• 42.

    לירות בהם כמו שיורים בחזירי בר. חזירים לא פחות נבונים מכלבים (ל''ת)

    תגובה 41 - יתכן שנכונה, 20/03/13 21:23


    IP: 85.65.57.76 דווח על תגובה זו

  • 41.

    נפתרה החידה: מישהו אמור לגזור קופון מ''כלי הנשק הייעודיים''. (ל''ת)

    דג קר, 06/12/12 20:56


    IP: 94.159.199.35 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אסור לירות בכמה כלבים חולים אבל מותר לשחוט מליוני כבשים וםרות. (ל''ת)

    איזה רחמנים בני רחמנים, 29/11/12 17:49


    IP: 79.176.194.229 דווח על תגובה זו

  • 39.

    למה אסור לירות בחיות הטרף ? (ל''ת)

    גדי, 29/11/12 15:02


    IP: 89.138.37.25 דווח על תגובה זו

  • 38.

    להקדים הטיפול לפני שנאחר.

    עזית הכלבה הצנחנית, 29/11/12 11:16

    מה זה כל סיפורי החרטא הנ''ל של אסור לירות בכלבים.עירית ת''א מחסלת עשרות אלפי כלבים בכל שנה, ועדיין זכורה לנו התקופה שהיו עושים זאת בעזרת אקדח מסמרים(כדי לחסוך בהוצאות)ואת זאת ביצעה בחורה שעבדה במקום.נכון שצריך רובה מתאים לדבר מפני שה- M16 למשל לא מדגדג כלב גדול (בגודל זאב) אלא אם נעשתה פגיעה מדוייקת בלב-מה שקשה לביצוע. הכלבים הללו מאד זהירים וברגע שתיקח נשק ליד,הם בורחים כמטורפים.מקומות האכלה החביבים עליהם הם אתרי הפסולת של מחנות צה''ל ששם אפשר למצוא טונות של אוכל ש''מפונקינו'' לא אוכלים.
    אני מעריך שגם הם ברחו מההחלטות האחרונות של מורסי ומחפשים אזרחות חדשה.למי שלא מבין ,אין מדובר בכמה עשרות כלבים אלא במאות רבות ורצוי להקדים הטיפול בצרה זו לפני שנאחר המועד.

    IP: 79.177.11.59 דווח על תגובה זו

    • מהשמפו

      הגולה, 21/03/13 19:29

      אתה כנראה לא מבין מה עושה כדור של .M-16.
      חוץ מזה ישר כוח

      IP: 70.138.176.82 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הבעיה היא למה יש פרצות בגדר?

    תומר, 29/11/12 10:50

    אם כלבים גדולים עוברים בגדר, אז גם מחבלים יכולים לעבור.

    IP: 192.114.150.50 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אולי בגלל הכלבים נעלמו המסתננים, כי הכלבים אכלו אותם? (ל''ת)

    חיים, 29/11/12 10:22


    IP: 192.114.7.2 דווח על תגובה זו

  • 35.

    השאלה מה עדיף עבורכם בני אדם מאפריקה דוגמת המיסתננים או בעלי חיים

    פקק תנועה, 29/11/12 10:00

    על 4 שבטח לא מהווים איום קיומי וחברתי על היהודים שחיים בישראל

    IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

  • 34.

    לא לדבר, להרוג אותם !! עושים נזקים אולי יש להם כלבת!!!

    Clara, 29/11/12 08:59

    לא לא לתת אזרחות-!

    IP: 85.64.171.9 דווח על תגובה זו

  • 33.

    עזבו את בחורי הישיבות והשקט והשלום יחזרו לארצנו,זה קבוע ככה רק נוגעים

    מוישה אופניק, 29/11/12 08:41

    בהם ומתחילים צרות..

    IP: 212.179.87.186 דווח על תגובה זו

    • דוסים

      קובי, 29/11/12 11:06

      להשליך את הדוסים לכלבים!

      IP: 109.65.6.59 דווח על תגובה זו

      • הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו? (ל''ת)

        ברור לך שאתה הבא בתור!, 01/12/12 20:52


        IP: 85.250.133.19 דווח על תגובה זו

  • 32.

    להביא קבוצת תאילנדים לאיזור...הם כבר יעשו מהם חריימה לשבת (ל''ת)

    ותיפטר הבעייה, 29/11/12 08:19


    IP: 41.150.223.75 דווח על תגובה זו

  • 31.

    תירו בכלבים האלה

    E, 29/11/12 08:10

    עדיף לשבת במעצר מאשר למות בגלל נשיכה של כלב.
    חשבתי שיש גדר בגבול הזה

    IP: 109.65.253.92 דווח על תגובה זו

  • 30.

    לתת לכולם אזרחות ומיד (ל''ת)

    התן, 29/11/12 05:41


    IP: 72.177.202.117 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אני משרת בבסיס בדרום וחייב להודות שלאחרונה ראיתי להקות גדולות של כלבים

    חייל בדרום, 28/11/12 22:07

    שרובם חולים ומחפשים לתקוף.הם נמצאים אף בשטח הבסיס ולא עושים איתם כלום.
    לא ראיתי את זה עד לפני ארבעה חודשים לערך...

    IP: 85.64.231.147 דווח על תגובה זו

  • 28.

    זו הדרך שלהם לשרוד (ל''ת)

    g, 28/11/12 20:11


    IP: 46.117.75.254 דווח על תגובה זו

  • 27.

    איזה נשק מיוחד נדרש לנושא? תביאו איזו יחידת מילואים מהאיזור

    ......, 28/11/12 19:31

    או כיתת כוננות וגמרנו.

    IP: 94.230.82.186 דווח על תגובה זו

    • יחידת כלבנים מתאילנד תפתור את הבעייה. (ל''ת)

      מ, 29/11/12 07:31


      IP: 85.250.122.165 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אסור להתיר לירות בכלבים

    גבריאלה, 28/11/12 18:56

    אדם שמסוגל לירות בכלב ולראותו מתבסס בדמו
    ואח"כ ממשיך בחייו כאילו כלום לא קרה
    עלול לירות גם באנשים זהו מדרון חלקלק

    IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

    • מאותה סיבה גם אסור לירות במחבלים פלסטינים

      שפוי, 29/11/12 16:15

      אדם שמסוגל לירות במחבל פלסטיני ולראותו מתבוסס בדמו
      ואח''כ ממשיך בחייו כאילו כלום לא קרה
      עלול לירות גם באנשים זהו מדרון חלקלק

      IP: 85.250.183.144 דווח על תגובה זו

    • נראה לי שאת החלקת במדרון החקלק וקיבלת מכה קלה שבלבלה אותך

      עוץ לי גוץ לי, 19/03/13 21:18

      מה זה השטויות האלו ? אדם שירה בכלב ירה באנשים - אדם שלא ירה בכלב משוטט זה אדם שיתרום להרס הטבע

      מספיק עם ההפקרות ויפות הנפש שלכם שגרמה לפגיעה חמורה בטבע של הרי ירושלים , בחסות ההתמהמהות של המשרד להגנת הסביבה.

      IP: 37.142.49.7 דווח על תגובה זו

  • 25.

    לא להרוג את הכלבים אלא לבנות להם בית מכסה

    חנה, 28/11/12 18:53

    ולדאוג להם למזון וכך גם הכלבים לא ייפגעו וגם המתיישבים ובעלי החיים שלהם
    במקום לממן מפלגות מיותרות עדיף לממן כלבים

    IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

    • מכסה מבח או מבלסטיק? אמור מחסה להסתתר בו. (ל''ת)

      מ, 29/11/12 07:30


      IP: 85.250.122.165 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מי מקשיב בכלל לחוקים הללו?

    לכי חבקי עצים, 28/11/12 18:24

    מושבניק מהדרום שחמוש בנשק יקשיב למטורללת מתל אביב או לצרחות ילדיו?

    IP: 87.69.218.173 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה הם עושים סיפור,,תהרגו אותם בלי שאף אחד יידע ונגמר השיר (ל''ת)

    יריב, 28/11/12 16:37


    IP: 79.181.226.200 דווח על תגובה זו

  • 22.

    החקלאים הללו תמימים למדי...תנקטו מעשה (ל''ת)

    יעקב, 28/11/12 16:29


    IP: 77.127.133.132 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא הבנתי מה הבעיה - אפשר לדלל (ל''ת)

    דני, 28/11/12 16:27


    IP: 77.127.133.132 דווח על תגובה זו

  • 20.

    במקום שיציעו לסתום את הגדרות, המגיבים פה מציעים לירות (ל''ת)

    איזה אלימים נעשנו, 28/11/12 16:22


    IP: 212.68.153.45 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כלבי בר ממצריים? חישבו שנית - כלבי בר של הבדואים ושל המתישבים

    דרומי, 28/11/12 16:20

    כן, הגורים החמודים שאיש לא מטפל בהם, מי ששורד אין עליו. מעניין למה לפני הגדר לא טענו שהם באו ממצריים.

    IP: 89.138.21.105 דווח על תגובה זו

  • 18.

    יש בעיה רצינית בעובדות שבכתבה

    מיכל הפקח, 28/11/12 16:15

    ראשית טוענים שיש בעיה "חדשה" בגלל כלבים שמגיעים ממצרים, הבעיה חדשה לפי הכתבה בגלל פריצות חדשות בגדר שנפרצו לאחרונה ומאפשרים כניסת כלבים, עד פה הסיפור.
    אולם כולנו יודעים שהגדר רק הושלמה בשבועות האחרונים, לא הייתה גדר בין ישראל למצרים מאז ימי הפרעונים ועכשיו, חודש אחרי שהסתיימה הבנייה נוצר חור שדרכו התחילו כלבים להסתנן? אולי האחים המוסלמים אשמים? כולנו אידיוטים?
    ברור שצריך להילחם בבעיה אבל הייתי מתחיל במזבלות הלא מורשות בפזורה ומשם מתקדם לשטחים פתוחים ולא תולה את הבעיה בחור בגדר

    IP: 79.177.201.127 דווח על תגובה זו

  • 17.

    תיגמלו כבר עם הפחד מארנה בנאי ותירו בהם לעזאזל (ל''ת)

    שלמה, 28/11/12 16:01


    IP: 94.188.248.70 דווח על תגובה זו

  • 16.

    דילול - מילה מכובסת לרצח

    אוהבת חיות, רמת גן, 28/11/12 15:45

    כל מי שלא נוח לאדם, אחת דינו להירצח. הכלבים הללו במצוקה ובשל כך הם תוקפים (ואני לא חולקת על כך שאכן, על פי האמור בכתבה, הם עלולים לסכן חיי אדם). אבל במקום לנסות לעזור להם ולמצוא פתרונות יצירתיים, בוחרים בפתרון הקל ביותר והזול ביותר - דילול.

    IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

    • יפת נפש לכי תאמצי כלב כזה. בושה למדינה שחיות יותר חשובים מחיי אדם (ל''ת)

      חכמה, 28/11/12 15:57


      IP: 99.41.172.43 דווח על תגובה זו

      • גאה להיות יפת נפש

        אוהבת חיות, רמת גן, 28/11/12 16:20

        עדיף מאשר להיות מכוערת נפש כמוך.

        הייתי בשמחה מאמצת כלב כזה (לאחר שיורגל לנוכחות בני אדם) אלמלא היו לי כבר בבית שני כלבים (וגם 6 חתולים).

        IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

        • רחמי נתונים לכלבים

          איתי נ, 29/11/12 06:23

          אבל יותר מהם, לחיות הבר וגם לבני האדם.
          הכלבים האלו לא שייכים לטבע. אלו צאצאים של כלבים שנזרקו ע''י בעליהם או ברחו מהם. הם כבר איבדו לגמרי את התכונות של הכלב המבויית וחזרו לאופי הזאבי של אבותיהם הקדומים.
          הבעייה קשה ביותר בדרום, אבל צריך לזכור שגם במרכז, בנחל שורק יחמורים פרסיים ששוחררו לטבע נטרפו ע''י כלבים משוטטים.

          אסור להשאיר את הכלבים האלו בטבע!
          לא ניתן לאמץ אותם!
          הם רבים מידי בשביל לכלוא אותם (נניח שאפשר, מה תתני להם לאכול?)
          דילול (נכון זו מילה מכובסת) כנראה הפתרון הרע במיעוטו. בינתיים לא ראיתי אף הצעה לפתרון טוב יותר.

          IP: 192.115.133.106 דווח על תגובה זו

        • גם אני בשמחה הייתי ארנולד אילולא... באמת שלא הבנת כלום. (ל''ת)

          אם כלב כזה היה תוקף לך את השישייה?, 29/11/12 07:15


          IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

        • יפת נפש = רפת שכל. את כמו כלבי הבר.

          משה, חיפה, 29/11/12 12:07

          את רוצה לאמץ ''רק אחרי שהם יתרגלו לבני אדם''? וואלה. ומי ירגיל כלבי בר לבני אדם? אמא שלך?
          ומה את חושבת שיקרה לכלבים והחתולים שלך ברגע שתכניסי כלב בר כזה אלייך הביתה? ביום למחרת את תראי איך הם נאכלו לארוחת הצהרים.

          יפת נפש = רפת שכל. זהו כינוי גנאי למי שמפעיל שיקולים ''מוסריים'' לכאורה, בלי טיפת מחשבה על האוכלוסיה שאיתה הוא גר. שיקולי אגו ותו לא. זה מה שאת, רפת-שכל.

          IP: 85.130.202.144 דווח על תגובה זו

          • על המקצוע ''מאלף'' שמעת?

            אוהבת חיות, רמת גן, 29/11/12 21:24

            כן, תתפלא, יש דבר כזה. מומחים להתנהגות כלבים בהחלט יכולים להרגיל כלבים כאלה לבני אדם.

            עם קצת מאמץ ורצון טוב, אפשר בהחלט לעזור לכלבים האומללים האלה גם אם לא מאמצים אותם - למשל, להקים להם תחנות אכילה ושתייה הרחוקות ממקומות יישוב של בני אדם, ואף לדאוג לחיסונים אוראליים (שיטה שפועלת יפה בתל אביב). הבעיה היא שאף אחד לא מוכן להשקיע בכך אפילו מעט מאמץ, ואלה שכן יש להם רצון טוב, אין להם את היכולת הכלכלית והפרקטית לעשות זאת.

            IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

            • מי יתקצב את זה ולמה? את רוצה לאלף את כל הכלבים שם?

              משה, חיפה, 30/11/12 15:48

              הם מתרבים בכל מקום ובאים. למה אנחנו צריכים להיות אלו שפותרים את בעיות העולם?
              את תרגילי אותם לבוא לפה - הם יבואו בהמוניהם.
              למה ש''מומחים להתנהגות כלבים'' יבואו לשם? מי ישלם על זה? את? תחת איזה תקציב זה יפול בדיוק?

              נורא קל לך לפתור את הבעיות בתאוריה, כשבפועל אין לך שמץ של מושג על מה שאת מדברת.

              IP: 85.130.202.144 דווח על תגובה זו

            • כשאין מספיק כסף לדאוג לכלבים נטושים תביאי עכשיו מאלף לכלבי בר?

              יונתן, 19/03/13 19:06

              מזיק הוא מזיק לא משנה אם הוא תולעת, או כלב בר ומזיקים צריכים לעבור דילול עד למצב שאינם איום.

              עדיף לתת לפקחי משרד החקלאות והגנת הסביבה לעשות את העבודה שלהם ולנסות לעצור את תופעת הכלבים הנטושים שמומתים כל יום בהמונים במקום.

              IP: 37.142.8.2 דווח על תגובה זו

    • צודקת במאה אחוז (ל''ת)

      עדי, 28/11/12 16:01


      IP: 46.117.149.224 דווח על תגובה זו

    • רוצה את הפתרון היקר יותר אבל את בטח הראשונה לצעוק כשמעלים מיסים

      רון, 28/11/12 16:17

      מהכסף של מי יצא הטיפול במאות כלבים משוטטים?

      IP: 62.0.61.8 דווח על תגובה זו

    • דילול לא שווה רצח,עובדה-אלוהים דילל לך את השכל ,ואת עדיין לא "רצוחה"

      עמוס תא, 28/11/12 21:11

      לכל היפי נפש למיניהם שמרחמים על כל אלה שלא צריך לרחם עליהם,על חשבון אזרחים שנפגעים.
      אם את מרחמת על הכלבים האלה,אז בבקשה קחי לך אחד מהם הביתה,ורק אז אולי יהיה מותר לך לדבר.

      IP: 85.250.64.141 דווח על תגובה זו

      • יש לי זכות מלאה לדבר

        אוהבת חיות, רמת גן, 29/11/12 21:28

        מאחר שאני חולקת את ביתי עם שני כלבים (וגם עם 6 חתולים). אילו היה באפשרותי לעזור לכלבים האומללים האלה, הייתי בהחלט עושה זאת. ולא, אני ממש לא צועקת כשמעלים מיסים. אני כן צועקת כשהמיסים האלה לא מגיעים לאן שהם מיועדים להגיע.

        IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

    • כאשר כמה כלבים כאלה יטרפו אדם, תדברי אחרת (ל''ת)

      דורון, 29/11/12 14:33


      IP: 132.66.206.169 דווח על תגובה זו

  • 15.

    למה עוד מחכים? שינשכו ילדים ומבוגרים ודביקו אותם בכלבת? (ל''ת)

    דני יישוב בדרום, 28/11/12 15:37


    IP: 213.8.7.205 דווח על תגובה זו

  • 14.

    למה לא יורים בהם? נעשנו רכרוכיים? (ל''ת)

    אייל, 28/11/12 15:36


    IP: 212.179.222.249 דווח על תגובה זו

  • 13.

    למה הכלבים לא נושכים את המסתננים ורק נושכים את המיתשבים (ל''ת)

    להרוג את הכלבים הסוררים, 28/11/12 15:36


    IP: 85.64.202.19 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מפתיע שעוד לא קם הימני שידבר על כך שהסכם השלום כשל :) (ל''ת)

    א, 28/11/12 15:24


    IP: 62.219.248.170 דווח על תגובה זו

    • מפתיע שעוד לא קם השמאלני שיאשם את ביבי (ל''ת)

      משה, 28/11/12 16:29


      IP: 81.218.26.138 דווח על תגובה זו

  • 11.

    עצוב הייתי מאמצת את הגולדן בתמונה (ל''ת)

    me, 28/11/12 15:15


    IP: 98.249.229.176 דווח על תגובה זו

    • את תהיי יותר עצובה אחרי שכלב הפרא ינשוך את ילדך. די עם החמלה המטומטמת. (ל''ת)

      ותיקה, 28/11/12 20:31


      IP: 96.237.137.232 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לכפות בכוח על יפי הנפש שאחראים לאיסור הירי, לפטרל בשטח כדי לשמור בגופם

    אייל, תל אביב-יפו, 28/11/12 15:12

    החלוקה כאן מאוד ברורה - יש יפי נפש צבועים ומתחסדים, שמעולם לא היו במצב של סכנה ואין להם גם שום כישורים בלהשיג לעצמם מזון מלבד יכולתם לעשות שופינג בסופרמרקט, ויש את מלח הארץ שחי בשטח ומייצר אוכל, כדי שיהיה לאפסים יפי הנפש הסמרטוטים העירוניים, מה לאכול. אלו הראשונים, שללא השניים היו נאלצים לאכול את שטרות הכסף שהם יודעים לייצר, מכתיבים מתוך הכורסאות הנוחות שלהם את החוקים לגבי איך להתנהג מול חיית פרא בשטח. נמאס כבר לגמרי מהכפייה הדתית הזו של הלכת התקינות הפוליטית. מדןבר בכפייה דתית כוחנית של עקרונותיה של תבות ליברלית רקובה, שאין לה זכות קיום בעולם האמיתי.

    IP: 132.66.110.23 דווח על תגובה זו

    • אין לי בעיה לפטרל בשטח עם נשק

      אוהבת חיות, רמת גן, 28/11/12 15:58

      ולהבריח אותם ביריות באוויר, בלי לפגוע בהם. גם אין לי בעיה לתקן את הפרצות בגדר שמאפשרות, עפ''י הכתבה, את כניסתם של הכלבים. באותה מידה גם אין לי בעיה לנסות לעזור להם באמצעות: א) חיסונים אוראליים (שיטה אשר עובדת יפה בגוש דן), ב) דאגה למים ולאוכל הרחק מיישובי אדם, כך שלא יצטרכו להגיע לקרבתם מקומות היישוב הללו. דורש קצת יותר מאמץ וכסף, אבל מונע הרג מיותר של בעלי חיים חסרי אונים.

      IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

      • כרגיל דיבורים דיבורים,אם אין לך בעיה לכי לשם ותעשי את מה שאת מציעה

        עמוס תא, 28/11/12 21:14

        אבל כמובן שלא נראה אותך שם ,לא מחר ולא מחרתיים,את ספונה בכורסא הנוחה שלך,ומייעצת מרחוק מה צריך לעשות מול חיות פרא.

        וכן כלבים במצב כזה חוזרים להיות כלבי פרא,ומתקבצים ללהקות פרא מאוד מסוכנות,בסך הכל הם חוזרים לאינסטנקטים הבסיסים שלהם,שהרי הם התפתחות אבולוציונית של זאבים.

        IP: 85.250.64.141 דווח על תגובה זו

        • אם היו בידי האמצעים לעשות זאת, הייתי עושה זאת בשמחה

          אוהבת חיות, רמת גן, 29/11/12 21:31

          אבל האמצעים לעשות זאת נמצאים בידי הרשויות המקומיות ולא בידי. והן אלה שצריכות לפעול.

          IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

      • את מעדיפה להמית אותם בהרעבה?

        איתי נ, 29/11/12 06:29

        או אולי לשחוט בשבילם איזה כבש או שניים (כל יום)?

        IP: 192.115.133.106 דווח על תגובה זו

        • כן, בהחלט אפשר להקים בשבילם תחנות אכילה ושתייה ובכך להקל עליהם

          אוהבת חיות, רמת גן, 29/11/12 21:30

          ולו במקצת. ואם תחנות האכילה והשתייה הללו ימוקמו הרחק ממגורי אדם, הרי שגם הסכנה הנשקפת לבני אדם מהכלבים הללו, פוחתת.

          IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

          • איזה אוכל יהיה בתחנות הללו?

            אריק, 02/12/12 16:06

            בשר? תצטרכי לשחוט עוד פרות בשבילם.
            אני לא חושב שכלבי בר יאכלו אוכל צמחי (אני יודע שיש מזון צמחי לכלבים אבל קשה לי להאמין שכלבי בר יאכלו ממנו ביוזמתם)

            חוץ מזה, מה תעשי כשהכמות שלהם תגדל (בע''ח עם אוכל מתרבים די מהר- גם אם נניח שיסתמו את החורים בגדר ולא יגיעו ממצרים)
            פתרון ברוח זו יחייב לעקר אותם מה שהוא גם פגיעה מסוימת בהם(אבל אולי זה עדיף)

            IP: 109.64.161.83 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הכלבים לא מסוכנים (ל''ת)

    רמי, 28/11/12 14:59


    IP: 79.177.243.44 דווח על תגובה זו

    • מפגר, כתבת שורה אחת, אולי תפרט יותר? (ל''ת)

      D, 29/11/12 08:11


      IP: 109.65.253.92 דווח על תגובה זו

  • 8.

    התפראות כלבי בית

    יניב, 28/11/12 14:59

    היא תופעה מוכרת בארץ ולא רק בדרום, כך שלהאשים את הפרצות בגבול זה רק חלק מההסבר במקרה הטוב. הפיתרון הוא חיסול מפגעים סביבתיים שמושכים את הכלבים ומאפשרים את קיומם מחד, ודילול סלקטיבי של הכלבים, מאידך.זה יכול להיות מסוכן גם לבני אדם, במיוחד למטיילים תמימים שלא מכירים את השטח ואת ההתנהגות במקרים כאלה.

    IP: 79.176.249.1 דווח על תגובה זו

  • 7.

    טמטום

    ג'רי, 28/11/12 14:46

    עד היכן יגיע הטמטום, וכי כלבים יותר חשובים מבני אדם, תשאלו אחד שחטף נשיכה הגונה מהכלבים האלו.

    IP: 109.64.12.147 דווח על תגובה זו

  • 6.

    עכשיו מובן למה היהודים נשחטו כמו כבשים בשואה... אסור עאלק

    אסור לירות?? אני בהלם!, 28/11/12 14:43

    חוץ מזה ברור הרי שאלה כלבים פרא בחסות הטרור האיסלמו נאצי שמנסה בכל דרך מעוותת לתקוף אותנו.

    IP: 46.116.199.174 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אסור לכם לירות בהם? כנראה שאין לכם ממש בעיה. (ל''ת)

    חקלאי דרומי , 28/11/12 14:26


    IP: 109.253.81.206 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כלבים בשירות האחים המוסלמים (ל''ת)

    שבי, 28/11/12 14:23


    IP: 79.179.209.215 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מידע לא אמין סיפור..

    vהידיד, 28/11/12 14:07

    זה ממש לוקש .
    אין כל קשר בין מצרים סיני לכלבים.
    הכלבים לא נושכים ולא פוגעים בדבר
    המזבלה המאוסה באשלים היא התשתית להתרבות כלבים מהפזורה....
    טפלו במזבלה, יענקלה ואל תמרחו אותנו בלוקשים.
    אירגוני שמירת הטבע ושמירת בעלי החיים לא יפתרו לכם דבר.- אתם מצפים שיקטלו את בעלי החיים לשם מה?
    בצדק לא מאשר שר החקלאות ושר שמירת הסביבה לקטול את הכלבים.
    כמו שהמלצתי- נקו את גדות הבשור וחסלו את המזבלה שליד אשלים ולא תהיה לכם בעיה עם כלבים ...

    IP: 82.166.182.49 דווח על תגובה זו

    • צודק!!!! (ל''ת)

      cbh, 28/11/12 14:28


      IP: 177.32.224.235 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד!!! (ל''ת)

      חתולת רחוב, 28/11/12 15:13


      IP: 80.74.107.254 דווח על תגובה זו

    • אם הבדואים יפסיקו לזרוק את פיגרי הכבשים בכל מקום .....

      תושב מהאיזור, 28/11/12 23:36

      מה הבעיה לארגן עבורם בור שריפה לפגרי כבשים ?

      IP: 79.180.173.145 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ל-1 אנשים כמוך גורמים לנזק גדול הרבה יותר

    אינשם, 28/11/12 13:28

    בתקווה שבגלגול הבא שלך תבוא ככלב רחוב....
    כמה רוע יש ביצורים הנקראים :''בני אדם''

    IP: 80.74.107.254 דווח על תגובה זו

    • הכלבים האלה קוטלים חיות אחרות ומעבירים מגפות

      מיכה, 28/11/12 14:50

      דווקא בגלל אהבת החיות יש לחסל אותם ספיציפית.

      IP: 207.232.39.2 דווח על תגובה זו

      • בני אדם קוטלים חיות אחרות ומעבירים מחלות

        אוהבת חיות, רמת גן, 28/11/12 15:48

        יותר מכל יצור חי אחר. על פי אמות מידה של נזק לטבע ולבעלי החיים שבו, הם אלה שראויים להשמדה. אלוהים, כמה צביעות - הרוצח הגדול ביותר עלי אדמות יוצא כנגד ''רציחות'' המבוצעות ע''י אחרים.

        IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

      • אינשם (ל''ת)

        למיכה......וכמה חיות נקטלות ע''י ''בני אדם???, 28/11/12 16:09


        IP: 80.74.107.254 דווח על תגובה זו

    • אין שם , פנאטים היסטרים וחסרי הבנה כמוך דווקא הם הבעיה

      צ'ומפי, 28/11/12 15:20

      יש קונפליקט בין חבורת כלבים פראית הטורפת את חיות הבר ועלולה לנשוך אזרחים לבין הטבע האמיתי באזור. לעיתים צריך לדלל כלבים וכמובן גם לפתור בעיה של מזבלות באזור התומכים בהמשך התופעה.
      דווקא אתה אין שם תגרום לכך שייכחדו צבאים דורבנים ומכרסמים מוגנים, ייתכן שגם יינשכו ילדים ומבוגרים מביו בני האדם אבל עליהם אין שם מיזנטרופ קטן שכמוך איני מצפה ממך לחמלה.

      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • לצ'ומפי.............. אולי תבין מהי חמלה (ל''ת)

        רק כאשר תחזור לכאן ככלב רחוב ותפגוש אנשים כמוך..., 28/11/12 15:50


        IP: 80.74.107.254 דווח על תגובה זו

      • מעניין - המזיק הגדול ביותר לטבע מתלונן על נזק שנגרם לטבע

        אוהבת חיות, רמת גן, 28/11/12 16:02

        ע"י בעלי חיים אחרים. אין גבול לצביעות.

        IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו

    • מכת כלבים

      מרינה, 28/11/12 16:47

      לפני שנים נתקלתי בקבוצה של כלבים פראיים בטורקיה באיזור אררט ובנס נשארתי בחיים וזאת בזכות מספר חיילים טורקיים שהצליחו לפגוע בהם ולהרוג כמה
      אל תחכו לרגע שהם יאכלו עד העצמות איזה ישראלי דרומי.

      IP: 89.139.191.4 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יש צורך בהשמדה לא ב''דילול''

    שומר הסף, 28/11/12 11:42

    בגלל פעילות בורים כמו אתי אלטמן הופסקה השמדת הכלבים המתפראים ע'י פקחי הרשות,
    שר הסביבה שנכנע ללחצים של ''אוהבי חיות'' לא הבין כי תפקידו לשמור על הטבע (לא לאהוב חיות) ,
    התוצעה היא מאות להקות כלבים שמשוטטות במרכב
    וגורמות לנזקים וסיכון ,
    הפתרון פשוט , להחזיר לפקחי הרשות את החובה לירות
    בכלבים משוטטים .

    IP: 79.177.31.78 דווח על תגובה זו

    • תתבייש לך. אתה אטום וחסר חמלה. מרחם על הסובבים אותך. (ל''ת)

      עדי, 28/11/12 16:03


      IP: 46.117.149.224 דווח על תגובה זו

    • צודק, כלבי הפרא אחראיים גם להשמדת חיי הבר

      יעקב, 28/11/12 16:05

      לא רק כלבים אלא גם חתולים אחראיים להשמדת אוכלוסיות של ציפורי שיר ויונקים מוגנים. אבל לגברת אלטמן ההזויה זה לא אכפת. היא מעוניינת להחזיר את הכלבים למוטב ולשקם אותם!!!
      עד שמישהו יתעורר פה אנשים ימותו מכלבת ועולם החי הארץ ישראלי יכחד!

      IP: 94.230.83.207 דווח על תגובה זו

      • ובני אדם בכלל אינם אחראים להשמדת אוכלוסיית חיות הבר

        אוהבת חיות, רמת גן, 29/11/12 21:33

        בני אדם, המזיקים הגדולים מכולם, מתלוננים על נזק שגורמות חיות שאינן ממין אדם. אין גבול לצביעות.

        IP: 87.69.133.254 דווח על תגובה זו