם יכולים לקרות בכלל לבני אדם.
    רוב החילוניים במדינה הזו לא בדיוק מאוזנים בכל מה שקשור לדתיים....

    • לא שרוצים ממנה פשוט הם לא יודעים לכבד את דתו של האחר

      פארס, 02/12/12 23:00

      מי שיודע מה זה מלחמות של דת מבין שיש שנאה לדת שלה ולא לה ספציפית

  • 102.

    כמה פעמים צריך לומר שמקומה של האישה במטבח ???? (ל''ת)

    איש, 02/12/12 19:48

  • 101.

    סתם משמיצים. מדובר בבחורה איכותית וחכמה. אני מכירה אותה.

    נועה, 02/12/12 18:49

    עוד לא הספקתי לדבר איתה, אבל אני בטוחה שהסיפור הוא לא כפי המצטייר. שהיו נסיבות שלא באשמתה ושבגללן נוצר הבלגן.

    • נועה גם את תמימה והזויה (ל''ת)

      רוני, 02/12/12 19:33

  • 100.

    טיפשה והזויה (ל''ת)

    רוני, 02/12/12 18:45

  • 99.

    טומטומית ברמות. הזוי, מה, יש כאלה אנשים סתומים?

    תמירה, 02/12/12 17:22

    די כבר עם התירוץ של שבת. היא תיארה לעצמה שמחפשים אותה. מה, היא מפגרת? מספיק כבר עם הנעלמים שחוזרים ולא טורחים לידע את המשפחה.אישית, אני מתעלמת מהודעות כאלה. אז מה אם היא שהתה אצל משפחה חרדית. יוצאים החוצה, ומתקשרים. זה כמו פקוח נפש. היתה חוסכת הרבה כסף וכאב ראש. סתומה ברמות על!

  • 98.

    מערכת חינוך של דת מושחתת בישראל מטמטמת את הציבור (ל''ת)

    הגיע הזמן להפריד דת ומדינה - חפשו ישראל חופשית, 02/12/12 17:00

  • 97.

    מחלת נפש ושמה דת. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 02/12/12 16:21

  • 96.

    הזוי לחלוטין

    מירים, 02/12/12 16:17

    נשמע מוזר מאוד ולא הגיוני.....

  • 95.

    היא אחות של חברה שלי!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חני, 02/12/12 16:15

    • אין במה להתגאות (ל''ת)

      מוציק, 02/12/12 17:08

  • 94.

    חתונה

    נסתרות דרכי, 02/12/12 15:35

    לא תהיה.
    היא פשוט לא רוצה.

  • 93.

    דת = דעת שעקרו ממנה עין (ל''ת)

    מיקמק, 02/12/12 15:17

  • 92.

    דוגמה קלסית לחסיד שוטה

    דרור, 02/12/12 14:50

    ''הצילה'' את נפשה מחילול שבת תמורת חילול שבת של מספר גדול של שוטרים ומתנדבים.

  • 91.

    לחייב אותה על עלות החיפושים

    מוטי, 02/12/12 14:04

    זה הטימטום של הדת!!!

  • 90.

    מעניין הוא שמשפחה זרה מאשדוד כן ארחה ואתה כמה טוב לב הם ישראל

    123, 02/12/12 12:47

    שצריך מישהו עזסרה במצא שום מקום יש מי שמוכן לארח, לעזור ולתרום. בני ישראל אשריכים.

  • 89.

    כצפוי הדת הופכת את מאמינה למטומטמים חסרי שיקול דת מינימלי (ל''ת)

    רק החילונות השפויה תנצח ותשרוד, 02/12/12 12:13

    • ועל זה נאמר ימים יגידו (ל''ת)

      שבי, 02/12/12 12:45

  • 88.

    אם היא נמצאה אז צפרו אותה

    בחור, 02/12/12 11:58

    המתיקו את יומה ותנו לה חבילת בורקסים

  • 87.

    מותר לחלל בשבת ? (ל''ת)

    חיימקה, 02/12/12 11:25

    • זה נקרא עונג שבת (ל''ת)

      אדמוח, 02/12/12 17:41

  • 86.

    זה היה צפוי.החיפושים היו מיותרים. (ל''ת)

    רוני, 02/12/12 10:18

  • 85.

    מה שאומר שהבלונדינית עם העיניים הכחולות האשכנזיה היא כאחד האדם ויכולה (ל''ת)

    ללקות בשיקול דעת, 02/12/12 10:14

  • 84.

    זה מזכיר לי את הדתיים שעוצרים בשוליים כדי להתפלל.לא נורא שיהרגו (ל''ת)

    3-4 בני אדם העיקר שהתפללו מנחה, 02/12/12 09:59

    • אתה מזכיר לי את הבהמות רוכבות האופניים . וזה כן נורא

      אריה, 02/12/12 12:28

      ומי הורג אותם כל המסוממים כל המטורפים ואלו שאין להם התחשבות בסובב אותו
      ערכים שבתי הספר החילוניים מקנים לילד שגודל בצורה של ברברי אז אל תבוא להטיף לנו מוסר קודם כל תטיף לעצמך אפילו הציניות של הלא נורא שיהרגו זה א ב של מוסר ויהודי לא מאחל לאף יהודי מוות

      • אריה הצחקת אותי... החרדים הם מס' 2 בעבירות תנועה

        דניאל, 02/12/12 18:43

        אחרי ערבים ובדואים

        • לך לישון על האף אתם יותר גרועים מערבים (ל''ת)

          אריה, 02/12/12 23:13

  • 83.

    נו טוב זה היה ברור עוד ביום שישי ,,,אמא פולניה מאוד לחוצה, (ל''ת)

    ZAB, 02/12/12 09:37

  • 82.

    להודיע להורים שיוצאים מדעתם- זה לא פיקוח נפש?

    א, 02/12/12 09:35

    את פשוט טיפשה .מה זה הטימטום -הכל בשם הדת. האם אין לדעתך מצבי חירום שהורים ובעקבותיהם המשטרה בפחד אימים שקרה לך משהו?אז מה אם המשפחה חרדית. מה יעשו לך?צאי החוצה ותתקשרי. תסמסי.

  • 81.

    זו אמונה וזה שכרה או שמא טמטום מובנה? תחליטו אתם (ל''ת)

    לחייב אותה לפחות בתשלום החיפושים, 02/12/12 09:34

  • 80.

    ומה עם המצווה לכבוד אב ואם? בשם איזה דת משאירים הורים דאוגים שעות רבות (ל''ת)

    רות, 02/12/12 09:00

    • לא רק הורים דואגים, אלא הורים ומאות מתנדבים שחיללו את השבת בשל (ל''ת)

      חשש לחייה., 02/12/12 10:12

  • 79.

    לחלק מאזרחי ישראל יש פשוט מזל גדול בחייהם (ל''ת)

    פקק תנועה, 02/12/12 08:55

  • 78.

    פיקוח נפש

    מיכל, 02/12/12 08:45

    בחורה טיפשה לא שמעת על המושג פיקוח נפש דוחה שבת כמה כסף ביזבזת לנו אני הייתי תובעת אותך על רשלנות כולל משפחתך ששגתה בחינוכך

    • היא לא הייתה בסכנת חיים זה שההורים שחשבו שקיים חשש זה אכן פיקוח נפש

      שבי, 02/12/12 10:41

      אבל בכל מקרה מצאו שהיא יכלה ללכת ברגל לתחנת משטרה ולדווח שהיא תתארח בעיר אחרת
      וזה גם קשה כי היא לא ידעה שמחפשים אחריה

  • 77.

    ברור כשמש שזהו סיפור מצוץ מן האצבע. (ל''ת)

    יריב, 02/12/12 08:38

    • לא מאמינה

      Ronit, 02/12/12 14:39

      נישמע באמת מצוץ מהאצבע...מענין אים היא ממישפחה דתייה...

  • 76.

    אין קשר לדת, לדתיים או חילוניים.פשוט מטומטמת וזה יש בכל הזרמים (ל''ת)

    אבי 1, 02/12/12 08:23

  • 75.

    סיפור קלוש. הארוס צריך לברר לעומק מי היא המשפחה באשדוד. (ל''ת)

    השפוי האחרון, 02/12/12 07:18

  • 74.

    נמאס מכל הדת המפגרת הזאת והחוקים המפגרים. בחורה סתומה שכמותה (ל''ת)

    לא ייאמן לאן היהדות מורידה אותך, 02/12/12 07:04

    • הנצרות טובה בשביל הנוצרים אז תתנצר האיסלם טוב למוסלמים תתאסלם

      נמאס מאנשים כמוך חתיכת עוכר ישראל, 02/12/12 12:51

      רק בדת היהודים אל תחפש לגעת הדת לא מורידה אף אחד אנשים סתומים יורדים לבד
      ואם לא טוב לך לחיות במדינת ישראל סע תן גז יש מלא מדינות מסביב תחזור לסודן לרוסיה או מהמקום שההורים שלך הביאו אותך
      בשורש שלך אתה לא יהודי באת למדינת היהודים כי מצאת פה טוב כסף ועבודה חיים טובים פיתוח התקדמות
      אבל הדת מפריעה לך אז אם את הדת אתה לא מכבד לך מפה סתלק מפה אין מקומך עם יהודים

      • רוב הנוצרים חילונים וללא שום זיקה לדת. (ל''ת)

        אחד, 02/12/12 17:08

        • אז תתנצר ותהיה חילוני נוצרי ותן גז ממדינת היהודים אתה ואלו שחושבים ככה (ל''ת)

          ההוא, 02/12/12 23:15

  • 73.

    האם הדת מטמטמת את מאמיניה?אני יכול למנות עכשיו 100 עברות

    בוז לדת שכזאת, 02/12/12 07:01

    שבין אדם לחברו והויו שהופרו ע״י הגברת.
    בזיון וקצף
    אוי לנו כי חטאנו.
    האב טוען שהבת נורמטיבית,נכון יחסית לנתניה היא לא רצחה ולא דרסה וברחה.
    ומה עם ללכת לחבר לפני חתונה?
    ולמה לצאת שעה לפני כניסת שבת ול שלוש?
    והיכן הטרדת הציבור וחילול שבת המוני שגרמה?

    • צודק ב 100% ! (ל''ת)

      מותר בשם הדת ''להרוג את הקרובים'' כולם!, 02/12/12 08:35

    • תגובה של טיפש מדופלם

      בוז למגיב שכזה, 02/12/12 09:49

      ''נכון יחסית לנתניה היא לא רצחה ולא דרסה וברחה''? נראה לי שהמשפט המזעזע הזה שכתבת אומר הכל.
      אה וגם לא נתת את ה-100 עברות שהופרו ע''י הגברת כמו שאמרת שאתה יכול להביא.. אולי בעצם עדיף כך, שלא במקרה תכליל עוד כמה ערים ומגזרים על הדרך.

    • אתה אדם טיפש מלא שנאה ולא שווה בכלל לנהל עם נבל כמוך שיחה בוז לך (ל''ת)

      שבי, 02/12/12 10:43

      • חחח... ומה אתה? (ל''ת)

        נו באמת, 02/12/12 17:09

        • אני לא שונא חילונים אבל אני לא אוהב את אלו ששונאים את הדת

          שבי, 02/12/12 23:35

          זה נראה לך בסדר לתקוף את הדת כי הבחורה קרה לה מקרה טעות טועים טעינו מה ישר לקום עליה כמו חיית טרף ולדבר ישר הדת מסריחה החינוך הדתי וכל התוספות המגעילות של הטוקבקים פה לא מקדם דבר ולא פותר בעיה
          סתם ליצור שנאה והתססה כלפי הדת וזה ממש מגעיל
          ואני אני לא מחפש את הטוב שבדבר ולא ישר לשפוט אדם על טעות

  • 72.

    ככה ההורים שלה חינכו אותה אז הם אכלו את מה שהם בישלו (ל''ת)

    שכל הדתיים ילמדו מזה לקח, 02/12/12 05:29

  • 71.

    אנן לא מאמין שהחבר שלה יתחתן איתה

    אלי, 02/12/12 03:27

    הרי לילד בן שלוש יש יותר שכל

  • 70.

    non

    rafi, 02/12/12 03:22

    למס-30
    ''פיקוח נפש דוחה שבת''
    על זה שמעת אידיוט?????
    ולך הנעדרת.עשית את הדבר הנכון,,

  • 69.

    חרדת חתונה. התחרטה ברגע לפני האחרון (ל''ת)

    חנה, 02/12/12 02:10

  • 68.

    רק מי שלא שמר שבת דאג לה!!

    miki, 02/12/12 01:18

    אים הייתם שומרים שבת לא הייתם יודעים בכלל שהיא נעדרת..

    • כל המשפחה והחברים שומרי השבת שלה לא שמרו שבת השבת בגללה (ל''ת)

      אתה אידיוט, 02/12/12 12:21

  • 67.

    השילוט דפוק.לא הנהגים!תמיד מי שנוסע לכיוון ת''א ימצא הדרך כי יש שילוט

    תועה מצוי..., 02/12/12 00:35

    ההתברברויות קורות תמיד בנסיעה מתל אביב צפונה או דרומה או מזרחה.בכיוון אחד אין בלבול- הכיוון לים מערבה.
    ולא משנה מהיכן אתה יוצא,אם מקרית שמונה או מאילת או מבקעת הירדן אם רצונך להגיע למרכז הארץ(תל-אביב)השילוט ינחה אותך.

  • 66.

    כל הכבוד לה!!

    כל הכבוד לה!!, 02/12/12 00:34

    על שלא פעלה על פי הרגש,כי אם על פי האמת.
    נראה מצד האמת שהיה צריך לשאול רב מה עליה לעשות במצב כזה. מכיוון שבדר''כ המשטרה מחכה 24 שעות לפי שמתחילים בחיפושים - נראה כי היא עשתה את המעשה הנכון.
    על כל פנים, באמת ישנן כמה תהיות- מדוע לא התקשה מפלאפון אחר, איך בני משפחתה ידעו על כך שלא הגיעה וכו'...
    אבל אני בטוחה שכמו כל אדם נורמלי - יש לה הסבר הגיוני למה שקרה....

    • הביאה לביטול שבת של כל העולם ואשתו ולחרדה כוללת. (ל''ת)

      חטא גדול מזה הוא הטמטום עצמו, 02/12/12 09:36

      • וואלה אתה שומר שבת משהו (ל''ת)

        סמי, 02/12/12 12:52

  • 65.

    חומר מחשבה להורים

    דלי, 02/12/12 00:32

    כנראה זה החינוך הדתי שקיבלה. המצוות מעל הכל. באמת קשה להאמין שפאנאטיות כזו נמצאת במחוזותינו. על ההורים לקחת לתשומת ליבם את התנהגותה.

  • 64.

    היא יכלה

    m2, 01/12/12 23:48

    ללכת ברגל למישטרה או לבקש עזרה מאדם זר טיפשה אמרנו אמרנו

  • 63.

    הנה עוד הוכחה

    יניב, 01/12/12 23:38

    לנבערות והפרימיטיביות שהדת מביאה איתה.
    הלאה הדת קדימה הרציונליזם.

    • אתה עוכר ישראל לך לעמוד לג'עברי עוד דקה יזבל (ל''ת)

      אתה עוכר ישראל, 02/12/12 12:53

  • 62.

    אין גבולות לטמטום. ומי ישלם על החיפושים של מאותגרת האייקיו? (ל''ת)

    (חוץ מההורים ששילמו בבריאות...), 01/12/12 23:30

  • 61.

    איזה מטומטמת היא צריכה לשלם את עלות החיפושים (ל''ת)

    יואל, 01/12/12 23:19

  • 60.

    התקף לב לאחד ההורים וחילול שבת של עשרות יהודים בגללה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 01/12/12 22:56

  • 59.

    אני יכול להתחתן איתה?

    יוסקה, 01/12/12 22:56

    אני יכול להתחתן איתה?
    היא כל כך מטומטמת שהיא לא תבין מתי אבגוד בה עם אחרות.

  • 58.

    הבעיה היא לא בה. אלא בצורך לשמור שבת-

    ירום, 01/12/12 22:50

    מי האידיוט הזה שקבע ששבת היא שבת קודש, שמוטב להדאיג את כל העולם ואחותו ולא להרים טלפון פשוט - גם אם זה ביום כיפור, כדי למנוע דאגות? מי הם אותם רבנים הזויים שרואים בטלפון, הדלקת חשמל, נסיעה לטיול בשבת או בכל פעולה רגילה ופשוטה משום מלאכה האסורה במהלך השבת? מניים הפרשנות הדפוקה הזו? אנשים ילכו ברגל עשרות ק''מ ממקום למקום, ולא נראה בכך פעולה אסורה בשבת, אבל ברגע שמישהו ילחץ על מתג חשמלי - זהו זה - הלך עליו - ביצע פעולה אסורה.
    דת של מטומטמים. אם יש אלוהים (ואין, באחריות!), הוא יושב שם למעלה ומתגלגל מצחוק - איזה דפוקים אלו שמאמינים בו, ומתחנפים אליו.

  • 57.

    עורו משנתכם, אנטישמים. טקבקו! (ל''ת)

    דובי הכתום, 01/12/12 22:23

  • 56.

    מה הקשר להיותה דתית? שום דבר לא מנע ממנה לשלוח סמס לפני כניסת השבת (ל''ת)

    אמיר ש, 01/12/12 22:21

  • 55.

    אני דתי

    תרגעו, 01/12/12 22:13

    היא היתה צריכה להתקשר דקה לפני שבת לעדכן על מצבה, אך יתכן שנגמרה הסוללה או שלא שמה לב שאופס נכנסה השבת.
    אחר כניסת השבת כיון שאין זה פיקוח נפש אין לה אפשרות להודיע, והיא הרי לא ידעה שכולם מחפשים אחריה (הוריה הרי חשבו שהיא בבית ארוסה).
    זה שההורים כן דאגו ומבחינתם זה ספק פיקוח נפש ולכן הם הזעיקו את המשטרה זה גם לגטימי,
    ולכל המשמיצים זה שחיפשו בטעות, קורה! זה לא יותר גרוע מבחור/ה סטלנים שיצאו לבלות ולא חושבים שדואגים להם ולבינתיים חצי מדינה מחפשת אחריהם ואף פעם לא ראיתי במקרים ההם כל כך הרבה טוקבקים שמבקשים לחתוך להם את הראש, אז גם טעות בשביך לשמור ולכבד את השבת זה לגטימי.
    שבוע טוב

    • סליחה, אבל מה שאתה אומר שטויות דאגה של הורים זה הפיקוח נפש (ל''ת)

      מירים, 02/12/12 16:20

      • פיקוח נפש של ההורים שלה מהצד שלהם שהם חששו לחיי ביתם

        אלי, 02/12/12 23:38

        אבל מהצד שלה אין לה סכנת חיים והיא לא הייתה מודעת בכלל שמחפשים אחריה
        נכון שזה חוסר אחריות אבל די לא צריך להגזים איזה תגובות מגעילות יש פה פשוט נבלות פה

  • 54.

    מותר לחלל שבת ...

    משה, 01/12/12 22:08

    אנו קוראים כל שבת בתפילה: המכבה את הנר מפני שהוא מתיירה, מפני ליסטים מפני רוח רעה או מפני החולה שיישן , פטור. ז׳א שהתורה מאפשרת חילול שבת קל לצורך נוחות או פחד . טלפון אחד היה מרגיע משפחה שלימה ומונע בלאגן משטרתי

  • 53.

    בעתיד לא לחלל שבת בשביל דתיים (ל''ת)

    יוסי, 01/12/12 22:05

  • 52.

    ילדה מפגרת

    מושון, 01/12/12 21:59

    חוסר אחריות ואינפנטיליות משוועת. להקפיץ מדינה שלמה בגלל פיגור . שתשלם את כל הוצאות החיפושים. מטומטמת ממגזר שלא מבין שחוץ מאלוהים יש פה בעולם גם אנשים שקיימים.

  • 51.

    ולעשות שבת אצל ארוסה זה בסדר? (ל''ת)

    ממש לא ברור, 01/12/12 21:57

    • אם אתה הולך לעשות שבת אצל חברה שלך זה בסדר?

      דודו, 02/12/12 23:40

      לא מבין מה אתה רוצה למה הארוס שלה גר לבד אם הוא היה גר לבד והם לבד בבית זה אומר לנו שהיא בכלל לא דתיה אבל הארוס שלה גר עם ההורים שלו מה הבעיה לעשות שבת אצל הורי החתן המיועד?
      איזה תגובה של טמבל הפלצת פה

  • 50.

    דוסית מטומטמת ! לחייב אותה בהוצאות! (ל''ת)

    גבי, 01/12/12 21:45

    • מספיק להיות סתום די (ל''ת)

      די די, 02/12/12 23:41

  • 49.

    לתת להורים לשלם את כל הוצאות החיפוש (ל''ת)

    נתן מנתניה, 01/12/12 21:43

  • 48.

    מישהו הגיב כאן ואמר שזה מה שיקרה... יפה (ל''ת)

    איתן, 01/12/12 21:43

  • 47.

    גרמת למאות שוטרים, מתנדבי המשמר האזרחי

    ד, 01/12/12 21:41

    לחלל שבת, לא ליות עם משפחותיהם. הנזק הכספי גדול. מדוע משלם המיסים צריך לשלם על טפשות כזאת???

  • 46.

    סיפורים

    עןדד, 01/12/12 21:32

    היא הייתה עם המאהב שלה בצימר וכל המדינה תפסה אותה על חם, אז המציאה סיפור על משפחה חרדית. שיהיה

  • 45.

    פניה לכולם: תפסיקו לקלל. מי שמאמין בערכים, לא מקלל.

    אלכס, 01/12/12 21:31

    כל מי שרוצה להשתלח בדת, דתיים, שבת - חסכו זאת.

    נפלא לקרוא את הטוקבקים שמנמקים את חוכמת כותביהם, בקללות.

  • 44.

    שם 100 שקל שהיא מצביעה לביבי

    א, 01/12/12 21:24

    מי מתערב?

    • אם נתערב זה ה100 שקל הכי קלים שהייתי עושה (ל''ת)

      אבי, 02/12/12 12:22

  • 43.

    דתייה טיפשה חסרת אחריות (ל''ת)

    לחייב אותה הוצאות חיפוש, 01/12/12 21:19

  • 42.

    מטומטמת שתשלם את המיליונים שעלו החיפושים. (ל''ת)

    קוקו, 01/12/12 21:03

  • 41.

    חינוך דתי דפוק - שוב שאבו כסף מהכיס שלנו (ל''ת)

    כמו תמיד, 01/12/12 21:02

  • 40.

    עבודה בעניים

    יוסי, 01/12/12 20:56

    אין ספק שהבחורה המציאה סיפור כדי להתחמק לשבת. הסיפור הזה מלא חורים והבחורה הזו פשוט לא רצתה שידעו איפה שהיא. מאוד קל לה להאשים את הדת ואת השבת. אלה שקונים את הסיפור שלה יותר מטומטמים ממנה.

    • כמה שאתה מטומטם (ל''ת)

      ., 03/12/12 00:48

  • 39.

    בקיצור - SMS אחד

    שמואל - מהנדס ודתי...., 01/12/12 20:52

    היה חוסך מאות שעות של חיפושים וחילול שבת של יהודים... יכלה גם לבקש מלא יהודי שישלח את ה- SMS בשמה... הדת לא צריכה להוביל לטמטום...

  • 38.

    כמה חילול שבת היא גרמה?? (ל''ת)

    היא לא חיללה אבל אחרים חיללו וגם רקדו, 01/12/12 20:52

  • 37.

    אין שכל אין דאגות

    דורון, 01/12/12 20:44

    אין שכל אין דאגות
    פשוט מטומטמת

  • 36.

    בובה נמתחת עם קפיץ בתחת.. (ל''ת)

    הגוי.., 01/12/12 20:44

  • 35.

    בקיצור. מטומטמת במשרה מלאה . דתייה ללא ערכים עם ראש דפוק (ל''ת)

    הבנת הנקרא., 01/12/12 20:22

    • תשמע אתה צודק,חשבתי קראתי וכל מילה בסלע. (ל''ת)

      יוני, 01/12/12 21:28

    • מדבריך עולה דברי חכמה דברים ברומו של עולם דברים שהיטלר עוד לא חשב

      אליה, 02/12/12 01:09

      כמה שנאה יש לך לדתיים לדת ישראל ואת החרדים אני בכלל לא מחשיב כי אתה נטו אנטי דת
      ולא ניתן לקיים עם אדם קיצוני שכמוך שיחה

  • 34.

    ההורים חיללו את השבת למענה... מתוך דאגה וחרדה (ל''ת)

    אבל היא לא עשתה כן למען הוריה, 01/12/12 20:08

  • 33.

    בחורה לא אחראית

    אני, 01/12/12 20:08

    בחורה נורמטיבית ואחראית הייתה לפחות שולחת הודעה מבקשת שיחה ומודיעה ולא נעלמת ככה סתם או שהיא ברחה ממישהו ...

  • 32.

    שמח שהיא חיה, אבל מגיע לה פטיש בראש (ל''ת)

    אלמוני, 01/12/12 20:06

    • הוצאת לי את המילים מהפה! (ל''ת)

      מיכל, 02/12/12 06:14

  • 31.

    למחנכים דתיים שלום

    אבי, 01/12/12 19:58

    שטיפת המוח שהילדה האינפנטילית הזאת ספגה היא זו שגרמה לדאגה, למתח, לחרדה, לאימה שההורים וכל סביבתה עברו.
    הגיע הזמן שתחשבו טוב טוב על המסרים שאתם מעבירים לתלמידים שלכם. על מה חשוב בחיים ומה סדרי העדיפויות הנכונים.
    בושה שבשם הדת הילדה הזאת מעיזה להטריף את כל המערכת. מקווה כשתתבגר תראה את האור.
    אין בעיה להיות דתי, אבל לגרום סבל כזה להורים?? לא רשום כבד את אביך ואת אמך איפה שהוא?????

    • אל תבנה היום על החינוך הדתי , שמצמצם את החשיבה , ומגדל עדר מטומטמים ! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 01/12/12 20:24

      • ברווז,אתה מתחיל לגעגע לעניין וזה מוצא חן בעיני.וזה עדר זומבים. (ל''ת)

        ברווז צלוי.., 01/12/12 20:41

      • הכי טוב החינוך החילוני: סקס שקרים אלכוהול וסמים

        צביקה, 01/12/12 22:25

        העדרים של הבורים הם אצלכם.
        מסוממים אלימים מפונקים ובכיינים שהערך היחיד שמדבר אליהם הוא כסף והאנשים היחידים שהם מעריצים זה פליטי ראליטי.

        אוי אוי אוי בגלל דוסית אחת הטריפו את המערכת. כמה תאונות דרכים, אלימות מייצרים הצעירים החילונים כל ערב שבת בפאבים ואחריהם?
        כמה ניידות מסתובבות כל שבת בגלל תרבות השתייה המגעילה שלכם?

        שלא תעיזו להטיף לנו מוסר, צבועים!

        • צביקה בונה את בטחונו על דמוניזציה של החילוני. כמה קל. (ל''ת)

          עובדה - השכל הישר נדחק מפני הדקדקנות העיוורת, 02/12/12 09:39

      • געגעגעגע אם יקחו את השכל שלך ויתנו אותו לברווז הוא יעוף ברוורס

        אליה, 02/12/12 00:56

        פעם היו מדברים על החרדים עכשיו זה הדתיים ועוד מעט זה יהיה היהודים
        אתה ושכמותך יותר גרועים מהנאצים שהנאצים היו עושים הבדלה בין גזע לגזע
        אבל אתה ושכמותך עושים הבדלה בין יהודים ליהודים אנשים כמוך מלאים שנאת שווא כלפי דת ישראל ללא סיבה אתה לא שונא את הדתיים אתה שונא את הדת אתה רחוק כל כך שאופף אותך חושך שאתה קורא לו אור
        הנערה חסרת אחריות ואין זה קשור לחינוך הדתי
        ושלא נדבר על החינוך החילוני מספר אחת בעבירות דקירה בעולם

      • לא כל הדתיים מיקשה אחת, אז אל תשליך ממקרה בודד על כולם ואת השינאה שלך

        דתיה אחת, 02/12/12 02:29

        לדת ולדתיים כדאי שתשמור לעצמך

    • אין כמו חוכמה לאחר המעשה.

      אלכס, 01/12/12 21:24

      בשם ערכים, בייחוד במדינה הזאת, אנשים מטריפים מערכות הרבה יותר גדולות.

      אתה תטיף גם ל*מחנכים החילונים* לאחר ההתפרעות הבאה בטיול לפולין, או בערב שישי יוצא דופן של סכינאות במקומות הבילוי?

      קל להיות חכם בדיעבד, רק שלאחר המעשה זו לא חוכמה. גם אני יכול אחרי ערבי הסכינאות לגולל סיפורים ופירושים על החינוך החילוני הקלוקל. אני לא עושה זאת מכיוון שאני לא מאמין ש''מחנך חילוני'' נכנב לכיתה ואומר - לא פתרת בדרכי נועם, תוציא סכין.

      ולכן גם לך אני לא ממליץ להפגין ''חוכמה'' שאחרי המעשה.

      והמשטרה עשתה את העבודה שלה. לשם כך היא נועדה.

    • לדעתי הם צריכים לשלם ולשאת בכל ההוצאות- רק כך יכאב להם ויהייה להם אכפת

      מטוסים ומשטרה ושוטרים, 01/12/12 21:55

      נמאס להאביס הכל על משלם המיסים - בגלל אינפנטיליות וטמטום הדתיים!!!

    • מה שמצחיק הוא לא ההיעדות שלה,

      נעם, 01/12/12 22:31

      אלא התגובה החרדתית שההיעדות הזאת גרמה למגיבים דוגמתך. החינוך הדתי לא בסדר? תראה איך אתם נבהלים, שטופי שנאה כלפי השונה מכם. החוסן הלאומי שלנו נראה בדיוק כמו המפונקים שבוכים בכל פעם שנשמעת אזעקה, בכל פעם שיש חשש שמישהו אולי נעדר. אז המשטרה פעלה כמה שעות יותר מהרגיל, אז ההורים דאגו. אז מה???
      ואיזה מסרים אתם מעבירים לילדים שלכם? את המסרים שמופיעים ב''האח הגדול'' או את אלו של ''הישרדות''? ''כוכב נולד'' או הפסטיגל? ספר לי, אבי, מה הם סדרי העדיפויות הנכונים? מחירי הדיור בראש? מחירי הקוטג'? מחירי מחירי מחירי? כסף? מה עוד יקים אותך מהספה, שאתה מבקר ככה אחרים?!

      ולמה נראה לך שהיא עשתה זאת בכוונה? אני בטוח שכואב לה על זה הרבה יותר ממך.

    • אנשים כמוך הם אנשים מיוחדים

      אליה, 02/12/12 01:06

      מצד אחד אתם נגד התורה מצד שני אתם משתמשים בדברי התורה בשביל לבסס את טענתכם
      תרשה לי קודם להסכים איתך שהילדה חסרת אחריות ולא חשבה על ההורים ואכן יכלה ללכת לתחנת משטרה ולדווח לפחות שהיא בריאה ושלמה ואם יש בעיה כלשהי היא מתארחת במקום הזה והזה
      אבל מכאן ולהאשים את הדת ולהשתמש בדברים הכתובים בלי לדעת לא רק שזה לא מכובד זה גם טיפשי
      אני מאמין שאת עשרת הדיברות שזה א-ב של התורה אתה יודע
      הדיבר הרביעי אומר שמור את יום השבת לקדשו
      ואחריו החמישי אומר כבד את אביך ואת אימך למען יאריכון ימיך
      הסדר בכתיבה הזאת הוא קדוש ומדויק לא פחות מהתורה כולה שמדייקת בכל מילה שאומרת ואת הדיוק הזה צריך ללמוד ע''י פירוש ולא סתם
      אבל ללא פירוש אתה יכול להבין ששמירת השבת קדמה לכיבוד הורים
      ובלי קשר שהיא אכן לא כיבדה אותם אבל אפשר לסלוח לה במקרה שתבקש סליחת הוריה ולא תחזור על מעשה שכזה
      אבל מי אנחנו שנשפוט אותה ? הרי הפוסל במומו פוסל
      ולנו כולנו יש דברים שאנחנו צריכים לתקן לכן עצם כך שאני כותב לך את הדברים האלה בשביל שתלמד גם אני לומד מדבריך ולכן אני לא פוסל אותך אבל אני מבקש ממך להבא לחשוב על דברים שאתה אומר

  • 30.

    מע''צ צריכים להפיק לקחים (ל''ת)

    שילוט גרוע, 01/12/12 19:56

    • כן הירידה לכביש 431 בעייתית ומלא מתבלבלים.זה לא מוריד מהטמטום

      שגית, 01/12/12 20:46

      שהפגינה הבחורה. העיקר לשמור שבת ולא להתחשב במשפחה הדואגת! לא יאומן

      • התמצאות בכביש של נהגים חדשים צעירים

        אפי, 02/12/12 14:09

        הדבר חוזר עח עצמו שוב ושוב
        הרבה ניסו להגיע לראשון והם הגיעו לאשדוד
        אין לימוד המתמצאות בבית הספר
        דבר חשוב מאד

  • 29.

    פיקוח נפש דוחה שבת, או שפספסתי משהו? (ל''ת)

    אחד, 01/12/12 19:54

    • לא לא פיספסת (ל''ת)

      חנה, 02/12/12 02:09

    • פיקוח נפש לא היה כאן

      אילן חטב , 02/12/12 03:01

      איש לא היה בסכנה כלשהי(למעט התקף לב לאבא)
      מה שכן היה זה טמטום והרבה
      מענין אם בכלל תהיה חתונה עכשיו
      האמת אני קצת מרחם עליה כשתקרא את התגובות (גם שלי)בכל האתרים היא לא תרצה לצאת מהבית הרבה זמן

      • איש לא היה בסכנה? להוציא אנשים ומסוקים זה לסכן אנשים. (ל''ת)

        מושג הסכנה, 02/12/12 09:40

    • חייבת להסכים לחלוטין, גם עם האמירה הזו!

      מיכל, 02/12/12 06:15

      בדיוק מה שעבר לי בראש!!

  • 28.

    כל הכבוד.הערכים קודמים לחילול שבת

    המבקר, 01/12/12 19:47

    יישר כח.
    בטוח שהמשפחה בסופו של דבר הבינה והעריכה אותך יותר.

    • ומה אתה עשית בשבת חוץ מלאכול חמין ?

      צילה18, 01/12/12 20:19

      למה לא לקחת פיקוד ויצאת גם אתה לחיפושים אחריה ? זה יפה ככה ? להפקיר לגורלה מי שעומדת להיות אם בישראל וללמד את ילדיה כך לשגע את המדינה ?

      • הפלצתי מלא פליצים ופליצות בטעמים וריחות של בית כנסת ביום כיפור.למה? (ל''ת)

        פליצ מעכר..., 01/12/12 21:31

    • אתה מדבר שטויות כי חובתה לשמור ולהתחשב במשפחתה ובהוריה הדואגים! (ל''ת)

      ש.ג., 01/12/12 20:47

    • אף פעם לא נדע אם...

      התוהה, 01/12/12 21:43

      המחנכים הדתיים שלכם טימטמו לכם את השכל או שהייתם מטומטמים כבר קודם.

  • 27.

    בלונדינית, עכשיו הכל ברור... (ל''ת)

    דודו, 01/12/12 19:46

  • 26.

    בטוח שזה אמיתי ולא סתם מתיחה ?

    לא מאמין, 01/12/12 19:33

    הרסה להורים את הבריאות, ומאות אנשים חיללו את השבת בגללה. העיקר שהיא שמרה שבת.

  • 25.

    ומה למדנו אנו מכל הסיפור ?

    צילה18, 01/12/12 19:32

    ומה לימדו אותנו חז'ל ? בפעם הבאה כשדתיה או דתי הולכים לאיבוד בשבת, כוחות הביטחון יחפשו רק במוצ'ש !! שיחפשו אחריהם שומרי השבת חבריהם, אם זה יהיה מספיק חשוב להם בכלל למצוא מישהו מהם !!!

    • ובפעם הבאה שחילוני ידקר באיזה פאב בשבת או יום חול

      צביקה, 01/12/12 22:30

      שחבריו השתויים יטפלו בו ולא יבזבזו ניידות ואמבולנסים, אם בכלל הם ישימו לב בין כל האקסטות והאלכוהול

    • פוסקת הדור הגדולה צילה המבולה

      דודו, 02/12/12 01:10

      את סתם עוד אחת זבל אנושי שיש לו שנאה ליהודים לדתם ולאלו שהולכים בדרך הדת

  • 24.

    מה שברור לי הוא שההורים כן חיללו את השבת והודיעו למשטרה על אובן בתם, (ל''ת)

    כיוון שמדובר בפיקוח נפש ומה איתה?, 01/12/12 19:29

  • 23.

    על טמטום צריך לשלם

    מני, 01/12/12 19:26

    ומי אתם חושבים ישלם עבור ,המסוקים השוטרים, החמ''ל והחיפושים אחר היפיפייה הנעלמת שלא מצאה דרך אפילו לבקש מזר ברחוב להתקשר עבורה ולא להקים מדינה שלמה על רגליה בגלל חילול שבת ????? אם אתם יודעים גלו לי !!!

    • גאון הדור (ל''ת)

      קל מאד - החילונים, 01/12/12 20:39

    • מה שבטוח זה שאתה לא עמדת על רגליך

      צביקה, 01/12/12 22:33

      שמוקים כמוך יודעים רק להתכיין לקחו לי אכלו לי שתו לי. בטוח לא הזזת את התחת שלך בחיים בשביל מישהו. כמה שוטרים מסתובבים כל שבת בשביל להפריד בין שיכורים בפאבים. כמה אמבולנסים ומיטות בבתי חולים מלאות ב''גאונים'' חילונים שעשו תאונה בדרך חזרה ''מיציאה''?

  • 22.

    לא יאמן !

    יוסי, 01/12/12 19:20

    לא יאומן איך הדת מעבירה אנשים על דעתם וגורמת לאנשים להיות סתומים וחסרי מוח !!!
    מזעזע!!

  • 21.

    לא אמין ......ממש לא אמיו.....ארוסה פריאר אם יאמין לה.... חחחחח

    אורי, 01/12/12 19:18

    יהיה פשוט סמרטוט !!

  • 20.

    לא יכלת להתקשר 5 דקות לפני כניסת השבת?

    אלון, 01/12/12 19:05

    אי אפשר היה להתקשר 5 דקות לפני כניסת השבת ולהודיע שאת לא מגיעה ? ליצור קשר עם מכרים שגרים ליד ההורים ולהודיע להם שאת לא מגיעה? מה נסגר איתך?

    • ואולי היא הייתה בדרך לבד ונגמר לה הסוללה (ל''ת)

      דודו, 01/12/12 19:43

      • יוצאת דקה לפני שבת לנסיעה ארוכה... סוללה ריקה... ללא דיבורית...

        לילי, 02/12/12 05:44

        טועה אני בדרך... זה לא צירוף מקרים. זה חתיכת טמטום. גם של האבא ההיסטרי.

        • כמה פעמים קרה לך לצאת מהבית והאייפון בלי בטריה

          דותן, 03/12/12 02:13

          את קצת מגזימה ולא חושבת כמה פעמים הדברים האלה קורים זה יכול לקרות לכל אחד אפילו אם הוא לא שומר שבת
          צריך לחשוב ולא למהר לגזור גזר דין על אדם אחר

  • 19.

    כמדומני ההלכה מתירה(ואף מחיבת) להתקשר למשטרה ולהודיע (ל''ת)

    דוס, 01/12/12 19:03

    • כמדומנך טועה. (ל''ת)

      אין פיקוח נפש - אין היתר לחלל שבת., 01/12/12 19:35

    • לא מתירה ואל תשחק אותה דתי ואחר כך יבואו ויגידו הדוס במעריב אמר

      אליה, 01/12/12 19:42

      ההלכה לא מתירה לחלל שבת בשביל להודיע למשטרה שטעה אדם בדרך ואולי ההורים שלו ידאגו
      כי אם הייתה מתירה ההלכה אז כבר הנערה הייתה מתקשרת להוריה ולא למשטרה
      אם היה מדובר בחטיפה חס ושלום אז בטח שההלכה מתירה להתקשר היא גם לא מציבה אף תנאי פשוט תחלל את השבת כי זה פיקוח נפש אמיתי
      ולא ההורים הדואגים
      כמו כן לא מחללים שבת בשביל כיבוד הורים כהה שעניתי לך על השאלות שיכלו להטעות אנשים
      אם אתה לא יודע אל תבוא לגרום סתם תקלות
      כי אחרת הדעה שלך היא מבלבלת וזה נקרא גניבת דעת ואנשים שמקבלים את דעתך בלי לבדוק הם טיפשים
      אז סלח לי מראש שתקפתי אותך ככה אבל בעניין של דת מותר להתווכח בצורה כזאת
      ואם אתה עדיין כועס את סליחתך אני מבקש

      • על ספק פיקוח נפש מחללים שבת!!

        דוד הדתי, 01/12/12 23:07

        החשמל במערכות אלקטרוניקה עדינה כמו טלפונים סלולריים אינו עונה לקריטריונים של הבערה, מה שמותיר מקומות להקלות במקרי קיצון. אני חושב שזה יחד עם אמירה לגוי פותרת את הסיפור. בלי בעיה.

        יחד עם זה, על ספק פיקוח נפש כן מחללים את השבת! ובמצב הבטחוני של היום, כשמיליון ערבים מפנטזים יום וליל על חטיפת ישראלים, הודות למהלכים מדיניים מבריקים, מה שוודאי גורם להורים לדאגה נוראית, ומה שמציב אותם בגדר של ספק פיקוח נפש (אולי ימותו מהתקף לב ואולי לא) ולכן היא היתה חייבת להתקשר בשבת וגם לו באמצעות אבוקות אש בראשי ההרים.

        * הכותב אינו רב, אבל גם לא טמבל

        • מהצד שלה היא לא הייתה בספק פיקוח נפש אפילו על מה אתה מדבר

          אליה, 02/12/12 12:05

          תעשה הפרדה
          אם למישהו היה ספק פיקוח נפש זה היה להורים שלה שיכול להיות שחשבו שנחטפה או קרה לה משהו הם אכן יכלו לחלל שבת
          אבל היא אפילו לא יודעת שמחפשים אחריה היא לא בספק פיקוח נפש ואין בכלל ספק לגבי פיקוח נפש מהצד של הנערה
          לכן ספק פיקוח נפש להורים ולא לנערה
          הטעות שלה שהיא חסרת אחריות ולא התקשרה
          ואם היה מדובר באדם שאינו דתי בכלל לא היה וויכוח כולם היו אומרים אויש איזה חוסר אחריות
          העיקר אנחנו גיבורים לשפוט את הנערה שראשה היה טבול בצרות איפה תתארח בשבת ואיפה תישן ומה תעשה
          לכן אמר הלל הזקן במסכת אבות פרק ב' ''אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו''

          לכן עדיף להעמיד עליה זכות ולא לחפש את הדברים הלא טובים שבאדם
          אומר הקדוש ברוך הוא אם יש אלף קטגורים על האדם וסנגור אחד אני מבטל את האלף ולוקח את דברי הסנגור
          ודוד היקר לא יודע מהיכן שאבת את המילה טמבל כי אני לא החשבתי אותך לכזה ולא את ''הדוס'' היקר ובמקרה של ספק פיקוח נפש אינך אומר לגוי אתה הולך להציל בעצמך

      • ההורים יכולים לחטוף התקף לב מכזה דבר, אז אולי זה בכ''ז פיקוח נפש (ל''ת)

        לכן לא בטוח שאתה צודק למרות הנימה הבטוחה שלך, 02/12/12 02:27

      • אז שתלך ברגל למשטרה

        אילן חטב , 02/12/12 03:10

        ומה עם חילול השבת שגרמה להוריה ולמאות שוטרים מה ההלכה אומרת על זה?
        בשביל המציאו את האמרה ''אין שכל אין דאגות''

  • 18.

    לצערי כמו שחשבתי

    ni, 01/12/12 19:02

    לצערי כמו שחשבתי - מטומטמת! כל המדינה על הרגליים והיא שבת אז אסור להרים טלפון - יש לחייב אותה בכל ההוצאות ( ברור לי שזה לא יהיה )

    • לחייב ילדה בת 20 שבטח אין לה גרוש על התחת?

      וואללה, 01/12/12 21:06

      יחייבו (אני מקווה) אבל זה יפול על ההורים המסכנים שלה שבשבת הזו איבדו כמה שנות חיים. מצד שני - ככה כנראה הם חינכו אותה, וזה מה יש!

  • 17.

    אני מקווה שהרבנים יגנו את המעשה שעשתה (ל''ת)

    יוש, 01/12/12 19:01

  • 16.

    העיקר שלא חיללה שבת...

    דוד, 01/12/12 19:00

    אבל העמידה על הרגליים חצי מדינה.כנראה לא העיפרון הכי חד בקלמר...

    • גם אתה שונא דתיים ודבירך מעידים על כך (ל''ת)

      דודו, 01/12/12 19:45

      • גם אני דתייה אבל מסכימה עם דוד. היא גרמה לחילול שבת של רבים

        תמר, 02/12/12 02:20

        גם אפשר למצוא גויים בכל מקום שיהיו מוכנים להתקשר עבורה, גם אם לא היתה אומרת להם במפורש (כי אסור) אלא רק נותנת את הפרטים. חוץ מזה, הורים יכולים לחטוף התקף לב מכזה דבר וזה כבר עניין של פיקוח נפש שמצווה לדחות שבת בגללו

        • תמר היקרה זה גם אסור להגיד לגוי לחלל שבת בשבילך

          אליה, 02/12/12 12:44

          קודם כל פיקוח נפש דוחה שבת ואפילו ספק לפיקוח נפש אבל מצד הנערה היא ביודעין שהיא לא תחת סכנה ואפילו לא חשש או ספק של פיקוח נפש
          ההורים שלה מצד שני כן הם חששו ובצדק לחיי ביתם
          לדחות את השבת בגלל פיקוח נפש זה התר שהתורה מתירה עוד לפני ההרחבות בהלכה
          המצווה היא להציל חיי אדם לא לדחות את השבת
          אז גם בשביל אדם דתי יש תמיד מה ללמוד וזה לא בושה ללמוד כי נאמר מכל מלמדי השכלתי

    • איך תהיה ''העיפרון הכי חד'' היא דתייה

      יוסי, 01/12/12 22:03

      זה בהגדרה: דתייה = טיפשה.

    • נראה קצת אחרת

      אורי, 02/12/12 07:24

      נראה שרצתה הרפתקה לפני הסגר בגדול - החתונה...

      • נראה לי שהחשיבה שלך עקומה ואתה מגזים בתגובה וזה גם דיבה (ל''ת)

        דותן, 03/12/12 02:14

  • 15.

    המשפחה שאירחה אותך לא הסכימה לתת לך להתקשר? (ל''ת)

    אחד שתמהה, 01/12/12 19:00

  • 14.

    הזוי!!! (ל''ת)

    עדן, 01/12/12 18:59

  • 13.

    שאלה הלכתית

    צפוני, 01/12/12 18:57

    האם אי רצונה לחלל שבת גובר על חילול שבת של אלפים שחיפשו אחריה?

  • 12.

    טפשה ומטומטמת ! יכלה לגשת למשטרת אשדודולהודיע, מבלי לחלל שבת ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 01/12/12 18:56

  • 11.

    הבחורה לא הבינה כלום לא בהלכות שבת ולא בכיבוד הורים ! חרפה לחינוך הד

    סבא שומר שבת, 01/12/12 18:53

    הילדה הלא חכמה הזו לא חששה להדאיג את הוריה עד מוות ..? צרוף של חסידות שוטה וטיפשוט! תעודת עניות למערכת החינוך שבה גדלה !

    • אתה ממהר לשפוט אולי נתקעה לבדה בדרך בלי פלאפון

      אליה, 01/12/12 19:37

      מסכים שהיא חסרת אחריות שלא הודיעה
      אבל אם אתה שומר שבת אמיתי אתה יודע ששמירת השבת קדמה לכיבוד אב ואם
      ונאמר שאם אב או אם אומרים לך תחלל שבת אל תשמע בקולם ואינך עובר על כיבוד אב ואם
      לכן אתה אולי שומר שבת אבל בהלכות היא מקדימה אותך בהרבה ובמקרה הזה יצאת אתה החסיד שוטה כי לא עוברים על שמירת שבת בשביל כיבוד הורים
      הנה לך למדת עוד משהו היום ואני שמח שאתה שמח ומחייך עכשיו
      רק דע לך שלא צריך למהר לשפוט אותה ובטח שלא להאשים את החינוך הדתי
      כי החינוך החילוני גרוע מהדתי הרבה יותר אלה שמשכילים ולומדים כל הכבוד אבל הרוב יוצא לתרבות רעה ואם אתה מדבר על כיבוד הורים בחינוך החילוני הוא לא קיים
      יוצא מפה שאתה סוג של בעל מסיכה משחק לנו אותה דתי אבל בשורש שלך אתה חילוני
      ואולי הסבא שלך שומר שבת ולא אתה הסבא שומר השבת

      • השבת קדמה לכיבוד אב ואם? מאיפה המצאת את זה? (ל''ת)

        נ., 01/12/12 20:00

        • ניגוב ה*** שלי חשוב יותר מהשבת שלכם.

          יוסי, 01/12/12 22:54

          יום בשבוע. כולה יום בשבוע. הדת הזאת מעבירה אנשים על דעתם.

          • עוד מעט חנוכה מתקרב ואתה מזכיר את אותם המתיוונים שמדברים עליהם

            אליה, 02/12/12 11:28

            כנראה שאתה דור שני של התבוללות ואינך יודע בכלל מה זאת קדושת השבת שאתה כל כך שונא
            אנשים כמוך שמלאים שנאה כלפי הדת אפילו לא יודעים מה הם שונאים
            אתה אפילו לא יודע מה זו שבת איך אתה בכלל מעז לשנוא דבר שאתה לא יודע מהו
            אנשים כמוך מציגים עצמם כאנשים שמוכנים לשמוע וללמוד דעות אחרות אבל את הדעה שמתקשרת לדת אינך מוכן לקבל או ללמוד או לשמוע
            ואנשים כמוך זה אנשים ששורש השנאה שלהם הוא כלפי הדת ואלו הם אנשים שלא מאמינים בכלל בקיום הבורא

        • כל ילד יודע את עשרת הדיברות אתה לא ? צווי 4 שמירת שבת וציווי 5 כבד את

          אליה, 02/12/12 00:46

          בטח שקדם הצווי ה-4 זה שמירת שבת והבא אחריו זה ה-5 שזה כיבוד הורים
          אני לא צריך לצטט לך אני מקווה רק שתלך לקרוא את עשרת הדיברות שזה המינימום של המינימום שאתה צריך לדעת
          וכן הצווי שמירת השבת קדם לכיבוד הורים
          ולכן הורה שאומר לך לחלל את השבת אינך שומע בקולו ואתה לא עובר על כיבוד הורים
          גם סדר בתורה הוא חשוב כל צווי מונח במקומו מסיבה ולא סתם שזה הסדר שבא לאנשים לסדר
          אז מה שאני מציע לך זה כשאתה הולך להתווכח עם אדם שלפחות את המינימום יודע זה לדעת את המינימום על מנת שיהיה דו שיח שווה ערך

        • כן כך מפרשת האורטודוקסיה את הפסוק

          אילן חטב , 02/12/12 03:33

          ''איש אמו ואביו תיראו ואת שבתתותי תשמורו''
          הם מפרשים את ה ו כמו אך או אבל
          מין פרוש הזוי שכזה

          אבל פה לא היה ענין של כיבוד הורים אלא הפחדת הורים\\הדאגת הורים וגם החטאת הרבים
          אני מניח שדנו בסוגיה הזו ולמרות שאיני יודע,אני משוכנע שהפסיקה לא תואמת את התנהגות הנערה
          ומה עם חילול השם בהצגת הדת כהזויה ומטופשת?
          ובכלל הגיע הזמן שהאורטודוקסים ישאלו את עצמם מה קודם:שכל ישר או פסיקה קפריזית מזמנים שכדור הארץ היה שטוח

          אתאיסט שיודע

          • אם הייתה טורח לקום מכסאך ולקרוא את רשי הייתה מבין למה הפסוק נכתב כך

            אליה, 02/12/12 11:46

            רש''י ויקרא קדושים פרק י''ט פסוק ג'
            פירש את פסוקג' ''איש אמו ואביו תיראו ואת שבתותי תשמרו אני ה' אלהיכם
            אומר שם רש''י סמך שמירת שבת למורא אב בשביל לומר לנו אע''פ שהזהרתיך על מורא אב אם יאמר לך חלל את השבת אל תשמע לו וכן בשאר המצוות
            העניין הוא דרך ארץ וחסר לה קצת אחריות זה דבר שניתן להסכים עליו
            אין פה עניין של חילול ה' מכיוון שהגורם לכך זה התקשורת שהייתה חייבת להשחיל כמה מילים
            אם הכתבה הייתה רהוטה וטהורה מבלי לגרום לשונאי הדת עוד סיבה למסיבה אז גם חילול ה' לא היה םה
            לקרוא את התנ''ך אפילו עם רש''י זה לא מספיק כי התנ''ך מגלה לך קצת ומסתיר הרבה וגם רש''י מגלה קצת ומסתיר הרבה

      • אולי היא סתם נתקעה.....או תקעו אותה...? (ל''ת)

        חיימקה, 01/12/12 21:59

        • אתה בחור בעל נסיון רב בתחום הנתקעים (ל''ת)

          ירון, 02/12/12 12:32

    • סבא צודק ! הבחורה המטומטמת הזו , יכלה לגשת למשטרת אשדוד ברגל ולהודיע ! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 01/12/12 20:21

      • מסכים איתך בגלל חוסר האחריות שלה היא הייתה צריכה להודיע

        אליה, 02/12/12 00:51

        אבל חוסר האחריות שלה אינה קשורה להלכות לשמירת השבת או לחינוך הדתי
        אולי היא לא בסדר שלא חשבה על ההורים וגרמה להם לדאוג
        אז אם אתה כבר מחפש להיות המאשים ולהגיד אז היא עברה על כיבוד אב ואם אפשר לסלוח לה על זה ברגע שתבקש את סליחתם ולא תחזור על מעשה כזה טיפשי
        אבל מפה ולהאשים חינוך דתי הוא אפילו לא אמר חרדי הוא פשוט אמר דת שזה דת ישראל השורש של העם היהודי בלי התורה לא קיים עם ישראל
        אם הוא לא היה שונא את הדתיים המילים שלו היו אחרות

  • 10.

    יללה, טוב שנמצאה, ומזל טוב לחתונה הקרובה. (ל''ת)

    ////, 01/12/12 18:49

    • באמת מזל טוב. מרגישים שהיא בשלה לנישואים. (ל''ת)

      יאללה.. קדימה לעשות 10 ילדים חכמים(!), 01/12/12 19:20

      • חחח...טוב... (ל''ת)

        מצחיק אותי - תגובה מצוינת, 01/12/12 22:20

  • 9.

    איזה מטומטמת,להשאיר את המשפחה בחרדות

    דנה, 01/12/12 18:49

    וכל זה בשביל לשמור שבת ????איפה השכל ,איפה ???

  • 8.

    עובדי אלילים עולים מיליונים

    א, 01/12/12 18:46

    יום חיפוש של מאות אנשים ואמצעים עולה מיליונים.
    אי אפשר למען פיקוח נפש של המחפשים להודיע?
    ואם האבא היה חוטף התקף לב?
    ואם מחפש היה נופל לבאר? או שוטר היה עושה תאונה?
    מאות אנשים חיללו שבת כדי שעובדת אלילים אחת תרגיש שהיא צדיקה.
    וכל זה על חשבון העם.
    ממש גאונות.

    • אם אתה לא מכבד את הדת שלהם מה איכפת לך מההורים שלהם (ל''ת)

      פארס, 02/12/12 12:34

  • 7.

    לצערי כמו שחשבתי - מטומטמת !!!! כל המדינה על הרגליים והיא שבת אז אסור

    ניר, 01/12/12 18:45

    כל המדינה על הרגליים והיא שבת אז אסור להרים טלפון
    לחייב אותה בכל ההוצאות !!!!

  • 6.

    טפשות בשם הדת

    שרון, 01/12/12 18:42

    כל-כך מטומטמת! לא רצתה לחלל שבת וגרמה לעשרות אנשים לחלל שבת במקומה, ולהורייה בוודאי לקחה איזה שנה מהחיים.

    • מדובר בחוסר אחריות שגרם לחיפוש אחריה למה להגיד טיפשות בשם הדת טיפש

      אלעד, 01/12/12 19:13

      היא עשתה מה שצריכה לעשות כיבדה את השבת וכבוד השבת חמור שמי שלא מכבד אותו חייב כרת
      אבל מסכים עם כל מי שטוען שמדובר בחוסר אחריות
      אכן חוסר אחריות שגרם לחיפושים אחריה
      אפילו אם נגרמה לה הסוללה הייתה צריכה לבקש מאדם אפילו זר אפשרות לשלוח הודעה להורים ותאמין לי שיש אנשים מאוד טובים במדינה הזאת שברגע שזוקקים לסיוע הם באים לעזור
      חוסר אחריות ולא טיפשות בשם הדת
      אל תהיה כופר אם אתה לא אוהב את הדתיים או את הדת זאת לא סיבה לשנוא אותה או אותם
      יש דבר שלא אוהבים אבל לשנוא זה חמור ולפי דבריך אתה שונא ומשניא

      • תגיד לי - מה זו השבת ההמטומטמת הזו?

        הנאור, 01/12/12 22:53

        לכבד שסת? מה זה בן אדם? מה זה ילד? מה זה בעל חיים? אתה מבין צה אתה אומר? יום בשבוע. לכבדד יום בשבוע - אתה מבין איזה דת של דפוקים בשכל יש לנו? לכבד יום בשבוע? אנשים הזויים לחלוטין.

        • אתה בכלל יודע למה יש לנו מצוות כיבוד השבת היום בשבוע הזה?

          אלעד, 02/12/12 11:22

          אתה יודע בכלל למה אנחנו צריכים לקיים מצוות
          אין טעם ליצור שיחה עם אדם מרוחק כמוך שמוכן לקבל רק דעות מבולבלות מאנשים בעלי דעות מבלבלות
          אם באמת אתה מחפש לדעת מה זו השבת תתעניין יותר בדת של הדפוקים בשכל שיש לנו ואל תבוא למלחמה עם רובה ובו כדורי סרק
          שיהיה לך קצת ידע ששווה לוויכוח אנחנו נדבר
          ואני אשמח לעזור לך להבין מה זו השבת הקדושה

    • אתה חסיד שוטה והיא חסרת אחריות (ל''ת)

      חיים, 01/12/12 19:14

  • 5.

    טיפשה (ל''ת)

    יי, 01/12/12 18:41

  • 4.

    טעיתי בדרך יום שלם? (ל''ת)

    נערה מוזרה, 01/12/12 18:36

    • בשבילך כל הדתיים מוזרים ולא משנה כמה הGPS שלהם טוב

      מוטי, 01/12/12 19:28

      סתם שנאה יש לך לדתיים אם היא לא הייתה דתייה גם הייתה אומר נערה מוזרה?

    • היא יצאה שעה לפני כניסת שבת

      אילן חטב , 02/12/12 03:38

      מה זה כל היום

  • 3.

    תודה לאל , (ל''ת)

    גואל, 01/12/12 18:35

  • 2.

    איזה חוסר אחריות !

    צילה18, 01/12/12 18:35

    ואם היתה עושה לאביה התקף לב מרוב דאגה זה לא פיקוח נפש ? עליה לשלם כעת את כל הוצאות החיפוש אחרי ! אנשים כמוהה חייבים ללמוד שלא החילוניים אמורים לחפש אחר השטויות שלה !

    • ''חוסר אחריות'' ? - ומה עם טיפשוט, זילזול בכבוד ההורים, זילזול במשטרה ו

      שומר שבת, 01/12/12 18:57

      הבחורה פשוט מ ט ו מ ט ת ! בושה למערכת החינוך שגידלה אותה

    • אם היה מדובר בחילוני חסר אחריות שלא מתקשר להודיע מה היית אומרת?

      פנחס, 01/12/12 19:27

      אנשים שמשחקים אותה חכמים וטוענים שזה פיקוח נפש הם חסידים שוטים
      אני מסכים שזה חוסר אחריות אבל אתם לוקחים את הדברים על חשבון הדת
      מה בדיוק אשמת הדת שהיא חסרת אחריות
      היא לא בסדר שלא התקשרה לדווח לפני השבת שהיא תתארח במקום אחר כי טעתה בדרך והשבת קרבה
      אני אגיד לך דבר צילה היקרה אם היה מדובר בחילוני שלא שומר שבת ולא התקשר להודיע להורים לא היית אומרת פיקוח נפש או מזכירה את עניין ההלכה או דת
      ואם היו דואגים ההורים שלו לא היו מחפשים אחריו?
      למה שמדובר באדם דתי אתם מלאי שנאה ואנטי דתיים ובעיניכם הדתיים הם מוזרים וגם קצת לא בסדר בראש ומי שלא הולך בדרך שאתם הולכים בה הוא מוזר
      אני דתי ואני אוהב כל יהודי חילוני או דתי שומר שבת או לא שומר למה שאת לא תנסי להיות כמוני לכבד ולאהוב את האחים שלנו
      אנחנו כולה עם אחד קטן בעולם כל כך גדול
      כמה כבר יהודים יש בעולם כמה כבר אנשים כמונו יש בעולם כולם רוצים לחסל אותנו כי אנחנו יהודים לא משנה לעולם אם אני או את דתיים או לא בעיני העולם נולדת לבית יהודי והם שונאים אותנו אז למה לנו להיות כמו השונאים האלה ולשנוא את אחינו?

      • פנחס אתה טועה. אם זה היה חילוני, היה מייד מקתשר. או מחפש את הדרך הנכונ

        חילונית, 01/12/12 20:50

        חוץ מזה אין כאן שום שנאה. ביקורת בונה היא לא שינאה. הביקורה שאתה רואה כאן בהחלט במקומה. אתה עובר לסדר היום על מה שקרה? לא חבל על ההורים שדאגו וחשבו שיש סכנת חיים פה? הרי היה כתוב שיש חחש לחייה. תתעורר. אם בתך היתה עושה לך את זה? או אחותך? או אמך?

        • אם זה היה ביקורת בונה אנשים פה לא היו מגיבים במילים כמו בוז לדת שכזו

          פנחס, 02/12/12 10:48

          וכן יכול להיות אדם חילוני שתקוע בדרך שאין בה איש ואין לו איך ליצור קשר
          נעדר אז בלי קשר לשבת הוא לא היה יכול לטלפן
          ואל תחשבי שחילונים היו מחפשים את הדרך הנכונה זה לא קשור לאדם דתי או חילוני
          זה עניין מוסרי וקצת אחריות
          לא רוצה להראות לך כמה דתיים או חילונים הם חסרי אחריות
          הילדה הזאת היא חסרת אחריות ולא צריך להאשים אותה על חוסר אחריות בגלל שהיא דתייה או בגלל שהיא שמרה על כבוד השבת
          נסכם את הוויכוח הקטן הזה שהיא חסרת אחריות בלי קשר לדת מוצא או צבע עור

      • אתה מבלבל מין בשאינו מינו...

        צילה18, 01/12/12 23:45

        ההיפך, ההיפך, אני יוצאת מנקודת המוצא של הדת...דווקא לטובת הדת..הבחורה היא זאת שאינה מכירה את הדת על בוריה ורק על בורותה היא סומכת...כי יכלה לעשות לאביה ולאימה התקיפי לב נוראיים שהם בגדר פיקוח נפש ! חס וכרפס ! מי שלא חושבת עד הסוף על עוגמת הנפש שהיא גורמת להוריה ולארוסה, היא בהמה גסה ולא ידענית במיצוות ! היא לעולם לא תהיה עזר כנגד בעלה, רק נגדו, כי בלתי אפשרי לסמוך עליה בכלום. אני במקומו הייתי מיד מתיר את האירוסין !

        • צילה היקרה כמה דברים שצריך להבהיר

          פנחס, 02/12/12 11:09

          דבר ראשון פיקוח נפש מוגדר כסכנה ממשית לחיים
          ההורים לא היו בסכנה ממשית לחיים אומנם הם היו לחוצים אבל לא היה להם סכנה ממשית לחיים כך שהילדה יצאה בסדר במקרה של כבוד השבת
          דבר שני היא לא בסדר שהיא כן חסרת אחריות ולא חשבה על ההורים שלה וכבר נאמר מה ששנוא עליך על תעשה לחבריך וקל וחומר על הקרובים שלך נאמר
          דבר שלישי ואחרון זה שאין עניין בידיעת המצוות לחוסר האחריות העניין הוא בדרך ארץ שהייתי אומר שקצת חסר לה עניין האחריות אבל תראי לאן הגעת את אמרת עליה לשון הרע גמור לא תהיה עזר כנגדו אי אפשר לסמוך עליה בכלום היית מוותרת במקומו על חתונה אירוסין
          דברים כאלה מתפרשים ולא רק אצלי כשנאה כלפי האדם ובמקרה הזה כלפי הדת כי שורש התוקפנות שלך אכן מגיע לעניינו של דת
          אפשר לסלוח לאנשים ובמיוחד אם נותנים ביקורת בונה אז שבאמת תהיה בונה ולא מלאה בשנאה לאדם שלו עושים ביקורת
          וחז''ל אמרו קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים
          גם אני וגם את יודעים בחוסר האחריות ודברים נוספים שיש לנו
          חוסר אחריות על שמירת הלשון לדוגמה הוא גם סוג של חוסר אחריות אבל בשביל להעמיד עליך זכות נאמר שאת מחפשת להתווכח בוויכוח לשם שמים :)

      • פנחס מה אתה מתרגש מקמצוץ מטומטם שמגיב כאן, רוב ככל העם חזק ודתי (ל''ת)

        עם ישראל חי וקיים, 02/12/12 02:18

        • לא מתרגש ואני לא הייתי אומר שהם מטומטמים תבין משהו

          פנחס, 02/12/12 10:59

          גם החילונים הם יהודים ואנשים חכמים העניין שהתקשורת ברובה וכל עניין הזמן לפני הבחירות כולם יוצרים שנאה כלפי דתיים
          תראה לשתוק ולא לתת מענה לאנשים שעושים שטיפת מוח על דתיים ואפילו לא מתקרב לנושא החרדים
          אני מדבר על דתיים יהודים שגם החרדים יהודים
          השטיפת מוח הזאת שכל יום ערב בוקר וצהריים שוטפים לאנשים את הראש בכתבות שיוצרות שנאה על הדתיים
          בהתחלה זה התחיל עם החרדים אחר כך עם הדתיים
          ועכשיו כבר מבזים את תורת ישראל ומאשימים אותה שנתנה לנו דרך טובה וגם את הבחירה
          יש מקומות שאין עניין של בחירה
          עצם הבעיה הוא השנאה המיותרת
          יש אנשים שאומרים שזה ביקורת בונה אבל ביקורת בונה יכולה לבוא בלי כל עניין הבוז לדת הזאת
          וגם מצאתי פה אנשים ששואלים שאלות לעניין איך זה ששמרה שבת אבל לא כיבוד הורים
          נכון שאלה טובה אבל הם לא ידעו ואחרים ענו להם יש סדר בדיברות וניתן ללמוד שיש את כבוד השבת לפני כבוד ההורים
          יש כאלו שמשתמשים בה כקרדום לחפור בה וזה בא לידי ביטוי גם בצד של הדתיים וגם של החילונים
          שאלות טובות של אנשים חכמים אבל רחוקים
          אפשר לקרב אותם לפחות לכיוון המינימום
          אני לא מאשים אותם חסר להם תורה זה הכל

      • חילוני היה צריך לנמק

        אילן חטב , 02/12/12 04:35

        וההתיחסות היתה לפי הנימוק
        אם היתה סיבה סבירה שמנעה ממנו לדווח כמו למשל נתקע ביער שומם עם סוללה ריקה ולקח לו יממה להגיע לטלפון כלשהו
        אך אם לא התקשר בגלל שאיזה מתקשרת אמרה לא שאם יגע בסלולרי ב48 שעות הקרובות כחלון לא יתן לו להתקשר יותר בחיים אז כן נתקוף את המיסטיקה
        הנערה לא התקשרה בשם הדת ועל כן האורטודוקסיה מותקפת
        קפיש
        אין שום שנאה אבל יש תמהון על הדאגת הוריה וארוסה וכעס על בזבוז משאבים ציבוריים ומניעת מנוחה משוטרים
        וכן החינוך האורטודוקסי המונע חשיבה אשם

        אולי גם החרדים שהתארחה אצלם יעצו לה לנהוג כפי שנהגה כמובן בשם הדת גם אם לא מחובתם האזרחית היה ללחץ עליהה להתקשר או לפחות ללכת למשטרה ואם לא עשו כך זה לא כי הם אזרחים רעים אלא בגלל הדת
        כל הפרסה הזו לא היתה מתרחשת לולא החינוך הדתי הקפדני
        היה פעם איזה חכם שאמר ''דרך ארץ קדמה לתורה'' האם זו לא דוגמה קלסית בה התורה קדמה לדרך ארץ?

        • בדיוק כתבתי תגובה לצילה בחלק מהדברים זה נוגע גם לך פשוט תקרא

          פנחס, 02/12/12 11:17

          ותשנה את תפיסת העולם שלך לגבי דת ישראל
          הדת כן מאפשרת לך לחשוב ואף אומרת לך ללמוד חכמת הגוים כי חכמה בגוים תאמין
          הדת לא מנותקת מהמציאות תורת ישראל היא המציאות פשוט מחוסר ידיעה אתה מנותק ממנה
          תנסה קצת להתעסק בתורה ככה ''שהמריבות'' בנינו יהיו בעניין תורה והתשובות והשאלות יהיו עניין באמת ולא וויכוח שמבוסס על שנאה כלפי הדת או האנשים שהולכים בדרכה
          לא שכולם ישרים כי אנחנו בני אדם לכל אחד יש מעידות אבל מפה ועד לנהוג בקלון ובוז כלפי דת ישראל שהיא אכן המציאות זה דבר לא מכובד אפילו על פי מצע הציונות

          • פנחס חסוך לנו את התבזותך ''בפילפוליים'' משיחיים!

            דנה, 02/12/12 18:35

            ותודה לך אילן חטב על תגובה הגיונית ומנומקת מדוע רובנו כועסים על '' הנערה שהלכה לאיבוד בדרך לארוסה '' ובעודה נחה לכבוד קדושתה של השבת הדאיגה אומה שלמה והפעילה את כוחות הבטחון שלא לאמר הרסה לנו את השבת:)

            • למה את כועסת עליה במה זה נוגע לך רק שנאה כלפי דתיים לא יותר (ל''ת)

              דותן, 03/12/12 02:18

  • 1.

    הבלונדינית נמצאה (ל''ת)

    ירושלמי, 01/12/12 18:34