• 81.

    שכוולם ירדו מהעצים. גם מקורביו, שטוענים שנעשה לא עוול, וגם...

    דורון, 05/12/12 13:44

    ארגוני הנשים המטורללות.
    הוא עבריין ואנס קטינות מנוול, ששלם את חובו לחברה וזהו. הוא לא צדיק ולא קורבן. הוא אנס מלוכלך. אבל הוא ישב בכלא עבור זה.

  • 80.

    צריך לשנות את חוקי עבירות המין..הם לא עדכניים

    אלי המחוקק, 04/12/12 00:45

    בתי המשפט מחליטים את החלטותיהם לפי החוק- כי הם מחוייבים לחוק. אבל לפי דעתי החוק בנושא עבירות מין הוא קצת מעוות , קצת לא אוטנתי לזמננו , וצריך לזכור שילדות בנות 16 ו 17 הם כבר נשים קטנות שיכולות לסובב את הגברים על האצבע הקטנה. אז פתאום החוק מתייחס אליהם כאל חסרות אונים. תעשו סיבוב קטן במועדונים של היום בתל אביב - ותראו כמה בנות צעירות בגילאים 17 ו 18 מתיישבות מרצונן החופשי על גברים בני 40 ומעלה... החוקים האלה הם חוקי פרדיננד פדהצור... כולם פשוט חייבים מעכשיו ללכת על רגל אחת ומי שלא עומד בזה שישב בכלא. כל גבר שני הוא פוטנציאל לאשמה בהטרדה מינית , או באינוס , או בהשגת דבר במרמה. ומה עם כל המוכרים שמנסים לרמות כדי להרויח יותר את העמלה שלהם... הם בעצם משיגים דבר במרמה.. ומה עם כל הנשים שמתחבאות מאחורי תוספות שיער ומסיכות איפור והסיליקון - הכל צבע והסוואה- כל זה נועד כדי להשיג גברים במירמה ! האם אני בתור גבר יכול לתבוע בחורה עם סיליקון בהשגת דבר במירמה...?

  • 79.

    למשה אלבז: ואילו גולדבלט היה נסחף עם בתך קצת מעבר לנורמה ?? (ל''ת)

    דוד ש, 03/12/12 18:59

  • 78.

    וכמה זמן ייקח עד שהאשמאי הזקן חנן גולדבלט יחזור לאכוף את עצמו על ילדות (ל''ת)

    קטנות? היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו ???, 03/12/12 17:44

  • 77.

    עד עכשיו לא ברור לי מה עשה . הן רצו להתפרסם הוא

    שני, 03/12/12 06:51

    היה חרמן . לא שהוא קדוש אך ,פושע.....?

    • הן רצו עבודה. בדיוק כמוך וכמו כל בן אדם אחר. הוא כפה את עצמו עליהן (ל''ת)

      בשקרים ומניפולציות ואנס אותן., 03/12/12 17:46

  • 76.

    אושיק לוי

    עזרא, 02/12/12 22:58

    כבר לא גר ברמת השרון,
    אלא בהרצליה

  • 75.

    חנן אשם באונס=הוא לא קורבן! (ל''ת)

    לחבר של חנן, 02/12/12 17:19

  • 74.

    כנראה שהחבר לא טרח לקרוא את פסק הדין

    ו., 02/12/12 16:29

    גולדבלט בהחלט תכנן מראש את האונסים ולא ''נסחף''.

  • 73.

    ברגע שהוא אמר ''בעלה'', איבדתי את האמפתיה לאיש (ל''ת)

    מושיתוחילרככענג, 02/12/12 14:51

  • 72.

    לפי עמדת ארגוני הנשים, הן לא תשקוטנה עד שיגישו להן את אשכיו של גולדבלט

    זורבה, 02/12/12 13:54

    אינני יודע היכן בדיוק עובר הקו של הצדק מול אי הצדק, אבל אני יודע איך מפרשים בארץ את החוק.
    מקרה חנן גולדבלט נידון בבית המשפט לפי החוק, עונשו ניגזר לפי החוק, ושיקולי השחרור המוקדם הם בדיוק לפי החוק!
    כן, כולל הבעת חרטהתו המלאה, לפני הדיון, ושימו לב - גם לאחר השחרור, כשלא היה חייב בכך.

    בנקודת זמן זו החברה צריכה לתת תשובות לעצמה, לא לנפגעות - האם הוא הפך מוחרם, מנודה מהכול, או שמא החברה מחוייבת בשיקום האסיר והאסיר המשוחרר.

    לכול תאבות הנקם, שמשחרות למלוק את צווארו של גולדבלט ולשלוק את אשכיו - זהו? ואחרי זה הוא כן יוכל לחזור לחברה?
    ואולי גזר דין של נידוי ומיתה?
    אני אומר לכן - אל פחד, הוא כבר לא יהיה מקובל בשום חברה שהיא, ועבודה הוא לא ימצא בקלות, אם בכלל. מישהו חושב/ת אחרת?
    בתור אחד, שמתעב את האנסים לחלוטין, גם אני שם לעצמי גבול, היכן שהחוק שם אותו.
    אני מציע לכולנו - אמצו גישה זו, היסחפות מבטאת רק הגזמה, ואיתה חוסר היזדהות.

    • החברה מחוייבת בשיקום האסיר המשוחרר? באמת? ואיפה האחריות האישית של כל

      אחד מאיתנו?, 03/12/12 17:51

      לפי דברייך מחר אני יכול לגנוב, לרצוח, לאנוס, לעשות ככל העולה על רוחי ובעיקר כלפי חלשים ממני וחפים מפשע.
      אם אתפש ואשב בכלא לכמה שנים זה יהיה עצוב, אבל לא נורא, כי אחר כך אין לי יותר אחריות למעשיי. החברה שבה אני חי חייבת לי. כולם חייבים לי. כולם צריכים לעשות הכל ולשקם אותי. מגיע לי.
      צריכים לשכוח מיידית את מה שעשיתי. למחוק את עברי כי הרי שילמתי את חובי לחברה (אבל לא לאותן מסכנות שאנסתי). ומעתה ואילך לי אין שום אחריות אישית על מעשיי.
      ו...אה....כל מי שנגד אחריות אישית הוא/היא תאב נקם שרוצה לעשות לי דברים נוראיים (לשלוק או לשלוק - זה השאלה).

      נו באמת....אתה קורא את מה שאתה כותב?

  • 71.

    תגובה 64 די מסכמת את הנושא (ל''ת)

    אורן, 02/12/12 12:25

  • 70.

    אירגון הנשים

    מנחם, 02/12/12 12:24

    הרי אירגון שכזה למען נשים צריך להצדיק את קיומו....

  • 69.

    לראש מועצת תל מונד יש בנות????? (ל''ת)

    מי האדיוטים בתל מונד שבחרו אחד כזה???, 02/12/12 11:36

  • 68.

    עוד הצדקה להומסקסואליות -נפטרנו מהעויניות הפנימיסטית (ל''ת)

    הומסקסואל גאה ודשמח בחלקו, 02/12/12 09:32

  • 67.

    נשים

    כהן רחל, 02/12/12 09:30

    נשים הם אחזריות לא רואים אף אחד

  • 66.

    ריקלס בחורה בת חמישים לא ינוקה התחתנה כי הוא בן 90 כמה נישאר לו (ל''ת)

    חשבון היא יודעת לעשות לתגובה 61, 02/12/12 09:24

  • 65.

    סיפור אמיתי - ישראל = מדינת טרור עבור הגבר

    חבר, 02/12/12 07:50

    אשתו היתלוננה שהיכה אותה. מכיר את חברי היטב -שרתנו יחד בבפלס''ר גולני - ברור שלא נגע בה!
    האדם נורמטיבי ,מעולם לא פגש בשוטר... אולי בדוחות חניה...אך אדם וחבר טוב!!! נישבע ביקר לי!!!

    היתלוננה כי רצתה להוציאו מהבית בתהליכי הגירושין שעברו.אפילו השוטר אמר את זה אך אלה ההנחיות טען שאין מה לעשות...

    עבר זמן...
    הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום. הוא היתעקש כי לא נגע בה. ולא הסכים לעיסקת טיעון - השופט...האמין לאישתו שבכתה בהצגה שבמישפט. הוא גזר עליו 16 חודשים בכלא!!!{

    התובעת דרשה כלא ,לנקום בו שלא הסכים לעיסקת טיעון.ולא הסכים לחסוך את זמן בית המישפט...

    בתקופת מאסרו הוא איבד את ביתו גם כן.
    מאחר ואישתו שחיה בבית לא שילמה משכנתה הבנק לקח את הבית.

    כשיצא מהכלא - לא מצא עבודה ...גר אצל אימו... ...צבר חובות ...
    את ילדיו בית המישפט לא איפשר לו ליראות - כי הוא ''עבריין מסוכן'' - רק ב''לשכת הקשר ''בחולון ,
    את הילדים ראה מעט מאד כי אישתו לא הביאה אותם ללישכת קשר לשעה בשבוע שהשופט איפשר לו.

    אחרי שנה , היתאבד .

    הכל אמת !!! הוא היה אדם מקסים עם לב ענק שתמיד עזר ...

    האשם לא רק גרושתו !!

  • 64.

    הבחורות רצו תפקיד בהצגה והוא נתן להן בראש, מה רע בזה? (ל''ת)

    רמי, 02/12/12 04:49

    • פעם הבאה שאתה הולך לחפש עבודה שהבוס יתן לך באחורייך...מה רע בזה? (ל''ת)

      אל תשכח להתכופף, 03/12/12 17:53

  • 63.

    אנשים, המסר של ארגוני הנשים הוא שגול וברח כל עוד נפשך בך. (ל''ת)

    דודו, 02/12/12 04:31

  • 62.

    ''עשה שטויות?!''

    פה ושם, 02/12/12 00:30

    אונס זה ''עשה שטויות'' ???

  • 61.

    משולם ריקליס הוא מיליונר בגיל קרוב ל90.והוא השיג אישה צעירה

    אגד, 01/12/12 23:46

    כנראה שאהבה לא היתה כאן אלא אהבה לכסף.האם אפשר להאשימו במשהו?האם לא ניהיה מגוחכים אם נרדוף אותו היות והוא זוכה להתמסרות מלאה אך ורק בגלל מצבו הפיננסי.
    האם אנשים לא מחפשים בצד השני-יופי מיוחד,פרסום,מעמד,כסף,השכלה גבוהה,גוב חשוב.
    אז מה פתאם מיתממים כאשר בנות חיפשו פרסום וקידום וגאווה בפני חברותיהן והתמסרו לגולדבלט בתקופה שהיה ידוע ומפורסם.וחלק הבנתי המשיכו לשמור איתו קשרים.ולפתע לאחר שנים רבות הן החליטו שחייהן נהרסו.

  • 60.

    אנסו את חנן גולדבלט (ל''ת)

    עשו לו כיפה אדומה, 01/12/12 23:27

  • 59.

    אונס במרמה - דהיינו יחסי מין *בהסכמה* שנתקבלה במרמה

    אלכס ד., 01/12/12 22:47

    ומלבד זאת, 99.9 אחוז מכתבי האישום בעבירות מין בישראל מסתיימים בהרשעה. לשיעורי הרשעה שכאלה אין אח ורע בעולם המערבי. במקום השני מצויה סינגפור עם 86%.
    למעשה אין לאיש מאיתנו דרך לדעת אם גולדבלט ביצע איזושהי עבירה, משום שברגע שהוגש נגדו כתב אישום השופטים ממילא ירשיעו אותו, כפי שהם עושים תמיד, וארגוני הנשים דואגים לכך היטב.

    • במקום לקשקש תעשה גוגל ותקרא את כתב האישום

      צ., 02/12/12 16:31

      לא הסכמה ולא בטיח. ''המרמה'' זה בגלל שמכר למתלוננות שצריך לעשות חזרות לתסריט שלא היה ולא נברא.

  • 58.

    מפסקות רגליים כדי להיות סלבז... ואחרי זה מתלוננות (ל''ת)

    שי, 01/12/12 22:10

  • 57.

    צריך לפצות אותו על פסק דין סופר מוגזם

    תכלס, 01/12/12 20:55

    חודשיים מעצר בית= היה מספיק

  • 56.

    פירוש חדש לפשע האונס-''אדם נפלא וטוב לב'' שרק ''נסחף''... החבר הזה בלתי

    א, 01/12/12 20:51

    מוסרי או סתם מוגבל, כשהוא אומר זאת שנים לאחר ההרשעה! נראה שהוא וחברים אחרים של ה''קורבן'' צרי אופקים באופן קשה, כשאינם תופסים שבדבריהם אלה הם מעודדים מעשי אונס רבים נוספים!

  • 55.

    נשות תל מונד

    קובי, 01/12/12 20:32

    שימו לב לחברי המועצה שלכם
    מחר כל אנס שיעצר יחפש פולטקאי לגבות אותו
    ויהפוך לקורבן של המערכת הנכנעת לתכתבי הנאנסת המרושעת-לא יאמן שאחרי ששחררו אותו יש טינופות ציבוריות כאילו שיכולים לומר דברים כאילו, אם היו אונסים את בתו של איש המועצה הנכבד כנראה היה דורש להחמיר עם הפושע

  • 54.

    אין תמימים בסיפור הזה

    תמר, 01/12/12 19:40

    ה''בנות'' באו אליו הביתה והיו מוכנות לעשות הכל בכדי שהוא יקדם את הקריירה שלהן והוא ניצל את הסיטואציה. זה שבחוק יש סף המבדיל בין קטינה לבוגרת לא משנה את הפרקטיקה שנערה מצויה לא מתייחסת לעובדת קטינותה כשהיא מחליטה לקיים יחסי מין לתועלתה.החוק אמור להגן על חסרי ישע ולא לגונן על בחורות מניפולטיביות.

    • צדיקה בסדום. נשים עם שפל ובזוי. סחטיין עלייך תמר. (ל''ת)

      יש תקווה, 01/12/12 22:05

    • החוק הוא נגד הגבר כי הוא גבר. (ל''ת)

      ישראל מדינה פשיסטית!, 02/12/12 07:51

    • אך המדינה הנישלטת ע''י פמניסטיות מוצאות את הגבר אשם (ל''ת)

      בישראל יש הפליה בחוק נגד הגבר, 02/12/12 08:00

  • 53.

    עשו לו עוול. צריך היה להשאיר אותו עוד בכלא עד שיבין איזה אדם שפל הוא. (ל''ת)

    כפר הס או כפר האנס, 01/12/12 19:21

    • מה הוא עשה, רק נתן להן בראש ובהסכמה!!!! (ל''ת)

      יובלי, 02/12/12 04:50

    • שנאה היא דבר ניפלא -שיהיו לך חיים טובים (ל''ת)

      יואב, 02/12/12 07:56

  • 52.

    עשו לו עוול ענק- ארגוני הנשים האלו זבלה מהלכת (ל''ת)

    תכלס, 01/12/12 19:11

    • ברור. לאנוס זה לא עוול, לשים אנס בכלא זה עוול...אוי לעולם הפוך כזה (ל''ת)

      חוקי השרעייה, 01/12/12 19:56

      • לשקר לבחורה זה לא אונס !! (ל''ת)

        חוקי הביצים שלי, 01/12/12 20:53

  • 51.

    בית המשפט גזר את עונשו, כך שברור היה שהוא לא יישאר

    א., 01/12/12 19:08

    במאסר עולם. ניכוי שליש על התנהגות טובה זהו נוהל קבוע בבתי הכלא בארץ, גם לגבי רוצחים.

  • 50.

    תגובה הזויה של יו''ר ארגון מתפקדות

    רוני, 01/12/12 18:42

    בטח, הפמיניזם הקיצוני צריך להיות התובע ולא המדינה, וככה כל הגברים יהיו בכלא.

    • מה הקשר בין אנס לבין פמניזם קיצוני או לא קיצוני? (ל''ת)

      אונס זה אונס, 01/12/12 19:57

      • מה הקשר? הפמיניזם הוא המגיב בכתבה, זה הקשר. פשוט. (ל''ת)

        לא מתאים לך ,אבל זה בכתבה., 01/12/12 22:07

      • הקשר הוא שבעיניי הפמיניזם הקיצוני

        רוני, 01/12/12 23:19

        בית המשפט הישראלי לא מספיק טוב עבורן והן רוצות צדק משלהן.

      • אך המדינה הנישלטת ע''י פמניסטיות מוצאות את הגבר אשם

        סיפור אמיתי ! האשם - חוקי המדינה נגד הגבר, 02/12/12 08:10

        אשתו התלוננה שהכה אותה. מכיר את חברי היטב -שרתנו יחד בפלס''ר גולני - ברור שלא נגע בה!
        האדם נורמטיבי ,מעולם לא פגש בשוטר... אולי בדוחות חניה...אך אדם וחבר טוב!!! נישבע ביקר לי!!!

        התלוננה כי רצתה להוציאו מהבית בתהליכי הגירושין שעברו אפילו השוטר אמר את זה אך אלה ההנחיות טען שאין מה לעשות...

        עבר זמן...
        הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום. הוא התעקש כי לא נגע בה. ולא הסכים לעסקת טיעון - השופט...האמין לאשתו שבכתה בהצגה שבמשפט. הוא גזר עליו 16 חודשים בכלא!!!

        התובעת דרשה כלא ,לנקום בו שלא הסכים לעיסקת טעון.ולא הסכים לחסוך את זמן בית המשפט...

        בתקופת מאסרו הוא איבד את ביתו גם כן.
        מאחר ואישתו שחיה בבית לא שילמה משכנתה הבנק לקח את הבית.

        את ילדיו בית המישפט לא איפשר לו ליראות - כי הוא ''עבריין מסוכן'' - רק ב''לשכת הקשר ''בחולון , תחת פיקוח - שעה בשבוע.

        כשיצא מהכלא - לא מצא עבודה ...גר אצל אימו... ...את הילדים ראה מעט מאד כי אשתו לא הביאה אותם ללשכת קשר לשעה בשבוע שהשופט איפשר לו.

        אחרי שנה , היתאבד .

        הכל אמת !!! הוא היה אדם מקסים עם לב ענק שתמיד עזר ...ולא בגלל מותו

    • הפמיניזם הקיצוני - יצר בישראל מצב חוקי לאונס ורצח הגבר (ל''ת)

      גרוש +2, 02/12/12 08:02

  • 49.

    מוזר באמת שנתפלו אליו, הרי אין אנסים אשכנזים (ל''ת)

    בן, 01/12/12 18:31

  • 48.

    אם הוא קורבן, אז גם הנשיא קצב הוא קורבן של הנשים. (ל''ת)

    מדובר בנערות רכות., 01/12/12 18:12

  • 47.

    איש מגעיל שפגש בבנות מגעילות

    סיפור מגעיל, 01/12/12 18:04

    מצד אחד: אשמאי ציני שקונה מנערות סקס באמצעות שקרים והופך פרנסה לסדנת-פיתוי.
    מצד שני: נערות ציניות וחסרות-מעצורים שיעשו הכל בשביל להתברג בברנז'ה כדי להתלונן אחר-כך.
    מצד שלישי: מערכת משפט מתחסדת ומשוחדת וארגוני ''נשים'' היסטריות משינאה.
    מעניין מי הכי מגעיל?

    • תגובה לעניין. אך בכל זאת האחריות חלה על הבוגר ולא על הצעירות (ל''ת)

      מניפולטיביות ככל שיהיו, 01/12/12 19:58

      • האחריות חלה על כולם. נקודה.

        _, 01/12/12 20:13

        למעט אלה שבית המשפט מינה להם אפוטרופוס.

        • האחריות חלה על מי ששופטים (ל''ת)

          דודו, 02/12/12 04:29

        • האחריות חלה על מי ששופטים החילו עליו אחריות. הוא ריצה את עונשו (ל''ת)

          ארגוני נשים מבזות את בית המשפט והצדק, 02/12/12 04:30

      • ''מוסר השכל''

        פרפר נחמד, 04/12/12 16:48

        כשהזיין עומד השכל בתחת, שמעת על זה פעם?כל אחד לגופו צריך להזהר,אים הייתי לעבוד עים נערות הייתי ניזהר שבעתיים,ודואג לסיפוקי במקום אחר,

  • 46.

    אני משוכנעת שהוא הקורבן של נשים נקמניות (ל''ת)

    כך גם היה אצל הנשיא קצב, 01/12/12 17:50

  • 45.

    כל גבר יכול להיות קורבן לאלימות נשית כמו חנן (ל''ת)

    די לאלימות הנשים, 01/12/12 17:40

  • 44.

    'ארכון הנשים' זה ארגון הביציות! (ל''ת)

    אני אישה, הן לא מייצגות אותי! אלא את המכשפיות שלהן, 01/12/12 17:06

    • זורעות את שינאתן ותיסכולן . מכוערות. מה זו אשמת אחרים? (ל''ת)

      סתם מגעילות תתחת וכלום לא יותר., 01/12/12 22:08

  • 43.

    יש הרבה זוגות נשואים או חיים בהרמוניה ואם מנתחים את מה שקרה בינם אחורה

    אגד, 01/12/12 16:27

    אז בודאי יכלו להלביש תיק של אונס או עבירה מינית לבעל.
    הרי גם אם האישה היא המתחילה והיא היוזמת הרי שאפשר בחוקי היום לאמר שנוצלה עי הבוס או המפקד או המורה.
    לא יתכן שאישה ראויה לכל משרה ולכל תפקיד ובצדק אבל כשמגיעים ליחסים אינטימיים פתאם הופכת האישה לחסרת תבונה ,חסרת יכולת שיפוט ולא מבינה מימינה ומשמאלה.
    מדוע אם הבוס יאמר תגנבי האישה מבינה שהיא לא צריכה לגנוב ואם הוא אומר תשכבי איתי היא מבינה שהיא מוכרחה?

    • וואוו, חובה לקרוא (ל''ת)

      כנסו כולם, 01/12/12 18:58

    • כמה שזה נכון . (ל''ת)

      צודק, 01/12/12 19:59

  • 42.

    אתה אנס מורשע תקלוט את זה ותזוז לנו מהעינייים (ל''ת)

    תתבייש חלאה, 01/12/12 16:07

  • 41.

    אושיק את הרעש סביבו הוא הקים,אילו היה בבתך ?ודאי תגובתך הייתה שונה (ל''ת)

    החברה צבועה הוא לא מצדיק את עצמו החברה מגוננת עליו, 01/12/12 16:03

  • 40.

    חובה לעזור לחנן לחזור לחברה ולעבודה אחרי ששילם את חובו

    הרדוף, 01/12/12 16:02

    חנן שילם את חובו לחברה ב-4 שנים בבית הכלא.
    עכשיו לאחר ששילם את חובו לחברה חייבים לעזור לבחור להשתקם ולחזור לחיים רגילים בחברה ישראלית.
    אני אישית מכיר היטב את ההרגשה האיומה של להיות מחורם ולא מקובלת בחברה ...
    כבר למעלה מ 14 שנים אני נרדף ולא מקובל בחברה, ולכן לא מצליח למצוא עבודה ונשאר ספון בביתי. וזו הרגשה איומה ביותר ,הרגשה של רגע אחד לפני המוות ......

    • לכל כלב...

      daniela, 01/12/12 16:28

      אם 14 שנים אתה מוחרם, כנראה מגיע לך. אינשאללה תמשיך ככה. וגם חנן דמו בראשו, שיתפגר בלי שאף אחד ישים קצוץ עליו.

      • דניאלה היקרה בטח בעלך או החבר שלך הם אנשים מסכנים ...

        מסטול, 02/12/12 09:13

        מסכנים האנשים שצריכים לחיות עם אישה מרושעת שכמותך דניאלה....
        מקומך בנווה תרצה שם יחנכו אותך להיות בת אדם מבלי לפגוע ברגשות של הזולת....

      • אמאלה , דניאלה כמה רוע ורעל יוצא ממך בלי לדעת על מי ועל מה? (ל''ת)

        טלי, 02/12/12 09:18

  • 39.

    ארגון ''מתפקדות'' הפועלת לחקיקה למען קידום נשים. אתם מבינים את המשמעות?

    המצב חמור ממה שאתם יודעים, 01/12/12 15:33

    אירגוני נשים בלחץ על ח''כ מחוקקים חוקים ''קידום מעמד האישה'' = חוקים נגד הגברים!!!
    כל דבר חייב לבוא על חשבון מישהו אחר!

    כבר עתה לא מעמידים כבר 15 שנה נשים לדין על תלונות ועלילות שווא .
    שנים כבר שגבר שמיתגרש ולו יותר מילד אחד -,בהכרח מסולק מביתו וחובתו לשלם סכומים שגורמים לו להיות עני מרוד.

    עעדת שקמה האו''ם קבעה שהמצב בתחוקתי והמנטליות המבוצעת היא הפליה קשה מאד נגד כל אדם שהוא גבר.
    מישרד המישפטים גם מודה ש''רק 35 גברים'' !
    מיתאבדים בשנה כתוצאה של יחס הרשיות המגמתי והפלילי.

    משרד המשפטים ממלא פיו מים.ולא עושה תיקון לדבר,
    נהפוכו.הוא מסייע לאירגוני הנשים לחוקק חוקים נגד הגבר.

    הגבר:
    = בשר תותחים בצבא
    = עבד של המימשל ליצור הכנסב לצורך גביה של מיסים.

    זכות חיים בסיסית,שיוויון זכויות - לא !

    האם זו מדינה דמוקרטית שיוויונית?

    למי שצעיר ועוד יכול - הגר מישראל כל עוד אפשר.

    • בכל מקום בעולם יזרקו אותך לכלא על אונס (ל''ת)

      מה קשור כל מה שכתבת?, 01/12/12 20:02

      • פתתי לזעוק ''אונס, אונס'' על ביקורת שאינה קשורה לאונס. (ל''ת)

        ר, 01/12/12 20:10

  • 38.

    אלבז אתה חוצפן , גולדבלט הוא עבריין מין מורשע - שלא תתבלבל ולא תבלבל

    מיכל, 01/12/12 15:26

    יש גבול גם בחברות, וחבל שנושא משרה ציבורית מתבטא כמוך. תתבייש.

  • 37.

    די עם ארגוני הנשים האלה, אם חטא - שילם, ולא בטוח שחטא כמו שמתארים

    ..., 01/12/12 15:00

    העדות של בן המושב לא מפתיעה.

    אם בן אדם אנס - הוא צריך להיכלא, וחנן נכלא, ישב ושוחרר כחוק אחרי 2/3, כמו כל אסיר אחר.

    אבל בואו נשים דברים על השולחן. ארגוני הנשים עוברים כל גבול. אונס זה דבר מזעזעז. אבל על כל בחורה שנאנסת ולא מתלוננת, יש אחת שלא נאנסת ומתלוננת. אז גם הגברים הם לעיתים קורבן.

    אונס זה משהו שקורה בכוח פיזי, או שמישהו בעל תפקיד (מפקד/ בוס וכו') סוחט את זה בתמורה לאיום כזה או אחר. כל מצב אחר צריך להיבדק בקפידה וללא עליהום. כי בקלות אפשר להעניש אדם (לא מדבר דווקא על חנן) שלא עשה דבר כי בחורה החליטה לדפוק אותו..

  • 36.

    אני שולח את ביתי לחוגי ם,אם משהו יגע בה,הוא על כסא גלגלים (ל''ת)

    אריה מחשי., 01/12/12 14:57

    • אז זהו. זו היא שנוגעת קודם . אלה החיים ילד. גם הבת שלך כן :)

      עוד דאפאר לוזר..., 01/12/12 22:12

      תפנים זאת היום בכדי שלא תאשים אחרים אחר כך מתוך תחושת הפתעה של ילד בן 6.
      תיזכר בכל הבחורות שהשתוללו עלייך במיטה.
      הן גם הבת של מישהו.
      אתה בכיסא גלגלים , דביל?

  • 35.

    שארגוני הנשים יתחילו לעשות חשבון נפש.צעירות שרוצות תפקיד ומציעות את

    אגד, 01/12/12 14:22

    גופן בתמורה ואפילו לא בתמורה רק כדי לאמר ששכבו עם סלבס גם נושאות באחריות.וגם תלמידות או חיילות או עובדות הרוצות בזוהר של שכיבה עם הבוס או המורה.
    אי אפשר לעשות סלט אחד מהכל וכשהיחסים לא מגיעים לחתונה אז לכל דבר קוראים אונס.

  • 34.

    ''אדם לא מזיק''??? לבדוק מי זה המשה אלבז הזה שאונס הוא לא פשע עבורו (ל''ת)

    ולפשפש בעברו המיני, 01/12/12 14:21

  • 33.

    מערכת המשפט אנסה את המילה אונס (ל''ת)

    רוני, 01/12/12 14:16

  • 32.

    הרבה נשים מנצלות את המצב

    מהכרות, 01/12/12 14:15

    וקופצות על העגלה אחרי ששומעות על הטרדה או שתיים כשכתב לא חשוב בכלל החליט לעשות פיל מעכבר כדי לבנות לעצמו שם , ראה מקרה קצב, ופתאום משום מקום מופיע איזה ''אונס'' בהגדרה חופשית אחרי כמעט שבע שנים, כדי לקבל קצת כסף מהקורבן ותשומת לב מהסביבה.הקורבן כביכול לא נדרשת לשום אמינות וכל דבר מוסבר כ''סתירות בגרסא כתוצאה מטראומה, שכחה ווטבר''קלות בלתי נסבלת של הרשעות של הרבה שופטות פמניסטיות ששכחו להוריד שפם

  • 31.

    השיטה: אשה מפתה גבר להתקדם בעבודה ותובעת לאחר 20 שנה כשהבינה שזה לא

    חוסר שיוויון, 01/12/12 13:51

    סיפק את הסחורה שחשבה שתשיג......
    נשים=שק של נחשים
    כאשר היה מפורסם בטח התפארה ששכבה איתו
    לאחר שראתה שלא השיגה כלום בחיים בגלל שהיא לא יוצלחית היא תובעת אותו.....

  • 30.

    כרגע הקרבן הוא חנן ופורעות הסדר והחוק הינן נשים מסוכנות לחברה! (ל''ת)

    שומר חוק, 01/12/12 13:50

  • 29.

    יש בעיה בכל התחום הזה. ויש משהו בטוקבקים מכל הצדדים

    מוזמנים להכנס, 01/12/12 13:42

    במסגרת העבודה שלי הכרתי הרבה בחורות שעברו אלימות של גברים. הוטרדו או נאנסו. זאת תופעה די רחבה ומטרידה.
    לתוך התופעה הזאת וההתנגדות החשובה אליה נכנסו הרבה גורמים שמנצלים את המצב ומפעילים אלימות נגדית קשה.
    גברים מפעילים כח מול נשים בחולשה, ונשים מפעילות כח מול החולשה של הגברים, התקשורתית והחוקית, ומבצעות לינצ'ים אכזריים.רמון, ונראה שגם גולדבלט הם גם קורבנות. גם (ויכול להיות שתראו גם תגובות כאלה לטוקבק הזה. עצימת עיניים ותקיפה).
    ההטרדות והאונסים הם מצב חברתי מורכב. של גברים חארות, של גברים מבולבלים, של גברים נאיבים. של כל מיני.
    העניין הוא שהטיפול התקשורתי ולפעמים החוקי לא מבדיל בין חיים רמון לבין אנס אלים. וזה עושה עוול לעניין כולו.
    יש גם לראות את החלק של הקורבן. ויש חלק, גם אם זה לא נעים לשמוע. בחורות רוצות כח, לא פופולרי להגיד אבל מספיק שתראו דייט בחשיכה כדי לראות את ההעדפה לגוף גדול, לכסף גדול, לפיתוי אקטיבי על גבול הכוחני. זה המצב.
    גם הטיפול במתלוננות שווא, שזה אונס לגבר, אינו קיים. תמונה לא מתפרסמת או שם.
    צריך שינוי כולל. צריך לראות תמונה כוללת כדי לשנות

    • תגובה אומללה!

      דנה, 01/12/12 17:25

      להגן על חיים רמון זו חוצפה! נכון שינם גברים נאיבים! אבל חיים רמון אינו גבר נאיבי.. הוא בעל מישרה שכפה עצמו על חיילת שביקשה להיצטלם איתו... ולכפייה הזו קוראים אונס... ולא רק שחיים רמון כפה עצמו בכוח ודחפ את לשונו לפיה של החיילת הצעירה.. בהמשך כאשר נתבע על כך הוא שיקר ובלשונו הארוכה גם הכפיש את שמה של הבחורה שהעיזה להתלונן עליו.. ובכן השופטים מצאו את החיילת מהימנה וישרה ואת רמון אשם ושקרן שמשנה את גירסותיו!

      • במקרה שכחת את שאר השקרים שהיו בתיק?

        ר, 01/12/12 18:58

        כמו האיומים של ראש מחלקת החקירות במשטרה שרמון עומד לתבוע אותה?

        מה שלא היה ולא נברא. שנמשיך להאזנות סתר או שכאשר מדובר בגבר דמו מותר?

    • צודק - צריך לעשות הפליה מתקנת נגד נשים

      אלי המחוקק, 04/12/12 00:50

      בכל הזדמנות שיצא לי לדבר עם גברים במהלך החיים , עולה תמיד הנושא ש.. בחורה יכולה לסבך כל גבר בלי הרבה מאמץ , ובשניות..וזה אומר הכנסה של הגבר לתא מעצר או בגיל אלימות או בגיל אונס, עוד לפני שנבדקו חשדות..ולפני שבוצע משפט.
      למה המצב הוא כזה? האם מישהו שמע פעם שיש ענישה קשה כמו ענישה של אונס , או הרתעה כלפי נשים שמתלוננות שווא , מתוך יצרי נקמנות או טיפשות.? כדי לנצל את הכוח שניתן להם בחוקים ?

  • 28.

    איזה פושע ואנס סידרתי היה צריך לשבת עוד כעשרים שנה שילמד! (ל''ת)

    אשר משה רמת-גן, 01/12/12 13:38

  • 27.

    It is not the failure of the LAW..

    Avouskila, 01/12/12 13:20

    is the greatest weakness of the people that suppose to protect it and enforce it, i.e. the whole apparatus: and we have so many examples that it boggles the mind to call Israel as a LAND where LAW and ORDER are sancrosanct; that all the citizens whatever their creed, colour and social status are treated on the same level plain field.
    Unfortunately that is not the case. So much of EIPHA and EIPHA that one is asking herself/himself is that really so?! the cases in the past and currently before the various levels of JUSTICE, shows the system is broken down, and there are not enought Gardes-Fou to avoid from taking biases of all kind: sex, colour, creed, and social status.

  • 26.

    אם קיצרו לעאטף זאהר- מגיע גם לגולדבלט קיצור עונש

    והוא *כן* אשם, 01/12/12 13:09

    גולדבלט איננו קדוש מעונה, אבל זה לא הוגן שאדם אחד ( זאהר ) מקבל קיצור עונש נגד כל הדעות מסביב ומבלי שהביע שום חרטה, ואדם אחר ( גולדבלט ) יספוג את מלוא הדין ללא הנחות.
    אם הדין מתמסמס במקום אחד, חייבים למסמס את אותו דין לכל אורך הדרך, גם ביחס לאשמים אחרים ( שהם אכן אשמים ).
    היו חייבים להבין שכך יהיה בעת שקיצרו לזאהר את עונשו.

  • 25.

    אההה (ל''ת)

    רון, 01/12/12 13:01

  • 24.

    חנן ענן אנס

    זוהר פרייברג, 01/12/12 13:00

    לכן הוא ישב בכלא - הוא איננו קרבן!!!

  • 23.

    אני כאישה,מתביישת בנשים נוקמות,רוצות לראות דם,נשים אכזריות ורעות (ל''ת)

    יאללה תרדו ממנו ,קרעתם אותו לגזרים, 01/12/12 12:54

  • 22.

    גם מי שמביע הערכה לחברות עמו היה צריך לשבת תקופה

    חואן דל קולו, 01/12/12 12:46

    זאת המדינה היחידה שהקורבנות הם האשמים. באונס, על הכביש, בכל פשע. תמיד רחמים על הבני בליעל. לו הייתה מדינה נורמלית, הבן מוות הזה היה מקבל 20 שנה בפנים, בלי להוריד שליש ובלי נעליים, תרתי משמע.

  • 21.

    קשיש במלוא אונו.... , בעלי בן 53 ולא מסוגל לענג אותי....!

    מאת : נעמה השפויה מהר גירון ,אשר בשומרון., 01/12/12 12:43

    תנו לי 100 חננים גולדנבורג..., אני רוצה גם...!!

    • קני לו ויאגרה לפני שאת קוראת לגדודי הפלמח לספק אותך (ל''ת)

      ש ח, 01/12/12 13:52

    • אני אחד מהם

      פרפר נחמד, 04/12/12 16:51

      ואוהבת בגרון,תני תגובה

  • 20.

    הוא לא היה אמור להכנס לכלא מלכתחילה

    אבי, 01/12/12 12:37

    הבנות לא קיבלו גוב --וזהו שרפו לו את החיים !!!
    הוא שכב עימן אבל במאה אחוז לא אנס!!

  • 19.

    איזה זבל של חברים. במיוחד עושקי לוי הזקן. בושה וחרפה שישחררו

    אילני, 01/12/12 12:31

    אותו לפני הזמן. הפצע של הנפגעות לא יגליד לעולם !!!!!

  • 18.

    אנחנו המדינה היחידה בה קורבנות תאונות דרכים ופעולות איבה מקבלים אלפית

    מוריצי, 01/12/12 12:23

    מפגיעה מינית ולמה
    לפי חוקי הכלכלה הכל עינין של היצע וביקוש ועקומות תמורה . כל הנשים עוסקות כל היום בלהיות יפות מקוסמטיקה ועד ניתוחים וכל זאת כדי לתפוס איזה גבר עשיר כדילאחר מכן לקחת את הונו ע''י חלוקת רכוש בגירושין סתם סחיטה ויש מוכשרות כמו שהרויחו מנשיקה בודדת של רמון ועד נשיא הקרו האירופית שהפך את העוזרת למולטי מליונרית. נשים אלה חושבות שהן יכולות לסחוט עוד מחנן גולדבלט. מוזר שהשופטים חושבים שהנזק הנפשי שלהן גדול מאלה שהיו באושוויץ למשל או בגרדים בבאר שבע

  • 17.

    מה התאווה הזו לבעוט בגופה מהלכת?

    מיכל, 01/12/12 11:59

    חנן ביצע פשעים חמורים ושילם עליהם ע''פ חוק.
    הוא גם התנצל והביע חרטה על מעשיו.
    זהו. די. נגמר.תעזבו אותו.
    תלמדו לסלוח.

    מאין מגיע הרצון הסדיסטי להתעלל בו כעת?

    • 'לבעוט בגופה מהלכת' די,הסמכן שילם ושילם בגדול (ל''ת)

      אשכרה תיאור למופת, 01/12/12 12:54

    • עיסוקנו בנשים.

      לאישה אין שיקול דעת .פעולותיה מרגש בלבד., 02/12/12 07:44

      לצערנו הן קמו על הגבר ומנצחות אותו בגלל המדינה .
      הן אוגרות כוח לאונס ורצח הגבר לא עונש!

      נישמע אולי מילים קשות אך זו אמת עובדתית.
      1.גבר ניכנס לכלא על אונס ללא חוקי דין פלילי -מספיקה רק עדות שמיעה של השופט בעדות המתלוננת.

      2.חבר מהצבא ז''ל איש נקי ! ישב בכלא שנה ,רק כי גרושתו טענה שהיכה אותה .
      הוא לא הצליח לקום מעוול הנורא -והיתאבד.

      3.המישטרה לא פותחת תיקים על אלימות והונאה לנשים. כי הפרקליטות לא מוכנה להעמידן לדין.

  • 16.

    גולדבלט הוא אנס, כך הוא גם נישפט ונענש!

    אורן, 01/12/12 11:41

    גולדבלט הוא אנס, לא פחות אך גם לא יותר!!! גם בין אנסים ישנם כאלה שהפעילו אלימות, לפעמים גם רצח, גולדבלט זה לא המקרה.
    לקורבנותיו של גולדבלט אין מזור וכך היא גם לגבי קורבנות אונס אחרות. מצד שני המערכת צריכה להתייחס לגולדבלט כמו לכל אנס מורשע אחר. למורשעי עבירות מין נוצרו תנאי סף מחמירים אף יותר מרוצחים על מנת לקבל הקלות בעונש, גולדבלט עמד בכל אילו ולכן יש לעזוב אותו לנפשו, היותו מפורסם לא צריכה לשמש לא לרועץ והוא לא צריך להיות מופלה לרעה לעומת אנסים, רוצחים, או כל פושע אלימות אחר שמשוחרר לאחר שליש

  • 15.

    חברים יקרים אם לבת או לאישה או לאחות שלכם

    שש, 01/12/12 11:39

    חנן היה עושה את מה שהוא הודה והואשם אזי אתם הייתם מדברים אחרת ועם יותר כבןד ורחמים כלפי הנפגעות אז בבקשה גשו לבנות שלכם ותשאלו אותם האים אחרי שיאנסו אותם חלילה כדאי שהאבא הרחום יגלה רחמים כלפי אנס ביתו

    • כל הבעיה היא שאתה פשוט לא מבין את הבעיה.

      אגד, 01/12/12 16:37

      היום קוראים לאונס או עבירת מין גם ליחסים שהיו בהסכמה בין הצדדים או בעידודה של האישה
      הנשים שקימו יחסי מין עם גולדבלט רצו להיות שחקניות תיאטרון או להיות קרובות לסלבס .מה שקרה שם היה ניתן לעצירה בכל שלב.נמאס פשוט מהצדקנות.אדם -גבר או אישה אמורים לקחת אחריות על מעשיהן

      • גבר מבוגר יודע שזו עברה על החוק לקיים יחסים עם קטינות!

        דנה, 01/12/12 18:05

        גם אם הנערות הצעירות מסכימות ויוזמות יחסים עליו לקחת אחריות ולהגיד לא!

        • אם שני האנשים מסכימים, זה עדיין לא פשע לקיים יחסי מין, גברת.

          ר, 01/12/12 18:53

          ואת דעותיך החשוכות תשאירי בבקשה לעצמך.

        • יש שיקול דעת? אין שיקול דעת?

          עד איזה גיל זה קטינה?, 01/12/12 22:34

          אם מדינת ישראל חושבת שבגיל 16 וחצי מותר לה לנהוג ברכב ויש לה מספיק שיקול דעת לכך אז היא ודאי יכולה לקיים יחסי מין בגיל הזה והיא כבר לא אמורה להקרא קטינה. אם מותר לה לסכן את חיינו על הכביש ודאי מותר לה לשכב עם מי שהיא חושבת שתרויח ממנו

  • 14.

    בחורות לא יוצלחות שהחברה דחתה אותם והתנקמו בו בשביל לנקות המצפון שלהן

    רון, 01/12/12 11:38

    הבחורות האלה לא הצליחו בכלום בחייהן וחשבו להתקדם באמצעותו שראו שלא הצליחו החליטו להמציא סיפור בשביל להרגיש טוב עם עצמן. בחורות הן נקמניות מטבען

    • צודק 100% -תפרו לו תיק !!! (ל''ת)

      אבי, 01/12/12 12:38

  • 13.

    אכזריות נשית

    אריק, 01/12/12 11:36

    הבנאדם ריצה את עונשו. איבד את מה שבנה עשורים רבים.ביצע פשע ושילם- המחוקק קבע הגדרות מדויקות להתנהגות טובה, והוא עמד בהן. האם כעת עליו להמשיך לשבת מאחורי סורג ובריח עד סוף ימיו? הרי במקרים הפוכים-של תלונות שווא- אתן לא יושבות ולו יום אחד, כדי לא להפחיד מתלוננות עתידיות.

  • 12.

    אל תנסה את זה בבית...

    צבר, 01/12/12 11:28

    דב כרמי,חבר,שכן למושב - חנן ''אדם חכם שפעל שלא מתוך רוע וכוונה לפגוע'' ?
    דב,למה לא תזמין את חנן אליך הביתה לעשות בייבי סיטר לבתך הקטנה ?
    לא ? למה לא ?....אין לו כוונה להרע...
    פושע מורשע נדרש להביע חרטה כדי לזכות בהקלה בעונש ושחרור מוקדם,אז חבריו מכחישים בדיעבד במקומו- הוא הקורבן האמיתי פה ?! בושה ועזות מצח.

  • 11.

    מזלו של גולדבלט שזה קרה בגיל מבוגר. אחרת עתידו היה נורא.

    bojangles, 01/12/12 11:11

    גם היום הוא שרוף חברתית ולא משנה כמה חברים יש לו. לכל מקום שיפנה הוא יזכה למבטים לא נעימים וזה המון מבחינת התחושה האישית.
    סוף מעשה במחשבה תחילה.

  • 10.

    בהצלחה אתה אדם טוב (ל''ת)

    אליש, 01/12/12 11:08

  • 9.

    קשיש בן 71,ישב 4 שנים בכלא.מרושש נפשית וכלכלית.

    דן, 01/12/12 11:02

    מבקש סליחה ומתנצל.
    מבקש לחיות את יתרת חייו בכבוד לאחר ששילם את חובו לחברה!
    די עזבו אותו...גם כך עקב מעשיו הוא מצורע.
    לעיתים המילה ''אונס'' מעוררת חזיונות כגון ''הכה אותה עד זוב דם'',''קרע את בגדיה מעליה,הכה ובעל אותה'' ועוד תיאורים הכוללים אלימות קשה. במקרה הנוכחי למיטב ידיעתי מדובר במניפולציה רגשית יחסי מרות והבטחות שווא שהפעיל גולדבלט על קטינות שהסכימו עקב כך לקיים איתו יחסי מין.
    אין ספק מדובר באונס! אך לא אונס אלים בוטה ומזוויע כפי שנתפס בתודעתנו.
    ובכלל יש לי ביקורת כנגד המתירנות המינית הפושה בקרב קטינים ובני נוער...בזמני ..וסליחה על הביטוי ..עד שבחורה ''פשקה את רגליה'' הנשמה שלנו היתה יוצאת {בחיזורים עקשניים,ובניסיונות רומנטיים לרכוש את אהדתה} ...היום וכבר תקופה ארוכה הכל זמין , הכל נגיש...

    • אני איתך בכול מילה שכתבת,ונשים ללא לב,אטומות מביישות אותי כאישה (ל''ת)

      הבנאדם גמור מחוק מת מהלך,ולא מספיק לכם?, 01/12/12 12:56

    • העניין הוא שהוא לא(!) שילם את חובו... הוא קיבל ''עונש'' מגוחך וגם את זה (ל''ת)

      הוא לא ריצה, 01/12/12 14:25

    • היום זה שונה

      גדיאל, 02/12/12 04:52

      לפשק רגליים זה לא עניין גדול!!! נכון שהוא ניצל חולשות אבל זה ממש לא אונס!!!

  • 8.

    אם כל גבר שסיפר מעשיות כדי להכניס אישה למיטה היה נכלא

    אילן, 01/12/12 11:01

    היה אפשר לבנות גדר מסביב לכדור הארץ

  • 7.

    הוא קורבן רק של עצמו, שניצל תמימות. אחרי שיאנסו את חבריו האם

    אלעד, 01/12/12 11:00

    הם יטענו שהאנס הוא קורבן?

  • 6.

    לא מבין שופט נתן לו לשבת בכלא ..למה הוא קורבן ומי החבר הטמבל

    קובי, 01/12/12 10:40

    שמבין ברזי המשפט ומה יקרה ויאנסו את הבת של החבר איך הוא יגיב

  • 5.

    כמה עוד אפשר לדוש בענין הזה ? די כבר (ל''ת)

    d, 01/12/12 10:28

  • 4.

    כל אשה בישראל יכולה להכניס לבית סוהר את מי שהיא רוצה! אל תאמינו לכלום!

    רבקה, 01/12/12 10:27

    ראו הוזהרתם!!! אפילו אם הסתבר מעבר לכל ספק שהיא שיקרה במשטרה אתה לא יכול לעשות לה כלום! כלום! אפילו לא לפרסם את שם הכלבה! יש פה אחת חולת נפש שכולם יודעים מה שמה שאחראית למצב המטומטם הזה

  • 3.

    ''ניסחף קצת מעבר לנורמה'' ''עשה קצת שטויות''

    ארני, 01/12/12 10:19

    ...והרס לכמה נשים את החיים.

  • 2.

    הקורבן האמיתי הן הנשים אז שיפסיק להתבכיין

    יונתן, 01/12/12 10:15

    גשש בלש שילם את עונשו לחברה, אבל הנשים שאותן ניצל ואנס ימשיכו לסבול מהמעשים הנלוזים שלו גם בהמשך חייהם. אני מקווה שגם הוא ישא איתו את תקופת הכלא הלאה להמשך חייו.

  • 1.

    התקשורת תכשיר את השרץ בבוא היום הוא יקבל מדור בעיתון ותכנית ראיונות (ל''ת)

    יעקב, 01/12/12 10:14